Eesti uudised

Helistan öösel kell kolm klienditeenindusse ja ootejärjekord on ikka pikk? Halloo?! (34)

Mattias Tammet, 1. aprill 2016 06:00
TÖÖKÄSI NAPIB: Telia esindajad tunnistavad, et klientidelt tuleb rohkem kõnesid, kui nad jõuavad vastu võtta. Probleem peaks nende sõnul aga varsti lahenema, sest klientide huvi olevat praegu mingil põhjusel ebatavaliselt kõrge ja peaks varsti jälle langema.Foto: Telia

Miks on paljude suurte ettevõtete klienditeenindusliinid päevade kaupa umbes? Kas töökäsi on lihtsalt liiga kallis juurde palgata?

"Helistasin SEBsse, sest nad olid minu konto eest raha küsima hakanud ja tahtsin selle kinni panna. Kümme minutit jaksasin oodata, rohkem mitte," ütleb Risto kerge muigega. See on pangale ju eriti mugav?

Selliseid lugusid on rääkida paljudel Eesti suurettevõtete teenuseid kasutavatel klientidel ja Facebookis kogub teema kommentaare nagu magnetiga.

Edasi lugemiseks:

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee