Laadin videot...
1
foto

Õhtulehe Digilehes alustab tänasest uus rubriik Trennikool, kus Eesti edukaim kulturist Ott Kiivikas õpetab jõusaalis õigesti treenima. Nii naistele kui ka meestele mõeldud õpetusvideode ja treeningkavade kõrval räägime 18 kordse Eesti meistriga lähitulevikus ka toitumisest, riietusest ning kõigest muust kasulikust.

Kõik Õhtulehe Digilehe lugejad pääsevad Eestis ainulaadsete õpetusvideode ja treeningkavade juurde tasuta. Kui sa veel Digilehe lugeja ei ole, siis saad seda selle kuu lõpuni teha kõigest 1 eurose kuuhinnaga.

Naljatamisi võib öelda, et Trennikooli näol saad oma telefoni Eesti soodsaima eratreeneri. Lisaks Õhtulehe paberlehes ilmunud lood ja suveks ka kenad kõhulihased.

Osta Õhtulehe Digileht ja ühtlasi ka ligipääs Trennikooli videotele siit.

Variant 1: algajate kava
1. Laia haardega kükk – paralleeltasapinda jalalihastele 3 x 10 - 15
2. Väljaasted taha hantlid käes tuharalihastele 3 x 10 – 15
3. Kõhuli trenažööril jalgade kõverdamine jalatagaosale 3 x 10 – 15
4. Säärtele pöialetõus trenažööril säärelihastele 3 x 10 – 15
5. Lamades hantlite surumine rinnalihastele 3 x 10 – 15
6. Ületõmme hantliga lamades – rindkere harjutus 3 x 10 – 15
7. Ploki tõmbed kukla taha trenažööril seljalihastele 3 x 10 – 15
8. Hantlitega lendamine küljele seistes õlalihastele 3 x 10 - 15
9. Küünarvarte kõverdamine seistes hantlitega biitsepsitele 3 x 10 – 15
10. Ploki alla surumine seistes triitsepsitele 3 x 10 – 15
11. Keretõsted alaseljapingil - alaseljale 3 x 10 - 15
12. Keretõsted kõhupingil - kõhulihastele 3 x 10 – 15

Jaga artiklit

14 kommentaari

.
...................  /   20:05, 31. märts 2016
praegu veel reklaamida "suveks vormi!" on täielik vale ja naiivsete petmiseks..............
N
naine  /   14:14, 31. märts 2016
Voodis tundub pumbatud kehaga mees,nagu topis...ehk siis kõva kehaga,mis ei ole meeldiv ja mõnus.
Pigem vaataks ainult.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis