Eesti uudised

62 000 EUROT LÄINUD NAGU NIUHTI: kuidas maksumaksja Ärma talu üleval peab

Karoliina Vasli, 19. aprill 2016, 06:00

201 KOMMENTAARI

o
olen UHKE!!!/ 23. aprill 2016, 22:13
suuda ikka jätkuvalt eesti uhket talunäidist üleval pidada! Mis siis, et enda korteriüüriga on suured, suured probleemid ja elada enam LIHTSALT ei jõua. Mis siis, et pean elama sita sees, vaeses keskkonnas ja ühes kõige hullemas paigas eestimaal. Mis siis, et laps on näljas. Oi ma olen uhke! Sellised saavutused!
v
vastus närilisele 8.47/ 22. aprill 2016, 11:56
Millest siin kõik need kommentaarid siis räägivad, näriline? Ikka RAHA, RAHA ja toimetulematus ja vaesus. Vaevalt et siin ainult "oravad" sõna võtavad?
Siin kommijad kiidavad head elu Soomes. Võtke ja lugege HS-st, mida soomlased ise oma elust arvavad. Mina loen iga päev ja imestan. Meie hea elu on tingitud sellest, et me käime Soomes teenimas ja kulutame Eestis. Norrakad ei tule Soome tööle. Neil ei oleks edasi tagasi sõites midagi võita.
Ka mulle teeb muret, et ekspresidentide ülalpidamiseks nii palju raha kulub ja nõustun, et see ei ole õiglane. Aga kui Helme valitakse järgmiseks presidendiks, kas ta siis ütleks, et vähendame istuva presidendi palka ja ekspresidendi ülalpidamiskulusid kinni ei maksa? Kahtlen kõvasti!
Samas näen, et riigisektori suur tööhõive ja kõrged palgad muudavad tootmise siin riigis mõttetuks. Kuidasmoodi? Riigisektori palgad on aetud nii kõrgeks, et tootmises ei ole võimalik sellist palka maksta ja töötajad jooksevad minema, olgu siis Soome või kuhugi mujale. Tootja ei saa palka tõsta, sest toote omahind suureneb ja keegi ei osta seda enam. Või siis konkurents lööb hinnad alla, sest kusagilt tuuakse odav toode sisse. Piima liiter poes maksab 0,42-0,72 senti. See on ju naeruväärne. Alles maksis piima liiter poes rohkem kui euro. Kas kahe aasta jooksul on tööviljakus piimatootmises niipalju tõusnud, et praegune müügihind on poole väiksem? Võimatu. Põllumajanduses ei tööta küll enam palju inimesi, aga nad loovad siiski väärtusi, tagavad riigi toidujulgeoleku ja samas lastakse neist laialt üle. Millegi reaalse tootmine on aga ainus tegevus, mis loob lisaväärtust. Palju siia seda tegelikku tootmist alles on jäänud? Näpuotsaga. Raha keerutamine riigiasutustes, kohalikke teenindavas sektoris (poed, koolid, päästeamet, bussijuhid jne) ja pangas, annab küll inimestele tööd, aga kui ei teki lisaväärtust pole varsti ka midagi keerutada. Palgatõus on juba ajanud siit minema odavat ja kvaliteetset tööjõudu ärakasutama tulnud firmad.
Tänu globaliseerumisele on elu keeruline - saab lõigata suurt kasumit aga saab ka näppu lõigata. Kuhu on jäänud majandusharidusega inimesed, kes peaksid andma nõu sellises olukorras?
Soomes tehakse küll pikki ja põhjalikke majandusuuringuid, aga kasu on neist samapalju, kui meil hiljuti väljahõigatud teadmisest, et aastal 2060 hakkame 8000+ eurot palka saama.
o
on/ 22. aprill 2016, 10:25
:::selle ärma pärast väga piinlik,rahapumpamise auk,pensioni pensionäridel tõsteti ka üle 10 euro,tase...
j
Juut/ 21. aprill 2016, 20:13
n
no me ju teame,et see Erma Park on tegelikult Edgar Savisaare oma/ 21. aprill 2016, 11:06
kõik sinna maetud rahad on tema taskus. Vaene mister , küll ta on ikka pärismaiste raibete pärast pidanud kannatama ja häbi tundma. Kohe kahju misterist.
Tule veel head tegema ! Too ahvid kuuskede otsast alla ja käsuta korraldusi täitma ning Otepää kirikus õnnistatud plagule jalga tõstma.
Vaene mister
s
See talu kuulus lihtsalt kuvandi juurde, mille raames Ilvest presidendiks sokutati/ 20. aprill 2016, 22:50
Ma võin kihla vedada, et see kosmopoliidist president on koos oma lätlannaga ametiaja lõppedes siit kadunud nagu s... lehma ihust, ilmselt kodumaale, Ameerikasse.
Ilves ja mulk ? Kellel idioodil üldse pähe tuli seda näitemängu korraldada?????
k
Küll/ 20. aprill 2016, 12:40
tuleb aeg ka temakapsaaeda kui jääb kõigest ilma
EESTIMAA RAHVAS ----VÕIB SEADUSEGA / 20. aprill 2016, 13:27
KOGU ""ÄRMA HOONED ---MUUTA KESKUSEKS ,,, NÄITEKS
KOLHOOSI PEA --HOONE::: MIDA JUHIB ESIMEES :::
AGA ILVES .-----ELAGU LÄTIS EDASI,,,
p
penn/ 20. aprill 2016, 18:02
Kätte on jõudnud aeg presidendile tehtavad kulutused üle vaadata. Ilves tundub täiega kehviku moodi oma teiste kolleegide kõrval. See Ärma talu ülalpidamine on Eestile nagu naljategu rahalises mõttes. Tuleks oma presidendile esialgu ikka vähemasti 10 korda suurem eelarve võimaldada, et tema vaesuse pärast häbi mitte tunda. Ma ei kujuta ette, mida meie vinguviiulid selle peale ütleksid kui peaksid elama suures naaberriigis, kus rahvas jumaldab oma juhti selle eest, et ta küünarnukkideni rahapajas sees sobrab
p
penn/ 20. aprill 2016, 18:02
Kätte on jõudnud aeg presidendile tehtavad kulutused üle vaadata. Ilves tundub täiega kehviku moodi oma teiste kolleegide kõrval. See Ärma talu ülalpidamine on Eestile nagu naljategu rahalises mõttes. Tuleks oma presidendile esialgu ikka vähemasti 10 korda suurem eelarve võimaldada, et tema vaesuse pärast häbi mitte tunda. Ma ei kujuta ette, mida meie vinguviiulid selle peale ütleksid kui peaksid elama suures naaberriigis, kus rahvas jumaldab oma juhti selle eest, et ta küünarnukkideni rahapajas sees sobrab
t
To küll/ 21. aprill 2016, 00:44
Ma arvan, et nendele kommentaarijatele kes talle halba soovivad tuleb karmaga kõik enesele tagasi. Küll tuleb aeg kui kahetsete seda, et Evelini sõimasite, sest see tuleb teile tagasi kogu see halb mis soovisite.
a
aga loomulikult sõimame seda eesti naisterahvast edasi/ 21. aprill 2016, 11:09
tema arvas,et ameeriklane on tal truu abikaasa ja kui nägi-kuulis abikaasa omast lapsest ning suurest armastusest,Ievast,siis võttis kätte ja läks lolliks .
Aga seda ütlen jälle,et mister lahendas delikaatse probleemi targalt- eit on lits ja tema ainult tegi toitte auuuusalt,vaikselt,õiglaselt.
Ja see nn.prantslane sai ju tsipa kui arvestada ülelpidamiskulusid .
Tark tegu.
p
porilomp../ 20. aprill 2016, 11:01
Pööbel ei saa lihtsalt aru presidendi elulistest vajadustest..Ja kadedus peale selle...Tegelt oleks ammu aeg need presidendi kulud normeerida..Ja kui arvestada et me plekime ju praegu veel 2eelneva presidendi kulusid siis kõik see on ju kuritegelik.Samas otsib minister AAs koondamise jäoks riigiteenistujaid...Kus elame?

e
Endine kolhoosi-esimees Pliuhkam-Telkmaa/ 20. aprill 2016, 08:23
Kui nii saaks.et Ilvese majapidamisele päike ka ei paistaks. Autoostu-lubade jagamine peaks olema meie käes. Praegune olukord peab lõppema.
h
Hm/ 21. aprill 2016, 00:57
Sellistele madalaubalistele nagu siin kommentaariumis mingi lubade jagamist lubada? Oi kus sai nuud naerda.
i
inimkonnale/ 20. aprill 2016, 06:59
Kiri heebrealastele 4:Jumala rahva hingamisse pääsemisest
1 Kartkem siis, kuni tõotus saada tema hingamisse on veel jõus, et
kedagi teie seast ei leita maha jäänud olevat!
2 Meile on kuulutatud evangeeliumi nõnda nagu neilegi, kuid
kuuldud sõnast ei olnud neil kasu, sest see ei
talletunud usu läbi kuulajaisse.
3 Meie aga, kes oleme uskunud, saame hingamisse, millest ta on öelnud:
„Nii ma vandusin oma vihas: Nad ei saa minu hingamisse!”
Kuigi Jumala teod on olnud valmis juba maailma rajamisest peale -
4 kusagil on ju öeldud seitsmenda päeva kohta nõnda: „Ja Jumal hingas
seitsmendal päeval kõigist oma tegudest”,
5 siin aga: „Nad ei saa minu hingamisse”.
6 Nii jääb nüüd võimalus, et mõned saavad sinna sisse. Ja et
need, kellele evangeeliumi esmalt kuulutati, ei ole sinna sisse
saanud oma sõnakuulmatuse pärast -,
7 siis ta määrab jälle ühe päeva tänaseks päevaks, kui ta nii pika
aja pärast Taaveti kaudu ütles, nõnda nagu varem on öeldud: „Täna,
kui te kuulete tema häält, ärge tehke oma südant kõvaks!”
8 Sest kui Joosua oleks nad viinud hingamisse, siis ta ei oleks
rääkinud pärast seda ühest teisest päevast.
9 Nii on siis Jumala rahva hingamisaeg alles ees,
10 sest kes läheb tema hingamisse, see hingab ka ise oma tegudest,
nii nagu Jumal oma tegudest.
11 Olgem siis agarad sisse minema sellesse hingamisse, et keegi ei
langeks sellesama sõnakuulmatuse eeskujul!
12 Sest Jumala sõna on elav ja tõhus ja vahedam kui ükski
kaheterane mõõk ning tungib läbi, kuni ta eraldab hinge ja vaimu,
liigesed ja üdi, ning on südame meelsuse ja kaalutluste hindaja.
13 Ja ükski loodu ei ole tema ees nähtamatu, vaid kõik on alasti
ja paljastatud tema silma ees - tema ees, kellele meil tuleb aru anda.
Jeesusest kui suurest ülempreestrist
14 Et meil nüüd on suur ülempreester Jeesus, Jumala Poeg, kes on
läbinud taevad, siis hoidkem kinni usust, mida me tunnistame!
15 Sest meil pole niisugune ülempreester, kes ei suuda kaasa tunda
meie nõrkustele, vaid selline, kes on olnud kõigiti kiusatud nii nagu
meie, ja siiski ilma patuta.
16 Läki siis julgusega armu aujärje ette, et me halastust saaksime
ja armu abiks leiaksime parajal ajal!
h
Hm/ 19. aprill 2016, 23:34
Vahetan uudiste,ehekülge. Hea pealkiri millega klikke koguda ja kommentaare. Postimees ja delfi edaspidine uudisteallikas, aitab sellest amdalalaubalisusest siin.
i
19. aprill 2016, 21:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
To/ 21. aprill 2016, 00:58
Iga eestlane? Ei ainult teiesugused harimatud..
e
Eetikakoodeks/ 19. aprill 2016, 21:11
Rüütel kulutas nelja aastaga 544,536 tuhat €, Ilves 267,477 tuhat € ja Helle Meri 160,131 tuhat €. Kokku on maksumaksjad pidanud oma töö rügamisest maksma presidentidele mõnusaks äraelamiseks peaaegu miljon €. Kas selliseid presidente on ikka vaja meile?
o
Oi/ 19. aprill 2016, 23:37
Sa vist rügad päris palju tööd, kommenteerimise kõrvalt jaab vaevu tööks aega ja siis vingutakse, et oi me teeme tööd. Sellist superpresidenti keda sa soovid ei eksisteeri, pead ise hakkama selleks eetiliseks vähekukutavaks presidendiks kui tahad. Maksumaksjate rahast läheb sinna ikka väga vähe tegelikkuses, ära käitu nagu see miljon oleks ainult sinu taskust läinud. Kas president peaks audiga ringi sõitma, lasnas üürikas elama ja 9-5 kontoritööd tegema ja allahinnatud makarone ostama? Ei, presidendil onõigus sellele rahale, pole midagi kobiseda.
t
To eetikakoodeks/ 19. aprill 2016, 23:38
Palun, keegi ei keela sinul presidendiks minna. Hakka aga minema ja ole see säästu president keda sa Eestile tahad, aga pea meeles, allahinnatud makarone peab ostma ja odavas üürikas elama!!!!!
2
23:38/ 20. aprill 2016, 00:36
"Targad" kiunujad - hakake jah presidendiks ja töötage ILMA PALGATA nagu uus EOK-i president Sõõrumaa! Ja käsutage kogu Euroopat ja USA-d ka! Sõitke lennukitega ka OMA raha eest ettenähtud ametiasju ajama, makske OMA raha eest ka hotellide ja muude kulude eest! Olge nii kanged mehed (või naised)! Aga lõugu lõksutavad sitaloopijad ei sobi isegi KÜLA juhtima.....
k
Kaja/ 19. aprill 2016, 20:57
Juba ammu oleks pidanud sellise analüüsi avalikustama. Tänaseni sõimati ja siunati istuva presidendi ja Ärma kulutuste üle. Oma koosa sai ka Evelin.
Mis siis selgus? Pensionärist presidendi Rüütli kulutused märksa kõrgemad.
Helle Merit pole ka ilma jäetud!
EKRE kisakõrid võiksid hoogu maha võtta ja mõelda selle üle, mida hakkaks Helme presidendina nõudma oma Lähkru ülalpidamiseks kui juba Rüütel selliseid summasid saab!
m
Matsid ekrelased.../ 19. aprill 2016, 22:27
Ekre aukommunist Rüütel lamab kodus diivanil, jalad seina najal ja saab ROHKEM eurosid kui töötav president....? Ja ekrelased ei haugugi Rüütli kallal, kuigi peaksid palju ROHKEM haukuma kui Ilvese kallal...? Kus on ÕIGLUS...? No on ikka matsid küll need ekrelased koos oma marksismi propagandisti Mart Helmega ja tema alaarenenud pojaga....!
2
20:57-le/ 19. aprill 2016, 22:30
EKRE kisakõrid on astunud Ilvese sõimamisega Rüütli asemel järjekordselt sitaämbrisse!
h
Haha/ 19. aprill 2016, 23:40
Ei teagi kedagi, eks EKREt tõsiselt võtaks. Naljanumber see erakond natuke, enamus õhtulehe kommentaariumist on nende poolt, see peaks piisava ülevaate andma missugused nende pooldajad siis on..
e
EKRE-st LAHKUTAKSE..../ 20. aprill 2016, 00:42
Mõned päevad tagasi kusagil räägiti või kirjutati, et EKRE-st on LAHKUNUD juba 600 inimese ringis.... Osa mõistusega inimesi LAHKUB juba EKRE lammaste seast! Küll hakkavad teised ka ajapikku uppuvalt EKRE laevalt lahkuma....
0
00.42 sinule/ 20. aprill 2016, 18:19
mis turumuti juttu nüüd räägid,kas naised saunas rääkisid.Tean,et sinna erakonda tuleb pidevalt liikmeid juurde.Irl-st lahkuvad küll hordide kaupa,niiet,kui ei tea ,ära räägi.
l
Loomulikult/ 21. aprill 2016, 01:01
Liikmeid tuleb juurde? Eks lolle ongi rohkem kuk tarku, pole imestada,
v
veteran/ 19. aprill 2016, 19:33
Andke mulle bussisõiduraha ja ma käin seal Ärmamaal korra ära, tikutopsi ostan ise.
k
Kas/ 19. aprill 2016, 23:41
Selliseid ähvardusie i maksa teha internetis kus Ip on väljaselgitatav.
v
veteranile/ 20. aprill 2016, 08:37
Sinna ei sõida bussid, pead jube palju jala käima, kustud enne ära, kui kohale jõuad lähimast peatusest.
t
To 19:33/ 21. aprill 2016, 01:03
Haha netikommentaator kelle pole isegi bussiraha, miks ei imesta hahaha.
s
19. aprill 2016, 19:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hmm/ 19. aprill 2016, 23:43
Enamus EKRE pooldajaid on õhtulehe kommentaariumites igapäevased kommenteeriad, näitab millised nende pooldajad on. Millegipärast Ekre pooldajad on madalama sissetuleku ja haridusega kui reformi pooldajad. Su kommentaar tõestas ekre valijate taset ideaalselt, ei tea ühtegi kõrgharitud inimest kes pooldaks ekret, kõik peavad seda erakonda suureks naljaks ja nende pooldajaid samuti. Pidevalt loen twitteris kuidas lõõbitakse vahel kuidas ekre üldse eksisteerib.
k
Kui aus olla/ 20. aprill 2016, 00:07
Siis enamasti kõrgharitud inimesi ekre toetajate hulgas eriti ei ole. Toetaks Irl-i aga see ei suudaks reformi ja keskerakonnaga konkureerida, seega toetaks reformi. Reformierakonna valijad ei lange nii madalale tasemele, et sellised vulgaarseid sõnu kasutada nagu "idioot", "sitane" jne. Tundub, et ekre toetaja ei suuda jääda rahulikuks ega tsiviliseerituks. Mida see nende toetajate kohta veel näitab?

s
19. aprill 2016, 18:24
See ka möni talu.. Möis.Häärber..
y
yyy/ 19. aprill 2016, 17:53
is sel Elle Meril viga on, et ta nii palju tarbib maksumaksja raha? Rüütlid ole ju ka veel kõike saanud, mida nõuavad. Ilveste nõudmised alles algavad. Kes neid ohustab, et nad on nii kallilt turvatud? Kas on avastatud keegi lollakas, kes nende kodude ümber luusib ja tahab vargile minna? No ehitagu riik
siis nende elamistele kõrged müürid, okastraat peale, paar valvurit ka palka saama.
Palju võib riiki lagastada?
1
17:53-le/ 19. aprill 2016, 18:10
Mis EKRE TIPPKOMMUNISTIST Rüütlil viga on, et ta laristab ÜLE POOLE MILJONI maksumaksja raha...? Elagu tagasihoidlikumalt! Mart Helme peab Rüütli läbi sõimama sellise teo eest....!
j
19. aprill 2016, 16:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
16:31/ 19. aprill 2016, 17:45
Jah, jätame kommunistid, nagu Mart Helme, Edgar Savisaar jne., rahule ja sõimame neid, kes EI OLE olnud kommunistid ega komnoored, nagu Ilves, Rõivas.....jne.
1
18:29/ 19. aprill 2016, 18:57
No näete siis - EKRE ja KE KOMMUNISTID vareseparvena kommentaariumis Eesti ja eestlaste eest "HOOLITSEMAS"....! Kommunistid peaksid olema meil trellide taga....!
e
enne kaheksat/ 19. aprill 2016, 19:44
Rüütel võis olla kommunist, aga ta hoolib eestist.
rõivas ja thi on aga selged sovjeed, hullemad veel kui vaino karla.
t
to 18:29/ 19. aprill 2016, 20:06
Mis probleem sul selle pee...lakkumisega on?
s
19. aprill 2016, 20:07
Sovjeed? Kes need veel on?
e
Ei ta hooli Eestist./ 23. aprill 2016, 19:58
Rüüteli hoolimist Eestist näitab väga kõnekalt rahva raha laristamine tema poolt. Milleks pensionärist ekspresidendile neli töölist rahva raha eest? Miks riik peab tema kulutused kinni maksma? Kõik pensionärid olgu võrdsed. Miks kommunistid on meil ikka eelistatud seisuses?
n
njah/ 19. aprill 2016, 19:32
no ega need, kes maaki kaevama läksid, siin enam ei mölisegi- mõned pääsesid läbi juhuse, mõned olid aastaid represseeritud ja nende järeltulijad võtavad sõna! Kui leiduks keegi, kes annaks tõepärast infot selle kohta, et Rüütel päästis kellegi KGB käest, siis oleks see ju piisav tõend, et inimene tegutses oma rahvuse ja rahva huvides. Kui teda ei leita, siis saadeti need inimesed lihtsalt likvideerimisele ja selle küsimuse võib lõpetatuks pidada!
Oma üliõpilaspäevadest ma tean, et selliseid inimesi oli olemas, kes enne rektoraati probleemid ära lahendas, aga see oli teises õppeasutuses. Isegi keskkoolides värisesid enamus õpetajaid ja koostasid kommunistliku moraali vastaseid iseloomustusi- hiljem olid suured isamaalased! Kommunist jääb ikka kommunistiks- see on fakt!
m
Mõistuse hääl/ 20. aprill 2016, 04:13
Mis see Siber siia puutub? Rüütlile pole me tänu võlgu!
n
Nipik/ 19. aprill 2016, 16:18
Ega presidendi koju, presidendi residentsi ei peagi iga mats pääsema. Pole midagi loomulikumat, eriti praeguses pingelises olukorras, kui seda kompleksi hästi turvatakse. EduTele, härra president!
1
17.47 võta teadmiseks/ 19. aprill 2016, 18:30
,et seakari ei sobi siia.
1
18:30/ 19. aprill 2016, 19:00
Kommentaariumis on jah iga päev ainult EKRE ajudeta ja määgiv lambakari! Muudkui määäääää, president! Määäääää, Rõivas! Määäääää, valitsus....!
t
To 18:30/ 19. aprill 2016, 23:46
Jah, ekre pooldajad on netikommentaatorid, ülejaanud normaalsed isikud toetavad ükskõik mida muud. IRL oleks parim valik, aga kahjuks nad pole populaarsed.
m
19. aprill 2016, 16:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
VAADAKE! 16:22/ 19. aprill 2016, 22:37
VAADAKE, kui PALJU on kommenteerimas EKRE ka KE Jämejala HULLE, kes on ladunud plusse sellele suurte tähtedega kirjutavale HULLULE...! Ikkagi oma mees!
Vaat sellise vaimse tasemega on siis EKRE ja KE liikmed, toetajad ja kommenteerijad! Õudne mõeldagi kui 19 HULLU kirjutab oma "kommentaare"!
t
To vaadake/ 20. aprill 2016, 00:14
Sama mõte, ekre toetajad ei tundu nende kommentaaride puhul normaalsed, vaid ikka väga rumalad isikud. Vaimne tase on natuke madalam kindlasti, aru saada juba kommentaaridest. Reformi ja irl-i toetajad on paremad, pole neid kuulnud niiviisi räuskamas veel.
p
Psühholoog/ 20. aprill 2016, 04:15
Lugupeetud haige inimene, palun lõpeta kommenteerimine - sinu tekst ei kannata mingit kriitikat. Ja miks sa taod kogu aeg poolitusmärke ja kooloneid sõnade vahele? Mis eriline kiiks see veel on?
m
Milla/ 20. aprill 2016, 17:26
t
To milla/ 21. aprill 2016, 01:07
Selleks ei pea psühholoog olema, et tuvastada, et see pole normaalne :)
r
19. aprill 2016, 16:46
Rüütli kuludesse on arvestatud ka selle maja remont mida ta Tallinnas kasutab, kuid mis ei kuulu talle, on kasutamiseks antud riigi (ehk siis presidendi kantselei) omand. Vähemalt jääb tulevikus riigile see maja kuhu kulutatud. Teistel on isiklikud majad riigi hooldada,
k
korrutage summad esialgu 10-ga/ 19. aprill 2016, 15:34
Veel 10-15 aastat ja riigi raha läheb suures enamuses presidentide ülelpidamiseks . Vaja on ühte tublit peaministrit ja asjal oleks teine jume!
TEGUS PEAMINISTER --ON KA PRESIDENDI ASENDAJA:::/ 19. aprill 2016, 16:24
AGA VALIDA VÕIKSIME --IKKAGI UUE PEAMINISTRI --JUBA TÄNA::
1
16:24/ 19. aprill 2016, 17:56
Jah, valime peaministri sinu HULLUMAJAST! Siis oled sa rahul ja ei aja vahtu suust välja...!
5
55/ 19. aprill 2016, 15:33
v
Varastamine ja valetamine käib/ 19. aprill 2016, 14:55
Huvitav jah... Aleksanderi kirik on vaja korrastada ja hooldada! Aga riigil raha ei ole! Haigeid lapsi tuleks ravida... Aga raha ei ole pagulastele!
1
14:55/ 19. aprill 2016, 19:03
KIRIK ja RIIK on meil lahutatud! Kirik ei allu riigile, idioot! Saa ükskord targemaks!

k
19. aprill 2016, 14:04
Kasulikud idioodid tassivad raha kokku ja elu on lahe. Kui enam ei tassi, muutuvad kasututeks idiootideks ja nad tuleb uutega asendada, mida on hakatud juba tegema.
u
uskumatu, aga tõsi/ 19. aprill 2016, 13:36
1
13:36/ 19. aprill 2016, 17:58
EKRE kala mädaned Helmedest ja KE kala mädaneb Savisaarest! Uskumatu, aga tõsi!
s
Sh.t Presodent/ 19. aprill 2016, 13:25
Selle pigimütsikuga röövli käest oleks soovinud kuulda tänu lollile rahvale papihunnikute eest, mille tema ja ta l.ollakas eksnaine maha on laristanud. Jultunult. Mitte pidevat hädaldamist, vingumist ja sõimu.
k
küll on elu eestimaal/ 19. aprill 2016, 13:13
ainsad kellest ei hoolita on elanik.Laristame aga 62 tuhhi,70 tuhhi,100 tuhhi eralennuki lõbuks ja laristame ja laristame ja raha ei ole.Mida põrgut peab maksumaksja sarvekandja Ärmat üleval pidam,milleks eralennuk mõtetule poisikesele eputamiseks,milleks ja milleks see kõik rahva raha kulutamine.Aga vist selleks,et Siim näitas ette,et 42 miljonit dollarit kadus ka aga ei mäleta kuhu ja meie valitsus laristab ka ja pärast ei mäleta kuhu.Aitab juba sellel mittemidagi tegevast valitsusest.Tuleks rutem see umbusaldamine ehk seekord veab ja saame rämpsust lahti.
s
sõbrakesed/ 19. aprill 2016, 13:08
see on veel köki-möki
Juba seab samme asemele tippärmataja - miljonituulutaja
Ja kui tema ei saa, siis pidi tema sõnul rollotama venelanna sellele postile
Mis kulus siis, veel ei tea, saame oblastiks, tulevad oblastimaksud ja inflatsiooniparabool
Maksta tuleb nagunii, olgu ees arrogantne kiimas nätsunärija, miljonituulutaja või naabri esindaja
a
Ants./ 19. aprill 2016, 13:07
Mõnda aega ei ole Ievat pildil olnud, TH musitab juba Marinat. Nähtavasti on Ieva komandeeritud lõunaosariikidesse, kus presidendiamet on kuulutatud eluaegseks, kogemusi omandama. Eks siis tuleb seda ka Eestis rakendada, ehk pole veel hilja? Ei ole küll prohvet, aga arvan, et TH saab endale ka mandaadi olla eluaegne president. Miks muidu sellest Ärmast viimasl ajal nii palju kirjutatakse? Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes teaks - kuidas see presidendi kampaania viimaks siiski lõpeb?
b
Brita/ 19. aprill 2016, 13:07
nagu näha. siis Õhtuleht. kollasemast kollane küll. aga palgaliste kommentaarid lastakse ikka kenasti alati läbi. tava-inimese oma alati mitte ... see selleks. mina seda muuta ei suuda.
aga mis T.H.I-sse puutub. siis see Ilveste jant on eestile nagu 1 lõputu paha uni ! taas-iseseisvuse suurim häbiplekk kannab nime "Ilvesed " ! kuidas üldse see on reaalne. et 21 sajandi eestis nii kõrgel tasemel saab sellist seebikat olla ja üldse lubada ? mida me räägime siin päevast päeva ohust maailmas. eestis on oht ju kõige kõrgemal tasemel juba endal olemas ? ma ei küsi enam ( sest õnneks pole sügis mägede taga enam ! ) - et KUIDAS selline kloun sai üldse presidendiks . ma küsin - KUIDAS tal seda kõike nii kuramuse kaua lasti teha üldse ??? kas eestis - ÕIGUSRIIK ! - ei ole siis mitte ainsatki institutsiooni . mis saaks sekkuda ja vajadusel erru saata sellised kurjategijad ???
p
Proovin, Brita, vastata lühidalt:/ 19. aprill 2016, 14:18
Iga riigipöörde järel on ajaloost teada, et riiki kipub valitsema maffia. Eestis on see edukalt õnnestunud. Nüüdne maffia ei lase enam püssi, on rafineeritum. Tapab rahakotiga. Ja lõpuks viskab kui tühja kaltsu nurka. Oled sa valmis uuteks võõrvalitsejateks?
s
Sotsiaalabi./ 19. aprill 2016, 13:03
Kas endise presidendi ja EKRE auliikme Rüütli üüratu suur rahva raha raiskamine on kooskõlas EKRE poolt väljakuulutatuga. Artiklist lähtuvalt juhib priiskamise edetabelit Arnold Rüütel 148 000 euroga, talle järgneb Ärma 61 000€ ja kolmandal kohal Helle Meri 37 000€. Kui pensionärid ei saa oma majandamisega hakkama, siis on nende koht hooldusasutuses.
3
300ne/ 19. aprill 2016, 13:24
Kes su 300 euri eest hooldekodusse võtab? Hooldekodu maks algab 600 st eurist ülespoole. Kui sellist nalja tegema hakkad , siis on lastel valu peal. Kohe kukutakse lapsi ja lapselapsi tuulutama ja kohtutega hirmutama. Pigem on ausam tee rongiratastega tutvust teha kui lapsed võlaorjusse saata. See uus Hoolekande seadus on vaeste suhtes karm ja nalja ei mõista.
s
Sotsiaalabi/ 19. aprill 2016, 13:30
Loe kommentaar korralikult läbi! Seal ei ole mõeldud tavalisi pensionäre. Rüütlid ei saa mitte 300€ kuus pensioni, ikka palju rohkem.
s
sina sotsiaalabi/ 19. aprill 2016, 18:32
aga kus 10 000 milli Kallas pani.

m
19. aprill 2016, 12:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eestlane 13:25/ 19. aprill 2016, 18:02
Ja ÕIGESTI teeb kui laseb! MIna lasen ka!
k
19. aprill 2016, 13:56
kogu aeg on lasknud, ei midagi uut.
m
19. aprill 2016, 14:00
me ei tee kirjavigu jällegi.
p
Punane auesimees./ 19. aprill 2016, 12:46
"Tehke minu sõnade, mitte tegude järgi!" Kui on lubatud siis ainult kuluta ja kuluta.
n
nojah/ 19. aprill 2016, 12:40
saja valija vahel jagada, jääb 620 e .
t
T. Mets/ 19. aprill 2016, 11:40
Siin kurdetakse miskist 62 tuhandest, mis on kulutatud Ilvese eramaja vuntsimiseks. Too summa on saiaraha nende miljonitega võrreldes, mis Ilvese kaastegevusel on tuulde loobitud ja mille tagajärgi annab veel kauaks seedida
v
Varas on ta/ 19. aprill 2016, 11:38
No aga miks pärast tema ema isa siit jalga lasid? Olid ka suurriisujad rahva tagant! Geneetiliselt on ta samasugune riisuja, ja teised vaadaku kuidas ise hakkama saavad. See on vargus, mis ta teeb!!
e
Elagu Stalin ja SSSR/ 19. aprill 2016, 11:59
Ah et kõik sõjapõgenikud oli suurriisujad?
n
Näete...? 11:59/ 19. aprill 2016, 19:24
EKRE ja KE loosungis on juba Stalin ja SSSR...? Nad on ju suur jeesti rahva "siber"...
p
Pööriöölane/ 19. aprill 2016, 11:17
Miks Ärma Jokk Helmede peale vihane on, ah? Vaat seepärast, et need nõuavad Ärma talu natsionaliseerimast! Ja täiesti õigustatult. Kui ikka riik on selle kompleksi praktiliselt nullist üles ehitanud, siis pole ka mingil jänkihulgusel enam midagi kobiseda.
a
Aleksander/ 19. aprill 2016, 11:13
Ja muudkui annetage ja toidupangad jne? Seda nimetatakse mitte demokraatia riigiks, kus ühed peavad saama teisele ei ole ette nähtud raha. Eriti lastele kellel on surmavad haigused ja saaks välja ravida. Mis usku Toomas Hendrik on?? See ei ole kristliku kommetega!
m
mis usku onn Rüütel ja Me4ri?/ 19. aprill 2016, 11:25
President Arnold Rüütliga seotud kulud 2014 aastal oli 142 096,24 eurot ja Helle Meri puhul oli vastav väljaminek 43 050,26 eurot.
d
demagoog/ 19. aprill 2016, 12:08
selge ju, et Ilvese kulud kordades suuremad kui ainuüksi Ärma peale kulub poolteist Hellemerd ja pea pool Rüütlit. Kui kulud kokku lugeda, on riik selle Äramaale kulutanud summa, mis ületab selle talu väärtuse juba mitmekordselt. Kas Kui Ilves on aumees, siis annab nüüd talu tasuta riigile üle? Arusaamatu, mille peale seal Ärmas iga kuu üle 4000 euri kulub. Valvurile, söögid saaks ju cateringist.
d
demagoogile/ 19. aprill 2016, 13:05
kas suuremad või väiksemad, ei oma tähtsust, fakt jääb faktiks, suured summad makstakse ka siis, kui presidendi aeg on juba läbi
1
11:25/ 19. aprill 2016, 19:16
Kuidas siis NÜÜD järsku on Rüütli kulud 544, 563 tuhat eurot...? NELI KORDA suurem...? ÕUDNE! Kus on Helmede ja ekrelaste silmad...?
d
demagoogile, 12:08/ 19. aprill 2016, 19:28
Arnold Rüütel andku siis ka oma korter ja elamised tasuta riigile üle...!
NÕUA, demagoog, NÕUA...!
n
Nii see on/ 19. aprill 2016, 11:27
Tavaliselt sellised asjad juhtuvad Pakistanis, Tažikistanis, Užbekistanis, Somaalias, Indias, Kongos, Süürias, Albaanias, Armeenias või ka Palestiina samuti ka Türkmenistanis. Kus peavoolumeedia ei tohi rääkida vaestele madalapalgalistest kodanikule kuidas vasakule aetakse. Tegelikult selle mehe eraelu ülalpidamiseks läks 3,2 miljonit eurot eelmise poole aasta riigi maksumaksja raha eest. See 62tuhat on väikene osa! Need keda Natsideks tembeldakse ja Venelasteks või Keskerakonnast need erakanalid on sellest juba 2 aastat tagasi rääkinud. Kuidas kanditakse temale ja ta sõpradele ja sugulastele jne jne!
l
leo/ 19. aprill 2016, 11:10
ETKVL - Elame Teiste Kulul Võrdlemisi Lahedalt ( nõukogude versioon ), ETKVL - Elame Teiste Kulul Väga Laialt ( postnõukogulik versioon )

v
vaike/ 19. aprill 2016, 11:08
T.H. Ilves ei ole kuningas, kuid ta on riigi president Kui tema talu on eraomand,siis kehtivadki tema suhtes eraomandi rajamise ja majandamise seadused .Aga ta on ameeriklane ning, harjunud elame suurejoonelise eluviisiga. Riigipeana on ta elukoht Kadrioru loss. Aga kui meie riik on võimaldanud temasuhtes rakendada erinevaid soodustusi ning on OÜ Ermamaaga tehud presidendi majutusteenuse osutamise leping, siis ongi riigikantselei kohustatud seda lepingut täitma.Kõik on väga lihtne.Süüdistada saab praegu ainult institutsiooni, kes on selle lepingu sõlminud ja täidab seda ka praegu, kuigi T.H.ILVES on ise OÜ Ermamaa ainuomanik. Erma talu majandamiskulud peaks ka tasuma kinnisvara omanik,mitte riik. Aga praegu on sellest juba väga hilja rääkida.,sest tema valisemisaeg on lõppemas. Kahju on see,et eesti maksumaksja on pidanud kõik need kulud kinni maksma,samas kui nii rahandusminister ning Valitsus otsib pingsalt erinevaid võimalusi majanduskulude ja eelarve aukude lappimiseks kuni selleni, et hakata inimeste hoiuseid suunama riigi majandustegevuse kulude katteks.
j
Järgmine ja ülejärgmine president./ 19. aprill 2016, 10:55
Teate, töllid? Te ehitate mullegi uhke villa, koos vajaminevaga. Toon Süüriast või Somaaliast neli naist ja teie mksate kulud. Kuidas nii saab, küsite? Aga sellepärast saabki, et töllid vastu ei hakka. Ei ole viimased 25 a. vastu hakanud, kus see julgus nüüd tuleb? Nii, et hädaldage edasi internetis, rotid. Ja marss tööle!
h
Härra Ilvest tuleb kiita ja ainult kiita/ 19. aprill 2016, 11:14
Tema oponendid on väga õnnetud häbiväärsed tegelased. Huvitav keda küll sellised järgmiseks presidendiks soovivad. Auuu.tehke rahvale nalja.
r
Rocca al Mare residents/ 19. aprill 2016, 11:17
mida sa siin haukud, selline villa juba ammu on plaanis, sa tulevane president
r
Rocca al Mare on liiga mäda!/ 19. aprill 2016, 12:05
Peate uue ehitama. Ja mitte meretuulte vilistada. Tahan sisemaale keskmise suurusega järvega krundile. Hakkake otsima!
v
valija/ 19. aprill 2016, 12:18
Ise sa oled mäda, ei ole sinus austust ajaloo vastu, presidendiks ei kõlba, tõmban nimekirjast maha
a
Aitäh, valija!/ 19. aprill 2016, 14:11
Lõpuks ometi keegi märkas, et minusugune ei kõlbagi presidendiks. Õige kandidaat lubab maad ja ilmad kokku, mina, tola, kukun kohe nõudma. Ei saa minust teerullijuhti. Ja hea kah, südamel kerge olla.
t
tolale/ 19. aprill 2016, 14:30
s
Sass/ 19. aprill 2016, 10:47
Kui see ei ole VARASTAMINE, mis see siis on? Eestmaal on palju põlistalusid, mis samuti maksumaksja raha eest sooviksid ülesehitamist.
j
jüri/ 19. aprill 2016, 12:50
...saa enne presidendiks !
i
ilus muinasjutt/ 19. aprill 2016, 17:28
Üks Eestimaa Kommunistlikku Partei Keskkomitee büroo liige ja kohe president... Nalja teete või?Just kommunistid eesotsas selliste tegelastega vaenasid eestlasi, kes osalesid Eesti vabaduse protsessis. Kas te tõesti mõtlete, et sellised midagi selle heaks ära tegid? Laev vajus jalge alt lihtsalt ära ja oma hüvede saamise jätkamiseks oli kasulik ühte teist mängu edasi mängida, et rahva vara kõik vanade kommunistide kätte mängitud saaks.
n
nonoh/ 19. aprill 2016, 10:46
kommenteerijatel on õigus.
Milleks me loome juba kolmanda aadlipere, keda peame ülal aastakümneid nagu rikas naftariik. Oleks siis et peame ülal vaid presidenti, ekspresidente. Kas pääseme nende abikaasade, laste ülalpidamisest ja nende turvamisest neile ja nende järglastele majade ehitamisest kuni nad kõik on
surnud?
Kuningas oleks Eestile õigem, see oleks eluaegne ja loss oleks ka üks ja seesama.
Nojah, kommijatel on igas sõnas õigus ja Eesti peaks tegema muudatusi riigi valitsemises alates presidendi ametikohast. Aga ei saa ju midagi muuta, valitsus, riigikogu, õiguskantsler, põhiseadus, jne, jne. ei ole selleks võimelised. Või kas sinagi suudaksid midagi muuta,kas su aju töötaks, kui hoiad vaid kinni oma ametikohast, palgast, kuluhüvitistest, boonustest, ilusast elust...
p
Priit/ 19. aprill 2016, 10:31
v
Vikatimees/ 19. aprill 2016, 10:15
ehtne ja seaduslik vargus--pätiriigis tavaline ja üldiselt kasutatav eliidi seas,las loll maksumaksja maksab ja pätid rõõmsalt kandivad ja varastavad,minge pikalt p...e armsad vargad,ükskord lõpeb ka teie pidu,miski pole igavene
n
nonii/ 19. aprill 2016, 10:11
peab olema üks maja, kus elab president oma ametiajal, edasi järgmine president jne, mitte nii, et igal presidendil oma maja ja kogu elamine jälle rahva kulul. Ametiaeg lõpeb, kolib sinna järgmine, nimetatagu seda maja residentsiks või kuidas iganes. Ametist vabanenuna elagu oma majas ja pidagu seda ise üleval, meile pole vaja iga mõne aasta tagant uut kuningat, keda ülal pidada. Kui tavakodanik peab oma väikese palga eest kogu oma eluga hakkama saama, siis peab seda kaekspresident ja tema naine. Eesti pole nii rikas riik, et kõiki ülal pidada ja kas see president üldse vajalik on, kui ta Eesti elust ei hooli ja noomijaid pole vaja.
j
juss/ 19. aprill 2016, 10:17
see maja on täitsa olemas, roosamaja kadriorus
m
Mr Crowley./ 19. aprill 2016, 10:11
Toomas H. I. Sina puuk sünnid järgmises elus töösipelgana!
s
19. aprill 2016, 10:39
sibina või orjana võiks sündida.
i
irw/ 19. aprill 2016, 12:00
1
10:11/ 19. aprill 2016, 19:53
Ekrelased on juba nüüd sündinud lammastena ja oinastena...

j
juss/ 19. aprill 2016, 10:09
Rahvaraha eest ehitatakse erahotell ja vanamees veel sõimab ka .
j
Juku/ 19. aprill 2016, 10:00
Kui palju maksis see rakett, mis sihtmärgi asemel metsa põrutas?
v
Vaese rahva/ 19. aprill 2016, 09:51
presidendiks sobiks valida eesel. Ta ei valetaks, ei varastaks, ei ajaks lolli juttu ja lepiks heina, porgandite ja veega. Ühesõnaga, oleks jõukohane üleval pidada, Ja kui teda natuke veel kasvatada- treenida, siis vastuvõttudel oskaks kindlasti ülelahe peremeestele ka alandlikult koogutada.
0
09:51-le/ 19. aprill 2016, 19:46
Aga EKRE tahab presidendiks LAMMAST!
v
varsti ongi meil viis rikkamat talu.../ 19. aprill 2016, 09:37
ma ei tea kuidas selle meri ja rahvapere Rüütlitega on( rüütel see on kindlasti liiga punane õige eestlse jaoks)....nüüd on metskassil eesti 1. rikkaim talu ja veel kauaks ..siis 2. kaldal...3. politrukil 4. ülikonnal 5 ??? kelle kätte viimane palling jääb -vat see on küsimus(eks (vist ikka nende eurokommunistide kätte ..aga vaevalt ..see liit enam kaua ei püsi...eks siis näe kes kui kiiresti värvi muudab) ...aga nagu lubati kesk palk 8000 peale tõsta ..ega seegi tulematta jää...
p
Punane/ 19. aprill 2016, 10:55
ehk küll, aga ei saa alatähtsustada tema osa Eesti vabanemisel NSVL-ist. Ärge unustage, et meid sai vabanemisel aidata ainult piisavalt "punane", teised poleks Moskvasse pääsenudki. Arvan küll, et see "punane" on siiski Eesti rahva eest seisnud ehk rohkem kui Ilves, kes polepunane. Igatahes oli Rüütel kokkuvõttes Eestile kasulikum ja ehk isegi vähem punane kui Kallas, kes iga hinna eest pürgib presidendiks. Muidugi raha talpeaks olema, et see koht endale riigikogust osta...
a
autor väja.../ 19. aprill 2016, 11:22
panin kogematta miinuse...meil oli kolhoosis kunagi autojuht- nimega A.. Autor...kui keegi midagi tuksi keeras ..siis oli alati esimene ütlus Autor välja...mina ei ole see autojuht autor...aga kõik minu kommid on ikkagi iroonilised...kes seda ei mõista kahju küll ( aga ma usunet konkreetne isik ikkagi püüdis seledada)....tegelikult ütlen mina ka et rüütlite pere on alati olnu ja on ka praegu üks ÕIGE ESTIMAALINE( ISAMAALINE PERE)...öelgu need teised PUNASED (ja eriti nende euro kommunistidest p ..p.. ja L..) mida tahavad
t
Tervishoiunõunik/ 19. aprill 2016, 09:31
Üks küsimus.Kas maksumaksja peab jälle uue Presidendi residentsi ehitus-ja ülalpidamiskulusid hüvitama hakkama.Kaua me neid residentse ärastamiseks toodame.
n
ns/ 19. aprill 2016, 10:41
to Tervishoiunõunik
Küsimus on ikkagi selles kas asi on seaduslik või mitte. Selle kohta peaks oma seisukoha välja ütlema õiguskantsler. Lühidalt ja selgelt. Kas on olemas seadus, riigikogu otsus või valitsuse määrus või mitte. Igatahes Põhiseaduses ei ole Presidendi residentsi ehitus- ja ülalpidamiskulude ja nende suuruse kohta midagi öeldud, isegi mitte viidatud muudele seadustele, otsustele või määrustele. Igal juhul peaks see asi olema selge enne uue presidendi valimist.
i
Imelik/ 19. aprill 2016, 09:23
Mis sõna on niuhti, nihusti, nihu - kas pole eestikeelseid sõnu? Laske aga edasi: vanasi, autosi, nihu, poh, viite, kuute!
i
19. aprill 2016, 09:45
Igas kandis räägitakse veidi isemoodi.Mis sa mölised?(Türi ütelus)
i
19. aprill 2016, 09:45
Igas kandis räägitakse veidi isemoodi.Mis sa mölised?(Türi ütelus)
i
19. aprill 2016, 09:45
Igas kandis räägitakse veidi isemoodi.Mis sa mölised?(Türi ütelus)
s
Sellepärast Imelik nii kommenteeribki,/ 19. aprill 2016, 11:12
a
ants/ 19. aprill 2016, 09:18
Ei tea kas Siimul hakkavad ka rahad otsa saama,tahab ka prii ylalpidamist
K
???/ 19. aprill 2016, 09:15
Kas Eesti ikka vajabki omale kuningamõõtu presidenti? (Kadrioru loss. Ärma talu, reisimiseks renditud eralennuk, auvahtkond, eraldi ametiautod nii presidendile kui ka esileedile koos autojuhtidega muuseas. Siis üle 5000 palk, esinduskulud nii härrale kui ka prouale, privileegid ka pärast ametiaega ning tohutud eripensionid. Pluss veel salapärased ning ebamäärased "muud kulud", mille all Evelin näiteks endale kümnete tuhandete eest kleiti ning ehteid muretses). Kas Eesti on sellise esindusliku esiperekonna ülalpidamiseks ikka piisavalt rikas, et raha loopida?

a
Ants Rannula/ 19. aprill 2016, 09:13
Valimissüsteem ei luba AUSAT EESTLAST tüüri manu- jääb ainult võimalus siin kiruda!
Tulevastel valimistel kasutage kainust ja muutke paar seadusepügalat ja asi ants.
Selleks aga on vaja natuke mõistust ,mis viiks karjainstintist välja.
Loota saab ka neegritele ,kelle orjadeks praeguse süsteemi alusel muutume.
a
Aga / 19. aprill 2016, 09:11
minul tõsteti pensioni 17 eurot.Rohkem ei saavat tõsta,raha pole!!!
j
Jah/ 21. aprill 2016, 01:14
Sa pole eestis ainuke pensionär kes 17 euri rohkem saab, ole õnnelik.
j
19. aprill 2016, 09:06
juudijänkist puuk eesti rahva turjal parasiteerimas.
t
tiit/ 19. aprill 2016, 09:04
te igapäevane lollikari,psüühoterroristid,ülalpeetavad järate ILVESEID,KES KÕIGE VÄHEM KULUTAJAD OLNUD.RÜÜTLI kulud on 123000,pr.MERIL 40000.ILVES ei oskagi varastada.see maamaja jätke rahule,see oli laenudega ehitatud juba enne presidendiks saamist ja komude hävitatud okupatsiooni järgselt.mis maksumaksjale maksid RÜÜTLI ja MERI RESIDENTSID LISAKS TEENIJASKONNAGA. KE-d ja EKRE koguvad lollide kodanike hääli,ise suured vargad,losside omanikud.kust tuli HELME MÕIS.palgast seda ei saa.
e
19. aprill 2016, 09:41
Eksid,maja ei ole kinnistu,vaid hoone maatükil.See tähendab,et kõik muu võib maksta oluliselt rohkem kui mingi hurtsik sealjuures.Teed,aiad,kommunikatsioonid,side,hooldusrajatised,turvakontseptsioon,see kõik maksab ilmselt rohkem kui neli seina ,viis tuba ja katus.
e
19. aprill 2016, 09:45
Eksid,maja ei ole kinnistu,vaid hoone maatükil.See tähendab,et kõik muu võib maksta oluliselt rohkem kui mingi hurtsik sealjuures.Teed,aiad,kommunikatsioonid,side,hooldusrajatised,turvakontseptsioon,see kõik maksab ilmselt rohkem kui neli seina ,viis tuba ja katus.
e
19. aprill 2016, 09:45
Eksid,maja ei ole kinnistu,vaid hoone maatükil.See tähendab,et kõik muu võib maksta oluliselt rohkem kui mingi hurtsik sealjuures.Teed,aiad,kommunikatsioonid,side,hooldusrajatised,turvakontseptsioon,see kõik maksab ilmselt rohkem kui neli seina ,viis tuba ja katus.
e
19. aprill 2016, 09:45
Eksid,maja ei ole kinnistu,vaid hoone maatükil.See tähendab,et kõik muu võib maksta oluliselt rohkem kui mingi hurtsik sealjuures.Teed,aiad,kommunikatsioonid,side,hooldusrajatised,turvakontseptsioon,see kõik maksab ilmselt rohkem kui neli seina ,viis tuba ja katus.
i
Ilvese kallal virisemine on äärmiselt häbiväärne../ 19. aprill 2016, 09:56
Samas ükski partei pole tänaseni suutnud nimetada vähegi sobivat kandidaati härra Ilvese ametisse järglaseks. Töö kiidab tegijat. Härra Ilvese oponendid on mõttetud tegelased.Keda küll sellised presidendiks tahaksid?
m
19. aprill 2016, 14:42
milleks meile president?
h
Hr.Rüütli kulud on läbi aegade/ 19. aprill 2016, 10:10
kõige väiksemad olnud. Linn ei raatsinud eks-presidendile juubeliks isegi maatükki kinkida, kuhu pere oleks oma rahadega maja ehitanud.
o
19. aprill 2016, 09:03
Omaette küsimus on,et kui see kinnistu mitte midagi tagasi ei teeni,milleks seda üldse üleval pidada.Tuleks teha hindamisakt Ärma talule ja panna kulutused sinna kõrvale,et näha kui ökonoomselt riigipea mõtleb.
e
eesti pensionär/ 19. aprill 2016, 08:59
Ilves tegi eesti keelde uusi sõnu, üks tuli aga ilma tegemata, see on- ärmatamine.
k
konsa/ 19. aprill 2016, 08:55
to tegelikult / 08:19, 19. apr 2016
naeb meie pohiseadus ette ,et presidendi kulud kannab riik. ....
Igas pohjamaa riigis nii Taanis Rootsis ,kannab ju kuningapere ulalpidamis kulud riik,nad ju ise ei tooda midagi ,lihtsalt on ilusad ja kuulsad .........
-.-.-.-.
muidu lollaksa või???,
meil on kombeks ÜKS PRESIDENT KORRAGA ja nende
naisi kah ei peaks ülala pidama, invaliidid või
maha TÜRANNIA, maha RAHVA VEREIMEJAD
e
eesti pensionär/ 19. aprill 2016, 08:57
president pole ju kuningas!
METSAVEND / 19. aprill 2016, 08:55
Aeg on aru saada ,et reformierakonna loosungid ei too tunneli löppu valgust kunagi ,pigem vöib neid loosungeid nimetada laus lollusteks ja sihilikult rahva mönitamiseks .Samuti on vanaduspensionäridele antud lubbadusi ja möni kopikas juurde antud aga sedagi tagantjärgi pöhimöttel ,et oleks valijaid vanemaealiste hulgas kes oravatele vajalikud hääled annaks .Tegelikuses on pensionärid pigem töesti tülikas seltskond kellest tahetakse vabaneda .Üks variant vabanemiseks on juba täiesti toimiv kuna tösteti vanaduspensionile jäämise vanust tunduvalt ja mille üks absurdne pöhjendus oli ,et eluiga olla pikenenud .Sellise eluea pikenemisega on tegelikult tulemuseks ,et otse töölt viiakse kabelimäele ja polegi vaja pensioni maksta .Lisaks on paljudel löputud laenud ja laenu tagamised kaelas ja ongi tulemuseks ,et inimene kes tegelikult on niigi tühjaks pigistatud nagu sidrun rabab ikka edasi lootes ,et ehk önnestub laenudest lahti saada vöi vähemalt lastele kindlustada parem elu aga tulemust tegelikult ei tule kuna pangad oskavad asju nönda korraldada ,et oledki söltumata köigest völgu ja lapsed samuti jäävad maksma .Panga orjus on suuresti tingitud kinnivara kunstlikust buumist millega tekitati sihilikult näiline pilt vöimalikust heast elust aga tegelikult on normaalse vöi hea elu alus riigis toimiv majandus mida polnud enne kinnisvara buumi ja samuti buumi ajal ning peale kunstliku buumi on jäänud samuti köik endiseks ,toimivat majandust pole ja praegu on riigi majandustegevus absurdne kuna prognoositakse jätkuvalt öigusrikkumisi ja sellest omakorda tulenevalt trahvide laekumist .Pole mötet loota ,et trahvid ei töuse ,sest praegune hääletus oli pigem refidel olematu maine päästmiseks aga samas vöetakse löpuks topelt sest kuna tavakodanikult pole enam midagi vötta siis järgisena tahetakse tavalised ettevötjad lagedaks teha seoses auto maksuga ja selleks on täiesti vöimalus olemas kuna tavalisest ettevötjast on rahvale tekitatud arusaam kui röövlist keda ongi vaja igati pigistada .Refid tahavad ühekäega ehk anda aga samas tahavad kahel käel köik tagasi saada ja enamgi veel ,sest saamameestel on vaja rollotada ja ärmatada jätkuvalt olgu selleks kasvöi pensionärid kellest tegelikult ei hoolita .

b
Brunn/ 19. aprill 2016, 08:53
Puhas rahapesu ja teatud firmadele taskuraha tekitamine.
r
rahvas/ 19. aprill 2016, 08:40
no riigil raha ei ole,no ei ole.......
0
0/ 19. aprill 2016, 08:31
h
19. aprill 2016, 08:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lõpeta ommeti !/ 19. aprill 2016, 08:39
Tänu toomastele, taavidele ja siimudele elame täna rikkamalt ja mitmekesisemalt kui kunagi varem. Kes oleks omale ette võinud kujutanud , et hakkab tulevikus omama ja haldama korralikku laenuportfelli ,kust piilub välja soliidne 960euri suurune võlakohustus .
z
19. aprill 2016, 08:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
maakas/ 19. aprill 2016, 09:17
sinusugune pätt tuleb maha lüüa,ILVES on oma kahe lapse kõrvalt NÜÜD JUBA KOLM VÕÕRASLAST kasvatada võtnud,mida siine seakari peale tatiloopimise oskab.karistus sama ,mis RÕIVASE ÄHVARDAJALE.
o
on/ 19. aprill 2016, 15:20
üks sort selliseid stalineid-hitlereid,kes teavad keda maha lüüa ja kes on pätt-maakas, su seakari enam ei toida eestimaad ära ja tuleb mujalt sigu maha lüüa...saad aru,nälga jääd siinse seakarja sõimaja...mulle tuleb täna 7.koju käima ,mina olen uhke selle peale, mitte võõraste peale.
e
ETKVL/ 19. aprill 2016, 08:23
Elame Teiste Kulul Väga Lõbusalt. Pole mitte sittagi siin uut päikese all. Oleks võimalus, kotiks ka nagu jaksaks. Minul isiklikult jääb sellisest üleolemisest ja nahhaalsuset vajaka. kurat, kuidas see eelviimane sõna kirjutataksegi
t
tegelikult/ 19. aprill 2016, 08:19
naeb meie pohiseadus ette ,et presidendi kulud kannab riik.Parast ametiaja loppu ehk laheb president sinna elama ja kulalisi vastuvotma.Ilus ja korras koht,Ka proua helle Meri elamiskulusid ju kaetakse ,samuti president Ruutli omasid.Olgem suuremeelsed ja laskem seda teha .Igas pohjamaa riigis nii Taanis Rootsis ,kannab ju kuningapere ulalpidamis kulud riik,nad ju ise ei tooda midagi ,lihtsalt on ilusad ja kuulsad ja meie eestlased austame neid ,Ka nende oma rahvad on uhked nende [le.Laskem siis meie riigis ka olla vahemalt presidendid ,keda rahvas suudab ulevalpidada.Ainult vastutasuks tahaks ,et president oleks toesti kogu rahva president ,mitte ainult erakonna oma.
t
to tegelikult/ 19. aprill 2016, 08:37
Oled ikka haige küll, riik ongi ju rahvas ja miks üks samasugune surelik, sööb ja si.tub nagu iga teine, peaks olema ülalpeetav. Ära too siia põhjamaid kus tööinimene on ka inimene ja saab inimese palka, ära võrdle eesti vaest tühjaks lüpstud ületöötanmud inimest rikaste riikidega, kus jah siis võib neid muidusööjaid ülal pidada aga siin eestis, siin osatakse aint makse tõsta või juurde leutada ja trahve tõsta, vanglariiik ei ole riik vaid orjade pidamise koht nn Eesti.
3
300ne penskar/ 19. aprill 2016, 08:43
Ja nii lihtne see kõik ongi :.Igas põhjamaa riigis nii Taanis, Rootsis,Norras jne, ,kannab ju kuningapere ulalpidamis kulud riik,nad ju ise ei tooda midagi ,lihtsalt on ilusad ja kuulsad ja meie eestlased austame neid. Agakui oma rahvast lugu peaksid ,küll siis ka toodaksid.
k
Kuningapere ülalpidamine!/ 19. aprill 2016, 09:01
On sealsetele inimestele odavam !
Kui eesti maksumaksjale endiste ja praeguse presidendi ülalpidamine!
Ja kohe lisandub uus kuluallikas!
t
Tohoh/ 19. aprill 2016, 11:17
Mis ajast on jänki Ilves Eesti kuningas???
s
See nn 'eestlane'/ 19. aprill 2016, 08:18
On ju lausloll ajupestud reformiorav. Hoidku Eestit selliste eest. Tema maailmavaade... Varastamine, rollutamine ja Eesti mahamüümine.
0
08:18/ 19. aprill 2016, 19:45
Vaata varastamist ja Eesti mahamüümist Keskerakonnas!

s
See nn 'eestlane'/ 19. aprill 2016, 08:18
s
See nn 'eestlane'/ 19. aprill 2016, 08:14
m
marks/ 19. aprill 2016, 08:11
Nimetaks seda nahaalsuseks ja häbematuseks, aga peremees ise saamatu.
3
300 ne penskar/ 19. aprill 2016, 08:25
62 tonnat. See ka meie eliidi jaoks mingi raha ! Meie aadelkond räägib vaid millides.
s
Saabki rääkida millidest!/ 19. aprill 2016, 08:45
Palju on aastatega sinna raha topitud???!
Ja igasugused abirahad-- mitte sihipärased--- need tuleb ju tagasi maksta!
3
300 le/ 19. aprill 2016, 08:50
Mis sa motlesid selle all sonnikut udupea
t
19. aprill 2016, 08:57
Tegu on omamoodi konkurentide ületrumpamise võistlusega maksumaksja raha eest.Need,kes ei suuda selliseid kulutusi endale lubada,need on könnid ja neid tuleb kantslist õpetada,kuidas olla,käia ja mõelda.
t
19. aprill 2016, 09:03
Tegu on omamoodi konkurentide ületrumpamise võistlusega maksumaksja raha eest.Need,kes ei suuda selliseid kulutusi endale lubada,need on könnid ja neid tuleb kantslist õpetada,kuidas olla,käia ja mõelda.
METSAVEND / 19. aprill 2016, 07:57
Selge on kogu olukorrast see ,et kikimiki vötab veel viimast sest kuna juba ametiajal kurtis koleegidele vähesest tasust siis nüüd kui on selge ,et hea elu löpeb tuleb vötta mis vötta annab .Praegune president on otse selgeks teinud ,et Eestis mis väidetavalt on demokraatlik riik valitseb tegelikult kastisüsteem ,selle heaks näiteks on see kuidas president väljendus rahva kohta pärast seda kui töenäoliselt provokaator pni pölema paar ruutmeetrit kiviseina .Presidendil oli lausa häbi rahva pärast kuigi ise samas tarbib hüvesid mida rahvas maksumaksjana pakub .Selge on ,et sellisel tegelasel nagu neil köigil isehakanud eliidist saamameestel on kogu aeg vähe kuna ikka on puudu möni miljon väidetavast olematust önnest ja rahulolust .Selliseid töusikuid saab vörrelda luuseriga kes könnib ehitusplatsil päev läbi toru öla peal ja pärast räägib kui lollid köik on kui palju tema ainukesena tööd teeb .Praegune president kujutab samuti endale ette ,et kui palju on teinud Eesti heaks aga samas tegelikult on samuti tühja tuule tallaja .Huvitaval kombel on need tühja tuule tallajad jutujärgi köige suuremad tegijad enda arvates ja samas soovivad ja saavadki tasusid mida pole ära teeninud ning kui ei saa vastavaid tasusid siis asuvad rollotama ja ärmatama ning sinna lisaks tuleb käiku väidetav ämma raha .Kuigi Eesti riik on ametlikult veel demokraatlik riik siis tegelikult tahab valitsev partei koos presidendiga kehtestada jätkuvalt diktatuuri ,et oleks garanteeritud vöimalus jätkuvalt valitseda selleks ,et labaselt riiki varastada .Trahvide töstmise tegelik pöhjus pole mitte karistamine vaid labaselt riigi eelarve täitmine kuna trahvid on juba varem eelarvesse sisse kirjutatud .Absurdseks teeb olukorra see ,et kuidas on vöimalik prognoosida rikkumisi mille eest saab trahve määrata .Nüüd siis vöetakse pildile ettevötjad tegelikult aga väidetakse ,et tahetakse piirata riigi ametautode kasutamist ,tulemuseks on see ,et tegelikult töstetakse siiski trahve ja lisaks vöetakse tegelikult ettevötjalt samuti mis vähegi vötta annab .Loomulik ,et Kallas tahab kandideerida presidendiks kuna samuti on vaja saada meepoti juurde ning siis on refidel oma president ,kellega on lihtne koostööd teha rollotamises ja ärmatamises kuna Kallasel on suuremad kogemused seoses kasvöi FEB fondiga kuidas rollotada ja ärmatada .Ärma jääb nagu nii suletud tsooniks isegi pärast miki ametiaja löppu ,sest lihtne on röhuda kasvöi turvalisusele ja ongi jokk ,sest esialgne nönda nimetatud äriplaan nägi ette avaliku kohta ja selle peale saadi laenud aga nüüd tuleb riigil jätkuvalt maksta laenud ja sinna lisaks juurde muud kulutused ja sinna juurde veel väidetava presidendi sohilapse emale eluaegne tasu ,sest egas miki lapse kasvatuseks maksa ,sest selle veeretas miki samuti riigi kaela kus talle nönda vähe maksti . Kogu selle parasiitide kambaga pole muud kui ,et tuleb rahval panna praegune valitsus taanduma ,sest selline ojastamine on täielik absurd ,kus vördsematest vördsematel on köik lubatud ja ülejäänud orjaku käputäie saamameeste heaks .
t
tom/ 19. aprill 2016, 07:46
INImesed JUmala pärast ärge valige enam kunagi REFORMIERAKONDA. Kas te tõesti ei näe ja ei kuule mis siin toimub, kallase kõnet ikka kuulsite??? on sellist meest ikka vaja siia presidendiks???
e
eestlane/ 19. aprill 2016, 07:53
Kusjuures valime ikka küll. Oma maailmavaadet ma küll muuta ei saa, mis et tähenda, et reformierakond peaks end puhastama igasugu rollotajatest jm sellistest tegelastest, isegi, kui nad nn tagatuppa kuuluvad. Mille poolest muud parteid paremad on? Mitte millegi poolest, ja valima peaks ikka maailmavaate põhjal, või kuidas. Ja nüüd miinuseid laduma:)
n
Närilisele/ 19. aprill 2016, 08:47
Sinu maailmavaade on tõesti oravate oma - "raha, ainult raha!"
Võtta sealt kus see on ripakil. Ja kui pole ripakil, siis tuleb lüüa ripakile.
m
19. aprill 2016, 12:54
Muidugi, õige eestlane sõimleb ja räuskab nagu kodanik.Keegi ei tohi teistmoodi mõelda, hoidku jumal selle eest.
o
on/ 19. aprill 2016, 15:04
vaja valida mitte maailma-vaid eesti vaate põhjal...tooge tagasi 100000 noort,kes teevad väljamaid paremaks, liituge sotsiaalhartaga, peatage põllumajanduse suretamine, jne....ref on teinud kõike muud rahvavaenulikku,tahtes vaid oma kukrut täita rahva arvel-õnneks ei läinud läbi trahvide suurendamine-nüüdseks on ka pimedal näha,tunda mis erakond meid valitseb 15 aastat juba ja laseb eestist välja viia miljoneid, tuues esmaseks ettekäändeks vene ohu jne.võtke oma silmast palk välja,saate nägijaks,oravad!
a
ajudeta kodanikule 10:54/ 19. aprill 2016, 19:41
Kas EKRE perselakkumine või Edgari perselakkumine on "parem"....?
1
15:04/ 19. aprill 2016, 19:43
KUIDAS SINA need 100 000 tagasi tood? Kas käeraudades? Mida sa ajad LOLLI hülgemöla suust välja? Mine ravile!
t
To kodanik/ 20. aprill 2016, 00:03
Räägib labane mats. Sõnavara näitab nii mõndagi,
t
tomi-le/ 19. aprill 2016, 08:01
nõustun,õigust räägid.
e
19. aprill 2016, 08:51
Erri uudistes kolm suurt Kallase pildiga artiklit järgemööda.Jään oma seisukoha juurde,et presidendiks kõlbab eestlastele imposantse väljanägemisega ülikonnamodell.Siiani kõik täppesse läinud:kõned sisutud,esinemused ebakindlad,aga fotod kandidaadist kõik soliidsed.
e
19. aprill 2016, 08:57
Erri uudistes kolm suurt Kallase pildiga artiklit järgemööda.Jään oma seisukoha juurde,et presidendiks kõlbab eestlastele imposantse väljanägemisega ülikonnamodell.Siiani kõik täppesse läinud:kõned sisutud,esinemused ebakindlad,aga fotod kandidaadist kõik soliidsed.
e
19. aprill 2016, 09:03
Erri uudistes kolm suurt Kallase pildiga artiklit järgemööda.Jään oma seisukoha juurde,et presidendiks kõlbab eestlastele imposantse väljanägemisega ülikonnamodell.Siiani kõik täppesse läinud:kõned sisutud,esinemused ebakindlad,aga fotod kandidaadist kõik soliidsed.
t
To 09:03/ 20. aprill 2016, 00:05
Sa peaks omale tõesti hobisid otsima kui suurim saavutus oli Kallase piltide kokkulugemine ja nende vahtimine. Ekre ja keskerakond on kehvad valikud, reform, irl, rohelised, sotsdemokraadid. Põhimõtteliselt on kõik erakonnad normaalsed, v.a ekre. Selell kallal lõõbivad kõik.
j
19. aprill 2016, 09:06
Ja kui valime mõne teise erakonna presidendi? Tee mulle selgeks, mis siis teisiti on, arvad, et tema hakkab oma palgast elama ja jalgrattaga ringi sõitma. Elasid endised presidendid nii, elavad ka järgmised, olgu seal eesotsas või teie poolt armastatud Ekrelane.
k
khm/ 19. aprill 2016, 16:37
Olen irlitsikute valija.
l
lammas/ 19. aprill 2016, 19:35
MIna olen EKRE oinaste valija.
t
To 09:06/ 20. aprill 2016, 00:01
Naiivsed on inimesed, kes arvavad, et on president kes hakkab tavaliseks kodanikuks, president olles. Ei hakka ükski president jalgratta, ühistranspordiga sõitma, ega ka odavas üürikas makarone sööma. Mõelge tõsiselt ikka, ekre on üldse anekdoot.
t
TOETAN ja VALIN Reformierakonda! tomile 07.46/ 19. aprill 2016, 19:39
Olen alati valinud ja valin ka edaspidi ainult REFORMIERAKONDA! Reformierakond on AINUS normaalne ja eestimeelne erakond! Reformierakonnal on KINDEL valijaskond ja toetajaskond, mis püsib kogu aeg reitinguga ÜLE 20%....
n
Nooruk/ 20. aprill 2016, 00:11
Valiks reformi puhtalt sellepärast milline on keskmine ekre valija, ei tahaks nendega samastuda. Sõimavad, laimavad ja käituvad nagu metsloomad. Ülejäänud erakondade pooldajate juures pole sellist käitumist täheldanud, seega valiks reformi ja irl-i, aga kuna irl ei suuda võistelda keskerakonna ja reformiga, peaks valima reformi.
t
tahman/ 19. aprill 2016, 07:45
rollotajad -ärmatajad üks riigivaraste punt kõik
t
tohmanist kesikule 07:45/ 19. aprill 2016, 19:33
Kesikud, Savisaar, kesikute pätid, vargad - üks kurjategijate punt kõik!
t
tom/ 19. aprill 2016, 07:36
kas meile-EESTILE-on presidenti vaja? EI OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!milleks seda raharaiskajat tarvis? telesaadetes muud polegi,kui annetage lastehaiglale ja vallasemade toetuseks!!!tehke selle ärma talust lastekodu!!!
nüüd siis on kommunist ja väidetav miljonite varas uueks presidendiks? no siis pole enam ei töötasusid ega ka vanaduspensione saada-ära vötab köik!!!!
j
JA/ 19. aprill 2016, 09:31
AGA ÄRMAL ON AINULT 4 HOTELLITUBA,EGA NAD ISE TELGIS HAKKA ELAMA.uuel proual 100000 laen +2vallaslast.neil endal paras lastekodu.101 riigikogulast pole ühtegi võõraslast kasvatanud.seakihvad ILVESTEST EEMALE,NÄRIGE MILJONITE VARGAID.
e
eestlane tomile, 07:36/ 19. aprill 2016, 19:31
SIND, LOLLI, pole küll Eestile vaja! Kao siit minema!
i
IRW/ 19. aprill 2016, 07:33
Pärast ametaiaja lõppu tuleks see talu natsionaliseerida - president oli enne ju sots ja mis saab padusotsil siis selle vastu olla !

a
Arvamus : ENSV lommunistlik "võitlev" ajakirjandus on Eestis/ 19. aprill 2016, 07:26
asendunud sotsiaaldemokraatliku "võitleva" ajakirjandusega, kusjuures eesmärk tundub olevat muutumatu ja täpselt sama : segaduse ja kadeduse külvamine ühiskonnas põhimõttel - mida halvem seda parem.
a
Aare/ 19. aprill 2016, 07:25
Kuidas küll mõni aru ei saa et tulevikus, nii sajakonna aastapärast teda mäletatakse kui ... . Kahju lastelastest ja tulevatest põlvedest kes võiksid ehk toredad olla. See puudutab enamus poliitikuid. Väga lühinägelikud.
w
Wikipedia:/ 19. aprill 2016, 06:40
https://et.wikipedia.org/wiki/%C3%84rma_talu
Praegu veel on seal midagi lugeda, kunagi oli pikem see artikkel seal.
*
Toomas Hendrik Ilves võtab üle kõik Ärma taluga seotud varad ja kohustused, sealhulgas OÜ Ermamaa ja sellele seatud hoonestusõiguse ja laenud, teatas presidendi kantselei Postimehele.
Need kohustused on soliidsed – umbes 300 000 euro väärtuses laene, mida on vaid veidi vähem kui ettevõttele kuuluvad varad. Millised on täpsed tingimused Ermamaa Evelin Ilveselt ülevõtmisel, jääb saladuseks. (PM 17. aprill 2015 - Evelin Ilves taandub Ärma talu majandamisest täielikult)
*
2016.01.05 Mõtleme taas
Presidendikantseleist tuli kuri kiri - seoses presidendi Ärma taluga on kõik ja kõigest valesti aru saanud. Kas tõesti? Kaeme perra! Eelmises saates ülestõstetud küsimused Toomas Hendrik Ilvese majapidamise kohta tõid kaasa presidendi kantselei üsna valulise reaktsiooni - saate külalised ei saa aru ei eesti keelest ega OÜ Ermamaa majandusasjadest. Sestap võtsime ette ja lahkasime asja edasi. Selgub, et presidendi kantseleil on OÜ Ermamaaga presidendi majutusteenuse osutamise leping. Sellist asja ei tunne ei äri- ega karistusseadustik, majutusteenust on aga võimalik osutada näiteks kodutule... Selle mõõtu T.H. Ilves ilmselt välja ei anna. Küsitavusi tuleb aga aina juurde - kui see Ärma talu majapidamine on mitte presidendi, vaid eraisik Toomas Hendrik Ilvese oma, siis miks istutavad Eestis külalistena viibivad välisriikide juhid mälestuspuid tema eraterritooriumile, kuhu rahval juurdepääs puudub? Kirjanik Mihkel Mutt on kogu olukorda presidendi majapidamisega seonduvalt iseloomustanud sõnaga - skisofreeniline. http://www.tallinnatv.eu/index.php/saated-sarjad/arutelu/motleme-taas/6919-2016-01-05-motleme-taas
.
<
19. aprill 2016, 06:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aga/ 19. aprill 2016, 07:43
seal töötavad Abja inimesed, enamuses pensionärid, ehk teeb hooldekodu sinna. Ilus oleks.
m
19. aprill 2016, 06:14
Maailmas on kastisüsteem, kus on näiteks tööliste kast, aga ka parasiitide kast, mis on küll väikesearvuline, aga selle eest suurimaks koormaks ühiskonnale.
j
ja see teine/ 19. aprill 2016, 10:23
koosneb eranditult juutidest
h
Hm/ 19. aprill 2016, 23:57
Parasiidid? Parasiidid on need kes vinguvad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee