Eesti uudised

Presidendi residentsi renoveerimine käib riigile üle jõu ja plaanile tõmmatakse kriips peale?

Karoliina Vasli, 2. aprill 2016, 06:00

101 KOMMENTAARI

j
Juhan./ 5. aprill 2016, 09:27
Igale presidendile oma residents peaministrile kaks, meie riik on nii rikas et need mehed rikkusega üle külvata pole kõne väärt.
o
ok/ 4. aprill 2016, 11:20
Eesti Panga Maardu loss peaks ju sobima. Pole vaja uut ehitada!
s
See raha/ 3. aprill 2016, 15:32
läks Ärmale, see kah ju presidendi residents nagu välja tuli! Tühja sest kaunist arhidektuurist ja muinsuskaitsest. Küll aeg selle ilusa maja ise lammutab, järgmine president juba teab mis nipiga oma suvila või maja riigi rahadega üles vurfida.
j
Juku/ 3. aprill 2016, 12:08
Lammutage need hooned ja puit andke vaestele küttepuudeks
p
PALVE SÜDAMEST / 3. aprill 2016, 09:54
JUMAL TÄNANUD ja olgu ALLAH KIIDETUD !!!!!!!
k
kassike/ 3. aprill 2016, 07:28
Kui Ilves seda maja tahab, vo'tku aga pangast laenu ja ehitagu, keegi ei keela, nii nagu me ko'ik, laenud kaelas ! Ei ole vaja rahavst noo'rida, pangu oma pagulased to'o'le, lugeda ega kirjutada nad nagunii ei oska, ehk oskavad siis haamrit ka'es hoida ja maja alla urgusid ehitada :o)
s
see/ 3. aprill 2016, 18:53
k
kassikese-le/ 5. aprill 2016, 19:33
pressal raha nagu ratsahobuse sitta,ostku endale majalobudik ja palgaku oma rahadega ehitusmehed nii nagu kõik koduomanikud teevad.Või tehku mis iganes aga mitte maksumaksja rahaga.
o
Olemas/ 3. aprill 2016, 01:38
Pk. raamatupidamise järgi on meil residents juba välja ehitatud, vaja ainult riigistada!
a
Aadu Birnbaum/ 3. aprill 2016, 10:06
Te mõtlete Ärmat? Suund õige, aga sinna sobiks korruptsioonimuuseum ka.
1
123/ 2. aprill 2016, 23:14
kontonumber ülesse ja küll inimesed annetavad.

a
ass/ 2. aprill 2016, 21:36
Meil igaaasta hoobeldakse 500 kõige rikkamat.Nad küll rahva ja riigi varalt ahnitsenud, võiksid nagu kõrtsis seda kõike klappida.
a
A.H./ 2. aprill 2016, 20:53
Mõni ime, et riigil pole residentsi renoveerimiseks pappi. Palju seda riigi raha kuulus ärmatus JOKKI, mis?
h
heinz/ 2. aprill 2016, 20:20
Milleks seda vaja on väikese riigi jaoks. Kas Kadriorust on tõesti vähe?
k
Kurat kyll,/ 2. aprill 2016, 18:15
Vanduma paneb.Ostan aga paari tuhhi eest mittu sara ja ootan,et kyll rahvarahaga yleslyyakse.Ptüi.
m
Miljon rohkem?/ 2. aprill 2016, 17:19
See pole kyll summa, mida põdeda ... tehke ära.
ä
ää/ 2. aprill 2016, 18:38
Teeks ettepaneku, et see tehtaks ära, aga maksudest mida maksavad vabatahtlikult need maksumaksjad, kel niiväga meeldib presidenti ülal pidada. Vabatahtlik presidendimaks - vaataks palju veel siis neid oleks, kes siiralt nõus seda maksu maksma. Aga mis nii viga, võtame vaestelt ja santidelt kogutud maksuraha, ning ehitame aga losse ja tantsime ballil. Kes vastu on, sellele ütleme, ära virise!
m
milleks?/ 2. aprill 2016, 19:42
m
Mitu maja saab 1 000 000 EUR eest?/ 4. aprill 2016, 13:16
Ja üksnes REMONDIKS oleks kulunud kordi rohkem?!
Kus on loogika?
m
muig/ 2. aprill 2016, 16:53
No kutsuge siis "Kodutunne" .
r
reku/ 2. aprill 2016, 16:48
Sinna võiks pagulased majutada. Kiis saaks kohe korda, sest neile on raha alati.
t
Tasa, Kaalu/ 2. aprill 2016, 16:34
Kõrvalt vaadates pole Eesti presidentidele eriti kõvasti kulutatud, kuid vaese lihtsureliku silmis siiski on liialdatud. Kuid laiemalt vaadates on meil arutut ja tulevikku mittearvetavat rahaloopimist küllaga, ja seda ikka sadades miljonites. Isegi meie rahvale justkui olulne ERM neelab kohutavalt, seda nii ehituse ajal kui edaspidi ülalpidamiskuludena. Samuti ei kannata kriitikat superministeeriumi hoone ehitamine, selle õnnetu linnahalli kavandatav renoveerimine jt. Oleme tõesti üks väga rikas riik, kel raha kuhugi panna pole.

s
Siis/ 2. aprill 2016, 16:05
vaja panna järgmine jänki presidendiks, küll siis riigil raha on et üles ehitada nagu Ärma.
5
55/ 2. aprill 2016, 15:28
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
a
allu, allu !/ 2. aprill 2016, 15:31
Osta pangalaenuga uhke maja ja ela kui eks.
k
kodutunne/ 2. aprill 2016, 14:16
Tõttan, tibukene, tõttan- rahvas juba teeb korjandust, lastekoorid laulavad sadamates saabuvatele turistidele ja sealt laekunud sendid kõlksatavad persetendi heategevuskirstu. Rahvas ootab muidugi, millal see näru ise ometi kirstu kaoks.
v
veteran/ 2. aprill 2016, 14:13
Aga miks ei maksustata kodutuid ja töötuid, pange nad ahelasse, rakendage kaubarongide ette, andke piitsa, nülgige nahka- häbiasi, et meie riigile kogu oma jõu ja tervise andnud persedent peab viletsuses elama.
k
kõigele lisaks/ 2. aprill 2016, 14:03
Senikaua kui Eestis on palju lapsi ja peresid, kes vajavad saate "Kodutunne" abi, pole vaja meil kulutada raha mingite residentside ehitamiseks.
r
Ranno / 2. aprill 2016, 13:49
Andke mulle 100000 tuhhi ja tehtud ta on,kui läheb kallimaks ostke uus mille hind jääb ka umbes poole miljoni juurde
p
Pole vaja/ 2. aprill 2016, 13:03
Jumal tänatud, et siiski on meie riigis kas või üks kainelt mõtlev inimene.Keda sinna residentsi oleks küll elama pandud, kas siis meie riigi presinent, kes on ainult esinduslik ja kellel pole reaalset võimu.Kadriorus ruumi laialt, pole vaja veel üht hirmkallist objekti peale Ärma rahva kukile.
m
2. aprill 2016, 12:40
Miks ei avalikustada EU kõrgemate maksudega maksustatava maksumaksja raha eest ehitatava väga küsitava institutsiooni maksumust !? Kuidas see on demokraatliku riigi ajasaajamine? Hoone aia ala haljastus maksab ainuüksi miljon eurot !

k
2. aprill 2016, 12:02
Kas nüüd nurutakse rahvalt korjandust?
a
aadu/ 2. aprill 2016, 11:41
papp kulutati ärma ja peaministri residentsi peale ära...
e
emmanuel/ 2. aprill 2016, 15:34
Kirikud remontimata, osad juba pankrotis , aga residentse ja suuri saatkondi muudkui vorbitakse juurde . Alloo, alloo ?
a
aadu/ 3. aprill 2016, 09:38
kirikud võiks kõik maha tõmmata ja hiied asemele istutada, tuleb odavam ja õhk ka puhtam...
p
pensionil jurist / 2. aprill 2016, 11:21
Saal 100 inimesele. Suurushullustus võib meie riigile kadu ennustada ?
p
peeter laur/ 2. aprill 2016, 11:19
Maja kirjaga saun oli pioneerilaagri aegadel suurte poiste maja. Olin seal ise ka päris mitmel aastal. Ja selle ees oli lipuväljak,kus tuli iga hommik kogu laagil rivistuda punalipu heiskamiseks !! Ideoloogia oli tasemel.
p
P.-laagrid olid sel ajal kõikjal samasugused, näiteks/ 4. aprill 2016, 13:23
Valklas üks igavene suur. Meelde jäi küll rohkem tore suvi looduses, sest ega lapsed küsi ideoloogiast. Aga "rühmanõukogu esimehed" ja "rits-rats-rundipumm" ikka ka..
e
evik/ 2. aprill 2016, 11:11
Pätsu ajal ka pööbel rassis ja eliit prassis. Aru andmata, meri põlvini. Kas INIMENE, kes võimu ja raha ligi pääseb, läheb peast täitsa soojaks, mõtlemata, milleks siia üldse sünniti. Kas meie kõikide elu paremaks muutma või enda ümber kullakarva õndsust nautima?
e
Eks tavaline juht olegi tavaline inimene, kel küüs enda poole./ 4. aprill 2016, 13:33
LIhtsalt keskmisest psühhopaatilisem, mis üles pürgimisel kasuks tuleb.
Aga selle haruldase tõu nimi, kes ahnuse kiusatustele vastu suudab panna, on "Riigimees".
Samas pole asjad niisama lihtsad - Riigimehelikke tegusid teevad ka nn tavalised inimesed ja Riigimehe austava tiitli pälvinud on üsna tihti teelt eksinud.
Poska, Vilms, mõni vapsidest ja hiljutisest ajast mööndustega ka Meri, Rüütel ja isegi Savisaar on selle nimetuse kandidaadid. Rääkimata Eesti eest okupantide vastu elu andnutest. Au Riigimeestele ja oleks neid Eestil palju!
h
hgh/ 2. aprill 2016, 11:09
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
a
anu/ 2. aprill 2016, 13:07
tegemist on kultuuriväärtuste ja muinsuskaitsealuste hoonetega! mõtle palun, mis jama suust välja ajad.
M
METSAVEND / 2. aprill 2016, 10:52
Midagi on selles asjas valesti ,sest vabariigi aastapäeva pidu maksis 24 miljonit euri mis oli lihtsalt pidu .Variant miks praegu vöimul olev partei ei soovi selle tondilossi tegemist vöib olla ehk see ,et nende presidendi valik ei lähe läbi nagu ei läinud läbi esialgne peaministri kandidaat .Sellest ärge unistage ,et Ärmast saaks residents ,sest see ju miki kokku kraabitud nutsakas riigi arvelt kuna talle niigi vähe makstud ja lisaks tuleb arvatavat sohilast samuti ülalpidada kasvöi läbi ema kes on ametlikult miki abikaaasa .Samuti jääb vöimalus ,et uus residents tehakse suurejooneliselt aga seoses suurte kulutustega tahetakse tähelepanu körvale juhtida sama tehti ju Tallinna Sadamaga seoses kui rahvale lükati oma vaenlane number üks Savisaar ette .Fakt on see ,et praegune valitsus ei taha teist korda presidendiga ämbrisse astuda kuna algselt oli miki planeeritud istuvaks presidendiks aga kogu teema väljus kontrolli alt ,kuna president soovis igati pildil olla ja köiki hüvesid nautida .Pigem sooviks teada kuidas edeneb tegelikult sadamaga seonduv ja kuidas partsti jäälöhkuja osteti ,sest neid sadade miljonite vargust varjatakse siiani edasi .
n
NII/ 3. aprill 2016, 20:16
Kanada eestlased teavad rääkida, et Eesti valitsus maksab T-H ILVESE ema
hooldteenust pakkuva pansionaadi kulud
t
Tegelikult/ 2. aprill 2016, 10:45
võiks selle renoveerida pabulaste/pagulaste/ residentsiks. Ümber kõrge okastraataed, kus elektrivool sees. Nemad ju ei pea sealt kusagile kiirustama. Võivad maksumaksja kulul elu nautida.
l
lol/ 2. aprill 2016, 11:04
sel mõttel on jumet. aga milleks siis veel seda renoveerida?

t
Tegelikult/ 2. aprill 2016, 10:45
võiks selle renoveerida pabulaste/pagulaste/ residentsiks. Ümber kõrge okastraataed, kus elektrivool sees. Nemad ju ei pea sealt kusagile kiirustama. Võivad maksumaksja kulul elu nautida.
p
pilguheit/ 2. aprill 2016, 10:23
See president , kes sinna ihkaks peaks olema päris loll. Kihutada päevas paar korda läbi linna sireenide ja vilkuritega oleks selge märk ajupuudusest , Peale ajaraisu ja hapniku põletamise ehk CO2 tekitamise .
u
uudi/ 2. aprill 2016, 10:39
pole hullu midagi ju, 1- liiklus seisma ja uhiuuehybriidmasinaga tirtsti läbi linna, noh, nagu moakvas tehakse,
2-helikopter, suvel ka kiirkaater,
p
poliitvaraste ja mendmaffiariik peab lõppema/ 2. aprill 2016, 12:43
Ja vaadates seda kuidas need poliitvargaid eskortivad mendid kihutavad linnas mitte ÜHTE liikluseeskirja ja riigi seadust täites on ikka täiesti ebareaalne sellisel asjal lasta jätkuda, kus üha enam seadused kehtivad selles riigis vaid mitte ametnikele.
p
Paslepa suveresidents müüdi/ 2. aprill 2016, 10:23
kus kokkuhoitud raha? Presidendikantselei aastakulu on juba 4 miljonit eurot.
m
MÕTLEMISEKS/ 2. aprill 2016, 10:14
ühe ÄRMA JOKK TARISTU sys JUBA RAHVA KULU+ KIRJADEGA SAI R-I-I-K PANUSTADA JUBA!!!!
ä
ää/ 2. aprill 2016, 10:03
Kõige parem oleks muidugi Eestil loobuda presidendiametist ja koos sellelega kaoks vajadus lossidele ja õukonnale, ning nende ballidele. Meil ainult 600.000 maksumaksjat ikkagi. Räägitakse mingitest miljonitest mõttetu ametimehe residentsi ehitamisele ja samas koondame päästjaid, ning laseme pankrotti toidupanga ja paneme oksjonile kiriku. Inimestest kütmata majades rääkimata. Prioriteedid rahakasutamisel on riigis ikka täiesti metsas.
a
Arvan/ 2. aprill 2016, 17:51
100% sinuga nõus. Võiks teha küsitluse, kas on seda mõttetut institutsiooni vaja. Arvan, et suurem osa kaine mõistusega inimestest oleks selle poolt, et presidendita saaks hakkama küll.
r
Riigimehlik otsus/ 2. aprill 2016, 09:51
Meil neid losse ja esinduspindu on hektarites.Inimesi jääb vähemaks,kes kogu seda betooni ja puitu naudiksid.Presidendi institutsioon ise on lahmak-uhkeldavalt lohisev ja otstarve küsitav.Omavalitsuste koondumisega,mis on ainuõige,võiksime üheaegselt koondada ka presidendi,sest meie oleme väiksed,meid on miljon ja meie võime.
k
Kas keegi/ 2. aprill 2016, 09:39
tark oskab lollile ära seletadad milleks seda tarvis on ( kasutus ala) ? Minu arust on nendele eestile mõtetute tegelaste tarbeks piisavalt maksumaksja raha kulutatud. Tüüpidel peaks endil olema nii palju tarkust ja eneseuhkust, et selliste mõttetustega oma alamatel mitte lubama tegeleda. Kas tõesti ei ole töö ajal millegi targema ja riigi jaoks vajalikumaga tegeleda? Lugupidamisega Loll Maksumaksja!
e
2. aprill 2016, 09:52
Eneseuhkus on orjadele, sama moodi südametunnistus, jt orjadele iseloomulikud omadused.
o
ohhoooo/ 2. aprill 2016, 09:29
ausalt ,käsi kisub rusikasse...........
k
2. aprill 2016, 10:37
Käsi kisub rusikasse, et plaanile on kriips peale tõmmatud?

m
!!!/ 2. aprill 2016, 09:22
mõnesaja tuhandega võiks mingi uue 5-6 toalise eramu püsti panna. Ja kui kulutada 500-600 tuhat siis lausa tosina toalise häärberigi. Ühest miljonit rääkimata.
ü
2. aprill 2016, 09:54
Üks juba on riigi rahadega ehitatud ja ülal peetud, ikka veel vähe? Ilmselt otsitakse uut krunti Riiga hoopis.
ü
2. aprill 2016, 09:54
Üks juba on riigi rahadega ehitatud ja ülal peetud, ikka veel vähe? Ilmselt otsitakse uut krunti Riiga hoopis.
k
---/ 2. aprill 2016, 09:21
m
mõtlik/ 2. aprill 2016, 09:27
Vajalikkusest ei räägi keegi, aga ka selle ameti kaotamisest ei taheta rääkida. Ikkagi keegi,kelle kaela valitsuse haisvaid ämbreid kallata.
e
ei/ 2. aprill 2016, 11:59
ole presidendil võimu, rohkem eputamise amet.
A
?/ 2. aprill 2016, 10:58
Aga sa mõtle peaga! Kui pole presidenti, kes siis meie tegelinskitele pidulikult teenetemärke jagaks? Ja aasta oodatuim pingviiniparaad jääks kah ära. Kus siis veel pingviinidel oma teenetemärkidega rinda õieli ajada ning paabulindudel oma tualette demonstreerida, kui poleks seda monarhi aseainet, esiperekonda.
p
pontius/ 3. aprill 2016, 07:35
ärma riigistada ja asi vask !!!
e
Eestil on vaja Riigimehi!/ 4. aprill 2016, 13:42
s
Sam/ 2. aprill 2016, 09:15
Väga nõrk argument ,et riigil pole raha . Riiki varastatakse miljonite eurodega nii vasemalt kui paremalt ,käib üks priiskamine ja "tühja " kargamine. Tunnistagem ,et asi on tahtmises ja lihtsalt puudub üksmeel asi ära teha . Pole meil ikka m....-ga ja autoriteeti omavat liidrit ,kes siin riigis asja(u) veaks . Pehmod ruulivad juba ammu võimukoridorides !
e
ega/ 2. aprill 2016, 09:12
ärmatamine pole mingi naljamäng
e
Ei ole vaja/ 2. aprill 2016, 09:12
mingit uut residentsi ,Ärma talu võib kasutada ka järgmine president.
a
anu/ 2. aprill 2016, 13:08
oluline oleks kaitsealune ja ainulaadne kompleks korda teha, kuni veel on, mida päästa
j
jj/ 2. aprill 2016, 09:08
kõigepealt oleks vaja väärikat presidenti, kes on võimeline oma lühikese tähelennu ajal perekonda säilitada ja kelle üle võiks eestlane uhkust tunda. Aga nad ju vahetuvad ja jäävad riigi luksuslikule ülalpidamisele oma suguvõesadega aastasajaks. Sellele lisaks nõuavad erru minnes veel isiklikke maju ja maid... Ägame niigi tillukese vaese riigi jaoks vene oligarhide kombel üle kullates seda ametinimetust rahaga "austades". Juba neljas ülekullatu on tulemas.
k
kui/ 2. aprill 2016, 19:40
nii edasi läheb, siis 100 aasta pärast ongi Maarjamaal ainult presidentide residendid.
k
Kõik on korras!/ 2. aprill 2016, 09:08
Selle seenetanud "residentsi" peale on kirjutatud ca 15- 20 projekti, küll seeneuuringu, restaureerimise, hoovil konnahüppe pikkuse jms kohta. Rahad on ammu käes ja ka ära "lahustatud".
Seega on see sara oma funktsiooni nüüdseks täitnud.
Küllap ei meeldi see ühele Leedu riigiametnikule ka eriti?
b
Brunn/ 2. aprill 2016, 09:02
Riigil pole raha----on ju pagulasi vaja aidata. Soomes sama-kõik kallineb-isegi elektri pühapäevane odav kw võeti ära. Firmadel on suured maksud ja majandus kukub kokku. Mis veel päästab on vene lähedus,tasapisi liiguvad toiduained venemaale ja keegi EU ei märkagi. Toompeal ei pea olema 101 ülalpeetavat see on meie kõige kallim sigala.

p
Põrguvürst/ 2. aprill 2016, 09:01
millisele presidendile,pole nagu valinud mingit presidenti seega ei tunnista ka mingite pättide poolt kohale upitatud verstaposti,ja oma vastuvõtte korraldagu kus tahab ,mitte rahva raha eest remonditud majades
p
Paradiisiteener/ 4. aprill 2016, 13:47
Presidendi on valinud siiski RAHVA poolt valitud. Ja KUI rahvas valib vabatahtlikult PÄTTE, siis kelle probleem see on?
Lahendus lihtne - vali VÄÄRIKAD ESINDAJAD või kui neid ei ole, KANDIDEERI ISE.
h
Heh/ 2. aprill 2016, 09:01
Kunagi sai naljaviluks sõbraga arutatud, millise kompleksi saaks püsti panna selle 4 miljoni euro eest, mis residentsi renoveerimiseks kuluks. Sõber tegeleb ehitusmaksumustega igapäevaselt, minagi pole ses osas võhik. Ja leidsime, et kui maa saaks tasuta, siis on võimalik ehitada selle rahaga 700m2 suurune uus luksuslik villa, 300m2 suurune külalistemaja, 150m2 suurune saunamaja välibasseiniga, 50m2 suurune valvehoone ja 100m2 suurune abihoone. Lisaks haljastus, sisustus, kommunikatsioonid ja valvesüsteemid jne. Ning miljon jääks veel üle!
m
Maamees/ 2. aprill 2016, 09:00
No mis ajast siis priiskamine meie riigile üle jõu käib? Siiani pole käinud. Kas näpud on põhjas?
m
matu/ 2. aprill 2016, 08:58
Õige otsus kaua võib neid riigipeasid poputada, nagu oleks mõned aadlikud.
k
kolerast/ 2. aprill 2016, 08:53
Sügavalt arusaamatu, kellele ja milleks seda uut residentsi vaja on??? Kas Kardiurust tõesti ei piisa?
Ja ausalt öelda, ega see fotodel olev asi ei ole arhitektuuriliselt eriti esinduslik, pärast renoveerimist saaks sellest ehk kena vanaaegse puitarhitektuuri näide, aga siiski mitte midagi erilist.
Oli see lihtsalt mingi uus rahakantmise plaan või?
t
to kolerast/ 2. aprill 2016, 09:04
No Kadriorust paraku tõesti ei piisa, seal on presidendi eluruumideks 2 tuba ja vannituba, kogu lugu. Iseasi on, kas uus residents peab maksma 4+ miljonit eurot.
o
Ohoh/ 2. aprill 2016, 09:27
Enamus eestlasi elab ühe või kahetoalises korteris kus elamispinda on vähem kui 50 ruutmeetrit.
t
to ohoh/ 2. aprill 2016, 09:53
Kuule, ära aja nüüd plära, enamus eestlastest ei ela kindlasti ühe- või kahetoalistes korterites, see on ikka rohkem noorte ja Tallinna penskarite teema.
Teiseks ei ole enamus eestlasi ka presidendid.
e
2. aprill 2016, 10:40
Eestis on rahvaloenduse andmetel ühe inimese kohta 59,4m2 elamispinda.
j
ja/ 2. aprill 2016, 11:57
üsna varsti oled ise see penskar, pole siin hõisata midagi!
õ
õuhh/ 2. aprill 2016, 15:29
Enamus tõepoolest ei ole presidendid, aga enamus uuseestlasi elab presidendi kombel küll.
Teiseks ei ela aga suur osa penskareid ka kuidagi moodidi enam ära.', paljudest lastest rääkimata.
s
Siis/ 2. aprill 2016, 08:44
parseldage see mönele miljonärile maha ja jagage puudustkannatavatele peredele!
p
pole nõus !/ 2. aprill 2016, 09:03
Pigem annetage lahkuvale presidendile suure ja raske töö eest Eesti edendamisel.
See oleks soliidne panus meie rahva poolt ja samas ka tagasihoidlik tänutunde avaldus.
s
2. aprill 2016, 09:09
v
2. aprill 2016, 09:29
vaata sinna kus kohapääl su keha lõpeb, ehk leiad ka mõne otsa üles.
s
Siis/ 2. aprill 2016, 08:44
parseldage see mönele miljonärile maha ja jagage puudustkannatavatele peredele!
ä
ärmasse on sisse tambitud / 2. aprill 2016, 08:34
miljoneid ja nüüd ei saa sellega hakkama ?
Uus presidendi kaaskond õtleb jälle mingi joki välja ja saaga jätkub sama hooga .
h
Hihhii/ 3. aprill 2016, 05:00
Eriti kui uueks presidendiks valite Marina oma kalli käekoti ja kalli maitsega.
Hakate siis seda maitset alles tundma!

j
Jõuka riigi mäng/ 2. aprill 2016, 08:32
Ehk vaataks nüüd kriitilise pilguga presidendi ja selle kaaskonna ülalpidamiskulud kah üle, arutleks, mida asjalikku see ametimees ära on teinud ja lõpetaks selle jamaga samuti .
n
noh/ 2. aprill 2016, 08:30
praegusele pressule oleks see maja kohane,saab seal säutsuda ja naisi vahetada
h
hiiuvana/ 2. aprill 2016, 08:30
imelikud lood siin eestimaal, presidendi residentsi jaoks raha pole, ara riiginöörijate st.riigikogujate jaoks enam kui küll.
s
saarenoor/ 4. aprill 2016, 13:53
mis siin imelikku on: Riigikogu on Eesti Põhiseaduslik RAHVA - so OMANIKE - valitav esinduskogu. MIKS rahvas omale selliseid esindajaid valib, on juba ise teema.
k
Kalmer50/ 2. aprill 2016, 08:25
Kes seal toimetama hakkab? Mõni endine, või tulevane?
m
Meil ei ole vaja seda maja sest eesti rahvas ei saa valida omale sobivat presidenti/ 2. aprill 2016, 08:15
Sest seda valivad 101 krdi....
a
:) naljamees,/ 4. aprill 2016, 13:53
aga kes neid 101 valivad?
e
ei ole vaja/ 2. aprill 2016, 08:11

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee