Maailm

PORIMÜLGAS, IMIK JA OKASTRAAT: imik, kelle pagulasest ema peseb puhtaks pudeliveega keset pori

Õhtuleht.ee, 12. märts 2016 20:22

126 KOMMENTAARI

n
Natuke nalja kah, seoses pägenikega/ 15. märts 2016 08:04
e
Ehh/ 14. märts 2016 07:24
Prussakatele tehti vanasti ikka tõrjet, mitte ei võetud rinnale sooja
s
Sealkäinu muljetest/ 13. märts 2016 23:03
Süürlasi on selle ligi miljoni nö. sõjapõgeniku ca 24 %, ülejäänud on Pakistanist, Afganistanist. Eritreast, Jeemenist ja isegi Nepaalist. Ikka Euroopassse hea elu peale. Väljapressijana toimib tegelikult Türgi, kes selle rände pealt ka hästi teenib. Naistel polegi mingeid õigusi, nende kaela laotakse kõik, mis meestele teha ei meeldi + laste sünnitamine ja mida rohkem seda parem. EI mingeid noori mehi siia. Ja väga õieti teevad meie ametnikud, et kõiki vastu ei võeta. On täiesti vale moslemite maal juurutada demokraatiat, sest neil juhib ühiskonda mitte seadused vaid USK. Ka aastaid siin elanud moslem usub ikka Allahhi ja lõikab sul kõri läbi, kui nende koraanis kahelda.See meie juhtfiguuride jutt on lihtsalt läänelik iba.
t
Tolerantide (sh Merkeli) omad vitsad peksavad/ 14. märts 2016 00:07
Kui algusest peale oleks asju õigesti ja ausalt aetud (st aidatud õigeid inimesi, legaalseid teid kasutades, ausalt), siis oleks tulemus praegu teine. See ei pidanud nii minema. Ja kahjuks läheb tänu Türgi suunal aetavale poliitikale veel hullemaks.
Olin algselt tolerant aga kui sain aru, mis tegelikult toimub, sai minust oponent. Elangi kaasa ja jälgin uudiseid, sest kahetised tunded. Valus, tunnen kaasa aga mitte nendele, kes tulevad. Ma ei välista, et on abi saanud ka õiged inimesed, aga mitte sellise hinnaga. Inimesed on üldjuhul kaastundlikud aga pilt on vale.
n
Need on tõelised põgenikud/ 13. märts 2016 19:35
Kuulake milliseid lugusid räägivad tõelised põgenikud. Peale selliseid läbielamisi oled nõus kõigi ebamugavustega, peaasi, et turvaline ja kõht täis. Ei paneks lapsi vägisi raudteele pikali. Ei sunniks neid elama piiri ääres ebasanitaarses olukorras, et Saksamaale saada. Ühesõnaga väldiks täiendava stressi tekitamist. Oleks vastuvõtvale riigile ka tänulik. Valdav tulijate kontingent, sh Idoneni protestijad, ei ole sellised. Miski ei kõlba neile peale Saksamaa. Tänastes uudistes käis muideks läbi, et suurem osa on ikkagi mehed. Tõenäoliselt kasutatakse jälle seda trikki, et filmitakse valdavalt naisi ja lapsi. Raske usaldada meediat.
https://www.youtube.com/watch?v=g038n1DefHs
k
Karin/ 13. märts 2016 17:00
Ära tüütab see ajuloputus ja propaganda.
Nemad muudkui vastutustundetult vorbivad lapsi teha ja teised peavad vastutama, hoolitsema, kulud katma.
Mis hea pärast ?
Need tõmmud inimesed on kõik nahhaalid, muudkui sigivad ja valged inimesed katku kulud, pidagu nende lapsi ülal.
Ülim nahhaalsus.
v
vasikas/ 13. märts 2016 14:29
No tule allahhi appi,näitas ju telekas kuidas üks ülbik ütles,et Euroopa Riik maksab mida kõik õelutsevad ega me omast taskust maksa. Nad ongi sellepeale väljas,et sina ei maksa ja sellepärast ülbitsevad. Aga seda nad ei mõista,et EL maksab ainult 1 osa ülejäänud maksumaksja. Ja sellepärast ka märatsevad,et EL maksab arvavad,et jääbkii maksma. Selle eest tuleks see ema võtta vastutusele ja üldse poes on vesi nii kallis mis kuradi tsirkus see käib,mida sa ronid sinna okastraatitesse siis ja halad. See ongi lootus,et küll meid aidadakse seal EL raha on nad on sellepeale väljas. Kui palju on neid seal aidatud rahalised kulutused on juba kõik piirid ületanud. Ja lõpuks maksame jälle summakese,et oleme EL sest nii nõuavad kombed.
i
irw/ 14. märts 2016 13:13
ja kes ka ELile raha annab? ikka kaudselt tuleb see nende samade maksumaksjate taskust. Ega EL ise ometi raha ei teeni- juurde trükib küll jah.
a
AA/ 13. märts 2016 14:28
No kahju küll, et lapsed nii peavad elama aga see ei tähenda, et meie peame hakkama nende elu nüüd sunniviisiliselt kinni maksma ja nende kultuuriga ja muu sellega kaasnevaga leppima hakkama. Küll aga olen ma nõus annetama mingi 500€, kui neile tehakse oma laager korralike elamistingimustega kusagile nende endi lähiriiki.
n
no aga / 13. märts 2016 15:46
need on olemas. nad ei lähe sinna. süürias endas on rahulikud paigad.. ahjah, aga enamik neist ju polegi üldse süüriast. siin on ka küllalt juttu olnud, et nad ei lähe nendesse laagritesse, sest siis kaob lootus pääseda mamma merkeli mano.
e
Ei ärata/ 13. märts 2016 13:53
mingit kaastunnet,pigem veel rohkem põlgust.Kasige sinna kus kohast tulite.
m
mulle tundub / 13. märts 2016 14:05
see kõik näitlemine,muidu elasid hästi ja nõõd ainult lagastavad.

n
noanna kannatust/ 13. märts 2016 12:46
pesta last pudeli veega no kus seda enne nahtud on............ainult euroopas...............parem vaadake kuidas nad ise elavad pole mingit elementaarset puhtust taielik prygimagi laske nad aga euroopasse tussi alla muidugi millal prussakas ennast pesnud on voi enda jarel koristanud...........nii et siin on oht meie riigile ja meie loodusele kampaania teeme ara peab oma graafikut muutma mitte yks kord aastas vaid iga kuiselt koristama.............isegi siga pyherdab poris et lahti saada parasiitidest asi see laps siis pesta................ pudeli vesi luksus....................
r
Ronja/ 13. märts 2016 12:33
Mingu koju tagasi,ta ei ole sõjapõgenik vaid hõlpelu otsija. Kari valetajaid ja manipuleerijaid. On see üldse selle naise enda laps ? Vihkan kõige enam valet ja valetajaid. VASTIKUD TEGELASED !
r
Ronja/ 13. märts 2016 12:26
Kui külas on halb vastuvõtt ja paistab,et sinu tulekust ei tunta rõõmu peaks tagasi OMA koju pöörduma. Nemad nõuavad-tahavad-vinguvad. Kes nad on,et neid miljonite kaupa peaks siia tahtma? Nad on nagu mõistuseta marutõbine kari. Nii see kollane rass kunagi maailma valitseb:( Tunnen, kuidas minus idanevad rassismi alged ja end ma selle arengus ei süüdista.
a
Ausalt mure on/ 13. märts 2016 12:08
Minu isiklik sõnum on, et migratsiooni poliitika peab olema mõistlik. Integreerimine on oluline. Seda ei saa teha massides. Isegi Austraalial, kus peaks migratsiooni poliitika olema mõistlik, on probleemides. Migrantide kambad klaarivad arveid. Me ei saa kõiki kodustada ning Euroopa muutmine samasuguseks riikidega, kust põgenetakse, ei ole lahendus:
https://www.youtube.com/watch?v=WOx8B3O-nDo
r
Riiki laskmine on üks asi, hakkama saamine teine/ 13. märts 2016 10:46
Me ei mõista nende valikuid. Nemad meid. miks muidu nii palju raskusi integreerumisel. Me imestame, et naine või siis tema mees otsustasid sellises olukorras sünnitada. Siin Norra probleemid.
https://www.youtube.com/watch?v=5luNyOgKbOM
m
ma ei saa aru/ 13. märts 2016 10:22
ma ei saa aru, miks neid siia nii massiliselt ja illegaalselt lubatakse.
elektrikarjus peab loomi väga hästi.väike vool sinna traataia sisse ja kõik taltuvad. kes ei taltu, see riskib ise millegagi.
ma ei saa sellest soigumisest aru, et ei saa pidama.
ei taheta saada.
s
see kõik on ajutine ju/ 13. märts 2016 10:15
neid ootab ees euroopa. hea elu eurooplaste kukil.
seega ei maksa arvata, et see väga hull elu oleks. mõni nädal kannatusi ja pärast seda... sotsiaalised hüved ja õigused.
huvitav, miks nad jalad harkis omal maal oma õigusi ei nõua ja seda euroopasse nõudma tulevad???
j
jäle propaganda/ 13. märts 2016 09:54
Kui need migrandid nii mötetult sigivad, siis hoolitsegu omapöngerjate eest ise, ärgu toppigu neid Euroopa maksumaksja kaela.

v
Värske video osadest sündmustest/ 13. märts 2016 09:43
Nii pandi väiksed lapsed raudteele pikali. Suruti kätte plakatid. Väike tüdruk on ehmunud. Ja fotosessioon hakkas. Hüüded "Germany, germany ...".
https://www.youtube.com/watch?v=2-DoyUoj8ik
k
Kreeka palub piiri ääres asuvatel migrantidel/ 13. märts 2016 09:51
Kolida ümber spetsiaalselt loodud laagritesse. Teevad selgitustööd. Ma saan aru, et sellistest laagritest tulevad ka kvoodipagulased. Seal toimub registreerimine. Pakun, et nad sellise võimaluse üle kuigi rõõmsad ei ole, sest see rikub nende plaane pääseda otse Saksamaale. Korrigeerige mind kui ma valesti aru saan
https://www.youtube.com/watch?v=Hg8_6ygChMw
t
Tõestus/ 13. märts 2016 10:06
Inimestel on juba enne pakutud võimalust kolida ametlikesse laagritesse. Neile on öeldud, et läbi Makedoonia_kreeka piiri enam läbi ei saa. Aga suurem osa on otsustanud jääda ootama. Miks lahkusid Türgist? Elu Türgis on kallis. Sugulased juba Saksamaal.
Toiduga ei ole rahul.
https://www.youtube.com/watch?v=xL3BFKiGCfc
k
Küsimus/ 13. märts 2016 10:20
Abiorg-del on mitteametlikus laagris raske korda tagada. Seetõttu soovitavad ümberkolida. Soovitan vaadata miks. Mina eelistaks küll elu mõnes vaesemas EL riigis (nt Makedoonias) selle asemel, et lasta Saksamaale pääsemise nimel oma lastel midagi sellist kogeda. Kreekasse võib-olla ei julgeks jääda, sest ülerahvastatud paik. Igal juhul valikuvõimalus neil on.
https://www.youtube.com/watch?v=k9cwUHQRqgw
m
Miks migrandid/ 13. märts 2016 09:34
Küsin endise TÜs koolitatud ajakirjanikuna Õhtulehe toimetuselt: mis oli antud kommentaaris reeglitevastast? Küsimus, miks migrandid ei peatu turvalistes maades? Kas reeglitevastane on see a) antud maades ei ole sõda? b) vastavalt EL reeglitele peab varjupaigataotleja küsima varjupaika esimeses turvalises riigis, kuhu saabus? c) mingi saladuslik asjaolu, mis on teada ainult ÕL toimetusele, aga ülejäänud Euroopale mitte?
T
!/ 13. märts 2016 10:25
Turvaliselt maalt edasirändaja pole siis mitte enam sõjapõgenik vaid parema elu otsija - majanduspõgenik. Seega pole temal siis õigust enam mingeid privileege nõuda ega sihtriikidel kohustust neid astu võtta.
i
Ilmar/ 13. märts 2016 09:12
Pole siia enam õieti midagi lisada. 99.99% on mõistusega eestlased juba siia kirjutanud. Ainult sportlikust huvist tahaks teada kes on need 1-2 idiooti kes süstemaatiliselt (olenemata teemast) asjalikule arvamusele ikka miinuse paneb, nt. suhe 150/1. Või on tegu ÕL-i oma algatusega, et kui vaja, siis saab statistikas ikka öelda, et ei olnud 100%. Näis kas ja kaua see minu kirjutis siin üleval püsib. Eelmine kustutati kohe. Olgugi, et ei olnud nö. "viha kõne"
u
Udo./ 13. märts 2016 09:00
Mustlased on aasta sadu meie maadel parasiteerinud, ega praegused saabujad paremad ole! On nad sulandunud? Kananahk tuleb vaid selga, sellele sulandumisele mõeldes ! Tolerantidel on kindlasti suva.
m
13. märts 2016 08:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
eesti missioon/ 13. märts 2016 09:03
Enne kui Putja käiku tuli, panid asjale aluse ikkagi jänkid koos oma sabarakkudegs, nende sekka kuulume ka meie, eestlased.
m
Maali/ 13. märts 2016 08:47
Millal see laps kasvama pandi? Kas lootuses, et küll Euroopa hoolitseb?
n
No/ 13. märts 2016 08:47
olukord on karm.Poliitikud,kes sellisel olukorral on lasknud tekkida ,peaksid vastutama selle koige eest.See ei lope iialgi,neid jaabki tulema ,kui kull neis riikides kust tulevad olukord rahuneb.Aitaks ainult kui hakatakse tegema selgitustood ,et siia pole vaja neil tulla,elamislube ei anta ja saadetakse tagasi.Nad on rikkad ,kes tulevad,vaene ei saa seda endale lubada.Tulla sellisesse olukorda vaikeste lastega,ei saa aru kus on inimeste moistus.Nouda ja arvata et koik suudetakse vastu votta.Miks lastakse vohada inimkaubandusel_Keegi rikastub ja euroopa soodustab seda.Paris hirmus,millega see kord lopeb.Eurooplastel tuleb hakata otsima uut eluruumi,aga kuhu
a
A.H./ 13. märts 2016 09:44
Parim selgitustöömasin sellistele on MG 42, jagab 25 seletust segundis.;)
j
jajah/ 13. märts 2016 11:46
kle ah läbu- mitu klassi külakoolis kokku tuleb???
a
A.H./ 13. märts 2016 12:30
Igatahes rohkem kui sul. P/S Kas Kopli liinidel on elekter alles, et sinusugune parmot jälle kommenteerima pääses, või varastad voolu lutika abil naabritelt, mis?;)
l
13. märts 2016 08:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
siberlane/ 13. märts 2016 09:05
Enne kui Hussei ja Saddat tapeti , oli asi enam vähem normis.
s
..../ 13. märts 2016 18:58
sellepärast nad tapetigi- nemad takistasid selle hullumeelsuse teket....

s
Sellised pagulaslaagrites kasvavad lapsed/ 13. märts 2016 08:27
teadmises, et põlisrahvale tuleb kätte maksta sellise lapsepõlve eest.Arvate, et nendest kasvavad tänulikud ühiskonnaliikmed?
m
13. märts 2016 08:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teised migrandid/ 13. märts 2016 08:17
a
ants/ 13. märts 2016 09:04
tahtsid kiiresti eurooplaste rahapaja juurde saada
a
alf/ 13. märts 2016 08:05
Masendav , millise taktika on valinud pagulased ,et pääseda saksamaale. Merkeli ja Junckeri EL hävitav pagulaspoliitika viib katastroofini eelkõige saksamaal ja seejärel teistes liikmemaades selletõttu ,et sunnitakse neid pagulasi sundkorras vastu võtma. Saksamaa laseb murjanid riiki ja teised peavad tema ebaõnnestunud ning kahjuliku poliitika tagajärgi helpima. On ka normaalselt mõtlevaid riigijuhte ,kes saavad aru pagulaste ohtlikkusest sisejulgeolekule ja neil on rahva toetus. Eesti siia kahjuks ei kuulu Rõivase ja Ilvese rahvavaenuliku poliitika tõttu.
n
nojasiis/ 13. märts 2016 08:02
Mitte keegi ei keela neil asüüli palumast ja end registreerimast, et siis normaalsematesse tingimustesse saada. Aga nad ise ei taha.
h
Heidrich./ 13. märts 2016 07:49
Mis uudis? Aegade algusest on loomad enda järglasi kasinud!
n
Nii lihtne see ongi/ 13. märts 2016 07:00
pööraku ots ringi ja mingu koju tagasi
m
13. märts 2016 07:17
milleks suruda ennast vägisi euroopale kaela, et oma hirmsat islamit levitada, nagu näha neid ei taheta siia, selleks piirgi suletud, õige sisserändur pööraks otsa ringi ja läheks tagasi oma kodumaale, mitte ei suruks ennast vägisi peale ja peites ennast laste selja taha, lapsi sel moel ära kasutada, häbenegu oma tegusi, islam ei kuulu euroopasse, saagu ometi sellest aru
s
.../ 13. märts 2016 07:57
sama tegid ka eestlased omal ajal ju (läksid massiliselt paatidega soome,rootsi,saksamaale ja usasse ning neil pole kuhugi tagasi minna. Sulle teatavaks härra!
u
uimaivõi/ 13. märts 2016 08:09
Erinevalt eestlastest, on süürlastel võimalus minna oma maa piirkondadesse, kus ei ole sõda, näiteks kasvõi Latakiasse. Aga nad ei lähe, nad ei lähe ka soome, rootsi või saksamaale et seal oma elu töötades üles ehitada, vaid nad lähevad SAAMA, et mitte öelda parasiteerima. Sõjapõgenikel on õigus ja võimalus sealsamas Kreeekas asüülitaotlus esitada, aga nad ei taha, sest silme ees on siht kus rohkem makstakse ja antakse.
e
13. märts 2016 08:24
eestlased ei teinud nii hirmsaid asju, ei käinud oma usku levitamas ega massiliselt naisi vägistamas ja oma nõudmisi esitamas ja riigipiire lammutamas ja märatsemas ja lõhkumas ja kive pildumas,paluks mitte võrrelda oma aja eestlastest sõjapõgenikke selle metsistunud majandusmigrantide tulvade ja parvedega mis on kogu euroopale katastroofi tekitanud, need illegaalsed migrandid tulevad tsunami kiirusel, ainult õige mõistus suudaks sellele jubedale katastroofile lõpu teha
l
Läksid/ 13. märts 2016 09:04
massiliselt ja Eestlased? Eestlased kõik kokku ei anna ka massi ja nendele kahele n.n. rändele ei saa võrdusmärki panna. Arvuliselt, mõteviisilt, usuliselt ja veel mitmetel põhjustel on need väga- väga erinevad. Jääkarud elavad ikka põhjas ja ahvid lõunas, välja arvatud loomaaed, kus kunstlikult loodud head sobivad tingimused, aga see on ikkagi kinnine asutus . Looduse vastu ei saa ja nende kahe liigi elukeskkonna vahetus toob kaasa nende liikide hävimise. Parem oleks neid toetada omas looduslikus elukeskkonnas, et nad võiksid püsima jääma. Inimestega ilmselt samamoodi, oleme meiegi üks paljudest (looma)liikidest.
n
no/ 13. märts 2016 09:38
Sõda ei ole Süürias juba enamuses piirkondades ja rahulepe on saavutatud, kui mitte arvestada Türgit kes annab kahurituld piiriäärsestes kohtades Süüriale. Süürias ehitatakse tasapisi linnad üles, kuigi see võtab palju aega on rahvas õnnelik, et saavad olla kodus.Mis nüüd Kreekasse puutub, siis Kreekas on neid "põgenikke" kaks korda enam, kui põliselanikke. Merkel andis kolm miljardit Türgile,et nad lõpetaks massilise immigrantide Euroopasse saatmise,ka Kreekasse. Asi aga läheb väga aeglaselt, Kreekast saadetakse Türgisse päevas 80-90pagulast tagasi.
a
A.H., to 07:57/ 13. märts 2016 09:51
Kuule lollpea, räägi kui mitu eestlast läks islamimaadesse ja nõudsid endale seal seaprae, mošeede lammutamist ja kirikute ehitamist, priid ülalpidamist koos kõigi sotiaalsete tagatistega, nõudsid et naised käiksid burkade asemel miniseelikutes ja stringidega, märatsesid tänavatel ja käpperdasid sealseid tibisi? Vaata hoolega, sa vist hommikul olid nii uimane et tõmbasid endale kaela pea asemel p*rse, st võrdled kaks eriasja. Seega kaltspead põgenegu oma kultuuriruumi piirides, seal on rikkaid riike küll ja veel, kus nad võivad tasuta parasiteerida ja et tekki lahkhelisi kultuuritaustal.
t
to 07. 57/ 13. märts 2016 19:15
Eestlased massiliselt ?
Kas sa üldse tead, kui väike on eestlaste rahvaarv, kui vähe meid on ?
Kirjutad nii, nagu eestlasi oleks mitusada miljonit.
Vaata, kui palju on araablasi, kui palju riike neil on ja kui kiiresti paljunevad.
Palgaline, ära nüüd päris absurdi ka kirjuta.
k
Kas/ 13. märts 2016 06:39
ÕL paneb pagulas teema meedjasse ,et inimestel nendest hale hakkaks. Aga vot mitte ei hakka .Jätab jumala külmaks.

k
koju tagasi/ 13. märts 2016 03:27
aga miks nad koju tagasi ei lähe? sõda ju pole.
t
teadja./ 13. märts 2016 03:49
Nad ei taha minna. Euroopas on parem.
r
Refugee/ 13. märts 2016 03:11
Anke mulle andeks,aga minul ei ole neist kahju ja lastega manipuleerimine tekitab mulle hoopis vastikustunde nende vastu.Mina nimetaks neid parasiitideks.Meedias nimetatakse neid pagulasteks ja kui kedagi vagistavad,siis muutuvad valismaise taustaga inimesteks,kes ei suuda litsaka neiu peibutistele vastu panna.
o
oma/ 13. märts 2016 01:48
Kas neil juba villand ei saa seda laste ära kasutamist kaastunde tekitamiseks ,minus tekitab see ainult vastikust ,on ju prussakad/lutikad ka algul väiksed ,aga kasvades on kõige vastikumad olendid. Ja lahti neist enam ei saa. Lihtsalt jälk.
m
mnb/ 13. märts 2016 08:16
Merkeli-füürerile avaldab see küll mõju…
A
?/ 13. märts 2016 01:09
Ajakirjandus ei tea juhtivaid trende. Merkel ütles, et nendele, kes pommide eest põgenevad ei ole need olemasolevad asjaolud `sokeerivad ( tõenduseks link http://www.spiegel.de/politik/deutschland/angela-merkel-fluechtlinge-werden-durch-grenzschliessung-n...)
a
abdallahi/ 13. märts 2016 00:57
Tegelikult pole neile vett vaja anda, sest koraani õpetuse järgi võivad nad ennast enne namaasi sooritamist vee puudumisel ka liivaga pests
a
aeg oleks hakata inimkaubitsejatel / 13. märts 2016 00:26
müüma tagasisõidu pileteid türki tagasi,sest euroopas ei oota neid enam keegi.Kreekas kõige vähem.
l
Lugeja/ 13. märts 2016 00:25
Too jesus-girl on töenäoliselt juba Eestis parasiteeruv pagulane..
p
pipi/ 13. märts 2016 00:24
lapsukesed rootsi koolis
How immigrants behave in Swedish schools
https://www.youtube.com/watch?v=S4HIEy-OIcQ

ö
öäk/ 13. märts 2016 00:24
nad on rõvedad vaglad, kes on euroopa naha alla pugenud.
h
http://lx.radio12345.com// 13. märts 2016 00:05
aga nii on see sealtandist ka sealkandis kogu aeg olnud
j
ja pesku oma last millega tahes,/ 12. märts 2016 23:58
vaat kus nüüd asi ja mure,mure on see, et see pätikari julmalt trügib valgete maale. mehed lõugavad traataedade taga,lõuad laiali, agressivsust täis,olgu omal maal ja kui nad sellised lõugajad juba on siis tehku omal maal elu korda, ärgu tulgu siia teistele selga elama
a
armumurjanitest/ 12. märts 2016 23:50
Ärge,leheneegrid, tekitage veel suuremat tülgastust nende vastu! Me ei taha neid parasiite niikuinii,olgu nad teile nii armsad kui tahes!!!
l
Lugeja/ 12. märts 2016 23:47
Nad ei tule Euroopasse islami lolluste eest peitu, vaid seda levitama..
j
jalkafänn/ 12. märts 2016 23:45
Olles küll veendumusel, et tegelikke abivajajaid tuleb aidata, siis sellised artiklid hakkavad mul juba sellist tunnet tekitama, et kerigu kõik oma koju tagasi (eelkõige noored mehed) ja löögu siis ISIS välja, mitte ärgu ronigu Euroopasse sotsiaaltoetusi nautima. Aitab ehk juba sellistest süümekate tekitamisest.
l
Lugeja/ 12. märts 2016 23:45
Miks peab valge Euroopa,väike,valge Euroopa murey tundma mingi lahmaka,suure,lolli lahmaka Aafrika pärast vöi möne muu..Harigud end,töötagud majandusef yles, mitte ärgud tulgud Euroopassr loorberitele ögima..Lesima ja ögima..Lesigud oma savionnides..
ä
ära tüüdanud/ 12. märts 2016 23:30
Kui ei jõua kasvatada, ei ole vaja nii palju lapsi muretseda.
Miks selliseid süüdimatuid ära ei streiliseerita ?

i
12. märts 2016 22:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
ole nüüd/ 12. märts 2016 23:44
sama saast on nad beebist peale, sest kasvavad ju oma vanemate ehk eeskujuda najal. samasugused sadistid tulevad neistki, kui vanematest, euroopa kogemus näitab seda täiega. peksavad mõnuga teisi ja julmalt nii tüdrukud kui poisid.
t
to Indrek2/ 13. märts 2016 00:01
Öeldakse, lapsest isiksus kujuneb 3 - e esimese eluaasta jooksul.
Hiljem on raske muuta.
a
abdallahi/ 12. märts 2016 22:57
ä
ära tüütab/ 12. märts 2016 22:44
Kõrini juba sellest süütunnete tekitamisest.
Kui Euroopas nii halb, mingu koju tagasi, neil oma kodumaa olemas, kas teee sinna ära lõigatud.
Kõrini sellest ajuloputusest.
Olgu oma kodumaal koos ja ärgu väntsutagu lapsi mööda Euroopat.
k
Kui neid aidata/ 12. märts 2016 22:43
siis ainult paljunevad rohkem. Islami naise üsa on relv, millega hävitatakse uskmatuid!
r
rainz/ 12. märts 2016 22:41
Need pagulased tekitavad minus ainult tülgastust. Mingu tagasi sinna kust tulid ja seal ei ole muda ega rassismi!
N
!!!/ 12. märts 2016 22:36
No ei lähe mul süda haledaks, rääkige seal mida tahes. Sest need naised-lapsed on islamimeestele ainult rekvisiidiks, et lääne tatitorudel südant haledaks teha. Või vajaduse inimkilbiks, kui nad mässu teevad ja politseijõududelt pisargaasi või veekahuritest vett saavad. Siis lükatakse naised-lapsed ette. Iga sellise demonstreeritava lapse kohta tuleb aga 10 noort tugevat ja tervet moslemimeest, kes oma kodumaa kaitsmise asemel millegipärast hoopiski Euroopasse putkavad. Mullu tuli neid desertööre oma kolmveerand miljonit, kellest piisanuks tegelikult ükskõik millise ISIS-e sarnase ekstremistiväe põrmustamiseks. Aga ei, ikka Euroopasse varjule nagu viimased nahahoidjad. Milleks tegelikult? Väheseid kaasa võetud naisi-lapsi nii propagandavahendina kui ka kilbina kasutades. Ilmselt on neist noortest meestest oma tubli kümnendik tegelikult ise need islamiradikaalid ning terroristid, kes pagulase maskikasutavad. Pühasõdalased, kes tulevad tegelikult Euroopat islamiseerima ning võimu üle võtma. Prohveti püha üritust lõpuni viima, millega ei saanud VII-IX sajandil hakkama ei Bagdadi suured kaliifid ega XV-XVII sajandil vägevad Türgi sultanid. Aga mida esimesed ei suutnud teha jõuga, selle teevad praegused tasa kavala nõuga. Mängides eurooplaste humanismile, kaastundele ja lühinägelikule kanapimedusele.
n
noh/ 12. märts 2016 22:29
Pole kuidagi kahju. Vaadake millist prügi nad toodavad, seda saaks ka ju kokku korjata ja kuhugi ühte hunnikusse koguda, aga ei- ikka vaja šita sees solberdada!
m
Milline euroopa ema/ 12. märts 2016 22:25
üldse läheks oma imikuga sellistesse tingimustesse seiklema??Aga nende jaoks on see normaalsus

s
sõja tingimustes/ 12. märts 2016 22:18
on sündivus kordades suurem kui meil demokraatlikus vabas eestis, ei tea küll miks???? Süüria vabastatud küladesse pöörduvad inimesed tagasi ja tahavad oma elamised uuesti üles ehitada, vaadates nende maju tundusid jõukad inimesed olevat, miks nemad ära pole põgenenud, tulebki selline mõtetult paljunev prussakate mass kes elavad teiste kulul
e
Europe/ 12. märts 2016 22:13
Selline elu on nende vaba valik, söja eest on selles prussakaparves jalga lasknud ca. 1,5 %, need oleks saanud ka Syyria teises otsas varjupaigas olla. Need majandusturistid, kes EU maksumaksja söögitoa ukse jalaga lahti löövad, on ära teeninud nälgimise elu lopuni, Loodame, et neil si..sti läheb, taolistele muidu möistus pähe ei tule, mingi varem Skandinaaviasse tulnud neegrikari saab riigilt toimetuleku toetust ja need on agiteerinud kogu mooramaa rassi tulema sellest osa saama!
j
Jänkid ja konnasööjad peaksid nad vastu võtma,/ 12. märts 2016 22:40
nemad on otseselt selles süüdi.Aga juudid ainult hirnuvad meretaga.
j
Jesus-Girl/ 12. märts 2016 22:06
Mis krt te olete nii õelad ah ültse viisakust pole w? ja krt see eesti vabariiik on jäänud vaeseks w ta ei või võttta perekondi kellel on imikud ja lapsed vastu? lausa kurb vaatata mis nendega toimub... ehitaku neile elamine et neil oleks ka turvaline olla ja elada...mitte et nad peaks prügilas elama ja külmetama end.....surnuks.... kas teil eesti rahvas hale ei ole w neid sovata jne mis tunne oleks teil kui teie oleks nende asemel ah? Lihtsalt mul läheb süda pahaks kui ma näen milline on eesti rahvas Õel,Vastikud,Eebaviisad,Ja mis krt veel...Hoolige inimestest siis ka kui nad ei ole eesti rahvas olge Hoolivamad...ja kui see nii jätkub kas te arvate ka millline siis 20 aasta pärast eesti on ah? kujutake endale ette see....(Vabantust)
l
Loe nüüd palun rahulikult läbi/ 12. märts 2016 22:21
Sul on veidi sassis, mis toimub. Kas sa arvad, et nad on seal, sest neid ei taheta vastu võtta? Eksid. Nüüd ma jutustan sulle.
1) Kreeka-Makedoonia piir oli värav Austriasse ja Saksamaale. Inimesed ei soovinud jääda Kreekasse ega Makedooniasse. Need riigid on lihtsalt läbikäigu hoov.
2) Nüüd pandi see värav kinni. Kuid neil inimestel on endiselt võimalus end registreerida Kreekas. Samuti on võimalus taotleda asüüli Kreekast ja kui ei eksi, siis Makedooniast. Aga nad ei taha.
a) Suurem osa on jäänud sinna Kreeka-Makedoonia piirile lootuses,et äkki piir avatakse või siis õnnestub läbi murda, sest inimesi tuleb aina juurde.
b) Väiksem osa on hakanud liikuma uue värava poole (Albaania ja Rumeenia kaudu).
See, et need inimesed seal on, on nende endi valik. Nad ootavad võimalust minna sinna kuhu nad tahavad. Heaolu riikidesse. Peamiselt Saksamaale.
l
Lisan veel/ 12. märts 2016 22:28
Eestlasi ei ole nüüd mõtet sõimata. Need inimesed ei tule meile. Neil on kindel siht. Merkel kutsus. Süüdista Merkelit, et ta neid endale ei taha võtta. Merkel algus kutsus ja siis teatas, et tulija ei saa riiki valida (võtku nüüd teised endale). Aga endiselt tahetakse minna Saksamaale.
Sama on eurotunneli juures. Inimestel on võimalus taotleda asüüli Prantsusmaal. Aga ei taha. Kindel siht on minna Inglismaale. Ei taha isegi paremaid elamistingimusi (kolida majakestesse), sest kardavad,et nende võimalused pääseda Inglismaale vähenevad.
See on umbes nii, et kui väike laps hakkab jonnima, et tahab siniste juustega nukku. Paku talle kõikvõimalikke nukke aga tema tahab ikka seda ainsat. Sama on ka migrantidega.
P
!/ 13. märts 2016 02:18
Pühasõdalased on distsiplineeritud võitlejad ning trügivad just sinna riiki, millisesse ISIS-e saabiülem nendele minna käskis. Igaüks temale ette nähtud lähtepositsioonile!
s
sinusugustele jobudele ongi see mõeldud/ 12. märts 2016 22:38
kooliuksi oled ka vähe kulutanud,ehk on see sellest.Puhta hull teine.
M
???/ 12. märts 2016 22:43
Mis girl sa küll oled? Ja veel väidetavat koguni Jeesusega seotud! Sõnavara ja vandumine on sellised, nagu sadamakõrtsi prostil või voorimehel! Ning õigekiri ei küüni isegi põhikooli lõpuklassinigi.
u
Urmas/ 13. märts 2016 08:06
To- ??? Kas sa tõesti pole vallatutest nunnadest mitte midagi kuulnud? Millises tsivisatsioonist äralõigatud kloostris kuni oma kommentaari kirjutamiseni oled sina elanud?
s
Sul on raskusi arusaamisega/ 12. märts 2016 22:45
Tuleta meelde meeleheitlikku olukorda Austria-Saksamaa piiril, kui hakati vähem rahvast läbi laskma. Tekkis pudelikael ja kogunes suur hulk rahvast. Tõesti olid traagilised kaadrid. Aga neil inimestel oli võimalus seda vältida ja jääda Austriasse. Minu arvates on Austria rikas riik, sarnane Saksamaale, kena. Ei sobinud. Nad olid valmis kannatama, kaklema, külmetama, nälgima, ründama korravalvureid, et saaks ikka Saksamaale. See oli nende vaba tahe loobuda kõigest, mida Austria neile pakkus.
t
to Jesus - Girl/ 12. märts 2016 22:53
Palju lapsi saada on nende ENDI OTSUS, keegi teine ei pea vastutama.
Tegid lapsed, vastutad ja kasvatad ise.
Ei jõua me kõikide vastutustundetute lastetegijate pärast vastutada.
Neil mõtlemine, et lapsi peab palju olema, küll Allah toidu, riided jne. annab.
Eks küsigu siis oma Allahi käest, kes nende lastele kõike pidi võimaldama.
t
to Jesus-Gril/ 12. märts 2016 23:04
Lõputu sigimine on nende vaba valik ja keegi teine ei pea selle eest vastutama.
Mida ? Et siis ei ole elamist ja muudkui sigivad.
Kus selliste mõistus on ? Ära tuleks steriliseerida sellised süüdimatud.
t
to jesus-girl/ 12. märts 2016 23:48
mine hooli kõigepealt sellest, et sa ise mingi elementaarsegi kirjaoskuse omandaksid. sellise arengutasemega inimene ei saa ka muud kui puhast p...a suust välja ajada. ja seda sa just ajasid, pühi ära nüüd tagumik enda järel!
j
Jesus-Girl/ 13. märts 2016 10:24
Puts sul viga on ma hoolin vähemalt kellekist eks mitte nagu teie Hoolimatud inimesed mul on vähemalt hea süda.. mitte nagu teil nagu näha siis teie ei hooli millekist peale ise enda.. mis te siis ise teeksite kui teie oleksite nende asemel ah? kurat mõelge ka kas teil hale ei ole selline ja eesti rahvas kui jube näha juba kui sittas olukorras nad elavad ja neid ootab nagu nii kindel surm.. nii... ja krt te õientate siin ah te ei pea oma viha siin välja valama nad ei ole teile midagi teinud ju... krt ma proovin vähemalt loota kaasa et nad saaksid oma sooja kodu jne no vabantust nagu nii ma tean KEDA IKKA KOTTIB MINU ARVAMUS nagu nii on kõikk minu vastu jh?
s
Sa ikka ei saa aru/ 13. märts 2016 13:30
Loe siis Err uudised. Inimesi üritatakse veenda kolima spetsiaalselt EL poolt loodud pagulaskeskustesse, kus neid registreeritaks, antaks arstiabi. Tuntakse muret, et nad on ebasanitaarses olukorras. Saad aru, et inimesed ise valisid selle koha, sest see on piiri lähedal (sealt pääses Saksamaale).
http://uudised.err.ee/v/valismaa/f2d997de-4e42-4ace-bd01-2383c49e8579/kreeka-loodab-idomeni-pogenike...
t
to Jesus - Girl/ 13. märts 2016 16:46
Kui hoolid, muretse neile kondoomid või lase naised ära steriliseerida.
Vastutustundetult muudkui sigivad ja teised peavad siis nende lapsi ülal pidama hakkama.
Mingu oma kodumaale tagasi, ei saa nad seal midagi surma, lihtsalt maru laisad on, mitte midagi teha ei viitsi.
j
:D/ 13. märts 2016 18:37
jesus-girl, sa oled sama haritud kui need kirurgid ja it tüübid, keda sinisokk doofey siia tuua soovib. Ja see ``halb`` elu, mida need nn. sõjapõgenikud seal aia taga elavad, on nende enda valik!
k
12. märts 2016 23:53
i
Imar/ 13. märts 2016 08:51
Eks sa nö. suure südamega aju in...iid võta siis mõned enda ulu-alla ja vaatame siis kaua su naine ja tütred (kui sul neid on) puhastena end tunnevad. Pole ka mingi ime kui sa seda ise kõike pealt vaatad ja peale saab sinustki kindlasti "šampuse pudel", kui sa tark-pea üldse tead mida see tähendab.
t
13. märts 2016 10:08
too sindrinahk on hoopis ALLAHI GIRL aga mitte JESUS GIRL
o
Oletus/ 12. märts 2016 22:01
Ma oletan (ei väida), et see oli vanemate valik. Kiirabi käib. Abiorganisatsioonid ja piirideta arstid peaksid ka kohapeal olema. Arstile pöördumist takistas hirm, et laps registreeritakse Kreekas? Oleks saanud ka Makedooniast asüüli taotleda.
See poleks esimene kord, kus kohalikke arste (eriti haiglaid) välditakse, hirmus, et siis tuleb jälg maha jätta ja Saksamaale jäämine on raskendatud.
Kui keegi tahab teada, mis on rassism, siis ühel pildil lapsed hoiavad plakateid.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3488892/Tragic-scenes-outside-Greek-village-Idomeni-migrant-...
k
Kasutan pagulastele mõeldud lehte/ 12. märts 2016 22:07
Tegemist on selle kurikuulsa (väidetavalt Sorose juhitava) lehega.
http://live.w2eu.info/category/slovenia/
Mõned väljavõtted: Ole teadlik, et politsei küsib sinult trikiga küsimusi. Nt kui küsitakse, miks sa soovid minna just Saksamaale. Alati pead vastama, et "Sa põgened sõja eest ja soovid taotleda asüüli Saksamaal". Ära lasku detailidesse. Korda alati, et põgened sõja eest. Ära ütle, et pere on juba mõnes Euroopa riigis ja et sa soovid nende juurde minna. Pere ühinemine on võimalik üksnes peale asüüli taotlemist (kui sa soovid edasi liikuda, siiis see ei ole hea).
Kui politsei leiab vasturääkivusi sinu vastuses ja sul on probleem, siis võta ühendust .... (toodud aadressid).
See oli väike lõige...
siin on ka info Kreeka ja Makedoonia arstiabi kohta (peaks justkui abi saama, isegi tasuta):
http://www.w2eu.info/greece.en/articles/greece-medical.en.html
http://www.w2eu.info/macedonia.en/articles/macedonia-medical.en.html
j
jajah/ 12. märts 2016 22:42
Porise näoga laps pildil...see ju selgelt näha, et vanem on ise näpuga jooned mäkerdanud.
l
Lugeja/ 13. märts 2016 00:58
Kui ma oskaks neid vidosid ja pilte siia ülesse panna, siis paneksin alati rõivatu poisi rumala jutu kõrvale video kuidas meie sõbrad ja haritud spetsialistid hammastega kiisusid ja jänkusid koorivad, ehk saab 5a ka nipi kätte, on ta ju meil väga usin õppur.
j
jeerum küll/ 12. märts 2016 22:00
ja meedia peab sellest pasundama.Parem vaadake kuidas meie riigis pered hakkama saavad aga sellest vaikitakse.Oma rahva heaolu eest ei seisa keegi.
o
odavalt tunduvad need / 12. märts 2016 21:58
lood !
err-i korrapondent trallalaa jalutab kusagil mudasel pöllul majanduspagulaste telkide vahel ja näitab okastraataia taga algavat makedooniat ?
Milleks kõik selline etendus ?
p
pudelivett ostan/ 12. märts 2016 21:40
Ei tekita kaastunnet. Taust on ju teada, kuidas nutulugusid ja -kaadreid tehakse.
m
Mati/ 12. märts 2016 21:52
Öige jutt, kasutavad lapsi ära ainult!!
j
jama/ 12. märts 2016 21:40
See artikkel on Daily Mailist, lugege sealseid kommentaare. See nnliok tekkis nimelt sellest, et migrandist tädi oma pöngerjat pudelist valatud vees pesi.
Pole vaja järeltulijaid vorpida, kui nende ylespidamiseks teiste inimeste rahakotti vaja on.

k
Kolgata/ 12. märts 2016 21:37
Kes ütles, et elu peab kerge olema? Igaüks kandku oma risti ise või palugu mammi Merklit, ehk too läkitab "pagulastele" kuldvannid sooja shampanjaga.
m
mmm/ 12. märts 2016 21:37
"ema peseb oma vastsündinut pudeliveega"
Siis on ju väga hästi, et pudelivett on nii palju. Sellist luksust ei ole enamikel inimestel, kes elavad Aafrikas, Indias või teistes ülerahvastatud paikades.
j
Ja siis?/ 12. märts 2016 21:34
Minu vanaema viidi Siberisse rasedana, vanaisa tapeti vangilaagris mujal. Mu isa oli 9 aastane ja ka koos vanaemaga.
Kui minu onu sündis, siis polnud teda võimalik pesta, sest maa alla kaevatud onnis, kusagil turbarabas- seal oli vesi ämbrisse põhjani ära külmunud.
V
./ 12. märts 2016 21:30
Vaadake seda teise nurga alt. See on sõda. Meie ei põhjustanud seda, nemad valisid selle. Sõda ei ole kunagi ilus.
v
Vai Raiska/ 12. märts 2016 21:27
Rumalad vanemad kes sõja ajal lapsi teevad.
l
Lihtsalt vastaja/ 12. märts 2016 22:20
Ma tean,et neil on seadused kus ei tohi rasestumis vastaseid asju kasutada ja meeste käes on võim .Kui mees tahab siis ka naine saab lapse :( Kurb aga nii see on ...Kahju inimhingest kes pole milleski süüdi..Jutt lapsest :(
t
to Lihtsalt vastaja/ 12. märts 2016 22:49
Nende naised ise ka tahavad palju lapsi.'
Ei ole nii, et ainult mehed lapsi tahavad.
T
?/ 12. märts 2016 23:47
Tahavad ennekôike naudingut ja sellest tulevad lapsed. Naudingu eest vastutagu ise. Igaüks vastutab oma naudingu eest. Kas sai asi selgeks?
t
to Lihtsalt vastaja/ 13. märts 2016 02:29
Palju tõenäolisemalt need mehed ei mõtlegi midagi.
Naised ka ei mõtle.
Neile ei tule pähegi, et rasedust saab ka ära hoida.
T
?/ 13. märts 2016 13:15
Teavad , aga koraan ei luba. Ise, vanemad, vastutavad tulevase lapse ja kôikide eest. Kas on see selge?
m
mina/ 13. märts 2016 22:33
Miks nad peaksid môtlema, kuna sa ju môtled nende eest ja tead täpselt, mida nad môtlevad. Ega äkki sina ei ôpetanud neid seksima?
t
to mina/ 14. märts 2016 02:57
Kas su meelest seksimine on kohustuslik ?
Ei pea seksima.
Seksi puudusse ei ole veel keegi ära surnud.
v
vastus ainult sulle/ 14. märts 2016 03:06
Ma räägin aiast, aga sina aiaaugust. Jutt pole üldse, kas seks on kohustuslik vôi mitte - see on igaühe isiklik asi. Vahekorra tagajärjel vôivad sündida lapsed ja siis peab nende eest vastutamt.
j
Juula/ 12. märts 2016 20:45
Vôiks ju jätta Saksamaa soovi järele ja paluda asüüli mônel teisel maal. Elu oleks kah natuke lihtsam nii endal kui lapsel.
t
to Juula/ 13. märts 2016 02:18
Saksamaal on kôige paremad toetused
u
Urmas/ 13. märts 2016 07:57
Kas nad otsivad paika, kus ei oleks sõda või kus riigis on suuremad sotstoetused? Kui suuremaid sotstoetusi, siis sellest saab järeldada, et nad ei ole mitte sõjapõgenikud, vaid majanduspõgenikud ja majanduspõgenikele niisama asüüli ei anta ning nad tuleb esimesel võimalusel oma kodumaale tagasi saata. Lihtne ju!?
p
pudelivesi oli kindlasti tasuta,/ 12. märts 2016 20:44
mida meie kodutud aga tasuta ei saa.Samas lapsi kasutatakse ära, ka võõraid,lootes esimestena niimoodi sisse pääseda.