Videod

TV3 VIDEO | Mari Lill: Eesti rahvas pole kunagi elanud nii hästi kui praegu

Õhtuleht.ee, 27. veebruar 2016, 19:13

193 KOMMENTAARI

i
inimene/ 29. veebruar 2016, 07:10
To reede. Tähendab , kui ma ei osta lõhekala siis ei tunne ennast inimesena, mulle ei meeldigi lõhekala, ma ei ole inimene, kui rumal ütelus sul ,, to reede
MARI LILL ---TULE LINNAST KAUGEMALE ,,,((KÜLA POE JUURDE/ 1. märts 2016, 05:44
SIIS EHK AJAD ---TEIST JUTTU ,,,,""ET 25-% INIMESI TULEB JAH TOIME..
AGA 75% VIRELEB JUST MAAKONNAS KUIDAGI ???
TERVISED OM NII VILETSAD JA HAMBAD AMMU LÄINUD ! ! !
PALJUD ELAVAD 1950+ AASTAS ----NAGU OLI KUNAGI
""AGA 1960 + SUUTIS IGA MEES --PERELE LEIBA OSTA
JA ISE KA TÖÖGA PERELE TOITU TOOTA::::
v
Vanake/ 29. veebruar 2016, 04:45
Ah mis te jaurate siin,mul krt miljon eurtsi taskus,elan kui miska!!!!
t
trükiveakurat/ 28. veebruar 2016, 21:03
Pealkirjas trükiviga läbi läinud - Eesti rahvas asemel peaks olema Mari Lill
e
Et mis aastatel ehitati?/ 28. veebruar 2016, 20:55
V6ru EPT-s ehitati individuaalelamud oma töötajatele 70-ndate algul, päris täpset aasta ei mäleta. Ja ei olnud nii, et partei liikmetele v6i juhtivtöötajatele - päris tavalised tööinimesed said neid. Rohkem ehitati muidugi n.ö k6igi mugavustega korrusmaju, individuaalelamuid vähem.
s
suur tänu vastuse eest/ 29. veebruar 2016, 11:46
v
Veel midagi pahast endisest ajast./ 28. veebruar 2016, 19:48
Kes siin rääkis, et "vene ajal" riik ei ehitanud individuaale peredele - siis ehitas küll. Elasin ühes EPT-s (eesti p6llumajandus tehnika) - neid
EPT-sid oli vabariigis palju ja töötajaid seal tohutult. Ehitati ka individuaalelamuid oma töötajatele/töölistele ja pakuti soovijatele - TASUTA - nagu
tol ajal elamispinnad k6igile tasuta anti. Ka minu emale-isale pakuti, nemad eelistasid mugavustega korterit uues korrusmajas. Kui tuli uus aeg ja
korterite erastamine, siis erastasid need, kellele EPT majad ehitas, need majad. Nii et ka sel viisil saadi eramaju. Olgu see öeldud t6e huvides.
m
mis aastatel ehitati/ 28. veebruar 2016, 20:19
oleks tore ka teada neil, kes veel ei tea.
a
Aadu/ 28. veebruar 2016, 19:28
Jah, positiivset on. Kuid negatiivne võiks kartmatult positiivse kõrval samuti julgelt väljaöeldud saada. See prügikastidest toituotsivate seltskonna probleem võiks olla kadunud. See kui kõrgharidusega tegelased ei ole suutnud ennast ümber orienteeruda on kurb. Läänes sellist prügikastide külastatavust silma küll pole hakanud. Jne.
EESTIMAAL --KA TARTUS/ 1. märts 2016, 06:09
ON PRÜGI--KASTI KUURES HOMMIKUL JÄRJEKORD
JA OMAD KASTI---VALDAJAD ...ÜLEMUSED ----TEISEL INIMESEL SINNA ASJA POLE ---PIIRKONNAD OM ÄRA JAOTATUD EESTIS:: ????
SEDA NIMETAME ---EDUKAKS EESTIKS.. NO EI
EESTIMAAL --KA TARTUS/ 1. märts 2016, 06:09
ON PRÜGI--KASTI KUURES HOMMIKUL JÄRJEKORD
JA OMAD KASTI---VALDAJAD ...ÜLEMUSED ----TEISEL INIMESEL SINNA ASJA POLE ---PIIRKONNAD OM ÄRA JAOTATUD EESTIS:: ????
SEDA NIMETAME ---EDUKAKS EESTIKS.. NO EI
t
TRamm. / 28. veebruar 2016, 19:01
Rumal jutt Mari lilleltEga teeneliseks tehtud nõuka ajal sugugi puhtkunstilise taseme eest, see oli seotud ikka poliitikaga ja pidi olema võimule sobiv, kui teeneliseks tehti. Mari Lill oli väga keskpärane näitleja. Tramm heliseb ja koliseb, aga sõidab ikka mööda raudseid rööpaid.
r
reede/ 28. veebruar 2016, 18:46
Aga minu vanaema ütles ikka et tsaariaeg oli kõige parem siis olid kuldrahad ja suhkrupead Marike võiks pensipäeval külastada poodi Siis näeb kuidas eluaeg tõõd rüganud pensionärid ostavad 50 grammi lõhekala et kodus end natuke inimesena tunda Esimene Eesti muidugi mühistab neljaveolistega Naabrimees enne surma neli päeva kannatas kohutavaid valusid sest haigekassal pole ette nähtud teha valuvaigistavaid süste Elame kohutaval ajal ega märka enam enese eest seista Riik on viidud masusse ja selle heaks näiteks oli aastapäeva kontsert nõidade sabat

k
kordan/ 28. veebruar 2016, 18:26
Meie tänapäeva VABAS EESTI VABARIIGIS
- ei ole enam seda julma ja verist vene okupatsiooni
- enam ei ole keelutsoone, kus hambunirelvastatud võõrvägede sõdurid inimesi julmalt tulistasid ja tapsid, kes salaja püüdis sellest vene põrgust üle mere vabadusse pääseda (keelutsoonid Saare-ja Hiiumaa, Eesti põhjarannik, Paldiski jne)
- enam ei ole loomavagunites Siberisse küüditamisi,
- enam ei ole raudeesriietega suurt vanglat,
- enam ei pea poolte ööde ja poolte päevade kaupa toidu-, jalanõude ja riiete sabades seisma,
- enam ei pea mõne vorstijupi või apelsini pärast sabas vene muttidega võitlema,
- enam ei pea siin VABA EESTI VABARIIGIS 10-15-20 aastat korterijärjekorras ootama
- enam ei pea vene natsalnikuid-okupante kummardama, et ainult AUTOOSTULUBA saada jne.jne.jne.
Nüüd EV aegu on enamusel eestimaalastel kas bemm või mersu tagumiku all
oma maja või korter
kauplustes ja marketites on riiulid lookas kaupade küllusest
ole ainult mees ja tee korralikult ja hoolega tööd.
# Vara tööle, hilja voodi, nõnda rikkus (eestlase) tuppa toodi!#
Tublil ja töökal Eesti rahval on ikka nii kenasti raha, et
- pidevalt ja seda päev-päevalt suurte kärutäite viisi igasuguseid toidu- ja muid kaupasid ostetakse,
- puhkusepaketid kohe lennult ära rabatakse,
- järjepannu UUSI AUTOSID ostetakse
- igal teisel eestimaalasel on auto (vanurid ja lapsed kaasaarvatud)
võrdluseks vene ajal oli iga 100(!) elaniku kohta AINULT ÜKS(!) ISIKLIK AUTO)
Eestlastel on ilusad kodud, hea toit laual ja mis peaasi - EESTLASTEL ON VABADUS!!!
Enam pole vene okupatsiooni, enam pole raudeesriideid!
Alles me suvistest ajalehtedest lugesime ja ise supermarketites kogesime:
Stockmanni lihaletis käib raju jaanieelne lihamöll (21)
Maximast osteti jaaniajal seitse rekkatäit arbuuse (10)
Selver müüs jaanipäeva eel pool miljonit liitrit õlut (9)
See kõik näitab, et tublide ja töökate eestlaste, ka eestimaalaste majanduslik olukord on võrreldes lähimineviku vene okupatsiooniajaga 1000x parem.
Eesti Vabariik, võrreldes teiste liiduvabariikide ja võrreldes veel suure ja maavaradest tohutu rikka , aga näljas ja paljas Venemaaga, on väga hästi jõudnud selle 25 aastaga sellest nõukaaja mädamülkast välja tulla.
Ainult üks rumal ja palgaline vant võib ajada lõputut jura suust välja, korrutades – kõik on Eestis halb, kõik on paha ja et Eesti rahvas elab puuduses, vaesuses ja kõik nälgivad.
Häbi sellistele variseridele!
Kordan
JAH,
NII HÄSTI KUI EESTI RAHVAS JA KA EESTIMAALASED PRAEGU EESTIS ELAVAD, POLE NAD TERVE OMA AJALOO VÄLTEL VEEL KORDAGI ELANUD!
Elagu VABA EEESTI VABARIIK!
m
ma sündisin 1974/ 28. veebruar 2016, 20:21
Ma ei ole okupatsiooni oluliselt küll enam näinud, 1989 aasta oli inimestel juba üsna hea, tuli Läti kaupa poodi jpm... Inimesed olid lootusrikkad, elu edenes.
l
lisan/ 28. veebruar 2016, 22:23
Ja banaani saab poest osta!
e
ega .../ 29. veebruar 2016, 07:12
... pime inimene ei näe puude taga metsa. See, et meil on ca 60000 last, kes ei saa oma kõhtu täis, on pimedate ja ükskõiksete riigijuhtide "saavutus"! Sellist asja ENSV ajal ei olnud!
METSAVENNNA --POEG 1946 ,,,sündinud / 1. märts 2016, 05:56
1:: KAS SINU VABADUS ---POLE ÜLETANUD IGASUGUSE PIIRI---OMA EESTI RAHVA ÜLE -------(( PALJU OM EESTIST PÕGENENUD RAHA + VALELIKU POLIITIKA PÄRAST INIMESI ???
a )) KAS SINU VABADUS ---OM ARBUUSID JA ""PALJU RÄMPS TOITU
KAS SINU AJAL EMA JA ISA KERJASID LASTE KÄEST RAHA ???? MINU KODUS --EMAL JA ISAL OLID LOOMAD OLEMAS 1955--1965.--KA 1975
2:: MIKS VANEMAD OM LÄBI:::=????? "" ET MÄRTSI KUUS ---"" VANADE ELUASE JA KOMMUNAALID + ELEKTER LAPSED KINNI JUBA TAMBIVAD :::::
2:: VAATA SINU VABADUS OM ÕIGE KÜLL ((VENE--RIIK EI LAMANDA -----JA ""KUI EESTIS SOTS,,HARTA OLEKS ---JA PÕHISEADUS OM PÜHA JA TÄIDETAKSE KA `????
JA VEEL:::: KUI RIIGIKOGU SEADUSI EI VÄÄNAKS ---JA INIMEST EI NÄRUTAKS:?? 285----300€ KESKMINE NÄRU EESTIMAA PENSIONI ARVESTAMINE::
' ""NO TÖÖTANUD SANDIKS --INVALIIDI RAHAST PÕLE MÕTET RÖÖKIDA,, NUTT TULEB KURKU:::
l
Lõpeta.../ 4. märts 2016, 04:17
..oma vääratunud kommide saatmine!
t
tom/ 28. veebruar 2016, 18:09
jälle ´üks ullike kes räägib rahva nimel??? Lgp Mari PALUN tee endale selgeks kui suur % eesti inimesi elab vaesuse piiril , palju suhtelises vaesuses ja palju absoluutses vaesuses. "Kultuuriinimene" praeguses eestis tundub rumaluse sünonüümina.
ä
ääremärkus/ 28. veebruar 2016, 18:09
Aga miks siis proua üks tütar on SOOMES arst,õppis Eesti riigi kulul,aga siia ei jäänud,kasvatab oma lapsed seal.
h
hea küsimus/ 29. veebruar 2016, 08:25
tõesti miks, vastus- Eestis on hea elada neil ,kellel on pagas endistest aegadest kaasa võtta, siis elavad kaks pensionäri normaalselt, võivad Soomes tütrel külas käia ja siin seeni korjata ja eluga rahul olla..Kui noor inimene peab siin laenuga elu alustama, ei ole see nii kuld nagu paistab. Jah, hea haridus on oluline, aga miks siis hea haridusega noored ka Eestisse ei jää.
Sama on eakatega, elu aeg tööd teinud, korter on, lapsed koolitatud, aga kui paljudel on võimalik lastele ka elu alustamiseks midagi kaasa anda, ikka käib jutt, et noored peavad ise hakkama saama. Eks nad siis saavadki, aga paljud kusagil mujal.
ü
üks jeestlane kirjutas/ 28. veebruar 2016, 17:56
Telekas öeldi, et Eesti on elatustasemelt Euroopa vaeseim riik ...purjus vene sõduri võib ju korraks siia saata...., aga kui ta näeb siinset olukorda...., siis põgeneb ta kabuhirmus...
---------------------
Einoh, sellist tobedust oskab ainult üks poole aruga kremli palgaline kirjutada.
Seejuures küsin ja soovin vastust kõikidelt Eesti riiki mahategevatelt ja sõimavatelt jeestlastelt -
kui siin Eestis nii paha ja halb ja kole elu on,
miks küll siis mitte ükski eestivenelane ei taha Venemaale tagasi minna?
Millegipärast kõik need 300 000 "vabastajat ja kultuuritoojat", ka siin kremlit kiitvad ja EV vihkavad kommenteerijad hoiavad küünte ja hammastega sellest vaesest ja koledast Eestist kinni ega ole Putini korduvatele kutsetele vaatamata ühegi hinna eest nõus siit oma rikkale, õitsvale ja demokraatlikule etnilisele kodumaale tagasi pöörduma.
MIKS?
Palun asjalikku vastust!
v
vbl./ 28. veebruar 2016, 18:12
kommenteeritakse hoopis välismaalt, aga mitte Venemaalt. :)
m
mõtisklus/ 28. veebruar 2016, 17:29
Mina ei suuda mõista, et inimene, kes on terve ja suudab tööd teha ei saa eluga hakkama. Muidugi on raske invaliididel, aga normaalsel penionäril on elu jooksul juba enam-vähem kõik muretsetud, korralikud lapsed kasvatatud, kes häda korral aitavad. Olen vahest vaadanud seda "Kodutunde"
saadet, kahju on lastest, kes muretsetud ikka esimese, teise ja kolmanda joodikute ja vägivaldsete meestega, no õelge, millise riigikorra ajal sellised pered hädas pole olnud. Olen nõus, et on inimesi, kel raske, aga kõige rohkem nurisevad need, kes on laisad, pole haridust ja tahaks ikka hästi elada,
m
mida ? / 28. veebruar 2016, 16:41
päris jaburat juttu ajab see mammi Kui ta ise peab õnneks seda,et elab mingitelt sugulastelt saadud majas, käib riides,vabandan küll, kuid nagu sekkarikuninganna,on üsna kulunud ja räsitud (kas alkoprobleemid?) ,saab mehega kahepeale pensionit,mis leiva lauale toob ja eks ka kuulsad lapsed aita,siis olgu õnnelik omas mullis Ei maksa kõiki kaasmaalaste nimel sõna võtta . Eestimaa pole kunagi nii tühjaks jooksnud ,kui praeguste reformarite ajastul . Tööpuudus vahib igalt poolt vastu, nii suurt nälgivate laste hulka polnud vist sõja ajalgi,sest siis olid ikkagi maaelamised,kus said aiakraami ja mõni loomgi oli,kellelt piim aja liha saada Praegu on maaelu välja suretatud.linnas rõdul kartuleid ei kasvata. Pidev mõnitamine valitseva kliki poolt,vihakõned oma rahva vastu,mis kuradi hea elu see on, mammi Tamm?
k
Kas see endine näitleja/ 28. veebruar 2016, 16:38
on pime, v6i loll, et ei näe oma ninaotsast kaugemale? V6i nii ülbe ja tundetu, et ei tahagi näha, mis reaalsus meil on? V6i on tal ehk alkoholiprobleem - siis muidugi enam adekvaatselt ümbritsevat ei näe, ei saa aru ega suuda otsustada - mis on ja mida pole??? Silmade all kahtlased kotid - viitab nagu alko liigtarbimisele...
j
Jüri Kukk/ 28. veebruar 2016, 16:37
Lilleke rohus, palun ära räägi kõigi Eesti inimeste eest. Või kuula Ruja "Eile nägin ma Eestimaad!"

K
!!!/ 28. veebruar 2016, 16:34
Kes elab hästi? Eks ikka need, kes on osanud kuidagi raha teha ning taskud täis kühveldada. Ükskõik kuidas või millisel viisil. (äri, börsimängud, erastamised, pärandused, suur lotovõit, tulus töö või ametikoht, sidemed j.n.e.). Või kes oskab midagi olemas olevat väga kasulikult maha müüa. Näiteks kas või oma tuntud nime. Hakates näiteks võimul olijate õuelaulikuks või avamusliidriks. Mina seda kahjuks teha ei saa, sest minul pole ei tuntud nime ega kuulsust. Kes siis mind kuulaks? Mina ei teeniks sedasi ilmselt mitte pennigi, ükskõik kui vaimukalt või kenasti ma siis ka lõõritaksin. Sest puudub autoriteetne nimi.
K
???/ 28. veebruar 2016, 16:16
Kuidas see päikesekuningas Louis XIV ütleski? Et riik - see olen mina! Ja mõni on sama enesekindel, et kui temal läheb hästi, ju siis on ka kogu eesti rahvas õnnest pöördes. Kuid mitte kõigil ei ole õnnestunud äri ajada. hinnalist pealinna maja või krunti tagasi saada, börsil mängides võita, midagi ärastada või suurt pärandust saada. Või nooremas eas heal tasuval töökohal midagi vanaduseks tagavaraks koguda. Või vanaduspäevil lisaks pensionile ka hea honorari eest vahel esinemas käia. Pensionärid, miinimumpalgalised, invaliidid, töötud? Millist õnne nemad peaksid nautima? Minu tuttav pensionieelik invaliidistus, kuid talle anti vaid 40% töövõimetus ning tema saab nüüd vaid miinimumpensioni, 158 eurot. Aga ravimid? Vaid ühe haiguse raviks välja ostetud kuu aja tabletiportsjon maksis 27 eurot (seda 75% hinnaalanduse juures). Aga haigusi on tal veelgi ning ravimeid nende jaoks kulub kah veel. Mida sealt õnne jaoks veel alles jääb? Sest ärgem unustagem eluaseme, toidu, hügieeni, ühistranspordi, riiete j.n.e. kulutusi. Kuhugi tööle minna? Kuid milline tööandja soovib endale risuks kaela üle 50-ne vanust puruhaiget invaliidi, kes hakkab pidevalt haiguselehel olema? Ja meie maakonnas on niigi juba tuhandeid töötuid, kellele kohapeal tööd ei jagu. Hulga nooremaid ning tervemaid muuseas.
e
ei ole nii hästi elanud ega surnud/ 28. veebruar 2016, 15:40
nagu praegu, kas pole? Väga palju noorelt lahkunud inimesi.
s
sügab kukalt/ 28. veebruar 2016, 15:18
Rahva nimel küll sellist asja öelda ei söandaks. Pole sellist kommet, et oma mõõdupuuga maailma paika panna.
h
Harri/ 28. veebruar 2016, 15:15
Vanamutt on ikka päris lolliks läinud või on tal suur alko probleem ,et sellist lollust suust välja ajab ?
ä
28. veebruar 2016, 15:18
Ära kõiki enda järgi mõõda.
a
ATamm/ 28. veebruar 2016, 14:15
Jumal tänatud, on ka mõni normaalne inimene. Muidu juba kõrini sellest seakisasat, kui halb ja paha meil on, ja keegi ei tule meie eest töid ära tegema jne, jne. Häbi eestlaste pärast.
s
28. veebruar 2016, 14:59
sinusuguse pugeja pärast on tõesti häbi ja veel kord häbi häbi ....
k
28. veebruar 2016, 15:19
Kellele, nimelt, ta poeb kui tohiks küsida?
j
Jah / 28. veebruar 2016, 16:05
Kellele ta poeb? Ka mina olen m6telnud, et k6ikidest oma esivanematest, elan mina k6ige paremini.
n
nii öige/ 28. veebruar 2016, 15:36
Siinsed ekrelased ja kesikud muud kusagil teha ei oska,kui viriseda,köiki kiruda ja ebastabiilsust kylvata.Mina ytlen täpselt samuti,kui ise viitsid liigutada ja otsida,siis on tööd ja tegemist köigile.Vaadake lahtiste silmadega ringi - tänavatel kallid autod yksteise järgi,lastel ja vanadel viimase peal telefonid.Riided peavad olema ikka margi omad.Söök on laual ja mis veel vaja.Löpetage see ingumine ja hakake ka ise midagi tegema,et meie riigis oleks siis parem elada,kui te oma eluga hakkama ei saa.Ja mis öigus siin mönel on teisi pugejaks söimata?Huvitav ,kelle ees siin poetakse.Siin saab igayks lihtsalt oma arvamust avaldada.
m
mis riigis/ 28. veebruar 2016, 18:14
vaid ö-ga kirjutatakse, see ei näi küll kuidagi Eesti tähtede, pigem soome klaviatuuri järgi joonduvat. Seal muudkui y ja ö. Möö-möö, mää, möga.
s
29. veebruar 2016, 08:39
See tõsi jah, et Soomes töötavad inimesed kasutavad automaatselt tähti y ja ö.
m
Mari Lill nii vara juba seniilne?!/ 28. veebruar 2016, 14:10
Alles sai 70 ja juba lolliks rumalaks? V6i oli varem ka rumal ja tundetu inimene, ainult ei v6tnud s6na teemadel, millest muhvigi ei jaga - siis ei paistnud ka nüridus ja empaatiav6ime puudumine silma. Ta siis r66mustab, et nii paljud korralikud tööinimesed rügavad tööandjale ja siiski vaevu ots otsaga kokku tulevad näljapalgaga? Samuti vaeste pensionäride üle, kes 158 euri kuus saavad - ela v6i sure?Ja Mari r66mustab, et paljud on töötud paljud kodutud ja lausa näljas? Mille üle keegi r66mustab ja millist elu k6ige paremaks kiidab, eks ta ole!
i
ise oled seniilne/ 28. veebruar 2016, 15:39
Ära sa siin yldista.Kui sina s... vares hakkama ei saa,pole kyll kellegi teiste asi.Kui sa rygaksid nagu siin höiskad,siis sa tuleksid kindlasti omadega välja.Kuid kui majandust ei jaga muffigi,siis pole ka siin kisamisest ja teiste solvamisest sulle endale kasu.Eestlane on alati keerulistes olukordades osanud välja tulla,kuid selliseid abituid on önneks varem palju vähem olnud.
n
noo/ 28. veebruar 2016, 15:50
egas ilma asjata öelda,et eesti näitlejad on üle makstud!! Kuid jah ,paraku on ka min. palga ja pensoni saajaid! Kordades rohkem,kui näitlejaid!
Ja kahjuks pole pr. Lill näiteks Kodutunde saadet üldse vist näinud! Kahju,kui inimesed ei näe oma ninast kaugemale!
t
To noo / 28. veebruar 2016, 16:10
Mari Lille k6rval on ka tubli mees ning nendel on mitu last, kui palju on nad suutnud normaalselt ules kasvatada. Mul ei ole suurte perede vastu, kuid suures tuhinas tuleks vahepeal ka oma rahakotti pilk heita.
j
jaa/ 28. veebruar 2016, 16:44
eesti näitleja peaks ju ka miinimumpalka saama, siis oleks su süda rahul
t
to jaa ja 16.10/ 28. veebruar 2016, 19:43
Kahju,et paljud kommijad ei saa aru üldse jutu sisust!!
e
28. veebruar 2016, 13:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
28. veebruar 2016, 13:31
t
28. veebruar 2016, 14:58
Täitsa õige, mis kirjutab, pole ta midagi jobu. Tee silmad lahti ja vaata, mis ümberringi toimub, ei paista seda vaesust kuskilt. Ja ma ei räägi Tallinnast. Meie väikelinnas pole kaupluste ees pea kunagi vaba parkimiskohta. Ükspäev istusin autos ja ootasin kedagi, panin tähele, et pea iga teine auto, mis tänaval vurab on maastur jne.On loomulikult ka vähem toimetulevaid inimesi aga öelda, et hirmsas vaesuses elame, küll ei saa.
e
EESTI / 13:21, 28. veebr 2016 -le/ 28. veebruar 2016, 14:10
Hüüdja hääl kõrbeöös,( see lause"meeldib" välismaalastele õppida,eesti keele proovikivi) ma olen sinuga nõus! Just nii ongi.
j
ja kui paljud vene ajal välismaal tööl olid/ 28. veebruar 2016, 14:14
ja laenu vötsid, erastasid, ärastasid ja vahendasid, öelge seda ka! Kui palju panku lasti vene ajal korstnasse ning kedagi süüdi ei möistetud. Kas oli seda? Kas pankureid mörvati ja koristati kedagi jalust, et mingi rahaline asi välja ei imbu jne...
a
arbuusid on jah jube kallid asjad/ 28. veebruar 2016, 14:16
möödamegi ainult materiaalset rikkust, vaimsusest on tänapäeval supiköökide körval küll puudu. Ainult raha, kust saaks keegi poliitik oma hiigellaenude tasumiseks ja mida saaks veel riigilt ning rahvalt varastada. Avalikult muidugi. Nii, et vahele ei jää.
k
kadunud Eri Klas/ 28. veebruar 2016, 14:18
oli ka kuulus näiteks juba vene ajal. Tema ei vajanud EL-i toetusi ega midagi. Välismaalt tulnud aferistid aga ütlevad, et peale tühermaa ning aborigeenide ei ole Eestis kunagi midagi olnud, ei kunsti, muusikat, vaimseid väärtusi ega midagi. Sellist rumalat juttu on keegi neile ajanud.
ä
28. veebruar 2016, 15:02
ära solva kaabakas Eri klas-i.
s
Sa ei saanud möttest aru, idioot!/ 28. veebruar 2016, 15:21
tahtsin öelda, et maestro E. Klas oli kuulus juba enne seda teist Eesti Vabariiki, millest alatesloetakse praegu Eesti suure eduloo algusaega. Eesti saatis oma suured kommunistid Brüsselisse ja nüüd oleks justkui hiilgeaeg, aga varem oli ka midagi. Öpi lugema, enne kui räuskama kukud!
h
Harri/ 28. veebruar 2016, 15:21
No oled ikka napakas et sellist möla siia kirja panid , kus sa seda kõike lugenud oled või õigemini milline on sinu info allikas ?
p
pea nüüd ikka hoogu/ 28. veebruar 2016, 15:25
Oma maja või korter on ainult neil, kes selle vene võimult päranduseks said. Ülejäänud elavad PANGA omanduses olevas korteris ja reeglina ORJAVAD panka 30 aastat.
s
28. veebruar 2016, 15:41
Sa pea ise hoogu, Et kõik majad ja korterid on vene võimult päranduseks saadud? Kujutad ette, et paljud inimesed ehitasid ise endale kodud omaenda väikese palga kõrvalt .Koguti ja ehitati aastaid, mitte nii nagu nüüd, kus mõne kuuga peab maja valmis olema. Häbematu oled, järelikult mingi nagaman, et sellist juttu räägid.
p
pea nüüd ikka hoogu/ 28. veebruar 2016, 16:46
Omaenda väikese palga kõrvalt võis aastaid ehitada juhul kui sul oli kus elada. Reeglina oli korter paha vene võimu ajal töökoha poolt saadud. Tallinnas oli sellega kitsam, aga mujal oli töökoht ja korter kindlustatud. Ja kui oligi midagi järelmaksuga, siis seda hirmu,et kaotad töö ja jääd kõigest ilma, polnud. Katsu sa nüüd väikese palgaga ja üürikorteris elades veel ehitada.
p
28. veebruar 2016, 18:15
Polegi öelnud, et praegusel ajal saab palga kõrvalt ehitada, kust sa seda loed. Ütlesin, vastuseks sinu eelnenud kommentaarile, et ei ole kõik majad ja korterid vene võimult päranduseks saadud, vaid ehitati ka ise. Kuskohas on eramajad vene võimu käest kingituseks saadud? Katsu aru saada loetust, mitte ära edasi lahmi.

METSAVEND / 28. veebruar 2016, 13:01
Vötkem asja rahulikult ,sest Mari Lille näol on tegemist inimesega kellest on tahetud teha arvamusliider ja kes rumalusest vöi käsu korras sellist juttu räägib .See väljaöeldu ,et hea elada käib selle ise hakanud eliidi kohta kes valitsuses tegutsevad saamameestena rollotades ja ärmatades .Sellistele tegelastele oli 24 miljonit euri kulutada vabariigi aastapäeva peole peenraha aga samas selleks ,et pillavalt elada on päästevöimekus viidud nönda madalale juba praegu ja selleks näiteks on Otepääl toimunud tulekahju millest ei suudetud jagu saada kuna pole lihtsalt päästjaid ,lisaks sellele saadetakse nüüdsest päästjad 10 euriga kodu valvesse .Praeguse seisuga ei jaga need saamamehed majandusest midagi ja lihtsam ongi mitte jagada jääb rohkem rollotamise ja ärmatamise jaoks .Targem on mitte uskuda selliseid provokatiivseid väljaütlemisi millega tahetakse rahvast lollitada .
e
ENSV/ 28. veebruar 2016, 14:23
teeneline kunstnik 30-ne aastaselt??? 1975??? mis teened tal siis olid? vôi mis perest ta pärit on?
v
28. veebruar 2016, 15:03
väga võimukate kommunistide hulgast ...
s
28. veebruar 2016, 15:21
Sa ei teagi, mida see nimetus tähendas.
e
ENSV-le/ 28. veebruar 2016, 16:50
Mari Lill oli tõesti väga hea näitleja juba kauges nooruses ja oli selle nimetuse n.ö. auga ära teeninud ...
t
to METSAVEND/ 28. veebruar 2016, 15:01
Ja sina pead end muidugi arvamusliidriks? Sinu näol on tegemist paadunud virisejaga
k
28. veebruar 2016, 12:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vaatleja/ 28. veebruar 2016, 13:21
Ei tasu rääkida kõigi pensionäride nimel! Pensonäridele kuulub suur osa Eesti
kinnisvarast. Paljud omavad ettevõtteid, juhivad ettevõtteid. Suur osa pensionäridest
veedab talved Vahemere ääres. Üha rohkem on neid seal näha. Enamus pensionäre
ei virise, on tublid ja teavad, et nende elukvaliteet sõltub neist endist.
j
28. veebruar 2016, 13:33
jälle jätsid pampersi vahetamata ... hea et märku andsid,tulen ehk õhtul ...
h
hiiuvana / 28. veebruar 2016, 13:48
Ei räägi KÕIGI vaid ENAMUSE nimel. Palju on neid , kel pension enam kui 400 €? Endistel suurkommunistidel ja riigikogulastel. Inimene aga kes tegi nõuka ajal lihtsalt tööd on pension naeuväärne. VOT NII!!!
t
to Vaatlejale/ 28. veebruar 2016, 14:20
Kas see on patt veeta talvekuud Vahemere ääres? Kas ainult Prantslastel, Sakslastel ja teistel on selleks ôigus? Ühelgi maal pole kuulnud, et rahvas oma pensionäre hukka môistab, et nad reisivad, puhkavad, omavad kinnisvara ja hoiuseid. Meie pensionärid on terve elu "tirinud vankrit" ja veel pidanud keelt hammaste taga hoidma, üleelama vaikselt, üksinduses, traumaatilisi olukordi. Pensionärid, nautige (kui teil on) oma töövilju, ostke ja sööge, mida te terve elu pole endale lubanud. TEIL ON SELLEKS ÔIGUS!!! Meil on rohkem tarkust, et asjadest aru saada, kuidas tegelik olukord on. "Vaatlejad ja moraalijüngrid", kes oma nabast kaugemale ei näe, pidagu suu! Vaata ringi ja sa näed, kui paljud kaasmaalased on "taeva mannast" ilma jäetud. Kaitseme neid, nad on meie ühiskonna osa.
j
ja jah paljud/ 28. veebruar 2016, 14:31
nõuka ajal algasid tööl käinud inimeste pensionid min. palgast, nüüd ei ulatu isegi keskmine pension min. palgani, kuidas siis paljud käivad? Kinnisvara on elamiseks, seda ei saa süüa ega selle eest arstirohtu osta. Mina olin nõuka ajal hinnatud ja nõutud töömees, palk alati keskmisest kõrgem ja sai mingil perioodil ka kahel kohal töötatud, nüüd pension 268 euri.
t
tõeleid/ 28. veebruar 2016, 15:19
Sellel vaatlejal ongi see viga küljes, et vahetevahel lööb piss põiest pähe ja siis kukub teisel suu vahutama nii mis kole.
k
28. veebruar 2016, 15:23
v
Vaatleja/ 28. veebruar 2016, 16:28
Loe ikka kommentaar läbi. Kirjutasin, et uus põlvkond pensionäre
tulevad enesega suurepäraselt toime ja ei virise.
e
28. veebruar 2016, 16:48
Ega pole aega ju lugeda ega süveneda, kohe on vaja tulistada.
ä
ära küsi, kust tuli esimene miljon/ 28. veebruar 2016, 16:57
Kuna Vahemere ääres elik Hispaanias on odavam, siis miks mitte.
Aga ettevõtted on neil pensionääridel, kes komsomolikomiteelaste või parteifuntsionääride siseringis sebides omal ajal need ärastada said.
p
pole võimalik/ 28. veebruar 2016, 17:43
Kuule, hinnatud ja töökas töömees, mitu aastat Sa elus tööd tegid, et pension 268 euri?
t
28. veebruar 2016, 18:20
Tahtsin just sama küsida.Lühikest aega pidid töötama, hinnatud töömees, kui selline pension suure palga juures.
s
sirts/ 28. veebruar 2016, 23:33
Mina küll ei tea, mida sa siis tegid, et nii pisike pension on, ilmselt pole ametlikult tööl olnud ja makse maksnud, mis pensionit siis tahad?Mul ka pension 460.- EUR, pole olnud ei ärimees ega riigikogulane.
t
tead/ 29. veebruar 2016, 08:12
Mina, 1960 sündinu, hakkan kunagi vaid 255€ pensioni saama. Olen kogu aja töötanud. Vaid minu vanad vanemad said 430€ pensioni, sest vene ajal töötatud aeg läks pensioniarvestusse erineva koefitsendiga. Ei tea kuidas teil see number 460 nüüd saab olla? Ja kohe tekib ka küsimus, kas 460 on suur pension, et praegu vahvasti ja rikkalt ära elada? OOTAN VÄGA VASTUSEID JA KOMMENTAARE SIIA LINKI.
n
n.76/ 28. veebruar 2016, 12:17
Pealkirjas viga"nii hästi"ikka oleks õige,siis usuks.
h
HS./ 28. veebruar 2016, 11:43
Väga hästi elavad riigikogulased, valitsus , ülemused ja nende sabarakud, nemad on juba viie seas. Pensionärid ja tavaline kodanik elab peost suhu ja üle ei jäägi.
h
hunt/ 28. veebruar 2016, 12:19
Räägib selles suhtes õigust et elab hästi esimene eesti.Sinna suurem jagu neid Euroopa abirahasid rändab.Kõiksugu projektid rahastatakse aga küsigu lihtrahvas et hakkaks millegagi tegelema siis leitakse kümned ettekäänded et mitte sulle raha anda.
h
Hetk/ 28. veebruar 2016, 11:41
Kulla proua, tule mõistusega maa peale ja ära aja jaburat juttu.
r
Ronja/ 28. veebruar 2016, 11:19
Rumal,kitsa silmaringiga naine. Tekitab endast väga ebameeldiva tunde. Hoopleja naine, kui sul on kõike nii küllaga aita lapsi,kes tunnevad end alaväärsetena õnnelike laste seas.
t
tulem/ 28. veebruar 2016, 10:33
Eesti välisvõlg juba ca 2,5 miljardit, iga sekund tiksub 1 eur juurde.Emand Lill on kui lilleke rohus, kes nakatunud Taavi Rõivase bakteriga
t
28. veebruar 2016, 13:36
ta juba vanadusest palju pehmeks ... andke talle ... kas ... või ...
a
ac/dc/ 28. veebruar 2016, 10:11
Eriti hästi elavad need keda külastab kodutunne?

a
ac/dc/ 28. veebruar 2016, 10:06
Taavi, Mari kes on järgmine kes väidab seda?
o
28. veebruar 2016, 09:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
28. veebruar 2016, 10:25
Kui sa koogikest enam ei himusta , no pane siis lauale keeks või tordike.
Täna on kõik poed sinu teenistuses ja kiidetakse iga ostu eest.
Meie elu on tõesti hea. Ja kui vaadata veel, kuidas venelased idas elavad , siis meie oleme juba ammu enesega rahulolev Põhjala ja edukas E riik
v
28. veebruar 2016, 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Van Ames/ 28. veebruar 2016, 12:13
Mida ette võtma? Vargile minema? No ei istu see amet! Kahjuks riigikurnajate ametikohad on limiteeritud ja kõrvalisi sinna ei lasta. Ausa tööga üle 500 no heal juhul(kui veab) 600 ei teeni. Ainuüksi veebruari küte oli juba 150 euri, sedagi regulaatori miinimumasendis, toas 15-18 kraadi.
Ja kommid kaovad kah nõiaväel, sest mõnel on tõde valus kuulata ja rahva taskust varastatud raha vist kõrvetab?
p
PS./ 28. veebruar 2016, 12:46
see 150 euri oli siiski jaanuari eest, vabandan, lihtsalt masendav ja närviajav on lugeda eluvõõraste tegelaste kommentaare.
h
hea elu/ 28. veebruar 2016, 09:01
Viimase aja trend on üks ühislaps ja järgmine pereliige on koer, mitte teine laps nagu vanasti
s
28. veebruar 2016, 10:17
sellel mutikesel pole lapsi ja ka koerad ei salli teda ...
e
28. veebruar 2016, 15:33
Ei ole lapsi? Tohoh, kuhu tema lapsed siis kadusid? aga näe, 29 kõiketeadjat kommenteerijat kiidavad ka sellele takka. Kui juba teie nii ütlete, siis järelikult peab ka nii olema. Ise olete ühte tema lastest kangesti kiitnud kodumaises teleseriaalis.
i
28. veebruar 2016, 18:22
Ikka ei usu või, et tal on lapsed?
n
28. veebruar 2016, 08:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
8
!!!/ 28. veebruar 2016, 09:14
80-ndatel sa 300 rubla eest näiteks kas 15 tuhat keskmist ajalehte, 6000 linnaliini bussi piletit, 600-800 kinopiletit, 500-600 raamatut, mitu tonni bensiini, sai ära makstud 3-toalise korteri kõik terve aasta üüri- ning komunaalkulud. Lisada võiks muudki. Teatri-või loomaaia piletid, taksomeetri järgi kilomeetreid. Või lihtsate inimeste toidud nagu värsket räime, sülti, kartulei j.n.e.
Ja matemaatikaülesanne: kui palju saab neid praegu 1000 euro eest?
m
mis seletad!/ 28. veebruar 2016, 14:13
Aga autot ja mööblit polnud kuskilt võtta, välismaale ei saanud, häid raamatuid polnud...
L
!/ 28. veebruar 2016, 14:24
Lääne bestsellereid ja koomikseid muidugi polnud. Või erootilist kirjandust. Aga kirjandusklassikat oli küll ning odavalt. Auto autoks, kuid tol ajal oli ka provintsis normaalne ühistranspordi ühendus ning esmatarbekaubad olid siiski olulisemad kui auto.
m
mööblit?/ 28. veebruar 2016, 14:36
kui mulle tulid külalised, siis ütlesid, et elan nagu näitusesaalis.
e
Eluvesi/ 28. veebruar 2016, 15:23
Autot tõesti ei saanud, aga seeeest jagus kõigile tööd ja tasuta eluase !
j
28. veebruar 2016, 15:45
Jah, ENE tellimiseks pidi ööpäev järjekorras seisma.
o
osa ütles/ 28. veebruar 2016, 17:02
et kui autot ei saanud loaga, oli ikka neid, kes müüsid oma auto, 10 000 rbl.
ä
28. veebruar 2016, 10:21
v
vanaproua empaatiavõimetus ongi kõige suurem ebaviisakus/ 28. veebruar 2016, 10:42
küllap ütlesite seda Lille prowwale !
t
28. veebruar 2016, 13:39
ta ei saa enam millegist aru ja artikli kirjutas vist täävi ise ...
j
jyri/ 28. veebruar 2016, 08:22
nii sitasti pole eesti rahvas elanud....
o
on/ 28. veebruar 2016, 07:59
Mari on õnnelik vaesuses elavate laste,vanurite ja maainimeste ja hõiskab,edu sullegi
o
on/ 28. veebruar 2016, 07:59
Mari on õnnelik vaesuses elavate laste,vanurite ja maainimeste ja hõiskab,edu sullegi

o
28. veebruar 2016, 06:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
ongi hea elu praegu, kuigi teenin miinimumpalka/ 28. veebruar 2016, 13:19
Nõukaajal ei juletud viriseda, siis oleks küsitud, et kas nõukogude võim ei meeldi? Kui vastus jah, siis teadagi, mis!
e
Eestis/ 28. veebruar 2016, 14:41
on praegu 31 tuhat registreeritud töötut, lisaks sama palju või rohkem registreerimata, aga pakutavaid töökohti vaid 3 tuhat. Enamus isegi registreeritud töötutele ei maksa riik sentigi, kuidas need sissetulekuta kümned tuhanded inimesed elavad praegu paremini, kui nõuka ajal?
s
Sander/ 28. veebruar 2016, 06:12
" Eesti rahvas pole kunagi elanud nii hästi kui praegu"-kuidas keegi? Kas see parem elu on see, kus tuleb arstile pääsu oodata ligi aasta; kus elu alustavad noored peavad ennast pantima panga orjusesse, kuni pensionini??? Vastukaaluks muti jutule-olin veneajal lihtne töömees(parteitu), aasta keskmine palk oli 333rbl, sellest kulus 7rbl kuus korteri üür/küte/piiramatu soe vesi; 4kop. kwh elektrit; ühisgaas 50kop. kuus korteri kohta. Raske oli kindlasti, sest väljamaale ei pääsenud(ise pole seal siiani käinud) ja banaane ka ei saanud, JUBE!!!
e
28. veebruar 2016, 01:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
28. veebruar 2016, 10:26
Ja sellist pilti, kus "esmatarbekaubana" on korvis õlu, suits ja viin ja lisaks nipet-näpet ebatervislikku rämpstoitu, võib päris tihti näha.
v
Vanamees/ 28. veebruar 2016, 11:18
" Vene ajal "sai ostetud hapukoor ja viin , ülejäänut ei näinud. Mida sellega öelda taheti - et see ongi parem elu või ,kui saad tsupatsupsi ja siidrit!
s
28. veebruar 2016, 15:49
sa,vanamees, ei saa ka millestki aru aga kangesti tahad kommenteerida.
k
kui on väikesed lapsed/ 28. veebruar 2016, 15:04
ja neil palavik, on vbl. vaja teha viinasokke, kas alati peab jooma, väga rumal. Siider muidugi iseasi. Selle järgi ei saa veel hinnata, vbl. viis kellelegi pool ostu.
j
28. veebruar 2016, 16:08
Jajah, lastele siidri ja õllega palavikku maha võtta on eriti tõhus. Mine metsa oma jutuga ja vaata, mis su ümber toimub. Juuatäis inimesi kõik kohad täis, mitte keegi ei kurda, et raha viinaks ja suitsuks napib, Küll aga siis, kui lastele ja söögiks napib, siis on kõik süüdi peale iseenda.Ja tema tuleb ütlema, et võtavad lapse palavikku alla.
s
see üks näide/ 28. veebruar 2016, 16:43
ei näita midagi, see on üks ja ainuke vbl. Joovad ikka need, kel raha on, palju nt. invaliidsuspensioni eest alkot saaks. Ma ei tea, ma ei joo alkoholi ega ela ka Eestis.
j
28. veebruar 2016, 18:25
Ja arvad, et ükski invapensioni saaja ei joo?
n
nüüd vist on/ 28. veebruar 2016, 20:27
osa alkohoolikuid ka invaliidideks tunnistatud, aktsiis läheb Riigikassale tagasi. :)
l
lühike mälu tädil / 28. veebruar 2016, 00:59
20 a tagasi olid kuldajad...
o
28. veebruar 2016, 00:40
olen väga pettunud Lillemari lapsikusest, ei soovi teda enam laval näha !
z
ziidiuss/ 28. veebruar 2016, 01:12
No ma vaatan sinu asemel.
k
28. veebruar 2016, 10:27
z
28. veebruar 2016, 15:12
ziidiuss pole eluski teatris käinud,teab sellest A - sotsiaalide jutu järgi.
z
28. veebruar 2016, 15:12
ziidiuss pole eluski teatris käinud,teab sellest A - sotsiaalide jutu järgi.
z
28. veebruar 2016, 15:12
ziidiuss pole eluski teatris käinud,teab sellest A - sotsiaalide jutu järgi.
k
28. veebruar 2016, 16:00
Küsimus polnud esitatud ziidiussile vaid sellele praalijale, kes Mari Lille enam laval näha ei soovi.
h
hmmm.../ 28. veebruar 2016, 00:03
Elavad küll hästi jah, kui toidukärusid vaadata. Kaubakeskused sumisevad rahvast ja kõik on justkui okei. Aga kas ikka on? Ei tasuks nii kitsa silmaringiga olla, vaid tuleks märgata elu ka enda ümber...elu Eestimaal. Pool Eestimaast elatub kartulist ja makaronist, ning neil ei jätku iialgi niipalju raha, et endale läptop või uus telekas osta, et remonti teha, või hambaid parandada, et reisida või lõbutseda, et riideshopingul käia või kunstripsmeid külge toppida. Söögist ja hädavajalikust ma üldse ei räägi...
s
sid/ 28. veebruar 2016, 01:00
Selge, kaubanduskeskustes sumisevad ufod, mitte meie rahvas. Rahvas nätsutab hambutu suuga rohuliblesid.
s
sid-le/ 28. veebruar 2016, 01:13
Hambutu rahvas läheb aina jämedamaks ja jämedamaks...
s
28. veebruar 2016, 10:21
see nälja paistetus - varsti polegi enam eestlasi ...
l
lollikesele/ 28. veebruar 2016, 14:46
rikkureid on umbes 10% ehk siis 130 tuhat, kas näed kaubanduskeskustes kordades rohkem rahvast kui 130 tuhat, et teed väikese ehk mikro grupi järgi järelduse kõigi kohta?
k
28. veebruar 2016, 15:09
kas sa oledki see lollike ja hulluke ...
t
to lollikesele/ 28. veebruar 2016, 16:16
Et 10% eesti inimestest rikkureid käib vaid poodides ja kaubanduskeskustes, teised mitte? Sinu arunatuke on sulle küll hüvasti öelnud. Üks eespool ütles, et viina ostetakse selleks, et lapsel palavikku alandada ja sina, et poes käivad vaid rikkurid. Ja selliseid sinusuguseid "tarku" jätkub siia rohkesti kommenteerima
j
JUSS/ 27. veebruar 2016, 23:44
Paremini kui kunagi enne? Kõik on suhteline. Ja on väike vale, suur vale ning statistika. Keskmine palk tõuseb? Kellel tõuseb, kellel mitte. Kes saab miinimumi, kes aga mitukümmend tuhat. Estonian Airi põhja ajanud soomlasele maksti 32 tuhat eurot kuus. Ja hiljuti võis lugeda, et mingile väljamaa tegelasele oli konsultanditöö eest 7-8 aasta jooksul makstud lausa 10 miljonit. Sama on ka pensionitega. Kes saab 158 eurot, kes 300-400, ekspresident saab aga lausa 75% oma ametipalgast ehk veidi alla 4000 euri. Ja esinduskulusid juurde arvates langeb ta perekonnale ligi 5 tuhat kuus.
i
28. veebruar 2016, 13:21
Ikka kadeduseuss närib. Kes keelas sul karjääri teha? Mõistust napib? Oma viga!!!
M
!/ 28. veebruar 2016, 14:20
Minu karjäär jäi hilja peale. Minu nõuka ajal mustadeks päevadeks säästetud 6000 rubla lendas hüperinflatsiooni tõttu üsna ruttu korstnasse. Ja ma olin liialt aus inimene, et midagi suliviisi võileivahinnaga ärastada siis, kui veel see õige saamameeste aeg oli. Mingeid pealinna maid ja maju mul pärida ei olnud. Mõnikümmend hektarit maad kauges provintsikolkas, mida ei saanud mulle enam anda, vaid anti asemele hoopiski näpuotsast EVP-sid. Kolkas, kus hektarihind oli naeruväärselt madal. Ja kui 1 kroonise EVP eest maksti vaid 16-17 senti. Ning needki tuli neljaks jagada. Väljamaalt rikkaid onusid ja tädisid, kes midagi pärandanuks mul kah ei olnud. Äri ajada? Minu arust oli see tollane äri, kaubandusvõrgust tuttavate vahendusel defitsiiti kokku osta ja siis turul kolmekordse hinnaga maha müüa lihtlabane spekuleerimine. Mina eelistasin ausat tööd. Ja vaat nüüd ongi tulemus käes!
s
sinu aju siis/ 28. veebruar 2016, 14:49
saab elust nii aru, et kõik võiksid olla presidendid ja rahva raha (millise rahva siis) oma tasku kühveldada :)?
t
Tohoh?/ 27. veebruar 2016, 23:09

r
räägi ainult ENDA EEST/ 27. veebruar 2016, 22:16
ja märka ka teisi inimesi enda kõrval, Aga ega vanainimest enam õpetada ei saa kui sisemist tunnet ja mõtlemist ümbritseva märkamiseks ei ole Jumalast kaasa antud
S
No/ 27. veebruar 2016, 22:10
Sellist löra on päris keeruline kommenteerida!
p
Prooviks siiski?/ 28. veebruar 2016, 09:27
Kommenteerida saab, loe neid "komme" ja imesta. Ehk on lihtsalt heade inimeste tunnid selles "lavakunstniku" jutust. Mida ta arvab ligi 60000 alatoitlustatud lapsest, mida pededest kes ei tule Moskvast, ei imesta kui riigikogus saab esimesele lugemisele veel neid euroopalikke elunorme (Rootsis tahavad lapsed -liberaalid, kas nagu meil RE, vabandust, et ei vaevu poliitikas songima, aga laipadega...), Taanlased vaesekesed ei tohi enam koertele haiget teha, aga meil tahetakse inimestele selline seadus anda, et vaba valik ja lapsed saate ka kui "tublid" olete. Itaalias peded lausa protestivad, et lapsi ei anta ymberkasvatada. Ilus aeg , mis, vanaprovva? Jah, sedasi pole kunagi elatud!
I
Tädi Rumpumpel/ 27. veebruar 2016, 22:02
Isegi "Väiksele nõiale" on ajupesu tehtud, kuigi oskas teine raju koos keravälguga kohale nõiduda!
Kui vana ta nüüd ongi? Toona oli 147,5 aastane.
e
ei mingit ajupesu/ 27. veebruar 2016, 23:19
Mari Lill-Tamm sai hiljuti 70. Tema viimaseid vahvaid rolle on TV3 sarjas "Üheotsapilet", kus ta ühes sarjaosas mängib omavanust Mari - väga hästi mängib. Küllap sellepärast, et ta nii hästi mängis ja vaatajatele meeldis, TV3 temaga ka siinse intervjuu tegi. Mari on väga vahva inimene, minu kooliõde.
n
no/ 28. veebruar 2016, 00:57
kui juba 70 siis kindlapeale SENIILNE MOOR.
s
28. veebruar 2016, 10:30
Sa oled juba praegu , kui vana sa iganes oled.
ä
Ärgu rääkigu kogu rahva nimel!/ 27. veebruar 2016, 21:16
Meie rahvas pole ... Mis õigusega ta räägib kogu rahva nimel? Öelgu ikka; "Mina ei ole kunagi nii hästi elanud kui praegu!"
v
vene alt pääsenu/ 27. veebruar 2016, 21:23
Mina olen rahvas,minu nimel räägibki, ja minu arvamuskaaslaste nimel.
i
Igaüks räägib ikka oma mätta otsast/ 27. veebruar 2016, 21:09
Kas Vene ajal oli nii vaeseid inimesi, kui praegu? Mari Lill võiks mõnd kodutute varjupaika külastada!
h
hädaldajale/ 27. veebruar 2016, 21:27
Sina aga võiks Venemaa varjupaiku külastada,kui neid vaid oleks, neil selleks põõsaalused ja kuurid, ametlikult...
v
Vaatasin kahte kanget venes/ 28. veebruar 2016, 15:28
Seal kauges Eesti külas külamutid seletasid, et elu on hea, riik maksab penssi ja nemad ei kurda.
2
21:09-le/ 28. veebruar 2016, 01:19
Kuidas ei olnud vaeseid,kui kõik olid nii vaesed?Mööbliraha tuli aastaid koguda ja osta polnud ikka midagi,iga asja peale olid km saba ja isegi pesupulber oli kohati defitsiit, talvesaapaid otsisid kuude kaupa ja maksid altkäemaksu, et siis ka üldse said! Sina räägid, et "kas vene ajal oli vaeseid"? Ptüi, mälu...
j
Juta/ 28. veebruar 2016, 12:13
Ei mäleta sellist aega, et poed olid avatud ja kõik riiulid olid tühjad. Altkäemaksu maksid ja sabas seisid selleks, et tšehhi või soome saapaid ja mööblit saada. Oma riigi toodangut oli vabalt saada. Enda mure, et tahtsid tšehhi botikutega eputada, ma ei mäleta küll, et vene ajal keegi paljaste jalgadega ringi oleks pidanud käima või põrandal ajalehtede peal magama.
ä
ära valeta/ 28. veebruar 2016, 14:54
aegunud kaupa poes müüa ei tohi, see visatakse lukustatud konteinerisse, et näljased seda ei saaks, muidu sööks ära, või muidu poleks lukku ees.
m
mikk/ 28. veebruar 2016, 18:05
Vene ajal olid köik inimesed nii vaesed kui köige vaesemad praegu. Kui püksid vöi kingad läbi kulusid tuli uute hankimiseks aasta otsa raha koguda
v
Väike nõid.../ 27. veebruar 2016, 21:00
küll on lihtne ennast lolliks teha!
k
kui minule kukuks ka üüratuma lotovõit sülle, nagu kukkus proua marikesele ....../ 27. veebruar 2016, 20:42
aastaid tagasi, vbla mina laulaksin kaasa, aga paraku ei saa, sest sendid peab ise välja teenima, ja suur osa eestlasi, iga viies, elab allpool vaesuspiiri.
Tubli marikene!
e
Eesti rahvas ei ole kunagi nii hästi elanud ?:)/ 27. veebruar 2016, 20:24
Inimese elu on maakeral edasi arenenud. Meie praegust elu ei saa võrrelda kiviajaga ega ka vene ajaga,sest kogu maailmas on olnud suured muutused. Oleks ikka imelik,kui eestlased ainsana tammuksid paigal:) Õige oleks eestlaste,ma mõtlen KÕIGI EESTLASTE elu võrrelda kõigi teiste riikide kodanike eluga,siis saame aru,et meie Eesti riigi kodanikud elavad õliväga viletsuses. Rumal on hõisata oma mätta otsast teisi nägemata.

t
taimi/ 27. veebruar 2016, 20:21
Kus sa inimene elanud küll oled.Tule Tallinnast välja ja vaata kuidas vaesus lokkab
k
Kellamees/ 27. veebruar 2016, 20:13
Nii sitasti, tõsi, pole ma 65 aasta jooksul elanud kui praegu....!
o
off/ 27. veebruar 2016, 21:17
nii sitasti, et sul on näiteks võimalus arvutis istuda ja kommenteerida?:)
t
to off/ 27. veebruar 2016, 23:11
Arvuti kuutasu on tõesti meeletult kallis.
Kuus 5 Euri ja 99 senti maksta on väga suur summa.
Võrreldes sellega tuleb telekaprogrammide eest kuus maksta üle 10 Euri.
Samuti võib kasutatud arvuti saada 50 Euroga.
Arusaamatud on sinusugused targutajad.
s
28. veebruar 2016, 10:32
Samad sõnad sulle endalegi, arusaamatud on pidevad halajad.
k
kaks pensionäri/ 27. veebruar 2016, 20:03
elab koos ikka paremini kui üks pensionär üksi ning maal näiteks.
n
nagu teismelise aju/ 27. veebruar 2016, 20:00
Mari Lill on nakatunud Taavi Rõivase bakteriga.Mingi austus peaks ka ikka olema oma kaasmaalaste suhtes
t
27. veebruar 2016, 20:18
ta elab nagu Kaltsukas teiste kulul,puuk mis puuk.
h
27. veebruar 2016, 21:21
s
See/ 27. veebruar 2016, 23:04
oli siis möeldud Marile.
a
ahsoo/ 28. veebruar 2016, 09:21
Et siis purjus oled . Ära peale võta enam. Kõik pensionärid elavad kellegi kulul. Sotsradest tuleb pension, ka minu oma. Siin kommentaariumis lokkab lihtsalt kadedus ja kõik.
v
Van Ames/ 28. veebruar 2016, 09:28
Kui pensionärid tööl käisid siis sinisugused lebotasid kodus nende maksude peal, häbematu!
PS. Ei ole veel pensionär, ega vist jõuagi sinnani.
a
ahsoole/ 28. veebruar 2016, 13:32
Ükski pensionär ei ela sinu rahast. Nad on selle pensioni oma aastate tööga makse makstes juba ammu välja teeninud. Sina könn, tee ka nii palju tööd, kui nemad omal ajal tegid, siis hakka mölisema. Keegi peab ju nende rikaste ja kuulsate sitta ka koristama, kuigi keegi poliitikutest ütles, et oma viga, oleks haritud olnud, oleks pens ka suurem praegu olnud. Kõik ei saa olla marjamaal, mõni peab ka nende tagant koristama, muidu upuksid nad sita sisse ära.
t
to 20:18/ 28. veebruar 2016, 16:23
Kelle kulul ta sis sinu meelest elab? Tead sa üldse, kellest jutt või p......ad niisama? Oledki loll või mängid lolli?
m
28. veebruar 2016, 16:29
Miks Marile, ikka sinu või sinusuguse lollile kommentaarile.
l
28. veebruar 2016, 16:32
Loe uuesti kommentaar üle, mitte ära praga. Sa ei saa ju arugi, mis öeldud.
a
ahsoo/ 28. veebruar 2016, 23:02
Rahune nüüd kähku maha ja võta lõuatäis palderjani. Olen pensionär, olen töötanud palju aastaid ja teen seda praegugi. Täiesti tavaline inimene seega. Aga sina ole kena ja räägi teistele ka kus hunnikus su aastatega makstud maksud on. Meil kehtib nn. solidaarsusmaks, aga sellest sa õnnetuke vist aru ei saa.
n
näitleja kohta ei ütle midagi/ 27. veebruar 2016, 19:57
kuid igal ajal on oma varjuiküljed. Vene aja löpul, ca 1989 ei olnud kusagil supikööle ega toiduabijärjekordi, et tasuta midagi saada. Laenu ei vöetud, ei erastatud, vahendatud mitte midagi, muidu oleks püstirikkaid olnud hulgi. Eraomandit oli väga vähe. Kasvatati riigile metsa, tasuta haridus ja hambaravi ning muud med.teenused olid. Praegu paljudel nii hästi ei lähe, osal küll... Mida vörrelda? Näitlejatel, pedagoogidel, ülikoolide töötajatel on läinud läbi aastakümnete siiski hästi, s.t. stabiilselt. Paljud ju välismaal, liisivad autosid ja siis öeldakse, et vaat, kui hästi elatakse. Laastutuli ja laenuleib väga-väga paljudel.
k
Kas Mari on sassis?/ 27. veebruar 2016, 19:51
Jah, ei tea, ei mäleta, et inimesi oleks nii terroriseeritud ja mõrvatud. Kas see on Mari meelest hea?
s
sid/ 27. veebruar 2016, 20:29
Kuule troll, keda siin Eestis on mõrvatud? Jää ikka usutavuse piiridesse.
h
hm/ 28. veebruar 2016, 16:10
arvatakse, et Aasmäe jpt. on ikkagi teise ilma aidatud, osa puhul on ehk üks jäänud invaliidiks. Kadunud pankurid, Türis pastor jpt.
s
sid/ 27. veebruar 2016, 19:50
Lugupeetud Mari Lill pole vist kursis sellega, mida arvavad ekred ja vene trollid elust Eestis.
Peaminister on riie, president on ameeriklane ja lapsed näsivad puulehti...
j
jajah/ 27. veebruar 2016, 20:16
tavapärane siidikese ila.Kulunud jutukesed.
l
27. veebruar 2016, 20:20
lapsed üle poolte näljas ja paljad,Marile meeldib väga,ta lausa kiidab veel.
v
vaata peeglisse/ 27. veebruar 2016, 20:44
Lapsed on näljas, kui raha kulub viinale.
a
Ai-ai!/ 27. veebruar 2016, 21:09
Viina ei maksa puutuda - see hoiab riiki püsti!
v
Väike ring/ 27. veebruar 2016, 21:10
Lääne Euroopa väikeriikides on keskmine pension 3000, Kreekas oli 1730€. Valgevenes maksab pudel viina ümberarvestatuna 2€, vaeseid pole. Saksamaal on elektri võrgutasud 10x väiksemad kui Eestis!...
j
27. veebruar 2016, 21:23
Jah, peaasi, et viin kui esmatarbekaup oleks odav, mõtle, Valgevenes maksab vaid 2 eurot.
a
a/ 28. veebruar 2016, 00:54
mis sul 21,23 selle vastu, et viin maksaks 2 euri??? Kui sa ise ei joo siis las joomameestel olla odavam oma peatäit saada. Mina ka usklike ei mõst ja pean neid nupust nikastunuks joodikud ka ei meeldi AGA mul pole midagi selle vastu, et nad oma HOBIDEST õnne tunnevad ja rahuldust saavad. Ega mina ju järgmisel päeval pohmakat ei tunne ja palvetamisele vaatamata põrgu ei lähe. Nii et sina 21,23 ära püüa "treava keelega" olla!! Kui sii ainult juhul, kui kellegi oleks vaja prügi pee vahelt välja limpsata.
a
ATamm/ 28. veebruar 2016, 14:19
Kas ikka said aru, mis segast mula nüüd suust välja ajasid? Ei, ei saanud. Oled pimeda vihaga lõõdud ja ei saa enam millegist aru. Muide, isegi selle ajaga, kui siin vorbid segaiseid kommentaare, võiksid midagi ära teha, et elu oleks parem, aga ei - sinul on vaja, et elu läheks veel halvemaks, et saaksid veel rohkem vinguda.
o
ongi esmatarbe/ 28. veebruar 2016, 15:00
kaup, sest muidu ei suudaks siin pättide ja lollide riigis elada.
t
28. veebruar 2016, 16:35
t
to sid/ 27. veebruar 2016, 23:17
Palgalisi kommijate elu on tõesti hea.
Raha nimel igasugu absurdi kirjutada.
Rõve.
s
28. veebruar 2016, 10:31
siis maril ka hea elu ...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee