Eesti uudised

Venemaa otsus Eestis raudteevedude mahtu vähendada toob ilmselt kaasa koondamisi

Õhtuleht.ee, 12. aprill 2016, 20:20

22 KOMMENTAARI

k
kollanokad/ 13. aprill 2016, 19:55
ei maksa iniseda brussel aitab kogu aeg rohkem sanktsioone putjale nii rikkus saabub meie ouele
h
häh/ 13. aprill 2016, 12:53
Eesti raudteel töötavad enamuses venelased.Suur venema kaitseb jälle oma kodanike,et nad tööd ei peaks tegema.
b
banaania/ 13. aprill 2016, 10:07
Sellest, et vene transiit väheneb, räägiti juba aastaid tagasi aga ikka on úllatus. venelased ehitavad oma sadamad välja ja meie vóime oma raudteejaamast teha okupatsioonide muuseumi filiaali.
Siin riigis sureb kóik välja, aeg ka endal minema hakata.
t
Troll/ 13. aprill 2016, 11:30
Tore,et lahendus olemas ja muuseumiküsimus kahekordselt lahendatud-klapib ka jaama õhkond ainult lahkumine vabatahtlik, majanduslikult sunniviisiline
h
häh/ 13. aprill 2016, 14:38
Head teed sul minna Ivan. Võta suguvõsa ka kaasa.
m
mis/ 13. aprill 2016, 09:44
nendest vedudest,las kaob kõik.siin tõstame trahve,tõmbame igalt poolt kokku.nii palju raha ikka veel jagub,et riigi aparaat ülal pidada.teised ei ole ju inimesed.
<
13. aprill 2016, 07:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pole hullu Vanja/ 13. aprill 2016, 14:49
Küll venezuealast sulle laamaliha saadetakse.
m
MT/ 13. aprill 2016, 07:09
Kreml karistab oma viiendat kolonni. Raudtee ju suures osas siinsete venelaste käes.
t
täpselt/ 13. aprill 2016, 07:12
Need pruulid ja sammalseljad ju puhtad venelased. Eestit see ei puuduta viigu oma transiit või nulli. Meie majandus tõuseb seda paremini.
i
ise ütlevad, et eestlane viriseb palju/ 13. aprill 2016, 06:18
ärimehel peab tagavaraks olema 10plaani kui üks ebaõnnestub siis kohe järgmine võtta.
k
klassika/ 12. aprill 2016, 23:32
Vene äri omapära. Leppisid kokkusaamise ER juhtidega ammu kokku ja vahetult enne keerasid kraani kinni. Et saaks läbi rääkida jõupositsioonilt. Järgmisena keeravad kraani meile lahti ja Lätile kinni, et nendega läbi rääkida.
Tegelikult pole transiit Eesti majandusele enam ammu esmatähtis. Transiidis teenib vaid käputäis venelastele lojaalseid ärimehi, tavatöölistele seal pappi ei jagu.

t
12. aprill 2016, 23:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
abel/ 13. aprill 2016, 01:10
Mine venemaale ja nuta seal!
u
Urrr/ 12. aprill 2016, 22:33
Veoste vähenemine venemaalt hakkas peale pronksiööd...
t
tore/ 12. aprill 2016, 22:30
Pätt röövib ja vägistab naaberkorterites, aga siin nutetakse, et ei jaga kommi.
b
Brüsselist/ 12. aprill 2016, 22:08
Eesti ei vaja vene transiiti. Anname neile sanktsioone ja vaatame kuidas mekib.
a
Ann/ 12. aprill 2016, 22:17
Ei teagi kummale kibedamalt mekib, kas Venemaale või meile endile.
v
vaatleja/ 12. aprill 2016, 21:49
Mina võtaks rautee venemaaga piirnevatel aladel üldse üles!
t
Troll/ 12. aprill 2016, 21:47
Tuleb teisesuunaline RT valmis ehitada ning poovida kaubavoogude logistikat ka Euroopa poole ja sealt poolt tulevat voogu suunata
j
Jah/ 12. aprill 2016, 21:47
Ja polegi neid rohelisi mehikesi vaja.... Aga meil tuleb RB ja siis kasvab mühinal majandus ka ,kohe 200 km/h, Jään ootama.
t
Tim/ 12. aprill 2016, 21:37
Valitsust ei huvita raudteevedude maht ega ka põllumajandus ega see,et oleks Eesti lipu all sõitvaid laevu kuna need ei tooda nii öelda lisaväärtust.Ja praegu on riik väärtustab ainult lisaväärtust.Ja lisaväärtust toodab ainult ja ainult it alad.
K
!!!/ 13. aprill 2016, 09:22
Kui riiki ei huvita raudteeveod, siis milleks Rail Balticat vaja on. Paar IT guru saavad siia lennukiga ka kohale lennatud ega pea RB rongis loksuma.

t
teadlane/ 12. aprill 2016, 21:23
räägitakse tulude vähenemisest, aga samas on kirjas ka "paneb raskesse olukorda". kuidagi naljakas arusaam asjadest. raske olukord on see, kui aastaid ollakse suures kahjumis ja minnakse pankrotti. tulude vähenemine pole raske olukord.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee