Eesti uudised

Helistan öösel kell kolm klienditeenindusse ja ootejärjekord on ikka pikk? Halloo?! (34)

Mattias Tammet, 1. aprill 2016, 06:00
TÖÖKÄSI NAPIB: Telia esindajad tunnistavad, et klientidelt tuleb rohkem kõnesid, kui nad jõuavad vastu võtta. Probleem peaks nende sõnul aga varsti lahenema, sest klientide huvi olevat praegu mingil põhjusel ebatavaliselt kõrge ja peaks varsti jälle langema.Foto: Telia
Miks on paljude suurte ettevõtete klienditeenindusliinid päevade kaupa umbes? Kas töökäsi on lihtsalt liiga kallis juurde palgata?

"Helistasin SEBsse, sest nad olid minu konto eest raha küsima hakanud ja tahtsin selle kinni panna. Kümme minutit jaksasin oodata, rohkem mitte," ütleb Risto kerge muigega. See on pangale ju eriti mugav?

Kõigi Õhtulehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

34 KOMMENTAARI

r
Riisikas 1. aprill 2016, 18:33
Täna pärstlõunal helistasin PERHi registraruuri. Võttis aega 12 minutit, kui jutule sain. Kole vähe vist?
l
lollide võim 1. aprill 2016, 17:56
pangad ongi ühed suurimad puugid riigis. Vägisi topitakse su raha pangakontole,valikuvõimalust ju pole .Tahad oma raha kasutada,maksa peale! Juba aast...
(loe edasi)
Loe kõiki (34)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee