Eesti uudised

Lotman ei pea õigeks EKRE loosungite naeruvääristamist

Õhtuleht.ee, 16. aprill 2016, 10:51

83 KOMMENTAARI

v
Virgo/ 18. aprill 2016, 22:37
Valitsuse käsualused, sitt püksis?!?!?! HARJUGE ÄRA!
e
Elagu EKRE,/ 18. aprill 2016, 01:36
koalitsiooni õudusunenägu!
h
Hea/ 17. aprill 2016, 18:23
et teada saime et Siim Kallas on saksa ja läti päritoluga!Pole mingi juut nii et võib kandideerida küll!
t
tõde/ 17. aprill 2016, 11:26
Naeruvääristamist ei saagi olla, sest võimuparteid tegelesid siia maani samasuguse venelaste vastase retoorikaga ja veel palju vängemal kujul.
v
veteran/ 17. aprill 2016, 11:18
Ehk tuleb see aeg, mil viimased ellujäänud näljased talupojad hangude ja kirvestega vallutavad vargapesa Toompeal ja peksavad neeger-tankistid siit maalt minema, siis läheme kõik hiiemäele isamaalisi laule laulma ja ühiskatlast hernesuppi sööma.
a
A.H./ 17. aprill 2016, 09:55
Paraku Lotmani-vanal on õigus.
r
reede/ 16. aprill 2016, 19:41
Üks juudi vanamees ei tule mette õpetama keda mina venelaseks või juudiks arvama peaks Põhja see IRL oma kivipildujatega läheb nagunii Eestlaste maa peab jääma eestlastele igasugused sisserännanute järeltulijad ei kõhi mette Valime EKRE sest muidu kägistavad trollid eestluse ära
r
Raivo Paas/ 16. aprill 2016, 22:16
aus, isamaalina, rumal, - parlamendi rumalatest erineb vaid väikese ahnuse poolest, sealsetele liitub ahnus mis matab kõik, peale rumaluse.
n
nii on/ 17. aprill 2016, 11:11
Lotmanid, Suutropid-kõrgesti treenitud valitsuse suuvoodrid, kellele on kõik vihakõned ja solvamised absoluutselt lubatud.Kes näevad isamaalisuses küünilisust ja alalhoius häbiväärsust.Eestlasest on saanud meie kaitsja KAPO läbi kasulikud idioodid ja muulastest andunud patrioodid.Vabaks lauljatest on saanud kahjulike idiootide pantvangid, kes vedelevad eliidi jalus ega lase õitsvat islamit maale tuua.
l
Lotman/ 16. aprill 2016, 19:22
Loe palun kommentaari "Kõigil on õigus oma arvamuseks kuid". See käib ka sinu kohta.
http://www.ohtuleht.ee/727912/kommentaarid#
Omamata mingisugust seost EKREga olen nördinud, et astusid samamoodi loiku. Semiootik ja kirjandusteadlane jõudis ka trollideni. Ma loodan, et magistritöödes ei kasutata selliseid mõisteid. Või see ongi tänapäeva professorite tase?

l
leo/ 16. aprill 2016, 16:33
Suurmõtleja Lotman on arvatavasti ka professor. Nõukogulikul okupatsiooniajal oli palju igasuguseid teadlasi ja professoreid, kes kogu aeg rääkisid kommunismi peatse saabumise paratamatusest. Siis öeldigi nende kohta, et ole sa professor või ole sa sibi, üks ja sama jama tuleb välja. Mingi postnõukogulik jama on muidugi ka demokratiseerimata postnõukogulikus Eesti Vabariigis. Autor ühtlasi selgitab kõigile assenisaatoritele, et ta selle ütlusega samastas nende ja nn professorite vaimset taset, mitte moraalseid omadusi
p
Praegune/ 16. aprill 2016, 16:16
president ja sünnijärgne eestlane,lubage kahelda.Kas meil üldse seadused kehtivad või võib iga tola presidendiks saada.Äkki pole vajagi presidenti...
a
Andree/ 16. aprill 2016, 16:02
Miks Terviseamet Lotmani räpast habet ei kärbi? Seal vöivad levida kubeme täid ja tüüfus.
t
Tõesti!/ 16. aprill 2016, 17:27
Jubedamast jubedam hoolitsemata välimus, nagu lootusetu a-sotsiaal. Haritlane peab intelligentne välja nägema! Abikaasal tuleks tema habet ja juukseid uneajal kääridega rünnata!
s
soviettidele/ 16. aprill 2016, 18:25
nõuka ajal ka lõikasite vägisi juukseid, kui kõrva peale ulatusid, taastage enne ENSV.
v
ving/ 16. aprill 2016, 18:40
Võid olla isegi teadjamees, aga kubemetäidega võid ainult võrdusmärki kasutada.
j
Ja ....../ 17. aprill 2016, 08:09
Öeldakse, et habe ei tee veel filosoofi
a
Axter/ 16. aprill 2016, 15:39
Hr. Lotman! olete Sutropile lähenemas. Pidage kinni! Raske on aru saada, miks just EKRELe ette heidate. Savisaare ja Venemaaga hirmutamine ja lubadus kõik rikkaks teha on samuti madalatele instinktidele orienteerumine. See on töötanud tulemuslikult aastakümneid. Miks ei tohi EKRE ainsana parteidest sama kasutada?
Aga peamine etteheide Teile on: kui midagi väidate, siis toetuge korrektselt faktidele, niisama lahmimine ei ärata mingit usaldust.
r
16. aprill 2016, 15:14
Reformierakond on ise yks silmakirjalik ja salakaval pätikamp.Seda on terve koalitsioon.Nyyd leidsid,millest kinni hakata.Vaadaku aga enda sahkerdamisi.. Punt korruptante,"seaduslikke " vargaid.. T.Röivase käest midagi,yksköik,millise valdkonna kohta kysid,et mis seis on, siis kuuleka ruupori,(taga)toapoisina on öpitud vastus kähku valmis ja varrukast vötta,ehk,et - köik on hästi, ja aina paremaks läheb..
v
vanaema/ 16. aprill 2016, 14:59
Lotman tahaks olla oma isa vääriline, aga ei ole.Kohati on läinud asi naeruväärseks valitsuse kiitmiseks, siis jälle vastupidised arvamused.Nagu selget seisukohta polegi inimesel, midagi siit, midagi sealt.Niisama lahmida oskab igaüks, see pole ju ometi arukus.Siingi võiks asja selgeks teha, misajast on venelane, kui rahvus, küüniline väljend?Ja kui KAPO ütleb eestlase kohta "kasulik idioot" ei ole küüniline väljend??Lihtsalt ei tahagi rääkida asjast, keerutab niisama ümbernurga ümmargust jama.Öelgu otse välja, vaja on eos tappa eestlus ja nende isade maa kuulutada unioonidele saadavaks.
h
Heh/ 16. aprill 2016, 15:15
"ma tahan öelda, et Keskerakond on jätkuv ja otsene oht Eesti Vabariigile, EKRE ei ole"
1000% NÕUS!
k
kuidas nii,/ 16. aprill 2016, 18:26
ühe taguotsa teine kannikas ei ole?
a
A/ 17. aprill 2016, 15:42
Suurim oht Eesti riigile on see ,mis seal kannikate ees on .
f
Faktidest/ 16. aprill 2016, 14:12
Ma ei saa aru, milles Helme küünilisus seisneb? Põhiseadus ütleb selgelt, et Eesti president peab olema Eesti Vabariigi sünnijärgne kodanik. Eesti kodakondsusseaduse järgi (mis de jure kehtis 1962, kui Marina sündis), sai Eesti kodanikuks ainult isaliinis. Kui naine oli Eesti kodanik ja mees välisriigi kodanik, siis laps ei saanud Eesti kodakondsust. Mis kodakondsusega oli Marina isa? Ta väidab, et tema ema olevat sündinud 1925 Narvas. Oletame, et ta oli Eesti kodanik (mida me ei tea), siis kui isa oli näiteks Läti kodanik, ei ole Marina Kaljurand sünnijärgne Eesti kodanik ja järelikult ei oma õigust kandideerida Eesti presidendiks.
v
VANAEMA MAALT/ 16. aprill 2016, 14:31
Marina on sündinud Narvatagusel alal, mis nüüd ei kuulu Eestile ja ütleb, et on sünnijärgne Eesti kodanik.Kellel on siis õigus? Ja kas on siis meie riigis võimukandjatel võimatu see kõik nii vormistada nagu vaja?Roosamannadki puhtamast puhtad vargad riigikohtus, või Kallase miljonid?KÕIK ONGI VÕIMALIK.
k
käigu metsa oma jutuga/ 16. aprill 2016, 13:53
Valitsejate hüsteeria ja seakisa-tõepoolest ei millestki.Leiti lihtsalt järjekordne võimalus tatistamiseks, mis on rahvale nagu haneselga vesi.Nõmedused peavadki kõrvust mööda libisema, nagu poleks olnudki.Kus on siin nüüd küünilisus, kui Kaljurand on end ise varasemalt venelaseks tunnistanud.Ja siis ju ka probleemiks venemeelsus-kui ei tunnistata Eesti õiget piiri, ei okupatsiooni-mis see siis on????Brüsselimeelsusest rääkimata,pagulased on teretulnud.Mille üle on siin karjuda Rõivasel või Ilvesel????

e
16. aprill 2016, 13:51
1
16. aprill 2016, 14:06
13:51-totu on kossher kommunist, putleri kummardaja.Buresin=Rajevskaja, identsed kaksikud ju.Otsi tsaariaegseid esivanemaid nüüd eestlastele ja sinu rõõmuks on kõik venelased.Sa ise ka sealhulgas, mida sa kosserdad siin.
v
16. aprill 2016, 13:43
võib-olla nüüd ei tohi ka eestlasele enam eestlane öelda, sest kapo on eestlased kasulikeks idiootideks nimetanud?
1
13;43/ 16. aprill 2016, 13:58
Just, eestlasi pole enam-on kasulikud idioodi ja patriootlikud dressenlased. Rääkida tohivad vaid võimuerakonna kahjulikud idioodid ja nende mutandid liberistid.
s
SSS/ 16. aprill 2016, 13:34
Olgu kes tahes võimul, enamiku rahvast kotitakse ikka edasi..
See meedia poliit teater on ennast aastaid tagasi ammendanud.
l
l/ 16. aprill 2016, 13:30
vabaerk.-a moto: istume maha ja mõtleme, enne ajas naerma, nüüd sülitama.
v
Väga küsiksin Lotmanilt./ 16. aprill 2016, 13:14
Milles on Keskerakond ohtlik Eestile? Kas ikka veel mõjub valitsuse "trummipõrin" vanamehe kõrvadele nii, et muud ei kuulegi? Tallinlased! Minge väljaspoole Tallinnat, saate näha, milline on erinevus oravate valitsemisalas ja Tallinnas. Te jooksete õige kiiresti oma kodulinna tagasi.
t
Tallinnas sündinud/ 16. aprill 2016, 18:31
ja seal ka 40 aastat elanu, kolisin 19 aastat tagasi Tallinnast ära ja alati tuleb vastikus kallale, kui pean teie tsaaririiki tulema.
m
Mongol/ 16. aprill 2016, 13:07
Imelik tüüp see Lotman. Elades oma isa varjus püüab ta sooritada midagi enneolematut, samas on ta ära unustanud, et temas pesitseb tüüpiline nõukogude inimene, kellest tal endal pole aimugi. selles on ka kirjutiste konflikt, kirjutades keskpäraselt ja olles keskpärane nõukogude ametnik, arvab ta end olevat just sellega oma isaga võrdne. huvitav tüpaaž...
m
Mongol/ 16. aprill 2016, 13:09
"arvab ta end olevat just sellega oma isaga võrdne" - Ja ka oma emaga Zara Mints. Üldiselt mul on tast natuke kahju...
r
Raivo Paas/ 16. aprill 2016, 13:49
Hinnnangud, hinnangud, hinnangud - ei sõnagi sisu, sellesmõttes solk või tahtlik mongollaste solvang.
m
Mongol/ 16. aprill 2016, 14:21
hinnangud, ei ole sisu, solk, solvang... tüüpiline ametnik (huvitav, et Lotman kasutab näiteks sõna troll, selle tähendusest arusaamata... tahab vist olla noortepärane). neid sõnu võib sõnaraamatust välja kirjutada palju, kuid neist moodustada midagi arusaadavat on raske.
Raivo, sul oli kirjand koolis 3 - ja seegi vaid õpetaja kaastundest?
n
Need ju puhtalt roolode klassikalised vihakõned/ 16. aprill 2016, 12:59
a
alar 1-le/ 16. aprill 2016, 12:43
vahepea ajasid päris mõistlikku juttu, nüüd oled jälle ära pööranud, olen aru saanud, et sul polegi õieti oma seisukohta, lahmid huupi ja keda parajasti tümitada saab.
a
Raivo Paas/ 16. aprill 2016, 12:55
alari huupi lahmiv seisukohatu hinnang.

h
Huvitav ....../ 16. aprill 2016, 12:38
Minu arvates, võiks seda võtta rahulikult, igal ühel on õigus oma arvamusele - nii ka Martin Helmel
samas on lausa naljaks lugeda õhtulehe ajakirjanike artikleid - nagu kärpsed, kes peavad alati igas asjas sit.. nägema.
Ja, mis siis, et öeldi venelane, kas siis pole või.
Muide Lennart Mere ema oli rootslane, Ilvese ema juut ..... :-))
k
Kaljurand kiidab ka/ 16. aprill 2016, 13:09
ennast venelaseks. Aga kõva tegija valitsusele ju küll. Mõni venelane on venelasem kui teine venelane? Kust vahet teha? Mina tean, et vahe on venelasel ja tiblal. Üks on rahvus, teine poliitiline vaade.
a
Alar1/ 16. aprill 2016, 12:35
Aga EKRE oma loosungitega ongi ju naeruväärne! Ma mõistan, et vaimuhaiget ei sobi naeruvääristada, kuid kas Lotman arvab, et EKRE-s on ainult vaimuhaiged? Kui aga vaimselt terve inimene nii taunitavalt käitub, siis TULEB talle öelda, et seekord on kõik kõlbelised piirid jõhkralt ületatud! Või ongi Helme vaimuhaige ja Lotmanil ongi õigus? Võib-olla kritiseeritaksegi vaimselt haiget inimest? Sel juhul vabandust! Savisaar näeb kuulusid, et ta on Mooses, Helme näeb luulusid, et ta on Hitler ja aaria rassi looja. Arstide asi on kummalegi (hullule?) diagnoos panna.
Enne ei sallinud, nüüd jälestan EKRE skinheade!
r
Raivo Paas/ 16. aprill 2016, 12:59
Alar1 / mina sind ei j'lesta, v]ta vastu minu kaastunne Sinule.
a
16. aprill 2016, 13:15
Alar1, sa ise tundud vaimuhaigena, kui vaime näed! Kas sulle tundub, et sõna "venelane" on mingi roppus või sõimusõna, et seda ei tohi suhu võtta, veel vähem suust välja lasta????
s
see on natsism, / 16. aprill 2016, 18:37
kui teisi rahvusi halvustada ja enda oma teistest paremaks pidada, nagu tegi ka Hitler.
m
Mooses ALAR1 on rääkinud/ 16. aprill 2016, 14:16
Sa vaene vanemateta idioot, näed asja endapeal nii lähedalt ja püüad siis seda teistele külge pookida.See aariarassi jutt on nii ära leierdatud, et ei toimi enam miskit pidi.Vot see jama sinu suuläbi on küll küünilisus kuubis juba.Aga ühe Jämejala hullu möla, võta kõvemad rohud peale, ehk leevendab pisut su hullumeelsust.
1
12;35hullude loogika, mida ju pole/ 16. aprill 2016, 14:23
Ja sina Alar, loe nüüd ise kokku, kui palju sina Savisaart venelaseks sõimanud oled?Sellest sa loll aru ei saa, et üks tunneb ennast ise venelasena aga ei tohiks sinuarvates seda mitte olla, Savisaar ei tunne sellena aga peab olema??Kus on loogika teil liberitel ja putleritel?
l
loogiliselt/ 16. aprill 2016, 21:00
tuleb järeldada /kuna Alar1 kommid tulevad Viljandi lähedalt/, et tema kommide sisul ja lähtekohal on seos.....miline??? Jämejala on ka seal lähedal...
j
Jah/ 16. aprill 2016, 12:16
Naeruvääristama peaks valitsuse ja valitsusmeelsete loosungeid, sest nemad on viinud meie elatustaseme alla kriitilise piiri, oleme ju selle poolest üks viimastest.
m
Mitte üks viimastest. / 16. aprill 2016, 13:11
Päris viimane ikka. Valitsuse mulli abiga oleme vaid "üks viimaseid".
h
16. aprill 2016, 12:12
Huvitav kas järgmised valimistel hääletavad pagulased ja nende järeltulijad kui võib nii õelda kui kohalikute teadlikus kohazle jõuab ükskord. Kahtlen sest mõned ikka leiduvad kes ei vii ennast üldse poliitikaga kurssi ja on veel takkakiitjad
r
Raivo Paas/ 16. aprill 2016, 13:44
Siin on tegemist eurooplaste kapitaalsema demokraatiavastase aktsiooniga. Demokraatia st deemos (kodanikud) ja mittekodanikest alalised elanikud (metoigid) tekkis kreekas, kus elutase oli vabam ja kuhu kogunes ja asus elama palju võõramalasi. Inimesed on mõrdsed inimestesse puutuvatesse õigustesse (Locke Loomuliku õiguse teooria), kodanikel ja vaid ainuld kodanikel on poliitilised õigused. Deemos e. kodanikud on juriidiline nähtus juriidilises regioonis (riigis) õigusjärjepidevuse alus vaid kodanike järglased ja nende järglased. Kui valitsus "annetab" kodakondsust siis selline valitsus on arengupeetusega lollpeade kamp ja seda võimaldavad seadused kuritegelikud aktid. Kuidas see inimõigusi rikub on siinseks pikk teema.
k
16. aprill 2016, 16:15
Kodakondsust kõigile kaela määrida saab ka EL, et murda rahvusriikide vastupanu lõplikult,,, selline leping on juba allkirjastatud.
1
16:15/ 17. aprill 2016, 11:23
Toom ju tegutseb selle nimel praegu Brüsselis ja see tehakse ära.
v
Vanausuline/ 16. aprill 2016, 12:08
Hääbuvad erakonnad saavad nüüd sõna võtta.
m
meil peab olema/ 16. aprill 2016, 12:04
KA alternatiivne partei, vaba erknd. võiks olla palju energilisem, on teised na uimasevõitu.
v
Vabaerakonna lihtliige aga kavatsen liituda Ekresse üle lähiajal/ 16. aprill 2016, 12:27
Vabaerakond on uimane erakond selles mõttes, et jälgitakse kuhu enamus erakondi liigub ja sörgib neil sabas. Sealgi leidub neid keda nimetatakse kasulikeks idiootideks. Need kes on pagulaste ja homode seaduse vastu ja julgevad näidata kuidas Ekre neist mööda läinud oma sihikindlusega on teisitimõtlejad. Surume lihtliikmetena läbi mida enamus rahvast ootaks aga on kujunenud iga saadiku oma enda arusaam niinimetatult kuidas heaks riigikogus hääletab Kuna jah seda erakonda iseloomustab arvamuste erinevus ja raske leida ühist maailmavaadet siis jah leida ühist terviklikuse pilti nagu Ekrel
v
Vaba EK/ 16. aprill 2016, 14:36
Nemad ei ole veel leidnud iste- ega seisukohti siin elus.Ikka otsivad pingeliselt.
f
fdvdvdfv/ 16. aprill 2016, 11:58
eks need ke julgevad tõtt öelda, neid ikka tümitatakse. vaadatke praeguseid USA presidendi valmisis. Trump saab igast august. Ikka sellepärast et julgeb tõtt rääkida. teised marionetid saavad ainult kiita. Trump on mees kes muudab maailma kuna ta on globaliseerumise ja NWO vastu. Sama käib EKRE kohta. Jõudu neile igal juhul. Keegi peab olema see, et toob kartelli erakondadele selle sügavjuurteni korrupeerunud kummitempli kaela.
ä
Äkki on nii/ 16. aprill 2016, 11:35
Karta on,et just need kaks parteid,kellest jutt,panevad järgmised valimised pika puuga kinni!
ä
16. aprill 2016, 13:43
Äkki tuleb sulle vaid püksi.
1
13:43totu/ 16. aprill 2016, 14:39
Sul juba ammu püksid täis, ei mahu ära, rida järel.Haised üle maa,fui!

i
Imelik/ 16. aprill 2016, 11:33
Lotmani-sugune võiks oma väljaütlemisi ikka põhjendada. Ta ise on pigem troll (välimuselt ka) ja kapoliku hinnanguga KE kohta vist ka KaPo mõjuagent.
j
jusst/ 16. aprill 2016, 12:00
Sisserändaja poeg peaks üliettevaatlik olema kui kritiseerib eestlasi.
n
nonoh/ 16. aprill 2016, 11:32
kui oled tõusnud poliitiku seisusse, siis peab ikka natuke aru ka olema. Kõike saab öelda viisakalt, argumenteeritult mitte lärmama nagu laadaloll.
Jah, EKRE väljaütlemises on iva, aga ei saa olla nii labane.
Venemaal on Žirinovski, Ameerikas latrav presidendikandidaat.Ega meiegi ei saa maha jääda.
Kuidas aga poliitikud ja riigimehed korrale kutsuda , kui riigimehed ei mõista mingit muud keelt kui EKRE lärmi?
Esmane , mida peame tähtsustama, on meie Eesti Vabariik, üksainus ja imetilluke meie oma rahvusriik, mida ei saa laotada Brüsseli ette käpuli roomates ja kummardades. Kui meil oleks 10-miljoni riik, kannataksime kõik riigimeeste lollused välja. AGA MEIL ON OMA RIIGI, OMA RAHVUSE SÄILIMISE KÜSIMUS JA KUI SEDA EI MÕISTETA, TULEB KASVÕI RUSIKAD KÄIKU LASTA. Et riiki ei juhiks kuluhüvitised ja ametnike ülekuldamine.
o
ojihgujhygfd/ 16. aprill 2016, 12:00
...et nagu Trumpist räägid? miks peab viisakalt rääkima? kui kaua peab viisakalt rääkima? Kaua peab kannatama korrupeerunud poliitikuid nii usas kui eestis? trump on mees kes muudab asu. sama on Ekrega. ärka ülesse oravapoiss
t
tõesti-tõesti/ 16. aprill 2016, 12:04
elegantne oleks olnud nimetada matrioškat sisserändaja tütreks? see ju peaks sobima, see ju pole labane, ega ju? haha.
k
KK/ 16. aprill 2016, 12:35
Kas me oleme ära unustanud kus maal me elame? Kuulge kogu see poliit-liberaal seltskond on nagu kapslis papagaoid kes räägivad ühte juttu kuna kuskilt on nupule vajutatud. Keegi ei julge fakte välja tuua see ei ole viisakas. Kuulge meid müüakse maha naha ja karvadega ja haritud lumpen laseb aina edasi. Millal see jama juba lõppeb?
e
Ei paku lahendusi/ 16. aprill 2016, 11:30
No lahendusi päris tegelikult ei olegi. Kui oled konservatiivne, siis pannakse Venemaaga paari, kui oled liberaalsel poolel, siis tulevad islamistid homokastmes. Kui otsid päris Eesti lahendust, siis sõidavad Ameerika-Euroopa ja Venemaa sinust üks ühelt ja teine teiselt poolt üle.
p
16. aprill 2016, 11:43
Praegusel ajal see nii enam pole,et kui Eesti otsiks oma lahendust,hävitatataks see riik päris euroopa sydames. Eesti pole Ukraina ja isegi juhul kui Eesti astuks välja nii EU-st ning NATO-st,ei puutuks Venemaa just nimelt Eestit. Vastupidi,see sobiks Venemaale.
j
Jaak/ 16. aprill 2016, 11:29
Hoolimata laimukisast, hääletagem ikka EKRE poolt! EKRE ja Vabaerakond on ainsad eesti rahva huvide eest seisvad parteid!
t
Toomas/ 17. aprill 2016, 10:04
EKRE kindlasti, aga Vabaerakond vaevalt. Neil pole ju mingit konkreetset platvormi - ajavad mingit neutraalset mula, et kuidagi pildil püsida, aga eesti rahva kaitseks pole neilt veel midagi kuulda olnud...
e
Ei paku lahendusi/ 16. aprill 2016, 11:23
aga kes siis pakub? Reformarid? Andke andeks....
l
lotman/ 16. aprill 2016, 11:22
sa oled väga palju hakkanud sõna võtma.mis mulle puutub,kes sinule meeldib ,kes ei.minuarust suurim oht oled sina ise.targutad väga palju,aga isa oli sinust palju,palju targem.
h
16. aprill 2016, 11:17
Hea jah et on vähemalt Ekre näol alternatiivi, mis on teinud riigikogu elu värvikamaks ja huvitavamaks. Seekord enam nii lihtsalt ei lähe läbi keskerakonnaga ja Venemaaga hirmutamine tulevaste valmistega. Huvitav oleks kuulata valitsuserakondade seletusi 2 aasta pärast kui valimiste aeg enam vähem kätte jõuab. Kas tulevad jälle Tartu tujurikkuja bussiga Tartu kaubamaja juurde kohvi pakkuma. Usun et ikka tulevad aga pean hoiatama sel juhul mitte allutada nende puhul ilusatesse valimislubadustesse. Olete ise juba tunda saanud või kogenud et need lubadused ei ole need mis olid teie ootused
i
imestus/ 16. aprill 2016, 11:16
Elame huvitaval ajal. Kui EKRElane nimetab venelast venelaseks siis nutab, räuskab, haugub, ulub. sõimab ja hüsteeritseb kogu meie armastatud poliiteliit ja ühiskonna valvekoer.
Kui EKRElasi trollideks nimetatakse siis on see normaalne.
t
to imestus/ 16. aprill 2016, 12:08
mis trollideks, lausa ju kasulikeks idiootideks kõrgemal tasandil nimetatkase! täiesti arusaamatu, kuidas keegi kõrge ametnik saab seda endale luba, aga tänapäeva eestis saab. nimetajad ise on muidugi kahjulikud idioodid.
n
Nimistu/ 16. aprill 2016, 12:19
Troll, kasulik idioot, ekrelane, rahvuslane, populist, nats, ultraparempoolne jne. Ja siis saab isegi tädi Maali aru, et see tümitamine ei ole normaalne ning sõimusõnaks saavad: sots, reformar, lobjakas, päevaleht ja postimees. Selle üle võiks peavool mõelda, aga oma ülbusest on nad lõhed nõus edasi ajama.
k
16. aprill 2016, 12:35
kas VENELANE on sõimusõna???

e
Erla/ 16. aprill 2016, 11:04
Inimene tunnistab demokraatia kriisi. Harva kui keegi seda teha julgeb. Ja sellistel tingimustel saavad aina äärmuslikumad esile kerkida ja leiavad tunnustust. "Demokraadid" aga lasevad samamoodi edasi ja sõimavad ning naeruvääristavad kõiki, kes ei oma nendega sama maailmavaadet.
k
16. aprill 2016, 11:21
Kriisi on valitsus ise põhjustanud kui ei kuulata inimesi vaid tehakse seda mida kellegi peremees kuskil soojemal kohal käsib ehk nimetaksime viisakalt kellegi mõjuagendiks või käsilaseks. Rõivas on ehe näide kuidas jookseb Merkelit takka kiitma ega julge nõu oma rahvalt küsida.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee