Galeriid

ÕHTULEHE VIDEO JA FOTOD | Nii protestisid sohvrid politseireidide vastu Mäos!

Õhtuleht.ee, 18. märts 2016 15:30

98 KOMMENTAARI

m
Mk/ 19. märts 2016 13:27
Kelle vastu protestivad? Politseimaffia ... nemad võtavad raha valimatult ,vahendeid kasutades ... neil on õigus. Juht kodanikuna on null!!!!
m
mutt/ 19. märts 2016 08:37
13 tundi päikesevalgust, puud ahju laseme sooja korstnast välja!
e
edu/ 19. märts 2016 07:38
Appi , sõidavad kolonnis ,ma ei pääse mööda. Hale junn oled ja sõida siis rongiga või kasuta kõrvalteid . Miks sa üldse maanteel tolgendad istu oma puidutöökojas ja vooli puust ... ja müü neid islami naistele. Siin pornoriigis polegi maanteid , on vaid laudateed. Sama hale nagu sina oled , on ka su valitsejad.
n
Nii lihtne see ongi!/ 19. märts 2016 07:10
Veoauto juht,nagu Savisaargi,tahab ennast õigussüsteemist lahti ühendada.
Täida seadust,siis on ka kõik politseinikud head!
Nii lihtne see ongi.
j
ja kuidas/ 19. märts 2016 15:14
seadust täita, kui riik ei saa oma ülessannetega hakkama? Suvel vahel mitmetunnised praamijärjekorrad, broneeringute arv ka piiratud ja ongi tööpäev lõhki.
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 19. märts 2016 23:09
Paraku meil miskit pärast teistsugused seadused, kuigi oleme Euroopa Liikluskonventsiooniga liitunud. Kui näiteks Skandinaavias, Benelix maades, punktuaalsel Saksamaal, kus on veokitele nõudmiised ja kontroll väga range, ja isegi tähenärilisel Prantsusmaal pääsed politsei peedistamise käest ilma probleemideta, siis meie korrakaitsjad ikka leiavad põhjust mille eest trahvi väänata. Ei vaidle vastu, kui sillakaal räigelt lõhki, kui tonnised kotid või betooni paneelid kinnitamatta, pidurid ei pea ja roolimehhanism loksu, slikid all uhkemad kui vormelil, või ketastel 24 tunni jooksul 4x5min peatust Qsemiseks, siis selliseid tegelasi tulebki liiklusest kõrvakdada. Paraku kui puuduvad vajalikul määral parklad kus puhkepause teha ja ajada näpuga järgi igat sõiduminutit mis on ülemäärane, on viisakalt öeldes kohatu. Sama käib ka üksiku gabariitpirni kohta mis on vahepeal läbikärsanud, vms.
e
eesti kodanik/ 19. märts 2016 06:42
meniks õpiva need kes lapsepõlves olid naerualused.nüüd ülbed tegijad.vastik ja need on ka lapse vanemad.
m
19. märts 2016 07:03
Millegipärast tundub, et just politseinike sõimajad on lapsepõlves naerualused olnud.
P
....!/ 19. märts 2016 09:11
Pigem ikka on enamus mente lapsepõlves teiste tõmmata-lükata olnud ja nüüd maksavad võimu abil kätte.
a
arvan/ 20. märts 2016 09:28
anna tagumikule võim ja ta roojab igale poole
e
eesti kodanik/ 19. märts 2016 06:42
meniks õpiva need kes lapsepõlves olid naerualused.nüüd ülbed tegijad.vastik ja need on ka lapse vanemad.
a
alf/ 19. märts 2016 06:39
Polladega probleem tõsine. Kuidagi peavad nad oma olemasolu tõestama ja lihtsaim viis ongi maanteedel sigatseda ja seda mitte ainult rekkajuhtidega. Veider ,et pollad teevad trahve hinnatses subjektiivselt sõidukite tehnilist seisukorda. Sellist õigust neil EU reglemendi järgi ei ole. Lahendus on ,et võivad nõuda kordusülevaatust ja suunata ülevaatuspunkti, aga kui selgub ,et sõiduk on korras ,siis politsei maksab kordusülevaatuse kulud ise , mis võetakse selle töötaja palgast maha , kes kordusülevaatusele suunas. Teine võimalus on kas sõita kergelt üle varvaste polladel või äärmisel juhul teha neile kergem füüsiline märkus koos kehalekandmisega. Nõuka ajal selline asi töötas.
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 19. märts 2016 23:13
Paraku see probleem on, et autojuht peab oma eksimused ise kinni taguma, politsei ametmik ise oma praaki aga kinni ei plekki.
o
On / 19. märts 2016 04:26
olemas igasugu võrgustikud kus inimesed infot vahetavad. Mõni IT sell võiks luua portaali kuhu inimesed saaksid igapäevaselt postidada ebanormaalseid politsei tegemisi ja video filme politsei tegemistest. Politsei pressiteadete järgi on ju kõik ok,- aga kas on ? Autojuhid võiksid kasutada tänapäevaseid salvestavaid nutikellasi. Pärast ilus vaadata, kuidas politsei " töötab ". Neid saab Hiinast 20 euro eest osta

p
Pildike/ 19. märts 2016 04:18
kolmapäevasest Pärnust Merimetsa ja Mai tänaval. Merimetsa männiku vahel istuvad politseinikud " pöösas" Samas 200 meetrit eemal Saare poe juures " pöösas " toimub joodikute kaklus. "Las taplevad mis neist takistada, sealt raha ei saa "
t
18. märts 2016 23:00
tavalisel eesti mendil on kõige rohkem oidu et autosse õigest kohast sisse ronida aga veokist teavad nad kõike. krdi tarkpead. üks töllmokk proovis külmiku vendi undamiseg trukkima hakata aga ei saanud kuidagi kihvu sisse.
p
Probleem jätkab../ 18. märts 2016 22:13
See pole midagi uut ega hiljuti juurdunud asi. Politsei on juba ammu neid reide teinud ja kui saavad kätte- võid kindel olla selles.et rekkajuht trahvita ei pääse. Politsei täidab plaane ja sigatseb täiega. Näiteks sõidavad sõiduautol taga.peatavad selle ja väidavad.et polnud turvavarustust kasutanud. Nad näevad läbi haagise ja tumedate klaaside selgelt.et pole turvavööd peal. Kuigi kinnipidamise hetkel oli peal ja enne seda ka. Öeldi ilusti-tahad vaielda. Kaeba kohtusse. Sinu sõna kahe politseiniku vasti ei loe midagi. Oled persses ja maksa hääga trahv ära. Sellises eestis elame. Eurosaadik kommenteeris seda.et politsei sai käsu siseministrilt- plaan vaja täita. Olen tähele pannud .et alati enne kvartali lõppu lähevad koerad kurjaks. Selline on meie eesti.
p
Probleem/ 18. märts 2016 22:13
Pole mitte veoka juhtides vaid veoauto omanikus. Hoitakse kokku varuosade ja remondi pealt. Sunnitakse juhte ületöötama.et need mingitki mõistlikku palkka saaks. Rekkajuht üldiselt ei ole maanteel sigatseja. Ta ei anna möödasõiduks suunamärguannet.kui ta pole kindel.et minu möödasõit oleks ohutu. Kui ta selle märguande on teinud.siis sõidab ise või kraavi.et mina saaks mööda.
p
Probleem/ 18. märts 2016 22:04
Pole mitte veoka juhtides vaid veoauto omanikus. Hoitakse kokku varuosade ja remondi pealt. Sunnitakse juhte ületöötama.et need mingitki mõistlikku palkka saaks. Rekkajuht üldiselt ei ole maanteel sigatseja. Ta ei anna möödasõiduks suunamärguannet.kui ta pole kindel.et minu möödasõit oleks ohutu. Kui ta selle märguande on teinud.siis sõidab ise või kraavi.et mina saaks mööda.
j
Juku/ 18. märts 2016 20:52
Mis juhtub siis, kui rekka inimesi täis bussi rammib?
j
jukule/ 18. märts 2016 21:17
Vast oskad tapsemalt vastata,kui tihti siis need rekkad inimesi tais busse on ramminud.Muidugi on onnetusi juhtunud.Samuti vast tead,kui palju onnetusi on veoautod ja bussid pohjustanud tehnilise rikke tottu.Onnetusi taielikult ara hoida oleks voimatu.Hetkel on plitsei poolt labiviidavate operatsioonide pohieesmark ikkagi plaaniliste trahvide plaani taitmine.
e
Eesti teed/ 18. märts 2016 20:44
ainult paar trassi enamvähem korras,ülejäänud karjamaa teed.Veokiga sõites on juht rohkem õhus kui istmel,sellest seljavalud ja kuidas auto sellele vastu saab pidada.Merelaevanduses pole eesti lipu all ühtegi laeva,varsti sama seis maanteel,sõidavad poolakad ja lätlased, eestis noori C-kat omanike otsi tikutulega
p
peeter/ 19. märts 2016 00:57
need laevad läksid ilmselt kah selle seljavalu ja karjamaateede pärast :)
r
Refugee/ 18. märts 2016 20:29
Politsei tooriietus ei anna politseinikule oigust tee aares veokile ulevaatust teha.Ulevaatuse labiviimiseks on ulevaatuspunktid.Ulevaataja peab omama sertifikaati,et voib ulevaatust labi viia.Lisaks sellele peab omama ka vastava kategoorija juhiluba.Et veokile ulevaatust labi viia peab ulevaataja omama CE juhiluba.Enamus politseinikest omab Bkategoorija juhiluba ja alarmsoiduki koolituse tunnistust.Ei ole ju keelatud kusida politseinikult ulevaataja sertifikaati,et ta voib uldse CE kategoorija autole ulevaatust teha.Kahtlustan,et politsei poolt pannakse toime jame ametivoimu kuritarvitamina.
k
kindlasti/ 18. märts 2016 20:51
kuid mis teha kui on karm käsk - riigil kohe pankrott lolli majandamise pärast ukse ees, krabage kust vähegi annab!

V
.../ 18. märts 2016 19:44
Viga saab alguse hoopis mujalt. Usun, et kõik veofirmad/autojuhid peaksid hea meelega kinni nii puhkeajast kui ka remondiksid oma autod viimseni tutikaks, aga paraku on Eestis veohindade solkimist ikka meeletult ja kui tahad siin üldse tööd teha, siis lüüakse sul hind ikka meeletult odavaks. Halvemal juhul pannakse ka plomm veovahendi ustele, et sa jumala eest ei saaks samal ajala ka kellegi teise kliendi kaupa transpordida ja sealtpoolt lisaraha teenida.
t
.../ 18. märts 2016 20:34
transportida ja mitte transpordida, vabandust kirjaviga tekkis
j
jah/ 18. märts 2016 19:40
Julmalt piinatakse meie kalleid rekkamehi! Auto peab enamvähem korras olema, koorem peab enamvähem kinni ja kaalus olema, puhkama ka peab.... Ja 4,5 tunni jooksul pole kohe ühtegi peatuskohta leida? Enneolematult julmad nõuded politsei poolt!
e
et kohe peab./ 18. märts 2016 21:08
Mis näitaja see 4,5 tundi on, et siin puhkama peab kui sellest sõidu aega vast 2,3 või 4,2 tundi et kus siin rikkumine on siis.
v
Velts/ 18. märts 2016 19:10
Kui veokijuhid tahavad streikida mingu oma tööandja ukse ette!
k
KAMAZ/ 19. märts 2016 05:49
kus sa streiki nägid , kõigest tööpäev pikenes 45 min.
S
....!/ 19. märts 2016 10:20
Streigiks seda tõesti nimetada ei saa kui 45 min pausi tehakse tee ääres. Aga parklaid ju ei ole, kus oleks söögikoht, WC ja muud kommunikatsioonid. Nii nad oma võileiba kabiinis närisid.
e
19. märts 2016 06:49
Ei streigi palga pärast. Vii ennast asjadega kurssi.
s
sss/ 18. märts 2016 18:48
Väga head vabandust kuulsin protestiaktsiooni korraldajalt :Autojuht peab iga 4,5 tunni tagant peatuma ja puhkama.Aga kus on eestimaal parklad ja peatuskohad, kus puhata....Fantasiline imbetsill on nende pealik! Sest ükskõik, millisest Eestimaa nurgast hakkad sa sõitma, peatusteta, siis 4,5 tunni pärast sa pole enam Eestimaal!
t
Teadmiseks sulle/ 18. märts 2016 19:44
Eesti piirid käivad kokku Venemaaga, Lätiga ja laevalt tullakse Soomest. Kas arvad, et need 4,5 tundi kehtivad vaid Eesti piirides?
s
sss/ 18. märts 2016 20:14
Piiril tollis peatud, laeval peatud...Ei saa sinust aru!
ä
Ära plära/ 18. märts 2016 20:57
Sa ei tea sellest töö ka puhkeajast mitte &ittagi! Misasi on "peatumine"? Et kui auto peatub, siis jookseb puhkeaeg? Segi oled ikka täiega! Mis kuradi toll on nt Eesti ja Läti piiril? Mis toll on Soome ja Eesti piiril- need ju EU!
n
19. märts 2016 07:00
no mida siis kommida, kui asjast aru ei saa?
K
....!/ 19. märts 2016 09:20
Kui aru ei saa,siis ära mölise! Jokk.
t
To teadmiseks./ 19. märts 2016 11:54
Laevaga soomest tulles saad 2 tundi puhata ja see pole söiduaeg. 4,5 tundi söiduaega loetakse pidevalt roolis olemise korral. Kui eestis teistmoodi on ,siis see ei vasta eu nöuetele ja on oma tolade poolt trahvide korjamiseks möeldud.
a
aga vahel/ 19. märts 2016 15:23
tuleb teel ette ka lühemaid seisakuid, bussiga näiteks võid juba maakonnas kliente peale korjata tund või kauem ja ei jõuagi selle 4,5 tunniga Narva jne.
m
metsakoll/ 18. märts 2016 18:43
koomikud teeääres , tehke masiad korda ja õppige liikluseeskirjad selgeks , siis minge protestima
t
Teadmiseks siis/ 18. märts 2016 19:46
Liikluseeskirjad kaotasid kehtivuse juba 01.07.2011. Sellest ajast neid meil pole- millest sa juttu teha tahtsid?
n
No näed siis ;)/ 18. märts 2016 23:26
Kaks imbekat on ikka miinused pannud ;) Jah! President kinnitas ja Riigikogu oli vastu võtnud seaduse, et sellest kuupäevast kaotavad liikluseeskirjad kehtivuse ja nende asemel on LIIKLUSSEADUS! ;)
Ja see juhtus just nimelt 01.07.2011.
o
19. märts 2016 07:00
Oi, küll on hea tähte närida kui muud öelda ei ole.
m
Ma arvan, et...../ 18. märts 2016 18:38
kui töötaja keeldub sellise masinaga väljasõita on ta kindlasti üks töötutest. Olen ka olnud väikekaubiku juhina tööl ja mitte kaua. Autol olid all sellised pastlad, et tugevama tuulekorral kiskus alati risti teele.( ma pean silmas talveolusid). Läksin ja ütlesin otse välja, et vaja oleks uusi reffe. Vastus oli kiire ja korralik, kui ei mõista sõita siis homme ära enam tule, meil tahtjaid väravataga küll. Nii ma siis saingi kinga ja olin taas töötu. Kuid minu üllatus oli väga suur kui kuulsin et see sama Mersu kaubik oli nädalapärast vanaraua hunnik. Nii, et kokkuhoid pole koonerdamine. Minu arvamus sellest oleks, et auto puuduste eest peaks ikka karistama omanikku, mitte juhti sest meil ei ole neid uusi töökohti varnast võtta.
m
Ma arvan, et...../ 18. märts 2016 18:38
kui töötaja keeldub sellise masinaga väljasõita on ta kindlasti üks töötutest. Olen ka olnud väikekaubiku juhina tööl ja mitte kaua. Autol olid all sellised pastlad, et tugevama tuulekorral kiskus alati risti teele.( ma pean silmas talveolusid). Läksin ja ütlesin otse välja, et vaja oleks uusi reffe. Vastus oli kiire ja korralik, kui ei mõista sõita siis homme ära enam tule, meil tahtjaid väravataga küll. Nii ma siis saingi kinga ja olin taas töötu. Kuid minu üllatus oli väga suur kui kuulsin et see sama Mersu kaubik oli nädalapärast vanaraua hunnik. Nii, et kokkuhoid pole koonerdamine. Minu arvamus sellest oleks, et auto puuduste eest peaks ikka karistama omanikku, mitte juhti sest meil ei ole neid uusi töökohti varnast võtta.
a
18. märts 2016 18:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kurk/ 18. märts 2016 23:09
pane end kurgiga kalis aino. võta teadmiseks ,kui pole rekkat pole sul ka poola kurki millega end panna
t
to kurk/ 19. märts 2016 14:11
vot, vot, selline tasemel suuvärk siis sul, "kalis" rekkamees
k
KurgiSovtransAvto/ 19. märts 2016 06:08
uued tuleb osta , mitte lappida 20 aastat . Ja kui on rikked siis alati juht süüdi. ON ka tublisid autojuhte , näiteks meil üks puhkepäeval putitab ja lihvib oma autut , sest katus juba sõidab vanadusest , ei tea kus ta kooleb , kas roolis või puhkepausil.

4
45 minutit/ 18. märts 2016 17:41
See on ūhest koolitunnist popi tegemine, samast tunnist, kus ōpetati raskeveoki juhtimise kutse- eetikat.
r
Rahvamees/ 18. märts 2016 17:39
Mendid on täiega korrumpeerunud. Kuritegude avastamise asemel peksavad inimestelt trahve välja. Olgu siis tegu autoroolis juhiga või turuväravas kinni peetud perenaisega - reformivalitsusel on raha tarvis ja inimesed peavad maksma.
r
reku/ 18. märts 2016 17:54
Taavi rahanälga peab ju keegi kustutama.
Kuidas muidu saaks eralennukiga lennata.
n
njah/ 19. märts 2016 02:33
Oleks meil demokraatia, saaks selle mehe pikalt bussiga saata.
r
Rahvamehele/ 19. märts 2016 14:15
Oi taevas, siis ei julge enam turule minnagi kui mind politseinik turuväravas kinni peab ja peksab ka veel. Aitäh, et hoiatasid.
a
Arvo Ke/ 18. märts 2016 17:15
Nagu anekdoot. Viis veoautot ja üks pirukakäru.
v
veteran/ 18. märts 2016 17:12
Rekkameestelt saab meie maffiariigi politsei kiiresti ja probleemideta papi kätte, Lätis on need pollad samasugused, Euroopas on tsiviliseeritud ja koolis käinud mehed ametis.
m
Möhh/ 18. märts 2016 16:49
Kui palju on neid, kes ei ole hiljaaegu järjekordselt olnud olukorras, kus üks või mitu rekkat on enda taha korjanud kilomeetrise saba ja jätkavad rahulikult ülbelt keset teed? Kogu eelmise aasta jooksul (sel aastal ei ole veel maanteele välja sattunud) oli 1 juhus (aga pikki sõite oli mitukümmend), kus ees sõitev rekka andis taha jõudnutele suunaga märku, millal mööda saab ja hoidis siis ise ka tee serva poole kuni temast mööduti. See on nii harva kogetud tunne, et mul on väga kahju, et masina numbrit meelde ei jätnud. Tahaks meest või naist avalikult tänada. Kui muidu liikluses on väga tihti olukordi, kus teisi lastakse vahele ja selgelt ka teistest hoolitakse, siis rekkajuhid on 95,...% ülbed ja hoolimatud. No ei ole kahju neist, kui võmmid kiusavad. Peaks vaid viisakatele rekkajuhtidele mingi märgi välja mõtlema, et neid ei kiusatakas.
p
Pikim saba/ 18. märts 2016 17:04
Pikim saba, mida olen näinud Eestis, on kahe ogara sõiduauto ja nende veetavate hobusetreilade argade juhtide korraldatud. Tartu maanteel, aastal 2013. Nii kaugele, kui peeglist paistis oli kolonn. Kaks tola liiksid kiirusega 60 km tunnis ja just sellise vahega, et nende taha kogunenud veokid ei saanud tänu vastutulevatele sõidukitele ka möödasõitu teha. See jant kestis minu jaoks vähemalt 28 kilomeetrit, kuna oli mingi noorhobuste näitus Heimtalis, siis ma ei kujuta ette, kui pikalt nad liiklust 60 km/h liikudes kahekesi kinni hoidsid. Mina olin selle kolonni eesotsas, arvan, et kusagil viies- seitsmes sõiduauto.
Olen ise hobutreilat vedanud korduvalt ja max kiirusel koos hobustega ka üle saja lasknud. Aga olgu, mul on ka kogemused ja E kat. Nad oleksid võinud mööda lasta teised, aga kümneid kilomeetreid enda järele saba korjata, see on liig.
m
Möhh/ 18. märts 2016 17:35
Kindlasti räägid õiget juttu. Aga nii palju kui ma meenutan, olen ma iga hobutreileri kohta hinnanguliselt maanteel näinud vähemalt 200-t rekkat. Probleem on statsistiline.
o
Olev/ 18. märts 2016 18:44
aga aus olles hobusetreileri vedajal peakski ju E kat olema. Usun küll, et üle 3,5 tuleb auto ja haagise mass kokku, kui just mingit Getzi laadset väikeautot ei kasutata.
Aga olen Sinuga nõus, rekkad sõidavad siiski vähemalt 80 km/h ja kiiremini. MInu veendumisel on märkimisväärselt hullemad sellised tegelased, kes "pole sellel aastal trassile veel saanud".
m
Mitte alati/ 18. märts 2016 19:50
Treila ise kaalub täismassina 2000 kg ja kui sinna ette sättida vedur, mis kaalub nt 1400 kg, siis on OK. Hobutreilad ju piduritega ja 2000 täismassiga on kahehobuse treila, ühene on ehk 1000 kg, siis pane juba jeebu vedama ja kaalud on paigas.
t
to 17.04/ 18. märts 2016 22:35
Üle saja ei tohi "lasta", kui politseinik sulle kiiruseületamise eest trahvi teeb, tuled jälle siia kiunuma, kuidas sind kiusatakse. Vaene hobune
m
Mis hobusel viga?/ 18. märts 2016 23:29
Hobusel on treilas savi, kas lased sirgel teel 30-ne või 130-nega.
Sina kiunud ju, mitte teised!
e
19. märts 2016 14:17
Ei ole, hobusel hakkab pea ringi käima ja süda läheb pahaks.
e
eestlane/ 18. märts 2016 16:33
miks peab seadusekuulekas kodanik protestima niimoodi?
Kui meestele liiga tehakse, siis kaevaku kohtusse. Kui protesti eesmärgiks on seaduserikkumine, siis tuleb nendega käituda nagu seaduserikkujatega. Kas tahame või mitte, kuid seadusi tuleb täita.
Õige hõlma ei hakka keegi!
j
jah/ 18. märts 2016 18:43
tööinimesel on raha ja palju aega, et kohut käia? Pealegi kui trahvidega taskud tühjaks tehtud? Kui on lolle seadusi, mida pole võimalik täita, siis ei aita ka kohus, sest seadusi teevad asjatundmatud.
c
cv/ 18. märts 2016 19:44
Nii et pane aga julgesti siis oma lagunenud ülekoormuses roostes panniga teist ööpäeva puhkamata edasi... Aga anna kuidagi teada, et ma sinuga samas kandis sõitma ei satuks. MINA tahan et mina ja mu pere jõuab terve ja elusana koju!
n
No/ 18. märts 2016 19:26
Millist seadust rikuti? Kõik seisid vastavalt seadusele. Milles probleem? Usu mind, oleks midagi rikutud, oleksid politseinikud kaelas! Rahune ja loe seadust!
p
Priit/ 18. märts 2016 16:20
Kui kõik juhi ja masinaga korras on, siis ei ole ju mingit probleemi ka. Variant kus rekka risul lõhkeb rehv ja kaldub vastassuunda ning tulemuseks on kaks laipa sõiduautos pole ka vastuvõetav minu meelest.
m
Minu meelest/ 18. märts 2016 18:46
räägib loll inimene asjadest, millest midagi ei tea, või tead kõiki neid seaduse keerkäike? Ainuüksi töö ja puhkeaja seadus on nii keeruline oma erinevate nüantsidega, et isegi kõik politseinikud seda ei tunne, aga katsu sa nendega vaielda.
m
Marks/ 18. märts 2016 19:10
Ega uuel rekkal võib samuti rehv lõhkeda. Selle eest pole keegi kaitstud.
Ka sõiduautodel on uued rehvid lõhkenud.
p
Priit/ 18. märts 2016 19:18
Käisin hiljuti veoautode rehvitöökojas, küsisin ühe rehvi kohta millel traadid väljas, et kuidas selliseks saab kuluda, öeldi et selliseid pidi hirmsasti olema, haake sisemised jne. Omanik oli veel küsinud, kas äkki saab veel asja. Masendav see koonerdamine teiste inimeste elude arvelt ikka.
n
njah/ 18. märts 2016 19:21
Et kui mustri sügavus vastab nõuetele, siis nagu ei lõhke? Visuaalselt ei tuvasta praaki ei TÜ, PPA ega ja juht ise. Ka hinna järgi ei tee vahet.
j
18. märts 2016 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tore oleks,/ 18. märts 2016 18:49
kui nad kõik enam ei töötaks ja sul poleks poest midagi osta, hakkaksid oma väljaheiteid sööma :).
t
tore, tore/ 18. märts 2016 19:46
ainult kui rekkajuhid enam ei töötaks või kui neile enam tööd ei oleks siis esimesena hakkaks just nemad oma sitta sööma, sest tavaliselt puudub elukutselisel rekkamehel muud praktised oskused peale rooli keeramise ja higise emmi, jalaga vastu kummi reieküljest lahti löömise.
n
No/ 18. märts 2016 23:16
kust sa seda tead, et veokijuhil puuduvad muud praktilised oskused, kas naised saunas rääkisid? Mina oskan väga palju asju teha ja meie hulgas on päris haritud inimesi ja enamus juhte on ikka väga puhtad ja kasitud! Sa ära üldista! Vastupidiselt sinu jutule imestan teinekord bensukas kohates räpaseid juhte ja veel räpasemaid sõiduautosid, mida pole mitu aastat pestud, millest juhi väljumisel pudeneb uksest pool elamist asfaldile...
m
ma tean/ 19. märts 2016 15:32
isegi kõrgema haridusega autojuhte, tööpuuduse tingimustes tuleb teha seda tööd, mida pakutakse.
j
just,/ 20. märts 2016 11:06
kuid mitte alati sellepärast, reisida saab ja selle eest ka makstakse...ning sa pole ülemuste nina all tõmmata-lükata! Pealegi saad puhata millal sina soovid! Ainus, mis muret teeb on kiiresti kaduv aeg...teemast niipalju, et millegipärast arvavad võmmid, et veokijuhid sõidavad maanteel seljakott rahahunnikuga kaasas! Et neile võib ülemõistuse suuri trahve väänata iga väiksemagi rikkumise eest, aga kui juhtub avarii sõidukiga, siis auto tehnilise rikke puhul oleks see nagu iseenesest mõistetav-ikka juhtub!??

s
Sander/ 18. märts 2016 16:20
"118 kontrollitud veokist oli puudustega 63, korduvülevaatusele saadeti 25" ja neid kiusatakse??? Selliste veerevate pommidega sõitmisel olgu VÄGA vakka!
v
vaika/ 18. märts 2016 17:07
Krt.saage ükskord aru,riik kepib täiega.Teenitud raha läheb kõik maksudeks.Remo päeval otsid kauplust,et kust odavamat traati osta mingi vidina kinnitamiseks.Bensu saega kraabid rehvile mustri ka peale,aega võtab aga asja saab.Selle puhkeaja võivad mendid koos maanteametiga omale kanni keerata.Kord jäi koduni 35 kilti kui aeg täis sai.Kas ma pean uneaja kuudis tegema või pealegi nädalalõpp.Lõin käima sisse,10-dal kildil võeti maha.700 tegid.Teinekord kui kettad veel olid kiunus üks ment,et miks puhkekettal auto numbrit ei ole.Ma Tei tulnud selle pealagi,et pean voodi arkis arvele võtma.Tuleks veel aga ei viitsi kirjutada,PUHKEAEG.
l
Lohv oli tühi/ 19. märts 2016 06:25
Suurim rikkumine oli see , et 20-st gabariidist üks ei põlenud.
e
Ei ole vakka/ 18. märts 2016 17:10
Vean kihla, et kui otsida, siis leiab ka sinu sõiduki küljest vähemalt 7 viga, mille olemasolust sa teadlik pole.
Kui OTSIDA ma mõtlen.
See aktsioon oli lihtne võimunäitamine.
Muide, masinad, mille kallal siin noritakse ja liiklusest eemaldatakse, ei vääri kobisemist nt Norra maanteeameti ehk Vegveseni kontrolliangaarides.
Teadmiseks, et norrakad on äärmiselt pedantsed ja põhjalikult ranged kontrollijad.
Meil on eesmärk inimesi alandada, nemad Norras otsivad liiklusohtlikke masinaid ja praoga tagatuli EI tee masinat liiklusohtlikuks- meil tähendab see aga liiklusest eemaldamist ja kordusülevaatust!?
s
Sander/ 18. märts 2016 19:30
"Vean kihla, et kui otsida, siis leiab ka sinu sõiduki küljest vähemalt 7 viga"-ei oska kommenteerida, siiani on Mersu(124) läbinud ülevaatused, ilma IGASUGUSTE märkusteta, kusjuures erinevad punktid, ilma tutvusteta. Kui seal midagi ei leita, siis kuhu pean veel kontrollima minema?
s
Selgitan/ 18. märts 2016 19:56
Ülevaataja ju ei trahvi sind? Ülevaataja on professionaalne ülevaataja, mitte mingi sinistes tunkedes nolk, kes vastavalt oma "sisetundele" arvab, et katkise tuleklaasi pärast jääb sul sõit sõitmata. Oled üliohtlik ja lähed jälle selle ülevaataja juurde tagasi. KUI rekkamehed on paljaks kooritud, küll nad siis sinu kallale ka tulevad.
Aga seda, et roomade ja bulgarite romuveduritel on raamids praod, et pidurikettad kõverad- no seda see nolk ei näe- siis peaks ju tunked ära määrima.
Peaasi, et tuleklaasid terved on!
p
peter/ 19. märts 2016 01:12
tore jutt, buss pandi seisma määramata ajaks, kuna väljaspool ei olnud klaasidel avariiväljapääsu kleepsud piisavalt loetavad vegveseni jaoks, kleebid uued, nädala või paari pärast tuleb keegi vaatab ja saad jälle kasutada, lihtne eksole. kui loll see päästja siis olema peab, et ei oska ilma sildita haamriga klaasi katki lüüa?
ja need kleepsud peavad olema kõikidel küljeklaasidel, mitte, et see oleks mingi kindel klaas.
b
Bussijuht/ 19. märts 2016 15:37
Töötasin kunagi MRP bussijuhina Tallinnas, vist konkurendid saatsid politsei bussi seisukohta kontrollima, muud ei leitud, kui need akna purustamiseks haamrikesed polnud ettenähtud kohas. Küsiti, kus on, vastasin, et minu käes, kuna seinalt varastavad pätid ära ja tugevamini kinnitada ka ei saa, sest siis ei saa keegi kätte ka häda korral. Küsiti, kas mul raha on? Näitasin, et kassaraha on, tehti trahvi, maksin kassarahast ära. Olin siis veerev pomm?
n
18. märts 2016 16:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
asi on ju euroopa liidus lõppuks kokku kruvitud./ 18. märts 2016 16:14
Mida sa mulised sa pole selles poole tunnises kontrollis viibinud, seal ikka käib juba iba ajamine tehase seadete kohta, no kurat mina küll ei peaks vastutama selle eest mis tuled tehases väljamõtleja nuppu alla on kruvinud, ronigu tehase värava ja vaielgu seal oma vahel asjad selgeks.
m
18. märts 2016 16:54
Miks rekkamehed vigadega kirjutavad?
v
18. märts 2016 17:22
Vigases riigis peabki vigadega kirjutama.
l
lõpuks ometi/ 18. märts 2016 19:34
kirjavigade sündroom tuli ära! nüüd veel sellel vennal kraaksumata kes kõiki veokeid vastassuunas näeb. ja oodatud ka ,,veame kaupa rongiga,, päss
k
18. märts 2016 22:47
Kirjavigade järgi saab hinnata, milline autojuht sa oled.Nii lihtne see ongi.
M
A/ 18. märts 2016 18:45
j
jah/ 18. märts 2016 18:53
ja maal pekstakse ja röövitakse korduvalt üksikuid pensionäre, politsei ei suvatse kohale tulla, puuduvat ressurss, kõik on põõsas. Sa mine räägi oma paska neile ohvritele.
f
fdvsjsj/ 18. märts 2016 15:54
Ühest küljest me saame kõik aru, et rekkad peavad korras olema. Teisest küljest, politseist on saanudki trahve kirjutav organ eestis. Muuga nad väga ei tegele. Samas tekib küsimus kas mõni ment on käinud rekkate tehnoülevaatuse koolitusel, et tee ääres hinnaguid antakase???
m
Möhh/ 18. märts 2016 16:51
Selle kohta ütles vana eestlane: ei pea olema kana, et aru saada kui muna on mäda. Kui suur protsent on rikkeid, mille tuvastamiseks õppinud politseinikul ei ole kvalifikatsiooni?
j
Jep/ 18. märts 2016 18:45
Mul üks hüppas sisse ja nägi armatuuris palju tulukesi. Räägin, et andur on pees. Kutt käis 5 minuti jooksul 5 korda vanema juures palumas, et mind ülevaatusele saata, kuid tulutult.
Ei pea olema kana, peab olema inimene!
r
Refugee/ 18. märts 2016 20:14
15.54 Kindlasti see ment ei oma ulevaatuse litsentsi,et voib tee aares ulevaatust korraldada.Enamusel neist mentidest on taskus B kategoorija juhiluba ja monel veel alarmsoiduki juhtimise sertifikaat.Politsei kipub vaga kergesti kuritarvitama ametivoimu.