Juhtkiri

Juhtkiri | Kadrioru pargist autode paradiis? (16)

LISA KOMMENTAAR

Tee ei pea maapeal olema 3. mai 2016 18:42
Tee võib ehitada merre, postide peale, kõrgemale, nähtavus jääb ja miskit hullu ei juhtu.
lugeja 2. mai 2016 18:37
Lõbu-reisilaevad jäävad Tallinna,kaubalaevad Muugale!! Oleks ju probleem lahendatud!!
Lasnamäelane 1. mai 2016 16:08
Nn. Põhjaväilast kui teest Russalka juurest sadamani ja edasi kalamajja on ju pikka aega räägitud-kirjutatud ja projekte tehtud. Mida mõtlesid kinnisvaraarendajad, kui sealse endise staadioni tihedalt elumaju täis ehitasid, pole raske aimata. Kiiresti majad püsti, müüki ja raha tasku, kuniks mereäär veel vaba on ja hind selle võrra kõrgem. Aga mida mõtlesid inimesed, kes sinna korterid ostsid? Kui läksite liimile, siis süüdistage nüüd iseennast! Kas teie rumaluse pärast peaksid kõik laevareisijad nüüd mugava kesklinna asemel Muuga sadama vahet hakkama sõeluma?
ätt. 1. mai 2016 06:55
Kui saaks ainult viriseda,möliseda,kiruda vot see on eesmärk ja eht eestlaslik.Tehke nii,et ei ole liiklusummikui,tänavad oleks siledad jne.aga kõike seda mitte minu elu segades.Paljud kohalviibijad on arvatavasti käinud ainult Russalka juures aga mitte läbinud kogu marsruuti,seega-kuigi ma asjat midagi ei tea siis sõna võtan usinalt!
Autoomanikust jalakäija 30. aprill 2016 23:08
Projekteerija võiks pisut edasi mõelda, projekti täiustada. Jalakäijatele ja ratturitele on silda vaja.
Nii laia tee ületamisel on mitut fooritsüklit oodata jabur. On see siis nüüd inimeste või autode linn?
syyt 30. aprill 2016 22:32
jalakäijatele teha ületamiseks sild ja seda mälestusmärki võib mere poole küll nihutada-ta ongi ju merega seotud
volt 30. aprill 2016 14:51
Muuga sadam töötab poolenisti tühikäigul. Poolte laevade välumine viia Muuga sadamasse. Helsingis ei saa kõik laevad kesklinna sõita. Just nimelt liikluse pärast. Poolte laevade viimine Muugale ja Reidi teed polegi vaja. Eriti väljas poolt Tallinna tulejatele on see palju lihtsam varjant. Veoautode vedamiseks peavad olema eraldi laevad!?
Paistab sedamoodi, 30. aprill 2016 10:51
et meil eelistatakse autot jalakäija(te)le!!!!!!

Liikleja 29. aprill 2016 12:58
Reidi tee viib ju liikluse Kadriorust eemale. Miks selle vastu ollakse, ei saa mitte aru.
;) 29. aprill 2016 09:17
see tee peaks tulema 3+3 mitte 2+2. Narva maante ehitatakse ymber 1+1 ning tänu sellele tuleb hetkel 1 rida kesklinna suunas juurde NING LINNAST VÄLJA VIIB IKKA SAMA ARV SÕIDURIDASID. Kas need protestiad saavad ka aru mille vastu protesteerivad.
suurem 29. aprill 2016 09:09
Liiklus Viimsist ja Piritalt tuleks viia Juhan Smuuli tänavasse, kasutades tunnelit.
Milles 29. aprill 2016 07:27
küsimus? Tuleb Tallinna etteotsa valida need, kes teed ei ehita ning kehtestavad sõidu- ja veoautodele piiratud tasulise sõidukeelu. Maha Edgar oma ahnurite kambaga, neil on ainult raha vaja, et võimul püsida. Linn pole üldse kohaks suurtööstusele ja raskeliiklusele.
oot 29. aprill 2016 09:07
ja kes need on? kas reformarid ja isamaaliitlased siis ei tahtnud põhjaväila? tahtsid ju, ja kuidas veel.
Herbert 28. aprill 2016 20:39
Palju kära ei millestki.Paarkümmend hipsterit, kes tahavad koeraranda minna.Seda ka ainult paar korda kolme kuu jooksu aastas. Arvavad ,et nende õigused on suuremad kui tuhandete teiste inimeste vajadused kaheteistkümne kuu jooksul aastas ,seda neljasaja meetrist lõiku läbida.
. 29. aprill 2016 10:09
Päris nii see ei ole.
Need hipsterid sooviksid Vene impeeriumi XIX sajandi aegse ristleja mälestusmärgi juures oma pulmapilte teha--võidu okupantidega.
Ja need hipsterid sooviksid seal mererannas koos lasnamäelastega päevitada ja solgivees liguneda-sest mööda promenaadi Piritale jalutamine nõuab ju üleliigset energiat ja aega.
Ja nii tore on, kui raskeliiklus just nimelt läbi linna Sadamasse kulgeb.
Kurb on see, et meedia läheb mingi käputäie esimese põlvkonna poolearuliste linlaste hüsteeriaga kaasa.
üks rada 28. aprill 2016 20:38
tuleks viia allapoole maapinda mitte tunnel aga ülemine postidele maapinna tasandil pole albaania enam et ei saaks peale haljasala võib siis üles tulla