Eesti uudised

"Käin korra ära," olid lärmajat rahustama sõitnud ja surnuks tulistatud pereisa viimsed sõnad naisele

Arvo Uustalu, 16. aprill 2016 06:00

98 KOMMENTAARI

v
Viljandlane/ 18. aprill 2016 17:58
Tundub, et mõrtsukas on politsei lähedane isik ja tulistati endise politseinikule kuuluvast relvast. Kas see on tõde või mulle ainult tundub nagu varjatakse nimesid???? Ega tulistaja alaealine polnud.Avaldage ka mõrtsuka nimi, et asi selgem oleks inimestele. Mitte ainult kannataja nime. Avalikus ootab.
t
to mari/ 18. aprill 2016 00:31
küsimus on rohkem selles,et milleks on selline psüühiliselt haige inimene hullumajas kuhu sellised üldjuhul kuuluvad ning sealt välja ei saa.
m
Mari muru/ 17. aprill 2016 09:22
Kahjuks ei tee nii palju kahju hullud kui rumalad inimesed, kes ei mõista, et psüühiliselt haige inimesega ei ole terve inimese kombel rääkimisel mingit kasu. Tuleb helistada 112, ja oodata politsei tulekut. Pole tarvis liigseid ohvreid, et hiljem kahetseda ja kommenteerida. Sellel, mis toimus Viljandis, on seos meie inimeste rumalusega, seda oleks saanud ära hoida.
t
Tiit/ 17. aprill 2016 08:03
Esiteks küsiks, et mis Viljandis nende relvadega on? Ja teiseks, ärge võtke eeskuju n.ö "kangelastest". Pean
Silmas seda Tartu pereisa, kes lasi ennast sodiks peksta. Sellised juhtumid pärsivad inimeste ohu tunnetust ja ongi jama käes. Kahurile kadaga vastu minna on selge lollus!
k
Kristiina Allekõrs/ 17. aprill 2016 03:08
Palun avaldage mehe eesnimi ja pilt. Tapja oma. Puue ei loe ja see,et kunagi kinni olnud. Vangide puhul vahet ei tehta. Kõiki puudelisi tuleb käsitleda ühtmoodi. Vahistamise järel oleks tark teha seda.
a
arvamus/ 17. aprill 2016 11:09
Tehakse vahet ikka küll. Tapja tunnistatakse süüdimatuks, kuna on viibinud kinnises raviasutuses. Pannakse uuesti paariks kuuks raviasutusse ja siis visatakse välja. Paremal juhul viiakse peale ravi hooldekodusse, kuid seal on kohad piiratud. Tõenäoliselt siiski taas rahva sekka tagasi.
a
Ants/ 17. aprill 2016 15:25
Ei avaldata nime,kuna isa on politseinik
s
Serx/ 16. aprill 2016 23:42
Tuletan meelde veidi ajalugu 27 okt. 2014 Viljandi paala kooli tulistamine ja ma ütlesin et see alles algus loomulikult pahandati mu jutu peale sest see on tõde. Ja nii see algas.
g
gupa/ 16. aprill 2016 22:52
Sügav kaastunne omastele.
Aga aru ma ei saa kas jahirelv või järjekordselt mõne politseiniku kodune relvakapp.
k
Krissh/ 16. aprill 2016 20:23
Tahaks teada nende arstide nimesid, kes sellise tegelase vabadusse lasid. Teie olete mõrtsukad.
a
ARVAN---AITAB KÜLL!/ 17. aprill 2016 06:41
AGA -- VARSTI AJALEHES ---......ilmub ka see koht ,,
KUS ARSTID ---SELLISE HAIGLAST VABASTASID ???

j
jahh/ 16. aprill 2016 16:13
kahjuks on ka psüühikahäiretega inimeste lähedased igapäevaselt ohus . Tihti need haiged arsti külastades räägivad kuidas kõik neile liiga teevad - kiusavad ja mõnitavad , ning sageli psühhiaater seda osaliselt usubki, kuna skisofreenikud on ka head näitlejad ja manipuleerijad. Tegelik elu on aga lähedaste jaoks täielik põrgu - kodune haige võib lähedasi peedistada 24 tundi päevas , aga midagi teha ka ei saa . Arst ei saa isegi ravimi annust määrata , kui patsient ei ole nõus !!! Nii , et hull peaks olema nõus rohu määramise ja annustega - see on euroliidu juhis meie psühhiaatritele .
Täielik nonsens.
r
reaalsus/ 17. aprill 2016 11:30
Tihti need haiged arsti külastades räägivad ..... Tänapäeval ei ole sellistel haigetel arsti külastamine kohustuslik. Enamasti toimetavad omaksed nad arsti juurde, kui elu sellise haigega koos kisub põrguks. Hea kui laseb end ravida ja suvatseb haiglasse minema. Kuid nad võivad ka keelduda ravist ja haiglast. Mitte midagi (ravi, hooldeasutus) nendega vastu nende tahtmist teha ei saa ja nii nad elavad meie keskel, kuni ..........
<
16. aprill 2016 15:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
viljandlane/ 16. aprill 2016 16:26
Kas sa kuradi idioot aru ka saad,mida suust välja ajad?
a
Agu/ 16. aprill 2016 15:22
Ära karda moslemeid vaid eestlasi!
s
16. aprill 2016 15:02
Soomes ajas kunagi yks vanamees kortermaja teisi inimesi,eriti noori kepiga vehkides taga ja höikas siis "häid sportlasi Soomele", kui nood eest ära jooksid..
e
Enn/ 16. aprill 2016 15:02
Paistab,et sa "jälgija" oled ka kuskil arvel..
s
16. aprill 2016 15:01
Soomes ajas kunagi yks vanamees kortermaja teisi inimesi,eriti noori kepiga vehkides taga ja höikas siis "häid sportlasi Soomele", kui nood eest ära jooksid..
j
Jälgija/ 16. aprill 2016 13:25
Peale Baltiketi peaks veel paljude kettidega tegelema
t
16. aprill 2016 12:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Teadja/ 16. aprill 2016 13:45
Kutsuti ammu välja!!! Politsei ei tulnud!!!! Kus kurat see politsei oli!!! Naine lapsega puges kappppi peitu ja ootas abi, sest tulistamine jätkus!!! Sügav kaastunne lastele, naisele ja vanematele!!!!!
x
xxx/ 16. aprill 2016 16:08
See jutt on küll mingi ulmefantaasia sul siin
e
ei ole/ 16. aprill 2016 20:00
Laskja oli politseiga vägagituttav

1
123/ 16. aprill 2016 12:22
Jälle see udune pikk sitt jutt.
k
Kete/ 16. aprill 2016 12:13
h
hjk/ 16. aprill 2016 11:43
yo. Kui kellegil vastavaid ravimeid üle, siis võib mulle myya.
kapteniviin@gmail.com
k
käin korra ära/ 16. aprill 2016 10:50
ei viitsi artikklit lugeda,mis juhtus
õ
16. aprill 2016 10:20
Õhtuleht teab täpselt kuidas asi oli. Väga vürtsikas lugu. Aitähh.
v
varblane katusel/ 16. aprill 2016 10:36
tundub et sina tead veel täpsemalt
p
penskar/ 16. aprill 2016 10:04
Loomulikult surmanuhtlus ei vähenda kuritegevust aga siis võib kindel olla,et teatud olendid ei too enam kellegi perre leina.
n
No kuidas ei vähenda?/ 16. aprill 2016 10:11
Siin Eestiski mõnigi tapetu oleks elus,kui kaabakas oleks varem hukatud.Ma pean silmas tüüpe,kes on vangis olnud tapmise eest,vabastatud ja jälle kellegi tapnud.
t
to penskar/ 16. aprill 2016 10:53
Meie karistuspoliitika keskendub liialt palju kurjategija parandamise, tema ümber kasvatamise küsimistele. Kuigi on selge, et mõned retsid lihtsalt ei ole ümber kasvatatavad.
Samas jäetakse teisejärguliseks see, et karistuse eesmärk on ka pühiskonna turvalisus ja kaitse, et teha kurjategijal võimatuks edaspidi uusi kuritegusid sooritada (kas teda pikaks ajaks ühiskonnast trellide taha isoleerides. Või nagu varem - surmanuhtlusega. Sest kui kirstukaas kinni kolksatab, siis on ka ühiskond edaspidi temapoolsest ohust ning hirmust prii). Siis ühiskonna õiglustunne. Ja samuti ka karistuse üldpreventiivne toime. Näidata ja tõestada ühiskonnale, et igale kuriteole järgneb karm ning vääriline karisus. Teistele hoiatuseks. Praegu on see osa praktiliselt nullilähedane. Ei mingit hirmu enam. Loodetakse et ehk ei tabatagi. Ja kui tabatakse, siis saab karisuse tingimisi. Kui ei saa, siis kaupleb kokkuleppe menetlusega karistuse minimaalseks ja nagunii vabastatakse vanglast juba poole pealt, ennetähtaegselt. Ja ega see eurovanglagi pole enam hirmus, ikkagi kolme tärni eurovangla. Mugavustega kahene kamber. Tausta ravi, ravimid ning isegi hambaravi, Lisaks telekas, telefon, internet ja ei mingit töötegemist. Löö lulli ning aega suruks. Soe tuba ning ninaesine on garanteeritud. Mida siin siis enam karta?
v
vanal/ 16. aprill 2016 12:06
ajal pandi sellised kinnisesse haiglasse väljasaamise võimaluseta (sattus ka muidu represseritavaid) aga nii palju ebastabiilseid, ohlikke hulle kui praegu inimõigust nõudvaid ringi kõnnib annab ikka kokku luguda. Tavaliselt loeme kokku nende tegevusel hukkunuid inimesi.
n
njah/ 16. aprill 2016 14:39
Meil politseinikud ja riigiametnikud keskenduvad mõrtsukate asemel pigem jääknähtudega autojuhtide, kanepisuitsetajate ja maksudest kõrvalehiilijate peale. Täitsa ükskõik, mida mõrtsukad, vägistajad ja pedofiilid teevad.
n
njah/ 16. aprill 2016 14:39
Meil politseinikud ja riigiametnikud keskenduvad mõrtsukate asemel pigem jääknähtudega autojuhtide, kanepisuitsetajate ja maksudest kõrvalehiilijate peale. Täitsa ükskõik, mida mõrtsukad, vägistajad ja pedofiilid teevad.
m
16. aprill 2016 17:04
ä
Ära lahmi/ 16. aprill 2016 18:05
Tutvu nüüd natuke kuritegevuse statistikaga, võrdle tapmiste arvu praegu ja nõukaajal. Milleks mingit umbluu-möla kirjutada?
a
Ametnikud/ 17. aprill 2016 16:36
kes keskenduvad ainult sinu loetletud tegelaste peale on kõige eelduste kohaselt kas ise haiged või kuidagi seotud nende mõrtsukate ja hulludega. Eks neid hulle on ka selliseid kes ametikohal on väliselt nagu ok aga väljaspool tööd koduseinte vahel saatan ise.
V
10:04, 16. apr 2016 -le/ 16. aprill 2016 12:50
Vägagi vähendab ja kui maailmapraktikat ja vanu aegu vaadata,siis---kuritegevus oli poole väiksem.
m
.../ 16. aprill 2016 15:26
mis tahad sellele hullule mehele surmanuhtlust? ta on täiesti vastutustundetu - ta ei anna endale oma tegudest ja käitumisest aru.
M
???/ 17. aprill 2016 17:00
Mida möga. Oskas lahti muukida relvakapi ja käsitleda relva osavamalt kui mõni pollar,kes ei saagi sihtmärgile pihta. Järelikult teadis vägagi hästi mida teeb ja kuidas. Kuna täiel raual leierdatakse psüühikahäiretest on see esimene viide sellele, et üritatakse meest puhtalt välja tuua.
p
pets/ 16. aprill 2016 17:11
absoluutselt nõus,kui usas poleks surmanuhtlust,siis ma ei kujuta ettegi,milline kaos seal oleks.
r
realist/ 17. aprill 2016 11:48
USAs ei ole kõikides osariikides surmanuhtlust. Raske kuriteo eest on karistus suur ja roimareid ei vabastata nii kergekäeliselt. Seal ei vabastata roimarit paari aasta pärast ja ei karistata ka ainult tingimisi, nagu meil.
s
Seal / 17. aprill 2016 16:39
saab reaalselt perevägivalla eest samuti vanglakaristuse mitte ei tehta mingit kokkuleppe menetlust.
d
Doktor Aibolit/ 16. aprill 2016 09:33
Eeskuju on võetud Soomest,kus ka hullud vabaduses viibivad!
e
et / 16. aprill 2016 12:14
Sul on puruks nii caps lock KUI KA tühik???
j
Jürka/ 16. aprill 2016 14:27
Klahvistikul pole viga midagi, aga kirjutaja peas on midagi lootusetult sassis. Kümneid kordi on kritiseeritud, et läbivalt suurtähtedega kirjutamine tähendab vihast karjumist, aga temani see ei jõua.
k
kahtleja/ 17. aprill 2016 12:41
Kusjuures ta väidab, et Caps Lock tal maha ei tule, et kirjutab ühe sõrmega, et on veokijuht, invaliid ja mida kõike veel. Püüab mingi omamoodi stiiliga silma paista. Samas reedab kirjavahemärkide läbisegi ning väikeste tähtede suurte vahel kasutamine, et näpud jooksevad mööda klaviatuuri vägagi kiiresti. Ei jõua isegi mõttele järele.
e
Eeldavalt / 17. aprill 2016 16:43
ei ole asi kuulmises väid nägemises. Osadel nägemispuuduliku vaegusega inimestel on lihtsam sellist kirja lugeda.
k
16. aprill 2016 10:29
Kas sa oled vabaduses või pääsed hullumajas arvutile ligi?
r
Rootsis samamoodi./ 16. aprill 2016 09:56
Umbes 14a.tagasi oli Stockholmi ühes T-bana jaamas juhtum,kus hulluke hakkas raudkangiga vehkima.Tappis vanapapi ja tekitas noorele tüdrukule eluohtlikke vigastusi.Siis oli rahvas vihane mingi riigi programmi peale,et hullukesi tuleks ikka vabaduses lasta "ühiskonda sulanduda".Tuleb tuttav ette.
h
hääl Toompealt/ 16. aprill 2016 10:13
Erinevus rikastab, rohkem sallivust!
k
16. aprill 2016 10:37
1
10.37.-le/ 16. aprill 2016 10:46
Ere näide, et palju haigeid on väljaspool raviasutust.
h
hääl rahva seast/ 16. aprill 2016 10:51
kõigile tuleb relvad välja jagada.
t
to 10:37/ 16. aprill 2016 10:54
Olnuks tegu pagulasega, poleks see lugu tõenäoliselt meediasse sattunudki.
i
idioot/ 17. aprill 2016 18:41
Ega sul endalgi pööningul k6ik korras pole .
j
Ja / 16. aprill 2016 09:07
siis me imestame selle üle, et inimesed ei taha näit. tänaval tekkinud probleemidesse sekkuda, praktika on, et lähed korraks kedagi keelama, paremal juhul saad peksa ja halvemal oled järgmisel hetkel surnud.
e
eestlane/ 16. aprill 2016 09:29
nii kaua kui inimõigused ja demokraatia on meil üle kõige...ja see meie eriline liburalism.eriti varaste ja vusserdajate ( eriti suurvaraste) suhtes...ei astu ma küll ühelegi tülile ega kaklusele vahele...seda enam ei lähe rahustama joodikut , lärmajat ja eriti hullu...sest mul pole lihtsalt raha et pärast advukrattidele maksta...kui ükskord hakkaks kehtima reegel , et pättile võib alati anda täiega ja igasuguse armuta ... siis küll... tegelikult lähevad asjad aina halvemuse poole sest seda ülemaailmset dimukraatiat hakkab varsti siia voolama massidena...
j
Ja mis kõige hullem./ 16. aprill 2016 09:58
Miskipärast need inimõigused laienevad vaid igatsugu väärakatele.Normaalne korralik inimene vaadaku ise,kuidas hakkama saab.
r
rahamies/ 16. aprill 2016 10:05
inim oigused ongi selleks meie poolt välja mõeldud ,et kui me ise sitta sisse sattuksime siis raha tarib meid sealt välja .... raha võim on suur ja ivgavene....kui sul pole või on natukene ..siis sul puudub helge tulevik ...vot nii
t
Täpselt../ 16. aprill 2016 11:20
k
KARJU AJU/ 17. aprill 2016 11:39
Millal sind kinnisest raviasutusest välja kirjutati? Ilmselgelt ka liiga vara.

t
16. aprill 2016 09:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
16. aprill 2016 09:18
Kuule, vaata ka, kuhu sa oma kommentaari kirjutad, nii pöördes ei maksa ka oma Helme vaimustuses ka olla.
n
16. aprill 2016 13:51
No näed, tervelt 18 inimest arvab, et mõrvast rääkiva artikli all on sobilik koht presidendivalimist arutada ja Helmeid kiita. Imelik.
0
09:18 jopski mõtle ikka ka/ 17. aprill 2016 08:50
Norm inimene ei kirjutagi, küll aga troll!
k
Kes vastutab???/ 16. aprill 2016 09:06
et inimene lambist maha lasti?
s
see/ 16. aprill 2016 10:56
vastutab, kelle relvakappa ja relv oli hullu tüübi kättesaadavuses.
Milleks rõhutada, et hullu poolt tapetu oli pereisa. Kui palju sigadusi teevad ka "pereisad". Kohtus tulevad lasped meelde, kui on tapimise eest vangi minek nii mõnelegi sadistlikule mõrtsukale.
Miks on veidratel viljandalstel kodus ripakil relvad, kust väärakad saavad neid lihtsalt võtta ja teisi tappa. Nagu selleIRL-se küüniline mõrtsuklapski.
y
Y:/ 16. aprill 2016 12:29
Ei olnud ju ripakil, vaid haige inimene lõhkus selle kapi! Haiged inimesed peavad asuma selleks ettenähtud asutuses. iga ull oma koju ei ole lihtsalt võimalik. Sa ei tea iial, millal ära keerab....
t
to see/ 16. aprill 2016 13:53
nii veidraid, kui sina, ei olegi meil siin Viljandis.
k
Keegi / 16. aprill 2016 12:11
ei vastuta. Elus püsimine on iga inimese oma mure. Kahjuks.
K
:(/ 16. aprill 2016 09:04
Kurb on kuulda selliseid uudiseid. Tuleks tagasi tuua surmanuhtlus.Selliste puhul,kes võtavad omavoliliselt teiste elu. Ega sellele hullule niikuinii mingit karistust tõesti ei anta,pantakse natukeseks hullumajja,öeldakse ära rohkem nii tee.Aga see ei too ju inimest tagasi.See ei too ju vanematele last,naisele meest ega lastele isa tagasi.Väga kurb Kaastunne lähedastele.
e
EU karistus/ 17. aprill 2016 16:58
Tapja saab nüüd nautida sooje kongitingimusi maksumaksja kulul, korralikku ja teistele valalikku inimest aga enam ei ole - kas on õiglane? See on üks pehmo karistuspoliitika tulemus, ehkki ei saa öelda, et surmanuhtlus kuritegevuse üldse ära kaotaks.
t
16. aprill 2016 09:02
Tahaks ka kirjutada siia seosetu jutumulina,ilma kirjavahemärkideta ja dementselt sügavamõttelise sõnumiga,aga ei oska.
s
16. aprill 2016 09:21
Said hakkama küll, ära muretse.
v
vaeseke/ 16. aprill 2016 09:24
a
ants/ 16. aprill 2016 12:07
kirjuta suurte tähtedega,pane komasid igale poole ja kriipse ka,ja oled tegija
j
16. aprill 2016 09:01
JAH --LASTE ISA LASTAKSE LIHTSALT MAHA::/ 16. aprill 2016 09:55
SIIN EESTIS PUUDUB KORD ---PUUDUVAD SEADUSED ????
1;;; KES TAPAB TEISE INIMESE---- PEAB JUBA HOMME SUREMA::
SELLISEL TÕPRAL---- POLE ÕIGUST ----EDASI SIIN ELADA ?
2:: KAS SEADUSEMEHED POLE MÖÖDA PANNUD ---KES JÄLGIVAD AINULT EUROOPA KARISTUS SEADUSI
j
Ja/ 16. aprill 2016 09:00
siis me imestame meedias selle üle, et inimesed ei julge näit. tänaval tekkinud probleemidesse sekkuda, see on puhas enesealalhoiuinstinkt, lähed keelama ja järgmisel hetkel oled surnud.
j
17. aprill 2016 10:41
jah aga hea lahendus on elada oma enda elu. kui on sportlik huvi toppida oma nina teise inimese asjatoimetustesse siis võiks ka tagajärgedega arvestada.
h
huvitav, huvitav/ 16. aprill 2016 08:58
Aga tervishoiu süsteemis on osade töötajate peale vägagi mõeldud. Ma mõtlen eesotsas olijate peale. Kui palju hüvesid neil on, autokasutus, telefonid, ringreisid iga aastaselt ja muidugi soojadesse maadesse, nn seminaride nime all. Nii on ja nii jääb, et kes supipaja ligedal, see kasutab.
h
hehe/ 16. aprill 2016 09:37
kas sina siis nende asemel ei kasutaks:)
O
@hehe/ 16. aprill 2016 10:13
On ka ausaid inimesi.Kõik ei ole närukaelad.
x
xx/ 16. aprill 2016 10:14
muidugi kasutaks, selge see. süsteem on mäda ja sedasi need rahad lähevad ja kes tõeliselt vajaks on hädas.
l
16. aprill 2016 08:49
liberalismi ja demokraatiaga on liiale mindud . Ausa kodanikuna tuled lärmajat korrale kutsuma ja saad kuuli kerre Psüühiliselt haige on ju süüdimatu ning vanglasse teda ei panda . Ehk hoitakse veidi hullaris ja taas on ta vaba . Kes vastutab? Kas arstid,kes ebastabiilse psühhi välja lubavad? Karmimat korda olek vaja,ja seda mitte trahvimäärade tõstmise näol,vaid kriminaalsete tegude puhul. Lõpp pätiriigile!
k
16. aprill 2016 10:00
Küsi parem kust sai selline isik relva?
o
16. aprill 2016 13:56
Oleksid lugenud, poleks pidanud sellist küsimust esitama.

m
meeli/ 16. aprill 2016 08:44
Kusjuures see olukord oli juba 40 aastat tagasi. Sain ju aru, millal mu abikaasal hakkas katus sõitma. oligi juba ohtlik. Ja Jämejalast öeldi, ei saa sisse võtta, ta pole ju midagi veel teinud. Ootasime siis niikaua terve perega hirmu all, kui ta midagi korda saatis. Ajas meid kirvega taga, vaata ise , kuidas ellu jääd.
m
Minul / 16. aprill 2016 08:54
ex naine selline. Ründab nii vaimselt kui füüsiliselt lapsi ja mind ja mitte midagi ette ei võeta. Tehakse mingeid lepitusmenetlusi ja kõik läheb vanaviisi edasi.
ä
16. aprill 2016 10:04
Ära nõustu lepitusmenetlusega.
l
Lepitusmenetlust/ 16. aprill 2016 11:46
surutakse igati peale. Koputatakse kannatanu- te südametunnistusele et tegemist on ikka emaga ja kuidas sa ema karistada lased. Sind ennast vaadatakse siis kui pahatahtliku ja vaata et kohtuski veel kaudselt ahvardatakse kohtuniku ja prokuröri poolt. Loetakse ette paragrahv see ja see et pole vajadust peresiseses tülis rangemat karistust ja saadetakse lepitaja juurde. See on reaalne elu kohtus. Ja reaalselt tegelikult ei muutu mitte midagi, kui ehk füüsilisi rünnakuid jääb edaspidi vähemaks aga suusõnaline mõnitamine jätkub veelgi intensiivsemaks ja sellele ei reageeri mitte keegi. Imestama paneb, et kui mingi halbega kuskil peaministrit ähvardas siis oli seadus kohe platsis.
v
VILJANDI/ 16. aprill 2016 08:43
h
HULLUD peaks olema kinnises asutuses/ 16. aprill 2016 08:36
HULLU KOHT ON HULLUMAJAS, sest tema tegevus on ettearvamatu.
Viljandis juba mitmes juhtum, kus ühel osapoolel on tegemist tugevate
psühhikahäiretega,
KES sellise hullu lahti laskis ?????/ 16. aprill 2016 09:22
1:: JA VÕTKE SEE HULLUMAJAST VABASTAJA KA KINNI;;;
KES PEAKS -----TÄNA KOOS SELLE HULLUGA ---ISTUMA ÜHES KINNISES TOAS --- LUKU TAGA KINNI ??? ((KURADI EUROOPA NÕMEDAD SEDAUSED --TULEB EESTIST HÄVITADA)))
_______VOT SIIS SAAB ---ÜKSKORD TULISTAJATEST...TAPJATEST KA LAHTI:::: (( SEE ---TÕBRAS TULEB ---KUKLA LASUGA TEISE ILMA SAATA))
" 2.. NAGU SEE KOOLIST NOOR TAPJA ----- JÄLLE VILJANDI ÕPETAJA TAPJA ;;;
TATIKAS::::: KES JÄLLE KAEBAS ---EDASI RIIGI--KOHTU::::
SELLISTE KOHT OM KAS RAVIASTUS + SUNNITÖÖ LAAGER
ET SINNA TÖÖ --JUURDE MAHA AASTATEGA KÄRVAB;;;
3;; EESTIMAA ---- POLITSEI JUHTIDEL ----TULEKS KA MÕISTUS PÄHE LÜÜA ___""MILLISE PÄTI ---VÕI TAPJA NAD VANGIST TÄNA --- KOJU LASEVAD::???
0
0/ 16. aprill 2016 08:32
mingi järjekordne politseipoolne libaoperatsioon?
l
lähedane/ 16. aprill 2016 08:28
selles on süüdi 100% meie tervishoiupoliitika . Ja neid juhtumeid võib veelgi lisanduda.
Raskete psüühikahäiretega inimene , kes põeb skisofreeniat ja käib psühhiaatri vastuvõtul peaks kindlasti ravimeid regulaarselt tarbima . Nüüd on selline seadus , et arst küsib hullu käest , kas ta on nõus rohtu võtma ja kui haige ei taha siis arst ei saa ka midagi teha senikaua , kui on mõni maha löödud (kui muutub ümbruskonnale ohtlikuks).
M
..../ 16. aprill 2016 08:50
Mitte ainult tervishoiupoliitika. Tavaliselt sellised inimesed teevad eelnevalt midagi kriminaalset aga ükski uurija ega prokurör ei saada süüdlast, kahtlusalust tervise kontrollile. Ja kui peetaksegi inimese psüühikat ebanormaalseks siis mõni targem uurija soovitab minna ravile. Ja eks sellise inimese vastus on ühene " mine ise ravile kui tahad, mina olen terve " Selliseid haigeid on palju peres vägivallas osalevate inimeste seas nii naiste kui meeste hulgas. Ükski Eesti seadus ei saada sellist inimest enne ravile, kontrolli kui ta pole veel kedagi invaliidiks teinud või tapnud. Neid ebastabiilseid inimesi on meil tänavatel palju kes vajaksid ravi. Kindlasti oleks siis vägivalda nii vaimset kui füüsilist ühiskonnas vähem kui neid sundkorras ravitaks aga mitte ei oodata kuni keegi tapetud või sandistatud saab.
s
saarlane/ 16. aprill 2016 12:37
Kuressaares näiteks liigub üks meesterahvas peale paari raviasutuse aastat jälle rõõmsalt ringi, kuigi põhjus miks ta ära isoleeriti oli see et ta plaanis röövida ja tappa ühe väikese tüdruku ja käis koolide juures passimas. Kõik abivahendid olid ka juba ostetud. Ja selline hull jalutab nüüd vabalt ringi, tunnen ta näo järgi ära- silmavaade on ikka veel selline et kuplialune pole korras, samuti nähti teda peale vabanemist kusagil trepikojas jälle passimas. Vot selline tore tervishoiusüsteem tõesti. Laseb hullud süüdimatult tagasi vabadusse.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee