Trennikool | ÕL TV

OTT KIIVIKA TRENNIKOOL | 3. osa: kõhuli trenažööril jalgade kõverdamine jalatagaosale  

Ott Kiivikas, 30. märts 2016 07:05

Eesti edukaim kulturist Ott Kiivikas õpetab Õhtulehe videolugudes, mida ja kuidas tuleks teha, et jõusaalis õigesti treenides ennast kiiresti vormi ajada.

Trennikoolist saad nii üksikajasliku kava, mille abil end vormi viia, kui ka iga harjutuse juure konkreetsed ja selged õpetused, kuidas seda teha ning millele tähelepanu pöörata, et tulemus oleks parim.

Samal teemal

Vaata edasi kolmanda treeningkava videot ja õpetusi (selle loo alt leiad viited järgmiste harjutusteni) ning trennikava:

Variant 1: algajate kava
1. Laia haardega kükk – paralleeltasapinda jalalihastele 3 x 10 - 15
2. Väljaasted taha hantlid käes tuharalihastele 3 x 10 – 15
3. Kõhuli trenažööril jalgade kõverdamine jalatagaosale 3 x 10 – 15
4. Säärtele pöialetõus trenažööril säärelihastele 3 x 10 – 15
5. Lamades hantlite surumine rinnalihastele 3 x 10 – 15
6. Ületõmme hantliga lamades – rindkere harjutus 3 x 10 – 15
7. Ploki tõmbed kukla taha trenažööril seljalihastele 3 x 10 – 15
8. Hantlitega lendamine küljele seistes õlalihastele 3 x 10 - 15
9. Küünarvarte kõverdamine seistes hantlitega biitsepsitele 3 x 10 – 15
10. Ploki alla surumine seistes triitsepsitele 3 x 10 – 15
11. Keretõsted alaseljapingil - alaseljale 3 x 10 - 15
12. Keretõsted kõhupingil - kõhulihastele 3 x 10 – 15

Iga harjutuste ploki ette soojendus sõudeergomeetril 10 – 15 min ja peale trenni venitusharjutuste kompleks.

Samal teemal

22.04.2016
ÕHTULEHEGA RIKKAKS JA ILUSAKS: digilehest võib nüüd leida kaks uut püsirubriiki – Jaak Roosaare Rahakool ja Ott Kiivika Trennikool!
22.04.2016
KUIDAS SUVEKS SANGADEST LAHTI SAADA? Eesti edukaim kulturist Ott Kiivikas annab Õhtulehe Trennikoolis vastuse!
30.03.2016
Ilusaid kõhulihaseid soovid või suveks vormi? Ott Kiivikas alustas Trennikooli videosarjaga!
30.03.2016
OTT KIIVIKA TRENNIKOOL | 1. osa: laia haardega kükk – paralleeltasapinda jalalihastele