Maailm

Võimalik terrorirünnak sakslasi ei hirmuta, sest see toimub ju niikuinii

Marika Villa, Berliin, 14. aprill 2016, 06:00

35 KOMMENTAARI

w
wer zum Teufel/ 14. aprill 2016, 19:17
"Terrorirünnak sakslasi ei hirmuta, sest see toimub ju niikuinii" ...Hea artiklipealkiri, iseloomustamaks allaheitlikkust või 100-protsendilist kindlustunnet, et mitte miskit hirmu pole vaja mitte miskis seoses mitte kellelgi tunda. Muidugi on taoline tees literatuurne.
Sest tõele au andes tunneb hirmu iga gasell joogikohale lähenedes. Koduperenaine ja autolukksepp. Kui seda ei tunneks, ei jääks ellu ega toidaks peret. "Käsi ei taha tõusta islamile küsimärki panema?" Marika, meine schöne, oled hea nagu alati!
w
w/ 14. aprill 2016, 20:19
Schönega seoses... Mis on hirm? Olen sel teemal rääkinud paljude tegelastega kõikvõimalikes seoseis (klaustrofoobiast politoloogiani) - definitsioon sama: hirm on teadmatus omaenda tuleviku ees. Muud midagi.
S
.pole see asi ühtegi nii hull esimesed ju juba annaad elusast peast vangigi./ 14. aprill 2016, 17:36
Selline mula nagu valmistatakse rahvast ühis hauda ajama, maalidest neist võitmatuid nagu nii panevad paugu.Teie asi on hambad varna visata.Millegi pärast nad julgevad puutuda vaid inimesi mitte ametnike ja riikide juhte.Vägisi lõhnab see kõik nende poolt kokku mängule oma vahelt.Ega vene kroonus ka need ahvid ilma seljatoeta olid vastu muru üksi liikusid vaid siis kui sa magasid öösel ja siis ka zilet näppu,s päeval said lihtsalt taburetiga vast niplit kui kümmneksi välja ilmusid härplema.
o
Oskab keegi öelda/ 14. aprill 2016, 17:34
Eesti nüüd nõustus EK pakutud põhjaliku reformiga. Mõeldes turvalisusele ei mõista, kuidas on võimalik asüülitaotluste läbivaatamist kiirendada. Kui see on võimalik, siis miks nad seal Kreekas siis nii viivitavad. Parem on vist nendel teemadel mitte mõelda. Mina seda ei valinud. Mingi seltskond lihtsalt teeb selliseid otsuseid. Masendav.
k
kallerdab/ 14. aprill 2016, 14:49
Ja EKRE, kes ainsana vastu hakkab sellele jälkusele,mis hakkab mujal normiks saama ,tembeldatakse populistiks, propagandistiks ja ksenofoobiks!!! Süldiajud on teil seal Toompeal!
p
Pariisi rünnaku/ 14. aprill 2016, 13:07
kahtlusaluse korterist leiti Saksamaa tuumajaama puudutavad dokumendid.
http://www.express.co.uk/news/world/660953/Paris-terror-suspect-Salah-Abdeslam-had-nuclear-base-docu...
ISIS aga ähvardab Inglismaa imaame surmaga. Täpsemalt esitab üleskutse pakkuda imaamidele kaks valikut - kas meie poolt või oled uskmatute käsilane.
http://www.express.co.uk/news/world/660645/ISIS-now-calls-jihadists-slaughter-British-Muslim-imams
Ma siiralt ootan, millal hakatakse ohtu reaalsemalt võtma. Kõiges infovahetuse probleeme ka süüdistada ei saa. Probleem on EL seadustes, et ei saa siia / sinna reisimisi, radikaalsete vaadete levitamist ja radikaalseid rühmitusi keelata / rangemalt sanktsioneerida? On siis diskrimineeriv kehtestada töökohtade loetelu, kus taustakontroll on kohustuslik ning sümpatiseerimised keelatud? Kuidagi liiga kiiresti levib radikaalsus.
N
/ 13:07, 14. apr 2016 -le/ 14. aprill 2016, 14:45
Nojah, nüüd pole tegelikult enam midagi unistada. Selge on see, et just nemad selle tuumapommi ükskord ka lõhkavad...Piiblis ikka õigus---s e a l t see tuleb.
l
läheb nii/ 14. aprill 2016, 16:32
Et hakatakse ohtu reaalsemalt võtma...
Olles näinud NSV Liidu lagunemist, julgen kinnitada, et initsiatiiv saab tulla ainult ülevalt.
Kui tuleb.
Kui olud sunnivad, siis võimu säilitamise nimel muudetakse demagoogiat, mitte enam.
Ja seda nii kaua kuni olukord kontrolli alt kaob - siis enese päästmiseks tuleb initsiatiiv kohapeal.
Nii oli ka pärast Ajutise Valitsuse kukkumist Venemaal.
Eesti ei julgenud kunagi muud tahta kui vaid pisut autonoomiat juurde.
Bolševike roimad ja segadus maal, sundisid oma elu ise korraldama.
Mõlemal juhul oli siiski veel see võimalus, et valge enamus seda korraldada sai.
Praegu on EU eliit võtnud suuna ülikiireks rahvastesegamiseks, ümberrahvastamiseks ning selles segaduses, tulevas anarhias jätkatakse demagoogitsemist kuni vähegi võimalik.
Siis võidakse "demokraatia kaitseks" terror kasutusele võtta.
Ilmselt juba ette kaotatud asi.
EU ujutatakse võõraste hordidega üle ja nõutakse nende ülalpidamist riikide maksumaksjate poolt.
EU viimase, sinnappole viiva seadustemuudatuste väljapakkumisel, hääletasid Eesti eurosaadikud poolt. Välja arvatud Paet, kes ei osalenud.
Seega, loota et kegi midagi "ette võtab", on naiivne.
Vastupidi: muretsevad hääled surutakse maha ja oodata võib repressioone.
Vasakvaadetega inimesed on nõus - ni nagu kord Venemaal - rajama koonduslaagreid teisitimõtlejatele.
Inimkonna parema tuleviku nimel.
p
14. aprill 2016, 12:31
Pärast Pariisi massitappu 2015 aasta sügisel tehti Belgias hiljem propagandakampaania kujutamaks et nende maa on turvaline. Selleks seati Brüsselis üles tänavale muuhulgas kampaaniavärvides telefon kuhu helistada ja kohalikud möödakäijad said siis sellele nalja pärast vastata, tehti reklaamvideo jne.
Siin on Eruronewsi klipp 2016. jaanuarist:
https://youtube.com/watch?v=TjAtRjFgmF8
http://www.euronews.com/2016/01/11/give-us-a-call-brussels-seeks-to-reassure-potential-visitors
.
Juhtus aga nii, et paar kuud hiljem toimus ka Belgias islamistide rünnak ning kõik need propagandavideos näidatud võltsrõõmsad näod ja kirjad.. nendest tehti internetikasutajate poolt õõnsat propagandat naeruvääristavad küünilised videoklipid kus monteeriti erinevate väljaütlemiste vahele vastukäivad klipid terroriakte kajastavatest uudistest.
.
propagandat pilavad klipid kõik erinevalt monteeritud:
https://youtube.com/watch?v=UffVEqBaK8Q
https://youtube.com/watch?v=aTZzk-_Qh4o
https://m.youtube.com/watch?v=nanwhzTW6Ys
https://youtube.com/watch?v=dljdqmdTFqs
https://m.youtube.com/watch?v=46Oysq_rdkc
.
UURIGE MIS SELLEST AMETLIKUST KAMPAANIAST EDASI SAI JA KAUA TURVALISUST KUULUTAV PROPAGANDAVIDEO AVALIK OLI...
s
Saksamaa/ 14. aprill 2016, 12:26
EHakkab islamit kodustama. St kavas on hakata arendama islamit, mis on kooskõlas EL väärtustega. Tegemist on esialgu ettepanekuga aga eesmärk on:
1) piirata välisrahastamist (nii mosh'eede kui ka lasteasutuste);
2) tagada imaamidele õppimisvõimalused Saksamaal;
3) teha saksa keel palvlustel kohustuslikuks.
Mulle tunduvad need head mõtted. Paneks siia veel, et keelaks imaamide ja õpetlaste toomine väljastpoolt EL.
https://www.rt.com/news/339504-germany-own-islam-mosques/
v
Väga ebaõiglane/ 14. aprill 2016, 11:33
Need inimesed panid Süürias toime julmi tegusid kaitsetute inimeste suhtes ning Euroopa laseb nad tagasi. Omadest ei hoolita ning ei hoolita ka ohvritest Süürias.
Nüüd on veel kummaline mõiste "ISIS sümpatiseerijad" kasutusel. Täiesti normaalseks peetakse, et sellised inimesed töötavad lennujaamades, haiglates ja jumal teab kus veel. Räägitakse juba, et isegi vanglates ei suudeta getode tekkimist ja radikaliseerimist ära hoida.
Oskab keegi seda fenomeni selgitada?

"
14. aprill 2016, 11:13
"Eks ettevaatlikkus ole ju portselani ema"
See "vaimukus" sobiks rohkem ÕL spordiajakirjanike leksikasse.
h
huvitav-huvitav/ 14. aprill 2016, 11:12
miks küll lastakse need sõdinud tagasi? kodakondsus ära, sissesõidukeeld, nii lihtne see ongi. vaja ainult pisukest seadusejupikest, mille võib ju ka erakorraliseks abinõuks kuulutada. ja selge sõnum moslemeile: lähed sõdima, siis hüvasti, tagasi ära enam tule. arvata võib, et see vähendaks minejate hulka.
a
alf/ 14. aprill 2016, 11:12
Õige jutt ,aga Eesti tolaristidele ja valitsusele ning presidendile on see arusaamatu. Masendav ,et KAPO juht avalikul esinemisel TV-s ajas vastupidist juttu. Ilmselt ei saa ta aru temale pandud töökohustusest rahva kaitsmisel terrorismi ohu eest. Need tuleb kiirelt ametist vabastada ,enne ,kui hilja ja piir kinni. Eesti ei vaja neid migrante.
h
Heidrich./ 14. aprill 2016, 10:43
Milliseid ´´ SAKSLASI ´´ see ei hirmuta? Merkelit Junkerit jne. Mölakaid, kes sõidavad punktist A punkti B üli turvatud eskordi saatel. Oma kuulikindlates kirstudes ! Sama meil Eestis.
n
noh/ 14. aprill 2016, 10:20
Teen väikee ennustuse-Türgi ründab Saksamaad kuna ISISel ei lasta vabalt olla. Siis muutub Saksama jälle kaheks-müür ehitatakse uuesti. Ungari, Serbia,Poola ja veel keegi keda EL hakkab ahistama, kutsuvad Venemaa appi ja ilma suurema sõjata minnakse läbi Baltikumist päästma EL jäänuseid. NOSTERDAMUS.
w
Welcome!/ 14. aprill 2016, 10:20
Elagu see palju kiidetud multikulti ning lõimumine! Seni kuni kõik on lõpuks islmami vast võtnud, turbani või burka pähe pannud ning hakanud päevas 5 korda Meka poole palvetama! Sest siis jõuab maa peale rahu ning täielik üksmeel. Kõik elavad siis tarkade hallihabemeliste mullade õpetuse ning kontrolli all õnnelikult üheskoos. Ja kuritegevus ning kõlvatus kaob. Mõrvarid ja rövlid puuakse siis üles või tehakse peajagu lühemaks. Varastelraiutakse käed maha, joodikud saavad avalikult piitsa ning liiderlikud loobitakse kividega surnuks. Just nii,nagu käsib tark šariaat. Ning nagu kaadi seda tõlgendab.
7
7.päeva adventist/ 14. aprill 2016, 09:50
Üks nõukogude sakslane elab saksamaal ja räägib tendentsist,et sularaha kaob ja e-raha tuleb ja nähtavasti ka inimeste kiibistamine,terroriaktid ja pagulaskriis ongi mõeldud inimeste kiibistamise õigustamiseks nn turvalisuse nimel.Metsalisemärk juba terendab kusagil läheduses.
7
7.päeva adventist/ 14. aprill 2016, 10:41
Me 7.päeva adventistid usume,et peatselt kehtestatakse pühapäevaseadus(sunday law) ja inimesed kiibistatakse,vöötkoodistatakse ehk märgistatakse ja see kõik kokku ongi metsalise märk,pühapäevaseadus on vaimne osa ja ihu märgistamine on füüsiline osa sellest metsalisemärgist.
k
kotkas/ 14. aprill 2016, 20:02
kott tõmmatakse kotkale pähe et märki külge panna
kui kott juba pähe tõmmatud, siis pärast enam palju ei rapsi.
https://youtube.com/watch?v=NenUW8R7tNI&t=9m50s
k
kristlane/ 14. aprill 2016, 09:37
Eesti islamiseerimine on valitsuse ja riigikogulaste kuritegu eesti rahva suhtes,rahvast ei kuulda ja ei kavatsetagi ja on näha,et politsei ja kapo on eliidile,aga mitte rahvale mõeldud orgunn.

õ
õudne/ 14. aprill 2016, 09:31
kui nii arvatakse. arvatakse, et ongi norm, mis karta, nagunii toimuvad terrorirünnakud. kujutage ette, et me hakkame ka ühel päeval seda normaalseks pidama, et eestimaa eripaigus pommid plahvatavad.
k
kristlane/ 14. aprill 2016, 09:40
Merkel tegutseb karistamatult edasi ja on näha,et saksid on päriselt amööbistinud ja arad ja ei soovi enda vabadust ohverdada Merkeli kahjutuks tegemisega ei soovita õilsa asja eest vanglas istuda,no järelikult ongi nagu paras või mis?
t
to õudne/ 14. aprill 2016, 09:41
Milleks pommid, kõigepealt põletavad metsad maha, et keskkond "kodusem" oleks.
s
"Tänage" / 14. aprill 2016, 09:51
selle eest järgmistel valimistel Rõivast
a
arvamus/ 14. aprill 2016, 09:28
Huvitav, palju Lääne-Euroopa riikide sõjaväes moslemeid on, võib-olla tuleb lõplik mats hoopis sealt. Võtavad üle mõne raskerelvastusega (tuumarelvadega) sõjaväeosa ja kuulutavad Allahhi ülimaks.
t
trell/ 14. aprill 2016, 09:17
Euroopa tuleb vanglateriik,kui võtta arvesse islamiuurijate ja -teadlaste ning sõjaväelaste arvamust, et islamipättide ninamehed eluks ajaks pokri ja kindlalt-kiiresti. Juba olevatki hilja.
t
tolerant/ 14. aprill 2016, 09:01
Kõik on hästi, varsti on Euroopas nagunii kõik moslemid või nende orjad. Poisid teevad suurte abirahade eest trenni, et uskmatuid peksta või õhku lasta, see on ju normaalne...
h
Hans/ 14. aprill 2016, 08:46
Sakslastega on naguni lõpp see on nende endi süü, et lasevad merklil tegutseda. EL peab hakkama kiirelt tegutsema, et ära hoida islamiriigi teke. Kui pole juba hilja.
p
Peenhaälestus/ 14. aprill 2016, 07:25
[ Saksamaal sündinud ja kasvanud noormeeste radikaliseerumine? Põhjus peituvat neljas saksa keele M-is, mis tõlgituna tähistavad meessoost migratsioonitaustaga moslemit, kel pole elus edu. ]
teen ettepaneku reformida saksa keelt ja kaotada saksa keelest M-täht.
???/ 14. aprill 2016, 08:46
Saabuvad ja sünnivad nad ju Saksamaale majandust tõstma läbi töö ja teaduse. Kuidas nad siis nüüd edukad äkki ei ole?
p
Pooleteist minutiline video/ 14. aprill 2016, 09:10
Taust: Hiina majandushuvid Aaafrikas on suured.
https://facebook.com/SmashCulturalMarxism/videos/vb.537138136393051/988911091215751
Hiinlane:
valitsemine siin ei ole efektiivne.
Me tahame võtta laagri tagant mägedest kive.
Oleme uue aasta algusest saadik valitsusega läbirääkimisi pidanud.
Pool aastat rääkimist ilma mingisuguste tulemusteta.
(Hiinlane @0:24)
Te olite euroopa maa valitsemise all väga kaua.
Te oleks pidanud õppima kuidas asjad toimivad.
(Neeger @0:29)
See ei olnudki nii kaua aega tagasi.
Ainult 50 aastat. Tähistasime iseseisvuspäeva just paar nädalat tagasi.
(Hiinlane @0:39)
Kuni selle ajani olite koloniaalvõimu valitsuse all.
(Neeger teeb peanoogutuse)
(Hiinlane @0:40)
Oskusi peab edasi andma. Ainult nii saate te areneda.
Te läksite tagasi edasiminemise asemel.
(Neeger vangutab eitavalt pead, ei vaata enam oma vestluspartneri poole mida tegi siis kui edastas kurba fakti et ainult 50 aastat iseseisvust.)
(Hiinlane @0:50)
Vaadake oma raudteesüsteemi.
1930ndate aastate kõrgtehnoloogia.
(Hiinlane @0:55)
Meil Hiinas polnud isegi sedagi sellel ajal.
(Hiinlane @0:59)
Vaata kaevanduses olevaid raudteeliine.
Kaabiliinid on perses.
Ma ei kannata vaadata seda.
(Hiinlane @1:08)
Te jätsite hooletusse kõik selle, mis teised teile jätsid.
(Hiinlane @1:13)
Veelgi enam - te täielikult hävitasite selle.
(@1:20 näitab suures plaanis neegrit kes tühjalt seina vaatab, hiinlane peab jutupausi)
(Hiinlane @1:23)
See võtab inimpõlvesid siin aega,et asjad taas korda saada.
(Hiinlane @1:30)
"Kui mul on raha, siis ma joon terve öö sõltumata sellest et olen hommikul laostunud, siis joon vett" — vot sellised on olud siin.
n
nõus/ 14. aprill 2016, 09:26
No see näitabki, et mõningad ei arene! Pole vale see teadlaste jutt (millest enam rääkidagi ei tohi), et ajuehitus ON teine neil!
1:::: NO HIRMUTAB IKKA KÜLL ::::::MIS MÖGA SEE VEEL ON ?/ 14. aprill 2016, 07:00
IGA RÜNNAK --LÕPEB SURNUTE SUUREMA ARVUGA::::
KAS SIIS TÕESTI ----POLNUD MERKELITEL MÕISTUST PEAS ::????
ET SEE VÕIB ---ISEGI SAKSAMAA JÄLLE ÄRA POOLITADA ?????
1:::: NO HIRMUTAB IKKA KÜLL ::::::MIS MÖGA SEE VEEL ON ?/ 14. aprill 2016, 07:00
IGA RÜNNAK --LÕPEB SURNUTE SUUREMA ARVUGA::::
KAS SIIS TÕESTI ----POLNUD MERKELITEL MÕISTUST PEAS ::????
ET SEE VÕIB ---ISEGI SAKSAMAA JÄLLE ÄRA POOLITADA ?????

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee