Eesti uudised

Siseminister Pevkur: põgenike taustakontroll on olnud väga põhjalik

Toimetas Kristin Aasma, 25. märts 2016, 20:20

128 KOMMENTAARI

k
19. märts 2019, 17:21
kust siis ukrainasse satuvad terroristid eestist.
m
Murakas/ 31. märts 2016, 19:21
Paevkur, mine kapi taha ja tao p...u! Kuradi pihvkur, tulevad kolme lapsega näljas ja paljas....Kurat, kui palju meil endil lapsi alatoitluseall kannatavad, aga pihvkur nuumab terroriste! Milleks maha teha EKRET kui neil on õigus? Kas nii raske on taluda kellegi edu? Me ei taha siia ühtegi neegrit!!!!!
j
Jutt oli ju kristlikest peredest/ 30. märts 2016, 10:03
kristlasesks võib igaüks ennast valetada. Millist taustakontrolli saab ostetud dokumentide alusel teha? Miks nüüd äkki ilmusid välja üksikud mehed? Mis vorbitud toimikuid sellest moslemite pesast Eestile ette söödetakse? Vastuseid ei ole.
l
Lea/ 28. märts 2016, 11:08
kuidas on võimalik teha täielikku taustkontrolli kui enamusel pole dokumentegi....
s
27. märts 2016, 06:42
See tausta kontrolli jutt on suht kahtlane. Selles piirkonnas pole neil riikidel suures osas omalgi ettekujutust palju neil rahvast täpselt on ja millega need tegelevad. Kunagi Egiptuses vesteldes kohalikega rahva arvust. Öeldi, et ametlik arv on umbes selline aga tegelik on ilmselt poole suurem kuna seda osa kes kõrbes ringi uitab ja tegeleb kõige illegaalsega pole keegi kokku lugenud :)
n
31. märts 2016, 19:24
Neile ahvidele polegi võimalik mingisugustki taustakontrolli teha, see on ju lausvõimatu! Mingi filosoofist kriminaal, neid dokumente annab osta igal pool..........taustakontroll.....ajab surnud ka naerma!
a
Arne/ 27. märts 2016, 05:48
Pevkur mainis taustakontrolli, kuid profet ei keela uskmatutele valetamist ja petmist.
i
irw/ 26. märts 2016, 15:40
no on sinisilmne .... lääne euroopa ju näitab, et nendega getod tekkivad. ja väga lihtne on neid imelikke hiljem saata ... esivanemate maale "tutvuma", kus na tiunnevad end lääne inimesena ... ja saavad järsku hullusklikeks. nende oma vanemad saadavad ....
pärast teevad kõik näo - oi kurjam, kuidas siis nii ... mul on häbi ..... nagu meie presidendil. see on igal juhul kuritegu,et murjanid siia lastakse. veel hullem kui veel moshee ka on lähedal.
eks need brüsseli imaamid pole ükski puhas poiss, aga nüüd mõistavad pommid hukka ... ise nad ju kasvatand.
nii, et pihkuril ei tasu siin küll mingit valepropagandat teha - sa turva ja kontrolli kuidas tahad, pätt kasvab ikka pätiks.

k
Keskealine naine/ 26. märts 2016, 14:42
MITTE ÜHTEGI ei ole meile vaja, Pevkur.
Absoluutselt kõikidega tulevad probleemid, Euroopasse on nad tulnud ainult saama ja tagasi ei lähe keegi.
Meil on oma inimestel probleeme küllalt,, miks peame võtma võhivõõrad omale kukile.
Kui ka ei tule terroriste, on nad meile ohuks.
Kaua me rahvas neid siin ülal pidama peab ? Koju tagasi ei lähe neist ju keegi.
See kõik kukub Euroopas suure kolinaga kokku, kaua selline asi kesta ei saa.
s
saam/ 26. märts 2016, 14:40
Pehkur ,et sa jälle paska kokku ei keera nagu nn.kombeks-tavaks sinu puhul on saanud ainult siis kus vastutama peab hakkad sa jälle enda lolli ila suust välja ajama,vastik
t
26. märts 2016, 13:16
taust taustaks, aga kas mõistust ka kontrolliti?
s
sama rääkis ka esimeste islamistide maaletooja belgias kuuekümnendatel/ 26. märts 2016, 12:37
kellet nüüd vastutust küsida....pidid olema kõik kontrollitud,kuid nende lapsed ja lapselapsed kes on saanud vägivaldsed islamigeenid kaasa oma vanematelt nokitsevad tagatubades pomme teha ning puhastavad kalašše.Pole ka ime,kui terved linnad on muutunud šariia seadustega baghdadideks ning kabulideks euroopa südames. https://www.youtube.com/watch?v=SgKMI1wV0ps
õ
Õudus/ 26. märts 2016, 11:43
Kui vaatan Pevkurile näkku ,siis selle taga näen ISISt. Kes andis neile hääled?
Riigi hävitajad ja Eesti rahva manipuleerijad on võtnud omale olematu võimu, korraldada genotsiidi.
v
valima/ 26. märts 2016, 11:38
minnes ärge kasutage e-valimist, seda kontrollib-haldab reform.Kasutatakse üle 10 aasta vanust programmi,mida kerge võltsida.Eelmised valimised näitasid väga selgelt kuidas tulemusi vajalikul hetkel korrigeeriti.
j
jeah/ 27. märts 2016, 11:47
Niikaua kui on e-valimised, on reform võitnud ja võimul. Mõelge selle peale. Viimati kõik vanad ja väetid hääletasid e-häälega, kui vaadata hääletamise viisi vanuserühmade kaupa.
p
Pevkurile/ 26. märts 2016, 11:27
Vaata,et sa oma sõnu ei pea sööma hakkama.
ä
ää/ 26. märts 2016, 10:39
ja pealegi pauku teevad Brüsselis ja Pariisis kolmanda põlve immigrandid. Kuidas Pevkur neid kontrollida kavatseb?

h
haigele/ 26. märts 2016, 10:38
kas usa rahastab euroopa hävingut. Pommi teevad nad kohapeal valmis väetise ja plastikust-olgem valvsad
ä
ää/ 26. märts 2016, 10:37
Kuidas kontrolliti tausta? Küsiti, et kas ta on "hea moslem?" Ütles et on hea ja rahuarmastav moslem. Selge. Sobib. Taust on kontrollitud.
Põhjalik kohtroll eeldab väga paljude ametnike tööd. Meie riigil on palju ametnikke? See oleks küll nüüd suur uudis. Ja pealegi tulevad ju tegelased piirkondadest kust on vaja põgeneda. Vähemalt "pagulase" nime omistamine ju eeldaks seda. Mida tähendab põhjalik kontroll sealt pirkonnast tulnule? Ah ajagu kägu oma vanaemale see tola pildil.
a
ab/ 26. märts 2016, 18:06
täpselt! kas jänkide mossadi nimekirja on võrrelduD? Muidu tuleb sama, mis brüssel, seal teati, aga nät brüssel ei seedinud ära! Oma rahva hinnaga ei seedinud ära!
A
!!!/ 26. märts 2016, 10:36
Annaks jumal, et see ka tegelikult nii oleks. sest ma ei soovi et ma ise või minu pereliikmed pommiga õhku lendaksid.
m
metsamees/ 26. märts 2016, 10:03
Kuidas seda tausta neil ikkagi kontrolliti, pole kindlat elukohta, passid võltsitud, ainult et moslem kelle peamine taust on kättemaks kas varem või hiljem.
ü
Üks variant/ 26. märts 2016, 10:18
Uuriti nende uhkeid nutitelefone ja kõneeristusi.
n
No on mulin - taustakontroll oli jah, aga millistel alustel?/ 26. märts 2016, 10:36
Kas nad vandusid oma laste nimel, et kui korralikult toetusi annate, siis pimm-pommikesi ei teegi, kuigi oleme keemiaga sinapeal. Pevkur pole ka vist taibanud, et elame/oleme juba sojas, kui vaja muutub see sinu taustakontroll hoopis olematuks ja valeks. Kui vaja saavad nende lapsed pommikandjateks kus iganes.
m
mulle tundub et see tegelane/ 26. märts 2016, 09:36
on pruuni keelega ja ma ei usu midagi mis sealt suust tuleb
a
Alar 1/ 26. märts 2016, 09:04
Hanno Pihkur on terroristide maaletoomise enesele elueesmärgiks seadnud. Miki Hiir annab talle pärast medali.
METSAVEND / 26. märts 2016, 08:41
Kas her Pevkur koos valitsusega on vöimeline vastutama ,et need önnetud ei pane peagi toime terrorirünnakuid kui on väidetavalt löimunud ja lisaks sulandunud .
m
maamiiz/ 26. märts 2016, 08:38
siis meil Pevkuri garantii ja vastustus ja kui toimub hirmsaid tegusi tulevikus,võtame vastaste kombed üle ja pillume vastutajaid kividega

p
piuks/ 26. märts 2016, 08:37
Kas valedetektorit ka kasutati intervjuudel et Pevkur nii enesekindel on.
n
Nuhk/ 26. märts 2016, 08:28
Tead Paevkur ja ülejäänud ahvi kari seal Toompeal, alustada tuleb teie endi taustakontrollist ja siis vaatame, kes on õige ametkond selliseid protseduure läbiviima!?
h
häbi ministrile!/ 26. märts 2016, 08:26
algselt oli üks vale, et tulemas on 7 illegaali, järgm . vale, 8 illegaali, nüüd on juba 12 illegaali, kas valetamine rahvale jätkub kuniks refid võimul on? Kas pevkur ise ka aru saab, et illegaalide riiki toomine vallandab tapatalgud? , on selge, et ei KAPO-l, ega PPA-l ei ole seda võimsust ja tarkust tapatalgusid ära hoida, taltsutage oma rahaahnust , mis on lubatud junkeri-merkeli kontoorast,
1€ = 1 eestimaalase elu.
Ilma illegaalidetagi on eestlased surmaga silmitsi, vaesus, turvalisus, mida valitsus pole suutnud lahendada ega KAPO ega PPA pole suutnud kodanikele turvalisust tagada.
Viimaste sündmuste taustal on Eestile 0.000 kvooti.
m
26. märts 2016, 07:45
Millal Pevkur kavatseb öelda, kes need olemasolevad tänavatel ringi liiguvad kampadena ja nõmetsevad naisi ahistades ja lagastades? On juba esinenud mitmeid juhtumeid, mis on välja toodud nii tuntud kui tavakodanike poolt ja mitte mingit kommentaari pole sellele valitsuse poolt. Tundub, et ei ole tehtud korralikku tausta kontrolli kui sellised meie ühsikonnas ringi patseerivad. Ärge tulge ajama seda jura, et tegu on üliõpilastega. Üliõpilase tunneb juba eemalt ära, see rämps on aga kaugel sellest
i
imestap/ 26. märts 2016, 08:10
kuidas sa ei tea? Lasnamäe kohalikud valitsejad, alles mõisteti ühe bande üle kohut v on protsess veel pooleli
s
sidususe minister/ 26. märts 2016, 07:45
see mees on nii nunnu näoga ja ümmarguse ebakonkreetse jutuga, et kui käib pauk, siis tekib süüdimatuse sündroom ja pole enam kedagi , ega midagi, kellest kinni võtta. Milleks üldse sooja õhku siis suust välja ajada .
s
seda et/ 26. märts 2016, 07:40
kelle vastutusel, ajaloo jaks noh.
j
Joel/ 26. märts 2016, 07:35
Ja iga kitsekarjuse nime taha allkiri, et isiklikult vastutab. Kui on nii hull valu seda koraaniklubi siin pidada siis ka vastutagu.
a
Andres/ 26. märts 2016, 07:17
Tartus viis politsei TAGAOTSITAVA jaoskonda ja lasi kohe VABAKS, kaks nädalat tagasi. Pevkur, oled kohe sündinud loll, või muidu põrutada saanud?
p
pevkur, tead ka, et üks moslem pussitas teise moslemi surnuks/ 26. märts 2016, 07:36
vaid selle eest, et üks moslem soovis kristlastele häid pühi? kõikide siia saabunud pagulaste tapmised võtab pevkur oma hingele? aga kohe tulevad järele nende tuhat sugulast?
h
Hr. Helme ütles, et need pagulased ei vasta meie nõuetele,/ 26. märts 2016, 07:44
pevkur ütleb, et on ok? kas pevkur kontrollis nende kreekast ostetud passe?

a
Andres/ 26. märts 2016, 07:17
Tartus viis politsei TAGAOTSITAVA jaoskonda ja lasi kohe VABAKS, kaks nädalat tagasi. Pevkur, oled kohe sündinud loll, või muidu põrutada saanud?
n
no kuulge/ 26. märts 2016, 07:12
ega taustakontroll ei tee temast teist inimest. Ta jääb ikka moslemiks ja oma usu ja traditsioonidelele kindlaks.
Minister, võiks sutsu targem inimene olla.
o
on need oma püharaamatuid ümber hakkanud kirjutama, või kuidas./ 26. märts 2016, 06:43
Seda usku saavad vaid selle usu pealikud kontrollida.
a
Arvamusliider/ 26. märts 2016, 06:32
Olgu kuidas nende pagulaste tausta kontrolliga on kuid meie ministrite taustakontroll on jäetud tegemata ja see on Eestile suurim julgeoleku risk.
n
Ma ei ole sihukse asjaga nõus, et eestisse tuuake see islam sisse, kas rahva arvamus enam üldse ei loe,/ 26. märts 2016, 05:19
no ei meeldi see asi, kuidas saab Pehkur nii süüdimatult käituda, valetab otse rahvale näkku, miks juhivad suured pätid eesti riiki,kas ei oleks võimalik neid riigikogust kõrvale heita, need sulid on koos nende illegaalidega ohuks meie rahvale, tuues meile selle islami riiki
p
Põhiline on udutada/ 26. märts 2016, 06:20
...hästi kivinenud-usaldusväärse näoga!
Muide poole aasta eest taheti Eestisse lubada kuni 1200 pagulast ja nende kontrollimisest ei räägitudki.
o
ole rahulik, need 1200 tulevad ja rohkemgi veel/ 26. märts 2016, 07:38
ja rahva arvamus on siinkohal 0, kui ikka tahetakse eestlast välja suretada, siis nii tehakse.
p
Põhiline on udutada/ 26. märts 2016, 06:20
...hästi kivinenud-usaldusväärse näoga!
Muide poole aasta eest taheti Eestisse lubada kuni 1200 pagulast ja nende kontrollimisest ei räägitudki.
a
Ants./ 26. märts 2016, 04:32
Kes veel ei tea, siis valitsusel on ammu olemas plaan: "Hiljuti siseministeeriumis ellu kutsutud kohanemisprogrammi järgi nähakse ette, et järgneva viie aasta jooksul jõuab Eestisse ligi 40 000 uut immigranti", märgib Euroopa sotsiaaluuringu koordinaator Mare Ainsaar juba 2014.a. Õhtulehes. Seega siis 8 000 uut immigranti aastas! Kas sellest "kohanemisprogrammist" Pevkur ei ole kuulnudki? Alal, mil tööpuudus Eestis kasvab, tuleb "ülalpeetavaid järjest juurde, kes alates vastsündinust, saavad kohe "pensionile", neile kindlustatakse tasuta heakorrastatud elamispind jne. Millal nad aga neile kulutatu tasa teenivad? Enamus neist kipub siit siiski põgenema Saksamaale "kaitsva" põlle alla!
k
Kujunenud olukorras ei pea me üldse kedagi sisse laskma!/ 26. märts 2016, 06:30
Brüsselis ei koti enam tükk aega kedagi, kas Eesti oma 7 immigranti vastu võtab või mitte, seal on hulga pakilisemaid probleeme
s
Spekuleerin/ 26. märts 2016, 09:24
2014 valmis ka EK aruanne selle kohta, et Euroopa vananeb. Lisatud oli ulmeline prognoos, kuidas vananemist tagasi pöörata 55 miljoni uue kodanikuga. Kes teab, mis on selle 40 000 migrandi taust. No ja massiline migratsioon toob ju soovitud inimesed kohe koju kätte. Tiksub ju neid juurde ka iseenesest. Mõtle kui mugav eesmärki täita.
Leedu pidi saama nii tuhatkond aastas. Milleks tara ehitamisega kiirustada?
Vabandust, kui ma eksin. Loodetavasti spekuleerimine ei ole keelatud. Kuidas muidu tõlgendada saamatust ja tahtmatust võidelda massilise migratsiooniga (pigem sellist kestvat passiivsust ja kõike muid tegureid). Miks vaikitakse ja ei taheta selgitada antud numbrit ja selle täitmse hetkeseisu.
e
Ei tasu ka kustutada/ 26. märts 2016, 09:34
Selgitada tuleb, et inimesi poleks kahtlusi ja usaldamatust. Mis puudutab tulijaid, siis kvantiteet pole oluline, vaid kvaliteet ja meie võimalused. Pole mõtet tuua, kui te majandust ei elavda ja ei toeta (ei loo töökohti). Mis kasu on hängivatest migrantidest? Mis on getode tunnus? Töötus noorte seas ca 40%-50%. Siis imestatakse, et kuritegevus lokkab. Stressis eestlane hakkab jooma ja heal juhul laamendama. Stressis moslem tõenäoliselt radikaliseerub. Mida te küll Eestiga teete? Üldse muret ei ole?
n
nooh/ 26. märts 2016, 01:23
Taustakontrolli jutt on nii rumal jutt, et ei hakka kommenteerimagi.
Kõik need " pagulased " on meile probleemiks, neid vaja luksuslikult ülal pidada, kui midagi ei meeldi, hakkavad mässama, politseinikke kividega pilduma, nagu hiljuti Kreekas.
Lisaks on meie kultuuris võõrad, me riigist ja rahvast ei ole neil sooja ega külma.
Probleemid tulevad igal juhul.
m
moseede ehitamiseks läheb/ 26. märts 2016, 07:39
ja eestlased saavad ehitusel tööd. egas moslem tööd ei tee.
k
Keskealine naine/ 26. märts 2016, 01:10
Euroopasse ei tule MITTE ÜHTEGI normaalse taustaga " pagulast ".
Eranditult kõik nad on hea elu otsijad, tulevad siia ainult saama.
Tagasi enam keegi ei lähe.

a
Arne/ 26. märts 2016, 00:35
Kontrollida tuleb mõtteid, mitte tausta. Tausta kontrollides on nad kõik inglikesed. Kuna mõtteid te kontrollida ei suuda, siis ütelge AUSLT, ET ME EI SUUDA MIDAGI TEHA. Paugutamised ja muud usu leviamise varjandid tulevad meile peatamatta sisse koos migrantidega.
s
Suured valed süüdimatult Hannolt/ 26. märts 2016, 00:00
"Kui palju põgenikke Eestisse veel saabub, sõltub sellest, milliseid inimesi meile pakutakse" lausus sm.Pevkur.
Sm.Pevkur, milliseid inimesi te olete tellinud, millisel eesmärgil, millised on need summad, mida olete saanud inimkaubanduse vahendamisest kas isiklikult või parteile mille liige olete?
a
appi - appi/ 26. märts 2016, 01:07
Pakutakse ? On see mingi kaup, mida pakutakse ?
Inimkaubandus see ju ongi ja kannatajaks on meie lihtinimesed.
t
T.Mets/ 25. märts 2016, 23:51
Pildil olevat meest oma taustakontrolliga põlastan rohkem kui veneaja politrukke
j
jura/ 25. märts 2016, 23:35
k
kirbu sittagi/ 25. märts 2016, 23:27
Seda meest KÜLL USKUDA EI SAA. Ta valetab nagu ANSIPKI, Nii et sim ka ei pilgu. Mees rääkis sügisel, et PIIR PEAB. Tegelikult mis välja tuli: PIIRI POLNUD OLEMSKI. Vot selline on sellise tolguse jutt, mis ei maksa kirbu sittagi
k
kirbu sittagi/ 25. märts 2016, 23:27
Seda meest KÜLL USKUDA EI SAA. Ta valetab nagu ANSIPKI, Nii et sim ka ei pilgu. Mees rääkis sügisel, et PIIR PEAB. Tegelikult mis välja tuli: PIIRI POLNUD OLEMSKI. Vot selline on sellise tolguse jutt, mis ei maksa kirbu sittagi
k
Karin/ 25. märts 2016, 23:01
No nii rumalat juttu saab rääkida ainult väike laps, täiesti tõsiselt.
Pisikesed lapsed usuvad ja räägivad kõike tõsimeeli.
k
Kõva Ketas/ 25. märts 2016, 23:16
to: Karin
hea võrdlus väikelapse ja sministri jutu tõelisuse osas.
hästi ei usu meie riigist põgenike taustakontrolli põhjalikusesse
uuringufirmad viskavad meediasse uuringuid pministri usutavuse kohta seejuures rassistlikult ära tuues venekeelsete osakaalu.
möni tudeng võiks kursusetööna teha põgenike taustakontrolli ja need müüa meediakanalitele võrdlemaks sministri omadega
k
Kuule Pihkur/ 25. märts 2016, 22:50
Kreekast ei tohi ühtegi inimest siia tuua,sest nad on kreekasse omavoliliselt tunginud ,seega piiririkkujad ja kurjategijad. Teiseks oli käsk kreekasse tunginud saata tagasi süüriasse ja vahetada seal välja korralike laagris olijate vastu. Kolmandaks kreeka oli juba teine riik kus pole sõda ja kui nad sinna tegid varjupaiga taotluse, pole neil siia enam asja. Neljandaks ei kuulu iraagist saabunud enam rahvusvahelise kaitse alla ,jeemenis pole mingit sõda ja mees süüriast on desertöör kui oma kodumaa eest ei võitle. Nii ,et sa pihkur pista oma taustakontroll orava saba alla ja ära aja möla rahvale. Nende siiatoomine jääb sinu vastutusele ja kui midagi juhtub ,vastutad oma puupeaga.

a
abc/ 25. märts 2016, 22:49
Pefkur võiks enese valgustamise mõttes läbi lugeda tänase Mart Sanderi artikkli. Õndsad on need, kes vaimust vaesed.
a
arvata võib/ 25. märts 2016, 22:49
Brüsseli mõrvarid olid lausa kodanikeks võetud
Vaevalt et olid kontrollimata.
See mees ei suuda aga isegi Vaherit piisavalt kontrollida
a
Ardo./ 25. märts 2016, 22:31
Boikoteerige kõiki neid värdjaid, kes meile valetavad ja kes meid ja meie lapsi nülgima tulevad. Kui vaja tõuskem relvile!
k
kahjuks/ 25. märts 2016, 22:31
valitsust ei huvita rahva rahulolematus. Kui tulevikus surevadki sajad inimesed siis poliitikud heal juhul taunivad seda ja lõpuks oled ise süüdi, et olid valel ajal vales kohas. Ärge valige enam kaabakaid.
25. märts 2016, 22:24
http://uueduudised.ee/martin-helme-valitsus-valetas-pagulaste-kusimuses-rahvale-nakku/
Helme osutab, et esimesed immigrandid, keda riiki tuuakse, ei vasta neile tingimustele, millest valitsus avalikkusele korduvalt rääkinud on.
r
Rai / 25. märts 2016, 22:22
Kuna KÕIGE KÕRGEM VÕIM PIDI RAHVAS OLEMA, siis sellega seoses palun ANTUD TEEMAL KORRALDADA RAHVAKÜSITLUS, kas ka lihtrahvas on nõus oma niigi õhukest leivaviilu jagama mugavat elu elama ja raha "muul moel", kui tööd tehes, saama harjunud rahvaga???
Miks nii olulist küsimust ainult nii kitsas ringis arutatakse ja otsustatakse, mis sest, et nad kõrged riigiametnikud on. KÜSIGE, PALUN , IKKA RAHVAARVAMUST KA ! Olgu ta siis milline tahes.
ä
ääremärkus/ 25. märts 2016, 22:41
ära esine rahva nimel. Vb meeeldib rahvale hoopis stabiilsus mitte paaniline tõmblus iga tuuleiili peale. Häbilugu, kui putinoididest panikööride tõmblemise peale kilplastena oma riigi segi peksame et siis toimunut toladena imetleda
t
To ääremärkus./ 27. märts 2016, 21:39
Miks sa rahva nimel püüad esineda. Sinu putinoidid ei tekita paanikat vai su kallis oravapesa kes päevast päeva külvab paanikat vene kallaletungist , kogu oma ametiaja jooksul. Selle nimel on hea sadu miljoneid riigi raha kantida teadmatus suunas ,suure kaitsevajaduse nimel. See oli hea põhjus tuua uued võõrväed eestit lagastama, nüüd tuuakse isegi isise jõugud meile ülalpeetavateks ,vist ka venelaste eest kaitsmiseks. Sina nimetad siis seda stabiilsuseks ,ok ,vaatame mis mõne aasta pärast su stabiilsusest jäänud on kui su kaalikas videol mõne terroristi käes ripub.
l
lähedal seisev isik rääkis/ 25. märts 2016, 22:19
et kontrollist on asi kaugel ja suur rahapesu käib MTÜ-de kaudu.
K
....!/ 25. märts 2016, 22:41
Kontrolliti, et Kreekast ostetud passid näeksid ikka tip-top välja.
m
Minister Pihkur/ 25. märts 2016, 22:16

t
telesaatest info/ 25. märts 2016, 22:15
padutolerast on osaline f-hoone ja frank restoranides, seega minu poolt boikott, liituge. ma pole nõus ühegi sallija toetamisega.
s
syyt/ 25. märts 2016, 22:07
kas tuuakse shiidid või suniidid siia. need ju ei mahu samasse mosheesse ära,läheb
r
rubljoff/ 25. märts 2016, 22:05
p
p/ 25. märts 2016, 22:03
Mis mõttega sa P... sellist jama suust välja ajad??? Mitte midagi ju ei kontrollita!!! Kui lolliks oma rahvast pead???
r
Rix/ 25. märts 2016, 22:01
Siin tundub, et kes rohkem räuskab on vinge. Enamus meie inimesi võtab asja rahulikult. Meil endal üle 70 tuhande pagulase ainult Soomes, kes on kui käomunad võõras peas, saamatud omal pinnal. Eestlasena omaselt olen uhke küll ja ei orja võõrast riiki
o
oi rix/ 25. märts 2016, 22:09
nii rumal, aga kirjutada ikkagi mõistad, see muidugi üllatab. aga katsu selgeks teha, et vaba tööjõu liikumine, kus endale töökoht otsitakse ja ise enda kulud kantakse, ei ole pagulane. pagulne tuleb meie riigi raha peale. ei ole ju nii raske aru saada, kui vahe on nii märkimisväärne? nagu siga ja kägu ju? palu mõnel sõbralikul inimesel aidata ennast maailma asjadest aru saamisel.
r
Rix Rixile./ 26. märts 2016, 11:25
Kuidas sul mõistus nii ära on,nimekaim. Oled uhke,et oled loll.
t
tulevane EKRE valija/ 25. märts 2016, 21:59
valimistel näeme, islamistid!
i
irw/ 25. märts 2016, 21:57
aga mina mäletan selgelt, et me pidime võtma
1) süüriast
2) perekond
3) mitte üksikud mehed
4) ja pidid olema kristlased
MIKS MEILE VALETATUD ON?
Ja Jeemen? See inimene tuleks illegaalina kohe tagasi saata, tal pole mingit pagulasstaatust!
p
pakun/ 25. märts 2016, 22:11
et null kristlast tuleb :D
a
Arvamus/ 25. märts 2016, 21:51
Oletame, et see nii on. Kuigi ma ei tea, kuidas küll õnnestus just Eestil see taustauuring teha.
Ma siiski loodan, et te jälgite uustulnukate edaspidiseid tegevusi hoolikalt. Uustulnukate all pean silmas nii kvoodipagulasi, kuid ka muid teid pidi siia jõudnud ja rahvusvahelist kaitset taotlenud/saanud isikuid. Kõik moslemid on radikaliseerumise riskigrupis ning pole vahet, et nakatub vähemus, sest kahju suudavad nad palju teha.
Osade moslemite mentaliteet on ikka jube haige. Radikaalsed imaamid õpetavad, et kristlaste pühade ajal midagi head soovida, on surmapatt. Mõni hull viib ka ellu. Tapsid oma usuvenna selle eest, et julges soovida kristlastele häid pühi. Mida sellised nn uskmatutega teha võivad? Milline viha peab olema. Ma loodan, et Eesti ei hakka ajama sama pehmo rida.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3509367/Muslim-shopkeeper-stabbed-death-hours-posted-happy-E...
Uskumatu Belgia politsei töö - unustasid öelda, kus tagasiotsitav asus.
http://www.express.co.uk/news/world/655677/Belgium-police-forgot-Paris-jihadi-Salah-Abdeslam-hiding

k
Kui mitte enne, / 25. märts 2016, 21:47
siis 25. märtsil 2017 paneme praeguse valitsuse ning Riigikogu reformi, sotsid, IRL-i, ka mõned vabaerakonnast rongi peale ja saadame Brüsseli poole teele, keeluga mitte kunagi enam Eestisse tagasi tulla.
m
Mr Cool/ 25. märts 2016, 21:45
Toda kunagi Nõmme raadios omale "populaarsust piiksuda üritand halevennike" - tollele ep usaldaks isegi mitte veterinaarlabori koristaja kohta!
e
ei usu hästi/ 25. märts 2016, 21:43
kui kas või üks jama nende pühade moslem neegritega juhtub kas siis plaekur võtab kõik kulud oma kanda
t
to ei usu hästi/ 25. märts 2016, 21:51
kuidas mõõta vägistatud ja tapetud lapse "kulu"?
m
mees/ 25. märts 2016, 21:43
Me ei usu teid enam! me ei tahagi teie juttu enam usukuda ja me ei taha teist ka midagi enam teada ega mitte kunagi midagi kuulda. Tõmmake nahhui koos kogu oma valitsusega sealt Toompealt. Laskem asemele inimesed kes räägivad tõtt ja hoolivad oma rahvast!!!
s
25. märts 2016, 21:51
l
lord/ 25. märts 2016, 21:42
saabujate puhul pole ju tegemist sõjapõgenikega Süüriast, , muid asju pole ju mõtet edasi arutada
h
häbi ministri pärast,/ 25. märts 2016, 21:40
vaju maa alla, kes on su vanemad, kes on su vanavanemad?ei au ega häbi.
E
....!/ 25. märts 2016, 22:55
Ei au ega häbi jah, aga broileri vanemateks on ju inkupaator. Broilerid ei tohiks ka üle kasvada. Jüripäeval hangud kaasa ja lähme ajame need r..sad vardasse.
t
taustakontroll ei loe/ 25. märts 2016, 21:38
neid saab siin ära kasutada, alul islami propageerimises, hiljem juba jõuga või kogukonna kokkuhoidu ära kasutades.Nad ei sobitu nagunii meiega.
j
Ja üldiselt see 550 illegaali / 25. märts 2016, 21:38
mahuvad ilusti saksamaale ka ära, milleks neid eemaldada oma suguliigi seast, mis kas on kõrgemalt poolt käsk tõuaretamiseks antud või, ekspordite siis viljakad üsad ja riistad, sihuke tunne jääb küll,junnid tahtsid rahva arvu 2 miljoni peale tõsta, kas tõesti tahte valge inimese välja suretada

i
Indrek2/ 25. märts 2016, 21:35
Kõigile oleks parem kui Hanno juba vanglas istuks.
i
Ikka siberisse!/ 25. märts 2016, 21:47
venemaa ju säilitab siin kultuuri, kui eestlased siberi saata.
t
To 21.47/ 25. märts 2016, 22:32
Sa oled ikka eriline lammas, miks siberisse saata, saata tuleb ikka Iraaki või mujale sinna, kuhu meie valitsus eesti sõdureid on ;oma vabadust; kaitsma saatnud.
ä
Ära valeta jälle/ 25. märts 2016, 21:26
see taustakontroll ei mängi rolli, kuna salakavalatel illegaalidel on võltsitud dokumendid ja seda räiget islami kultuuri ei saa maha pesta, need inimesed ei sobi meie keskkonda, miks nad ei võiks jääda sinna kus nad on, milleks neid on vaja siia võõrasse kultuuriruumi tarida, nende suurem osa rahvast on türgis ja kreekas, milleks neid üksikuid on vaja eraldada oma kultuuri keskelt, eestikeel , kultuur ja kombed võõrad, ja ei sulandu nad iialgi siia,kreekas ja türgis oleks nad oma kodumaale lähemal, saaksid kiiremini kodumaale tagasi pöörduda, see on täielik lollus, kas mamma Merkel käsib euroopa norme täita, näe meil on illegaalid, te peate ka võtma, see paistab välja täieliku islamiseerimisega, tuuakse või seeme sisse, aga näe peab olema
r
Riho / 25. märts 2016, 21:24
Korralik, see tähendab ämma kilekotti
j
jeerum küll/ 25. märts 2016, 21:18
ja seda räägid sina ,Pevkur.No anna abi,aga mitte ei usu.Ja nimelt sellepärast,et Euroopasse pidid AINULT sõjapõgenikud tulema.Kõik turvakontrollid seal tehtud ja puha.Nüüd küsin,miks teie jutud vett ei pea ja kuidas sellisel juhul terroristid sisse said.Kui rumal peab küll meie valitsus olema,et rahva sõna kuulda ei võeta.Varsti näeme,kui turvaline siin on aga uskuge mind,mitte ükski neist ei ütle kunagi,et on terrorist või edastab infot omadele.Mõtlemis koht hr.Pevkur sulle ja kogu kupatusele seal Toompeal.
7
7.päeva adventist/ 25. märts 2016, 21:17
Mis siia põhjalikkus puutub,kui rahvas on üldse nende tuleku vastu,Merkeli käpiknukud muudkui vabandavad ja lubavad mingit põhjalikkust,moosivad rahvast,aga rahvas pole rumal.
k
kuradi pätt Pevkur/ 25. märts 2016, 21:13
p
pefffkuri valede võrgus siplev / 25. märts 2016, 21:12
on on on onon ononon onon on, muidugi on, onon, miks ta siis pole, onononononon, on on on onon,,. muahahahaaaaaaaaaaaaaaaa...
e
ei ole võimalik/ 25. märts 2016, 21:11
seda massi kontrollida,neil võivad olla valeandmed ja passid,fakt on see,et meil hakkab plahvatusi toimuma .Üldse ei tohiks neid sisse võtta ega aidata euroopa ja põhjamaade islamiseeerimisele
kaasa,see must mass on ülbe ja agressiivne ei kõlba siia.
r
rs/ 25. märts 2016, 21:19
k
kus need kõvad kontrollijad siis olid, kui 22 000 võitlejat piiri ületasid? / 25. märts 2016, 22:21

i
IRW/ 25. märts 2016, 21:07
r
rs/ 25. märts 2016, 21:07
e
eest naine/ 25. märts 2016, 21:03
v
väga õige/ 25. märts 2016, 21:09
Pevkur saab vaadata oma kriminaalset tausta. Pätt, kes on seotud nii paljude korrupsiooni juhtumitega ja siseminister on see tolgus küll ainult tänu oma kriminaalsetele erakonna pättidele.
b
box&wires/ 25. märts 2016, 21:02
sa oled peast põrunud. Kui isegi Kesk-kriminaalpolitsei kinnitab, et neil puuduvad registrid siis... mis sa öelda tahad, et me oleme saanud iraani rahvastikuregistri pildi ja sõrmejälgedega andmebaasi?
h
hehh.../ 25. märts 2016, 21:00
Kuuldavasti pidavat paar meest ka tulema kelle pered jäid maha.No milline normaalne mees jätab oma pere sõjakeerisesse ja ise paneb jooksu??? Mulle on viimasel ajal väga meeldinud vanameister Laaneotsa väljaütlemised.Ehk siis: Euroopat juhivad "pehmod".
m
mats maalt/ 25. märts 2016, 21:59
Laaneots julgeb ka ainult läbi lillede kõnelda.Kivisildnik ütles ilustamata välja kes euroopat ja ka eesti riiki praegu juhivad
a
aga/ 25. märts 2016, 20:57
aga need, keda riik juba varem maale smugeldas
u
Udo./ 25. märts 2016, 20:54
Põhjalik, nagu kõikjal, Euroopas? Aga alles eile oli jutt 5000 tiksuvast tõprast liidu aladel.
e
eile oli eile! / 25. märts 2016, 21:14
ISIS-e võitlejate arvud kõiguvad praegu 400 ja 20 000 vahel, on piisavalt usaldusväärne taustakontroll?
m
mats maalt/ 25. märts 2016, 21:54
See Europoli artikkel 5000st terroristist kadus Delfist väga kiiresti.Ise arvan et tõlkimisel on arvu lõpust paar nulli kaduma läinud

v
Varsti/ 25. märts 2016, 20:41
Valimised tulemas ja siis teeb rahvas põhjaliku taustakontrolli tulevasele valitsusele.
w
What body/ 25. märts 2016, 21:03
teeks ikka varem ära. Luure on oma töö teinud. Kas teete oma otsad ka ära või... võtate niisama raha?
s
see Pevkur/ 25. märts 2016, 21:11
tuleb minema saata, parim koht talle oleks vangla.
k
kurb on, väga kurb/ 25. märts 2016, 22:01
siis meil juba hulgaliselt uusi e-valijaid ja kõik jätkub. Ma ei saa aru, kuidas reformi erakonna toetus ikka veel nii kõrge on... kui palju on rahvale näkku valetatud ja rahva üle irvitatud...
p
pontius/ 26. märts 2016, 05:33
no seda meest usaldan kõige vähem !!!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee