Eesti uudised

Vihased mehed kutsuvad noorte peksjate üle omakohut pidama

Arvo Uustalu, 9. märts 2016, 06:00

202 KOMMENTAARI

v
vaatasin pilte/ 11. märts 2016, 18:45
suud viltu,pudel6lad,tollele oleks hea prügikasti pähet6mmata olnd,6lad ei takista
d
dew/ 10. märts 2016, 22:49
saage tuttavaks lõpuks ometi - nutiühiskond kus aint mobiiliga suudetakse videosi teha ja pilt.e. värdjastunud kahjuks on see elukene..
t
Tere!/ 10. märts 2016, 11:19
Kes on see austet kodanik, kes elab kusagil KULTUURSES ja TSIVILISEERITUD ÜHISKONNAS ? Rääkigu meile ka KUS SELLINE KOHT ASUB ja SEAL MEILE KA RUUMI ON?
t
Tahan/ 10. märts 2016, 11:10
vabandada teiste kommentaatorite ees minu poolt eile õhtul tehtud mõningamate trükivigade eest - kui ikka tahad kiiresti trükkida, siis kotermann neelab raudselt mõne tähe endasse... Õige on ikka - allapissimine, mitte pisimine ja tegemata töö, mitte tegema töö. Ma kaldun arvama, et "see tunne" on teile kõigile tuttav. Aga, palun vabandust! Tegusat tööpäeva kõigile ja TEGUTSEME EDASI!
k
10. märts 2016, 09:57
Kõik kes ainult rusikatega rääkida oskavad, olgu nad siis tänaval inimeste peksjad või nn omakohtu kutid, on kultuurse ja tsiviliseeritud ühiskonna viimane kõnts!
p
10. märts 2016, 02:46
pigem on tartu üks heade mõtete linn kus saab linna peal keretäis tappa ja asi vask :D
a
Anti/ 9. märts 2016, 23:49
Brasiilias olid kunagi surmaeskadronid. Pisikuritegevus vähenes, aga kui nad hakkasid kodutuid lapsi tapma, siis võeti nad letti.
Venes on seriaal "Mõõk" / Metš. Käsitleb sama temaatikat. Õilsad idealistid tapavad pedofiile, korruptante ja igasugu muid mölakaid, kes seadusele sülitavad.
p
Pakkuda tööd./ 9. märts 2016, 22:53

k
Kristel/ 9. märts 2016, 22:36
Nojah. Kui kohus enam midagi ei tee ja ei aita, siis omakohus ikka. Midagi teha pole, aga arvan, et see oli ikka räigemast räigem ja need inimesed peavad oma karistuse saama.
k
kalju/ 9. märts 2016, 23:24
Omakohus ei ole alati vajalik, aga teatud olukordades lausa vältimatu vastukaaluks ametlikule "ilavenitamisele".
k
Kohutav, / 9. märts 2016, 21:09
ütleksin, et kui meie riik ei tule enam toime oma kodanike kaitsmisega arvestades "seinast-seina" kehtivat seadusandlust ja tohutul hulgal koondatud jõude politseiridades, millega jõuliselt alustas JÜRI MÕIS (tulgu ta nüüd oma kindlusest rahva hulka ja tehku järeldused), siis tõesti peale omakohtu rahval muud oodata ega kellegi peale loota polegi. Või kui see SURMAHIRMUS KISENDAV LAPS oleks olnud Jüri Mõisa või kellegi tema taolise, ehk siis liigutatakse midagi, muidu jäävadki soiuma. Olen kuulnud, et kui politseinikud-uurijad on teinud suure töö kurjategija süü tõestamisel ja viinud n.ö. "asja" kohtusse kuid seal päädib nende pingutus "tingimisi" , või mõrtsukale mõne aastakesega, no ega, ütlen ausalt, ei pingutaks mina ka nii väga enam... Aga eks meie kommentaarid ole suurtele riigimeestele-naistele ühest kõrvast sisse, teisest välja. JA ÄRGU SIIS SÜÜDITAGU KA MEID, KUI RAKENDAMEGI AINULT OMAKOHUT, EGA MEIL MUUD ÜLE EI JÄÄ.
Ime, et selle väikese LAPSUKESE SÜDA VASTU PIDAS, KUI PIDI OMA KAITSEINGLI-ISSI LIIKUMATUT KEHA VERELOMBIS LAMAMAS NÄGEMA... K O H U T A V . K ui mitte kohe, siis ajapikku võivad tulla kõikvõimalikud tervisehädad, nagu allapisimine, krambid (sest üliraske trauma sai ju väikese inimese SÜDA), kindlasti kohe öised suure ehmatuse ja röökimisega ärkamised jne. jne.
Olen nõus teiega kõigiga siin eespool, KES NÕUAVAD:
1. Mõlemale kannatanule kahjutasu välja mõistmisega ( kui mujalt pole võtta ja võsukesi töö tegemisega segada ei tohi, et ise maksaks, SIIS TULEB VANEMATEL OMA TEGEMA TÖÖ, e. KASVATAMATUSE VILJAD KINNI MAKSTA).
2. Omakohtu rakendamine, kui riigi seadused ainult pättide päid paitavad.
NII, ET TEGUTSEMA, KÜLL AEG ANNAB ARUTUST...
j
jah/ 9. märts 2016, 20:52
v
Vetevana/ 9. märts 2016, 20:09
Ega sellistele idiootidele õigustust pole. Tuleks nad ikka ritta panna ja Iraani moodi vananaistel kividega loopida lasta........ Samuti on omakohus ka kohus, kui aga nii saab õigus mõistetud siis õige ta on.
k
9. märts 2016, 19:16
Kes ainult rusikatega räägivad, olgu nad siis t'naval inimeste peksjad või nn omakohtu kutid, on kultuurse ühiskonna viimane kõnts!
l
lugea/ 9. märts 2016, 18:37
paluks kõiki kamba liikmete fotod ja nimed avalikustada, siis teame keda karta.
k
kas / 9. märts 2016, 15:18
isa sai tänukirja? Kuna ta ilmselt tööl käia ei saa, siis oleks kulunud ehk perele hoopis midagi muud ära?
t
to kas/ 9. märts 2016, 16:54
Tänukirja saab - hea seinale riputada. Aga ravimid ja ravikulud tuleb tal endal kinni maksta. Pättidelt ei saa nagunii mitte sentigi kätte, isegi kui kohus peaks selle välja mõistma.
j
juss/ 9. märts 2016, 14:49
kanad valitsuses ja mõttetu kohtusüsteem ei jäta kodanikele muud võimalust kui ise ennast kaitsta ja konkreetselt ise sigaduste eest kätte maksta. sellised pätte ei saa ju elama jätta.
A
!/ 9. märts 2016, 16:56
Aga see-eest on pättide inimõigused ja turvalisus kindlalt kaitstud. Sest see on kõige tähtsam. Sest mida muidu ütleksid meie kohta euroopa inimõiguslased ning Amnesty International?
v
Võrdlus vangi ja vaba inimese vahel/ 10. märts 2016, 01:25

k
kaido/ 9. märts 2016, 14:24
Sellistele pahadele poistele tulebki vitsu anda ja nagu vene kroonus kunagi püksirihma pandlaga.Kui aadressid välja tulevad liitun kindlalt vitsu andma.
a
aga/ 9. märts 2016, 14:38
Arvan kah, et sellist pätti heidutab vaid reaalne füüsiline karistus. Vb isegi parandab.
S
!!!/ 9. märts 2016, 14:04
Seda korrale kutsuva keretäit läinuks neile juba märksa varem tarvis. Siis, kui nad veel poisikesena mõjutatavad olid. Vaat need nüüd ongi need palju reklaamitud vabakasvatuse viljad! (mis praktikas realiseerub meil pigem hoopiski karistaatuse ning kasvatamatusena) Noored pätid teavad hästi, et sigatsepaljubtahad, ega neid naguniikinni ei panda, et saavad tingimisi j.n.e. Sest et eurovanglates on vabadest kohtadest terav puudus. Ja kui see halvim kki juhtukski, siis on seal ees euromugavused, telekas, mobiil, internet. Jõusaalid ja muu. Koguni mingi kaplan kometit mängimas kuiigav hakkab. Ja kui midagi ei meeldi, siis kirjuta muudkui ajaviiteks kaebekirju ning õiguskantsler, prokuratuur ja kohus muudkui tormavad kas või nahast välja, et kurjategija inimõigusi kaitsta ja kaebusi kontrollida. (sestmida ütleks vastasel juhul International Amnesty ning Euroopa humanistid?) Ning teavad et ruumipuuduse tõttu lastakse neid nagunii varsti taas ennetähtaegselt, tingimisi välja. Hea käitumise ning paranemise teele asumisele põhjendusega.
v
Vot/ 9. märts 2016, 13:54
Pool aastat vangistust on vanade kuritegude eest. Selle peksmise eest ta laheb alles kohtusse ja ma loodan et saab lisaks kooralikult 10aastat
u
Unistada ju võib/ 9. märts 2016, 14:27
Egert Must peksis oma elukaaslase Keiti Voogre 2-aastase tütre võib-olla eluaegseks sandiks, aga sai ka ainult 9 aastat.
u
u/ 9. märts 2016, 13:18
Sellistega pole teha midagi muud kui viia peldiku taha ja kõmm... Neist ei saa kunagi normaalseid inimesi. Loomad, kes kurnavad ühiskonda.
t
Thule nendib/ 9. märts 2016, 13:13
Viimane aeg asutada surmaeskadronid.
m
mina/ 9. märts 2016, 12:40
On ju olemas "Oodinlased"?
Las käivad mööda linna ning löövad sellised kambad laiali?
Aga ei. Nemad võitlevad olematute "neegritega"
s
sina/ 9. märts 2016, 13:11
a sa kutsunud siis odinlased kohale - küll nad korda oleksid loonud ..... ilmselgelt on neid veel liiga vähe
s
sina/ 9. märts 2016, 14:24
Odinalsed ju ongi eksvangid. See A on tulevade odinlane.
n
no krt/ 9. märts 2016, 21:10
1 eks vang. loe vähem ajupesumeediat.
n
nõuan reaalset vanglat neile!!!!/ 9. märts 2016, 12:29
Kuna riigi kohus on puhas saast, siis on täieti normaalne, et rahvas haarab omakohtu korras võimu. Karistatakse vaid liiklusrikkujaid aga mitte tõelisi kurjategijaid!!!
j
jh aga/ 9. märts 2016, 17:41
liiklusrikkujad on samaväärsed kurjategijad, miks neil vahet teha.
b
bob/ 9. märts 2016, 12:18
Suht sarnased tegelased on ka Rakverest pärit noormehed nimedega Kent Komp, Siim Vaide ja mõningad nende sõbrad. Üldsuse ees tuntud kui tublid motomehed. Võtavad suurema kambaga ette 1-3 inimest ja hakkavad ilma põhjuseta tampima ja jätkavad ka siis kui inimene on maas. Sh peksavad jalgadega suvalisi ettejuhtuvaid autosi.

q
QQ/ 9. märts 2016, 12:16
Andke jah neile peksa äkki mõni neist võtab mõistuse pähe kuigi see on vähetõenäoline neid jobusid ei paranda vast haud ka mitte.
l
leo/ 9. märts 2016, 12:09
Nõukogude ajal rääkisid igasugused komsomoli - ja parteitegelased, et kohe - kohe jõutakse kommunismi, kus kõigil on enneolematult kõrged moraalsed omadused. Ilmselt arvavad nii ka tänapäevased vana - uuskommunistidest võimulolijad. Sellest siis ka olematud karistused ja täielik karistamatuse tunne
p
päris loll leo/ 9. märts 2016, 13:06
kommunismi jõudmisest ei räägitud küll Eestis midagi. Võib-olla kuskil Venemaa kolkakülas.
s
9. märts 2016, 13:12
Sm. Indrek Toome käis isiklikult 80.-datel minu abikaasa koolis, tollases Tallinna 42. keskkoolis, praeguses Kadrioru Saksa gümnaasiumis rääkimas, et "teie noored saate elama juba kommunismi tingimustes".
n
narkarist reformar/ 9. märts 2016, 13:39
See Indrek Toome, kes täpselt Autorolloga sarnase altkäemaksuga lõpuks vahele jäi???
z
zxc/ 9. märts 2016, 13:51
Tallinna 20. keskkoolis iseloomustas sovetiaja lõpus õppealajuhataja Gita Linnaks üht imelikku vanapoisist õpetajat uhkusega, et ta on kommunismiaja inimene, ja see õpetaja Oliver Masing tundis samuti uhkust!
t
to 13.12 eks ta lollikestele vast rääkis jah avalikult seda/ 9. märts 2016, 14:51
Pitsi tõstes ja saunas rääkis hoopis muud juttu.
l
leole/ 9. märts 2016, 13:12
nõuka ajal oleksid sellised peksjad vähemalt 15 aastaks trellide taha pistetud
k
kodutunne/ 9. märts 2016, 12:05
Munade eest tuleb pearaha korjata ja saata kütid lõikama!
v
vihane naine/ 9. märts 2016, 12:04
tulen meelsast kampa,mul nii mõnelegi tattlapakale üht-teist öelda.
e
Ehh/ 9. märts 2016, 12:03
Kui kõrgeim võimukandja tunneb, et meie võimurid käituvad valesti või ei suuda oma asjadega hakkama saada, tulebki rahval jälle ohjad enda kätte võtta
k
kõik / 9. märts 2016, 11:58
saab alguse meie lastekaitseseadustest juba. Juba last ei või korrale kutsuda ja veel vähem vitsa anda. Saab suuremaks ja ka sigadused lähevad suuremaks, sest karistamatuse tunne on juba lapsepõlvest. Minu arvates ei ole see normaalne ja ei ole ka normaalsed need EU seadused. Au ja kiitus õpetajatele, kes suudavad praeguste lastega koolis töötada ja selle juures ise ellu jääda. Aga, kes ja millised seadused kaitsevad lapsevanemaid ja õpetajaid. Mis on neile siis lubatud. Sõidetakse lihtsalt üle ja tehakse, mis pähe tuleb. Ühl päeval ongi need mehehakatised tänaval ka tavalise mööduja turjas, hea kui ellu jääd ja sandiks ei jää. See väike poiss võis sellest intsidendist isaga saada eluaegse trauma. Me ei tea ju seda, kuidas see teda edapsidi võib mõjutada. Ja kas seadus ka sellist last millegagi kaitseb, kui ta on sellise vägivalla pealtnägija ja ohver? Selle kohta ei ole seaduses sõnagi. Seadused on ümmargused ja paragraaf konksuga nagu kõiges muuski seaduserikkumistes.
t
to kõik/ 9. märts 2016, 13:09
Pole siin süüdi Eesti midagi ükski. Tegemist on euroopalike väärtustega, millel pole inimlike väärtustega pistmist.
r
Röövel/ 9. märts 2016, 11:54
Mis valet on üleskutses? kui riik ei saa hakkama tulebki initsiatiivi näidata ja asi enda kätte võtta
v
veteran/ 9. märts 2016, 11:42
Mitu päeva vaevasin oma lolli pead küsimusega, et miks Tartu politsei viimastel aegadel jõledasti alla on käinud, mul seal veel vanast ajast paar tuttavat ametis. Ja näe- meelde tuli- Tartu politsei kaalub vabariigis kõige tõhusamalt veoautosid, järgneb Ida-Viru ja Harjumaa löögijõud. Kui lihtsalt ja ohutult tiksub papp töömehe kõhnast tengelpungast riigi kassasse- lausa nauding.
m
marks/ 9. märts 2016, 12:02
Mäletan aega kus miilitsal pültolikabuuris võileivad, samas keegi ei hakanud vastu , relva polnud vajagi. Siis olid karistused vastavad , kardeti. Tänapäeval vastupidi , politsei ei julgegi midagi teha , koondatakse ära. Jumal teab millise ametniku võsuke taga on, ja politseis on komme teineteise peale kaevata, elu kui tulistel sütel. Korrakaitses ruumi Oodinlastele küll.

v
Vana kaak ütleb.... Kui ikka vene ajal nägid miilitsat kurjalt otsa vaatamas, siis olid nagu halvatud, ei julgend jooksmagi hakata./ 9. märts 2016, 11:35
Kuradi võmmid jooksid järgi, juba eest ärajooksmise eest said miilitsa käest tappa.
Rahvamalevlased-odinlased olid veel hullemad, need andsid kohe peksa, pärast küsisid nime.
e
Enda./ 9. märts 2016, 11:31
t
tavaline kodanik/ 9. märts 2016, 11:18
ÕIGE mõte! VÄRDJATEL tuleb morda üles taguda!
t
9. märts 2016, 13:06
Taod, aga kergelt jääb vigaseks ja pärats maksad eluaeg sandi elu eest
a
alf/ 9. märts 2016, 11:05
Jõule tuleb vastata jõuga , mitte lutsutada neid pätte kohtus , kus neile praktiliselt ei tehta midagi. Looduses loomariigis kutsuvad ikka vanemad lõvid,hundid,tiigrid ülekäte läinud jõmpsikaid korrale.
Omakohus on õige ja kiire lahend selliste asjade puhul. Huvitav ,kas leidub veel kedagi ,kes usub ,et kohtutes mõistetakse õiglust. Isegi Särgava möönas ,et kohtus mõistetud karistusmäär ei mõju. Aitabki ainult neile pättidele füüsilise märkuse tegemine koos kehale kandmisega.
h
huvitav/ 9. märts 2016, 10:56
huvitav on see,et see peksjasatest ajukääbik on tagaotsitav ja 3x kriminaalselt karistatud.tekib küsimus,miks politsei teda varem kinni ei pidanud.õhtul peeti ometi kõik kinni ja jälle laskis politsei selle hälviku lahti alles järgmisel päeval suvatseti talle uuesti järele minna.paistab,et politseil ei teagi,kes on tagaotsitav,kes mitte.
m
mõttetu suguorgan/ 9. märts 2016, 12:21
Tartu politseis oli "pressiesindaja" - tuntud joodik Peeter Rehemaa - kes väitis, et tagaotsitavale Innar Aasale on viidud iga kuu kohtukutse (telekas järelvaadatav saade!!!). Millegi pärast oli aga sama tüüp 3-4 aastat ametlikult "tagaotsitavana" töötanud, load teinud, välismaal käinud ja asja puänt: see Supilinna maja oli 3 aastat juba lammutatud, kuhu joodikust nn pressiesindaja sõnul iga kuu kutse viidi... Naeran Tartu mõttetu politsei üle!
s
soe soovitus/ 9. märts 2016, 10:40
nendele hälvikutele ja nende kambajõmmidele ja -jõmmitaridele, keda veel pole vahistatud - kaduge! Põgenege kiiresti ja igaveseks, peaasi, et teid siin enam kunagi ei näeks!
m
Mõhk/ 9. märts 2016, 10:37
Nimed on ju teada. Igatahes omalt poolt luban, et kui mõnega neist kokku satun, siis kolakat ta ka saab.
p
Pealkirja juurde./ 9. märts 2016, 10:30
Mitte ainut vihased mehed,vaid ka vihased naised. Pätid hakkavad omal algatusel sinna prügikasti pugema,sest mujalt saadakse nad kergesti kätte. Ah,et hästi ei mahu või? Küll mahuvad. Hirm asendab seepi. Mida krd-it küll,sellise tuhise asja pärast minnakse kallale, ja veel lapse nähes. Mida pidi küll selle lapsukese hing sees tegema.Kohutav. Pätid on aga pealegi vabaduses,karistamatuse tunne näos. Sihukesed ühiskonnaga pahuksis olevad isikud peaks silmad maas ringi liikuma. aga paraku on see teistpidi,rahulik inimene ei tohi sellistele kogemata otsagi vaadata,saab tihtilugu sõimata. Et rahulik inimene peab neist silmad maas mööda minema,või vaatab siis kuhugi kaugusse. Millal sellisel vandaalitsemisel ükskord lõpp tuleb?

a
ab/ 9. märts 2016, 10:19
pole vist kaugel aeg kui hakatakse ka omakohtuid toompeale looma....
b
bb/ 9. märts 2016, 10:36
Kahjuks on sellest räägitud juba aastaid, et kuna Politsei ja kohtud on pehmostunud, siis rahvas toob omakohtuga õigluse tagasi. Seda ei soovi aga tegelikult keegi, see on ellujäämisinstinkt. Seega kui veel vähegi võimalik, siis peaks kiiresti reageerima vägavallamonopol ehk Politsei ja kohtusüsteem. Vastasel korral on see monopol neil käestlibisenud.
j
9. märts 2016, 11:22
ja kohut peaks nende jobude üle mõistma nende endi võtetega, pudeliga pähe ja kui juba maas lamab, siis jalaga näkku. Kuradi mölakad, sellised.
o
ott / 9. märts 2016, 10:18
omakohut teha neile oleks õige.ka pundiga nagu neile meeldib
s
syyt/ 9. märts 2016, 10:52
eks tulebki rääkida inimesega selles keeles, mida ta mõistab
t
tartu on ebaturvaline linn/ 9. märts 2016, 10:11
On kurb ja traagiline, et EU seadusandluse taustal vaitseb meie riigis totaalne seadusetus, mis lihtrahva öiglustundest lihtsalt yle söidab. Kirjeldatud intsident leidis aset rahvarohkes kohas ja pealtnägijate silme all ehk siis oma osa on meil endil, kes me pilku pyksitaskusse pöörates vägivalda nähes sellle ei reageeri. Usun, et kui kaaskodanikud julgeksid lisaks telefonikönele aktiivsemalt sekkuda/ kindlasti oli möödujate seas ka kyllaldaselt mehi, siis sellised olukorrad ei löpeks sedavörd kurbade tagajärgedega. Politsei kommentaar on absoluutselt maotu - kuidas vöiksime ja saaksime usaldada sedavörd mittetoimivat instantsi. Lapse seisukohalt äärmiselt tramaatiline kogemus, mill vöivad olla oodatust pikemad tagajärjed.
n
niisugune / 9. märts 2016, 10:33
karistamatuse tunne saab alguse autorolla olemusest,mis niisugust värdjalikkust loob ja mahitab
r
Radix/ 9. märts 2016, 10:08
Värdjaid ei ole mõtet karistada, neil puudub mehhanism millestki üldse aru saada. Nagu hullu looma puhul, tuleks kasutada kasvõi hädatapu meetodit. See on inimõigus luua omale turvaline ühiskond. Selleks tuleb aga untsuläinud isendid eemaldada.
a
9. märts 2016, 11:12
v
9. märts 2016, 13:18
võib-olla .... aga liiga kallis
o
onujuhan/ 9. märts 2016, 10:03
politsei on nende pättide päästja- kaitseb omakohtu eest.
aga omakohut need pätid kardavad.
p
Politseid ära süüdista./ 9. märts 2016, 12:00
Ma ei usu,et neil selle vastu midagi on.
Süüdista Toompeal ja kohtutes oma turvalises kookonis kükitavaid seadusandjaid.
t
Teadjatele../ 9. märts 2016, 10:01
Kes teab postitage pättide aadressid siia tahaks pimedas külla minna! Riik pätte ei karista ainuke lahendus on ise midagi teha.
h
Häkker/ 9. märts 2016, 16:10
Nimed on olemas, Aadressid on kergesti kätte saadavad kui nimed on.
s
sefe/ 9. märts 2016, 09:56
nende nolkide vanemad on ju8 samasugused imbekad, mida sa sellistelt hälvikutelt ikka ootad? need tainad tulebki ükshaaval ette võtta ja korralik maotäis kätte anada.
t
Trevv/ 9. märts 2016, 09:52
Eestis võiks tõesti lõpetada vanglate tegevuse ja hakata ostma teenust Venemaalt sisse. Et alguses lähed eelvanglasse ja kui lõpuks süüdimõistev otsus tuleb siis saadetakse Venemaale karistust kandma. Ja ikka sellisesse vanglasse kus tuleb söök tööga välja teenida.

k
Kui asjad ei muutu/ 9. märts 2016, 09:50
ongi vaja omakaitsed rahvaalgatuslikke.Nagu Odinlased
r
RT/ 9. märts 2016, 09:50
See on nüüd just see juhtum ,kus ootaks Odini Sõdalaste sekkumist...
Selliseid lihtlabaseid pätte mõjutab ja paneb mõtlema vaid hirm suurema jõu ning vägivalla ees.Vägivald ja toores jõud on see keel ,mida nemad mõistavad -
Inimest pole ilus peksta ,aga mõned väärivad seda !
m
mis muutuks?/ 9. märts 2016, 09:55
pätid kaoks korraks vaid kõrvalisematele tänavatele ... ja edasi ???
m
mnjah/ 9. märts 2016, 11:12
Ühes väikeses Eesti asustatud kohas juhtus analoog, kus kohalikud tatikraed väga ülbeks muutusid....seni oli kõik nende jaoks suht ok, kuni läksid kalameeste paadimootoreid varastama....vaat see seltskond hoiab ajast aega kokku....ja tänaseks on kogu see tatikamp mööda Euroopat laiali jooksnud...ja mitte politsei eest vaid omakohtu eest!
Nii et, ei lähe nad nii väga kõrvalistele tänavatele midagi...pealegi on neid sealt väga kerge leida ja pealtnägijaid ka vähem.
Tahan ütelda, et sellel ideel on jumet ja praktilises elus tulemust!
Muidex, ei ole vägivalla pooldaja aga antud juhtumi puhul eesmärk pühendab abinõu!
a
ain/ 9. märts 2016, 09:48
Kas keegi saaks kogu artikli teksti siia postitada? Tänud ette!
i
Indrek2/ 9. märts 2016, 09:46
Sellistel olenditel tuleb luud puruks tampida, et pool aastat omal jalal ei liiguks.
e
Eks need noormehed juba teavad/ 9. märts 2016, 09:46
Midagi on VÄGA lahti neis karistatud noormeestes. Mõningad tegelased lausa kutsuvad töökolooniad välja. Liialt demokraatlik ja sotsiaalne see kurjategijatesse suhtumine. Küüni tänav muutub Tartus ohtlikuks tsooniks. Kohtus mõisteti üks peksja ju õigeks, kuigi tappis 30 a inimese.
p
Pange peksjate pildid avalikult üles. Nõukogude ajal olid praeguse R-Kioski juures töökangelaste autahvel piltidega./ 9. märts 2016, 09:44
Omakohus on kindlasti kõige õiglasem kohus.
T
.../ 9. märts 2016, 09:37
Tom / 08:26, 9. märts 2016
Andras Suits, Andres Liivak ja Margus Laas. Kõik düskraafid ja katkised hinged
m
Motomehe peksjatest vaikitakse/ 9. märts 2016, 09:35
eile tv-s politseiamatnik nimetas olukorda hellitavalt avaliku korra rikkumiseks, mitte jõhkraks peksmiseks. Tundub, et samad maaslamajate peksjad poisid. Palju selliseid jõhkardeid Tartus ikka on.

h
holdo/ 9. märts 2016, 09:35
Meie vanglast väljuvad pedofiilid ka täies toonuses.
t
Tohohoo/ 9. märts 2016, 09:33
Ei tea kas varsti ka keegi ...."arvamusliider" ...ka kuulutama hakkab, et kui häbi tal nende eestlaste pärast on, kes siin pättidele teenitult naha peale tahavad anda... Et teeks mõne ühislaulmise klipi või nii....no ikka euroopalike väärtuste kaitseks....
m
marks/ 9. märts 2016, 11:54
Oleks need pagulased , oleks peaminister ammu kohal.
a
ants/ 9. märts 2016, 09:32
Siin on kaks varianti, kas poisid trellide taha või kui elu armas, lasku jalga vähemalt tartust.
Oma kohus saab ränk olema, ülesse nad leitakse igaljuhul, see mis nad tegid on alatu, eriti lapse nähes, mis pidi lapse süda tegema kui nägi, et tema isa pekstakse, jube.
a
9. märts 2016, 09:34
Aktsioon ― uued pagulased, aga seekord Eestist.
j
Julie/ 9. märts 2016, 09:32
Ma ei usalda enam politseid ja eriti pärast eilses uudistes esineva politseiniku leebet sõnavõttu ( oli see vist KOHV ) Karistused on peksmistel, vargustel , narkomaanias leebed ( narkomaanid saavad veel paremat ja kiiremat kiirabi teenust,kui end pildituks on torkinud) siis ma ei imestagi kui aitab siin ainult omakohus. Seda seika tuleb võtta ,kui mõrva ,sest mei ei tea ,kuidas poisi issi sellest peksust välja tuleb.
h
huvitav/ 9. märts 2016, 09:57
politsei tegutseb vastavalt seadustele ... kuid kodanikud nõuavad seaduste eiramist ... ka omakohust.
j
Jaan/ 9. märts 2016, 11:02
Vastavalt seadusele oleks need poisid tulnud kohe kinni pidada. Politsei kohus on ka koheselt hakata tõendeid koguma. Seal olid ju sündmuse pealtnägijad. Tartu poliseinukud ootasid seni kuni ajakirjandus hakkas lärmi lööma ja alles siis hakkasid liigutama. Niipalju siis seadusest.
N
@huvitav/ 9. märts 2016, 12:04
Need seadused on inimõiguste vastased.Ja loogikavastased.Inimõigused,mis laienevad igatsugu rämpsule,mitte inimestele.
n
Nos/ 9. märts 2016, 12:11
No see miilits Kohv on ju eriline kaader.... See sama imbetsill ju kes väitis ,et inimese ülekäigu rajal surnuks sõitnud tapjamendil olla ka raske ja jätke ikka tööle ja rahule....
t
Tõnu/ 9. märts 2016, 09:32
Väga õige ,kodus peaks kord olema mitte demokraatia,olen nõus!
a
Anonymous/ 9. märts 2016, 09:30
Mõned on siin ikka optimistid. Ega kohus ei saa lasta ennast ometi rahva arvamusest mõjutada, ta peab mõistma õigust nagu tavaks. Ja tavaks on saanud mitmekordsed tingimisi karistused ning allutamine "järelvalvele" mis sisuliselt on ainult formaalne paberimäärimine.
Ma pakun, et reaalselt kinni ei lähe siin küll keegi, kui tal just enne midagi vägevamat juba kontos ei ole.
k
Kaido/ 9. märts 2016, 15:18
Keegi ei räägigi ,et kohus peab rahva tahtmistmööda tegema ,, lihtsalt kutil oleks vaja käeluu ära murda ja ütelda ,et ise kukkus ...
r
rihoritsik/ 9. märts 2016, 09:30
Vot siin oleks odinlasi vaja olnud.
m
mine nüüd/ 9. märts 2016, 11:59
nad nagu ühe mütsi all rohkem - kriminaalid ja odinlased...ei need omavahel üksteist puutu....
a
Aadu/ 9. märts 2016, 09:28
Turvavöö kasutamise kaudu riigikassa täitmine on vist saanud politsei peamiseks prioriteediks. Muu on justkui ebaoluline. Kui teed kirjaliku ettepaneku politseitöö parandamiseks jääd valusalt hammasrataste vahele. Proovige. Loodan, et teil õnnestub. Ma lakun oma haavu siiani.
k
kristlane,adventist/ 9. märts 2016, 09:35
Mind püüdis ka adventistide president suukorvistada pagulaste koha pealt,ütles,et isegi sõna pagulane ei tohi kasutada ja et see on nii tundlik teema,et kuulub kapo luubi alla,vastik vagatsemine kõikjal.Ivo Käsk ei sobi presidendiks.

r
riik pingutas/ 9. märts 2016, 09:27
politsei kärpimisega kõvasti üle, karistamatus lokkab, prokurörid on hea südamega naised, nii see omakohus hakkab kasvama.
o
Oi oi/ 9. märts 2016, 09:35
Ei ole need prokurörid midagi nii hea südamega tüdrukud...kui asi puudutab opositsioonipoliitikuid.... kui tavainimest rünnanud pätti...siis küll jah...tuleb Sinuga nõustuda.
e
Erla/ 9. märts 2016, 09:25
Politsei suhtes väga vihane ei ole, kuna need viivad ellu seda, mida poliitikud on seadustesse pannud. Lisaks on poliitika politsei praktiliselt hävitanud.
k
Kalle/ 9. märts 2016, 09:24
Meenub selliste troppide käitumisega üx riigikord kes-aasiast (Turkmeenia) kui nende võsukesed olid exinud rängalt seaduste vastu,oli asi järgmine! Võsuke viidi linna pea platsile (raekojaplats),sinna kutsuti ka vanemad,siis võsukest mõnitati nii kuis suudeti(mitte füüsiliselt) ja nende vanemad said ka oma osa ja tööandja pidi vanemad päevapealt töölt vabastama ja ka kohalikud lehed kirjutasid neist suht üxikasjalikult ja kord oli majas rohkem kui meil hetkel! Peax äkki seda varjanti proovima,tekiks ka vanematel väike kohustus oma võsukesi õigel ajal kasvatamatusest kasvatamise teele suunata!
v
võimas/ 9. märts 2016, 09:24
a
Ajuvaba/ 9. märts 2016, 09:23
Eile õhtul ütles Tartu politseipealik televisiooni AK s sõnaselgelt, et kurikaelad olid juba eelnevalt politsei poolt tagaotsitavad. Sooritasid uue kuriteo, saadi kätte ja... lasti sellesama politsei poolt varahommikul kiirelt jälle lahti ! Varasemalt tagaotsitavad ! Mis toimub Tartu politseis ? Mõistetamatu.
e
elanik/ 9. märts 2016, 10:25
aga,see tartu politsei on nagu ta on.....mida temast tahta?
n
No täpselt/ 9. märts 2016, 10:54
Ja samas kui kiirust ületad, siis saad trahvi ning istud kohe 2 nädalat arestimajas, täiesti ajuvaba, mis toimub meie politsei ja kohtusüsteemiga? Asjad on kuidagi tasakaalust väljas!?
e
elanik/ 9. märts 2016, 11:40
aga see toob ju riigile raha sisse ja näitab miilitsa aktiivsust ! ju siis see kohvikese firmale kasulik!
k
küsimus/ 9. märts 2016, 12:14
siis ehk KAPO-le: mis Tartu politseis toimub?
c
cj/ 9. märts 2016, 09:22
Eesti pollarid on ka muidugi tase, keegi ületab laugel sirgel +50 kiirust, viiakse kohe pokri ja tambeldatakse sind mingiks hulluks kurjategijaks, samas kui keegi poolsurnuks pekstakse ei juhtu nagu midagi, natuke noomitakse, se ei ole ju normaalne!!!! Probleemiks ongi selliste nolkide puhul karistamatuse tunne, kui nad ikka teaksid, et sellise rikkumise eest ootaks neid kindlalt 5 aastat kinnimaja, range reziimiga vanglas, siis mõeldaks ikka 2 x, kas on mõtet teisele kallale minna.
s
sannu/ 9. märts 2016, 11:43
ja laugel sirgel +50km/h on normaalne või ? muidu olen sinuga nõus... :D
h
hgf/ 9. märts 2016, 09:21
Keegi võiks nende peksjate nimed avaldada fb grupis 'Märgatud Tartus'.
Kui oma nime alt ei taha avaldada, siis saatke mulle nimedega e-mail.
2cbfly.nbome(at)gmail.com
a
ants/ 9. märts 2016, 12:51
kas pesitsuspaika ka saaks
v
väärade nimed/ 9. märts 2016, 12:28
Seitsmeste uudise klipi alt: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak
e
Elmar Ekholm/ 9. märts 2016, 09:21
Ma olen ka nõus kasvõi karistatud saama, aga kutsun üles selliste pättide suhtes armutult käituma! Sellistel vaja käsi murda ja nii, et teisel korral, enne löömist, mõtleb vähemalt 10 korda, kas ikka tasub.
Julgen ka oma nime alt kommenteerida.

t
Tiit/ 9. märts 2016, 09:19
õnneks näod ja nimed ka FB olemas juba krdi värdid
a
alligator/ 9. märts 2016, 09:39
Viska siis see url'i jupp ka mis tuleb pärast: facebook/
m
mann/ 9. märts 2016, 09:19
Aga keegi peab ju lõpuks midagi ette võtma? Kui mingid noored hälvikud julgevad Tartu kesklinnas niimoodi käituda, siis on see selge märk, et riik oma kodanikke kaitsta ei suuda. Mina olen küll huvitatud, et kui politsei ei suuda korda hoida, siis teeks seda keegi teine.
k
kristlane,adventist/ 9. märts 2016, 09:30
Politsei on massoonvalitsuse miniarmee ja lihtrahva mured ei ole tema mured.
m
muidu politsei reklaamib, et/ 9. märts 2016, 09:19
neil on kiirreageerimisrühm jne. Kus siis oldi, selline väljakutse on esmane, mitte viimane.
k
kristlane,adventist/ 9. märts 2016, 09:32
Nad reageeriks ainult siis kui taavi vedeleks maas ja tema laps karjuks appi,aga meie oleme lihtsalt väärtusetu pööbel valitsusele ja pollarile.
j
jah lasdeme sellised krooolised pätid/ 9. märts 2016, 09:17
aga enne tähtaega välja ja ikka usuga et ühiskond kasvatab sellised ümber. Jah, lootus on lollide lohutus. Sellised parandab vaid haud.
j
jaan/ 9. märts 2016, 09:28
ja politsei lasi nad algul vabaks, üks neist oli tagaotsitav- kuidas politsei küll neid pätte leiab kui vahib otsa ja laseb vabaks
k
Kui tahad edasi lugeda, MAKSA!!!/ 9. märts 2016, 09:16
"heade MÕTETE (mitte tegude!) linn...
m
mina aga küsin/ 9. märts 2016, 09:15
kus Eesti mehed kes seda asja pealt nägid? miks ei astunud keegi inemste kaitses välja?
m
meenutab/ 9. märts 2016, 09:26
natuke kapo pealelendamist hundisilmale ja kadunud klasi,kes ainukesena kaitses oma arvamuslooga edkarit ja ühiskonda laiemalt...
soovitan üle lugeda see viimne sõnum,sest see haakub kuidagi,selle kindlalt edasi vägivallaga.
j
Jaanus/ 9. märts 2016, 09:12
Ainuke viis neid karistada on omakohus , sest teisiti jaavad nad karistamata. Ainult sellega peab paar aastat ootama , las jahtub asi maha , sest muidu void ise paragrahvi selga saada.
e
ei keegi/ 9. märts 2016, 09:12
Ja need kongikaaslased istuvad süütult kinni või? Vbl need samade paragrahvide eest.

v
Vanakool/ 9. märts 2016, 09:09
Linnaluba tuleb ära võtta.
m
mis sellest järeldub ??????/ 9. märts 2016, 09:07
kasvav usaldamatus politsei vastu. Kas üleüldse keegi menetleb politseinike eksimusi. Ringkaitse ja jokk. Seega on parem mitte sekkuda, sest võid ise süüdlaseks osutuda, kui mõni peksjatest juhtub olema politseiniku tuttav,
s
saabasvaher/ 9. märts 2016, 09:17
sai politseikindraliks selle loo valguses...
e
elanik/ 9. märts 2016, 11:43
oota natuke aega,saab ka kohvikese onu alamkindraliks....
o
oma silm/ 9. märts 2016, 09:07
Võibolla saab probleem alguse kaugemalt. Õhuke riik ja olematu politseipatrullide arv? Tüdrukud, kellele poiste agressiivne käitumine muljet avaldab? Alkoholi kerge kättesaamine ja odav hind? Vanemliku kasvatuse puudumine, kuna nood on hõivatud karjääride ja lahutamistega? Varasemalt andeks antud väiksemad rikkumised vanemate, kooli, politsei poolt? Isegi nüüd said nad väidetavalt paari tunniga tagasi vabadusse. Ei imesta, kui ohvri pere hakatakse töötlema "et pole hullu midagi, ära anna tsiviilasja sisse". Kas kohtud ikka väärtustavad Eestis inimest ja mõistavad välja korralikke summasid ohvrite kasuks? Mitte 1000 eurot, vaid 1000 000 eurot.
n
nõus/ 9. märts 2016, 09:05
selliseid enam teistmoodi ümber ei kasvata.
v
väärtuste juurde/ 9. märts 2016, 09:01
kõige olulisem on ikkagi jääda tõeliselt euroopalike väärtuste juurde, s.o. hästi palju soiguda ja hädaldada ja mitte midagi mõjuvat ette võtta.
k
kristlane/ 9. märts 2016, 08:59
Ateismi ja darvinismi viljad,kui ühiskonnas on jeesusevaenulikkus normiks,siis Putin kraesse sellisele raffale,kahju lapsest ja ta isast,pollar ka karistab ainult siis,kui on avalikkuse huvi.
m
Mart/ 9. märts 2016, 08:56
Igale postile ning tänavanurgale tuleks nende värdjate pildid panna, et nad ei saaks üheski Eestimaa nurgas ennast turvaliselt tunda.
k
kuli/ 9. märts 2016, 08:51
need on ju pesueht aikud ja petsid sipelga 14st. Sotsmeedias ikka õlle näpus ja keskmine sõrm püsti. Tõelised mehed ikkagi

a
arvaja/ 9. märts 2016, 08:51
ega see tartu juhtum pole erand. juba tööle minnes tülitavad inimesi narkomaanid,kerjused suitsupommijad, ka koolipoisid, ja kui ei anna saad sõimata.eestis on midagi väga paigast ära.
p
9. märts 2016, 08:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
7
7.päeva adventist/ 9. märts 2016, 09:45
Ta ongi oma tolerantse jutuga kaasosaline.
m
miilits/ 9. märts 2016, 10:07
tegevusetus on ka tegevus,,,
S
@miilits/ 9. märts 2016, 12:09
Sageli on tegevusetus kuritegevus.
m
metsakoll/ 9. märts 2016, 08:46
Ega vist sin midagi muud üle ei jää, politsei on ju trahvimasinast naljanumber ,kes pätile ligi ei julge minna ja kui talle päti nimi öelda siis ütleb se kuradi eesti politsei et nad ei saa miodagi teha.
t
Tuligi kohe/ 9. märts 2016, 10:31
Viljandi meelde, kus politsei sai molli.
j
jeebus/ 9. märts 2016, 08:46
Viskasin nende nägudele pilgu peale - kõik ju puhta aikud ja petsid sipelga 14st.
j
jeebus/ 9. märts 2016, 08:46
Viskasin nende nägudele pilgu peale - kõik ju puhta aikud ja petsid sipelga 14st.
j
Jüri/ 9. märts 2016, 08:43
Kes teise vastu kätt tõstab ehk noa välja tõmbab, peab vangikongi heidetama.
t
Toomas/ 9. märts 2016, 08:42
Ainuke võimalus on nende kaakide fotod, nimed ja elukohad avalikustada, et inimesed teaksid, kes nende lähedasi peksab ja tapab. Karistus lisaks sellele.
k
Kristiina / 10. märts 2016, 03:01
Õige toomas. USA meedia käsitlus õigem.
p
Paavo/ 9. märts 2016, 08:39
äkki oleks Odini sõduritest abi olnud ?

m
mälu/ 9. märts 2016, 08:38
Kuu tagasi Tartu kesklinnas hukkunuga lõppenud kaklus, paar aastat tagasi seal samas Kalevi kommipoe ees hukkunuga lõppenud kaklus jne jne. Tegemist on räige valetamisega avlikkusele ja sestap ongi omakohus ainus õige tee.
m
mürakaru/ 9. märts 2016, 08:50
Tartu on heade mõtete ja karmide tegude linn. Mis erakond seda tegusat tiheasustust siis nii kindlakäeliselt siis juhib ?
i
Ivar/ 9. märts 2016, 08:36
Sellised töllid ongi ainult kambas julged, üksinda viimased argpüksid. Kui neile siis peale käratada, siis kusi lippab, ja jookseb juba kodu poole, emme-emme onu pahandab...
t
T/ 9. märts 2016, 08:33
Jõmpsikad valivad nõrgemaid vastaseid. . .Arvan,et kui puudub füüsis siis pole mõtet ka kedagi korrale kutsuma minna sest juhtuda võib halvim. . .Küll need kraaklejad saavad oma karistuse kui juhtuvad oma järjekordse ''ohvri'' võimeid alahindama. . .
e
esimesel võimalusel/ 9. märts 2016, 08:32
Nii kui ma seda teksti lugesin tekkis kohe tahtmine ,minna esimese bussi peale pilet ja sõita tartu poole ,osta poest üks viru valge pudel ,otsida need kari pedesid üllesse,ja lüüa see pudel nimoodi vastu kaalikat ühele vastu pead pooleks et enam ei tõuse ,ja ülejäänud teisele kahele annaks lihtsalt roosi...
p
Peaks nii olema,/ 9. märts 2016, 08:58
et iga sellise värdja tapmise eest saaks 9 pattu andeks nagu vanasti ussi tapmise eest!
t
tartu peksjate näod ja nimed/ 9. märts 2016, 08:31
h
hea, et sa avaldasid/ 9. märts 2016, 08:37
koledad inimesed. loodame pikka näidiskaristust.
n
Nimetad inimesteks?/ 9. märts 2016, 12:13
Mõtle veel.Enne,kui kirjutad.
o
9. märts 2016, 09:02
Oi taevas, millised äbarikud. nad ju tahavad ka mehed olla aga ajumaht muul moel ei võimalda kui lapse silme all isa peksta.
k
känkster juunit/ 9. märts 2016, 09:12
lol mis haledad pihkurid.
k
Kossusõber/ 9. märts 2016, 09:35
Kas üks neist on endise korvpalluri (Liivak) poeg ?
g
Gulliver/ 9. märts 2016, 08:29
Neid kommentaare lugedes saate ise ka aru ehk, et vägivald sünnitab ainult vägivalda? Mille poolest "omakohtunikud" paremad inimesed on? Kas peks õilsa eesmärgi nimel on tolereeritavam? Samasugused jõhkardid, nagu need südametud nolgid...
t
Tom/ 9. märts 2016, 08:34
Karistamatus on veel hullem.
e
Estoonetz/ 9. märts 2016, 10:19
Üldplaanis Sinuga nõus aga aktsepteeri ka võimalust, et on inimeseloomi kes ei saagi muust kasvatusest aru ehk nagu mõne rottweileriga, kes saab vägivallaga mingidki piirid paika, kuid lõpptulemus (hukkamine) on möödapääsmatu nii ehk naa...
Lihtsalt aja küsimus, millal leiab võimaluse kedagi rünnata...
j
J.Goebbels/ 9. märts 2016, 12:16
Karistav vägivald sünnitab uut vägivalda,kui ei teostu piisavalt totaalselt.
a
Anni/ 12. märts 2016, 16:08
Tuleb muidugi samamoodi teha olen täitsa nõus!
m
Metsik/ 9. märts 2016, 08:28
m
mõtlik/ 9. märts 2016, 08:27
Kas see , kui kutsutakse üles peksjat karistama, pole mitte vihakõne , sest kutsub ju üles vägivallale (?)
k
9. märts 2016, 08:47
kuskil mingid tolerastid alles mõniaeg arvasid ,et kurjategijaga tuleb rääkida ja nende südametunnistusele koputada.....nii naiivne küll olla ei saa,et teed häbi-häbi ja pätt punastab ning häbeneb.loodan,et antud pätid satuvad mõne raske rusika otsa ja naeratuse rikutud

t
Tom/ 9. märts 2016, 08:26
Andras Suits, Andres Liivak ja Margus Laas. Kõik düskraafid ja katkised hinged.
m
mamma/ 9. märts 2016, 08:41
mul läheb süda pahaks! kes sellised vääritud sadistid kasvatas?! häbi!
iga tolle väikese lapsekese ahastuses nutetud pisar
tasugu end jalahoobi andnule kätte!
nii sündigu!
o
Odin/ 9. märts 2016, 08:25
Selge see, et riigistruktuuridele ei saa loota!
m
margus/ 9. märts 2016, 09:11
Nöus , et riigistruktuuridele ei saa loota - Hommiku TV uudistes juba sees , et peksjaid järel ainult 2 , mitte nii nagu väideti TV 3 uudistes algselt , et oli 3 peksjat ! EV politsei ja Prokuratuur on juba ühe peksja paari päevaga suutnud ära kaotada , vöi leidnud , et 1 on süütu !!!
ö
ÖIGE/ 9. märts 2016, 08:22
Ma tulen ka lõikan neil sigadel soolikad välja ja panen varestele nokkida
v
9. märts 2016, 09:19
Varestele ei tohi nende väärakate soolikaid ette anda, see linnuliik sureb siis välja....
ö
ÖIGE/ 9. märts 2016, 08:22
Ma tulen ka lõikan neil sigadel soolikad välja ja panen varestele nokkida
j
juhuu/ 9. märts 2016, 08:14
neil ajukääbikutel on kahjuks karistamatuse tunne kui nad ei saa korralikku karistust siis tulevad rahva rahutused.
t
Tõsiselt/ 9. märts 2016, 08:10
Kas keegi teab, kellega ja kus liituda, et sellele nolgikambale jälile saaks. Ma oleks huvitatud neile ÕPETUST JAGAMA.
r
RIX/ 9. märts 2016, 08:19
e
ehmunu/ 9. märts 2016, 08:29
Lõpetage ommeti ! Need noored ju hullasid natuke, kas seda tohib siis pahaks panna (?)
e
eelnevale/ 9. märts 2016, 09:17
mis jahud siin.Kui veri lendab siis pole hullamisest juttugi.
v
veteran/ 9. märts 2016, 08:07
Mul selle valge mütsiga nolgi andmed juba olemas aga ma ei edasta- võib juhtuda halvim. Ootan võimalust, et see vennike teo- ja töövõimetuks teha.
t
Tubli/ 9. märts 2016, 08:23
v
veksel/ 9. märts 2016, 07:56
A
>>/ 9. märts 2016, 10:46
Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak. Aadressit ei tea, aga näod on siin
http://imgur.com/a/fp5zi

n
nii/ 9. märts 2016, 07:54
Normaalses ühiskonnas järgneksid sellisele ülekohtule rahvarahutused ja süüdlaste avalik lintšimine.
p
Põhja 🐸 / 9. märts 2016, 07:52
Pagaripoisid oleks võinud ju appi tulla, või pekstav varjuda pagariärisse?
u
urmas/ 9. märts 2016, 07:36
Avalik kehaline karistus keskaegsel moel vöi 100 soolast!
r
raivo/ 9. märts 2016, 07:32
Nende puhul tuleks kasutada Siberis kasutusel olnud-olevat GULAG-i meetodi-mõistetakse 1-1,5 laagrisse,kust enam kunagi ei välju.
s
sellised/ 9. märts 2016, 07:29
enda meelest "kõvad mehed" on tegelikult väikese ajumahuga töllid, kes tuleks tänavalt ära korjata nii pooleks aastaks trellide taha ....
ö
ö,oü/ 9. märts 2016, 08:23
Pooleks aastaks? see pool aastat on ikka kuradi vähe ja sellepärast said ka miinuse
v
Värdi/ 9. märts 2016, 08:39
Keegi vist raadios juba mainis, et Eesti peaks hakkama vanglateenust ostma Venemaalt. Sealsetes tingimustes piisaks ka poolest aastast...
a
aga vangis poolest aastast piisab,/ 9. märts 2016, 08:43
kui kongikaaslased teavad, et peksid väikese poisi ees tema issit.....
e
Eurovanglas?/ 9. märts 2016, 12:21
Kus need kongikaaslased on?Kui oleks,ei tuleks vanglast ükski pedofiil või vägistaja ühes tükis välja.
a
arst/ 9. märts 2016, 09:20
ja kuidagi peaks korraldama ka selle, et seesugused töllid järglasi ei saaks - kui nende geenid isegi oleksid normis, siis oma järglasi kasvatada ja nende eest vastutada nagunii ei oskaks! Täielik inimsaast! Nagu ka need ajudeta tibid kes neile sylle ronivad. Väkk.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee