Eesti uudised

Esimesed sõjapõgenikud jõudsid Kreekast Eestisse

Õhtuleht.ee, 29. märts 2016 17:47

306 KOMMENTAARI

e
ei,noh/ 31. märts 2016 17:48
see lilla koalitsioon on täitsa ära pööranud ja alustanud genotsiidi eestlaste vastu.
h
Halooooo/ 31. märts 2016 09:47
Kas Jeemenis ja Iraagis käib sõda??? Milleks sellist ilget valet välja pritsida? Kuidas saavad eesti asjapulgad nii juhmid olla? Millega ja kes neid sellisteks käikudeks motiveerib? Kõik teavad, et sellest 1,5 miljonist Euroopasse sisserännanust vähemalt 1 miljon on mugavuspagulased, kõik teavad...aga valitsus ajab ikka oma jura sõjapõgenikest. Kuidas see võimalik on???
o
Oh ei!/ 30. märts 2016 23:57
Eestis käib samuti sõda,miks ühelt tapatandrilt teise põgeneda?.
m
ml/ 30. märts 2016 11:18
„Mul on palve kõigile, kes meie uute elanikega kokku puutuvad – ärge unustage, et need inimesed on põgenenud riigist, kus käib sõda, ja jõudnud läbi raskuste Eestisse,“ ütles siseministeeriumi korrakaitse- ja migratsioonipoliitika asekantsler Raivo Küüt.
ÄRGE UNUSTAGE, ET NAD ON ETTEARVAMATUD! Arvestage, et kui neid ärritada, siis..
h
hm/ 30. märts 2016 16:16
Sama teema on eestlaste , venelaste ja teiste maade rahvustega, mitte ei ole nemad ainukesed.
Saa üle..
V
.../ 30. märts 2016 17:47
Vot ei ütleks, et ma, või minu suguvõsa ning tutvusringkond, kus on nii Eestlasi, Venelasi, Soomlaseid ning Kreeklaseid, oleksid inimesi, kelle ettearvamustega PEAB arvestama..
t
to ml/ 30. märts 2016 17:25
Mida Küüt plämab ? Iraagis ja Jeemenis EI ole sõda.
Jõudsid Eestisse ? Kas me kutsusime ?
n
Need/ 30. märts 2016 08:31
on õnneotsijad mitte pagulased! Rootsis nad sülitasid selle söögi peale mis neile pakuti ja viskasid prügikasti ja nõudsid raha et saaksid ise toitu osta ! Vot nii!
e
ei ole olukorrad nii erinevad midagi/ 30. märts 2016 13:17
Leedus kaebab äsja saabunud pagulaste perekond riigi kohtusse, kuna riik andis ainult ajutise elamisloa asüüli asemel, samuti ei vastavat riigi poolsed toetused nende ootustele.
p
pagulased/ 30. märts 2016 08:07
Ei võetud ka eestlasi kusagil sõjapõgenikena avasüli vastu. Pandi elama põgenike laagrisse ja mehed pidid Rootsis käima metsatöödell, aga mitte nii nagu meie ametnikud neiele pakuvad kohe korterid ja toetused. Meil on ikka lollide paradiis, eesotsas meie valitsusega.mitte midagi pole öelda. Oma rahva eest ei hoolita sugugi.
p
pagulased/ 30. märts 2016 08:07
Ei võetud ka eestlasi kusagil sõjapõgenikena avasüli vastu. Pandi elama põgenike laagrisse ja mehed pidid Rootsis käima metsatöödell, aga mitte nii nagu meie ametnikud neiele pakuvad kohe korterid ja toetused. Meil on ikka lollide paradiis, eesotsas meie valitsusega.mitte midagi pole öelda. Oma rahva eest ei hoolita sugugi.
s
Seda ma arvasin/ 30. märts 2016 07:34
et see mees on midagi korda saatnud. Kuidas nii voib?

e
egert juhansoo/ 30. märts 2016 07:17
Jeemenist pärit kõrgharidusega filoloog, töötanud ka ajakirjanduses..... https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Abdul_Qader Unustati lisada, et istunud 11 aastat Quantanamo vanglas ja oht julgeolekule on keskmine, nagu dokumentidest näha. Kahtlustatakse sidemetes Al-Quaedaga.
n
no..../ 31. märts 2016 17:55
....olevat tehtud ju taustakontroll???!!!
t
Tolerastid,/ 30. märts 2016 07:12
te olete Eestimaa reeturid ja mahamüüjad! Jälestan teid kogu hingega.
h
hh/ 30. märts 2016 16:18
Alati on võimalus teisse riiki kolida, ??
t
to hh/ 30. märts 2016 17:31
Ära ülbitse.
Miks inimesed peaksid oma kodumaalt ära kolima ? Eesti on meie kodumaa.
t
T.Mets/ 29. märts 2016 23:59
Ilvese poolt ilus samm--lubas ühe pere Süüriast majutada Ärmale
AGA ---SEE ÄRMA TALUKE ...../ 30. märts 2016 05:37
OOTAB JUBA AMMU ------TÖÖ----ORJASID ????
ega maakodud ikka muidu korras ei seisa;;;;ISANDAID ---peab kohe keegi
orjama:: PANGE --AGA EDASI ---ISADEMAA RÜVETAMISEGA;; HAIGUSTEGA ! ! !------KÜLL SIIS KIIREMINI KABELI --EESTLASED VIIAKSE,,: ;;;;
AGA ---SEE ÄRMA TALUKE ...../ 30. märts 2016 05:37
OOTAB JUBA AMMU ------TÖÖ----ORJASID ????
ega maakodud ikka muidu korras ei seisa;;;;ISANDAID ---peab kohe keegi
orjama:: PANGE --AGA EDASI ---ISADEMAA RÜVETAMISEGA;; HAIGUSTEGA ! ! !------KÜLL SIIS KIIREMINI KABELI --EESTLASED VIIAKSE,,: ;;;;
t
teadja./ 29. märts 2016 23:31
Imelik, kus on Alar1. Kas läks kreekasse piiri valvama?
2
23:31/ 30. märts 2016 17:51
Tema on nüüd to-to-totu, sest liiga tuntuks on saanud.Vahepeal on irw ja lihtsalt tähed, siis Juss ja nii see jämejala värk käib.
m
Maarika/ 29. märts 2016 23:26
Sõjapõgenikud ??
Iraagis EI ole sõda. Enamus Süürias ka mitte, kui suur sündivus on olnud Süürias " sõja " ajal.
Sõda Süürias väga väikeses osas, enamu rahulik.
Mis Jeemenis häda ? Seal ka otseselt sõda ei ole.
JAH MAARIKA / 30. märts 2016 05:40
""" SÕDIMINE --SÕJA PÕGENIK ??"""" VOT SEE ON ÜKS ---ÜLES PUHUTUD MULLIKE ::::
ET EUROOPAS ---SEGATAKSE KOKKU KÕIK RAHVUSED::
SEE ON TEGELIKULT RISTI --RAHVA HÄVITUS ::
i
idu/ 30. märts 2016 12:39
Ukrainas ka siis pole sõda w? Polegi kuskil sõda... vapsee hästi ju
t
to idu/ 30. märts 2016 18:11
Ukraina terrotoorium on väga suur.
Madistamine oli pisikeses osas, enamus Ukrainas ei toimunud midagi.
o
ODINLASED PÕGENIKKE KAITSMA!/ 29. märts 2016 23:10
Hirmu peavad tundma mitte pärismaalased, vaid põgenikud, kes on sattunud maale, kus elavad mitte ainult kurjad inimesed, vaid kus kurjadel inimestel on ka kurjad koerad, nagu me PM-i arvamusliidrite sümpoosionilt /lõunalt Eesti arvamusliidrite suust kuulsime.
Odinlased põgenikke kaitsma kurjade pärismaalaste ja nende kurjade koerte eest, kuniks neid koguneb piisavalt palju, et suudavad ise kurjade pärismaalastega toime tulla!!
Siim Kallas avaldas kunagi arvamust, et kui põgenikke tuleb väga vähe, siis ei suuda nad ise ennast pärismaalaste võõraviha eest kaitsta. Selle hädaohu vältimiseks tuleks neid kordades rohkem Eestisse tuua!
ERR, UUDISED
Siim Kallas: otsus võtta vastu 200 pagulast on väga halb otsus (29)
Siim Kallas.
15.07.2015 9:28
Rubriik: Eesti
Euroopa Komisjoni endise asepresidendi Siim Kallase hinnangul on hiljutine otsus, et Eesti võtab vastu 200 pagulast, väga halb otsus.
"See ei rahulda neid ringkondi, kes ei taha Eestisse mitte ühtki võõramaalast, ega ammugi mitte neid, kes näevad pagulaste rakendamises meie majanduses võimalust Eesti heaolu kasvatada," märkis Kallas Eesti Ekspressi arvamusloos.
Kallase arvates tuleb paarisaja pagulasega põhiliselt probleeme - igasugused meeleavaldused ning kuna neid on nii vähe, siis tuleb ka Eesti sees nendele elamisväärse keskkonna loomisega tõsiseid probleeme.
"Nad kujunevad mingiteks eksootilisteks olenditeks, keda on pidevalt vaja kaitsta võõraviha eest," nentis Kallas.
Kallase sõnul saab tark sisserännupoliitika anda positiivseid tulemusi mitte vähem kui 20 või isegi 30 aasta pärast.
"Miks me ei või ette kujutada, et meil on 30 aasta pärast hulgaliselt Eesti patrioote, Eesti kodanikke, kes on tänaste sõjapagulaste järeltulijad," leidis Kallas.
t
to ODINLASED PÕGENIKKE KAITSMA/ 30. märts 2016 00:16
Kallase jutt on ajuvaba.
Tartu on musti täis, MITTE KEEGI neid ei puutu.
Mis jama see Kallas räägib ?
Eestlased on nii tagasihoidlikud ja rahumeelsed, ma ei ole veel näinud, et keegi musti tülitaks.
31. märts 2016 01:34
või nii, mustad tülitavad ise, kuigi pärast meie oimetud litsid vägistavad ise neid jne.
31. märts 2016 01:34
või nii, mustad tülitavad ise, kuigi pärast meie oimetud litsid vägistavad ise neid jne.
v
Vana Kallas..../ 31. märts 2016 18:02
...on kohe päris kindlasti mingi ebaõnnestunud kloon,sest normaalne inimene ei saa selline olla...
p
Pesionär/ 29. märts 2016 23:06
Mida te siin kirete,minge homme Toompea ette kirege seal aga kui sinna vaja minna siis kõigil londid suus. Ise te kuradid tööd ei viitsi teha aga suured asjamehed. Mina olen koos elanud 14 rahvusega ja elan nende pagulastega ka.Harimatud matsid siin kommenteerimas.
t
to Pensionär/ 29. märts 2016 23:13
Teenid siin oma pensionile lisa ? Pension väike ?
Ei jätku tööaastaid ?
t
to: 23:13/ 29. märts 2016 23:35
EKRELASED ja KESIKUD ongi PALGALISED kommenteerijad! Kirevad iga jumala päev... Ku-ke-e-lee-guu-uuuuuuu.....!
t
to to 23. 13/ 29. märts 2016 23:41
Kirjutan, sest olen mures me kodumaa ja rahva saatuse pärast.
Väga kurb on, kui lastel, lastelastel ei olegi enam seda tillukest Eestimaad.
Kuna sina Eestimaa saatusest ei hooli, milleks raiskad oma aega siin kirjutamisele, kas tõesti ainult raha pärast ?
p
Pensionär/ 30. märts 2016 09:28
Tänan matsipojakene, ei teeni pensionile lisa lihtsalt olen veel nii noor mees 58 mis ma kodus istun. Pensioni saan 833,11 EUR i pluss samapalju palka vahest vähem vahest rohkem. Tööaastate pärast ma võiks teise pensioni välja teenida. Nii on lood haimattu kutsikapoeg.
K
?/ 30. märts 2016 16:21
Kas sul ei ole kupli all kõik korras ? Kes sind üles kasvatanud ? Mitte haritud vanemad ?
Õpi enne viisakamalt käituma, kui tuled siis haukuma.
t
to Pensionär/ 30. märts 2016 18:16
Meesterahvas kirjutab selliseid komme ?
See on kindlalt naise komm.
Üldiselt, kui nii hästi teenid, miks nii õel ja kibestunud ?
PENSIONI ...VARSTI--..SINA KAAGUTAJA ÜLDSE EI SAA:::??? KÜSID MIKS?/ 30. märts 2016 05:45
SEST SINU PENSION ----VÄHENEB 150€ ---MIS ANTAKSE
RIIGI--KASSAST OTSE """ MURJAMITE LAUALE ::::EGA NEMAD LIHA SÖÖMA EI HAKKA::::
2..PENSIONÄR::::. KÜLL SIIS TÖÖLE LÄHED ::JA KAAGUTAD TÖÖ---JUURES EDASI::
p
Pensionär/ 30. märts 2016 09:33
Minu pensionist 150 EUR i ei löö igakuiselt rahaotilt tolmu ka maha.
m
29. märts 2016 23:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to: mm, 23:05/ 29. märts 2016 23:36
Need JUUDAD on ekrelased ja kesikud, kes on oma rahva maha müünud!
t
to to mm/ 30. märts 2016 00:20
EKRE on ainuke eestimeelne partei, kes hoolib eestlaste ellujäämisest.

k
Kleo/ 29. märts 2016 23:00
Tsahkna, kas need ongi tagakiusatud kristlaste pered, kes täna saabusid? Mage lugu, kui juba algus viltu veab, lubadused ei maksa. Nõme valitsus. Mida annab üldises kontekstis see Eesti "päästetud" 7 põgenikku? Või peatne 507? Väidetavalt on ju Eestil nende põgenikega pikaajaline plaan (toetused, haridus, integratsioon)... aga sama arv põgenikke murrab ju Euroopasse ühe ööpäeva jooksul sisse! Mis kohaga otsustajad mõtlevad? Aitäh, valitsus.
r
......./ 29. märts 2016 22:43
rahva oma viga et libedaid liberaale ette otsa sokutavad .....valimistel ja valimistel ,,,,,,,,,,,,pakun et peale valimisi on sama kamp eesotsas ja tsurkasid tuleb aina rohkem ja rohkem..........
l
lobjakas/ 29. märts 2016 22:25
moslemid sõõvad ainult selle looma liha, keda on julmalt piinatud. Kui loom ei piinle, siis usk seda süüa ei luba. Meie tolerastid on hälbega, sest see käib kõik nende kiidusõnade saatel.
http://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
http://mvlehti.net/2015/12/15/muhamettilaiset-tappoivat-silpoivat-ja-nylkivat-kissan-ruotsissa-hymys...
http://mvlehti.net/2015/12/11/tama-sotarikollinen-on-suomessa/
Kas on ikka moslem rahu armastav ja kas tahame teda naabriks?
o
oma/ 29. märts 2016 22:22
Minul huvi ,kirjutavad ,et joudsid Eestisse ,aga KUIDAS? Kas jalgrattaga ,ei seda kohe kindlasti mitte ,neil ju äriklassi vaja ,aga mis lennukiga nad siis siia toodi , järelikult renditi lennuk ,et tuua 7 ERITI olulist VIP-i Tallinnasse ,aga kelle raha eest see reis kinni maksti? Head inimesed ,arvake ise.
s
29. märts 2016 22:30
sinisoki eralennulõbud...
m
merkel/ 29. märts 2016 22:19
Hispaanias mürgitavad muslimid koeri ja tungivad nende peremeestele kallale.
https://kukkahattutati.wordpress.com/2012/08/08/muslimit-myrkyttavat-koiria-ja-hyokkaavat-koirantalu...
Toredad immikrantidest lapsed. Lausa lust vaadata-
https://www.youtube.com/watch?v=XrTs-YW4PWg
Inglismaa
https://www.youtube.com/watch?v=MzdogL2v2mg
rahu armastavad moslemid Halal liha tegemas
http://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
Saksamaal ture linnake
http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.1130/video-first-azan-muslim-call-to-prayer-in-hamburg-germany.html
tublid moslemid--- lobjaka arvates on need rohkem Eurooplased kui meie Eestlased.
https://www.youtube.com/watch?v=0HAJpv9UFPk
http://mvlehti.net/2015/11/21/videopostikortti-alexander-stubbille-monikulttuurisuus-on-rikkaus/
o
oooh/ 30. märts 2016 10:06
see kõik on tõsi ja ikka jube õudus
n
naine/ 29. märts 2016 22:10
AK-s öeldi, et prussakaid ollakse valmis oma rahva eest igati kaitsma ja oma rahva vastu minek ei ole probleemiks, nüüd on ainus lootus kallitel naabritel ja kooli-lasteaiakaaslaste vanematel, kes parasiitidele vahetult vastu saavad hakata ja pommivöölastele tunda anda, kas nad on ikka oodatud... valimistel näeme, prussakasõbrad!
s
29. märts 2016 22:19
seda ma eesti patrioodina olen imestanud, et oleme tänulikult lilledega vene uute vabastajate vastu võtmisel kõik siin, unes nähtuna. teen veel putinile kõvasti välja, kui tuleb ja...
h
hea enne/ 29. märts 2016 22:24
Oleme saama eurooplasteks !
a
Aadu/ 29. märts 2016 22:08
Tänapäevase rindeta sõja ühed võimalkud esindajad (sõltub eelnenud aju loputusest) . Usun Eesti iibe tõusu. Meie omavaheline kraaklemine saab hoogu ikka juurde.Usun, et nendele pagulastele hakkavad kombeid õpetama kohalikud venelased, sest me kontaktiivsus on soovida jättev.

s
see on nüüd see osa, mis avalikult ja pidulikult Eestimaa pinnale jõudis!/ 29. märts 2016 22:04
kui palju moslemeid/illegaale - terroriste varasemalt kohale toodud/vastu võetud, sellest nagu vaikitakse nagu kult rukis, alles öeldi kogemata välja, et tsirka 160 tk on hetkel rahvusvahelise kaitse all.
s
S/ 29. märts 2016 22:00
LENNUKIPOMMID KOHE KATKI EI SOIDA!
r
Rauno/ 29. märts 2016 21:51
Kas te ise ka usute seda jama ,et sealt tulevad ehitajad,kokad ja arvuti spetsialistid .Tegelikkuses ei hakka nad siin iial töötama pealegi kui riik niisama 800 eurot annab . Aidanud parem Eesti vaeseid peresid või üksikemasid,
s
29. märts 2016 22:15
sa reff võta ise oma tablette., mida su isakesed käsivad. rahval pole raha, et neid osta ega haigekassatki, või siis arste, järjekorrad on aastaid...
s
29. märts 2016 22:15
sa reff võta ise oma tablette., mida su isakesed käsivad. rahval pole raha, et neid osta ega haigekassatki, või siis arste, järjekorrad on aastaid...
m
mis sa mats / 29. märts 2016 22:57
mölised,mine süüriasse
r
Raunole/ 29. märts 2016 22:15
Iga üksikema saab paremini hakkama, kui SIna oma mõtlemislünkadega! Kes annab neile 800 Eurot? MAIE HARI ENNAST!
t
to Raunole/ 29. märts 2016 22:42
See summa tuleb suurem, kui 800 Euri.
Tasuta elamine, tasuta mööbel, tasuta riided, tasuta hambaarst veel lisaks.
r
Rauno/ 29. märts 2016 21:51
Kas te ise ka usute seda jama ,et sealt tulevad ehitajad,kokad ja arvuti spetsialistid .Tegelikkuses ei hakka nad siin iial töötama pealegi kui riik niisama 800 eurot annab . Aidanud parem Eesti vaeseid peresid või üksikemasid,
s
sverre/ 29. märts 2016 21:49
miks seda ahvikarja ei majutatud narva või kohtla-järvele?sealt saaks multikulti korraliku kohanemisprogrammi.isegi tõlke poleks vaja,rääkimata tugiisikutest.vaba odavat elamispinda jalaga segada.sääst missugune.
t
To 22.03/ 29. märts 2016 22:09
Sa oled ikka lammas, kas ekre kutsus nad kohale või? Need kes nad siia tellisid las võtavad ka oma juurde elama, igaüks kostitagu ise oma külalisi ,mitte ärgu saatku teiste kaela peale.
t
to.21.49-le/ 29. märts 2016 22:12
küll jõuavad sinu ,ahvini kah,mis ekre pärast muretsed.Ekrelased on teadmisi selles osas rohkem,kui sa arvatagi oskad.Sinusuguse kohta käib lause-pimeda viid metsa aga lolliga pole midagi peale hakata
m
merkel/ 29. märts 2016 21:48
Soomes muusika jõusaalis solvab naisislamistidest pagulasi, peavad vaesekesed kasutama kõrvatroppe .Nõuavad austust endi vastu.
http://mvlehti.net/2016/03/28/odineja-vihaava-toarie-tokoi-kunnioitusta-muslimijumppaajille-musiikki...
mõtlema panev kaart. Mida tolerandid ja Taavi selle kohta ütleb? Et erinevus rikastab jälle? https://ejbron.files.wordpress.com/2016/03/isis-europe-2016-all-data-01.png

e
Eha Võrumaalt./ 29. märts 2016 21:47
Tereõhtust. Minul mees läks ära Soome viis poja ka kaasa nüüd olen üksi oma võimsa elamiega. Loodus tühja kohta ei salli vast saan nüüd uue mehe.
t
to: Eha Võrumaalt, 21:47/ 29. märts 2016 22:05
Võrumaal joodikuid küllalt saadaval.... Kas ise oled nii kole, et keegi ei taha....?
k
22:05, 29. märts 2016 / 30. märts 2016 00:59
ka joodikud on inimesed, nad koledaid ei taha
t
To eha./ 29. märts 2016 22:12
Kindlasti saad ja saad nii ,et jalad jäävadki harki kui pea maha nüsitakse.
s
Saad saad/ 29. märts 2016 22:18
rätikuga mehe saad ja mitu tükki kohe, kui soovi on!
m
29. märts 2016 22:26
meest sa ei saa, kuid ahvid võivad sind raha eest ehk keppida.
t
to: 22:26/ 29. märts 2016 23:43
Ära jumala pärast mingi EKRE ahviga küll seksi - laps sünnib VÄRDJAS!
k
29. märts 2016 21:41
komit
kas Küüt oskab ka öelda,millal ji kus on meil oodata esimesi terroriplahvatusi
m
29. märts 2016 21:55
mida see sul oskab, sind kottida reffide käsul ilgete trahvidega. ammu juba ohumärgid avalikult kõigile näha, et sõda käib. ja s,t tapmist.
t
to: 21:41/ 29. märts 2016 22:07
Pommiplahvatused võivad ohustada ainult EKRE sõimajaid ja viha õhutajaid....
n
Noh,/ 29. märts 2016 21:38
jäägrikompanii tuleb taasluua kiiremas korras.
e
Eesti mees./ 29. märts 2016 21:35
Tereõhtust. Kõik räägite pagulased miks ei ehita oma kodumaad ülesse põgenevad kodumaalt jne. Küsin Teilt, saime oma riigi kätte miks Teie kõik põgenete kõik riigist ei ehita üles oma kodumaad Eestit ülesse? Ei olnud pagulasi ei midagi kõik võimalused olid olemas. Miks põgenete palun vastake. Nüüd on häda pagulastega, kes tulevad siia tööle Teie asemele. Miks Teie lähete Soome ehitusele kas meil ei ole ehitusmehi tarvis. Vaat sellised Teie olete Eesti riigi ülesehitajad. Teie tohite teise riiki tööle minna võõras ei tohi meie riiki tulla. Mõelgem kallid inimeed. Vabandan kui kirjas mõned vead uus arvuti ei taha hästi alluda. Olge mõnusad.
d
Deniss 21:53 le/ 29. märts 2016 22:25
Jutu järgi paistab sa peaksid kusagil kinnises haiglas olema näiteks Jämejalas.
e
29. märts 2016 22:46
ekre pooldajad pole idikad, vaid intelligendid. erinevalt reffi- idikaist, sa oled suurepärane näide sellest - ükski laps ei tule kellegi prsest välja.
t
to to 21. 53/ 29. märts 2016 22:54
Sinu " töö " on ju netis eestimeelsetew sõimamine.
Sa muide ajad oma tööandja reformiga segi.
Sinu tööandja reform on raha peale väljas, ainult raha ja võimu pärast nad pagulasi sisse toovadki.
Miks sa normaalsele tööle ei lähe ?
Kas netis eestimeelsete mustamine on su meelest töö ?
k
29. märts 2016 22:55
kgb meetodid - panna teisitimõtlejad kinni, "ravile" jne. häda on selles, et kui terved rahvad euroopas on teisitimõtlejad, tõkativastased, siis kes on psüühh ?
t
to: 22:46/ 29. märts 2016 23:48
Viinapoe nurga taga EKRE toetajad, joodikud, peavad jah ennast kõige "intelligentsemateks" inimesteks, kõigist targemateks, ka presidendist ja peaministrist "targemaks"..... Ega LOLL ekrelane ei tunnista ju kunagi, et ta on LOLL! Tüüpiline lolli käitumine!
t
to 22. 55/ 30. märts 2016 00:23
Vabandust, kogemata panin miinuse.
i
ips/ 29. märts 2016 21:53
kle,eesti mees,ei tule need pahulased siia tööle,ei lähe nad soome tööle ega mujale,kuhu pagulastakse,nad lähevad-tulevad hüvesid nautima....ja sina,eesti mees,selle kinni maksadki,nii,et edu tööle
m
Mirjam/ 29. märts 2016 22:01
Eestlased kõivad samuti Soomes hüvesid saamas.
t
To Mirjam./ 29. märts 2016 22:17
Miks sa siis ise ei tule siia neid hüvesid saama kui arvad ,et eestlastele midagi niisama jagatakse. Kui Soome maksusid ei maksa ei saa siit midagi. Ainult tsurkadele on köik tasuta.
s
29. märts 2016 23:06
suur hüvede saamine on kõva töö eest suuri makse maksta eesti töötegijail soomes., ehk, enne, kui eestlased midagi saavad, on nad vaeva näinud, mitte tapnud ,varastanud, ostnud dokumendid ega ole kirjaoskamaru lollakas looder.
s
Soomest/ 30. märts 2016 01:00
jagatakse küll, ja veel kuidas, lp. to Mirjam.
o
29. märts 2016 21:56
oled ka ise ühtegi pagulast ehitustöödel näinud, mina küll ei ole
k
kuule totu!/ 29. märts 2016 22:30
Ehitajaid ei vajanud meie ehitusbisnesmenid omal ajal ja kas sa oled näinud ühte moslemist ehitusmeest kellu käes Euroopas? Mina pole, nemad rohkem ikka turuvarblased ja tõstukimehed, poemüüjad ja s..a pähemäärijad ostukeskustes, aga jah türgi dönner on maitsev! :)
t
to Eesti mees/ 29. märts 2016 22:51
Palgaline, oled päris hulluks läinud.
Ükski must siia tööle ei tule.
Siia tullakse ainult suurte abirahade pärast.
Mees sa küll ei ole, naise kirjutatud, väga naiselik tekst.
o
Oled.../ 31. märts 2016 18:19
...uskumatult juhm-ei usu, et elad Eestis! Vii end asjadega kurssi, enne kui tuled oma naiivsust siia demonstreerima!
k
kyll on/ 29. märts 2016 21:35
ikka jälk pugemine, mingid murjanid veeti kohale Röivasenärukaela eneseupitamiseks.
m
29. märts 2016 21:35
minu teada oli küüts-küünik kunagi politseinik .Nüüd trüginud parteigenossede tagatuppa soojale kohale ja kaagutab kantslist eestimaalastele ,et need ikka piisavalt sügavalt härraste ees koogutaks .Ajaloost teada ,et Mats jääb alati ausaks meheks,ei kedagi ta pelga,ei kummarda ta saksa ees,ei tõmba küüru selga . Külalised on oodatud ja neid tervitatakse,sissetrügijaid tõrjutakse ja vihatakse.
t
taavi/ 29. märts 2016 21:35
Islamistid viisid Suurel Reedel täide oma jõhkra lubaduse. Salzburgi katoliku preester naelutati Jeemenis ristile. Kui keegi oskab hästi saksa keelt, saab allolevalt lingilt täpsemalt lugeda.
Kuna on väikesi tutvusi ajakirjanduses, siis palusin neil teha antud loost artikkel. Kõik ajakirjandused väidavad nagu ühest suust, et kõrgemal tasemel on neil KEELATUD kajastada artikleid, kus on kajastatud massilised moslemite kuritööd valgete ja kristlaste suhtes.
Kas keegi oskab õelda, miks uskuda valitsust, kes keelab ajakirjanduses kajastada tõeseid artikleid moslemite kohta? Kui kristlane aga teeb natukenegi liiga või astub moslemi varba peale, siis kõik meedia väljaanded kajastavad artiklit oksendamiseni ja sõimavad kristlasi/ valgeid rassistideks, natsideks, vihaõhutajateks.
Pastor võeti vangi veresauna käigus, mis toimus mingis ühes õdede poolt peetavas vanadekodus.
Veresaunas tapeti kõik kristlikud nunnad ja kristlik hooldepersonal. Mõrtsukateks muidugi heatahtlikud moslemid.
Tapetud õed olid pärit indiast, pealikul õnnestus ennast peita ja pääseda.
Õed olid korduvalt saanud ähvardusi, aga nad otsustasid jäääda.
Relvastatud mehed tapsid kõigepealt valvuri, tormasid siis hoonesse ja tapsid õed,
hooldupersonali, autojuhi ja koka.
Kas me kuuleme lugusid vastupidisest, et kristlased tapaksid massiliselt moslemeid ja lööks neid risti? Kas kristlased nüsivad moslemite päid? Aga erinevus ju rikastab.
http://www.salzburg.com/nachrichten/welt/chronik/sn/artikel/pater-thomas-im-jemen-gekreuzigt-189366/...
l
leo/ 29. märts 2016 21:30
Sajandi alguses sattus Argentiina suurde võlaorjusesse. Valitsus hakkas muidugi rahva arvelt igati kärpima jne. Rahvas polnud aga loll ja hakkas moodustama alternatiivseid võimuorganeid. Argentiina president Kirchneril ei jäänud muud üle, kui teatada võlausaldajatele, et võlast saavad nad tagasi ainult ühe kolmandiku. Võib - olla?

a
Alustan / 29. märts 2016 21:27
valmistumist sõjaks islamistidega ja värdjatega valitsuse ja riigikogus
m
marks/ 29. märts 2016 21:53
Seitse sõjapealiku juba kohal. Aga nendel on eelis , ei pea meie öös maskeerimisülikonda kandma, selle andis loodus neile kaasa.
j
Jah just/ 29. märts 2016 22:25
ja punastamas sa ka neid kunagi ei näe!
n
Nii on./ 29. märts 2016 21:24
Raivo Küüt vajab küüti Eestist välja.
m
mees/ 29. märts 2016 21:23
Kahju, et see lennuk alla ei kukkunud.
k
.../ 29. märts 2016 21:23
kõnts tuleb koju tagasi saata...kui ise vabatahtlikult ei lähe siis tuleb....
a
asz/ 29. märts 2016 21:17
Kui jutt peab paika siis tere tulemast.
n
No pasaran/ 29. märts 2016 21:16
Nulltolerants murjanlusele. Ja nii ongi.
m
Mees Abjast/ 29. märts 2016 21:15
Põgenikest fotosid polegi va? Ma julgen kahelda selles 100% ,et nad hakkavad elama ja saama eesti kodanikuga samaväärset nn sots ja töötu toetust ,need summad on midagi müstilist mis nende peale kulutatakse ,seetõttu on ka kõik vait ja summadest ei räägi. P....liitikiud r. isk!
JA TEIL VALITSUSE ISANDATEL ---RAHA VAESTELE POLNUD????/ 29. märts 2016 21:30
OODAKE VEEL::: JA KODUSÕDA KOHE ,,KOHE ALGAB :::::
MA OLEN TÄNA 29.03 ---PÄRIS KINDEL '
JÜRIPÄEVAL ----TULEVAD KÕIK VENELASED --KA EESTI RAHVALE APPI;; ET PÄÄSTA VEELKORD ---ISADEMAA..
h
hunt/ 29. märts 2016 21:57
Siin valelikus riigis ei saagi midagi tõe pähe võtta.
n
Nimi Nimi Nimi / 29. märts 2016 21:11
Just äsja näidati RADARIS, KUIDAS MOSLEMINOORED SAATE TEGIJATEGA KÄITUSID!
KA EESTIS ON LOOD TULEVIKUS NII...!
Euroopa on jätnud oma toaukse lukust lahti ja kõik marsivad sisse!!!

t
TEADA/ 29. märts 2016 21:10
PIIRIPUNTI TULISTAMA LENNUKI ALLA LENNUKI VIIBIMINE ON KEELATUD!
n
Null ongi null/ 29. märts 2016 21:09
TERE tulemast koolera, muhkkatk ja leetrid, tere tulemast taharash gamea, tere tulemast röövlid ja pommivööd, tere tulemast sõjas psühhoosi saanud sõ.gedikud, tere tulemast vä.gistajad ja peksjad, tere tulemast hommikust õhtuni kostev usuhullude huilgamine, tere tulemast tänavatel si.ttuvad mu.stikud, tere tulemast muiduleivasööjad ja tere tulemast kromanjoonlane.
j
jaana/ 29. märts 2016 20:59
igal inimesel on oma kodumaa ja on kummaline,miks PEAB trygima nii kaugele ja vöörasse kultuuri,öiged inimesed nad pole ja omaks ei vöta neid iilagi!Söiman,mönitan ja jälestan neid,kerige koju tagasi !
29. märts 2016 21:11
- kuna me lollikari peame neid heldelt üleval, orjame ja laseme endiga kõike teha. loomad on ka sellised, kui neid paika ei pane, hakkavad end bossideks pidama ja...
m
Mall/ 29. märts 2016 21:27
Kas sa oled ikka inimene voi loomastunud inimene?
29. märts 2016 21:50
inimene on ajudetta lollakas ? ega ma vist pole...
s
sõbralikud eestlased/ 29. märts 2016 20:50
TERE TULEMAST, sõbralikku Eestisse, kallid pagulased! Vaja on neile viia toitu ja mänguasju nagu sõbralikud sakslased võtsid põgenikke vastu! Kas meie oleme sakslastest halvemad...? EI OLE!
j
29. märts 2016 21:01
Ja muidu, paugutajad Pariisis ja Brüsselis oli noorema generatiooni kodakonsustega (seega Prantsusmaal ja Belgias sündinud) isikud mitte pagulased
s
29. märts 2016 21:18
k
kurjad eesdtlased/ 29. märts 2016 21:19
Miks sa vaesuses elavatele eesti lastele ei vii toitu ja mänguasju?
Miks on neile vaja viia toitu ja mänguasju? Nemad saavad üle 700 euro kätte, mitte mingeid makse ei maksa. Hea kui meie nii palju palkagi saame ja selle eest peame maksma üüri lasteaia tasu jne.
n
No selle toitmisega on ka nii, et/ 29. märts 2016 21:47
suurem osa neist ei hakkagi kunagi tööle niiviisi, nälgivat last peab toitma tema vanem(ad) ja hädakorral lähedased ja kohalik omavalitsus...mina ulataks näljasele ikka vanarahva tõekspidamiste järgi õnge...
e
Ettevõtja/ 29. märts 2016 20:46
Rõõm kuulda tuleks neid ikkagi sadade viisi, töökäsi ju tarvis.
p
29. märts 2016 21:13
pole sa idikas mingi ettevõtja, sina hakkad nende heaks tööle.
TÄNA ::::OLED ettevõtja ,,või TÖÖ--ANDJA,,/ 29. märts 2016 21:27
AGA NEED KUUMAD SELLID ----PANEVAD SUVEL PIDU...
AGA SINA TÖÖ---ANDJA TOIDAD ---NEID PEREKONDI
OMA MAKSUDEST ----SEST SINU MAKSU---KOORMIS TÕUSEB RIIGILE:::: "" MILLEST NAD SIIS KORTERIS ELAVAD::
o
oot oot/ 29. märts 2016 21:43
kui arvasid siiani, et omadele 400 eurist küll, siis võta teadmiseks, et need tulijad ei hakka sinu juures ka 900 euri eest tööle...näen neid Euroopas kummi venitamas!
m
mann/ 29. märts 2016 22:01
Otsivad omale blondiinid kes neid üleval hakkavad pidama.
j
just!/ 29. märts 2016 22:24
nägin neid lennukist mahatulemas sildid kaelas-"Soovime siin olla ülalpeetavad perekonnapead"!
o
oh/ 29. märts 2016 22:37
ühes mõttes ajab mind naerma ,eestlased ju jälestavad ,vihkavad muulasi ,kuidas ,te vaesekesed nüüd hakkama saate ,kui on vaja vastu hakata pole eestlasi kusagil miitingutel .
m
miitingute aeg on möödas!/ 29. märts 2016 22:59
Selle peale aega raiskama ei hakka, kohe tegutsema-kus mu vanaisa maksim on? Talvel võib see vesijahutusega relv ärakülmuda, aga eks jätan ta tühikäigul tiksuma!
n
njaa/ 29. märts 2016 20:41
huvitav, kas esimesed seitse, kes saabusid paberitega we? sõjapõgenikke siin juba ammu.
k
Kohalik/ 29. märts 2016 20:41
Isand Küüt tegi pressikonverentsil korralduse,et tulnukatesse tuleb suhtuda Aupaklikult!!No tule taevas appi,mis au ja mille eest seda pakkuma peaks?Meie kultuuris tuleb austus ära teenida,see ei ole mingi elamisluba,vaid elamisviis.Võiks arutada sallivust,vaoshoitust vms.,aga see au pakkumise jutt on küll vabandamist väärt.
j
jeahh/ 29. märts 2016 21:01
p
29. märts 2016 21:15
paistis jah ilgelt ära joonud lõustaga, kes muidu nii segast paneks.
s
selge see/ 29. märts 2016 21:03
ja enne seda peab sülitada pähe ja oodata kuni selle eest tänulikult teie kätt suudeldakse
e
Ehh/ 30. märts 2016 07:07
Pressika laua taha oli pandud miskid neljanda järgu ametnikud.
Miks nüüd nende pabulate tegelikud maaletoojad nii kartlikud on, et isegi meediaga suhelda ei juletud?
See lauatagune oleks pidanud välja nägema nii - vt paremalt vasakule - Eero,Rõivas, Toomas, Kari.
k
kaua sa kannatad/ 29. märts 2016 20:40
sm. Raivo Küüt ütles, et me peame nende suhtes olema AUPAKLIKUD
meelega keeeravad vindi üle või? kuskil peaks olema piir! millist aupaklikust peaks mina näitama üles selle iraagist plehku pannud ........ ees ja miks ?

t
Tähtsust arvestades/ 29. märts 2016 20:38
Loodan ,et ikka rahva kulul erilennuga,punase vaiba ja valitsuse lillekimbuga,soojade käepigistustega
n
Noored naised./ 29. märts 2016 20:31
a
allu/ 29. märts 2016 20:25
Jääme siis ootama uudist, et viimased pagulased lahkusid.....
i
Indrek2/ 29. märts 2016 20:33
a
Aga/ 29. märts 2016 20:42
Miks ei näe EKRE tegevust
Vaikus vōi mis
a
Aga/ 29. märts 2016 20:42
Miks ei näe EKRE tegevust
Vaikus vōi mis
t
to: Indrek2, 20:33/ 29. märts 2016 20:45
Loll ekrelane! Ära hüüa siin oma EKRE-le hüüdlauseid! HÄBI võiks olla!
t
to to Aga/ 30. märts 2016 00:56
Tagasi saata tuleb sinna, kust nad tulid.
Iraagis ja Jeemenis ei ole mitte mingit sõda.
Süürias samuti enamus kohtades on rahulik, mõtle, kui suur sündivus on olnud Süürias viimastel aastatel.
Lennukile ja kodumaale tagasi.
a
Agale/ 31. märts 2016 18:52
Näed EKRE tegevust portaalil Uued Uudised.
v
Viimase/ 29. märts 2016 20:22
Terroriakti korraldasid ju belglased juba mitmendat pōlve, aga ei olnud integreerunud, töötu jne
Meil siin eestis siis paljudel pōhjus end pommivööga ōhku lasta, ei ole tòöd ja leiba....
Valitsus oleks pidanud ikkagi referendumi korraldama, nûûd vaid rahva viha suureneb
a
asperger/ 29. märts 2016 20:16
Tere tulemast Eestisse! Õnn kaasa!
Welcome to Estonia! Good luck!
n
Nad/ 29. märts 2016 20:11
on lubanud et Euroopa linnad hakkavad verest noretama. Siin pole muud kui tuleb kusagile yksikule saarele putku panna. Ellu peab jääma. Ja sinna ei saada yhtegi jätgi. Mis te arvate et meie ei saa hakkama voi. See on elu ja surma kysimus .
r
Ronja Mis tundub vale,see ka on vale!/ 29. märts 2016 20:09
Kui inimesed hävitavad oma dukumendid,siis on neil midagi varjata. Niiöelda "sõjapõgenikud" registreeritakse nende valede põhjal ja kontrollida lihtsalt ei olegi miskit. Selleks nad ju valetavadki. Ausalt see Bin Laden ja tema asemikud on ikka väga nutikad. Või elavad euroopias tõelised lollpead? Uskumatu. Kas tõesti on nii raske euroopa tulevikku ette kujutada? Teie,otsuste tegijad ja käsutäitjad, mis saab teie endi lastest ja lastelastest?
s
Sopi/ 29. märts 2016 20:02
Ohh õudust ohh häda, homme siis hakkavad pommid paukuma ja kõik naised vägistatakse ära .
Üks väljavõte enamus eestlaste mõttemaailmast.
k
kas/ 29. märts 2016 20:15
siis Belgiasse, Prantsusmaale, Rootsi, Soome saabusid vägistajad, pommipanijad sildid kaelas-"oleme terroristid, kriminaalid"?? Mida tehti prantslaste poolt seal sündinud tublidele moslemitele paha, et need nüüd toitjatel pommidega käsi ja jalgu otsast rebivad! Äkki sa tarkpea seletad meile!??
h
Helkur/ 29. märts 2016 22:53
Kuule, Prantsusmaa ise saatis esimese pommi sinna Süüriasse. Aga see ei tähenda veel, et ma Eestisse mugulaste tulemist pooldaks. Või üleüldse Euroopasse. Aitab küll olemasolevatest juba...nagu neid siin igalpool vähe oleks.
r
reku/ 29. märts 2016 20:17
Asi pole ainult pommides. Eestimaa peab jääma eestlastele, mitte mustaperssetele, nii nagu seda on juba praktiliselt kogu Prantsusmaa. ja teised innovaatilised EL riigid.
p
Pole/ 29. märts 2016 20:25
Mōtet ilkuda, parastada mine vaata mis toimub stokis, mōnes saksa linnas
Valge naisena tundsin end ikka väga pahasti....
t
trraa/ 29. märts 2016 21:03
paistab ,et sina pole eestlane.

j
Ja/ 29. märts 2016 19:58
ärge unustage, et nad võtsid sõja kaasa.
m
Millise maa/ 29. märts 2016 19:57
k
kahjuks/ 29. märts 2016 22:08
See pole siis enam meie laste maa.
e
Ei/ 29. märts 2016 19:57
Saa aru miks opositsioon riigikogus vaikib, nüüd tuleks valitsus laiali saata......
s
Sallimatu/ 29. märts 2016 19:54
See ma olen jah, kuulanud täna Vikerraadiost saadet kus pehvkur rääkis samal teemal, veendusin et olen veelgi rohkem sallimatum
Lugupeetud ministri jutt oli täielik häma. Nàha ju on et euroopas pole integratsiooni toimunud.....räägitagu mida tahes, pilt on selline
Tore valitsus küll, kes TEGUTSEB PŌHISEADUSE VASTASELT! Hävitatakse meie rahvas ja maa
s
Soome europparlamendi saadik Halla-aho:/ 29. märts 2016 19:53
”Möödunud aastal esitati Soomes 32 476 varjupaigataotlust. Kõige rohkem septembris, kui esitati ligi 11 000 Neist rohkem kui 9 000 olid iraaklased. Suur osa iraaklasi on jõudnud Soome Belgiast, kes külmutas Iraagi varjupaigataotluste menetlemise. Veidi hiljem Soome tegi sama, et hinnata Iraagi (ja Somaalia) julgeolekuolukord uuesti.”
https://www.suomenuutiset.fi/halla-ahon-arvio-70-prosenttia-hakijoista-saa-turvapaikan-suomesta-ei-p...
'
Raagis ei ole sõda!
j
Jaan Rand/ 29. märts 2016 19:51
mis sõjapõgenikud,täis elujõus mehed jätavad oma pere krt,teab kuhu,kaitseta ja hooleta ja saba jalge vahel jooksevad hea elu euroopase,kuhu kutsus neid see poole toobine saksa kantsler."Will kommen"
need mehed on pask,relv käes peaksid nad oma naist ja lapsi kaitsma vägistsjate ja mõrtsukate eest.
minu vanaisa ja tema paarimees olid 1944.a. Narva jõe joonel ja Sinimägedes oma MG-43(kuulipilduja) ja andsid tuld nii.et bolševike läki-läkid ja puhvaika vatitropid lendasid.
need sõjapõgenikud tuleb tagasi saata kodumaale ,oma riiki üle ehitama.Minu vanaisa läks paadiga Rootsi,Rootsi valitsus saatis ta NSVL tagasi -kui mitte sõjapõgenik.(Rootsil oli NSVL poliitiline kokku lepe sõjapõgenike väljasaatmise kohta).
Oli 12 kuud Paldiski filtratsiooni laagris.st NKVD uuris sõja süüd-kuid süüd ei leitud,tuli koju täisid täis.
mulle kui kodanikule on nad nn."sõjapõgenikud"on vastuvõetamatud.
s
Su vanaisa valetas täis peaga/ 29. märts 2016 21:01
Sinimägedes pole ta mitte kunagi sõdinud, küll aitas küüditada.
Viinapudeli taga oli muidugi ülikõva tegija ;)
Muide Sinimägedes polnud venelastele talivarustust välja antud- oli laussuvi ja soe suvi.
Need lendavad vatt ja läkiläkid on su ärplejast sigitise märjad unenäod ;)
e
Ei ole kaua aega tagasi/ 29. märts 2016 19:50
kui valitsus monitas Eesti lapsi ja et vanemad joovad ehk 18 eurot maha ja lennukilt ei hakata raha ktlvama. Kylvatakse kyll. Ja meie lapsed ja lapselapsed lähevad selliste ilma paberiteta meeste eest sotta. Niikaugele on asi läinud ja iraak loetakse turvaline maa.
m
Matrjaalelt kindlustatud mees./ 29. märts 2016 19:47
Naine kes räägid võõras keeles vanust kuni 40 anna märku pere loomise eesmärgil.
k
Kits/ 29. märts 2016 23:06
Süüria naised on ilusad küll ja tuline lõunamaa temperament.Küllap sullegi langeb sülle inimlik õnn.Nendega võid kindlalt eestimaa lastega täita.

t
teadja./ 29. märts 2016 19:46
Tahaks teada, et kas need kaks yksikut meest saavad ka kaks korda nädalas tasuta erootilist massaazi?
s
skvaier/ 29. märts 2016 20:14
küll tugiisikud aitavad, nagu soomes:)
n
29. märts 2016 21:26
need tahavad pidevalt saada, ega need pole väsinud näljas tööorjad siin.
m
marks/ 29. märts 2016 19:43
Mis pagana sõjapõgenikud, noored mehed , võidelgu oma riigi eest. Ju on valitsus seal nii vilets ja äraostetav et ei tasu. Meil käis ka ajakirjandusest läbi, kes on nõus riiki kaitsma, kas paneme kaa jooksu kui aeg käes, kui valitsus rahva tahte vastu. Või kuidas? Või laseme kaltsupeadel ennast ja lapsi õhku lasta?
k
kana/ 29. märts 2016 19:43
kui tv reklaamis on üle ühe inimese, siis üks neist on kindlasti musta moluga.
v
valitsus mehkeldab illegaalidega/ 29. märts 2016 19:41
Kas need inimesed olid Kreekasse tulnud legaalselt või illegaalselt? Kui illegaalselt, siis on tegemist piiririkkujatega ehk kurjategijatega. Mingist sõjapõgenemisest ärge heietage, nad olid sõja jalust ära juba vähemalt Türgis. Illegaalselt Euroopasse sissetungijateks jäävad nad elu lõpuni, hoolimata Eesti ametlikust vastuvõtust. Küll tuleb aeg, kus kõik illegaalid Euroopast välja aetakse.
k
Kuule Küüt,/ 29. märts 2016 19:39
mis paska sa ajad, mis söda on Jeemenis ? Iraak ei kuulu ka enam rahvusvahelist kaitset vajavate riikide nimistusse, mille alusel nad kaitset saavad? Süüriast tulev mees on aga kodumaa reetur kes jättis vanurid ja lapsed sõtta ja ise pages sitt püksis ning tungis ebaseaduslikult võõrasse riiki. Sellise koht on vanglas mitte siin eestlaste turjal. Millal lõppeb eestis seaduste rikkumine ja võõraste eelistamine oma rahvale, millal saavad eesti kodutud omale korterid ja tasuta ülalpidamise koos arstiabiga. Millal lõpetatakse desertööridest meeste toomine eesti ja abi hakkavad saama vanurid ,lapsed ja naised kes seda laagrites ootavad. Need tolgused kes Kreekani ebaseaduslikult tungisid tuleb saata siit kus kurat, sest seaduserikkujaid pole eestile vaja, millal see teile ajudesse jõuab.
t
teadja./ 29. märts 2016 19:36
Kaks yksikut meest. Voib olla voiks pakkuda neile kahele yksikule mehele ka naisi seltsiliseks. Kui on juhus, et eestlane vajab abi, siis oleks hea kui need kaks yksikut meest naist voi naisi enda juurde elama votaksid. Ja ei peagi yyri maksma. Ja mingi hetk tahavad nad seksi saada.
ä
ää/ 29. märts 2016 19:50
Kusjuures mõni mees pole jah probleem, aga näiteks rootsis on meeste ja naiste suhe lootusetult paigast ära. Ning tulmust on ka näha. Kargavad kõike mis liigub.
Huvitav kust kohast siis need mehed nüüd naised võtavad? Või avatakse, et jäävadki tsölibaati elu lõpuni? Või on Eesti mehed nõus oma naist jagama?
Ok las olla, need on esimesed, saavad hakkama. Aga kui neid tuleb ikka tuhande jagu, siis läheb "huvitavaks".
7
7.päeva adventist/ 29. märts 2016 19:35
1
101 KOOSELUPOOSI/ 29. märts 2016 19:35
Päts tegi suure vea
laskis sisse vene sea
Taavi on meil müügimees
MEILE SAABUS POMMIMEES.
t
29. märts 2016 21:38
taavi pole müügimees
ega üldse mingi mees
tuua siia terroriste,
vägistajaid, lolle ahve.

n
naine/ 29. märts 2016 19:30
Ülim sigadus! Pressikal polnud ühtegi ministrist, Rõivast polnud haisugi, lükati Küüt tanki ja mingit jama ajama. Jube elu! EESTI KVOOT ON 0! Nii arvab enamus eestlasi. Ei jõua valimisi ära oodata, et refiväärakatest ja meie laste elude ohtuseadjatest lahti saada kogu selle saastaga, mis siia veetakse vastu meie tahtmist.
v
vaatleja/ 29. märts 2016 19:29
No on kohe näha et meie riigi asjamehed ja naised pressikonverentsil toimetavad oma tahtevastaselt ,seda reedab nende näoilme ,kehakeel ja nutuse toonoiga kõne mida nad meediale räägivad ,no milleks on vaja orjalikult käituda enam ei ole ju CCCP ,ei saa aru miks on vaja toimetada siia hulguseid ja pätte kui eesti rahvas on sellele täielikult vastu !!
e
29. märts 2016 22:11
eesti mees, rüütel seisis sirge seljaga kremlis ja ajas eesti asja , gorba karjus, kõmmeldas rusikaid laudu tagudes, ei midagi, rüütlil silm ka ei pilkunud ! need lollid pasaroomikud eo tohiks end eestlasteks nimetada, teevad häbi meie rahvale.
e
Eesti Araabia Vabariik/ 29. märts 2016 19:29
Araabia-keelsed riigid ja Türgi on liitunud islami inimõiguste aktiga "The Cairo Declaration on Human Rights in Islam (CDHRI)", selle algusest pärinevad sõnad (vabatõlge): "... - õigus toidule, peavarjule ja juurdepääsule turvalisusele ja ravile sõja ajal."
Mitte-araabia-keelsed riigid ja Türgi (mitte Eesti ega Saksamaa) on liitunud "Inimõiguste ülddeklaratsioon"-ga, milles ei ole sõnagi sõjast või sõjaajast.
k
Kaitsen Eestit!/ 29. märts 2016 19:29
Eesti vajab oma kasakate armeed. Ajaloost on teada, need olid vabad mehed, kes ei allunud ühelegi ülevalt antud käsule. Otsustasid ise ja tegid oma kogukonnad.
a
Aloooo/ 29. märts 2016 19:28
Meie omad inimesed magavad õues-trepikodades-külmuvad surnuks-ei keegi hooli. Euroliidule peame aga Psse pugema. Ka küüditada aitasid kohalikud nii et veregrupp on selline.
v
Vaadake!/ 29. märts 2016 19:27
Ekre rassistlikud sead kohe karjana ruigamas ja viha õhutamas kommentaariumis... Ru--iiiiiiii...!
t
To Vaadake!/ 29. märts 2016 19:34
Sina vajad küll tõsist ravi,Lollakas tolerast.
t
to: 19:34/ 29. märts 2016 20:02
RAVI vajavad vaimselt parandamatult haiged ekrelased, kes on vihast näost sinised ja suu vahtu täis.....!
j
jaanus/ 29. märts 2016 19:37
rassistlikud!?! Tee endale asjad selgeks siis korralikult misasi on rassism ja misasi kodumaa kaitse. Tolasid on maailmas palju kahjuks
t
to: jaanus, 19:37/ 29. märts 2016 20:06
Saame läbi ilma sinusuguste "kodumaa kaitsjateta" kelledel on käputäie pagulaste ees juba hirmust püksid paksu ja vedelat täis aga vene sõdurite vastu ei julge ammugi lahingusse minna!
t
Tõepoolest sa 20.06 / 29. märts 2016 20:35
j
jaanus/ 29. märts 2016 21:12
kes saab läbi, kas sina saad läbi või eestimaa? Ma ei usu, et sa kogu eesti eest võiksid siin sõna võtta
t
test2/ 29. märts 2016 19:25
e
Elagu Eesti Araabia Vabariik/ 29. märts 2016 19:25
Araabia-keelsed riigid ja Türgi on liitunud islami inimõiguste aktiga "The Cairo Declaration on Human Rights in Islam (CDHRI)", selle algusest pärinevad sõnad (vabatõlge): "... - õigus toidule, peavarjule ja juurdepääsule turvalisusele ja ravile sõja ajal."
Mitte-araabia-keelsed riigid ja Türgi (mitte Eesti ega Saksamaa) on liitunud "Inimõiguste ülddeklaratsioon"-ga, milles ei ole sõnagi sõjast või sõjaajast.
Nii, et Raivo K. rääkides sõjast põhineb Islami Inimõiguste Deklaratsioonile?

m
M.O.T.T/ 29. märts 2016 19:24
üks seltskond suutis nüüd ära tõestada, et saab kõrge kaarega valdavale enamusele krae vahele lasta...
q
qfs/ 29. märts 2016 20:07
imelik, just näitas 1+ ja 9-
90% on nüüd küll valdav enamus, erinevalt parlamendist, kus ka üks hääl on piisav "enamuseks"
a
ad/ 29. märts 2016 19:24
l
lagunev euroopa/ 29. märts 2016 19:22
masiliselt tagasi saata palmirat üles ehitama palmiira vaba aga käib mingi imelik mäng türgi saab raha ameerikal oma huvid käitub nagu s püksis paistab et süüria nafta eest amerika on valmis üks kõik keda ohvriks tuua
ä
ää/ 29. märts 2016 19:22
vandenõu teoreetikutele mõtlemiseks. Kui suur on tõenäusus, et seakatk ja moslemite invasioon euroopasse langevad kokku ühele ajale? Eestis lausa paari aasta sisse.
e
Elagu Eesti Araabia Vabariik/ 29. märts 2016 19:22
Araabia-keelsed riigid ja Türgi on liitunud islami inimõiguste aktiga "The Cairo Declaration on Human Rights in Islam (CDHRI)", selle algusest pärinevad sõnad (vabatõlge): "... - õigus toidule, peavarjule ja juurdepääsule turvalisusele ja ravile sõja ajal."
Mitte-araabia-keelsed riigid ja Türgi (mitte Eesti ega Saksamaa) on liitunud "Inimõiguste ülddeklaratsioon"-ga, milles ei ole sõnagi sõjast või sõjaajast.
Nii, et Raivo Küüt rääkides sõjast põhineb Islami Inimõiguste Deklaratsioonile?
e
Eestlane/ 29. märts 2016 19:22
Miks nii lühidalt, kuidas neid aidata saaks kas või rahaliselt. Teiseks Lõuna Eesti väikelinnas on keldrikorrusega kolmekordne maja mis saaks perele ära anda.
e
eestlase-le/ 29. märts 2016 20:47
mis jaurad,kui tead seda maja Lõuna-eestis siis paku see variant kodututele välja aga ära siia neid küll taha .Kas siis sul ka rahulik uni on,oled sellepeale ka mõelnud või.Ja kui juba üks pere tuleb on järgi tulijaid massiliselt.Ja me pole enam kindlad,kes põgenik,kes terrorist.Loe mis õudusi nad korraldavad ja tasapisi tullakse aina lähemale meile.Ära kurja kutsu,see on naljast väga kaugel .Leht kirjutas ,et hakkavad nüüd juudi lapsi tapma,lasteaiad,koolid jne.Kas seda soovid või-mõtle enne asjad korralikult läbi.
j
JUSS/ 29. märts 2016 19:20
Võtame muidugi sõjapõgenikud humaansusest vastu! Aga ma olen vahel mõelnud, et mis saaks siis. kui lugu oleks vastupidi. Et kui meie ise Euroopast lõunasse põgenema peaksime (sõda, ökokatastroof, radioaktiivne saastumine, uus jääaeg, super.loodusõnnetus j,n,e,) Huvitav, kuidas seal siis eurooplasi vastu võetaks? Näiteks islamifanaatlistes Saudi-Araabias või Iraanis j.n.e. Kas nemad ikka kah annaksid meile meie rahvustoite, sealiha, õlut j.n.e.? Kas nemad annaksid meile 2 aastaks prii ülalpidamise ja suured abirahad? Ja kas nemad oleksid nõus oma usukombeid koomale tõmbama, et kristlastest külaliste ja kostiliste religioosseid tundeid mitte solvata ega riivata? Kas nemad ehitaksid meie jaoks kristlikke kirikuid näiteks, kutsuksid oma usklikke meie suhtes tolerantsusele?
Kaldun millegipärast arvama, et pigem võtaksid nemad meie põgenikehorde vastu hoopiski kalašnikovidega. Sealkandis austatakse ainult sellist rikast eurooplast, kellest on kasu. Aga mingid purupaljad pagulased, mis kasu neil sellistest oleks? Armu leiaksid vahest ehk need, kes vabatahtlikult turbanid ning burkad pähe paneks, moslemiteks hakkaks.
k
kristlane/ 29. märts 2016 19:44
No aga kui eestlane ei julge valitsusliikmetel ja riigikogulastel kõrvu pihku võtta ja reaalsert keerata ja kas või otsast,no siis on kõik nii nagu on.
n
Noor perekond/ 29. märts 2016 19:19
Eesti noor võtab Lasnamäe paneelmaja korteri peale 20 aastase laenu kuumaksega 300 euri. Neeger saab sama asja tasuta ja üür makstakse kinni. Taavi rõivas Rõivase valitsus- minge õige per..e .
j
Jura/ 29. märts 2016 19:30
Lasnamäel said kõik muulased selle tasuta.

t
test/ 29. märts 2016 19:18
k
Kalifaat/ 29. märts 2016 19:18
Muidugi -
tahavad alguses rahulikku kodu, siis hakkavad mošeed nõudma, eristaatust, siis hakkavad uusi pagulasperesid nõudma, kuna eesti keel neile ei sobi ning oleks kellegagi suhelda, keda Rõivas toob rõõmuga juurde. Siis hakkab neile tunduma, et elu siin on kuidagi liiga rahulik ja igav...
m
maamees/ 29. märts 2016 19:15
Küll me need sead välja lööme ja rahva reeturitega arved klaarime!!!
m
minu/ 29. märts 2016 19:15
suur ja lai tutvusringkond on kindlat meelt et selle riigi jaoks on patriotism otsas! Ei tee selle riigi heaks enam midagi! Ja see on tõusev trend,et te teaksite!
Hoidku jumal et siin uut aprillirahutusi ei tekiks-seekord tulevad venelastega eestlased kah kaasa!
r
reku/ 29. märts 2016 19:14
Niii tore. Aitähh Taavi.
Pommimees meil oli, koolitulistaja oli, nüüd ometi saime endile terroristid ka.
h
Horros/ 29. märts 2016 19:13
Nii armas, algul käiakse sõdimas koos suure sõbraga ja siis tehakse kurb nägu, et oi oi sõjapõgenikud jne.
.
Kuidagi väga vastuoluline.
.
Olge ausad, et ise põhjustasite, aitasite kaasa.
k
Kreekas pole ju sõjaolukorda/ 29. märts 2016 19:12
h
H.T/ 29. märts 2016 19:12
Vaat kui tore, nüüd saavad kõik need kes aitasid jänkidel neid põgenikke tekitada endale koju isikliku pagulase võtta
t
to: H.T. 19:12/ 29. märts 2016 19:32
Esmajoones antakse põgenikud ekrelaste kodudesse viha õhutamise, sõimamise ja laimamise eest! Põgenikud pidid vaimuhaigete ekrelaste tervisele hästi ja positiivselt mõjuma....
t
to 19. 32/ 29. märts 2016 23:39
Sinu juurde koju tuleb kõik majandusimmigrandid saata.
Sina tahad neid siia, sina ka hoolitsed ja kannad kulud.
Ära oma musta rämpsu teistele pähe määri.

K9/ 29. märts 2016 19:11
Kodumaa reeturid olete! Emad müüksite ka maha, et Merkelile pugeda. Haledad olete!
t
to: K9, 19:11/ 29. märts 2016 19:37
Ära piiksu EMA SEELIKU alt, "julge" jobu! Kas hirmust märjad püksid vahetas ema ära....?
t
To 19.37/ 29. märts 2016 19:48
Kas orava sitase saba alt on julgem piiksuda?
k
29. märts 2016 19:08
küüt majutagu need lontrused enda juurde ja muud sallijad tehku sama.krdi lihtne on see moslemirämps rahva kaela lükata ja ise ainult allkirju anda.
m
MATS/ 29. märts 2016 19:06
Päris sõjapõgenike vastu pole mul midagi. Küll olen aga kategooriliselt igasuguste pagulasteks maskeerunud terroristide ja äärmuslaste, võltspõgenike, õnneotsijatest majanduspõgenike ning häid söödamaid otsivate kurjategijate vastu. Tahaks loota, e nende saabunute tausta on tõepoolst hoolega kontrollida.
m
MATSILE/ 29. märts 2016 19:19
Peab ikka päris loll olema, kes usub, et nende, siiajõudnute hulgas tõeliseid sõjapõgenikke leidub!
k
Kaitsen Eestit./ 29. märts 2016 19:05
Me ei vaja siia võõrast rahvast. Mingu oma koju!
r
Rahvas arvab/ 29. märts 2016 19:24
Eestis elab 95 000 venemaa kodanikku. Võta plakat, mine tänavale et nad läheks koju.
k
kes võiks mind valgustada:/ 29. märts 2016 19:04
kes siis need olid seal vaos ja mujalgi veel, kui alles täna saabunud on esimesed?
j
Jura/ 29. märts 2016 19:16
k
Kaitsen Eestit!/ 29. märts 2016 19:26
Vaos on Rõiva pedevalitsuse proovimaterjal.
j
jüri/ 29. märts 2016 19:03
SOS ! Tulge appi , meile toodi mõned sõjapõgenikud. Ruttu kõik varjenditesse , kohe lõhkavad tuumapommi ! Haiged olete oma paanikaga.
Rahunege ja nautige kena kevadilma !
t
to jüri/ 29. märts 2016 19:24
Püha müristus, kaua veel leidub sinusuguseid idioote? Mis peaks juhtuma, et mõistus koju tuleks.
ä
29. märts 2016 19:27
ära unusta moslemi naise üsa on hävitusrelv, sigimus on mitmed korrad suuremad, kui põhjamaa inimestel
t
Tõesti,Jüri/ 29. märts 2016 19:39
Sul on raskekujuline ajude pehmenemine.
l
lollile jürile/ 29. märts 2016 21:00
ära siis paanitse, kui su lasteaialapsest tütar saab islamiahvide poolt vägistatud. Euroopas on tuhanded vanemad seetõttu paanikas, et nende laps on vägistatud, aga sinusuguse jaoks on see ju nõrk. rumala inimese tunnus ongi, et ta oskab vaid hetke hinnata, tal pole oskust asjade vahe seoseid luua ja aru saada, mis milleni viib või viia võib. seetõttu puudub tal ka normaalne ohutunne. loodan, et saad oma õpetuse ja eriti julmal moel ehk siis islamiahvi jaoks tavalisel moel.
t
To Jüri/ 30. märts 2016 09:18
Nagu näha oled ikka päris kõrgelt kukkunud ja õnnetuseks just pea peale.Kõik see on alles algus ja katastroof eesti rahva jaoks.Täna 7 varsti on neid 500 veel natuke edasi ja neid on 5000 jne.jne.Need lollid valitsuses ei ole midagi õppinud ei Rootsist ega Soomest.Poola juba saatis Brüsseli pikalt oma pagulastega,aga meie napakad lähevad veavad neid ise lausa lennukiga kohale.
m
MTÜ Pagulastevaba Eesti/ 29. märts 2016 19:02
Iraagist mugavuspagulaste vastuvõtmine on seal sõjas sealse rahva heaolu nimel hukkunud Eesti meeste hauale sittumine! Kill a beaver, save a tree; kill a muslim, save a life!
ä
ää/ 29. märts 2016 19:01
"Õnn tuli meie õuele!" laulsid eelmised Eesti ümberrahvastajad.
Nurgakivi Molenbeekile on pandud. Ei mingi hoone nurgakivi pole kohutav. Kohutav on see mis ees ootab. Kui ei usu, siis vaaata TV kanalilt Brüsseli või Pariisi tänavaid.
Igastahes ajaloos on olemas mingi päev meie rahva kurvas ajaloos jälle - 29.03.2016. Kuidas eestlane selle kurva päeva nimetab, see jääb tuleviku tarbeks. Aga lipud hakkavad olema musta lindiga kindlasti sel päeval.

j
jälk / 29. märts 2016 18:59
islami import, Röivasenärukaela eneseimetluseks.
k
Kesikutele/ 29. märts 2016 18:48
Edgar võiks uue kirikuga alustada teeme nelja torniga kus kallid sugulusrahvad saavad vägistamised ja muud patud allahilt andeks. Taavi eraldab reservist kalluritäie eurosid.
m
mingu kodu kaitsma / 29. märts 2016 18:48
miks naised süürias relv kääs lähevad mõrtsukatega sõdima ja mehed põgenevad ja otsivad rahuliku elu ma teen esimesel võimalusel nendele selgeks mis ma neist arvan ja mis nad on saks aru naised ja lapsed aga noored mehed mull sihukesi pole siia vaja
t
tasem/ 29. märts 2016 18:47
me ju ei teagi veel kas nad ikka on moslemid,sealt tuleb ka teiseusulisi.Tegelikult moslemeid elab eestis ammustest aegadest paris palju ,ega koik pole terroristid.Oleme meie ka inimesed ,kes kohe kallale ei jookse kui vooras uksest sisse tuleb.
s
...../ 29. märts 2016 21:26
see usuteema pole üldse oluline ja keegi ei karda neid, asi on selles et nad tulevad kohaliku rahva parasiitideks ja see on kohalike suhtes alandav
l
Lugeja arvab/ 29. märts 2016 18:54
Jah, iga katoliiklane pole ka veel tingimata lapsepilastaja!
k
Kuule naiivik/ 29. märts 2016 18:56
loe koraani ja uuri islami ajalugu. Kui neid saab siia rohkem, siis nad löövad meid kõiki maha!
b
Brunn/ 29. märts 2016 18:44
Nende inimvärdjate nimed tuleks avalikustada sest kui saabub ka päev eesti lipuvärvides kõrghooneid nautida saame meenutada kes selle kuriteo tekitas.
1
1940 / 29. märts 2016 18:41
Elu Eestis muutub. Nii nagu see juhtus 1940. Algul natuke ja siis veel natuke jne. Kuigi paberite järgi valitseb meil rahvas, siis tegelikkuses rahva arvamusest ei hoolita.
m
meie kirjutamine siin/ 29. märts 2016 18:36
ei aita ju midagi,meist sõidetakse teerulliga üle,me oleme ainult tühine eesti rahvas,väikese palgaga ja olematu pensioniga,meie valitsus vihkab meid.EKRE ON AINUS KES KAITSEKS.Helme peaministriks.
o
oma/ 29. märts 2016 18:35
Tuleb tänane kuupäev meelde jätta ,täna algas siis ametlikult Eesti islamiseerimine. Kurb lihtsalt.
t
troll/ 29. märts 2016 21:45
aga Poola poliitikud tegid Euroopasse avalduse, et peale Brüsseli terrorirünnakuid nad ÜHTEGI pagulast vastu ei võta! Ja tõesti ÜHTEGI!!!

p
Pööriöölane/ 29. märts 2016 18:32
Tegemist on raske kuriteoga terve Eesti Rahva vastu! Jätke nüüd hoolega kõigi meie kurjategijate näod ja kõik nende kuriteod meelde! Küll varsti tuleb neil oma sigaduste eest ka vastutama hakata! Siis ei saa nad, Ansipi kombel, ämma seeliku taha, peitu pugeda.
n
Noh jah/ 29. märts 2016 18:26
Terve Saksamaa ja London täis toitlustusspetsialiste! Doner. ..ja kogu toitlustus!
i
IRW/ 29. märts 2016 18:47
Meilegi tulid suured spetsialistid : inglise filoloog ja ajakirjanik - müüs sadamas lehti ja oskab 3 sõna inglise keeles ; toitlustusspetsialist - küpsetas mingis putkas lihatükikest ; ehitus ja transpordispetsialist - kärutas ehitusobjektil käsikäru .
Nii et nõuanne meie töötutele - kõik olete spetsialistid - eesti filoloogid jne
l
Lea/ 29. märts 2016 18:23
kui need on esimesed põgenikud, kes elavad siis Vao külas,kas ka nemad pole mitte põgenikud?
l
Lugeja arvab/ 29. märts 2016 18:37
Nad on ümberasujad, uusmuulased
o
ootoot/ 29. märts 2016 18:55
ümberasujad on ikka midagi muud, näiteks kalevipojad soomes ehk siis ISE maksavad oma kulud , ise vaatavad, kus elada jne. pagulased aga saavad kõik meie maksudest tasuta, vahet pole, kas neil endal raha on, paljudel neist on ja mitte vähe, siis ikkagi saavad kõik meie kulul. see põhimõtteline vahe.
l
Lugeja arvab/ 29. märts 2016 19:07
Siis on siin selliseid palju, igas vallas ja linnas. Muulane kel pole tööd.
a
Andres/ 29. märts 2016 18:23
See on merchel&juncheri kliki genotsiid põlisrahvaste vastu. Rõivas on nagu räbal nende käes mängida. Oodin, tule aita nad pidulikult vastu võtta!
a
Andres/ 29. märts 2016 18:23
See on merchel&juncheri kliki genotsiid põlisrahvaste vastu. Rõivas on nagu räbal nende käes mängida. Oodin, tule aita nad pidulikult vastu võtta!
7
7.päeva adventist/ 29. märts 2016 18:21
EU ja Merkel käratasid Eesti peale ja kohe on muslimid platsis,vastik.
j
Jura/ 29. märts 2016 18:36
Mind häirivad jälle kristlased, eesti rahvas on kannatanud selle paine all
k
kodanik/ 29. märts 2016 18:20
Mnjah, need tegelased võivad siin radikaliseeruda ( kui nad seda juba ei ole ) . Miks neid siia vaja on, miks ei kuulata Eesti rahva arvamust??
7
7.päeva adventist/ 29. märts 2016 19:50
Aga selleks ongi see kriis,et õigustada inimeste kiibistamist nn turvalisuse nimel.
m
maamiis/ 29. märts 2016 18:20
Ma ei saa aru milleks see pressikonverents, valitsus on omadega ikka pees, ime veel et kontserti ja rahvatantsijate esinemist ei organiseeritud, teiseks ikkagi mis alusel elukohaks Tallinn ja Tartu, Ida Virumaale seal on ka korterid odavamad.
ä
ää/ 29. märts 2016 18:57
Kui ajalugu lugeda, siis võeti ka eelmisi Eesti ümberrahvastajaid lauristinide poolt lillede ja hõisetega vastu. Ei midagi uut -uuslauristinid tegutsevad jälle. Samas mäletame ka ajaloost seda mis edasi sai. Ei kadesta neid, kes oma nime kuriteoga põlisrahva vastu seovad.

s
29. märts 2016 18:19
sitta need esimesed olid, kes seal vaos siis parasiteerivad ? kui lollid saavad, mis tahavad, on alati jama lahti. kandkem siis edaspidi kuuliveste ja laulu - ning tantsupeole ei tasu kedagi peale vaenlaste saata, üldse rahvarohketesse, enamkäidavatesse kohtadesse. ilma enesekaitsevahenditeta on oht elule v väh. tervisele. mida varm sest aafrikaliidust välja murda, seda parem on jälle eesti riiki rajada,mis niikuinii jälle tuleb teha, ilma imbekatest roomajateta, kes kellele vaid saaks, poeks...
a
aga ausalt/ 29. märts 2016 21:02
mina igatahes ei lähe enam laulupeole, ma ei soovi pommi alla sattuda ja suur kogunemine on parim koht ju. rahvuslik veel pealegi, kaks kõrbest ühe hoobiga. lapsi ka murdu, see neile ju meeldikski.
t
tulevik/ 29. märts 2016 18:18
Hüvasti meie kaunid laulupeod!
a
Ausalt-öeldes/ 29. märts 2016 18:18
parem oleks olnud, kui nad poleks tulnud. Eestis saab nüüd maru-rahvuslik-riik...
m
Mjm/ 29. märts 2016 18:17
"Kõik siia saabunud on ametnike kinnitusel Eestist väga huvitatud ning on öelnud, et austavad seda riiki ja soovivad siin rahus uuesti alustada. "
Jah, ma usun, et need Pariisi ja Belgia terroristid mainisid juba intervjuul, et nad riiki ei austa ja kavatsevad seal terroriakte korraldama hakata. Nii et tasub neid uskuda küll, eksole?
v
29. märts 2016 18:21
valetavaid ja varastavaid reffe usuvad vaid... ? las mõni avalikustab, kui nii ajuhaige on.
r
RAHVA ARVAMUS TEHTI NULLIKS ???/ 29. märts 2016 18:17
1::JÄRGMINE NÄIDE ::::ET OLEME OMA ISADEMAA ÄRA ANDNUD,,
NÜÜD LUBAME ---ÄRA RÜVETADA --VANAISADE KÄTETÖÖ::???
j
29. märts 2016 18:23
jüriööl peaks jälle tuld tegema.
e
elanik/ 29. märts 2016 18:16
miks president neid vasuvõtma ei tulnud,ikkagi külalised
s
Sebralik Eesti/ 29. märts 2016 18:16
Loodan ,et viidi kohe steriliseerimisele.
t
tahavad/ 29. märts 2016 18:10
rahus uut elu alustada?? Süjapõgenik ongi ju staatus mis kaob kui sõda kodumaal läbi on! Mis kuradi uut elu? Mujal euroopas on nad elusid võtnud!
TRA,mida küll teha et idioodid toompeal aru saaksid et 80 protsenti eesti rahvast ei soovi neid siia!
m
29. märts 2016 18:28
mis see kalts muidu merkeli vahet lendas, ikka võtame kõik suure pugejalikkusega omale, kuldame türklased üle, ja ikka võtame kõik vastu. varsti maksame kõik trahve ja makse ainult.
m
Mõistmatu/ 29. märts 2016 18:52
Ei saa ka aru sellest uue eluga alustamisest kuna neile antakse (vähemalt seaduse järgi) vaid aastane kaitse ja elamisluba ning kui aasta pärast päritoluriik on tunnistatud turvaliseks, siis saadetakse ta ju koju tagasi (vähemalt niimoodi ütleb meie seadusandlus).
Vajadusel hakatakse pikendama 6 kuu kaupa aga ikkagi saadetakse nad ju ükskord koju.
Ja mis oht seda jeemenlast rohkem ähvardab, et teda peame siin hakkama ülalpidama, kui ülejäänuid 23 miljonit jeemenlast omal kodumaal? Miks eesti mees peab sõjaolukorras surema aga need siiatulnud "pagulased" võivad jälle edasi rännata ohutusse riiki? Mis küll toimub?!

e
Eesti ei ole enam endine/ 29. märts 2016 18:08
Eesti on nuud palju ohtlikum paik.
KÜMME KORDA OHTLIKUM::::/ 29. märts 2016 18:13
SEST --ISLAMI --ARVATES --OLEME MEIE EUROOPAS --PUGEJAD,,
JA NÜÜD KARISTAB KA MEID SEE ISIS;;;
h
Helmede moodi aktivistid olid vastas,../ 29. märts 2016 18:08
Vehkisid kepikestega ja karjusid midagi segast... Saabujad pidasid neid tervitavateks sõpradeks.
o
oinkoink/ 29. märts 2016 18:28
need kes segast panevad ja ajavad on sinusugused....mitte ei saa aru mis pudrutate.
29. märts 2016 19:07
sa igavene puuk, jäta needHelmed rahule, sul püksis hõõrub midagi vää
t
to: 18:08/ 29. märts 2016 20:43
Helmed on ju vanad kommunistid, vene võimu eest võitlejad, marksismi-leninismi tulihingelised propageerijad, vene pagulaste eest seisjad.. Koos kusikutega lõugavad iga päev Tallinna TV-s Eesti riigi vastu... Häbistavad Eesti riiki kogu Euroopas!
h
hiidlane/ 29. märts 2016 22:06
Orav on jälle oma moodsat korgijooki joonud paistab.
j
Ja/ 29. märts 2016 18:07
kaugel pole enam aeg, kui ka meil hakkavad pommid plahvatama.
POMMID TULEVAD --TEISE LENNUKIGA JÄRGI,,/ 29. märts 2016 18:14
AGA ----NÜÜD ANDKE AEGA ATRA SEADA ---KEVAD JUBA KÄES,,
p
Pinladen velkom/ 29. märts 2016 18:42
Jah kui keegi musthabe ehituspoest suurem kogus naelu ostab või mittepõllumees väetist tellib tasub valvas olla....
s
29. märts 2016 18:07
sõjapõgenikud????
iraagi pere? sõda??? jeee.
k
kreekas/ 29. märts 2016 18:06
ei ole minu teada sõda. Mis kuradi sõjapagulased?
r
Rahvas arvab/ 29. märts 2016 18:38
Kas Venemaal on sõda? Kas saadame välja põlismuulased.
n
Narva eestlane/ 29. märts 2016 18:04
Loodame,et ühtegi pagulast Narva ei saadeta,kui nad peaks Narvas Kölni korraldama,siis olen esimene,kes Vene Saatkonda läheb ja kutsub vdv appi läbi konsuli.
t
Tartu eestlane/ 29. märts 2016 18:30
Kui sina Vene saatkonda lähed olen mina esimene kes sinu ...
n
Narva naerab tartuka üle./ 29. märts 2016 19:25
t
Tartu eestlane/ 29. märts 2016 19:38
Kahjuks naerab sest seal on eestlased vähemus. Enim ongi uusmuulaste vastased põlismuulased.Nad kardavad et kui muulaskond mitmekesistub hakatakse enam nõudma riigikeele oskust. Praegu taksojuhilr eesti keelt keegi ei nõua. Kui Jana toom ise taksos hätta jääb siis vahest nõutakse enam riigikeelt. Uus sisserändajate laine tegelikult parandab eestlaste positsiooni kodumaal.
r
riigi kaitsja to: 19:25/ 29. märts 2016 20:09
Reeturitega ei "proovita" ....! Nende vastu tegutsetakse!
U
""eestlasele" Tartust/ 29. märts 2016 22:39
Uus sisserändajate laine tegelikult parandab eestlaste positsiooni kodumaal.
Sa uuseestlane Tartust oled ikka väga vilu peast, oled oled.
kahju kohe, mine Türki tagasi, mine, mine!
m
maamiis/ 29. märts 2016 18:03
j
ja nüüd/ 29. märts 2016 18:02
on algus tehtud ja mis edasi juhtuma hakkab,teab meist igaüks.
e
eestlane/ 29. märts 2016 18:22
Läheb samamoodi nagu ,kui venemaa okupeeris meid 1940 ndatel.
r
Rahvas arvab/ 29. märts 2016 18:25
Varem oli 400 000 muulast, nüüd 400 007. Muud vahet pole.
t
to: rahvas arvab, 18:25/ 29. märts 2016 19:40
Ekrelased ja kesikud ei oska nii suuri arve lugeda - neil mõistust ja haridust vähe...!
Nad ei näe pinnu asemel PALKI oma silmas ja 400 000 muulast!

u
uudi/ 29. märts 2016 18:00
j
Ja algab see / 29. märts 2016 17:52
Multikulti.see on masendav.
t
Tartu eestlane/ 29. märts 2016 18:56
Mina olen ikka eestlast tolerantseks pidanud. Me oleme nõus rääkima vene keeles ega sunni muulasi omandama riigikeelt. Ja nüüd siis äkki selline viha mitteeestlaste suhtes.
v
!/ 29. märts 2016 19:26
venelastega on veidi lihtsam. Vene keet ning kirja sai juba kooliajal õpitud. Ja kultuur on sarnane, kristlike juurtega. Ka nemad peavad, rozdestvod (jõuluid), uut aastat, ivanovõi den-i (jaanipäeva) j.n.e. Nemad ei sunni meid turbanit või burkat kandma, ei hulgu pommivöödega ringi. Söövad sealiha, joovad õlut ning viskavad viina nagu meiegi. Samuti ei harrasta massivägistamisi.
Araabia keele, kultuuri ning islamireeglitega oleks mul juba raske kohaneda. Ja araabia kirja ma ei saaks vist enam kunagi selgeks, mingi sigimigri.
a
Adolph/ 30. märts 2016 07:56
Parasiidid ja tulevased terroristid, mitte pagulased!