Eesti uudised

"See on minu issi! Palun aidake!"

Katrin Lust, 7. märts 2016, 06:00

366 KOMMENTAARI

k
15. detsember 2018, 04:23
Kas vajate isiklikku laenu? Kas teie ettevõte, ettevõte või tööstus vajab rahalist abi? Kas teil on oma ettevõtte alustamiseks vaja rahalisi vahendeid? Kas teil on oma ettevõtte laiendamiseks vaja rahalisi vahendeid? Anname laenu huvitatud isikutele, kes otsivad laenu heas usus. Kas teil on tõsiselt vaja kiireloomulist laenu, võtke meiega ühendust e-posti aadressil: frankwrightloans@gmail.com TAOTLUSE ANDMED Teie üksikasjad: Täisnimi: Nõutav laenusumma: Laenu kestus: Mobiili number: Vanus: Sugu: Perekonnaseis: Rakendatud enne? Riik: Kuu sissetulek:
m
Mrs Cynthia Corvin/ 2. november 2018, 13:05
Minu nimi on.Mrs Cynthia Corvin. Ma elan Ukrainas, ma olen täna õnnelik naine? Ma pean seda aega kasutama, et kõigile inimestele öelda, kuidas ma sain oma laenu sellest ausalt ja Jumal, kes kardab laenuandjat, kes aitab mind 140 000 dollariga laenuga, võtke temaga ühendust. kui teil on ka vaja laenu ilma probleemideta, siis tema nimi on piiskop Elijah email {bishopelijahloanfirm002@hotmail.com}, ütle talle, et see on proua Cynthia Corvin, kes suunab teid tema poole. E-post: (bishopelijahloanfirm002@hotmail.com) WhatsApp: +2349035555247
p
patrick/ 12. märts 2017, 01:17
tere sa vajad laenu äri?
kui jah võtke see laenufirma meili (patrickloans15@gmail.com)
Patrick laenu ettevõte on legit ja usaldusväärne laenufirma
kohaldatakse täna paremat elu rikkuse partner
j
JAMES COLE/ 1. märts 2017, 05:06
Tere UNITYCREDIT divisjoni aidata inimesi vajadusi aitab, nagu finantsabi. Nii et kui sa lähed läbi rahalistes raskustes või olete rahalise jama, ja sa pead raha, et alustada oma äri, või vajate laenu elama oma võlga või maksta ära arveid, alustada äri või olete leidmine on raske saada kapitalilaenu kohalike pankade, võtke meiega täna e-posti teel: unitycredit111@gmail.com
m
MR Paul Wend./ 2. detsember 2016, 03:19
Head päeva.
Kas olete mingeid rahalisi raskusi? Teie abi tuleb nüüd. Kas teil on unetu öö murettekitav, kuidas saada laenu? Ärge lubage oma unistused surra, või te otsite keda usaldada või olete olnud scammed Interneti-pettuse staarid, või siis on keeratud teiste rahaliste firma kontaktandmed eralaenu ettevõte täna lihtne ja usaldusväärne meiega ühendust e-posti: privateloantrust@gmail.com
MR Paul Wend..
+17063918293
m
Maurice/ 26. juuni 2016, 19:42
Kas teil on vaja laenu? Kas sa tahad olla rahaliselt stabiilne? Või tahad, et laiendada oma äri? See on tõeline firma, mis pakuvad laenu, auto laen, äri laenu, ja isikliku laenu väga alandatud intressimääraga 2% mugava kestust, mis on kaubeldavad. See pakkumine on avatud kõigile, kes suudavad maksta tagasi õigel ajal. Võtke huvi korral selle e-post: mauricefinance@hotmail.com
E-post: mauricefinance@hotmail.com
f
fabian/ 29. mai 2016, 00:56
KIIRE LAEN OFFER NÜÜD.
Head päeva,
Lugupeetud Laenu taotlejad, Tervitused Patrick laenu firma.
Meil on sertifitseeritud laenu andja, mis pakub laenu inimesed, kes on
vajavad laenu. Meil annab laenu projekti, äri, maksud, arved
ja paljud teised reasons.We töötavad 2% intressi rate.There on
rohkem võita saada laenu selle firma, nii et teil on vaja
laenu? Kas olete võlgu? Kas soovite alustada äri ja vajavad
kapitali? Kas teil on vaja laenu või rahastamise mingil põhjusel? Sinu abi on
lõpuks siin, sest me anname laenu kõigile on odavad ja
taskukohane intressimäär vaid 2%, kui huvitatud võtke meiega
täna
: (Patrickloans15@gmail.com)
ja saada oma laenu today.For rohkem informatsiooni meie teenuste, palun andke meile
tean laenusumma pead ja kestus laenu.
anname välja järgmised;
* Isiklik Laenud (Secure ja tagamata)
* Business Laenud (Secure ja tagamata)
* Consolidation Loan ja palju muud.
Meil on sertifitseeritud, usaldusväärne, usaldusväärne, efektiivne, kiire ja dünaamiline.
Kui olete huvitatud võtke meiega ühendust aadressil:
patrickloans15@gmail.com
Edu,
Klienditeenindus.
Patrick LAENU FIRM.
f
fabian/ 29. mai 2016, 00:47
KIIRE LAEN OFFER NÜÜD.
Head päeva,
Lugupeetud Laenu taotlejad, Tervitused Patrick laenu firma.
Meil on sertifitseeritud laenu andja, mis pakub laenu inimesed, kes on
vajavad laenu. Meil annab laenu projekti, äri, maksud, arved
ja paljud teised reasons.We töötavad 2% intressi rate.There on
rohkem võita saada laenu selle firma, nii et teil on vaja
laenu? Kas olete võlgu? Kas soovite alustada äri ja vajavad
kapitali? Kas teil on vaja laenu või rahastamise mingil põhjusel? Sinu abi on
lõpuks siin, sest me anname laenu kõigile on odavad ja
taskukohane intressimäär vaid 2%, kui huvitatud võtke meiega
täna
: (Patrickloans15@gmail.com)
ja saada oma laenu today.For rohkem informatsiooni meie teenuste, palun andke meile
tean laenusumma pead ja kestus laenu.
anname välja järgmised;
* Isiklik Laenud (Secure ja tagamata)
* Business Laenud (Secure ja tagamata)
* Consolidation Loan ja palju muud.
Meil on sertifitseeritud, usaldusväärne, usaldusväärne, efektiivne, kiire ja dünaamiline.
Kui olete huvitatud võtke meiega ühendust aadressil:
patrickloans15@gmail.com
Edu,
Klienditeenindus.
Patrick LAENU FIRM.

j
jim/ 23. aprill 2016, 03:58
Wen u hindavad Jumala wil rohkem
Ma olen Jose nime järgi, olen kelmuse
ohvriks nii palju võltsitud laenuandjad Internetis vahel eelmise aasta veebruaris Kuni käesoleva aasta aprillis, kuid ma tänan oma looja nii palju, et ta on lõpuks naeratas
mulle suunates mind selle uue laenuandja, kes panna naeratus oma nägu ei pettes mulle ja ka ei ole petlik või valetab mulle, kuid siiski
See laenuandja, kelle nimi on pr Bruckner Marie andis mulle jõuludeks laenu, mille summa on $ 90.000 USA dollarit pärast minu kokkuleppele
oma firma tingimused ja üks oluline asi, mida ma armastan umbes see laenufirma on selle kiire teenindus ja ka tema Jumal kartes suhtumist
ei olnud nagu teised võltsitud laenuandjad online, kes scammed mulle enne nüüd paludes mulle tuua tasud lepitud tasu saamata tulemused kõik
need tasud makse, mis ma tegin neile vaid kõik sama, ma ikka Jumalale au andma, et mu torm on möödas ja ma olen nüüd, et hõivatud naine, et ma
varem ja ka minu äri kasvab nüüd siin kodumaal, sest mul on nüüd palju kapitali, et teha oma äri korralikult enne aasta
otsa ilma minna ja täita oma pangast kõiki assistent. Aitäh prahitud laenufirma selle unistuse läbi ja ma
luban, et proovida kõik oma parima, et suunata oma laenu firma teised, kes vajavad praegu lihtsalt nii, kuidas ma kord oli .. tänu nii palju üle ja
üle uuesti ja võib Jumal juhatab teid kõiki. siin on. seal posti nendega ühendust, kui teil on vaja laenu liiga .. E-mail: brucknerloanfirm@gmail.com Aitäh
kõik me oleme pliiats Jumala käsi. Soovidega.
k
Kubow/ 30. märts 2016, 19:08
Good Day,
My name is Kubow i am a citizen of the United State of America i want to testify of the good Loan Lender who showed light to me after been scammed by 4 different Internet international lender, they all promise to give me a loan after making me pay alot of fees which yield nothing and amounted to no positive result. i lost my hard earn money and it was a total of 8,000USD. One day as i was browsing through the internet looking forsterated when i came across a testimony man who was also scammed and eventually got linked to a legit loan company called Mr Steve Jones Loan Investment (stevenjonesinvestment09@gmail.com) where he finally got his loan, so i decided to contact the same loan company and then told them my story on how i have been scammed by 4 different lenders who did nothing but to course me more pain. I explain to the company by mail and all they told me was to cry no more because i will get my loan in their company and also i have made the right choice of contacting them. i filled the loan application form and proceeded with all that was requested of me and I was given a loan amount of $600,000.00 Dollars by this great Company (Steven Jones Loan Investment} managed by Mr Steven Jones and here i am today happy with my family because Steven Jones Loan Investment has given me a loan so i made a vow to my self that i will keep testifying on the internet on how i got my loan. Do you need a loan urgently? kindly and quickly contact Steven Jones Loan Investment now for your loan via email: (stevenjonesinvestment09@gmail.com) i believe other people are also giving testimony on this same honest lender
k
kohtukull/ 11. märts 2016, 18:22
aitaks isale valuraha väljam6istmine,nii et need pätid elul6puni maksaks
R
"Noh poisid tegid veidi pulli"/ 9. märts 2016, 13:27
Reaalne eesti elu, likvideeritakse vaid tagajärgi kui neidki, hoia ennast ise siis hoiab sind jumal ja ka ametlik korrakaitse saab väita, et eesti tänavad on turvalised.
r
Ranno/ 9. märts 2016, 06:25
Teen ettepaneku, mis lahendab mitu probleemi ühes. Saadame selle saastakarja Süüriasse või Iraaki ja võtame sealt samal arvul pagulasi vastu. Pagulasi kontrollivad odini mehed, aga saasta ei kontrolli keegi!!
r
realist/ 8. märts 2016, 23:28
sots-liberastide tehtud seaduste järgi saavad peksjad kergema noomituse. Ohver saab avalikus kohas lebamise eest vanglakaristuse.
l
liberastne Tartu/ 8. märts 2016, 22:24
Politsei viib kaks tegelast kodaniku kaebuse ja agressiivsuse põhjal kainerisse - neist üks tagaotsitav kurjategija - ja laseb hommikul vabadusse - ka tagaotsitava kurjategija ...
j
juss/ 8. märts 2016, 19:35
need on need odini mehed,kes kaitsesid prügikasti

o
olnud ka tartlane/ 8. märts 2016, 18:44
Mis te jaurate?
Iga päev jääb mõni inimene kadunuks. Mõni leitakse, mõni mitte.
Kui on nimed ja andmed teada, siis milles on küsimus?
Proua kohtunikul oli õigus, kui ta väitis, et vangla ei paranda.
o
on ikka tõlparid/ 8. märts 2016, 15:18
Kahju, et meil ei ole selliseid politseinike kes ka ise sellised pätid vabalt läbi klobida võiks!!! Muudkui laseme aga vabadusse, kui oleme jõudnud otsusele, et pätikesed ennast vaid kaitsesid siis kutsume tagasi ja teeme pai!!!!!!
Kurat mehel on väike laps käekõrval ja nolgid ei suuda sõnadega asja lahendada. Olen naine ja sellised rõvedad kuked ajavad mind lausa vihale, seega kui mõni tölp arvab, et selline käitumine avaldab naistele jubedalt muljet siis EKSITE!! Olen ise veel väikese poisi ema aga jumal hoia kui minu poeg teismeeas või hiljemgi mingiks pätipoisiks muutuma peaks!! Kust küll tulevad need kaagid, kaugelt juba näha kellega tegu.
t
to on ika tõprad/ 8. märts 2016, 18:47
Nii ikka ei saa. Siis võivad politseinikud mõne süütu inimese vigaseks peksta.
Vene ajal vene miilitsad peksid ka täiesti süütuid inimesi ja piinamisega sundisid süü omaks võtma.
e
9. märts 2016, 00:18
ei juleta pätte peksta, pekstakse lapsukesi jt. tavalisi inimesi. aetakse lusti pärast autodega alla ja lastakse maha. pätte kardavad enamasti kõik, peale minu.
t
to on ikka tõprad/ 9. märts 2016, 00:43
Tallinnas peksis venelasest politseinik Sven Tarto surnuks.
Mitte millegi eest, lihtsalt elas välja oma viha eestlaste vastu.
e
ei/ 8. märts 2016, 11:05
poolda vägivalda, aga ma ei näe, et siin oleks vangipanek lahendus. ausalt öeldes oleks omakohus või surmanuhtlus hädavajalik.
p
POSTIMEES TÄNA KIRJUTAB,,,,,,/ 8. märts 2016, 12:03
' ET SAATANA SIGITISED --JA TÕPRAD OM JUBA LINNAS JALUTAMAS :::
KÜLL OMAKOHUS NÜÜD ÜLES OTSIB,,,
1:: SEST SELLE KANNATANU SÕBRAD ------LÖÖVAD SELLISED KAARSILLA VASTU POOL OIMETUKS,,,
JA UJUVAD VAIKSELT VOOLUGA PEIPSI POOLE::
n
no/ 8. märts 2016, 14:44
see Lust ka igale poole jõuab, kärmas mutt.
e
eks see ole vast neile kuttidele endilegi õnnelik ots./ 8. märts 2016, 18:08
Miks mulle tundub,et nende issikesed on nad segi peksnud veel enne siia ilma tulekut.
Omal on suguseltsis samasuguse moega noor,kes ei tule endaga toime just kõige targemini.
Aga ta pole verejanuline ullike,seegi hea.
k
Kohtunik/ 8. märts 2016, 10:06
Sellised tattnokad tuleb panna kõrini jääkülma vette 24 h. Kui sealt veel välja tulevad siis võivad edasi elada.
a
alf/ 8. märts 2016, 09:58
Põhjus on vildakas kriminaalmenetlussseaduses , et sellised asjad juhtuvad. Alaealised teavad ,et neid ei saa kriminaalkorras kohtus vastutusele võtta löömise eest. Antud näite puhul , kui pereisa suutnuks ja osanuks ennast kaitsta ning mõne lööja saatnud 3 kuuks kehavigastusega haiglasse, siis kohtus jäänuks ta 100% ise süüdi. Tegu ala
ealisega jne. Neid nolke saabki taltsutada ainult jõuga, see mõjub.
k
kuulge/ 8. märts 2016, 09:54
Kas keegi oskab nõu anda, kuidas rahvas kokku kutsuda meeleavalduseks? Facebook? Endal pole kontot seal ja ei taha väga teha ka. Rääkige oma tuttavatele, sõpradele - kõigile kelle turvalisus Tartus korda läheb - äkki tuleb hea idee kuidas mingiks kellaks kõik kokku saame. Teeme loosungid ja koguneme. Näitame kohtunikele, seaduseloojatele ja kõigile, et hoolime sellest juhtumist ja see puudutab igaühte meist.
s
Säärane naaber/ 8. märts 2016, 10:09
On räägitud. On olnud loosungeid. Kahjuks on see kõik nutumüür ja ei enamat. Koheselt tuleb kogu see jant lõpetada ja nii mõnedki tuleks platsil häbiposti lüüa, siis hakkaks midagi muutuma. Aga kahtlustan, et isegi äärmuslikud meetmed ei ole siin enam piisavad, sest kord juba on käest lastud ja kaos tekitatud siis tulemuseks on häving. Kahju aga nii on see.
p
8. märts 2016, 13:32
Pange seekord oma meeleavalduses nende pätipoiste pildid oma loosungitele. hirmutuseks teistele.
n
Naine/ 8. märts 2016, 16:02
nende värdjate pildid on facebookis ju kenasti olemas.
k
kus/ 9. märts 2016, 00:01
m
Maali/ 8. märts 2016, 09:23
Mida tundis see lapsuke ja millised tagajärjed on lapsele? Õudus!
t
Tundetu/ 8. märts 2016, 17:42
See laps sai öppetunni,mis tuleb teha ja kuidas käituda,et edaspidi suuremakssaades ellu jääda.
l
9. märts 2016, 16:02
Laps sai ajutrauma, oled nüüd rahul, et on mille üle irvitada!
k
kuulge rahvas/ 8. märts 2016, 08:30
Tartu inimesed ja kõik teised!
Teeme ühe suure meeleavalduse! Näitame, et meile läheb korda see, et meie isad, emad ja lapsed saaksid õhtul kella kaheksa ajal Tartus turvaliselt liigelda. Et kui mees läheb õhtul poodi, siis ei pea ma kodus küüni närima, et kas ta jõuab ikka elusalt tagasi. Tartu on täiesti getostunud! Lähme tänavatele ja näitame, et see on üle mõistuse juba!
a
Aeg ja koht??/ 8. märts 2016, 08:51
Ja olen kohal ning võtan ka kõik sõbrad kaasa!
s
Salliv tolerast/ 8. märts 2016, 09:38
Eestis on tegelt kõik lubatud.

k
kõigile!!!!/ 8. märts 2016, 03:10
saan kasvõi karistada avalikult vaenu õhutamise eest aga need kes tahaks ka reaalselt peksa neile anda,hellake 53564519 või 56323248 või skaip linnar85 ja vaatame mis mehed need kõvad mehed on:)
t
TULEB OMA--KOHTU ,, KOHTUNIKU OTSUS::::(( JA ANDA KAMPADELE TÄIEGA:::/ 8. märts 2016, 06:55
JA SIIN ONGI EESTIS JUBA KÜSIMUS ! ! ! KES INIMEST KAITSEB::
___JA TÕPRA KARI --JALGADEGA LAMAJAT,,EDASI PEKSAB JA JULMA -PEKSMIST PEALT KAMP VAATAS ??? SAAVAD KA SELLISED ----TULEVIKUS "" VÄGA KÕVASTI IHU --NUHTLUST KUMMIST NUUDIGA ::???
OLI KA KAMBAS OLNUD TARTU TÜDRIKUID ---KES JOOVAD AARDLA RONGI--PEATUSES OTSE POISTEGA PUDELIST:::(( VÕI OLID JÄLLE KAAGVERE LITSAKAD JOOKSUS:::
2:: JA TEIE LINNAPÄÄ JA POLITSEI ÜLEMUSED --- RÖÖGIVAD TURVALISEST TARTU LINNAST:?? TOOMEL LÖÖB PÄTT --JALAGA MEHE KABELI? MIS SELLEST KAABAKAST ---ON SAANUD::????
KAS LINNA JUHTIDELE ----- PEAKSIME KA TEILE ---NUUTI ANDMA ---ET TAASTADA
PÄTSI AEGNE KORD JUBA ----- TARTU LINNAS :: ((JOOMAKOHAD KINNI 21 :OO JA LINNAS OLGU RAHU:::
PÄTS TEGI ÕIGE KORRA :::: KES PÄTILE --VAJADUSEL NUUTI ANDIS,,, -------VAJADUSEL ---------NOORTE RÜHMAD --RATSA POLITSEIGA
LAIALI KUMMI NUUDIGA AJAS::
ü
ÜLESKUTSE!ÜLESKUTSE! kõigile/ 8. märts 2016, 03:07
kes tahavad nende uroodidega veidi´´juttupuhuda´´ andku teada telefonil 53564519 või 56323248:) Saan või ametlikult karistada avaliku vaenu õhtutamise eest aga siiski ei kingi neile värdjapoolikutele seda asja.kes ei hellata taha lisage skype linnar85 Kas anname neile uroodidele enne karmat nende karistuse?
t
to trt / 8. märts 2016, 03:02
sai ka mõnele neist tehtud ettepanek kohtuda ja avaldasin ka soovi tartus peksa saada:Pkui ühined kambaga et saada peksa tartus,hella 53564519 :)
t
trt/ 8. märts 2016, 23:00
Sa oled üks nendest uroodidest või?
Sina sitakott saad oma karistuse kätte. Sind leitakse ülesse. Kui sa juba politseis kinni ei istu, Kuid me võime veel kohtuda küll.
a
ant/ 9. märts 2016, 03:24
Väga jäle peksmine. Teadvuseta lapsevanem lebab maas, pekstakse jalaga näkku jne., 3 aastane laps karjub ja nutab kõrval, et issi, issi, jne. Poleks inimesed tänavalt sekkunud, oleks ilmselt ka laps segi pekstud. Pole ime, et omakohut pooldavad kommentaarid nii palju punkte saavad. Keegi ei taha käia samadel tänavatel sellistega.
r
9. märts 2016, 16:10
Rahune maha, see on alles algus, varsti ei käi keegi tänavatel, SEE ON EESMÄRK, selleks käibki siseturvalisese süstemaatiline lõhkumine juba aastaid, kaose korraldamine on taotluslik. Isegi kodus ei ole te enam ammu kaitstud, te ainult usute veel, et teie kodu on teie kindlus. See on EKSIARVAMUS!
k
Kubów/ 30. märts 2016, 19:07
Head päeva,
Minu nimi on Kubów ma olen kodanik United State of America i taha tunnistada, et hea laenu andja, kes näitas mulle valguseks pärast scammed 4 erinevat Internet rahvusvaheliste laenuandja, kõik nad lubavad mulle laenu pärast teeb mind maksma palju tasud, mis annavad midagi ja ulatus ei ole positiivne tulemus. Kaotasin raske teenida raha ja see oli kokku 8,000USD. Ühel päeval, kui ma vaatasin otsivad internetist forsterated kui ma leidsin tunnistuseks mees, kes oli ka scammed ja lõpuks sain seotud legit laenu firma nimega Steve Jones Laenu Investment (stevenjonesinvestment09@gmail.com), kus ta lõpuks sai oma laenu , nii et ma otsustasin pöörduda sama laenu firma ja siis ütles neile oma lugu sellest, kuidas mul on olnud scammed 4 erinevat laenuandjad, kes ei teinud midagi, kuid muidugi mulle rohkem valu. Ma selgitada firma posti teel ja kõik nad ütlesid oli nutma enam, sest ma saan laenu oma firma ja ka ma olen teinud õige valiku ühendust nendega. täitsin laenu taotluse vorm ja kulges kõik, mis nõuti ja mulle antud laenu summas $ 600,000.00 dollarit selle suure firma (Steven Jones Laenu Investment} haldab Steven Jones ja siin ma olen täna õnnelik koos perega, sest Steven Jones laenu Investment on andnud mulle laenu tegin vanduma minu enese et ma hoida tunnistas internetis, kuidas sain laenu. Kas teil on vaja laenu kiiresti? lahkelt ja kiiresti ühendust Steven Jones laenu Investment nüüd oma laen e-posti teel: (stevenjonesinvestment09@gmail.com) Usun teised inimesed on ka ütluste sellesama aus laenuandja
q
QQ/ 8. märts 2016, 01:29
a
andras,margus,andres/ 8. märts 2016, 00:41
Kas need nimed, mis siit läbi käinud on (Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak) on kindlalt need "kangelased"?
t
Tafka/ 7. märts 2016, 23:21
Loodan, et saavad karistatud samaga. Nimed ja näod võiks meedias avalikustada (tv, ajalehed), kommentaariumist jääb väheks. Luugid kinni.
Kahju poisist, kes pidi isa peksmist pealt nägema.
e
Ei meeldinud see Tartu/ 7. märts 2016, 23:16
Elasin ja töötasin ka seal mõned aastad. Ei meeldinud eriti need tartu inimesed. Töökollektiivis oli liiga palju klatši ja ülbet käitumist! Räägitakse küll mingist müstilisest Tartu vaimust, aga inimesed käituvad tänaval kui metslased. Liiga palju on neid ründamisi, kus inimene saab tõsiselt viga või kaotab elu!
e
erudiit/ 8. märts 2016, 09:19
Enamus Tartust on fantastiline ja selle peotäie vääre nolke peksame linnast välja!
e
Ei meeldinud see Tartu/ 7. märts 2016, 23:16
Elasin ja töötasin ka seal mõned aastad. Ei meeldinud eriti need tartu inimesed. Töökollektiivis oli liiga palju klatši ja ülbet käitumist! Räägitakse küll mingist müstilisest Tartu vaimust, aga inimesed käituvad tänaval kui metslased. Liiga palju on neid ründamisi, kus inimene saab tõsiselt viga või kaotab elu!

p
Penskar/ 7. märts 2016, 23:07
No nii Odini mehed, teie tõestamise hetk on saabunud. Näidake, et peale ilukõnede ja lippudega lehvitamise suudate ka oma eesti inimesi kaitsta ja õiglast kohut mõista. Plaan läbimõeldud ja raudne, et teid endeid puuri ei panda. Edu!
p
ptz/ 8. märts 2016, 00:47
üldse ei imestaks, kui nende peksjate hulgas mõni odini oss oleks olnud...
t
to ptz/ 8. märts 2016, 01:19
Kuule palgaline, vali oma " tööks " kohta.
Kannatanu on raskelt viga saanud, austa ka natuke seda inimest.
Tegele oma Reformi poolt palgatud propagandaga mujal.
ä
ära ole naiivne/ 8. märts 2016, 21:24
need "kambaga kõvad mehed" ongi ise tõenäoliselt odiniitide pöidlahoidjad. lisaks - sa siin kutsud odiniite "õiglast kohut mõistma" - see on juba uus tase, ükski odiniitide kõnemees pole ise veel sellisele tasemele jõudnud et mingisugust kohtumõistmist enda poolt pakuks.
k
kukkel/ 7. märts 2016, 22:56
Vaadake noormeeste facebooki kontosid! Üks poseerib relvaga, eranditult kõigil on üleval pildid sellest, kuidas nad alkoholi tarbivad. Lisaks pildid narkootikumidest. Seinalt võib leida viina joomist ülistavaid postitusi ja palju muudki. Kas keegi kaine mõistusega ametnik tõesti arvab, et sellistest on kunagi asja saamas?? Kui praegu kõige karmimat võimaliku karistust ei saa siis olen kindel, et 10 aasta pärast on see kamp kas lõpetanud vanglas või mulla all. Siin ei eksisteeri muid variante.
m
ma ei viitsi/ 7. märts 2016, 21:20
ma ei viitsi tervet seda jura siin lugeda,selle asemel et loodi punt pagulaste vastu võiks olla kes selliseid karistaks olen täielikult nende poolt ,tatit teevad mis tahavad
n
Nalja teed?/ 7. märts 2016, 22:32
Arvad, et kamraadid ja vanglakaaslased hakkavad üksteist kottima? Siis nad ju ristitakse kitsedeks ja järgmine srokk on raskem elada!
t
to ma ei ei viitsi/ 8. märts 2016, 00:38
Vaata, siin on vahe sees.
Neid pätte politsei karistab ja tohib karistada.
Aga pagulasi politsei karistada EI TOHI. Politseile on antud range käsk pagulasi mitte puutuda, ükskõik kui raske kuriteo pagulane korda saadab ja süüdi on alati eestlane.
t
tõesti/ 8. märts 2016, 14:32
nii loll jutt et ei oskagi midagi tarka öelda
t
to tõesti/ 9. märts 2016, 00:52
Oma lollust ei maksa demonstreerida.
Kui sa euroliidu pagulastega seotud seadustest midagi ei tea, ole parem vait.
t
to tõesti/ 9. märts 2016, 00:52
Oma lollust ei maksa demonstreerida.
Kui sa euroliidu pagulastega seotud seadustest midagi ei tea, ole parem vait.
j
johaidii/ 8. märts 2016, 11:42
Ma vahetaks sellised igakell pagulaste vastu, seal suurem tõenäosus, et äkki joppab normaalne inimene, kui see, et neist nolkidest kasvab midagi normaalselt enam.
t
to johaidii/ 9. märts 2016, 01:00
Ära nüüd nii kõvasti üle ka pinguta.
Normaalset pagulast ei ole olemas.
Kõik nad on metsistunud elajate kari, kes muudkui märatsevad ja nõuavad.
n
7. märts 2016, 21:11
Nii et siis käib hoogne kommentaaride kustutamine? Kuidas siis selle vilosoof "keegiga" on, kes pidi nii kõva tegelane olema, et annab pättidele säru? Ja usub et vanad inimesed saavad samuti sellega hakkama.
j
Jaanus/ 7. märts 2016, 20:55
Lugesin ja oli dejavu efekt. Olen ise saanud sama kohapeal kamba käest korralikult tappa kuna mul ei olnud suitsu pakkuda. Õnneks tookord said präänikud oma karistuse, karmi, aga õiglase.
See ongi nüüd see generatsioon kes karu käpa all üleskasvanud ( kes mäletab veel kampaaniat: Ära löö last, karu näeb. ) Need on tagajärjed.
k
K. Aru/ 7. märts 2016, 22:27
Tõsiselt? Tunned nende tattide vanemaid ja tead, mis kasvatusmeetodid neil olid??
METSAVEND / 7. märts 2016, 20:48
See pole enam normaalne kui on tingimisi vanglast vabanenud ja paneb toime uue öigusrikkumise ja lastakse lihtsalt vabaks .Köik selline politsei poolne tegevusetus viitab sellele ,et tekib karistamatuse tunne vöi on tegemist kellegi vösukesega kes oli samuti seltskonnas .Analoogselt käitus ja tegutses politsei kui oli Toomel surmaga löppenud enesekaitse ja väidetavad enesekaitsjad olla olnud üliöpilased ,mis tegelikult on vähe usutav .Kas see polegi enam kuritegu kui inimene pekstakse enesekaitseks oimetuks ja tegelikud süüdlased könnivad lihtsalt minema politseist ,et leida järgmine ohver keda enesekaitseks peksta .Midagi on järjekordselt valesti kui isegi avalikus kohas inimese oimetuks peksmise eest midagi ei toimu aga pole ju miskit ,sest nagu Toomel oli ,et enesekaitseks vöib isegi tappa .Siin jätkub mötlemisainet kuidas sellistega käituda kui politsei on vöimetu ja polegi mötet loota politseile kui juba maakonnas kipub viie valla kohta olema üks piirkonnapolitseinik koha täiteks ju tuleb probleemid ise lahendada .
t
to METSAVEND/ 8. märts 2016, 00:45
Toomemäel ei olnud mitte mingit enesekaitset. Puhas mõrv.
Ennast ka huvitab, kes need psühhopaadid Tartus on.
a
Argo/ 9. märts 2016, 17:45
meil ju siin Eestis ongi selline seadus,et karistada saab ainult juhul kui on ohver (praegu kohtusüsteemi õnneks on olemas ohver) ja kinni pidada saab ilma kohtu nõusolekuta siis kui oled varem karistamata ja kehtivaid karistusi pole. Muidu pole mõtet kinni pidada vaid ootad oma järjekorda tänaval uusi vägitükke tehes.
S
:(/ 7. märts 2016, 20:31
Seda asja ei saa jätta niisama. Nad tuleks suure kella külge panna ja kauaks ajaks, et iga uroodi elutulevik oleks rikutud. See pole normaalne, et väikese lapse ees midagi sellist tehakse. Ime, et nad sellele lapsele kallale ei läinud. Sellistest enam inimesi ei tule. Parandab ainult surm.
l
Lennuorav / 7. märts 2016, 20:22
10 aastat rootsikardinaid või vastatakse neile mölakatele samaga ja pääsevad vangistusest

n
nemesis/ 7. märts 2016, 20:13
ehk suunaks osagi politseist liiklustrahvidega riigikassa täitmisest avalikku korda valvama ?
a
Abel/ 8. märts 2016, 10:41
Kahjuks on riigil hädasti raha vaja pabulaste poputamiseks.
p
pipi/ 7. märts 2016, 19:59
Ehk lühike shokivangistus aitaks...?
m
milline raiskamine/ 7. märts 2016, 19:43
Ei, see on sügavalt juurdunud alaväärsuskompleks, millega pole arvatavasti eriti lihtne elada - kogu aeg pead end tõestama, muidu pole midagi väärt. Eriti uhke võis olla 3-aastasest tugevam. Elamise mõte on hoopis muus - kas pole kahju, kui keegi sellest lihtsalt ilma jääb. Suurim karistus, mis võib olla - lihtslat vegeteerida omamata intelligentsust.
p
Priit./ 7. märts 2016, 19:34
Peldiku taha ja kuul pähe sellistele vennikestel.Saast ja kõnt mitte inimesed.
h
Hoopis/ 7. märts 2016, 20:03
panna peldikuid küürima ja prügikaste kasima!
p
pets/ 7. märts 2016, 19:30
Uskumatu,millised alaarenenud klounid siit face kontodelt vastu vaatavad,need pisikesed parem käsi teki all pulgajukud on meie väikse armsa eesti sündinud klounid.Poleks arvanud,et meil eestis sellist saasta ka veel ringi liigub,need pulgajukud ju päris mitu korda välguga pihta saanud tegelased.
K
.../ 7. märts 2016, 19:29
Kas Tartu linnal pole jõudlust, et kesklinna piirkonnas oleks pidevalt politseipatrull, mis vajadusel saaks kiiresti reageerida, ilma et peaks Riia Ringilt kesklinna jõudmiseks üle laipade sõitma? Politsei pidev kohalolek pakuks tavainimestele turvatunnet ja distsiplineeriks potentsiaalseid märatsejaid. Tartu linnaisad, ärge laske Tartu kesklinna piirkonda getostuda ja muutuda nokastunud gängide pärusmaaks!
a
Ats Kalmus/ 7. märts 2016, 19:24
o
odini meestele/ 7. märts 2016, 18:46
Odini mehed nüüd on teie kord, sest politsei lasi tegelased täna vabadusse. Nimed siis eespool kommentaarist ANDRAS SUITS, MARGUS LAAS, ANDRES LIIVAK
n
7. märts 2016, 19:25
Nii et siis lasti vabadusse?

p
palve/ 7. märts 2016, 18:22
kas keegi teadja ütleks , kus need molkused elavad ?
t
trt/ 7. märts 2016, 21:26
Põhimõtteliselt saab kokkutuleku organiseerida. Tegin mõnele neist ettepaneku kokku saada. Margus Laas oli nõus kohtuma. Ehk teeks siis silm-silma vastu? Taoks ka tolle selli vereloiku ja annaks paraja õppetunni...
s
Sihukestega rääkimine/ 7. märts 2016, 18:20
ei aita. Ainult jõudu tunnistavad. Peaks mehed kampa võtma ja andma sellistele tatikatele korraliku keretäie. Või neil enesekaitse?!?? Värdjas ei teagi, mis on enesekaitse.
p
paneb mõtlema/ 7. märts 2016, 17:42
nuga või kruvikeeraja tasku siis jälle
j
Jalgrata kett/ 7. märts 2016, 18:02
v
viktor ilves/ 7. märts 2016, 18:21
vene ajal sai kasutatud druzba ketti
m
mnjah/ 7. märts 2016, 18:34
pole kogemust eks asju on igasuguseid
h
huvitav/ 7. märts 2016, 22:08
millest miinus sori pole kolkinud ketiga kedagi
vahest on kruvikeeraja olnud õnneks pole vaja läinud
K
-.,.-./ 7. märts 2016, 18:04
Kohutav linn,kuhu enam ei julge minna.
T
......../ 8. märts 2016, 14:45
T
......../ 8. märts 2016, 14:45
t
Tartlane/ 8. märts 2016, 15:52
Ei ole see nii hull ka... Ega igapäevaselt 24/7 ei peksta ja ei tapeta Tartu linnas... Tartu ikka palju rahulikum linn kui näiteks tõesti Tallinn on. Tallinnas on veel hullemad kambajõmmid koos ja ka veel tihedamini korraldatakse kriminaalseid tegusid.
t
Tolerast/ 7. märts 2016, 18:42
Lapsi ei tohi kasvatada.
Sallime!
k
KORD/ 7. märts 2016, 17:29
Mis see muud on kui karistamatuse tunne,mitte midagi öelda ei või,saad nätaka vastu vahtimist. Kord on käest ära,tehakse mis tahetakse. Järelikult kodune kasvatus jätab soovida. Õudus!!
v
vello/ 7. märts 2016, 18:25
Mis asi see "süjaväkke" on?
Mis need rahuvalvajad siia puutuvad`?
Kas Sul on mingisugune vaimne hälve?
r
rahvuslane/ 7. märts 2016, 19:36
Sellist punast saasta ei võetagi Kaitseväkke ja parem ongi. Selliste koht on tankitõrjekraavis.
m
Mati/ 7. märts 2016, 17:05
Kõige hullemad ongi sellised pooletoobised. Kui nad on veel kambakesi ja kambas on ka tüdrukuid, kelle ees esineda siis antaksegi kätele voli. Teinekord on sellised suured kraaklejad üksinda parajad memmekad. Aga kambas on vaja ennast näidata ja olla "tegija".
j
Juss/ 7. märts 2016, 16:50
Mis värk sellega on kas asi on maha salatud .Mis juhtus Toomemäel kui tapeti 1 ,teisel löödi nägu segi ja mis kuis see kolmas kergemalt peksa sai. Kas see asi on Õhtulehes avaldatud mis neist sai mis neile tehti nende kuke poistele.Kes need üldse olid..Kui vanad tapukikkad nüüd olid .kellel käed sügelevad.Paneks tõesti prügikastide kõrvale käeraudadega nad inimestele vaadata.
t
to Juss/ 8. märts 2016, 00:57
See on tõesti eriliselt imelik, et Toomemäe mõrvareid nii varjatakse.
Isegi eesnime ega vanust ei avalikustatud.
Väga kahtlane värk.
Mis tähtsa tegelase lapsed või sugulased need mõrtsukad siis on ?
t
to Juss/ 8. märts 2016, 00:57
See on tõesti eriliselt imelik, et Toomemäe mõrvareid nii varjatakse.
Isegi eesnime ega vanust ei avalikustatud.
Väga kahtlane värk.
Mis tähtsa tegelase lapsed või sugulased need mõrtsukad siis on ?
a
Aurora Borealis/ 7. märts 2016, 16:42
Kes on Walking Deadi seriaali vaadanud,siis see kindlasti teab,
mida olematu ajutegevus põhjustab...rünnatakse kõiki ja kõikjal.
Analoog on perfektne,kuna olend kellel ajutegevus toimib.käitub kaasteelistega
austusväärselt,ning austavalt,olgu siis nendeks linnud-loomad v inimesed.
Ma vaatan vahel oma kassi ja mõtlen seejuures,et kuule karvakera,sulle on
vaimuvalgust palju rohkemgi antud,kui mõnele kahejalgsele....muidugi tohutult kurb on,
et sellise potensiaali juures käitutakse,kui ajudeta zombid.
s
7. märts 2016, 18:46
see on ühiskonna vastupeegeldus, kui noortel on kinni makstud narkokuritegevusega ajud hävitatud, kui koolides ja igal pool sind mõnitatakse, lasteaiast saadik peks, kius, koolis, tööl, igas poes petetakse, igal pool saad... siis pole ime, et katus on pealt väga nihkes. mu omalgi poeg selline,ta oma isa sai, kuid hullaris anti õnneks ravi veel, kuid lõpuks enam pole midagi ravida, kui narkots on hävitanud puha viimsegi ajuraasu.
l
Linnades/ 7. märts 2016, 16:38
peaks ikka politsei patrull liikuma ja 24 tundi mitte ei peaks kogu raha Vaheri palgaks minema!
s
sinivilkur/ 7. märts 2016, 17:28
No kui see tänav oli jalakäijatele mõeldud, siis ei saanud ilmselt politsei vikurite plinkimisel ja sireeni huilgamisel kohale sõita, jalgsi aga need härrased ju ei käi. Küll politsei ja samamoodi prokuratuur selle maha mätsib, küll näete ja miks ma ei imesta, et selline asi just Tartus juhtus. No Tartus elavad tõelised idioodid, ausõna, ja see ei ole minu väljamõeldis vaid siin nopi näiteid elust enesest, nii politseist, prokuratuurist või lihtrahva seast. Ajukääbikute linn aga mitte heade mõtete linn.
t
to Linnades/ 8. märts 2016, 01:04
Politseil ei ole aega. Politseile anti kõrgemalt poolt käsk võimalikult palju trahve teha, sest pagulastele on ju raha vaja.
Eestlase elu ja tervis ei tähenda me valitsusele mitte midagi.

METSAVEND / 7. märts 2016, 16:07
Nagu selgub on ühte enesekaitseks peksjat karistatud reaalse vangistusega ja nagu lihtne matemaatika ütleb on saanud ennetähtaegselt vabaks ,et jätkata kriminaalset tegevust ja ehk öpetada nooremaid enda jälgedes jätkama .Kuigi alles hiljuti pensionile läinud kohtunik ütles ,et vangla ei muuda inimest paremuse poole on antud juhul tehtud viga mis löppes süütu inimese peksmisega öigustuseks enesekaitse .Samas paneb imestama nende kukkede jultumus avalikus kohas kus on kaamerad rünnata ,sellest saab järeldada ainult üht ,et tuntakse ennast nönda tugevalt ,et on tekkinud haiglane ettekujutus ,et vöibki köike teha .Tahaks teada kuna jöuab antud asi kohtusse ,kuna on huvi minna kohtusse ,et näha neid äbarikest kangelasi kes pole millekski muuks suutelised kui rünnata neid kes endast vanemad vöi isegi väetimad .Samas ei saa jätta tähelepanuta asjaolu ,et millise vapustuse sai laps kelle nähes peksti tema isa juba see asjaolu väärib karistuse määramisel tähelepanu ja pigem vöiks välistada selliste tegelaste enneaegse vabanemise .Kurb on see ,et politsei on riigis ainult selleks ,et määrata trahve aga turvalisus on jäetud juhuse hooleks ,sest sellistelt rusikakangelastelt pole ju vöimalik midagi saada aga autojuhi käest saab riigikassasse lisa pidevalt .Köigest sellet saab järeldada ,et kodanike turvalisus on nende enda asi ehk uppuja päästmine on tema enda probleem .Paneb imestama ,et varga vöi pätti kinnipidamisel ei tohi kodanik isegi mitte jöudu kasutada ,sest pätil olla öigusi rohkem ja köike seda sellised kuked teavad ,sest kust muidu tuli versioon ,et tegu oli äbarike enesekaitsega mitmekesi ühe vastu .Kahju on sellest ,et äbrikest kuked ei juhtunud kokku teistüüpi kodanikuga aga ju valitakse teadlikult omale vastateks need kellest saadakse jagu kasvöi mitmekesi ja pärast soiutakse enesekaitsest .
t
to no mis teha/ 7. märts 2016, 20:09
ära pläma,sellel ajal oleksid need tegelased ammu kinni istunud.Millal see eestlane verejanuline olnud on? Nalja teed või,ainult koogutame kaasa,näoga vargamäe poole.
S
..../ 7. märts 2016, 17:40
Su jutt on täiesti õige ega vaja mingit kommenteerimist aga ma ütleks sulle sellepeale, et ära und näe, et sealt keegi kinni pannakse. Vaata, kes töötavad sealses õiguskaitse organites ja mine samade tegudega natuke minevikku ja tulemus on suur null.
n
njaa/ 7. märts 2016, 16:02
Mõnus on liiklustrahve kirjutada ja autojuhte kottida, lisaks sellele võiks aegajalt jalad kõhualt välja võtta ja end teistmoodi ka maksma panna.
Siin on õiglustunnet riivatud.
k
Kerli/ 7. märts 2016, 15:24
Isa paraneb, aga vaene väike poiss, millise hingetrauma ta sellisest peksmisest saab. Ta vajab kindlasti abi. Need peksjad pole midagi head lapsepõlves kogenud. Emaarmastusst ilmajäänud, pekstud, hüljatud lapsed, suudavad vaid midagi sellist korda saata.
n
naljakas on sinu jutt/ 7. märts 2016, 16:06
Ma olen ilma emata ja isata elanud ja ma pole mitte kunagi kedagi oimetuks peksnud.
k
kongikalle/ 7. märts 2016, 15:19
Oi, sellised noored ja pringid pepud lähevad siin väga hästi kaubaks, alguses paneme ise ja siis vahetame teisse kongi paki sutsu vastu. Kui kunagi välja saavad siis ilma pampersiteta hapukapsast proovida pole mõtet. :D
o
Odin mužik/ 7. märts 2016, 15:24
Sa mine ütle näkku neile, kui julged!!!
k
Kuks/ 7. märts 2016, 16:47
Selliseid kloune norm. Mees üldjuhul ei karda....
m
Martin./ 7. märts 2016, 20:22
Seda oligi arvata, et niukesed lambad Odinlastega ühinevad.
t
to Martin/ 8. märts 2016, 01:35
Jäta järgi, palgaline.
Austa vähemalt meest, kes rängalt viga sai.
Seda on ilmselt palgalistelt palju nõuda.
w
Wihte power/ 7. märts 2016, 15:12
Süüdi on euroliit, kes lubab panna linna musti prügikaste, mis solvavad põliselanikke. loomulikult saab selline must jalaga.
a
Andmed/ 7. märts 2016, 15:07
Avaldage palun nende noorte nimed koos aadressidega ning lisaks koolid kus nad käivad!
h
Hahahahaha!/ 7. märts 2016, 15:23
Koolid, kus nad käivad???
t
tartlane vihaga/ 8. märts 2016, 09:24
Seitsmeste uudise klipi alt: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak
n
no vaata ise/ 8. märts 2016, 15:49
FB on ju näha, kõik käivad
University of Tartu
Õpilane · Tartu, Estonia
t
TEADJAD,PANGE ELUKOHAD KA KIRJA/ 7. märts 2016, 14:44
ehk teete kellelegi heateo.Tüüpide aadresse paluks,et pilt oleks selgem.
s
7. märts 2016, 14:44
Sellised ongi tänapäeva eesti mehed- kambakesi ühe vastu "ENESEKAITSEKS". Nõrgad idioodid.
o
7. märts 2016, 14:53
oleks nad mehed, meestest asi on kaugel

m
martin/ 7. märts 2016, 14:22
Kui oleksin sel ajal seal juhtunud olema siis oleksin need nolgid arvatavasti kõik ise läbi peksnud. Samas ei soovita kellelgi eriti veel väikse lapsega olles üldse noomima hakata selliseid ajuhälvikuid. Nii palju peaks kainel inimesel mõistust peas olema. Ja kui pole nii kõva mees ka. Noomida võib siis kui tead , et suudad ka need nolgid vastu võtta!
t
tubli martin/ 7. märts 2016, 18:17
selliseid nagu sina võiks nö radari all liikumas rohkem olla, täpselt nii ongi, tuleb üks vana, kellel löök on nagu pesapallikurikas ja ongi püksid pruunid ja kaheksale poole laiali jooksnud. ajuhälvikud, olen ise ka tartlane ja tuleb varsti nuga hakata kandma vist.
t
to martin/ 8. märts 2016, 01:56
Olen naine ja tegin inetult käitunud vene neiudele märkuse.
Ohh õudust, tulid mulle kätega kallale.
Tõesti oma elu ja tervise huvides ei tohigi midagi öelda.
m
Marko/ 9. märts 2016, 03:18
Pole mõtet noomida, kohe peab jalg näos ära käima...peale seda noomid, olen seda erinevate ahvidega viljelenud ühel ja teisel moel, loomulikult põhjusega, kui esimesele löögile vastupanu suudab avaldada, siis alles lõbu hakkab!
m
7. märts 2016, 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
eestlane/ 7. märts 2016, 14:06
k
kas/ 7. märts 2016, 14:45
nüüd lastakse otse seewaldist ka arvuti taha?
a
AGA/ 7. märts 2016, 12:58
https://www.facebook.com/HR.Vanaisa?fref=ts
Vaadake see urood veel postitab oma kuritegu uhkusega enda facebooki seinal !!!
k
kas/ 7. märts 2016, 13:46
v
Vigate parantus/ 7. märts 2016, 14:41
Eks kodaniku lauseehitus juba näitab, kui "õpilane" antud kodanik on. (vaata FB kommentaare).
n
7. märts 2016, 14:09
No vaadake vaid inimesele näkku, alaväärsuskomplekside all kannataväbarikuke, kes tahab ju ka millegagi silma paista
n
naera herneks,selline pudulojus./ 7. märts 2016, 14:41
Üleni isane,väeti vennike.Mis teil Tartus toimub?Vändad pooleks sellisel murda,et ei julgeks kodust nina välja pistagi.Puhast Eesti tõugu pätt ju.Jätke larhv meelde,loodan,et peagi riputab oma muhkudega molu facebooki üles.
a
A.H./ 7. märts 2016, 15:12
Mis parata. Näost näha, et see tegelane mõistusega sinapeal pole.Aadu ajal parandas selliseid ainult töö töö ja veel kord töö. Ja lõpuks tegi see töö ka vabaks, läbi korstna.
l
loodan kohtuda/ 7. märts 2016, 18:43
1
112/ 7. märts 2016, 12:53
Tuleb helistada 112 kui selline seltskond juba häiris!!!
a
A.H./ 7. märts 2016, 15:17
Ja mis see aitab? Ainukene patrull liputab kuskil põõsasteseest fööbniga, pärast on veel endal paksu pahandust täis, et umbes vale väljakutse. Ja kui ka ei ole, siis on pärast on tänu meie korrakaitseorganitele ja totakatele seadustele kaabakatel sinu elukoht teada ja tullakse öösel külla. Samas ei aita ka Ameerika variant, kus relva kannab iga ajuhälvik.
k
Kristiina/ 7. märts 2016, 12:52
Need tatid on piisavalt vanad,et näopildid ja täisnimed letti lüüa. Sest tegu on tahtlik ja kestev. Avalik häbi mõjub õrnas eas paremini. 15 on juba krimivastutuseas ja lastekaitse tehku see andmekaitse ka ringi ja pangu üheselt,et keelatud on alla 14a. näitamine. Lastekaitse liit on läinud siin kohal liiale sest koolimõrtsukat varjati isegi süüdimõistmise järel. Milleks sest on küll ja veel ameteid kus see taust ei sega. Teed siis vastuta. USA ei peida raske kuriteo toime pannud teismelisi. Mis laps on tänapäeval 15-17a.? Mina pean õigeks keelata alla 14a. näitamise ja nimetamise,eriti isikuvastaste asjadega. Jah etem kui vangla. Vanglasse heita ja sealsesse jõhkrasse kultuuri kõlbab heita aga meediasse ei kõlba. Vastupidi peaks olema. Teismelist ma säästaks vanglast aga mitte meediast. Vangi vaid mõrtsukad ja vägistajad.Kergematel juhtudel tingimisi aga meedialaksu peaks ikka saama. Kahetseb surmani siis kui pole tähelepanuvajadusest kuritegu.Või teeme siis nii,et tõstame krimivastutus ea ka 18 aasta peale. Kuid saate isegi aru kui jabur see oleks ja mis see kaasa toob. Praegu teavad tatid,et nad ei satu isegi negatiivsesse valgusesse. Minu mõõt sai täis Vahur Ruudu looga.
v
7. märts 2016, 12:46
Vaadake nende kõikide Facebooki kontosid. Kõigil on mingid pildid narkost, relvadest, alkoholiga jms. omaarust hullud geto vennad. Juba need pildid peaks lööma fooris punase tule ja nad jälgimise alla võtma!
k
Kristiina/ 7. märts 2016, 12:58
Kus te nimed saite,et FB kontosid nägite?
p
palun/ 7. märts 2016, 13:02
andras suits, margus laas, andres liivak.
needsamad ollagi need väärakad ja välimuse järgi on nad alaareenud, sest sellised haiged lõustad ees kõigil.
h
Hea, et nimed ära toodud/ 7. märts 2016, 13:20
Palju edu idiootidele tulevikus töö leidmisel.
t
taat / 7. märts 2016, 12:43
Ahh see ongi see kuulus Tartu pedede punt
t
to taat/ 7. märts 2016, 12:47
ära solva homosi, 99% selliseid kuritegusi teevad ikka haisvad heterouroodid.
a
Andras imes laasi/ 7. märts 2016, 12:28
Hahahaaaaahhhaaaa haledad suhuvõtjatest pihkurid. Ägedad kübarad, känksterossid.
j
jah/ 7. märts 2016, 14:17
minu teada ka nad vist jah raha eest imevad vanadel homodel 20eur eest ja ihas kaudu leiavad mehi.

k
Kristiina/ 7. märts 2016, 12:17
Need tatid on piisavalt vanad,et näopildid ja nimed letti lüüa. Sest tegu on tahtlik ja kestev. Aalik häbi mõjub õrnas eas paremini. 15 on juba krimivatutuseas ja lastekaitse tehku see andmekaitse ka ringi ja pangu üheselt,et keelatud on alla 14a. näitamine. Samuti on arusaamatu jälle tunnistaja nime muutmine. Turvaohtu ju enam pole sest pätid kinni.
u
urr/ 7. märts 2016, 18:08
Pätid lasti uurimise ajaks vabadusse muideks...
l
loota ju võib/ 7. märts 2016, 21:55
Tatt, kellel on juba kindel eluvaade, et kõva mees on kriminaal, ei parane... avalik häbi on sellele savi....
h
Helen/ 7. märts 2016, 12:12
Peksjad vangi ja pealtvaadanud sõpradele tingimisi!
Väikese lapse ees tema süütu isa läbipeksmine on andestamatu!!!!!
r
7. märts 2016, 12:19
räägid, nagu ilma lapseta oleks lubatud
h
Helen/ 7. märts 2016, 13:26
Ilma lapseta oleks olnud ka andestamatu aga see julmus, et isegi väikse lapse kohalolekul ei suutnud need noormehed endid taltsutada, näitab et neil piirid puuduvad ja on ühiskonnas väga ohtlikud!
ä
äi saand sotti,olid eestlased või/ 7. märts 2016, 14:49
panevad mitteeestlased neid miinuseid.
o
Olev/ 7. märts 2016, 12:10
Vangla neid geenimutatsiooniga sündinud inimesetaoliseid olendeid ei paranda,sest looduse vastu ei saa,ning selliseid ei ole võimalik ravida!
o
olevile/ 7. märts 2016, 12:57
Pole neil mingit geenimutatsiooni. Lihtsalt vitsu ei ole õigel ajal saanud, või vastupidi liiga palju.
h
Helen/ 7. märts 2016, 13:33
Eks siin saavad jah nende noorte vanemadki pikemalt peeglisse vaadata. Kahjuks on aga liiga hilja .....
Kusagilt on midagi neil noortel kahjuks lapsepõlves puudu jäänud .... sellepärast ongi oluline näha lapsi endi ümber, kes kasvavad halvas elukeskonnas. Neid saaks veel aidata ja sellega ära hoida, et neist tulevikus südametud ühiskonnale ohtlikud joodikud kasvaksid.
k
Kristiina/ 7. märts 2016, 13:35
Pigem liiga palju või siis täiesti hülgamine(ala vanemad joodikud või soomes tööl ning lapsed omapäi kui lapsed olid 10-17) Lisaks muidugi sissejuurdunud teadmine,et teen mida tahes aga ikka häbipost ka ei ohusta. Lastekaitse peab 15-17aastasi nagu 8-10aastasteks keda peab siidkinnastes meedias nunnutama ja varjama.
v
vanaema( see teine)/ 7. märts 2016, 11:38
...see on nüüd l-eesti ja puhteestlased...aga vihkame pagulasi..........!!!!
i
Irw/ 7. märts 2016, 11:42
see põlvkonda seal ei huvita see teema või pigem võtaks nagu, tuttavad kombed ju... Valmistuvad teretulemast Eestisse.
1
11:38-le/ 7. märts 2016, 11:45
Jäta oma plära,sa pagulasehaige !!!
1
11:45/ 7. märts 2016, 11:54
nagu alati tõtt on valus kuulata ja sul on rusikad juba valmis nagu nendel nooralkohoolikutel
t
to vanaema/ 8. märts 2016, 02:06
Ah et sulle meeldivad pagulastest kriminaalid rohkem.
Nuga saada ja pommiga õhku lennata su meelest siis mõnusam ?
v
vanaema/ 8. märts 2016, 22:37
Tahaks nagu midagi muud....
m
maamiis/ 7. märts 2016, 11:33
Need pätid kohe trellide taha ja pikemaks ajaks vangla õhku nuusutama, peaks raisad panema pellereid küürima.
b
bilbao/ 7. märts 2016, 11:50
kedagi trellide taha ei panda,ole mureta,kindlasti oli yks pättidest kellegi korge tegelinski lapsuke ja löpuks tuleb välja,et papi ise libastus,kukkus ja ....kips ! see ju tavaline asi nii tarust,tallinnas,kui pärnus 1
k
karistamatus ajab juba oksele/ 7. märts 2016, 13:00
Olen 100% kindel, et nii see lähebki.
Võtaks keegi ometigi asja ette - "silm silma vastu!".
Ainult omakohus on see, mis midagigi muudaks.
i
Inimene/ 7. märts 2016, 14:57
Kõrgete tegelinskite lapsukesed need lohhid küll ei ole. Kõrgete tegelinskite lapsukesed tõmbavad kuskil triipu, ületavad kiirust ja kaklevad omavahel mingi tuunitud tibi pärast aga üldiselt on neil natukenegi inimlikust sees.
Need konkreetsed isendid on ikkagi puhas inimrämps.
Sellest olenemata keegi eriti karistust ei saa sest Eesti seadused on väga leebed ilma kellegi sekkumisetagi.
e
eesti seadus/ 7. märts 2016, 17:12
karistada ja vangi lähed siis,kui politseile keskmist näppu näitad....
t
to Inimene/ 8. märts 2016, 02:16
Toomemäe mõrvarid paistsid olevat küll kõrgete tegelaste lapsed või sugulased.
Isegi nende vanust ja eesnimesid varjati, seda ei ole ju siiamaani avaldatud.
Samuti politsei õigustas mõrtsukaid. Miks siis ? Kelle sugulased nad on ?
r
rein/ 7. märts 2016, 11:33
Piltide järgi ikka tõsised downid. huvitav kas ise ka sellest aru saavad.
k
Kristiina/ 7. märts 2016, 13:30
Ära solva downi sündroomiga inimesi. Mõni neist isegi saab aru ja nende vanemad kindlasti. Kasuta lihtsalt pätid, rumalad,kaabakad,tõprad jne.
m
MCS/ 7. märts 2016, 11:30
Kui vaadata, mida nad oma fb lehel jagavad, siis on kohe arusaadav, et nende mõistusega pole ammu kõik korras. Loodan, et saavad vähemalt 10a!
a
aadu/ 7. märts 2016, 18:36
looda sa,see kes peksa sai saab hoopis teades meie kohut
f
Fataalne kolibakteer/ 7. märts 2016, 11:13
Smalaadseid kampasid ka Tallinna ostukeskustes. Kyl on kas LHW voi muu sildi kylge pand...

k
kahju/ 7. märts 2016, 11:12
n
nope/ 8. märts 2016, 14:54
relvaga poleks seal midagi teha olnud
t
Tädi/ 7. märts 2016, 11:00
Kui pekasaanud mees oli eestlane, siis oleks pidanud ta teadma, et pole Eestit vaid on pättide paradiis. Prügikastiga võitleja asemel oleks pidanud ta jälgima oma väikest poega, sest prügikasti lammutajal olid kaitsjad - pojal aga mitte. Seadused meil aga olematud. Head paranemis ja elust õppimist meie õigusriigis.
S
!/ 7. märts 2016, 11:07
Sa paistad olevat sama soe , kui need peksjad !
0
03.51/ 7. märts 2016, 11:26
n
no comments/ 7. märts 2016, 11:00
Tartu Postimehes artikkel Liivaku kamba saagist, mis vanamemme tymitades said:
Et aga naine oli röövimise ohvriks langenud ka kunagi varem, ei hoidnud ta raha mitte kodus, vaid pangas. Kuna mehed raha ei saanud, võtsid nad kaasa Finluxi televiisori, neli vana televiisoripulti ning Nokia mobiiltelefoni. Külmkapist võtsid nad ka vorsti, juustu ja puuviljugi.
Vot need on tõelised eesti mehed! Neli vana telekapulti ja Finluxi telekas + puuviljad! Aga ega tegemist ilmselt ongi ju ahvidega, kes pole varem telekat näind. Ilmselt istusid pärast kobaras Finluxi teleka eest, sygasid przt ja üritasid võidu telekapultidega kanaleid vahetada. Ja kõrvale järasid muidugi puuvilju!
j
7. märts 2016, 11:32
Ja te ootate ja kardate pagulasi, meie enda loomastunud inimeselaadseid olevusi, keda meil jagub, peaks kartma. Kas meie " päästjad" odinlased kaitsevad meid ka omade eest?
e
7. märts 2016, 11:57
ei usu, nad lubas kaitsma politsei ja valitsuse eest
k
kas/ 7. märts 2016, 18:57
kas pagulased on vähem loomastunud? Kölni oled unustanud
kas Taavi ise kommenteerib?
loll õigustus, nüüd siis põhjus eestlaste sõimamiseks
t
to 11. 32/ 8. märts 2016, 02:29
Kas sa tunned keevalistest ja veel hullematest kriminaalidest puudust ?
Et kui meil endil on kriminaale, siis aga toome lõunamaalt uusi ja hullemaid kurjategijaid juurde.
e
ee/ 7. märts 2016, 15:34
populaarne nimi vist, sest see vanamemme röövinud liivak peaks praegu vangis olema (?) vt http://tartu.postimees.ee/3071895/kohus-nuhtles-jultunud-roovleid (2015 artikkel)
j
juku/ 7. märts 2016, 18:38
Lasti enneaegselt vabadusse, et vangla lõplikult "ära ei rikuks".
p
7. märts 2016, 19:41
Püsivust on vaja, nagu ütles seltsimees "keegi". Tema pidi nii tubli olema pättide püüdmisel, et läheb kohe pea ees tulle...
r
rahvuslane/ 7. märts 2016, 14:03
Kohtunik vastutama, kes ta kurat vabaks lasi! Punane saast oleks pidanud vähemalt 2018. aastani kinni istuma!
e
elukohti paluks,/ 7. märts 2016, 14:56
l
Liivakule mõisteti karistus aasta tagasi:/ 7. märts 2016, 21:12
Andres Liivak tunnistati süüdi röövimises ja talle mõisteti nelja-aastane vangistus, mille hulka arvatakse eelvangistuses viibitud 6 kuud ja 18 päeva. Liivaku karistusele liideti talle varasema kohtuotsusega mõistetud vangistus ning arvati maha tolle eest juba ära kantud karistus. Ärakandmisele jääb Liivakul kokku 3 aastat, 2 kuud ja 27 päeva vangistust, mille kandmise algust loetakse tänasest, kohtuotsuse kuulutamisest...
Prokurör väljendas kohtuotsuse suhtes rahulolu: «Prokurörina on minul hea meel rõhutada, et Tartu maakohus, langetades kolme kohtualuse suhtes süüdimõistva otsuse, oli prokuratuuriga ühel meelel ka selles, et kurjategijad, kes ei pidanud paljuks minna röövima üksikult elavat vanemat naisterahvast, said karmid vabaduskaotuslikud karistused.» Liiva leidis veel, et sellise otsusega andis kohus taas ühiskonnale selge signaali selle kohta, et õiguskord taunib sellist käitumist otsustavalt ja rangeimal võimalikul viisil...
Tõepoolest tunneb ühiskond, et on antud selge signaal - kui tegu on sama mehega, siis pätt on aasta pärast vaba, teeb uue ränga kuriteo ja jalutab politseist minema. Ime siis, et neid miski ei pidurda. Ma tunnen küll, et ühiskond ootab praegu ikka oluliselt selgemat signaali, mida õiguskord sellisest närakatest arvab.
m
manfred/ 7. märts 2016, 10:44
Üks Valga autoärimees kutsus ka kunagi Pärnus autoga kõnniteel sõitvaid pätte korrale. Nood osutasid samuti "hädakaitset." Juurahuvilised võiks toda pretsedenti uurida, mälujärgi lõppes asi enam-vähem mitte millegagi. Eks juristid ju seletavad, et tingimisi karistus on kah ikka väga raske karistus. Särgava-tädi võiks selle kohta nüüd midagi tavakodaniku vaatepunktist öelda.
v
Vabank/ 7. märts 2016, 10:55
EV-l pole ressursse, et kõiki seaduserikkujaid vangi panna.
Riik ei saa palju kulutada, sest pankade üüratud kasumid lähevad välja!
e
./ 7. märts 2016, 11:24
ega ehk ei peakski esimese jutiga vangi panema, vaid võiks ehk alustuseks ära kastreerida. Võib-olla võtaksid teised PÄTID sellest veidi õppust, kui ühe kaagi munad varestele ette antakse.
k
Kata/ 7. märts 2016, 12:13
Siis võiks vaadata üle pigem selle, keda vangi panna. Isikuvastased vägivaldsed kuriteod-ALATI karm karistus. Samas mingid maksupettureid ja muid ärikaid ehk karistada siis muud moodi? Kindlasti leiaks piiranguid ja karistusi, mida neile seada.
u
uku/ 7. märts 2016, 10:43
sellise asja eest,et pundiga ja veel laste nähes.no mida seal mõelda sau kanni neile voi vangi
l
7. märts 2016, 10:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
libu kana/ 7. märts 2016, 10:51
debiilik oled w? kas juba odini sõdalasi nii palju eestis`? taun
a
aii, kui naljakas nimi sul, aga pole minu asi, mida vanemad lapsele nimeks panevad )/ 7. märts 2016, 11:05
Kas taun on sinu hüüd- või vanemate poolt antud hellitusnimii?
n
Nimi sobib/ 7. märts 2016, 11:59
Ega mis teha kui nimi Debiilik.
t
to nimi sobib/ 7. märts 2016, 12:22
debiilik vastavalt libu kana diagnoosile ja temaga (tauniga) vaidlema on mõttetu tegevus
k
7. märts 2016, 10:41
Kasvatamata ja mõttetu noorus.
o
ongi / 7. märts 2016, 12:02
Aga ühiskond on sellisteks nad teinud.
m
mitte ühiskond,vaid meie armsa EL-i tolerandid./ 7. märts 2016, 20:20
Tõesti peab vist nende õiguslaste ribisi kurikaga lugema hakkama.

m
7. märts 2016, 10:33
Miks ei ole ära toodud ründajate nimed , rahvust ??? Just TAGATUD ANONÜÜMSUS ongi see , mis toidab kuritegevust . Selle mehe sõbrad , keda oma väikese poja ees peksti , aidake teda , ning tasuge peksjatele samaga . LÖÖGE NAD OIMETUKS !
R
.../ 7. märts 2016, 12:03
n
7. märts 2016, 10:42
nimed on kommides olemas.
m
Muhv/ 7. märts 2016, 10:43
Igasugu kodanikualgatus on ju nüüd põlu all !
Selmet keegi ka ei sekku .
a
7. märts 2016, 10:50
andras suits, margus laas, andres liivak.
6
6/ 7. märts 2016, 12:36
Valusad värdjad on need tatid ju, Andras Suits jagab uhkusega oma fbs veel seda artiklit.
p
Postimehes/ 7. märts 2016, 13:05
oli kirjas, et neid oli 2 ?
s
Sileaju/ 7. märts 2016, 22:25
Tänase seisuga on ta selle lingi juba ära koristanud oma lehelt. Andres Liivaku õigekirjaoskus on muidugi erakordselt kenijaalne :D uskumatu, kust sellised ajukääbikud välja tulevad, puht sportlikust huvist tahaks teada, KES on selliste vanemad?? Mõistus tõrgub uskumast, et normaalsetel vanematel võiks nii amööbid lapsed üles kasvada??
s
siin värdide nimed:/ 7. märts 2016, 12:41
Seistmeste uudise klipi alt: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak
i
ikka veel imestan/ 7. märts 2016, 10:24
varem oli ikka nii, et kui tüdrukud olid kambas, siis pätid ei tegutsenud, aga nüüd on mõned tüdrukud hullemad kui poisid. See on see naiste ja meeste võrdsus. Mis emad sellistest tüdrukutest saavad!
v
vihale ajab sihuke kommentaar!/ 7. märts 2016, 11:23
ah et mehed võivad olla tropid ja vägivaldsed, aga vaat naised! vaat need naised aga olgu puhta põllekesega ja vaadaku malbelt pealt! Tere hommikust!
Samamoodi ma võin vastu küsida, kuhu on džentelmenid kadunud? Oleks noormehed kõigepealt ise viisakad, austavad, kenad ja head - ei oleks ka naistel vaja ärbelda.
Lihtsalt ei ole enam au sees kasvatus ja head kombed, maailm on liiga kirjuks läinud, nii meestele kui naistele, mitte ainult naistele!!
s
7. märts 2016, 11:39
sa ei saanud ju kommentaarist aru.
e
eksole/ 7. märts 2016, 11:24
ja mis isad ometi sellistest peksjatest kasvavad!
ah, mis isad?? miks ainult naiste peale viitad? Iga tropp noormees on täpselt sama potentsiaalne isa. Veel hullem: need suudavad veel rohkem lapsi "toota", kui mõni tavalisem targem kodanik.
n
nimi/ 7. märts 2016, 14:01
ä
ära imesta,/ 7. märts 2016, 15:03
vaata kes on autoroolis,teevad meestelegi silmad ette.Kui vahele jäävad kasutatakse enesekaitsevahendeid, pisaraid või isegi küüsi mendi kallal.Ohh,aegu,ohh kombeid...
t
to ikka veel imestan/ 9. märts 2016, 01:26
Oli ka varem tüdrukute seas jõhkardeid, eriti vene tüdrukute seas.
l
7. märts 2016, 10:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vale arusaam/ 7. märts 2016, 10:42
Odinlased ei ole mitte kaklejad vaid nende missioon on ajendatud valitsuse saamatusest ja umbusaldamisest!
t
to vale arusaam/ 7. märts 2016, 11:14
Kas ei mäleta või, seni kuini pagulasi pole, nad kaitsevad rahvast POLITSEI ja VALITSEUSE eest. Nüüd ongi nii, proovigu politsei midagi ette võtta, saab pasunasse
t
to to vale arusaam/ 8. märts 2016, 02:46
Pagulasi ei ole ?
Kes need Vaos siis on ?
Tartusse tuli neid tõmmusid dets - jaan terve ports juurde.
k
Kuna/ 7. märts 2016, 10:12
...Eesti kohtumõistmine on tihti sisuliselt kannatanute üle irvitamine,siis pole selline asi üldse ime. See,et kohtunikud on ametis eluaegselt,on väga vale. Et neid reaalsusesse tagasi tuua,peaks ametiaeg olema max. 10 aastat. Siis ehk hakataks karistusi mõistma vastavalt kuriteo raskusele...
n
noh/ 7. märts 2016, 10:20
Kodutunde saates oli ka hea näide meie kohtumõistmisest. Peksja, piinaja ja mõnitaja, sai ainult tingimisi. Kui aga üks mees ronis üle aiavõrgu kaupluse territooriumile, kus olid prügikastid, võttis sealt kangi vorsti oma koerale, siis selline kuritegu on samavõrdse karistusega. Haige värk.
Eks pätid tunnevad, et ega nad karistada ei saa, eriti kui veel alaealised. Ja seetõttu ongi ülbed.
t
Tartlane/ 7. märts 2016, 10:12
No mis toimub. Kes järgmiseks lohmi saab? Lapseootel naine? TV3 uudistelõigus ütleb politseinik, et tegemist on sigadusega ja Tartu rahulik linn. Ei tasu sigasid solvata. Tegemist on jõhkra kuriteoga, mis on ohtlik inimese elule. Ja seda Tartu kesklinnas. Tuleb veel meelde Toomemägi, aastaid tagasi Annelinn. Selge see et kõike ette näha ei saa ja politsei ei saa ka iga nurga peal olla. Siin on suure "heateo" ära teinud riik, kes korrakaitseorganite ridasid on tühjendanud ja kelle karistusseadustik on vatist pehmem. Nendele kukkedele sooviks küll ranget karistust. Avalik huvi peaks ju olemas olema.
P
..../ 7. märts 2016, 10:24
Paljud kommentaatorid jällegi hädaldavad ,et Eeesti on politsei riik .Meenub paari aasta tagune sündmus ,kui Tallinna vabaõhu üritusel korda rikkunud päti vastu kasutas politsei koera.Suurem osa kommentaatoreid asus kohe päti poolele ja sõimas politseid ;mentideks; .Kummaline ,kas pole ......
j
just just/ 7. märts 2016, 11:15
Just just, ja odinlased lubas kaitsta politsei eest.
t
to/ 7. märts 2016, 11:43
Ongi politsei riik, selles mõttes, et tavakodanikud saavad iga tühise asja eest järjest räigemaid trahve, keeldusid ja käske mõeldakse välja aina uusi. Samas tõelised pätid tegutsevad absoluutselt karistamatult, sest tänavatel korrakaitsjad puuduvad. Neid "asendava" mingid kaamerad, mis loomulikult ei taga turvalisust tänavatel. Politsei võiks oma vähese ressursi suunata pättide ohjeldamisele.
k
7. märts 2016, 11:45
Koer lasti lihtsalt maaslamajale kallale.See on tase.
l
l./ 7. märts 2016, 12:01
Kaitse jumal Eesti rahvast o0dinlaste eest. Need sama targad. Noorodinlased.
K
.../ 7. märts 2016, 12:38
Kindlasti see pätt ;lihtsalt lamas maas; võttis päikest ei rikkunud korda ei ülbitsenud ei ropendanud ;Lihtsalt lamas maas; :-DDD
t
to I./ 8. märts 2016, 03:16
Kuule, palgaline, väga kohatu on sellises teemas oma räpast " tööd " teha.
t
Tolerast/ 7. märts 2016, 10:52
Eestis võib kõike teha, aga lapsi keelata ei tohil.
o
ohjahhh..../ 7. märts 2016, 10:10
jääb vaid loota, et saatus nende noortega vähe lahkem on ning nende lastele sellist katsumust teele ei saa, kus issile v emmele kolki antakse ja keegi isegi ei tee välja, et laps vaatab pealt... isa saab ehk terveks, kuid lapse hinge jäävad sügavad haavad ning eluaegne hirm suuremate inimhulkade ees, sest tal on surmani silme ees, kuidas tema suur ja tugev issi lihtsalt oimetuks peksti... ei ole enam kuskil ohutu... ei loe enam nahavärv ega kultuuriline kuuluvus - värdjad peksavad juba valimatult kõiki ja kõike... loodan, et see 3-4 aastane jäi vähemalt puutumata, kuigi ei imestaks enam ka selle üle, kui kamp teimelisi lihtsalt ka sellises vanuses põngerja peal oma jõudu katsub ning surnuks peksab... :( ... väga haige on see meie ühiskond... väga haige... :(
t
tartlane/ 7. märts 2016, 10:08
NÕUAN REAALSET VANGALKARISTUST! Kui kohus seda ei mõista, siis on minu õiglustunnet olematu õigussüsteemi poolt riivatud!
t
Tartu on aastakümneid olnud oma arutute / 7. märts 2016, 10:06
juhuslike inimeste peksmistega "bussijaama" pättide, Toomemäe pättide ja muude pätirühmade poolt täiesti omaette nähtus Eesti NSV .Kriminaalne traditsioon jätkub ?
a
Ainuke ülikool/ 7. märts 2016, 10:24
Toomemäe tapjate seas oli arvatavasti kellegi tähtsa isiku võsuke. Selles uudises on vist pigem tegemist lumpeni järeltulijatega ja seega saavad nad ka vast täie rauaga.

j
järva/ 7. märts 2016, 10:00
Ma tambiks selliseid umbes 5 tükki üksinda haiglavoodisse. Närakad suudavad vaid kambaga midagi teha, aga üksinda lasevad end täis.
j
jõgga/ 7. märts 2016, 10:13
Võta nüüd käed laua alt välja! Naine käskis sul nõud ja põrandad pesta, hakka peale!
t
to järva/ 7. märts 2016, 10:47
Arvad tõesti, et nendes tänavakampades mõnda korralikku kaklejat pole, nad teevad ju pidevalt trenni ja kui muidu jagu ei saa, virutab mõni selja tagant kõva esemega.
m
Mcs/ 7. märts 2016, 13:00
Trenni tegemiseks ei nimetata alkoholi pudeli tõstmist ja suitsu vms jura imemist.
m
mnjaa/ 7. märts 2016, 09:58
Alati selliseid asju lugedes mõtlen, et miks mulle kunagi selliseid kukkesid vastu ei satu. Võib-olla seepärast, et selline lühikese jutu mehe välimusega, 190cm pikk ja 110kg lihast ei näi neile kusikutele piisavalt ohutu välja, võib ise haiglasse sattuda, ja kahtlemata satukski.
n
7. märts 2016, 19:35
nii just, mu ligilähedaselt samasugune enesekaitsega tuttav poeg oma pisemaid pidevalt peksa saavad sõpru ka aitab. isegi turbad ei saa sageli pättidest jagu...
k
kriss/ 7. märts 2016, 09:55
Kohtus läheks irvitaks küll nende troppide üle. linnas sellised tatid tuleks puuri panna kuskile metsa
a
alex/ 7. märts 2016, 09:55
Mis nüüd ongi komme et ei sa artiklit lugeda??
e
ema/ 7. märts 2016, 09:50
Vamemad jätke rahule. Olen oma lastega sellest rääkinud ja kui kambas on üks kellel on mingi võim teiste üle lähevad teised kaasa ja taga järjele mõtlemata. Need noored arvavad ja teavad et neile ei tehta midagi, et las nad keelavad meid me lärmame ja sigatseme edasi. Rakvere Selver on samas seisus kui julged midagi neile noortele öelda ja neid vaadatagi, siis oodatakse välisukse juures ja saad sõimu ja mõnitamise ohvriks. Kurb sest need noored arvavad samuti et on maailma naba!!!!
t
Tallinlane/ 7. märts 2016, 10:47
Meie tulevased valijad ja valitsuse liikmed, omg.
E
***/ 7. märts 2016, 20:21
Ei jäta vanemaid rahule. Kui mul oleks kodus selline tropp (nii välimuselt, kui mõistuselt), siis paneksin end põlema. Kõik algab ikkagi kodust ja kasvatusest.
t
to ema/ 7. märts 2016, 20:26
mismoodi vanemad rahule jätta? kui nimed on kommentaariumides üleval, aga vennike julgeb FB kontol veel uhkustada, tähendab, et kodustelt mingit hukkamõistu ei tule, vaid silitatakse pead ja ollakse uhke oma võsukese üle
n
Naima/ 7. märts 2016, 09:43
Tuleb panna prügikasti kasti külge käe raudadega seisma need peksjad .Panna terveks päevaks seisma, nimi rinna peale rahva ette kõik need peksjad. Päevade kaupa ja politsei viigu ööseks kartsa,ehk siis tuleb mõistus pähe kui saavad tunda teiste inimeste pilkeid.Mis sünnib Tartu linnas käisin omal ajal seal koolis noored lõbutsesid jalutasime terve öö kesklinnas ,istusime nautiseme seda linna. Kui tulime Atlantise restoranist ikka võtsime natuke aga et keegi kamp tuli kuskilt kallale seda ei olnud.Alati tuldi appi teist inimest aitama. MIS TOIMUB PRAEGU KESKLINNAS ? 72-74 .a. oli kõik okei . Kena turvaline linn võisid ööotsa nautida linna,Toomemäel jalutada keegi ei tulnud kallale tüdrukule . See on see tänapäeva kasvatus ei hoolita teistest inimestest.
t
Täpselt sama mõte/ 7. märts 2016, 10:39
Vanasti seoti sellised häbiposti ja linnarahvas võis nende üle omakohut rakendada.
Praegu anatakse tingimisi või paigutatakse lühikeseks ajaks kõikide mugavustega Eurovanglasse.
t
TEADA/ 7. märts 2016, 09:42
hulgaadid kinni vanglasse kohe täna
v
vanaema/ 7. märts 2016, 09:37
Väga jõhker.Kui nüüd need nolgid karistamata jäävad,mis signaali see siis saadab.Juba teiste selliste hirmuks tuleb nad liistule tõmmata.

5
55/ 7. märts 2016, 09:36
küll on tore, et lugeda ei saa
ü
Üldse pole kindel,et aktsioonis pole osalenud Õhtulehe tegelasi,/ 7. märts 2016, 10:08
kust muidu saaks müüdava kirjatüki.
p
Pealtnägija/ 7. märts 2016, 11:29
Katrin Lust sekkuski peksmisse ja aitas pätid politseil kinni püüda. Katrin jooksis peksjatele järele ja teatas politseile kuhu Toomemäe poole and jooksevad ja millised on tundemärgid. Hiljem ta veenis peksjatega kaasas olnud tüdrukutel olla tunnistajateks. Kambajõmmidelt saadud nimed aitasid pätid kiirelt tabada.
k
Kah noor/ 7. märts 2016, 09:36
Praegu on veel noortekamp varsti aga noorte seltskond nagu hiljuti Tartus juhtus
j
jeleks/ 7. märts 2016, 09:35
Jah, aga see kamp vrdjaid peksjatest tattnokki saab tymitada ainult siin, kommentaariumis. Reaalses elus ei juhtu nendega mitte midagi... politsei viibutab enameitohi näppu, kohtunik ütleb oioioi ja aiaiai ja viibutab ka näppu, ning tattnokad möllavad edasi.
Tegelikult tuleks anda neile täie rauaga, et troppidel asi elu lõpuni meeles oleks. Ja kõigile sellest kambast.
a
Anonymous/ 7. märts 2016, 09:35
Nagu ma aru olen saanud on Tartus neegrite peksmine ja mõnitamine hea toon mis kedagi suurt ei häiri. Pole siis imestada kui sellised üllad tegelased lõpuks ka teistele kallale kargavad, kes neisse piisava aupaklikusega ei suhtu. Politsei ennetustöö pole eriti tasemel.
f
fakt/ 7. märts 2016, 09:55
eriline tola oled Anonymous, kas neegrite-vägistajate sallimine teeb pätid paremaks
oled vist ise ka üks sellest pätikambast
m
Marge/ 7. märts 2016, 09:35
See Andras Suits ise veel jagab seda artiklit oma Facebookis,. ja lausa kaks inimest veel LAIGIVAD seda. Mis krt teil toimub seal Tartus?!
m
Margele/ 7. märts 2016, 12:11
Mitte Tartus ainult .Tere tulemas Eestisse ,kus ametnikud ei liiguta ennast.Kedagi ei huvita ka.Kõigepealt tuleb ikka Toompea suunas vaadata ja küsida mis toimub?
i
igal oinal oma mihklipäev/ 7. märts 2016, 09:34
Tartu on piisavalt väike, et teada saada kes need pissipüksid olid. Varsti imbuvad nimed välja. Keegi ikka tunneb kedagi, kes tunneb nendest pissipükstest või kasvõi teab kedagi. Lõvikutsikad. Oleks heameelga appi läinud isale.
v
vot/ 7. märts 2016, 09:54
Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak
m
Me/ 7. märts 2016, 10:18
Jubedad tüübid! Just vaatasin fb. Kuidas sellised siia ilma tekivad.... Väga kahju,et eestis selliseid noori on.
t
Tublid!!!!!/ 7. märts 2016, 09:28
Kui politsei ei viitsi tegeleda(istuvad rohkem tee ääres ja kasseerivad liiklus rikkujaid),tuleb omakohus appi võtta!
t
turva/ 7. märts 2016, 09:23
Norimise peale mitmekesi peksta üht ja see siis seda enesekaitseks nimetada? Te noored saate nüüd mõnuga! Rikkusite selle "enesekaitsega" oma elu kuni lõpuni ära" Paras teiesugustele! Tulen nautima kohtuprotsessi ja tulen vaikselt irvitama teie üle!
m
manfred/ 7. märts 2016, 10:34
Kohtus lõpeb asi maksimaalselt aastaga tingimisi. Halvimal juhul võivad tüübid nädalaks kinni sattuda.
p
pessimist/ 7. märts 2016, 13:26
Kardan, et reaalselt ei istu nad kinni päevagi! Senimaani postitavad FBsse ja uhkustavad oma tegevuse üle. Meie kohtusüsteem karistab pisirikkujaid, mitte selliseid kaake. Homme saavad neilt juba uued molli ja juhuslikke pealesattujaid ei pruugi siis olla, seega jääb ka karistus tulemata.

r
rait/ 7. märts 2016, 09:22
Need tatinohikud on kitsekari-halenaljakad!Pundis oksad laiali,üksinda nagu peded.
v
VIHA/ 7. märts 2016, 09:20
Ma loodan, et kogu see kamp saab seal 5 aastat vanglat,
Kas või sellepärast et ei suuda oma sõpru tagasi hoida,
Ja rusikamehed 10 aastat, Ja loodan, et neid pekstaks seal sama moodi igapäev.
Nädalavahetuseti olen Tartu Vanalinnas ringi jalutanud, üks parimad kohti lihtsalt olemiseks,
Linna nime määrijad,
Mõistus ja M**ni pikkus pole enda teha
r
reku/ 7. märts 2016, 09:13
"HEAD" lapsed, need kasvasid vitsata
n
7. märts 2016, 09:20
need kasvasid isa rusika all
n
ninnu nännu/ 7. märts 2016, 09:29
lapsed ise on ju head. ainult nende teod on halvad.
j
jh/ 7. märts 2016, 09:35
rusika, karjumise ning omapead logelemisega.
ü
7. märts 2016, 10:15
üks asi on rusikas, teine aga vits. Last ei tohi lüüa, küll aga karistamine vitsaga on hoopis teine asi.
Neid aetakse kogu aeg segi.
m
mis selle vitsaga vehkida,/ 7. märts 2016, 11:35
kui sa last kasvatanud pole. Kui sa sõnadega pole suutnud asju selgeks teha, siis vitsaga nagu hilja nüpeldada. Kasvata lapsi ikka esimesest päevast, siis ei pea hiljem vigade parandust tegema.
Kas te tõesti arvate, et vanglad on täis mehi, keda lapsena liigselt hellitatud? Loomulikult pole see nii. Seal on need, kes ainult vägivalda näinud ongi.
k
kl/ 7. märts 2016, 15:39
Normaalsete inimeste jaoks pole loomulikult vahet löömisel ja vitsaga karistamisel. Just karistatud lastest tulevad sellised pätid.
n
nojah / 7. märts 2016, 09:07
l
Leo Lailõug/ 7. märts 2016, 09:16
Noored on meie tulevik ja nendele peavadki kehtima vabakasvatuse põhimõtted.
Tulevik ongi nende päralt kelledel on raha , sest raha on võim ja võimus peitub jõud.
e
Egas/ 7. märts 2016, 09:04
imestada polegi midagi etkorda pole .Vaadake milline see ülem vaher ja minister pevkur on !Mis korda siin saab olla.
v
vanglad/ 7. märts 2016, 09:04
peaks olema nagu vanasti, 12-16 tundi tööd ja miinimum toit. Ei kohvipause ega suvepuhkusi nagu peder. EL soosib. Siis ei igatseks sinna keegi.
m
Mm/ 7. märts 2016, 09:03
Ma ei saa aru, mis Odini sõdalastest jutt käib? Kus nad Tartus kambakesi valvet peavad? Sa hoia oma mokk maas selle koha pealt, sest kui nemad oleks seda madinat pealt näinud, oleks pereisal see keretäis kindlasti saamata jäänud ja tatikad oleks korrale kutsutud ja kästud prûgi ûkshaaval konteinerisse tagasi tõsta!
a
Ants/ 7. märts 2016, 13:39
Nad jõid Ristiisas õlut parasjagu koosoleku sildi all. =)
t
tundub nagu/ 7. märts 2016, 18:32
odinlased on esimese kõmu peale puhkama jäänud mis vahet palju migrante on formaalselt praegu ka on kui lubati korda tagada siis ajagu välja ennast just keskused
r
raun/ 7. märts 2016, 20:28
Jajah. Vahva seltskond see Odini Sõdalaste punt! Eriline turvatunne tekkis, kui paar nädalat tagasi Zavood'i pubi ees mingid pekinäod kukkusid välisüliõpilastega tüli norima ning molli pidid ka saama kõik kohal olnud eestlased, kes seda mõttetut tõmbemist maha üritasid rahustada. "Kes on meiega ja kes on meie vastu? Kes vastu, taome ka ära!" Asjaosalised välisüliõpilased olid äärmiselt rahumeelsed. Keegi ei vajanud kaitset nende võõrkeelse kõnelemise eest - just see, mille pärast need oinad tõmblema hakkasin ning kuulutasid, et nemad on Odini sõdalased. Vanasti kutsuti neid ikka ossideks... Paraku täpselt samasugused jorsid nagu need, kes reedese juhtumi peategelased on.
r
Raun/ 7. märts 2016, 20:32
Jajah. Vahva seltskond see Odini Sõdalaste punt! Eriline turvatunne tekkis, kui paar nädalat tagasi Zavood'i pubi ees mingid pekinäod kukkusid välisüliõpilastega tüli norima ning molli pidid ka saama kõik kohal olnud eestlased, kes seda mõttetut tõmbemist maha üritasid rahustada. "Kes on meiega ja kes on meie vastu? Kes vastu, taome ka ära!" Asjaosalised välisüliõpilased olid äärmiselt rahumeelsed. Keegi ei vajanud kaitset nende võõrkeelse kõnelemise eest - just see, mille pärast need oinad tõmblema hakkasin ning kuulutasid, et nemad on Odini sõdalased. Vanasti kutsuti neid ikka ossideks... Paraku täpselt samasugused jorsid nagu need, kes reedese juhtumi peategelased on.
g
GR/ 7. märts 2016, 09:02
Väga hea, et nimed siit läbi jooksevad. Kõik nimed peaksid läbi jooksma! Siis tulevane tööandja teab, keda vältida palkamast. Olles ise otsinud uusi töötajaid, googeldan kõik läbi ja sellise taustaga inimeste cv-d lendavad kohe prügikasti.

r
rein/ 7. märts 2016, 09:00
sõdalased ae, omasid tümitatakse
c
Carmen/ 7. märts 2016, 09:00
Andres Liivak ju vana pätt,juba mitu korda kinni istunud !!!
v
Vastik gäng/ 7. märts 2016, 08:57
See kamp on kõige hullem asi, mis Tartus viimastel aastatel olnud, mingi 60 matsiline punt on ja väga julmuritest tüübid. Eriti ohtlikud, miks ometi politsei pole selle jamaga ammu tegelenud
p
Politsei/ 7. märts 2016, 08:57
peaks jälle kumminuiad kasutusele võtma ja hirmu taaskehtestama!
p
7. märts 2016, 08:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
suu kinni, pajuk/ 7. märts 2016, 09:12
kas odinlased peavad nüüd politsei ja turvameeste asemel igal pool korda pidama või?
kui pätid on teada siis küllap ka tulevad, ega siin teisiti enam korda majja ei saa kui omakohut tehes (aga vaikselt ja arukalt, paluks)
t
To pajokk/ 7. märts 2016, 09:22
Mis need odinlased antud hetkel asjasse puutuvad?! Kas nad peaksid ka SELLE politsei tegemata töö ära tegema? Huvitav, mille kuradi eest nad siis maksumaksja taskust üldse palka saavad - illegalidest kurjategijate mahitamise eest või?!?
Odinlased tekkisid ju tühimiku täiteks viletsusvalitsuse ja sellelele alluva jõustruktuuride
mannetusele - kaitstakse ja tolereeritakse kõiki peale põliselanikest kodanikkonna. Ok: regitreerigem ja tunnustagem neid, kui kodanikualgatuse korras tekinud korrakaitseüksust, andkem neile volitused ja vahendid ja pole probleemi.
Tegelikult tuleks just sinusuguste, multikultiper.ode ja kõikvõimalike "isakestega" Narva jõest rääkida: pika käiega punti tõmmata ja Narva kosest allavett aidaa... Meri on õnneks ka suurema reostusega toime tulnud - tuleb ka sellega.
k
kuule tibla/ 7. märts 2016, 14:01
..kõige suurem provokaator oledki sina momendil...
s
Sigrid/ 7. märts 2016, 08:48
Vaadates nende tüüpide fb kontosid,siis pole imestada nende käitumise üle.Poiste ajumaht on sama suur,kui õllepudeli kork!
r
random/ 7. märts 2016, 09:34
Pigem ikka kükakil mannatera suurune.
s
Sigridile/ 7. märts 2016, 16:16
Vähenda ikka, vähenda.
p
pätile tuld/ 7. märts 2016, 08:47
tulirelva tuleb hakata enesekaitseks kaasas kandma ja kui miskit tõsist on,kohe tina anda.mul pohh kui kinni lähen,ikka parem kui lasen ennast vigaseks tampida.
g
gfgf/ 7. märts 2016, 08:44
k
KARISTAMATUS/ 7. märts 2016, 10:26
muud midagi.Tasapisi kasvatatakse uusi orje.

METSAVEND / 7. märts 2016, 08:41
See klounide paraad on tulemuseks ja tagajärg ,kuna noortel on ainult öigused ja mitte kohustused .Arvatakse ,et nemad on elu edasi viijad igas möttes ,sest praegusele valitsusele on noored vajalikud ,et saada olla valitud ja jätkuvalt kehtestada diktatuuri rollotamise ja ärmatamise jaoks .Sellised kes ei austa endast vanemaid saab paika panna ainult jäigalt ,sest ei alluta ka politseile .Huvitav oleks teada kuidas reageeriksid need samad peksjad kui neile anda korralik keretäis söltumata sellest ,et vägivalla vastu ei minda vägivallaga .Selline avalik peksmine on tegelikult jätk detsembris Tartus toimunud Toomel toimunud intsidendile kus väidetavad üliöpilased peksid enesekaitseks löptulemusena inimese surnuks .Selliste klounide jutt enesekaitsest on loll jutt ,siiski kuluks nende endiga suhelda analoogselt .Need noored kuked arvavad ,et nemad korraldavad elu ja lisaks arvavad ,et tüdrukute ees saab töestada enda olematut vöimekust .Selline kukekeste tegevus on ebanoormaalne ja vajab karistamist ,sest kahjuks ühekaupa on need samad peksjad abitud klounid .
p
P.K./ 7. märts 2016, 16:35
Enamus noori siiski ei käi õigustest hoolimata linna peal inimesi peksmas. Seega selline üldistus ei ole üldiselt pädev. Konkreetne juhtum - erakordselt jälk ja ühiskonda riivav. Kuid samamoodi on enamus noori sellest šokeeritud samamoodi nagu sina.
k
7. märts 2016, 08:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kanepile/ 7. märts 2016, 08:44
Aga muidugi, siis jäävad sellised asjad ära. Kanep ei tekita agressiivsust.
k
Kas psühhoosidest oled midagi kuulnud?/ 7. märts 2016, 09:19
t
to kas psühoosidest.../ 7. märts 2016, 10:02
mis, mis, mis. Kes kus ?
k
kuule kanep/ 7. märts 2016, 09:17
võiksid mõelda, mida välja ütled. Pole need kanepi tegelased midagi rahulikud. Kahjuks kui parasjagu kanepi laksu all pole, on täielikud friigid ja psühhopaadid, kes valmis järgmise laksu nimel kasvõi lähedasele kallale tulema.
s
Selgub/ 7. märts 2016, 08:35
et linnaelanikud peavad näitama kus pätid on ja siis tuleb politsei ja võtab nad kinni.pärast selgub,et pätid on mõne tõusikmatsi lapsed ja mingit karistust ei järgnegi.Vaat nüüd oleks vaja olnud Odini sõdalasi kes oleks pätid kohapeal korralikult läbi tümitanud.Politsei on meil ainult selleks,et riigile trahve taga ajada.
k
K./ 7. märts 2016, 08:46
r
riina/ 7. märts 2016, 08:48
Ja täitsa õigus sain hiljuti trahvi et unustasin ID-kaardi koju.
r
rainz/ 7. märts 2016, 08:35
kui selle peksasaanud mehe tervis on väheke paranenud siis sõbrad ja sugulased kokku ja omakohtule roheline tuli! Selline vabakasvatus peab saama korralikult karistatud-kõik peksjad!
a
adu/ 7. märts 2016, 10:05
Selle pundi jaoks peaks Tallinnast paar bussi teele saatma. Kukkedele paar sutsakat anaali ka, et teaks kuidas vanglas olema hakkab.
t
to adu/ 7. märts 2016, 17:34
ei, anaal oleks neile liiga hea karistus, sest ma arvan, et nad hoopisiki naudiks seda :)
w
www/ 7. märts 2016, 08:32
Osaliselt ka seepärast et paljudel kauplustel ei ole turvakaameraid, mis filmiksid ustest väljaspool olevat olukorda. Kuna on seadusandlikud piirangud, et tuleb ette hoiatada jne jne..
ä
äri mees/ 7. märts 2016, 08:56
Ei ole vist erilist probleemi kui paigaldad oma kaupluse esise valvamiseks kaamera. Paljud loodavad pigem turvafirmade peale. Ise paigaldasin kaamerad ja lõpetasin turvadega lepingu kui üks sissemurdmine kaunis kahtlane turvameeste osaluse maiguga oli.
a
azza/ 7. märts 2016, 08:30
Kui riik peab noorukit 16 aastasena küllalt küpseks,et osaleda valimistel siis peaks 16 aastast saama võtta ka kriminaalvastutusele ja tehtud tegude eest reaalselt trellide taha saata ilma igasuguseid ealisi eripärasid arvesse võtmata.Samas võiksid kohalikud Odini sõdalased sellised nagadekambad kaubanduskeskustest ja nende lähedusest koju kupatada - nii mõnigi juhmus jààks tegemata
l
lootus/ 7. märts 2016, 08:57
see laste valimistele lubamine ilmselt seadustab varsti nii kanepi kui ka prostitutsiooni.
n
naiivikule/ 7. märts 2016, 08:58
riik ei pea küll keadgi küpseks. riik tahab võimalikult palju ja lolle valijaid.
n
nonii/ 7. märts 2016, 13:18
Sellised nimed siis olla neil uroodidel: ANDRAS SUITS, MARGUS LAAS, ANDRES LIIVAK.
Üks neist väärakatest veel uhkustab facebooki lehel oma teoga
https://www.facebook.com/HR.Vanaisa?fref=ts
n
Nimed ja Rahvus/ 7. märts 2016, 08:30
kindlasti kõigi ajalehtede esilehele.Kõik ravikulud ja hüvitused nende vägimeeste(pa.sknääride) vanematelt.Imelik ,et ei olnud julgeid sinna sekkuma ja aitama lapsevanemat.
u
udu/ 7. märts 2016, 08:50
Eii , eiii isegi kiri pättidest u d u s t a t a k s e ,et viimati keegi tunneb kellegi ära ja oskab siis eemal olla nendest pättide kogunemiskohtadest ... ikka kindlasti u d u s t a da artikkel !
u
ud/ 7. märts 2016, 16:33
Kogunemiskoht Kaubahalli treppide peal ennem piljardiklubi.Suitsukonid, kusehais ja pudelikillud.
m
Mina/ 7. märts 2016, 08:26
Tv3 Seitsmeste uudiste klipi all on välja toodud sellised nimed: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak.
Vaadates, et üks nendest isikutest on antud uudise linki jaganud, tunneb vist tehtu üle uhkustki.

s
suslik/ 7. märts 2016, 08:24
Omakohus pole lahendus aga selliste tegude eest võiks taastada kunagise füüsilise karistusviis... Raeplatsil võiks vitsa anda ja no nii korralikult ikka. Kui kuu aega istuda ei saa siis vast jääb meelde...
t
to susli/ 7. märts 2016, 08:29
Vabakasvatuse (kasvatamatuse) viljad. Kui juba sõnakuulmaule lapselegi ei tohi vitsu anda ega noomidagi, kes siis täiskasvanud nuhtlema hakkaks? See ju olek päti inimõiguste räige ahistamin!
m
Mati/ 7. märts 2016, 11:17
Kui sa ei tea, mida tähendab sõna "vabakasvatus", ära igaks juhuks sõna võta.
t
tiit/ 7. märts 2016, 08:53
Tunnen ka Koerus politseinikku kellel meeldis jalgadega maaslamajat peksta.
j
jah/ 7. märts 2016, 12:22
No vot mis siis lastelt oodata.Eluke Eestis on kahjuks selline.
a
A7X/ 7. märts 2016, 08:24
Nimed pättidest avalikuks! Nende isikupuutumatus pole püha.
s
seitsmesed uudised klipi alt/ 7. märts 2016, 08:53
Seistmeste uudise klipi alt: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak.
p
Pets/ 7. märts 2016, 10:32
Facebooki piltide jargi ütleks küll, et koik ajuinvaliidid. Alkarid ja rottidest ambaalid oma rõvedate lõustadega.
o
ott/ 7. märts 2016, 08:22
selline 10 korda hullem kuridegu,kui mõni narko kuritegu.
n
7. märts 2016, 08:16
m
Mina/ 7. märts 2016, 08:28
Seistmeste uudise klipi alt: Andras Suits, Margus Laas, Andres Liivak.
c
Carmen/ 7. märts 2016, 08:57
No seda Andres Liivakut tean,ta varemgi juba kinni istunud varguste ja muude pättuste pärast.Sealt polegi midagi head oodata.
n
no pole ju palju,/ 7. märts 2016, 10:17
kui sellisel tegijal jalaluud pooleks murda,teist korda vaevalt,et kellelegi kallale kipub.
Püüdke vend ja ta saatjad kinni,selili,päkk kõnniteele ja üks hüpe peale ja tehtud.
r
raivo/ 7. märts 2016, 08:13
Karistamatus on viinud selleni.
m
memm :S / 7. märts 2016, 08:36
Õige. Kõik algab sellest, et nunnutame lapsi, lapsi ei tohi karistada. Ja lõpuks ongi neil karistamatuse tunne. Lastele soovitatakse karistuseks määrata TV-keeld või arvuti kasutamise keeld, kas tõesti arvatakse, et kui neist saavad sellised 14-20-aastased teismelised, siis sellised keelud enam hirmutavad neid. Kui ikka väike laps ei saa õigel ajal õiglast karistust, siis lõpuks selleni jõutaksegi nagu antud loos. Oleks õigel ajal saanud paar korda vitsaga, siis saaks aru, et kui teed teisele haiget, saad ise sama vastu. Ps. Ärge lugege välja, et pooldan peksmist, nii see ei ole, pooldan karistust, mis vastab süüteole ehk kui selline 3-6-aastane lasiteaias ikka teisele rusikatega kallale läheb siis esimene kord on põhjalik vestlus ja kui selline asi juhtub teist korda siis on kodus õiglane karistus paar laksu, et saaks aru, et nii nagu temal on valus on ka teisel valus. Lisaks sellele muidugi rääkimine ja selgitamine, et miks just selline karistus oli. Teine aspekt on see, et kas meie inimesed on tõesti nii ükskõiksed, inimest pekstakse ja keegi vahele ei lähe, kui ikka kolm-neli turskemat meest oleks neid peksjaid seni kinni hoidnud, kuni politsei saabub, siis ei oleks mitte midagi sellist juhtuda saanud. Ma ei taha uskuda, et läheduses ei olnud meesterahvaid sellises käidavas kohas ja sellisel kellaajal. Tegelikult oleks isegi naised sellega hakkama saanud, kui 3-4 naist oleks selle pekstava ümber ringi moodustanud vot siis mina oleks tõesti tahtnud näha kas need "mehepojad" oleks hakanud ka neid naisi peksma. Loodetavasti saavad õiglase karistuse ja lisaks sellele peaks ajakirjanus avaldama nende peksjate pildid koos nimedega. Kui südametu peab ikka olema, et kambakesi peksta ühte maaslamavat kaitsetut inimest. Lapsest on muidugi kahju, trauma kogu eluks, nähes seda, kuidas kamp mehi peksavad tema isa ja keegi isegi ei aita. Siinkohal kiitus sellele naisele, kes tegeles poisiga seni kuni tuli politsei, vähemalt üks südamega inimene, kes hoolis lapsest.
v
vastupidi/ 7. märts 2016, 09:50
karistamine viib karistamiseni ... julmus sünnitab julmust.
Minu lapsepõlves oli kaks võõrasisa ja mõlemad tapeti.
Kurjategijate vihkamine ei tekitanud minus rõõmu ega positiivset tuleviku pilti.
Vihakmine sünnitas vihkamist ... seal hulgas kõigi inimeste vastu ... protsessi käigus sai minust range-õiguskuulekas-halastamatu sisejulgeoleku töötaja. Kättemaks ei ole õigustus - sellega karistad sa iseennast.
Nüüd on olukord rahunenud ... kümmekond aastat tagasi tegin riigiametniku tööst ennast priiks ... ja leidsin Jumala ning rahu.
Eelkõige iseendas - sinust endast algab ka ülejäänud maailm - sina määrad selle kvaliteedi, kogu oma osalusega.
s
siin oli vist tegu ema suguelundi marutõbiga,/ 7. märts 2016, 10:24
andke andeks aga nii see tundub olevat.
k
Kristiina/ 7. märts 2016, 13:18
Füüsilise karistamise ohvrina(tahtsin 5aastasena väinuna kuna ei jõudnud palju käia koju ja hakkasin nõudma) ütlen,et õigem oleks 14-17a. tatid lehte lüüa nimede ja piltidega. See murrab paljud. Lihttööl hakkavad kahetsema ja/või loovad oma äri mõnes vähem prestiises vallas. Nälga ei jää.
r
rahvuslane/ 7. märts 2016, 15:25
Sul ei tohiks küll midagi kahetseda olla. Vihkamine viis sind sisejulgeolekusse, st. õigele teele.
ä
Ära õigusta laste peksmist/ 7. märts 2016, 15:31
Lööma lähevad just sellised lapsed, keda on julmalt või siis vähem julmalt löödud. Lisaks on nad ilma jäänud emaarmastusest. Sa tegelikult pooldad peksmist ja selliste Tartu ründajate kasvu, kui õigustad füüsilist vägivallatsemist laste kallal. Hellitatud, armastatud, hoitud lapsed, kellel on turvalised piirid (see ei tähenda füüsilist karistamist), ei tõsta kunagi siin elus kellegi vastu kätt.
k
KÜLL VARSTI KUULETE/ 7. märts 2016, 08:00
TARTU Linnavalitsus räägib :::Et kõige Turvalisem linn üle eesti ???
KUIDAS INIMEST JALGADEGA PEKSTAKSE ---KUI SELLISTE
LÖÖKIDE TAGAJÄRG --VÕIB OLLA SANDIKS JÄÄMINE::
KUS KODUS ----OM SELLISED ÜLES KASVANUD ???
IGAL JUHUL -----KUI NÜÜD EI KARISTATA ---USKUGE MIND :::
TÕPRAD ---SAAVAD OMA KÕVA KERETÄIE --- JUBA ENNE KOHUT KÄTTE ,,
KÜLL KANNATANU ---SÕBRAD SELLE KIIRESTI ÄRA TEEVAD .:::
VOT POLE SIIN TARTU KESKLINNAS MUUD ......KUI TOOME OIDINI
VÕITLEJAD TÄNAVALE:::: KUI ISA PEKSTAKSE JALGADEGA
OMA LAPSE SILME ALL:: !
KARISTAB NEID TÕPRAID -SELLE -"""VÄIKSE LAPSE ISA SÕBRAD::SUGULASED --TÖÖKAASLASED:: ???
l
Lugupeetud kommenteerija!/ 7. märts 2016, 10:27
Olge nii kena ja kirjutage väikeste tähtedega.
Tihti on Teie kommentaarides palju õigeid märkusi, aga suurte tähtedega kirjutamine teeb kommentaari lugemise raskeks. Pealegi loetakse suurte tähtedega kirjutamist karjumiseks, aga nagu teada - vaikne jutt kostab kaugemale. Aitäh!
Vana venelane
i
Ints/ 7. märts 2016, 13:06
Õige!!! Ega muu ei aita, kui neile õppetund anda!!!
l
liisu/ 7. märts 2016, 07:12
surmanuhtlus nendele koige parem karistus
l
Liisule./ 7. märts 2016, 07:40
Kas nüüd kohe surmanuhtlus, aga kõva peks ei teeks küll paha!
e
ei/ 7. märts 2016, 08:21
l
liisu/ 7. märts 2016, 08:43
kui see aitab siis palun vaga
L
:S/ 7. märts 2016, 08:44
Lõpeta ära, vanemad ei vastuta selle eest. Täpselt nagu sina ei vastuta selle eest mida sinu vanemad teevad, või mida sinu vend-õde teevad. Ka ühe korraliku perekonna lapsed võivad olla ääretult erinevad, ühest saab pätt ja teine on korralik eeskujulik kodanik. Kui sinu laps tulevikus kellegi hambad kurku lööb, siis saad aru, et sina ei saa sinna midagi parata; sina ei käi temaga 24/7 kaasas ja peale 16-eluaastat vastutab inimene ikka täielikult ise oma tegude eest. Sa võid kodus kasvatada ja õpetada parimas vaimus, paraku 70% määrab isiksus, ühiksond ja sõpruskond. Ei ole enam ajad, kus laps oli kodu peegel. Need olid 40-50 aastat tagasi, kui laps oli oma kodu nägu. Nüüd on lapsed ühiskonna nägu, sest meedia kajastab kõike ja laps/noor võtab sealt üle täpselt selle, mis talle meeldib.
Tihtipeale vanemad ise on õnnetud ja kurvad, et neil selline laps peres on aga teha ei saa midagi. Selliseid, kes teadlikult veel laste pätitegudele kaasa kiidavad on ikka väga vähe.
ü
üldjuhul / 7. märts 2016, 09:20
kasvab pätt ikka pätist vanema lapsest ja tavaliselt ülirikkast või ülivaesest olemusest....neid seob seemiski,,mil ühine nimetaja ahnus.
j
j.s./ 7. märts 2016, 09:34
Kas nüüd on moeasjaks netikommentaariumis "karjuda" ja teksti sisse suvalisi kirjavahemärke toppida?
v
vt/ 7. märts 2016, 10:26
ma olen ka seda kirjapilti varem näinud. aga kuna kõik suhtuvad temasse heatahtlikult, siis arvan, et ainult mina ei tea, miks see inimene nii kirjutab ja teised teavad.
et äkki on tal nägemispuue, et suuri tähti on kergem näha või misiganes asi, et ta ei saa kasutada väiksemat kirja.
v
Vastutavad küll/ 7. märts 2016, 11:57
Olen nõus, et pätitegudele kaasa ei kiideta, aga lastega ka ei tegeleta - ei tunta huvi, kes on ta sõbrad, kus ta käib ja kellega suhtleb. Peaasi, et endal rahu majas ja vaikne mugav olla kuni pauk käib - ning siis on õigustusi oi kui palju, sest ikka on keegi teine süüdi.
t
to vt/ 7. märts 2016, 12:04
Ta on ise ju mitmes kohas vastanud, et on invaliid ja kirjutamine takistatud. Nii et poleks vaja temaga pahandada - see pole tema enda valik.
i
Ints/ 7. märts 2016, 13:05
idikatele ei aita midagi... Ja tulevikus on nad kellegi lapse isad jne... Päris jube...
i
Ints/ 7. märts 2016, 13:06
idikatele ei aita midagi... Ja tulevikus on nad kellegi lapse isad jne... Päris jube...
s
sellised isad/ 8. märts 2016, 11:25
kes kaheaastaseid kasulapsi poolsurnuks peksavad

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee