Eesti uudised

Evelyn Sepp: presidendi ekskaasa ei vaja hüvitist, ta ei esinda enam riigipead

Karoliina Vasli, 15. märts 2016, 15:02

104 KOMMENTAARI

k
*presidendi ekskaasa ei vaja hüvitist, ta ei esinda enam riigipead*....nii ütleb evelyn sepp/ 18. märts 2016, 12:13
küsimus : proua E. Ilves esindas riigipead otsast lõpuni 1 ametiaeg, teise ametiaja lõpul toimus abielulahutus, seega, proua E. Ilvesel on täielik õigus saada kõiki hüvesid, nii nagu seda said proua I.Rüütel, proua H.Meri,
kui praegune president oleks ametis esimest ametiaega, võiks arutleda, kas presidendi eksproua abielulahutuse korral peaks saama hüvitist võrdselt teiste ekspresidentide prouadega?
Võrdse kohtlemise printsiip kehtib ka presidentidele ja nende abikaasadele .
a
AGA/ 17. märts 2016, 09:50
Evelin Sepp vajas küll peale keskerakonnast lahkumist kõrget riigipalgalist direktrissi kohta ? Peret ju pole, keda toita?
k
Katri/ 16. märts 2016, 17:24
v
vut/ 16. märts 2016, 16:22
õiglus oleks kui saaks on ta siiski olnudpea kaks aega esileedi ja et mees lätlasele hakkas külge lööma ja nooremat ihkama,. oma elust pühendas ta ikka aastaid meie presidendi eest hoolitsedes ja riiki esindades. sai hakkama. see pole lihtne ja on ta ka praegu tubli ja tegus. see lätlasest perelõhkuja tahtis ainult tiitlit ja paremat elujärge. Kui ühe mehega just lapse saanud ja kohe teise kaissu , mõelge ka, kui vana Ieva teine laps on ja Ilvesega mitu aastat sõbralikkes suhetes.
m
Manivald/ 16. märts 2016, 12:45
Võtku eeskujuks Iraani president.
Presidendi amet on töökoht (nagu vallavanem, maavanem, jne), mis ülekuldamist siin vaja veel on ja nn presidendiproua ka veel. Lihtnee
m
minu arvates/ 16. märts 2016, 11:43
ei peaks keegi nendest abikaasadest peale presidendi ametiaja lõppu mingit hüvitist saama. peale presidendi ametiaja lõppu ei esinda nad keegi enam presidenti ju.
n
Nii/ 16. märts 2016, 08:17
vaeses riigis ei peaks saama need rüütlid ega merid migeid hüvesid ja saagu oma tavainimese penssi
s
s/ 16. märts 2016, 13:04
Penskaritest riigikogulased saagu tavainimese pensioni! Miljonid lähevad Dmitri Klenski sugustele kõmmpeadele. Paari ekspresidenti ja nende prouasid jõuab ikka toita.
n
neil/ 17. märts 2016, 09:53
pension niigi mitu korda tavainimestest kõrgem, mingeid lisahüvitisi pole vaja - selelks ongi kõrgem pension.Tavainimesed peavad oma väikese pensioniga ka kuidagi hakkama saama.
t
TOM/ 16. märts 2016, 07:57
kas eestis on siis ka selline ameti koht nagu proua?Mis kuradi proua,,mehe naine ja köik!
s
Sepp kirjutas/ 16. märts 2016, 10:00
väga õige ja loogilise artikli.

k
16. märts 2016, 07:38
kas välismaalane saab eestis nii vabalat saada hyvitysi, tal on läti pass ja elab välismaal. kuidas se vöimalik on ???
a
arvamus/ 16. märts 2016, 09:54
küll võb see eesti inimene rumal olla.Kuna ta on abielus eesti presidendiga,ei saa ta
kaltsus käia ja koos presidendi esileedina Eestit esindada.Need,kes arvavad,et Leva
peab oma rahakotist võetud rahaga ostma presidendi ballile esinduskleidi on moraalitud
ja harimatud.Presidendil on õigus valida endale naist,kellega ta mõtteid ja teadmisi saab
vahetada.Evelin Ilves ei löö isiklikus elus läbi,ainult nõuab hüvesid,kuid endal ei ole oskusi
ega tarkust seda välja teenida.Leva on töökas,tark ja saab nii eesti esindamisega väärikalt
hakkama ega tee Eestile häbi.Eesti rahvas teeb Levale ja läti rahvale häbi.
Rootsi kuninga olla võtnud ka Ameerika rahvusest naise,kelle Rootsi rahvas omaks võttis
kui rootslase.Meil on ikka see teiste ja vanenlaste vihkamine veres kui vene ajal tarku ja
rikkaid kui rahvavaenlasi ja kulakuid Siberisse saadeti.Leva ostis presidendi ballile oma
raha eest kleidi.Kui palju me Leva rahakotist raha nõuame,et ta suudaks Eestimaad ka
välismaal esindada.Ka ta peab kõik riided ja enda väljanägemise eest oma raha kulutama.
Arvan,et ta ei suudaks niipalju teenida.Riigikogulaste sõidukuludkuus on mitukorda
kallimad kui esileedi kulud.
m
Mh!?/ 16. märts 2016, 10:23
s
Suvetüdruk/ 16. märts 2016, 14:59
Kas tunned mõlemat prouat isiklikult,et nii hästi tead?
v
viimati olid aadu ja joss selles ismis seda kohta täitmas./ 16. märts 2016, 06:54
Milleks selline ametipost üldse keda peab teenima, lõuadpidama,kummardama......
m
16. märts 2016, 07:45
minu meelest ka, se on raske protses olla välismaalane ja teha tööd. ja veel esinda Eestit.
h
hõimlane/ 16. märts 2016, 04:30
minu jaoks on E. Ilves sellest jõugust ainukene kes riigipead esindab, riigipea ise on mingi kikilipsuga kloun kelle keha on LÄTLANE. meie nn. esinaine on lätlane, Lembitu pööraks ennast hauas ringi kui teaks.
e
Eveliynn/ 16. märts 2016, 00:20
Õige, Evelyn, pole sel Evelinil mingit hüvitist vaja!
o
oinalja/ 15. märts 2016, 23:31
saab selle evelinilvesega...uus abikaasaeitohimiskit SAADA aga vana, kes ei ole enam miski ese presidendi juures, peab saama kõvasti RAHA! KÕIK RAHAD EVELINILVESELE!!!!Edasi ja kaua! Evelini huvitab raha aga mitte selle teenimine töötasuna. Palka saab ikka töötamise eest, mitte kellegi naine olemise eest. oikuilolleit.
o
16. märts 2016, 07:49
oinalja tõesti, sa oled ju päris sooda. Ära teinekord kommenteeri asju, millest oled vaid pealkirja lugenud, tutvu ikka asja sisuga ka.
m
Muki/ 15. märts 2016, 22:53
Ilma DNA analüüsita ei saa siin midagi kindlat öelda.Kes on ja kes ei ole süüdi?Toomas Ilves on Jeva tütre ristiisa? Evelin aga tütre ristiema ei ole ja sai sellest alles hiljem teada.
Evelin oli terve ühe valimisaja 5 aastat Toomasega abielus ja veel 3 aastat teisest valimisajast kokku siis 8 aastat.Ingrit oli ainult 5 aastat presidendiproua.
i
iskariot/ 15. märts 2016, 22:52
Nagu millestki miski oleneks, tahab pööbel end alati tegijana tunda: maha klikevalitsus, maha pulmakleit, maha saatana sigidik! Andmata endale aru, et mahavõtmise järel on nende poolt kõrvaleupitatute saatus täpselt sama. Aga mis siis. Pööbel ju...
i
iskariot ?????/ 15. märts 2016, 23:32
s
see / 15. märts 2016, 22:21
selline JAMA kõige sellega,mis nüüd ilmneb, oleks tulnud kohe lõpetada,enne kui ta üleüldse algas.Küll Eesti rahvas on ikka saamatu.Ehk teisi sõnu näen seda,et mida vähem need naised tähelepanu saavad,et nad PRESIDENDI naised on,siis seda parem neile,Nende EGO nõuab praegu ainult seda,raha see pole IEVALE praegu veel nii tähtis,see tuleb hiljem....kui vanamees töölt lahti lastakse....

a
andree/ 15. märts 2016, 20:43
Kui need kaks Evelyni hakkavad nii rumalat juttu rääkima,siis kahjuks Eesti sedadusandlus seda pidurdada ei saa. Tuleb kasutusele vötta islami seadused sellise loba tökestamiseks.
a
arvamus/ 15. märts 2016, 20:41
Evelin võiks nende aastate eest,mis ta esileedina presidendi kõrval oli saada pensioni aastaid.
Kuna Evelin enam presidendi abikaasa ei ole,peab ta nüüd töötama hakkama.Minu arust on esindus-
tasu ikkagi ette nähtud selleks,et kanda neid kulusid.mis presidendi kõravl enda hooldamiseks ja
riietumiseks on ette nähtud.Neid kulusid ei pea omast palgast kinni maksma praegune presidendi
abikaasa Leva.Minu arust on see meie jaoks suur häbiasi,et Leva ostis vabariigi aastapäeva tähista-
miseks oma raha eest peo kleidi.Peale selle oli hirmus suur hädakisa me rahva poolt,et kleidi
kohta tehti rumalat ja alandavat kriitikat.Me ei ole ometi tsungli rahvas,kes teisest rahvusest
inimest alandab,et ta on lätlane mitte eestlane.Miks peaks Leva minema koos presidendiga välis-
maale esinema,kui ta peab kogu oma teenitud raha enda väljanägemisele kulutama.
Ka Evelin on häbitu,ise kulutas kuidas jaksas ja nüüd nuriseb,et Leva raiskab maksumaksja raha.
Kui presidendi aeg saab läbi peab Leva nagu Arnold Rüütli abikaasa järgmistel vabariigi aastapäeva-
del vabariigi aastapäevadel esinema.Pärast on presidendi abikaasadel koos ikka tarvis oma rahvast
esindada.Siis tekib niisugune olukord,et Leva peab jällegi järgmise vabariigi aastapäeval oma raha
eest kalli kleidi ostma.Kui Leval,kellel on lapsed kasvatada,läheb peole Toomas üksinda.
Me rahvas koos riigikogulaste EKREG-ga on rumalalt kade ega oska asjadest õigesti aru saada.
Evelin Sepal on enamvähem õigus.
k
kessesee/ 15. märts 2016, 23:34
t
to arvamus/ 17. märts 2016, 04:29
No sina oled küll palgaline.
Mis uss sind küll nõelata sai, et nii pika romaani kirjutad.
Nii pikalt halvustada Evelini ja ülistada Ievat -- see on palgalise kommija " töö ".
y
15. märts 2016, 20:33
ytles kokematta välja, et presidendi naine kylvätakse rahaga yle
p
Pepiinox/ 15. märts 2016, 20:24
Aga riigikogulane peaks saama või P
t
Teadmiseks lugejatele/ 15. märts 2016, 20:06
Õhtuleht EI SAA ILMUDA ILMA Evelin Ilveseta! Ta peab olema IGA PÄEV kindlasti ajalehes!
v
15. märts 2016, 20:22
Vasli ei saa ilma Evelin Ilveseta, ega keegi teina temast kirjuta. Pealekauba käib tema fb-s "materjali" näppamas.
õ
õige küll/ 15. märts 2016, 23:45
vasli on ju kaugel kaugel kaugel tarkusest. Kuidagi eriliselt juhm.
a
Avelin/ 16. märts 2016, 08:18
Ega Evelin ise ei promo ennast, suleneegritel on see ainus teema varnast võtta!
n
Nii/ 15. märts 2016, 19:39
vgast teksti pole ammu näinud.
a
alli/ 15. märts 2016, 19:37
Pole meil vaja mingit presidenti ega prouasid. No õelge, milleks see tegelane mõõda ilma ringi lendab oma järjekordse prouaga? Mõttetu raha raiskamine. Mida on Ilves Eesti riigi heaks teinud? Aga vägeva rantso on omale soetanud. Vaadake Savisaare panust Eesti vabaks saamisse, milline tagasihoidlik talu temal on. Ja peab kannatama suisa riikliku terror all.
s
s/ 15. märts 2016, 19:57
t
tegemist/ 15. märts 2016, 21:15
oli kordoniga, halvas seisus hoonega , mis on ka merest kaugel, nii et paremat hinda ei oleks selle eest saanudki.Tavaline inimene soovib suvitada pigem mere ääres kui metsas.
k
kalle/ 16. märts 2016, 13:07
Kui sa Kutseri poiss midagi ei tea, siis parem ole vait ja ära kribla siin.
r
Radist/ 15. märts 2016, 19:13
Nõustun Evelyn Sepaga, et kui Presidendi ametiaja l õ p p e d e s tema uuele naisele määratav esindustasu (st hüvitis kunagise esinduse eest) moodustuks täies mahus ka eelmise naise nn pensioniaastatest, poleks see ei õige ega õiglane. Samas ei mõista ma, mis vimm on Evelynil ja küllalt suurel osal rahval Evelini vastu? Muidugi ei esinda Evelin Ilves nüüd enam midagi, kõik õige. Nagu ei esinda ka teised mittetegutsevad presidendikaasad midagi. Nende mehed pole enam ametis, nad ise on vaid kaunid kunagised.
Aga Presidendi abikaasadena nad omal ajal siiski esindasid, niisamuti nagu ka Evelin
Ilves Toomas Hendrik Ilvese kõrval, ja päris pikka aega. Neid aastaid ei saa kustutada
mitte kuidagi, ei poolehoidjate ega tigedike mälust. Mis siis nüüd juhtunud on?
.
Kas nüüdsest ei maksta järgnevatelegi riigiesindatele lahkudes mingeid hüvitisi? Või
on see kaasus ühekordne pretsedent? Et lahutades Riigi Esindusmehest enne tema
ametiaja lõppu, kustutame nurjatu naise kogu eelneva elu? Aga kuidas on erafirmas?
Kui näiteks mind ülemus koondaks, kuid irvitaks samas, et mulle koondamishüvitist
ei maksa - sest nägu ei meeldi - ma lööks ta raisa maha, seadustele vilistades. Sest
kunagine kollegiaalsus ja inimlikkus tähendab ka midagi. Või ei tähenda?
k
kaarel/ 16. märts 2016, 11:24
kopeerin tais kommentaari, mille Evelyn Sepp oma FB-s avaldas. seal on üsna hästi ära seletatud asja tuum. ei midagi siiklikku, vaid täiesti loogiline lähtealus ja lahendus.
see ilmus seal eile.
Kuna teema - kes on Eesti Vabariigi Presidendi abikaasa, pälvib täna ja homme piisavalt palju tähelepanu, siis lisan ühe selgituse, mis kahjuks ÕL trükkimineku ajaks toimetuseni veel ei jõudnud, aga abiks ikkagi:
"Eesti on parlamentaarne Vabariik ja lisaks ka küllalt kaasaegne ning demokraatlik riik, kus töötamine on inimeste vaba tahe, nagu ka nende panus ühiskonda nn töövälisel ajal.
Presidendi ametihüvede seadus nagu pealkirigi viitab, reguleerib selle institutsiooni tööga seotud kulusid, kes valitakse. Põhiseaduslik institutsioon on Vabariigi President, mitte aga tema pereliikmed.
Sellest lihtsast loogikast tuleneb ka kõik muu, mis on küllalt hästi paigas ja mille ümber tegemiseks puudub igasugune vajadus ning põhjendus.
Presidendi abikaasa puhul lähtutakse sellest, et kui ta soovib täita mõningaid esinduskohustusi, siis on selleks ette nähtud kulude hüvitamise süsteem, ning kui mitte, siis ei seo teda Eesti maksumaksjaga midagi, sest esindustasu ei ole sissetuleku ega palgalisana käsitletav. Ei peagi olema. Oleks pisut isegi kohatu mõtestada, ja pakuks kindlasti irvhammastele liigset ainest, et mis on see töö, mille eest Eesti maksumaksja presidendi abikaasaks olemise eest peaks palka maksma ...
Ehk lihtsalt väljendudes - tänapäeval on täiesti aksepteeritav, et presidendi abikaasa jätkab oma igapäevast tööelu. Selle kohta on ka näide meilt endilt võtta.
Ja kui keegi otsustab jääda koduseks, pühenduda abikaasale, perele või millelegi muule, siis lahendatakse tema sisstulekuküsimused ka hiljem teise seaduse ja kokkulepete järgi ehk abikaasal võib tekkida oma koduse abikaasa osas ülalpidamiskohustus. Kindlasti aga ei käsitle neid suhteid presidendi ametihüvede seadus.
Muidugi on alati ja kõigil Eesti peredel, siinkohal ei ole presidendi pere erand, õigus otsustada, et võimaluste ja vajaduse korral jääb üks abikaasa koduseks ja mõistagi lahendab siis ka omakeskis majandusliku toimetuleku küsimused iseseisvalt. Küll aga on presidendi institutsioon Eesti olusid arvestades küllalt rikkalikult rahaliselt toetatud, et toimetulekuküsimust ei peaks tekkima, seega ka võimekus väärikalt oma tööd teha, pere eest hoolitseda ja riiki esindada ei peaks kuidagi ohtu sattuma.
Mõneti on räägitud sellest, kas lahutatud presidendi abikaasal peaks säilima mingi hüvitis. Nagu enne mainisin, ei ole esinduskulu sissetuleku kompensatsioon, palk, ega palgalisa, vaid lähtub konkreetsetest esindusfunktsioonidest ja aitab kompenseerida nendega kaasnevaid mõistlikke lisakulusid.
Siit ka loogika, et lahutatud abikaasa ei saa kuidagi esindada presidendi kaasana ega ekskaasana Vabariigi Presidenti ega Eesti Vabariiki, mistõttu ei kaasne tal sellega ka mingeid täiendavaid kulusid. Seega ei ole põhjendatud ka selle hüvitise maksmise jätkumine peale lahutust.
Presidendi abikaasa ei ole ega saagi olla palgaline ametikoht, sest lõpuks on meil pere- ja varasuhted reguleeritud teiste seadustega ja ma eelistaks, et need kohtleks abikaasasid võrdselt ja kohtleks võrdselt kõiki eesti mehi ja naisi. Ja on väga - väga kahetsusväärne, et eelmine esileedi ei ole peale kümmet aastat aru saanud, kust jookseb punane piir väärikuse, väikluse ja tõusliklikkuse vahel. See on mind häirinud aastaid, ja endalegi üllatuseks häirib ka tänast Õhtulehte lugedes.
ps. lisan ka selle, et minu kommentaari küsiti ja olen seda teemat ka varem olnud kohustatud kommenteerima põhjusel, et olen olnud selle teema põhiseaduskomisjonipoolne menetleja Riigikogus.

h
hea küll/ 15. märts 2016, 19:11
aga mismoodi eaka presidendi surma korral abikaasa saab toitjakaotuspensioni? See ka ju imelik, vananenud arusaam ning seadus. Peale selle peaks ajakirjanik vaatama, mitu viga on selles kirjutises.
k
keegi ei julge enam vist oma tütrele/ 15. märts 2016, 18:28
Evelyn nimeks panna, see nii lörtsitud nende kahe poolt
i
Ilvese liiderik elu ja naised ju mõlemad eelnevate abielude purustajad/ 15. märts 2016, 18:22
Ausalt öeldes ei vääri keegi neist kolmest eestlase kulul surmani parasiidina elamist.
k
küsin?/ 15. märts 2016, 18:11
Neile naistele on vaja hüvitisi`???? Aga mina ei saa oma vähihaiget naist õendushooldusse panna. Kurat küll.
õ
Õigus./ 15. märts 2016, 17:52
Kui presidendi proua oli sai seda pappi niigi üleliia ja ei vedanud ka presidendi tööaja lõpuni välja. Riigikogu tehku seadus ümber, nii, et mõni kuu presidendi proua olemine ka mingeid hüvesid ei pea saama.
j
jaahhhh.../ 15. märts 2016, 19:28
...tehku seadus nii,et evveliin käib joomingutel-aga hüvitused olgu olemas....
t
to: jaahhhh, 19:28/ 15. märts 2016, 20:04
Las LÕÕTSATÕMBAJA maksab "hüvitisi" Evelinile! Või saab kõiki "hüvesid" tasuta Evelini käest....? Või maksab Evelin hoopis peale....?
v
15. märts 2016, 20:23
Vot ei tea, uuri järgi.
t
Tean :-)/ 16. märts 2016, 10:34
Et noort meest omada, peabki vana naine peale maksma :-)
t
Tige kala/ 15. märts 2016, 17:50
Loomulikult ei pea maksma mingeid hüvitisi - saab aeg täis , siis nagu iga kurgimüüja leida - tööle või pensionile ( tavalisele muidugi ) kui vanus sealmaal
l
liis/ 15. märts 2016, 17:42
Selleks, et presidendiabikaasa (ka pärast ametiaja lõppu)ei peaks kunagi minema avalikkuse ette välja veninud dressides vms, selleks ongi ettenähtud taoline pension. Kunagi ei tea, mis elu toob, kuid nii säilitatkse vähemalt võimalus jääda väärikaks (muidugi juhul kui mõistetaks selle tähendust ja olulisust).
m
15. märts 2016, 17:54
mingu tööle, ega ta haige või vana ei ole. säästku nagu kõik inimesed ja võib-olla hakkab kunagi ka pensioni saama, kui siis veel makstakse.
ä
Ähh :-)/ 16. märts 2016, 10:36
Ta on harjunud tööd mitte tegema ja see naine ei hakka kunagi tööle. Millal siis erakliinik avatakse, vist sel kevadel? Oli selline jutt!
õ
õige muidugi/ 15. märts 2016, 17:35
Evelin Ilves peaks kiiresti tööle minema.
n
15. märts 2016, 17:55
no mida ta siis veel tahab? sissetulek ju olemas.
e
16. märts 2016, 07:55
Ega sinusuguste mõistus ei võtagi kinni, mida ta tahab. Enamus siin sellised, lihtsalt lahmijad, üks ees teised järel.
JA ikka Tartu arstiks / 15. märts 2016, 18:57
siis teenib oma oskustega ---piisavalt seda raha..
Meeste--arsti koht olevat täitsa vaba:
j
15. märts 2016, 20:13
Jaan, mine potilaadale oma meestearsti jutuga.

Õ
§/ 15. märts 2016, 17:02
h
15. märts 2016, 17:36
Hahahaa, suures hädas, kui vaja Evelini sõimata, hakatakse isegi Seppa kiitma. Tavaliselt tambitakse ju teda ka.
Õ
§/ 15. märts 2016, 17:02
v
veteran/ 15. märts 2016, 17:02
See, et nad on presidendi abikaasad, see ongi juba väga kõva hüvitus. Loomulikult on selline huvitav hüvitamine kuidagi kahtlase mekiga, ei ta ole almuse kerjamine, ei ole ka vargus- ühesõnaga- jama.
a
Aga.../ 15. märts 2016, 17:02
Milleks endisele Riigikogu liikmele eripension? Ta ju kah enam ei esinda?!
v
15. märts 2016, 17:34
Vot täpselt, küsiksin sama. See Sepp on viimasel ajal eriti ekspert-arvamusliider igas valdkonnas ja Evelini ihuajakirjanik, Vasli, ei lase muidugi juhust mööda.
j
jah/ 15. märts 2016, 20:03
Eesti vihkaja Dmitri Klenski saab samuti prisket riigikogulase pensioni ja kirub ikka edasi....
k
kaarel/ 15. märts 2016, 20:27
Riigikogu liikmetel pole juba tosin aastat mingeid eripensione. seda saavadki need ülemnõukogu-aegsed ja siis vist veel ühes kooseisus olnud.
t
tk/ 15. märts 2016, 17:00
huvitav miks presidendi abikaasale üldse midagi makstakse?
k
kodanik/ 15. märts 2016, 16:56
tegelikult ei peaks presidendi abikaasa mingit rahalist toetust sama,olgu see siis esinduskulu ,palk vm rahaline abi .Tema on lihtsalt presidendi abikaasa,mitte riigi funktsionär .Pealegi saab riigi esimene mees piisavalt suurt palka ja kompensatsioone,et sellest oma pere üleval pidada .Meie vaene ja õhuke riik pole nii rikas,et kaaskondlasi ka veel rahaga üle külvata Pigem oleks kaas aroll heategevus aga sed atehakse missioonitundest ja kehvakesi ise abistades,ka rahaliselt . Terve naine peaks ikka tööl käima,mitte kodus lebotama ja ootama,et raha sülle kukub Pealegi pole vaja aastaballil eputada ja end ehete ning hirmkalli tualetiga ehtida Tagasihoidlikkus on voorus ja kui inimesed saavad aru,et ka presidendiproua on üks meie seast,siis tõuseb austus kohe kordades . Muidusööjatele pole vajadust raha annetada.
h
huvitav/ 15. märts 2016, 16:47
kui Ilvest poleks teiseks ametiajaks tagasi valitud, siis Evelin oleks saanud seaduse järgse hüvitise, kuna täitis vastavaid kohustusi. Kas kahte valimisperioodi eraldi ei võeta?
m
maamiis/ 15. märts 2016, 17:52
olen asjast aru saanud ,et kui näiteks President Ilves otsustab veel neljas kord abielluda pärast oma ametiaja lõppu,siis saab selle esindustasu just see naine kes parajasti abielus on ,Presidendi ammet on ju ELUAEGNE ! seega ei loe kui mitu päeva "võimul " oldi.
k
Kaili/ 15. märts 2016, 16:45
Esimest korda elus olen Sepaga nõus.
m
15. märts 2016, 17:37
Muidugi, saab teist kiruda.

t
Toslem/ 15. märts 2016, 16:39
Aga löötsamehele lohutuspension?
j
Jah/ 15. märts 2016, 16:31
Ta vajab hüvitist oma eksmehe käest.
m
15. märts 2016, 17:38
p
Pahatahtlikkuse kehastus/ 15. märts 2016, 16:25
ja kadedus ajab sellist juttu. Presidendi proua on midagi muud olla kui koduperenaine!
j
jaa aaa/ 15. märts 2016, 23:43
presidendiproua ei ole ringi-siiasinna kargleja tüüp vaid elegantne daam. Evelinilves ongi see kaltsuturu dressides kaupleja- olemus hästi tabatud. Laisk ja mõttetu. Sirts siia, sirts sinna. Ahhhaaaa
b
Brunn/ 15. märts 2016, 16:25
Surm ja lahutus on eriasjad. Oleks ikka pidanud rohkem naine olema siis mees uut ei imusta.
v
vai ei iomusdtagi ????/ 15. märts 2016, 17:07
kas truu mees oleks pidanud Brüsselis ilma naeseta olema,Evku oli ju Erma Parkis.
b
15. märts 2016, 17:39
n
neiu Evelyn mõtleb kindlasti/ 15. märts 2016, 16:21
pr.Helle Meri peale ..... aga keegi pole ju keealnud neiul oma perekonnaseisu vahetada ,milleks kadestada
k
kepp/ 15. märts 2016, 16:18
See Sepa Evelin topib ennast igale poole aramust avaldama, sellel vanapiigal on suurusehullustus ja hirmus tähelepanuvajadus. See kunksmoor võiks küll vait olla, ammu temast juba kõrini, ikka jälle võtab sõna.
i
15. märts 2016, 17:39
j
jhg/ 15. märts 2016, 16:15
Evelin oleks pidanud oaml ajal tite tegema ja siis lahutuse andma. Leib 18 aastaks laual.
Uuele presidendikaasale mõtteainet.
n
noh/ 15. märts 2016, 16:09
poleks ta demonstratiivselt seal katusel amelenud.......mehel ei jäägi muud üle kui lahutus.
a
aga see aelemine ei maksnud tema truule abikaasaLE just röögatut summat/ 15. märts 2016, 16:22
ja isegi mitte abikaasa karmanist .
Olge roosa ja rahulik.
n
no/ 15. märts 2016, 17:00
Emand Ilves sai lahutusega 100 tuhat euri, mida oma akordionimängijaga luhvitada....
o
15. märts 2016, 17:40

m
milles süüdi/ 15. märts 2016, 16:05
E.Sepp, ta vahendas seaduspoolset vastust E.Ilvese artiklile, ehk rahuneb E.Ilves nüüd maha ja saab temast meedias rahu.
m
15. märts 2016, 17:42
s
Sepp/ 15. märts 2016, 18:43
tegi seda milleks talle korraldus anti, ta ei kirjutanud seda oma mõttena.
j
15. märts 2016, 20:19
Jah muidugi, Evelini ihuajakirjanik andis korralduse, muidu jääb tööpõld kesiseks ja ei saagi päevas mitut artiklit avaldada.
e
Evelin tappis mehes igasuguse iha/ 15. märts 2016, 16:02
n
noh/ 15. märts 2016, 15:57
Evelin Ilves, kas said vastuse, mine küpseta leiba mida keegi ei osta, riigi kulul said arstikutse, miks ei tööta.
m
miks ainult leiba?/ 15. märts 2016, 16:39
kas sa tema viiulikontserti ei tahagi kuulata? Päris huvitav oleks veel karmoška ja viiul koos!
n
noh/ 15. märts 2016, 15:57
Evelin Ilves, kas said vastuse, mine küpseta leiba mida keegi ei osta, riigi kulul said arstikutse, miks ei tööta.
t
turteltui/ 15. märts 2016, 15:45
E.Sepp mingi arvamusliider või?
n
Naine ilma meheta ja lasteta kui peldiku seina äärde unustetud tühi kott / 15. märts 2016, 15:50
Tappev vanatüdrukutest krõnksmoor-kuivikute kadedus!
m
Mida/ 15. märts 2016, 15:44
siis Ieva esindab ,varsti endist presidenti kui ametiaeg läbi saab, rahaahnusel ei ole piire.
k
küsiks laiemalt/ 15. märts 2016, 16:02
Mida või keda esindab endine president? Endised esindavad ise ennast ja milleks neile riigi poolt veel hüvitised kuni surmani.
p
Paras paar/ 15. märts 2016, 15:37
Need kaks Eveli(y)ni. Tähelepanu vajadus tapab.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee