Eesti uudised

"RADARI" VIDEO | Surnud tütar ja emata jäänud lapsed – kes on end ravitsejaks kuulutanud Ain Rammu?

Radar (Kanal 2), 20. aprill 2016, 13:05

56 KOMMENTAARI

v
Vanasõna/ 22. aprill 2016, 10:20
Uppuja haarab õlekõrreski!
Lolle ei künta ega külvata - need kasvavad ise!
Kumb vana rahvatarkus rohkem paika peab, eks see jäägu lugeja enda otsustada.
I
???/ 22. aprill 2016, 10:17
Ilmselt edukas ärimees, kelle bisness läheb väga hiilgavalt. Suure veenmisjõuga ja autoriteetsena tunduv isik.
s
Segane inimene!!/ 21. aprill 2016, 14:24
See mees on kaugele näha, et peast segi läinud! Iga päev diagnoositakse maailmas mitmel tuhandel inimestel vähki ja iga päev surevad sajad inimesed vähki. Lapsed haigestuvad vähki täiesti massiliselt ja kellel avastatakse liiga hilja, need surevadki paari kuupärast juba kahjuks. Mingisuguse pai ja käte vehkimisega ei ole võimalik vähki ravida! Inimene sul ei ole mitte mingisugust meditsiinilist tausta, kas ta üldse teab vähi tekkepõhjusi ja staadiumeid? Tema arvab, et isegi lõpustaadiumis patsideni tema saab ravida mingi soodavee ja oma energiaga terveks 15 minutiga? Kas mõni inimene veel sellist juttu usub ka või? PALUN, PALUN ärge uskuge neid hulle, et nöörivad teilt tuhandeid ja teevad ajupesu oma hallukatega. Vähki ravides kiirituse ja keemiaga, vot nii saavad inimesed terveks( mitte alati muidugi) ja eks nendel kahel on tervisele väga laastavad mõjud, kuid ilma ravita inimesed lihtsalt surevadki ära. Täiesti müstika kui kergeusklikud võivad olla juba elu näinud inimesed. Mingi kriminaalse taustaga tüüp muudkui arveldab tundmatute pulbrite ja tablettidega, kas nad ise üldse teavad mida need asjad kõik sisaldavad ja millist mõju need kõik koos tekitada võivad? Kõigile inimestele ei sobi samad vitamiinid ja ravimid!
n
NuuNuch/ 21. aprill 2016, 15:54
PALUN, PALUN ärge uskuge neid hulle, et nöörivad teilt tuhandeid ja teevad ajupesu oma hallukatega...täpselt öeldud ametliku meditsiini esindajate kohta! Tänud!
t
to nuunuch/ 21. aprill 2016, 18:14
Telegrammi ja soodausku - ära lollita inimesi. Mine ehitusele kive tassima.
n
NuuNuch/ 21. aprill 2016, 19:35
Ei suuda ma olla ühtegi usku - imelik, aga suudan ise oma peaga mõelda. See saab harjumuseks, kui seda piisavalt kaua teha. Aga ehitusele ma ei tule, katsu need kivid ise ära tassida ja kui tuju väga kurvaks kisub - lahista natuke. Lahista kohe südamest. Ma tean üht ehitajat, keda see aitab.
n
21. aprill 2016, 21:57
Nii lolii peaga mõtlejast peaks väga kaugele hoiduma.
n
NuuNuch / 21. aprill 2016, 22:52
Mitte ei peaks vaid tuleks kindlasti. Sest oma peaga mõtlemine on nakkavam kui seakatk ja hullem kui pidalitõbi - sellest enam lahti ei saa.
Ja kuna ise mõtlemine on tugevatele, siis soovitus sulle - jää ikka oma kivikeste juurde ja püüa aeg-ajalt ka nuttes auru välja lasta.
ä
22. aprill 2016, 08:11
Ära pläkuta oma "kõrgelennulist filosoofiat". Tundub, et selliseid sinusuguseid "oma peaga mõtlejaid", kelle kivistunud ajud on "nurruva raku" staadiumis, on lisaks sinule veel teisigi. Eriliselt "tugevad" oma mõtlemises, eksjuuuu?
http://epl.delfi.ee/news/eesti/soolapuhuja-meelitas-vaikelapse-ema-lapsele-tundmatut-preparaati-andm...
t
Tegelikult/ 21. aprill 2016, 10:27
on igas inimeses mingi võime.Olen ka ise proovinud biovooludega valusid vähendada või siis ära võtta.Mõnel juhul on ka õnnestunud.Ei ole tulnud selle pealegi,et raha küsida.Aga,et mingi hookus_pookusega vähki ravida ,see lihtsalt ei ole võimalik.Ja eriti julm on see,et see" ravitseja"teab,et inimene abi ei saa ja koorib selle eest raha.Ole ise ka käinud kunagi ühe"nõia" juures ja tema ei öelnud kindlat summat vaid ütles anna nii palju kui sul võimalik on.Ja muide sain ka abi mitte väga raske haiguse puhul.
m
Mina/ 20. aprill 2016, 22:56
No mis te jahute siin 100 st 8 surnud...Ma tahaks kuulda minu vahihaiget ta terveks teinud on?See et ta muude hadadeg vaidetavalt kellegiterveks teinud on...see selleks..tahaks just vahihaigete kohta teada...mina ei usu selliseid tohmaneid...ei usu..
k
Kuldne põli/ 20. aprill 2016, 21:31
Šarlatanidel on meie riigis kuldne põli, sest öeldakse, et pole seaduse punkti, mille alusel neid karistada.Ja teiseks on meie riigis igasuguseid soolapuhujaid ja imelikke paljudel elualadel,kus, selle jätan igaühe enda välja mõelda.
v
21. aprill 2016, 10:20
Varsti löövad ka vennad Tiit ja Teet oma soolapuhumise (vabandust, sooda puhumise) äri püsti. Ehitusmeestest otse imetervendajateks!
HAIGUSTE RAVI GARANTEERITUD!
j
Juula/ 20. aprill 2016, 19:16
Niikaua, kui meditsiin ei suuda vähki ja muid tõsisemaid haigusi ravida tekib igasuguseid tervendajaid. Keemiaravi, mida arstid määravad tapab kõik. Inimese immuunsüsteem ei pea sellele vastu. Olen hiljuti kaotanud lähedase inimese, kellest jäid maha 2 väikest last, mees ja elamata elu. Kui endal oleks häda käes siis prooviks ka kõike. Kui selle ravitseja 100-st patsiendist on surnud 8 siis tahaks teada, mida ütleb tavameditsiini statistika? Need diplomeeritud mõrtsukad ei vastuta millegi eest!
j
Jututuba/ 20. aprill 2016, 18:30
Kanal 12-s on šarlatane täis-lõunanõid-nõidus likvideerib ja sama põhja Eesti nõiaga.Siis veel Ervin,kes enne Indiasse sõitu raha inimestelt sisse kasseerib ja siis facebooki pilte postitab,kuidas ta seal päevitab. Neid lollitajaid-šarlatane on veel palju.Miks ei kontrollita nende tulusid ja makse Maksuametile?
s
20. aprill 2016, 20:58
Selles videos "ravitseja" teeb ju täiesti valesti. Naba(chakra) ümber ei tohi kunagi teha VASTUpäeva liigutusi, sest see on meie jõu, energia ja heaolu kese ning on seotud ka neerupealsetega. Ei imesta, kui klientidelt võetakse niiviisi kogu tahe ja jõud ära, sest seda nimetatakse ka tahtekeskuseks. Ei pea olema ravitseja et sellest aru saada. Pealegi on kliendil jäänud sõrmused sõrme ning kaelakeed kaela. "Ravitsejal" endal aga tagataskus mingi mobla. Ning hiljem kallistused? See "ravitseja" Ain on ju tavaline vamp.

m
Malle/ 20. aprill 2016, 18:28
otsige endale raamat -lootusetuid haigeid pole olemas-.see on vene professori kirjutatud aastal 2007/2008. Autori kirjapilt ei tule õige, sest mul pole vene tähti,aga ehk saate aimu-Nikolai Sevtsenko.(katusega S) .elasin 3 aastat selle õpetuse järgi ja sain mitmest hädast lahti.Ennem olin kogu aeg sinine,sest veresooned olid nii õrnad, et kuskile vastu minna ei saanud.Enam pole ühtegi.Samuti peatus glaukoomi areng.Sellel ajal ei pannud ma isegi silmatilkasid,sest usaldasin end täielikult selle ravi hoolde.Raamatu leidsin Tallinna keskturu raamatupoest ja see on muidugi vene keeles.3 aastat pidasin pausi ja nüüd alustasin uuesti.Olen 70 a. ja midagi on jälle vaja tohterdada.
s
20. aprill 2016, 18:02
e
enn/ 20. aprill 2016, 18:01
k
Kemo+KiirguseJumal/ 20. aprill 2016, 17:22
http://www.ohtuleht.ee/728584/kommentaarid
Võtame statistika : A.Rammu 100 st surmahaigest patsiendist on surnud 8, onkoloogia statistika 5 a. jooksul peale kemo+kiiritust 100st - 98 surnut. Ja meedikul on veel midagi oma tegevuses õigustada? Küsitlustest on selgunud, et 90 % onkoloogidest ei ole nõus ise endale kemoteraapiat tegema ja ei ole nõus seda ka oma lähedastele tegema - huvitav küll - miks nii? Juhul kui see ikka nii kasulik ja vajalik on? 100 aastane pettus hakkab läbi saama, sest tõde vähi ja ka muude tõbede kohta on selgeks saanud ja naftameditsiin on küll viimane asi, mida kasutada. Kas keegi usub, et Rockefeller naftameditsiini rajajana ise oma sodi naha alla süstida laseks ? Aga kel huvi saab tohutult palju abivahendeid surmatõve vastu, sest meditsiinil on vaid üks lahendus ja muud seda äri ei huvitagi! Uskuge vähem peavoolu valetajaid ja mõelge ise oma peaga : https://go2.thetruthaboutcancer.com/agq/episode-1/
h
hmmm/ 20. aprill 2016, 18:21
Enne kui mingitest numbritest jahuma hakkad siis paluks ikka õiget statistikat
k
Kemo+KiirguseJumal/ 20. aprill 2016, 22:17
Statistikat, aga palun :
http://www.chrisbeatcancer.com/wp-content/uploads/2011/12/contribution-of-chemotherapy-to-5-year-sur...
http://www.chrisbeatcancer.com/how-effective-is-chemotherapy/ näiteks.
Aga otsi ise, meil on interneti ajastu, doktor!
Mind hakkas huvitama see uskumatuna tunduv statistika siis, kui sellest esimest korda kuulsin. Siis otsisin ka teiste riikide statistikat ja surevus kõigub 5a. jooksul eri riikides 97-98 % vahel ehk siis kemo+kiirgus on kindel surm 5 a. jooksul. Ja onkoloogia ei tee mitte MINGISUGUSEID samme otsimaks alternatiivseid tervendavaid ravimeetodeid? Kui inimene aga mitte midagi ei tee, siis sel juhul on elulisus peale 5 aastat 40% ja enam. Kui mingi tavaline inimene oskab ravida nii, et meditsiini poolt surema saadetud isikutest kasvõi mõned saavad terveks – kas siis ei peaks hoopis uurima, kuidas tal see õnnestub?
Meil valitseb ainurahastuse saav naftameditsiin ja ahastama panevad tunnelid „päästmaks“ patsiente keemiaravi surmavasse embusesse. Kas sa arvad, et onkoloog ei tea tema „töö“ tulemusi kajastavast statistikast? Ja ometi läheb ta homme jälle tööle ja surub uutele ohvritele süstla naha vahele – huvitav mis mõtted tal seda tehes peas on? Jaa, aiman – liising, liising, liising...
Näed, juba on pandud mulle 20 miinust – kas sa arvad, et doktorid andsid need miinused minule? Ei nad panid need miinused iseendale oma „tegevuse“ eest.
k
21. aprill 2016, 08:16
Kas arstid on ennast pressinud peale sooviga elada haige korteris? Kas arstid jooksevad kaameraga haigla palatites, et filmida rasket haiget enne tema surma? Kas arstid on kellegi haige ukse taha ilma ette teatamata toonud ja haigele pähe määrinud mingeid imepulbreid? Kas arstid helistavad oma "klientidele", et nad teda reklaamiks ning otsiks neile kliente? jne.jne.
Eetika, eetika ja veelkord eetika peaks olema iga ravitseja moto.
k
Kemo+KiirguseJumal / 21. aprill 2016, 14:08
"Kas arstid on ennast pressinud peale sooviga elada haige korteris? Kas arstid jooksevad kaameraga haigla palatites, et filmida rasket haiget enne tema surma? " - jah arstid teevad hoopis hullemaid asju ja legaalselt. Niivõtta vabastab kitli selga panek mõrvasüüdistusest automaatselt...ups, juhtus, no kellel ei juhtuks? Kordan, kui onkoloog avastades, et tema ravimeetod tapab inimesi 98% oleks normaalne inimene, kellel on säilinud kaastunne ja ausus, riputaks ta kohe kitli varna ja paluks uurimisorganitel tema tegevust uurida õiguslikust seisukohast. Aga tegelikult jätkab onkoloog oma tegevust seejuures end veel õigustades - noh eks südametunnistus ju vaevab ikka - proovi seda kuidas tahad varjata. "Eetika, eetika ja veelkord eetika peaks olema iga ravitseja moto" ja miks ei võiks olla eetika ka arstide tegevuse motoks? Mitte ainult ravitsejate ja tervendajate? Arst ise ju vannub, et tema tegevus ei tohi inimest kahjustada ja kui vaatame nüüd seda tegevust lähemalt siis rikub ta seda ju päevast päeva: sulgedes patsiendi jaoks alternatiivsete ravide info tehes seda maha, kirjutades välja tervist jäädavalt rikkuvaid preparaate, eksides eetika vastu jne. Selge see et normaalses ühiskonnas ei eksisteeriks allopaatiline sandistamispõhine surmav naftakeemiatoodete aritsemise räpane bisnis mitte üht päeva. Ja täna inimesed saavad sellest aru ja otsivad ise alternatiive räpasele monopolile. http://alkeemia.delfi.ee/tervis/tervisemured/ainult-alkeemias-tarmo-urb-tervisest-ja-vahist-obamast-...
m
21. aprill 2016, 15:42
Mis asja sa jahud siin arstide aususest ja kaastundest? Kas see on sinu ausus, kui nähakse enda jaoks haige inimese vaba korterit ja püütakse ennast pressida sinna elama? Kas see on kaastunne, kui vähihaigelt kooritakse summasid, pannes talle endale sõnad suhu et tal on nüüd parem ning vehitakse mingite ebamääraste käteliigutustega?
Sellise "kaastunde" najal ongi teie räpane äri püsti aetud - kallistus ja nuts raha, kätega vehkimine ja teine nuts, soodapudelike ning pulbrikesed ukse taha ja kolmas nuts. Kriminaalid ka veel appi võetud. Eriline kaastunne teil...
Arstide möödalaskmistest on piisavalt kirjutatud, las nüüd kirjutavad ka igasguste posijate kohta.
Küprokimehest kuldsuuga ravitsejaks? Annab alles tulla selle peale...
Tead sa ikka, kus asub maks, kops, süda või neerud ning kuidas nad töötavad?
k
Kemo+KiirguseJumal / 21. aprill 2016, 18:06
"Mis asja sa jahud siin arstide aususest ja kaastundest?" - ei saagi millestki kirjutada, mida pole olemas. Aga tead - 3 aastat Ohtulehe lugemist ei tee sinust veel head tunnustatud arsti ja sellest, et sa oled välja uurinud, kus asub maks ja kuidas ta töötab on veel vähe. Uuri edasi, muidu patsiendid sinu juurde ei tule. Üks hea tuttav kes raske tõvega hädas kuulis aga dr. tuuli jõesarelt head retsepti - igal hommikul t.russikud tagurpidi pähe, peegli ette ja kõva selge häälega öelda kolm korda : obääma, obääma,obääma. Kahe nädalaga on tal jume juba parem ja kõht käib läbi. äkki aitab sinu häda korral ka? Ei tea - aga proovida võiksid ju! Ja vaid tänu sinusugustele meditsiinipettus õitsebki, head maksmist!
v
veteran/ 20. aprill 2016, 17:05
Neid ´´ravitsejaid'' tekkis pärast taasiseseisvumist koledal kombel hirmpalju ja kõikidel olid ka imelised võimed. Meie psühhiaatriahaiglad ei suutnud viiendikkugi neist vastu võtta ja nii nad siia hulkuma ja tempe tegema jäidki. Hulludel oli ikkagi väga hea äriidee- ei maksumaksmist, vastutust ega muidki kohustusi, ainult aja ibajuttu ja raha tuleb. Osad on tänapäeval isegi valitsuses, peaministrid ja muidu ministrid. Viimsepäeva kohus teeb kõik võrdseteks ja päästab hädadest.
k
kohalolija/ 20. aprill 2016, 17:43
tekkisid selle pärast, et tekkis võimalus avalikult tegutseda, inimesed ise töötasid ka varem, ainult mingit paberit ei olnud ette näidata, siis käisid erinevatel kurustel. Osad olid arstidena tegevad, teised muudel erialadel, aga nõudlus oli ja töötasid ravitsejatena eraviisiliselt.
j
jüri/ 20. aprill 2016, 16:59
vanasõna ütleb :
küürakaid parandab ainult haud !
k
20. aprill 2016, 17:48
Küürakast kerest saad tõesti laht, aga see on ka kõik.
v
vale puha/ 20. aprill 2016, 18:52
See vanasõna on ammu ümber lükatud. Tõestati, et haud parandab vaid alkohoolikut. Kui küüraka haud lahti kaevati, oli tal ikka küür seljas. Aga kui alkohooliku haud lahti kaevati, siis oli talle kaasa pandud viinapudel täiesti puutumata.
s
seda et/ 20. aprill 2016, 16:21
omamoodi sarimõrvar. aga karistada ei saa. kas peaks ikka nii olema?
samas ei suuda mõista inimesi, kes mingi labase küprokimehe juttu uskuma jäävad. äkki siisongi aeg minna, kui juba nii rumal olla.
p
Pööriöölane/ 20. aprill 2016, 15:24
O
15:24-le/ 20. aprill 2016, 15:43
Oi,neid seinu tänavatel ma mäletan!
n
20. aprill 2016, 20:50
Nüüd on moes et kalevipoegadest saavad ravitsejad ja nende katusepakkujaks on endised kriminaalid. Ehitusturg on vist kokku kukkumas?

k
Kessu/ 20. aprill 2016, 14:56
Need kes vajavad keemiaravi mis tapab kõik head ja halvad rakud, ega neil palju lootust nagunii ei ole ja tavameditsiin ju ei vastuta ka selle eest. Kui palju on surnud inimesi keemiaravi tagajärjel, sellest ei räägi nagu keegi,aga ravijat süüdistada oskavad kõik. Mina Aini ei tunne,aga arvan et viimases hädas kui tavameditsiin enam mingit lootust ei anna,siis mis on kaotada, mitte midagi. Natuke oma kõneoskust võiks see mees küll lihvida, kui vaadata tema fb kontot, siis paneb imestama mis sõnu ta kasutab ja sellega ta omale tegelikult ka selle halva ligi tõmbab.
ä
20. aprill 2016, 15:51
l
loll jutt suhu tagasi/ 20. aprill 2016, 16:17
arvestades kui miljonid keemiaravi saavad, on selle tõttu küll surijaid vähe. on lähedased saanud ja nüüd terved kui purikad. sellise troppe kätte ennast ei annaks kohe mingil juhul, puhtatõuline suli, eriti julmal moel raha väljapressimine koos oma retsist kaaslasega. selliseid nähes loodan alati, et karma on olemas...
t
Tore artikkel/ 20. aprill 2016, 14:48
reklaamiks tabletikuningatele ja röövellikule medistsiini-gigandist tööstusele ?
Äkitse kirjutaks ka tabletimüüjatrest ja paberitega arstide lugudest, kus nende kliendid teise ilma läinud ? Keegi ei ole jumal ja igaühel peaks olema võimalus valida end ravivõimalusi nag igaüks tahab. Kui arst teeb valet ravi siis siin pole midagi teisiti...
n
20. aprill 2016, 16:03
No vähi puhul on umbluud sellisel "ravitsejal" lihtsam ajada. Aga kuidas teiste haigustega on, näiteks südameoperatsiooniga või ortopeediliste operatsioonidega? Kuidas näeb tema ravi puhul välja nt neljanda astme kulumisega liigese tervenemine ja paljud sarnased olukorrad? Lausa vihale ajab sihuke jama ja kurb, et on sellise ohvriks langejaid.
k
kuidas / 20. aprill 2016, 14:48
inimesed usaldavad selliste kätte oma elu.
s
Sooda/ 20. aprill 2016, 14:25
Tuleb kah minna ravile, tahaks ka igavesti elada.
j
jaja/ 20. aprill 2016, 14:18
ise tema (ain rammu) poole ei pöörduks, aga ühes on tal õigus: vähk ei ole surmav haigus, keemia ja kiiritus teevad sellest surmava haiguse - enamikel juhtudel see ongi nii. ja et arstid on olemas, et inimesi aidata - eino päeva nali.
k
20. aprill 2016, 15:53
Kas inimesed on tõesti mõistuse kaotanud?
i
ints / 20. aprill 2016, 14:17
Psüühilise institudi katsed näitasid et inimene ei ela minutit ki kauem kui talle on ette nähtud! Kõiki ei kõiki ei saagi aidata ,se inimene teeb oma elus midagi valesti ,(karistus,needus,valesti toitumine,negatiivse olemus vormi rünnaku ohver,valesti mõtlemine ,ehk mõtleb negatiivselt ja tõmmbab negatiivset energiat veel juurde.Kõrgema mina seaded on paigast ära!
o
Olev/ 20. aprill 2016, 14:48
Tubli ! Eks ta nii kipub olema küll ja neid "kõrgema mina seadeid" on tänapäeva skisofreenilises elus väga raske - kui mitte võimatu paika nihutada. Aga proovida võib iga-üks, sest sellest energiast,mis on meile sünnist saadik antud, kasutame väga väikest osa. Tehke oma elule "RESTART" - ärge olge laisad ja lugege REIKI õpetust. Olge oma kehale ja hingele ise ravitsejaks.Saate terveks ja selle raha eest,mida tablettide ja "imeravitsejate " peale kulutate-,lubage endale midagi head!
i
ints-le/ 20. aprill 2016, 15:48
"... inimene ei ela minutitki kauem kui .."
Lugesin selle kohta minagi väga huvitavat lugu ühelt meditsiiniteadlaselt.Vist oli ajakiri "imeline Teadus".Seal oli täpselt ära seletatud,miks.
k
kas mitte/ 20. aprill 2016, 14:11
kas mitte tegemist ei ole ain angerjaga, kes ka üksvahe ka NYCis ehitaja oli?
A
14:11, 20. apr 2016 -le/ 20. aprill 2016, 15:49
Ain Angerjas Rammu on ta.
k
Keegi/ 20. aprill 2016, 14:00
Usun riigiametnikest ainult arste.

l
Luupainaja/ 20. aprill 2016, 13:44
No minge pekki, sellele Rammule tuleks teha sooda klistiiri nii, et sooda ajud ka puhtaks peseb!
l
lilli/ 20. aprill 2016, 13:38
no krt. võtaks, inimene ei saa ikka nii turakas olla, et ei tunne pooletoobist pätti ära, eriliselt primitiivne ja naeruväärne meetod ravimiseks.
K
?/ 20. aprill 2016, 13:24
Kas sellisele šarlatanile kohut ega karistust polegi? Võibki iga ehitaja hakata ühel päeval imearstiks ja inimesi kiiremini hauda aidata?
A
13:24, 20. apr 2016-le/ 20. aprill 2016, 15:50
Aitab samavõrra kui arst---vähk ei lähe kuigi kauaks jalutama,kui aetakse.
e
Erksa/ 20. aprill 2016, 13:22
Kriminaalne küünilisus, mis ei hooli ei elust ega haigete tõelsiest abistamisest. Kuna meil ei ole seadust, mis selleised "ravitsejaid" kuidagi ohjaks.
Probleem on siin selles, et meie inimesed vajavad korraliku nõustamist ja psühholoogilist abi, mida meie haiglad, ja asutused ei pakku kroonilistele haigetele.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee