Eesti uudised

Soome nõuab elatisraha karmilt sisse, Eestis vaata ise, kuidas saad

Liis Vaksmann, 4. märts 2016, 06:00

135 KOMMENTAARI

a
aab/ 5. märts 2016, 13:59
Kui naine on otsustanud lapse saada,ei ole enne lapse sündi partnerit sellest teavitanud. Siis on ta ise selle valiku teinud ja peaks ka ise vastutama.
s
5. märts 2016, 22:53
Sorry aga ma ei saa su m6ttes aru. Kui naine on otsustanud lapse saada
ä
ära/ 5. märts 2016, 06:48
Hakkab tüütama see odavate naiste hala, vanasti kutsuti selliseid väljaspool abielu lapsi saanuid üksikemasid li,s lapsega... nüüd on neist ho...dest mingid kangelasemad tehtud, ärge ajage oma jalgu igaühe ees laiali, siis pole vaja pärast kerjata ja vinguda...
m
Merike/ 5. märts 2016, 08:38
Ära hakkab tüütama see litsmeeste hala. Ärge toppige oma tilli igale poole, siis pole vaja elatist maksta! Kui kahe inimese lolluse eest vastutab üks, siis ta ongi kangelane.
3
365/ 5. märts 2016, 16:34
kui te ise oma jalgu laiali ei ajaks, siis me oma tilli sinna ka ei topiks.
1
16,34/ 6. märts 2016, 13:10
ei pea oma tilli igale poole toppima, kus aga laiali on. Jäta see üks kord topimata ja elu nagu lill. Või topi mehi, ka lill, ei pea vastikute naistega tegemist tegema ega saa ka vastikuid lapsi.
e
eesti mees on oma arengult/ 6. märts 2016, 20:49
v
Vanaema/ 4. märts 2016, 20:54
Elatisraha sissenõudmine isadelt aktsepteeritav. Oma lapse kasvatuses tuleb osaleda, ka materiaalse poole pealt., mis igati õiglane. Nüüd ootan pikisilmi seadust, mis kohustab emasid lubama oma lapsel isaga kohtuda. Eesti riigis on täiesti jabur olukord, kus puuduvad seaduslikud meetmed, mis kutsuks emad korrale. Isa rahad laekuvad aga ema kasutab last kättemaksuks ega luba ei isaga, ei vanaemaga, ei isapoolsete sugulastega kokku. Kannatajaks on laps, kes ei saa aru, miks ta isa ei näe. Soomes ei tule selline olukord kõne allagi!!! Ema kaotaks hooldusõiguse.
Niisiis. Seaduseloojatel uus väljakutse ja tegutseda tuleks võimalikult kiiresti.
r
Rix/ 4. märts 2016, 20:03
Soomes on ametlik elatisraha miinimum 150-€ ja selle maksab enamus ka probleemideta ära!!!
h
hr. Talse/ 5. märts 2016, 04:27
Eesti on oluliselt jõukam koht ja meil on 215 miinimum.
a
aga/ 7. märts 2016, 00:22
ei maksta pea üldse, isegi 10 mitte
e
Ei ole selle vastu midagi,/ 4. märts 2016, 17:43
Et anda oma pojale päris korralik kopikas iga kuu. Annan kyll ja otse tema pangaarvele aga mitte kunagi pole talle isegi niipalju jäänud et telefonile 3-4 eur'i kõneaega laadida. Lapseema tööl ei käi lasi neegril veel yhe lapse teha aga see murjam nyyd kadund. Ja nii peangi mina oma väikse palgaga yleval pidama lisaks oma pojale veel kolme täiesti võõrast inimest sest majas juba uus neeger.
e
Ema./ 4. märts 2016, 20:32
Võta siis oma laps enda juurde,või kardad et pead raha raiskama tema peale ?
r
rahakott/ 5. märts 2016, 04:32
päris loll. hui ema nõus last isale andma. kopikas ei kuku enam ju. tuleb hoopis ise maksma hakata,. eestis on ju emad-isad võrdsed :)
k
Kahju, et naisena ei sündinud/ 4. märts 2016, 17:24
Hetkel saaks lastest ju hea äriprojekti teha muretuks ära elamiseks.
ä
4. märts 2016, 19:42
ära kobise siin,moslemimadrats.
e
eesti mees ei saa kohe muidu/ 4. märts 2016, 20:46
kui hakkab alati tshurkadest ja mustadest soiguma. alavaarsuskompleks on teil. enamus naisi abiellub ikka valgete meestega.
ä
4. märts 2016, 21:05
ära valeta,moslemimutt.sinusugust ära trööbatud kolhoosi seatalitajat ei taha ükski normaalne eesti mees.
s
sa motled neid kahte/ 5. märts 2016, 00:46
normaalset, kes eestis elavad ja juba teiste naistega abielus on, voi? enamus ei kolba kassi saba alla ka. kujuta jah ette, et sind on naised karjas tahtmas.
t
taevas kyll/ 5. märts 2016, 00:47
kui haritud sa tundud, millise erakordse keelekasutusega, kui harrasmehelik, toeline aadlimees:)
i
isad/ 4. märts 2016, 15:40
Mind huvitab,millal tekib Eestisse mõni tugev isade õigusi kaitsev meeste organisatsioon? Sest praegune MTÜ "Isad" ei kaitse küll isasid vaid on pigem repressiivse riigi ja feministide poolel ning korjab eurorahasid.
Millal isad tulevad tõrvikute ja raudvarrastega Toompeale? Kaua te, lugupeetud, eesti mehed ja isad, lasete ennast alandada ja peedistada? Kas te ei ole inimesed, et lasete ennast kaltsuna kohelda? Või pole teil julgust?
Iga mees, kes on teinud läbi nn kohtuliku elatisrahade protsessi, teab, milliste jätistena riik ja kohtud meid kohtlevad? Millal teil karikas täis saab?
e
ehheheee:))))/ 4. märts 2016, 16:06
Lähete Toompeale plakatitega "nõuame viljatut seksi!":)))))) Tea, kes teile seal seda andma hakkab? Pannakse riigikogu letti.
Kas sa muidu homonduse peale pole mõelnud? See on igavesti hea, seksi saab, lapsi mitte, elatised jäävad ära. Või siis vastavas poes on ka igatsugu mitte rasestuvad nukud müügil.
n
noo nii/ 4. märts 2016, 16:49
e
ehheheee:))))/ 4. märts 2016, 18:18
minu lapsed on toidetud ja kaetud ja koolitatud/koolitamisel. Ju siis nii soe ikka pole, kui saan oma elu ja perega hakkama. Seksi ja preskusid ei pea küll toompealt plakatiga nõudma. Oskan ise oma lastearvu ning sekselu reguleerida nii, et homoks ka hakkama ei pea.
Aga teile soovitan soojalt, kui te juba nii äpud olete!
m
Merike/ 4. märts 2016, 17:29
Kuule mees, mõtle kõigepealt, miks on sult kohtu kaudu vaja nõuda sinu enda lapse ülalpidamist!
d
df56/ 4. märts 2016, 17:30
täitsa minu mõtted ja probleem ei ole mitte ainult isades vaid üleüldse meeste õigustest ... üleüldse on selline tendents et kümmne naskaitse organisatsiooni vastu on ainult 1 meeste kaitse organisatsioon ,, üleüldse ,,naised ja lapsed saavad pidevalt õigusi juurde ja mehi surutakse järjest allapoole ... terve euroopa ,ameerika on naiste ülekaaluga,, elavad meestest kauem ja muutkui kaisevad ennast ..... .. eks süü on siin kahel poolel nii meestes ,kes iseennast ja teisi ei kaitse ja naistes kes ainult kasutavad mehi ära - teeme mehega lapse siis saab mehelt 18 aatat elatisraha välja pumbata !
s
4. märts 2016, 18:12
selle rahanatukese pärast (mida reeglina ei saagi), ei tehta küll nüüd lapsi. Mis rahast te küll jahute, kui pole ise maksnud. Kohe kindlasti pole sa sentigi maksnud, ega hakkagi maksma. Et milleks selline eksitav jutt ja hala?
Kui sa lapsi ei taha, ära tee, see on sinu õigus. Pead alati valmis olema, et mõni naine sünnitab, kui rasedaks jääb. Kui sina ta rasedaks teed, siis pead maksma.
Aga vanast peast? On jälle naised ja lapsed ülekäte, kui vanamehe eest ei hoolitse.
Poetagused on selliseid täis, kes pole peret loonud või sinna jäänud. Kellelgi pole neid tarvis. Loomulikult kooled varem, kui sul funktsioon puudub. Kui sul on lapsed-lapselapsed ja pere sinust sõltub, siis naljalt juba ei sure, tunned et oled vajalik ja eladki.
Aga sa tee ise oma organisatsioon ja MTÜ. Egas naised teile neid tegema hakka, ikka endale või lastele. Isegi kodututele on teinud, kuigi kollide seas valdavalt mehed. Kõik peab teile ette-taha ära tegema. Tehtud teile supiköögid ja saunad, aga sinna peaksid ikka ise kohale roomama. ei hakka sind keegi supikausiga mööda linna taga ajama. Keppi küsi toompealt või meestelt ja elu nagu lill.
m
millisest tohutust/ 5. märts 2016, 00:49
rahast jutt kaib, sellest onnetust 199 eurist kuus voi? mis raha sellelt eesti mehelt pumbata on, liisingautot ja laenuga ostetud korterit voi? oi kui armetud te olete, teile tehakse vagisi lapsi:) nagu lasteaed.
ä
ÄRGE VALETAGE!/ 4. märts 2016, 14:43
Töötute jms sissetulekut mitte omavate või alla miinimumi saavate meeste eest maksab lapsele elatisraha-toetust SOOME RIIK!
Mitte keegi pole Soomes tulnud selle peale, et korjata isadelt (kes pole ametlikult võimelised elatisraha maksma) ära autojuhiload, relvaload, represseerida kolmandaid isikuid (kes aitavad niisuguseid isasid) jne. Sellist inimvaenulikku poliitikat viljeletakse ainult EESTI VABARIIGIS!
m
Merike/ 4. märts 2016, 15:00
Aga mis siis, kui need ära korjata? Töötul ei ole ju niikuinii raha auto, relva, reismise jms jaoks, milleks talle load? Kui on, saab elatist maksta.
t
Töötul om aega reisida/ 4. märts 2016, 15:20
Tuleb just ära kasutada aeg ja mitte lasta jahti ja autot ära kõdineda, kui on uus auto langeb hind 10 000 aastas!!! Kas riik siis pärast vastutab???
a
aega temal on,/ 4. märts 2016, 16:10
aga raha pole ju, kui isegi lapsed nälga jäetud. Eks peab siis jahi ja auto ära müüma või annetama.

+
!! AGA KES:::MAKSAB???/ 4. märts 2016, 14:29
++ KUI MEES KÄIB___LÕBUMJAS JA MAKSAB%%% KORRALIKULT(:) AGA PÄRAST TULEB£££LÕBUEIT JA TAHAB$$$ IGA KUU???
a
ainult erakordselt loll mees/ 4. märts 2016, 15:37
kaib lobumajas ilma kummita.
e
Elatisraha Soomest/ 4. märts 2016, 14:28
Soome on igas mõttes meist arengus ees- valdavosa nende elanikkonnast mõistab ilma kohtu ja täituriteta, et paarisuhte lõpp ei tähenda vanemlike kohustuste lõppemist ja sestap osalevad nad ise-enesest mõistetavalt laste elus ka lahutusejärgselt mitte ei maksa pelgalt elatusraha. Samasuguse ise-enesestmõistetavusega lõpetab suur osa eesti mehi pärast paarisuhte lõppu igasuguse kommunikatsiooni lastega ikka ja jälle vihjates emade pahatahtlikkusele. Ykski ema ei ole oma lapsele vaenlane, kuid kui lapsega kohtumiseks seatakse tingimusi ja sellest saab vahend manipuleerimiseks, ei pea kõigega nõustuma. On raske mõista, et oma bioloogiline laps jäetakse ilma isegi elatisest ja samal ajal mängitakse superisa uue kaaslase lastele.... kuidagi äraspidine mõtteviis. Selles olukorras tuleb Soome riik appi ja katab 150eur ulatuses elatise eesti rongaisade eest. Selles riigis mitte ainult ei räägita laste huvide kaitsest vaid toimitakse nende nimel.
m
mees/ 4. märts 2016, 14:14
Juhuvahekorras tehtud laps pole mehe asi. See on puhtalt naise teema.
Mehel ei johtu juhuvahekorrast ühtegi (looduse poolset) probleemi. Probleem võib tekkida naisel...
See, et valged mehed on lasknud naiste poolse surve tulemusena endale megakohustused peale panna, on tegelt puhtalt meeste jobudus.
Kui valgel mehel oleks vähegi eneseaustust muudaks ta ühiskonna taas mõistuspäraseks. Aga valge mees on totaalne jobu ja sellistel jobudel pole tulevikku.
Valgele naisele ütleks niipalju, et läbi ajaloo on abieluvälist seksi halvaks tooniks ja ja naistele riskantseks lõbuks peetud. Ja seda põhjusega...
Mis aga abieludesse puutub, siis pere hoiab koos naine. Naisest sõltub, kas pere jääb kokku= on olemas või mitte.
l
loodame, et sa kunagi/ 4. märts 2016, 14:40
ei paljune - vaaraka geenid antakse edasi. ka mees peab vastutama oma tegude eest, kui last ei soovi, kasuta kondoomi. eriti kehtib see juhuslikus vahekorras. eesti mees on ikka idaeuroopa primitiiv, midagi pole oelda.
t
taevake/ 4. märts 2016, 15:01
ja sinusugune "prints" konnib ringi mooda eestimaad. loodame, et sa iialgi ei paljune. pole ime, et naised karjas laane-euroopa valgetele ja haritud meestele naiseks lahevad.
p
4. märts 2016, 17:29
printsile on kohane printsess. enamikule eesti emistele, kes peast on küll printsessid, pole vist printsi peris vaja või mis?
a
aga/ 4. märts 2016, 14:44
kes räägib siin juhuvahekorrast? Mees vahetas naisi vaid, mitte lapsi
A
Neh/ 4. märts 2016, 14:11
Aga mida teha sellise emaga?Sai minult 30000 eeki ja kadus nagu vits vette.Vahetas ära kontaktid ja ükski tema sugulane eestist infot ei andnud.Nüüd hilna aega avastasin, eesti.ee lehelt,et laps on soomes.Esitas ka elatis nõude kopsakale summale.Tekkis küsimus kuidas ta seda üldse teha saab,sest laps on viibinud juba soomes pea 7aastat.Seaduse järgi oleks pidanud tal olema luba.Ta ju varjas sõna otseses mõttes last minu eest. Nüüd kus olen mitmeid asutused läbi jooksnud ei jäägi muud üle ,kui kohtuse minna süüdistusega lapse röövis .Kõige hullem on see,et ok lähen kohtu nagu soovitati aga laps oli nii väike ,kui eestist ära viidi ja ta eimäletagi mind.Kuidas see mõik lapsele mõjub ja mis edasi.Avastasin mingi aeg,et emal fb konto .Kirjutasin ja koheslt oli koheselt plokiti,et temaga suhelda ei saaks.Proovisin ka teise kontoga aga enam ei näita teda aktiivsena. Ot sellised emmed meil siin eestis kes üle piiri lipanud ja üritavad head elu elada.Lasen jalga last sulle ei näita ja kõhi pappi.
j
4. märts 2016, 14:06
jah aga mis on soomes elatusraha? täpselt pool sellest mis reaalselt kulub lapsele. eestis on elatusraha nõuded sellised et kui see summa kahega korrutada siis laps peaks saama elada shampusega täidetud mullivannis ja sõita ringi Lamborghini viimase mudeliga. riietest ma ei räägigi. ebareaalne olukord tegelikult sest laps ei ole vägistamise tulemus enamalt jaolt aga üks osapooltest peab maksma kuningliku elu ja lambi läbustamise teisele. lisaks ülal pidama veel teise poole uued lapsed ja elukaaslased paraku.
n
naljakas/ 4. märts 2016, 14:42
et eksnaise kontile joudes muutub 199 euri, mis on alimentide miinimum, kohe tohutuks summaks, mille eest saab spaades aeleda ja guccimuccit osta. jube, milline rottt sa oled!
r
4. märts 2016, 14:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
4. märts 2016, 14:07
täpselt sarnaseid näiteid on eestis tuhandeid
e
eesti mees on/ 4. märts 2016, 14:47
nagu hale hadavares, kes naise yska nagu rotiloksu kolinal sisse kukub ja talle tehakse vagisi lapsi. krt, kaitu nagu mees, mitte ara hala. kui tegid lapse, vastutad, kui ei taha vastutada, kasutad kaitsevahendeid.
ä
ära kiunu!/ 4. märts 2016, 16:57
mine tööle! pole nii igav ja saavad teised ka elada! töö hoiab vormis ka muide!
a
aga sina mine p-sse/ 4. märts 2016, 19:14
hale rottmees. eestis kaivad pea koik naised tool. ja vormis on enamus ka, erinevalt meie ollekohtudega meestest.
m
mees30/ 4. märts 2016, 20:05
miks sa täpitähti ei kasuta? mingi kibestunud emasinimene iirimaalt raudselt,kel eesti keelne klaviatuur puudub.eesti mees ei tahagi sinusugust kolhoosi lüpsjast kalkunikitkujat,otsi võõrsilt omale must vai ja pea teda ülal.
o
oi kuidas halvustaks/ 4. märts 2016, 20:49
saa yle, et mul tapitahti ei ole. kindlasti on sinusuguseid mehi naised karjas tahtmas. ja seda mustade juttu void sa endale ju lohutuseks raakida kui sul nii suur alavaarsuskompleks on. kalkunikitkuja maiass.
m
mees30/ 4. märts 2016, 21:10
loodetavasti su must abikaasa annab sulle korralikult ja regulaarselt kolki,oled õite laiade lõugadega,pisike füüsiline noomitus ei teeks sulle kindlasti paha.
s
sa tunned/ 5. märts 2016, 00:53
paistab mustade meeste ees suurt alavaarsuskompleksi, et nood on voodis kovemad tegijad kui sa ise. saa ykskord aru, et enamus eestlannasid ei taha mustadest meestest midagi kuulda. et kui moistus naisest yle ei kai, siis annakjs keretaie. oite intelligentne mees oled, midagi pole oelda, sinusguuste parast igal aastal tuhat naist eestist ara abiellubki.
m
Merike/ 4. märts 2016, 14:21
Kui sa ei ole kindel, et tahad selle naisega paar olla, siis tõmba kumm otsa. Nii lihtne ongi.
k
4. märts 2016, 14:50
Kas see ongi sinu arvates lahendus? Kui sul targemat pole öelda, pole sult siit ka midagi otsida... Mina ole
m
Merike/ 4. märts 2016, 15:03
Jah, see on lahendus. Väga lihtne pealegi. Mee saab ise enda eest seisma, ei pea kartma, et pahad naised vägisi/salaja lapse teevad.
j
jube hale vend oled/ 4. märts 2016, 14:45
nagu alaealine, mitte paris mees. kui lapsi ei taha, siis kasutad kondoomi, vaesekene, voi sind pandi sundolukorda. lihtsalt oma monu oli sulle koige tahtsam. eesti mehed on ikka erakordselt ebamehelikud. - haledad rotid, kellele naised vagisi lapsi teevad.
k
kart 23/ 4. märts 2016, 13:40
mitte ühtegi teist maksuvõlglast ei poksta nii tugevalt kui elatisraha võlglast , see ajab juba maruvihaseks ja ikka pole rahaahned eided rahul .. nad on garanteerinud endale ülihea ja stabiilse sissetuleke . pool miinimumpalgast ,mis on alimentide miinimumsumma ja mis ületab juba
rahvapensioni määra , ületab toimetuleku määra ,, ja ikka vinguvad ... midagi tuleb ette võtta nende alimentide nõudjate vastu ,, sest liig on liig ja ükskord lõppeb ka vastaspoole kannatus .
ü
:)))))/ 4. märts 2016, 15:37
ülihea ja stabiilne sissetulek:)))
Tea, kust need võlglased siis tulevad, kui stabiilselt raha maksnud?
e
Ema./ 4. märts 2016, 13:13
Senikaua,kui võlgnikul on õigus iga paari aasta tagant uus firma asutada,see muidugi mõista kohe pereliikmete nimele panna ja jälle aastaid mustalt edasi tööd teha,ei muutu meil mitte midagi.Pole enam kusagile edasi võidelda ka.Prokurõri vastus selline et võlgnikul raske elu ja yhel päeval peaks ta maksma hakkama,kui tööle hakkab! Võlgnik,muide täitsa terve täiseas mees,kes aastaid ainult näkku irvitab sest meie seadused on selliste kasuks! Ja teadmiseks,last ei peida,isa ise ei tunne huvi ja ytleb et nii palju tõõd,pole aega lapse jaoks! Ja veel,kui see suurvõlgnik maksab mingi suvalise palju väiksema summa mõne kuu jooksul,siis põõrduda polegi kusagile,kõik see ametnike armee korrutab et vaadake,midagi on ju maksnud ja muud võlga ei arvestata,saaks ise ka nii et 200 eurost üüri maksaks 50 eurot,ytleks lihtsalt et mul ei ole,mis te arvate,mis siis saaks?
l
4. märts 2016, 13:58
laps üüri ei pea maksma! elatisraha on lapsele mõeldud raha ja seda üüri maksmiseks ei ole mõeldud. see raha on pool sellest mis kulub lapsele toidu,riiete ja huvialaringide maksmiseks.
e
Ema./ 4. märts 2016, 14:15
Tõin üüri näiteks,võin ka mõne teise sõnaga asendada,enamik saab aru,mida kirjutasin!

m
mm/ 4. märts 2016, 12:05
Emased ise enamalt jaolt ise süüdi.
n
naisuke/ 4. märts 2016, 12:16
Kust EMANE saab ISASE seemne?
e
emane/ 4. märts 2016, 12:42
ju otsustab, kas sünnitada või mitte, isasel pole sõnaõigust.
t
täpselt/ 4. märts 2016, 12:52
abort pole Eestis keelatud.
1
12,42/ 4. märts 2016, 12:59
no kui ta rasestatud on, siis sünnitabki. Mis siin imelikku on? Kas vihjad, et abort on raseduse ärahoidmise vahend? Ei see pole seda. Rasedus on juba käes ja naist retsitakse seest poolt.
No ühesõnaga, see pole argument, ükski mees ei laseks endaga midagi sellist teha. Seega on kumm või õigel ajal välja tõmbamine abordist igati ohutum.
õ
õigel ajal väljatümbamine????/ 4. märts 2016, 13:05
keskajas elad või?
kumm ja ainult kumm - ja tuleb seda ka osata õigel ajal kasutada!
mitte nii, et naine aga 100% vastutagu, söögu aga hormoone aastate kaupa ja riskigu veel suguhaigustega ka.
e
ei ela keskajas,/ 4. märts 2016, 15:03
üsna muredevaba elu elan tänu "keskajale" tänapäeval:) Arvan, et paarisrahvas võib vabalt seda meetodit kasutada. See toimib hästi oskavate ja võimeliste inimese puhul. Kui aga mees nagu on ja nagu pole, ei saa kummigi peale ja üks häda ajab teist taga, siis mõistagi pole temast tõmbajat. Aga selline ei saa ju kummiga ka ja muidu ka suht mõttetu seksida sellisega, nauding nagunii kaheldava väärtusega. Et mitte päris häbisse jätta neid, siis keskaja jutt ajab asja ära küll:)
Võõraga loomulikult AINULT kummiga, aga see siis nendele, kes tõesti võõrastega "suhtlevad".
n
.../ 4. märts 2016, 15:21
t
tavaliselt/ 4. märts 2016, 18:21
saab emane seemne ööklubist
e
ebatavaliselt/ 4. märts 2016, 20:32
siis peab ööklubi sinu järglastele elatist maksma või`?
A, miks sa muidu kummita ööklubis seksid? No ok, maksta sa ei suuda-taha ega saagi kunagi, aga surmahaigust ei karda või? Või juba on?
Kas karistad oma last seepärast, et su ema jättis abordi tegemata?
Ohh, seda ema küll, äkki arvas, et sust inimene saab, aga siis vist keeras ise ära. Selliste meeste emad pole ju ka päris normaalsed, on tahtnud mehele, aga saanud poja, siis valvavad, et poeg jumala pärast norm elu elada ei saaks.
u
Uus seadus ju võib olla./ 4. märts 2016, 11:57
Aga kas hakkab reaalselt toimima ka?Kahtlen.Nagu igatsugu muude seadustegagi.
Minu tuttav kaebas kunagi saamata jäänud töötasu eest töövaidluskomisjoni.Mõisteti töötasu välja.Läks aeg ja ei laekunud sentigi.Siis läks asi kohtusse.Mõisteti saamata raha kohtuotsusega välja.Nüüd on juba 10+ aastat möödas.Ja laekunud ei ole ikkagi mitte sentigi.
Karmidel 90-ndatel üks tööandja lollitas meid.Ikka palka ei maksnud,vaatamata lubadustele (homme,ülehomme jne.).Pöördusime siis tolleaegse allilma "alternatiivkohtu" poole.2 päeva pärast olid meil palgarahad käes.Ja "kohtukulud" kandis süüdlaneNing seda korralikult.Meie käest ei võetud sentigi.
n
NAINE/ 4. märts 2016, 11:43
Tegelikult enamatel juhtudel naised ise süüdi. Saadakse mingi mehega tuttavaks ja juba mõne kuu pärast titt valmis tehtud. Sa ju ei tunnegi inimest kellega hakkad nii vapralt kohe nö. pere looma ja pärast hakkabki see raha nõudmine.
n
no ja siis?/ 4. märts 2016, 12:01
Kui ema süüdi ja isa ka, siis laps ei taha süüa või???
Mis see süü siia puutub? Sul ka ema ja isa süüdi sinu eostamises-sünnitamises, aga süüa tahad ikka ju. Päris alasti ka kindlasti ei käi?
Seega pole süüdlase otsimisel mitte mingit mõtet. Igaüks vastutab oma osa eest ja moos. Ei ole tegelikult mehed naistest saamatumad, kuigi meie riigis meie rahvas üritab väita, et mehed on koomapatsiendid, kes ei saa ega TOHI vastutada enda eest.
a
Aga siis/ 4. märts 2016, 12:20
Kuidas nii on, et mõni laps tahab teistest lastest 20 korda rohkem süüa?
2
20x rohkem?/ 4. märts 2016, 12:45
kellest-millest rohkem? Need elatised pole küll nüüd nii suured, et ükski laps selle eest 60x päevas süüa saaks. Palju maksad siis? 4300? Või palju?
No kui rikkuritel on nii, siis see on hoopis teine teema, kui nad on nii kokku leppinud. Aga see pole tõesti meie teema.
k
küsimus/ 4. märts 2016, 12:48
on selles miks need naised on nõus kohe rasedaks jääma, mitte selles kes süüa tahab.
k
4. märts 2016, 13:05
küsimus on siiski selles, et inimene on sündinud ja teda vaja toita-katta.
Ka süüdlase leidmisel tahab ta ikka süüa. Või arvad, et on kaks tegijat ja kaks süüdlast, siis laps ei taha süüa? Mis teeme siis, hakkame lapsi tapma, et nad süüa ei tahaks, kuna kaks süüdlast on leitud ja kumbki ei tunnista oma süüd. Ema on süüdi, isa maksma ei pea, kui isa ka süüdi, siis ema ka kasvatama ei pea. Nii või.
Selge see, et mõlemad on vastutavad ja peavadki mõlemad vastutama.
Pole ju keeruline?
m
Merike/ 4. märts 2016, 14:24
Miks mehed on nõus kohe naisi rasedaks tegema? Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad. Ja koos vastutatavad.
t
to: NAINE/ 4. märts 2016, 12:10
Ja naine paneb ise seemne idanema?
m
miks mitte/ 4. märts 2016, 12:44
ega kunstseemendamist vägisi tehta, isegi maksma pead selle eest.
a
aga/ 4. märts 2016, 12:50
miks see naine laseb selle seemne idanema panna. Kas tõesti kõik naised on ära vägistatud?
t
to aga/ 4. märts 2016, 13:04
no aga miks see mees laseb siis oma seemne sisse? Kas tõesti kõik mehed on ära vägistatud?
Oi ajab vihale see, kui 100% süü naiste peale aetakse. Mehed aga jooksevad till püksist väljas ringi täiesti SÜÜDIMATULT! Nagu see oleks nende inimõigus ja eriti pärast, kui "ups" juhtub, siis on inimõigus ka ära põgeneda!
Krtmaivõi. Lapse kasvatamine on suur töö! Kui ei taha, siis vastuta!
t
to: NAINE/ 4. märts 2016, 12:19
Sa räägi ka nendest ENAMATEST JUHTUDEST, kus NAISED ISE tunnevad pikki aastaid meest, on isegi ISE abielus ja ikka need AMMUTUNTUD ISAD kadunud.
j
jaa/ 4. märts 2016, 12:51
erandeid loomulikult on.
m
Merike/ 4. märts 2016, 14:23
Just nimelt - on süüdi ja vastutab - oma elu, keha, aja ja rahaga. Aga täpselt sama palju süüdi olev mees millegipärast ei taha vastutada...
v
Vastutusvõimet tuleb kasvatada/ 4. märts 2016, 11:24
Isad peavad hakkama kord vastutama. Tore on muidugi lapsi teha ja mõelda, et nende üleskasvatamine on naiste mure. Saadavad eelmise naise "kuu peale", võtavad uue, teevad jälle lapsi ja ei huvita, mis eelmistest saanud. Kui ei suuda eelmisigi üles kasvatada, ärgu tehku vähemalt juurde. Kannatavad lapsed. kes peavad kasvama isata ja vaesuses.
h
hm/ 4. märts 2016, 11:00
Pettunud ja lahku jooksnud naised on kõige hullemad. Nende arust on kogu maailma hädade põhjuseks nende eksmees ja nii tasutakse kätte. Ja õigust jääb ülegi!
t
tasutakse kätte???/ 4. märts 2016, 12:03
Kui sinu laps tahab elada ja tahab süüa, siis on see ränk ja isiklik kättemaks sulle???
Ära aja pada!
t
teine pool/ 4. märts 2016, 12:22
Kui laps sünnitatakse naise poolt kas mehele kättemaksuks või mehe teadmata, siis see ON kättemaks. Ega ikka ei saa küll niimoodi, et naine otsustab ainuisikuliselt nii lapse kui mehe elu üle ja sunnib kõiki selle eest maksma.
Arvate et neid juhtumeid on vähe või? Rohkem kui arvata oskate.
t
to: 12.03/ 4. märts 2016, 12:22
Mis Sa räuskad? Süüa ja süüa, elus on muidki väärtusi, aga väärtushinnangud on kreenis, selles on kogu iva! Mõni laps saab 50 EURI , MÕNI TEINE aga peab saama 2000?
1
12,22/ 4. märts 2016, 12:55
tahan ja räuskan. Sest loll jutt see kättemaks ja muud väärtushinnangud. Sa võid neid teisi väärtusi anda, aga kui laps on paljas näljas, siis pole su väärtusliku hingelisusega mitte midagi peale hakata.
Kättemaksuks ei hakka ükski naine kohe meelega ja vägisi last sünnitavad.
Need lapsed ikka sünnivad pisut teisiti. Kahel inimesel tekkis tõmme, üks ei hoidnud ära, teine ka mitte ja nii see juhtus. Pole siin mitte mingit kättemaksu. Sa ise sõid jõid elasid lapsepõlves vaid kättemaksuks emale ja isale või? Ära aja naerma.
Keegi ei peagi kellegi üle otsustama, iga inimene peab oma lapse eest hoolitsema ja pole tema asi oma laps nälga otsustada. Kui sa üritad siin arvata, et ema juures kasvades laps on riiulis ja midagi ei söögi ja kui isa maksab, siis sööb ainult ema, aga laps ikka veel riiulis, siis pead sa teisi inimesi lihtsalt lolliks. Tead ju ise ka, et lapsena sõid-jõid kandsid riideid, mitte ei vaadanud riiulist, kuidas ema isa raha sööb.
m
Merike/ 4. märts 2016, 14:19
Mehel on täielik õigus till püksis hoida või kumm peale tõmmata. Nii ei saa ükski naine midagi kättemaksuks või mehe teadmata teha.
j
4. märts 2016, 20:11
ja teie,emasinimesed,võiksite ka vahelduseks rasestusvastaseid pille neelata,mitte jätma kogu vastutuse meeste kanda.
m
Merike/ 5. märts 2016, 08:42
Kogu vastutuse? Kas sa kasvatad üksi last ja naine ei maksa isegi elatist? Iga inimene vastutab enda eest ,see tähendab, et kaitseb ennast. Isegi kui naine neelab pille, ei pruugi need erinevatel põhjusetel mõjuda. Seega, mees, kui sa kindlalt last ei taha, kasuta igal juhul kondoomi. Ei pea närveerima, kas naine võtab pille ja kas need ikka toimivad.
s
sinu komm/ 4. märts 2016, 14:50
naitab, et eesti mees on lihtsalt seemendaja, ei muud. kahjuks on vanadekodud sinusuguseid mehi tais, keda keegi vaatamas ei kai, sest parematel aegadel lihtsalt kovatati ringi.
v
Venemaa / 4. märts 2016, 10:52
Hiljuti Venemaa televisioon näitas kuidas sealmaal asjad käivad võlglastega. Võlgniku telefoni positsioneeriti, leiti võlgnik ja temale kuuluv auto parklas ja ootati autoomaniku, täiturid oli kohe hakkamas, paberid, makseterminaal jne. valik oli kas leiad raha või auto teisaltatakse !
Teine aktsioon toimus lennujaamas, anti valida kas maksad võlad ja lendad puhkama või .....
l
Ljuuda/ 4. märts 2016, 11:07
Seal on kontroll kohe ukse taga kurikaga ja triikraud kõhu peale, pärast 10% abilistele ja väige suusexs
i
irw/ 4. märts 2016, 12:23
o
ober/ 4. märts 2016, 10:33
Igipõlised rahanäljas Klatsimoorid ,tehke ka midagi selleks et oma alimente saada inimlikumalt mitte kaikaid loopides võlgnikule,naised leidke lahendusi mis oleks kõigile ok,mitte ainult teile endile !!!
a
ab/ 4. märts 2016, 10:19
paistab, et selle elatisrahaga tahab poistekamp jälle paljudest muudest asjadest tähelepanu eemale tõmmata ja ajakirjandus jookseb nagu ketipini perrä!

e
Ei näe, mis uduses osas kirjutatud on/ 4. märts 2016, 10:14
Ma ei usu, et Soome tegeleks alimentide väljanõudmisega Eesti elanikult.
Soomes on asjad nii, et määratakse, kui palju isa maksma peab.
Kui isa on töötu või tema sissetulek on brotos alla 1092,00€, siis saab ta avalduse teha ja maksuvabastust paluda. Sel ajal maksab abiraha riik, mis 2016 on 154,77€ ja isa ei pea seda hiljem tagasi maksma. Kui isa tulud on väiksed, siis maksab riik juurde, et tugi ei jääks sellest 154,77 eurost väiksemaks.
Kui isa lihtsalt jätab talle määratud raha maksmata, siis peab ta selle taganjärghi ikkagi ära maksma. Maksuvõlglane satub "musta nimekirja", tal on mitmeid tökkeid näiteks laenude tegemisel jm.
j
jdzjB/ 4. märts 2016, 10:01
Meeletult kallutatud artikel. Soomes on ka seadused paigas lapse hoolduse kohta. Eestis puuduvad need sootuks. Kui Eesti saaks oma seaduaed korda muutuks ka siin asjad teiseks. Aga tundub, et keegi nenedega ei tegelegi
t
tõesti/ 4. märts 2016, 10:24
jutt käib koguaeg ainult rahast. Need samad lapsed kuulevad koguaeg raha, raha, raha ....vähe vähe Lapsed on muutunud kaubaks...ema ja isa vahel ja vahendajaks-soosijaks on riik. Kohutav!
v
vaata,/ 4. märts 2016, 13:29
kui sööki ja riideid rahata saaks, siis ei räägiks keegi rahast. Praegu aga on nagu on, ning raha on üsnagi tähtis meie elus.
A
?/ 4. märts 2016, 09:49
Aga kui lapse ema elab lapsega Eestis.ja Alimendid on Välja nõutud ajal kus lapse isa elas ka Eestis.Siis kuidas toimida kui lapse isa võtab uue naise teeb talle lapsed ja pageb soome et mitte Eestis elavale lapsele alimente maksta? Kas edasi peab läbi Justiitsministeeriumi asju ajama?
A
?/ 4. märts 2016, 09:49
Aga kui lapse ema elab lapsega Eestis.ja Alimendid on Välja nõutud ajal kus lapse isa elas ka Eestis.Siis kuidas toimida kui lapse isa võtab uue naise teeb talle lapsed ja pageb soome et mitte Eestis elavale lapsele alimente maksta? Kas edasi peab läbi Justiitsministeeriumi asju ajama?
h
Hmmmm/ 4. märts 2016, 09:02
Eksitav pealkiri. Ka Eesti elatisraha ja muude kohtutäituri nõuete korral arestitakse pangaarve(d). Muidugi Eestis jääb elatisraha nõude korral võlgnikule kätte 215.- eurot ja arvata on see ei ahvatle võlgnikku ausalt ja ametlikult tööd tegema.
k
Kärgpere/ 4. märts 2016, 08:57
Summ, summ, summ, olen Mesimumm, summ, summ, summ, kül mul om suur m...!
i
irw/ 4. märts 2016, 09:49
aa riigi kontorirotid kommivad?
i
irw/ 4. märts 2016, 09:51
ehe näide headest õhtulehe tavadest.
m
mnjah/ 4. märts 2016, 08:40
t
tu U/ 4. märts 2016, 08:13
no raha on meil nüüd küll ja küll, lihtsalt kõik läheb korruptantide taskusse.

k
KKK/ 4. märts 2016, 08:01
Alustaks äkki sellest, et hakkaks elatisraha kasutama ka vastavaks otstarbeks. Enamus kellele seda makstakse ei tee suurt midagi lapse heaolu tagamiseks, eelkõige kulutatakse raha enda peale ja kui üle jääb siis vaatab mis lapsega saab. Nähtud küll neid elatisraha nõudjaid. On kindlasti ka korralike inimesi kes kasutabki seda selleks milleks see raha on ettenähtud, aga enamus siiski mitte ja seega ma ei näe ka põhjust miks peaks keegi kellegile seda maksma. Kõigepealt tuleks ära tõestada et see raha läheb õige asja peale.
t
tigekala/ 4. märts 2016, 08:47
kas sa ise ka aru saad, millest räägid? mine vaata lasteasjade hindu poes, riided ei ole kuigi palju odavamad täiskasvanute omadest. jalanõudest ja välisriietest ei tasu rääkidagi, ise saad odavmalt hakkama, aga laps tahab õues ikka mürada ja mängida ka. lasteaiamaks on nt Tartus 63 eurot ja sellele lisandub toiduraha. igakuine makse on 100 eurot, lisaks kulutused eluasemele, ravimitele, mänguasjadele, hobiharidusele. teatrikülastused, õppesõidud, sünnipäevad. ühel kuul kutsuti mu last kuuele sünnipäevale! üks sünnipäevakink on keskeltläbi 10 eurot. kuidas sa ütled lapsele, et ei, mul ei ole raha sind sünnipäevale saata, ei saa sõpradega mängima? esimestele sünnipäevadele lubades ei oska ka ju ette näha, kui palju neid kutseid veel sisse on sadamas. ja ei ole tegemist sünnipäevadega, kuhu terve klass on kutsutud, ongi head sõbrad.
jube palju kraageldakse selle pärast, et last kasvatav vanem ei kuluta elatist sihipäraselt. aga võta laps enda kasvatada siis! kui laps on näljas ja paljas ja ei saa õiglast osa pereeelarvest, siis on ilmselgelt tegemist lapse väärkohtlemisega, anna asi kohtusse! kui ära tõestad, et laps elab puuduses, siis muudetakse raudselt lapse elukohta ja hooldusõigust. millegipärast selliseid kohtukeisse ei ole kuskil, siis on kõik vingujad uuesti kivi all, kui esitada mustvalgel eelarve, mida lastekasvatamine tänapäeval maksab.
s
Sa, tigekala, oled ju/ 4. märts 2016, 09:00
enda arvates vähemalt keskmisel tasemel eestlane? Kindlasti arvad nii. Kui just mitte enamgi. No mine ja nõua siis keskmist Eesti palka, kui just mitte enamgi. Loomulikult peab teine lapsevanem ka oma panusega aitama. Mis sest hinnast siin veel siis korrutada? Lihtsam on võrrelda raha odavnemisega.
t
to: tigekala/ 4. märts 2016, 12:25
Kuidas siis õnnetuses sandiksjäänud lapsevanemad oma lastele hirmkalleid ebavajalikke FIRMAKAID saavad? Surevad koos lastega? Või mida tegema peaksid, kui töövõimetus on kuus 180???
t
to: 09.00/ 4. märts 2016, 12:27
No tigekala on ilmne eliit, kes ei tea reaalsest elust midagi. Sealt hakkabki lasteaiakapriis ja nõrgemata/ vaesemate alavääristamine.
ÕIGE OLEKS 6.7 aastasele avada konto,,, ----KUI JUBA .. LAPS KÄIB KOOLIS ::/ 4. märts 2016, 09:29
1:: TULEB LAPSELE TEHA PANGA KAART ,ON LAPSEL OMA RAHA KOGUDA;;; ,, JA SEE MAKSMISE LUGU ---- KOOS LAPSE ISAGA SELGEKS TEHA,,, ,,, ((( IKKA EMAGA KOOS ---VÕTATE RAHA RANGA ARVELT::!
ET SINU ISA ---KANNAB JUST SINULE--- KOOLI-- RAHA ,,,JUST SINU
PANGA KONTO ARVELE
2:: KKK --LE :::::---RÄÄGID ÕIGET JUTTU-- EGA ISA EI PEAKS TOITMA ---UUTE MEESTE LAST::??? :::
((( NB ! MINA ENSV---KOHTU OTSUSEGA ___ MAKSIN VENE AJAL --- EKS --NAISELE 25 % SUUREST KAEVANDUDE PALGAST! ! !
: NO ---MAKSIN 10 RÄNKA AASTAT --KAEVANDUSES TÖÖTADES ENSV --AJAL ALIMENDID KÕIK ÄRA--OMA UUED LAPSED KA TAHTSID TOITA ;:: SIIS EI AIDANUD --KA MAA ALLA PUGEMINE ,,,LAPS OLI PASSIS::
2:: JA KUI ALIMENDID TÜTRELE MAKSTUD ! HELISTAB SIIS TÜTRE EMA ISALE--- VÄHEMALT ISA -- IKKA TÄNATI ))) -
--AGA ARVAKE SIIS ---- MIS ÜLBE NAINE MINULE --KUI TÜTRE ISALE ÜTLES !:::
2:: SINU MAKSTUD SUURED ALIMENDID --LÄKSID AGA ---KOLME LAPSE KASVATAMISEKS ! SUU JÄI KA LAHTI ??? ---MINU NAINE OLI TEISE MEHE JUURES JA VOODIS AMMU--- JA --ÜKS LAPS OLI MEHEL ENDAL,,
t
Tead?/ 4. märts 2016, 09:43
Mina ei viitsi sellist segast karjumist läbi lugeda. Kuni sa normaalselt kirjutama ei õpi, saadki huupi miinuseid. Olgu su jutt kui tark tahes, karjuda pole viisakas.
KUULE .. TEAD .????/ 4. märts 2016, 09:57
MINA VIITSIN KÜLL LUUBIGA SINU JUTU LÄBI LUGEDA ! !,,NAGU
KURADI KIRBU SITTA--- AJA LUUBIGA TAGA:::
TARGUTAN SIIN OMA LASTE KAITSEKS JA LASTE NIMEL ---JA ÕPETAKS TEID KA
KUIDAS IKKA LASTENI KÕIK SEE ISA RAHA JÕUAB::
KUULE .. TEAD .????/ 4. märts 2016, 09:57
MINA VIITSIN KÜLL LUUBIGA SINU JUTU LÄBI LUGEDA ! !,,NAGU
KURADI KIRBU SITTA--- AJA LUUBIGA TAGA:::
TARGUTAN SIIN OMA LASTE KAITSEKS JA LASTE NIMEL ---JA ÕPETAKS TEID KA
KUIDAS IKKA LASTENI KÕIK SEE ISA RAHA JÕUAB::
k
KAS JURRAPÄEVAL(:)(:)(=)/ 4. märts 2016, 11:09
LABSED RAHA SAAVAD=== KUI RIIK EI !!!LASE......
v
4. märts 2016, 11:44
Vaata sel klaviatuuril on selline nupp nagu Ctrl, üldjuhul vasakul all nurgas. Pane üks sõrm sellele nupule ja hoia all, samal ajal keri hiire rattakest, saad pildi suuremaks või väiksemaks, vastavalt vajadusele. Luupi ei peagi kasutama :)
Kuid sinu suurte tähtedega teksti on tõesti väga ebamugav lugeda.
Alimentidest - kui on kahtlusi raha õige kasutamise suhtes siis saab ju ka nii kokku leppida, et makstakse mingid konkreetsed arved, näiteks lapse huviringid või lasteaiatasud. Ja muideks, laps vajab peale taskuraha tunduvalt enam katust pea kohale, sooja tuba, elektrit, isegi internetti vajab laps rohkem kui emme, sest kahjuks tänapäeva koolis enam ilma kodust netti omamatta õppida ei saa.
h
heinz/ 4. märts 2016, 07:58
õhtuleht võiks omale enne asjad Soome suhtes selgeks teha, enne kui kirjutama hakkab. Milleks eksitada ebatõeste artiklitega rahvast. See artikkel ei vasta headele ajakirjandustavadele.
s
soome/ 4. märts 2016, 09:05
Soomes on miinium üle tuhande eur. Kas just miinium aga see summa peab inimene kätte saama. Kui arestiti konto siis see on 100% siis see on inimõiguste rikkumine. Kui saab juba seal tugevalt üle tuhande siis see võetakse ära. Selle inimesele oleks ikkagi jäänud pangakontole kusagil 1300 eur. Igal riigil on oma ettenähtud summa mis peab jääma inimesele. Eestis võetakse peaaegu kõik ära. ja inimesele ei jää elamiseks midagi.
ä
Ära lollita!/ 4. märts 2016, 09:45
No 1300 ei pea sulle ka Soomes kontole jääma. Kui ise tõlkida ei oska, küsi, teadjaid peaks jätkuma.
e
4. märts 2016, 10:35
eestis lokkab korruptsioon, igasugused täitanud täiturid võivad su vabalt paljaks varastada, JOKK skeemi alusel, isegi leivaraha ei jää kontole alles
i
Ivar/ 4. märts 2016, 07:51
Soomes nõutakse elatisraha sisse ainult juhul, kui eraldi elav vanem selle maksmisest pahatahtlikult kõrvale hoiab. Juhul kui eraldi elav vanem on kas töötu, või on ta sissetulek alla 1100€ kuus (päris täpselt summat praegu ei mäleta, võis olla isegi rohkem) maksab tema eest elatisraha riik, ning vastupidiselt siin levivale valeinfole seda mitte kunagi tagasi nõudma ei hakka. Soome riik ei võta ega nõua raha nendelt, kellel seda pole. Nendelt, aga kel on üritatakse kõikvõimalike maksude abil viimanegi kätte saada.
JA ÜLDSE SOOME SEADUSTEGA ---ME EESTIT EI SAAGI VÕRRELDA:::/ 4. märts 2016, 09:52
MEESTELE --PEAB SEADUSEGA SOOMES---- TÄPSELT KÄTTE JÄÄMA ---SUMMA ,,,""KES TÄNA -- MAKSAB SEADUSEGA LAPSELE RAHA ;;; JA IKKA JÄÄB MEHELE ---KA ISALE 1 OOO TASKU ;;
MITTE NAGU EESTI RIIK TÄNA SEADUSEGA TEEB :::( AUTO JA KALA PÜÜK,, JAHILUBA ---- JUHILUBA PEATADA::
VABA EESTI RIIK???????? 1:: SINA MEES SELLISES VAENULIKUS EESTIS OLED ÜMAR NULL::
2;; UUEST PERE LOOMISEST -- ÄRA KUNAGI MEES UNISTA --- ELAD 10+ AASTAT
MINGI PINGE ALL JA ---HOMME VIIAKSE KOHTU TÄITURIGA -VARA --ÄRA ,,KA AUTO,MAJA EEST,,, ,,KORTER ,,SUVILA---JÄRE ÄÄREST PAAT --MIS AGA EKS --NAINE KOHTULE ÜTLEB:::
VÕIVAD REINSALUD KOOS SINUGA --KÕIK MAHA RIIGI SEADUSEGA MÜÜA:! :
3:: 2016.---JA UUS MEESTE KÜÜDITAMINE EESTIS---- ALGAS --SM, REINSALU OTSUSEGA ----AGA OMA RIIGI---VALITSUS ,,LASTE KAITSE .,,KOOLID ..OMA VALLA VALITSUS ,, KOHALIK ---,OMAVALITSUS --- --- KÜLL LAPSI SUGUGI AIDATA ENAM EI TAHA? (((VÕI ON SEE RIIGIKORD NII MÄDA::
m
4. märts 2016, 07:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
isa -kes kõik maksis ära./ 4. märts 2016, 10:08
Mina pole oma tütart 20+ aastat üldse näinud ,,üks kord helistas.
Ja ka tütre ema --on üks kord helistanud 2012, jälle seda pensioni aastat nõudnud:
Kas selline on normaalne naine? --kellega tegelikult juba tehnikumis tutvusime-
ja nüüd teeb isa --just tütre jaoks ""võõras --isaks)
Kui palusin Tartus kokku saada ,oli kümme vastu väidet:
Need naised --pole õiged inimesed --kelle emad om mitme
mehega lapsed teinud !
kõik kolm tütart --eri meestega ja alimendid ka kolmelt mehelt:
e
ei saanud aru,/ 4. märts 2016, 11:53
miks sa ise ei helista, miks helistamist ootad?
Oled tütre vastu üsna mürgiselt häälestatud, lisaks veel tema õdede vastu ka, tahad pensioniaastat mitte kasvatamise eest ja aina imestad, miks sinuga kohtuda ei taheta.
Kolm last, kolmed alimendid loomulikult, kõik tahavad ühtviisi süüa.
Arvatavasti vähemasti üks neist juba täiskasvanu, seega on alimente kolmest vähem, ning alimentide määramine meie maal, ei tähenda nende saamist.
Lihtsalt võõra raha lugemise mõttes hea lugeda, ei rohkem.
k
karmid naljad/ 4. märts 2016, 07:45
Kuna meie oleme täna Soomest edukamad , siis võime enestele ka pehmemaid maandumisi lubada.
Meil on , mille üle uhkust tunda !
u
U./ 4. märts 2016, 07:21
Ainult vahe on selles, et Eestil ja Soomel on vahe. Seal on raha, kuid siin pole.
n
naisuke/ 4. märts 2016, 12:15
Loogiline. Aga meil tehakse seadusi, mis ei vääri midagi, ja seega ei saa ka midagi. See elatisraha on utoopiline. Mõni laps kasvab kahe vanemaga, kus mõlemad saavad miinimumpalka( Loe: ka kõrgharidusega!), teises peres on mõlemad vanemad töövõimetud( Los: said avariis vigastada), kolmandas on emal 6 last viie mehega, mõni laps saab toitjakaotust( Loe: suht olematu) ja neljandas peab isa maksma ulmelist tasu. Kuidas mõni laps nii palju vajab? Pigem ikka emad, isad (nõudjad) või seadus lünklikud...
Nii ei saa olla, et midagi maapealse mõtlemisega läbi ei mõelda.
Teine näide: töövõimetud ja see UUS seadus, mis tulekul- töövõime oma... Ei otsa ega äärt, ja midagi head sealt tulla ei saagi.
p
Poo/ 5. märts 2016, 09:17
Võrdne elatis lastele? See oleks sinu pakkumine?
Siis peaks kõikidele inimestele siin Eestis ka võrdne palk olema, et ka kõikidel ikka võrdne summa igakuiseks kulutamiseks oleks. Hoopis see on utoopiline!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee