Eesti uudised

Evelin Ilves peab ebaõiglaseks, et presidendi uus kaasa maksumaksja rahaga üle külvatakse

Karoliina Vasli, 15. märts 2016, 06:00

436 KOMMENTAARI

p
President/ 20. märts 2016, 12:46
ju ütles avalikult,et ühtki senti maksumaksja raha ei lähe Ieva peale.
k
kui/ 18. märts 2016, 15:21
veab, võime varsti üleval pidada habemega esimest leedit või päris karvast. Pigem arvan, et enne see värk leiab lõpu.
k
kilplaste/ 18. märts 2016, 15:17
maal läks suureks sebimiseks, varsti peame üleval kogu haaremit
e
Eit/ 17. märts 2016, 21:51
Põhimõtteliselt on Evelinil õigus. Presidendiprouaks olekut ja selle tasustamist tuleks ümber vaadata.
Hetkel ei ole see õiglane. Hüvedelt ei läinud maha makse, seega on 9 aastat korstnasse kirjutatud - pensionistaaži selle eest ei tule. Ravikindlustust ka ei saanud. Ametiaja järgset hüvist ka mitte.
See süsteem tuleb muuta.
Mis puutub aga Eesti märki, siis paremat ja odavamat pole seni tehtud.
k
Kui ta selle/ 17. märts 2016, 06:44
italjano makaronoga seal Solarises ol kardan et ta sai ka selle eest raha et presidenti mainet parandada kes oli samal ajaö Riias nn ametlikul visiidil. Ka tuleb tunda kaasa alkoholilembese mehe naisele. On mis on aga Evelin teab kes on tema lapse isa!
m
Mari/ 16. märts 2016, 23:54
Mind on äratüüdanud Evelin Ilves. Palun kuulutage talle boikott!
m
Marko/ 16. märts 2016, 22:12
o
Oh teid, kade ? / 16. märts 2016, 20:27
Kas see on siis normaalne et tehti kiired pulmad et saaks eestist papi kätte ja siis pole tal seda nätsu närivat vanatoi enam vaja. Aga nii kaugele teie ajud ei küündi. Saaks laimata, vat see on hea tegevus.

s
Staar prouale./ 16. märts 2016, 18:51
Hale ja madal ja mage pealigi. Olla nii sapine ja kade. Võiks ju tööle minna. Ja kui oleks olnud presidendiproua edasi, kas me siis sellist laulu ka kuulnud oleks ? Vaevalt.
e
ekstaole/ 16. märts 2016, 15:16
k
kodanik naine/ 16. märts 2016, 11:37
arusaamatu on, miks üldse peab presidendile seksiteenust osutava naise kohe eluaegsele ülevalpidamisele võtma? Presidendi abikaasa staatus olnuks ju ikka midagi muud, see eeldaks, et naine on presidendiga koos nö algusest lõpuni, aga kui nüüd sellist traditsioonilist perekonnaelu enam vajalikuks ja normaalseks ei peeta, tuleb ka presidendi ajutiste voodikaaslaste ülevalpidamine lõpetada, mõttetu on siinkohal veel arutada, milline presidendi küljesoojendaja rohkem rahva raha väärib.
h
Hell/ 16. märts 2016, 11:29
Sellist maksumaksja raha laristamist nagu toimus Evelini ajal, pole enne ega arvatavasti tule ka tulevikus. Need hirmkallid tualetid, üüratus kogusese disainerehteid, iluopid ja väljamaa reisid, kas need polnud laristamine. Ja kuidas veel! Selline sõnavõtt Evelini poolt on ülimalt kohatu ja lausa nõme.
t
täpsustaks/ 16. märts 2016, 21:23
neid riideid võid mingi hetk muuseumis vaatamas käia - endale ta neid ei saa. Tegu on Eesti disainerite imelise loominguga, mite lätlaste kott-kleidiga. Disainerehted jäävad samuti riigile, meeldivamad ostis Evelin oma rahaga välja. Seda, et ta sinu raha eest iluoppe tegi või sinu raha eest reisimas käis, vajaks tõestamist.
Oma peer pidada ikka magus nuusutada olema...kas oma sapp mekib ka hää?
a
arvamus/ 16. märts 2016, 10:07
Oleks aeg ikka tööle minna, mitte unistada edasi vaese maksumaksja raha niisama kulutamisest.
m
Ma/ 16. märts 2016, 09:56
palun Teid, Eveli(y?)n, rahunege juba maha, läks nagu läks, ega tagasiteed enam pole, nii, nagu juhtus siis, kui Teie THI RAJALT MAHA võtsite ... Tuletage meelde, kuidas käitus härra esimene abikaasa ja veel 2-e väikese lapsega, Teil ainult 1. Ega te juhuslikult ei arva, et temal kerge ja mõnus oli olla ? Teie antud artiklile on vastukaja väga suur, nagu näete, (kui loete neid k.m-e ja kui ise ei loe, siis ehk mõni sõber ikka) ja siin annab rahvas lõviosas Teile ka head nõu ... TALITAGE ARUKALT - KÕRGELT KUKKUMINE ON TÕESTI ALATI OLNUD AI-AI KUI V A L U S ! Aga elate üle, pole neid aastaid veel nii palju ühti, et põdema võtaks. Ja OMA AINUKE IHUVILI TOOGE VÕÕRASEMA JUUREST ÄRA JA KOHE! SEST SAATUS MAKSAB SELLE RONGAEMAKS oleku Teile hiljem VÄGA-VÄGA VALUSALT kätte, ärge unustage neid sõnu ... Ja ega pikk jutt ei aita siin midagi - nii , et
1. Tütar kohe koju ema juurde (loomulikult, kui vanemlikud õigused veel ära võetud pole ???)
2. Pöörduda kas psühholoogi või isegi psühhiaatri poole, enne, kui hilja pole...
3. Asuda täiskohaga tööle, mitte tegeleda niisama tilu-liluga.
4. Lahkuda koos lapsega Eestist, seniks, kuni hing saab rahu ja "tuulepuhang" suunda muudab, laps
kohaneb igas keeleruumis üllatavalt kiiresti.
Uskuge, küll kõik PAIKA LOKSUB, ehk jõuate veel mitu korda taas-abielludagi ja elu nautida, muidu jäätegi n e n d e elu vesise suuga pealt vaatama, milleks ?
OSUSEID SAATE LANGETADA VAID TEIE ISIKLIKULT, kuid häid soovitusi on siin Teile jaganud paljud. A R U K A T ja K O H E S T OTSUSTAMIST-TEGUTSEMIST TEILE !
e
ei vaja dante teie soovitusi/ 16. märts 2016, 10:46
Kas Te ei arva, et ühe 50.a. inimese ümber koolitamine on aja raiskamine.Mida pole olnud,seda ei tule kunagi ja vägisi juurde ei lisa mingi valemiga.Ikka mina ja maailm, pidevalt pildil ja targutamas teemadel,mis endale sugugi au ei teinud.Mõelgu nüüd need miljonid omale mõttes tasku,mis tuulde lennanud ja olgu vait. Eriti räige on,et laps ka isajuures,kui see tõsi on.
l
lapsega lahkumiseks/ 16. märts 2016, 10:46
peab olema isa sellega päri, hea on anda nöu, kuid selleks peab teadma ka seadusi. E. Ilves soovis oma firmat teha, miks ta peaks lahkuma Eestist, pigem peaksid lahkuma vöörad.
m
Ma-le/ 16. märts 2016, 10:58
Evelin oli igati ilusam ja parem presidendi abikaasa kui see naabrinaine jeeva. Evelin ei ole midagi halvasti öelnud. Ja kuidas nad oma ühist last kasvatavad kelle juures on ja ei ole, ei ole sinu otsustada ja käskusid ei anda. Mina olen vanaema ja ütlen, et minul on Evelinist kahju. Mõistan täielikult hukka selle kikilipsu kandja. Evelinile suur tänu et seisis laste tervise eest ja valgustas meie tootjate möödalaskmisi. Evelinile peaks tänu medali andma vapruse eest, et oli nõus lahutusega. See oli ikka väga julm Ilvese poolt nõuda lahutust kui just Evelin ise ei nõudnud.
o
OO taevas .../ 17. märts 2016, 10:25
Ühte 50 a. mutti veel ümber koolitada,jookske parem vasikaga võidu.Sellest samusest pole kunagi saia saanud, ega hakka kunagi saama. Oma miljonite laristamine jätkub veel tänagi kirbukal,millest siin rääkida.Mokk võiks ikka päris maas olla aga ei, klähvin ikka veel.Lapski unustatud vanamehe juurde, ise väänleb lõõtsa saatel tantra- puntrat.
v
vanaema/ 17. märts 2016, 11:33
Minu poolt 100+. Saage aru, Evelin, te saite seda, mida oli ettenähtud saada teie tegude eest. Ja teie asendaja saab ka kõike sama. See on elu seadus. Mitte midagi uut.
h
ha-ha-haaa/ 16. märts 2016, 05:25
Nüüd siis tuli maksumaksja meelde? Siis kui ise ärmatas ja wellcometas jäi õigust ülegai. Ise kah aru saate, kogu see punt ladvikus, millised te olete? Madalad ja silmakirjalikud. Ptü!
t
täpsustan/ 16. märts 2016, 21:24
Kas Ärma jäi talle? Ei. Tema ehitas selle üles hoole ja armastusega oma armastatud abikaasale ja jäi kõigest ilma. Kas jõuab kohale, et lihtne Eesti maatüdruk lükati USA onu poolt osavalt tanki. Kui enam vaja polnud, siis pidi lahutuse süü ka enda peale võtma.
k
Karin/ 16. märts 2016, 02:45
Eks Evelini halvustavad siin palgalised kommentaatorid, kes saavad Evelini laimamise eest palka.
Häbiväärne !
t
Tunne eesti keelt:/ 16. märts 2016, 05:29
Laimama - kellegi kohta valet, häbistavat väljamõeldist levitama. On see siis laim, kui TÕTT räägitakse?
k
16. märts 2016, 08:00
Kõik ei ole ehk palgalised, osa on lihtsalt piiratud mõtlemisega ullikesed.
i
16. märts 2016, 09:17
p
pole sa mingi karin...Jämejala öövaht/ 16. märts 2016, 10:05
Totakas,tee silmad lahti ja mõtle kainelt.Kes seda raha kõigerohkem on tuulde loopinud?Siin pole midagi halvustada,palgid oma silmades ei võimalda enam tõde mäletada,variser kuubis.Ei häbi ega au,ei lõpe see jänki trall ka juba ükskord ära.Mõelda vaid,kogu Eesti nüüd äkki palgalised,kes sa siis ise oled?
t
to / 16. märts 2016, 14:39
Karin...mis palgalised???.... inimesed ei uskunud enne, milline see Evelin on! Nüüd nähakse, milline labane ja häbiväärne ta on!

h
heiki herman soome/ 15. märts 2016, 23:03
tundub, et Evelin Ilvest on tabanud totaalne mälukaotus...
kas Evelin Ilvest on tabanud totaalne mälukaotus?
ehk on tegemist vihakadedusega...
kui pole tegemist ei ühe ega teisega, siis tekib küsimus,
kuidas äkki on tekkinud Evelin Ilveses õiglustunne ja ausus?...
s
see/ 16. märts 2016, 06:31
on maakeeles " v..uviha ".
k
16. märts 2016, 08:05
Kui sinu töökoht kaob, teistele makstakse seetõttu hüvitist ja ainult sinule jäetakse maksmata, kas oled sellega rahul? Kisad mis hirmus, kindel see.
e
15. märts 2016, 22:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas / 16. märts 2016, 11:01
sa ei tea kui on kusekõva siis KUSIK mine kusele.
d
drrrr/ 15. märts 2016, 22:23
No aga hakka ise uueks presidendiks, siis saad pensioni ka.
l
loll/ 15. märts 2016, 22:05
lollidelt peabki raha üra vötma
o
Olid/ 15. märts 2016, 20:58
kunagi kräpp-kommid… Sõimamise peale sai nendest kräppidest lahti ja asemele tulid veidi tervislikuma sisuga..
Sama peaks ka tegema Kalevite rahva presidendiga.
l
Lumememm/ 15. märts 2016, 20:40
Aga elu ju ongi ebaõiglane...
Või arvab keegi, et on õiglane kui:
1) Riigikogus istujad (kes isegi seal ei istu, sest nad puuduvad) maksavad oma kosmilisi arveid autodele, elamispinnale ja restoranis söömistele rahva rahaga. Aga tublid inimesed, nagu eilses Kodutunde saates 5 lapse isa keda on tubliduse eest korduvalt kutsutud presidendi vastuvõtule peab ukerdama oma ratastooliga poris, et üle õue pesema saada.
2)Maakoolides käivad lapsed paljajalu kehalise kasvatuse tunnis, sest vanemad ei jaksa spordijalanõusid osta. President tellib endale aga nimelise puidust käekella.
3) Vanainimene tuleb mulle töö juurde, näitab peopesas 1 eurot ja 80 senti ja küsib minult : Kuidas ma sellega kuu lõpuni hakkama saan? Ta kasvatab ka oma teismelist lapselast. Mina ei oska talle vastata.
Ma võin selliseid lugusid rääkida siin hommikuni, aga ilmselt sellest suurt midagi ei muutu ja Kustutaja võib-olla kustutab mõne minuti pärast ära ka...
ü
ühest s.tast teise,/ 15. märts 2016, 21:17
kahju,et asi nii on läinud.Kui veel mäletate,Õhtukas soigusime.et kui kehv elu ikka on,kõik peame Moskvas kooskõlastama.Nüüd keegi ei kooskõlasta midagi,vaid saame ainult Brüsselist ettekirjutisi,mida peame täitma.
Ja ikka tallab võõras sõdurisaabas Eestimaad,vahet pole,on see saabas või kirsa.Tähtis on see,et on võõras.Kahju,et meil on oma riik ainult unelmates.
t
to : Lumememm/ 16. märts 2016, 16:53
ei ole kustutet. sinu jutt.
elu on jah ülekohtune.
lisan mõne oma mõtte ka :
1) Kilingi - Nõmme 5 lapse pere pole enam ammu 5 lapsega. sest osad suured ( 1 tütar pole üldse Riho jagu ja tütar põgeneski seepärast omal ajal kodust oma hästi vana vanaema manu) . kodu sealaut. kui kodu sealaut. siis on suht nõme särada Presidendi vastuvõttudel. nad said omal ajal ka suure annetuse. millega mitte midagi tarka ette võtta ei suudetud. kõik pole must-valge. isegi mitte Kodutundes ( meenutan saate enda räpaseid telgitaguseid )
2) on olemas poed. kust saab spordi jalanõud sentide eest. Pärnus selliseid mitu poodi. Humana teeb iga kuu lõpu-müüke. kust saab 5 toodet kokku 3 € eest.
3) vanainimestel on säästud. nad ei raatsi vaid seda tunnistada. neile meeldib kerjata kaastunnet. teismelise lapse-lapse pealt maksab KOV ka toetust / vajaduspõhine peretoetus 45 € / ja riik siis 50 € . kokku teeb see 95 €. pension on sel vanuril kah olemas. aprillis see ca 6 % ka tõuseb. miks ei saa see lapselaps alimente oma vanematelt ? / toitjakaotus-pensioni vms. ? /
Lõpetuseks. ka minu jutt võib minna kustutamisele.
ma ei soovi halvasti öelda. tahan vaid . et sa mõistaks. asjad pole mitte kunagi nii. nagu need sulle tunduvad. seda sa peaksid olema aga juba õppinud.
3 lapse üksikema / läbi käinud nii vedelast kui paksust/
Kõike ilusat sulle ! :)

p
Proua / 15. märts 2016, 20:09
Evelin INT-LAMBOT-ILVES ! Ma palun, tehke see heategu Eesti rahvale tänutäheks selle eest , et see rahvas pidas ju auga teid aastaid ülal - LÕPETAGE SEE PIDEV MEEDIAS FIGUREERIMINE !
PALUN, TÕMBUGE TAGASI KÕIGEST SELLEST, MIS OLI ja NÜÜD ON MÖÖDANIK ! Katsuge minna PÄRIS TÖÖLE, mööduvad päevad asisemalt - ON TEIL PAREM JA RAHVAL SAMUTI . Miks Te lasete enda kallal haukuda ? Ma ei usu, et see teile meeldib, minule küll mitte. ON AEG ELUS UUS LEHEKÜLG KEERATA JA PEA PÜSTI EDASI ELADA JUBA KASVÕI OMA AINUKESE TÜTRE NIMEL ! Kas ma ütlesin midagi valesti ? Edu teile. Ilusat saabuvat kevadet kõigile Eestimaalastele!
M
A/ 15. märts 2016, 20:37
Mis asi vahepeal röökima võtab? Munad kruustangide vahel?
a
Ai, sorry/ 15. märts 2016, 20:39
o
Keegi / 15. märts 2016, 22:59
t
to Proua/ 16. märts 2016, 00:40
Mis sul häda on ?
Mina loen heameelega Evelini tegemistest.
Lisaks on Evelinil igati õigus.
m
mall/ 16. märts 2016, 09:54
m
mis teha kui mõistust ei ole/ 15. märts 2016, 19:31
poleks pidanud seal solarise katusel amelema. kui tahtsid raha siis oleks pidanud ikka hambad ristis tondiga lõpuni ära kannatama. kas ullikene mõtles tõesti, et hakkab avalikult meelt avaldama, siis l.tutav president läheb härdaks ja hakkab jälle vana tüütuksmuutunud naist poputama? osta aju omale.
t
to 19. 31/ 16. märts 2016, 00:35
Ilves oli ju see, kes leidis endale Ieva.
Evelin läks katusele meeleheitest Ilvese käitumise pärast.
k
kas sul on aju/ 16. märts 2016, 20:23
on ju räägitud, et vanamehei oli ammu juba suhe.
p
pihkva oblasti kuberner/ 15. märts 2016, 19:06
vahetab naisi nagu ise tahab
m
marks/ 15. märts 2016, 19:02
Suht sandisti serveeritud loba. Polnud se presidendipaar nii ausad kumbgi, üks tampis Riia vahet plikal sabas , teine tegi siin aega parajaks. Juhtus nii et Evelin muutus olude sunnil hoolimatuks . Aga see sup ei algand selle skandaaliga, tükk maad varem . Lihtsalt kukkus sandisti välja. Kikilipsule tõmmati "müts" pähe , vanal vunts viiesaja peal, vana mees saage aru, aga hindas vist ennast üle. Postimehe artikklis enne pulmi väitis kikilips et uus naine mingeid soodustusi ei soovi, ja Evelin olla saanud suure sumaka , kompensatsiooniks. Kust siis nüüd need mured maksumaksja raha järele, kõik lubadused ja saadud sumakad ununenud. Seadus lubab , andge nüüd siia, lõptulemus. Aga jah oled harjunud laiutama, ei oskagi väikese rahaga läbi tulla.Lubadused, Lubadused Lubadused?
i
imelik/ 15. märts 2016, 18:43
Evelin võiks võtta eeskuju hr Ilvese esimesest naisest, kes taandus vaikselt ja väärikalt, kui Evelin tema abielu lõhkus.
m
mul oleks kohe näide tuua,/ 15. märts 2016, 19:44
kus noor naine lõhkus kolme lapse isa pereelu,mees lasi jalga aga sellega pole asi lõppenud ja kõik kordus.Nii et sai see abielulõhkuja samuti omad vitsad.
Täitsa võib juhtuda,et see "president" jõuab veel kolmanda naise võtta.
Naera herneks,on pullimehed(naised).
m
mis?/ 15. märts 2016, 19:50
s
15. märts 2016, 20:31
Sul on arvutamine sassi läinud, pole siin enam midagi võib juhtuda, ongi ju kolmas naine
m
mis, mõttes/ 15. märts 2016, 21:06
aega ju veel on,titte sappa ehk ei jõua enam kellegile teha,
aga asi see uus naine võtta ole.Kuu ajaga võib ju uue juuditüdruku leida ja noorema.
k
KOLMANDA EESTI PRESIDENDIKS OLEMISE AJAL/ 15. märts 2016, 21:52
kes neid teisi teab ja ega tahagi.
o
on ju kirjas,et "president",mitte THI./ 15. märts 2016, 21:56
kolmanda esileedi,nii oleks täpsem.Vastasel juhul võib olla,et keegi ei saa aru-
c
Cc/ 15. märts 2016, 20:03
Haridusel ja haritusel on vahe. Kummardan selle esimese ja tasakaaluka inimhing ees.
c
Cc/ 15. märts 2016, 20:03
Haridusel ja haritusel on vahe. Kummardan selle esimese ja tasakaaluka inimhing ees.
p
15. märts 2016, 20:31
Palju sa ikka kummardad?
l
Lugeja/ 15. märts 2016, 18:33
Sa pole enam presidendi abikaasa. Unusta juba ära.Oled maksumaksjate raha peal aastaid lulli löönud ja seda tuulde lasknud.Isegi kleite ei jõudnud endale muretseda. Praegune abikaasa aga jõuab ja on igati kena inimene. Said veel arstikoolituse maksumaksja raha eest.Mine siis tööle. Oma silmas palki ei näe aga teise silmas pindu näeb hästi.
e
evelin on jah / 15. märts 2016, 19:13
küllalt lulli löönud. samas mina ei usu, et evelin päriselt ka midagi elu lõpuni ei saa. ta on ju olnud terve ühe presidendi ametiajaaja ära olnud abikaasa otsast lõpuni.
e
eks kade olegi see/ 15. märts 2016, 18:22
kes just laristamise sõltuvusest "vabanes". Kui takkajärgi tarkus on täppisteadus, siis võib kodanik Evelini isegi õppimisvõimeliseks pidada. Töö ootab, kodanike kulul arstikutse saanu! Või on lullilöömine, sh Buduaari laadal, nii naha vahele pugenud, et reaalsuse taju ongi kadunud. Ehk on aeg riigi presidendi institutsiooni ja selle rahastamise alusedki üle vaadata. Kõrgeima võimu kandjaks olla rahvas, Eesti Vabariigi Põhiseaduse järgi, aga sedasama presidentigi ei lasta enam valida. Kelle huvides see kord ja kaasnev raha raiskamine on - rahvas ja selle esinduskogu vaatavad pealt, kuidas president ja täitevvõimu pealik teineteise võidu uute "mänguasjadega" tööl? eputavad. Pill tulevat ka pika ilu peale, ehk tegeleks oma ametiajal eelkõige riigi ja rahva heaolu nimel ja täie vastutusega. Kaadris ikka ainult uued ja uuemad naised, kutsikad, kellad, laenud jne.
m
Maamees/ 15. märts 2016, 18:16
Kadeduse uss närib seda Evelini muud ei midagi.

h
Huugo/ 15. märts 2016, 17:58
Jura jura vastu-:) Blondiin kes polegi sünnilt blondiin sõidab Riiast päevinäinud VAZiga blondiinide kokkutulekult koju ja kuulab FM raadiot. Diktor ütleb - te kuulate Raadio 2te. Blondiin viskab pilgu tagasivaatepeeglisse kohendab soengut ja pomiseb heldinult - kust nad küll teavad, et ma just Raadio 2te kuulan
t
Tige kala/ 15. märts 2016, 17:53
Kõik sellised hüvitised tuleb kiirkorras kaotada . Mida see püksikumm vingub - kerigu tööle !
l
liinitööline/ 15. märts 2016, 17:23
h
huugo rets/ 15. märts 2016, 17:22
miks kajastada iga päev mingi keskpärase pagari tegemisi!?
k
kommentaar/ 15. märts 2016, 17:03
Eesti naiste saamahimu ületab kõik piirid, kaua võib?
s
15. märts 2016, 17:44
o
Otu/ 15. märts 2016, 17:00
Panen ette see summa jagada 60/50 ja panna keeld, et ametiajal ei tohi president üle kahe korra naist võtta. Või siis erandiklausel , et kolmel korral jaguneb summa 50/30/40. Et keskmine saaks veits vähem. Mina tean miks !
o
Otule/ 15. märts 2016, 19:49
Aga mina ei tea,miks siis ikkagi?
h
hm/ 16. märts 2016, 18:29
mis summat sa jagad? 60 pluss 50 kokku 110. No nii vähese pärast ei tasu vinguda küll. Ja see alumine summa oleks kokku 120?
m
Mari-ann/ 15. märts 2016, 16:39
Tõesti, Evelin, rahune maha ja katsu väärikas olla. Tuleb lihtsalt leppida sellega, et Toomasel on nüüd uus, targem ja väärikam ja ilusam naine. Püüa eluga edasi minna!
a
Artiklit lõpuni lugeda ei saa/ 15. märts 2016, 16:44
Kas seal on kirjutatud, et Evelin Ilves alustas selle diskussiooni?
Või hoopis küsiti tema arvamust?
Kumbki naine pole ülalpidamist väärt!
m
15. märts 2016, 17:47
Midagi ei algatanud Evelin, see seaduseeelnõu on EKRE poolt Riigikogule esitatud. Ju küsiti arvamust ja nüüd "ajakirjanik" sätib sellise pealkirja, et ikka rohkem soppa lendaks.Madal värk.
a
AGA..../ 15. märts 2016, 16:51
Asi vist hetkel polegi Evelinis - tema ei saa nii kui nii mingit hüvitist. Aga presidendi uus kaasa ei peaks samuti oma elu lõpuni mingit hüvitist saama, kuigi tundub , et just seetõttu neil abisellumisega tuli takus oligi . Me ju teame , miks see hüvitise seadus üldse tehti - on aeg see ümber teha.
k
Kas DNA tehti?/ 16. märts 2016, 08:24
Või vingerdas ütk sedasi alimentide maksmisest!?
t
Targem kindlasti/ 15. märts 2016, 17:01
Aga mis mõõdupuuga see väärikus paika pannakse - üksikema, teise lapse ise teadmata (vähemalt eestlastele). Mis elu on elanud, eestlased ei tea nagu ei tea ka Ilvese nooruaastates midagi.
Ilu on vaataja silmades. Ei kommenteeri ...
k
KUS ON ÕIGLUS? / 15. märts 2016, 16:36
Saage aru, et Evelin ei aja taga mitte raha, vaid õiglust, sest see läti tibi hakkab vaid 6- kuu "ilusolemise" eest saama eluaegset hüvitist. Vanal Tomil on kõik läbi mõeldud....
k
15. märts 2016, 17:01
kui evelin pani tommi kõrvalt, siis mida ta veel loodab?
ä
15. märts 2016, 17:49
m
mida/ 15. märts 2016, 17:02
kui evelin tommi kõrvalt pani, siis mida evelinil ikka loota on?

j
Juku/ 15. märts 2016, 16:35
Evelin tegi Solarisele ülemaailmset reklaami. Kas ärimehed talle selle eest eluaegset toetust ei maksagi?
k
Kunnar/ 15. märts 2016, 16:30
Läks trumm ja pulgad ka. Oled tavaline eesti kodanik nagu näiteks kopli Sveta.
j
Jobu/ 15. märts 2016, 16:28
Evelin võib ju kohtu kaudu presidendilt lapsele elatisraha ehk alimente taotleda.
m
Mida võib Ieva Kupce omalaste isadelt/ 15. märts 2016, 19:56
samuti nõuda aga ei,ikka sealt kust on võimalik rohkem ammutada.
o
oma/ 15. märts 2016, 16:27
Minul nendest naistest sügavalt ükskõik ,olgu ta Eveliena või Ievalina ,aga meie kikimiki võiks küll midagi Eesti RAHVA jaoks ka teha ,et oma tohutu palk seda ka õigustaks. Siiani ta ju ainult on osanud Eestlasi sõimata ja kõiges süüdistada. Presidendil minu arust peaks olema teine kohustus ,ikka rahvast esindada ,mitte halvustada.
n
Nüüd Evelin oled lihtlabane Köögi - Kata/ 15. märts 2016, 16:10
k
katel/ 16. märts 2016, 14:25
pudru keetja ja ei midagi rohkemat
k
katel/ 16. märts 2016, 14:29
pudru tahab ikka enne söömist keeta, Tean , et mu kommetaare läbi ei lasta, need on liiga otse tõele näkku vaatamised. See on siis meie sõnavaduse tase,Moderaaroritele oma lõbu. Lollpead.
e
eit/ 15. märts 2016, 15:57
lugesin teisi kommentaare ka . meil on 80% pensionäre 20% pensioniraha jagajad . see presidendi institutsiooni rahastamine ei puutu teistesse eelarvetesse . mida te vingute ? evelin ajagu ise oma asju . kõrgelt kukkuda , mõtlen solarist , on ikka raske ... elage oma elu . paljud maksavad riigile väga suuri makse ja ei tao kusagil trummi , et nad on maksumaksjad , mida see väikesepalgaliste vägi siin halab ? evelinile tuleks anda tema saadud esindustasu alusel pensioniaastad , see oleks minu meelest õiglane .
s
15. märts 2016, 16:21
Suured "maksumaksjad" on tavaliselt ise enamuses riigiabi saajad.
e
eit/ 15. märts 2016, 21:39
olen seesama 72 eit , selleks see pensionite näide . evelin peaks olema välja teeninud esindustasudega elatud aastate eest pensioniosa . aga me ei pea tema elu elama , teda parastama , armastama ega vihkama . mulle meeldib see hulk miinuseid mulle , see näitab , et loetud tekstist ei saadud aru . ausalt , kes see vanainimese juttu üldse kuulab . elan koos 19 ja 17 aastase pojatütrega ja ma natuke noorte juttu ja mõtteid jagan , hoian end vormis . ärge kritiseerige evelini , las ta elab jumala rahus ega tal kerge ole .
e
eit/ 15. märts 2016, 15:43
pärast kaklust rusikatega ei vehita . no mida sa ronisid sinna solarise katusele ? ma arvan , et kuna evelin oli hõivatud , siis võiks talle anda selle eest tööstaa
t
teerull/ 15. märts 2016, 16:41
üldiselt ei ole nii, et kui üks inimene teisest teerulliga üle sõidab, et seda nimetatakse "kakluseks". Võiks selle idiootse kõnekäänu kordamise juba ära lõpetada.
M
.../ 15. märts 2016, 15:40
Me töötame selleks, et seda võõrast inimest üleval pidada??
e
eit/ 15. märts 2016, 15:59
kogu riigi eelarve tuleb kokku maksudest .

n
Nagu presidendikantselei/ 15. märts 2016, 15:21
esindaja jutust selgub, on see abikaasale ettenähtud hüvitis selle jaoks, et olla oma mehe esindaja, ka siis kui president on ametiaja lõpetanud. Et ta jääb eluks ajaks presidendi, ehkki ex tiitlit kandma ja temaga parajasti ametlikus abielus olev naine saabki selle esindushüvitise. Mul tekib ainult sel juhul küsimus, kui see ametlikus abielus olev naine ei ela presidendiga koos ja president on hoopis koos mingi noore ja uue armukesega, kes siis selle raha saab, kas uus armuke, kes tegelikult ta esindajana teda saadab või lahutamata ametlik abikaasa, kes kuagil X kohas elab. Igaljuhul segane kammajjaa...aga kantselei pöördumistest polegi kunagi midagi võimalik aru saada.
i
ikka on/ 15. märts 2016, 15:28
minu meelest on alati kantselei pöördumistest võimalik midagi aru saada. seda, et valetavad :D
p
Peale ametiaja/ 15. märts 2016, 15:16
löppu ei pea kumbki ,ei president ega ka abikaasa saama mingit hyvitist, sest töö on löppenud. Niigi tulevad neile eripensionid ja muu ja vigased pole ka ,et ei saa tööd teha nagu teised inimesed. Sellised lollid seadused tuleb kiiremas korras ringi muuta, et mitte mönitada tööinimesi.
u
urr/ 15. märts 2016, 15:07
Eneseuhkust võiks olla niigi palju, et selliseid probleeme leheveergudel ei tõstataks. See devalveerib lõplikult Evelini väga madalale kursile, samuti ei ole tark tegu käia kaltsuturgudel ja välja näha nagu dressinimene.
Üleüldse on makstav hüvitis liiast.
n
nagu venemaa uusrikas,/ 15. märts 2016, 14:41
kõik sõrmused, niipalju kui neid on, kõik korraga kasutusse.
A
.../ 15. märts 2016, 15:05
Aga eesti uusrikas missugune sinu arust välja näeb?
e
evelini käekesed/ 15. märts 2016, 14:35
näevad vatti selle metalli all, treenib end tõstjaks vist?
o
oeh/ 15. märts 2016, 14:25
ex-kaasa leidis jälle põhjust pildile trügida, ehkki peaks juba teadma et oma pidevate esinemistega meedias pole poolehoidjaid võitnud sest selline esinemine näitab väärikuse kaotust, kui seda kunagi ongi olnud, võrreldes praeguse presidendi kaasaga, kes ise oma perele elatist teenib ja näib intelligentse inimesena.
h
15. märts 2016, 15:29
i
ilus tüdruk/ 15. märts 2016, 14:20
Kas Eestimaal elab leedisid`? Kes andis õiguse nimetada ühe põhjamaise väikeriigi presidendi abikaasat esileediks? Ja nüüd on siis Evelin Ilves tagaleedi? Evelin Ilves on ehk Dame? No mitte Inglise kuninganna poolt antud nimetuse ärateeeninuna vaid ISE nimetab end ka Dame Evelin Lambot Ilves! Lulli löödud ja esitühikarglejaks said olla ikka väga kõvade rahade eest aga nüüd....... Tööle on vaja minna, evelin, tööle ja ISE teenida elatist. Ehtne kadedus lõi välja ja hing ei anna rahu...peab
avaldama meedias ja seega end veeeeelgi lollimaks tegema. Oh! Jaaa, Ieva on olnud presidendiga abielus lühikest aega aga vaese evelini viha ei anna järele....eks teatakse sedagi, milline!!!! käitumine oli sul Ärma talus! Kaltsukas oma kaltse müües olid päris tasemel kaltsunaine.
k
15. märts 2016, 15:30
Kas sa seal kaltsukas teisi "tasemel" kaltsunaisi ka kohtasid või oli Evelin üksinda?
n
niisiis/ 16. märts 2016, 00:03
kõik teised oma vanade asjade müüjad on nagu on , avaldatud piltide järgi. Ise ma sellistes kohtades ei käi. Kui sa, juhtumisi, oled olnud riigi presidendi abikaaa, ole siis tasemel, mitte kummalises dressikombinatsioonis, milles ei kõlba tänavale minna... kilinadkulinad üksteise otsas...tühi tünn kõliseb...stupid woman.
i
16. märts 2016, 08:09
Ise te kaagutate iga päev, et ta on nüüd tavaline inimene.
v
Vabariigi Presidendi ametihüve seadus/ 15. märts 2016, 14:12
https://www.riigiteataja.ee/redaktsioonide_vordlus.html?grupiId=160865&vasakAktId=13153909
Ega see EKRE algatatud eelnõu ka õige pole: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/riigikogu-asub-arutama-eelnou-presidendi-ametihuvede-sea...
Lahutatud (antud juhul häbiväärse käitusmise tõttu) presidendi naine peaks teadma, et põhiseadusega ei laiene temale eluaegne toetus. Sel pole tähtsust, mis neil kodus oli – oleks pidanud THI ära kannatama kasvõi hambad ristis, mitte sattuma labase käitumisega maailma meedia esilehtedele.
*
Mis uut abikaasat puudutab, siis mingi pool aastat Ilvese naine olemist ei peaks talle küll Eesti riigi poolt eluaegset elatust välja andmast. Kui nad koos välisriiki lähevad, kes kontrollib, kas elavad nagu mees ja naine :-)
i
ilves oli president 2 vahetust/ 15. märts 2016, 14:15
ühe vahetuse oli proua ju kõigiti kombes.
l
loeb / 15. märts 2016, 15:53
see moment mis on ametiaja lõpuks. Ja see näitab selgelt et Evelin pole enam keegi. Mingu tööle, tal amet ju olemas. Millekes kõik see hala. Hea põli on läbi ja tehku tööd nii nagu kõik maksumaksjad kes teda 8 a. üleval pidasid
t
Tiina/ 15. märts 2016, 14:25
suht põlastusväärne arvamus. milline see häbiväärne käitumine oli? kas saades teada, et su abikaasa on pidanud mitu aastat noort kullakaevajast armukest, kes regulaarselt vanaisaealisi abielus ätte jahib, ja et ta on oma kullakevajaga abieluvälise lapse sigitanud, kas siis on ikka häbiväärne musitada võõra mehega? või on sul andmed, et ta tegi midagi enamat, kui väikese musi? alatu propagnadamasin oled :D aga ega seda presidenti rahva silmis puhtaks ei pese, roppus, mis tal selga on kogunenud, lihtsa pesuga enam maha ei tule.
n
no kullakaevajaks/ 15. märts 2016, 14:58
võib Evelini nimetada, praegune kaasa töötab kõrgel ametikohal ja toidab ise oma lapsed.
t
to no kullakaevaja/ 15. märts 2016, 15:26
kas seepärast noolibki noor ja kaunis naine järjepidevalt endast 25 aastat vanemaid väsinud ilmega või vähi käes vaevlevaid abielumehi ja saab nendega sohilapsi, keda mees omakski ei saa võtta, vaid peab "ristiisaks" hakkama? ju siis ikka ahnus on nii suur, et palk on ikkagi väike. või mil moel selle nüüd siis ära silud, et pole kullakaevaja? puhas ja siiras armastus lihtsalt kortsus rikkamate ättide vastu või :D keda lollitad :D keegi peale sinu ju tegelikkuses ei usu. ega see, kui ametiisikud nägu teevad nagu usuks, ei ole u tõsi, nad peavad töökoha nimel koogutama ja kaasa laulma, mis kästakse. ava vaata eravestlustes, vot seal...
ä
15. märts 2016, 15:32
Ära sa ütle või kohe nii?
t
To 15.26 Miks pidi siis / 15. märts 2016, 15:58
Evelin oma mehe jätma ja teise mehe pere lõhkuma. Ikka selleks et haistis vana Ilvesega head elu. Sama ütlen ka Evelini kohta- miks noor naine jahtis endast palju vanemat meest ja ei arvestanud et mehel oli naine ja 2 last.
Samasugune kullakaevaja.
t
Tiinale/ 15. märts 2016, 16:08
Iga naine võiks häbeneda, kui purjus peaga mingi juhututtavaga avalikus kohas ameleb.
Kui seda teeb aga riigi esindusisik, kes veel selle eest palka saab, siis teeb ta häbi riigile.
See ei oma mingit tähtsust, mis neil koduseinte vahel toimub. Kui ei pea vastu pingetele, siis püsi vähemalt kaamerate silma alt ära. Rahvast ei pea huvitama, kas vana Ilves on tasemel ja see "... visaku esimesena kivi" äraleierdatud lause ei ole kohane presidendipaari suhtes.
Iga pott leiab oma kaane - just õige meie "esipaari" kohta! Tõusikutepaar ei kõlba riiki esindama.
Loodetavasti see presidendi ametikoht kaotatakse.
j
15. märts 2016, 16:24
Jumal on rääkinud. Aamen!
n
nunuu/ 15. märts 2016, 18:30
Vana Ilves on autu intrigant. Aeles kergemeelse vabade kommtega Iievaga aastaid. Suudlusselugu on provotseeritud. Madalada, madalad on Ijeva ja vana kole Ilves. Kahe lasoega vallasema m ilma autundeta nagau ta @meeski@

a
Aga Eva on palju ilusam kui Evelin/ 15. märts 2016, 14:04
u
uskumatu :D/ 15. märts 2016, 14:27
on ikka mõnel maitse, selline pool nägu on lõuga-tüüpi pesulaud-naine on siis ilus. ega jah, ilu on vaataja silmades.
t
to uskumatu/ 15. märts 2016, 15:38
Mida see :D tähendab? Siit on 1 komm ää kadunud? Uskumatu on jah mõne maitse. Aga ma võrdlesin 2 naist omavahel, mitte ei maininud, kes on ilus.
Kumbki pole muuseas minu maitse, minu maitsed on brünett ja kellel, ikka midagi mudida ka on on. Olen lihtsalt sihuke mudija tüüp.
"Mida see :D tähendab?"/ 15. märts 2016, 16:13
a
aaa/ 15. märts 2016, 16:56
häppy lõusta tähendab. tore, olge inimesed häpid, kel see võimalus on antud, häpi olla.
:) seda märki ma teadsin.
r
reku/ 15. märts 2016, 13:42
Väga kohatu Evelini poolt seda tõstatada. Palju tema kriitikale reageeris? tegi ainult nõmedaid avaldusi.
m
15. märts 2016, 13:54
Mida tema tõstatas, loe, kurivaim, kes tõstatas, mitte ära plära siin tühja.
Ä
./ 16. märts 2016, 05:40
Ärmatas, kas sellest ei piisa?
n
15. märts 2016, 13:56
nagu näiteks, täpsusta
m
15. märts 2016, 15:38
Mis nagu näiteks? Kas sinu meelest on Evelini võimuses mingit eelnõu riigikogus esitada? Anna abi, EKRE esitas selle.
t
to lugeja/ 15. märts 2016, 14:29
ja mis häda sul oli sellest meile teada anda? ära loe ja mine ole nurgas vait.
s
See eelnõu presidendi ametihüvede seaduse muutmiseks pole Evelin Ilvese algatus tõepoolest/ 15. märts 2016, 14:14
Riigikogu juhatuse otsusega võeti menetlusse Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) esitatud eelnõu presidendi ametihüvede seaduse muutmiseks.
Eelnõu kohaselt tekib presidendi abikaasal seaduses nimetatud hüvedele õigus vastavuses presidendi ametisoleku ajal presidendi abikaasaks olemise ajale. Tasu suurus määratakse presidendi ametis oldud päevade jagamisel presidendi ametiajal presidendi abikaasaks olemise päevadega. Presidendi ametisoleku päevad kokku moodustavad 100 protsenti arvestuse aluseks olevast summast. Juhtivkomisjoniks määrati põhiseaduskomisjon, teatas riigikogu pressiteenistus.
Riigikogu juhatuse otsusega võeti menetlusse Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna fraktsiooni 13. jaanuaril algatatud Vabariigi Presidendi ametihüve seaduse muutmise seaduse eelnõu (168 SE).
n
15. märts 2016, 15:40
No räägi sa poolearulistele, nagunii millestki nad aru ei saa, ainult kisavad.
m
mismoodi?/ 16. märts 2016, 21:34
Kriitika, et paks on - nägi vaeva, ajas vormi
Kriitika, et ei oska riides käia - leidis õiged nõuandjad
Kriitika, et liiga lihtne - sai siis üles löödud
Kriitika, et hambad puseriti - lasi korda teha
Anna palun üks nõme avaldus? Et kommid sisaldavad saasta? Et inimesed peaks tervislikumalt toituma või rohkem liigutama? Mis sealt nõme on?
Nõme on abikaasa, kes lasi aastaid oma naist meedial peksta ega kordagi tema kaitseks midagi ei öelnud. Siis hakkas äkki kaugel maal hea sõbranna lapse ristiisaks (no ristivanemad on reeglina ikka väga lähedased sõbrad) ning lõppkokkuvõttes pidi Evelin võtma enda peale tule, et kuldsest puurist minema saada. Saad aru, et kõik oli hästimängitud etendus? Niite tõmbas see, kes rohkem kasu sai....Evelin see siiski polnud.
k
kõik need Eesti seadused on lollus/ 15. märts 2016, 13:28
Eestis on teatud hüved nii nagu mõnes suurriigis. Tuletame meelde, et Eesti on väikeriik ja siin peaks ka vasatvalt võimalustele seadusi tegema. Meil nii, et kui kord on midagi juba välja kuulutatud, siis ei saa kuidagi neid asju ümber vaadatud. Ikka tambime ja kingime suuri rahasid mingitele eksidele. Miks peavad kunagised suurkommunistid, kes olid riigikogus, saama selliseid mõttetuid suuri pensione. Naeruväärne ka see, et kui ministrid vahetavad kohti ,siis kaasnevad mitme kuu rahad. Mille eest makstakse, kas selle eest et minnakse ühelt soojalt kohalt teisele soojale kohale. Olenemata sellest miks nad pidid oma koha loovutama. Kõik antakse andeks ja kuhugi nad ka ei kao.
s
seda/ 15. märts 2016, 20:51
nimetatakse "pehme maandumine".
v
veteran/ 15. märts 2016, 13:26
Minu sõbra eit oli tubli ja eesrindlik karjanaine, lüpsis lehmadelt kordi enam piima kui need toota suutsid. Eelmisel aastal suri see õnnetu ja maha jäi veel õnnetum mees. Kus on nüüd riigi toetus ja abi vaesele mehele.
ä
15. märts 2016, 13:33
Ära luuleta, veteran, sinusugusel nüüd mõni sõber. Ehk siis sõber samasugune.
x
xx/ 15. märts 2016, 13:22
Vastik. Hakaku tööle juba. Ajakirjandus võiks sel teemal juba lõpetada.
a
15. märts 2016, 13:57
Aga kuidas jääb Ievaga, ei ole vastik?
E
........13.57/ 15. märts 2016, 14:31
Ei ole vastik sest ta töötab vastutaval ametikohal ja suudab ise oma lapsi toita, kas Evelin peale eputamise ebasobivate riietumisega ja pideva rahvale nõmedate nõuandmistega midagi tegi.
t
to xx/ 15. märts 2016, 14:33
kust su andmed pärit on, et ta ei tööta? valed andmed siis. oh su kadedust küll :D
j
Juta/ 15. märts 2016, 13:18
Kas poleks kohasem mõelda summadele mida jagada ootamatult tekkinud rasketes olukordades inimestele ? Inimesed on töötanud end kõverateks ja vigasteks ja toetusi jagatakse hõip elu elanud presidendi prouadele. Kui raha on ülearu,siis väärib Mari maalt toetust palju enam,sest tema kokkab -koristab-peseb-viigib-triigib ja esindab oma meest ise. Üleüldse,milleks puhub Evelin tormi,kui pole teadagi kas ja palju Ieva hakkab toetust saama. Ta puhub tormi,sest on kade,ei viitsi tööd teha , on virtinate ja laristamisega harjunud. Päris huvitav mis järgmiseks välja haub.
m
mida külvad , seda lõikad/ 15. märts 2016, 13:13
jah ka mulle ei meeldi vana Ilvese naitselembus. See, et tal veel enne ametiaja lõppu oli vaja naine välja vahetada, näitab mehe mehe moraalitust.
Nüüd kui Evelin on Kadriorust väljas, võiks lihtsalt elada oma elu ja näidata, et oskab ka tööd teha. Seda, et tal raha elamiseks pole, ei usu ning teist naist taga rääkida, kui ta ise oli samasugune kes pere lõhkus, ei ole talle sobilik. Vähemalt ei lasknud Ieva eesti maksumaksja raha eest enadle kleiti teha. Kuid Evelin kasutas ise iga sendi ära, mis sai ja polnud ta oma kulutustes nii tagasihoidlik midagi.
j
Jah/ 15. märts 2016, 14:04
Vanast peast inimesed muutuvad, tahaks ikka veel noor olla. Las mees mängib, Kõik me teame milline ta on.Tahtis korralikult Eestit lüpsta,
j
juutide värk/ 15. märts 2016, 19:02
aga ikka ja jälle astute sama reha peale,jälle annate hääle juudile.
n
niiii naljakas/ 15. märts 2016, 13:13
on see evelin ilves. Tühikargaja nimetab ise ennast ESILEEDIKS! Kes sellise nimetuse välja mõtles? Ohmakamaid annab otsida. Nii kisub sel evelinil raha poole aga tööd teha ei osanud, arstina. Tema idiootlikud "harrastused" ei ole rahva heaks töötamine. Heategevus on tasuta värk, kui ta seda ei tea! Auto, autojuht, tualetid ja ehted, tasuta elamine ja härmatamine...kõik selle kiskus välja! Labane mutt evelin ilves sobibki ja ülihästi, kaltsuturule kauplema, oma jubedate riietega. Leedist - esi -ja exist on ta ikka väga kaugel.

u
uuh/ 15. märts 2016, 13:03
No mida veel! Ieva on ju selgelt välja öelnud, et loobub esindustasust. Tal pole seda raha vajagi, kuna ta on tark ja töökas naine ning sellest tulenevalt on tal korralik töökoht ning ilmselt ka vastav palk. Evelinile soovitaks ka sinnapoole pürgida ;)
E
.. / 15. märts 2016, 13:14
Esindustasu on üks asi ja hüvitis on hoopis teine asi. Ta loobus esindustasust, mitte eluaegsest hüvitisest. Tehke ikka vahet mis on mis.
u
uuh/ 15. märts 2016, 13:36
Ahhaa, no olgu. Igatahes maksan maksumaksjana parema meelega hüvitist meeldivale ja asjalikule Ievale, mitte vinguvale Evelinile.
p
15. märts 2016, 13:36
Palju tahetud, ei sopaloopijad millestki aru saa ega süvene.
u
uuhile/ 15. märts 2016, 13:43
küllap juba tead kui asjalik ta on.
t
to uhh/ 15. märts 2016, 14:01
Milliste teenuste eest sa oled nõus maksma suvalisel naisel tänavalt? Tegi abielumeest oma armukeseks ja selle eest sa oled nõus elu lõpuni teda toetama.
i
15. märts 2016, 13:58
Ieva isiklikult küll ei ole midagi õelnud. Seda ütles Sildam enne pulmi, ja jutt oli esindustasudest.
t
to uuh/ 16. märts 2016, 00:30
Usud ka, et loobub ?
Vaevalt sa nii naiivne oled.
s
Sten/ 15. märts 2016, 12:56
Ilves pidas abielu ajal armukest ja jättis eksnaise maha ilma millegita. Evelin ei mustanud teda, kuigi Ilves oli tema suhtes alatu.
v
Vanasõna/ 15. märts 2016, 13:04
Igal pütil oma kaas!
Minu arvates oli paar parajaid koos.
t
to Sten/ 15. märts 2016, 13:23
Kui pidaski, siis salaja, mitte ei roninud katusele ennast eksponeerima.
j
15. märts 2016, 13:42
j
jama/ 15. märts 2016, 16:31
Polnud see nii salaja midagi, lihtsalt kohalik äraostetud meedia vaikis
a
aitab juba/ 15. märts 2016, 12:56
Mida rohkem Evelin sel teemal sõna võtab,seda kehvem talle endale.Mida ta soiub,oleks aeg tööd teha.Saare lehes hakkab mingi leivaga jälle mässama.see ei anna tulemusi,eelmine leib oli täielik jama.Pöide leib 10korda parem ja poole odavam.
h
huvitav/ 15. märts 2016, 12:41
kas keegi üldse pani tähele, et eelnõu algatajaks on EKRE, aga mitte Evelin. Tegelikult on õigus Evelinil, mingi õiglus peaks maailmas ikka valitsema, aga kuna Riigikogus ollakse EKRE vastu, siis vaevalt, et see eelnõu läbi läheb. Inimesed, ärge olge nii pahatahtlikud, milleks selline õelus?
m
ma ei teadnudki,/ 15. märts 2016, 12:47
et Evelin on Riigikogus ja saab seadusloomet algatada?
s
15. märts 2016, 13:41
Sinusugused ongi siin kõvad sõnavõtjad, ise ei saa kommentaari sisustki aru. Loe kolm korda uuesti läbi ja püüa ometi kordki loetust aru saada.
j
Just/ 15. märts 2016, 12:40
Ievast oleks väga imelik see tasu välja võtta ja veel ebaausam oleks riigil seda talle ka maksta! Jah võibolla selle mõne kuu eest mis ta tööd on teinud aga mitte rohkem! Evelin peaks midagi saama! Arvan et Ieva seda tasu ei soovi kuna ta tundub piisavalt arukas et endast mitte sellist kullakaevaja muljet jätta! :D
h
hahah/ 15. märts 2016, 12:59
to just kullakaevaja ta just ju ongi! või kuidas nimetada naist, kes oma vanaisaealisi abielumehi kütib, olgu või surevaid? ja siis neile sohilapsi sünnitab? nüüd sai ühe ullikese kätte lihtsalt, esimest korda elus, kus keegi ta ära võttis. ja küll ta raha välja võtab, jutt jutuks, saame veel näha. või siis et ei saa, sest see vaikitakse maha. mis on tõenäolisem.
k
kullakaevaja oli ka Evelin/ 15. märts 2016, 13:15
kui ta teise naise mehe üle lõi.
h
hiihiii/ 15. märts 2016, 13:15
mis tööd see evelin tegi? Tõmbas jõuliselt ärma`tallu riigi raha. Tööd taküll pole teinud. Nüüd ka ei tööta.
t
to Just/ 16. märts 2016, 01:32
Nalja teed või ?
Mis Ieval sellest, mis mulje ta eestlastele jätab ?
m
15. märts 2016, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ei nähtud ette./ 15. märts 2016, 13:16
Seadus tuleks ümber teha, et kui abielu ametiajal lahutatakse, siis ka hüvitisest ilma jääb ning uus abikaasa saab hüvitist vaid vastavalt kooseluaja pikkusest. Evelin ei pidanud lõpuni vastu. Oma viga!
e
15. märts 2016, 13:46
Ega tal lastudki lõpuni vastu pidada.
ü
ühe valimisaja pidas vastu/ 15. märts 2016, 14:12
teise hüvitis tuleks Ievaga proportsionaalselt jagada.
nüüd. tulevik võib üllatusi valmistada ja üldse pressiesindaja avaldusel puudub isegi jokkväärtus.
o
15. märts 2016, 15:46
Oot, endast või oma naisest räägid?
t
tark/ 15. märts 2016, 12:27
Tööle tuleb minna, Evelin. Nii lihtne see ongi. Mis mõttes, mees tõstis välja? Kes see käis mööda lõunamere randu lõõtsamehega? Iluoppe tegemas jne. Kes siis last kasvatas?
k
15. märts 2016, 13:47
Kust sinusugused mölakad tulevad? "haleluja" tõesti.
k
Kes kasvatab ja kes teeb. / 15. märts 2016, 12:59
Evelin ei ole teinud, aga samas Tom ise tundub kõva tegija olevat.Ja seda nii perekonna siseselt kui ka väliselt.
m
Mh!?/ 15. märts 2016, 13:18
Evelini pole kordagi koos tütrega näha!? Kas tõesti kasvatab last president ise?
t
tiit/ 15. märts 2016, 13:50
mis lõugate kui midagi ei tea.laps on ema juures ja ILVESE koer ka.laps ei saagi isa juures olla,kes pidevalt reisib.võttis tütre asemel sohilastega võlgades LÄTI muti,keda üleval peab.
s
sina 23.50/ 15. märts 2016, 15:05
ära aja mullikesi kui asjast ei tea--tütar elab presidendi juures ametlikult..koerast ei tea midagi.
k
15. märts 2016, 15:48
n
no 12,27/ 15. märts 2016, 13:22
Last kasvatanud on kogu aeg president, laps elab isa juures kui printsess, eks seegi käib ex-kaasale närvide pihta.
U
.. / 15. märts 2016, 12:19
Uskumatud kommentaarid enamuses. Kas keegi pole üritanudki probleemi süüvida? Ma ei ole kunagi Evelyn Ilvese vastu suurt sümpaatiat tundnud kuid ometigi pean ütlema, et ta tegi ikka päris palju presidendi abikaasana positiivset. Ieva Ilvese vastu pole mul samuti midagi kuid siiski on õige, et kui presidendi abikaasale on hüvitised ette nähtud, siis tõesti peaksid olema need proportsioonis tööl oldud presidendi ametiajaga. Momendil tundub küll Ieva Ilves " kullakaevajana" kes tuleb Eesti maksumaksja raha peale elama. Summe, mis kulub presidendiprouadele peaks olema proportsionaalselt jagatud ja päris õige oleks, et presidendi hüved ei kanduks üle tema pereliikmetele ja olekski probleem lahendatud. See on minu arvamus.
V
.. / 15. märts 2016, 12:21
Vabandan kirjavigade pärast :)
m
..täpike, palun täpsustage/ 15. märts 2016, 13:38
mida positiivset te Eveliine saavutustest eriti esile tõstaksite?
PS: kui refirollod tahaks veidigi poliitkapitali koguda, tühistaks nad igasugu presidendi abikaasa soodustused veel selle RK ajal ära, tagasiulatuvalt.
Las siis prouad kolmekesi palkavad mõne klikmanni/klikmansi ja hagevad riiki, kui julgevad.
p
15. märts 2016, 13:51
Probleemi süüvimine pole staarkommenteerijate tugevaim külg, milleks süüvida, sopp lendab süüvimata paremini.
i
15. märts 2016, 14:32
Ieva llves võib olla kullakaevaja, kuid ta ei ole häbistanud meie väikest riiki, meie rahvast, eesti naist maailma silmis, ameledes riigi presidendi abikaasana avalikus kohas, lisaks veel migrandirämpsuga...Nõuda peale aastatepikkust rahva kulul elamist, enda tuunimist (uued hambad, plastilised operatsioonid, kallid riided, ehted, on uskumatu häbematus, rumalus, ahnus.Kohutav häbiplekk eestlastele maailma silmis.
o
15. märts 2016, 15:50
Oh, püha lihtsameelsus!
u
usvas/ 15. märts 2016, 16:26
parem on ameleda presidendiga avalikus kohas, mitte tema abikaasana?

a
Ando/ 15. märts 2016, 12:07
Sellel eidel on küll haugi mälu.
l
Lugeja/ 15. märts 2016, 12:07
Nyyd,Evelin,oled sa yks tavaline karja-Mari..
r
15. märts 2016, 12:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lollike/ 15. märts 2016, 12:49
mina olen mees ja mul seda asja ei ole, aga olen Eveliniga päri.
m
mall/ 15. märts 2016, 11:56
ü
15. märts 2016, 12:14
Üldsegi mitte, jättes isiku kõrvale, peaks seadus ühtmoodi kõigile kehtima.
m
Maali maalt/ 15. märts 2016, 11:35
Ühed ärakasutajad puugid olete kõik. Küllap Ieva tõeline pale ka koorub,kuid Ieva ei kekuta-praali-vigise.jaga oma "suuri tarkusi" pidevalt lehes. Evelin, õpi olema väärikam,sellisena ei pea sinust keegi lugu.
o
15. märts 2016, 13:52
Oota, Maali, küll jõuad ka Ievat kiruda, ikka järjekorras.
m
Meril/ 15. märts 2016, 11:28
Evelinile endale meeldis küll maksumaksja raha kulutada, polnud mingit probleemi, kus sa enne olid Evelin Ilves !
p
paadialusele/ 15. märts 2016, 13:56
Kui tihti sa ise seda teed, tundub, et liiga harva, sest sulle küll pole veel mõiganud.
m
mäletaja/ 15. märts 2016, 11:25
president selge sõnaga lubas, et järgmine tema naine loobub kõigist riigi hüvedest,, meest sõnast!
e
ehh/ 15. märts 2016, 11:40
Leidsid kah, kelle sõnu uskuda!
h
halvasti mäletad,/ 15. märts 2016, 12:51
lubas loobuda presidendi aja hüvedest, aga pärastisest polnud juttugi.
r
Ronja/ 15. märts 2016, 11:19
Noo, Evelin kohe oskab jätkuvalt üllatada. Ah-haa-aaa :) Nüüd siis katsub selle külje alt kangutada,et rahvast presidendi paari vastu kruttida. Ära näe vaeva ! Ühed puugid olete kõik! Pealegi, suurimat rahva raha laristajat kui sina olid annab otsida. Kas sul häbitunnet üldse ei ole ? Vaata kuidas Eesti rahvas elab väljaspool Tallinna linna ja sina keku veel vingud.
s
15. märts 2016, 11:25
M
/#/ 15. märts 2016, 11:50
Mitte Ronja pole sassis, vaid sina,Evelini suuvooder,oled sassis. Evelin on omadega niikuinii täiesti sassis kui mitte hullemini öelda.
n
no Ronjal/ 15. märts 2016, 11:51
on mingil määral õigus ka.
m
15. märts 2016, 12:17
Miks peaks keegi, kes kiruva kisakooriga kaasa ei lähe, olema sellepärast suuvooder?
a
aus vastus/ 15. märts 2016, 12:44
No loe oma tekst uuesti läbi ja mõtle. Mõtle. Mõtle veelkord. Ja veelkord. Taipasid?
e
15. märts 2016, 13:58
Ega sullegi mõtlemine paha teeks. Lahmida oskab igaüks.
e
Edgar/ 15. märts 2016, 14:41

k
kohi kaarel/ 15. märts 2016, 11:19
mis sa k...rt vigised,evelin ise parasiteeris lihtsa tööinimese seljas nagu puuk,lakeid tegid ette ja taha kõik tööd ja tegemised ära.
mis rahadega Härma talu üles vuntsisti,ega ometi toomase ja evelini palgast ja need iluteenused 900€ kuus + esindustasu 1515€+sekretär+autoliising+lakeid ja tallalakujad+rätsep jne.
eks proua ju koolitatud arst miks siis arstina ei praktiseeri.
see on pigem kadedus,et :"näe va lätlane saab ülalpeetavaks lihtsa tööinimese arvelt lakeid ees ja taga".
m
15. märts 2016, 11:12
mis vaene vaene riik? ikka rikas, ansiplikult rikas, lausa viie rikkama seas. Raha jätkub kõikjale lagastamiseks, riigikogule majoneesiks ja bensiiniks. Aga mitte rasketele haigetele rohtudeks ja vanuritele abiks. Õõvastav kaltsuvabriik
v
viie rikkama.../ 15. märts 2016, 20:16
...soov oli 2022.aastaks.
e
Efkal/ 15. märts 2016, 11:03
läks veel hästi,et ainult tänavale visati,,galojan läks ju kinni.
e
Efkal/ 15. märts 2016, 11:03
läks veel hästi,et ainult tänavale visati,,galojan läks ju kinni.
s
15. märts 2016, 11:01
seadust tuleb muuta nii, et need naispuugid kaoksid.
õ
15. märts 2016, 11:05
õige, Meri ja Rüütli proua kaasa arvatud
n
15. märts 2016, 11:21
Nende peale seadus enam ei hakka, õigustatud ootus on surmani ülalpidamist saada.
m
mis/ 15. märts 2016, 21:04
need prouad Helle ja Ingrid teile liiga on teinud? Arukad, viisakad, tagasihoidlikud.
a
16. märts 2016, 14:56
Aga mis Evelin SINULE liiga on teinud?
k
Kodanik/ 15. märts 2016, 11:00
Sinu aeg möödas juba, Evelin. Ja ajakirjanikud - lõpetage see Evelini promomine! Keda huvitab, mida ta tagantjärele arvab.
s
15. märts 2016, 11:13
"
15. märts 2016, 13:09
"Mõtlesingi, et kuhu see "kaua võib" ja "keda huvitab" kadunud on...
t
15. märts 2016, 14:02
Täna algas tal Õhtulehes tööpäev hiljem, ju oli vaja mujal kuulutamas käia, et "kaua võib" ja "keda huvitab".
t
TIIT/ 15. märts 2016, 10:58
MIKS minu ebasobivale kommentaarile vastus kustutati.evelin ilvesel on õigus juba 5aasta järel ,mida said eelnevad.
t
to TIIT/ 15. märts 2016, 13:12
Kui keeegi lugeja, kellele Sinu kommentaar ei meeldi märgib, et "Teata ebasobivast kommentaarist", siis kustutataksegi. Ega kõike ei jõuta üle kontrollida.
n
no TIIT,juut lubas ju/ 15. märts 2016, 19:38
kõik hüved Ievale ja kohe,selline oli vist punkt abielulepingus.
k
Kõik kaob/ 15. märts 2016, 10:57
Kui naine ei oska oma abielu hoida,siis see lagunebki. Mees ei lähe mitte kunagi oma naise ja laste juurest kui toit on laual ja voodi on soe. Nii on see aegade algusest. Nii kui üks komponent on puudu- hakkabki kusagilt otsast armastus murenema. Naine on siiski looja ja andja- mees vastuvõtja ja pere toitja. Antud juhul võttis Evelin juhtimise üle ja paistis rohkem silma kui tema presidendist abikaasa. Eks see saigi selle pika abielu hauakiviks. Võta tulevikus teadmiseks, proua Evelin. Kui tahad meest hoida, siis paku talle seda mida ta ootab. Kui ei, leiab mees selle mujalt. Nii lihtne kõik.
t
to kõik kaob/ 15. märts 2016, 11:03
Tohoh hullu, et siis mees ei jäta kunagi oma peret ja lahkuminekutes on naised süüdi? Kus muinasjutumaal sa elanud oled. et muudkui hoia toit laual ja voodi soe ja elu nagu lill. Päris sassis oled või?
j
Jah, said õieti aru/ 15. märts 2016, 11:08
Naised on need kes suhet juhivad. Kui armastus kaob , siis kaob kõik.
l
15. märts 2016, 11:14
t
to kõik kaob/ 15. märts 2016, 11:09
sa mees oled ikka naiivitar kuubis,mehed lähevad minema ka väga hea naise juurest,eriti kui see on rikkam,noorem ja ilusam,sest see hea naine muutub igavaks
"
15. märts 2016, 11:26
"kõik kaob" elab oma maailmas.
i
igav naine/ 15. märts 2016, 11:33
Mehed peaks kohe mitut naist korraga, kui ainult õnnestuks naised ära petta või seadustega sundida neid ringihoorajaid taluma. Löö uks nina all kinni siis lõpeb või maha ukse taga. Naised peavad ise oma väärtust teadma ja hoidma.
EI võiks ennast kokku võtta ja endise mehe doonorluse ära lõpetada, ta ei olnud seda väärt enne ja ammugi ei ole ta seda nüüd, endale vee peale tõmbamiega saab mister ülihästi hakkama ja kõik see rahva viha läheb tema naiste ja laste selga, Vaata otsa oma lapsele! Mõtle parem, kuidas ennast ja oma last kaitsta selles olukorras.
t
to kõik kaob/ 15. märts 2016, 13:04
sa oled ikka eriliselt rumal. selle mehe loomuses on oma abikaasasid petta, nii on see alati olnud, oli ka seekord, lihtsalt lõpuks sai Evelin teada, et lottis tagumikuga päss on juba kullakaevajaga sohilapse soetanud ja siis sai mõõt täis. igatahes ilge mees oma ilge pesakonnaga.

a
Alar1/ 15. märts 2016, 10:55
Kui Evelin pildus maksumaksja raha oma rätsepatele ja Ärma ülesehitamisse, kas see polnud siis maksumaksja rahaga "üle külvamine"? Mingi mahajäetud naise haige ja kade viha, mida Evelin välja näitab.
t
15. märts 2016, 11:07
teatavasti Evelin selle Ärma rantso loomises investeeris om raha
n
no/ 15. märts 2016, 11:43
Evka sai ju lahutusega 100 tuhhi eurtsi, mida ta nüüd kraaksub. Mingu tööle, ärgu looderdagu. Tütar kasvab isa juures.
j
15. märts 2016, 12:20
Ja sina muidugi käisid abis raha lugemas.
n
no/ 15. märts 2016, 17:35
Sellest kirjutas pika loo Eesti Ekspress.
m
Muhv/ 15. märts 2016, 10:53
Kole on lugeda kuidas Evelini maha tehakse. Ta on igati tubli naine ja tema töökuses pole mõtet kahelda. Kui on ette nähtud kõikidele senistele presidendiprouadele tasud, siis on igati ka tema selle ära teeninud. Kes saab tagada, et noor Ieva ei ole lihtsalt kullakaevaja? Õiglane oleks siiski proportsionaalselt esindusleedi aastate eest summa ära jagada. Kõik inimesed lahutavad ja ka Evelin on tavaline inimene. Kui kooselus ei ole enam midagi, mis ühendaks, siis ongi aeg laiali minna... Kui teist keegi oleks ise olnud esileedi, küllap oleksite ka tahtnud hea välja näha ja kui veel võimalused ka on olemas, siis küllap oleksite Te kõik need hüved ära kasutanud. Evelin ei ole kade vaid Teie siin kes sõna võtate...
M
A/ 15. märts 2016, 11:04
Milles tema töökus seisneb? Vahutamises?
m
15. märts 2016, 11:09
Milles seisneb Ieva oma!? Kas abilumeeste lantimises?
n
no/ 15. märts 2016, 12:00
mõtle enne, kui kirjutad, Ieva töötab oma endisel töökohal ja saab korralikku palka, Evelin aina tutvustab oma nö. taigna tooteid mida keegi müüki ei taha võtta. Milleks siis oli suur ülistamine kui proua ''õppis'' arstiks, miks ta õpitud alal ei tööta.
t
to no/ 15. märts 2016, 14:06
töötab jah, rohkem jookseb ringi- terve veebruarikuu vältel oli - Ieva siin ja Ieva seal aga mitte oma tööpostil
o
Ooh/ 15. märts 2016, 11:06
Tõmba ikke hinge ka vahepeal!
t
tartlanna/ 15. märts 2016, 10:45
Huvitav oleks teada, kas Evelin Ilves ka siis sõna võtaks kui ta oleks veel praegu presidendi abikaasa. 9 AASTAT kulutas maksumaksja raha,kas siis ei tundunud talle ,et teda üle külvatakse.Kas ta oleks loobunud pärast presidendi ametiaja lõppu 1060 eurist. Vaevalt. Eks teise silmas näed ikka pindu aga oma silmas palki ei näe.
j
15. märts 2016, 10:55
Ja nüüd Ieva kulutab ainult 6 kuud (häviväärselt lühike aeg) nii et peab kõvast juurte saama
k
kuule, sina tarkpea. / 15. märts 2016, 12:47
mis kuuest kuust sa räägid, ta hakkab surmani Eesti riigilt mittemillegi eest raha saama. Ainult sellepärast, et TH ta oma ametiaja lõpus oma naiseks tegi. See liigutus oli nii TH L KUI KA iEVAL HÄSTI LÄBI MÕELDUD, SEE ON JU KASULIK , las see vaene Eestipeab lätlannat ka üleval oma armust. Mis siis, et Ieva praegu töötab. Ta teeb tööd Läti riigi heaks. Ja tal on pidevalt puhkus, nagu aru saada.
k
15. märts 2016, 14:07
Kuule, mis sa pahandad, kas sa eelmise kommentaari irooniast tõesti aru ei saanud? Aga sinu kommentaariga olen täiesti nõus.
k
kohe ei tea/ 15. märts 2016, 14:07
kuule, sina tarkpea. - mis sul jäi arusaamatuks
j
15. märts 2016, 10:55
Ja nüüd Ieva kulutab ainult 6 kuud (häviväärselt lühike aeg) nii et peab kõvast juurte saama
m
15. märts 2016, 11:00
Miks ta oleks pidanud? Kas keegi on loobunud?
a
alf/ 15. märts 2016, 10:40
Ei ole see arvamus oluline. Läbikukkunud presidendiproua imago on nulli lähedane. Eesti märgi -tere tulemest eesti-pani see eit miljoneid magama ja ei mingit häbi? Masendav , miks promotakse Eveli Ilvest?
e
Evelinile/ 15. märts 2016, 10:37
Sinu aeg sai otsa ja nii ongi ega sinagi hüvedest ilma jäänud ,nii et ära topi enda nina enam sinna mis sinusse ei puutu.Muidugi olen ka sedameelt,et ei peaks pressa eitesid hüvedega hellitama,eriti veel siis,kui elukohaks ja töökohaks teine riik.Kurb,et meie oma rahvast millegagi ei hellitata,isegi heasõnaga mitte,vaid ikka halvustavalt.Kus on normaalsus.
15. märts 2016, 10:43
Seni kuni Põhiseadus pole muudatud, on küll tema asi.
P
— le/ 15. märts 2016, 10:56
Põhiseadus on kõikide jaoks, ka teie jaoks, aga paistab, et peate ennast võrdsemaks
h
häbematu/ 15. märts 2016, 10:33
Mida sa räägid,Evelin ? ise lõpetasid oma arstiks õppimise mingil kiirkursusel ,mis oligi rikaste prouade jaoks kokku pandud ja said veel õpingute ajal õppetoetust.Kas häbi ei ole ? Oli sul tõesti seda toetust hädasti vaja ???vaataks nagu enne peeglisse kui hakkaks teisi süüdistama ...
j
15. märts 2016, 10:45
Ja milliste teenuste eest raha peaks saama Ieva? Ainult sellepärast, et ta ise on kaval ja tema abikaasa valelik seelikuküt? Siilile selge, et Toomas tegi Evelinile külma, ju kättemaksusks. Mille eest - küll tema teab.
i
15. märts 2016, 10:53
h
15. märts 2016, 10:57
ha ha ha . ja sa seda usud, et ei saa. Pigem las saab Evelin kui Ieva
m
mamma/ 15. märts 2016, 11:58
Ärma linnukesed sädistasid juba 5-6 aastat tagasi, kuidas Evka kõrvalhüppeid tegi. Nii et ärge süüdistage ainult presidenti. Ja ärge ülistage Evkat. Ta ikka ise korraldas oma elu nii, et see laiali läks ja nüüd halab ja ei oska kaotusega leppida ! Nii et siilile ei ole siin midagi selget. Eks nad ikka mõlemad süüdi, ainult Presidendil sai lihtsalt varem mõõt täis !
k
15. märts 2016, 12:22
Küll neid teadjaid- mammasid ikka on palju, üks teadjam kui teine.
o
oh MAMMA/ 15. märts 2016, 12:25
Ometi üks tõeliselt paikapanev kommentaar ja mida Evka hädaldab, mingu töötagu oma õpitud erialal nagu praegune esileedi----olen unustanud mis see eriala oli--elama õpetamine, leiva küpsetamine---oi, arsti auväärne eriala.
p
pealtnägija/ 15. märts 2016, 10:29
Kas 13 miljonit EEK riigiraha,mis sinu arvele kunagi kanti,ei tule äkki meelde ? Küllap tuleb.
m
15. märts 2016, 11:06
Miks teisel teemal siin räägid?
l
lord/ 15. märts 2016, 10:28
ieva on eskortteenindus ilvesele, mure selles eesti maksumaksja peab ilvesele eskortnaise teeninduse kinni maksma
t
tõepoolest/ 15. märts 2016, 11:28
miks peab Eesti riik ja riigi maksumaksja maksma thilvese eskortteenindaja eest, sootuks võõrriigi eskortteenindaja?
s
15. märts 2016, 14:10
See on meie kommenteerijatele vägagi meeltmööda, nagu näha, maksavad meeleldi ja kiidavad ka veel.

u
umm/ 15. märts 2016, 10:27
uskumatu kuidas kõik on nagu lihaturu varblased, ainult võtaks aga vastu ei anna midagi peale eputamise. see jama peab lõppema ja teenigu oma elatis välja nagu iga tavaline kodanik.
e
eputrilla/ 15. märts 2016, 10:41
Väga tahaks teada, millege sina teenid, sa oled pidevalt kommentaariumis
n
15. märts 2016, 11:09
No ütle need sõnad ka eelmistele prouadele, "eputasid" nad samamoodi
s
suvaline mutt / 15. märts 2016, 10:18
muudkui võtab sõna ja iga asja kohta on arvamus, aga miks seda pidevalt avaldatakse? Veisspukist peaks küll olema. Ja see jube dressipluus...
j
15. märts 2016, 10:25
ja sina oled tähtis mutt (kusjuures ma kahtlustan, et sa oled meesmutt)
!
/ 10:25, 15. märts 2016, ära mängi siin lolli,/ 15. märts 2016, 21:20
j
ju tahab ise järgmiseks presidendiks saada/ 15. märts 2016, 10:37
arvestades mis jama ta ajanud on, oleks see ikka täiesti ajuvaba. Paha ka see,et iga Evlini puuks leiab pressis kajastuse.
m
15. märts 2016, 10:58
t
to suvaline mutt/ 15. märts 2016, 11:12
Vaata, mutt, selles küsimuses pöördu ÕL poole ja küsi, miks nad seda teevad ja "veisspukis" teise inimese kontol vargil käivad ja need artikliteks treivad.
p
15. märts 2016, 10:17
Peaaegu iga nädal palub mõni rasket surmahaigust põdev inimene, kes ei saa abi meie kõrgepalgaliselt Haigekassalt ega Valitsuselt, rahva poole palvega raviks raha koguda.
Aga meie arutame siin kas ja kuidas terveid tööealisi naisi rahva rahakotile mõnulema lasta!
h
Horros/ 15. märts 2016, 10:16
Wekcome To Onia projektiga luhvitas ta miljoneid maksumaksja raha süüdimatult tuulde ja nüüd räägib aususest ja õiglusest.
.
Ülim variserlikus.
x
xxxx/ 15. märts 2016, 10:19
Kas polnud mitte nii et selle nn. pensioni väljateenimiseks peab olema presidendi
abikaasa mitte vähem kui 2 aastat ja Evelin on oma papi juba välja teeninud.Muidugi
võidakse veel viimasel momendil seadust muuta et ka uus tädi rahast osa saaks.
k
Komeedi katuse gigolo/ 15. märts 2016, 10:14
Ise tehtud,hästi tehtud. Ära nüüd vehi näpuga ega pea moraali teistele.
k
kui õigustad, siis oled nõus/ 15. märts 2016, 10:28
Järelikult sina oled nõus maksata Ievale sohilastega ainult sellepärat, et ta jõudis tanu alla enne presidendi ametilõppu?
E
— le/ 15. märts 2016, 11:00
Ei ole nõus või? Age seda teie siin taotlete. Või tõasti absoluutselt ei vastuta oma sõnade eest?
e
ets/ 15. märts 2016, 10:13
kummastav,et ex abikaasa arvustab praeguse abikaasa hüvesid...nii ongi,et seaduslik abikaasa saab kõik ja ex jääb ilma,lepi sellega Evelin,see oli sinu enda valik,kui tommile sarvi kasvatasid..,
a
arvata on/ 15. märts 2016, 10:28
et keegi nende perest murdis juba varem truudust, mitte üleöö ja 11 kuud.
n
nirmaalne/ 15. märts 2016, 10:31
Suvel kohtus, talve alguses juba tanu all. Riigi jaoks äärmiselt suur au, nii suur, nii suured teenused riigi ees, et rahvas on nõus maksma tema elu lõpuni (teoretiliselt 30-50a)
e
eh/ 15. märts 2016, 10:53
kuid pole ju öeldud, mis aasta suvi see oli, kui kohtuti! Ju enam nii täpselt ei mäletatagi, nii vana asi juba.... Kui varem tuli pidada kaht peret kahes riigis, neist avalikult ametlikku ja salaja seda teist kärgperekest, siis nüüd saab avalikult kantida. Ja kõva propaganda käib selle endise armukese idealiseerimiseks, naerukoht on see, et teda nimetatakse lausa Aserbaidžaani vangide ainuvabastajaks.... Sellist lora võib uskuda ainult verinoor ja harimata inimene. See, kes kunagi mõne aseriga on kokku puutunud, see teab, kui palju seal ühiskonnas ja kultuuriruumis võivad noored naised midagi sarnast tegelikult korda saata.
m
15. märts 2016, 11:01
mis vahet, valelik mitmenaistepidaja igal juhul
o
15. märts 2016, 11:18
Oh, etsike, kuidas sa nii naiivne ullike küll oled?
k
kõks / 15. märts 2016, 10:13
kui mõelda kes kus seltskonnas evelin ilves presideniproaks tuli siis te koik ju tnägite ja ka just just TEATE kui kaunis see proua oli ja ka viimasel vabariigi aastapäeval oli selge näide kuidas president ieeva kõrval nätsu mälus ja veel millise mõnuga - EVELINI kõraval seisis PRESIDENT alati - uhke oma kodumaa üle - tänavune pidu oli rohkem liidu aja labraka moodi - kõik oli kuidagi hall ja mage vaatamata pikkale suudlusele. Raha suhtes ei tasu vinguda ISE me oleme seda lausa nõudnud, et meil oleks president - kui teie moodi mõelda siis milleks meile , monton ja baltmann ja ka audid ja mertsud milleks - saab ka jala ja luua otsas pärale nagu ennemuiste .Kaunist kevade saabumist teile kõigile. Evelin oled õigel teel jõudu !
1
10:58/ 15. märts 2016, 11:01
Ieva oli väga sümpaatne ja lihtne. 10 plusspunkti talle. Meeldiva maneerid ja tark naine. Ei maksa kadestada ja Evelini üles kiita. Sii kui oli Evelini aeg, oleks pidanud seda väärikalt kasutama. Nüüd ei maksa krokodillipisaraid valada ja ilmaasjata paanikat külvata.
E
11:01/ 15. märts 2016, 11:13
Eks tark ta on, loll poleks saanud 2 last abielumeestega ja presidendiproua hüvitiste osaliseks. Vanasti neid nimetati ühe teise sõnaga, ja see kohe kindlasti ei olnud - sümpaatne.
t
to 11:01/ 15. märts 2016, 12:29
Jaa, jaa, muidugi, küll sina juba tead, kes keegi onn. Vastik on sellist ajuvaba kiidulaulu lugeda. Küll varsti jõuad ka teda kiruda, oota natuke.
k
kas hoidsid küünalt,/ 15. märts 2016, 20:16
kui isailves talle last treis,et kohe niiii sümpaatne teine.
r
rääkides / 15. märts 2016, 12:51
eelmistest aastapäeva vastuvõttudest, seal Evelin pürgis alati esile jättes presidendi tahaplaanile, selle aasta vastuvõtul oli Ieva oma tagasihoidlikult intelligentse oleku ja riietusega väga kena ja sobilik.
t
to rääkides/ 15. märts 2016, 14:12
Nagu Ievaga oleks teine lugu- pidevalt Ieva siin ja Ieva seal, presidendist peaaegu mitte midagi, paar laused ja need samad ainult riigi aastapäeva ajal
t
to rääkides/ 15. märts 2016, 16:01
Tõesti, seisis presidendi ees või? Mina nägin küll teda igal aastal sama koha peal seismas, kui tänavu uus proua seisis.
e
eks viinamarjad ole hapud/ 15. märts 2016, 10:08
ilmselt ka nälg lööb p....e taga ketast, harjunud ju laristama

n
No lihtsalt pole sõnu/ 15. märts 2016, 10:05
Evelin müüb sellel Buduaari täikal ( või mis ta nimi oligi) rahva raha eest ostetud disainerriideid ja sädistab ise juurde, et sellega sai isegi riigivisiidil käidud, aga hüvedest loobunud uuele prouale poogib olematuid pattusid külge. Kas tõesti lahutusega saadud tuhanded juba tuuri pandud? Aru ma ei saa, kuidas president temaga küll nii pikalt vastu pidas.?
v
vkr/ 15. märts 2016, 10:20
Kas mõni päev saaks Evelinita? Nii kui lehe lahti teen, Evelin platsis...
j
jah/ 15. märts 2016, 10:01
see prouake näitab oma intelligentsuse taset........mis olematu.
e
Ei ole normaalne, et.../ 15. märts 2016, 10:20
...pideval esineb meedias. Tõmmaku end tagasi! Iga uue esinemisega jääb ta aina ebameeldivamaks.
e
Evelin/ 15. märts 2016, 09:57
peaks saama mingit hüvitist, seoses toitja kaotusega!
õ
õige/ 15. märts 2016, 12:59
Talle võiks kinkida "Welcome to Estonia", mis maksis 17 milj. krooni. Müüb hiinlastele koos intressidega maha ja raha nagu raba.
n
Nuhvik/ 15. märts 2016, 09:56
Vaeses riigis nagu me oleme peaksime rahaga heaperemehelikult ringi kaima.Vastavalt palga suurusele tiksugu pension ja igasugused eripensionid on liig,Vanaduses ju koigil fusioloogilised vajadused vordsed.Kui kedagi toetada,siis vajaduspohiselt suuri peresid ja raskelt haigeid inimesi.
e
eks raha on paljusid tülli ajanud/ 15. märts 2016, 09:54
aga kui eksleedi on vähemalt ühe meile kasuliku teo teinud tõstatades transrasvade teema, siis praegune ei jää meelde muuga kui ammu surnud mehelelapse kaela määrimise ja kibekiire abiellumisega, mille tagant paistavad eluaegse hüvitise pikad kõrvad.
k
Kõrge kaarega.../ 15. märts 2016, 10:13
Ma paneks selle süü meie presidendile, kes näitab selgelt, kuidas ta Eesti rahvasse suhtub.
e
15. märts 2016, 09:54
Evelin on oma hüved kätte saanud, veel praegusekski jätkub maksumaksja raha eest soetatud hilpe Buduaari turul müümiseks.
Ieva on nii vähe aega presidendi naine olnud, et talle pole vaja midagi maksta peale presidendi ametiaja lõppemist.
MIKS peab maksumaksja üldse ühe sümboolse riigiametniku NAIST ÜLALPIDAMA?
j
15. märts 2016, 11:24
Jah aga siis esita see küsimus kõikide "sümboolsetest riigiametnikest" presidentide naiste kohta, mitte ärge ühte materdage ja isiklikuks minge.
n
nüüd/ 15. märts 2016, 09:52
sain aru miks see proua igas meedia väljaandes figureerib, see ju kadedusussike mis ei anna ega anna rahu, peaks leppima olukorraga ja mõistma et nö. peale lahingut mõõgaga vehkida ei maksa, teeb ainult omale kahju ja korjab negatiivseid arvamusi.
k
Kadedus?/ 15. märts 2016, 10:38
Kui võtte arvesse, et presidendi ametiaeg on 4 aastat, ta peaks saama autimaatselt.
k
Kas selle/ 15. märts 2016, 10:49
Et "presidendi ametiaeg on 4 aastat" võib lukku panna?
e
15. märts 2016, 11:03
Ei või, pane veel üks aasta lisaks, siis pane lukku, Usu mind, sul kohe hakab kergem ,nüüd ei teagi, kas jääd ellu, tõuseb vererõhk ja suhkrutase, mis võib lõppeda ka letaalselt
t
to Kas selle/ 15. märts 2016, 14:16
sorry, sa ei tohi, kuigi mul polenud midagi vastu, aga näed ju ise, enamus rahvast on vastu
e
Ebameeldiv,kuid/ 15. märts 2016, 09:44
Evelin on mulle väga ebameeldiv, kuid antud juhul toetan küll talle mingi protsendi ulatuses elatise maksmist kuni elu lõpuni. Tal oli ju üheksa aasta jooksul tekkinud õiglane ootus sellele, töö sai ju tehtud ja THI kõrval ülesanded täidetud. Viisakas mees ei oleks seda oma lapse emale teinud, et vaiba alt ära tõmbab vahetult enne ametiaja lõppu.
p
Palun/ 15. märts 2016, 10:08
täpsustada, milline töö siis sai tehtud? Presidendiproual on teatavasti vaid esindusfunktsioon, tal puuduvad kohustused Eesti riigi ees. Kui ta soovib presidendiprouana patroneerida liikumisi või tegeleda heategevusega (kas Evelin Ilves oma raha ja varaga heategevust on arendanud, selles osas pole ta küll ise avalikkusele infot jaganud), siis see on presidendiproua vaba valik ja kui tiitel "presidendiproua" kaob, siis kaob ka õigus presidendiprouana patroneerida. Loomulik ju. Ekspresidendiprouana patroneerimise õiguse nõudmine on ikka naljakas küll... Viisakas mees on lausa kohustatud reageerima unustamatule katuseromansile, mis sooritati täie teadmisega kui presidendiproua väljakutse avalikkusele. Mida iganes keegi arvab presidendi eraelust, ei ole keegi teda näinud suudlemas võõraid naisi avalikkuse ees, vaid kõik on toimunud delikaatselt. Soov lahutada abielu on katuseromansi loogiline jätk. President ei ole kohustatud taluma abielu, kus teine osapool sedavõrd väljakutsuvalt ja teda ning Eesti riiki halvustavalt käitub. Kas selle "töö" eest siis maksamegi veel Evelin Ilvesele elatist?... Arvan, et Eesti Vabariigi presidendil on eelkõige kohustused Eesti Vabariigi ning alles seejärel oma lapse ema ees. Olen kindle, et Evelin Ilvese kui oma lapse ema eest on Toomas Hendrik Ilves igati hoolitsenud.
t
to Palun/ 15. märts 2016, 11:31
Sa oled ikka päris kõvasti tuult saanud, anna abi. Või "katusesuhe" lõpetas abielu?
t
To: palun/ 15. märts 2016, 12:29
Täiesti nõus. Kui Evelin oleks tahtnud seda abielu nii kangesti jätkata, poleks ta ju katusele roninud. 100% tema süü. Aga sellest aru ma ei saa, kuidas ta nüüd veel nii loll on, et igasse Õhtulehte ronib, kas ta siis üldse pole kursis, mis rahvas temast arvab. Teda toetavaid kommentaare on minimaalselt. Kasvatagu parem oma last, suhelgu oma isaga, mingu tööle ja ärgu almust palugu.
t
Täpselt/ 15. märts 2016, 15:44
Kui president poleks reageerinud Evelini avalikule ''esinemisele'' katusel, poleks ta mingi mees, kui tal oligi mingi suhe ta ei demonstreerinud seda nagu Evelin.
d
Delikaatselt?/ 15. märts 2016, 16:09
Kellele demonstreeris, kellele mitte

a
ahah/ 15. märts 2016, 09:42
teame, teame, ega sa ka nende pikkade aastate jooksul rahva rahaga just ei koonerdanud või mis?
a
15. märts 2016, 09:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
AHAH-le/ 15. märts 2016, 09:54
i
15. märts 2016, 09:40
Inimesel ja inimesel on suur vahe. Teile ,Evelin Ilves, tundus olevat kõige tähtsam enese upitamine ja pidevalt pildil püsimine,rääkimata uhketest kleitidest ja sinna juurde kuuluvatest kallitest aksessuaaridest. Elage nüüd rahulikult ise ja laske teistel ka elada. Ega meie presidendid ju ka pidevalt ei lahuta ja uuesti ei abiellu, et peab kohe seadust muutma hakkama.
s
see kinnitas täie aususega,et nad ei hakka oma taskusse/ 15. märts 2016, 09:37
mitte midagi kühveldama.
Kas proua on unustanud ,olid pikad artiklid ja lausa Piibli ja Talmudi peal vande andmine. Mister pidi ju omas lapse kindlustama.
Tal on nii palju oidu,et oma armetut sissetulekut ei hakka puudutama,kuna on olemas määgivate pügatavate hordid.
t
Tekib küsimus./ 15. märts 2016, 09:32
Kas siis Evelin enne lahutust juristilt maad uurimas ei käinud, et kui lahutan, mis siis hüvitistest saab?
t
to:tekib küsimuis.../ 15. märts 2016, 10:17
kui evelinn trepile kraapima läks-kas ta siis ei arvand,mis edasi hakkab toimuma????
k
15. märts 2016, 12:31
Kus trepil ta kraapimas käis?
j
juhuu/ 15. märts 2016, 09:29
uskumatu ise raiskas maksumaksja raha ja kasutas hüvesid uskumatult palju. samas rahva raha eest tõmbas ringi ja veel julgeb prääksuda,tõeline uss.
e
eestlanna/ 15. märts 2016, 09:24
Kui Evelin matkis enda kleite printsesside ja kuningannade järgi ning pidas end üleval nagu "kõrgem olend", siis nüüd pole vaja enam vigiseda. Proua Evelin , minge ometi tööle!!! Praegusel Presidendi abikaasal on töökoht, mis kindlustab talle kopsaka sissetuleku ning ta loobus kõikidest hüvedest!!! teie aga istusite, Evelin, eestlaste ülalpidamisel ja jätkate ka mittetöötegemisega. Ei ole teist mitte üks raas kahju, minge ometi tööle.
t
tiit/ 15. märts 2016, 10:26
mis ime kallid riided tal olid,mis raha kulutamine võrreldes eelmiste presidentide prouadega.pr.MERI on juba üksi 10 aastat 50000eu aastas+autojuht lisa tööga majandavaid töid tehes,hr.RÜÜTLIL 2autojuhti,2abilist 127000eu.EVELINtegeles heategevusega,patroolina eelmistest 10 korda rohkem.ega ta ei saanud koos Ievaga ILVESE voodit jagada.praegu sõidab auto LÄTI -EESTI vahet,mis kordades kallim.ILVES toidab võõraid lapsi,oma tütar kõnnib kott seljas.IEVAL PEALE SELLE SUURED LAENUD.
k
Kelli/ 15. märts 2016, 10:45
Õige jutt. Pealegi Evelin oli ju kaks ametiaega presidendi kõrval. Tema peaks kindlasti hüvitist saama.
m
mis pläma/ 15. märts 2016, 13:12
E, Ilvese ja presidendi tütar elab presidendi juures koos sinna kuuluvate hüvedega.
m
maa/ 15. märts 2016, 13:31
Kust sinu info pärineb, et kõike nii täpselt tead?
m
maa-le/ 15. märts 2016, 15:53
Pole kohustatud oma infoallikaid avaldama.
s
see provva tantsis oma ausa jänki pilli järgi just nii nagu mister nüudmised esitas/ 15. märts 2016, 15:30
loomulikult on mrs.Ieva panus kuude jooksul
tunduvalt suurem kui va eesti matsi oma aastate jooksul
juhuuuuu ,eks peab oma isanda meele järgi olema,,....
Mister näitas ,kui palju ta matsirajakatest peab . Seda peavad ausad eestlased kõik kiitma.
a
Ain/ 15. märts 2016, 09:23
Vastupidi. Presidendi praegusele prouale pole siiani peaaegu midagi antud. Oma igapäevase sõnavõtuga on Evelin end täitsa lolliks teinud. Inimesel jääb viisakusest ja soliidsusest kõvasti puudu.
Õigem öelda, et seda polegi. Häbi peaks olema õeluse hunnikul.

m
Mis on kõige kõvem/ 15. märts 2016, 09:22
Mis on rahvatarkuse järgi kõige kõvem viha- algab v tähega ja lõppeb a tähega, 8 tähte.
ü
üleüldse/ 15. märts 2016, 09:18
kes on need pugejad,(nimed) kes algatavad neid hüvede eelnõusid ja kelle palvel ja mahitusel, ning aitavad eesti rahvast paljaks varastada, otsad on seal riigikontoris, kus raha ei loeta vaid lihtsalt võetakse suva järgi
z
Zz/ 15. märts 2016, 09:11
A Kennedy täkku mäletate, elas üle hambad risti see proua, ei ohkinud
n
no sealgi olid juudid mängus,/ 15. märts 2016, 20:24
ainult ettenägelikud.Kohalikud on lohhid.Kui kohalikud nad on,see on muidugi küsimus.
b
Braavo/ 15. märts 2016, 09:07
Jätame nimed sellest loost välja ja paneme ennast samasse positsiooni. Kuidas nüüd tundub? Teemat tuleks vaadata ka perspektiiviga. Noore riigi lapsehaigused. Esimene omataoline situatsioon lihtsalt.
P
.../ 15. märts 2016, 09:21
Pigem on mul küsimus, et miks peab maksumaksja üldse presidendi abikaasat üleval pidama? Kaotaks selle raha üldse ära! Mida on see presidendi abikaasa riigile andnud rohkem kui tavaline riigi kodanik, et ta peab sellist tasu saama?
s
seadus/ 15. märts 2016, 16:04
Seaduses on põhjendus, et hüvitist makstakse sellepärast, et abikaasa oma karjääri tuleb esindusülesannete täitmise tõttu paus. Evelinil oli seda pausi 9 aastat. Loogiline, et antud põhjendusel kuulub 90% rahast talle.
v
veteran/ 15. märts 2016, 08:59
Evelind- kas sa tõesti ükskord aru ei saa, et su sõda on kaotatud ja mis puutub seadustesse siis need tulevad Ameerikast ja meie ei saa nende vastu.
s
seadused on jah pärit USA-st ,aga daam võiks hoida oma tütre elu ega pruukida suud/ 15. märts 2016, 09:39
...oleks tervislikum. CIA on ikkagi arvestatav organisatsioon.
a
AB/ 15. märts 2016, 08:53
j
JUSS/ 15. märts 2016, 08:52
Riigipead elava üldjuhul üsna konservatiivset elu. Vähemasti näiliselt, kuni ametiaja lõpuni. Lahutused on seni ülimalt haruldased olnud. Ametiajal uuesti abiellumine on Euroopas vist küll lausa esmakordne juhus. Ju sellest omal ajal seaduseandjad lähtusidki, kui hüvede seadust koostasid. ei näinud lihtsalt ette, et meil võiks ka sellise kireva eraeluga presidendipaari ette tulla.
a
arvamus/ 15. märts 2016, 09:40
Kui nii, siis võiksime olla Euroopas esimene riik, kus ametiaja lõppedes hüvesid ei makstaks. Presidendi ametikoht on töökoht kus makstakse palka. Pensionile minnes makstakse pensioni, invaliidistumise korral töövõimetuspensioni. Ametiaja möödudes (töökoha vahetus) lähevad terved inimesed tööle ja peavad ennast ise üleval. Riik ei peaks terveid, hea palgaga inimesi täiendavalt üleval pidama.
a
15. märts 2016, 08:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
arvamus/ 15. märts 2016, 09:16
minu arust on Evelin väga vanaks jäänud.Nüüd ei ole enam võimalik maksumaksja raha
eest iluoperatsioonidel käia ega ilu peale kallist kosmeetikat kasutada.Praegu peab ta
maksumaksja poolt saadud kallist kraami justnagu turul maha kauplema.
Leva Ilves teeb palehigis palgalist tööd teenib raha,on kultuurne ja töökas naine.
Evelin ei ole siiamaani veel tööle hakanud.Miks ei peaks president endale sobivat
ja tervele ilmale mittetegevat abikaasat võtma.Evelin peale eputamise,kes esimesena
rahva silma all võõraste meestega suudles ja tegi häbi presidendile ja kogu ilmale.
Just meie rahval ei ole moraali kui niisuguse Evelini vääritu käitumise heaks kiidab.
Evelin hakka ükskord tööle nagu Leva seda teeb,alles siis võib sust lugu pidada.
Või elad praegu presidendi poolt saadud lapsetoetusest.
l
15. märts 2016, 09:25
e
Eesti maksumaksja/ 15. märts 2016, 09:35
Sa vaata kes räägib !!! Kas inetu suu- hammaste korrigeerimine kuulus ka maksumaksjate raha varastamisse ja kõik muud kulinad ... mis praegugi veel küljes ripuvad ? Need oleks pidanud kõik ,, kuskil,, raudkapis olema ,nüüd õelutseb HÄBI võiks olla ,kas vähe veel said ,vat nüüd oleks iluravi vaja ,aga eiiii saa , maksumaksjaid ei ole sponsoreerimas . Ja jäta see uus e s i l e e d i ükskord rahule , naer läbi krokutilli pisarate :D :D
t
to 09:16/ 15. märts 2016, 11:10
Oli ta nüüd siis eputaja (nagu sa väidad) või mitte, ometigi suutis ta kunagi Toomasel pea segi ning tema perekonna lõhki ajada. Seega mitte just päris rumal naine. Õnnestus arukat ja positsioonikat poliitikameest õnge võtta. Või oli ehk hoopiski Toomas liialt lihtsameelne?

k
15. märts 2016, 08:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
15. märts 2016, 08:53
Milliseid toredaid, viisakaid arvamusavaldajaid meil leidub
<
15. märts 2016, 08:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
15. märts 2016, 08:55
Vale koht selle vanasõna jaoks.
o
Oot/ 15. märts 2016, 10:40
Mismoodi vale koht?
Kuna kustutet, siis uuesti: teise silmas näeb pindu, aga oma silmas ei näe palki
v
vi4/ 15. märts 2016, 08:41
Tegelikult õigus ju. Evelyn võib ju isiklikus plaanis mitte meeldida, aga kokkuvõttes on ta n.ö. "esileedi projekti" panustanud kõvasti rohkem kui Ieva...
ä
Ärma tallu/ 15. märts 2016, 10:42
samamoodi ning Eesti märki. Nüüd tühjade kätega, jalust minema löödud, kui uuem ja noorem siresäärne naine silmapiirile tekkis, aga ega ta 11 kuud tagasi ilmunud, ikka varem. Oli, mis oli, aga kogu selle Masso jamaga on president endale vee peale tömmanud.
k
Kati/ 15. märts 2016, 08:39
Mina olen ka seda meelt, et peale ametiaja lõppu ei peaks üldse mingeid toetuseid maksma. Ametiaja jooksul saavad nii president kui ka tema kaasa piisavalt meie kulul hüvesid nautida.
Õppigu elama nagu tavainimesed - kogugu raha kui selleks võimalus on ja peale ametiaja lõppu on olemas ka teisi maju, kuhu minna võiks - mõni töökoht näiteks.
See tuleb mõnele inimesele ilmselt uudisena, aga samu riideid võib korduvalt kanda, riided pole ühekordne kraam. Seega milleks neid hüvitisi peale ametiaja lõppu vaja ongi?
Samuti tuleks lõpetada riigikogu liikmetele autode liisimine. Milleks neile autod? Suurem osa ei pea kuskil kohtumistel käima ja kui ka peab, siis Tallinnas on ju toimiv transport olemas, kohalikele suisa tasuta. Säästaks nii maksumaksja raha kui ka loodust. Selle laristamise võiks juba lõpetada.
k
kui/ 15. märts 2016, 21:24
samu riideid tahad kanda, siis pead ka riiete tegemise aegsete proportsioonidega olema. Vastasel korral ei lähe need enam selga - on kas liiga kitsad või liiga laiad. Aga muus osas olen Sinuga nõus. Neid hüvesid on tibake palju jah võimu juures olijatel.
õ
õiglane/ 15. märts 2016, 08:39
Õiglane oleks kui ei Eeva, Evelin ega Helle ...ühesõnaga mitte ükski abikaasa ega eks ei saaks kopikatki. Mis amet on abikaasa? Miks siis traktoristi või ehitaja või müüja abikaasa ei saa mingit esindustasu? Miks? Miks ühed on võrdsemad kui teised?
m
Maksumaksja/ 15. märts 2016, 09:19
Siin peab vist otsa vaatama Lennart Merile. See oli Helle Meri vaba valik, et ta töötamise lõpetas. Ingrid Rüütel töötas ju ka siis, kui abikaasa president oli. Kuigi abikaasad võiksid ise ilusa zhesti teha ja oma tasust loobuda.
H
............./ 15. märts 2016, 08:39
Hahahahha, tore. Ise lasi terve aja liugu nagu vaid jaksas - nüüd on muidugi viinamarjad hapud. Mõtle, oleks naatukene veel vastu pidanud, oleks elu lõpuni kindlustatud olnud! Nüüd peab täitsa lihtinimese kombel tööle ka veel hakkama.. Oh õudust :)
t
15. märts 2016, 08:52
Täpselt nagu teised presidendiprouadki, ei olnud nende liug sugugi lühem. Aga see, et üks proua vaid mõne kuu eest neid hüvesid saab, see ei kõlba kuskile.
k
Kati/ 15. märts 2016, 09:24
Kas sa arvad, et Evelin ei saa hakkama? Nutti tal on, nii et nälga ta kindlasti ei jää!
k
15. märts 2016, 12:51
Kui nutti oleks, siis ei halaks siin
v
Vana Ahv/ 15. märts 2016, 08:33
Mis,kas kadeduseuss hakkas närima we?Oled juba niigi küllalt saanud oma welcommide ja ärmatamistega.Trääsa nüüd sulle!Krt,häbi peaks olema.

l
Lugeja/ 15. märts 2016, 08:26
m
15. märts 2016, 08:34
Miks hapud viinamarjad, täiesti õige jutt ju.
n
naisuke/ 15. märts 2016, 08:41
vaevalt küll...ajakirjanik on teinud loo ühe lause põhjal....tegelikult on ju evelinil õigus ja sa ted seda isegi...ainuult piiratus ei lase sul teisiti mõelda....asi pole sugugi kadeduses...näe laiemat pilti
j
Jass/ 15. märts 2016, 08:14
Mööda kaltsukaid kekutada uhke ja hää. Suure käraga lugupeetav maadam muudkui õppis, et tugevalt panustada arstiõpingutesse. Ja kindla peale lubati sel alal edaspidi panustada rahva tervise heaks. Mida aga näeme.... . Jõudu!
s
saladuskatte varjus võin öelda, et/ 15. märts 2016, 08:22
see eelnõu kukub läbi. kedagi ei huvita, kui palju vanad presidendi naised raha saavad....
e
eestis on tähtsamaid asju ajada/ 15. märts 2016, 08:27
kui eelnõu: kui palju peab vana naine raha saama. riigikogu võiks laste elatisraha asja korda teha.
e
Ei/ 15. märts 2016, 08:11
huvita kedagi ei üks ega teine.Aga miks üldse avaldatakse Evelini arvamust,Welcome-ga kujundas ta endale püsiva maine ja kindlasti mitte positiivse.
m
mina/ 15. märts 2016, 08:09
Täitsa haige mutt.Raha otsas müüb juba lapse riideid.Mine tööle looder.
r
15. märts 2016, 08:32
riided jäävad väikseks, miks ka mitte myyjä. terves maailmas se on normaalne, aga eestlased on nii rikad et viskavad minema riideid, mis saaks kasutada
K
.../ 15. märts 2016, 08:35
Kirjutatakse muide "müüa", mitte "müüja"
m
minale/ 15. märts 2016, 09:10
Riiete müügis ei ole mitte midagi ebaharilikku. Eriti laste riided-lapsed ju kasvavad neist kiiresti välja ja täiesti ebanormaalne on korralikke riideid minema visata. See ei ole rikkuse või vaesuse teema. Küsimusi tekitab aga presidendile ja tema naisele makstavad summad peale ametikohuste lõppemist. Oma ameti ajal saavad nad palka, Ametist lahkudes peaksid president ja tema proua ise hakkama saama. Ei ole nad pensionärid, invaliidid, et riik peab neid surmani ülal pidama. Samuti ei ole neil takistusi minna tööle ametiaja lõppedes.
v
Vikatimees/ 15. märts 2016, 08:05
miks peab maksumaksja neid parasiite üleval pidama,teenigu ise endale raha--tuleb maksude maksmine lõpetada
s
Senna/ 15. märts 2016, 08:04
Oleks siis pidanud prouana vastu pidama aga mitte enda ja eestlaste marki täis tegema. Mitte mingit hüvitist ei ole talle tarvis. On niigi küllalt kulutanud. Võib ikka ahne olla. Ja üldse on see eluaegne ülalpidamine liigne. Tehku tööd ja saagu oma pension nagu me kõik ja saagu ka HAKKAMA.
e
eedik/ 15. märts 2016, 08:52
tema ju pidas aga vana päss näe tahtis nooremat-kaua sa ikka kannatad kui su körvalt litutatakse
t
to Eedik / 15. märts 2016, 09:51
Egas see päss ka puhas polnud , 7 aastat oli leva ta sõber , järsku võttis naiseks. loll oled kui usud süütuid muinasjutte !
k
15. märts 2016, 08:59
Kas sinu pahameel on suunatud kõikidele presidendiprouadele või eelistad vaid üht tümitada?
m
miks ma ei imesta..../ 15. märts 2016, 09:00
Eestlased teevad kõik oma marki täis ,alustades peksmistega, roolijoogikutena,narkomaanidena, vargustega jne. Evelin ei teinud marki täis, ta viidi nii kaugele....................Ja kas sina Senna pole võõrast suudelnud.
a
15. märts 2016, 09:10
Aga Senna hinge riivab vaid Evelin...Roolijoodikud las sõidavad, vargad las varastavad...
e
Eli/ 15. märts 2016, 20:43
Õige. Oleks pidanud enne mõtlema kui sinna katusele läks. Andis presidendile võimaluse abielu lahutada ja Evelin selles süüdi jätta. Kuigi ise oli juba Ievale silma visanud. Kannatanud siis ära. Ühtki meest ei tohi nii häbistada. Eks ta tahtis ikka kätte maksta ka jättes Evelini kõigest ilma.
m
mai/ 15. märts 2016, 08:04
Küsimus, mis siis kui meie tulevane president mõtleb abielluda/lahutada 5x ametisoleku aja jooksul. Kas kõigile siis hakatakse maksma?
j
Johanna/ 15. märts 2016, 08:04
jah, paljud asjad hakkavad "väljastpoolt" vaadates silma riivama. Kui ise pundis, siis on kõik lill.

g
grusiinid võtsid/ 15. märts 2016, 08:01
ekspresidendilt kodakondsuse koos kõige soodustustega
e
ei ole vahet/ 15. märts 2016, 08:00
kes prsidendi kõrval on, nagunii maksumaksja on see kelle peal kõik välja elatakse. siin riigis on eesti inimene ori ja peab igasusgust pätti ülal pidma, sest Toompeal on ainult pätid. Asi pole Evelini kadeduses vaid selles, et nii ongi, iga Toompea päti liigutus tuleb tööinimesel kinni taguda. Taavi tahab suure eralennukiga tähtsat mängida, töö inimene maksa kinni. Ieva tahab loorberidel puhata, tööinimene maksa kinni ja nii see on koguaeg. Valimis plakatid, reklaamid kõik maksab tööinimene kinni.
t
tom/ 15. märts 2016, 08:00
hei sina,,no eks see ole,,,,mitte EEsti riik ei anna kandikul seda raha-vaid riigikogu ja valitsus,,see on kaks ise asja,,
ÄRGE AJAGE EESTI RIIKI JA RIIGIKOGU NING VALITSUST SEGI!!!
n
njaaa/ 15. märts 2016, 08:00
Pärast neid jätkuvaid ja jätkuvaid kibestunud sõnavõtte Evelini poolt tahaksin ma endisele esileedile soovida hoopis rahu südamesse, suurt ja sooja tugivõrgustikku ning andekat psühholoogi, kes aitaks üle saada lahutusest tingitud ilmselgelt siiani kestvast tugevast südamevalust.
Ja väike soovitus ka: ei maksa kõiki raskeid mõtteid, mis sind hetkel arusaadavalt vaevavad, jagada ajakirjandusega. Kui tuleb selline hetk, siis helista parem parimale sõbrannale. Ma kardan, et sul on endal pärast muidu piinlik, kui lein seljataga ja pea juba taas analüüsivõimeline.
Kõike head, Evelin!
n
No näed siis/ 15. märts 2016, 07:56
Et ikka nii kripeldab, et võeti see teema ka lõpuks üles.
n
noh eks see ole/ 15. märts 2016, 07:54
kui Evelin oleks Ieva asemel siis vaevalt ta ta loobuks sellest, mida Eesti riik kandikul pakub ja võimaldab
t
to noh eks see ole/ 15. märts 2016, 08:47
Oleks... Kui sina oleksid jälle Evelini asemel, kas sina rõõmuga loobuksid? Ei usu.
ü
ütleme nii, et keegi ei / 15. märts 2016, 13:03
i
imelik/ 15. märts 2016, 07:54
vastuolu. ise peab Evelin end maru targaks. aga sellistel teemadel sõna veel võtta ? nonsenss !
n
naisuke/ 15. märts 2016, 08:40
kui küsitakse , siis on viisakas ka vastata..aga et ajakirjanik nokib välja ühe lause ja teeb sellest loo on mage....tegelikult on Evelinil õigus ju ja ma ei usu grammigi, et ta on kade....inimesed, kes teda materdavad ei tunnegi teda tegelikult vaid kõik on väline...
t
to imelik/ 15. märts 2016, 09:12
No ja sina oled see "maru tark", kes seda arvustab?
e
eks kõik / 15. märts 2016, 07:50
kasutavad ära seadusega lubatud hüvesid k.a. Evelin

k
Kõva naer saalist/ 15. märts 2016, 07:50
Naera puruks, mis teemal see proua sõna võtab. No ei saa kuidagi üle ja muidugi oleks prouake ise seda raha saada tahtnud. Aga võin sulle Evelin öelda, et enne maksan Ievale kui sulle!
l
15. märts 2016, 09:02
Loll ikka naerab kõvasti.
m
maamees/ 15. märts 2016, 07:49
Evelin võiks kõik temale tehtud kulutused kokku arvutada,siis näeb ehk ise ka oma tegelikke kulusid nende aastate jooksul.Ta on oma surmani kõik kätte saanud.Häbi võiks tal veel olla ja tõbi võiks tal selle jutu peale tulla.
v
15. märts 2016, 09:18
Vaata, etsu soovid sulle endale tagasi ei tule, haige inimene.
k
kurb/ 15. märts 2016, 07:45
evelin võiks toitjakaotusraha taotlema hakata või toimetulekutoetust
t
Töötukassas/ 15. märts 2016, 07:54
Peaks ka arvele võtma.
Või siis taarat korjama.
e
Eksesikülamutt/ 15. märts 2016, 07:44
Oma igapäevaste latramistega.
t
15. märts 2016, 09:19
Tore, et enesekriitiline oled.
k
kodanik/ 15. märts 2016, 07:44
Noh, eks Evelinil on ses suhtes õigus küll. Ja eks see üks Ilvese "skeemitamine" jälle ole - ega`s ilma asjata nii kiire selle abiellumisega polnud, oli vaja uuele tantele mõnus elu orgunnida. Väga läbinähtav ärmatamine.
k
Kas/ 15. märts 2016, 07:37
13 milli EEK-u ONIA raha sai otsa wä?
k
Kuutõbine/ 15. märts 2016, 07:36
Kui rumal,ahne ja kade võib veel üks mutt olla.....
Kes küll sel hamstri proual suu kinni topiks.....
k
krisse/ 15. märts 2016, 07:35
no-no Evelin Ilves - kes seda raha rohkem kasutas? Evelin Ilves ju lausa suples rahas - lisaks igakuisele palgale veel muud kulutused. Meeletult palju riideid ja ehteid, lisaks personaaltreenerid, hambad ja muud iluprotseduurid. Natuke vôiks häbeneda oma väljaütlemisi! Vanust juba niipalju, et vôiks ikka enne môelda, siis mônda aega oma suur suu kinni pidada ja siis alles vôib-olla sôbrannadele-sôpradele oma arvamusi avaldada. Aga avalikud sônavôtud vôiks nüüd küll juba lôppeda!

h
ha ha ha/ 15. märts 2016, 07:35
Ha ha ha ,hüvedenautija säriseb Ieva vastu? Fui kui labane,ise tegeleb ainult ilpudega,jube tühine tegevus.
n
nõmedad peod- terve maja kinni pandud/ 15. märts 2016, 08:26
et mingid naised saaks oma vanu riideid müüa ja fookin karjub kõige keskel: oh, ostke ära. sellest saaks hea sketsi.
i
15. märts 2016, 09:22
Ilpudega, ilpudega, ha ha ha. Jube piinlik...
A
Külvamine külmamiseks/ 15. märts 2016, 07:35
AGA! Vähemalt ei ole 24/7/365(366) orbiidil tiirlemas, mida ei saa antud persoona kohta öelda.
v
vaatleja/ 15. märts 2016, 07:33
Ebaõiglane on see et Toomas-Hendrik ise selle logelemise ja Eesti riigile käkikeeramise eest hiigelpensioni saama hakkab....
h
hunt/ 15. märts 2016, 09:20
Pole nii logelenud midagi Ameerika poolne lobitöö ju vilja kandnud.
o
Oh jumal küll./ 15. märts 2016, 07:33
Efka.Ja kui palju sina ise prouana teenisid???Muidugi on see väär tegu.
t
tont/ 15. märts 2016, 08:34
ega ta ei TEENINUD, ta lihtsalt sai.
m
maksumaksja/ 15. märts 2016, 07:29
Pole vaja vaielda selle üle, kellele , kui palju ja kui kaua maksta, sest õigem variant on see abikaasaks olemise tasustamine üldse lõpetada, härra president saab piisavalt tasu ( ~6000 eurot kuus) ning jõuab selle eest oma peret üleval pidada küll.
m
mai/ 15. märts 2016, 07:34
lõpuks ometi üks tark ettepanek, toetan kahe käega
m
Ma toetan/ 15. märts 2016, 07:39
p
piret/ 15. märts 2016, 08:27
N
.../ 15. märts 2016, 09:17
Nu aga ei toeta ju see va president
p
pontius/ 15. märts 2016, 09:59
kui madalale võib üks tegelane oma kadedusega laskuda !!! aga kui palju ta õhtulehele reklaami eest maksab ! iga nädal on muti pilt seitungis ja tama käkid !
6
69/ 15. märts 2016, 13:37
t
tom/ 15. märts 2016, 14:24
Maksumaksja vaatevinklist mõttetu hala. Vahet pole, kumb puuk papi oma tasku tõstab. Kulu sellest ei muutu. Puhas kadedus!
o
ojaa/ 15. märts 2016, 07:23
Kadedus on suur jõud, mis võib mägesid paigast nihutada!
a
Assa mait/ 15. märts 2016, 06:54
t
to Assa mait/ 15. märts 2016, 11:40
Misasi talle hää maitses? Jutt on peale ametiaega makstavast hüvitisest, mida temale ei maksta, kus see "hää" sul on?
s
15. märts 2016, 06:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tundub.../ 15. märts 2016, 07:20
et kadeduseuss on pesa leidnud. Hakka tõepoolest tööle, Evelin Ilves, ja siis võta sõna, kui muidu ei saa.
t
tundub ka/ 15. märts 2016, 09:37
Ole ometi vait va kade eit.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee