Eesti uudised

Venemaa väljaanne: Baltimaade vallutamine ei käi nii lihtsalt, kui arvatakse ning Venemaa agressiooni oht Baltimaade vastu on seega vähetõenäoline

Sander Silm, 28. veebruar 2016 11:11

194 KOMMENTAARI

j
ja/ 26. märts 2019 23:26
m
mu vanaisa/ 26. märts 2019 23:26
s
su ema gei / 26. märts 2019 23:25
stalin ja ta vunts ei tee meie vastu midagi
a
1. märts 2016 00:02
aru ei saa,kust kohast eriti noortel selline hirm venemaa ees.tänapäeva tehnoloogiatega ei ole Venemaale meid(Baltikumi) cendi eest ka vaja(pigem vastupidi).need tohlakad poliitikud ei oska oma asju mõistusega ajada,siis ajavad inimesed omavahel karvupidi kokku ja ise kusikud peidavad ennast selle taha.miks inimesed käitute kui lambad,kannatajad oleme igal-juhul ju me ise.las need ennast upitanud juhtideks siis annavad omavahel minna nii et hambad lendavad! ehk oleks aeg proovidagi neist targem olla!!!!????
k
Kuul/ 1. märts 2016 02:43
Oled sa siis nüüd liiga noor ja veel roheline või liiga vana ja seniilne.
Milleks oli Stalinil Baltikumi vaja? Ning mida on Putin nsvliidu lagunemise kohta öelnud.
s
stalinil ei olnud meie aegseid relvi/ 1. märts 2016 10:39
tema nn.orelid olid alles esimesed. Kui Putin taastab Tsaari-Venemaa,poleks vast suurel ja rikkal Eston iel selle kohta kedagi MÖLISEDA / hr. Priit Hõbemagi on selle termini aus väljaütleja / .
Estonie saab end vabalt tunda kahe ookeani vahel.Alaskast Alabamani .
p
Püha Juuli/ 28. veebruar 2016 22:19
No mida artilklit? Uinutamas ja rahustamas? Niikaua kuni karu teispool piiri magab veel, tuleb valvas olla! Ei tasu alahinnata venelast! Venesõjaväes käinud teavad, et venelane lööb massiga...
a
aga meie vastame kisaga/ 29. veebruar 2016 17:15
vabastame oma Siberi ja Kaug-Põhja. Teeme priiks Altai ja Amuuri. meie oleme vägevad'
Tuletage meelde neid hästimaskeerunud sõdureid,keda silmaga ei nähtudki.
Need teevad pisitillukesele naabrile poole tunniga 1 :0 ära ,isegi Krossikene ep jõua kärkida
m
Marks/ 28. veebruar 2016 20:53
Ei taha mina esitatud väiteid ümber lükata. Aga arvestades et venelasel on inimmassi rohkem kui meil laskemoona ,ningsellest massist pole tal kahju. Seega ennustamine tulutu töö,kui jamaks läheb on kiired olukorrale vastavad otsused olulised. Eks me näe.
p
prooton/ 28. veebruar 2016 20:48
Eestist nüüd Londonit küll pommitamas ei käidud. Lennati Saaremaalt Berliini pommitama ja see eestlane oli Endel Puussepp. Ja seda õnnestus vaid mõni kord teha.
n
neutron to: 20:48/ 28. veebruar 2016 23:25
Saaremaa EI OLE siis sinu arvates EESTI? Lennati ikka küll Londonisse!
t
to: 20:48/ 28. veebruar 2016 23:33
Kirjutati ju, et Venemaa kaugpommijad startisid Venemaalt ja pommitasid Süürias! Venemaa kaugpommitajad tiirutavad Hispaania ja Portugali ning Inglismaa lähistel, USA ja Kanada lähistel.... Uuri, kui KAUGELE võivad kaasaegsed pommitajad lennata pommitama!
t
to: 20:48/ 28. veebruar 2016 23:33
Kirjutati ju, et Venemaa kaugpommijad startisid Venemaalt ja pommitasid Süürias! Venemaa kaugpommitajad tiirutavad Hispaania ja Portugali ning Inglismaa lähistel, USA ja Kanada lähistel.... Uuri, kui KAUGELE võivad kaasaegsed pommitajad lennata pommitama!
s
soomlasi mindi küll Eestist pommitama/ 29. veebruar 2016 14:15
novembrist 1939 kuni märtsini 1940.
t
Tõehetkemees/ 28. veebruar 2016 20:45
r
rüükse neh/ 29. veebruar 2016 17:16
HEIL HEIL HEIL ja teevad Blitzkriegi nii mis naks.

d
droon/ 28. veebruar 2016 20:29
Unustatakse droonid ja kosmoseluure. Kõik need tonnid rauda peab ka kohale liigutama, mis on ülihea sihtmärk.
Meil kroonus kindralid ütlesid otse, kui rünnatakse venet mitmest ilmakaarest on pizdets.
e
endine/ 28. veebruar 2016 19:50
See on juba palju reaalsem analüüs. Selge on tegelikult see, et Venemaa tankid võivad olla Tallinna all 60 tunniga, kui kõik laitmatult laabub, aga palju tõenäolisem on siiski, et see juhtub umbes 5 ööpäevaga, kui Eesti selle aja jooksul abi ei saa. See ei tähenda aga kaugeltki seda, et sõda oleks läbi ja Eesti vallutatud, lahingud jätkuksid ka ilma abita vähemalt 2-3 nädalat. Tõsi, palju kauemaks Eestil üksi võimu ei jätku ja tuleb alustada sissisõda.
Kui aga NATO otsustavalt reageerib, siis Venemaal ei õnnestu Eestit ära võtta mingil juhul. Kiputakse ära unustama, et NATO-l on võimekus rünnata Venemaad pea igast ilmakaarest, ja Venemaa peab sellele reageerima, mitte ei saa keskenduda ainult Baltikumile. Samuti kasutaks väga tõenäoliselt olukorda ära Ukraina ning asuks pealetungile ja Venemaa peaks ka sinna tähelepanu pöörama. Jne.
Mingid tüübid, kes on ilmselgelt trollid või on saanud teadmisi sõjapidamisest ainult filmide vahendusel, võiksid rahumeeli suu kinni hoida ja meid enda lollustest vabastada.
j
Johann plakso/ 30. mai 2016 20:50
Edgar savisar
VENEMAA sõda
putini baltiriiki
Moskva
Tank
Suvi
VENEMAA karu
Nato sõjateatus
Relvadjõud
Raket
Tuumaraket
Putin on lol
n
NATO õhuväe HÄVITAVATEST löökidest..../ 28. veebruar 2016 18:17
Kommenteerivad lasteaia putinlased mölisevad ainult selle põhjal, missugune sõjatehnika Eesti territooriumil on.... Väga meeldis artiklis, et venelased hakkavad ka ARU saama NATO ÕHULÖÖKIDEST! Ründelennukid, kaugpommitajad ja Apatš tüüpi lahingukopterid EI PEA asuma Eesti territooriumil, et RÜNNATA vene vägesid Eesti pinnal! Lasteaed tehku omale selgeks MITU TUHAT kilomeetrit on nende õhujõudude tegevusraadius! Palju viletsama tehnikaga rünnati juba Suure Isamasõja ajal EESTIST LONDONIT pommitama (üks lendur oli ka EESTLANE!). Miks praegu, palju parema tehnikaga ei saa LONDONIST rünnata pommitama EESTIS asuvaid vene vägesid...?
Aga veelgi ligemal on kasvõi Poola, Saksamaa, Prantsusmaa, Taani, Norra....jne hävitajad, pommitajad ja lahingukopterid, mis võivad rünnata laviinidena kasvõi IGA POOLE tunni tagant venelasi. Kas vene sõjaväe kolonnidest jääb selle 60 tunni jooksul veel midagi järele ka kui ainuüksi ÜKS Apatš või ründelennuk on sellise varustusega, et võib hävitada TANKIKOLONNI....? Missugused on venelaste KAOTUSED 50.....60 õhurünnaku korral...? Või pole maavägedel üldse vaja sekkuda, sest venelased on ainult õhulöökidega HÄVITATUD...? Liigutage oma ajusid, kui teil neid üldse on...! Ja kui Inglismaa ja Prantsusmaa lennukikandjad sisenevad ka veel Balti merele Tallinna alla Narva- Jõesuu ligidale...?
Mis saab siis Peterburist ja Pihkvast...? Lühidalt - 60 tunniga Eesti vallutamine on NAERUVÄÄRNE propagandistlik LOBA ja MÖLA - tegelikult seda EI JUHTU!
ä
äitäh!/ 28. veebruar 2016 18:31
Haruldaselt hea ja asjalik kommtntaar!
a
A/ 28. veebruar 2016 18:57
Suure Isamaasõja ajal rünnati Saaremaalt siiski Berliini ( Puusepp) .
d
don rabalendo/ 1. märts 2016 05:40
kurat küll,noored-Pusep(mitte Puusepp)startis Lenska alt ja ühe korra,Saaremaalt läsid teised neli-viis tretti ning siis olid lennukid otsas.
6
609/ 28. veebruar 2016 19:03
Aga miks ma arvan, et kui see jama peaks juhtuma siis toimub see palju kiiremini ja kohalikele väga valusalt. olete unustanu, et kui palju massi võib venemaa välja panna korraga ja ka selle olete unustanud, et neil on piisavalt kõike muud tehnika, et need apatsid kuu peale saata (mnja, ka neil on kaotusi ja suuri aga...)
e
Erak/ 28. veebruar 2016 19:38
Vaata 609...Kus juures ei ole. Viimane Sapat õppus ( kus oli just Eesti ,Läti ja Leedu vallutamine) tõi välja just selle, et üksi Eesti vallutamiseks on vaja miinimum 40 000 sõduri. Hetkel on välja panna loode ringonas 10 000 kuni 11 000 ja baltimere laevastik on hetkel alamehitus. Nii siis ,et saada täis oma arv, peavad nad kohale tooma nii kesk venemaalt ja mujalt juurde....See oleks miinimum aeg nii kaks nädalat või kuu.....Ja see koondumine juba ei jääks märkamata nii meile kui ka NATO-e. Siis nagu ei ole enam suurt kasu tehnika ülekaalust....Selleks ajaks on vast ka siin pool tehnika ülekaal
s
sid/ 28. veebruar 2016 20:10
Teletorni te sibulad juba korra käisite kiibitsemas. Kuidas oli? Kas oli ilus torn?
e
Erak/ 28. veebruar 2016 20:12
40 000 on venelaste oma hinnang, ju nad siis on lollimad kui sina
a
aga Teletorni all julges tankidele ja kindral Dudajevile vastu minna taavi rõivas ise kohe/ 29. veebruar 2016 14:20
seda teab iga RE liige une pealt,et kallased ja ansipid ja merid ja mägid ja ligid ja rulled ja.......ja kõõrutasid vabaduse hümne Eestist kaugel .
Loll Savisaar ja Väljas koos Rüütliga olid platsis ja meie,eeeestlased,röögime neid sõimata sellep ärast. See väärib sõimu iga silpi,sest Teletorni kaitsjad ei vaadanud rahvuse poole .Keele poole ka mitte .nad olid kui üks mees sõbraliku naabri vastu.
Neil polnud vahet,oled sa venelane või eestlane,setu või kohvilähker .
n
NATO õhuväe HÄVITAVATEST löökidest..../ 28. veebruar 2016 18:17
Kommenteerivad lasteaia putinlased mölisevad ainult selle põhjal, missugune sõjatehnika Eesti territooriumil on.... Väga meeldis artiklis, et venelased hakkavad ka ARU saama NATO ÕHULÖÖKIDEST! Ründelennukid, kaugpommitajad ja Apatš tüüpi lahingukopterid EI PEA asuma Eesti territooriumil, et RÜNNATA vene vägesid Eesti pinnal! Lasteaed tehku omale selgeks MITU TUHAT kilomeetrit on nende õhujõudude tegevusraadius! Palju viletsama tehnikaga rünnati juba Suure Isamasõja ajal EESTIST LONDONIT pommitama (üks lendur oli ka EESTLANE!). Miks praegu, palju parema tehnikaga ei saa LONDONIST rünnata pommitama EESTIS asuvaid vene vägesid...?
Aga veelgi ligemal on kasvõi Poola, Saksamaa, Prantsusmaa, Taani, Norra....jne hävitajad, pommitajad ja lahingukopterid, mis võivad rünnata laviinidena kasvõi IGA POOLE tunni tagant venelasi. Kas vene sõjaväe kolonnidest jääb selle 60 tunni jooksul veel midagi järele ka kui ainuüksi ÜKS Apatš või ründelennuk on sellise varustusega, et võib hävitada TANKIKOLONNI....? Missugused on venelaste KAOTUSED 50.....60 õhurünnaku korral...? Või pole maavägedel üldse vaja sekkuda, sest venelased on ainult õhulöökidega HÄVITATUD...? Liigutage oma ajusid, kui teil neid üldse on...! Ja kui Inglismaa ja Prantsusmaa lennukikandjad sisenevad ka veel Balti merele Tallinna alla Narva- Jõesuu ligidale...?
Mis saab siis Peterburist ja Pihkvast...? Lühidalt - 60 tunniga Eesti vallutamine on NAERUVÄÄRNE propagandistlik LOBA ja MÖLA - tegelikult seda EI JUHTU!
a
A/ 28. veebruar 2016 19:00
Seda loba ei aianud siiski kohalikud ``lasteaia putinlased`vaid ameeriklased
k
kas mõtlete ikka seda EESTIT,mis asub / 29. veebruar 2016 14:22
Texases võTennesees või hoopis Georgias,Virginias ?
ü
üks jeestlane kirjutas/ 28. veebruar 2016 18:06
Telekas öeldi, et Eesti on elatustasemelt Euroopa vaeseim riik ...purjus vene sõduri võib ju korraks siia saata...., aga kui ta näeb siinset olukorda...., siis põgeneb ta kabuhirmus...
---------------------
Einoh, sellist tobedust oskab ainult üks poole aruga kremli palgaline kirjutada.
Seejuures küsin ja soovin vastust kõikidelt Eesti riiki mahategevatelt ja sõimavatelt jeestlastelt -
kui siin Eestis nii paha ja halb ja kole elu on,
miks küll siis mitte ükski eestivenelane ei taha Venemaale tagasi minna?
Millegipärast kõik need 300 000 "vabastajat ja kultuuritoojat", ka siin kremlit kiitvad ja EV vihkavad kommenteerijad hoiavad küünte ja hammastega sellest vaesest ja koledast Eestist kinni ega ole Putini korduvatele kutsetele vaatamata ühegi hinna eest nõus siit oma rikkale, õitsvale ja demokraatlikule etnilisele kodumaale tagasi pöörduma.
MIKS?
Palun asjalikku vastust!
Siinjuures kordan MAri Lille arvamust:
NII HÄSTI KUI EESTI RAHVAS JA KA EESTIMAALASED PRAEGU EESTIS ELAVAD, POLE NAD TERVE OMA AJALOO VÄLTEL VEEL KORDAGI ELANUD!
Ehk see ongi vastus küsimusele, miks eestivenelased Veenemaale tagasi minna ei taha.
m
Mis / 28. veebruar 2016 19:04
sa meid kogu aeg selle Venemaaga võrdled - peale selle on oi kui palju meist riikkamaid riike , kuhu venelased on siit läinud , muuseas kas eestlased - või ei ole sa sellest midagi kuulnud !
a
A/ 28. veebruar 2016 19:10
Ja-jah ,Venemaa on meist veel kehvem (veel on) ja tänu sellele saame me kohe öelda , et nii hästi ei ole ... ja muu plää,plää !
k
Kelle arvel/ 1. märts 2016 15:14
elavad meie maalased...Kas mitte esivanemate loodud ja hoitud varade arvel,mille laostamist ,laastamist ja müümist võib näha kõikjal.
k
kuku/ 28. veebruar 2016 17:46
Rünnak tehti 1944. aasta sügisel juba ära. Tänaseni käib veel elus olevate eestlaste tampimine ja oma mõjuvõimu saavutamine põhiliselt majanduslike hoobadega. Läbi Soome saab saata igasuguste sõdalaste liikumisi ja kui nende liikmeid on kas või sada, saab neid saata 24. veebruaril tõrvikurongkäigus EKRE noorte hulka ja pärast oma propagandaga väita, kuidas tuhanded Eesti fašistid tõstavad pead... Alati saab korraldada provokatsioone Tammsaare pargis. Mõni mees teeb seal telekaamerate ees rohkem ära.
k
kas kuku mõtleb seda kontsertot ,kui eestlaste parimad pojad ja tütred üürgasid/ 29. veebruar 2016 17:21
mister Ilvese presidenditroonile panekuks kenasti ja kõvasti . Peale eestlaste lipule kusemist oli vägev toetus.
i
irw/ 28. veebruar 2016 17:45
See ei ole nii. Taavi ise ju ütles et venelased ründavad. Ja selle pärast peame me osa tuletõrjujaid lahti laskma ja selle raha eest hoopis jänkistanist sõdureid värbama.
k
kas/ 28. veebruar 2016 17:28
t
to: kas, 17.28/ 28. veebruar 2016 17:43
Ei ole mingi "sõjakavalus" vaid ÕIGE jutt!
s
sõjakavalus ytleb/ 28. veebruar 2016 18:34
kui sul on jõudu rünnata ja isu rünnata, siis jäta üleüldine mulje, et pole vähimatki plaani.
Kaine mõistus samas aga ütleb, et ainult loll riigijuht taob asja eest teist takka sõjatrummi ja lammutab oma naabrite kallal

t
tõnn/ 28. veebruar 2016 17:12
Kurat ma vist olen ainuke loll siin praegu...siililegi ju selge et venelane ründab kõigepealt sõjaväestaape õhust ja seda teab ka meie sõjavägi.Ja kui peakski algama mingi suurejoonelisem rünnak vene poolt siis oleks se siin juba ammu teada...mõned siin arvavad,et vene maavägi seab ennast piiri taga poole tunniga ennast valmis või.Ja rahunege maha oma kuramuse vene rünnakuga...putin teab väga hästi,et kolmas maailmasõda oleks karanteeritud sellisel juhul ja vaevalt ta seda sooviks.
j
jahjah/ 28. veebruar 2016 17:23
Karanteeritud....düsgraafi kommentaari väärtus on olematu.
k
kas esimesena v teisena/ 28. veebruar 2016 17:30
tõmmatakse elektroonika maha
k
Kui kindel selles olla saab, et/ 29. veebruar 2016 15:55
meie ründamine 3. MS vallandab? Kas tõesti?
o
Optimist/ 28. veebruar 2016 16:55
Põgenege! Viimane kustutab tule!
t
to: Optimist, 16:55/ 28. veebruar 2016 17:46
Vaheta oma märjad ja kakased püksid ära, argpüks ja Kremli jobu!
a
adu/ 28. veebruar 2016 16:43
Vene ajakirjandus võiks küsida, miks peaks Venemaa üldse rahulikku naabrit ründama? Küsigu, kas riigi põhimõte on käituda v2rdjana.
s
sid/ 28. veebruar 2016 17:08
Siiani on venemaa ju värdjana käitunud.
Maini mõni venemaapoolne sõbralik liigutus mõne oma naabri vastu.
p
pidev sõim ja oma maa tagasitahtmine sellisena/ 28. veebruar 2016 17:25
nagu oli enne seda kui Ordumehed maa priiks tegid.
Nagu öeldud, jäisel pinnal pannakse kasvama ananassid ja kaamelid niikui soojas kõrbes.
Venelane ei oska,eestlane teeb naktsi kõik .
s
sõbralik liigutus/ 28. veebruar 2016 17:36
on korduvalt õnnitlenud aastapäevade korral ja isikuid personaalselt nende tähtpäevade puhul. Vist ka mõned kaastundeavaldused suurõnnetuste korral.
Rohkem sõbralikke liigutusi ei tule kahjuks meelde. Neutraalsus v veider vaenamine
s
sid/ 28. veebruar 2016 17:50
Ja sinu nimekirja vastu võib nimetada Eesti ja veel paljude naaberriikide okupeerimist, küüditamisi ning lähiminevikust Gruusia ja vennasrahva ukrainlaste veristamisi.
k
kallis taavikene, meie vendi ukrainlasi lõikusid ja augustasid/ 1. märts 2016 10:43
hohollid isi. Omast vabast tahtest. Vennad ukrainlased andsid muidugi vastu ka,aga nemad olid 10 palja sõrmega ju..... ega neil kerge polnud püsside ja lahurite,lennukite ja rakettide vastu sõdida.
e
Eestlane/ 28. veebruar 2016 15:28
Telekas öeldi, et Eesti on elatustasemelt Euroopa vaeseim riik - isegi pagulased ei taha vabatahtlikult siia tulla, purjus vene sõduri võib ju korraks siia saata, aga kui ta näeb siinset olukorda ja viinahindasid, siis põgeneb ta kabuhirmus.
h
heh/ 28. veebruar 2016 16:04
vaata vähem vene propakanaleid.
n
no mis puutuvad propakanalid siinsetesse/ 28. veebruar 2016 16:15
hindadesse ? Piisab ainult poodiminekust .
Nojaa,soovahetusopid on Haige Kassa kulul ,aga igasugustele tatikatele kerjatakse miskipärast .
No ei tea miks ?
tatikad võiks punti panna ja Venemaale saata. Toida neid ja kasvata asja eest,teist taga.
j
jeestlane kirjutab/ 28. veebruar 2016 17:19
x
XXX/ 28. veebruar 2016 16:38
Ega see tal esimene kord ei ole kabuhirmus kaabet tõmmata :)
s
sid/ 28. veebruar 2016 17:10
Kessinusugusele eestlase nime all esinevale venelasele plusse paneb? EKRE sinised noored?
Need poevad või pükstest välja, et Eestit inimeste silmis mustata.
k
kullake,taavikene, Eestit kju enam ei ole mujal/ 28. veebruar 2016 17:27
kui Toompeal ja sealgi valiseb Wall Street koos money 'ga
e
Eesti patrioot ja kaitsja/ 28. veebruar 2016 17:49
Putinlased, reeturid ja Eesti riigi vaenlased paneme seina äärde ja laseme maha!
u
USA ustav teener peabki asumaal losutavad pärismaalased/ 29. veebruar 2016 17:25
viimseni maha laskma. See on elu nõue nii emamaal kui asumaal
p
Peab mõtlema!/ 28. veebruar 2016 15:27
Kas tasub meie lennukeid saata Indiat pommitama, et nad laevakaitsjad vabastaks. Sel ajal kui meie lendurid Delfit pommitavad võivad venelased Tallinna järjekordselt pommitada.
v
Võimalik vaid alatusega!/ 28. veebruar 2016 15:20
Alatust Putinil jätkub. Ka Krimmi poleks ta tankidega vallutanud. Rohelised mehikesed ja nendega kaasnev karjuv alatus võimaldasid tal Krimmi Ukrainalt ära võtta. Vaevalt talle Krimmigi vallutus mingit kasu toob.
a
la
tus
k
kallis, ei maksa unustada,et teil on lakei püha ülesanne. TEENIDA/ 28. veebruar 2016 16:06
USA elulisi huve ja mitte tühja kilgata .
Mõistust oleks te võinud ka veidi paluda,ökki saadetakse koos mõne käsuga tsipa .
K
?/ 28. veebruar 2016 16:37
Kas Putin pakub siis rohkem? Kui palju? Vahest oleks ehk tõesti targem leivaisa vahetada?
k
kas vasjadel on nii nõmedat kisakõri just vaja/ 28. veebruar 2016 17:29
neil omal rumalust enam kui jeeni eest.
g
G/ 28. veebruar 2016 15:17
See on ju täielik hülge möla! Tahaks teda miks see tola oma rahvuskaaslasi nii napakaks peab, et arvab nagu esimene rünnak tehakse tankidega. Raudreegel vähemalt tänapäeval on õhurünnak - ettevalmistus maaväe jaoks. Õhurünnak võib Venemaa võimalusi vaadates tulle ka vaid rakettidega mis saadetakse välja heade luureandmete põhjal. Ja ka see on raudne, et ei lähe mingit 60 tundi vaja selleks, et oma sõjaliste jõududega jõuda meie pealinna. Maks 24 tundi. Loodan loomulikult, et selle aja jooksul ikka veel "pehmolandia" relvajõud pole liiga ära väsinud. Peale seda võib küll jah mingi abivägi hakata vahekordi natuke muutma kui selleks ka tegelikult peaks liitlastel vajadust olema.
j
jajah/ 28. veebruar 2016 15:29
grupp seltsimehi veel ei tea veel et pole aasta 1940.Ja Jumal teab kas see anaal lüütik vene armeekirsasidki näinud on mujal kui pildilt.
s
see kõige õigem seltsimeeste grupp/ 28. veebruar 2016 16:23
igatseb ja vaevleb Brüsselis .Kas neil on kerge ?
n
njaa/ 28. veebruar 2016 15:15
parem olla venemaa võimu all kui euroopa liidu põmmpeade käsutuses
a
aga siis ei vabasta sind elumuredest/ 28. veebruar 2016 16:08
must akadeemik ega kirurg . Kus selle kahju ots.
Siis pole sul musta solvuvat soldatit tähelipuga ,no mis elu see oleks
n
nuu,aga siis/ 28. veebruar 2016 16:20
jääd taharrush gameast ilma.
m
miks/ 28. veebruar 2016 16:30
sa lammas siis veel eestis passid? Pane aga padavai üle järve oma unistuste maale!
p
pane neh,muidu veel aitaksid mõne vabastaja/ 28. veebruar 2016 16:35
teise ilma saata ....eestlane ei kannata seda. Pane vudima. Hakka vaenlaseks.
t
to: njaa, 15:15/ 28. veebruar 2016 17:51
Kobi RUTTU üle Narva silla Venemaale, haisev sibul!

p
pole vaja kuhugi tulla/ 28. veebruar 2016 15:05
eemalt pommitades saab kõik kivihunnikuteks muuta.
e
ennustus/ 28. veebruar 2016 15:23
Naljanumber see Eesti Kaitsevägi.Ainuüksi veoauto ja järelveetava supiköögiga Eestit ei kaitse.Kohalikud venelased toetavad suuresti Vene vägesid,seda oli ju juhtumisi näha paraadi komenteerinud vene rahvusest kodaniku pealt.NATO ei lähe Baltikumi pärast sõtta Venemaaga.Meie poliitiline eliit e.valitsus pageb siit kohe võimaliku agressiooni korral Läände.Nii et aasta 1939 on kordumas.
k
kommentaarides selle bljadi venemeelsust ei olnud olemas./ 28. veebruar 2016 16:09
aga see,et venemeelsus puudus,on õige jaoks ju patt ning selle eest väänab õige mitte enam 25+ 5 vaid iki selle kõrgema.
Nii nagu õpetas Stalin ja Lenin.
t
tahaks/ 28. veebruar 2016 16:14
mõnda eestlasest naljavenda üles kutsuda ka tegema otseülekannet Punase väljaku sõjaväeparaadist ja seda juba enne selle toimumist.
P.S. töökoha säilimine garanteeritud.
l
Lugeja/ 28. veebruar 2016 14:58
Poleks Eesti Natos,oleks Venemaa juba ammu rynnanud.Oht on koguaeg olnud ja on ka tulevikus.USA ja Nato Eesti turvagarantii.Idas oodatakse ja passitakse peale nörkuse ja segaduse momenti.
n
NATO on köömes,EEESTI on peremees/ 28. veebruar 2016 16:22
tervel planeedil.
Juhul ,kui tema isand Valgest Majast lubab.
s
Ss/ 28. veebruar 2016 14:58
Lollid kremlimeelsed vatnikud kas Ukraina ryndas Venemaad vöi mis huilo ori?
h
hm,SS-lane na tark ja tegi juba Ukraina Estonie lõunapoolseks kraiks ja osariigiks/ 1. märts 2016 10:48
ja ei oln ud tal vaja isegi laskemoona kulutada ega solvuvaid õrnahingelisi soldierse ohtu seada.
V*GEV!!!!!!
s
seega/ 28. veebruar 2016 14:44
agressiooni korral Baltimaades jääb venemaast järgi radioaktiivne tuhk.
v
veel nato nõudmisel./ 28. veebruar 2016 14:39
Venema ei pea mingi armee sildi all siia üldse sisse marssima, piisab vaid tseseenidega üks sõjamäng maha mängida jalutab terve pagulas armee kohale kes on kokku klopsitud endistest liidu vabariikidest keda veel lilledega, kui aukodanike vastu võetakse pagulaste pähe.
k
Kui Putin tahaks,/ 28. veebruar 2016 14:26
oleks tal võrdlemisi lihtne suhted Eesti (ja ka teiste Baltimaadega) normaliseerida. Selleks piisaks vaid piirilepingu (olemasoleva piiri) kiirest ratifitseerimisest, nõukogudeaegse okupatsiooni tunnistamisest ja mõnedest teistest sümboolse tähtsusega aktidest, kasvõi meie presidenditunnuse tagastamisest. Seni kuni selliseid hea tahte avaldusi pole tehtud, ei saa ju olla juttugi mingitest normaalsetest suhetest. Kui aga toimuks selline suhete soojenemine, poleks ka tarvidust NATO jõude Baltimaades suurendada. Nii et pingelõdvendus sõltub ikka Venemaa juhtkonnast.
õ
Õigekiri lonkab sinul/ 28. veebruar 2016 14:40
Oiiijah seda on näidatud neile mustmiljon korda! Sa uudiseid ikka loed, kas või vene uudiseid?? Ma kõvasti kahtlen sellest! Eelnevalt tee oma õigekiri õigesti, ja siis hakka uudiseid lugema, või õpi lugema.
t
Tee õigekiri õigeks/ 28. veebruar 2016 15:02
käsib see, kes õigekirja ei oska!
g
G/ 28. veebruar 2016 15:22
Mingile matsile jääb jälle õigekiri ette. Sedasi haagib vaid ajuvaba tüüp kes tavaliselt ka lihtsamaid asju pole iseseisvalt võimeline välja mõtlema ja on suur agitaatorite maiuspala.
g
G/ 28. veebruar 2016 15:32
Ja millistest uudistest miljonist sina räägid? Kas sellest millest sina aru saad?
p
piir on Sahalini idakaldal kaitstud/ 28. veebruar 2016 16:12
milles probleem. teil on vaja Amuuri ja Baikalit ja oma Siberi sooja ning viljakat maad, See on normaalne,aga vat naabrid ei taha teie ihasid teps mitte müista.
Kasvataksite Siberis ananasse ja datleid ,maasikaid ja agaave , kõrberebaseid ja kaameleid...,,,, aga loll vasja on vastu.
a
A.H./ 28. veebruar 2016 14:22
Veel lkuidas lihtsalt. Isegi aaastal 1939 kui viiendat kolonni pold sees ja Balti laevastiku oleks ilusti Kuskil Viipuri ja Narva vahel miinidega lõksu püüda siis siis riigireeturist kostja teghi okupantidele väravat lahti. Praegu on viies kolonn sees, ja täpselt nii palju kui Eestis on lojaalseid venelasi, leidub vähemalt sma arv ebalojaalseid eestlasi. Königsbergi poolt tulevaid vene laevu ei peata midagi, ka Ida-Virumaa piirkond, kus on selline looduse poolt antud kaitserajatis nagu Narva jõgi on potentsiaalseid rohelisi mehikesi täis. Professionaalse armee paigaldasid mõned meie suured "strateegid" kõik Pakri poolsaarele kus Königsbergi poolt tulevad "vabastajad" saavad nad kohemaid blokeerida, lotti püüdes. Ainus võimalus on minna metsa ja anda kõikidele "võõrliikidele" ja lihtsaltr reeturitele tina. Küsimus mis saab aga meie naistast ja lastest.
r
Reaalsus on midagi muud/ 28. veebruar 2016 14:17
Mulle ka meeldib lugeda juturaamatuid..

n
NAtuke m6elda/ 28. veebruar 2016 14:17
Miks koguaeg toimub m6lemine et k6ik ainult baltimaades toimub. Venemaa on suur. Ryndab Eestit ja siis Euroopas asuvad v2ed kaitsevad AGA USA saab kohe anda l66gi Alaska kaudi ja h6ivata sealt suured maaalad. Jaapan tuleb kohe USAle appi, nad v6tsid just eelmine aasta vastu seaduse muudatuse,et kasutada oma v2gesid ka muudes riikides (peale teist maailma s6da v6is neil olla ainult oma riigis kaitse). V6tavad m6nuga kurillid tagasi ja sealt edasi. Hiinale on see kena roheline tuli, tulla ka NATOle appi, Venemaa alad mis Hiinaga piirnevad on k6vasti t2is hiinlasi ja nad rendivad seal maid p6llumajanduseks, nii et viivad lihtsalt oma v2ed sisse ja ongi suurem Hiina plus k6ik 6nnelikud (peale vene). Venemaa on suur, aga rahvast v2he, Aasia osa lihtsalt naksatakse talt 2ra ja jagatakse m6nuga. Suures plaanis KEDAGI ei koti et baltiriigid on lagastatud, natuke rahvast k2rvand natuke jooksus aga see k66mes, Venemaas alles ainult r2balad. V6ib olla m6tlen pisut utoopiliselt aga miks mitte.... tundub ju loogilisem kui see et vene siia tuleb.
a
Axa/ 28. veebruar 2016 17:16
Utoopia jah !Juudid on hetkel Venemaaga suuremad sõbrad kui USA -ga .Siis veel Hiina ja India,needki ihkavad japsidel kaela kahekorra käänata .USA uus president on Tramp,kes ei salli Merkelit .Türgi sõjaline poensiaal on üles haibitud,kurdid ,armeenlasd,kreeklased,venelased ...,nad ei pääse isegi põgenema .Meie valitsus on üks reeturite kamp eesotas miki hiirega .
m
Mitte "ainult baltimaades" vaid et/ 29. veebruar 2016 15:53
Eesti on mõne inimese AINUKE koht kus elada! Seepärast on tähtis see maa ja see riik. Ja mitte ühelgi võõral ei tohiks tekkida MÕTETKI meid vallutama tulla, rääkimata meie muuhulgas ära võtmisest.
ä
ära pea vihakõnet,sinu pärast punastab ,mister Ilves ja taavi suurest häbist/ 29. veebruar 2016 17:29
Ega siis mustad koolitatud süütud velled vallutama hakka, nemad teevad meid varast ja murest täitsa priiks.
See on põhjus olla uhke.
s
saime/ 28. veebruar 2016 14:03
teada,et kui Venemaa isegi üritab Eestit vallutada, siis teeb ta seda viisakalt,tuumapommi kasutamata, ja mere poolel jätab taganemistee rahulikele elanikele.
b
28. veebruar 2016 14:10
Britid saatsid ju oma sõjalaevu siia, hiljuti oli kusagil selline artikkel.
b
Britid/ 28. veebruar 2016 15:05
julgestavad meie migrante!
n
n eed rahulikud elanikud teevad tööd Toompeal ja Kadriorus/ 28. veebruar 2016 16:27
ja pesitsevad
Ärmal, seal naabritelt kahmatud maa ja metsa peal.
A
!!!/ 28. veebruar 2016 14:00
Artikkel on muidugi rahustav. Aga ajaloos on teada juhtumeid, kus rahustavaid jutte räägitakse just enne plaanitavt kallaletungi. Ning see võib rahutuks teha.
k
kjh/ 28. veebruar 2016 17:11
Täna on ka 1944 film. Sõjameeleolukat õhtut.
a
A/ 28. veebruar 2016 13:31
Kui see Läti meist jälle ette ei jõua ja Venemaale enne 1-0 ära ei tee ! - Venemaal juba külvatakse hirmu läti spetznasi kummipaadirünnakutest Venemaale igast suunast !
a
A/ 28. veebruar 2016 13:27
Tänu vene väljaandele saime nüüd teada meie ühe sõjasaladuse -suurtükkide arvu Eesti Kaitseväes !
m
28. veebruar 2016 13:40
Ma lugesin jälle välja, et määravaks on valitsuse kätumine agressiooni korral, kas reageeritakse kohe või hakatakse "diplomaatiliselt" asju lahendama, ja antakse võimalus käest. Piirileping peaks olema hea vihje.
t
to: 13:40/ 28. veebruar 2016 14:15
meil on juba piirileping! Ja selle lepingu järgi on venemaa agressor.
ä
ää oo lollll/ 28. veebruar 2016 16:29
Naaber võttis Romanovi Peteri ,selle Mr.Ilvese vanaema. vabastatud maa osaliselt tagasi.
u
Urmas./ 28. veebruar 2016 13:24
Selliseid avaldusi tuleks väga tõsiselt võtta.See võib tegelikult tähendada ainut kindlat plaani sõjaks.
m
mis toimub../ 28. veebruar 2016 14:40
Kas sõda on algamas ja Venemaa ründab Baltimaid.Pidev sõjahirm ja paanika.
e
eks näis/ 28. veebruar 2016 13:13
Venemaa ründab NATO testimiseks üht Baltimaad Brasiilia Rio de Janeiro suveolümpiamängude ajal (5.–21. august 2016. a.), kui kogu mailma pilgud on teisel pool maakera. Ühendriikides on president vahetumas, Eestis samuti, Eesti peaminister on tegevusvõimetu, samuti Euroopa Liit oma pagulaskriisi kütkeis.
s
sid/ 28. veebruar 2016 13:29
Just sellepärast oligi Rõivasel õigus kui ta nõudis venemaa vastaste sanktsioonide karmistamist. Venemaa tuleb majanduslikult põhja lasta, enne kui ta midagi üritada jõuab. See aga, et venemaa üritab, kui talle võimalus antakse, on selgemast selgem.
e
ehh/ 28. veebruar 2016 13:45
Rumal inimene, Venemaaga koos tõmmatakse eelkõige meie, niigi olematul, majandusel jalad alt, Rõivas sõdib ju eelkõige oma rahva vastu. Euroopaga on sama teema, majandus seisab juba pikka aaega ja läheb uude veel sügavamasse kriisi, mis tuleb räängem kui 1030-ndate majanduskriis. Töökohtade kadu 70% on ju siingi välja öeldud, millest te elama hakkate? Uued sanktsioonid poovad veel rohkem ja kiiremini koos juba tõstetud maksudega.
s
sid/ 28. veebruar 2016 14:37
Ärge vene trolli läminat tähele pange.
e
EL/ 28. veebruar 2016 15:18
pole vast veel avalikustanud uue ühiskonna loomise plaane! Trükimasin pannakse tööle täie auruga ning kõigile jagatakse eurosid ,eluga toimetulekuks ,vajalikes kogustes. Hiina toodab nodi ,mida selle eest osta saab ja põllumajanduselt kaovad tootmispiirangud,et keegi nälga ei sureks
u
28. veebruar 2016 15:50
Uputatakse GMO solgi ja rämpsu sisse, aga seda ainult nende puhul, keda vajalikuks peetakse, ülejäänud kõrvaldatakse või sunnitakse lahkuma.
k
kas sina oledki neitsi värgi ihusoojendus !!!/ 28. veebruar 2016 16:31
oo,sid !!!! Poleks uskunudki.
n
28. veebruar 2016 13:51
NATO testimisek? Tal on Türgi piiri ääres piisavalt ruumi NATO-t testida, milleks Eestiga veel mässata, pikaajaliselt ei kujuta Eesti neile mingit ohtu, aga Islamiseeruv ja praegu aktiivses rassisõjas Euroopa on tulevikus palju suurem ja reaalsem oht, pealegi oht valge rassi püsimajäämisele üldse. Rahuliku puhvertsoonina on Eesti jt Balti riigid neile palju kasulikumad.

t
teised arvavad teisiti/ 28. veebruar 2016 13:12
Tallinn - Paldiski suunalt mere poolt - 2 tundi ja Narva - Pihkva suunalt 4 tundi. Ok, Tapa ja Tartu all vaja dessandid teha. Aga nii või naa - kui ntx kell 2 öösel alustada, siis hommikul kella 8-ks on kõik. Ok, kaitseliit võib ju veel paar nädalat kuskil võsas paugutada, aga lõppresultaati see ei kõiguta karvavõrdki - soovi korral oleks löök lihtsalt niivõrd mastaapne.
Õnneks seda soovi ei ole, nii-et kolonelid võivad keksida. Selle eest neile ju makstaksegi.
Ühe ööga võetakse Toompea, ülejäänud on nn. "kukesupp". Vaadake millised pommid seal Süürias langevad! Kui sellised peaks Eesti linnadele langema siis ... kes jookseb metsa, kes välismaale. Jevelinidega võib metssigu jahtida.
Nõus ... kolme tunniga ... tahaks näha, kuidas te kogu rahva öösel pool kolm relvile ajate tunni jooksul ... hommikuks on mäng läbi ja need üksikud asukohad on venelastel ammu sateliitidelt teada ja hetkega maatasa. Hommikul esitatakse üks teravasisuline noot ja kõik. Aga fantaseerida võite. Sissisõda on ka suht võimatu. Relvad on ju inimestelt ära korjatud. Millega võidelda ... vikatitki pole ... või noaga?
Žirinovski teeside kohaselt on vene tankid juba 3 tunniga nii Tallinnas, kui ka Riias. Muidugi liiga utoopiline, et vene kolonnid läbivad maantee umbes sõiduauto kiirusel.
Aga siiski 3 päevaga on see täiesti reaalne ja põhjus on selleks olemas.
Suurim põhjus on see, et meie valitsus materdab lihtrahvast kogu aeg ja kõigi meetmetega.
Rahval puudub motivatsioon minna lahingusse ja surra mingite rasvanägude eest, kes niikuinii siit õigeaegselt plehku pistavad.
Lihtrahval pole vahet, kas elada reformierakonna või puutinlaste võimu all. Halvad on mõlemad.
Kui elanikel oleks motivatsiooni, siis partisani sõjaga kuluks venelastel vähemalt kuu aega, et kõiki vastuhakanuid maha suruda.
m
marcus/ 28. veebruar 2016 13:21
a
Asi/ 28. veebruar 2016 13:35
käib kiiremini. Toompeale antakse käsk ja sealt edasi alla "relvad ära anda ja püksid maha", nagu see siiani toimib - ongi kõik, vast umbes tunni või paariga.
i
IRW!!!/ 28. veebruar 2016 16:28
Ma kujutan seda kadriorgu ette: "Neljakäpukile ja kannatage ära"!
x
XXX/ 28. veebruar 2016 16:48
Muidugi sa kujutad ette kui omad täiesti reaalselt läksid neljakäpakil ja sina vaeseke kannatad nüüd veel tänase päevani :)
a
aga oma peaga sa sellise asja peale ei ole tulnud/ 28. veebruar 2016 17:34
nutti ei jatku. Kui naaber välja öelnud,siis keksid kui kukk hunniku otsas
m
Miks, siis?/ 28. veebruar 2016 13:42
Kui see kõik nii lihtne on, siis miks Venemaa seda juba varem teinud ei ole?
i
28. veebruar 2016 13:50
Iskanderi tüüpi raketid katavad ju terve Eesti territooriumi,piisab kui nendega militaarrajatised eelnevalt sodiks lasta ja kõik on juba enne algust lõppenud.
e
Erak/ 28. veebruar 2016 14:26
to teised arvavad teisiti...Ütle mis sõda algas kunagi ootamatult nii viimase 100 a jooksul...isegi viimane Ukraina sõda oli ju pea pool aastat etteteada, samas ka Gruusia nii 2 kuud ette...
e
Erak/ 28. veebruar 2016 14:26
x
XXX/ 28. veebruar 2016 16:35
ca. 50 aastat kulus viimasel korral sellel sibulakarjal eestlaste võõrutamiseks. Mitte kui midagi ei tulnud välja- pakkisid oma kola kokku ja nii nagu tulid ilma ühegi pauguta kerisid välja ka ILMA ÜHEGI PAUGUTA.
e
egas/ 28. veebruar 2016 17:52
nad ei saanud maha lasta neid,kes peaksid hakkama eriolukorras neid tagasi ootama!
x
XXX/ 28. veebruar 2016 19:04
Kas siis nüüd on tekkinud isu tagasi tulla ja maha lasta need kes neid tagasi ootavad ? Viimane aeg tõepoolest muidu surevad need viimased ka veel äkki loomuliku surma :)
k
kas 1710 aastast on/ 29. veebruar 2016 17:33
juba 50 aastat möödas ?
Küll aeg lippab,hekdeke
x
XXX/ 28. veebruar 2016 19:16
Ma usun täiesti siiralt :), et kui nüüd see vandi kari sellise hooga tuleb nagu sa siin kirjutad siis jooksevad need toobrid Tallinnast mööda ja otse Läänemerre magu pidi sisse ja uppuvad nagu rotid sinna lompi ära. Kolme tunni pärast on kirsad ka koos partjankadega põhja vajunud, ha ha ha!!!
t
tõelise eeeeestlase ilus unistus/ 29. veebruar 2016 17:39
nagu kommunism kohe !!!!Küll see täitub homme juba.
m
Marko/ 28. veebruar 2016 20:34
m
Marko/ 28. veebruar 2016 20:35
j
järgmine etapp on hoopis balkanil/ 28. veebruar 2016 13:10
Võla- ja pagulaskriisis Kreeka langeb küpse pirnina Venemaa kätte. Vaevalt, et Euroopa ja USA on nõus sinna veel sadu miljardeid uputama. Venemaa ajab oma asju lihtsamalt ― raha asendab jõud.
k
kõige tähtsam, mis ütlemata jäi, on see, et/ 28. veebruar 2016 13:06
konflikti puhkedes moodustavad valitsuskoalitsiooniparteide ladvikud Rõivase juhtimisel juba enne lahingutegevuse algust teisel pool maakera väga tõhusalt palka saava eesti eksiilvalitsuse, mis õhutab koju jäänud moslemeid ja pederante külma verd ja närvi säilitama
r
Rudi/ 28. veebruar 2016 13:18
Mina aga arvan, et sa eksid... Taavi ja ta seltsimehed riputavad oma kabinettides üles uued pildid, meie sini-must-valge asemel tõmbavad masti teiste värvidega trikoloori. Keeravad oma näod teise suunda ja hakkavad hüüdma teisi loosungeid, mis neile ette antakse juba teisest pealinnast. Nii nagu 1990. tegid seltsimehed oma uskumuses 180 kraadise pöörde, asi see siis uuesti ennast "õiges" suunas neil pöörata pole.
x
XXX/ 28. veebruar 2016 16:28
Mina arvan, et te pange oma luule vähemalt riimi enne kui selle kuskile ülesriputate :)
p
peaks ka oma arvamuse Venemaaga sõjast kirjutama/ 28. veebruar 2016 13:05
ja kuskil pressis avaldada laskma. Pop-värk ju.
k
28. veebruar 2016 13:56
Kirjuta, mida rohkem mõtteid seda parem!
p
pole aega/ 28. veebruar 2016 16:32
lollustega tegelda. Enda töögi lonkab 3 jalga, Lisaks veel puditöö+otsalõppenud jõud ja tahtmine. Siin on üks nagunii minu mõtted juba ära avaldanud. Puupüssidega võimsa Venemaa vastu, tere päevast. Diplomaatia ja head kavalad suhted on meie relv. Valikuliselt võin sõimamas käia küll ja kolakaga ähvardada.
t
tean/ 28. veebruar 2016 12:41
Siin on suur Eesti mitme erineva rahvuse koosluse, Kes hoiavad Venelastel silma peal, hirm sunnib Venelasi jälgima. Mitte ainult Eestlased ei hoia silma peal vaid ka Lääne ja mõned Ida nn kaukaasia ja ida-euroopa!
m
Mika Ruumis/ 28. veebruar 2016 12:34
See Rand on mingi juudipidu. Eks nyyd venelased ytlesid 2ra mis neist arvavad.
r
RR/ 28. veebruar 2016 12:31
Venemaa ei ole ju Baltimaid kuidagi ähvardanud ega üldse kuidagi ohustanud. Kõik piirdus Ukrainaga ja kuna Venemaa osutus seal ootamatult tagasihoidlikuks, siis kukkus USA plaan põhimõtteliselt läbi. Siis lihtsalt vaenu õhutamise ja vägede koondamisega Venemaa piiri äärde üritatakse olukorda kuidagi destabiliseerida. Venemaa võtab aga asja suht stoilise rahuga.
t
to:RR/ 28. veebruar 2016 12:48
muidugi Venemaa võtab rahuga, sest Venemaad ei ründa ju keegi. See oleks sama, mis päikese käes pikalt vedelenud vaalakorjuse plahvatusega.
s
28. veebruar 2016 13:01
b
Brunn/ 28. veebruar 2016 12:29
Miks venemaa on selline aga nii et neil puudub väljund. Kas saab ladat võrrelda bmw ga. Kuigi venelased sõidavad bmw väga tõetruult nagu oleks see sende logo. Enne teist maailmasõda polnud venemaal peale nõgeste midagi. Maailmasõda tänu jänkide toetusele haris neid veidikene. Kuid vene inimese reklaam on endiselt munder-kirsad-automaat ja hunnik medaleid kaela ümber. Lääs on paha kuid tahaks kõike seda omada. Kokkuvõttes on üks õnnetu rahvas kellel puudub arenemistaha ja on vaid anastusvaim.

j
28. veebruar 2016 12:21
Jah, Krimmi vallutamine ja okupeerimine just peale Maidanit vabaks saanud, uue Ukraina riigi segastel aegadel venemaa poolt oli tõesti väga lihtne, samuti ka Kremli poolt organiseeritud Ida-Ukraina sõja vallapäästmine ja Ukraina sõdurite ning massiliset tsiviilinimeste tapmine, veel meeletud purustused õnnestusid venelastel ju ka suurepäraselt.
Baltikumi vallutamise plaaniga oleks Venemaal muidugi küllaltki suuri raskusi, sest NATO, mille kaitset Ukrainal loomulikult ei olnud ega ka praegu ei ole, on neil Baltikumis vastas nagu raudmüür. Ja putin on küllalt tark, et mitte pea ees tormata vastu seda NATO müüri.
See aga ei välista Venemaapoolset ähvardavat sõjaohtu Baltikumile, sest Baltimaad on sõjalis-strateegilisest küljest venmaale väga tähis punkt– vabad mereteed Euroopase ehk „aken Euroopasse“ nagu olla öelnud juba PeterI, kui ta peale pikki sõjakäike Balti riigid lõpuks ära vallutas.
Sokolovi arvamus - "Baltimaade hõivamiseks on Venemaal vaja koondada aga löögirusikas, mis ületab Baltimaade kaitsejõude vähemalt kahekordselt. Selline vägede koondumine ei saa aga jääda NATO-le märkamatuks ning taoline välksõda on siiski äärmiselt riskantne, kuna pole mingit garantiid, et Baltimaade hõivamisega sõda ka lõppeb.
Kindel on see, et isegi Venemaa välksõjalise sissetungi korral suudaks NATO Baltimaid kaitsta, mis aga edasiselt viiks Venemaa täielikku ja kiiresse hävingusse.
Balti riigid pole Süüria, kus nad lõputult inimesi tappa saaksid.
m
miks vallutamine ja okupeerimine kui kuulati/ 28. veebruar 2016 12:33
RAHVA TAHET.
Sellepärast Estonies ei küsi mitte keegi,mida matsid ,lollakad,tahavad.
Aga miks vallutada ? eestlased hävitavad ise siinse pärismaise karja oma käega ja omaks lõbuks.
Pole vaja sõjatehnikat ega sõdureid ohtu seada.
Eestlane teeb selle pisikese asja niuhti ise ära.
Kuidas lõunanaabrid on,seda ei tea.
Kas sealsed saksad vihkavad omi kodanikke sama meeletult ja sügavalt kui siitmaa omad,ei tea.
i
Isegi ei üllata see jutt/ 28. veebruar 2016 13:10
Ainus reaalne oht eestlaste omariiklusele ongi siis ikkagi valitsus oma agitaatorite jt kinnimakstute jõuguga, rahva vastu suunatud hübriidsõda ei jäta just palju ruumi midagi muud arvata. Palju õnne meile!
a
Aga miks seesama rahvas siis/ 29. veebruar 2016 15:43
järjekindlalt neidsamu saksu end valitsema valivad?
k
kärvamise rõõm/ 29. veebruar 2016 17:37
on suur. Nii kui enne teise ilma kolimist ülistati Josif Stalinit,nii siin pool järve ulgutakse RE poole ,ülistatakse..õigeid.
e
28. veebruar 2016 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
28. veebruar 2016 13:32
Tšudõ (tšudo -ime) nende hulgas oli palju meessoost teadjaid, selle järg nimi, on hoopis omaette lugu ja venelased ei ole nendega kunagi pidanud vajalikuks sõdida, need lähevad ise minema võõraste eest ega kipu sõdima. Rahvas, kes läheb maa alla, räägitakse seal tšuudide kohta, sest need kippusid orjastamise eest kollektiivseid suitsiide tegema, koliti kogu majapidamisega maa-alusesse hütti ja löödi toed alt, maeti end elusalt kõige täiega. Võõrastega segunemist välditi igati. Malõe narodõ Rossiiji sarjas on huvitavaid dokfilme rahvastest, keda peetakse tšuudide järeltulijaeks. Nende selline käitumine ei olnud naabritele arusaadav, selle tõttu oli kerge tulema hinnang, et on lollid, kuna ei mõtle nii nagu venelased, nad ei olnud kergelt alluvad pigem väga eraklikud. Tšuudid uskusid ilmselt midagi muud maailmast ja elust, uuestisündi vmt, et selliseid valikuid tegid.
s
28. veebruar 2016 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga eestlaste maa ja maavarad ongi kõik teisel pool Peipsit / 28. veebruar 2016 12:34
eestlaste maa ulatub kuni Kollase mereni ja piir peaks olema kusagil kaugel idas.
e
Erak/ 28. veebruar 2016 12:31
Kui me ei mataks raha NATO sõdurite ja tehnika alla...siis arvan, et see analüüs oleks teine ja pigem negatiivsem meie jaoks
7
7.päeva adventist/ 28. veebruar 2016 12:07
Alles nüüd me näeme,et meile on siiski venelaste rohkus lõpuks kasu toonud,sest tänu neile ei saa Eestis Kölni korraldada,kuna venelased pole amööbid,nagu saksid ja muud eurooplased.Kui näiteks valitsus saadab Narva paguladi ja nood peaks seal halvasti käituma ja kui narvakatel jõud neist ei käi üle,siis on narvakatel moraalne õigus paluda abi jõetaguselt riigilt ja siis ongi meie valitsusele paras,oi kui paras.
x
XXX/ 28. veebruar 2016 16:06
Väga õige! Siis saavad eestlased lõpuks moraalse õigluse Narvast ülerullida ja kõik sibulad sealt välja kupatada, oi kui paras see siis oleks. Saate oma donbanda või luganad seal Narvas ja jooksete paljaste kannide välkudes Petrogradi poole :)
k
kes teilt selle moraali ja õiguse õra võtnud on / 1. märts 2016 10:59
`teil on üigus iga mats maha lasta.
Muide,sm.Lebedev sealt Dvigatelist nõudis igale omainimesele õigust maha lasta eestlased ja need venelased,kelle nägu ei meeldi ja kes MÖLISEVAD.
Ega teie siis vanast kommunistist tohi erineda.
r
Rumal jutt valitsuse kohta,/ 29. veebruar 2016 15:39
millele tuleb koht kätte näidata valimistel, mitte omaenda maa hinnaga!
e
Ei tasu jääda lootma/ 28. veebruar 2016 12:00
vene inimese loogilisele mõtlemisele - see puudub täielikult. Põhline, et saaks madistada, tagajärgedele mõtlemata.
s
Sputniku volinik/ 28. veebruar 2016 12:08
Vene tuleb alati vabastama kui rõhutud Jeestist kutsuvad. Midagi pole uut siin ilmas. Vene ei saa juu agressor olla.
p
pensionär Eedu/ 28. veebruar 2016 11:57
millal lõpeb ometi see lollide artiklite kirjutamine sõjast. Kas muud teemat enam ei olegi. Ajakirjanikel on mingid foobiad.
h
hm/ 28. veebruar 2016 11:57
Kas sõda käib siis ainult tankidega?Enne tehakse ikka eeltöö rakettidega.
p
28. veebruar 2016 14:07
Pommiauk ette teha ja siis tankidega järele? No milleks?
n
Narva/ 28. veebruar 2016 11:47
Venemaa piirduks ainult ida-virumaaga ja rünnaku võmalus on 90%.
j
jalkafänn/ 28. veebruar 2016 11:57
Praegu on küll juba selline seis, et ennem saadakse enda käpa alla Lasamäe kui Ida-Virumaa
n
noo/ 28. veebruar 2016 12:03
tõepoolest, nii Georgia kui Ukraina sündmused kinnitavad seda, et võimalik on piirdumine nn. venekeelse ala ära võtmisega. Narvas korra juba venelased Eesti Töörahva Kommuuni välja kuulutasid.
n
nii Georgia ,Ukraina ,Osseetia ja terve Kaukaasia/ 28. veebruar 2016 17:39
on nüüd Balti mere äärde veetud ?
Eks see ole vapra Krossi ja tema rünnakrühmlaste suur töö.
Au neile! Ristid ka!

n
nii tahaks kasvõi/ 28. veebruar 2016 11:46
ükski päev ilma hirmutavate lugudeta .
a
Aga/ 28. veebruar 2016 13:10
Kuidas saab lugu hirmutada, kui ei loe?
n
Nrva/ 28. veebruar 2016 11:44
Suur rumaus oleks pagulasi saata Narvasse,sest kui seal juhtuksid Kölni sündmused,siis oleks narvakatel moraalne õigus paluda abi jõetaguselt riigilt ja siis on ka Eestiga köögats.
o
oma nimi/ 28. veebruar 2016 11:43
Ehk jäetakse nüüd se hirmufoobija lehes ära mida külvatakse kogu aeg. Baltimaad on kövapähkel seda teavad kõik.
u
U./ 28. veebruar 2016 11:40
Järelikult, on asi lihtsamast lihtsam.
s
süsimust iroonia/ 28. veebruar 2016 12:01
Ilmselt küll. Millel näiteks see arvamus püsib, et Poola Baltikumile appi tuleks? Kui on reaalselt situatsioon käes, siis on poolakad oma piiri ääres ootamas, ei hakka nemad oma jõudu hajutama. Seejuures ei maksa Kaliningradi unustada.
h
Husaar/ 28. veebruar 2016 12:16
...sellel samal põhjusel miks Eestist väed Lätisse viiakse vajadusel ja see vajadus on ilmselgelt olemas kuna lätlastel endil võimekus puudub. Vajadus säilitada koridor, vajadus kaitsta oma lõunapiiri Lätis jne. Sõda on alati odavam ja väiksemate kahjudega pidada väljaspool oma territooriumi!
h
Husaar/ 28. veebruar 2016 12:22
sellel samal põhjusel miks Eestist Lätisse peaks väed vajadusel sisse viima. Hoida koridori Euroopaga, kaitsta oma lõunapiiri. Sõda on alati odavam ja vähemate kahjudega pidada väljaspool oma territooriumi. Poolakatel pole teps mitte vaja, et venelased veel ühe hoovi nende õuele juurde saaksid...
k
kippar/ 28. veebruar 2016 12:33
Millest selline arvamus,et Kaliningradis peninukid lasevad aga mürske lendu ja löövad vilet.Arvan,et peale põhjuse andmist saab Kaliningradist nii konarlik maa ,et püstiseismisega tekib raskusi.
t
to: kippar, 12:33/ 28. veebruar 2016 17:55
Kaliningradist jääb järele tuhahunnik kui NATO pommid ja raketid hakkavad igalt poolt Kaliningradi lendama...! Hullem kui põrgus!
j
Just. Tegelt olekski vaja sel juhul keskenduda/ 29. veebruar 2016 15:36
Kaliningradi ära võtmisele. See on täna pehmelt öeldes väga imelik moodustis.
t
TROLL/ 1. märts 2016 10:50
mõtlesin,et oskajad pommitajad hoiavad vana preisi linnakest nii kui nad säästsid Dresdeni ja teised .Eksimine pole mul esimene kord.
t
TROLL/ 1. märts 2016 10:50
mõtlesin,et oskajad pommitajad hoiavad vana preisi linnakest nii kui nad säästsid Dresdeni ja teised .Eksimine pole mul esimene kord.
e
Ega muud/ 28. veebruar 2016 11:40
kui sellisel juhul saavad ka venelased surma.
k
krdi/ 28. veebruar 2016 15:26
kahju,sest sel juhul jääb sõda ära!
h
Hmm/ 28. veebruar 2016 11:28
Nato on Venemaa ümber piiranud ja arvab, et Venemaa ründab Natot.
a
aga kuidas siis/ 28. veebruar 2016 11:49
Venemaad on ju mitu korda püütud hävitada kogu Euroopa relvadega ja kogu maamuna omadega.
Miks siis ometi ei ole saadud vabaks teha ameeriklaste maavarasid ja maad ning venelastest sinke ja vorste ?
Mis viga?
m
Misasi on "Venemaa"?/ 29. veebruar 2016 15:34
Mis oli selle riigi aladel nt veel aastal 300?
j
jah/ 28. veebruar 2016 11:24
ainult loll arvab, et Baltimaid on lihtne vallutada.
h
Häh/ 28. veebruar 2016 12:07
Sind vene holopp anti küll lihtsalt eestlasele orjaks.
m
milline kaunis unistus on VABAL INIMESEL,kes/ 28. veebruar 2016 16:34
seda vabadust naudib täiel rinnal juba 1227 aastast mitmete isandate piitsa all.
g
G/ 28. veebruar 2016 15:29
Vallutamine pole isegi mingi probleem, probleemniks on vaid sellise koosseisu edasine käik. oodatakse vaid seda, et me saaksime ennem aru millisesse lillasse maailma me praegu kuulume, et saaks ka ise öelda lõpuks JAH oma päästjatele. Milline loll ootab Venemaa rünnakut ennem ettevalmistatuseta????! Mina isiklikult ootan ainult seda, aga tahaks, et see luhta ei läheks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee