Maailm

Germanwingsi surmapiloot Andreas Lubitz püüdis abi saada 41 arstilt

Marika Villa, Berliin, 24. märts 2016, 06:00

4 KOMMENTAARI

t
Tekib küsimus,/ 24. märts 2016, 09:36
Miks teda arstid ei aidanud, miks teda pikemaks ajaks ravile ei saadetud?Kuidas tema lennuõpetajad midagi ei märganud?Ei suuda mõista sellist asja.Aga teine piloot , kas ta tõesti midagi ei taibanud, et see inimene on omadega täiesti läbi, ei vastuta oma tegude eest.
a
andreas lubitz/ 24. märts 2016, 07:57
palun mind,surma korrral,lugeda moslemiks!
i
Inglismaal on turvalisem EU-st väljas. / 24. märts 2016, 07:33
EU-s on inimestel siiski võimalus mitte alluda segaste diktaadile ja ellu jääda, hullunud piloodiga lennukis seda ei ole. Loomulikult ei tohi selliseid inimesi lennukite lähedalegi lasta. Flydubai allakukkumist Venemaal seaostatakse lendurite füüilise ja vaimse läbipõlemisega suure koormusega tööst ja sageli öösel lendamisest, 80% firma lenduritest ei pidanud olukorda reisijatele turvaliseks. Põhimõtteliselt aetakse inimesed hulluks ka ebapiisava puhkuse, vaimse ja füüsilise kurnatusega, organism ei tule enam toime hormoonide tasakaalu hoidmisega, magamatus põhjustab ajukahjustusi, depressioon, paanikahäired, ärevus ja muud häired tulevad riburadapidi järele, sh insuldid infarktid, rasvumine mitte söömisest vaid stressist. Eks seda tunnevad omal nahal teisedki töötajad, bussijuhuid meil ammu räägivad, et puhkeaega on liiga vähe, st transpordi süsteemist tuleb samal põhjusel palju õnnetusi, aga riigi poolt korrutatakse mantrat "kandke helkurit siis teie autoga pihta ei saa." Sellise suhtumise tõttu istuvad kõik ka teedel püssirohutünni otsas. Föönitajad ei näita muud kui tegelike probleemide eiramist, ja õnnetused juhtuvad igal juhul, kõik on ainult aja küsimus.
k
kah arusaam,/ 24. märts 2016, 07:01
EL-u võivad peast segased juhtida aga lennukit mitte??? EL-s on inimesi vast rohkem kui lennukis.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee