Eesti uudised

Savisaar: Rõivas ei taju olukorda riigis

Õhtuleht.ee, 7. märts 2016, 18:26

151 KOMMENTAARI

s
Savisaarele AJUOPERATSIOON!/ 8. märts 2016, 22:42
Savisaarele tuleb viivitamatult ka AJUOPERATSIOON teha, sest aju kahjustub tal iga päevaga järjest rohkem....!
h
hr, Savisaar / 8. märts 2016, 20:12
Palun kutsuge POLIITIKUTE erinev nõukogu kokku ja püüdke koos RIIK päästa. Praegu ei saa enam aru , kas juhib välisluure üheltpoolt või idaluure teiseltpoolt. Kellelgi on suur tahe riik seada kraavi, praegu on värk kaldus ja viimane UUDIS - PPA peadirektor saab KINDRALIKS " sukkpükste " ostmisel , rahakoti segaduses ning saanud noomida , teeb seda kiituseks siseminister PEVKUR. Muuseas mõlemad on meie Ida-Virumaa kutid ? See on ikka õudus kuubis
m
marks/ 8. märts 2016, 18:55
Et eesti riik on omadega kriisis - pole mingi saladus. See et käiakse välja igasugu versioone ja mõtteid on muidugi teretulnud, olenematta kes selle teeb. Kui siis lõpuks tõeterad välja noppida, saaks ehk veel midagi muuta - parandada. Selleks peab valitsusel tahtmist olema javalitsejad peaksid oma isiklikud ambitsioonid kõrvale lükkama. Kas suudavad? Tagumine aeg oleks rahvast kuulda võtta ja egas neid parteiloogikaidgi ei tohiks kõrvale jätta , väljanoppeid vaja ettepanekutest teha. Vigu parandada.
t
to: marks, 18:55/ 8. märts 2016, 22:25
Keskerakonna HULLUD! Ärge esinege "RAHVA" nimel, esinege ENDA, ÜHE sitavarese nimel!
o
ori/ 8. märts 2016, 23:17
õiget juttu räägite,massa.
Oleme alandlikult teie ees põlvili ja lakume tallad ja kõik muud ka klantsima.
o
oma/ 8. märts 2016, 14:19
Kas keegi saab aru ,et mida see poisike üldse tajub ,minu arvates mitte kui midagi.
t
to: oma, 14:19/ 8. märts 2016, 19:24
See "poisike" on tublim ja targem kui kogu kommentaariumi ekre ja kesikute SUTALOOPIJAD!
u
uskumatu/ 8. märts 2016, 13:01
Kas ka mujal maailmas on vöimalik,et kisa teeb selline linnapea,kes on ise mitmes asjas kahtlusalune.Pole oma linnapea ajaga saanud linnas peale suure propaganda mitte millegagi linna edasi viidud.Ega lintide löikamine ja kriminaalide soosimine ei anna mingit respeksti inimesele,kes oma rahva eest tegelikkuses hoolt ei kanna.Kuhu kaovad linnas rahad,miks oli peidetud Hundisilmale nii suured rahasummad?Nii palju ja veelgi rohkem vastamata kysimusi.Alati on valitsusi kirutud,oli see Vähi ajal,Kallase ajal,Ryytli ajal ja nyyd täpselt sama.Kunagi aga pole meie maa olnud nii söltuv muust maailmast.Kisa on kerge teha,kuid yksköik kes läheb valitsusse,on olukord raske.Selliseid,nagu perussoomlased ja meie ekre on suured kisama,aga kui pukis,on jutt hoopis teine.Olen just jälginud Soinit enne valimisi,milline rahva eest hoolitseja tundus,nyyd on vesi suus,liigub rohkem mööda maailma,et mitte siinset kisa kuulata.Täpselt sama on ekrega,iialgi ei hooli nad ja ei saagi hoolima omast rahvast,kes valetavad ja hoiavad pingeid yleval,kasvöi oma pagulasjamaga juba poolteist aastat.Helmed on liiga mugavad,et loobuda oma möisast ja rahast,mis tuleb Riigikogust.Eks vana Helme oleks teinud midagi,kui oli Moskvas tööl.Miks ta siis kadus ega oma rahva heaks ei hakanud midagi tegema.Nyyd on hea kisada.
m
Millega sa siis rahul pole,/ 8. märts 2016, 13:43
et nii närviliselt huugad?
t
to: uskumatu, 13:01/ 8. märts 2016, 19:26
Hullumeelse Savisaare räuskamine ja agoonia!
o
ori/ 8. märts 2016, 23:19
õige jutt, kõik kesikud tuleb tappa . Viimseni maha tappa kõik,kes ei ole RE omad.
sellepärast siis need õiged eestlased,kes end kaitsesid prügikasti vastu ja peksid sandiks INIMESE,ongi priid poisid ja teie uhkuse allikaks.
t
Tallinlastele, kes siin/ 8. märts 2016, 11:39
Savisaarega rahul pole: Minge ja üritage mõnda aega elada kuskil maapiirkonnas. Ehk depressivses Eesti linnas. Päris maakohas polegi vaja, jääte kohe hätta. Õige varsti jõuab teile kohale kui hea ikka on Tallinnas elada.
t
tallinlastele,kes siin-ile/ 8. märts 2016, 13:05
Tekib kysimus,kui sul seal nii halb ja siin jube hea elada,miks sa siis siia musta ja räpasesse linna ei tule?Savisaare kriitika on öigustatud,niisama keegi ei kirjutaks.Isegi turiste siin tylitatakse,et mingu koju,sellisele madalale tasemele on möned jöudnud oma siinsete suurte propagandistide lollitamisega.Möni selline loll,kelle pole haridust ega haritust,mötlebki,et on vinge vend,kui meie kylalistele soppa kaela kallab.
k
Kust sa võtad,/ 8. märts 2016, 13:42
et sina "siin" ja mina nimelt "seal" elan? Liigu ka ringi, saad rohkem teada. Muidu vajud arvuti taga lössi. Lugesid ikka kõiki kommentaare? Arvad, et vaid maakaid puudutab Savisaare kriitika? Savisaar ongi ainus pähkel, mida oravad katki hammustatud ei saa. Muud on poisikesed tema kõrval.
t
to: 13:05/ 8. märts 2016, 19:30
Ega harimatutel lammastel pole ju mõistust - nad käituvad välismaalastega nagu Seewaldi hullud, sest ekrelased ja kesikud on nad üles ässitanud! Ja lolle lambaid ikka meil leidub.....
s
8. märts 2016, 09:15
sama jutt oli soomes, kui persut timo soini kraaksus valitsuse vastaseid lause, aga nyyd kui on välisminister , siis laulab koos valisusega soome alla. nii on savisaar. oodake kui pääseb kuhugi siis on teine laul
k
kas 06.08/ 8. märts 2016, 08:48
tähistab juba naistepäeva napsiga või teeb halba nalja

o
Olukord kehv/ 8. märts 2016, 06:55
Kui päris aus olla, siis mul on tõsine hirm Eesti tuleviku pärast. Majanduse areng on tegelikult seiskunud ja aina hullemaks läheb. On tekitatud olukord, kus ettevõtlust ei taha keegi arendada, kuna riskid on nii kõrgeks viidud (konkurents, maksupoliitika jne.). Turgu valitsevad vaid suured ettevõtted. Huvi investeeringuteks pole, aina keerulisem on midagi maha müüa (nii teenust , kui ka kaupa). Raha on kõigil vähe ning kui ongi, siis ei julgeta kulutada, kuna tulevik on tume.
m
Mul on hirm asendunud juba tõdemusega,/ 8. märts 2016, 08:01
et põhjas see Eestikene juba ongi. Lihtsalt pean enesele seda tunnistama. Terves maailmas vajub majandus põhja, Eesti on selle kihi all. Nii öelda väikeses peres oleks lihtsam majandus tasemel hoida kui suurtes. Ei ole olemas lõputut maj.tõusu. Kuskilt tuleb piir vastu. Kiretakse vaid kuldseid mune. Rahvas aitab kaasa. Kui juttu on Rõivasest, piitsutab rahvas Rõivast, kuis suudab. Kui aga pildil on Savisaar, rääkigu kui õiget juttu tahes, on samad kommenteerijad nagu hagijad, Savika kallal. Ja siis see kulunud peitelause: "Ma pole kesikute pooldaja , aga.... " Ma olen kogu aeg jälginud Savisaare tegemisi. Ja ütlen teistest erinevalt, olen jah, kesikute pooldaja. Minule teie miinused korda ei lähe. Näen väga hästi, kuidas ühed ja samad nimed sitta kahte lehte loobivad, ise teadmata, kuhu suunda viskavad.
e
Eestit ei ole enam,tänu Reformierakonnale ./ 8. märts 2016, 23:22
on olemas peaaegu osariik, asumaa on õigem,aga pole poliitkorrektne.
h
8. märts 2016, 06:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
KÕIK.::::/ 8. märts 2016, 06:31
JÜRIÖÖL!!!! EDGARIT PANEMA!!! KOHALE===
t
to: KÕIK 06:31/ 8. märts 2016, 19:32
KAS EEST====::::: VÕI TAGANT PANEMA -----:::::======//////))))))
h
8. märts 2016, 06:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Toomas/ 8. märts 2016, 09:13
Edgar ja härra? Ja kus asub see "enamus eestlasi", kes seda SELTSIMEEST pooldab??? Lasnamäel?
r
Riho/ 8. märts 2016, 05:58
Seekord on vanal tuline õigus.Meie riigi eesotsas on ajudeta klounikari.Uskumatu,millist lollust sinisokk suust välja ajab.
a
Aga ükskord peaks algama aeg.../ 8. märts 2016, 05:55
...et reformid ei ole üksnes kärpimised ja koondamised!?
Savisaarele respekt!
s
savisaar tajub / 8. märts 2016, 05:54
tuli nüüd ütleja välja. ise istub smuti tallinnas ja ei tea tema kah muud teha kui saastaga nii omasid kui võõraid loopida.
m
MEIE () RAHVA EDGAR VALITSEJAKS!!!----/ 8. märts 2016, 05:37
KUI!!! EI LASTA KOHE SIISRAHVAS---PANEB TA ISE JÜRIÖÖSEL---TOOMPEALE""" PRESIDENDIKS...RAHVAS HOIAB TEDA JA KINKIS ELEKRITOOLI====SÕITMISEKS.
n
Nips/ 8. märts 2016, 07:36
President ei resideeru Toompeal, vaid Kadriorus, tola!
t
to: Nips, 07:36/ 8. märts 2016, 22:35
Ega LOLL sellest ju aru ei saa! Talle kukkus telliskivi pähe!
t
to: 05:37/ 8. märts 2016, 22:30
SIND RIPUTATAKSE JÜRIÖÖSEL-----.....======!!!!! TILLIPIDI OKSA KÜLGE ----::::""""
IDIOOT ---////----;;;;; ===== ///// )))))))
t
to: 05:37/ 8. märts 2016, 22:30
SIND RIPUTATAKSE JÜRIÖÖSEL-----.....======!!!!! TILLIPIDI OKSA KÜLGE ----::::""""
IDIOOT ---////----;;;;; ===== ///// )))))))
e
Eesti tõsielust/ 7. märts 2016, 23:21
Savisaare sõnavõtud annavad veel suuremat hoogu tema poliitilisele lömastamisele.On ju pilt niigi selge, kus poliitiliste protsessidega tahetakse meest lõplikult hävitada, samal ajal kui võimumaffia süüdimatult mõnuleb korruptsiooni räpases vees, teades et nad on puutumatud
õ
Õige/ 8. märts 2016, 05:57
Juba kilekotiafääriga oleks reformarid saanud korruptsioonis süüdi mõista. Ei saa aru, miks seda ei tehtud?

a
aga/ 7. märts 2016, 22:40
Tundub, et savisaar on ju hullumeelne, kes peale kesikute ja ekrenatside teda veel üldse tõsiselt võtavad?
v
vana kesik/ 7. märts 2016, 23:04
Eesriie hakkab langema ja refflus murenema.
a
Aksel/ 7. märts 2016, 22:11
Tõsijutt.Aga vaevalt et ta ise aru saab sellest.Sabaliputajaid palju ümberringi.
m
7. märts 2016, 21:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
7. märts 2016, 21:51
Hoia teda siis nagu si..a pilpal, et ta enne valimisi ära ei kooleks. Kaugel see surm dementsel inimesel ikka on. Nüüd kus tal elektri ferrari veel on. Kimab selle ja koos vihmavarjuhoidjaga tasuta ühistranspordi alla
h
hm?/ 7. märts 2016, 22:04
Ets tundub kuidagi ebakindlana? Kas linnapeaamet hakkab käest libisema, paleepööre koputab uksele?
Pole vist kaua jäänud oodata. Aga et korruptsioonitont presidendiks-paluks mitte ropendada
m
7. märts 2016, 21:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: 21:29/ 7. märts 2016, 22:19
t
to 21. 29/ 7. märts 2016, 22:28
Tahtsin plussi panna.
Kogemata vajutasin miinusele.
p
Prohvetlikk/ 7. märts 2016, 21:29
Keda see huvitab kas Savisaarel on õigus? Eesti riik ja võimueliit hingitseb ainult tänu eurorahadele ja Brüsseli toetustele, sest eesti oma majandus pole enam Ansipi ajast - 2008-9 aastatest tehtud juhtimisvigade tõttu taastatav. Meil pole oma riiki, sest rahandus on Euroopa pankade käes, rootsi pangad viivad riigist raha sadades miljonites välja, Eesti Energia on teinud Ansipi-Ligi-Partsi ajal kõik kiireks kabelimatsuks - neid kaotatud sadu miljoneid maksab rahvas veel pikalt kinni. Rõivas isegi kui oleks peaministri moodi, ei saaks nagunii enam midagi teha, kui siis Merkelilt abi norida ja vastutasuks 2 miljonit mustanahalist uuseestlast "integreerida". Rõivasest võiks kahjugi olla, aga tark poliitik poleks ju mingi hinna eest peaministriks roninud, nii et kahju pole mitte.
2
21:29-le!/ 7. märts 2016, 22:21
Panen miljon plussi teie kommentaarile! Nii kõik ongi ja kahju , kui sellest kõik aru veel ei saa!
t
to: 22:21/ 8. märts 2016, 01:19
Sina saad panna ainult ÜHE lolli plussi! Sinusuguseid ei ole miljon!
o
oi/ 8. märts 2016, 08:55
kui kaval on Savisaar, kirjutab mis rahvale meeldib lootes endale punkte koguda.
m
mulk/ 7. märts 2016, 21:01
Ilmekas näide järjekordsest Savisaare demagoogiast.Kirjutatud loo esimene lause on juba lausvale(need pole peaministri sõnad)ja neid oma sõnu määrib ta siis lollidele pähe ja püüab näidata,et tema nii loll pole.Ehk siis Savika aastaid sissetöödeldud süsteem.Valetan ,määrin olematuid ütlemisi teistele pähe ja siis lükkan kui tark mees need ümber!Jõudu sm.Savissar enda aja raiskamisel ja mõtetu udu ajamisel.Tööd oleks ka vaja ikka teha.
t
to: mulk, 21:01/ 7. märts 2016, 21:17
Edgari vaimne tase läheb järjest hullemaks.... Kas see on peatse katastroofi märk juba.....?
m
7. märts 2016, 21:45
Mulk on kuidagi üleoleva olekuga ja. Mine jämejale
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 7. märts 2016, 20:54
Mul on savisaarest ja kesikutest sügavalt savi, ei sega ega häiri mind kuidagi, kuid ma ei saa nendest idiootidest aru, kes kaitsevad rõivast ja nimetavad teda heaks ministriks. Sõbrad, võtke palun oma lollakad roosad prillid eest ja vaadake mis toimub riigis. Kui ettevõtted uksi sulgevad või töötajaid koondavad siis järelikult on maksupoliitikas tehtud jämedaid vigu. Nüüd ähvardab ka liviko uksed sulgeda. Kas keegi teab ikka kui palju maksab puhas liiter viina (ilma aktsiisita)? Paari euro kanti, ülejäänu on aktsiis. Paljud eksperdid rääkivad juba pikka aega eesti eriti täbarast majandusolukorrast ja ka sellest, et eesti jaoks on juba masu alanud.
Peale eneseimetluse ja mikisofti exceli kasutus oskusest ei ole sellel valitsusel ühtegi tegevust ette näidata. See valitsus on suur porno kuubis, mida ei saa üldse eesti riigi valitsuseks pidada. MIS TEIL SIIN HÄSTI LÄHEB????
Need kes arvavad seda on üks kahest kas reformarite seedetrakti osa või lihtsalt ajuväärakad!
t
to: Andrus, 20:54/ 7. märts 2016, 21:01
Sina oled kesikute palgaline hääletoru! Ära siin valeta ega mölise!
t
To-le / 7. märts 2016, 22:25
Sina oled ju lauslollike või oled Rõiva sugulane?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 8. märts 2016, 05:42
Sina to ära võta kõike oma mätta otsast. Kui sinu palk laekub tõnismäe 9 ti.lade kantoorast ei tähenda, et terve mõistusega inimesed peavad samamoodi ilmselge tõe välja ütlemise eest kusagilt mõne partei käest palka saama.
u
Unine melanhoolik/ 7. märts 2016, 21:35
Vene aeg oli pudel viina omahind seitse kopikat
ü
7. märts 2016, 21:47
Üliodav tänases palgas kui vaid hind oleks sama poes
n
Nips/ 8. märts 2016, 07:49
Kas Teil, Andrus on ettepanek kehvas olukorras ennast põhjalikult niidiks juua, aga va kärakas kole kallis? See pole küll kõige suurem probleem. Savisaare puhul on kõige suurem oht tema oskuslik demagoogia: saades presidendiks võib ta tema jaoks soodsatel asjaoludel võimu juurde kaubelda ja siis kogu riigi endale ümber sõrme keerata. Ajad pole küll sarnased 30-ndate keskpaigaga, aga ajalugu kipub sageli korduma...
s
savi/ 7. märts 2016, 20:53
ei taju enda olukorda juba väga ammu,Rõivas ka just kõige teravam pliiats pole aga savi tasemele on üli pikk teeja sinna igaüks ei jõuagi kunagi.

s
Savisaar versus Rõivas/ 7. märts 2016, 20:42
Üks on olnud autoritaarne juht ja poliitik aastakümneid. Erakonna esimees olla tähendab Savisaarele erakonna juhtimist, mida Ta ka teeb.
Teine on marionetist poisike, kelle erakond etteotsa toppis, et rahvas saaks kedagi mõnitada ja aasida, sest olgem ausad. Reformierakonda ei juhi teps mitte Taavi Rõivas. Viimane vahutab ainult seda, mida erakond ja varjus ootav juht vuntsi muiates ette kirjutavad. Pinokkiol puuduvad igasugused juhile vajalikud omadused ja kogemused. Ametinimetus ei anna võimu iseenesest. Tuleks hakata riiki juhtima. Ka see kogemus kahjuks puudub.
m
maeitea/ 7. märts 2016, 20:30
Tallinn ehitab, Euroopa sõidab meist teerulliga üle, kõik ehitama!
f
fotol/ 7. märts 2016, 20:18
Vaatan meest ja tema "kolmandikule sulas" naelutatud pilk ütleb kõik - see mees ei taju isegi seda,mis tal Hundisilmal toimub. Veel vähem,mis parteis toimub. Linnavalitsuse tegemistest rääkimata.
s
SAVISAAR VIIA HAIGLASSE/ 7. märts 2016, 20:15
AGA SAVISAAR EI TAJU ---- ÜMBRITSEVAT ELU ----""" ::: TA NÄEB KÕIKJAL VAIME JA KURADEID ----,,,,,///))) MIKS TA HAIGLAS EI OLE ::: ---;;; ///
t
7. märts 2016, 20:09
Tulevad Savisaared ja kolhoosid ning rahvas üldnarkoosis oi oi
j
ja/ 7. märts 2016, 20:33
töö ja leib laual kõigil.
m
Mina/ 7. märts 2016, 21:48
tahan Savisaart võimule, et ei peaks enam üldse tööd tegema. Savisaar saab võimule, siis saab ka viina tasuta. Peab vaid keskerakonna poolt hääletama ja keskerakomńda astuma. Meie keskerakonna piirkonnajuht rääkis.
a
A/ 7. märts 2016, 20:58
Ja jah - Savisaare viimase võimuloleku ajal olid tõesti kolhoosid ja tekk tõmati jossiga peale !
k
Kel vanad ajalehed alles , see lugegu/ 7. märts 2016, 20:08
EKP Keskkomitee XI pleenum 09.10.1988a. Edgar Savisaare sõnavõtt.
Avaldati ajalehes «Rahva Hääl» 13.10.1988a.
Lõpuks. Olen siin kui KOMMUNIST ja saan väljendada vaid ühe kommunisti suhtumist. Kuivõrd vastuvõetav on see EKP Keskomitee pleenumile, eeskätt aga partei avalikkusele ja avalikkusele üldse, seda peavad muidugi teised ütlema. Mida minu arvates praegu ootab reakommunist parteilt?
Tooksin selle kohta mõned mõtted. Kõik me oleme nõus teesiga, et Partei peab koosnema eesrindlikest inimestest. Praegu on see esmatähtis. Midagi nähtavat selles suunas aga ju ei toimu. Kas siiski poleks õige aeg välja kuulutada parteiline mobilisatsioon perestroika toetuseks Eestis.
m
MAHA Tallinna LV!/ 7. märts 2016, 20:18
TIPPKOMMUNIST ja Kremli agent ei sobi Tallinna linnapeaks! EKP Rajoonikomiteede ESIMESED sekretärid ei sobi Tallinna Linnavalitsusse! MAHA kommunistlik ja rahvavaenulik Tallinna Linnavalitsus!
t
to: 20:51/ 7. märts 2016, 21:05
Valitsuses ei ole kommuniste ega komnoori! Sina, kommunist, ära lõksuta siin lõugu Savisaare ja teiste tippkommunistide toetuseks Tallinna LV-s. Nende koht on prügimäel!
e
Elagu/ 7. märts 2016, 21:54
ainus ja tõeline vene kommunist Edgar Savisaar!
t
to: 21:54/ 7. märts 2016, 22:27
Elagu FSB informaator ja luuraja Eestis - Edgar Savisaar!
t
to: 21:54/ 7. märts 2016, 22:27
Elagu FSB informaator ja luuraja Eestis - Edgar Savisaar!
t
to: 21:54/ 7. märts 2016, 22:27
Elagu FSB informaator ja luuraja Eestis - Edgar Savisaar!
p
Prügimäel/ 8. märts 2016, 06:02
on koht reffidel,21 05. Ja see aeg tuleb õige pea. seniks aga head kiunumist.
u
Udo./ 7. märts 2016, 19:57
Õigust räägid Edgar, vana semu!
t
tohmu/ 7. märts 2016, 19:55
Ei ole Savisaart kunagi sallinud, aga tuleb tunnistada, et täpsemalt polekski võimalik naelapead tabada.

Eruohvitser ( parteitu ja erapooletu penskar )/ 7. märts 2016, 19:54
Uskumatu kui õiget juttu Edgar ja Marika täna puhuvad. Edu !
Minust ei saa iialgi enne kesikute toetajat kui nad omi lubadusi teoks ei tee.
Ps. Edgar, kus olid, kui meie armast pealinna lõhuti, riisuti ja häbistati ?
Miks lahkusid Tallinnast koos teiste tegelinskitega, kui Pihkvast saadeti meile naaberriigi sõjaväelased. Kas ootasid Moskvast juhtnööre? Naiivsed, labased küsimused, kuid soovin siiski vastust teada.
t
to: 19:54/ 7. märts 2016, 19:59
Uskumatu, kui LOLLI juttu Edgar, Marika ja kesikute palgalised kommijad kirjutavad! Haiged inimesed!
t
to to to: 20:56/ 7. märts 2016, 21:22
Hundisilmalt päri ja Edagi veli ....
u
Uskumatu/ 8. märts 2016, 06:28
e
Ei ole naiivsed ja labased küsimused/ 7. märts 2016, 20:03
Sul on kiiduväärt ajalooline mälu. Seejuures võiksid ka mäletada, et Savisaar ei suuda ühelegi küsimusele vastata. Kui ka mingi vastus tuleb, siis selgub, et taas ei saadud küsimuse sisust aru. Õnneks on sul endal vastused olemas.
k
8. märts 2016, 13:41
v
vaatleja/ 7. märts 2016, 19:53
No Edgar ei saa ikka veel aru et tema rong on ammu läinud ja see punase võimu poole vaatav maailmavaade no rong ei peatu onu Edgar , mis oleks parem kui Hundisilmas pensi põlve pidada no mis teha kui kohale ei jõua reaalsus !!
m
7. märts 2016, 19:57
Mis kius sul läbi edgari ja keski?Ka sina võiksid interneti vaba päeva teha kui kesikust kirjutatakse
s
7. märts 2016, 19:51
Savisaar, ära nüüd enam nii pinguta, äkki saad jälle "südameinfarkti", nagu sul juba korra oli..
Varsti, varsti on kohus ja siis saad sina rahu ja ka terve Eestimaa lahti sinusugusest vene mõjuagendist ja suurimast korruptat-altkäemaksudevõtjast!
Aga muidu -
Milline rõõm on nentida kuidas ekrekesik-trollid püüavad üksteise võidu valget mustana näidata ehk paremini öeldes - rõõm on tõdeda kuidas nad püüavad vastu tuult sülitada, ainult, et see nende oma tatt lendab neile täiega vastu oma molusid tagasi.
Selle kõige pärast ongi EKRE maine juba alla igasugust arvestust, alla nulli tänu just nende soppa ja sappi pritsivate kommentaaride pärast.
Kõige rohkem aga nende helmede rassistlike ja vahkvihas ning meeletus kadeduses EV valitsuse pihta suunatud mõnitavate sõnavõttude pärast (nad jäeti ju valitsuse ukse taha!!!).
Selle kõige tõttu on ekrest juba üle 500 liikme lahkunud, oma valijatest on nad ka 50% kaotanud. Järgmistel valimistel saavad nad arvatavasti ehk 3% hääli… kui sedagi.
Ekre on mobiilivaraste, naisteahistajate ja muidu tühjatuuletallajate erakond.
Keskerakonnast ei tasu rääkima hakatagi, see on normaalsete eestlaste seas koos selle kriminaalse altkäemaksuvõtja mõjuagendiga kõige vihatum ja kõige allakäinum erakond Eestis.
Nii et, seltsimehed ekrest ja kesikud, laske ikka edasi selles sõimamise vaimus, nii te tõmbate omale ise veel rohkem vett peale!
Selleks ikka suurimat edu teile!
k
7. märts 2016, 20:29
Kus sina nii täpselt tead kes miski on? Oled jälle üks ila loopija. Aga minu teada Ekre liikmeskond hoopiski tõusis koos Vabaerakonnaga ja sinu erakonnas langes või ajan pada.Ekre on juba 13protsendine toetus juba küsitlustes olemas emori uuringutest. Muide ega sinu erakond ka just kõige paremas maines ei ole. Käivad korrupsioonid ja kummardamised brüsselile ja sallite just vähemusõigusi. Kaasaarvatud pagulasi keda küll peate ohututeks aga mille alusel teete vahet terroristil ja tõelisel sõjapõgenikul?
t
to: 21:11/ 7. märts 2016, 21:28
Mine lõuga koos OMASUGUSTEGA viinapoe nurga taga, ekrelane! Seal ongi ainult teiesuguste matside koht ja EKRE toetajaskond!
t
to: 21:11/ 7. märts 2016, 22:32
Elagu Reformierakond - kõige tublim ja eestimeelsem erakond Eestis! Valime alati ainult REFORMI! Maha EKRE bande oma sõimajatega!
t
to: 19:51/ 7. märts 2016, 21:14
Väga HÄSTI ja TÄPSELT iseloomustatud ekre ja kesikute lõugajaid! Matsid jäävad matsideks! Sigu ei õpeta küna juures noa, kahvli ja lusikaga sööma - nad astuvad hoopis esijalgadega toidu SISSE! Nii on ka kesikutega ja ekrelastega!
a
Aga/ 7. märts 2016, 19:44
öelge siis,milles Savisaar eksis.Kõik ju puha õige.Eluvõõras ja kogenumatu poisike ei saagi riiki juhtida,lollilegi selge.
p
pudru&kapsad/ 7. märts 2016, 20:14
Kas Rõivas ongi Ansipi "eelkäija"?
t
to: Aga, 19:44/ 7. märts 2016, 20:21
See "poisike" on TARGEM ja TUBLIM kui Savisaar koos oma pätibandega! Palju edu ja jõudu Taavi Rõivasele!
r
RÄNDAJA/ 7. märts 2016, 19:31
valitsus, kes tõstab ölle hinda, eikesta kaua. [sveik]. Kes peaks alustama peaministri erru saatmise kampaaniat.
t
to: RÄNDAJA, 19:31/ 7. märts 2016, 19:38
No sinusugused sitavaresed ei saada küll peaministrit erru! Miks TABLETID võtma...?
Kraaaks, kraaaaks....!
k
Kohtuveskid jahvatavad seekord üliaeglaselt!/ 7. märts 2016, 19:31
Edgar pole ikka veel Tartu vanglas! Kas nad ostsid kohtud ära?
m
7. märts 2016, 20:02
Millegi pärast ei ole tema süüd tõendatatud ja on ometi kõrvaldatud linnapea ametist. Ilmselt üritatakse takistakse tal saada prsesidendiks kanditeerida
r
REF-ikad.../ 7. märts 2016, 23:14
...on ju kohtud ära ostnud , kuidas sa nii võhik oled?
t
TORGU-JUNN/ 7. märts 2016, 19:31
HA-HA-HAA. Sina, kes pead EV seadusi mittemillekski, kes hoiab oma erakonnas krimisaalseid kaabakaid, kes teeb rahva raha eest mupopanga ja võtab sinna rahva palgale kriminaali Tuiksoo, kes sahkerdab sularahaga nii, et enam ise ka ei orienteeru, tehes sealjuures kõige süütuma näo jne jne. Ja selline "vend" siis ajab sellist juttu.
m
MIks ka mitte/ 7. märts 2016, 19:42
Osad usuhullud tahavad sellist kaabakat lausa Eesti Presidendiks. Peale koomat arvab see mees et on taas EKP poolt määratud ENSV Ministrite Nõukogu esimeheks
o
olematus/ 7. märts 2016, 19:23
Millal siis teede reform tuleb, kus külateedel kiirusepiirangud seatakse, või arvab peaminister, et kehvas olukorras tolmavad savi- ja kruusateed peavadki olema kiiruselt võrdsustatud eesti eliitteedega. Samuti on eriti halb vanurite hooldus, eriti maapiirkondades, töötus, korterite ja majade elektijuhtmestikud, ka torusüsteemid tuleb kiiremas korras ära vahetada, samuti tuleb säilitada väiksemaid koole ja nende õpetajaid, ei saa ära kaotada juba eksisteerivaid gümnaasiume, tuleb sinna lisada veel ka kutseõpet, nagu on soomes, samuti keeleõppe võimalusi kõigile tuleb arendada, mis toimub tervishoiusektoris, pelgulinna sünnitusmajas, selle kohta ei ole keegi ministritelt aru pärinud, kahju küll, et meil isegi asjatundlikke ajakirjanikke pole, kes seda kõike avalikustaksid, praegune riigijuhtimine on vaid facebuki tasemel ja seadusi saavad lugeda ainult facebuki lõbukontode omanikud, ülejäänud seadustik on tavalugeja eest varjatud, salastatud igasuguste kontodega ja kõigele lisaks interneti lehekülgedel ka tasuliseks tehtud. Selline asi tuleb ära keelata, kui artikli kirjutajad tahavad raha saada, siis trükkigu endale ajaleht ja müügu seda, aga ärgu küsigu raha interneti kasutajatelt, kes niikuinii maksavad selle eest.

m
7. märts 2016, 19:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vene mõjuagent/ 7. märts 2016, 19:31
Asudes väljaspool Eesti õigusruumi ei taju Savisaar. et peab riigikohtu otsuse järgi linnakassast varastatud raha tagasi maksma?
a
7. märts 2016, 20:21
Anna viide mis rahasi ta tagasi maksma peab
m
Mm/ 7. märts 2016, 19:21
Savisaarel on igati õigus, räbal ei jaga riigiasjadest ööd ega mûtsi! Ainult, mis sellest kasu on? Rahvas teab seda juba ammu.
p
7. märts 2016, 20:19
paras rõivaga perset pühkida
k
keski/ 7. märts 2016, 19:19
No ei saa mitte aru nendest siin vingujatest lapspeaministrist ja valitsuse suutmatusest, samas
hõiskavad üheselt, keskit kunagi ei vali. No mille või kellega te siis tahate need saamatud oravad
sealt valitsuse eesotsast kõrvaldada. Teatavasti moodustab valitsuse valimised võitnud erakond
ja see võimalus on praegust seisu vaadates ainult keskidel, meeldib see teile või mitte, aga teist
võimalust lihtsalt ei ole, kui läbi keskerakonna.
l
Lorenz/ 7. märts 2016, 19:34
See, et meil elu alla käib ja riiki keegi ei juhi on süüdi keskerakond. Just tema on see, kelle pärast reformierakond võtab ühe valimisvõidu teise järel. Keegi ei taha, et savisaar muudab terve riigi korruptsioonipesaks nagu ta tänaseks on Tallinna muutnud. Tänu Savisaarele rumalusele on suurel osal valijatel vaid sitad ja veel sitemad valikud .
Eestlane peab hull olema kui Ühtse venemaa ususekti poolt hääletab
P
.../ 7. märts 2016, 19:19
Poisikene naudib peaministriks olemist ja imetleb ennast, riigis reaalselt toimuvast kaosest ei tea ta ööd ega mütsi.
m
mall/ 7. märts 2016, 19:18
Üsna pea muutub kõik, sest Rasmus Kaggest saab valitsuse meedianõunik.
KÕIK ON RAHAGA VÕIMALIK/ 7. märts 2016, 19:42
ÄRA OSTA::: KA NÕUNIKUD KA ------ SUURED VASTUTAJAD ,,SEADUSE--MUUTJAD ... KÕIK TEGELASED,,
JA HOMME HOMMIKUL ----- AJAVAD JUBA TEIST JUTTU....
m
Miks ma peaksin lugema selle mehe arvamust/ 7. märts 2016, 19:13
Miks ta sekkub teise riigi siseasjadesse? Talle ei lähe ju absoluutselt korda see, mis Eesti riigis toimub. Ta ise on seda välja öelnud ja riigist lahti sidunud. Kas tööandjad FSB s kiusavad?
j
joodik/ 7. märts 2016, 19:07
Rõivas lubas õlle aktsiisi tõsta. Lugege Postimehe tarbja rubliikist. Saavadki kaineks ja annavad varsti kolakat ja valivad kainena parema erakonna
m
Maxumaxja/ 7. märts 2016, 19:07
Ma pole keski fänn aga üle mitme aja on Savikal õigus.Pole mõtet jälle Puutinit asjasse segada.Jääb mulje et sellest vene tondist räägivad enamuses kollanokad kes pole nn Vene ajal elanudki.
l
lõbus naer/ 7. märts 2016, 19:40
kesiku just selles ära tunnebki, et nad alustavad jälgede segamiseks oma kommentaari tavaliselt nii:
"Ma pole keski fänn aga üle mitme aja on Savikal õigus
Ma pole küll keskerakondlane, adg seekord on ....
Ei ole KE valija, aga ...... "jne.jne.
Kuulge, kesikud, keda te lolliks peate?
Nojah, aga nende pähklisuurune aju sellist asja ei jaga, et Eesti rahva mõtlemistase ja individuaalne analüütiline areng on 10x kõrgemad kui neil putinoidel.
t
To 19.40/ 7. märts 2016, 22:50
Kurb ,et sina sinna mötlemistasemega eestlaste hulka ei kuulu, sest sinu juttu lugedes on selge, et seal kus teistel ajud ,on sulle pissi pressinud.
t
to: 19:40/ 8. märts 2016, 01:30
Kesikute pealuu sees on s***tt ja saepuru! Neil endal pole mõtlemist vaja - nad peavad röökima Savisaare poolt antud loosungite ja hüüdlausete järgi!
t
to: lõbus naer, 19:40/ 8. märts 2016, 19:42
"Ma olen keski fänn ja valija aga keski kommenteerijate räuskamise, sõimamise ja sitaloopimisega ei ole küll nõus.....!"
t
to: lõbus naer, 19:40/ 8. märts 2016, 19:42
"Ma olen keski fänn ja valija aga keski kommenteerijate räuskamise, sõimamise ja sitaloopimisega ei ole küll nõus.....!"
m
Maksumaksja/ 7. märts 2016, 19:58
Kas sinu sugulased olid hävituspataljonist või küüditajad? Said nad kasu teiste inimeste elude hävitamisest? Millest selline nostalgija olnu järele? Eestis on veel palju inimesi , kelle vanaemade vanaisade elu sisuliselt hävitas see sinu kiidetud vene aeg. Ja nendel endil polnud selles mingit süüd.
r
reformierakond/ 7. märts 2016, 19:58
Valides Keskerakonna,valite Putini valitsuse.
i
i/ 7. märts 2016, 20:15
Kui valite Taavi Rõivas siis tähendab sinu loogikat kasutades Angela Mergelit ja tere tulemast pagulased

l
lollpeast/ 7. märts 2016, 19:03
Rõivase valitsus tihti meenutab ülipugejalikku solidaarsus mehanismi Brüsselile. Täpsemalt seisneb kasvõi sellest, miks oleme nii sallimatud ja ei hooli Euroopalikest väärtustest, mis Euroopast antakse? Vabandust aga mis asi see Euroopalikud väärtused on? Sellele ei ole antud kindlat definatsiooni, mille alusel saaksin aru. Seni tõlgendame igaüks nii kuidas parasjagu endi jaoks heaks arvame. See kõike hõlmav liiderlik ja üleolev suhtumine Eesti rahvasse tuleb suruda maha. Kui ei suudeta , siis tekib küsimus, et kelle huve teenid? Jälgides meediat ja ka kui aeg võimaldab infotunde siis vastus alati on ühine, et Eesti huve aga peame täitma nii nagu Brüsselile meele järgi on ja olla solidaarne. Mis meist muidu arvatakse siis? Taavi Rõivas järelikult on Brüsseli ladviku meelse hullustuse hüpnoosi all, mis paneb hullult järgi mõtlematult tegutsema ja peab veel normaalseid inimesi vihaõhutajateks ja tont teab, mis käsilastenimed järsku tulevad. Ükskord saab usaldus krediit ka otsa. Võibolla mõni sinusugune jääb lootma aga valdav enamus on kalduvad toetama olgu siis niinimetatud sind vihale ajavad vihakõnelejad
j
jaa/ 7. märts 2016, 19:10
nii pikka jama ei viitsi keegi lugeda.
l
lugeja to: jaa 19:10/ 7. märts 2016, 19:18
Mina ei hakka ka lugema mingit kesiku möla!
s
SEST SINA OLEDKI ""REFORMIKAS JA SINU MÖLA OM VEEL HULLEM/ 7. märts 2016, 19:33
KES ---ELAVAD NAGU PUUGID RAHVA RAHADEST,,,,,
SM,RANDPERE KA SELLINE TÕBRAS -----NÕUAB VEEL
PUHKUSE REISE ---RAHVA RAHA KOTIST...
1:: AGA VAADAKE INIMESE ---LOOMI SELLISEID
KES VALITSUSES NÄEVAD ----ET ARSTIABI OLEKS VAJA
KIIRESTI TOETADA --AGA EI MIDAGI UUT.,????
l
lollpeast to: jaa / 19:10, 7. märts 2016 ja lugeja to: jaa 19:10 / 19:18, 7. märts 2016/ 7. märts 2016, 19:42
Kui nii arvate siis ei maksa ka teie juttu tõsiselt võtta. Alati ei pea olema kesik, et sellest aru saada. Või on Teil isiklikult kesikute vastu?
t
to: VAIMUHAIGELE, 19:33/ 7. märts 2016, 19:43
SINA VAIMUHAIGE -----:::::///// ÄRA RONI IGA PÄEV SIIA KIRJUTAMA :::::;;;;;;"""""/////----- JÄÄB MEELDE -----?????:::::))))))))
l
lollpeast/ 7. märts 2016, 19:47
Jälgige kui närvis Randpere ja ajab seosetud juttu Martin Helmega https://www.youtube.com/watch?v=rA--MWMML4I Täielik hülgemöla Randoerelt
k
kkk/ 7. märts 2016, 19:54
Kas hullud said kokku siin
s
seda küll,aga/ 7. märts 2016, 19:03
mida teha, Savisaarel tark jutt, seda me tunneme ju omal nahal ka.Valitsus peab
vahetuma kiiresti.Rahvas on vaene.
s
seda küll, aga/ 7. märts 2016, 19:18
asemele tulevad uued ministrid: Kutser, Toobal, Kotka, Loone , Lenk, Tuus ja Kõlvart?
Rahvas saab ratsa rikkaks ja tööd enam tegema ei peagi?
t
to: 19:03/ 7. märts 2016, 19:19
Valitsus ei vahetu veel vähemalt KOLM aastat! Võta peoga tablette, vaimselt haige kesik!
ü
üks neist kordadest / 7. märts 2016, 18:56
kui olen savisaarega täiesti samal nõul!
Lapspeataminister on kaotanud reaalsustaju , türgis viibides oli sättinud end cameroni külje alla ja püsiv kohtlane naeratus huulil.
NB! Pole kunagi kesikuid valinud .
<
7. märts 2016, 18:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EDGAR ---KUNINGAKS/ 7. märts 2016, 19:11
ÜLE EESTIMAA RIIGIJUHT
1:: KUI SEE LAPS---AINULT AEG OM VABASTADA TOOL....KÕVAKS
2:: MUIDU LÄHEB "" JAANIPÄEVAL ---VÄGA PEHMEKS:::
s
SA POJA --MINE RAVILE / 7. märts 2016, 19:44
SA INIMESTE MÕNITAJA::
e
EDGAR ---KUNINGAKS/ 7. märts 2016, 19:37
c
Cesare Lombroso õpilane../ 7. märts 2016, 18:45
Nii kui kaak saab teenitult paigutatud kongi on kõik rahul,peaministri kiitmisest seejärel ta ei väsi. Midagi pole uut siin ilmas.
m
ms/ 7. märts 2016, 18:45
Mitte keegi praeguses valitsuses ei taju olukorda ja ei ole ka ühtegi OLEVUST, kes seda neile arusaadavalt selgitaks. Väga hull lugu on, et keegi terves maailmaski ei tea kuidas Eesti edasi peaks majandust, tähendab tööstust, tähendab eksporti arendama, et veidigi leevendada seda poliitikutele märkamatud rahva vaesust, tööpuudust ja elukallidust.
o
ogu/ 7. märts 2016, 18:39
Kuidas see reformi lipukiri kõlabki? Kõik on kõige paremas korras meie vabariigis ja üha paremaks läheb!
t
to: ogu, 18:39/ 7. märts 2016, 19:26
Aga täpselt NII ju ongi! Õige jutt!

p
Püksid/ 7. märts 2016, 18:34
Rõivas on laps ja lapsed ja pätid juhivad meil riiki.
e
eks/ 7. märts 2016, 19:16
Mis kuradi laps see Rõivas on, - sul on matemaatikaga probleeme? Arene tiba! EKRE Madisson on laps - küll varastab mobiile ja üritab neid müüa, küll üritab valevõtmega naiste kajutitesse salaja sisse tungida - vat EKRE kaabakad on lasteaiast otse pääsenud.
e
elumees/ 7. märts 2016, 19:24
Ja oligi köik? Kahest syydistusest yks lausvale ja teine pisut hale! Kes meist,meestest,naistes käinud pole? On käidud nii uksest kui aknast! Kuidas see vöti siis vale oli kui ukse avas? :D Rahune maha hysteerik!
t
to: eks, 19:16/ 7. märts 2016, 19:25
Täiesti nõus sinuga! Lisaks liputaja Madisonile on EKRE-s ka põhiliselt sõimajad, laimajad, viha õhutajad, valetajad, joodikud viinapoe nurga tagant - kes ei salli normaalseid, teisiti mõtlevaid ja käituvaid eestlasi! Rämps! Lollidega ei tasu vaielda ega vasikatega võidu joosta....
e
E---VALIMISED --VÕIDAB AINULT SM, ANSIP/ 7. märts 2016, 19:36
JA RÜNDAB JÄLLE TEISI POLIITIKUID::::: ((JUBA BRÜSSELIST))))
JA NENDE ENDI POLIITIKUTE LAPSED ---NAUDIVAD IKKA RIIGI
RAHAST --OMA ELUKEST ----VEEL 30 --- 50+ AASTAT
t
to: 19:36/ 7. märts 2016, 20:04
Võta TABLETID ja ära enam edaspidi kommenteeri ükski päev! Siin ei ole hullumaja kommentaarium!
t
to: 18:34/ 8. märts 2016, 19:37
Sinul pole isegi lapse aru...! Oled üks köhiv ekre või keskerakonna rott!
t
Tige kala/ 7. märts 2016, 18:32
Raske tunnistada , aga esimest korda olen savisaare jutuga nõus !
k
kolmandik sulas/ 7. märts 2016, 18:54
Savisaar tajub ainult seda, mis agressorist lepingupartner talle ette ütleb.
t
to: 18:54/ 7. märts 2016, 19:21
Moskvast tulid uued käsud ja juhendid Eesti riigi vastu tegutsemiseks!
v
viinahaua sass/ 7. märts 2016, 19:18
Kle, ära enam peale võta.
l
Lõbus kala/ 7. märts 2016, 19:20
Eesti riigis ei ole häbiasi oma puuet kirjeldada ja tunnistada
LÕBUS KALA ----VÕID JUBA HOMME KA JALGADEST ILMA JÄÄDA../ 7. märts 2016, 19:40
SIIS SINA EESTIMAA INVALIIDE ....HAIGEKS TÖÖTANUD EESTI RAHVAST ---ROHKEM EI MÕNITAKS,,
1:::IGALE INIMESELE ---OM MÄÄRATUD OMA SAATUS
JA PEABKI NII LÕPUNI ÄRA ELAMA-----AGA HAIGED JÄTKE
KÕIK RAHULE----""PALJUD PUUDEGA INIMESED --ON
ANDNUD KA EESTIMAAL TÖÖTADES ---OMA VIIMASE JÕU,,
l
Lõbus kala/ 7. märts 2016, 20:14
Jalgadest pole kahju, mõistusest küll
t
to: 19:40/ 8. märts 2016, 19:34
JÄTA OMA KOMMENTEERIMINE KA RAHULE ===:::"""/// IDIOOT ---""" ,,,,/////

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee