Eesti uudised

Jaak Madison: tõeline humanitaarkriis on alles ees

Gerly Mägi, 13. märts 2016 11:35

185 KOMMENTAARI

k
Küsiksin siin,/ 15. märts 2016 11:06
et kas EKRE on sellistes tingimustes valmis valitsusvastutust võtma? Olla opositsioonis ja pidevalt kriitikat teha, oskame kõik. Aga töötavaid lahendusi leida?
a
AINUKE/ 14. märts 2016 16:02
KES EESTI EEST SEISAB ON EKRE,TÕESTI AINUKE, TOREDAD MEHED ON HELMED JA NOOR JAAK MADISON,NEMAD PEAKSID VALITSUSES OLEMA.
a
arusaamatu/ 14. märts 2016 15:32
millisest schegeni piiri kadumisest aina räägitakse ja mis hirm see neil eurotoladel on? Nii nagu jutt euroopa - sisesest vabast liikumisest? Kas keegi on näinud luubiga vaadates mingit pisikest klauslit et schengeni piirileppel on euroopale lisatud kõik maailmamaad? Mis kasu on sellest vabast liikumisest, mis euroopasse laseb kõik elamaasujad, reisile tahtjad aga peavad viisa ostma kalli raha eest? Kas eurooplastelt on nende inimõigused võetud ja jagatud neile, kel pole selle tähendusest ja olemasolust õrna aimugi?
k
K./ 14. märts 2016 13:51
Kui kommentaar "Jobust mõttetu mees" ära kustutada, siis see ei tähenda, et ta enam seda ei ole :) ... juurde võib veel lisada - litsmees!
k
14. märts 2016 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to kris/ 14. märts 2016 14:19
Miks Vao pagulased ära ei lähe siis ?
Samuti mustad Kristiinest, mustamäelt ?
Nepaali " pagulasega " sai isegi räägitud. Ütles, talle Eestis väga meeldib ja ei taha siit kuhugi minna.
Väikesed toetused on ainult oma inimestele.
j
Jah, kõik tagasi!/ 14. märts 2016 18:46
!Aga miks 300 tuhat vene majanduspagulast Venemaale tagasi ei lähe?
Vasta, palun!
Ja kui juba tõesti pagulaste tagasisaatmiseks läheks, siis - KÕIKPAGULASED TAGASI OMA ETNILISELE KODUMAALE!
KÕIK - KA VENELASED!
ja punkt!
k
küsimus/ 14. märts 2016 10:20
Oma silm on kuningas.Nii saigi Madison oma ja erakonna kaaslaste väljaöeldule kinnitust. Mis on meie valitsejate eesmärk, et nad ei soovi tõele otsa vaadata, ometi on vennasvabariikidest kaunis mõrudaid näiteid. Kui küsimus on selles, et mitte arendada massipsühhoosi pagulasküsimuses, siis milleks seda tehakse Venemaa suhtes?
s
Soomest/ 14. märts 2016 07:57
" Kui Venemaa on praegu survestanud Norra ja Soome piiri, siis on ainult aja küsimus, millal saab see surve olema mõjutustegevusena Balti riikidele, sealhulgas Eestile idapiiril.“
Madison ei tea ilmselt, et Venemaa, just nimelt Venemaa, lõi piiril korra majja ja Musmanski kaudu ei tule illegaale enam Soomesse juba mõnda nädalat. Ennegi tuli Venemaa poolt neid vähem, kui Rootsist.
Aga neil on oma araabiakeelne sotsiaalmeedia, kust antakse kohe teada, kui kusagil mingi "auk" jälle tekib.
Kui Türgil oleks soov migrantidevoog peatada, pruugiks neil ainult öelda, et nüüd on piir kinni ja T¨rgi kaugu ei pääse enam keegi Euroopasse.
Aga Türgilihtsalt ei taha, sest saab nii EL-i survestada ja suveks viisavabaduse välja pressida endale.
Edasi arvake ise, mis siis Euroopast saab, kui iga Türgi passiga inimene seaduslikult võib Euroopas pesitseda.
r
realist/ 14. märts 2016 15:24
Nüüd sa pisut eksid. Murmanskis lõi piiri kinni Soome. Venelasel jumalast poogen palju neid riigist lahkub ja tagasisaadetuid ei kiirustatud ka tagasi võtma. Ei hakatud neile seal passimiseks laagreid korraldama ja ei söödetud ega joodetud. Immigrandid lõpuks taipasid, et Soome piirivalve ei lase neid edasi, venemaa ei poputa ja nii see hord otsib uut teed. Suund on võetud Leningradi poole, et leida EL sisenemiseks auk. Ilmselt Soome on kindlustanud piiri Karjalas, seega on järgmine auk neile sisenemiseks Baltikum.
j
jah/ 14. märts 2016 18:36
täpselt sama tegi ka Norra!
Pani piiri kinni --j a kõik!
Venelase saatsid sellest hoolimata ikka neid põgenikke JALGRATASTEL Norra piirile, lootuses, ehk ikka lastakse sisse, ....kuni nad lõpuks märkasid, et edasi ikka ei saa.
Kuhu need põgenikud siis läksid, pole teada.
Venemaa tõi neid põgenikke Süüriast massiliselt lennukitäis lennukitäie järel Venemaale sisse, et siis edasi Euroopasse edasi saata. Algul nad ju saidki Venemaalt Norrasse ja Soome, sisse.
Muide, enne kui see suur põgenike jama pihta hakkas, leekas Tsipras kolm korda Moskva vahet ja kohe peale seda see asi algaski.
kõik need põgenikelaviinid, üle 1,5 miljoni, Euroopasse on Putini geniaalse aju vaimusünnitus ja tema poolt organiseeritud hübriidsõda Euroopa destabiliseerimiseks, lõhestamiseks ja hävitamiseks.
Nii on see kõik geniaalse putini geniaalne plaan, mis siiani on ülimalt geniaalselt ka õnnestunud.
Putin on pea, Tsipras on/oli käsi ehk läbiviija.
Nüüd aga pandi sellele kremli ja kreeka plaanile punn ehk okastraataiad ette!!!
Nüüd on nii kreekas kui ka Soomes, ja Norras piiridel punn ees...ja putin närib suures vihas küüsi ja trambib jalgu ja mõtleb Euroopa Liidu hävitamiseks uusi sigadusi välja.
Nüüd on aga see uus rohutirtsidelaviin, olla juba üle 25 tuhande, Tsiprasel omal kaelas ja selle laviini tõttu uppumas, sest …hahaahaa!...põgenikemassid enam Euroopasse edasi ei pääse.
Paras! Paras! Paras!
Lürbi nüüd seda omakeedetud suppi, kreeka kitsekarjus!
Jah, kes teisele hauda kaevab, see ise sinna sisse langeb!
i
ikka./ 14. märts 2016 07:51
Kas selleks oligi Madissoni vaja raha raiskama saatma,et taas kuidagi pildile saada ja just pagulasteemaga.Ära tyytab see ekre jama.tehke midagi majandusele,mitte ärge tehke odavat propagandat.Sest, mida uut see Madisson nüüd teada sai? Taoliseid reportaaže on Eesti ajakirjanike ja muude tegelaste poolt tehtud ennegi. Mida vähem loete ja kuulate ekrelaste populistlikku jama, seda kasulikum tervisele ja närvikavale, Sellise klassiga demagooge, nagu on Helmed ja Madisson, annab otsida.
i
ikka.'le/ 14. märts 2016 08:03
Minul on küll olnud huvitav Madisoni artikleid lugeda ja fotosid vaadata.
Ikka teine asi, kui mõne välismaalase jutt - tead vähemalt, et asi ongi just nii.
Kust sa seda demagoogiat leiad? Või äkki on sõna tähendus ebaselge?
k
Kui sul/ 14. märts 2016 08:15
ajud puuduvad 07.51,siis pole midagi teha.Milliste kehaosadega küll sinusugused mõtlevad. Sinusugused on sama ohtlikud kui pagulased Euroopale. Ja ei raisanud ta sinu ega teiste raha mitte sentigi,kõik tehti välja kutsujate poolt.Lõpetage oma loll jura juba ükskord ära,reformitrollid.
t
to ikka/ 14. märts 2016 14:31
Mind väga huvitab Madissoni tegevus.
Aga sinusuguste palgaliste kogu aeg ühesugune labane iba on ammu ära tüüdanud.
Palgalistel on kogu aeg ühtemoodi kommid.

k
kogu meie partei-kond/ 14. märts 2016 05:12
on populistlike tüüpide rahaimumasin
k
kui/ 13. märts 2016 22:54
Neid nn põgenikke teisepool kaldas vastu ei võetaks(jäägu või surmani merele ulpima) ei siis hakkaks keegi mereteed Kasutama! Kõik istuksid kenasti oma kodudes! TURISTID
k
kuile/ 14. märts 2016 07:56
Vaata peeglisse ja häbene.Kes oled sina,et tahta kellegile surma.Kohutav,milline rassist selline vöib olla.Öiged turistid on need,kes meile raha toovad,Tallinn oleks olematu,kui siin turiste poleks.Näputäis rassiste ja vihameelseid teevad meile nii palju kahju ja vastik ka lugeda,milline öelus ja kurjus on mönda vallanud.Madissoni taolised aga pole kyll meile midagi rääkima,pole vaja neid kriminaale toetada.Ekre taas tahab olla rahva ""nn.päästja"",kuid vana asjaga ja odaval moel.
j
junts/ 13. märts 2016 22:33
Meil linnavalitsuses arvatakse, et parke riisuma ja lilli istutama nad oleks sobilikud...
t
Ta junts/ 13. märts 2016 22:58
Äkki mõtlesid hundisilmale?
s
Sinna.../ 13. märts 2016 23:07
...võiks terve laagri neist teha...Isake teeb neile mošee ka sinna
m
13. märts 2016 21:58
Ma ei saa kohe aru, kust küll sellised verehimulised ja potensiaalsed ehk verbaalsed tapjad välja on tulnud, kes siin karjuvad ja tahavad põgenikke tappa küll leegiheitjatega, küll kuulipildujatega, küll miinidega ja ei tea veel millega?
Häbi peaks teil olema!
Kas praegu Makedoonia piiril keegi kasutab kuulipildijaid, leegiheitjad, miine või muid tapariistu?
Ei, mitte keegi!
Aga sellegipoolest ei pääse mitte ükski põgenik ei Makedooniasse, Ungarisse või Serbiasse, ükski illegaal ei pääse seda marsruuti mööda enam Euroopasse.
Saite midagi aru, verehimulised virtuaalproled?
LP! Õhtuleht,
sellised viha-ja tapmist õhutavad kommentaarid tuleb kustutada ...või meeldivad teile sellised kommentaarid?
Kui te muidu neist jagu ei saa, siis, palun, tehke nii nagu tegi Postimees - sulgege anonüümne kommentaarium ja siis on kõik korras..ja puhas!
t
to 21. 58/ 13. märts 2016 22:40
Ära kirjuta jama.
Olen ise Serbias käinud ja " pagulased " tulid just nimelt Makedooniast.
Terve Belgrad oli neid täis, NÕUDSID, PROTESTISID.
Kesklinnas olid plakatid.
1.Dokumendid kõikidele.
2.Piirid on jooned, mille on loonud rassistid ja imperialistid.
3. Õigus REISIDA.
4.Piirid lahti.
5. Eurolii, lõpeta immigrantide ahistamine.
Pane tähele, kutsusid ennast immigrantideks, mitte pagulasteks..
Hotell, kus ööbisin, oli neid täis. Dokumente neil olnud, näitasid registraatoritele oma pabereid.
Olid teel Ungari - Viin - Hamburg.
j
jajaa/ 14. märts 2016 09:56
Kuule, valeta nii, et mõni loll jääb sind ikka ka uskuma.
Mis keeles need PÕGENIKE PLAKATID OLID, et sa neid lugeda oskasid?
Ahhaaaa!
Muidu on su jura kirjutaminesiin ainult üks tühi töö ja vaimu närimine!
Ah, jaa, sandikopikas ikka kukub ikka iga sellise kommentaari eest.
e
elva/ 14. märts 2016 04:30
eks sinusuguseid tolaraste leidub kahjuks igas urkas. elva linna veisspuugi voorumis üks lihtne aju kutsus üles pagulastele kindaid kuduma, et neil meie kliimas näpukesed külma ei saaks ja nad ennast meil teretulnud tunneksid. isik kes sellise avaldusega esines jaksas loomulikult sarjata EKRE t lihtsalt igaks juhuks. kasulikke lollikesi leidub endiselt. veel. muidugi oli tegemist ka ilmselgelt lilla+roosa naisolendiga.
j
Jumal küll,/ 14. märts 2016 06:00
kus on sinu ajud,,21.58.
j
just/ 14. märts 2016 07:58
21,58`l oli peris õige tähelepanek. Ainult, et riigipiirid selleks ongi, et neist kinni peetaks, vajadusel ükskõik, mis hinnaga või vahenditega, kuna Euroopa ei suuda ega peagi vastu võtma kõiki, Aafrikast-Aaasiani, liikvele KIHUTATUD islamistide masse. Islamimaailm peab oma hullumeelsest tempos paljunemisest ja islamisytlikust majandamisest tingitud tagajärjed ise lahendama.
Liikvele kihutatud pagulaste massid on panislamiste versioon hübriidsõjast
k
kurb, nii kurb/ 13. märts 2016 21:14
euroopa on nagu dementne vanainimene. kahjuks
j
junts/ 13. märts 2016 20:44
no mis te räuskate, las nad tulevad siia, meil siin keegi ei taha miinimum palgaga tööd teha, vähemasti oleks hea odav tööjõud
o
13. märts 2016 20:52
oled ametlikult tunnistatud idioot nähtavasti, ei tea, et kirjaoskaatuid ahve tööle siin panna pole võimalik. sinulr nülitalse viimane nahk ja pea,
t
tõsiselt või?/ 13. märts 2016 20:55
Ja arvate, et nemad on selle peal väljas, et panna oma viimased rahad mängu, sõita mingi üüratu maa maha ja vaevelda tee peal selleks, et hakata siin Eesti miinimumi eest rügama mingi liinitöölisena, transana või milleks nad üldse kõlbulikud oleks? Nende (olematute)tööharjumuste juures? Isegi metslased pole tänapäeval nii lollid. Te pole päriselt ka aru saanud, mis nende tegelik eesmärk on?
ä
ähhh/ 13. märts 2016 21:03
nende töö on varastamine ja röövimine, kohalik euromaffia saab ilmselt selle pealt katuseraha, ega siis muidu neid vägisi siia ei pressita
j
junts/ 13. märts 2016 21:24
Ei no mis te kohe närvi lähete...ma tegin nalja...
t
to junts/ 14. märts 2016 03:45
kui asi on tõsine, ei tasu nalja teha - võib halvasti lõppeda.
o
oma/ 13. märts 2016 21:37
Huvitav oleks teada ,et kas või ainult üks nendest pooleteisest miljonist ahvist kes siia viimasel ajal roninud on ,on ka tööd tegema hakanud ,mina isiklikult küll sügavalt kahtlen selles.
e
ehehee/ 13. märts 2016 21:50
kevadel kui soojemaks läheb ning päike hinge poeb,, eks siis näed nende kavatsusi Euroopas,,
l
Lugeja to "Minul" 16:12 / 13. märts 2016 20:40
l
Lugeja/ 13. märts 2016 20:31
Kuidas yldse Tyrgi kui mingi islamiriik EUsse? Ei tule köne allagi.See riik ei tohi euroliitu mitte kunagi saada.

l
Lugeja/ 13. märts 2016 20:31
Need 550 kohustuslikku pagulast on vöibolla juba ammu Eestis.. :) ,öiste salajaste lendudega..Kuidas muidu mingeid kampu Mustamäel,Kristiines jne..Nad peavad ju kuskilt pärit olema,No tudengid tunneks arvatavasti olekust,käitumisest ja mingistki intelligentsist ära aga lihtsalt tolkamid näeb kohe ära..
l
Lugeja/ 13. märts 2016 20:21
Kuidas yldse Tyrgi kui mingi islamiriik EUsse? Ei tule köne allagi.See riik ei tohi euroliitu mitte kunagi saada.
f
FAKT/ 13. märts 2016 19:34
Lihtsad loosungid lähevad peast lihtsatele peale. Ega ekrel muud vist polegi kui "Eesti eestlastele" ja "kui on must, näita ust". Isegi mu lapse puuhobune saab sellest aru. Nad on vormilt rahvuslik sisult aga paremparteidelt keski kasuks hääli ära tõmbav moodustis. Ausalt õelda meenutavad ekrelased justkui kilplasi. Helbekesed, on demagoogia meistrid: "kõik on halb, EKRE muudab kohemaid kõik paremaks,,väga rumal eneseupitamine, on leiutatud "EKRE" majandusidee, millest saab vaevata paekivist kiiresti sealiha toota. Peale möla ja vahutamise ei ole ekrelased midagi teinud. Kuulsin raadiost Madissoni intervjuud peale Kreekast naasmist. Reporter küsis "kuidas hindate Eesti pagulaspoliitikat" vastus kõlas, et kõik on valesti. Reporter sellepeale aga, mis oleks lahendus? Vastuseks sai, et kõik on valesti. Ma ise ka Ei soovi siia pagulasi aga sooviks EKRE tegijatelt seletust, kuidas probleemi lahendada. Ühes saates, kus mehed ajasid tõsist juttu, suutis Madisson piiksuda vaid seda, et Austrias vägistati 10 aastane poiss. Kogu argument pagulaspoliitikale.
t
to FAKT/ 13. märts 2016 20:00
Lahendus on KÕIK pagulased tagasi saata oma kodumaale.
Midagi ei ole neil seal häda, ainult tööd ei viitsita teha
1
100% nõus/ 13. märts 2016 20:07
Sest, mida uut see Madisson nüüd teada sai? Taoliseid reportaaže on Eesti ajakirjanike ja muude tegelaste poolt tehtud ennegi. Mida vähem loete ja kuulate ekrelaste populistlikku jama, seda kasulikum tervisele ja närvikavale, Sellise klassiga demagooge, nagu on Helmed ja Madisson, annab otsida.
n
13. märts 2016 20:17
nii lolli ajudeta jobu näen esimest korda to20.07
t
to 20:17/ 13. märts 2016 20:24
ei usus, sest kindlasi oled end peeglist korduvalt näinud.
O
20:17, 13. märts 2016 -le/ 13. märts 2016 20:34
Olen sinuga väga nõus. See on ikka sürr,kuidas keegi ei tahagi vastu hakata sellele hiilivale islamiseerumisele.
h
hunt/ 13. märts 2016 22:44
tuleb kuulata mida kuldsuud reffid räägivad ja siis itsitavad ka oma vale peale.
k
Kui sa nüüd kõigepealt/ 14. märts 2016 03:41
seletaksid lahti, mida mõtled POPULISMI ja DEMAGOOGIA all, siis võiks isegi arvata, et sa EI OLE reffide palgakommar...
e
14. märts 2016 18:54
eeh, kus sa seda jobu küll NÄED?
ja veel esimest korda? ahhaaahaaa!
Ongi ekrekäkkidel juba hallutsinatsioonid, näevad juba oma maalitud tonte päise päeva ajal..
ui-ui-ui-ui....paha-paha!
wismar ootab kundesid....hahhhaaa!
t
to FAKT/ 13. märts 2016 23:27
Ma ei saa nüüd sinust aru.
Kas kogu Aafrika ja kõik vaesemad araabiamaad on nüüd siis maamunalt haihtunud ?
Ma ikka mõtlesin, et lähevad sama teed pidi kodumaale tagasi, aga et need riigid on maa pealt kadunud, siis on jama tõesti.
r
RS/ 14. märts 2016 06:05
Kui palju kitsa silmaringiga inimesi meil ikka on,lausa uskumatu ja kuidagi kurb hakkab. EKRE kaitseb ka teie turvalist tulevikku,ullikesed.
y
Ygraine/ 13. märts 2016 18:41
See on arukas olukorra hindamine, mitte selline teemast möödarääkimine nagu peaministrisarnasel tegelinskil.
Tundub, et riigitüürijatele võivad ka külapoe taga õltsi libistavad ossid oma tarkuse poolest koha kätte näidata. Neil nn. riigimeestel puudub nii tarkus, julgus kui ka iseseisev mõtlemine. On kellegi marionetid.
o
oma/ 13. märts 2016 18:59
Teada ju kõigile ,tädikese Merkeli pisipojakesed.
m
13. märts 2016 18:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to miks?/ 13. märts 2016 19:19
Kuidas palgaline ei oska õigeid argumente esitada ?
ükski illegaal ei pääse Euroopasse ? No see ei ole isegi mitte naljakas ka.
Kui kommentaarium suletakse, mis " tööd " sa siis tegema hakkad, sa reformi palgaline kommija.
Normaalset tööd sa ju tegema ei lähe.
y
yll/ 13. märts 2016 19:22
räägime uuesti 13ndal juunil! seda miljardimassi ei hoita heaga kuidagi tagasi. kas sa asja mõtetust näed rootsi seisukohast? keda ta nüüd aidanud on? miljardid tahaks nüüd tulla.
euroopa on igaveseks muutunud ja see on hea---SOTSIALISMUSE SURM.
t
to miks?/ 13. märts 2016 19:23
Käisin Serbias.
Terve Belgrad on " pagulasi " , on teel Ungarisse, sealt Viini ja lõppeesmärk on Hamburg.
Väga ebameeldivad on, protestivad, nõavad.
Alles saabusid ja juba NÕUAVAD.
Ja jube palju on neid seal, nägin ka, kuidas osad läksid Ungari busside peale.
t
to Serbia kodukäijale/ 13. märts 2016 23:07
Saame kokku, pildistasin nende plakateid, pagulaslaagrit.
Võin sulle näidata.
Lisaks tahaks näha palgalist kommijat reaalis.
Oled nõus kohtuma ?
Nõuavad dokumente, Euroopas vaba liikumist jne.
m
Mamm/ 13. märts 2016 18:13
Masendav on see et nendega tulevad kaasa ka kõikvõimalikud haigused
j
13. märts 2016 18:21
ja väärakate sünnid, zika viirusega näit. jm.
a
13. märts 2016 18:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 13. märts 2016 18:14
sinu lolli molli ei tasu yldse vaadata,saab vaatamatagi aru,et tegu on poolemeelsega.
ü
üldiselt/ 13. märts 2016 18:22
See pole sinu otsustada, kes soovib musta laviini alla jääda ja kes ei soovi.
k
13. märts 2016 18:23
kõrge laup näitab intelligentsust, mitte madal, nagu sa end arvad targaks pidavat vbl.
e
Ega / 13. märts 2016 18:23
nüüd see, et sinul pole seal ülemisel korrusel kõik korras, ei pea tähendama
, et normaalselt mõtlevatel inimestel see nii on. Lihtsalt tunned kadedust, et on ikka mõistusega inimesi ka veel olemas.
a
Andres/ 13. märts 2016 18:35
Kas see brüsseli kukk, kes seal praegu on ja esineb ETV-s on aru juures või?
a
Andres/ 13. märts 2016 18:35
Kas see brüsseli kukk, kes seal praegu on ja esineb ETV-s on aru juures või?

v
veteran/ 13. märts 2016 17:49
Taavetil on palju ajupesust hämaraid ja arengupeetusega toetajaid, tal on neegertankistid suurte tankidega ning kui Volodja appi meile ei tõtta, oleme kadunud Sitt aeg on saabumas, kohe tõega vägagi sitt. On kurb ja piinlik, et lasksin juutidel oma kodumaa maha müüa.
m
Moslem./ 13. märts 2016 17:22
t
13. märts 2016 17:26
toslem on toslem, kellel arunatuke puudub, aga see-eest truu ja tubli klammerdaja.
j
juss / 13. märts 2016 17:12
Täitsa hull lugu ikka seal
t
Toslem/ 13. märts 2016 17:11
Kui see superpoliitik kohapeal käis siis oleks vöinud ju asjad kohe niks- naks joonde ajada nagu laeva kajutis.
t
Toslemile/ 13. märts 2016 18:07
Eks nimi iseloomustabki sind. Sina võta nüüd üks pikim reis ette ja too oma söbrad kõik Euroopasse .Kas sa mõtled, et see on mingi nali, kui sa siin oma lolli kajuti jutte hakkad ajama? Kui algul räägiti ainult Süüria põgenikest, kus pidi sõda käima, siis ole nüüd nii tark ja vasta, miks lubataks neid miljoneid teisi siia? Räusata sa oskad, kuid mingit mõistlikku mõtet küll sinult loota ei ole.
j
13. märts 2016 17:00
Jaagul on selles küll õigus, et järgmine suur põgenikelaviin hakkab läbi Venemaa edasi Euroopa riikidesse, ka meile Eestisse voolama.
Sellepärast tuleb Eesti-Vene piir samuti nagu tegid Balkani riigid, mitmekordsete ja kõtgete okastraataededega kindlalt sulgeda.
Ja seda tuleb teha kohe, enne kui see põgenikelaviin läbi venemaa liikvele läheb!
Lõppde lõpuks on see ju ka EU välispiir.
Kõik EU välispiirid nii kinni, et hiir ka läbi ei lipsa, siis pole ei meil Eestis ega ka mitte teistes EU riikides mingit uut humanitaarkriisi oodata.
Jaak, sa oled tubli ja noor ning hakkaja Riigikogulane, tee see vene-Eesti piiri sulgemise asi oma südameasjaks ja vii see ka KINDLALT läbi.
Siis on igasugustel tõrvajatel suumulgud ka kinni.
Jaak, jääme su tegusid ootama!
s
Seda piiri/ 13. märts 2016 18:01
ei ole suudetud veel isegi võsast puhastada, millal see kõrge aed siis jõutakse ehitada? Aga miks see "kõva mees" siis seal mustadele ust ei näidanud, oleks võinud Martini ka kaasa võtta, või teevad ainult suuga "suure linna"?
m
Mis / 13. märts 2016 18:17
siin seletada enam. Meil pidi ju olema/tulema kõige "moodsam " ja kõige kindlam piir maailmas.
h
13. märts 2016 18:33
Hea tahtmise ja organisatsiooni puhul suudetakse kõike teha.
Ungari Orban pani kõik registrid hüürgama ja nädalaga oli Ungari piir kinni.
Kui Jaagust ja teistest asja ei ole, kutsume Orbani Eestisse!
p
piir/ 13. märts 2016 18:39
Ära muretse, küll tuleb selle kindlama piiri kinnipanek ka Eesti-vene vahele.
Häda ajab härja ka kaevu, inimestest rääkimata.
Ainult siiani pole ühtki õiget ja kindlakäelist organiseerijat olnud, sellepärast see piiri kinnipanek ka venib!
Kas Jaagust selle organiseerija saab olema, kahtlen.
Aga mine sa tea...
t
To Seda piiri/ 14. märts 2016 03:34
sa, ohmu, võiksid niipalju teada, et TEGEVJUHTIMISE eest vastutab hetkel VALITSUS, eesotsas reffidega, mitte EKRE. Loodetavasti näeme neid valitsuses üsna varsti ja küll siis hakkavad ka EESTILE VAJALIKUD asjad sujuma.
t
to 03:34,/ 14. märts 2016 12:14
Aga Jaak on ju ka VALITSUSES...või on ta sealt juba mõne uue kriminaalse tembu pärast välja visatud?
r
realist/ 14. märts 2016 15:48
Jaak on RIIGIKOGUS, aga mitte VALITSUSES. Riigikogu ei ole valitsus ja seda võiks komentaator ikka enne komentaari kirjutamist teada või välja uurida.
a
14. märts 2016 19:02
Ah, et Riigikogu on siis liivakast, kus 101 riigikogulast liivakooke teevad?
Ega sellised ju mitte midagi ei otsusta...või kuidas, kutikne?
r
realist/ 14. märts 2016 19:07
oled aga eht töllikene
seda samast sa ka ei tea, et
Riigikogu on Eesti Vabariigi parlament, kellele kuulub Eestis seadusandlik võim.
ponjal, alaharitlane?
z
zerblatt/ 13. märts 2016 16:58
Tõeline humanitaarkriis on alles ees? Suurepärane! Humanitaarkriis - see meile parim mis võiks juhtuda! Humanitaarkriis hävitab Euroopa Liidu ja keerab maailma taas pea pealt jalgadele tagasi!
:lol
k
13. märts 2016 16:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rix/ 13. märts 2016 16:55
Oh sind lolli reformarit küll.
o
13. märts 2016 17:10
oravalemb tahab ju ka kaasa rääkida, aga, mis teha, kui argumendid ja aru puuduvad!
t
to KUULE/ 13. märts 2016 17:47
Vhepeal jääb mulje, et reformi palgalised elavad nagu kuu peal.
Selline ilkumine, nagu kogu see hullus sind üldse ei puudutaks.
o
oma/ 13. märts 2016 16:39
Meil need kalts ja metskass pasundavad ainult nn. Vene ohust ja tõstetakse ainult kaitsekulutusi ,aga milleks? Teise suuna pealt tulevad hoopis ohtlikumad sõdurid ilma relvadeta ja vallutavad kogu Euroopa ,nii et silm ka ei pilgu. Milleks meile neid kõrgeid kaitsekulutusi vaja ,et keegi saaks jälle "ärmatada" ,"rollotada" ,sealt võimalik ju mõnigi kopikas teenida.
e
eesti kaitsja/ 13. märts 2016 16:59
Ja-jaaa! Võtame vene sõdurid sõbralikult ja lilledega vastu.... Miks sa veel TRELLIDE taga ei ole...? Saa ükskord õigeks eestlaseks ja meie riigi KAITSJAKS - muidu paneme su varsti seina äärde kui reeturi.....!
s
13. märts 2016 17:41
sinusugusest räuskajast küll Eesti kaitsjat ei saa, paned saba jalge vahel leekima lennuvälja või sadama poole. selliseid räuskajaid, kel püksid vedelat täis, on ennemgi nähtud!
h
Huvitav,/ 13. märts 2016 18:37
kas siis oled see "õige" eestlane, kui ootad siia ainult värskeid teistsuguseid? Ju sa tead, kuidas ja keda sa lilledega oled vastu kunagi võtnud. Kas nüüd tahad ennast puhtaks pesta? Vähemalt häbi võiksid tunda nende ähvarduste eest ja omi pattusid mitte teiste kaela veeretama.

s
superpehmo/ 13. märts 2016 16:21
Euroopas tuleb kehtestada totaalne immigrantide vastane terror nii, et pagulased kiiresti oma armsale kodumaale tagasi põgeneksid. Kahjuks oli/on selleks võimeline ainult Hitler ja Putin.
t
teadja./ 13. märts 2016 16:56
Nad ei lähe vabatahtlikult tagasi, isegi siis kui seal on olukord täitsa rahulik. Neid saab tagasi saata ainult sunniviisiliselt, kas voi käed raudus. Ma tean seda kallis s6ber.
v
viimane vaatus/ 13. märts 2016 16:07
Muslimid on nagu mingid erroriga tulnukad võõralt planeedilt. Võõras tsivilisatsioon, võõras keel, võõrad kombed, pealetükkivad, lärmakad, läbustajad, pidurdamatu sooviga laieneda, hõivata ja vallutada, samal ajal lagastades kõik, kust nende jalg on üle käinud. Planeedi maa elanike ja läbustajate vaheline sõda on vältimatu.
t
täppi panid/ 13. märts 2016 16:14
Täpselt sama jutt kehtib ka kohe täpipealt venelaste kohta.
o
on jah/ 13. märts 2016 16:17
nagu jäledad kaanid, kes end on euroopa külge nüüd imenud.
t
teadja./ 13. märts 2016 16:06
Kui midagi kiiremas korras ei muudeta, siis ma näen ette Euroopa hävingut. EL variseb kokku. Naised hakkavad odavalt oma keha myyma, ei laeku tulumaksu riigile, keelatakse lausa alates keskmise puudega lapse synnitamine. Kerkib pensioni iga, vähendatakse loto v6itusid, röövimiste ja varguste arv t6useb lakke, mitte ainult pagulaste ja immigrantide poolt, vaid isegi eurooplased ja venelased hakkavad pagulasi ja immigrante röövima.
t
13. märts 2016 18:20
tee silmad lahti, see juba käibki, kuid end müüvad eriti mehed, ja pagulased, n.ö. tulumakse ei laeku, kuna maksud on liiga rängad niigi ja keegi ei ole suutlik maksma, tööga end paljaks tegema, neid lolle on niigi palju, eriti maakad. vägistamised on igapäevased, järelikult omakohuski saab selleks. sõda. kes jääb ellu, kes tapab keda.
m
mida teha?/ 13. märts 2016 16:06
Siin ei aita muud, kui rahvuslikult meelestatud sõjaväelaste poolt läbiviidav riigipööre, ajutise valitsuse määramine, põhiseadusliku korra taastamine Eestis ja uue valitsuse valimine.
Aga ohh häda ― Eestis viibivad USA väed, kellest vähemalt 50% on mustad. Oodata on tsivilisatsioonide vahelist sõda. Ja Venemaa ei hoia eemale. Must või valge?
e
elu õpetab, läbi tagumiku/ 13. märts 2016 16:05
Kui mina vene rubla ajal Norrasse tööle läksin, siis enne, kui sai kuhugi minna, gaasitati kõik rõivad ja tehti desifintseeriv ihupesu. Nüüd aga lastakse teadmata haigustega rändrotid kohe hotelli. Kes see soovib veel selles peldik-hotellis edaspidi ööbida?
Kunagi langes maailma kõige tsiviliseeritum riik ― Rooma Impeerium, sest lubas barbarid riiki. Seejärel saabus ligi 1000 aastat pimedat keskaega, mis oli kunsti ja teaduse arengult 1000x Roomast maas. Eks ajalool ongi komme korduda.
Ja need sinisilmsed neegrite ja moslemite sõbrad, kellel on väga vaja "põgenikke", ei ole elu näinud. Nad ei kujuta lihtsalt ette missugusteks barbaarseteks inimsuse vastasteks rünneteks igasugused murjamid valmis on. Alustame näiteks elusast peast nülgimisega pihta. Aga eks elu õpetab. Nad veel nutavad ja on ahastuses, et miks nad nii lollod olid ja elu näinuid ei uskunud.
y
ygraine/ 13. märts 2016 19:02
Keskaeg õnneks polnud pime, aga praegusaegsete barbarite koha pealt on jutt õige. Kui nende oma usku naisterahvaste juttu lugeda, siis peaksid just sallijad ja feministid nende vastu ägedalt võitlema ja ka omasooiharad peaksid kartma, mitte neid siia kutsuma.
Aga need on vist kohtlased või odava rahaga ära ostetud.
n
nii on/ 13. märts 2016 16:03
Miks on Star Wars maailma populaarseim film? Aga sellepärast, et meid ootab ees tsivilisatsioonide vaheline halastamatu sõda. Nii, et valmistugem sõjaks.
l
Lähen kohe,/ 13. märts 2016 18:05
ostan leivapoest kuulipilduja või teen vähemalt rakulka.
a
A/ 13. märts 2016 18:10
Mina kastan juba ammu õliga peenart !
m
maamiis/ 13. märts 2016 15:59
Kui EU riik laguneb jääb ikkagi Merkeli truuks vasalliks Eesti....ja kahepeale jagatakse pagulased ära.
l
loogiline/ 13. märts 2016 15:51
70 aastat eurooplaste vaimset gastreerimist on oma töö teinud,ning aeg on küps nende ründamiseks.Vastased on lambastunud ja euroliitu võib võita paljaste kätega.maksimaalne,mis eurooplaste kaitsejõud teha võivad,on sissetungijatele toidupakkidega vastu joosta.Eurosõdurile piisab vaid sõna "rassist " ütlemisest,kui ta minestunult maha kukub!
õ
õigus!/ 13. märts 2016 16:48
loogiline, et
70 aastat USA ja Euroopavastast vaimset KASTREERIMIST on sinu ja paljude sinutaoliste juures juba oma töö teinud,
kurb, aga tõsi!

a
aa/ 13. märts 2016 15:43
Kurb aga Jaagul on õigus...
h
HumanistidHoos/ 13. märts 2016 15:32
Leegiheitja on ainus, mis päästaks. Tuleb kohe kasutada! Nüüd ja praegu!
j
JUSS/ 13. märts 2016 15:29
Tõele tuleks silma vaadata. Maailm on rängalt üle rahvastatud (siin on suur süü ka vagade tatitorude peal, kes poole sajandi eest ja praegugi veel Aafrika tasuta vaktsiinide ning ravimitega üle külvasid ning seejärel rõõmustasid, et kõik kräsupeaga lapsed ellu jäid. Kuid kultuur pole seal järele jõudnud nii need kunagised kräsupead ning ka nende lapsedki produtseerivad tosinakaupa järeltulijaid) Elanikkond kasvab geomeetrilises progressioonis. Pooled neist ei oska ega soovigi ise tööd teha. Keskkond on saastatud, ressursid on ammendumas. Senine kurss viib otsejoones tsivilisatsiooni ning koguni inimkonna hävingule. Oleks aeg juba roosad prillid ees ära võtta ning karmile reaalsusele silma vaadata, järeldused teha ning kaitseabinõusid rakendada. Ei meie jõua kogu seda laiska ning harimatut nälginute massi ära toita. Kes paljunevd nagu küülikud. Näiteks Aarikas elab praegu 1 miljard, sajandi lõpuks ennustatakse aga 4,3 miljardit inimest. Aga praegustestki on juba pooled näljas. Mis saab edasi?
o
oma/ 13. märts 2016 16:04
Sellest teemast on väga hea raamat ,"Inferno" ,kirjanik Dan Brown, lugege läbi ,ei kahetse.
j
just/ 13. märts 2016 16:22
islamiusk omas mahlas ja soustis on pagulasplahvatuse põhjustanud riikide ülerahvastuses süüdi. Napakas usk, mis oma järgijatest üritab juurviljadele omase ajukapatsiteediga tegelasi modelleerida, kes väsimatult oma sünnitusmasinateks sunnitud naisolevusi tolmendavad ja muude oluliste instinktide ajel üritavad maailma omanäoliseks muuta
r
realist/ 14. märts 2016 16:24
Ei oleks neil seal häda midagi, kui loodusele seal vahele poleks segajaid. Las sünnivad ja surevad-loodus dikteerib ise palju neist alles jääb ja palju nälga-haigustesse sureb. Ei ole vaja vahele segada vaktsiinide ja toiduabiga. Need paljunejad paljunevad süüdimatult, ise nad sündivust reguleerima ei hakka mitte kunagi, seega on täielik vastutustundetus seda paljunemist kunstlikult takka õhutada.
V
!!!/ 13. märts 2016 15:18
Võltspõgenikud-õnneotsijad tuleks armutult tagasi peksta. Mis sõjapõgenkud on need sealt Marokost, Bangladeshist, Nepaalist, Pakistanist või mujalt, veelgi eksootilisematest maadest, kus pole mitte mingit sõda? Isegi need meile oodatavad eritrealased - seal lõppes viimane sõda juba aastal 2000, seega 16 aastat tagasi. Pigem tuleks eeldada, et tol ammusel ajal tulnud nüüd oma kodumaale naaseksid aga tutkit! Kes on kord juba Euroopa maksumaksja turja peal sotsiaalhüvesid maitsnud, ei see lähe vabatahtlikult enam kuhugi! Kutsub veel sugulasigi järele, lollide eurooplaste kulul elama.
a
astra/ 13. märts 2016 16:16
e
eelmisele/ 13. märts 2016 16:23
ära ise siin enne kisa tõsta, kui sa ei tea! jutu järgi saadetakse tagasi, tegelikkuses aga ei tea riik, kus nad ongi. ja keda teatakse, need pole nõus minema,no ei lähe ja kõik. vägivallaga neid muidugi ei aeta, see ju suur ja kole rassism :D rootsis on juba sadu linnaosasid, nagu suured lasnamäed, kuhu politsei ei julge minnagi! mis tagasi ajamisest seal veel rääkida? no rääkida ju võib, lollide rahustamiseks, aga puhas vale on see. neid saab ainult jõuga praegu välja ajada, toore jõuga, automaatidega, sel juhul saavad ka paljud surma, sest ka neil on relvad. aga kui seda kohe ei tee, pole see enam kunagi võimalik, nad sigivad nagi hamstrid.
K
!!! to 15:49/ 13. märts 2016 18:23
Kahjuks rakendatakse seda mõistlikku piirangut alles praegu, enam kui aastase hilinemisega. Mulluse miljoni(pluss mingid sajad tuhanded peale) "sõjapõgeniku" hulgas on pea pooled nendest maadest ning kohtadest, kus mingit sõda polegi. Seega puhtakujulised majanduspõgenikud, hea elu otsijad. Nüüd on neid Euroopas aasta aega toidetud ja poputatud. Piirangut ja kontrolli tulnuks tegelikult juba siis täie rangusega rakendada. Nüüd on need valepagulased üle Euroopa laiali hajunud - püüa nüüd tuult väljal, otsi! Ja pluss lisakulud tagasi saatmisel.
Ja ka meie jaoks pidavat praegu mingeid kahtlasi eritrelasi välja valitama. Kuigi seal Eritreas on juba ammugi rahu, 16 aastat on juba sõjast möödas. Ei ole juttugi nende kojukupatamisest.
t
to 15. 49/ 13. märts 2016 19:46
Kas reform käskis sul sellist jama kirjutada ?
Euroopa on täis " pagulasi ", kes ei ole Süüriast.
Süüria pass Türgi turul ei maksa palju.
Paljudel ei ole üldse dokumente, valetavad, et Süüriast.
Serbia pealinn oli täis just nimelt Makedooniast tulnud " pagulasi " ja neil ei olnud mingeid dokumente.
Protsetisid, et dokumente saada.
Käisin ise Serbias ja nägin seda jama.
t
to 15. 49/ 13. märts 2016 20:08
Olin Serbias, kus olid Makedooniast tulnud " pagulased ".
Paljud olid täielikult mustanahalised Aafriast, kel ei oe Süüriaga mingit pistmist.
t
13. märts 2016 15:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hmm/ 13. märts 2016 15:35
Lasteaialapsel ei maksa suurte inimeste jutu vahele segada. Või loe vähemalt enne läbi, mida teistes riikides juba tehakse ja missugustest arvudest kõneldakse..
t
13. märts 2016 15:49
tobuke, kas pühapäeval makstakse sulle topelttasu?
t
teadja./ 13. märts 2016 16:43
Eestis ilmselt mitte, kuid Soomes kyll. Kuid ainult siis, kui SA oled ametlikult pyhapäeval tööl.
s
sorry/ 13. märts 2016 16:05
peab olema
Ehkki Euroopa Liit on Kreekat, just põgenike toitlustamiseks ja abistamiseks juba mitu MILJARDT eurot jaganud, pole Kreeka riigi abi seal mitte üheski põgenikelaagris nähtud.
t
teadja./ 13. märts 2016 17:55
Kahju, et Volli on kuhugile ära kadunud :-(
t
teadja./ 13. märts 2016 17:55
Kahju, et Volli on kuhugile ära kadunud :-(
p
piirid/ 13. märts 2016 14:49
Makedoonia piir, KA TEISTE Balkani riikide piirid, isegi Austria piir on kinni ja põgenikud Kreekast nüüd enam edasi ei pääse.
Kreeka ise upub nüüd põgenike voolu sisse ja Tsipras karjub appi, viibutab rusikaid, röögib ja ähvardab sellepärast järjekordselt EU-d.
Kõik see põgenikesaaga on ju Euroopa nõrgestamise ja destbiliseerimise plaan ja seda just nende põgenikelaviinidega, mida Tsipras kogu aeg nii rõõmsalt ja vabalt Türgist vastu võttis ning edasi Euroopasse kupatas.
Kõik need, 1,5 miljonit või rohkemgi põgenikku, kes üle Kreeka on Euroopasse saabusid, on veel selle Kreeka peaministri Tsiprase isiklik kättemaks Euroopa Liidule.
Meenutagem siis kreeka peaministri Tsiprase sõnu umbes aasta või vähem tagasi, siis kui ta kerjas EL-st uusi laenusid ja neid talle nii lahkelt ei jagatud.
"Kui te meile raha ei laena ja ei anna, ujutame Euroopa üle Aafrikast ja mujalt tulevate migrantidega. Me võtame nad siin kõik vastu ja saadame teile Euroopasse edasi !"
Ja võttiski kõik vastu ja saatiski kõik Euroopasse!
Nüüd on see rohutirtsidelaviin, olla juba 14 000, tal omal kaelas ja selle laviini tõttu uppumas, sest …hahaahaa!...põgenikemassid enam Euroopasse edasi ei pääse.
Paras! Paras! Paras!
Lürbi nüüd seda omakeedetud suppi, kreeka kitsekarjus!
Jah, kes teisele hauda kaevab, see ise sinna sisse langeb!
Muide, enne kui see põgenike jama pihta hakkas, leekas Tsipras kolm korda Moskva vahet ja kohe peale seda see asi algaski.
kõik need põgenikelaviinid Euroopasse on Putini geniaalse aju vaimusünnitus ja tema poolt organiseeritud hübriidsõda Euroopa destabiliseerimiseks, lõhestamiseks ja hävitamiseks.
Nii on see kõik geniaalse putini geniaalne plaan, mis siiani on ülimalt geniaalselt ka õnnestunud.
Putin on pea, Tsipras on käsi ehk läbiviija.
Nüüd aga pandi sellele kremli ja kreeka plaanile punn ehk okastraataiad ette!!!
Peale selle, alles hiljaaegu otsustas Euroopa Liit koos NATOga saata Türgi-Kreeka vahelistesse vetesse (EU välispiir) NATO sõjakaatrid, mis oleksid merest kõik põgenikud üleskorjanud ja Türki tagasi viinud. Selleks oli/on Türgiga isegi vastav kokkulepe.
Tsipras sellega aga ei nõustunud ja vägisi, ilma vastava riigi nõusolekuta ei saa ega tohi NATO oma vägesid-kaatreid kuhugi, ka Kreeka vetesse mitte paigutada.
Tsipras loodab ikka veel, et Balkani riikide piirid avatakse, et siis jälle kõik need põgenikud Euroopasse edasi saata.
Seda võib Tsipras aga oma viimse päeva laupäevani oodata, sest BALKANI RIIGID OMA PIIRE ILLEGAALSETELE PÕGENIKELE ENAM EI AVA!
Ja õieti teevad!!!!
m
matsipakk/ 13. märts 2016 15:09
puutja tegi Tsiprasasele korraliku paki, las helbib
l
Lumememm/ 13. märts 2016 15:40
Kui lõunapoolsed riigid piirid kinni panevad, läheb käiku nn. Arktika suund.
Venemaalt läbi Soome, Läti ja Eesti Euroopasse.
Soome vist juba hästi ei lase üle piiri. Läti ehitab piirile traataeda.
http://www.pealinn.ee/valisuudised/lati-ehitab-vene-piirile-korge-tara-n164073
Jääbki Eesti.
Lugedes Ilvese kõne kohta
http://www.postimees.ee/3616535/president-ilves-helsingis-soome-on-30-000-pogenikuga-hakkama-saanud-...
tekkis mul üks mõte.
Kui Soome on võtnud ametlikult vastu 96 pagulast Itaaliast ja 44 Kreekast, aga mullu taotles asüüli 30 000, siis on 29 860 migranti tulnud ebaseaduslikult.
Umbes selline arv ootab siis tulevikus ka meid ja kui Soome neid enam ei võta ja Läti piir on kinni, siis nad kogunevad ja kogunevad seni kui Eesti on neid puupüsti täis. Sest kui nad ka tahaksid, siis neil pole siit enam kuskile minna...
h
haanjamiiz/ 13. märts 2016 14:37
Viimane aeg oleks teha avalikud valimised, saaks tõe teada. Valimisnimekiri on ju olemas, igaüks annab oma hääle avalikult oma nimega, et seda saaks hiljem kontrollida kuhu patta läheb. Ei usu seda reformierakonda enam ammu ei mina ega meie piirkonna paljud inimesed. EKRE´le edu igatahes. Reformikaabakad, valimistel näeme raisk!!!
r
reformikas/ 13. märts 2016 15:15
teeme ainult E - VALIMISED ja võidame nagu tahame.Kindlalt edasi.
s
13. märts 2016 16:42
Sina oled oma e-valimiste lõugamisega PEAST LOLLIKS lõinud...! Sul
o
ole tassa ,võitsime äsja E - valimistega to 16.42/ 13. märts 2016 20:27
võim on meie käes jobukesed ... võidame alati rumalaid orjade järeltulijad.
t
Tõega/ 13. märts 2016 15:20
Järgmised valimised pole enam mägeda taga.
Nii et, Ekrekäkid, ärge siin hõisake enne õhtut!
Teie ridadest, ekrest on juba üle 500 liikme lahkunud, oma valijatest olete ka juba üle 50% kaotanud.
Järgmistel valimistel saate ehk 3% hääli… kui sedagi.
a
ainuke, kes hääli saab on EKRE/ 13. märts 2016 16:20
nad on õiged mehed, kes ei taha murjameid siia. teised ju tahavad ja ootavad....
r
Refugee/ 13. märts 2016 16:26
Sellele,Toega.Ole nii lahke ja tunnista ausalt ules,kustkohast sa sellist jama omale sisse ajasid.
t
to eestlane/ 13. märts 2016 17:03
kes küll sinusuguseid lolle sünnitavad.
t
To Tõega/ 14. märts 2016 03:17
Tühi reffi harjumuspärane vale ja soovmõtlemine :)
Keegi pole lahkunud, vastupidi, EKRE ridadesse astub pidevalt järjest uusi inimesi, kes on valitsevas stagneerunud ja rahva raha kantivas valitsuses lõplikult pettunud!
d
düsgraafik/ 13. märts 2016 14:26
Sõda on vaia kaltsupeatele.
Mite siia EURPASSE lasta,et iljem valgeid eurooplasi ävitata jne.

m
Murdejoon/ 13. märts 2016 14:24
Täna loodetavasti pannakse selle invasiooni EUroopa-poolne põhikoraldaja/võimaldaja Saksamaal paika. Tundub, et normaalsed sakslased on lõpuks ärganud ja asjast aru hakanud saama.
Kuid nagu elu näitab, sissetungijate tagasi-väljasaatmine saab olema raske kui mitte võimatu. Rootsiga on jubaasi paigas, islamigetod on moodustunud, kus kohalike võim ei toimi.
s
süsimust iroonia/ 13. märts 2016 18:08
Milleks neid tagasi saata? Tuleb asutada paar-kolm lemmikloomatoidu tehast ja asi saab pikapeale korda...
:lol
m
meie kreeka sõbrad/ 13. märts 2016 14:07
Lesbose ja Ateena vahel on 260 kilomeetrit vett. Nii et juhul kui Kreeka tahaks oma Schengeni ja Dublini leppega võetud kohustusi täita siis ei oleks muud vaja teha kui "sõjapõgenikele" mitte laevapileteid müüa. Ja mõne aja pärast jõuaks kuuldus Türki, et "sõjapõgenikud" said oma tuhandete eurode eest koha "põgenikelaagris" ning trügimine lõppeks ära. Aga kreeka sõbrad laovad kõik Maroko, Nepaali ja Bangladeshi "sõjapõgenikud" kruiisilaevadele ja saadavad Euroopa poole teele. Nii tänavad kreeklased eurooplasi ca 90 miljardi eurose kingituse eest.
l
Loll jutt suhu tagasi./ 13. märts 2016 14:06
Tegelikult me peame olema valmis muutma valitsuse mõtteviisi, et musti tuleb sisse tuua vastavalt Brüsseli ettekirjutusele. Ei üle Peipsi, ei üle Läänemere meid tundmatute põgenike hordid ei ähvarda. Aafriklasi pumbatakse €uroliitu Türgi kaudu sisse. Ja siin on tegu mitte põgenike, vaid ründajatega. Islamisõdurid on saadetud siia oma kultuuri tooma, mitte sõja eest pakku.
t
to: tolerantne, 15:20/ 13. märts 2016 16:50
Oleks hea, kui sinusuguse HULLU pea lendaks! Kohe puhtam õhk oleks!
p
paraku/ 13. märts 2016 13:57
...et ollakse valmis idapiiril illegaalsete migrantide peatamiseks ja sellele vastu seismiseks. ..
Kas Madisson mõtleb kuulipilgujaid? Muud lahendused ilmselt ei toimi.
p
proov/ 13. märts 2016 13:44
k
kui põgenikud on/ 13. märts 2016 13:41
14-st riigist, siis III maailmasõda ju käibki, tervelt 14 riiki on sõjas!
k
Kes seda jobu küll oma kulul sinna kutsus ?++/ 13. märts 2016 13:45
n
13. märts 2016 14:05
k
Kuidas/ 13. märts 2016 17:06
sina jobu siia ilma sattusid.
k
Kahju, kui midagi öelda/ 14. märts 2016 03:08
ei ole, aga kangesti tahaks!
a
ATamm/ 13. märts 2016 13:31
Maksis kes maksis, aga milleks sellised mõttetud reisid? Ei lugenud artiklis ühtegi sõna, mida võetakse ette migrantide kojusaatmiseks. Kui see EKRE on nii imeline, siis peaks ka asjadega tegelema, mitte ahhetada, kui hirmus on ikka laager, ja kuidas valutumalt „õnnetuid“ Euroopasse edasi tirida. Olete kõik nagu ärakaetud, ikka Eoroopa poole vedada. Miks tehakse mõttetuid asju, et siis rumalad saaksid siin kiiduavaldusi levitada.
v
vähemalt/ 13. märts 2016 14:43
ütles avalikult välja selle suve perspektiivi! Enamusel poliitikutest on ju suud selle koha pealt kinni ja vargsi loodetakse,et Eesti on sedavõrd ebahuvitav riik majandusmigrantidele
et keegi siia ei tule.

a
Ainukesed kes Eesti eest võotlevad / 13. märts 2016 13:22
on EKRE mehed. Kuidas saaks küll neid abistada,Meie valitsus viskab kaikaid kodarasse kõigile,kes kaitsevad eesti rahvast hävingust.Kohutav olukord. EKRE-le jõudu ja tarkust.
m
Minul/ 13. märts 2016 16:12
EV kodanikuna pole kordagi tekkinud tunnet, et kui need kohustuslikud 550 pagulast siia tulevad, siis valitsus ei saa hakkama. Täiesti piisavalt on informatsiooni. Vahe on selles, et valitsus käitub tasakaalukalt, EKRE käitub paanikat külvates. Ja mida uut see Madisson nüüd teada sai? Selliseid reportaaže on Eesti ajakirjanike ja muude tegelaste poolt tehtud kümneid. Nüüd kindlasti mõni imestab, kust see viimane eestlasest reformierakonna toetaja välja kargas. Toimin ise nii ja soovitan teistelegi. Mida vähem loete ja kuulate ekrelaste populistlikku jama, seda kasulikum tervisele ja närvikavale, ja elu Eestis tundub ka paremana. Sellise klassiga demagooge, nagu on Helmed ja Madisson, annab otsida. Aga nagu keegi eespool mainis, palju on neid, kes erakonnas pettunud ja lahkuvad sealt.
t
to Minul/ 14. märts 2016 01:56
Täiesti vastupidi on.
Rõivase, Randpere pagulasi soosiv poliitika ajab hirmu peale, ei taha seda jubedust enam kuulata.
t
To Minul/ 14. märts 2016 03:05
Toimi nagu tahad. Ja kui TÕDE on sinu jaoks paanika, siis ei saa ka keegi kätt ette panna, kui ilusasse muinasjutumulli põgened. Realistlikuks planeerimiseks ja tegevusteks tuleb siiski teada, mis TEGELIKULT toimub.
Ja nüüd palun seleta lahti, mis tähendab POPULISM ja DEMAGOOGIA?
Seejärel vaatame, kes poliitikutest seda kasutab või ei kasuta!
a
Albu misjonärile/ 13. märts 2016 13:21
See reis ei läinud meie maksumaksjale midagi maksma.Kõik tehti kutsujate poolt välja.Ära lahmi kui midagi ei tea,reformijobu.
o
13. märts 2016 13:58
orav oli kärnas ja valude käes vingus ...
k
13. märts 2016 15:57
kesik on punataudis ja karjub siin nagu siga aia vahel
t
to: 15:57/ 13. märts 2016 17:13
Kesikul võeti munad maha....!
o
Oravapoiss, vaata,/ 14. märts 2016 03:00
peale sinu "armastatud" nn kesikute on veel VÄGA PALJU täiesti erinevate poliitiliste vaadetega MÕTLEVAID INIMESI Eestis.
t
to Albu misjonär/ 13. märts 2016 13:08
Kas sinu arvates peab ainult Taavi Brüsselis käima ja meile rääkima ,et küll on ikka toredaid ja töötahtelisi pagulasi meile tulemas.
t
Tom/ 13. märts 2016 13:02
Hakkasin just endale reisi otsima kui sattusin Fb lehele Travellers From Estonia. Seal käis noormees üksinda palestiina põgenike laagris . Too lugu algab repliigiga;
My Story from al-Am'ari Refugee Camp/ Palestine! 2015
Kui meie TUBLID POLIITIKUD külastasid tubli rahva raha eest põgenike laagrit välismaal ja tulid tagasi jutuga mis oli valmis mõeldud juba enne sinna minekut ja mis on puhas jama!!!!!
Siis tekib ka mul endal seda jama siin lugedes ja ka teisi lugusi vaadates kuidas reisitakse suurtes seltskondades jne ja raisates suurt raha. Taavid ja muud imelikud võiks ju minna üksi , kui sealt nii head ja tublid vaid kohale ilmuvad.
m
Mis sa nüüd öelda tahtsid / 14. märts 2016 02:57
selle pika tekstiga? Mis on jama? Väljendaksid end ehk täpsemalt?
s
SOS!!!!!!!!!!!!!!/ 13. märts 2016 12:52
Ei saa aru, miks minnakse appi ja tuuakse Kreeka poolele? Kui vajatakse abi siis eskortiku paadid turvaliselt Türgi vetesse tagasi ja tehku omapoolne SOS. Kui see ei aita siis tuleb lihtsalt kasutada relvade jõudu. Kui saavad piiri pidama siis Türgi vaevalt neid niiväga tahab ja pannakse seal ka piirid kinni. Aga euroopal raha küll, et maksta Türgile, Kreekale ja varsti ka Venemaale.
s
saan aru küll/ 13. märts 2016 13:28
Euroopa maffiale on töötegijaid vaja - narkodiilereid, röövleid ja vägistajaid, et valge inimene enam kodust välja demonstratsioonile ei julgeks tulla
a
Albu misjonär.../ 13. märts 2016 12:51
Targem oleks tegelasel vait olla. Palju tema mõttetud reisid maksumaksjatele maksma läksid? Õigem ja huvitavam oleks olnud see raha põletada..
t
to Albu misjonär/ 13. märts 2016 20:34
Miks pagaised aati nii imeliku sõnastusega komme kirjutavad ?
Stiil on kogu aeg üks ja sama, nii et ühed ja samad isikud kogu aeg kirjutavad eestivaenuikke komme.
p
Palju pappi makstakse sellise mustamisürituse eest?/ 14. märts 2016 02:55
Uuri parem, mitu korralikku maja saab osta presidendi uue residendi ainuüksi "tänavuste remondirahade" - ca 3 milli EUR eest!
Või leia üles ja too välja mõni istuva valitsuse MEHETEGU...
k
kõige lihtsam ja koheselt/ 13. märts 2016 12:48
oleks türgi õigel momendil hävitatud ja maailm päästetud.
p
paistab et türgi võtab selle euroopa paari aastaga ja nad veel maksavad selle kinni ka lisaks./ 13. märts 2016 12:39
Saksast ei tule mingit avaldust , kuna seal on Türklasi miljonites ja üleüldse neil põgenikel välimuse järgi ei sa rahvust määrata jutustada võivad nad oma päritulu nii kuidas fantaasia lendab.
a
aga keele järgi saab eristada teatud määral küll/ 13. märts 2016 14:42
Türklased räägivad türgi keelt, kurdid kurdi keelt.
Türklased aga araablasi ei salli, ei salli üldse ka Saksamaa türklased.

l
Lugeja arvab/ 13. märts 2016 12:28
Sõkalde sees võib olla perekondi kes meile sobiks. Paar tuhat süüria perekonda muudaks meie muulaskonda mitmekesisemaks. Hatataks vast enam nõudma riigikeeleoskust taksonduses jne. Muidugi kontroll peab olema tugev.
f
fakt/ 13. märts 2016 13:05
riigikeeleks saab olema vene ja araabia
v
Vikatimees/ 13. märts 2016 12:12
idiootide ja pättide võimul oleku ajal ei saagi midagi peale kaose ja hävingu olla--
e
eestlane/ 13. märts 2016 13:15
Idioodid ja pätid ei saa niisama võimule. Meie eestlased oleme need pätid valinud sinna, see on lihtne ja loogiline. Kas valime nad veel võimule?
m
Muidugi valite!/ 13. märts 2016 13:46
Pole valimas käinud! Ja ärgu hakatagu ajama soga,et see vale on,juhul kui pole sobivaid kandidaate,pole mötet ka mingeid poolikuid inimesi valida! Ei minda valima,kyll leitakse ka sobivad kandidaadid! Senini see rahvale nagu kaupluses käik,et näe,leiba-saia pole,ah vötan sepiku! Nii need asjad ei peaks käima,pole valikut,ei valigi! Mingit soga pole mötet hädapärast aseaineks paika toppida ja kui tegid seda,ära pärast halise! Yks enesest lugupidav inimene ei lähe eales valima "yksköik keda",see "yksköik kes" hakkab ju valija enda elu korraldama! Valus on vaadata,kuidas inimesed sellest aru ei saa! Toimub midagi arusaamatut,rahvas peaks leidma sobivad mehed-naised ning neile ytlema,et vot sina oled öige inimene meid juhtima -meie elu korraldama, kandideeri ja me valime sind!
j
just/ 13. märts 2016 15:08
ka putinoid võib ennast eestlaseks kutsuda aga Eesti huvidega pole tal miskit pistmist. Hüsteeria üleskütmine ja agoonias lõugamine on selliste leivanumbrid ning hübriidsõda ühine nimetaja. Hetkel pole pagulasi ollagi ja hetkel olematud ohtu lihtsalt kasutatakse EU tõrvamiseks. Vb peaks sõjaväelaste käest uurima, kuisuur seltskond vaenulikult meelestatud migrante riigile ohtlikuks muutub aga 2007 aasta kogemused ju olemas
t
to: 13:15/ 13. märts 2016 17:08
Kõrvaldage esiteks need "idioodid ja pätid" kasvõi Tallinna Linnavalitsusest! Aga teist, ema seeliku alt lõugatest, ei ole sedagi tegijat...! No sina häbistad küll eestlase nime!
m
Muix/ 13. märts 2016 21:31
Võiks olla nii, et kui kellegi poolt pole hääletada, siis saad anda hääle kellegi VASTU !!!
m
Ma saan su murest aru,/ 14. märts 2016 02:48
aga kui kedagi valida pole, siis mitte et ei lähe valima, vaid ikkagi lähed ja RIKUD SEDELI.
t
tõsijutt ju/ 13. märts 2016 11:57
et Euroopa piirid on kõigile valla ning võimalused saada Euroopasse parema elu otsingutele väga head.
Euroopalikud väärtused, sellised nagu et kui migrant ütleb, et ta on oma maal ohus ja ta on alaealine, siis seda tulebki tõena võtta. Kontrollimine oleks EBAVÄÄRIKAS.
a
Alar1/ 13. märts 2016 11:52
Täpsustaks: Tõeline humanitaarkriis on juba käes aga hullemaks saab alati minna. Madisonil on õigus - läheb veel hullemaks. Merkel ja Juncker on ju veel elus.
u
13. märts 2016 13:43
Ungari juba kehtestas eriolukorra riigis. neil on tõsine pagulaskriis käes. Merkeli partei toetus on ligi poole võrra langenud.
t
terve mõistus/ 13. märts 2016 14:38
keeldub uskumast, et mürkelil üldse veel on toetajaid. aga on, täiesti uskumatu, AGA ON! meie juhid eesotsas.
j
Jalanartsu valija/ 13. märts 2016 20:24

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee