Eesti uudised

ENDINE MUUSEUMIJUHT: geinäitus ei sobi okupatsioonide muuseumisse

Siim Randla, 13. aprill 2016 06:00

32 KOMMENTAARI

s
sobib küll/ 16. aprill 2016 22:21
k
konsa/ 14. aprill 2016 07:02
ENDINE MUUSEUMIJUHT: geinäitus ei sobi okupatsioonide muuseumisse
-.-.-.
REPRESSEERITUD tutvusid HOMOSEKSUALISMIGA GULAG’is, kus homod neid VÄGISTASID.
antud näitus on HOMODE SEKSUAALVÄGIVALLA HEROISEERIMINE
-.-
Konfutsius;
kui ISELOOM võidab KULTUURI on tulemuseks MATS
-.-
sama kehtib ka "kullatud pronkssõduri" valmisvorpija kohta
kui see näitus avatakse, siis protestist HOMOVÄGIVALLA vastu, tuleb need eksponeeritavad perverssused, rikkuda, hävitada
k
KUI OM--OIDINI;;::--/ 13. aprill 2016 13:39
KUI OIDINI!! MEHED MIND TAHAVAD--SIIS OLEN NÕUS::: NEMAD VÕIVAD MULLE PEPU-SEKSI ANDA::: OM NÕUS...::
v
Vaiki, õnnetu/ 13. aprill 2016 20:48
s
13. aprill 2016 10:15
See on nüüd uus normaalsus....kõik püha mutta talluda ja igaks juhuks s..taga üle kallata.Avandi tegi ju ukse lahti koos oma jüngritega ja nüüd täiskäigul edasi.Järgmisena heiskame riigipühadel vikerkaare lipud....Riigikogu teeb selleks juba jõudsaid ettevalmistusi.Aga meie istume ja lihtsalt vahime pealt....palju õnne meile!
m
Marina/ 13. aprill 2016 10:09
Või on see näitus siis hoiatuseks, milline okupatsioon meid nüüd viimasel ajal tabanud on ... ehk siis õige - VABAMU, ehk uus samasooliste ojakulatsioonide muuseum
t
to mõistmatu/ 13. aprill 2016 09:49
oma meestevahelisi suguelundi üksteise pärakusse toppimise mänge mängige kapis edasi,me ei pea seda jälkust nägema.
IGASUGU PERSE NUSS....:.:/ 13. aprill 2016 10:04
VALITSUSE POOLT KEELATA
JA VOT SIIN ---VÕIB JULMALT TRAHVIDA::: KAS VÕI SAJA KORDSELT
1;;; VÕI ISEGI TEISE LAPSE VIGASTAMISE EEST ;;MAHA LASTA::
HITLER ---ÄRKA JUBA ÜLES???
m
Muuseas/ 13. aprill 2016 17:38
Selle, nagu sa nimetad - perse nuss'iga - tegeleb pea sama suur protsent heteropaare kui gaymehi ehk siis 30-40% paaridest. Miks heteropaaride puhul see ei ole probleem aga homode puhul on? Väga silmakirjalik. Samas ei saa aru mida see "perse nuss" puutub antud näitusesse? Seal ei ole pilte a'la Tom of Finland.
m
mõelge ise/ 13. aprill 2016 09:41
Homondus on meie kultuurile ja kommetele võõras nähtus - nüüd on see OKUPEERINUD meie kultuuriruumi ... järelikult sobib sinna muuseumi suurepäraselt.
Okupatsioon toimub mitmel tasandil ja erineval moel ... kõik ,mis vastuolus meie eestluse põliste väärtuste ja tavadega.
a
Ajuvabamu/ 13. aprill 2016 09:04
Siinkohal ei tahaks emand Aruga nõustuda. Antud näitus sobib okupatsioonide muuseumi kui hoiatus, mis juhutub siis, kui hullusest tehakse "normaalsus" ja asutakse seda väe ja võimuga peale suruma.

k
Keskmine eestlane/ 13. aprill 2016 08:48
Nii kui kostub sõna "homo", võtab keskmine eestlane tuld nagu hea kuiv pird.
Minu meelest sobib see näitus sinna nagu iga teine näitus, mis kajastab ajastule omast represseerimist. See ei ole propaganda ega reklaam. Mida rohkem kõiksugu "targad" selle ümber jahuvad, seda enam saab näitus kõlapinda. Nii, et homoaktivistidele on homofoobid vägagi kasulik tööriist.
t
Tervishoiunõunik/ 13. aprill 2016 08:44
Selline vanema põlvkonna mälestuse mõnitamine teebki meie iseseisvusele lõpu.No ei oska me oma riiki pidada.Kas siin jälle Kremli seltsimeeste käsi mängus,ei ikka omad erinevuse rikastajad.
NO KUI TAHAD .::::VÕIKSIME STALINI KORRA JUBA TEHA::/ 13. aprill 2016 10:09
1;;; EGA MEIE VALITSUS ---RÜNDAB SAMUTI OMA EESTI INIMEST:::
VAADAKE --TÄNAST UUDIST ....
NAGU SEE LIIKLEJA EKSIB ,,,SAAD SELLISE KARISTUSE
ET PAREM OLEKS ARESTI ---KAMBRIS SUPPI SÜÜA::?? ?
KUHU PERSE ME VÄIKSE OMA RIIGI ÄRA LAMMUTAME ;;
TULEBKI VÄLJA ---ET ILMA VENE ABITA
PÖÖRAME TÜLLI ---TEEME HULLE SEADUSI,,
2;; JA MATAME JUBA ISE ----""VANANEVA EESTI INIMESE ÄRA:??
n
Nüüd.../ 13. aprill 2016 08:29
..topitakse neid geisid igale poole.See on lausa rahvale näkku sülitamine,teha näitus Okupatsiooni muuseumis.
Elasid aastaid rahus,vaikuses,elage edasi ja ärge nõudke oma õigusi jne.Rahvas ka rahulikum,ise tõmbate oma promomistega rahva vaenu üles.Egas ei ole ikka küll normaalne,kui mees elab mehega ja naine naisega.Taeva isa lõi ikka mehe ja naise ning nende kooselus sündisid lapsed.Maailm on haige...
p
pressime ja tuleme!/ 13. aprill 2016 08:16
Oi jeh, nagu "Radarist" kuulda, pandi geiteema ka "Savoy balli" ???
m
miks ei sobi/ 13. aprill 2016 08:11
kui nad sobivad parlamenti, valitsusse ja ..., siis sobivad igale poole
Kurb on aga see, et nad soovivad ka pedofiiilid olla ja lapsi ahistamiseks lapsendada
h
Hmm/ 13. aprill 2016 08:26
Kas tõesti ahistamiseks? Päris palju lasteahistamise juhtumeid on ka heteropaaride peredes, mis me nüüd siis teeme? Lõpetame lapsendamise võimaldamise üleüldse?
ä
Ära/ 13. aprill 2016 16:14
siin õigusta midagi. Nii loll vabandus ei isegi vett. See ei anna õigust veel (taha) keerata.
j
Ja-jah/ 13. aprill 2016 08:09
Selle näitusega labastatakse selle muuseumi olemus, kui selline jama seal hakkab sageli olema,siis olgu ta nimeks kasvõi vabamu..
s
suuk/ 13. aprill 2016 08:02
Tänapäeval on refi valitsuse all kõik peapeale pööratud. Vähemused dikteerivad enamusele kuidas enamus mõtlema ja elama peab.
NO REFORMIKATE VALITSUS :::::2016/ 13. aprill 2016 10:12
PANEB OMA PEAKESE ---ISE PAKU PEALE ""TAAVI ---NÜÜD VÕID KINDEL OLLA ____ME ISE KUTSUME PUTINI APPI::
KAS ON RÕIVASEL MÕISTUST PEAS ,,""""ET OMA VANANEVAT RAHVAST PEAKSIME IGA PÄEV HOIDMA::????
AGA TEIE BRÜSSELI SAATANAD ---MÜÜSITE EESTI JUBA MAHA::
m
Meie igapäevast vaimset terrorit..../ 13. aprill 2016 07:45
Eakatele inimestele hinge laskmiseks lausa hiilgav idee. Ärge viige oma lähedasi sellisele nätusele ja jääb kahju saamata. Õppige ennast ja oma lähedasi kaitsma institutsioonide vaimse terrori eest, nõukaajal saadi hakkama ja nüüd siis on mõistus otsas? "Ne nado tšitatj Pravdu, ossobenno posle užhina" kehtib universaalselt igal ajal, see on elementaarne vaimne hügieen hullumise vältimiseks.
Vaimseid terroriste ei tohi usaldada üldse milleski, nad ajavad inimese hulluks oma vastukäivate ideedega ja siis teevad ohvriga täpselt seda, mida ise tahavad ja ohver on võimetu vastu hakkama.
Hoidke heaga kaugele sellisest inimjätistest.

o
Okupatsiooniohvri ema./ 13. aprill 2016 07:38
Kas meil hakatakse okupatsiooniohvrite üle ametlikult irvitama. Mu poeg suri nõukogude armeeteenistuse tagajärel. See on tema mälestuse solvamine.
PALJUD ENSV--EMAD ...OOTAVAD / 13. aprill 2016 10:15
OMA POEGI TAGASI ---AGA EI ENAM :::TAPETI
JÄLLE JULMA POLIITIKAGA --KA RAHU AJAL EDASI::
PALJUD ENSV--EMAD ...OOTAVAD / 13. aprill 2016 10:15
OMA POEGI TAGASI ---AGA EI ENAM :::TAPETI
JÄLLE JULMA POLIITIKAGA --KA RAHU AJAL EDASI::
m
Mõistmatu/ 13. aprill 2016 07:35
Miks üldse antakse homofoobidele sõna? Et geinäitus on küll tore asi aga tehke seda oma kodus teki all kus keegi seda "jäledust" ei näeks? Jube silmakirjalikkus... Mis vahe on heteronäitusel ja geinäitusel? Kas geid ei olegi smasugused inimesed nagu heterod? Päris kindlasti on ka ennem Okupatsioonimuuseumi väljapanekutes olnud palju mittetraditsioonilise orientatsiooniga inimeste pilte.
t
13. aprill 2016 08:01
Tehku see pugemisnäitus mõnes kohvikus või muul neutraalsemal pinnal, aga teevad sinna, kus käivad eakad inimesed, kellele on niigi juba raskusi lollustega kohanemisel, kui mõni saab kohaeal infarkti või insuldi, kes siis vastutab?
v
Vaata,kulla mõistmatu./ 13. aprill 2016 08:44
Ühed on normaalsed,terved inimesed,teised aga haiged.Selles ongi vahe.
m
Mis mul viga on?/ 13. aprill 2016 07:33
See on eneseaustuse küsimus.
Muuseumi olemuse tuum on kajastada olnut, fakti- ja teadmistepõhiselt.
Mis on mäluasutusel ühist fiktsiooniga-väljamõeldistega?
Kus on ametialane uhkus, kus on isiklik vastutustunne muuseumi juhtkonnal ja nõukogul, et "eesti rahva poolt" külalistele mallatakse esitleda muuseumis väljamõeldisi?
Maailm on kalk(uleeriv) ja igasugune väljamõeldiste esitlemine muuseumis, eriti veel sellises mis esitleb eestlaste ajalugu, on välise propaganda poolt ärakasutatav poliitilisel tasandil demonstreerimaks vähest tõsiseltvõetavust ja küsitavat usaldusväärsust.
Kus on ametialane ettenägemisvõime, et see mis sa teed ei ole ainult see mis sa teed,
s.t ei piirne vaid sellega mida sa teed?
Ja kõige selle juures hiljem küsitakse raha oma ekspositsioonipinna laiendamiseks.

Ning veel. Kuivõrd:
"Näitusele on seatud vanusepiirang - ei ole soovitatav alla 18-aastastele.
Näitus on avatud 15. aprillist 9. oktoobrini 2016.
( http://www.okupatsioon.ee/index.php/en/naeitused-ja-suendmused/13-uudised/54-naeituse-nsfw-esimehe-l... )
siis kas see ongi sõnum näiteks lastega Eestis viibivatele külalistele, et nad sinna eesti ajalugu tutvustavasse muuseumisse mitte ei läheks? Ja seda veel aktiivseimal turismihooajal.
Mis mul viga on?
e
Eks/ 13. aprill 2016 07:31
pedesuse pealesurumine ole ka omamoodi tavainimese vaimu okupeerimine ja nöökimine.
h
huvitav teada,/ 13. aprill 2016 07:24
mida seal geinäitusel siis näidatakse?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee