Eesti uudised

Trahvidega tehakse juba praegu vaesematele liiga, mis seal topeltmäärast rääkida!

Jaan Väljaots, 13. aprill 2016, 06:00

200 KOMMENTAARI

k
konn/ 13. aprill 2016, 16:24
Kes on rikas sõidab laulu lüües,
kes on vaene vansib pihku lüües.
Aga mul on ükstapuha see
ei mu tuju riku jeeee.
m
mida ma loen/ 13. aprill 2016, 14:38
Kui on raha alkoholi jaoks, peab olema ka raha ka trahve maksta enda lolluse eest.
f
fiat/ 13. aprill 2016, 14:35
Eestlasi peetakse ju idiootideks selleks ka nii suured trahvid. Kui trahvi suurus aitaks liiklust parandada oleks Saksamaal kõik juba surnuks sõidetud, kuidas saavad nemad nii väikeste trahvidega hakkama. Miks veetakse Rootsis keset teed julgestustrossid, mitte ei trahvita inimesi viimase hingetõmbemi seal püütakse surmasaanute arv vähendada NULLINI ja NEED meetmed AITAVAD, aga Eestlased on valitsejatele IDIOODID.
u
Uk/ 13. aprill 2016, 13:55
Ma ka pole nii rikas, et odavat asja osta ja seadust rikkuda :) Kui oled, siis anna minna, lihtne :) Mis siin keerulist olla saab. Oled ise normaalne, on ka teised. Nii nagu peremees koerale nii koer külale jne jne.
v
vaene/ 13. aprill 2016, 13:15
Kõik on hästi.Vaesel inimesel polegi autot,millega liikluseeskirju rikkuda,et trahvi saada.
V
.../ 13. aprill 2016, 13:47
Vaene inimene ruttab 20m ülekäigust eemal üle tee (ohutult, liiklusvahendeid ei ole) ja maksab palju, vaene inimene sõidab jalgrattaga, aga kuna puudub signaalkell, pole see tehniliselt korras jne. Üs. liikluseeskirja rikkumiseks pole motoriseeritud sõidukit vaja, piisab ka vaid kahest jalast.
A
.../ 13. aprill 2016, 13:50
Ahjaa, eeskirjad enam ei kehti, on seadus.
v
vaesele/ 13. aprill 2016, 13:55
Kui oled nii vaene,mis sa siis liikluseeskirju rikud?!Kui söitta korralikult,pole ka mingit trahvi,nii lihtne see ongi.Soomes on kindel,kui synnal olla,siis on autojuht kaine ja selleni peab ka meie hulle juhte öpetama,kui ise muidu korda ei oska pidada.Kui paar korda maksad,kyll siis söita oskad!.Iga päev pole muud,kui avariid ja vigased ja surnud,kohutav ja öige,et trahvid suureks pannakse,ehk säilib mönigi elu
j
Jah/ 13. aprill 2016, 14:09
Kui ikka katkise tule või sopase numbrimärgi eest korralikult trahvi saad, küll siis tead, kuidas käituda.
m
mid aõigustust/ 13. aprill 2016, 14:42
So? Sul on ju tuli katki ja numbrimärk sopane. Paranda ära ja lükka number lapiga üle, raske on või?
l
leo/ 13. aprill 2016, 13:13
Seadusekuulekas, nagu mõni post - homo - soveticus arvab, peab muidugi olema. Jänes oli ka metsas, kus elasid veel rebased ja hundid, väga seadusekuulekas - ei jooksnud liiga kiiresti. Ühel päeval ... nojah
p
Pätielu läheb raskeks!?/ 13. aprill 2016, 12:10
Nii varsti peavad viimased vargad, roolijoodikud ja muud pätid Soome või UKsse kolima! Niigi enamus pätte juba on pidanud põgenema. Varsti polegi pätte, mis siis saab? Kes siis KE valib?
p
Priit / 13. aprill 2016, 12:18
Me sureme Hundisilma barrikaadidel
a
arusaamatu/ 13. aprill 2016, 13:31
Kas omad inffi ,et see rahareha on siis Edgari enda poolt tööle rakendatud ?
n
noh/ 14. aprill 2016, 19:57
kui protsentuaalselt vaadata,siis on reformierakonnas pätte isegi rohkem
k
Kodanik/ 13. aprill 2016, 12:09
Mis siin ikka enam nutta. Kui ametnikud ja valitsuse liikmed rahva nuttu ei kuule ei näe siis eeldavalt on igal kodanikust nägijal silmad peas. Eks anname politseile 112 teada igast temale nähtavast ja teadaolevast rikkumisest., olgu see siis teedel, tänavatel või metsas kaselehe all . Eks vaatame, kui paljudel näiteks täna riigikogust lahkujatel helkurid küljes ripuvad. Reinsalul pole riietel endal küll ühtegi helkurit mida autojuht pimedas nägema peaks. Pole suuremad asjad seaduste tegijad kes ise neid sendigi eest ei täida.
a
arrbuus/ 13. aprill 2016, 12:28
Kui reinsalul pole helkurit, siis saab reinsalu ka trahvi, kui politseile peaks vahele jääma. Niipalju on eesti ikka riik küll, seda ma usun
k
k.k./ 13. aprill 2016, 13:25
Kui "peaks", siis "saaks" :)
k
k.k./ 13. aprill 2016, 13:25
Kui "peaks", siis "saaks" :)

l
Ladinlane Lupus/ 13. aprill 2016, 12:01
Hundiseaduste aegu tuleb lihtsalt vastased maha murda!
s
süsimust iroonia/ 13. aprill 2016, 11:57
Kui ikka plaan on vaja täita, siis käib politsei niikaua ümber auto kuni midagi ikka leiab. Teil rehvirõhk on ikka kõigis rehvides ühesugune?
:lol
k
kjh/ 13. aprill 2016, 11:55
Kui see läbi läheb hakkab samamoodi inimesi lahkuma nagu Soome õitseajal.
j
jep/ 13. aprill 2016, 13:11
Jee, kas liiklushuligaanid kolivad siis Eestist ära? See oleks küll tore!
v
13. aprill 2016, 14:09
Vot kjh kommentaar on tase.
e
ELA AUSAT ELU/ 13. aprill 2016, 11:34
JA ÄRA NUTA.
KUI RIKUD SEADUST, SAADKI KARISTADA. KORRAS. EI MAKSA HALADA. PALJUD TEIST IGAPÄEVASELT TRAHVI SAAVAD?
M
####SINU;;;;/ 13. aprill 2016, 11:44
MINU UPUTAB!!!!JÜRIÖÖL---ODINI MEHED AITAVAD::::---;;;
LIHTINIMESERAHVA---RÖÖVEL;;;
O
###MINA:: MINA/ 13. aprill 2016, 11:59
OLEN TÕELINE IDIOOT;;;; KAS RAISK=== RÖÖVEL SAAD LIIVI KEELEST ARU----
ÜLEHOMME ÕITSEB KASTAN SOLGIPANGEL????
m
MINU UPUTAB!!!!JÜRIÖÖLSAA / 13. aprill 2016, 12:34
SA --IRLI--KOBRAS TULED JA LÖÖD;;; MINUGA TRUMMI
MINA---PIHKU
h
13. aprill 2016, 14:10
p
pensionil jurist / 13. aprill 2016, 11:27
Menetluses on veel ka selline seadus,et hakkatakse ööklubides,restoranides ja pubides kontrollimas käima. Ja kui keegi juhtub olema alkoholi tarvitanud,siis 2700 eurot trahvi on hooletu.Kui hästi läheb,siis pääete 2500.
k
Kahjusust/ 13. aprill 2016, 11:48
Mine ravi kuni see veel tasuline pole
j
jäin korraks polikliiniku ette peatuma/ 13. aprill 2016, 11:23
ja juba jooksis üks "kasulik idioot" suu kõrvuni telefon näpus polits.helistama, oh seda idiootsust küll!
k
Kutseline juht./ 13. aprill 2016, 11:20
Load 1980 aastast ja kutseline autojuht , Vene ajal sain paar auku oli hea seinale visata. Iseseisvusest saati vaid üks hoiatus kollase tulega väljasõit. Siiani on puhas. Ega trahvi saa kui kõik eeskirjade ja liiklusmärke vaadata. Kardan et iga mees-naine polegi loodud rooli keerama. On liiga uimased või liiga aktiivsed. Mina ei kavatse ainsatki senti ohverdada. Kui kiirustad ja kinni peetakse kaotad hulga aega ja närve-ise lammas. Arvan et trahvid on õiglased ja liikluspättidele preemiaks. Soomes kui pole trahviraha läheb kas auto või kinnisvara müüki.arene konnatiik.
k
kalev/ 13. aprill 2016, 11:36
Saad ka sina ükskord oma lahmaka kätte ja siis mõistad omal nahal,mis tunne on saada ebaõiglaselt karistatud,karistatud inimeseks olemise eest-kõik inimesed on mõnikord tähelepanematud ja oled ka sina,aga kuna sa pole sel hetkel vahele jäänud,siis sa seda ju ise ei teagi,et oled rikkunud ja arvad,et ei riku kunagi.
t
to kalev/ 13. aprill 2016, 14:14
millal seadust rikkuv inimene ikka end süüdi tunnistab, ikka ja alati on karistus ebaõiglane ja kõik teised süüdi.
r
Reet/ 13. aprill 2016, 13:21
Midagi ei lähe Soomes müüki. Olen seal elanud 15 aastat ja seda kuulen esimest korda. Seal läheb asi inkassofirmale üle kui ei maksa ja nemad võtavad suure protsendi aga kui oled tark saad maksmisega aastaid venitada ja kas või 5 euro kauppa kuus maksta. Niipalju siis auto äravõtmisest,mida tegelikult üldse Soomes ei tehta.
n
n.76/ 13. aprill 2016, 13:36
"Kutseline a-juht"niisugust lora ei aja,minu sõidetud 45.a.See "minist.tahtis isegi Toobalile eraldi seaduse teha.
s
sovtransavto/ 13. aprill 2016, 14:53
kiidukukk-kas sul vana tallinn ikka istmetaga ja mitu kasti on neid juba kulunud.
m
me võime ju seadusekuulekalt/ 13. aprill 2016, 11:18
käituda, kuid pole eksimatuid inimesi ja väikese vea eest määratakse meile nii et vähe pole, kisub vägise politseiriigi poole...........

v
viljandlane/ 13. aprill 2016, 11:14
Minu arust on juba praegu politsei nägemine hirmutav, hakkad enda ümber vaatama kas kõik on korras või on minul või mu autol midagi puudu ja valesti . Õudu tekitab juba see kui liikluses juhuslikult politsei järel sõidab ,käib mõte peast läbi ,et kunas antakse signaali ja peatu . Ilmselgelt on politsei maine praegu karistav kui abi ja nõuandmine inimestele. Kui midagi ikka politseile ei meeldi on trahv tulemas .
s
13. aprill 2016, 14:18
Sinu arust on, minu arust ei ole. Miks peaks kelleski õudu tekitama järel sõitev politseiauto? sul siis närvid päris läbi või pole südametunnistus puhas.
l
linna/ 13. aprill 2016, 11:12
sissesõidul vooluga kaasa minnes ületasin kiirust: 50 alas sõitsin 66-ga, toonitan vooluga kaasa minnes; rajalt mahavõetuks osutusin mina, sain trahvi, mis on 10 % minu kuusissetulekust; kelle elu ohustasin? ilmselt enda oma, elamiseks jäi vähem järele
p
penskar/ 13. aprill 2016, 13:25
Minu autokooli õpetaja ütles ,et taoliseljuhul oleks pidanud Sul õigus jääma , aga no see juba 39 aastat tagasi !?
j
juhiload 1969 aastast/ 13. aprill 2016, 15:31
Sõidan prakstiliselt iga päev ja väidan,et sa valetad. Mingit massilist 66 km/h sõitmist 50 alas nii,et mitte mõhkugi aru ei saa ja mitte midagi teha ei ole, ei ole kunagi kohanud. Ilmselt aknast välja vaatamise asemel näppisid telefoni, olid turvarihmad lahti või oli su sõidustiil nii ebakindel,et politsei poolt just sind maha võeti. Mine osta loteriipilet,sest saatus on sind märganud. Võid ka jackpoti võita,millega trahve maksta.
t
to linna/ 13. aprill 2016, 15:42
Nüüd on sul põhjust punn pudelilt lüüa. Seadus jäi vastu võtmata. Sind tehti üleöö natukene rikkamaks.
m
Mina/ 13. aprill 2016, 11:12
Mul on autojuhi staaži juba 23 aastat! Sõidan iga päev! Ma pole veel kordagi ühtegi trahvi saanud! Ja väga lihtsal põhjusel. Sõidan ja pargin eeskirjade järgi! Jah vahest ületan kiirust aga ainult siis kui see on tõesti väga vajalik. Aga ka siis on tingimus, et ühtegi kaasliiklejat ei häiri ega ohusta! Minu poolest võib see trahvimäär kasvõi kümnekordseks tõsta! Äkki siis mõnele jõuab läbi rahakoti mõistus kohale! Näiteks Tartu - Tallinna maantee on praegu läbimiseks ikka väga ekstreemne takistusala!
ä
Ära ärple/ 13. aprill 2016, 11:24
Mina roolis 38 aastat ja paar vist olen saanud. Euroopa ja Skandinaavia ka läbi sõitnud, mitte ühtegi autot pole selle aja jooksul lõhkunud, kuid teades, et politseisse on tööle jäänud pugejalikud ja väga tülgastava iseloomuga tegelased- ei meeldi nemad minulegi.
Ja sinusugusele liiklusspetsialistile ka teadmiseks, et EESKIRJAD ei kehti meil juba varsti 10 aastat- on LIIKLUSSEADUS.
See erineb oluliselt sinu EESKIRJADEST tänapäeval.
m
13. aprill 2016, 14:23
Miks sa ise ärpled siin, kui küsida tohib? Jah, muidugi, kõige tähtsam on antud teema juures see, et keegi nimetas liiklusseadust liikluseeskirjadeks. Küllap sa aru said, mida öeldi aga kui muud midagi öelda ei oska, siis hakka aga tähte närima.
l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 11:05
Katsetan veelkord. Iraagi pagulane sõidab teel Riiast-Helsingisse kanepiuimas ja kiirust ületades surnuks minu lapse. Fooris oli autojuhile punane märgutuli.
Kas selle teguviisile peab järgnema mingi karistus. Kas karistuse peaksin saama mina, iraanlane või peaminister? Kas iraaklase karistus peab olema sama suur kui eestlasest valitsusliikmel või peab see olema kordades väiksem? Kas minu lapsel oli õigus teed ületada või oli iraaklasel õigus ta surnuks sõita?
Suhtumine kuriteosse on põhimõtteline küsimus. Kui arvate, et väike kuritegu on OK, siis aktsepteerige, et mõni sarnase mõtteviisiga inimene võib teie elu rikkuda või hoopiski lõpetada ja see on samuti OK! Ärge eeldage ,et keegi üritab ja tahab teid kaitsta.
Ei tahaks sellises ühiskonnas elada!
h
Herbert/ 13. aprill 2016, 11:37
l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 11:54
Pean seaduskuulekust loomulikuks käitumisnormiks ja tahan elada riigis, kus seda normi aktsepteeritakse. Usun, et vaatamata idiootide rohkusele on ka Eestis lootust. Kellele siinne seadusandlus hull tundub lasku ise jalga. Mingu sinna kus saavad rahulikult ja puutumatult pätielu elada.
a
arbuus/ 13. aprill 2016, 12:30
kommentaare ja liikluse tänavapilti vaadates on usk sellesse kahjuks väike. Suuremal osal on kõigest kama kaks ja teevad mis pähe tuleb
y
ys/ 13. aprill 2016, 11:04
Ei ole vaja seadust rikkuda ja siis ei saa ka trahvi. Kas vaese roolijoodiku poolt tapetu ärkab ellu? Ei ärka. Kas vaese poolt tehtud õnnetus on kuidagi teistsugune kui rikka poolt tehtud õnnetus? Kannataja kannatab ikka ühte moodi. Kas siis oma raha varjajad loetakse vaesteks ja maksavad väikseid trahve, kuna sissetulekut pole?
p
Pluss/ 13. aprill 2016, 11:01
Nn "mehhiko revolutsiooniks" on kõik tingimused täidetud, aga siinsed maaorjadest lambad...
m
Mr Cool/ 13. aprill 2016, 10:59
Rahvalt sisse kasseeritavate trahvirahadega tahetakse hakata ülal pidama pommipanijaid, linna ja metsapõletajaid, murjanitest mõrtsukbandesid!
1
10:59/ 13. aprill 2016, 11:05
Enamus "rahvast" käitub korralikult ja neil pole vaja üldse trahvi maksta...! Aga pättidele ongi vaja malka...!
m
mann/ 13. aprill 2016, 14:42
Eriti suur osa pätte istub seal Toompeal.
k
küsimus/ 13. aprill 2016, 11:09
Said Paldiski maanteelt põgenema ja pääsesid arvutile kuskil ligi?
t
to küsimus/ 13. aprill 2016, 14:29
mis sulle sellise mulje jätab antud kommentaaris? Et enamus inimesi käitub korralikult, see ei meeldi või, et pätid saagu karistatud? Tundub rohkem, et sina ise oled sellest asutusest põgenema saanud.
k
küsimus/ 13. aprill 2016, 14:49
vastasin enda kommentaariga Mr Cool'i kommentaarile
o
oleg/ 13. aprill 2016, 10:56
Jah---selle seadusega antakse politseile piiramatud õigused otsustada inimeste saatuse üle. Ja kindlalt tean ka seda,et neile on antud käsk teha ainult maksimummääraga trahve. Lähisugulasest politseinik ütles mulle seda ise.
l
linda/ 13. aprill 2016, 14:13
Lähisugulasest politseinik, minu mees, ei kinnita seda infot, nii, et ära pläma.
o
13. aprill 2016, 14:30

m
miks/ 13. aprill 2016, 10:54
Aga miks Tallinna ühistranspordis parme ja selliseid mustuses elavaid isikuid välja ei tõsta? Ometigi on ühistranspordis reegel ära ole must, ära haise, see kuulub delikaatse reeglite hulka nagu haiglas ära tule koeraga sisse, ära karju koridoris ja ära sega personali tööd!
h
Herbert/ 13. aprill 2016, 11:39
s
Savisaar muretseb omale elektrirattastooli/ 13. aprill 2016, 13:13
Savisaarele rasvalõuale on sama hästi kui kurtidele kõrvadele! See räpane haisev tasuta ühistransport on tema võõras mure. Keskerakond ei ole keskklassile kunagi mõelnud, aga lehvitavad selle nimel ja sildistavad ennast. aga ei mõelda keskklassile aga parmud ja hingemattev pahmott on neile võõras mure!
s
Savisaar muretseb omale elektrirattastooli/ 13. aprill 2016, 13:13
Savisaarele rasvalõuale on sama hästi kui kurtidele kõrvadele! See räpane haisev tasuta ühistransport on tema võõras mure. Keskerakond ei ole keskklassile kunagi mõelnud, aga lehvitavad selle nimel ja sildistavad ennast. aga ei mõelda keskklassile aga parmud ja hingemattev pahmott on neile võõras mure!
k
keskerakond/ 13. aprill 2016, 15:18
Ära sõima meie valijaid.
v
Vaatleja/ 13. aprill 2016, 10:50
Milleks niisugune halamine? Kui seadust ei riku, siis ei saa ka trahvi!
v
Vaatlejale, 10:50/ 13. aprill 2016, 10:57
Täitsa õige! Käituge korralikult, siis on "trahv" NULL eurot! Aga rikkujaid ja huligaane ongi vaja valusalt pitsitada, et mõistus pe****st PÄHE tuleks...!
v
Vaatlejale, 10:50/ 13. aprill 2016, 10:57
Täitsa õige! Käituge korralikult, siis on "trahv" NULL eurot! Aga rikkujaid ja huligaane ongi vaja valusalt pitsitada, et mõistus pe****st PÄHE tuleks...!
t
täielikult nõus/ 13. aprill 2016, 11:26
kui rikkumine on tahtlik, aga kui magasid näiteks 70 märgi maha, ei pannud tähele, kuidas siis???? Seda kahjuks juhtub
ü
üldse mitte nõus/ 13. aprill 2016, 11:56
kui rikkumine on tahtlik, aga kui magasid näiteks ülekäigu rajal oleva lapse maha, ei pannud tähele, kuidas siis???? Seda kahjuks juhtub
r
Reet./ 13. aprill 2016, 13:26
Kas pere ja laste arvelt,sest seevõrd rohkem raha läheb ju eelkõige laste arvelt.
r
13. aprill 2016, 14:32
Roolis ei magata, kommentaator 11:26!
s
stey/ 13. aprill 2016, 10:47
Trahv peaks olema ikka nii kõrge, et seda makstes ikka valus oleks, see on vist ainuke asi mis mõtlema paneks ja liiklusesse mingisugusegi korra looks. ja loomulikult peaks trahvisumma sõltuma sissetulekust. Nüüd võivad süüdimatud liiklushuligaanid mind "peksma" hakata :).
m
ma olen/ 13. aprill 2016, 11:11
tähele pannud, et need "korraarmastajad" tavaliselt enda eksimusi ei märka. Oled ikka kindel, et teed kõike nagu vaja, ei takista teisi, manööverda suunda näitamata, pead piirangutest kinni, pargid kus lubatud ja joonte vahele?
Kõva tegija oled kui kõike reeglite kohaselt teed!
s
stey/ 13. aprill 2016, 11:36
Korraarmastaja? Kas eeskirjad on loodud liiklejate kiusamiseks või kaitseks? manööverdades näitan suunda - see tuleb automaatselt, piirangutest pean kinni, miks ei peaks pidama, igapäeva liiklemine on näidanud, et sõelujatest kihutajatega saan ikka miskipärast iga foori taga jälle kokku, pargin joonte vahele, kui läheb nihu, siis sõidan välja ja pargin uuesti. Ka see on tõesti nii hull kosmoseteadus? Aga sina, tundub, et eirad teadlikult neid kõik tegevusi, siis pead lihtsalt trahvi maksma, kuni mõstus rahakoti kaudu pähe taotud on :).
a
asi / 13. aprill 2016, 12:47
Üpris palju piiranguid on just nimelt liiklejate kiusamiseks. Teedel on liiga palju keelumärke, tubli pool nendest keeldudest võiks asendada hoiatusmärkidega. Teetööde ajal ripuvad täiesti mõttetud 30 ja 50 km/h märgid nädalate kaupa üleval. Ülepingutatud piiranguid on igal sammul.
Ebanormaalne on elada tingimustes, kus enne iga sammu pead kaaluma, kas rikud mingit piirangut või mitte. Veel ebanormaalsem, kui igal sammul võid tähtsusetu eksimuse eest rämeda trahvi saada.
t
to ma olen/ 13. aprill 2016, 14:40
Loll jutt sul, kas ise ei saa aru? Kust sina tead, milline on "korraarmastaja", keda sa oled tähele pannud+ Kui eksib, siis pole ju korraarmastaja.
k
kah mees/ 13. aprill 2016, 10:32
Nüüd tuleb kõik trahvid kohtus vaidlustada.
1
10:32-le/ 13. aprill 2016, 10:59
Maksad veel kohtukulud ka lisaks...! Lase käia...!
e
elust enesest/ 13. aprill 2016, 10:32
tean meest kel tütar noorelt suri ja,kes jäi esmakordselt joogise peaga vahele,ning sai 2000 trahvi..
nüüd on mees südamehaigusega haiglas.
k
küsimus/ 13. aprill 2016, 11:11
Ja siis? Ta ju sõitis joogise peaga. Mis see tütar siia puutub? Pehmendav asjaolu?
i
Idioot/ 13. aprill 2016, 11:54
oskab rohkem küsida kui südamega tunda ja oma peaga mõelda. Tüüpiline riigiametnik on meil selline mitte korralik inimene.
m
mõtle positiivselt/ 13. aprill 2016, 11:14
Kui ta sureb, vaata kui palju tinimesi tööd saavad -matusefirma , hauakaevaja, peielaua korraldaja .
m
MÕTLEMISEKS/ 13. aprill 2016, 10:31
meie exceli taavi ´´tahab ikka eralennuki&piirivalve kopteri &kuulikindla auto ja ihukaitsjatega esineda
ENNE lõppu veel maailmale ring peale aga raha ´´netu vaja joodikuid +valel jalal astujaid +peerutajaid
maksustada kahju et korstnamaks poolenisti luhtus aga noor mõtleb ikka midagi nagu tzuksi ikka
1
10:31-le/ 13. aprill 2016, 11:01
Ei saa sinu, vaimuhaige, jutust üldse aru.... Võta oma tabletid ära ja kobi arvutist kaugemale!
m
MÕTLEMISEKS/ 13. aprill 2016, 10:31
meie exceli taavi ´´tahab ikka eralennuki&piirivalve kopteri &kuulikindla auto ja ihukaitsjatega esineda
ENNE lõppu veel maailmale ring peale aga raha ´´netu vaja joodikuid +valel jalal astujaid +peerutajaid
maksustada kahju et korstnamaks poolenisti luhtus aga noor mõtleb ikka midagi nagu tzuksi ikka
i
IRL/ 13. aprill 2016, 10:22
Tubli Reinsalu ja tore näha kuidas kremli trollid siin kommentaariumis uluvad IRW.
rumalail peabki olema valus,kui oma vitsad peksavad IRW
1
10:22-le/ 13. aprill 2016, 11:03
Las rumalad huligaanid kiunuvad nagu lõigataks neil mune....!
n
13. aprill 2016, 14:45
Neil lõigatakse iga kord mune, kui jutt on liiklusest, seaduserikkumisest ja trahvidest. alati kiunuvad nii mis kole. Nagu keegi sunniks neid seadust rikkuma ja trahve saama.

t
Trahvid peavad olema sõltuvuses sissetulekust./ 13. aprill 2016, 10:21
Ega siis ei trahvita ainult joobes juhtimise eest. Trahvitakse ka jalakäijaid. Rikkuril pole vahet, kus ta oma sajaseid tuulutab, viletsama sissetulekuga inimesele võib üks üüratu trahv elu peapeale keerata . Miks kõik seadused on alati meie ühiskonna nõrgematele lõõgiks allapoole vööd?
e
Eks / 13. aprill 2016, 12:01
enesetappude arv suureneb veelgi.
METSAVEND / 13. aprill 2016, 10:21
Alustuseks ,et mis puutub tegelikult körgepalgalistesse riigiametnikesse siis ju nad on nönda vaesed ja maksujöuetud ,et töesti neilt kes igati laristavad riigiraha ei tohikski trahvi teha .Pensionäriga on sama lugu kui just alkoaktsiisi näol saadud raha ei tagasta siis tuleb kasvöi trahvi näol saada raha kätte ,muidu kogub miskit veel .Samuti on olnud teema .et trahvid vöiks olla seotud reaalse sissetulekuga aga kuidas need ise hakanud eliidist saamamehed enda taskust midagi välja annavad .Tuletan meelde ,et nüüd on välja kujunenud tava .et kui juba peatati siis kasvöi otsitakse vöimalus trahvi teha .Neil nönda nimetatud jutuga seadusekuulekail pole mötet siin soiguda .Mis puutub politseiniku kes peatab siis alustame alustuseks sellest ,et peab esimesena ennast esitlema ja samuti on öigus nöuda dokumenti näha ,et fikseerida kellega on tegemist .Järgmisena on kohustatud politseinik ütlema koheselt esimese nöudmise peale peatamise pöhjuse, juhul kui hakkab jura pihta on öigus kohale kutsuda omale kaitsja .Juhul kui siiski tehakse trahv siis püütakse saavutada kiirmenetlus ja lubatakse selle eest teha vähem .Tegelikult väänatakse täiega maksimum . Nüüd on järgmine käik kohtusse avaldus ja kohtus vöetakse tehtud trahv poole vähemaks mis tähendab seda ,et kohtrukulusid ei ole vaja maksta ja samuti kaitsja kulud maksab riik .Möni vöib nimetada seda köike öigustamiseks aga tegelikuses tuleb ja peabki seisma oma öiguste eest .Praeguse seisuga planeeritakse köige eest tegema trahve täiega kaasa arvatud peensusteni turvavarustuses .Mis puutub veel trahvidesse siis her peminister tahab tihti tellitud lennikiga söita ja samuti on raha vaja selleks ,et söbralike islami terroriste kaitsta ,rääkimata igasugu riigihangetest samuti kust saab kaarega raha omale tasku .
a
alf/ 13. aprill 2016, 10:21
Trahvid saab kohtus vaidlustada , kui trahv on ebamõistlikult suur, aga lihtsam on neid mitte tasuda. Seaduslikele röövlitele vormis maanteedel on antud käsk trahvirahad koguda riigieelarve aukude täitmiseks ja ametnike suva järgi leida põhjus neid trahve väänata. Lõpptulemuseks on palju kära eimillestki. Läheb samuti ,kui aktsiiside tõstmisega. Need lihtsalt ei laeku.
t
tase/ 13. aprill 2016, 10:17
Trahvidega tehakse juba praegu vaesematele liiga, mis seal topeltmäärast rääkida!
Lahe pealkiri. Ärge tehke sigadusi, siis ei tee Teile ka keegi ''liiga''.
a
absurdsus kuubis: joogine ja helkurita inimene tänaval - trahv 800 eur./ 13. aprill 2016, 10:11
Lähen bussi helkur küljes, väljun helkurita. Kui sünnipäevalt ei juhtunud tulema ja nähte pole - trahv siis 400 või?
Aga kui helkur ja lõhnad juures, siis jälle 400?
Lolliks olete läinud või?
p
penskar maalt/ 13. aprill 2016, 10:57
Sorry ,aga kus krt nüüd need RK istujad ,keda me valisime ja PEAKSID MEIE eest seisma ... nemad olid esimesed 51 poolthäälega ,kellele see sigadus kohe meeldis ... isegi kohtunikud ja teiste kohtutegelaste suust oli küll rahulolematust kuulda , häbi võiks neil tagumikusügajatel olla ,ei mingit vastuvaidlemist , ise nad suurimad rikkujad tegelikult , aga no nende sissetulek ja näiteks minu oma 313 EUR-i , no mis me räägime . Ja põhjust leiab alati ,et su käest seda trahviraha kätte saada .
p
penskarile, 10:57/ 13. aprill 2016, 11:09
Sina penskar oma 313 euroga - käitu korralikult, siis pole vaja trahve MITTE SENTIGI maksta! Said aru? Kui aga rikud seadusi, siis MAKSA!
m
mimmu/ 13. aprill 2016, 13:35
Mine võta veelkord rohtusid , hommikune jäi sul väheseks ,või käi korra veel Seevaldist läbi ,äkki aitavad , kui on veel mida aidata ,aga vist lootusettu olukord sul ... :D :(
p
P./ 13. aprill 2016, 11:14
Väga hästi öeldud. Ja leian, et kui mõni paadunud roolijoodik koguaeg sama viga teeb, tuleks ta panna kinni ära üldse. Aga ei, riigil on raha vaja ja politseil vaja statistikat teha. See statistika ei too ühtegi inimest enam ellu tagasi. Võtke ja jätkake oma absurdiga, muud te teha ei oska seal puldis. Ja sooviksin teada, palju saab politsei trahvi kui räägib sõidu ajal telefoniga? Pigitate silma kinni? Palute vabandust ja korras? Olen seda korduvalt näinud Jõhvis. Siit järeldus, politseile ei kehti midagi!!
Ühesõnaga raha ei määra midagi peale selle, et riik rikastub migrantide jaoks! AITÄH!
h
Herbert/ 13. aprill 2016, 11:48
Kas sa tead palju maksab ühe kinnieetava ülalpidamine? Sina maksad ju.
k
Kui / 13. aprill 2016, 11:58
suur võiks olla trahv, kui kaks politseiniku poolmundris ja ametiautoga metsal sugueluga tegelevad ?
k
kas/ 13. aprill 2016, 10:06
see on toijutt, et Saare politseinikud ei peatagi Kallet, kui ta seal kadakate vahel ringi kimab?
m
Madis/ 13. aprill 2016, 10:03
Miks trahvida? Laske kohapeal maha ja asi ongi üheselt lahendatud!
l
Lugeja/ 13. aprill 2016, 10:02
100% väärtegude trahvi määrade tõstmine on teatud mõttes vaenulik. Ei usu küll, et meist keegi pole rikkunud, ega riku liikluseadust või mõnda muud seadust, kas hooletusest või tahtmatult? Vahe on selles, et kellel on korralik sissetulek ei olegi ehk oluline kui suur trahv määratakse. Kellel aga on
väike sissetulek, ei julge enam kodustki välja minna, mine tea kuna mida patustad. Kas ikka rahatrahvide määramisel, ühe vitsaga löömisega ikka on inimlik ja õiglane?
p
Poliitbüroo annab teada/ 13. aprill 2016, 10:20
See ongi eesmärk, inimesed hirmuga koju nälga surema tõrjuda, pärast tundub koonduslaager ka paradiisina!

v
....../ 13. aprill 2016, 10:02
väikesepalgalised ja penskarid tulebki välja suretada, need sunnikud takistavad meil viie rikkama hulka saamist
l
Lea/ 13. aprill 2016, 10:00
See pole küll põhjus, et kui olen vaene ja ostan auto ning kiman purjuspeaga ringi, hea on kui keegi viga ei saa, aga trahvi ei peaks maksma. Kui jõuad juua ja marutada, jõuad ka trahve maksta.
v
või kuidagi nii., pappi palavikus. rohud antud./ 13. aprill 2016, 10:11
Et siis nagu kui makstud saab edasi marutada.
e
eestist tuleb lihtsalt/ 13. aprill 2016, 09:58
s
Siia jääja/ 13. aprill 2016, 10:42
Head teed sulle ja võta mõttekaaslased ka kaasa
e
eestlane 09:58-le/ 13. aprill 2016, 11:10
LASE KÄIA! Sinusugustest ei ole üldse kahju! Üks loll Eestis vähem!
k
Kellamees/ 13. aprill 2016, 09:54
Mulle on sümpatiseerinud veel EKRE-lased...., eks näi, kuhu poole kalduvad- jaa või ei. Küll näeme siis, keda veel, jah veel valida kui üldse on kedagi valida !
s
selle ja muude sanktsioonide tagajärg/ 13. aprill 2016, 09:52
a) kes veel lahkunud pol, teevad pere peale ühe nö legaalse kodaniku, soovitav pensionär ja ülejäänud on töötud, kodutud jms.
b) teised lahkuvad
c) ei ole võimelised lahkuma ja lihtsalt suretatakse kurnamisega lõplikult välja
s
S80/ 13. aprill 2016, 09:46
Tahaks näha seda "vagurat lambamentaliteediga orja" kes allub sellisele väljapressimisele ja maksabki neid ulmelisi trahve?!
t
Tonu/ 13. aprill 2016, 09:43
Miks te ei saa aru,riigi majanduslikku seisu peab ka parandama,....jõulutunnelis te ju osalete ja annate raha latehaiglale,nüüd on riigi kord teilt raha küsida. Hääletage valimistel ikka IRL-I poolt .
n
NÕUAME:::KÕIK JÜRIÖÖL---;;; RAHVAS...TOOMPEALE!!!/ 13. aprill 2016, 09:42
1 TRAHVID KÕIK KAOTADA!!!!!####
2VANGID KÕIK VALLALE JA VANGLAD LIKVITEERIDA:::::::
3POLITSEI---LAIALI SAATA VÕI---B---VANGI;;;POLE VAJA----
n
NÕUAME:::/ 13. aprill 2016, 10:45
4. IDIOODILE ;;; RIIGIPALK JA TASUTA INTRANETT
5. NEED KES MINU TARK MÕTE TAPA ÄRA!!!!!

n
13. aprill 2016, 09:35
No liikluses pole meist keegi eksimatu. Trahv on kerge tulema. Need, kes siin arvavad, et ole seaduskuulekas ja ära riku seadusi, arvata võib, e ilmeksimatud. Vahe on vaid selles, et kellel kopsakam sissetulek, sellele ka see 100% trahvi tõstmine ei löö pükstelt tolmugi maha.
t
teadmiseks / 13. aprill 2016, 09:32
Valitsejate hing on roostes ja ülemisel korrusel peaks segumasinaga midagi ette võtma
s
sass/ 13. aprill 2016, 09:31
Järgmistel valimistel neid emme ei vali, kes trahvitõusu poolt hääletavad!
t
topeltmõnitamine / 13. aprill 2016, 09:30
Too on topeltmõnitamine, kus Valitsus on viinud oma riigi kerjusriigi tasemele ja nüüd hakkab kerjuselt ka keppi ära varastama.
a
ab/ 13. aprill 2016, 09:26
Täna otsustab riigikogu suure tõenäosusega oma pööningute taseme väärtuse üle!
f
Fakt/ 13. aprill 2016, 09:23
Statistiliselt on kindlaks tehtud, et iga liikleja rikub tahtmatult iga päev vähemalt 2 korda päevas liikluseeskirja. Taksole paigaldati seade, mis registreeris iga rikkumise ja andis sellest heliga teada juhile. Korralikul juhil tekkis 20- 30 rikkumist päevas. Neid trahve poleks juht võimeline maksma. Proovige sõita ja kaassõitja märkigu üles teie liikluseeskirja rikkumised, siis veendute.
v
vaene/ 13. aprill 2016, 09:23
ise pead ikka oma raha lugema, kui oled vaene, ela oma võimaluste piires, ära riku seadust, ei ole vaja purjuspäi kihutada.Mina pean küll trahvide tõstmist õigeks, aga selle raha kättesaamise protsess peab ka tõhusam olema.Mina pooldan tööle suunamist, kui ikka on aega juua ja laaberdada ja selleks ka raha on, siis paneme need tööle, las koristavad linnatänavaid.
j
Jalakäijale/ 13. aprill 2016, 09:51
ega trahve ei väänata ainult joobes sõitjatele, selles hullumeelses liikluses võib lihtsalt veidi eksida. Ainult kaamera ees piirdub politsei hoiatusega, muidu trahvib mõnuga valimatult.
a
Ahsoo/ 13. aprill 2016, 09:58
Et trahvi saavad ainult purjuspäi kihutajad ???? Mis maailmas mõned küll elavad ?
j
juhm/ 13. aprill 2016, 09:06
Ma võin olla relikt, kuid...
15 aastat tagasi sõitsin ma 25. detsembril kell 1.00 öösel läbi inimtühja asula 90 km/h. Otseloomulikult peatas mind peale kurvi politsenik, sest olin ületanud kiirust 20 km/h.
Politseiautos olin ma turris nagu okassiga. Ja siis ulatas politsenik mulle jõulukaardi ja lumekaabitsa. Soovis häid pühi ja ütles, et ära enam nii tee. Ja ma lubasin, et ei tee.
15 aastat olen ma oma lubadust pidanud. Siiani sõidab minuga kaasa jõulukaart ja lund kraabin talviti sama kaabitsaga. Aga .... ma tean kindlalt ka seda, et kui ma oleks saanud sel ööl õigustatud trahvi inimtühjas asulas kiiruse ületamise eest, siis nii korralik ma ei oleks. Ma oleks ikka turris okassiga, mis sest et oma viga.
n
nii/ 13. aprill 2016, 09:09
Vot, ja nüüd saad mitu tonni trahvi, usaldad siis veel seda skisofreeniliselt käituvat politseid?

m
manfred/ 13. aprill 2016, 08:49
Enesekontrolli valdaval inimesel on liiklustrahv enamvähem 100% välditav.
t
13. aprill 2016, 09:11
Treenime trahvide kaudu vaimuhaigeid perfektsioniste, äkki taoks niisama kuubikuteks või teeks liimiks? Keegi ei valda enesekontrolli 100% igas olukorras, kõiki on võimalik endast välja viia!
m
manfred/ 13. aprill 2016, 09:53
Sellel ühel korral trahvi saada on kaduvväike võimalus. Sõidan üle 20 000 km aastas nii suvel kui talvel (ei ole professionaalne autojuht, eraisiku kohta pole see kiolmetraazh aga teab mis väike :)) ja aastas satun tavaliselt kord- kaks kas lauspuhumisse või rehvimustri kontrolli ja paar korda näen ka teeääres kiiruse mõõtmist. Samas on lehest lugeda tegelastest kes on kiirusega aasta jooksul 5- 10 korda trahvi saanud - kuidas see küll on võimalik mõtlen? Enesekontrollita vaimuhaigusekahtlusega inimene ei peaks ei juhilube saama ega ka autoga liikluses osalema.
Juurika Jorss/ 13. aprill 2016, 10:13
Mõningaid näiteid: sugulast trahviti suvel naelkummidega sõitmise eest- kevadel naelu eemaldades jäid märkamata 2 pori alla jäänud poolikut naela - trahv; tuttaval 2 päeva üle tähtaja läinud tulekustuti kontroll- trahv; tuttaval nädal üle aja läinud arstitõend- loeti lubadeta sõiduks - trahv; jne.... kas tõesti liiklusohtlikud rikkumised???
a
aga/ 13. aprill 2016, 10:32
Sõitku bussiga, kui ei suuda midagi meeles hoida.
s
sinu arvamus/ 13. aprill 2016, 11:43
Aga sina osta statoili stardipakett endale.
k
Kris/ 13. aprill 2016, 08:42
OO my god, millest siin jutt käib? Inimesed tehke palun omale selgeks, mis on trahvid! Neid tehakse seaduse rikkumise eest! Ma ei saa üldse aru milleks selline kisa. Seadust ei tohi rikkuda. Seega ei ole mingit vahet, mis summasid rikkumise eest küsitakse. Häbi ei ole teil siin halada v? Katsuge hommikul uksest välja minnes ka mõni päev ometi kaine olla, mitte kihutada, liiklusmärke ja kaaskodanikke jälgida, kui see tõesti nii raske on, siis kasutage ühistransporti ja käige jala.
j
juhm/ 13. aprill 2016, 09:08
Kullake,
kaotad jalutades helkuri ja hoops, trahv kaelas. Nii lihtne see ongi.
f
fakt/ 13. aprill 2016, 09:08
Inimesed EKSIVAD ja alati üldse mitte tahtlikult! Politseiriigis loomulikult ei ole inimesed enam inimesed ja puudub ka vajadus arvestada tahtmatute eksimustega.
a
arvamus/ 13. aprill 2016, 09:13
Tore, et on vähemalt 1, kes kunagi ei eksi, pole väsinud, mõnikord hajunud tähelepanuga või olude sunnil poolhaigelt roolis. Kui juhtud vales kohas rikkuma, lööb politsei kohe kirve selga, näiteks pensionäril poole aasta (aasta) pensioni suuruse.
p
poliitkorrektne vastus/ 13. aprill 2016, 09:20
Sure maha, mis sa sinna rooli ronid poolhaigena!
p
Päti hala/ 13. aprill 2016, 08:40
Seaduserikkumine ei ole kohustuslik. Kes rikub, peabki saama täiega!
m
marks/ 13. aprill 2016, 09:15
Saan aru ja seaduserikkumise karistust ei vaidlusta, Aga tore oleks elada riigis kus karistused oleksid proportsioonis, nii penskarile kui ministrile. Aga millal se aeg tuleb ja kas minu silmad seda näevad ? Ei vist!
u
Urrr/ 13. aprill 2016, 08:37
Tegelt peaks kehtima trahv vastavalt sissetulekule.
Ja ei saa aru kuidas saab aegunud juhiloaga sõitmine olla nii raske kuritegu, te lausa 2400€ selle eest määratakse. Mõni ei saa purjus peagagai sellist summat....
m
maali/ 13. aprill 2016, 09:30
miks vaid sissetulekule ? ikka väärtushinnangule ! et mõjuks tuleb pitsitada seda, millest enim lugu peetakse - poliitikute puhul näiteks võimalust olla valitud järgneva ... aasta jooksul valitavatesse organitesse või määratud riigiettevõtete nõukogudesse.
l
lootus!/ 13. aprill 2016, 08:36
Loodame,et Rõivase inimvihkajalik valitsus varsti kukub. Olgu nad neetud!
i
irw/ 13. aprill 2016, 08:48
Brüssel juba kiunub, et rahvas on kaotanud usalduse kõigi institutsioonide vastu, nii kohalike valitsuste kui ka EU vastu tervikuna, kuna oma inimeste heaks ei tehta enam üldse midagi. Revolutsiooniline olukord kogu Euroopas küpseb megakiirusel. Taani referendum oli alles algus.
Seni võib ju üritada trahve mitte saada, aga hajameesluse ja inimliku eksimise eest kaitset ei ole ega tulegi, vähemalt mitte selle valitsuse ajal.
n
nulltolerants/ 13. aprill 2016, 08:51
et siis purjus peaga sõitmise ja varguste tolereerimine on inimsõbralik? Sa oled väga rumal inime
v
Valitsus maha!/ 13. aprill 2016, 08:58
Vaja on uut valitsust, kes roolijoodikud, tapjad ja liiklusmõrvarid kuulutaks kangelasteks ja laseks vanglast välja. Kõik trahvid tühistada ja politsei likvideerida! Elagu laibamäed, tugevad jäävad ise ellu!!!
e
Et/ 13. aprill 2016, 09:10
Väga rumal inimene on hoopis see, kes laiemat pilti ei näe ja üritab elementaarsete tõdedega teistest targem olla.
v
13. aprill 2016, 09:18
Vargusi ei uuri ammu enam keegi! Paari kuu pärast saad kirja, et juhtum lõpetatud ja kõik, selle pärast juba aastaid ei pöördu inimesed kuriteteadetega politseisse.
Kurjategijad hoitakse just hoolega vangimajast eemal, et inimesi terroriseerida, kes selle korraldanud on? Roolijoodikute otsutega ei ole kurisis, aga trahvimäärade mitmekordistamine ei puuduta sugugi ainult roolijoodikuid vaid ka jalakäijaid, lapsi, kes koolis käivad. Kujutad ette,et su laps saab helkuri kadumise eest megatrahvi? Kuidas te nii juhmid olete, et seaduse mõjusid laiemalt näha ei suuda?
m
marks/ 13. aprill 2016, 09:22
Inimvaenulik räägid. Kui trahvid on eelarve osa , mida sa siis ootasid. Küll kleebitakse miskit külge , kui riigieelarves raha puudu jääb, Käsu korras käib trahvide määramine. Riputame ajakirjandusse propagandistliku loosungi , küll leidub kaasatulejaid ( näide kooseluseaduse ajupesu) ja ongi tehtud. Enamuse soovil.
e
ei mõista kisa/ 13. aprill 2016, 08:34
Ma lihtsalt ei saa sellest kisast aru, kuidas saab trahvidega liiga teha? Sa ära ületa siis kiirust, ära sõida purjus peaga või narkouimas ära käi vargil, siis ei pea ka trahvi maksma. Minu meelest nii lihtne see ongi. Kui aga seda kõike teed, siis peadki saama täie rauaga. Maksad ära või istud kinni. Ja kes seda korduvalt teevad võiksid üldse ennast ise vabatahtlikult ära uputada.
l
Loll oled?/ 13. aprill 2016, 08:43
Kaine peaga , nagu mingi jewropeedik-pehmo! Venemaal panevad kõik purjuspeage, kes on eluvennad ja meil ka, ainult pehmod joovad piima. Õige mees paneb igal pool nii, et tatt ja veri lendab, nagu ütleb Lp. Kesksaadik, las nõrgad hävivad rataste all, või kurika läbi!
t
Tervishoiunõunik/ 13. aprill 2016, 08:29
Millega see sm.Reinsalu mõtleb,kui juhiluba on pensionäril aegunud(aga see on teataval määral meditsiiniline probleem),sellega ei kao ju oskused,siis võimalus lajatada 2400-se trahviga,tule taevas appi.
a
autojuht/ 13. aprill 2016, 08:38
Oskused ja reageerimiskiirus ju muutuvad vanusega ja kui med tõendit ei anta, on selleks kindel põhjus. Kui juhiluba ei kehti, s t dokumendid ei ole korras - ei sõida.
r
13. aprill 2016, 08:49
Räägi nüüd täpsemalt, kuidas juhi kaelaümbermõõt reageerimiskiirust vahendab?
v
vaatleja/ 13. aprill 2016, 08:39
Pensionäril ongi aeg kusagil metsakolkas nälga surra, sest ilma kehtivate lubadeta poodi ei saa ega vallamajja abi küsima, ega küsimisest söönuks nagunii ei saa. Kui veel 2400 eurot trahvi ka selga kärutatakse polegi muud kui kuul pähe, pensionäride suitsiidid on kasvav trend igas mõttes, peagi lisanduvad invapensionärid. Sellise surnukstrahvimise tulemus saab olla ainult ülikiirelt kasvav usaldamatus selle riigi vastu ja EL vastu üldse.
p
Pensionärid/ 13. aprill 2016, 12:19
ongi liikluses kõige ohtlikumad. Ületavad teed seal, kus jumal juhatab ja rooli keeravad ka nii nagu liikluses oleks ainult tema ja veel üks Zigull.

n
Nipik/ 13. aprill 2016, 08:25
Ka väike tahv on tõhus! Kuigi ma saan hakkama oma palga juures 200.- eurose trahviga, mõjub mulle ka 20.- eurone trahv samavõrra korralekutsuvalt. Ma ei soovi lihtsalt ühtegi eurot niisama tuulde loopida. Aga vigu tuleb elus (liikluses) ikka ette. Küll on kiire ja "gaas jääb peale", küll jjääb mõni märk märkamata.... Kui trahviraha määrasid pole ametnike jutu järgi 15 aastat tõstetud (mida ma ei usu!), siis ei pea neid mitte 2 korda tõstma. On võimalus tõsta ka 20%. See jutt trahvidega mõjutamisest on paljas suitsukate riigikassa täitmiseks, mille nad oma ebamõistliku majandamise ja raiskamisega tühjaks kummutanud on!
h
huhh/ 13. aprill 2016, 09:01
See on poliitiline otsus trahvidega eelarvesse raha koguda, midagi muud selle otsuse taga ei ole olnud ega tulegi kunagi. Kui sa autoga enam ei sõida leitakse uus põhjus trahvimiseks, kui tagavad siis tulevad voodi juurde valvama, mis asendis sa seksid, sest islam on selle ka täpselt ära reguleerinud, kuidas tohib. Milleks ennast lollitada?
Türki on vaja raha saata, Kreeka võlad maksta, miljardid vaesed kogu maalimas loodavad eestlaste rahalise abi peale, pagulased on vaja surmani ülal pidada koos pesakondadega, ettevõtlus surnuks regulerida, konstrueeritakse totaalset kriisi kõigis eluvaldkondades koos elanike laostamisega. Keeleoskajaid peaks ju olema lugege, mis plaanid on poliitikutel, kes on illegaalsete võtetega võimu üle võtnud. Järjest saavad teoks kõik "vandenõuteooreetikuteks" sildistatud inimeste jutud, sh USA presidendivalimiste katkestamine Colorados. Peavoolumeedia lihtsalt vaikib, aga sündmus ei muutu sellest olematuks.
m
Mhh/ 13. aprill 2016, 08:25
Juhtus, et sain trahvi alla 15km kiiruse ületamise eest täpselt 2m enne linna piiri lõppu. Tõesti pole mingi patoloogiline kihutaja, pere istus 20 minutit maantee ääres autos, sõidukid kihutasid mööda tunduvalt kiiremini ja ausalt öeldes muretsesin kohutvalt nende ohutuse pärast. Kas sellise trahvi tegemisega on nüüd liikus ohutum? Ausat öeldes...
a
Ants/ 13. aprill 2016, 09:26
Mis seal vahet on? Rikkusid- said trahvi. Lepi sellega.
Arusaamatu kiun sel teemal, eks pööbel karjub, kuna keegi ei raatsi artikli lugemiseks osta piletit või paberlehte. See on selge, et selle trahvimäära kahekordistamisega tahetakse riigikassat täita, väitku Reinsalu, mida tahab.
Aga see ei ole nüüd nii mustvalge, et kohe saadki maksimummäära. Praegu ka ei saa ju.
Kõige lihtsam on olla liikluses viisakas, siis ei teki ka probleeme. Aga eks rullnoksidel läheb elu raskeks, sellest ka kisa.
m
Mhh/ 13. aprill 2016, 13:48
Tõesti või? Minul oli see esimene "rikkumine" ja trahv 20- aastase sõidukogemuse juures.
Teiste pööbliks nimetamine näitab lihtsalt olematut lastetuba. Aga eks tuleb sellega leppida. Kuhu siis kirjutades see viisakus jäi?
m
Mhh/ 13. aprill 2016, 13:48
Tõesti või? Minul oli see esimene "rikkumine" ja trahv 20- aastase sõidukogemuse juures.
Teiste pööbliks nimetamine näitab lihtsalt olematut lastetuba. Aga eks tuleb sellega leppida. Kuhu siis kirjutades see viisakus jäi?
m
Mhh/ 13. aprill 2016, 08:25
Juhtus, et sain trahvi alla 15km kiiruse ületamise eest täpselt 2m enne linna piiri lõppu. Tõesti pole mingi patoloogiline kihutaja, pere istus 20 minutit maantee ääres autos, sõidukid kihutasid mööda tunduvalt kiiremini ja ausalt öeldes muretsesin kohutvalt nende ohutuse pärast. Kas sellise trahvi tegemisega on nüüd liikus ohutum? Ausat öeldes...
i
IRL/ 13. aprill 2016, 08:22
j
Juuni 1940./ 13. aprill 2016, 08:13
No küll käed sügelevad!!!
s
SEEOM;;;ÕUDNE---ELU/ 13. aprill 2016, 08:04
VARSTI---OM NII,,,,ET SÕIDA!!!VAI AINULT KAINE::::PÄÄGA,,,AGA KUI OM VAJA JÄREL KÄIA###SIIS KUI OTSALÕPEB---KES TOOB JUURE,,,KAS PIHKUR VÄÄ????
s
seda, et ... / 13. aprill 2016, 07:56
Aga trahvide eesmärk oli vist sundida inimesi reeglitest kinni pidama? Noh, nüüd tuletatakse jõulisemalt meelde, et liikluseeskiri ei ole ilukirjandus vaid midagi enamat.
r
RT/ 13. aprill 2016, 08:12
Eksid. Riigi üks põhifunktsioone on karistamine. Riik ei eelda sugugi, et rikkuiste arv väheneb sellega. Ja ei vähenegi. Pigem suureneb. Kui mina peaksin kogemata mingi 2000 eurose travi saama, siis ma pean tõenäoliselt vargile minema.
K
../ 13. aprill 2016, 09:19
Kuidas saadakse "kogemata 2000 EURi trahvi". See on nagu kogemata vägistaksid kedagi....Ma paneks igale lohhile kaks tonni trahvi, keda ma iga hommiku näen Vabaduse puiesteel tööle kiirustades punase tule alt süüdimatult läbi sõitmas. Või on see okei, kui on kiire????
o
O_______O/ 13. aprill 2016, 09:24
Riigi põhifunktsioon on karistamine? Kus kassikoolis sellist "haridust" jagatakse?
a
A/ 13. aprill 2016, 07:54

j
ja ei ravi kuidagi./ 13. aprill 2016, 07:53
Kui tegelased väidavad et hullus on tabanud liiklust, siis tuleks nagu vastavat arsti kasutada.Mida see hull ikka neist numbritest vahib neist ta nagu nii aru ei sa seal arvel.
0
0/ 13. aprill 2016, 07:50
okupatsioonivõimude trahvipolitsei
p
pann/ 13. aprill 2016, 07:49
panama panga kliendid saavad ju miinimumpalka, kuigi omavad viis maja ja seitse autot, nemad saavad pensionäriga sama suure trahvi, sest neil miinimumpalk ja oskavad optimeerida lollidelt raha
a
A/ 13. aprill 2016, 07:46
2400 trahv pensionärile ,kelle pension on 300 euri -kas see on mingi eriti sadistlik aprillinaii või ???
s
13. aprill 2016, 07:35
sina vaene ole vakka ... .... .... .. ....,
muidu abirahast ilma jääda võid.
s
suli / 13. aprill 2016, 07:32
kõige ehtsam politseiriik inimene peab kogu aeg ringi vahtima et kust järgmine nähv tuleb
l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 07:47
See on ikka alandav küll, kui pead seaduskuulekas olema.
m
mats/ 13. aprill 2016, 07:57
Eesti riik tahab ühe miljonilise elanikkonna juures koguda sama suure trahviraha, kui Saksamaa oma sajakolmekümne miljonilise elanikkonna juures. Parim koonduslaagri pidamise viis.
p
Pärdik/ 13. aprill 2016, 08:44
Harimatus kuubis - Saksamaal elab ca 80 milj. ja Eestis ca 1,5. Ainult harimatu pärdik paneb mõlema numbri puhul 1,5 korda mööda. Võiks olla nii, et enne kui põhikool lõpetamata, kommima ei pääse!
p
Pärdikule/ 13. aprill 2016, 09:26
Rahvaarv ei loe, kui jutt on POLIITIKAST!
a
arvaja/ 13. aprill 2016, 07:29
Eks IRL tõstab jälle koos trahvimääradega ka reitingut...
j
ja respuublik/ 13. aprill 2016, 08:01
Veskimägi võrgutasusid jne jne
TRAHVID??? VABARIIGI KODANIKUD SAADE ETV..:::::/ 13. aprill 2016, 07:09
TÄPSELT REINSALU JUTT OLIGI NII ,,
1;; ET PIKENDAME TRAHVI ((500€ ) JUST MAKSMISE AEGA ,,
SIIS PENSIONI SAAJA ---VÕI SIIS ""PUUDEGA INIMENE SUUDAKS
KAHE KUU PENSIONIST TRAHVID ÄRA TASUDA ????
KALLIS EESTI KODANIK:::
TULEB MINNA 22.04 TOOMPEALE JA NÄIDATA OMA JÕUDU
TULEB HULLUD MINEMA KAIGASTEGA AJADA:: ???
SEE ON JUBA ÜLIM SIGADUS --OMA INIMESTE KALLAL;;
2:: SIIN VÕIB JUHTUDA SELLINE OLUKORD ____ET VAENE
INIMENE ---- JÄÄB TÄITSA ILMA LEIVATA ---JA ELAB KUU AEGA NÄLJAS ;????
s
Seewald/ 13. aprill 2016, 07:32
Ära karju, võta tablette. Rikkumine ei ole kohustus. Kui laual pole leiba, ei pea purjus peaga uue viina järele kihutama.
k
kuule sina puudega.../ 13. aprill 2016, 07:36
Valitsus ei käse sul seadust rikkuda ja seeläbi karistusena trahvi saada.
Kui sa oled loll või vaene, siis oleksid need nagu eeldused, et võid karistamatult ükskõik kellele kaikaga anda ?
PS. Inimese puue ei anna talle mingit õigust ega õigustust avalikus ruumis viha õhutada

l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 06:56
Riigikogu liige siseneb asulasse kiirusega 55 km/h, trahv 2000 eurot. Purjus , töötu , lubadeta jorss lendab kindlustuse ja üklevaatuseta mürsuga asulas kiirusega 155 km/h , trahv 200 eurot. Vot selline süsteem oleks sotsiaalselt õiglane ja turvalisust tagav?
o
Oled/ 13. aprill 2016, 07:33
Ajupuudusega? Loe artikkel läbi- ilusti on kirjutatud, et täpselt sama rikkumise eest saab Normaalne inimene neli korda suurema karistuse kui rkogu parasiit.!Ja tavaliselt rkogu parasiit pääseb vastutusest. On sul lugemisoskusega probleem või arusaamisega ?
t
Tõeleid/ 13. aprill 2016, 07:36
Kuna meil on demokraatlik riik,
siis tuleb kõiki võrdselt kohelda.
Kui on ikka 2 000 siis olgu kõigile.
e
Et/ 13. aprill 2016, 09:15
Kuna meil on demokraatlk riik, siis tuleb kõiki võrdselt kohelda.
Kui on ikka keskmine palk, siis olgu kõigile ???? Miks ka mitte nii ???
l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 07:45
ok, asendame riigikogulase tubli pereisaga.
sisu jääb samaks. Vaesus ja lollus ei ole põhjused , mis karistusmäära peaksid vähendama. Ärme räägi ainult liiklustrahvidest vaid üldse karistamistest. Kui paralleele tuua, siis selle järgi võiksid ju narkomaanid rahuga varastada ja tappa? Kui sul on töö ja elamine, siis sama kuritöö eest läheksid aastateks kinni? Kuritöö ei ole sinule ühiskonna poolt pealesunnitud tegevus. See on sinu enda loll valik, mille eest peab vastutama
o
Olav the elumees/ 13. aprill 2016, 11:37
Kuule Lorenz, kas sul seal kolba sees ka mingeid teadmisi leidub või pritsid sa siin niisama tatti? Iga ajuhälvik peaks ju aru saama, et trahvimäärad lähevad võrreldes teiste arenenud EU liikmesriikidega ebanormaalselt suureks. Kindlast nõustun nohikuteleeriga selles osas, et seadust ei pea rikkuma, aga no mõne väiksema eksimusega oled ilmselt ka sina, laitmatu taustaga seaduskuulekas kodanik, hakkama saanud. Seega ära tooda häma, kui ettekujutus ashast puudulik on.
o
Olav the elumees/ 13. aprill 2016, 11:37
Kuule Lorenz, kas sul seal kolba sees ka mingeid teadmisi leidub või pritsid sa siin niisama tatti? Iga ajuhälvik peaks ju aru saama, et trahvimäärad lähevad võrreldes teiste arenenud EU liikmesriikidega ebanormaalselt suureks. Kindlast nõustun nohikuteleeriga selles osas, et seadust ei pea rikkuma, aga no mõne väiksema eksimusega oled ilmselt ka sina, laitmatu taustaga seaduskuulekas kodanik, hakkama saanud. Seega ära tooda häma, kui ettekujutus ashast puudulik on.
l
Lorenz/ 13. aprill 2016, 12:31
Kannan hetkel kehtivat liikluskaristust. Sain linnas kiiruse +31 km/h eest oma laksu. Mul pole mingit õigustust, et tühi tee ja liiklejate puudumine jne.jne.jne.
Piirkiirus on eeskirjaga määratud ja see on täitmiseks. Minul vedas. Sain miinimumsummast poole väiksema trahvi. See-eest toimib see täiega ja ligi aasta olen ilmselt 99.9% korrektne liikleja. Oma lollus, et vahele jäin, ei osanud riski hinnata ja karistus on seetõttu OK. Selge on see, et ega see trahvi suurus ja politseinikud kapitaalset minu liikluskäitumist ei muuda. Alati jääb kassi hiire mäng ja risk. Kui ma selles mängus kaotan, siis tuleb see kaotus vääriliselt vastu võtta, mõttetult kaduv raha ära maksta ja mitte vinguda ja süüdistada oma vigades teisi....kuni järgmise apsuni

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee