Eesti uudised

Millal trahvi ära maksad?! Või loodad asenduskaristuse peale?

Maarius Suviste, 28. märts 2016 06:00

188 KOMMENTAARI

a
Aadu/ 29. märts 2016 22:29
Huvitavad mälestused. Trahvinud on mind politseiks hakanud, varem mu jalgratta kuurist pihtapannud tegelane, ja hiljem ennast segi joonud tegelased. Nii et, jumal armastab tasakaalu. Praegu maksan trahvi, kolm hammast risti, abiraha kõrvalt pudeleid korjates. Loodan pagulaste peale, kes vast toovad meid maapeale äkki tagasi.
m
Mis toimub ?/ 29. märts 2016 22:18
Sõitsin kaamerasse 50 alas oli üle 3 km/h, sain 9 eur trahvi, unustasin maksmata, kohtutäitur võttis kontolt 48 eur, vaat nii käib elu siin perssekukkunud banaanias, aga õnneks on mul võimalus see riigilt kenasti kümnetes kordades tagasivõtta ja seda teen ma täiega ...........
s
sama ka mina/ 29. märts 2016 23:16
Tänu politsei tegevusetusele, varastati minult 20 000 eest, nüüd võtan jokk skeemiga kolm korda sama palju tagasi.
m
muuseas/ 29. märts 2016 09:03
Juba vanas Hiinas viis fajia ehk legism riigi põhja...
i
ivan/ 29. märts 2016 08:59
ei maksagi ja vangi ka ei lähe ,ei allu Eesti seadustele,tõmban lesta siit -ja kui nii öeldakse ja tehakse üha sagedamini ,tõsta siis neid trahve ainult ma ei näe ,et liikluskultuur tõuseks,see tola Ossinovski pole peale viinapasundamise mitte midagi sotsaalsfääris head teinud miks meile selline tontminister vajalik on,koristame need ära ja saame ka raha juurde jne.seda paska mida eelnevad Eesti valitsusametnikud kokku keeranud on ,on nii palju et tuleb vist ikkagi uus revolutsioon ette võtta
b
Banaanivabariik/ 29. märts 2016 00:17
Masendav, mida riigiisad välja mõtlevad. Otse lasteaiast Toompeale minna pole ikka hea mõte. Debiilikute kari. Tõstke kuus korda trahve. Trahvige selle eest ka, kui sitamajas peale kusemist vett peale ei tõmba. Üldse ei salli seda riiki. Peale seda, kui lgp. hamstrinägu peaministriks sai, on asi veel mädam kui see enne oli. Ptui.
n
normaalne/ 28. märts 2016 23:14
väga hea,need on kindlasti täie mõistuse juures, kes selliseid seaduseid vastu võtavad, palju edu teile seal valitsuses, varsti saate kõik maailma pagulased siia tuua kui enam ühtegi oma inimest pole.
METSAVEND / 28. märts 2016 23:01
Keerutate siin tolmu üles seoses trahvidega ,sest tegelik pöhjus on ja jääb selleks ,et vaja on riigikassat täita kuna juba riigieelarvesse on trahvid summaliselt sisse kirjutatud .Ma ei öigusta rikkumisi aga kui juba ladusalt tehakse köige eest mida empaatia vöimet politseinik mötleb kuna on antud käsk siis pole see normaalne .Kuskil 10 aastat tagasi oli samasugune kampaania mis löppes sellega ,et paljud trahvid pörörati sundtäitmisele mis tähendas aresti .Ühel hetkel avastas öiguskanstler ,et riik maksab hoopis peale sest arestimajas olles tuleb hoopis kulutada ressursi ,et arestanti ülalpidada .Sellised kolossalselt suured trahvid on tegelikult ju ainult selleks ,et suurendada laekumist aga tegelikult mitte liikluse korraldamiseks .Samas on Tallinna ja Tartu vahelise trassi ehituseks ära kulutatud üüratud summad aga see mis ongi praegu valmis pole korralik ja nüüd on jöudnud kohale ,et euroopa liidust rohkem ei saa .Selleks ,et liiklus toimiks normaalselt on vaja esiteks teha suuremad trassid korda millest on rohkem kasu kui trahvide väänamisest ,kas töest meil inimressurs ei maksa midagi kuna avariides hukkub järjest rohkem aga teed on jäänud läbilaske vöimsuselt maha ,rääkimata teede hooldusest .Aeg on aru saada ,et praegune diktaatorlik valitsus on huvitatud ainult sellest ,et kuidas saada raha viimseni kätte ,et ikka rohkem jätkuks rollotamisteks ja ärmatamisteks .Selline kirumine ei anna tulemusi ja samuti mitte see kui väidetakse end olevat ülimalt seadusekuulekas liikleja .Rekamehed suutsid vähemalt 45 minutise seisaku teha aga ülejäänud tömbasid sabad jalge vahele ja lasid körvad lonti .Aeg on mötelda kuna Eesti on siiski demokraatlik riik ja kodanikel pole mitte ainult kohustused vaid samuti öigused .Orjalikus pole voorus ja samuti pole sellest kasu ,et kui ühele poole lüüakse siis keera alandlikult teine pool ette .Veel teadmiseks ,et kui reka juba peatati siis enne ei jäetud kui saadi 100 euri ära mis näitab selgelt otsest suunitlust riigikassa täitmisele .Edaspidi kasutan täielikult ära oma öigused ,et oman autos kehtivaid liikluseeskirju ja samuti karistuseadustiku ning lisaks kasutan öigust kohale kutsuda advokaat .Samuti jääb vöimalus kohtus vaidlustada määratud trahv ja minu kogemus seoses kohtuga ütleb ,et kui kohus vähemalt vähendab trahvi on köik kulud riigi kanda .Samuti tuleb ära kasutada öigus maksta trahvi osade kaupa ja kui antud aja jooksul ei jöua ära maksta siis saab pikendada maksegraafikut .Ma ei propageeri rikkumistele aga kasutada tegelikult seadusest tulevaid öigusi tuleb ja tegelikult peab .Enda kogemus ütleb ,et piisas mönest kohtuskäimisest ja nönda agaralt enam politsei tegemist teha ei taha minuga . Alustada tuleb reglemendist kui politsei peatab mis algab ametniku poolsest tutvustamisest ja järgmisena peatamise pöhjus ja samuti need valed politsei poolsed ,et kui nöustute kiirmenetlusega siis maksimumi ei saa mis on täielik vale ,sest selle asemel tehaksegi maksimum .
<
28. märts 2016 21:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
28. märts 2016 22:03
Kuhu vaesemasse riiki me selle eesti siis viime?

u
uskumatu/ 28. märts 2016 20:21
Uskumatu, inimesed on shokis, et ei saa enam lõdva püksikummiga liiklust rikkuda. Olen igapäevaselt autoroolis ja ei muretse üldse trahvimäärade tõusu pärast, ma lihtsalt ei riku liiklust. Minu igapäevased autosõidud koosnevad igasugu põnevatest nüanssidest - naiteks seisan püürde tegemiseks keset suurt ristmikk ja lasen vastutulijaid läbi, nad muudkui tulevad ja tulevad ja tulevad, punane tuli on ees ja nad ikka tulevad ja mina aga seisan keset ristmikku, et oma alustatud manööver lõpuni viia... Linnavälisel teel hoian hoolega silma peal möödasõitjatel, et kas ta ikka jõuab enne vastutulijat minust mööda või pean hoo maha võtma, ette laskma, et ta laus-kokkupõrget ei teeks. Lisaks hoian veel pingsalt silma peal ka vastutulijatel, et ehk keegi soovib enne minuni jõudmist eesolevast autost möödasõitu alustada, et siis jõuan ka veel pidurid plokki panna ja teeserva sõita jne, jne...Miks ma seda kõike teen? Seda seepärast, et mul on lapsed on vaja üles kasvatada ja püüan teha endast kõik, et need, kes siin soovivad mõõduka tasu eest pidevalt liiklust rikkuda, mind sodiks
ei sõida.
k
28. märts 2016 20:27
Küll on hea kommentaar! aga kahjuks enamus siinseid kirujaid ei saa vist selle sisust aru. Arvan, et hakkab miinuseid sadama
h
hmm/ 29. märts 2016 01:03
ehk ütled, mis selles tekstis head on? Tegelane ju ise ka tunnistab, et rikub pidevalt LS. Ristmikule välja sõit, ehk manöövri alustamine, ilma et ollakse kindel selle lõpetamise võimaluses, on teatavasti üheselt keelatud. Kui teksti uskuda, siis peaks nende möödasõitudega küll üks paras põrgu lahti olema ja teed laipu täis. Usun siiski, et tegelane näeb olukorda mustemates värvides kui see on. Trehvab korra politsei teda ristmiku kinni sõitmiselt tabama ja trahvima, küllap siis laulab teist laulu.
O
.../ 29. märts 2016 11:41
Oleneb ristmikust, mõningatel ristmikel peabki vähemalt esimene auto ristmikule välja sõitma, eriti kui vastutulevad autod pööravad koos ja vastassuunas ja eelnevalt peavad nad ka vastutulijad läbi laskma. Ja põrgu teedel? Korraliku kaose tekitamiseks piisab ühest-kahest põrguliset ja labakotist ei päästa nad ennast ise, vaid hoopis hoolivad kaasliiklejad :(.
n
29. märts 2016 14:18
Näed, 01:03 ei saanudki aru.
o
oh kui tubli/ 28. märts 2016 20:32
Jaaa, Lisaks hoiad hoolega silma peal kõigil liiklusmärkidel ja pidurdad iga paganama posti juures, täidad ükskõik kui nõmedaid piiranguid ja kui kusagil tühja tee peal foor nässus on, siis seisad kasvõi kolm ööpäeva, kuna punane tuli ei vahetu.
Nüüd, kulla juhmakas, mõtle selle peale, et kogu see trahvimasin ei tunne vähimatki huvi ühegi sinu kirjeldatud probleemi vastu. Trahvitakse põhiliselt neid, kes ilma igasugust ohtu põhjustamata pisut kiiremini sõidavad kui märk näitab. On korduvalt nähtud, kuidas politseipatrulli vaateväljas tehakse liikluses jõhkraid sigadusi ja sellele ei järgne mitte midagi.
o
oh kui tublile trahvisaajale/ 28. märts 2016 22:08
Loll on vist väga valus ola?
n
norm vana/ 29. märts 2016 13:08
kle sa uskumatu lilleke, kas tõesti sa ei saa aru et siin räägitakse kõigist võimalikest rikkumistest üldse, mitte ainult liiklusest, usun et sa sobiksid ka sinna riigikokku neid mõistlike seadusi vastu võtma.edu :)
n
Naeruväärne,/ 28. märts 2016 20:12
refikate klanni aju oskab ainult trahve tõsta, samuti makse, enamaks nende aju pole võimeline. Ahjaa pagulastest terroristid vaja ka kibekiirelt hordidega sisse tuua, pededele anda perverssusteks vabad käed( lapsendamine näit. abielu).
l
Las/ 28. märts 2016 19:39
need valitsuseahvid maksavad
j
Järjest selgemaks saab,/ 28. märts 2016 18:37
kes järgmisena Eestit valitseb. Ikka oravad. Eestlane on madalam kui muru. Temast ei saa enam iial ülestõusu korraldavat eestlast. Kuigi internetis lubataks ei tea, mida ära teha. Mis teha? Eestlane ju lubab ennast mõnitada.
v
veteran/ 28. märts 2016 17:54
Ma vajutan gaasipedaali kui pollad peatada kavatsevad, senini olen ära jõudnud aga kui peaksid trahvima siis ma lihtsalt ei maksa ja kogu lugu.
ä
28. märts 2016 20:05
Ära sa ütle, vaata kui äge! Või gaasipedaal põhja, oi, oi...
k
Karmo/ 28. märts 2016 17:47
Ma ei julge enam pussu ka lasta!
m
Mis pussu?/ 28. märts 2016 18:34
Eestlane ei juge iitsatadagi oma õiguste kaitseks. Veel vähem tänavale õigust nõudma tulla.
m
28. märts 2016 20:09
Millist enda õigust, mida kaitsma pead, sa antud juhul silmas pead? Õigust kiirust ületada, õigust alkoholijoobes sõita, õigust trahvid, mis oled auga välja teeninud selle tulemusena, maksmata jätta?
a
aix/ 28. märts 2016 17:22
Olen nagu paljud teised pettunud riigis mis teeb kõik slleks,et vaene jääb vaesemaks ja rikas kosub üha jõudsamini. Trahvid on üks selline selge näide mis paneb 400 eurot palka saava inimese fakti ette ,et kas tõesti peab viimase välja andma, muidugi kui on või võlgu võtma.Kas sellist haiget riiki meil ikka on vaja kui vaesel ei jää üle muud kui hambad varna riputada.Kahjuks pole vaestel õigeid proteesegi mida riputada.
m
28. märts 2016 17:49
mis sa maksad siis igat jama, hakka vastu, lase aresti end puhkekodusse saata jne. las need ise hoopis...
ü
28. märts 2016 20:11
Üks variant jääb küll üle, ela nii, et sulle trahve ei kirjutata.
v
28. märts 2016 22:11
Vot see variant ei meeldi, no eks siis makske, teie enda valik.
v
28. märts 2016 22:11
Vot see variant ei meeldi, no eks siis makske, teie enda valik.
n
Nimi/ 29. märts 2016 05:54
Seadused muudetakse aina rohkem sellisteks, et ikka pokri satuksid või trahvi saaksid või ÜKT-d teeksid. Tulevikus saab igaüks oma laksu kätte, kasvõi lahtiununenud püksiluku eest. Nii et pole võimalik ilma trahvi saamata elada.
j
29. märts 2016 20:03
Ja eriti suur on trahv siis,Nimi, kui sul seal püksiluku taga eriti midagi pole
n
Nimi/ 28. märts 2016 21:43
Igaks juhuks viskan vedru välja, aga mine sa tea, ehk ronib riik teispoolsusse ka trahvima. Kasvõi selle eest, et julgesin ära surra ilma elus ühtki trahvi saamata või maksmata...
n
Nimi/ 28. märts 2016 21:50
Igaks juhuks viskan vedru välja, aga mine sa tea, ehk ronib riik teispoolsusse ka trahvima. Kasvõi selle eest, et julgesin ära surra ilma elus ühtki trahvi saamata või maksmata...
t
trahv/ 28. märts 2016 17:06
peaks ikka olema korrelatsioonis sissetulekuga. Kuuldavasti Soomes olla nii. Miks siis Eesti, kes tahab kuuluda Põhjamaade hulka, seda moodust ei kasuta ? Aga eks siin olegi kannatajaks madalapalgalised ja pensionärid. Siinkohal ei pea ma silmas liiklustrahve.
k
29. märts 2016 08:09
kas siis nüüd peaksid jälle vaesuse taha pugema,kui maksta ei jõua,siis pole vaja ju rikkuda.point selles,et miks peaks suurema sissetulekuga inimene maksma rohkem trahvi,kui väiksema sissetulekuga rikkujaga.kui kuriteo sisu on täpselt sama,siis peab ka karistus olema sama suur.või hakkame ka kaste ehitama,nagu indias on.vaene maksab näiteks lahtise turvavöö eest 50 euri trahvi,rikkale vääname 500.tall on ju raha rohkem,on kust võtta.(trahvi summad on võetud näitlikud ).mina isiklikult arvan,et rahakoti sisu ei tohiks küll mingit rolli trahvi määramisel mängida,sest vastasel juhul on ju tegu,minu inimõiguste rikkumisega. suurema sissetulekuga inimene maksab nagunii juba maksude näol suuremaid riigimakse,kas siis nüüd peab veel ka trahvide osas nii minema,see ei ole küll õiglane,et rikume täpselt ühtemoodi,aga trahve maksame erineva suurusega.suurema sissetulekuga inimene pole küll selles süüdi,kui keegi vähem palka saa,järelikult on väiksema sissetulekuga inimesel kusagil tehtud viga ,kas või oma hariduse ,või ka oskuste suhtes,et pole paremat töökohta suutnud hankida,kui koristaja või labidamehe oma.muidugi see pole ka alati nii,sest on ka muid segavaid faktoreid,et head palka saada.
AGA KUI IKKA RIKUME ÜHTMOODI SEADUST ,SIIS TRAHVID OLGU KA ÜHED,OLENEMATTA SISSETULEKUST.KÕIGE PAREM ÄRGE ÜLDSE RIKKUGE,SIIS EI PEA KA MAKSMA.

v
Valter/ 28. märts 2016 16:23
vanemad inimesed veel mäletavad, oli kunagi viie viljapea seadus. Ikka mitu aastat sai pisemagi rikkumise eest. Ajad olid karmid, nagu paregu ja vajalik oli kindlustada valede ühiskonnast kõrvaldamine. Üks omaaegseid sisejuhte on öelnd, et sametkinnastes korda majja ei saa, raudse käega vaid toome priiuse maale.
m
Ma/ 28. märts 2016 16:55
Hoidsin küll eile kokku jälle,sõites Aserist Narva suunas. Sõitsin nii 90-05 km tunnis ja mersu istus sabas pikalt ja siis otsustas,et segan ta lendamist ja läks..... Paari km pärast eravärvides Skodal sinised juba põlesid ja ilmselt arutasid juba seda lendamist. ja nii ma kokku hoiangi ja pole vaja ka arestimajasse minna.aga muidu läheb mu auto ..ei teagi,200 olen proovinud ja mitte eestis.
j
28. märts 2016 17:12
Ja küllap see lendaja sai pärast jälle kiruda politseid, riiki ja keda veel. Täpselt nagu enamus siinsetest kommenteerijatest.
j
28. märts 2016 17:12
Ja küllap see lendaja sai pärast jälle kiruda politseid, riiki ja keda veel. Täpselt nagu enamus siinsetest kommenteerijatest.
j
Jama Jutt/ 28. märts 2016 21:36
Ei arutatud, seal muud, kui diskuteeriti hamburgeri hindade üle ja mitu hamburgerit ta selle teo eest neile skoda paksudele välja tegema peab.
s
Siim Andrus/ 28. märts 2016 16:20
olemegi 5 rikkama riigi seas.
r
rikkumiste jada/ 28. märts 2016 15:12
algatuseks peaks politseinik ise kõigist tema jaoks kirjutataud menetlustoimingutest ja seadustest kinni pidama. Edasi tegema ausad ja erapooletud otsused ja kui inimene teab et sai trahvi asja eest, mitte ülekohtuselt, maksab ta selle ära ka. Mitte üks kogemata seaduserikkuja ei tahaks veel lisaks ka täiturile maksta,, Rikas ja üleolev maksab pigem altkäemaksuna oma osa, vaene süüdlasekslavastatu on nii vaene, et ei saa maksta... Politsei peaks alustama oma enda tiigi prügikalade väljapüüdmisega... Siis ei vajaks eesti isegi neid imelikke odinlasi, kui oma seadusesilm aus ja õiglane oleks.
v
vello/ 28. märts 2016 15:10
valitsus peaks ka trahve hakkama maksma ,kuna ta on vabariigi põhja lasknud,mida ainult teiste kallal siunata -need vanad ministrid elavad ikka ilusasti edasi,kedagi pole karistatud ja kui raha trahve e i taha siis vangikonge on meil küllaga las istuvad vatavalt teenustele,kohtusüsteem on farss ja põhiseadus on vana sots aegne pask
m
Maarikale/ 28. märts 2016 14:42
Nendest inimestest tuleb nagu katkust eemale hoida,et sa teaks. Papi ütles õieti.
n
nuu/ 28. märts 2016 14:28
trahvid ei peata, aga ehk šokivangistus tuleks kasuks. Ka ÜKT ja muu käitumiskontroll ei ole piisav.
m
MTi/ 28. märts 2016 13:47
Eesti riigis on "pumba" juurde saanud ilmselgelt alaarenenud ja ülimalt suure ahnusega tüübid.Eesmärk on ilmselt tekitada kõigile kodanikele karistusregister ,sest sealt on jälle hea edasi pigistada .ISIS on ses suhtes lihtsam koht -pea maha kui midagi ei sobi aga eestis pannakse inimesed kiratsema ja vaevlema aastateks...
o
28. märts 2016 15:26
k
Karutapja/ 28. märts 2016 12:31
Minu poolest võiks riik nendelt, kes trahve õigeks ajaks ära ei maksa, sõiduki konfiskeerida. Meie riigis on piirkiiruse ületamine standardiks saanud ja selle vastu peab võitlema. Liiklus on pöörane, kui varem oli probleem ainult sõiduautodega siis täna on rekkameeste sekka ka palju jobusid tekkinud.
r
reku/ 28. märts 2016 14:00
Jobu oled sina. Sa ei süübi arusaama, milles on asi. Kodus istujal probleeme pole, aga kui autoga sõites poripätakad numbri loetamatuke teevad, ja selle eest 80 € küsitakse, siis teeb hinge täis küll. Trahvid peavad lihtsalt sõltuma sissetulekust. Kes saab palka üle 5 tonni, siis võib ju julgelt kihutada, sest maksmisega pole probleeme.
i
28. märts 2016 15:33
Ikka, ikka, kõik on halvad, kõik on süüdi, isegi poriplärakas, kurivaim, mis numbri külge kleepub ja mille eest kogu aeg 80euri peab trahvi maksma. Teeb ikka hinge täis küll, kui ise oled illikuku kui lilleke ja , kuramused, muudkui piinavad sind.
s
S80/ 29. märts 2016 12:04
Kle. tont sa oled mingi Vaheri-Kohvi pepuvend v?
e
29. märts 2016 14:22
Ega kõik mehed sinu orientatsiooniga ole.

m
Maarika/ 28. märts 2016 12:26
Sain ülevaatuse eest trahvi 200 Euri.
See ei loe, et auto tehniliselt korras, kui on roostet, siis läbi ei saa.
Mu meelest võiks trahvimisel arvestada seda, mis põhjusel ülevaatusel läbi ei läinud.
Aga politseinikku ei huvitada, käsk oli kätte antud ja riigikassat vaja täita.
p
Papi./ 28. märts 2016 14:20
Aga, Sa ju tead, kulla Maarika, et Eestis ei lähe politseisse tööle empaatilised ja kõigi teiste INIMLIKE iseloomudega inimesed. Politseist tuleb katsuda võimalikult kaugele hoida.
e
28. märts 2016 15:46
Ei ütleks, oleneb. Näiteks mina pean ainult kiitma politseinikke, kes leidsid üles selle argpüksist autojuhi, kes parklas minu autole tagant sisse oli sõitnud, päris korralikult ja südamest kohe ja ise muidugi argpüksi kombel jalga lasknud. Kulus mõni päev ja tuvastatud ta oligi, kasutati turvakaamerate salvestisi ja mis veel, ei uurinud täpselt. Niiöelda väike asi iseenesest aga võeti vaevaks tegeleda ja minule päris korralik summa taskusse, mille muidu oleksin ise pidanud maksma, kuna ei oma kaskokindlustust. See argpüks loomulikult jälle kirub politseid, mina jälle kiidan. Eks see ikka nii ole, et kel endal probleemid seaduste täitmisega, see kirub, tavainimene ei pea küll politseinikest end kaugemale oidma.
n
28. märts 2016 16:25
No miks sa miinuse toppisid kui inimest aidati, ei meeldi sulle või?Pead õigeks, et sõidad teise auto puruks ja lased jalga+ arvata on, sellise suhtumisega ongi siin enamus kommenteerijaid.
s
sellele, kes ei ütleks/ 28. märts 2016 18:39
Ju sulle sattus siis tõeline haruldus, empaatiavõimeline politseinik. Lausa panoptikumi eksponaat. Ilma irooniata.
j
28. märts 2016 20:17
Jah, mul järelikult vedas, polegi eriti politseinikega kokku puutunud, välja arvatud mõned puhumisreidid, kus mulle on jälle "tõelised haruldused" sattunud, viksid ja väga viisakad. Olen õnneseen vist. ilma irooniata.
n
Nimi/ 28. märts 2016 21:50
Ju siis. Mulle jälle on mingid ülbikud sattunud. Ebaõnneseen, ilma irooniata. Normaalsed pollarid on ka muidu haruldaseks jäänud, ju on Soome ehitajaks lännu?
d
Demokraatia?/ 28. märts 2016 12:21
Riik tahab? Kes see riik on? Demokraatia ei pidanud meil olema siin?
s
28. märts 2016 13:12
See ongi sionistlik demokraatia.
m
Maarika/ 28. märts 2016 11:56
Mõistan, purjus juhtide trahve tuleb tõsta, nad liikluses ohtlikud.
Samuti kihutajate trahve.
Kuid näiteks mul probleem ülevaatusega, pidurid, mootor kõik korras, tegu roostega.
Ma olen alati kaine, ei kihuta.
Selge see, et trahvide suurendamise põhjus on pagulastele raha kogumine.
Reform andis kätte käsu oma inimesi koorida.
s
28. märts 2016 11:38
Selle 15 % seas on enamus reformikad kellelt trahve sisse ei nõutagi ja lastakse aeguda ja seal on tegemist suuremate trahvisummadega. Aga kes ei ole reformikad nendele tahetakse isegi ära tasutud trahvi eest aresti panna või ÜKT määrata. Hiljutine juhtum kus inimene rööviti politsei poolt öösel, eravaldusest, kasutati räigeid ja julmi võtteid, viidi aresti milleks polnud üldse vajadust kuna trahv oli tasutud. Kõik see politsei poolne värdjaslik ja natslik käitumine on jäädvustunud turvakaamerate salvestistele ja nad hakkavad veel vastutama oma tegude eest. Kohtutäiturid röövivad julmalt seadust rikkudes alla elatusmiinimumi töövõimetuspensionist. Eesti valitsus ja nende täidesaatvad tööriistad politsei, kohtud, täiturid on muudetud repressiivorganeiks oma Eesti rahva vastu ja pannes toime räigeid inimsusevastaseid kuritegusid.
Eesti riik valitsuse eestvedamisel on teel hukatusse oma Eesti rahvast hävitades.
r
Reformipartei demagoogia/ 28. märts 2016 11:31
Arvatakse et inimene on loll et ei saa aru milleks trahve tõsta vaja. Seaduskuulekust see ei tõsta kuid viha reformierakondliku riigi vastu tõstab kull.
a
Ainult üks nupuliigutus. / 28. märts 2016 12:11
Võimendame taevani selle raevu, jäädavalt!
M
?/ 28. märts 2016 11:30
Milleks ärrituda? Trahvid on selgelt liiga väikesed! Liikluseeskirjad ikka eelkõige liiklejate kaitseks, mitte autojuhtide kiusamiseks. Kes sellest aru ei saa, jalg raske ja kaasliiklejatest ei hooli, see maksku ikka nii palju, et ühel hetkel ehk hakkab rahast kahju, kui muidu enda ja teiste varast ja tervisest ei hooli.
n
Nõustun/ 28. märts 2016 12:39
Liikluses on tõesti palju rikkumisi ja trahvid väikesed. Igal aastal hukkub väga palju inimesi kihutajate ja roolijoodikute süül. Alles paar päeva tagasi ületasin linnas ristmiku juba rohelise tule ajal, kui üks auto mul nina eest mööda kihutas ehk siis eiras punast tuld- roolis veel naisterahvas. Või võtame näiteks Segeri poolt surnuks sõidetud vennad, vaevalt nende vanemad siis kommik, et trahvid liiga suured.
Kevad võtab hoogu ja ilmad lähevad järjest ilusamaks. Ei tahaks küll iga hommik uudistest lugeda. et jälle mõni ohver liikluses juurse. AUTOJUHID - hoolige endast ja kaasliiklejatest, siis ei pea maksma ka trahve! Ilusat päikeselist kevadet kõigile!
j
jaja/ 28. märts 2016 14:30
me teeme kõik paljusid asju autopiloodi peal ja tihti sõidame lihtsalt eelseõitja nö tuules.
Kui see nüüd kollasega läbi lipsas, siis oledki seal punasega ja muuseas, mitte tahtlikult. Tabasin ennast samas situatsioonis ühel päeval. Täiesti tahtmatult.
a
28. märts 2016 15:55
Autopiloodi peal eessõitja tuules sõitja peaks tõsiselt mõtlema, kas peaks liikluses osalema.Tõsiselt kohe.
t
to Nõustun/ 29. märts 2016 02:11
Naiivne oled.
Segeri - sugustele ei mõju mingid trahvid.
s
Sirp/ 28. märts 2016 11:13
Mul on hästi kuri koer.Isegi mõned naabrid ei pääse lähedale.
JA SELLINE TARA ÜMBER ---ET ÜKSKI SISSE EI PÄÄSE___???LUKUS/ 28. märts 2016 11:25
JA NÄLJANE SUUR ---KOER OOTAB ----KES OM ESIMENE :::
s
sõnnik,mitte eesti riik/ 28. märts 2016 11:03
selline käitumine riigi poolt inimesi küll seadusekuulekamaks ei tee,minus tekitab see pigem viha ja trotsi ning põlgust meie armetu riigiräbala pärast.
1::SEST SEE ONGI TRAHVIDE RIIK:::/ 28. märts 2016 11:28
KUI SM, PÕGENIK RANDPERE ÜTLES ____VEEL TULEKS TRAHVIDE
SUURUST TÕSTA :::??????
NO SEE LOLL --POLE ARUGI SAANUD ...???
ET RAHVAS ---OM RAHAST LAGE ---JA RAHVAS HAIGEKS TÖÖTANUD::

a
aVot/ 28. märts 2016 10:30
Üks võimalus riigil veel kust raha saada----- lapa sünnib, kohe kviitung kaasa, hakkab ju loodust saastma.Täisealisena maksab koos %-ga.
l
Lihtne/ 28. märts 2016 20:42
v
29. märts 2016 20:06
vaata siis, et sa palju ei pauguta, muidu pärast jälle halad.
u
28. märts 2016 10:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
N
........./ 28. märts 2016 11:58
Nendel rahalaristajatel pole 5 aasta pärast sulle enam sentigi tagasi maksta. Tuleb sama tulem nagu pinsifondidega. Raha kulub raha haldamiseks :)
n
28. märts 2016 12:17
Nad võivad ka hoiused maksustada, see teema on juba ammu üleval.
E
/irw/ 28. märts 2016 10:21
Ei võta surm kah sealt kus pole sittagi võtta :D
m
28. märts 2016 11:30
Maksuamet tuleb sulle surnukuuri ka järele, nii et,- ära hõiska!
j
28. märts 2016 17:15
Jaa, 11: 30-le tuli, ausalt.
t
28. märts 2016 10:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
28. märts 2016 10:18
Milleks neid üldse tekitada nagu see oleks normaalne!?
n
neid tekitab süsteem!!!/ 28. märts 2016 10:43
Mult pressiti äsja olematu äidetava aastavanuse liikluskriimustuse eest välja 600 eurot!!! Ise ma seda ei mäleta ja minu autol mingeid kriime polnud! Jälestan seda totaalset süsteemi. Ilmselt emigreerun lähiajal. Kõrini!
"
28. märts 2016 11:34
"Ilmselt emigreerun lähiajal." Head teed. mujal ju süsteemi pole, totaalne anarhia
k
kle anarhia/ 28. märts 2016 13:00
Sa limpsi... Uus Meremaal ei vääna keegi pisirikkumiste eest kuupalka trahviks, võib ka väiksese õllega sõita jne... sinusugused lakeid ja reformarid ja muud lojused tõmmatakse nagunii kunagi oksa kui riigikord muutub.
t
28. märts 2016 16:06
Täitsa vahva on lugeda mannetut halamist, kuidas kõik teised on süüdi, peale iseenda. Mis inimesed, enamjaolt veel mehed, te sellised olete, et omaenda tegude eest vastutada ei suuda ja igakord, kui trahvidest jutt, halate nagu ma ei tea, kes. Ja selle ilmaasjata "korralikele" inimestele trahvi tegemise jutul on küll jalad all, nagu öeldakse. Mis süsteemi süüst te räägite.
t
to 13:00/ 28. märts 2016 16:28
Sa tavaliselt tegeled limpsimisega, et nii lahkelt oskad soovitada, lojus?
t
to 10:43/ 28. märts 2016 16:31
Parem kui sinusugused emigreeruvad. Lähed teise riigi "süsteeme" testima?
v
28. märts 2016 16:34
Vot siis sul süsteemi, 10:43 ei saagi Norrasse emigreeruda, seal "süsteem" veel rangem kui meil.Mis nüüd saab?
t
to 10:14/ 28. märts 2016 10:27
No vot, sul tulevased seaduserikkumised juba plaani võetud, tubli, töötatööline.
m
Mk/ 28. märts 2016 10:04
trahv trahviks, kuid enam pole kergendavaid asjaolusid, trahv tehakse 99% juhtudel.
j
just/ 28. märts 2016 12:31
Ainult kõige suuremad petised ütlevad, et nemad ei saa kunagi trahvi ja nemad ei valeta kunagi.
p
Positiivset/ 28. märts 2016 10:03
Paistab,et sel ahnel rahvavaenlasel, Rõivasel ei läinud seekord korda ahvale pisrikkumiste eest elajalikke trahve kaela määrida. Tubli Riigikogu! Kaitse ka edaspidi rahvast ahne, ülbe väljapressija eest!
m
28. märts 2016 10:21
Mina kui tavainimene jälle ütlen, kaitstagu mind ülbete seaduserikkujate eest, kes igal sammul mulle ja mu lähedastele ohtlikud on.
a
28. märts 2016 10:51
Aga juba 3 inimest ei taha, et nad kaitstud oleks.
s
soe soovitus/ 28. märts 2016 11:29
no kui sulle juba igal sammul mingid kurjad vaenajad paistavad, siis otsi parem psühhiaatri abi.
m
28. märts 2016 11:38
mis 3, valdav enamus ei taha
u
Urrr/ 28. märts 2016 10:01
Millal pannakse trahv sõltuma isiku palgast?
Kui madalapalgaline saab 240€ trahvi on see temajaoks suur raha. Rikkurist ülburile aga peenraha.
Kui mõni rikkur kah korraga 3 kuupalka peaks välja käima siis hakkaks nad kah mõtlema rohkem...
n
nii ta on / 28. märts 2016 09:59
Kui vaesunud riigis pole raha maksta , mis siis saab? Eks tulebki minna istuma, kus riigi raha hoopiski kulub.
r
reaalselt/ 28. märts 2016 10:10
Kinni lähed siis kes su üürid maksab? 2 kuu võlaga lendad oma kodust ka välja.
v
vastus/ 28. märts 2016 10:46
Kui trahvi ära maksad lendad samamoodi- nii et vahet pole
m
28. märts 2016 10:10
Miks sa siin "vaesunud riigis" toimetad nii, et trahvi pead maksma, hoia kokku. Suurem osa inimesi teeb nii
h
Helkur/ 28. märts 2016 10:34
Lähen hommikul tööle helkuriga mantli küljes. Istun bussis ja väljudes avastan, et helkur on kahe istme vahele kinni jäänud ja ära kadunud. Kas õhtul koju minnes on haaknõela olemasolu kergendav asjaolu?
k
kaks helkurit/ 28. märts 2016 11:30
peab alati olema, kui üks kaob peab teine kohe valmis olema. Üks helkur puudu trahvi 40 ja teine aitab ehk mupo ära rääkida, aga vaevalt, mupo saab palka sellest palju trahvi välja kirjutab.
k
28. märts 2016 12:24
käi põrgu oma tagavarahelkuritega, see trahvisüsteem on puhas terrorirežiim ja Eestist lahkub rahvas nagunii, kuna Soome vajab suurt hulka tööjõudu lähematel aastatel, ja minnakse siis juba peredega kohe. See mõttetu riik on juba otsas.
p
Papillon/ 28. märts 2016 10:16
leiva ja vee juures ei tule nii kallis midagi
v
vaene/ 28. märts 2016 10:19
p
pragmaatik/ 28. märts 2016 10:19
ag kes mu üüri siis tasub, kui ma kogu palga trahviks ära maksan? parem istun siis juba kinni - söögi ja vee ja elektri kulu on vähemalt kokku hoitud :-P
k
28. märts 2016 10:29
Kas trahvimakse on sama kohustuslik kui üürimakse? Ei teadnudki.
p
pragmaatik/ 28. märts 2016 10:39
see oli vastuseks "reaalselt" kommentaarile.
aga põhimõtteliselt proovi trahvi mitte maksta ja siis küsi uuesti, kas trahvimakse on kohustuslik. trahvi saamine tõesti ei ole.
t
28. märts 2016 10:53
Tähte närime me hästi.

a
Arne/ 28. märts 2016 09:50
See loll valitsus arvab, maksude tõstmisega saab riik rikkaks. Sotsiaaldemokraatia ideoloogia on raha ümberjaotamine ja ainult see. Jutt, et aidatakse puuduses inimesi, on jama, Ka nemad maksavad kõrgemaid aktsiise, riigilõive .....
k
Kuule, Arne!/ 28. märts 2016 10:13
Kes siin loll on? Seni püsib riik maksudega jalul (eelarves). Aga küsimuse juurde tagasi: Kas sellepärast on riik loll, et rahvas nagu lammas, vahib heldinud silmadega pealt, kuidas tal kõri nüsima hakatakse. Ei saa eestlane meelt avaldatud, veelvähem srteikidega valitsust mõjutatud. Kui palju on juba e-valitud? Isegi valitud ei saa eestlane. Ainult perse maas, arvuti taga on "tegija" ja sõimab valitsust lolliks. Tegelikult, kes siin lollim on?
t
taat/ 28. märts 2016 10:19
riik pysib jah,aga rahvas järjest vaesub,põgenetakse
t
to 10:13/ 28. märts 2016 10:31
Jah, rahvas nagu lammas, ei saa meelt avaldatud ja nõuda õigust seadust rikkuda.
a
28. märts 2016 09:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
28. märts 2016 09:58
Halvasti kasvatatud lapsed sul, kes oma kodu hullumajaks nimetavad.
t
28. märts 2016 10:04
Teie lapsed siis ka ju pagulased võõral maal nagu needki, kes siia paremat elu otsima tulevad. Omad jooksevad Eestist välja paremat elu otsima, võõrad kohe asemele - tasakaal peab olema...
p
Pagulase ja pagulase vahe on see et üks maksab makse ja teeb tööd teine/ 28. märts 2016 10:24
Paneb luuslanki passib päevad läbi linnapeal nillib ja ahistab vööraid naisi arvates et kuna neil pole nartsu peas ja selja siis nad on l... ja jakerjab sotsiaalabiilma põhjuseta ja mõni valmistab veel mingeidvõõsidkah.
j
28. märts 2016 10:24
Ja ise uhke ka veel.Aga kui selle inimese sõnakasutust ja suhtumist vaadata, siis, eks lapsedki ikka vanemate nägu.
t
to 10. 04/ 28. märts 2016 12:07
Miks pagulaste pärast peavad kannatama oma kodumaale truuks jäänud eestlased ?
Mina ei lähe eestlasena Eestist kuhugi, miks ma peaksin kannatama mingit jooksikute pärast.
kui oleks minu teha, tooksin kõik eestlased välismaalt tagasi.
l
lugupidamisega/ 28. märts 2016 09:37
...nali naljaks kuid sätestage see asenduskaristusseadustik otsekohe !!!! Kui asulasse sissesõidul 20 km ikka üle läheb ja 240 eurot trahviraha seadusega ettenähtud korras maksma peab siis vargile ka ikka ei lähe. Tahan ,et selles osas esmalt kord tuleb. Olen 50 aastane ja lihtsalt Norrast tulnutega Eestis jageleda ei oska. Palga vahe on ikka kolosaalselt teine ja Riigi suhtumine alamatesse ka ärakuulavam. Kui inimene ikka viisakalt vabandab siis tuleb piirduda suusõnalise hoiatusega Politseipoolse julgustava sõnastusega,et inimene aru saaks mida selline kiirus asulas tähendab. Muutke suhtumist siis inimene austab ka konstaablit nagu see oli esimese Eesti Vabariigi aegu.
x
XXX/ 28. märts 2016 11:13
Ära aja naerma-trahv tuleb ikka võtta vastu selle eest mida sa korda oled saatnud mitte selle eest kui hästi sa vabandada või kedagi ärarääkida oskad.
v
Vihkaja/ 28. märts 2016 09:32
1 trahvi olen saanud elu jooksul.Ei salli mente silmaotsaski.
e
ega / 28. märts 2016 09:42
t
to vihkaja/ 28. märts 2016 10:00
Ja see üks trahv elu jooksul viis sind endast nii välja? On ikka nõrgad närvid mõnel.
s
28. märts 2016 10:13
Selline terror viib eelkõige seaduskuulekad inimesed endast välja, see ongi eesmärk! On alanud rahva paljaksröövimise etapp enne lõplikku hävitamist.
m
28. märts 2016 10:34
Mina olen seadusekuulekas inimene, mind ei vii see trahvide tõstmise teema endast välja. Miks peaks? Selle koha pealt ei röövi mind küll keegi.
k
28. märts 2016 12:30
Küll viib, kui töölt lahti lastakse, 70% töökohtadest kaob lähema 5 aasta jooksul, seda rääkis päris otse keegi majandusminister ja mitte väga ammu.
p
Prohvet-jan/ 28. märts 2016 14:00
Kindlasti käed ka värisevad kui politseinik kontrollida otsustab... ma olen saand trahvi sest dokumente polnd ühes.... unustasin teise autosse... samas meil pidavat olema e-riik....
See oli konkreetselt tähenärimine... järgmise trahvi saan ilmselt aegunud tulekustuti pärast...
m
28. märts 2016 16:48
Mis seos on töölt lahti laskmisel ja trahvidel? Ega ma sellepärast, et töölt lahti lastakse, pea hakkama trahve maksma. Siis ehk olen veel seadusekuulekam, kui tean, et pole trahvi maksmiseks raha.
m
28. märts 2016 16:48
Mis seos on töölt lahti laskmisel ja trahvidel? Ega ma sellepärast, et töölt lahti lastakse, pea hakkama trahve maksma. Siis ehk olen veel seadusekuulekam, kui tean, et pole trahvi maksmiseks raha.
a
arvan ka nii/ 28. märts 2016 09:29
Et liiklusjoodikutele peaks trahvisummad olema nii suured, et mõistus altpoolt pähe tõuseb ja korrutab" purjus peaga autorooli ei istuta". Kui pole raha, pole vaja ka purjus peaga autorooli istuda. Või liikluseeskirju rikkuda. Liikluseeskirjade lugemine ja päheõppimine ei võta sentigi,muideks.
t
28. märts 2016 10:07
Täpselt ja ma ei hakka mitte iialgi aru saama sellest igakordsest trahvide kirumisest ja muust hüsteeriast. See ei ole ju mingi kommunaalmakse, mida kindla peale pead iga kuu maksma. Ja kui elus juhtubki mõnivääratus, siis ole mees ja maksa see trahv, mitte ära vingu nagu ma ei tea, kes.See väljaminek on küll igaühe enda kätes.
m
Motle kainelt/ 28. märts 2016 11:37
Kui roolijoodikuid ei oleks ja inimesed seadust ei rikuks kust see riik siis raha saaks. Esiteks raha tuleb alkoholi aktsiisist ja veel lisaks purjus peaga tehtud seaduse rikkumisest. Egas me ei voi siis riiki rahata jätta.
t
to mõtle kainelt/ 28. märts 2016 16:59
No on alles südamlikud kodanikud meil, pidevalt mures riigi pärast. Ega muidu ei jookski ega sõidaks purjus peaga aga riigi rahakott tahab ju täitmist.
m
marks/ 28. märts 2016 09:28
Riigi eelarvepuudujääke peaks ikka majanduse edendamisest ottsima. Väita et karistused on leebed, noh jah. Oleneb kes karistada saab , Politsei ei peakski igakord trahvima, pigem hoiatama. Aga see võimalus on kääridega seadusest välja lõigatud .Paadunud rikkujate puhul palun.
f
fsaf/ 28. märts 2016 09:25
ikka loodan asenduskaristuse peale :D
m
Maffiooso/ 28. märts 2016 09:21
Ei maksa trahvi ja asenduskaristust näete ka, nagu enda kõrvu!!!
a
28. märts 2016 09:56
Aga see variant ei tule kõne alla, et elaks nii, et poleks kumbagi vaja? Trahv pole ju mingi kohustuslik maks.
p
proovi/ 28. märts 2016 10:05
nii elada, et poleks põhjust trahvi maksta. Tuled õige kippelt pilvede pealt alla. Varem või hiljem sulle ikka midagi väänatakse. Või istud ööd-päevad läbi ninapidi seaduseraamatutes, et iga pisiasi selge oleks?
d
Diagnoos/ 28. märts 2016 10:09
t
taat/ 28. märts 2016 10:24
lähed nädalalõpul kõrtsi ja välja tulles on sulle kohe võimalik väänata ebakaines oleku eest
t
to proovi/ 28. märts 2016 10:48
Olen proovinud ja päris hästi on läinud. 60 aasta jooksul ei ole keegi mulle mitte midagi "väänanud", loodan, et ei "väänata" ka ülejäänud elu jooksul. Ja usu, ei ole kõik see aeg ninapidi seaduseraamatutes istunud. Ma võiksin sinuga sel teemal pikalt väidelda ja sulle selgeks teha, et tavaliselt suur osa inimesi elabki nii, et pole põhjust trahvi maksta, mitte pilve peal.
x
XXX/ 28. märts 2016 11:05
Aga mida sa taat kakerdad ebakaines olekus ringi ? Jõuad nädalalõpus kõrtsis lakkuda jõuad ka niiöelda pojapojale füüri visata, et ta su turvaliselt koti peale toimetaks.
t
to to proovi/ 28. märts 2016 13:48
Küll jõuab järg ka sinuni...
m
28. märts 2016 16:55
Miks sul nii vaja öelda oli? On seadustest kinni pidav inimene sulle nii vastumeelne, et pead lausa lootma ja ennustama, et tal ka halvasti läheks? See on see osade eestlaste õelust ja kurjust täis hing.
v
viimasele/ 28. märts 2016 17:19
See pole õelus vaid päriselust pärit kogemuse jagamine. Ära ole kindel, et sa ühtki seadust rikkunud pole...
s
28. märts 2016 20:23

v
Vikatimees/ 28. märts 2016 09:15
ainult idioodi kari võib mõelda ,et seadustades väljapressimine tooks mingi positiivse tulemuse---minge pikalt p...e oma seaduste ja trahvidega väärakad,,,jumal kaitse eestlasi pättide ja idiootide eest kes on kaaperdanud võimu ja loovad ideaalset pätiriiki.
o
oleg/ 28. märts 2016 09:03
Minu kommentaare enam ei avaldata. Miks ? Ma ei kirjuta midagi kurja.
k
28. märts 2016 17:47
kui sa oled gross, siis venna pärast. arvan.
k
kuulekas/ 28. märts 2016 08:55
Naaberriigis olla nii, et kui trahvi õigeaegselt ära maksad on trahvisumma poole väiksem. Meil aga on ilmselt rahahäda nii suur, et kui maksad õigeaegselt on täis summa ja kui hilined pannakse lisa juurde.
p
pane pea ahju! / 28. märts 2016 09:36
See on puhas terror rahva vastu, mingit kasvatusikku efekti ei oma suitsuanduri patarei puudumise eest 1200 eurot trahvi väänata rahvapensioni saajale, kelle pension on 150 eurot. Pigem tõguatakse inimesed enesetapule selliste seadustega, aga sellelt valitsuselt peale genotsiidi ei ootagi keegi enam midagi.
v
võtsid sõnad suust/ 28. märts 2016 17:46
meie riigis on midagi õudsat toimumas. isegi ei saa aru mis aga paigast on kõik ära. rahvast kooritakse nii kuis jaksavad.
v
Vihkaja/ 28. märts 2016 08:53
Kas Õhtulehes ongi kõik sellised kommenteerijad,või praagitakse asjalikumad kommentaarid välja?.Tahan siinkohal meelde tuletada,et trahvi tehakse ikka millegi rikkumise korral!.Vaadates meie liikluskultuuri siis võiks trahvid palju suuremad olla,ja pole vaja hakata teiste riikidega võrdlema,kui teistes riikides(v.a Venemaa)on liiklus viisakam.Tõsi pensionärile 800 eurot oleks kurjast väänata näiteks helkurita ja joobes olekus,aga samale pensionärile ülekäigurajal autoga möödasõitu sooritades oleks isegi vähe!
k
künoloog/ 28. märts 2016 09:11
Proovi elada nii, et ühtki trahvi ei saa - võimatu. Ikka mingi seadusekonks leitakse. Parem tee kohe püsikorraldus. Ise pole küll juba aastaid trahvi saanud, ilmselt pole vahele jäänud või on mul nii hirmus lõust, et ükski ment ei julge puutuda?
s
Seep & nöör/ 28. märts 2016 09:39
unustad midagi ja ongi trahv seljas, kujutate ette, kuidas mäluhäiretega isikud elada saavad sellises riigis? Joonistage ruttu eutaneerimise seadus valmis, pole vaja trahvi ootama hakatagi.
t
to künoloog/ 28. märts 2016 10:18
Oi taevas, ikka paljud saavad nii ära elatud, pole neile keegi mingit "seadusekonksu" leidnud. Aga muidugi, siin kirjutavad ja kiruvad põhiliselt vaid need, kes seadusterikkumist inimõiguseks peavad ja oma tegude eest vastutada ei suuda, siis on ikka kõik teised süüdi.
k
künoloog/ 28. märts 2016 12:47
totutajale: oota, küll jõuab sinugi kord kätte. Seadusi tehakse aina rohkem sellisteks, et nii või naa eksid mõne pügala vastu.
k
28. märts 2016 17:07
künoloog, mõistusega inimese jutt sul küll ei ole, rohkem algklassipoisikese kemplemise moodi. Piinlik.
k
künoloog/ 28. märts 2016 17:17
Viimasele: sa pole ilmselt reaalse eluga kursis. Kurb iseenesest, kui inimene usub pimesi riigi seadustesse ja süsteemi õiglusesse. Üks mu sõber ütles õigesti, et seadusi tehakse selleks, et neid rikutaks. Riiki juhivad ahnurid, kelle eesmärgiks on rahva arvel hästi elada. Kui trahve piisavalt ei laeku, tõstetakse makse. Nokk kinni, saba lahti.
k
künoloog/ 28. märts 2016 17:19
Viimasele: sa pole ilmselt reaalse eluga kursis. Kurb iseenesest, kui inimene usub pimesi riigi seadustesse ja süsteemi õiglusesse. Üks mu sõber ütles õigesti, et seadusi tehakse selleks, et neid rikutaks. Riiki juhivad ahnurid, kelle eesmärgiks on rahva arvel hästi elada. Kui trahve piisavalt ei laeku, tõstetakse makse. Nokk kinni, saba lahti.
r
Raisamatja/ 28. märts 2016 08:46
Huvitav, mis need raisad siis välja mõtlevad ,kui keegi midagi ei rikuks näiteks aasta jooksul ja trahviraha ei laekukski? Nähtavasti tehakske trahvi, et trahviraha ei laeku või tuleb trahviraha mittelaekumise maks.
o
ole ikka/ 28. märts 2016 08:57
Kui midagi ei riku hakkad selle eest trahvi saama ,et pole rikkunud.
a
alf/ 28. märts 2016 08:32
Trahvi Taavi ei saa aru ,et trahvide suurendamise majanduslik efekt on sama ,mis aktsiiside tõstmisel. Raha lihtsalt ei laeku ja lisaks on veel "populaarsuse" kasv trahvide pooldajatele ,mis peegeldub saabuvatel valimistel.
e
Ettepanek/ 28. märts 2016 08:24
Ennetamise eesmärgil tuleks hakata trahvima kõiki neid inimesi, kellele ei ole seni ühtki trahvi määratud. Selline tegevus aitaks hoida inimesi eemale õigusvastasest tegevusest ja aitaks ka riiki edasi.
s
suhtarv/ 28. märts 2016 08:15
pange trahvi suurused keskmise palgaga suhtarvudesse, niisama summad on mõttetud. Soomes teenitakse 2.5x rohkem, Saksamaal samuti. Šveitsi töötasudest ei ole mõtet selles kontekstis rääkidagi, seal on alampalk juba 2000€/kuus. Seega ei ole sellisel kujul võrdlemisel mingit mõtet - see ei näita trahvi tegelikku suurust.

p
Politsei/ 28. märts 2016 08:12
mingu nüüd koolide juurde passima ja raha tuleb nagu s..ta lastevanemate taskust. Need nn. " helkurid " ei püsi nädalatki laste riiete küljes. Esiteks on need " plastik helkurid " praagid ja võivad nöörikinnituskohast juba esimesel päeval rebeneda. Ja hind selle saasta eest on suur mida lastevanematel nende " helkrite " eest maksta tuleb. Riik muudkui nõuab kodanikelt eeskirjade täitmist, trahvide ja maksude tähtajalist maksmist. Samas näen aastast aastasse et see sama riik ei täida ise nõudeid üleüldse mitte. Aga võib olla saan mina millestki valesti aru ja riik ja ametnikud ei peagi midagi täitma. EMTA, kes nõuab ettevõtjatelt makse, tuludeklaratsioone jne ei kohusta ükski seadus näiteks 10 päeva jooksul tagastatavat raha kodanikule koos % mingiks kindlaks tähtajaks tagastama. Ja üldse, miks saavade ametnikud,kes saavad oma töötasu kodaniku, ettevõtja makstud maksudest oma " tuludeklaratsiooni " järgi tagastatava raha eelisjärjekorras kätte ? Erasektoris ja ettevõtjad on ikka viimased kes riigilt kunagi midagi tagasi saavad teadmata tähtajal ja ilma viivise protsentideta.
a
ass/ 28. märts 2016 08:12
Siis maksan, kui ainult hinnad üksi pole euroopa moodi vaid ka töötasud.
t
to ass/ 28. märts 2016 08:41
aga milleks üldse trahvide pärast muret tunda, ela nii, et kõik on ok.
a
aVot/ 28. märts 2016 09:00
Siin riigis varsti näeb muuseumis, kes trahvi pole maksnud.
t
to to ass/ 28. märts 2016 09:06
Võimatu, mingit seadust või eeskirja ikka rikud, kasvõi tahtmatult.
t
to to ass/ 28. märts 2016 09:11
Võimatu, mingit seadust või eeskirja ikka rikud, kasvõi tahtmatult.
x
XXX/ 28. märts 2016 10:46
Aga mida siis veel mögiseda on kui RIKUD kasvõi tahtmatult? Ma saaks aru kui ei riku ja siis trahv väänatakse. Politseid polegi kuskil näha, joodikud/narkarid ja muidu jobud kes teistega ei arvesta kõõluvad teede peal. Kaamera trahv on naljanumber- sellist troppi pole olemas kes selle eest saadavat trahvi ära maksta ei suuda. Rott maksab ka ära ja naerab :)
m
mh/ 28. märts 2016 20:44
Keerasin Rakvere - Pärnu maanteelt alla, tänavad nagu tänavad ikka, kaherealine tee, ääres kõnniteed, eramajad.
Sain +20kmh sõidu eest nätaki 100 euri, selgus väärikas asjaolu, et tegu õuealaga ... oligi muidugi :) Mis seal ikka vaielda, kohalikuga vesteldes selgus asjaolu, et märk on iidamast aadamast, kruusateede ajastust ... nüüd eurovärgiga on see jabur, aga maha ka pole võetud.
Ongi mu ainuke trahv 15 aastase staasi juures, vinge, et uute hindadega ei saanud.
OOta to ass, oota, küll tuleb ka sinu mihklipäev :)
a
ahah/ 28. märts 2016 08:11
Kõik vähegi kopsakama trahvi saajad võiksid kohe deklareerida, et raha trahvi maksmiseks ei ole ja paluda asenduskaristuse määramist aresti näol. Sel kombel oleks süsteem kohe umbes, sest juba praegu on aresti kandmise järjekorrad üsna pikad, lihtsalt ei ole ruumi.
s
28. märts 2016 09:55
Seal on juba praegu aastate pikkused järjekorrad. Vanglas ei jätku kohti.
a
ahah/ 28. märts 2016 12:22
Just nimelt seda ma silmas pidasingi. Kui loodetud trahviraha saamise asemel tekib riigil kohustus arestanti üleval pidada, raugeb ka soov trahvida. Piisab sellest kui mingi kriitiline mass trahvituid sooviks trahvi asendamist, et süsteem kokku jooksutada.
n
Nõuanne/ 28. märts 2016 11:33
Sain ka hiljuti rekkast (70 km/h) möödumisel (-105 km/h) 100 eurot ##trahvi##.
Ütlesin et minusugusel KRIMINAALIL (tavaline keskklass muidu) sellist raha pole et KORRAGA tasuda ja nõudsin järelmaksu- pol ohkas ja vormistas kiirmenetluses selle mulle. Maksan nüüd kolm kuud ja mingu nad ...!
m
mendid/ 28. märts 2016 08:11
oskate trahve ainult kirjutada ...makske ise ka see solk ,mida te sinna kirjutate...
v
Võts/ 28. märts 2016 08:00
Siis kohe maksan, kui meie ministrid maksvad kinni lennukompanii põhjalaskmise, sadamarahad , FEB fond jne jne. rahad.Masendav.
m
28. märts 2016 07:30
p
Pple raha/ 28. märts 2016 07:27
Pole võimeline ka trahvi maksma.
h
Hus/ 28. märts 2016 11:24
Pole hullu miskit. Vehid selle asemel ÜKT-d teha nii, et kohvivesi pees keeb!
u
28. märts 2016 12:33
Unista edasi! Ainatki minutut vabatahtlikku tööd ma selles riigis enam ei tee!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee