Eesti uudised

MARINA KALJURANNA TAUST: ema Eesti NSV ministrite nõukogu ametnik, isa lätlasest bussijuht

Karoliina Vasli, 20. aprill 2016, 06:00

311 KOMMENTAARI

a
asdf/ 24. aprill 2016, 17:25
ah krt..minge oma rahvuse dna vms tagaajamisega nüüd lolliks... Mu vanaema nimi oli ka Veera, aga olen täitsa eestlane (pole ühtegi vene k kõnelevat isikut suguvõsas). Põliseestlane nagu siis targad inimesed kommenteerivad :)) Peaksin presidendiks sobima küll, vahet ei ole, kas haridust või haritust on.. Sellest piisab, et PÕLISEESTLANE olen.
n
nuinuu/ 22. aprill 2016, 18:15
Zirinovskil on ema venelane ja isa advokaat. Kaljurannal isa lätlane ja ema ametnik. :-)
e
eesti kodanik/ 22. aprill 2016, 09:10
Nii´segase taustaga presidendikandidaati,kui Marina Kaljurand,on isegi hea fantaasiaga inimesel ette kujutada. Enne kui käidi välja uus isa IMANTS UITS ,jõudis Marina välja hüüda ,et ta on venelane, mitte lätlane. See oli emotsionaalne ja sealt ka selline lapsus,igal juhul mitte lätlane.Seega on küsimus ikkagi Viktor RAJEVSKIS.ENSV min. nõukogusse sattuda juhuslikult oli võimatu,ehk Veera ja Viktor Rajevskid olid väga tihedalt seotud.
Marina RAJEVSKI on saavutanud ulmelis edu,see on piisav tasu tema poolt deklareeitud patriotismi eet., aga ta ise ja tema sooviatajad,bvõiksid hoo maha võtta. Meil ON PIISAVALT VÕIMEKAID POLIITIKUID ,KUID KELLE TAUST EI OLE KAHTLANE,eg a v aja ümbertegemist.
Kindlasti kuuluks edasise tausta juurde, Veera R. eleulugu ja päritolu kõigi nimedega. Imanst Uits ei saa ennast kuidagi kaitsta, kui ta isaks tehakse.Eks ta on ka ju pildil kaameraga,mis 1966a. oli tehnikas kõva sõna!
Ja veel Dressen tuli ka Lätist.
s
selgust paluks/ 21. aprill 2016, 18:15
aga kes siis ikkagi Viktor Rajevski oli, ehk onu
a
Aadu/ 21. aprill 2016, 17:36
Kurvastuseks on tõsiasi, et oma lihane vend on palju kaugem nii füüsiliselt kui hingeliset, kui mõni juhuslik tuttav. Sama ka rahvustega. See eestlase parima maiuspala väljend ei tule tühjalt kohalt. Ei hoia me oma keelt, maad, üksteist ja meiemeelseid muulasi. Tegelikult teised tugevamad rahvad oskavad muulasi oma huvides ilusti ära kasutada. Seda nii idas kui läänes. Sellest tuleneb ka nende suurus. Oma viha võiks maandada mitte niipalju muulastele vaid oma rahvuskaaslastele kes panevad siit minema või räägivad siia elamatulnutega nn.nende keeles. See meie lipitsemine suurte ees ajab südame pahaks. Üksteisele keerame nii et vähe ei ole. Kiidame väljarännanuid suurperesid,hiilgeajusid,jõujunne. Trahv määramiseiasemel võiks täitevvõim näiteks mulle riigi arvel teatud pikkusega ja tugevusega nööri eraldada, sest trahvi maksmiseks pean kasutama seadusevastast tegevust. See sisemine pinge, mis on tekkinud mittetoimetulemisega, paneb otsima taandumist siit maarjamaalt.
k
Kata/ 21. aprill 2016, 11:04
Miks te kiunute ja hädaldate neid kanditaate. Pakkuge siis omi nimesid vaatame palju neid tuleb.
t
Täpsustus/ 20. aprill 2016, 22:44
Marina Kaljuranna ema ei ole venelane vaid juut, kes evakueeriti n.ö. tagalasse, nii siis ema on juut siis .....
Aga Eesti president peab olema põliselanik . Näiteks Ilves ei olnud, ta ei saanud aru eesti rahvast n.ö
nõukogude aeg jäi vahele.
r
20. aprill 2016, 23:27
Raha nimel mõeldakse välja mida iganes, küll lollid usuvad. Kogu aeg on eestlaste petmised läbi läinud ja miks ei peaks nüüd minema?
j
Juss/ 20. aprill 2016, 21:14
Kurat kuidas ma ei kannata neid endiseid ENSV ametnikke ja muid nupukesi. Vastikud punased raisk!
m
Mina ka... 21:14/ 21. aprill 2016, 03:15
Ei kannata jah endisi Savisaart ega propagandisti Mart Helmet!

u
uus loogika/ 20. aprill 2016, 20:22
lätlane + eesti venelane = eestlane?
venelane + eesti venelane = eestlane?
soomlane + eesti rootslane = eestlane?
hästi panete seltsimehed!
s
süsimust iroonia/ 20. aprill 2016, 22:18
Oh see pole veel midagi. Kui nii edasi läheb, siis ka ruberoid + ruberoid = eestlane!
:lol
u
uue loogika jätk/ 21. aprill 2016, 10:57
eestlane + lätlane = inglane, kui nad elavad inglismaal on tavaline nähtus, ei tea mida siin norida
p
Poisid, ärge jamage/ 20. aprill 2016, 18:58
ja kujutage ette, mis on Eesti sort, kui seal poleks venelasi. Või mis oleks Eesti ballett, kui seal oleks ainult eestlased, ka kirjanduses on vene nimedega kirjanikud tõsised tegijad - usun, et siinkommijate mälus ei liigu selline nimi nagu Baturin. Lähme edasi, õigemini tagasi ja meenutame meie ajaloost tublisid õigeusklikke. Mis mis loeb minevik? laidoner oli Venemaa keisririigi kõrge ohvitser, Päts. meie esimene president, sugugi mitte puht-eestlane, Poska kodune keel oli vene keel jne. Ah jaa, isegi Eenpalu oli Petrogradis ja koguni sõjakoolis õppinud.
m
Mjahh/ 21. aprill 2016, 07:01
Ajupuudelise tototaja kommendaarid tunnen siin iga kell ära, kodaniku lemmiksõnast *sitt*.
Haigele inimesele võib ainult kaasa tunda, sest siin ebasobivale kommile klikata ei saa.
t
to 19.05./ 21. aprill 2016, 07:34
Ja sina oled sel juhul ajudeta suur tü..pea!
m
miinused tõendavad,et ainukesed INIMESED Maal on / 20. aprill 2016, 21:17
jänkide orjadest eestlased.
n
NLKP+ KGB/ 20. aprill 2016, 18:45
1961. aastal võeti vastu NLKP (Nõukogude Liidu Kommunistlikku Partei) programm. Kommunistid hakkasid hoogsalt trukkima ja kasvatama nõukogude inimesi...
e
eestlane/ 20. aprill 2016, 18:52
Üks tulihingelisi eestlaste "kasvatajaid" oli PROPAGANDIST Mart Helme! Ta teeb kremlimeelset "kasvatust" ka praegu....
1
18:52-le/ 21. aprill 2016, 00:11
r
reede/ 20. aprill 2016, 17:59
Ainukese juriidiliselt täpse kommentaari kirjutas Madis Põhiseaduse nõue peab olema presidendikandidaadi puhul täpselt täidetud muu on udutamine Leedus pandi puusse ja tehti presidendiks puha punane
n
Nii on lood:/ 20. aprill 2016, 16:47
kalossides punane paks lutikas!
r
Rudi/ 20. aprill 2016, 16:46
Siit järeldus : Eestimaa vajab presidenti, kelle kappides pole luukeresid! Meie siimukese kohta võin öelda (kahjuks ta ei taha koostööd teha), et tema kappides asuvate luukeredega julgen asutada suure kondijahu tehase! Aga Simeon põikleb....
r
rudile, 16:46/ 20. aprill 2016, 18:23
Ruudikene-Helmekene! EKRE luukeredest saab ka suure koguse kondijahu! Ja saaks sinust ka lahti - õhk kohe puhtam....!
n
no / 20. aprill 2016, 20:49
Mart Helme vanaisa võitles vabadussõjas nagu minu vanaisagi ning oli vabadusristi kavaler.Ehk siis võitles Eesti vabaduse eest.Kelle vanaisa Eesti eest pole võidelnud, sellel pole kodus ka Vabadusristi kavaleride raamatut, kus on kõik kanged mehed kirjas ....
k
kas eesis on/ 21. aprill 2016, 09:56
ilma luukereta poliitikut kelle kapp ei kolise?
p
Paanika oravaurgudes/ 20. aprill 2016, 16:41
Tsirkus barcelona, näitab jälle üht imelooma, kellest PEAB saama president väevõimuga.Oravad mitte ei vali, vaid teevad seda, Rõivase enda sõnastus-meie teeme.See pole enam nõukogude võim, vaid valitsuse võim.Rääkida siis kohtu erapooletusest, kui võimuorganid ise puhastavad identiteeti nii, kuidas parasjagu vaja on.Opositsioonist teeb riigi kaitsja KAPO kasulikud idioodid ja rassistid, kes nad siis ise peaks olema-puhtad inglid putini tegudega.Mina ja maailm.Kui nüüd arutleda asjast, siis mis seos ikkagi emal selle Rajevskiga üldse oli, et sama nime kandsid?Keegi pole ju öelnud, et nad enne lätlast abielus polnud.Ja üldse, mida see arutamine annab, kui Marina ise tõdeb, et on venelane.Miks siis seda meie salgama peaks??Asja paneb paika PÕHISEADUSE vastav punkt ja olgu see asi sealpaigas.Küll valed lagedale ujuvad, varem või hiljem.Kallas muidugi trügibki võimule, et kõik saaks ära summutada , VEB on ju veel ripakile, teadjad mõnedki hinges ja treppe ka jätkub.
o
Oi/ 20. aprill 2016, 18:48
Miks selline hüsteeria, võta rahulikult. EKRE juba tuleb!
1
18:48/ 20. aprill 2016, 18:55
KUHU ta tuleb? Kuristikku langeb! EKRE kommunistlik möla ei kesta kaua....
i
imelik/ 20. aprill 2016, 20:52
kui kommunistid teisi kommunistlikus mölas süüdistavad ning venelasi presidendiks püüavad sokutada.Venelane on see, kelle vanemad on venelased, mitte see, kelle suguvõsas võib eestlaste hulgas ka ühe venelase leida.5 põlve tagasi.
k
Kuule, Paanika!/ 21. aprill 2016, 00:18
EKRE-ga liitub järjest rohkem inimesi!
0
00:18/ 21. aprill 2016, 03:21
VALE puha! Lahkuvad EKRE-st!
p
paanika / 21. aprill 2016, 03:50
mine tuttu ja enne võta hullaris valveõe antud tabletid kenasti sisse.Muidu jooksed ja kellegi relvakapi kallale.tundub selline ajukääbik olema.Hinga rahulikult sisse ja välja ja mine tuttu!
l
Larfasol losengidena/ 20. aprill 2016, 15:45
Tegelikult pole vahet, kas kangi tõmbab venelane, ameeriklane, sakslane või moslem- peaasi, et hästi veega alla läheks...

o
20. aprill 2016, 15:23
oravad on hullult paanikas! tundub, et Kaljuranna tausta muutmine on oravate nende enda arvates nutikas trikk, mis nüüd on muutunud bumerangina suureks palaganiks! see palagan ei tule kasuks ei oravatele ega ka Kaljurannale! jälle lajatasid endale lagipähe!
m
20. aprill 2016, 16:41
Mina ei näe küll midagi, mis viitaks, et oravad paanikas on. Ainsad, kes siin lärmavad, on isehakanud filosoofid ja teadmamehed-naised.
1
16:41 võta binokkel siis, kui ei näe/ 20. aprill 2016, 17:14
Sinu tapmisähvardused, trellid ja hammaste tagumised-mis need siis on???Eks loe need kõik siin kokku, teised ei tapa siin kedagi, ikka üks hüsteerik 200 astmes.Kui nüüd viitsiks ,loeks kokku, palju neid lõugamisi kokku on.EKRE ees, EKRE taga.Lausa halenaljakas nutt ja hala.
1
17:14/ 20. aprill 2016, 18:33
VAADAKE! EKRE hullud ajavad ennast juba vihast tagajalgadele ja seina najale püsti! Ei aita midagi, et iga päev 50 ekrelast kirjutavad ennast kiitvaid kommentaare... Targemad inimesed LAHKUVAD EKRE-st juba sadade kaupa...! EKRE LAGUNEB varsti!
s
sa/ 20. aprill 2016, 21:26
pärdik pühi kõrvatagused kuivaks ja piimanire lõua alt ja oota, kunas kana pissib, siis võid kõnelda.
a
aga/ 20. aprill 2016, 15:21
see on kohutav,et inimesed kes on olnud enne kommunistid ja eesti rahva hävitajad juhivad EV,kahjuks Kaljurand hakkab lõhestama edasi eesti rahvast kuna on uuskommunistist liberaal,ei iial ei kõlba presidendiks,president peab olema selline keda kõik hindavad ja tõesti usaldavad ning kellel on tähtsam rahvas mitte EL eliitklubi väärtuslikud vaated
1
15:21/ 20. aprill 2016, 18:36
Kahjuks on jah KOMMUNISTID nagu Savisaar ja Mart HELME, kes hävitavad eesti rahvast!
j
Jah/ 21. aprill 2016, 19:38
mis see Kallas parem on?
u
UK/ 24. aprill 2016, 17:15
Kallase naiseema nimi on Veera, st. oli venelane.
l
Larfasol losengidena/ 20. aprill 2016, 14:48
No ei saa me läbi Lätita...
s
Saa siis aru.../ 20. aprill 2016, 14:42
Väidetakse küll, et venelane on rohkem eestlane kui eestlane ise- samas jäetakse ütlemata, et eestlane on rohkem neeger kui neeger ise... Venekeelses ERR telekanalis poliitiku sõimamine idioodiks on lubatud, katsu siin aga mõnd nn "vähemust" endise nimega nimetada, kipub päike ruuduliseks minema...
h
Head lõimumist!/ 20. aprill 2016, 14:13
Paadunud kommunistina emake seal kodus vaevalt sini-must-valget silitades Eesti Vebariigist unistas...
e
Ehh/ 20. aprill 2016, 14:10
Kui mutt on sunnitud häma ajama ja vanemaid salgama, siis normaalse poliitkultuuriga riigis oleks ta ammu juba poliittprügikastis vedelenud. Aga tundub et meil on kompartei ja kgb juured veel sügaval sees, arvab et interneti kustutamise teel on võimalik oma renomeed kujundada. Sattusin juutuubist ta aruandmist nägema piiriteemadel, see oli lihtsalt õõvastav.
k
kuhu/ 20. aprill 2016, 13:58
küll me jõudnud oleme. Vanavanaema oli pea 90, kui küüditati, vanaema ja ema pidid kogu nõukogudeaja igat masti "mandaatkomisjonide" mõnitamist taluma ja nüüd räägitakse mingist ustavast kommunistist, tõenäoliselt ka märtsiküüditajast kui ennastohverdavast patrioodist. Juhmidele õigustusi kirjutavatele ametnikele teadmiseks, et see on irvitamine nõukogude võimu ohvrite üle, järjekordne Vabamuu.
Milleks siis seda Eesti Vabariiki üldse vaja on, kui me vaimselt Nõukogude Liidus edasi soovime elada?
n
nii et pole olnud mingit päästvat kommunisti./ 20. aprill 2016, 15:27
Veel mingid kommarid jahuvad et nemad jagasid teadet et nüüd läheb ära saatmiseks.Tegelikult tuli hoopis teade rautee ääres elavatelt et mingid vagunid sõidutati jaama ja ka külanõukogu lähistelt elavatel et sõdurid seal tiirutavad.
a
Aga EKRE lammaste TÕUG....?/ 20. aprill 2016, 13:40
Kuulge - ega praegu kasvatatavad EKRE lambad EI OLE ka kõik EESTI tõugu...? Puha igasugused välismaalt toodud tõud.... Mart Helme pidi ka põlvnema venelastest....
1
13:40tõuaretaja totu/ 20. aprill 2016, 14:00
Aga vene sead(na sinu moodi)on suure nina ja lobedate lõugadega, isegi liigikaaslased sobivad toiduks.Ja hobuse pabulad on magustoiduks eestlaste kõrvale.Helmed on lausa gurmee aga kätte ei saa sunnikuid, sõima palju tahad.
1
14:00/ 20. aprill 2016, 18:39
Kuulge, Helmed! Ärge ajage oma nina püsti ja ärge kiitke ennast iga jumala päev!
Oksele ajate juba!
h
Head lõimumist!/ 20. aprill 2016, 14:23
Sa pole märganud, et iga EKRE väljaütlemise peale suudaved vennikesed koheva sabaga roti parteist vaid koolipoisilikult midagi stiilis "ise oled" või "ise tegid" pomiseda....
k
Kas oli väga valus?/ 20. aprill 2016, 20:32
Sinu kõnepruuk viitab ilmselgelt pingetele eraelus või siis puudulikule haridusele. Ära nüüd liialt ärritu, saad veel infarkti.
t
Täpselt/ 20. aprill 2016, 21:14
Selline on Orava hüsteeriline surmakarje
f
fox/ 20. aprill 2016, 21:42
mitu pähkelt kommentaar maksab

e
Eräs soomlanna/ 20. aprill 2016, 13:40
Minä suomalaisena ymmärrän hyvin teitä viroilaisia. Venäjä ja NL ovat sen verran kurittaneet virolaisia, että venäläisyydestä puheenollen näette "punaista". Niin mekin täällä Suomessa näemme vaikka virallinen Suomi yrittää olla muuta. Miellyttävä ja viisaan oloinen ihminen tämä Marina Kaljurand. Eikö hän kuitenkin ole vain vähän venäläinen? "Natuke." Aviomies ymmärtääkseni on virolainen ja Marina itse on syntynyt Virossa. Toivon hyvää kaikille virolaisille presidenttiä valitessanne! Hymyillään kun tavataan!
ü
Üks eestlanna/ 20. aprill 2016, 17:13
Suomalaisella ei ole mitään sanomista ja opettamista Viron asioissa.
j
joo/ 20. aprill 2016, 17:35
hän on vain puoliksi veneläinen kun isä oli latvilainen.Mutta virolaiset halauvat, että presidentti olisi virolainen Viron asialla.Emme halua joutua taas Venäjän osaksi.
a
Avaldage kogu tõde, Marina Kaljurand !/ 20. aprill 2016, 13:07
Presidendikandidaadil on kummaline komme - rääkida tütt, kuid mitte kogu tõtt. Tema ema töötas tõesti ENSV Ministrite Nõukogu aparaadis. Sinnamaani on kõik õige. Kuid millises osakonnas ? Seltsimees Rajevskaja töötas Toompea lossis esimeses osakonnas, mida täpselt nii nimetatigi. Kui näiteks tööstusosakonnast oli nime järgi kohe selge, millega seal tegeletakse, siis esimene osakond oli nii nimetatud just sellepärast, et keegi ei tohtinud seda teada. See osakond oli salajane osakond ning tihedas koostöös KGB ja muude jõustuktuuridega. Kogu saladokumentatsioon ja dopuskite vormistamine käis läbi selle osakonna, eritöö jne. jne. Siit järeldus - seal töötasid vaid eriti usaldatud ning kontrollitud, lõpuni ustavad inimesed. Ja omad järeldused tehtku siit igaüks juba ise.
a
Avaldage kogu TÕDE! 13:07-le/ 20. aprill 2016, 13:19
Eriti USALDATUD inimesed töötasid ka ENSV Riiklikus Plaanikomitees, kommuniti, sm. Savisaare näol ja KGB-s väga usaldatud kommunisti, ideoloogilise töötaja, marksismi-leninismi ja teadusliku kommiunismi PROPAGANDISTI sm. Mart Helme näol.... Avaldame ka nende kogu tõe ja tegevuse, nõukogude võimu kiitvad artiklid ajalehtedes ja ajakirjades...jne, jne..
1
13:19/ 20. aprill 2016, 13:33
Rahune maha, need pole veel kandidaadid ja sinu kisa ei tee nendele mitte patte juurde, need on kõigil ammu teada.Selle aja elu teame kõik väga hästi, nii,et rahune maha.KÕIK OMAL AJAL AGA KELLE PROPAGANDIST SINA SIIN OLED-PUTINI.
m
Milles nemad siis halvemad on???/ 20. aprill 2016, 13:39
13:19 - Aga nad sobivad siis ju ideaalselt, panemegi kohe mõlemad Kadriorgu.Ja sinust saab nende toapoiss, kellest sundkorras eestlane peab saama.
n
Noh/ 20. aprill 2016, 13:42
Ja kui juba tõe rääkimiseks läheb, siis võiks kaevuda süvitsi ka selliste mittekommunistide tegemistesse ja taustadesse, kes küll parteis ei olnud, aga nautisid kõiki parteinomenklatuurile sarnaseid hüvesid - asutuste juhtimine, tihedad reisid koos perega ja ilma nii Ida- kui Lääneriikidesse jms. Sellised mitteparteilastest elunautlejad olid ju Nõukogude okupatsiooni kui õnneriigi jaoks tasuta reklaamiks.
1
13:33-le/ 20. aprill 2016, 13:50
Lp. sm. Mart Helme! Kui SELLE AJA elu teame kõik, siis ära ole HAMMASTEGA ja Kaljuranna kallal närimas...? Saite ARU, ekrelased...?
1
13:50/ 20. aprill 2016, 14:08
No Mart ei tule sinusuguse tolvaniga siia küll vaidlema, see oli asjatu rõõm sul.Pigem jookseb vasikaga võidu, kui jämejala hullude plära kuulab.Said aru totuke oravaurust.Sina näri muru ja jäta joomine, see su närvid ongi pee pannud.
n
Nõukogude..../ 21. aprill 2016, 00:25
....korra ajal ei saanud mittekommunist asutust juhtida, see oli nii....
r
raas / 20. aprill 2016, 13:30
Nuh näe ,järelikult usaldatav ja ustav oli ema ,on ka tütar..
e
endine ENSV/ 20. aprill 2016, 17:25
Kaljurand ei sobi kindlasti presidendiks,ta hakkab Eestit venestama.
t
Tegelikult/ 20. aprill 2016, 18:46
Ma tāhtsin + panna. Halb on vaadata seda rumala näoga taaami, häbi oleks sellise presidendi pärast
u
Udini kits/ 20. aprill 2016, 13:06
Kui oli Kommunist, siis sobib!
Kui ei olnud Kommunist siis ei sobi!
u
Udini kitsele, 13:06/ 20. aprill 2016, 13:20
Õige! Nii arvavadki EKRE ja Keskerakond!
u
Udini kitsle 13:20/ 20. aprill 2016, 14:33
ü
üliettevaatlikud ajakirjanikud/ 20. aprill 2016, 12:48
jätsid vikerraadios hommikusel lehetutvustamisel õhtulehe üldse vahele, kartsid kaljuranna teemat puudutada.
t
Tulge mõistusele, mida on teha naispresidendiga ajal, kui on oodata kaost ja sõda?/ 20. aprill 2016, 13:03
v
veel hullem / 20. aprill 2016, 17:30
Venelannast naispresidendiga.
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 12:37
kas see on mingi norm ja kohustus et EV prsidentidel on segased perekondlikud, raha vöi mitme naiste suhted??? Ja vältimatu, et president mitte mingil juhul ei oleks eesti juurtega - nii ema kui isa poolt!
Kas teisti enam selliseid eesti presidendi kandidaate maailmas enam pole?? See oleks kohutav löpp!
n
normaalne/ 20. aprill 2016, 12:39
Segased peresuhed oli Meride paaril, ja ega Rüütlite pere oli täiuslik
a
20. aprill 2016, 12:44
Aga praegusel presidendil lausa 3 (!!!) abielu ja köik lähi minevikuss!
Kui palju vöib president naisi vahetada et hea saab??
J
?/ 20. aprill 2016, 12:56
Just nii, mas ma väidan vastupidist?
?
20. aprill 2016, 13:04
? vastus oli kodanikule - aga
p
palun lõpeta/ 20. aprill 2016, 13:29
i
ideaalne/ 20. aprill 2016, 16:44
Täiuslikumat enam ei saa. Äi juunikommunist ja ilmselt 10. juuni 1941 küüditamise kaasosaline, kes oma pere hiljem kupeevagunis Venesse saatis. Tütar jäigi ellu, mida ei saa öelda nende laste kohta, keda küüditati loomavagunites.
e
eugeenik/ 20. aprill 2016, 12:42
nende suguvõsa vähemalt on klaar, aga kui palju on esimese öö vilju ja siis veel igasuguste rootsi, poola, saksa, taani, vene, läti, leedu, soome läbirändajate ja sõjaväeliste järeltulijaid
s
20. aprill 2016, 12:45
Sel juhul- kui eestlasi töesti pole, kas yldse on eestilgi mötet? Paneks uue nime Poluverniku vabariik vöi liituks möne sinu poolt nimetatud rahvaga?
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 12:48
Kui töesti eestlasi pole ja köik on kusagilt tulnud ja segatud. kas on mötet yldse eestil? Paneks mingi Poluvernikute vabariigi nimeks vöi liituks sinu eelpool loetletutega- mina eelistaks Rootsit! :))
m
Miks just poluvernikud?/ 20. aprill 2016, 12:57
poluvernikud ju on väike kild Iisaku kandist, paneks juba setud, ikkagi suurem kant
h
hmm/ 20. aprill 2016, 13:01
Puhast eestlast polegi olemas, siin on üle käinud sajandeid sõjahorde, tapatalguid kus rahvas peaaegu olematuks tapeti, aga jäädi ikka ellu. Säilis kultuur ja keel, aga vereliin ilmselt ikka igalpoolt kokku :) Ja nii saigi eestlane, tugev ja teotahteline ja püsiv karmis kliimas
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 13:03
Esiteks setud pole eestlased, nagu ka liivlased ingerlased, vadjalase vöi soomlased- kuigi ugri-mugri . Aga sewtud on väike soome-ugri rahvas ja mitte eestlased. P.S. Nad ei muuda ka oma andmeid ja ajalugu iga nädal wikipedias!
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 13:05
tegelikult pole ju ka olemas puhast venelast ega rootslast! Mis me siis nyyd teeme?
r
Rein Metsale, 13:03/ 20. aprill 2016, 13:25
Ha-ha-ha-haaaaa....! Setud pole eestlased...? Mulgid pole ka eestlased...?
Saarlased pole ka eestlased...? EESTLASTEKS jäävad ainult kodumaatud ja ilma rahvuseta EKRE lambad ja KE tiblad....! Kas sulle, Rein, kukkus telliskivi pähe või on selline vaimne tase juba sünnist saadik.....?
k
kui juba, siis juba, Rein Mets / 20. aprill 2016, 13:58
... noarootslased, ja Saaremaa, Hiiumaa, Peipsikandi rahvas samuti.
Eesti suurema linna Tallinna asukatega samuti on kahtlane lugu, seal ju niipalju saksalsi, rootslasi, taanlasi, venelasi läbi käinud, nii et ...
t
to 13.08, 13.25, ja nii edasi ja ka tagasi/ 20. aprill 2016, 14:47
jälle sina siia lämisema saanud, kaua sa oma sõnnikut siin loobid , muutkui EKRE ja KE tiblad.Vaheta plaati, ära tüütab juba
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 15:42
Setud on minoriteetne soome-ungri höim Eesti alal - loe ja uuri! Enne kui oma lol,usega siin esinema hakkad! Minu kui saarlase jaoks kel ku ena ja isapoolsed juured on 16. sajandist Saaremaalt - on liivi keel mulle märksa möistetavam ja arusaadavam kui setu keel ja pölva ja vöru murded! . Vöta teadmiseks!
k
khm/ 20. aprill 2016, 16:38
Eesti pere käis ja käib mööda naisliini (sama kinnitavad sotsioloogilised uuringud perekondade kohta) ja rahvuse määrab emakeel, emakeelele lisandub omandatud kultuur. Loete siin mingid juhuslikke mehi üles, aga möödakäija ei teinud rohkem kui ühe lapse, aga pered olid ju suured. Ei maksa igasugu madude jutte ka tõe pähe võtta, et polegi eestlasi olemas. Need on kõik rahvustunde õõnestamiseks öeldud ja see on pettus, et eestlased ei otsiks ühisosa ega liituks võõraste võimule trügijate vastu. Lollideks, joodikuteks ja varasteks sõimamine on ju samasugune eesmärgipärane häbimärgistamine, ei te ei nõuaks oma õigust oma riigile, õigust oma sõnale selles riigis. Parasiidid soovivad jätkuvalt mugavaid positsioone riigis, sest see tagab piiramatu ligipääsu meie ressurssidele ja rahale, kuigi teavad isegi, et neil selleks õigust ei ole, seda nad nii närvis ongi, aga on aeg, kus nad peavad oma tegude eest vastutama hakkama. Viimane seejuures ei sõltu üldse eestlastest, eestlased ei organiseeri üleilmset äratust, kui see kellelegi veel selge ei ole.
r
Rein Metsale, 13:03/ 20. aprill 2016, 20:00
Rein Mets - SINA POLE KA EESTLANE! Oled TIBLA! Ha-ha-ha-haaaaa...!
ä
Ähh/ 21. aprill 2016, 07:37
Siin elavate venelaste ja eestlaste vahel on tänu Keskerakonnale valitsenud vähemalt mingisugunegi rahu, mis oravatele on alati suureks peavaluks olnud.
Korraks õnnestus Ansipil ja Kapol selle pronksmehega viia kooselav kogukond lõhenemiseni. Nüüd on sama tegevus appi võetud, ainult uues soustis. Ja just siis, kui meile juba tuuakse uuseestlasi Aafrikast.
Eraldi siinelavad venelased ja eestlased kui neil puudub venelaste toetus selle islamiseerimise vastu ei saa. Ärge aidake tolerastidel läbi viia kogukonna lõhestamist!
See maksab meile kätte.
k
kas/ 21. aprill 2016, 13:09
sul pole muud teha, kui päevade kaupa EKRE-t sõimata, mine metsajooksule ja rahusta närve, tahaks teada, kui palju sulle selle sõimamise eest makstakse?
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 12:27
Mul kysimus, kuidas see ema kes lätlanna - sai nime Rajevskaja ja kuidas sattus Marina olema Rajevskaja .Kes on Viktor Rajevski Marinale kui ta ka päris isa pole???? MIKS SELLINE SONIMINE & SEGADUS??? Miks on Marinal selline elulugu mida saab iga nädal wikipedias ja öhtulehes muuta???? Mis kamm käin. Kas see köik on ikka piisav saamaks EV presidendi kandidaadiks???? Kas eestis enam mönd iva kindlama, lihtsama ja selgema elulooga kandidaati TÖESTI pole vötta???? Miks Marina K.oma perekonnapilte alles tänna hakkas rahvale näitama???
r
Rein Metsale 12:27/ 20. aprill 2016, 12:33
Kui sa ARU ei saa, kas siis pole sinu MÕISTUSEGA midagi viga...? Vaata peeglisse ka....!
Mine konsulteeri ka perearstiga....!
1
12:33 OTSI ABI OMETI!/ 20. aprill 2016, 12:49
Vaadake, kuidas nüüd tõelised kommunistid siin leili läksid, kui asi kahtlaseks läheb.Hakkab suur kisa ja sõim pihta, asjast polegi vaja enam rääkida.REFORMI TASE PÜHAJÜRIGA ja totudega eesotsas.Siin aitab paarist hullunud kommunistist, et kõigist teistest rahvavaenlased teha ja ise inglid olla.
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 12:50
Meil siin pole neid "perearste" mille yle sa nii uhke näid olevat. Meil jagatakse arstiteaduses Nobeli preeniaid. Aga sinul ei jää kyll muud yle kui pereaarsti poole pöördumine. Möistan! :)
p
Paha ekrelaste hais..../ 20. aprill 2016, 13:30
Iga päev 50 EKRE lammast kommentaariumi haisutamas ja oma "kommentaare" kirjutamas, igaühe norm vähemalt 10 ennast ja ekret kiitvat kommentaari..... Ega nad muud ei teegi eesti rahva heaks....
r
reform teab/ 20. aprill 2016, 17:29
e
ema oli/ 20. aprill 2016, 17:40
venelanna, isa lätlane, mis siin arusaamatut on? Võib olla vanemad ei olnud abielus?
r
Rajevskaja Venemaa presidendiks!/ 20. aprill 2016, 12:19
Presidendi mineviku ja suguvõsaga peaks ikka kõik selge olema- ei saa alles kampaania käigus hakata talle vanemaid ja kodakondsust välja mõtlema. Kaljurand võib proovida kandideerida Venemaa presidendiks. Seal tuleb NKVD ja NLKP minevikuga venelastest ja lätlastest vanemad isegi kasuks. Tema seisukohad Tartu Rahu, piirileppe, ja okupatsiooni suhtes sobiksid samuti Kremlisse kandideerimiseks paremini.
b
BUREŠIN ei saa kandideerida! 12:19/ 20. aprill 2016, 12:37
Kuulge! Aga Edgar BUREŠIN ei saa ka siis kandideerida Eesti presidendiks......! Õi ÕUDUST küll! Ta võib kandideerida ainult Venemaa presidendiks! Keskerakondlased saavada infarkti või isegi insuldi....!
r
Rein Mets/ 20. aprill 2016, 12:53
Pole hullu- tal vähemalt 1 jalg alles aga Marinal ja Siimul on ikka mäluga mölemil tohutu suuri probleeme! .))
r
Rein Metsale, 12:53/ 20. aprill 2016, 13:35
Kas Edgari MÄLUGA siis pole probleeme...? Kas SINU MÄLUGA pole probleeme...? Kesiku Rein - RUTTU arsti juurde - sinu tervislik olukord on väga ohtlik....! Aga Marinal ja Siimul on MÄLU korras, erinevalt Edgarist ja SINUST!
e
Ekrelased pärinevad AHVIDEST ja KOERTEST!/ 20. aprill 2016, 11:49
Mul on vettpidavad andmed, et ekrelaste sugupuud pärinevad kõik AHVIDEST! Õigemini - ema oli AHV ja isa oli koed. Sellepärast nad kõtuvadki klounidena ahvi geenide järgi ja hauguvad iga võõra inimese peale koera geenide järgi.....
A
?/ 20. aprill 2016, 12:12
Ah et ahvides, seega siis darvinistid? Aga oravad on kindlast issanda enda poolt, tema enda näo järgi tehtud või?
1
12:12-le/ 20. aprill 2016, 12:22
Loomulikult on oravad sellised...! Kas ahvid ei tea seda....?
1
12:17-le/ 20. aprill 2016, 12:25
Alles hiljuti räägiti kusagil saates, et EKRE-st on LAHKUNUD juba ligi 600 inimest...
Kellel vähegi mõistust tuleb pähe, see lahkub lollide lammaste seast....
EKRE reiting langes ka turu-uuuringute põhjal märtsiga võrreldes 5 % - 19-lt protsendilt 14-ni..... See on alles ALGUS.....
s
see on tõsi/ 20. aprill 2016, 13:33
Juba on kindlatest allikatest antud teada, et Mart ja Martin olla ka andnud avaldused sellest erakonnast lahkumiseks. Jäävat vaid Võrust pärit kindlameelsed rahvaliitlased.
e
EKRE hävib kindlasti!/ 20. aprill 2016, 13:57
Mart ja Martin käivad juba MUSTADES leinariietes ringi, MUSTAD kaabud peas, õpivad ekrelaste surnumatjateks.....
a
Ametnikunärude ekspert/ 20. aprill 2016, 12:21
Aga ahvid on märksa intelligentsemad kui limukad! Kuigi viimased elavad paremates tingimustes.
1
12:21/ 20. aprill 2016, 12:40
Ha-ha-haaaaa....! Ja hullud on märksa intelligentsemad kui targad inimesed! No küll on ikka arusaamine nendel ekrelastel....!
e
EKREST võid und näha ja vesi on sul püksis, mis tõesti ei pea/ 20. aprill 2016, 12:34
Jüri läks hulluks, tema KOED KÕTUVADKI oravate viimastest jäänustest.Küll maurab, kui varbapeale astuti.Õnneks siis EKRE ikka õigetest eellastest põlvnev olend aga pühajüri reptiilide hale jäljend on.Oh vaeseke, palu nüüd medõel rahustav süst ära teha, lähed veel hingusele selle tühjaasja pärast siin.
v
võib olla/ 20. aprill 2016, 21:03
p
Põlvneb juba ka LAMMASTEST! 11:49/ 20. aprill 2016, 13:44
Elu ARENEB! Viimasel ajal on täheldatud, et ekrelasi on hakanud põlvnema ka LAMMASTEST, mitte ainult ahvidest! See on suur edasiminek evolutsiooni teoorias....
o
oh jah/ 20. aprill 2016, 21:01
sellist "spetsialisti" nagu Teie, lgp.kommenteerija, pole tükk aega kommentaariumis kisendamas näinud.Kus on kombed jakirjaoskus?

j
jüri/ 20. aprill 2016, 11:45
Suurim osa kommijatest tõenäoliselt ei teagi , kes see Marina Kaljurand on , aga üldise hüpnoosi korras hauguvad igaks juhuks kaasa. Auh-auh.....
v
väike osa kommijatest....11:45 jürid jürnas, p kärnas/ 20. aprill 2016, 11:51
Ainuke tark siin, kes kõike teab, oled muidugi sina jälle 100 peaga lohe, aga ruigab nagu siga aiavahel, päevastpäeva.
j
jüri/ 20. aprill 2016, 12:02
Kas oli ikka väga valus ?
r
20. aprill 2016, 11:52
reformi valvekoer jüri jälle haugub siin:auh-auh...
k
Klakööridest/ 20. aprill 2016, 11:59
Tasakaaluks - las hauguvad., sest peameedias on kambas haukujad just päritolu probleemi hukkamõistjad :)
http://innojairja.blogspot.com.ee/2016/04/ekre-le-tehti-tana-korralik-kambakas.html
m
MADIS/ 20. aprill 2016, 11:43
Mis rahvusest olid isa ning ema või mis ametit nad pidasid, see ei oma antud juhul mitte mingit juriidilist tähtsust. Tähtis on pigem hoopiski see, kas nemad, s.o. tema isa või ema omasid lapse sündimise ajal EW kodakondsust. Seega omab juriidilist tähtsust hoopiski see, kas proua ministri kodakondsus on sünnijärgne ( seega juba sündides vanematelt või vanavanematelt saadud) või on see hiljem omandatud. Sest meie põhiseaduse 79- paragrahv, mis sätestab, et kes võib üldse presidendiks kandideerida, teeb sünnijärgsel ning hiljem omandatud kodakondsusel olulist vahet.
j
Just,/ 20. aprill 2016, 12:36
a
Alar1/ 20. aprill 2016, 11:36
Kaljurannale pannakse "süüks", et üks vanem on seotud ENSV Ministrite Ülemnõukoguga. Mainiks siinkohal, et KE kauaaegne presidendikandidaat Rüütel oli selle Ülemnõukogu presiidiumi esimene sekretär! Juht! Kõlbab presidendiks küll??? Öelge vingujad(KE, EKRE) parem kohe välja, et Kaljurand on RE-ga seotud! Kogu tegelik vingumine seisneb ju selles! On ju nii?
f
Fakt/ 20. aprill 2016, 11:46
Kui Rüütel oli KP funktsionäär, ei toimunud küüditamist.
m
20. aprill 2016, 11:50
Mis see siia puutub? Teie kuulute nende tarkade hulka, kes on veendunud, etküüditamise korraldasid ja viisid ellu eestlased, seega on suur tõenäosus, et olete ju ka küüditaja järeltulija. Muuseas.
e
eestlane/ 20. aprill 2016, 11:57
EKRE suur au- ja tippkommunist Rüütel laristab POOL MILJONIT maksumaksja raha, KAKS korda rohkem kui Ilves, ja EKRE kutsikad ei haugu üldse Rüüteli peale...
Näete siis, neid vaeste eestlaste eest "hoolitsejaid" ekrelasi.... Ptüi, krt. ekrelased!
r
Rüütel on oma!!!/ 20. aprill 2016, 12:04
Teda austas ka Karl Vaino. On autasustatud Lenini ordeniga ja Sotsialistliku Töö kangelane. Aga Ilves on aneerika hääle sopakeeraja ja Nõukogude Rahva vaenlane-laimaja!
k
küüditamisest/ 20. aprill 2016, 12:13
tol ajal Stalini aeg oli juba läbi
õ
Õige poliitik, kes ebaharilikult mõtles ka rahvale/ 20. aprill 2016, 12:19
...ainult et ta sattus valemeelsesse aega. Ilma Rüütli tasakaalukuseta oleks Eesti NSVL-st lahkumine toimunud kindlasti ohvritega.
v
Vaadake! 12:04/ 20. aprill 2016, 12:19
KOMMUNISTID ja Kremli pe***lakkujad sõimad ILvest, kes POLE KUNAGI OLNUD KOMMUNIST EGA KOMNOOR! Naeruväärne!
S
"küüditamisest"-ile 12:13/ 20. aprill 2016, 16:40
Stalin suri 1953.aastal! Ajalugu tuleb tunda!
ä
Ähh/ 21. aprill 2016, 08:36
Kahtlen, Stalin suri 1953 aastal.
ä
ära loba/ 20. aprill 2016, 11:57
see ministrite nõukogu on ametlikus sõnapruugis. Otse öeldes, ikka kommunist ja pöörastel aegadel pealegi. Arhiivimaterjalide pealkirjade järgi on noor Veera juba 20 aastasena kõrgemas parteikoolis õppinud. Koos õe Tamaaraga, kes oli hiljem Tallinnas parteitööl. Usun, et arhiivist võib palju huvitavat leida.
Sinu küsimusele aga vastuseks: Lauristin on otse öelnud, et ta ei pea õigeks oma vanemate tegevust kommunismi ehitamisel. Kaljurand, kui ta nii tark on, nagu siin kirjutatatakse, pidanuks aru saama, et presidendiks kandideerimine tekitab õigustatud huvi tema päritolu vastu. Ema pildi näitamine ja eluloo siluda laskimine on küll väga lühinägelik. Ausalt öeldes näitab kogu see lugu üles ka hoolimatust vanakese suhtes. Kas Kaljurand eeldas, et tõde jääb saladuseks?
1
11:57-le/ 20. aprill 2016, 12:07
Ekrelane! Kirjuta kommunit Mart Helmest - mil moel ta marksismi-leninismi ja teaduslikku kommunismi propagandistiks hakkas, miks ta nõukogude võimu ülistama hakkas, millal teda KGB-sse värvati, miks Eesti riigi vastu tegutsema hakkas.....jne Ja ära Kaljuranna küljes oma logisevate hammastega näri - need kukkuvad sul viimseni välja....!
m
20. aprill 2016, 12:16
Ma olen 99,9% veendunud, et Helme oli küll komsomolets, küll kommunist, tol ajal teisiti ei saanud, kui oli tahtmine olla sealauda talitajast kõrgemal postil
d
Direktor ei saanud olla perteitu, raudselt!!!!/ 20. aprill 2016, 12:19
Mart Helme aastani 1992 oli Eesti Kirjastajate Liidu tegevdirektor.
ä
Ärge siis haukuge, ekrelased! 12:16/ 20. aprill 2016, 12:30
Ärge, ekrelased, haukuge siis ka TEISTE kommunistide kallal, kui kommunistid Helme, Rüütel, Savisaar jt. olid nii väga armsad ja tublid....!
k
kuni 1992/ 20. aprill 2016, 12:36
sai parteitu direktor olla küll. Perestroika ajal seda Piletit enam ei küsitud. Aga Helme ei kandideeri ju presidendiks, mis see tema elulugu siia puutub? Väga sümptomaatiline on, et Valges Majas on kunagise keskkomitee aegne ussitamine au sees.
Õ
12:36/ 20. aprill 2016, 12:55
Õpi lugeda - KUNI 1992. Kas ta oli ametis ainult 2 aastat? Kool sai ju lõpetatud 1968 aastal. Millega ta siis vahepeal on tegelenud kui info on nii salastatud. Muidu, eluloost üldse, Sama laitmatud kui president peaks olema ka riigikogus istujad, nad ju samuti om riigi esindajad ja on oma riigi nägu. Ja kui veel võtta arvesse OMA erakonna põhiväärtusi ... millest me üldse räägime
1
12:30mis sul viga on..../ 20. aprill 2016, 12:55
MIS HÄDA SUL SELLE HELMEGA IKKA ON?? TEMA EI KANDIDEERI JU PRESIDENDIKS, MIDA SA VAHUTAD?
m
Mis häda? 12:55/ 20. aprill 2016, 13:06
häda pole minuga aga selle pseudoeugeenikuga- ise krants aga haukub teiste peale
1
12:07lõukoer lärmab jälle/ 20. aprill 2016, 13:28
Mida sa vahutad jõuetus vihas, vaata oma hambaid, need Helmede küljes sul ammu pooleks murtud aga jagu ei saa.Sa oled ÕHK, soe essu õhk nende kõrval.Räuska palju tahad, Mart saabki presidendiks, sinu kiuste kohe.
k
kust sa tead? / 20. aprill 2016, 13:39
Mul hambad tõesti na nadid . Suu eest juba puhta puhas . Mida sa selle 300 euri eest neid ikka parandad. Kui hakkad parandama , siis on nälg ukse ees ja pole neid hambaid ka enam vajagi.
1
13:06sinu ei saama jeestikeelest lihtsalt aru/ 20. aprill 2016, 13:51
Mis sinu siis siin HAUKUB,, sinu olema krantside imitatsioon ja möirgama ainult vale puu all. Tegema ennast puhtõuliseks putini tiigriks.sinul olema kakahäda vist, minema käima ära.
E
13:28,/ 20. aprill 2016, 14:01
Ei ,eksid ma olen KÜLM õhk
1
13:51, 20. apr 2016 / 20. aprill 2016, 14:07
saad saad, ära nüüd teeskle, kui poleks saanud, poleks vastanud, ja mis puu sa üldse oled, lihtne võsa, kes iga puhastamata kravi serval kasvab ja kevadel läheb maha raiumiseks
m
mida 12.36/ 20. aprill 2016, 15:22
Sa koolis tundide ajal tegid, unistasid Reformierakonna juhtimisest? Perestroika algas märtsis 1985. Ja naljakas, aga tõepoolest, asutuste juhte valiti. Stagna ajal polnud kirjastajate liitu vaja, sest kõik kirjastused olid riiklikud.
1
14:07tiiblakesekene/ 20. aprill 2016, 17:04
Siina olema suur veene siiga, suure sahtliga kraavi kaevama ja iise sisse kukkuma.Jeesti tegi suure vea, laskis sisse suure totu sea.Kes kevadel kõhima, see süügist ei nägema...head kööhimist sulle, et rutem kaoks.
l
l/ 20. aprill 2016, 11:18
eesti viga on teisi riike ahvida, meile ka vaja naisprsd. no mis nendes siis head üldse oli? pealegi pole meil tarku naisi, lauristin ehk, kuid liig vana.
o
OnuSam/ 20. aprill 2016, 11:34
Loodetavasti ei juhtu see ka suure lombi taga, kus valituks ei saa pettasaanud naiivne naine vaid uuendaja!
o
o<-</ 20. aprill 2016, 11:42
Populaarseim kandidaat on ju rahva lemmik Savisaar.
1
11:42/ 20. aprill 2016, 19:15
Savisaar on VENELANE Burešin!
v
Vanusest/ 20. aprill 2016, 11:44
Jaapanis on mõni tipp-poliitik üle 80.
Rahatuusad, kes maailma tegelikult juhivad, juba 90+!
Muide Lauristin on 4a noorem kui Kelam ja see pole naise kohta mingi vanus!
v
Van Ames/ 20. aprill 2016, 11:10
Kohtlase näo ja jutuga tegelane - tola mulje jätab. Soomlastel oli samasugune Haloneni taoline tegelane kelle presidendiksolekut nad siiani häbenevad.
Aga no tegelikult ükspuha, riiki nagunii pole, vahet mis hampelmann seal taidleb!
e
Eestlane/ 20. aprill 2016, 11:18
Ma ei saa nüüd aru, kus Te elate, et Teil riiki pole. Õnneks minul on Teist paremini läinud, ma elan Eesti Vabariigis.
1
11:18/ 20. aprill 2016, 11:31
Sinul, libaeestlane, on koguaeg kõik väga hästi, sest hing elab putini juures, keha parasiteerib eestlaste peal.Selliseid tegelasi meil siin leidub küll ja küll.Tuulelipud, kes soodsaid hoovusi ära kasutavad ja valmis kõrrikargama, kui vaja.Süüdimatud autorollod ja kallased.
t
Teine eestlane Eestlasele 11:18/ 20. aprill 2016, 11:44
Ega siin sõimajad ei olegi eestlased.... Nad on JÄLGID, KODUMAATUD olevused, kelledel pole oma kallist isamaad! Nende peale sülitame suure põlgusega ja vastikusega! Normaalne ja õige eestlane armastab oma kallist Eesti riiki.
e
Eestlane/ 20. aprill 2016, 11:49
Te peate olema üks väga üksildane ja elus pettunud inimene, et sellist viha pritsite. See näitab Teie kohta rohkem, kui arvata oskate. Kommunistist ja riigiametnikust mõisaomanik Helme või Venemaalt juhiseid saav Savisaar on Teie arvates kindlasti õigemad eestlased kui minusugused, oma riiki kalliks pidavad inimesed. Tunnen Teile kaasa.
n
nii et ei tea midagi./ 20. aprill 2016, 11:51
See tädike minda ta ütleski selle riigi kohta.
1
11:49ÄRA VAIDLE SIIN/ 20. aprill 2016, 12:42
Ära püüagi musta valgeks rääkida, sa oled valelik isehakanud eestlane, TUULELIPP.
f
Frei/ 20. aprill 2016, 11:30
Oht on ka sellisest juhist, kes teeb poliitilisi otsuseid emotsioonide, mitte mõistusega. Selline oli näiteks Merkel, kes otsustas toita (alguses üksikuid) kohelelendavaid rändlinde!
Kuhu me oleme jõudnud ja niimoodi jõuame!?
k
Kahtlane värk.../ 20. aprill 2016, 11:06
Mind huvitab palju rohkem see, et miks punnitakse presidendiks inimest, keda kiidetakse kui head välisministrit? Alla aasta peetud amet, kuhu määrati T.H. Ilvese segaste peresuhete aegu... Igati korrektselt ajastatud hüppelaud? Ja vaadete lojaalsusest rääkides tasub meenutada näiteks välisministrit aastatel 2002-2005. Samal ametipostil on olnud ka meie praegune (vananev "elumees") härra nr. 1.
Mida iganes- kari peaks endale ise juhi valima mitte vastupidi ehk siis presidendi peaks endale valima rahvas. Meil kipub president jagama rahva omadeks ja siis nendeks "teisteks" (keda on enamus).
e
eesti mees/ 20. aprill 2016, 10:50
No kui isa on lätlane, siis ka Marina on lätlane, nõukogude ajal pandi rahvus kirja isa järgi. See on tore uudis, nüüd saagu temast Läti president!
v
vale väide/ 20. aprill 2016, 11:06
rahvus läks kirja ema järgi, nimi isa järgi
e
ENNÄE/ 20. aprill 2016, 11:49
Meil juba Lätile kaks presidendikandidaati välja pakkuda-
t
20. aprill 2016, 10:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eestlane/ 20. aprill 2016, 11:15
Huvitav, kes on Teie arvates sovjettmolkused? Kui Teie sünniaeg jääb aega enne 1991 august, olete ka Teie sovjettmolkus. Kui Te olete noorem, on sovjettmolkused Teie vanemad.
p
Peale 1991 aastat sündinud/ 20. aprill 2016, 11:37
...on jällegi sotsiopaatidest rahakesksed molkused!
1
11:15/ 20. aprill 2016, 11:38
Oi kui valus oli päris molkusel, libaeestlasel, kes siin pidevalt kiunub.Jube raske on saada inimeseks eestlaste keskel aga ära ka ei lähe. Millele sa siin loodad, ENSV taasloomisele, unusta ära!
e
Eestlane/ 20. aprill 2016, 11:53
Teil puudub absoluutselt elementaarnegi funktsionaalne lugemisoskus, sest kuidas muidu on minu kommentaaridest võimalik välje lugeda putinlust, ENSV ihalust jms? Täiesti hämmastav tegelane olete,
e
eestlasele/ 20. aprill 2016, 12:20
ega ta lugenud, haukumiseks lugemisoskust ei ole tarvis
j
Juku Pupp/ 20. aprill 2016, 12:30
Sünniaasta on see kõige tähtsam alus lojaalsuse ja inimlikkuse ja suurte tegude puhul. Kas kõik need, kes selle 50 aastat on üle elanud, on täna täiesti kõlbmatud? Mida nendega tegema peaks, et nad meie riiki ei risustaks oma olemas olemisega? Ma ka seesamune sovjettmolkus, ikka sünniaasta järgi.

s
Sasaul/ 20. aprill 2016, 10:37
Huvitav mitu ISA siis Kaljurannal on?? Kaheksa aastat tagasi seesama õhtuleht kirjutas,et Marina Kaljuranna isa on Viktor Rajevski,18. aprill 2016 palus välisministeerium selle artikli eemaldada ja uueks isaks sai lätlane Imants Uits???
1.Miks alles nüüd selline vangerdus??
2.Kas kaheksa aasta jooksul siis mitte keegi välisministeeriumis ei pannud tähele,et artiklis on viga??
3.Miks massiliselt ja kiiruga muudetakse Marina Kaljuranna kohta andmeid ja infot internetis??
4. http://www.teabeleht.com/index.php/eestiuudised/9-eesti/121786-valisministeeriumi-ametnik-muutis-kal....
5. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/valisministeerium-palus-eemaldada-kaheksa-aastat-vanast-...
6.Kellele see hämamine kasulik on ??
e
Eks minevikust tahetakse varjutada rasket 1949 aega.../ 20. aprill 2016, 10:43
l
liane/ 20. aprill 2016, 10:45
-Pubeka poolt on sarnane käitumine arusaadav, aga kui eakamal inimesel veel mõtlemis- ega otsustusvõimet pole, siis kuidas ta presidendina hakkama saab.
Iseasi , et milleks meie vaesele riigile üldse sellist puuki vaja.
w
20. aprill 2016, 11:00
Wikipedia ei ole välisministeeriumi väljaanne
j
Juku Pupp/ 20. aprill 2016, 12:32
k
20. aprill 2016, 11:20
Küll siin on alles targade kompanii koos. Nõuka ajal võis vallaslapse ema märkida isaks ükskõik kelle. Ja wikipedia on niigi tihtipeale ebausaldusväärne allikas, nii et vahet pole, mis seal kirjas on.
n
nuhkloom/ 20. aprill 2016, 19:00
Kui see Viktor ta lapsendas, siis on ta raudselt ka isa, seaduse silma ees. Riigiseadused on ju ülemad kui loodusseadused, Minu arust Marinakene kirjutas hiljuti, et ema "on lihtne vene naine, kasvatas mind üksi", isa on lätlane ( kelle äsja avaldatud nimi ei tekita rahvuse küsimuses kahtlust). Jälle jama, kes see Viktor ikkagi oli või on ta elus, lätlane, venelane, bioloogiline isa, kasuisa, võõrasisa, kas ka Eesti Wabariigi kodanik või järeltulija, kagebeelane, kas "lihtne vene naine"teab ikka täpselt, kes on ta lapse isa, miks Marinake selle mehe perenlme kandis, miks ta ennast siis lätlannaks ei nimeta jne.... Kellele see jura kokku kasulik on?
n
nuhkloom/ 20. aprill 2016, 19:00
Kui see Viktor ta lapsendas, siis on ta raudselt ka isa, seaduse silma ees. Riigiseadused on ju ülemad kui loodusseadused, Minu arust Marinakene kirjutas hiljuti, et ema "on lihtne vene naine, kasvatas mind üksi", isa on lätlane ( kelle äsja avaldatud nimi ei tekita rahvuse küsimuses kahtlust). Jälle jama, kes see Viktor ikkagi oli või on ta elus, lätlane, venelane, bioloogiline isa, kasuisa, võõrasisa, kas ka Eesti Wabariigi kodanik või järeltulija, kagebeelane, kas "lihtne vene naine"teab ikka täpselt, kes on ta lapse isa, miks Marinake selle mehe perenlme kandis, miks ta ennast siis lätlannaks ei nimeta jne.... Kellele see jura kokku kasulik on?
m
Miljon korda/ 20. aprill 2016, 10:36
ennem peaks saama presidendiks Kaljurand, mitte Kallas. Viimased aastad on näidanud, et Kallas on ebastabiilne, läheb närvi küsimuste peale, selline mees teeb meie rahvale vaid häbi. Kaljurand on suhtleja tüüpi, tore ja malbe, sellist inimest on vaja meie riiki esindama. Mitte mingit tugevat tüüpi, kes teeb Eesti rahval margi maani...senist kommejantigi pestakse puhtaks aastaid. Peaminister käib kohtumistel riides nagu kloun ja irvitab...väga hästi on meeles just David Cameroniga visiit. President närib nätsu ja uimab oma kõnedes..tagatipuks LOEB kõik maha, endal mõistust peas ei ole, et rääkida. Millest me räägime. Teised kandidaadid võimalik, et ei saagi löögile.. Savisaar kindlasti ei saa aga v Tarand. Eks näeme aga selline nõme asjade üleskiskumine ei näita rahvale, kes on voh see parim kandidaat, vaid just kes rohkem p.. loobib teise suunas, see just ei sobi.
p
Pessi/ 20. aprill 2016, 10:49
Aga Kaljurand ei ole eriti tark ja teeb seda, mis kästakse. Tema fenomen seisneb põhiliselt selles, et sattus masu ajal olema Moskvas saatkonnas.
e
einoh/ 20. aprill 2016, 10:55
Kumbki neist ei sobi presidendiks! Ootan huviga uusi kandidaate. Ennam olen Tarandi poolt, kui nende kahe klouni.
e
ekagu/ 20. aprill 2016, 11:01
t
Trump/ 20. aprill 2016, 11:05
Praegusel sogasel ajal on just klounidel hea minek !
t
Tohoh/ 20. aprill 2016, 11:23
Teisi lahterdav ja ahju ajav Tarand kui igal ajastul väga hästi hakkama saanu ei ole küll mõistlik valik.
n
no/ 20. aprill 2016, 10:34
Ei meeldi mulle see naine, olgu ta siis lätlane, venelane või eestlane. No ei meeldi!
Ennem valiks Ojulandi või Savisaar-Toomasti, kui tema.
1
10:34/ 20. aprill 2016, 19:23
SINA, LOLL, valiksid muidugi mingi Ojulandi.... Õnneks LOLLID EI SAA valida!
k
kolla/ 20. aprill 2016, 10:27
Meil kass tõi kunagi garaazis pojad ilmale ja kujutage pilti,ühestki ei kasvanud autot,kõigist kasvasid ikka kassid.Vat siis sünnipärist eestlast.
1
10:27/ 20. aprill 2016, 11:46
Pagan, kui hea näide.Ja kui mina elan aafrikas, ei saa minust kohe mitte neegrit,FAKT.Aga eestlast annab oravatel teha ka neegrist, ka FAKT.
k
küsin hoopis/ 20. aprill 2016, 10:22
et kuidas Kaljuranna ema sõja ajal Venemaale sattus. 1941 oli ta 16 aastane, nii et pidi liikuma koos vanematega. Kes aga olid tema vanemad? Ka laskurkorpuses kaasa löömine peaks üht-teist pere meelsuse kohta näitama.
See, et Kaljuranna ema on sündinud Narvas, ei tähenda, et tal oli sündides Eesti kodakondsus. Automaatselt said Eesti kodakondsuse vaid need tsaarivenemaa alamad ja nende järeltulijad kes elasid EW territooriumil enne 1917. Vanemad võisid 1925 ja hiljemgi hoopis välismaalased või koguni kodakondsuseta isikud olla.
Nii et vastupidi, vaid üks suur segadus.
k
KALJURANNA/ 20. aprill 2016, 10:21
ema on sel pildil siis 90 aastane. Väidetavalt sündinud 10.02.1925 Narva linnas sellisel kuupäeval küll ühtegi Veera nimelist last ei ole sündinud
k
20. aprill 2016, 11:02
Käisid kirukuraamatuid uurimas!?
e
ei/ 20. aprill 2016, 11:24
ole sugugi kindel, et sünagoogis kirikuraamatuid peeti. See oli rohkem luteri ja õigeusu rida. Väikese Veera isa ja ema ja muu mineviku saab ju ka Parteiarhiivis olevast eluloost kätte. 1925 peaks juba ka riiklik perekonnaseisuaktide registreerimine toimima.
t
toodagu lagedale/ 20. aprill 2016, 11:43
No kui Helmede minevik kaevati sajandite tagant välja, asi see siis j ä l l e natuke kibedalt tööd vuhkida!
t
to ei/ 20. aprill 2016, 12:25
Mis see sünagoog asjasse puutub!? Kodanik väidab, et Narva linnas sellisel kuupäeval küll ühtegi Veera nimelist last ei ole sündinud. Kas Narvas rohkem kogudusi polegi? Ja aastal 1925 inimestel oli vaba valik, kuhu minna.
s
silmapete?/ 20. aprill 2016, 10:16
kas üks rajevskaja on erakordselt kääbuslik või teine rajevskaja erakordselt lahmataja?
i
Isa suguvõsa/ 20. aprill 2016, 10:15
Rahvus ja sugupuu loetakse isa järele. Seega on proua Kaljurand lätlanna. Ei saa me läbi Lätita! Praegu on sealt esileedi, edaspidi president.

p
parandus õige/ 20. aprill 2016, 10:14
Isa olevat ikka Läti KGB ohvitser olnud.
m
Ma kuulsin/ 20. aprill 2016, 10:36
Et hoopis Harku naistevangla valvur, jefreitor ja tubli kommunistlik noor!
e
Elementaarne,/ 20. aprill 2016, 10:10
lihtne ja..., kui rahvas valiks, aga mis teab mees metsast!
a
am/ 20. aprill 2016, 10:10
Isa olevat ikka Läti KGB ohvitser olnud.Lõpetas vüib olla jah bussijuhina.
h
HULL:::OSS/ 20. aprill 2016, 10:14
KUU---OLEVAT JUUSTUST:::JA TAAVI ROIGAS---REPTIIL;;;NAABER PALAT OLEVAT!!!KÕIK---KIIBISTATUD;;;UNZIPI...KÄSUL!!!!
20. aprill 2016, 10:18
l
l/ 20. aprill 2016, 09:58
lauristini vanemad olid riigikukutajad, tütar istub brüsselis, lenini vanemad aga aadlikud, tähtis pole päritolu, kaljurand lihtselt ei sobi presd., liig nõrk sellesse ametisse.
m
Marina Kaljurand .../ 20. aprill 2016, 10:12
... on seni teinud väga head tööd, on soe ja siiras inimene, sobib väga hästi presidendiks. Aga milleks selline artikkel? Kas Siim Kalls on hakanud artikleid tellima? Antud artikkel on küll täiesti mittemidagiütlev ja ei mõjuta mitte midagi .
l
Lauristin etteotsa!/ 20. aprill 2016, 10:46
President võiks olla parem M. Lauristin? Ta ei korja endale mammonat, ei teeni võimureid ja on teistest kandidaatidest 10x targem!
e
eesti mees/ 20. aprill 2016, 10:55
Lauristin ei peagi mammonat k o r j a m a, tal on see juba pärandusena nõukogude ajast olemas. Tema ema kuulus ju Eesti NSV eliidi hulka ja neile polnud miski kättesaamatu.
k
Kinnijooksnud arvutaja/ 20. aprill 2016, 11:03
...ja kui suur on praegu NSVL rubla / Euro kurss?
v
vuihh/ 20. aprill 2016, 13:26
Ega sa seda tõsiselt mõelnud, või ei saanud peenest huumorist lihtsalt aru?
?
20. aprill 2016, 10:18
l
Lauri/ 20. aprill 2016, 10:40
Lauristini vanemad olid helgesse tulevikku uskuvad ideelised kommunistid! Kui sellised oleksid enamuses, olekski meie elu helge.
Paraku on enamus ahnitsejatest karjeristid.
k
kommu laurile/ 20. aprill 2016, 11:40
ja-jah,ideelised kommunistid:käisid nõuka ajal keila-joa kinnisel territooriumil olevas poes kõrgemale partei nomenklatuurile mõeldud toidukraami ostmas ja irisesid inimeste üle,kes juhuslikult samal ajal poes viibisid,kuid parteiladvikusse ei kuulunud.nende tallinna korter koos uhke tammepuust mööbliga oli ka varastatud,tegelik omanik aga siberisse küüditatud.ja ärgem unustagem olga lauristini räpast rolli 1949 aasta märtsiküüditamisel-hiiumaa puhastamist "kulakutest ja rahvavaenlastest" juhtis just tema.
k
Küsimus/ 20. aprill 2016, 18:14
Kus oli Puhki proua siis, kui Lauristini proua käis 1941. a. augustis Puhki proua kasukas seljas Koplis tehastele tuld otsa panemas+ Need tehasehooned oölid siis talumeestelt ära võetud lehmi ja hobuseid täis...
l
Lauristini vanemad/ 20. aprill 2016, 10:57
...olid helgesse tulevikku uskuvad idealistid. Kui sellised oleksid praegu ahnete populistide-karjeristide asemel, olekski meie elu helge!
i
I.le/ 22. aprill 2016, 20:50
nõus!!! oluline pole mitte kaljuranna&rajevskaja päritolu, vaid see et ta on RE hüpiknukk, S.o. täidab vastuvaidlematult ja mõtlemata RE käske ,et säilitada koht riigipiruka juures
b
Brunn/ 20. aprill 2016, 09:48
Kas keegi teab palju on riigiametis JUUTE. Ka Brüsselis.
s
SD mees/ 20. aprill 2016, 12:47
Kaks juuti, üks mustlane ja neli bulgaarlast.
K
!!!???/ 20. aprill 2016, 09:48
Kas kui ei ole juut või miljoni varas,siis nagu ei kõlbagi keegi teine presidendiks???
p
Pluss/ 20. aprill 2016, 09:43
nood kõik on põhimõttelagedad haledikud ja ep saa aru saamagi, mis on Eesti ja eestlane! Tegelikult nood on Rahvuse vaenlased ning nende viibimise õigus Meie Territooriumil on ka enam kui küsitav.
j
jube/ 20. aprill 2016, 09:43
juba hakkavad makstud mehed tegutsema,et Kaljuranda maha teha! Uus kont on jubedatel inimestel nüüd järada! Ehk jäetakse mõneks ajaks Savisaarest hamba rahu!
n
20. aprill 2016, 10:20
näe, kui palju on vastuurisejaid, kont om nagus
j
ja jäle parem käsi ei tea mida teeb vasak, et eestlaste kahepalgelisus/ 20. aprill 2016, 11:03
Uus kont on jubedatel inimestel nüüd järada+
19 -18
vs
näe, kui palju on vastuurisejaid, kont om nagus
+0 -6
s
Savisaar ütles/ 20. aprill 2016, 12:29
juba ammu, et esimesed kandidaadid lastakse niikuinii auklikuks. Marina ja Siim ongi sellesse auku kukkunud...

p
PanzerFaust/ 20. aprill 2016, 09:41
pakutakse välja, et orikate valimiskogu saab valida kolhoosi rõngasnina ja juutide vahel! Ehe sigala!
s
SiggadeggaSiggadegga:/ 20. aprill 2016, 09:39
ehe nn nõukogude "inimene" neid nimetati sovjetiseerunuteks. Papaa siis latõshki sohver iz proletari või isegi seemneke lati "küttidest" - mamulka nomenklaturtshitsa - biffet ja eripoed. Haa haa + kolhoosi...
j
20. aprill 2016, 10:21
Ja kes oli sinu vanemad, vanevanemad? Ilmselt donoščiki, st saaks naabreid Siberisse ja nende vara endale
j
20. aprill 2016, 09:34
Jeerum ja läkski mölluks. See ikka nii olnud,et nagu mingi/kellegi valimisaeg kätte jõuab nii hakkab peale :D Mann on on hea a Maali veel parem 😌 vat selle peale on see juudi anektoot ikka jumala õige kohane 😆 Vanalt juudilt küsitakse,et miks ta tahab riigist lahkuda? Juut sellepeale,et no näe stalini ajal lasti maha kui geid pooldasid. Nüüd loetakse seda normaalseks. Tahaks enne lahkuda kui kohustuslikuks muutub....
b
BBC London/ 20. aprill 2016, 09:31
k
Kes saab välisministriks/ 20. aprill 2016, 09:30
sel juhul? Kas jälle keegi Rosimannuse-taoline? Hetkel on Kaljuranna Venemaa kogemused (pean silmas tema tööd, mitte rahvust) ja pikaajaline diplomaadi staaž sel ametikohal kasuks. Inimesena teda ei tunne, aga niipalju kui on õnnestunud tema väljaütlemisi jälgida, ei oska rahvust pahaks panna. Ta pole oma päritolu kunagi varjanud ega ka sellega uhkustanud. Paljud "puhtad" eestlasedki ei ole sama eesti-meelsed. Ärgem unustagem, et tegemist on juba Kallase valimiskampaaniaga ja urgitsemine vastaskandidaadi nõrkade kohtade kallal käib asja juurde. Aga ega rahavas presidenti vali.
s
See rosi.. sobiks igatahes/ 20. aprill 2016, 09:36
Tal on haaret, ta on uhke ja tänu meile veel rikas ka. No mida ühe uhke eestlase jaoks enamat veel vaja !Kindlalt viie sekka edasi ja kogu moos !
p
PAADIALUNE./ 20. aprill 2016, 10:26
Mannuse juures võlub mind ainult tema manus - perse.
e
Endine perepoeg./ 20. aprill 2016, 09:28
Otsige Läti hävituspataljoni sigade seast!
r
Roosipõld/ 20. aprill 2016, 09:25
Kristjan Rosenkamp- Jägerfroend. Muideks Breznevile tehti ka elulugu kui sai riigijuhiks, väikese maa kangelane. Mulle see naine ei meeldi ja kõik, minu sümpaatia Jõerüüdile
n
no muidugi muidugi/ 20. aprill 2016, 09:23
kellllelegi hakkab Kaljurand kõvasti ette jääma.Nüüd otsitakse luukeresid.See et meie riiki eduka Põhjamaa poole aastaid juhtinud peaminister oli endine komsomolitöötaja,see ei huvita enam kedagi.See on kõik ju tühiasi.Nokime nüüd Kaljuranna kallal.....
n
Niitrump/ 20. aprill 2016, 11:20
Aga Kaljurand ei seisa ju kodanike eest vaid teeb koostööd rikkuritega!?
Riigijuhiks ole vaja marionetti vaid sõltumatut isiksust (nagu praegu USAs), kes julgeks näiteks maksustada pankasid või saata rahakotta auditi!

h
Heidrich./ 20. aprill 2016, 09:15
Kavalad mängud, sul Kaljurand! Asi pole selles, et oled venelane, vaid selles, et sa lihtsalt ei sobi Presidendiks!
s
Skvotter/ 20. aprill 2016, 12:42
Karta on sellise susserdamisega tõmbab Kaljurand endale sellise skandaali veel kraesse.
Jama mis võib praegusegi ametikoha maksta !
n
naine arvab nii/ 20. aprill 2016, 09:14
Ongi tore, saab lauahammastele nina peale visata, kes otsivad luurajaid ja eitemida mööda välimisnistri kappe taga. Vaadake end peeglist. Igal juhul on Marina Kaljurand väga vahva ja niikuinii saab temast Eesti riigi president , seletage palju tahate. Küll näete, rahvas armastab teda.
t
timo/ 20. aprill 2016, 09:13
Kindlasti on oluline Presidendi ametisse pürgiva inimese taust avalikult selgeks saada enne ametisse valimist. Seda selleks, et survestamist võimaldavad saladused oleksid enne otsuste kujundamisele ligipääsemist avalikud ja seega "mängust" eemaldatud. Presidendi enda puhul on oluline siiski ainult tema isik ja suhtumine meie riiki. See, et Marina Kaljurand ei ole hambus mitte materiaalsete sahkerdamiste ja poliitiliste prohmakatega, vaid oma päritoluga, on hea märk. Tema senisele tegevusele pole seega mõjusat etteheidet leitud. Päritolu lahkamine on kindlasti ebameeldiv ja ärritab paljusid, kes vaevuvad pisutki enese sugupuud taustana tajuma, kuid neutraliseerib hilisemad alatute rünnakute võimalused. Siim Kallase päritolu juuri ei kaeva keegi, sest tema JOKK-lahendustega skandaalid annavad piisavalt ainet nii pealkirjadeks, kui küsimusteks. Ühtlasi on siinkohal jälle varjusurmast kergitatud kindlas kõneviisis eitatud võimuerakonna huvide vari meie õigusliku süsteemi kohal, sest kohtult ja komisjonidelt saadud lahendeid ei paista massid eriti usaldavat. Küllap on põhjuseks aastatuhandetega omandatud talupojatarkus sellest, et peremeest kiitev sulane ei unusta suud jutuks pruukides kunagi suupärase leivaviilu päritolu... Kas TEIE unustate, kui Soome sobiv amet puudub????
e
Edu/ 20. aprill 2016, 09:11
Kaljuranna ema on väga armas vanadaam ja tubli tütre kasvatanud.
s
Sasaul/ 20. aprill 2016, 09:07
Kas see on see taust mis alates 15. aprillist 2016 on www.geni.com kohandatud rahvale lugemiseks või??? Need inimesed kes seda sugupuud kiiruga püüavad muuta on unustanud sinna ema Veera Rajevskajasisse sisse kanda aga eks sügiseks on kõik vead ilusti ära silutud ja ahjusoe EESTI presidendi kanditaat ongi esitlemiseks valmis !!
e
Et / 20. aprill 2016, 09:30
Geni.com ei ole mingi ametlik allikas, täidetakse, kes ja kuidas tahab.
o
Om ainult kaks puhast eestlast!!!/ 20. aprill 2016, 09:00
Edgar Savisaar ja Mart Helme. Valik on teie, kumb peaministriks, kumb presidendiks! Teised kõi jewrop.ded, kommunistid, vanelaste järglased ja amerikanossid!
2
2 Kremli seebiga puhtaks pestud eestlast?/ 20. aprill 2016, 09:40
Misajast ajavad Kremli käpikud taga "puhast eestlast"?
Mõlemad sinu "kandidaadid" ajavad vene asja ja kumbagi ei tohi eestis võimu juurde lasta.
Savisaare venemeelsus ei vaja enam isegi suurimatele naiivitaridele selgitamist.
Helmelt oleks vaja küsida vaid kaks küsimust:
1) Kas te olete valmis moodustama valitsusliitu Keskerakonnaga?
2) Kas Venemaa on Eestile ohtlik?
"Jaa" esimese küsimuse vastusena, "ei" teise küsimuse vastusena ja kokutamine ükskõik kumba küsimuse juures peaks mõtlevale inimesele andma selge vastuse.
j
jaak/ 20. aprill 2016, 09:46
mis savisaar puhas eestlane, uuri tausta !
M
09:46-le/ 20. aprill 2016, 11:48
Miks sul huumorisoont pole?
n
no/ 20. aprill 2016, 10:47
see kes soovis presidendiks Savisaart, peaks kohe ravile minema, samad sõnad Kaljuranna [kes ei tunnistanud vene vägede okupatsiooni] pooldajate kohta.
K
....!/ 20. aprill 2016, 08:56
Krt, siis ju Marinotska lätlane. Seda on tal imelihtne tõestada- loeme varbad üle ja asi selge!
h
Hmh!/ 20. aprill 2016, 09:14
Kahju, et nii komplekide küüsis vaevled. Juba ammu ei ole naljakas.
t
t/ 20. aprill 2016, 08:44
see elu on ikka väga keeruline üldises plaanis, kui riigikord muutub.
vene ajal tuli teha tööd. tuli teha tööd, mis toob riigile kasu.
ka praegu on nii. tuleb elada tuua riigile kasu, ei saa olla riigivastane. kui oled kuskil tegijam, tundub see sel ajahetkel õige. aga kui riigikord muutub, muutub olukord sinu vastu.
nii et kõige õigem on olla müüja, meedik, leivategija, prügivedaja, kokk, lihtne inimene. need ametid ei sõltu riigikorrast ja hiljem, kui riigikord peaks muutuma, ei saa keegi sust kinni hakata.
l
lai naer/ 20. aprill 2016, 08:59
see tähendav siis , et saadame merele tüürimehe ja kaptenita laevad? Las madrused möllata ja kokad hullata, kas nii või ? Sellisel juhul vahetuvad riigikorrad nagu lõbunaise püksid.

7
7.päeva adventist/ 20. aprill 2016, 08:41
Väga kerge on islamiseerida,venestada või okupeerida rahvast,kes ei viitsi osaleda rahumeelsetel eestimeelsetel miitingutel,no see oli super,et hiljuti oli väljas umbes 1000 inimest ja huvitav,et väga halvasti kajastatud oli see sündmus,valitsus kardab rahvast.
v
Valitsejad kardavad kodanikke/ 20. aprill 2016, 08:52
Sellepärast ei saagi Postimehes enam anonüümselt kommenteerida.
s
Siis ikkagi/ 20. aprill 2016, 08:39
EKP Narva linnakomitee, mitte RSN Täitevkomitee. Viimane sai suuniseid ikka esimeselt Narva linna eestlastest puhastamisel.
l
L-vagun/ 20. aprill 2016, 08:50
Küüditamise ajajärk tasuks tõepoolest uurimist. Narva LK-st edasi tehti ikka karjääri!
u
uviline/ 20. aprill 2016, 08:36
Kas see sadamakaljurand on marina poeg....või kus see kaljurand siis tuli?
k
kule (h) uviline/ 20. aprill 2016, 09:03
Vada elu on nõnna keeruline nasvärk, et isegi oma elust ei saa valdav osa inimkonnast aru. Miks hakkad sina siis veel teiste elude vastu huvi tundma.
Vana inka ütleks selle peale. ela oma elu
näe oma und
valva oma keelt !
T
........./ 20. aprill 2016, 08:36
Tulevane võimalik Eesti president Marina Kaljurand tegi äsja käigu, kus ta väitis, et tema päris isa pole mitte Viktor Rajevski, vaid lätlane Imants Uits.
Ent siinkohal tekib küsimus, kes on siis Viktor Rajesvki Kaljuranna jaoks? Mittebioloogiline isa, kes võttis osa tüdruku kasvatamisest?
Viktor Rajevskit on varem peetud Kaljuranna isaks, ta käis Nõukogude ajal tihti kaubandusesindajana Ida-Afrika riikides, hiljem oli Uganda presidendi majandusnõunik. NSV Liidu kaubandusesindajad olid kõik KGB kaastöötajad või Luure Keskvalitsuse GRU agendid. Viimati töötas Rajevski Silmeti kommertsdirektorina.
Rajevski oli Bruno Sauli ajal Ministrite Nõukogu aseesimees ja teraviljasaaduste minister, Indrek Toome ajal kadus ENSV võimueliidist. Väidetavalt omas nii Eesti kui ka Vene passi.
Viktor peaks elus olema veel, ta sai äsja 80-aastaseks, nii et temalt saab vajadusel järgi uurida asja.
i
imelik/ 20. aprill 2016, 09:16
Ja kuidas see sinu elu paremaks muudaks kui susiksid teiste isaduses, kes ja kui palju. Häbi,häbi,häbi!!! Vaata kui palju sa ise oma lastele elatist maksad! ja kes su laste isa on!
l
Lugeja/ 20. aprill 2016, 08:34
Kust kuradist need "uued haritlased" välja on ilmunud?! Ei kuulegi enam eesti keelt! Kasutatakse igapäevaselt: politseinikuid, gruppisid, näituseid, pensionit, kunstnikuid, gruppisid, haiguseid jne. Nüüd siis lätlaseid, eestlaseid, venelaseid, mustlaseid, sakslaseid jne. Millal see "lõppeb"(lõpeb)?
Kas ka "riigikogulaseid" ja pagulaseid (muulaseid)?
s
20. aprill 2016, 09:01
See on märk TEGIJAST, kui sa seda ei järgi, ei ole sa TEGIJA. Need on pidevalt korduvad maaniad. Meenutame: VEEPUDEL pidevalt käes, sõnalõppude KERGITAMINE, MIDA IGANES, FANTASTILINE, ABSOLUUTSELT,......kõik paugult ei meenugi. Nüüd siis eestlasEID, pagulasEID....
Murelikuks teeb see, et meil on nii palju neid, kes tahavad näida KELLEGINA ja vähe neid, kes on KEEGI. Kui inimene juba on KEEGI, siis ei pea ta pidevalt punnitama, et seda välja näidata.
Tühisus ruulib.
k
-gi ja -ki/ 20. aprill 2016, 09:23
kelleGINA või kelleNAGI?
tee endale selgeks, õpiti nii kolmandas klassis muidu.
n
no jah/ 20. aprill 2016, 09:42
Ega see väike grammatiline vääratus nüüd 09:01 kommentaari mõtet küll ei muuda. Pigem sai mõte veelkord kinnitust.
a
alf/ 20. aprill 2016, 08:33
Keda see huvitab, aga juba püütakse meedias peale suruda Kaljuranda vihjega päritolu kohta,et esitada justkui presidendi kanditaat. Aga loodame ,.et see ei lähe läbi. On väärikamaid kanditaate.
i
Imelik/ 20. aprill 2016, 08:37
Aga ka Sul on õigus pakkuda! Kes on väärikam? kanditaat?
t
to:Imelik/ 20. aprill 2016, 10:07
Kes on väärikam selgub varsti , ainult rahu. Sinu käest seda ei küsitagi.
i
imelik jah/ 20. aprill 2016, 10:09
j
Jah/ 20. aprill 2016, 09:43
Mis kandi taati te siis välja pakute ? Või ehk kanditaati ?
j
Jah veelkord/ 20. aprill 2016, 10:10
Kanditaati nagu kandimeest ? Vast oli mõeldud ikka kandidaati?
e
euru/ 20. aprill 2016, 10:41
Väärikas riigivanem oleks Eestile Hr. Ülo Vooglaid!!!
o
on aus mees/ 20. aprill 2016, 13:20
ja maailmavaade ning mõte omab kindlat selgust.
a
Alice imedemaal/ 20. aprill 2016, 08:21
p
Pildil on väga armas mammi/ 20. aprill 2016, 08:11
...kes 1947 oli tööl EKP Narva linnakomitees. Huvitav, millega ta tegeles sellejärgselt, kui eestlasi deporteeriti itta.
http://ais.ra.ee/index.php?module=202&op=4&tyyp=3&otsing_id=20160415225718843112&id=110701665770&act...
a
Armas mammi pildilt/ 20. aprill 2016, 08:41
teenis ustavalt ja lojaalselt tulevikuks ENSV Ministrite Nõukogusse ametikohta. Egas sinna igat matsi võetud-ikka parteiliste teenete eest ja parimaid.
u
Umatu Toomas/ 20. aprill 2016, 09:00
0
09:00/ 20. aprill 2016, 12:20
Ikka samade teenete, nagu praegused ametikohad valitsuses jagatakse.Eks vaata, milleeest siingi uuskommude taldu lakutakse, või imagoid puhtaks pestakse.Süsteem ei muutu kunagi, iskuomadused vastavalt vajadustele aga küll.

m
mitte keel ega rahvus / 20. aprill 2016, 08:09
ei ole oluline, vaid suhtumine Eestisse ning eestluse säilimisse riigis ja riigi julgeoleku küsimustesse.
a
aga / 20. aprill 2016, 10:13
Suhtumine Eestisse ning eestluse säilimisse ja riigi julgeolekusse sõltub oi kui palju keelest ja rahvusest.
a
aga / 20. aprill 2016, 10:13
Suhtumine Eestisse ning eestluse säilimisse ja riigi julgeolekusse sõltub oi kui palju keelest ja rahvusest.
n
Negro Pedro/ 20. aprill 2016, 14:24
Kindlasti võiks kõva rahvuslane olla mõni siinne heade elutingimustega murjan.
a
Aga tegelikult?/ 20. aprill 2016, 08:08
Kogu see naeruväärne Kaljuranna tsirkus nii tema enda kui meedia esituses tekitab tahtmatult küsimuse - aga kes siis ikka tegelikult isa on?
g
geeni guru/ 20. aprill 2016, 09:07
Sageli , ja tänapäeva libaelus seda enam, ei tea enam ema isegi, kes isa võiks olla. Mida te seda isa siis nii kangesti taga ajate, Vat ema, see täna veel kannataks tuvastamist . Aga isa ,no olge nüüd ikka !
m
mis see sinu asi on!/ 20. aprill 2016, 09:29
üks poisslaps koolis kuulutas, et tal on kolm isa - üks on Norras, üks käib tööl ja üks on kodus. Ütle nüüd, kes see õige isa on? Või ongi nii, et tänapäeval on lapse soetamiseks vaja kolme meest.
s
Svetlana Sinimeri/ 20. aprill 2016, 08:07
Isa puhas sakslane pärit kuulsast saksa mõisnikute perekonnas MILCH ema Kaliningradi venelanna ja emaema venemustlane Nadezda.Isaisa peale Valgret kuulus akordionist August Ferinand Sinimeri-MILCH ja tema ema vanvanaema kuulus ravitseja kuulsaim kui Kaika nõid ravitses inimesi ja loomi Johanna-Maria Sinimeri-Milch
K
08:07, 20. apr 2016 -le/ 20. aprill 2016, 11:59
Kellest jutt---tulevasest presidendikandidaadist?
l
Liivlane/ 20. aprill 2016, 08:06
Kae vingatseid.. Terve eesti on polovernikuid täis ja siis keegi kukub vinguma, et kgb ja kmp. Pole meil siin enam puhast eestlast ja pole seda mitte kunagi ka olnud.
s
Sasaul/ 20. aprill 2016, 08:47
o
oot/ 20. aprill 2016, 09:09
no ta pole ju polovernik, kuna eesti verd näikse pole tilkagi...
m
Maimu/ 20. aprill 2016, 08:02
Me kõik oleme kellegi lapsed ja tõesti ei saa valida kuhu perre sünnime. Inimene ise loeb, tema vaated, tema keel, tema suhtumine. Jõudu pr. Kaljurannale! Väga kihvt naine!
v
Võts/ 20. aprill 2016, 08:15
Nõus, aga presidendiks ei sobi oma isiku omaduste ja ... pärast.
Minu lihtsa inimese arvamus,
j
jep/ 20. aprill 2016, 08:19
ja suhtumine, et iseseisvus pole eriti oluline ja osa maad võiks venemaale kinkida ja suli-sugustekriminaalkurjategijatega võiks käia riigis, kus inimõiguseid olemaski pole, eriti naistel, koogutamas, on siis see suhtumine, millele nüüd aplodeerima peaks? pealegi mis vahet on, et läti bussijuht eostas? aga kes kasvatas? see, kellelt nimigi saadi? kagebešnik? aga paneme pea liiva alla ja teeme, nagu me ei teaks, maimu?
t
Ta võib ju kihvt inimene olla/ 20. aprill 2016, 08:25
... aga inimene kes uhkusega identifitseerib ennast VENELASENA ei sob Eesti Vabariigi presidendiks. Ta ei hakkaks ju tegutsema Põhiseaduse kohaselt, mis käsib säilitada EESTI rahvust ja kultuuri. Eesti patrioot ei tähenda eestlaste väljasuremise eest seismist, pigem selline oma rahvusega uhkeldamine võib tähendada suisa vastupidist.
7
7.päeva adventist/ 20. aprill 2016, 08:37
Kuulge,ta ei ole rohkem Eesti islamisaator,kui eestlastest poliitikud ja sellised on kõik,peale Ojulandi ja Helmede,nondel muidugi on eestimeelsus kõigest roll,aga vähemalt rahvust säästev roll.
i
Imelik/ 20. aprill 2016, 08:42
Mis ta siis UHKUSEGA peab ütlema? Et on inglanna? Või itaallanna näiteks? Inimene ütlebki seda, kes ta on, kas Sa oled mustlanna, aga ei julge seda UHKUSEGA öelda?
Ja tema töö Eestimaa heaks on kestnud juba ammu, mitte ei tee praegu tsirkust. OLGE ISE KA ARUKAMAD JA SUUREMATE TEADMISTEGA.
l
liane/ 20. aprill 2016, 10:10
Ta ju salgab ühe isa maha ja leiutab endale mingi lätlasest sigitaja.
Saan aru, et ema mees võis olla põlastusväärne kuju, aga selline häbeneja sobib tavalise töö peale, mitte riiki esindama.
Kindlasti häbeneb ka Eesti riiki ja eestlasi-tšuhnaasid. Peaasi, et hüvede ligi saaks. Ka 2007.a. oli Moskvas saatkonnas liiga arg. Diplomaat ehk peab nii, aga riigi president peab olema mingil määral otsustusvõimeline. Praegu ei suuda otsustada, kumb siis ikka isa on. Nagu liiga vana selliste lapsikuste jaoks.
h
Huvitav 007/ 20. aprill 2016, 07:54
et päästa enda renomee, kasuta lätlaseid ? Seal pole meedial tõesti kerge midagi järele pärida ja uurida. Mis uus trend see on ?
k
Klaara/ 20. aprill 2016, 08:03
e
Eva/ 20. aprill 2016, 08:09
Õpi emakeelt veel, lätlasi on õige!
õ
Õige/ 20. aprill 2016, 08:18
on lätakaid. Nagu ka leedukaid ja poolakaid.
t
To Eeva ja Klaara/ 20. aprill 2016, 11:50
Mõte ei muutu teie tähenärimisest ! Norige eesti keele osa ükskord , kui vene tankid uuesti siia tulevad !
k
Ka minu vanavanematest/ 20. aprill 2016, 07:48
3/4 eestistas oma saksa ja rootsipärased nimed.See oli kusagil 30'ndate alguses.Veri pole oluline,keel on.
k
Ka MINU/ 20. aprill 2016, 08:45
Milleks keel oluline on, kui mõtlemine pole oluline? Imelik küll. Kaljurannal on mõtlemine olemas! Ja tal on isegi KEEL! Ja edu!
k
KÕIK HEAD OMADUSED JU/ 20. aprill 2016, 17:46
Jaa, tal on isegi võime Eestimaast osa ära kinkida Putinile, Brüsselile pagulaste kvoodid tingimusteta vastu võtta, kapole kaasalaulda kasulike idiootide leidmisel ja rassistideks sõimamine heakskiita.Tal ongi keel, mis ei paindu neid asju teisiti väljaütlema ja mõtlemine, mis selle heaks kiidab.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee