Eesti uudised

Kust mina pidin teadma, et minu korteris prostituut elab?

Teet Teder, 14. märts 2016, 06:00

74 KOMMENTAARI

k
Korteri omanik/ 16. märts 2016, 08:49
Kurat minule ta seksi ei pakkunud kust mina võisin teada et on prostituut.
j
ja kui / 15. märts 2016, 17:07
kliendid sõidavad sinna bussiga, rongiga jne., siis tuleb nende transpordivahendite juhid ka vahi alla võtta selle vahendamise eest, lisaks kuulutuse lehed ja saidid. Lõpuks ka riik, kuna kõik toimub riigis, järelikult vahendaja.
k
Kaine/ 14. märts 2016, 20:49
Aeg on prostitutsioon legaliseerida ometi ükskord. Aitab sellest hallist majandusest, tüdrukute orjastamisest kupeldajate poolt, haiguste levist, ettejuhtuvate naiste vägistamistest hüperseksuaalsete isaste poolt ja nii edasi ja nii edasi.
p
Palun viita.../ 14. märts 2016, 21:16
Millisest õigusaktist sa selle välja lugesid, et prostitutsioon Eestis kuidagi illegaalne on???
a
aga millisest/ 15. märts 2016, 16:54
õigusaktist sa välja lugesid, et on ametlik teenus?
m
madrus/ 14. märts 2016, 13:59
...nalja teete ... mina ... 56 vana ... otsin üürikorterit .... aga ollakse huvitatud ainult noortest tüdrukutest .... !!! ....eesti keeles siis massiline trend .... :)
s
sa ei saa/ 15. märts 2016, 16:55
l
14. märts 2016, 13:34
Legaleerige prostittutsoon enne kui pedeseadusega jändate riigikogus
p
Prostitutsioon on legaalne niigi!/ 14. märts 2016, 14:16
Millise legaalse tegevuse sa veel legaliseerida tahad? Prost on legaalne tänagi.
k
Kaine/ 14. märts 2016, 20:55
On legaalne ses mõttes, et pole seadusega keelatud. Majandusharuna (raha liikumine) aga hallis tsoonis, sisuliselt varimajandus. Tüdrukute elementaarsed inimõigused kaitsmata. Kliendile tagamata, et surmatõbe ei saa. Nii et selle legaalsuse sisu on praktiliselt null.
i
Inimõigused? Surmatõbi?/ 14. märts 2016, 21:23
Inimõigused tagab Eestis neile tüdrukutele Eesti Politsei ja nagu näha, siis korralikult.
Surmatõve mittesaamise tagamisega ei saa keegi aidata kui aju ei ole. Tee endale selgeks mõiste - peiteaeg. Saladuskatte all võin öelda, et see kestab ca 6 kuud ning sel perioodil infektsiooni analüüsiga ei tuvastata, küll aga saab juba teisi nakatada.
o
o,o/ 14. märts 2016, 17:13
prost olla eestis on legaalne,,,,ainult selle vahendamine on illegaalne.
n
nii et/ 15. märts 2016, 16:52
prostituut võib ennast fieks vormistada, aga nagu artiklist näha, siis ruumi üürida ei või? Või arvad, et on võimalik? Mis mõtet sellel legaalsusel, kui võib vaid tänaval teenust pakkuda?
p
Perverdid vangi!/ 14. märts 2016, 12:39
kõik need kööbakad inglise pihkurid, soome parmud ja kohlikud soodad, kes mujalt ei saa ja tulevad siia odavaid vene libusid keppima. Tuleb hakata perverte karistama, mitte naisi ja vahendajaid. Siis saaks korra majja, mingu venemaale kui mujal ei saa või löögu pihku edasi!
p
Pealekaebaja/ 14. märts 2016, 13:41
Klientide karistamine viib selleni, et lõbumajadele ilmuvad suured punased reklaamid ja "töö" käib nagu laevaköögis aga "keegi midagi ei tea". Kes kaebama läheb, saab solvamise ja valetamise eest karistada. Kui kaebaja on ise ka keppi uurimas käinud, pannakse üldse kinni.
Ilmselt seisneb üürile andja kupeldamine pika-ajliste/alaliste ja "üürnikule" muid kohustusi paneva üürilepingu sõlmimises.
p
Pealekaebaja/ 14. märts 2016, 13:50
Klientide karistamine viib selleni, et lõbumajadele ilmuvad suured punased reklaamid ja "töö" käib nagu laevaköögis aga "keegi midagi ei tea". Kes kaebama läheb, saab solvamise ja valetamise eest karistada. Kui kaebaja on ise ka kebi uurimas käinud, pannakse üldse kinni.
Ilmselt seisneb üürile andja kupeldamine pika-ajliste/alaliste ja "üürnikule" muid kohustusi paneva üürilepingu sõlmimises.
n
noh / 15. märts 2016, 08:25
rootsis keelustati prostitutsiooniteenuste ostmine. sellega nüüd suur hulk mehi kriminaalkorras karistatud. samas prostitutsioon ikka kasvanu viimase 10a jooksul. ainult selle vahega, et rohkem kriminaalseid kupeldajaid asjaga liitunud. nii et mötetu seadus.
m
miks vaid vene?/ 15. märts 2016, 16:26
sama palju, kui mitte rohkem on siin eesti libusid... ;)
o
ott/ 14. märts 2016, 11:29
pilt on küll selline ,et mine või ise tema juurde
ä
ära liialda OTT/ 14. märts 2016, 15:32
Sinusuguseid parmotte ei teenindata juba ammu, sest sinu elundid ei vaja enam sedalaadset teenust !
t
traktorist/ 14. märts 2016, 16:14
Ma kuulsin usaldusväärsest allikast, et see pilt ja tegelikkus ei olla kokku langenud.
m
Manda/ 14. märts 2016, 11:21
Keegi on öelnud, et prostitutsioon ei kao seni, kuni leidub mehi, kes on nõus seksi eest maksma. Nii ei saagi seda vanimat ametit välja juurida.
m
Mehi???/ 14. märts 2016, 11:31
Mees ei pea midagi maksma. mehele tehakse hää õhtusöök, kaks hääd veini ja valged linad. Mingit stopperiga libu, kes ennast alles alt paberiga kuivatanud ei kepi ükski mees. Soomes saavad õiged mehed veel 20-50 euri kah marjade käest!
a
asjapulk/ 14. märts 2016, 14:08
Kkui mees on ilusti ümber sõrme keeratud siis selgub alles õige hind. Igal asjal on hind, seks on nagu järelmaks. Makstes kohe võib tunduda kallim aga pikas plaanis odavam. Väärt mehega ikka juhtub õnnetusi, purunevad kondoomid ja ununevad tabletid. :)
t
to manda/ 14. märts 2016, 12:57
Aga mis meestl üle jääb, kui omad naised seda seksi relvana kasutavad, välja pressivad, pipardavad. Et pea valutab j.n.e. Kuni mees peabki lõpuks mujalt otsima minema. eks ihu nõuab oma.
h
hi-hi-hii.../ 14. märts 2016, 21:26
No peab ikke sitt mees olema...
t
tohi-hi-hii/ 15. märts 2016, 10:31
t
to hi-hi-hii/ 17. märts 2016, 04:54
Nii lolli kommi saab kirjutada ainult naine.
Olen ise ka naine, aga vastik lugeda.
Naistel tutvumisaegne suur armumise tuhin läheb mööda ja siis enam ei tahetagi.

a
Ando/ 14. märts 2016, 11:16
Ei,noh,biznisplan.2euri väölja ei käi.
m
marks/ 14. märts 2016, 11:01
On ta nüüd nii või naa. Aga koht kus mõelda! Kui tööd pole ja mõistust napivõitu. Aga elu tahab elamist , kuskilt pead sa ju raha saama. Vaevalt et enamus seda tööd rõõmuga teevad ? Riigi tegematta töö + aits ja narkootikumid. Taandub töökohtade koondumisega suurlinnadesse, väiksemad kohad kärbuvad , rahvas liigub linna. See amet ikka liigub massides. Se on regionaalpolitika probleem, pikaajaline tulemus tegematta tööle.
õ
õl/ 14. märts 2016, 10:48
ÕL: Mees pidas koos naise ja pojaga seksikorterite võrgustikku. Osta päevapilet 2,00 €
k
kas see/ 15. märts 2016, 16:58
pole siis vahendamine, kui pead info eest 2 euri maksma?
k
KAS;;;SAAB---/ 14. märts 2016, 10:34
m
14. märts 2016, 10:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mis laimad?/ 14. märts 2016, 11:40
Eestis pole seksi eest raha küsimine keelatud. Keelatud on kupeldamine. Müü ennast kui palju tahad.
e
eskort/ 14. märts 2016, 12:13
Ja kus see noor kena inimene ennast müüma peab? Maxima kassas?Jumal tänatud, et korterit saab üürida. Kinni võiks selle seaduse järgi kõik hotellid ja motellid panna.
r
Riik arvab,/ 14. märts 2016, 12:27
et seda asja peab tänaval tegema.
e
ei arva/ 14. märts 2016, 13:04
Riigil puudub sellekohane arvamine.
v
Vana Ahv/ 14. märts 2016, 09:52
Tegelikkuses on see prostitutsiooniga võitlemine täielik jama! Kurat küll,kui ome moor kodus ei anna,mida pean siis tegema-pihku taguma we?
i
Ikka/ 14. märts 2016, 10:02
Kui ikka pää on tüh ja riist kehv, mis üle jääb!
o
olev vana ahviga täiesti nõus/ 14. märts 2016, 10:12
Prostitutsiooni pole mitte keegi mitte kusagil veel välja juurida suutnud. See on sama mõttetu kui sõelaga vee kandmine. Aga kui seda ei saa välja juurida, siis tuleks see seadustada. Kõik prostituudid FIE-deks! Regulaarsesse arstlikku kontrolli. Pensionikindlustus, haigstoetus ning töötukassa kindlustus. Tulu ning käibemaks! Kasu oleks sest kõigil. Mafifa kaotaks rahaallika kust raha lüpsta. Riik teeniks raha. Haigekassa saaks tripperi- aidsi ja süüfiliseravi korral oma suurtele kuludele katet. Kliendid tunneksid end regulaarse medkontolli tingimustes kah turvalisemalt j.n.e.
h
hulgiostja/ 14. märts 2016, 12:15
Terveid jalgpallimeeskondi ostetakse-müüakse. Mis see seksiäeri halvem on?
k
14. märts 2016, 09:51
Korteri omanik äkki ajaski papi kokku lõbumaja pidamisega. Kuidas seletada et tal 10 korterit. Imina lihtööga saan vaevu ühe korteri osta

h
Huhh/ 14. märts 2016, 09:35
No kui ühel omanikul on välja üürida 10 korterit ja täiesti juhuslikult ja tema teadmata tegutsevad neis kõigis prostituudid, siis on tegemist küll kõige hullumeelsema kokkulangevusega lähiajaloos.....
t
14. märts 2016, 10:08
Ta ūūrib ise neid kortereid ja ūūrib prostituutidele omakorda edasi. Nii lihtne see asi ongi.
h
Huhh/ 15. märts 2016, 06:55
See ei olnud point. Mind ei huvita kust ta need korterid sai. See pole loo mõistes oluline. Fakt on see, et ta üüris välja 10 korterit ja kõigis olid juhuslikult ja tema teadmata prostituudid.. Päris raske on sellist asja juhuseks pidada
j
jah,/ 15. märts 2016, 17:01
sest tavaline töötaja ei suudaks neid kortereid niisuguse raha eest üürida.
m
mK/ 14. märts 2016, 09:22
Täna vaadatakse voodi.ee umbe :D.
LÕNA EESTIST ---NOORED EMAD/ 14. märts 2016, 10:40
ON AMMU JALGA LASKNUD:::KES SOOMES ..ROOTSIS
q
Qwert/ 14. märts 2016, 09:19
Kahe otsaga asi. Üürileandja ei pea teadma, millega ta üürnik tegeleb. Prostitutsioon keelatud ei ole, kuid kupeldamine on küll. Kas korteri üürile andmine kuulub viimase alla või mitte? Raske tõestada kui korteriomanik väidab, et ei teadnud midagi.
m
mrk/ 14. märts 2016, 11:49
meie kohtusüsteem on paraku nõnda väärastunud, et reaalselt ei peagi prokurör midagi tõestama. seda peaks tegema normaalses õigusriigis, inimesed on naiivsed ning ei tea et tegelikult me ei ela enam ammu õigusriigis. taksojuhid ju pandi sama paragrahvi alusel kinni. sulle öeldakse aadress ja sa viid kliendi nõutud aadressil kohale, pärast aga pannakse kinni prostitutsiooni vahendamise eest!!
n
No nii loll ei saa ikka olla/ 14. märts 2016, 14:22
Oled sa mrk mõnda asjakohast kohtuotsust lugenud? Ilmselt ei ole sa üldse midagi elus lugenud, arvestades seda soga, mida sa suust välja ajad. Soovitan aga siiralt - siis saad aru, kuidas ja millistel asjaoludel need businessplan´id tegelikkuses toiminud on. Ei ole mõtet demagoogitseda, eks?
j
JUHAN/ 14. märts 2016, 09:13
Kust tema pidigi tedama, millega üürnikud üüritud elamispinnal tegelevad? Delikaatne inimene ei esita ebadelikaatseid küsimus. Mitte nagu mõni mats. Lapsepõlvest mäletan juttu kellestki Kohtla-Järve lähedal elanud vanast viinaninast Endlist. Temal oli oma maja ning lisas ka saun koos paari toaga, mida ta välja üüris. Tol ajal oli korteritega kitsavõitu ning üüripinna otsijaid palju. Kord tuli tolle Endli juurde mingi noorpaar. Küsiti üürihinda. Endlil oli vastus selge. Sinult, mees, tahan ma saada iga kuu pudeli viina, sinu naiselt aga ühe paugu seksi!
N
???/ 14. märts 2016, 09:07
Naine ning isegi teismeline poegki ärisse kaasatud? Huvitav, milline oli selles äris viimase roll, tema ülesanded? Kas tehniline kontroll või? Või kvaliteedikontroll, äkki ehk ohutustehnika insener?
a
Arvata on/ 14. märts 2016, 14:47
et yyriraha kogumine korteritest
k
kupeldaja/ 14. märts 2016, 22:22
j
JEP/ 14. märts 2016, 08:51
No kõik salajased asjad tulevad varem või hiljem päevavalgele.
e
ei usu/ 14. märts 2016, 09:18
sest need asjad salastatakse 75 aastaks ja siis ei huvita need enam kedagi.
a
alf/ 14. märts 2016, 08:50
Tundub ,et Eesti prokuratuur on asunud "võitlema" prostitutsiooniga? Seda on teinud ka teised riigid tuhandeid aastaid , aga ei ole õnnestunud maailma vanimat ametit välja juurida. Ilmselt prokuratuuril ei ole midagi muud teha.
t
to alf/ 14. märts 2016, 09:16
Ilmselt sina soovitad teha näo, et meil sellist pahet ei olegi. Nagu nõukogude ajalgi, kus ametlikult öeldi, et meil, arenenud sotsialismis mingit prostitutsiooniei esine, et see on kapitalistlik pahe.
t
to, to alf./ 14. märts 2016, 10:11
Eks sa, tola, ürita välja juurida! Vist ei jõuagi sinuni, et see on ka töö ja hobi korraga. Nii loll nagu leivaauto käru tagavara ratas.
t
tola tiitlite heldele jagajale (loodetavasti jäi mõni endalegi tagavaraks)/ 14. märts 2016, 12:54
Mõtle parem peaga ja ära lahmi. Kui seda ei saa välja juurida, siis tuleb see lihtsalt legaliseerida, kontrolli alla võtta ja maksustada, nagu iga FIE tegevuski. Kasu ja tulu oleks märksa suurem. Riigile tulu, prostile tervisekontroll j.n.e. Samuti tervise ja töötusekindlustus, haiguseraha. Nii lihtne see ongi.
e
Et siis nii... teadmiseks või miskit/ 14. märts 2016, 12:00
Ei võidelda ei prokuratuuris ega politseis mingil kujul prostitutsiooniga. Võideldakse kuritegudega, mis prostitutsiooniga seonduvalt toime pannakse. Prostitutsioon on Eestis legaalne ning lausa põhiseaduslik õigus.
j
joppenpuhh/ 14. märts 2016, 08:45
no sellest 50 kullist küll kahju poleks
l
lihtsalt ohh- ähh/ 14. märts 2016, 09:10
Pildi järgi otsustades ,pakuti kvaliteetset teenust ja samas väga mõistliku hinnaga .

b
14. märts 2016, 08:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
elukunstnik/ 14. märts 2016, 09:13
Karm elukorraldus ja sellest tekivad näkku sügavad ajavaod, mis pääduvad karmide näojoontega.
e
endel/ 14. märts 2016, 08:02
Mina oleks sellisele piigale niisama korteri kasutada andnud! Mõtle kui hea on kodus öelda et krdi üürnik , jälle pean minema lambi pirni vahetama!
j
ja ise veel uhke/ 14. märts 2016, 08:35
jah,saad pirnist tipperi,syyfilise ,satikad ja aidsi kah,,
v
VENEMAALT/ 14. märts 2016, 08:53
mingi osa ka ukrainast ja ida-virust.
<
14. märts 2016, 07:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sa niku/ 14. märts 2016, 09:31
h
Hus/ 14. märts 2016, 13:56
Nikud omale pensioni kah välja?
l
lai naer/ 14. märts 2016, 09:15
Või raamatust "Rikas isa, vaene isa".
s
14. märts 2016, 12:09
Sisu ei vastanud öhtulehe kommenteerimise reeglitele, kus kysiti kas 10 korteri väljayyrija on käinud ameeriklase koolitusel, kuidas saada rikkaks?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee