Eesti uudised

RIIGIKOGU OTSUS: Eestile on kombeks üks esileedi korraga

Karoliina Vasli, 18. märts 2016, 06:00

334 KOMMENTAARI

t
Toompeal on zionistide kamp/ 24. märts 2016, 03:24
Toompeal istub zionistide kamp, sellega ka seletatav neile hüvitiste maksmine ja muu kriminaalne tegevus.
h
hmm/ 23. märts 2016, 13:15
kas siis esileedi ilvese kulud olid odavamad kui Ieva omad??? ma väga kahtlen selles
m
23. märts 2016, 09:32
meie riigikogu on nii perse lakkujat, et isegi seadusi ei vöi korralikult edasi viia. kuidas on vöimalik et välismaalane, kes on olnud eesti alle pool aastat on hyvituste saaja
k
23. märts 2016, 09:29
kuidas vööra riigi ameti isik saab olla meie riigi edustaja ja saada palka, kas tal läheb nii sittasti lätis et tuli almusi saama. sellepäräst oligi vana ilvesel kiire abielluda. juut mis juut (vabandus juudit)
a
ATamm/ 22. märts 2016, 11:13
On siis see mingi erakorraline väljaminek, et sellepärast tehakse sellist lärmi? Vastasel juhul oleks sama raha kulunud lõdva kummiga Evelinile, või äkki oleks pidanud THI-l uuesti abiellumist keelata? Sellisel juhul oleks lihtsalt ühe miljoniga plussis oldud. Aga EKRE-l on muutunud juba traditsiooniks lahtistest ustest suure käraga sissemurdmine, suured mehed käituvad lihtsalt lapsikult, aga, eks sõjas ja armastuses pidi kõik lubatud olema.
n
nojah/ 23. märts 2016, 09:56
kust sa tead, et Evelin lõdva püksikummiga on, pigem on see ikka vana Ilves.
t
Tagajärjed/ 22. märts 2016, 09:03
Vot siis mis lõdva püksikumm ja kiim Eesti riigile maksma lähevad ...
v
vaata aga vaata/ 21. märts 2016, 15:39
Helle Meri (1 inimene), Rüütlid (2 inimest), Ilvesed (2 inimest) praeguse seisuga ja silmapiiril on ka järgmine 2 inimest uue presidendina, keda tuleb meie rahval nende elude lõpuni (kaua, kaua) ülal pidada... nalja teete vä
r
raas / 21. märts 2016, 14:59
oh ,Evelin oli palju kallim ,mis te nutate ja kidetsete.elame üle

h
haha/ 21. märts 2016, 13:15
Väljavõte Riigikogu stenogrammist - Martin Helme (tulevase presidendikandidaadi kohta):
"Ma juba kartsin, et sa küsid, et kas mõlemad võiksid olla härrad. Meie jaoks on loomulikult täiesti normaalne, kui Eestis kõrgemaid ameteid peavad naisterahvad. Näidake mulle väärikaid kandidaate, ja ma olen iga kell neid nõus toetama. See ei ole kindlasti probleem. Küll aga rõhutaksin üle, et meie jaoks on oluline, nagu ma korra enne mainisin, eluterve ja eeskujulik pereelu. Meie jaoks kindlasti tähendab see seda, et see ei ole lahutatud perekond, ja me eeldaksime ka, et see on erisooline perekond. Aitäh!" et siis Helme juunior põhimõtteliselt välistab omaenda isa (kes on kõigile teadaolevalt lahutanud ning teistkordselt abiellunud mees) kandidatuuri. Hea töö! Mõttetegevus pole ekrekate tugevaim külg :) ma tõesti ei mõista, kes selliseid naljatilku üldse toetab :)
o
orava tugevus,mina ja maailm 13:15/ 21. märts 2016, 16:17
Ah, et siis sinu kõigesuurem hirm oli ja on, et president sellest erakonnast tulla võib. Milline kergendus ühele punaoravale,järsku saigi välistatud.Aga kui juhtub ime ja kunagi rahvas valida saab,ei tule keegi sinu eelistust küsima, pannakse või vanakuradi vanaema pukki,nagu seda reform praegu teeb. Vara rõõmustad,sõbrake. Martin sobibki paremini, teeb ja jõuab noore mehena rohkem.
a
ahha-le/ 21. märts 2016, 19:07
ohho.kust tuli ajuhiiglane.Ekre on julge asju välja ütlema ja selle nimel ka tööd tegema,jah,tõesti ei ole see erakond elumere lainetel ulpia nagu seda on rehf.Rein Ruutsoo kirjutab..Rehf-l pole enam ühtki visiooni ega isegi mitte lubadust.Järgnevalt EstoniaAiri pankrotti varjati poliitikute maine hoidmiseks ja vigade tunnistamise asemel hakati raha peale pumpamisega seda varjata.Peaasi,et poliitikute renomee jääks puhtaks.Ja see on ainult üks väike osake sellest pätikarja tempudest,keda sa nii väga ülistad.Ma ei eksi,kui ütlen,et sa ei tea tegelikust elust mitte sittagi ja ainult lahmid nagu blondiin,kellel aju puudub.Enne kui sõimad ja tembeldad siin pätikarjaks erakonda,kes ei salli sellist olukorda riigis ja juhib sellele tähelepanu-ole ikka asjadega kursis ja ära näe tonti seal kus seda pole
t
tom/ 20. märts 2016, 07:40
kas presitendi naine on siis ka ameti koht?siis on äkki tema lapsed ja ämmad ja nende sugulased ka?KAS TÖESTI SELLIST RIIKI ME TAHTSIME,KUS ENDISELT ON VÖIMUL KOMMUNISTID JA PÄTID NING ALTKÄEMAKSU VÖTJAD JA MILJONITE VARGAD+
k
KUS ON RAHVA ARVAMUS ?/ 20. märts 2016, 12:51
KOHUTAV, kohutav MILLINE SULI , on meie riigi president !!!!
PRESIDENT - kes ESINDAB RAHVAST, peab olema valitud
RAHVA POOLT, mitte riigikogulaste, kes alluvad igale ebasobivale
ettepanekule ja nõmedatele seadustele kätetõstmise ja aplausiga
o
oi-oi/ 19. märts 2016, 20:44
Karoliinakene,õpi ennast väljendama ja kasva juba suureks.See lahmimine ei ole õigustatut.Kas tõe rääkimine on ähvardus.
j
jeerum küll/ 19. märts 2016, 20:39
kuidas saab Helme ähvardada lausega,esileedi läheb maksma milj.eur.Kus on ähvardus.No kui loo kirjutaja ei oska ennast väljendada,siis pole küll Helme süüdi.Ja tõsi ta on,et lähebki kalliks maksma,kuigi lubas kõigist hüvedest loobuda.Kus on ähvardus,ei saa aru.
a
August/ 19. märts 2016, 13:39
"USA esileedi võib hüvedest vaid unistada."
Ärge võrrelge sõrme ... ! USA on erinevalt Eestist vaene riik ja ei saa endale seda lubada.
v
VAATAME OTSE/ 21. märts 2016, 15:40
EESTI kui paljude riikidega võrrelda on MINI-MINI riik, siin EI peaks
PRESIDENT ja tema abikaasa ning kantselei üldse figureerima - piisaks
Riigikogust , aga siin see esimene president oli suuruse hullustuses
küll tellis omale küllakutseid , küll tõi külalisi , küll korraldas vastuvõtu balli,
küll armastas napsutada nii, et igale üritusele õigeaegselt ei jõudnudki..
Kuid ei unustanud ära ka mereäärset maad ja maja !!!!
Ameerika jänki on samuti endast heal arvamisel ja elab suurusehullustuses
lisaks veel .....
EHK AITAKS JUBA !!!!!!
v
VAATAME OTSE/ 21. märts 2016, 15:40
EESTI kui paljude riikidega võrrelda on MINI-MINI riik, siin EI peaks
PRESIDENT ja tema abikaasa ning kantselei üldse figureerima - piisaks
Riigikogust , aga siin see esimene president oli suuruse hullustuses
küll tellis omale küllakutseid , küll tõi külalisi , küll korraldas vastuvõtu balli,
küll armastas napsutada nii, et igale üritusele õigeaegselt ei jõudnudki..
Kuid ei unustanud ära ka mereäärset maad ja maja !!!!
Ameerika jänki on samuti endast heal arvamisel ja elab suurusehullustuses
lisaks veel .....
EHK AITAKS JUBA !!!!!!
k
Kahju/ 19. märts 2016, 08:50
Miks küll topitakse raha sinna kus seda isegi küllalt.Tõeline rahvamees annetaks selle miljoni vähifondile-saaks nii mõnigi ema või isa mõned kuud rohkem oma perega koos olla.
z
zeus/ 19. märts 2016, 08:33
Ilus paar ''isa ja tütar''.Üks keerab tütrele kotid t222.

l
Lugeja/ 19. märts 2016, 07:29
Kena ja tagasihoidlik naine las saab kõik hüved mis ette nähtud. See Evelin unustagu juba ära ,et pole enam keegi. Õige riik ei pea mingeid eksnaisi ülal pidama.Elas piisavalt maksumaksja kulul.Sai auto ja sekretäri mis polnud ette nähtud. Ja lisaks veel ehted mis oleks pidanud oksionil maha müüma poolmuidu. Tehti ka ekstra seadus et said minna arstikoolitusele.Mine siis tööle ,mis hädaldad. Rahval sinust juba ükskõik.Ameteid küllaga küpsetad leiba,mängid pilli, pildistad,rulluisutad.Võiks rohkem oma tütrega tegeleda.nägin teda trollis kurb vaadata mantel mitu nr suurem varukad pikad tagasi keeratud. Ei saagi aru miks sellest lapsest vanainimest tahetakse teha. Aastapäeva kleit oli ka nagu kott. Lastel ilusaid riideid saadaval küllaga. Mõtle vahel kas ise kannaksid selliseid riideid.
e
EH / 19. märts 2016, 08:24
juhtub evaga sama trambulai,nagu ewel'yniga=on siis ka sama jutt?
l
lugejale/ 19. märts 2016, 20:33
ei teeks poleemikat,kuid pressa ise kinnitas,et prouake loobub igasugustest hüvedest,sest töötab.Asi on põhimõttes,et kui pressa ütleb ja sõna ei pea,no millest me siis enam räägime.Aga selge see,et meid eestlasi ei peetagi siin riigis inimesteks,Kus saab Odinitega ühineda,kas keegi teab...
e
19. märts 2016, 07:17
enne, kui esileedi ei ole saanud eestis viibimise staatuse, enne kui ta pole registreeritud eestise, ta on välismaalane, kes peab saama luba olla eestis. nii kaua ta ei peaks saama midagi riigi poolt. vana Ilves peaks oma rahaga kompinseerima kulud kui korralik abiellu mees.aitab juba sellest et ta raikab raha lätti söiduks
t
18. märts 2016, 22:31
tundub ,et sel kuul mõnel palgalisel kommenteerijal preemia on garanteeritud
ä
18. märts 2016, 21:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: Äge, 21:36/ 18. märts 2016, 22:10
Väga intelligentse ekrelase kommentaar! Imetlege!
m
18. märts 2016, 22:21
mida me oleksime teinud ilma segeltnägijateta
t
to 22. 10/ 19. märts 2016, 04:48
Küll alles palgalised on kommima pandud.
j
19. märts 2016, 07:12
Jah ja tead kui palju veel makstakse, sa lähed kadedusest roheliseks.
p
19. märts 2016, 09:44
PALGALINE..see on ikka üks ja ainuke räuskav lakkekrants.Mõtleb ennast seal Jämejalas kuningaks ja tahab riiki valitseda.Paraku ropendamise ja sõimuga pole kinnisest ruumist kaugemale jõudnud.Öösel rõvetseb, sest siis pole tsensorit ja hakkab üks sõnniku laotamine,millest vaeseke toitub.Pimedas ruumis on EKRE ja KE tondid nii hirmuäratavad,et vaene hulluke ei rahune kuidagi maha.
k
19. märts 2016, 19:51
1
19:51 milline rahu ilma sinuta!/ 20. märts 2016, 12:56
Ei tea, kellel on EKRE tondid igas seina praos, KE tondid riidekapis ja tuba ilma akendeta? Kas täna on sulle kõvemad rohud sisse antud, et küsimustega piirdud??
o
oh/ 18. märts 2016, 20:49
Ameerika esileedid ei saa midagi, suur ja rikas riik. Ilves on kaevelnud, et elab vaesusepiiri, rahvas on rumal, riik on vaene, aga näe, Ieva krabas ruttu enne ametiaja lõppu ära, et saaks ikka kõik, mis saada on. Ju siis Ameerika rahvas on tark, neile usaldatakse presidendi valimine, suur riik on vaene, sest esileedile mingeid hüvesid ette ei ole nähtud. Meil on siis vastupidi, väikese Eesti rahvas on loll ja väike Eesti riik on rikas. Nonsenss!
a
alla miljoni maksumaksjaga/ 18. märts 2016, 21:16
ülal peetavat riiki lüpstakse rohkem kui teistes maades suurema rahvahulga ning miljonite eurodega opreerivas riigis...
n
18. märts 2016, 22:27
Nende Ameerika leedide eludest ja oludest mina isiklikult ei ole nii väga kursis. Räägi veel, mis sul on teda. Tean ainult seda, et oma reputatiooni määranud suured ninad astuvad tagasi mitte tatsuvad edasi
1
10 palli!/ 18. märts 2016, 21:34
o
olen ma loll või/ 18. märts 2016, 20:13
Proua Ieva Ilves loobus ju hüvedest. 1 aprill pole ju veel saabunud. Kas kombinee oli tõesti ostetud järelmaksuga?
2
2x 20:20/ 18. märts 2016, 21:26
Vaene ajudeta joodikukalts,mida sa seal augus juurid ja puurid, õudne isend.Vot ei teadnudki, et intelligentsus sealt august tuleb kõik.
k
19. märts 2016, 07:14
Kellest sa räägid, endast?
k
kahtlejale to: 20:13/ 18. märts 2016, 20:22
v
Vox populi vox dei/ 18. märts 2016, 20:05
Kus ikka väljavalitutel on elu jumala armust ja rahva lollusest.
n
no/ 19. märts 2016, 13:58
RAHVAS, miks te siis ei hari end, et mitte LOLL olla? Selle asemel, et siin lolle kommentaare vorpida, leidke harivam tegevus! Ehk siis pöördub jumala arm ka teie poole!

l
Lihsalt mõte/ 18. märts 2016, 19:58
Mis vahet on sellel kumb naitest seda hüve saab? Kokkuvõttes on ikkagi 100% kulu. Eriti peale ametiaja lõppu. Soovitan et kõikide hüvede maksmine lõpeks hiljemalt 1 aasta peale ametiaja lõppu. Selle aja jooksul peaks teovõimeline inimene endale uue rakenduse leidma küll.
u
us/ 18. märts 2016, 19:45
Meenutab nagu liis haavelit.
o
o,o/ 18. märts 2016, 19:28
mille eest see võõramaalane need hüved saab?
j
Juku/ 18. märts 2016, 19:25
2
20:16/ 18. märts 2016, 20:35
Jämejala oss,käi magama,omal sitt silmini, ikka kobiseb siin.Hahhaa, reporteri küsitlus EKRE-77%, sotsid-23% või siis Postimees-jälle EKRE kõige suurem %Rotid upuvad koos valitsuse laevaga oma sita sisse,TUBLI!!!
l
loobi,loobi aga sügavamale vajud to,to 20:51/ 18. märts 2016, 21:05
Kole lugu, Kanal 2 helistavad joodikud? ära nüüd oma seisust jälle teistele poogi.Sul pole raha helistamisekski, teenid siin senthaaval kolmekordse õhtuks,paned siis 2 sõimu ritta ja oled punane partei patrioot-idioot.
l
loobi,loobi aga sügavamale vajud to,to 20:51/ 18. märts 2016, 21:05
Kole lugu, Kanal 2 helistavad joodikud? ära nüüd oma seisust jälle teistele poogi.Sul pole raha helistamisekski, teenid siin senthaaval kolmekordse õhtuks,paned siis 2 sõimu ritta ja oled punane partei patrioot-idioot.
ä
ätt./ 19. märts 2016, 07:31
Oli valus ka kui lolliks läksid?
l
lüpsilehmad/ 18. märts 2016, 19:00
Kallis rahvas!
Õppige riigi esimeselt mehelt raha tegemist
Lolle tulebki lüpsta!
h
heinz/ 18. märts 2016, 18:36
Pr.prouat kajastav artikkel seisab kõrvuti artikliga , kus raske haigusega võitlev eestlane on oma panusega läbi maksude toetanud Eesti riiki ja tegemist on mitte vana inimesega, ehk tööaastaid veel palju ees. Ja temal pole õigust saada Eestilt tuge ravimite ostmiseks. Pr. proua ei ole sentigi Eestile makse maksnud, President on ebaõiglaselt lasknud rahastada oma eratalu. See, et presidendil ja tema kaasal on ettenähtud esinduskulutused on mõistetav, ei eita seda, kuid pahameelt põhjustab, see, et president, kes tunneb avalikult häbi oma rahva pärast , kuigi elab parasiidina selle sama vihatud rahva raha eest, ning nüüd toob meie maksumaksjale kaela järgmise kohustuse inimese ees, kes tuli Eesti jaoks kui parasiit, ehk nagu ülal mainisin, ta pole ühtegi senti selle riigile maksnud ja vähe usutav , et oleks midagi muudki kasulikku teinud. Minu kui maksumaksja õiglustunne on tugevalt häiritud , kuna maksuraha kaob krt. kuhu
k
Kullakaevaja./ 18. märts 2016, 18:23
Juba enne viimast pulma oli kommentaar kullakaevajast.
a
ank/ 18. märts 2016, 18:09
miks ekre ei arvuta palju nad ise maksumaksja rahakotist röövivad
p
PALJU MAKSAB EKRE ülalpidamine?/ 18. märts 2016, 18:31
KUI PALJU läheb maksumaksjale maksma EKRE ülalpidamine riigikogus suurte PALKADE ja HÜVITISTE peal ja nelja aasta jooksul...? Oi,oi, oi, oi.....! Kui palju näljaseid lapsi saaks selle raha eest söönuks...! Ja kasu pole nendest riigikogus mitte MIDAGI, sest nad ei otsusta seal nelja aasta jooksul mitte midagi, keegi nendega ei arvesta, nad ei too pensionäridele mitte sentigi juurde, nad ei suurenda toetusi mitte ühegi sendi võrra....jne.
MÕTETU erakond riigikogus, kelle tegevuseks on ainult kõike ja kõiki sõimata ja laimata...
Nad ise naeravad lollide valijate üle, kes valisid neid riigikogusse soojale kohale ja suure palga peale, kus pole vaja midagi otsustada kus mitte millegi eest ei vastuta.... Ha-ha-ha-haaaaaaa...., valijad!
k
küsin/ 18. märts 2016, 20:16
Kas siin kritiseerib EKREt eesti rahva riigikogu? Et kommentaar niivõrd sappi täis pritsitud on?
M
!/ 18. märts 2016, 21:05
Mis sa EKRE-t norid? Neid riigipiruka juures taskuid täitvaid oravaid on seal kordades rohkem.
t
to: 21:05/ 18. märts 2016, 22:14
Teised kaaaaa.....! Teised kaaaaa.....! EKRE on ikka tubli Keskerakonna õpipoiss....!
1
18:31mõttetu punapatrioot/ 19. märts 2016, 16:00
Ha-ha-haa aga reiting pidevalt tõuseb,kohe nagu sinu kiuste.Jaa,jaa,kui kole lugu,teised erakonnad maksavad riigile peale, et seal lollimängida saavad???Sina võiksid oma lolli jutu peale naerda või nutta,nii nõme oled.ELAGU E K R E! Oravad prügimäele-marss!
t
TO KÜSIN JA !/ 20. märts 2016, 15:14
" Palju maksab EKRE ülalpidamine? " on ju ilmselge palgaline kommentaator.
t
Tere punamütsike! ma ei tea, aga arvan/ 15:14/ 20. märts 2016, 17:54
2/3 vähem,kui sinu vargapande reform.Või siis üldiselt kogu koalitsiooniga võrreldes,täiesti võrreldamatu,lausa tühine summa.Kas sul omal ajusid pole, uuri Riigiteatajast järele,palju kõigil ettenähtud on.Või sinuarust igaüks võtab palju tahab,nagu reform oma AS-idest võtab.Aga tore oleks küll, kui keegi selgelt mõtlemise eest mulle ka peale maksaks.Väga sobiks mulle lisaraha,anna natukenegi enda omast mulle,palun! Aga vot seda ma kuulsin küll,et rahvas oli tohutu summa nendele kokku annetanud.Ja tänan, et täna viisakas oled,ära siis rohkem peale võta, et hulluks lähed.Saab inimesemoodi ka asju ajada.
l
loll küsimus suhu tagasi 18.31/ 20. märts 2016, 18:13
Kuule jobu, kuidas saab 8 opositsiooni erakonna liiget riigis midagi muuta?Valitsus esitab seaduse muudatused riigikogule, teerull kinnitab.Miks sa ennast nii lolliks teed,või oledki sooda.Eks arvuta,mitu saadikut üheski erakonnas on ja mis see riigile maksab.Kumb siis suurem on-93 või 8.Mida rohkem saadikuid, seda suurem on ka riigi raha erakonnale.Näed nüüd ise ka,kui lolli juttu sa ajad.Nüüd naersid enda üle..hihihii ja ahahhaaa reformivalija.
t
TO... 15,14/ 20. märts 2016, 19:37
...orav vastab.Nad seal ainult kaheksakesi,ülejäänud 93 vist ikka saab rohkem.Nendelpole riigiraha vajagi,rahvas veab kilekottidega miljonid kontorisse, võtku aga vastu.Vot on au jakuulsus meestel,isegi rõiva sõim ei aita.ja odinlased ka politseiga juba pundis.

a
ank/ 18. märts 2016, 18:09
miks ekre ei arvuta palju nad ise maksumaksja rahakotist röövivad
a
ankule/ 20. märts 2016, 17:39
Kamba peale kokku ei tule ka kuidagi miljonit. Vale puu all haugud...
m
milleks kullakaevajatel vaest presidenti vaja/ 18. märts 2016, 18:09
ikka selleks, et saaks riigiraha taha küüned, muidu vöiks omale ju miljonäri otsida ning mingi rahvusvahelise firma luua, milleks on vaja laenujääkide küüsis vaevlevat presidenti, aga hüvitised jne, kukub siit terake ja sealt terake.
i
IRW/ 18. märts 2016, 17:51
Ekrelaste tõeline pale - paneme aga maksumaksja raha huugama - tõeline kesikla vahetuskontor ( no mis imestada - see ju tema sünnitaja )
e
eestlanna, juku,jana,saali ja maali käbinärija/ 18. märts 2016, 17:46
HEI,SINA PUNAORAV!! Vaata Postimehe erakonna reitingute küsitlust-EKREL KÕIGE SUUREM, hetkel 39%.Jämejala hull närib seina nüüd juba, polegi 90% reformil.
t
Turu uuringu põhjal.... to: 17:46/ 18. märts 2016, 17:51
Turumuttide seas uuring andis minu reitinguks 99,99%. Ekre sai 0,01% reitinguks!
1
17:51 PARAS Sulle/ 18. märts 2016, 20:43
Häbi, häbi,püksis käbi,näri küüsi, vaene rottooorav.Said, said, torupuurija,solgiaugu uurija, ära teevad sulle.
t
to: 20:43/ 18. märts 2016, 20:56
Issand, kui tark, vaimukas, kultuurne, eetiline ja tubli sa oled, ekrelane!
Kas oled nende "erivajadustega" inimeste killast...?
2
20.56 kommukild/ 19. märts 2016, 16:11
Oled,oled,seewaldis on kõik eri vajadustega,nelja kinnise seinavahel,varrukad kinni seotud.Ööseks seotakse lahti ja siis hull näitab,mis ta oskab.Ja nii iga jumala päev.
e
ekrelastele ja kesikutele/ 18. märts 2016, 17:43
Kas KÕIK ekrelased ja kesikud on ära sõimanud....? Või on mõni veel.....? Kiirustage - töönädal hakkab lõppema! Kirjutage ruttu sõimamised ka TIPPKOMMUNISTI Savisaare kohta, kes nutab Moskvas taga nõukogude võimu ja annab oma tegemistest aru FSB-s..... Kommentaarid vaja kirjutada ka KOMMUNIST Helme, tema marksismi-leninismi loengute ja nõukogude võimu ülistamise kohta!
1
17:43puna-lilla sokk/ 18. märts 2016, 17:55
Vaata,kuhu sa loll kukkunud oled.Postimehes reiting EKREL kõige suurem.Mida sa enam siin kraaksud, tõde tõuseb, vale vajub.Nuuksu nüüd kohe suure häälega,paras sulle!!!!Rõivas läheb USA-sse armu paluma,saatke tanke,rahvas tuleb külge muidu.Odini kollid on igas unenäos ja riidekapis valvel, aidake mind ometi jänkid.
1
18:35/ 18. märts 2016, 21:35
Pühkida, sul on koguaeg rida järel,mida seal pühkida võimalik on?Pane kõrvad ka kinni,kui uudiseid loetakse, sa ei kannata välja tõde,jube valus on.
r
Rudi/ 18. märts 2016, 18:01
Kas sinul üksinda raske pole oma kommunistlike re ja sde eest võidelda? juba mitmes päev...Ja ainult sinu sõnavõtud KE ja EKRE p@saga ulevalamiseks. Ja sinu kuulsad hüüdlaused :"Ainult re ja sde viib meid vääramatult enneolematutesse kõrgustesse!!". Loe oma eilsed, paari päeva tagused, ja ka tänased kommid üle! Kõik on kirjutatud ühe (!) sde ja re inimeselaadse olendi poolt. Vaata oma sõnakasutust, kirjapilti, lauseehitust. Mitu erinevat inimest ei kirjuta täpselt ühtemoodi! Aga kuna Eesti Vabariigi presidendi kantseleid juhib KGB agent (nii endine kui ka praegune) agent toomas sildam, agendinimega "Kristjan", siis milliest vabariigist sa räägid, seltsimees raske kõhulahtisuse alla kannataja ? reformierakonnas on tähtsal kohal ka endine ENSV prokurör ain seppik, kelle juhtimisel saadeti dissidendid ja "nõukogude korra vaenlased" kas hullumajja või vanglasse...Aga mida rohkem p@ska sa ümberringi laotad, sada madalamale langevad ka sotsid ja reffid! Edu, seltsimees!
r
Rudi/ 18. märts 2016, 19:32
Tänan vastamast! Sina (kes sa kirjutad KÕIK need kommid üksina), kirjutad :" Valitsust ei sõima ( aga nad ju ei sõima!!. KE ja EKRE küsivad valitsuse liikmetelt, miks on nii ja mitte naa! Ja kui küsid, on kohe sõimamine? Aga jah, kommunist arvab küll nii) re, sde, irl , ve".... Aga kas sina sõimad siis ennast alatasa? Nagu mingi sigaduse teed, nii kohe sõimad? Ennast? Sina,kes sa siin üksinda võitled suurvaraste kaitsel, tead ikka väga hästi v.i.lenini ütlust : Kes pole meie poolt, on meie vastu! Mida rohkem sina siin kirjutad, seda sügavamale sohu re ja sde vajuvad! aga nii huvi pärast, küsin : mis asi on REF? RAF ma tean see oli eesti keelde panduna "Riia Autotehas. Aga REF? Riigi Enda Fekalistid? Või isegi :Riiklik Eesti Fekaal? aga sa kirjuta täpsemalt... Edu, seltsimees!
t
to: Rudi, 19:32/ 18. märts 2016, 20:44
Kas kommunist Helme ise või tsiteerib siin Lenini teoseid...? Neid sinu lolli ekrelase "suurvargaid" pole kusagil kuulnud, et selliseid oleks kohtus süüdi mõistetud....? Järjekordne LAIM! Madala haridustasemega ekrelasele ütlen siis, et REF on lühendatult REFORMIERAKOND. Kas töötad sibimasinal ja vead fekaale, et sul nendega nii tihe side on....? Head sibivedu, kallis ekrelane ja seltsimees kommunist ning marksismi-leninismi propagandist! Käituge soliidselt ja viisakalt Refi, SDE, IRL-i ja VE moodi!
p
punapatrioot-idioot 18:49/ 18. märts 2016, 20:55
Aga miks sa siis mutta vajud,ikka sügavamale valede sohu? EI aita su võitlus sind edasi, tola ongi loll.Juba paneb trellidetaha,nüüd on päris täis juba,see juhtub igal õhtul,kui roppused lendama hakkavad.Kusi lööb pähe, pritsib suust välja juba.
t
to: 20:55/ 18. märts 2016, 22:22
Täitsa tüüpiline ekrelase komm - ei erine millegi poolest paadunud joodiku räuskamisest....! Veelkordne näide ekrelaste "tasemest"! Aga ekrelaste sõimamistest pole mingit kasu - inimesed sülitavad nende peale ja lasevad kõrge kaarega......
h
Huvitav/ 18. märts 2016, 17:14
Saan pealkirjast aru, et riigikogu esileedi on Ieva ja saab kõik riigikogu hüved. Kas temalt ka ikka keegi arvamust küsis?
p
Prükkar-soovitab/ 18. märts 2016, 16:49
Sa Evelin loobu Ilvese nimest-see aitab, võta oma lammas tagasi see on parim sulle. Ja küpseta kakukesi edasi.
k
18. märts 2016, 16:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: 1&.48/ 18. märts 2016, 17:35
Sina oled ainus kaltsakas Eestis! Hakka aga astuma!

M
###/ 18. märts 2016, 16:48
Minusuguse pööbli meelest on selline leeditamine vurlelik-tõusiklik. Wannabe-intellektuaal topolinole võib-olla meldib.
1 000 000 eurot on TTÜ arvutitehnika instituudi projekti TUTORIAL kogumaksumus. Koostöös Saksa.Hollandi ja Itaalia vastavate instituutidega alustatakse õhiseid uuringuid usaldusväärsete arvutisüsteemide alal. Mida rakendatakse nt. transpordis, tootmises, lennunduses. kosmosetehnikas. põllumajanduses., energeetikas, riigikaitses ja ehituses.
Aga nii suur summa mingile , vabandust, em.asele... ?
l
18. märts 2016, 16:56
Lõpp rikkus kommentaari ära.
v
VANAEMA MAALT/ 18. märts 2016, 15:01
No nii vähega see kullakaevur küll ei lepi.Võtke ikka kõik aastad elulõpuni kokku,siis väga hea diil sai Ieval tehtud.Seadus on seadus,mida üritati nüüd kohendada aga valitsevad erakonnad on Ilvesele tänuvõlglased ja lasevad samas vaimus edasi.On ju president lasknud nendel omatahtsi tegutseda, mina sulle,sina mulle.Lolli juttu mingist loobumisest usuvad ehk päris totud.Kus siis presidendikantselei teadaanne seadusemuudatuse alustamiseks on? Seltskond segaseid valitseb seni,kuni võimalus selleks olemas on.
v
vanaemale/ 18. märts 2016, 15:50
võiks natuke piinlik olla, mida suust välja ajad, pläralära-leenu. kadeduseuss närib? miks on vaja panna presidendi naisele kullakaevuri silt?? ja õhtuleht võiks nüüd natuke hoogu maha võtta, inimesi lihtsalt perioodiliselt õhutatakse vaenutsema.
1
15:50 pugemise silt on sul ka otsaees/ 18. märts 2016, 16:48
Kui sinul pole piinlik siin kõiki sõimata, siis miks peaks minul olema piinlik nentida fakti,mis ammu enne mind öeldud.Oli seda Evelin roosipõõsas luurates ja on seda tütreks sobiv daam vanamehele.Tõtt ongi valus teada, lepi sellega sa seewaldi seersant.Võiaks ise ka hoogu maha,punaoravake.
v
vanaemale 15:01/ 18. märts 2016, 17:47
See "vanamutt" on oma lolli peaga ka ilmselt ekrelane või kesik. Õudne, kui vanas peas lolliks jääd!
k
ka vanamutt/ 18. märts 2016, 20:20
Selge sõnaga loobus Ieva hüvedest, kui presidendile kosja läks. Talle piisavat vaid armastusest ...
t
to Juku,/ 18. märts 2016, 14:50
vat need 70 senti annan ma pigem kodutule! Kui härra kärmelt tegutseb, jõuab veel ühe naise välja vahetada!
j
Juku/ 18. märts 2016, 14:32
Igalt eestimaalaselt alla 70 sendi ja teie targutate - vanaisa ütles, et pudeli õlle pärast ei tasu kisa tõsta :)
t
To Juku/ 18. märts 2016, 14:40
Minu arust asi ei olegi selles palju see eestlastele maksma läheb?
Kuid selle sama raha eest saaks aidata oma inimesi kellel on kas raske haigus või hoopis lapsi.
e
Eestlane/ 18. märts 2016, 14:29
Nõukogude Liidus ei olnud presidenti, aga seal kulus raha palju rohkem - ega meie ka nii vaesed ei ole, et ei jõua presidendi naist ülal pidada :)
o
oled või pole/ 18. märts 2016, 15:22
aga selle raha saaks arstidele või päästjatele anda, kas või varustuse ostmiseks.Miks tuulde ?
t
to: 15:22/ 18. märts 2016, 21:05
Äkki võiks sinu arvates president ka ilma PALGATA töötada...? Äkki töötaks sina ISE ka ilma palgata...? Oma pere ja laste TOETUSEKS tahad küll raha aga presidendi naise jaoks on hammas verel...! Küll võib ikka sinusugune LOLL olla...!
t
to 21:05/ 18. märts 2016, 23:39
Minu naine töötab kaupluses kassas, teeb pikki päevi ja saab miinimumi lähedast palka. Pingelise töö eest. President teeb oma tööd ja saab selle eest oma palga, üsna korralikku muuses, ligi 6000 kuus pluss privileegid. Aga milliste pingutuste eest esileedi seda suurt raha peaks saama? Ilusate silmade pärast? Või selle eest, et presidendihärraga voodit jagab? Mitte töö eest igatahes.
Ja kui minu naine töölt kinga saab, siis peab ta õige pea kuhugi mujale tööle minema, temale kodus istumise eest ei k´maksta. Peab töötama, et kodus leib laual ei lõpeks, kõik maksud makstud saaks ja lapsed toidetud ning riides oleks. Sest kui tema palk pere eelavest ära langeb, tuleb tervel perel kulud koomale tõmmata. Mis hea pärast peaks aga mingi esileedi pärast uue presidendi ametisse astumist ja oma esileeditamise lõppu, kuni surmani ilma lillegi liigutamata iga kuu 1600 eurot saama? Eks seleta see ära, tarkpea! Kui sa ga siin ikka mingit LOLLI veel taga otsid, eks kiika korraks peegli suunas kah.
2
21:05Äkki oled maailmanaba....../ 19. märts 2016, 16:26
ÄKKI, äkki tuli sul püksi! Äkki on sul rattad all ja oled omnibuss?Äkki oledki LOLL ka?? Äkki teenid kerjusena siin viinaraha?Äkki võid äragi surra? No, mis teha nüüd sinu ÄKKITEGA???
h
hei , sina tarkpea/ 23. märts 2016, 10:14
miks sa kõiki teisi pidevalt LOLLIDEKS sõimad, pigem käib see sinu kohta, sest ma pole iialgi leidnud sinu kommentaarist mingit mõtet, ainult teiste mahategemine ja sõimamine, rahune ja tee midagi kasulikku, palgaline kommija.
t
to Eestlaane/ 18. märts 2016, 23:49
Et me pole nii vaesed või? Kes on ja kes pole. Teise Eesti eestlased, peavad küll iga senti lugema ning ei saa sugugi priisata. Aga kui sa nii helde oled, vahest maksaksid siis ka minu naisele see üle 1000 euro kuus taskuraha nagu esileedigi saab. Või pärast seda, kui mina töölt kinga saan, siis minu naisele eluaegselt üle 1500 kuus, nagu esileedidelegi ei tea mille eest ette on nähtud. Lihtsalt niisama, lillegi liigutama. Sest miks on esileedi kuidagi parem ning eesõigustatum kui näiteks minu kaasa? Miks peab üks saama suurt raha ilma töta, lihtsalt ilusate silmade pärast, teine aga vaiid ränga töö eest?
a
Aga/ 19. märts 2016, 17:03
Aga palju sulle Nõukogude Liidus teenitud tööstaaži eest pensioni makstakse?
1
17:03 mis see sinu asi on????/ 20. märts 2016, 12:49
Aga, aga,kassi saba, hiire naba...täitsa ära põrunud, enam ei oska lauset ka moodustada,kus tatistamine jäänud.Näed ise ka,et rahu ja vaikus valitseb teist päeva.
o
Ott/ 18. märts 2016, 14:11
Ärge kunagi uskuge, et Eestis ei ole raha. Raha tuleb vaid leida, st. kusagilt ära võtta. Milleks ieevale eesti raha.????
x
xxxxx/ 18. märts 2016, 14:21
Niikaua siis kestiski neiu Ieva lubadus Eesti maksumaksja raha mitte kulutada.
x
xxxxx/ 18. märts 2016, 14:24
Kas niikaua siis kestiski neiu Ieva lubadus Eesti maksumaksjate raha mitte kulutada.
l
18. märts 2016, 16:49
laste ema ei ole ühelgi juhul neiu. Nende valetamist ei viitsi enam kommenteeridagi, ei üllata.
n
18. märts 2016, 13:42
Nuuh, mis ma ütlesin. Vaene Saagim on meedias jäänud tagaplaanile ja Eesti Elukese24 esikohta jagavad nüüd Evelin ja Ieva.
e
18. märts 2016, 14:06
Eestile on kombeks üks saagim korraga !!
h
hmm/ 18. märts 2016, 13:28
Hmm, minu teada ta ju keeldus hüvedest!
t
to hmm/ 18. märts 2016, 14:19
Hüvedest keeldumise jutt oli ullikeste lollitamiseks.
Eesti riiki lüpstakse ikka täiega.
s
seega / 18. märts 2016, 15:24
meid kõiki ja lollid lehmad, kes me oleme, vahime niisama pealt.
x
xxx/ 18. märts 2016, 14:25
No kui seadusega sunnitakse raha võtma siis seaduskuulekas inimene ka seda teeb.
n
no/ 18. märts 2016, 19:01
nii seaduskuulekas ka ei maksa olla !

v
vabandust, aga parlamendi otsus ei tule erapooletu,/ 18. märts 2016, 12:33
sest minu mäletamist mööda T.H.Ilves on endiselt SDE liige, ja siit mõelge edasi.
Hetkel arutletakse T.H.Ilveste abielulahutuse võtmes, ei maksa unustada et proua E.Ilves oli T.H.Ilvesega abielus 11a, sellest 1 terve presidendi ametiaeg + 3a 6 kuud teine presidendi ametiaeg, seega , proua E.Ilvesel on täielik õigus täies mahus nendele hüvedele, mis anti proua I. Rüütlile ja proua H. Merile, kui palju ja mis hüvitised proua IEVA KUPCELE antakse, see on põhiküsimus, seda enam, et proua loobus avalikult kõikidest hüvedest, kuid proua kasutab endiselt Eesti ja Läti maksumaksja raha.
o
Olen../ 18. märts 2016, 12:43
,,sinuga täiesti samal arvamusel
o
olen pettunud/ 18. märts 2016, 13:15
Ei ole asi õige! Samas kõrval noor mees, sisuliselt valitsevate jõudude poolt surma mõistetud (ja ta pole ainus) -- riik ei leia raha, et maksta ravi eest. Ometi poleks see raha kaugeltki nii suur kui hoobilt on leitud uuele presidendiprouale. Minule kui eesti kodanikule on vähihaige noor mees, kel suured võimalused ravi korral paraneda, palju olulisem kui mingi tundmatu ieva. Seda enam, et kust rahvas võib teada, on ta viimane ilveseproua. ilves jõuaks vabalt veel mitme naisega v mehega abielluda.
j
jah, kahjuks paraku on nii, väga ebaõiglane..../ 18. märts 2016, 13:58
maksumaksja maksab kinni parlamendi saadikute luksusliku elu, presidendi truudusetuse koos kõrvalehüpetega, vägisi nurume pagulasi-muidusööjaid riiki.........jne, kõike seda suudab Eesti riik kinni maksta, aga maksumaksja raviks ja vaesuses elavatele inimestele, sh. lastele, riigil raha ei ole.
m
Margo/ 18. märts 2016, 12:30
Eestlane toitub ju teisest eestlasest..Seda kõrgelt näha
x
xxxx/ 18. märts 2016, 12:32
Samas vähihaiged inimesed jäetakse surema.
t
to Margo/ 18. märts 2016, 13:33
Ieva on eestlane või ?
Täiesti võõras inimene.
Äärmiselt ebaõiglane lugu.
Oma rasked vähihaiged ei saa ravi, raha ei ole, aga täiesti võõra jaoks on roppu moodi.
Midagi on me valitsuses väga - väga valesti.
K
!/ 18. märts 2016, 14:02
Kuna meil ei ole pärilikku kuningat ega õukonda, siis peab olema vähemasti mingi aseainegi. Kas või valitud (vabandust, rohkem ikkagi riigikogulaste poolt määratud) ajutine valitsejapere. Mis sest et vähese võimuga ja praktiliselt kasutu, Peaasi et privilegeeritud ning hiilgav. Et oleks kelle juures pingviinid ning paabulinnud saaksid regulaarselt vastuvõtul käia. Ja kes pidulikult ordeneid ning aumärke jagab.
Tegelikult saaks presidendi vähesed ametikohustused vabalt teiste vahel ära jagada. Pakuks välja et näiteks riigikogu esimehe, peaministri ning õiguskantsleri. Esimene võiks tegeleda näiteks välissaadikutelt volikirjade vastuvõtmise, armuandmispalvete läbivaatamise ning teenetemärkide andmisega. Õiguskantsler aga uued seadused ise läbi vaadata ja siis kas välja kuulutada või koos parandusettepanekutega tagasi arutusele saata. j.n.e. Midagi jääks peaministrilegi. Näiteks lepingute allkirjastamised, visiidid.
m
Margolt/ 18. märts 2016, 14:25
Aga kes siis Ilves on?Kas tema siis pole eestlane?
Siit tulebki et kõrgel kohal olevad inimese nöögivad raha maksumaksja inimese pealt.
Riik peaks rahasid ikka omadele jaotama, kes on suuremas hädas,mitte jagama inimestele kes pole eesti kodanik.
Ja valitsus kes meil on..Ja kes nad siis on
Ronitakse riigikokku ja inimestele lubatakse maad ja ilmad kokku et teil tuleb parem elu kui see ja see saab riigikokku ja mis on neil tegelik eesmärk?
Loomulikult suur ja kõrge palk ja siis peale selle kõrged pensionid jne jne
Riigikogulastel peaks olema samuti miinimum palk nagu meil enamustel on ning kui teevad seal ületunde siis selle pealt nagu ette nähtud lisaprotsendiga
1
12.30/ 18. märts 2016, 15:36
Kas Margo on hakanud kannibalistiks, et pidevalt järab??Kui kõrgel sa seda siis teed, Toompeal ehk,või Stenbocis,seal meid järatakse pisitasa ja pikkamööda päevast-päeva, see on tõsi.
1
15.36/ 18. märts 2016, 19:51
Olen kodune töötu hetkel.
Oled sa nüüd rahul.
j
18. märts 2016, 12:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 18. märts 2016, 12:35
Kommentaaridest on aru saada, kes nad on, nad võiksid oma sõimu järgmisele presidendile ka hoida sest olenemata sellest, kes selleks saab, laimu--sõimu laviin ei jää tulemata.
t
Tee mulle selgeks./ 18. märts 2016, 12:56
Loomulikult on sinu vaimne tase kordades erinev neist keda sa siin nimetasid. Kahjuks miinusmärgiga. Sina ju muidugi ei sõima vaid väljendad leebelt oma arvamust.
Kirjelda mida kasulikku on see institutsioon teinud valdavale enamusele rahvale. Käputäis ülikuid muidugi välja arvatud.
Natuke vaimuvalgust on sulle siiski antud. Loosungis oled KE asendanud EKRE-ga.
Loomulikult on need sajad tuhanded hiilelsumma võrreldes tühise miljoniga mis läheb maksam esil.... Veel tühisemad on need oravate kulutatud kümned miljonid EA, EE-le, Tallinna sadama altkäemaksud, krediitkaarditehingud jne.
Kindlasti on neis süüdi KE ja EKRE?!?! On ju?
Palju sulle makstakse? Kas oled koosseisuline kommar? Või on lootust saada mõni tasuv töökoht kui EKRE ja KE kaovad?
e
eelnevale/ 18. märts 2016, 13:15
miks sa arvad jälle Ekrelasi.Aga ei ole.On hoopis ületulijad oravatest.
t
to: eelnevale, 13:15/ 18. märts 2016, 19:01
Sõimajad on ainult ekrelased ja kesikud! EI SÕIMA ÜKSKI PÄEV: REF, SDE, IRL, VE ja nende toetajad ja valijad! KAS ON SELGE....? Või peab veel kordama iga päev....?
t
to-le/ 19. märts 2016, 08:34
segane,ära enam peale võta,maga kaineks ja vaata tõele näkku.
m
18. märts 2016, 12:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: Margo, 12:23/ 18. märts 2016, 12:26
Ekrelased toituvad ka valitsusest, peaministrist ja presidendist. Nad jääksid ilma nendeta päris nälga.
m
Margolt/ 18. märts 2016, 12:40
Terve see valitsus seal eesotsas koorivad tavainimesi,
Kunagi nägin ühte kommentaari kus öeldi et las vaesed seal eesotsas saavad rikastelt tavatöölistelt raha.
Tavainimese võim valitsuse ees on tühi koht.
Suurem osa otsustamisest võiks saada ka tavainimene osa võtta mitte see valitsus või riigikogutegelased ainukesena seal!!
t
to: Margolt 12:40/ 18. märts 2016, 13:06
Peaksime nende "tavainimestega" iga päev mokalaata ja tööd poleks aega kellelgi teha! Ja "tavainimesed" tahaksid ainult rohkem RAHA saada ja vähem TÖÖD teha.. Neid muud asjad ja palju riigil raha on ei huvita üldse!
n
nu aga../ 18. märts 2016, 13:18
miks siis need riigikogu tegelased peavad saama palju raha,samas võiks ju selle asemel tavainimene saada rohkem!!
n
18. märts 2016, 13:23
No need "ebatavalised" seal mäe otsas teevad lausa hullumoodi tööd. Neid just huvitabki riigi raha ...:D
t
to 12. 26/ 18. märts 2016, 14:18
Huvitav, palju sinusugused palgalised kommide eest palka saavad, et nii truult kirjutad..
q
QQ/ 18. märts 2016, 12:21
Samal ajal kui haiglad kerjavad raha mingite masinate jaoks raiskab meie riik raha mingi Ilvese endise armukese (nüüdse naise) peale?!?!?
Kas sellise riigi eest meie esiisad/emad , onud jne ...sõdisid ja suridki ?
t
to: QQ, 12:21/ 18. märts 2016, 12:29
Ma nutan ka.... Meie esiisad/emad, onud sõdisid ja surid nõukogude võimu eest, aga mis meil nüüd on...? Tunnen ekrelastele ja kesikutele südamest kaasa....!
1
12:29/ 18. märts 2016, 15:20
Kas sa oled loll või mängid lolli?!?!?
k
kodanik/ 18. märts 2016, 13:03
see proua pole ka Eesti Kodanik! Miks seda keegi ei rõhuta!
e
18. märts 2016, 12:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nõukogude Liit/ 18. märts 2016, 12:27
oli ka 1/6 planeedist, mitte väike konnatiik.
j
Juku/ 18. märts 2016, 12:37
Uuri kui palju Eestis mudakonnade tiikide rajamiseks kulutatakse - ikka väga palju
j
Jukule/ 18. märts 2016, 13:19
kui aru ei saa,miks konnatiike vaja läheb siis järelikult oled orav ja hoia konnadest hammbad eemal.
j
Juhan/ 18. märts 2016, 13:26
Milleks konnatiike vaja on?
i
18. märts 2016, 12:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
Hea kuulda, et ekre on haritum osa eestlastst, peaks kiitma * to 12:09 arvamust!?/ 18. märts 2016, 12:36
Nii ka on, EKRE saab peagi julgemaks osaks siinsest rahvast, oodake vaid!
t
to: 12:09/ 18. märts 2016, 13:12
Ja EKRE - peagi saabub kommunism, oodake vaid! Sinu kommentaarist on ka näha seda "haritumat osa"..... Jumal kaitse meid sellise "harituma osa" eest!
1
13:12sinu kommunism saab peagi otsa/ 18. märts 2016, 16:58
Vale puha,olen endine orav,kes on silmaklapid metsa visanud, ajud saastast puhtaks pesnud ja tänu taevale, inimeseks hakanud.Nii, et ära lahmi tühja oma ekret ja keski.Gräzin on ammu oravatega vaenujalal ja kui õigesti teeb.Pooletoobised taovad ikka vastu rindu ja istutavad Lasnamäele väärispuid.Jumal on sul karistuseks viimase võtnud,mida siin hoida on.

a
AGA.../ 18. märts 2016, 12:09
..mina küsiks nüüd,kus on suur lubadus hüvedest loobuda?Miks presidendi kantselei vaikib,kui Riigikogus selline kino käib ?See küsimus ei tulnud ju minutipealt seal arutusele, kantselei oleks võinud selle juba eos ära selgitada.Näete nüüd, kui valelikud on meie kõige kõrgemad riigi esindajad ja siis imestame rahva pahameele üle.Sulide ja valede rägastik valitseb juba 20 aastat, hullem kui 50 aastat kommunismi.Kui rahvas hakkab ise endid kaitsma, on Taavil paanika,mille üle võiks hoopis hea meel olla, aitab politseid.Aga tanksaabaste eest saab politsei hoopis kindrali pagunid.Nii, et uskuge ikka hüvedest loobumise juttu ja kiitke valitsust surmani,mis sellest, et vaevalt hingata lastakse.
x
xxxx/ 18. märts 2016, 12:34
Huvitav et sm Ieva lubas ju kõigest hüvedest loobuda või meie seadused ei võimalda
loobumist või siis tädi valetas.
i
ilveste kogu pesakond on mäda/ 18. märts 2016, 12:07
Toompeale seadusvastaselt maja äratanud koos paltsu ja krossia
Korruptsioon ahnus kuubis.
Omandireformi ohvriid perega on sunnitud riigist lahkuma kuna valitseb kurjus!
m
Maali/ 18. märts 2016, 19:23
miks Ilvesele siis nüüd maja renoveeritakse, kus pensionipõlve veeta,
esmalt ÄRMA tuli riigil ülalpidada nüüd maja ka
Kes oli see nõustaja-jurist kes ärmatamise JOK mehkeldas , see jurist
tuleks ka vastutusele võtta !
k
18. märts 2016, 12:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to to 12. 05/ 18. märts 2016, 12:25
mida sa koguaeg jahud siin, rahulduse ja rahulduse. saa see juba kätte ja ära lärma rohkem, mis erakonna käsul sina siis esined, reformi või sotside?
1
13.19Mida sa lällad/ 18. märts 2016, 15:19
kogu Eesti on sul EKRE ja Ke?Imelik vaimuhaige,pidevalt tondid silmeees.Võigemast käskis sul tule põlema panna ja vaadata kappi, on seal siis EKREja Ke kollitamas.Nii arga lödipüksi pole teist,kui sina Jämejalg. 100 nutulaulu, 100 sõimu ja miski ei aita, loe oma miinused kokku ja tee järeldused oma aju ehitusest.
v
Vellu/ 18. märts 2016, 12:01
See siunamine siin ei aita.Olen jälginud HR. Ilvest pikki aastaid.Tapole selle aja jooksul EESTI RAHVALE midagi head teinud. Käib mõõda maailma "häma" ajamas-no milleks?TA kaitseb ainult oma leivaanja huve!! EI ole kremli ööbik,vaid Ehtne EEstimaalane!!
Ü
!/ 18. märts 2016, 11:52
Üks korraga ikka! Teiseks, mis amet on esileedi? Miks peaks ta pärast presidendi ametiaja lõppugi veel mingeid erisoodustusi saama? Absurdne!
s
sulev/ 18. märts 2016, 11:40
samal ajal on Eesti Vabariigis kümned tuhanded lapsed nälgas või saavad kord päevas süüa,koolid pannakse kinni-pole raha,meditsiini töötajaid koondatakse-pole raha ja jne.ja jne.
jaseadudandjal on pohhui.
ja siin läti lehvsaba ,astub uksest sisse ja miljon eu. ilus olemise eest no fašist,hullem veel isegi kommunistid ei teinud selliseid tempe.
t
to: sulev, 11:40/ 18. märts 2016, 11:53
Jaa-jaa-jaaaa....! Ikka lapsed näljas, näljas, näljas, pensionärid näljas, näljas, näljas, loodrid näljas, näljas, näljas..... Kui paljud näljased saaksid kõhu täis Savisaare sadade tuhandete varastatud eurode eest...???? Räägi, Sulev, Savisaarele nälgivatest lastest! Räägi julgesti!
1
11:53/ 18. märts 2016, 12:14
Lõpeta ära, sari kobiseja.Villand su tgapäevasest mölast.Kas sa ise ei tüdine juba korrutamast.Terve Eesti pole sinu Savisaar, sa haige ahv.
t
to 12:14/ 18. märts 2016, 12:45
Sa ei saanud ju kommentaari, millele vastad, sisustki aru.
1
11.53-le/ 18. märts 2016, 13:22
ja sina muidugi kräunuks seda raha endale,on ju nii,miks muidu ruigad siin.
x
xxxx/ 18. märts 2016, 14:32
Savisaar on pisivaras reformipättidega võrreldes.
v
Vargusele viidates/ 18. märts 2016, 15:35
Kuidas nimetada riigi raha eest kodu ülesehitamist ja sisustamist, teenendava personali palkamist kodus ööbimist, toiduvarude soetamist?
a
AAAAAAhahahaaaaaaaa/ 18. märts 2016, 11:39
naeran ennast puruks see s kott enne lahkumist teeb eesti riigile millise kahju et tall näts üks kord kurku kinni jääks
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 18. märts 2016, 11:38
eks see on kingitus mille tegi kehvormierakond kikimikile eeskujulikult kehvormaritele kiidulaulu laulmise-, opositsiooni laimamise- ja eesti vaenulike seaduste välja kuulutamise eest.
t
to: Andrus..., 11:38/ 18. märts 2016, 11:57
Keskerakonna ööbik Andrus ka laulmas kiidulaulu Reformierakonnale.... Ikka peab kõik jalgadelt pea peale pöörama....!
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 18. märts 2016, 12:07
Aaa, sain aru, ajuväärakate arvates, kui ei olda eesti vaenuliku valitsuse tegevusega rahul, ollakse automaatselt kesik. cool! Kuule tuu'taja, kui sina saad oma palga kehformarite kantoorast ei pea see tähendama, et kõik teised ka kusagilt mõne erakonna kontorist oma palga välja teenivad.
Ja sinu mõttemaailm on identne kommunistide omaga, ma ei saa üldse aru, mida sa siin räuskad kesikute aadressil, kui sa ise oma vaadetelt ehtne kesik oled?
k
kesikust Andrusele to: Andrus, 12:07/ 18. märts 2016, 13:30
Erinevalt sinust, kesikust Andrusest, olen mina rahul ja KAITSEN Eesti riiki, valitsust, peaministrit ja presidenti! NIISUGUNE peabki olema üks õige EV kodanik ja oma riiki armastav eestlane! Mulle ei maksa keegi selle eest palka - see on iga EV kodaniku KOHUSTUS! Keskerakond lõpetagu ära oma EESTIVAENULIK tegevus ja koostöö Eestile vaenuliku Venemaa FSB-ga ja Ühtse Venemaaga! Kas jõudis sinu väikese ajuni, et Eestis on ka sinust ERINEVAID inimesi, kes on oma riigi patrioodid...?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 18. märts 2016, 13:46
Ära aja riiki ja valitsust omavahel sassi. Kesikud, mis muide ei saa minuga absoluutselt olla seotud, nimelt kuulun ma ühe teise erakonna ridadesse, pole eestis võimul olnud ja midagi ka teinud. Küll aga on sinu kaitsetav kehvformivalitsus suutnud hävitada eesti iseseisvuse, raha, majanduse ja majandusküüditada hulga rahvast. NEED ON ILMSELGED FAKTID, mis räägivad seda keelt, et sinu kaitsetavad on EESTI VAENULIKUD!!!
Võib-olla sinu, kui punakomissari lapselapse aju seda kinni võtta ei suuda, aga eestile on kehvformierakond toonud rohkem kahju kui ükski okupatsioon või katk seda suutnud on.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 18. märts 2016, 13:49
Ja lisaks siia veel ühe tõestuse, et sa oled tüüpiline kommunist, nagu muide kõik reformierakondlased koos oma lollide valijate ja toetajatega -
Kes pole meiega on meie vastu (mao zedong) - Kes on meie vastu on kesikud (rumal kehvformar).
peale punaste sotside ja isamali.sikute on teisi erakondasid ka kellele on vastumeelt kommunistide võim eestis!
1
13.30enesekiitus haiseb juba kaugele/ 18. märts 2016, 15:28
Hurraa,kommunismi võidule suure lenini ajuga patrioot!!Ei varja sina mingi moega oma punase pileti olemasolu, parim kaitse on rünnak.Nii tegutseti ka veneajal,punamütsike hundi nahas reformi tagatoast.
m
M/ 18. märts 2016, 16:37
Stalinil oli ka väga palju tõsimeelseid kummardajaid ja paljud olid lausa vaimustuses tema tegevusest.
a
ah/ 19. märts 2016, 17:01
ja sina oled kes mahanottimata jaanud fasist

p
Poolt/ 18. märts 2016, 11:37
Riigikogu luxtoetuste poolt hääletajad maksku neid oma sissetulekutest.
j
jansa/ 18. märts 2016, 11:24
matemaatika ei ole vist Helme tugevam külg(kuidas muidu selline number kokku tuli) ja teisipidi,mis raha see mill ka on,ainult alla EUR-i inimese kohta!nii et ei näe siin küll halamiseks põhjust
t
to: jansa, 11:24/ 18. märts 2016, 11:27
Helme on spetsialist marksismi-leninismi ja teadusliku kommunismi alal.... Matemaatika on tal "mitterahuldav".
1
11:24-11:27/ 18. märts 2016, 11:43
Ise küsin, ise vastan,sa sari tatiprits.Isegi minutit ei suuda vahele jätta.
t
to: 11:43/ 18. märts 2016, 11:59
Ja sina soovid oma tatipritsijatega vabalt reostada kommentaariumi, ekrelane? Vaata peeglisse ka!
1
18. märts 2016, 12:26
11.59 plää,plää,mää,mää sari pläramokk, reformi lilla kiidukukk.Juba oled täis, vaarud poetaga, käsi pikal Taavi poole.Troinoi ikka õhtuks teenid, trüki hoolega.
1
12:26, 18. märts 2016 / 18. märts 2016, 12:47
nii armas, ainult valitud eestlased oskavad nii kenasti rääkida
j
jansa.../ 18. märts 2016, 11:32
...aga näita siis siin oma täppisteadust,kui teistes kahtled.Või ei julge öelda, et see number on 2 milli,mis tõenäolisem.Võetakse ju ikka viimast,milles küsimus.Millegipärast raiusid kõik teadjad,et on kõigest loobunud,kus see tõde nüüd siis on???
k
18. märts 2016, 11:35
kuidas ta ei tulmud, tahaks sinu arvutusi naha ja siin samas
v
vana mees/ 18. märts 2016, 11:19
Oh aegu, aastaid Lätis litutamas käinud president viskas oma naise tänavale sest see ei kannatanud välja ja seadustas armukese esileediks, mis super eeskuju noortele. Kas niisugust riigipead tahtsimegi või on ta koondkuju kogu künkarahva moraalist kes ta valisid. Oma naine peaks need aastad raamatusse panema või osteti korteri eest ära et vait oleks, kaotas ju hilisema elu kõik esileedi sissetulekud.
t
to: vana mees, 11:19/ 18. märts 2016, 11:30
Sina, vana mees, ela oma naisega ja las president elab selle naisega, kellega tahab!
t
18. märts 2016, 11:41
s
18. märts 2016, 11:46
Sa sari essuja,lõpeta ära.Haige elukas, elabki kommentaariumis,räägib teistest.
k
18. märts 2016, 12:46
Küsimus: kuidas 11:46 teab, kes on sari essuja (oletan, et see sõna on kommenteerija)?
Vastus: on asjaga kursis, pidevalt istub kommentaariumis jälgib
m
Muuseas, vana mees,/ 18. märts 2016, 11:46
Ka praeguse eksabikaasa Evelini ühine tee Toomas H. Ilvesega algas avalikkuse jaoks armukesena roosipõõsas :D
l
lia/ 18. märts 2016, 11:51
Endine naine oli liiga vanaks jäänud nii nagu omakorda selle eelkäija.
Vanamees ise peibutab noori l.ibusid aga rahadega.
Maailma mõistes võib summa väike olla, siinses vaestemajas elik seegis aga liga raske koorem maksumaksjale.
Sarnaselt korrumpeerunud riigid on kerge saak välisvallutajale, nagu juba ms antiiksem ajalugu on nädanud.
x
xxxx/ 18. märts 2016, 14:35
No küll mõnel mehikesel on uhke tunne et meie president on hoor.
t
to Metsavend/ 18. märts 2016, 11:14
väga hästi kirjutasid,täpselt nii ongi asjad meie riigis.
k
kert/ 18. märts 2016, 10:53
Nüüd selge, miks 9 päästekomandod suletakse, presidendi uue abikaasa peale ei jätkunud pappi
v
18. märts 2016, 10:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: veteran 10:43/ 18. märts 2016, 11:23
Mine kraaksu metsas, puu otsas!
v
vares/ 18. märts 2016, 12:51
Tänan kutsumast, kas sul seal on mugav?
n
Nii lihtne see ongi/ 18. märts 2016, 10:40
Kui Ieva loobuks meie riigi poolt pakutavatest hüvedest, pälviks ta kogu rahva austuse, sest tõetaks armastust isailvese vastu. Ta on ju haritud naine ja saab ise hakkama. Kui ei loobu, ongi kullakaevaja.
M.O.T.T

a
aga/ 18. märts 2016, 10:26
mis juhtub kui nad peaks hiljem lahutama? kas siis säilivad hüved prouale?
v
väga/ 18. märts 2016, 11:33
õige märkus! Vaadates härra presidendi elukäiku, ei jää see proua tema kõrvale viimaseks. Kui president ametist prii ja nad pärast seda lahutavad? Kas hüved jäävad?
e
erulaht/ 18. märts 2016, 10:23
"Kandke maha see planeet...."
m
mees metsast/ 18. märts 2016, 10:18
Mitukümmend miljonit Evelin hakkama pani!?
l
lugeja to: 10:18/ 18. märts 2016, 11:25
Soovime lugeda ka Evelini peale kulutatud miljoneid...! Olgu järgmine artikkel sellest!
e
Ei saa aru?/ 18. märts 2016, 15:59
Kas nii, et jagame võrdselt: Evelin pani raha hakkama, karistuseks Evelinile maksame teisele?
e
eestlanna/ 18. märts 2016, 10:17
See pealkiri reedel jätab õiguse jälle parasiitidest sarikommentaaride kirjutajatel tati pritsimiseks. Kust kirjutaja selle kõik võtab ja paluks eemaldada solvavad ja ilkuvad kommentaarid. Äkki tirite taas kellegi saritatipritsija teleris ekraanile, oleks tore näha,kes julgeb niimoodi solvata Eesti riigi Presidenti ja tema abikaasat!
v
vanaema/ 18. märts 2016, 10:47
Ma ei saanud aru, miks kommenteerijad on parasiidid? Defineerige sõna "parasiit".
e
eestlanna/ 18. märts 2016, 11:08
Parasiit on see kommenteerija,kes päevast päeva istub süüdimatult kommentaariumites ja kirjutab solvavaid ja mõnitavaid kommentaare.
v
vanaema/ 18. märts 2016, 11:29
Südamest soovitan googeldada. Sealt saate teada, kes on tõeline parasiit!
p
parasiit/ 18. märts 2016, 11:32
Isegi kui see on 40-50 aastat töötanud pensionär?
e
eestlanna(igapäevane sari sõimaja)11:08/ 18. märts 2016, 11:40
Vaata peeglisse ja küsi,miks ta seda teeb??Küll oled eesti mees, jansa, jana jne.Ikka üks ja sama laul saja nimeall,kõik teised on süüdi.
x
xxxx/ 18. märts 2016, 14:40
Mitu klassi haridust sul on ka sm eeeestlanna et sa nõnda tark oled.
Kolmandast klassist vist edasi ei saanud.
a
austus tema vastu kukkus kolinaga/ 18. märts 2016, 11:31
seleta miks Eesti riik peab maksma naisele ainult sellpärtast et ta oli kaval ja jooksis tanu all enne presidendiaega lõppu. mis oli ajendiks, mis ei lubanud pool aastat ära kannatada, vanasti see oli rasedus, aga meie ajal ...
t
to: eestlanna, 10:17/ 18. märts 2016, 11:37
Saritatipritsijad "kommenteerivadki" iga päev ainult valitsuse, peaministri, presidendi, Eesti riigi ja nende eestlaste vastu, kes ei ole nende tatipritsijatega nõus! Ja seda teevad põhiliselt kahe erakonna, ekre ja keskerakonna, liikmed ja toetajad. Valitsuse, peaminitri ja presidendi vastu ei kommenteeri ükski päev Ref, SDE, IRL ja ka Vabaerakond, kus on intelligentsemad inimesed.
n
18. märts 2016, 11:54
Nad kommenteerimise asemel rollotavad.
Intelligentselt.
Nii et keegi aru ei saaks.
t
to eestlanna 10. 17/ 18. märts 2016, 14:24
Kas sa oled nõus siis televiisoris ennast näitama ja samuti rääkima, kes täpselt sulle kommimise eest maksab ?
P
"Laudato si"/ 18. märts 2016, 10:16
Paavst kutsub üles võitlema ahnuse ja egoismiga - kas Ilves kuuleb?
e
18. märts 2016, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ü
Ülle/ 18. märts 2016, 10:20
Juut ja lätlane - huvitav,kus riigis me tegelikult elame ?
p
18. märts 2016, 10:31
peaminister on tsukts, ära seda unusta
t
to: Ülle, 10:20/ 18. märts 2016, 11:40
Sina, Ülle, soovid kindlasti, et president oleks venelane...? Kus riigis me siis elaksime?
v
vanaema/ 18. märts 2016, 12:00
Marina Kaljurand ei ole puhas eestlane. Kui ta oleks MEIE president, mis selles halba oleks???
j
Jaanus/ 18. märts 2016, 10:05
Ebaviisakad inimesed seal riigikogus , puudub igasugune taktitunne , olgu see Martin kuidas on , aga otse tema ees irvitada in ikkagi ebaviisakas.
METSAVEND / 18. märts 2016, 10:05
Vaadates kogu seda tsirkust siis on selgunud ,et kullakaevajast Ieva on teinud hea partii igati .Enam pole mötet arutleda kes on lapse tegelik isa kuna juudi juurtega miki on pannud riigi maksma köige eest ja samas ise ei pea midagi maksma .Tuletades meelde presidendi kurtmist koleegidele ,et vähe makstakse on täiesti selge kellega on tegemist .See vangerdus oli ette arvestatud ,et saab köik kulud kaetud Eesti riigi arvelt kelle pärast presidendil lausa häbi .Mis puutub häbi tundmisse siis selles suhtes pole mikil häbi kuidas kullakaevajat kes on teisest riigist aga töenäoliselt tema sohilapse ema Eesti riigi arvelt ülal pidada .Sama probleem on herjamisega ,et tegelikult on miki köige suurem herjaja ,kes igal vöimalikul juhul säutsub .Muigugi on tore vaadata kuidas igati püütakse riigis kehtestada diktatuuri ja suukorvistada neid kes on vastased ja samas mätsitakse kinni sadu miljoneid varastanud inimeste tegemisi .Fabritseeritakse möne saja tuhande suuruseid näidisprotsesse ,et hoida jätkuvalt köik kontrolli all sest praegu valitseval parteil on veel mida varastada .Kuna Eesti on jätkuvalt demokraatlik riik siis tegelikult on rahval kui vöimu kandjal öigus söna vötta .Siiani on otsustajateks olnud ise hakanud eliit kes on ainult saamamehed ja enda heaolu eest hoolitsenud arvestamata riigi ja rahvaga .Aeg on rahval nöuda erakorralisi valimisi ,sest see tsirkus mis praegu toimub on sarnane Rumeenias toimunule kus perekond kes oli riigi eesotsas samuti valitses ja varastas .Pole normaalne ,et varjatakse igati isegi Tallinna Sadamas toimunut kus liikusid miljonid aga samas tellimustööna suudeti Savisaarele esitada kahtlustus mönesaja tuhande ulatuses ja seda teemat kedratakse kogu aeg lisaks tembeldatakse neid kes tegutsesid Eesti iseseisvuse eest nüüd venemeelseteks ,ehk lihtsamalt öeldes koruptantide ja riigivaraste vastasteks kuna pole vöimalik varastada neil .Töenäoliselt tahetakse järgmiseks presidendiks upitada Siim Kallast kellel ei önnestunud saada peaministriks lootuses ,et ei mäletata tegusid milles pääses krimasjast .

d
dss/ 18. märts 2016, 09:57
aitäh, et juba kommentaarides asja paika olete pannud. Esileedi või midagi. Esipuuk on paljunenud. Paraku iga rahvas väärib omi juhte, vaadake teinekord keda valite.
v
vanaema/ 18. märts 2016, 10:12
Rahvas ei vali presidenti. E-hääletusega valitakse ime kombel partei, mis ei ole rahva seas populaarne. Hääletajad - poolsurnud vanurid, kellel pole elus arvutit olnudki.
i
18. märts 2016, 09:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
haige inimene/ 18. märts 2016, 10:07
Sa oled ikka tõeline mölakas.
1
10:07oledki vaimu haige jämejalast/ 18. märts 2016, 11:53
Kes siin see sari sõimaja nüüd on,mõne minutiga 20 tatilärakat leheküljel.
v
vanaema/ 18. märts 2016, 09:53
Terve oma elu ta jahtis vanureid. Lõpuks leidis nätsutaja ja sai kohe miljoni. Väga kaval naine. Tuli meelde Ilona Kaldre ennustus. Kõik läks täppi.
k
18. märts 2016, 10:08
Kaldre on ju Savisaare nõid. Ta peabki seda rääkima, mida temalt oodatakse.
v
vanaema/ 18. märts 2016, 10:38
Kus oli Savisaarest juttu? Ära mõtle välja asju, millest ei olnud juttu. Ära kaldu teemast.
l
18. märts 2016, 10:58
lähem siis teemasse. igal neist ju oma nõid, astruloog ja kristallkuulikese veeretaja. vaata kes neist oli pidev presidendiballi külastaja.
K
/ 10:58/ 18. märts 2016, 11:35
Kust sa tead? Ju Ise oledki se nõid
e
18. märts 2016, 12:12
ei tea mida siin teada kui meedia riputab üles kõigile vaatamiseks, kuidas kaldre käib savisaare peol ja vormsi enn presidendiballil. pildid võid ise üles otsida.
j
18. märts 2016, 12:26
Ja siis? Kes on Enn ja kes on Ilona? Suur vahe.
ü
18. märts 2016, 18:36
üks on mees ja teine on naine.
w
wilman/ 18. märts 2016, 09:50
Huvitav miks mulle keegi miljonit ei kingi, tahan kaaa :)
p
Pikalt rääkida pole vaja - igal mehikesel/ 18. märts 2016, 09:50
peaks ikka veel ka liignaine olema,täiesti normaal !
m
miks maksumaksja peab sinu liignaist ülal pidama? see ei ole normaalne./ 18. märts 2016, 10:33
p
parim/ 18. märts 2016, 09:45
valik, kas mill Ievale või kolm milli pagulastele, see on kui nuusata Eesti riigile, hoiame kokku!
s
siimu/ 18. märts 2016, 09:45
jutt oli ju, et ieva ei taha mingit hüve eesti riigilt mida serveeriti inimestele. nüüd juba tahab ja peab saama kuna seadused seda käsevad. kõik see on kahepalgeline nagu need pealtnäha isa ja tütar mis pildilt vastu vaatavad. minule isiklikult meenutavad need kaks puuke kes eesti rahva seljas liugu lasevad.
u
Urrr/ 18. märts 2016, 09:45
Hetkel tundub, et riigil raha nagu muda. Ainult kui rahvas küsib siis ei ole......
Kõikidele teistele kes riigipiruka küljes on - leidub raha kühvliga laristamiseks...

N
Nevot/ 18. märts 2016, 09:44
j
../ 18. märts 2016, 09:42
ja mis teha kui nii vanal mehekesel enam muu ei aita kui tütrevanuse naise nägemine paneb alles asja liikuma, nu mis teha, vaadake siis mis juhtub 10 aasta pärast, tütreke peab uue vaatama, sest ka temal omad tippvajadused ses vanuses suuremad.
j
18. märts 2016, 09:53
Juhtub nagu Saagimiga, kes ka kelkis alguses et Ristomatti ta elu suurim armastus.
a
Aadu/ 18. märts 2016, 09:41
Arengufond kaotatakse maksumaksjate vähenemise tõttu. Kas me nn. riik ja tema au muutub rahvusvahelises kontekstis kui presidendi funktsioonid on ajutiselt paremate aegadeni peaministril.
l
lord/ 18. märts 2016, 09:39
ilvese eskorttnaine läheb maksma , ilevesed saavad kasu ja naudingu , maksavad aga teised selle eest
p
Purjus või loll/ 18. märts 2016, 10:09
Kus sa enne kümmet juba õllet said?
a
Aga/ 18. märts 2016, 11:00
Kui nüüd päris aus olla, siis on riik abiks olnud ka Merile ja Rüütlile...
r
../ 18. märts 2016, 09:37
riigikogu peaks tegema poole väiksemaks seljuhul, siis saab kulud tasakaalu leedirahade priiskamisega ja üldse suure mõisakompleksi kinnitagumisega.
k
Krista/ 18. märts 2016, 09:33
Patroonina annetaksin hüvitise kõikidele Eesti lastekodudele. Nimi tõuseks ausse.
m
18. märts 2016, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
18. märts 2016, 09:48
Mikäd Ruumid või siis Mikäd Ruumised.
b
Brunn/ 18. märts 2016, 09:31
Eks lõõtsanaisel ole muidugi kibe et see miljon tema AHJU ei potsatanud. Vahet pole-rong on läinud.

a
APP/ 18. märts 2016, 09:31
meie hooldekodus sõõgiportsud nüüd wäikesed ja maitsetud,oleme süüdi,et oleme haiged ja õgime rahwa kulul,esileedi naeratab-armsalt-kuidas küll kannatadakse juuti eestit juhtima?
a
alf/ 18. märts 2016, 09:27
Kirjatsurad ja tindisolkijad võiksid tunda matemaatikat, kui Evelin (Lambot) Ilves pani huugama ca.17 miljonit eesti märgile ,siis kulutsused Ieva Ilvesele on võrdlemisi tühised.
t
to alf/ 18. märts 2016, 10:20
Ole nüüd ikka täpne,märgile kulutatud summa oli kroonides, seega see 17 miljonit krooni on eurodes natuke rohkem kui 1 miljon eurot. Kulu suhteliselt võrdne, aga et see kulu mis läks Evelinile ja nüüd tahetakse ka Ieva üle kullata on suurim ahnus, mida presidendi amet endaga kaasa toob.Täis ei saa ja lõhki ei lähe, nagu mingi äriplaan.Et peale lahutust raha tuulde ei jookseks tule kaasata uus äripartner kellega koos riigilt see raha välja pumbata ja pooleks jagada, klassikaline röövelik skeem, mis jokk süsteemiga ka õnnestub.Sellisee siis juhivadki meie riiki, rõve.
"
18. märts 2016, 10:41
"Igaks juhtumiks oma muusa," ütles Tiiu Talutütreke.
1
18. märts 2016, 10:30
17 milj. EEK a kui just tühised siis miks ka mitte
e
EH/ 18. märts 2016, 09:27
neid leedisid siia waja meie turjale,minult wõeti 10eorot'
toetust ära?
a
Ats/ 18. märts 2016, 09:24
Loomulikult peab Ieva kõik ettenähtu saama. Nii nagu kõik eelmised. Lugedes neid sõnavõtte, hakkab mul kommenteerimise isu üldse ära kaduma. Uskumatu, et Eestis on nii palju tobedaid, õelaid
ja ebaviisakaid.
e
Ev...n/ 18. märts 2016, 09:13
Aga min tahan ju ka maksumaksja kulul elada!!!!
o
On/ 18. märts 2016, 09:09
siis Ilves juba lord, et tema abikaasat igal võimalusel leediks nimetatakse. Ja see ka veel. Põhiseaduses on Riigikogu ja riigikogu saadikud aga meie tattlapatsid istuvad parlamendis ja
nimetavad ennast parlamendisaadikuteks. Sellisel juhul peab nende palgad ja kõik hüved
kinni maksma mõni teine riik mitteEesti maksumaksja.
p
presidendile/ 18. märts 2016, 09:09
kes lubas avalikkuse ees,et Ieva loobub kõigist hüvedest.Valetaja ja tühikargaja oled nätsutaja.Arvata oligi,et teiesugused rahvaraha peal elajad kisute viimase veeringu ka rahva käest välja ,kui ainult saaks.
k
Kati/ 18. märts 2016, 09:20
Ega president ei korraldanud seda arutelu. Loe natuke, president ega Ieva pole palunud midagi ja ilmselt ei kasutagi seda rahahunnikut. Siin on Evka ja Ekre hoopis aktsioonis. Nii et võta hoogu enne kui sõimad
k
Katile/ 18. märts 2016, 09:40
siin räägitakse sellest,mida president ütles meedias enne pulmi-Ieva loobub kõigist hüvedest-millest sa aru ei saa.Kui president ei soovi patroonile hüvitisi siis ta loobub sellest aga hetkel ei tundu küll asi sedamoodi.Need hüved käivad inimesega kaasas kuni....
m
Meie.../ 18. märts 2016, 11:27
..ülerahastatud riigikogu teeb veel viimseid teeneid presidendile ja tema abikaasale.Ilus oleks küll,kui Ieva loobuks ning rahvas austab teda.
m
mida/ 18. märts 2016, 09:26
loeb üks suusõnaline lubadus,kui seadus nii ette näeb,sa oled kohustatud....andma ja tema võtma...ta ei saa vastuvõtmata jätta---aga ei saa ütlemata jätta siinkohal,et küll on üks äraütlemata ebameeldiv ja kole noorpaar,sellist pole enne nähtud.Oleks veel et üks mõlemad on .....
k
kui/ 18. märts 2016, 09:07
kõrgeim võim on rahvas. aga rahvas on vastu sellele. siis on ju Riigikogu kuritegelik ? kas pole ? ja kuis on lood kurjategijatega siis õieti siin eesti riigis ?????

a
Ahv/ 18. märts 2016, 09:01
Milleks meile üldse presidenti vaja???
k
konn/ 18. märts 2016, 09:10
Selleks, et ahvile vajaduse korral koht kätte näidata.
e
Ei olegi vaja/ 18. märts 2016, 09:13
Küll aga peab USA siin oma emissare hoidma.
7
7.päeva adventist/ 18. märts 2016, 09:00
Eesti valitsuse esileedi on Merkel ja tema saagu kõik hüved.
n
no selge/ 18. märts 2016, 09:00
algul ta rääkis,et ei taha mingit hüvitist.Ja nüüd hakkab rääkima,et ei saa enam sellest keeldida kuna riigikogu määras selle talle.Suurepärane skeem.Ja siis süüdistab reffibande savisaart et see kaksasada tuhat endale omistas.Vaene eesti rahvas,petetakse nii et vähe pole
18. märts 2016, 09:23
Ega tagasihoidlikkus on vaid pettemanööver. Kaunite kodude autasustamisel näitas kehakeel väga selgesti, kust tuul puhub.
k
Kalliks läheb/ 18. märts 2016, 09:00
see kikilipsu järjekordne naistevahetus maksma Eesti maksumaksjale. Kas see jääb viimaseks?
l
Liisa/ 18. märts 2016, 08:58
Saatke see proua jahärra Ilvesed tasuta kuu peale. Pole meile vaja niisuguseid Puuke.
k
Kahjuks./ 18. märts 2016, 09:29
R
?/ 18. märts 2016, 08:56
Riigikogu otsustas: MEIE esileedi saagu kõik hüved. Küsimus : Kes on need MEIE ? TEIE (ilmselt riigikogu) „presidendile“ ja tema naistekarjale ei tohiks küll ühegi senti RAHVA raha kulutada.
m
marx/ 18. märts 2016, 12:21
Miks siis eesti rahvas ei võta ette midagi sellise asja jaoks?
Kommenteerida me kõik oskame ime hästi,kuid et midagi ette võtta siis jääb meil sellest puudu.
e
eestlane/ 18. märts 2016, 13:29
Valimistel saab ju käia.
m
Manivald/ 20. märts 2016, 09:26
kui riigikogu otsustas, las siis maksavad omast taskust. Lihtnee
s
Sasaul/ 18. märts 2016, 08:56
Miks me peame kellegi kepi nälja omast taskust kinni maksma??
j
Juku Pupp/ 18. märts 2016, 08:53
Kas siis tõesti on vaja ühe liiderdamisele kalduva presidendipaari tõttu hakata seadust muutma või uut seadust tegema? Ilvese presidendiksolemise aeg saab enne otsa, kui seadus valmis saab ja rakendub.
Ega me seda õiglust naiste osas ka ei saavuta, sest ega me kõike kõigest niikuinii ei tea.
Las jääda nii kuis oli...
ä
äriplaan/ 18. märts 2016, 09:04
Isegi kui vana nätsu kurku tõmbab ja kõrvad pea alla paneb, jäävad ieevale hüvitised.i

r
rikutud mu ilus nädalavahetus/ 18. märts 2016, 08:53
riigikogu otsustas. riigikogu otsustab seda, mida president ütleb. oli ju jutt, et ei taha midagi ( aga see vist oli lihtsalt alguses rumalate rahustamiseks...). hästi alatu. Kus rikkus, sinna tuleb juurde ja teie vaesed maksumaksajad olge lihtsalt vait.... vaadake, et korralikult iga asja pealt makse maksate.
l
Ly/ 18. märts 2016, 08:46
Kui nii võtta, on tõesti imelik hüvitist maksta Ievale, kellel ei täitu 9 kuudki esileedina, pealegi töötab ta ja elab Lätis. Evelin oli 9 aastat presidendi kõrval, aga katuse romantika sai saatuslikuks suhtele, lahutati ja kriips peal rahadel. Loodan, et Ieva on mõistlik ning loobub samuti vaese Eesti maksumaksja rahadest.
t
tema tahaks loobuda/ 18. märts 2016, 08:54
aga riigikogu 101 liiget otsustas, et PEAB SAAMA.
j
18. märts 2016, 08:58
a
ahjualune/ 18. märts 2016, 08:56
Lootus on lollide lohutus - sina loodad, ehk mida veel
s
Sasaul/ 18. märts 2016, 09:00
Enne kui Evelin katusele üksildust peletama ronis käis Toomas juba poolteist aastat varem Lätis seksirallidel !!
"
18. märts 2016, 09:34
"Sulev Vedler rääkis Vikerraadio «Rahva teenrites», kuidas president Ilvesel olla kombeks ihukaitsjaid maha raputades aeg-ajalt kuhugi kaduda. Keegi ei tea, kuhu.........
Mis seal salata, kõik teadsid, aga ootasid kannatlikult, mismoodi ja millal see etendus lõpeb........"
.
http://arvamus.postimees.ee/2897399/vahur-kersna-suudlus-baaris-eesti-uus-kindaheiterekord
s
..../ 18. märts 2016, 11:42
seda, KUI kaua pidas president kaht perekonda kahes riigis, seda avalikkus ei tea. Arvata on, et vägagi pikalt, sest kandideerimist teiseks ametiajaks ei vaevunud THI enam kodus arutamagi mitte. Armukeseks on teise riigi kõrge riigiametnik, kellest on nüüd meedias püütud luua imeinimest, et kõik teda ikka väga armastama hakkaks. Õnneks pole suur osa rahvast nii rumal! Evelin oli presidendi seaduslik abikaasa terve esimese ametisoleku aja ja ainuüksi selle pärast on tal õigus saada seaduses ettenähtud hüvitisi, ka tal olid kohustused, kui president käis Eesti riiki välisriikides esindamas ja võttis siin vastu kõrgeid väliskülalisi. Meil nimelt ei pikendata presidendi ametiaega, vaid valitakse president teiseks - uueks - ametiajaks. Nii et küsimus on vaid see, kas president, kes oma ametiaja jooksul otsustab armukesest abikaasa teha, teeb sellega ka uuele abikaasale kopsaka "pensioni", seda riigi kulul. Kuuldavasti "toetavad" lätlannat ka Läti kodanikud, makstes kinni tema head elu seal. Nii et päris kena tehing!
k
kes on/ 18. märts 2016, 08:42
see veider isik kes pidevalt kommenteerib karjudes st. suurte tähtedega ja imelikult paigutatud kirjavahemärkidega.
o
Oh jumal küll./ 18. märts 2016, 08:54
Ei tea?Aga Kirjutades ei saa karjuda????????Üldiselt Ülirkka riigi tegu,käigupealt naisevõtt ja rahaliselt kinni tampimine rahva poolt.Kas meie lastele ja peredele poleks seda vaja????
0
08.54-le/ 18. märts 2016, 09:10
Suurte tähtedega kommentaare kirjutades tähendab karjumist, nüüd siis tead.
0
08.54-le/ 18. märts 2016, 09:10
Suurte tähtedega kommentaare kirjutades tähendab karjumist, nüüd siis tead.
n
noh/ 18. märts 2016, 09:49
Ma sain aru, et tegemist on invaliidiga ja kirjutab ühe käega, teine kas puudub v ei saa kasutada. Olge palun mõistlikud ja ärge mõnitage teda, ka tema tahab suhelda, oma arvamust avaldada. Jäägem inimlikeks.
o
Oh jumal küll./ 18. märts 2016, 09:49
09.10-le.See on arvamus,mitte teadmine.Pakun oma arvamuse.See on selle kommija viimane oie,agoonia tehtu suhtes.Tüdimus,arusaamatus,mõistmatus,pahameel,j.n.e. Neid omadussõnu jagub.
t
to kes on/ 18. märts 2016, 11:53
see on raskeveokijuht Jaan, kõikide alade asjatundja.
m
m.o.t.t./ 18. märts 2016, 08:40
h
HÄRRA isiklikult/ 18. märts 2016, 09:10
j
Jama seadus./ 18. märts 2016, 09:37
Sellepärast tehtigi kiired pulmad. tegelikult on see meie rahva suhtes sigadus! Peaks ikka nii olema, et kui ametiaja lõpuni naine vastu ei pea, hüvitist ei saa ja kui ei ole aastat presidendiga abielus olnud, pole hüvitusele mingit õigust. Kas riigikogu tõesti ei saa selles osas seadust muuta? Saab ju küll! nad ise on sellise lolli seaduse teinud. Nii pika ametiaja jooksul oleks president võinud ka kolm-neli korda lahutada ja abielluda ja kõik naised oleks siis hüvitist elu lõpuni saanud või?
t
Tegemist on/ 18. märts 2016, 08:40
järjekordse tati pritsimisega. Vaevalt, et probleem olnud ja olevate ja tulevaste presidentidega. Aru saadavalt on tegu inimliku kadedusega. Tuleks teha arvutused kui palju maksab eesti maksumaksjale üks päev presidentlust ja siis otsustada kas meile ikka on seda vaja? Suured ja jõukad riigid saavad seda endale lubada kui seal maksumaksja koormus ära jagada ja võrrelda meie arvetega peaks selguma tõde. Palgatud ametnikud peaksid selle välja selgitama ja rahvale sellest teada andma.
n
noh Evelin/ 18. märts 2016, 08:38
Said riigikogu inimesi pisut naerutada, ongi seal muidu liiga tõsine atmosfäär.
s
18. märts 2016, 09:42
Saagim on juba kulunud narr ja ei vasta enam oma rollile.
Narri koha on ammu üle võtnud teised paarid, kellel ka riburadamisi abielusid.
Anna raha ja sa näed iseloomu....
s
sotsiaalne mälu/ 18. märts 2016, 08:37
nii nahaalsed, et rahval kõlab veel kõrvus, kuidas läti valaasema ei hakka eestlaste hüvesi soovima ega saama...ja nüüd juba lausa seadusega oi heldeke, VÄGISI annavad.. Alatu paar olete teie , Ilvesed.
m
M/ 18. märts 2016, 08:35
Koristage ometi see pilt juba ära. Nii kui lehelahti teed, läheb käsi rusikasse. Terveks päevaks tuju rikutud.
0
08.35-le/ 18. märts 2016, 08:57
miks küll, kas soovisite ex kaasale ka veel hüvitist lisaks sellele mida juba saanud.
m
M/ 18. märts 2016, 09:19
Ei, lihtsalt ei tahaks, et see pilt tuletab meelde kogu seda ebaõiglust, mis meie ühiskonnas valitseb.
t
to 08.57/ 18. märts 2016, 12:01
Saavad ka eelmiste presidentide kaasad hüvitist ja hüvesid, vaatamata sellele, mida presidendi ametis oleku jooksul juba said. Mis te ainult Evelini kallal kraaksute?

t
Tiit/ 18. märts 2016, 08:33
Njah, sellepärast ma ametlikult tööl ei käigi, sest pole vaja mul peale enda pere veel teisi inimesi maksudega ülal pidada
h
Horros/ 18. märts 2016, 08:23
Too Martin Helme tundub nagu eriti juhm tüüp olevat.
.
Arvasin tollest EKREst rohkem aga samasugused tainapead, kui teisedki.
.
Eestis muidugi hetkel suht koomiline olukord, kus kaks välismaalasest puuki mängivad presidenti ja presidendi prouat, varasem afärist - proua ka susib ja kogu kirbutsirkust arutavad parlamendi puugid.
m
mõtleb../ 18. märts 2016, 08:23
Kas provval on eesti pass? Pealegi kui üks provva korraga, siis teisel pole asja.. Mitte, et esimesel oleks
m
Maksumaksja/ 18. märts 2016, 08:10
Kohutavalt piinlik lugu. Kes selle seaduse kunagi üldse välja mõtles? Me maksame ju juba praegu kahele ekspresidendiprouale, kui ma ei eksi. Kui proua Rüütel on ka ise maksumaksja ehk on kogu aeg tööl käinud, siis proua Meri vist ei ole vähemalt pärast taasisieseisvumist tööl käinud. Ehk oligi see Lennart Meri soov kindlustada oma naisele sissetulek ka pärast tema lahkumist. Mis puutub Evelin Ilvesesse, siis tema rähklemine sel teemal on ikka päris piinlik. Ta on saanud piisavalt hea eluolu, olles siiamaani asjaoludega vägagi rahul, kuigi oleks võinud ise presidendiproua olles algatada sellise seaduse lõpetamise. Aga ei.
k
18. märts 2016, 08:29
Kõik on muidugi õige aga vaevalt Evelinil oleks sõnaõigust olnud. Seadusiteeb Riigikogu ja ikka omade jopede tarvis.
m
Maksumaksja/ 18. märts 2016, 09:38
Õigus, seadusi teeb muidugi riigikogu, minu sõnakasutus oli vale. Pidasin silmas seda, et Evelin Ilves oleks saanud presidendi abakaasana avalikult selle teema üles võtta, nii nagu ta praegu tavakodanikuna teeb. Aga tol ajal oli loomulikult magus tunna kõiki hüvesid nautida.
n
näha on/ 18. märts 2016, 07:57
et mõned seal riigikogus tahavad kangesti omale plusspunkte teenida, sest ilvestehäbematu laristamise peale on paljud vihased. aga sellega ei kaota ilvesed ja leedid midagi, sest kui olete tähele pannud, siis ilvese aeg saab peagi läbi.
r
18. märts 2016, 08:07
Rüütli aeg juba ammu otsas aga siiani poputatakse vana kommunisti edasi?
m
Maksumaksja/ 18. märts 2016, 08:24
Jah, ja nii poputame me absoluutselt kõiki tulevasi ekspresidente ja nende kaasasid. Ja midagi teha ka ei saa.
l
loll jutt suhu tagasi,/ 18. märts 2016, 08:34
isegi komandeeringusse välismaale ei saanud,kui pole kommu olnud,ka lihttöölised mitte.Olin väikese allüksuse juht ja viis kuus aastat tolknes partorg pidevalt sabas,et ikka parteisse ja parteisse.Ma sellepeale vaid kostsin,et ei ole seda aunimetust ära teeninud,lõpuks jäeti rahule.
Teiesugused aga valivad ikka ja jälle politrukke,ideelisi kommusi isegi Brüsseli,kes pole Eesti iseseisvumiseks lillegi liigutanud.
Häbi peaks olema kui laimate auväärseid Eesti kodanikke,kes tegid kõik iseseisvuse taastamiseks,mille juutide abiga olete suutnud maha müüa.
Häbi.
r
Räägin ikka/ 18. märts 2016, 09:45
Tuleb välja, et mõned väljavalitud nn vabadusvõitlejad ikka said. Näiteks Tarandid ei olnud parteilased, aga piirid olid neile ikka lahti, nagu muuseas ka Jaan Krossile ja tema perele, nagu ta mälestustest lugeda võib. Jahmerdamist ja veidi jama muidugi oli, aga ikkagi sai. Tahan öelda seda, et kõik Nõukogude okupatsiooni ajal kõrgemal positsioonil olnud ei olnud sugugi kaabakad, neil vaid ei õnnestunud erinevalt ülalmainitutest head elustandardit saavutada, sest enamusel polnud lähisugulasi või hõimlasi, kes nende "potitamise" enda peale võtsid.
t
to: 08:29/ 18. märts 2016, 11:50
KOMMUNIST ja marksismi-leninismi ning teadusliku kommunismi PROPAGANDIST Helme töötab riigis edasi ja on rumalate valijate poolt veel saanud ka riigikogusse!
t
to: 08:29/ 18. märts 2016, 21:09
EKRE-s on vanad KOMMUNISTID, Keskerakonnas on vanad KOMMUNISTID.....!
q
Qwerty/ 18. märts 2016, 07:56
Piinlik sellise presidendi pärast. Ei suuda oma perekonda hallata ja veel riigi eesotsas. Mees annab sõna ja võtab sõna? Väärtushinnangud olematud.
t
to mina/ 18. märts 2016, 07:47
Sina jopski oled küll viimane, kes Helmet ajukääbikuks saab nimetada.....
z
zeus/ 18. märts 2016, 07:41
t
TÜTAR HOIAB OMA ISAKEST::/ 18. märts 2016, 07:47

a
arvamus/ 18. märts 2016, 07:35
Raha jääb tõesti väheks kuna maksumaksjate arv kahaneb. Seda siis meie kõigi tarbeks (tervishoid, politsei, tuletõrje, haridus jne) Kas presidendi proua on invaliid, et teda tuleb surmani üleval pidada? Samuti ei tehta eks presidendi prouale tööle asumisel takistusi ehk teisisõnu ei ole ta sunniviisiliselt töötu. Presidendi ametiajal makstakse talle esindustasu, peale presidendi ametist lahkumist ei esinda ta enam Eesti riiki.
V
// 18. märts 2016, 07:34
k
kjh/ 18. märts 2016, 07:31
Kui tavakodanik võib ilma suurema mölata abielluda ja lahutada, siis miks ei peaks seda saama teha ka president. H.Ilvesel neid leedisi kindlalt rohkem kui üks. Ja princess Diana surm ei olnud lihtsalt autoõnnetus, seal riigis asjad julmalt Royal.
e
eeskujuks?/ 18. märts 2016, 08:09
tavakodanik ei elatu surmani parasiitpuugina rahva rahast
t
to: eeskujuks?, 08:09/ 18. märts 2016, 11:45
President ei ole puuk kui ta saab oma ameti eest ettenähtud palka ja hüvesid! Sinu palk on siis ka "rahva rahast"!
a
arvad/ 18. märts 2016, 09:08
et mõne avariiga saaks vähendada riigi maksukoormust?!
m
mina / 18. märts 2016, 07:14
kas Helme kardab et tal jääb raha väheks või on ta lihtsalt üks ajukääbik,ilmselt ikka see viimane.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee