Eesti uudised

"Kõva vene "matiga" rääkisin, noh. Jah, võibolla on see ebaviisakas, aga pole keelatud!"

Teet Teder, 26. veebruar 2016, 06:00

79 KOMMENTAARI

T
..../ 2. märts 2016, 06:28
Tavaline vene keel ju, pole midagi hullu õelnud. Bljad tõlgituna tähendab tavaliselt umbes raisk.
a
Arne/ 27. veebruar 2016, 08:34
Nii oligi. Lihtsalt. Eks see, kes pidas seda solvamiseks, leidis ise ka puudusi.
a
Arne/ 27. veebruar 2016, 08:28
Nii oligi. Lihtsalt. Eks see, kes pidas seda solvamiseks, leidis ise ka puudusi.
u
Urmas/ 26. veebruar 2016, 22:55
Õieti kommenteeris, ka minu arvates oli see paraad nutune tatsamine.
Türgi armee paraad- raudne samm ja kord. Ukraina armee paraad- ka hoopis võimsam!
Ma ei tea Eesti armee on ju ...
Ma seda riiki kaitsma küll ei hakka.
Päästeametis töötamine on ka paras orjapalga eest...
Milleks seal töötada? Ka tehases lihttööd tehes saab rohkem ja ei pea öösel tööl olema!?
o
Oma riik ja kaitsma ei hakka?/ 1. märts 2016, 15:59
Kelle riiki siis hakkad?
a
asi on/ 26. veebruar 2016, 22:00
selles et venelased austavad jõudu ja korda mingis mõttes kasvõi pakasuuhat tahaksid näha raudseid kolonne mille üle uhked olla lihtne psühholoogia
p
pamordosse anda/ 26. veebruar 2016, 21:29
selle diblale tuleks lõuga sõita! Ja sõjaväes oma hambaharjaga saapaid viksima. Sest seda tal enam vaja ei ole... sahtel puhtaks tehtud! krti tsuhann ra,,be.
s
sid/ 26. veebruar 2016, 19:08
Vant tundis ennast väheke aega vene "derzaava" ja selle verise füüreri alamana.
Eestit on nad mõnitama mihklid aga kodumaale ei lähe neist keegi.
MIKS SA VANT KOJU EI LÄHE KUI EESTI ON SULLE VAID MÕNITAMIST VÄÄRT?
t
Tige kodanik/ 26. veebruar 2016, 19:01
See t.bla mõnitas täiega eesti riiki , ise veel ametis olles ! Jalaga p.rsse päästeametist ja medalite ärakorjamine . Ja eluaegne keeld töötada riigiametis

n
nu nahhui/ 26. veebruar 2016, 18:56
Sõnavara on tasemel , Vasja -debiil nahhui . Kui väike oli siis purjus ema ehk pljäd , peksis teda vastu pead .
o
oeh/ 26. veebruar 2016, 18:49
Kultuuritud vene platnoid ei oskagi kultuurse inimesena ennast väljendad, neil on need matid ja na.huid ju igapäevane kõnepruuk.
Aga meie Eesti Riiki ja meie Kaitseväge vabariigi aastapäeval solvata ja mõnitada, see on suurim sigadus!
Milline õnn oleks siin Eestimaal elada, kui neid 300 tuhandet siin ei oleks!
k
keda/ 27. veebruar 2016, 08:39
te siis näriksite? lambakari.
k
küllap meil muidki probleeme/ 1. märts 2016, 15:59
k
kk/ 26. veebruar 2016, 18:29
Puhastage Päästeamet ja ka Kaitseliit sellistest vene tiblunnidest, sest see on kindal, et sellised suunavad ohu korral kohe relva meie Eesti riigi ja eestlaste vastu!
o
Orwell oli Eesti osas lausa prohvet/ 26. veebruar 2016, 18:21
No kas pole sarnane?:
Edasi otsustati Lumepalli nõudmisel ehitada farmi tuuleveski, mis muudaks nende elu ja töötegemist palju kergemaks. Napoleon polnud sellega nõus ning Lumepall aeti farmis minema. Hiljem hakkas Napoleon oma väiteid muutma ning rääkis, et tegelikult oli tuuleveski ehitus tema idee, mille Lumepall temalt varastas. Samuti kõik halb, mis farmis juhtus, hakati omistama Lumepallile, isegi kõige võimatumaid juhuseid. Napoleoni üleolekut kindlustasid tema kõrval olevad sead ning koerad, kelle ta iseseisvalt üles kasvatas pärast ülestõusu farmis. Seega oli Napoleon kindlustanud endale farmis võimu ning oma heaolu nimel hakkas vaikselt muutma nõudmisi tööle ning ka muutis seaduseid. Kõik see oli võimalik ainult seetõttu, et loomad ei suutnud mäletada, kas inimeste ajal oli neil kergem või raskem elu ning samuti oli loomadel raskusi lugemisega, mistõttu seinale kirjutatud seaduseid muutes ei saanud neist keegi aru, et tegelikult on kehtestatud juba uus kord – sigadele allutatud kord. Tööd tehti rohkem ning süüa saadi vähem, kuid mingil põhjusel sead muutusid paksemaks ning sättisid seda vastupidiselt pärast ülestõusu lubatust inimeste elamisruumidesse.
K
??/ 26. veebruar 2016, 18:32
Kuidas su pikk jutt Napoleonist ja lumepallist seostub küll selle artikli teemaga?
o
oma ??-le/ 26. veebruar 2016, 19:17
Orwelli raamat "Loomade farm" on väga asjalik ja huvitav raamat kus tegevus ,mis on küll antud edasi loomade kaudu ,kattub aga täielikult praeguse valitsuse tegevusega. Soovitan kõikidele ,loete läbi ,ei kahetse.
o
ott/ 26. veebruar 2016, 18:02
koomiline video.sellise asja eest inimene töölt lahti lasta?no ma ei tea...poliitikud mõnitavad rahvast karistamatult iga päev ja midagi ei juhtu,nüüd siin tegi üks vana robustsevõitu vene nalja ja saab selle eest töölt hundipassi?tiba nagu ebaõiglane.
e
ega/ 26. veebruar 2016, 20:08
ei peagi venkude moodi marssima.
o
26. veebruar 2016, 17:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sinusugused/ 26. veebruar 2016, 17:51
jooksevad agressiooni korral kas välismaale või üle vaenlase poole-kindel see! Eestis on sõjavägi ja teemast ka natsa....nii nagu see venelane mölises eetris, nii mõtlevad väga paljud meil elavad muulased ja teisel pool idapiiri elavad venelased!
j
ja/ 26. veebruar 2016, 20:11
sellised venelased tulistavad venemaa agressiooni korral meie poisse selja tagant.
k
kindel/ 26. veebruar 2016, 22:06
see! Kui keegi arvab teisiti, siis eksib ikka rängalt!
d
dcdd/ 26. veebruar 2016, 16:30
Eks vend oli veits pahane, et saadetakse 10eur eest päevas koju istuma.
v
Vaadake läbi/ 26. veebruar 2016, 16:06
Ei kirunud ta miskit, üsna ärapanijalikult kommis ja lisas venelaste tavapärased matid. Tundub et reageering oli üle paisutatud ja tänu sellele näevad seda nüüd juba hittuudisena sajad tuhanded. Väga nõme otsus.

m
Mati/ 26. veebruar 2016, 15:37
a
alf/ 26. veebruar 2016, 15:23
Tegelikult kommentaar selgitas venelaste mõttemaailma. Nendel on ikka suur venemaa oluline ja tähtis. Eestit ei pea nad millekski.
a
26. veebruar 2016, 21:30
a
asd/ 26. veebruar 2016, 15:14
Ta oli tööajal päästeameti autos ja kommenteeris... Kohe hukata! Aga... Ta oli tööajal ja päästeameti autos ja oli vait? Kangelane! Ehk valitsev klann kardab juba kõike ja kõiki....
j
järjekordne/ 26. veebruar 2016, 15:05
konks, mille Eesti lumpen alla neelas
E
Nikolai/ 26. veebruar 2016, 15:01
Ei kiida heaks sellist sõnavabadust mida sergei ütles, (sõnavabadus ning SS-laste lapselapsed?!), mis teeks sama välja kui minna 9. mail punasele väljakule ja öelda vene sõduritele NKVD-laste lapselapsed. See on ka tõlgendatav sõnavabadusena või kuidas.
Miks minule, kui venelasele, ei meeldi Sergei ütlus, on lihtne: Rahvuste vaheline üldistamine ja tahtlik lõhestamine on see mis juhtus. Praegu on niigi pingeid palju ja onju vaja juurde tekitada neid - liiga hästi elame et vaja kodusõda?? Inimene sai oma tähelepanu doosi kätte ja nüüd on kuuks ajaks jälle uudistes mida rääkida.
Üldiselt on see nagu anekdoodis kus Roosevelt ja Stalin võrdlevad oma riikide sõnavabadusi. Valge maja ees võid hüüda "maha Roosevelt!" ning Punasel väljakul võid hüüda samuti "maha Sta... Roosevelt!". Mida ma tahan öelda et eri riikides on erinevad arusaamad sõnavabadusest. Ühes kohas on "sõnavabaduse kompamine" ja teises "arvamustest oleme vabad".
m
maamees/ 26. veebruar 2016, 14:36
Mina soovitaks käigupealt Euroopa Inimõiguste Kohtusse kaevata, räige sõnavabaduse rikkumine.Peaaegu kindel,et sealt saab "päästja" õiguse. Jaana Toom teeb alati nii ja soovitab seda teistelegi.
õ
õige soovitus/ 26. veebruar 2016, 14:50
Euroopa Inimõiguste Kohus on just õige koht, kus kurta, et "mustade" ja "pidarasside" sõimamise eest lahti lasti. Aga kiidetud "vene hing" omas ilus. Seni kuni Eesti riiki pehmoks pidas siis sõimas ja mõnitas. Kui sai po-morde siis palub andeks.
h
hugo/ 26. veebruar 2016, 14:12
Eile olid kõvamees eluga edasi minema ja mitte 10 euri eest kodus istuma ja
täna juba nutt lahti miks sind lahti lastakse .......
t
Triin./ 26. veebruar 2016, 14:01
Lasen riigi täis ja siis ajan silmad suureks kui see riik sulle vastu hambaid annab.Keegi ei keela sellel sovjetil oma putinoidi minna ja seal pompöösseid paraade vaadata.Üks pisike riik ei saagi kuidagi olla võrdne selle sõjamasinaga,mis üle Peipsi laiutab.Nüüd vennikesel vesi ahjus----kes sellist enam tööle võtab,igatahes eestlased mitte,kasigu Venemaale ja ongi hing rahul.Ega iga paska saa sõnavabaduse sildi taha peita.Kui sul venelane on häbi selle riigi kautsejõudude pärast ,siis võid järgmist paraadi jlgida Punasel väljakul.Ei mingit halastust sellistele Eesti täislaskjatele.Sovjett mine koju.
p
Päästja kaitseks../ 26. veebruar 2016, 14:43
Kulla Triin, suukorvistamisega ei saavuta me midagi. Kõik (ei ole vahet kas on sibul/eestlane) need kes on teeninud nõuka kroonus näevad sellistes paraadides ainult puhtakujulist pornograafiat. Nii see on ja siin ei olegi midagi teha.
k
kuule kaitsja/ 26. veebruar 2016, 17:14
Tõlgi tekst ära ja kirjuta oma kodu seinale suurte tähtedega,mida see suuga p...a loopiv "päästja" lubas teha sinu emaga ja paljude teiste emadega, kaasa arvatud minu emaga. Nii rõve lauseehitus sobib vene vangilaagrisse.
3
365/ 26. veebruar 2016, 20:37
see riik on ennast juba ilma kõrvalise abita varvasteni täis lasknud
m
26. veebruar 2016, 21:39
mina näiteks võtaks vabalt ta tööle. kui mulle mingi sort inimesi ei meeldi siis on need sabaliputajad ja tallalakkujad. kui inimesel on oma arvamus ja ta ütleb selle välja olgu see siis risti vastu minu tahtmist ja mõtlemist siis minu lugupidamine talle.

j
Juho/ 26. veebruar 2016, 13:42
Konks on meie lühinägelike poolt alla neelatud.
n
nojah/ 26. veebruar 2016, 13:31
ega samas kõik venelased sellised ole. see vend ikka rohkem tolle paltnoikultuuri esindaja eestis. inimene lihtsalt kuri ja loll, sest pooled vennad seal rivis marssimas olid venelaste lapsed, tublid ja toredad noormehed. imelik, et see härra neid pedikuteks nimetas-oma kaasmaalasi muuhulgas!? see ju näitabki inimese rumalust. mulle meenub kohe, et tööl üks vanka, kui el ja venemaa vastastikku sanktsioone kehtestama hakkasid- tuli suure kisaga tööle ja rõkkas, et paras nüüd teiel, kärvate kõik nälga, putin kehtestas sanktsioonid-hurraaaaaa. ma nii omaette mõtlesin, et vanka ju ise samas paadis meiega, huvitav, inimene on nii loll, et rõõnustab enda kehvema elujärje üle!!!! üldiselt tahan rõhutada, et sellisest hülgemölast ei tasu ennast häirida lasta, meil siiski ilus ja elamisväärne riik. siin elab sõbraikult koos palju rahvuseid, keskmine palk 4x kõrgem kui idanaabril-seegi on kõva näitaja samal ajal kui naabritel jälle postil igavene president, nsvl hümngi lagedale toodud ja rahvas muudkui rõõmustab järjest süveneva vaesuse üle. jummal tänatud, et meil õnnestus sellest košmaarist välja rabelda. elagu eest!
e
Eatlane/ 26. veebruar 2016, 13:57
Ja ma olen sellega nõus,ega kõik venelased sellised pole!!
f
faktipõhisus hüsteeria asemel/ 26. veebruar 2016, 17:41
objektiivsuse huvides viidake mitmendal minutil ja sekundil näidatavas videos nimetatakse kaasmaalasi "pedikuteks"? Kas suudate seda leida?
"
26. veebruar 2016, 21:42
" keskmine palk 4x kõrgem kui idanaabril" ????????????????????????????????????
METSAVEND / 26. veebruar 2016, 12:03
Kui selliselt kommenteerimist karistatakse vallandamisega on tegemist diktatuuriga .Antud ametniku kes soovis vallandada saab vörrelda stalini aegse nönda nimetatud riigitruu ametnikuna kes usinasti koostas siberisse saadetavate nimekirja ja hoolitses ,et omal soe koht säiliks .Matid ja bljäädid ei ole tegelikult ropendamine ja ammugi polnud tegemist kellegi ega millegi solvamisega .Pigem tahetakse teha näidis poomist demokraatlikus riigis kus valitsev ise hakanud eliit soovib kuulda ainult kiitmist ja paistab ,et samas kardab kaotada positsiooni kuna kaob ära väimalus rollotada ja ärastada .See vallandajast ametnik rääkigu sellest miks päästevöimekus on madal ja miks sunnitakse päästjaid 10 euriga kodus valves olema aga samas pliiatsiga kustutajaid on kontorites jätkuvalt kes soojendavad tooli .
a
Ahah/ 26. veebruar 2016, 14:13
Matid ja bljäädid ei ole ropendamine ega kellegi solvamine? Et kui ma tulen ja ütlen sulle, et ma k***n su ema ja sa ise oled l**u, siis sa ei solvugi? Proovime? :P
t
to METSAVEND/ 26. veebruar 2016, 16:22
Kas sa ise võtaksid tööle inimese, kes sinu kohta nõnda räägib?
a
Arne/ 27. veebruar 2016, 08:34
Kui jutust aru ei saa, ei tohiks ka sõna võtta selle kohta
e
Eile nemad, täna tema, homme sina/ 26. veebruar 2016, 18:09
█ Kuidas kahe käpiknuku amelemine lastefilmis rikub Eesti julgeolekut
Küllike Rooväli, 17. oktoober 2015, 08:00
http://ohtuleht.ee/699318/
Möödunud kolmapäeva hilisõhtu oli keskkonnaameti keskkonnahariduse osakonna juhatajale Maris Kivistikule pingeline. Telefon oli järjepanu saabunud kõnedest "punane", nõuti, et keskkonnaameti kodulehelt peab kaduma video nimega "Võõrliigid Eestis", kuna see on julgeolekurisk.
.
█ Julgeolekule ohtlik nukufilm võeti Youtube’ist maha
Teet Teder, 22. oktoober 2015, 07:00
http://ohtuleht.ee/700014/
Auhinnatud õppefilm, mis tekitas väidetavalt pahameelepurskeid nii Kadriorus kui Toompeal, tuli lõpuks ka Youtube’ist maha võtta. Tegu on sarja "Maa, armastan sind!" 50 keskkonnateemalisest lühifilmist ühe klipiga, milles püssiga rahuvalvajast Ameerika naarits õrnutseb Euroopa naaritsast naisega, kellel mõne aja pärast "kõrvits" põlle all. Klipp kestab mõne minuti ja selle lõpus on teaduslik definitsioon. Kui alul oli klipi peaprodutsent Pelle Vellevoog klipi mahavõtmise vastu, sest "meil on ikkagi õigusriik," siis eile tuli alla vanduda.
.
█ Julgeolekut ohustanud õppefilmi uus stsenaarium tuleb keskkonnaametiga kooskõlastada
Siim Randla, 24. oktoober 2015, 08:00
http://ohtuleht.ee/700377/
h
Hirmunud riigiametnik / 26. veebruar 2016, 11:08
Kui päästja vallandatakse ,siis ei julge enam üldse poliitika kohta oma arvamust väljendada ja kui valin KE-d või EKRE-t siis pean igal pol rääkima ,et valisin hoopis RE
m
mismateinudolen/ 26. veebruar 2016, 09:00
Zojakene, see küla, mis maha põletati oli teises riigis ja see juhtus 73 aastat tagasi.
l
Lugeja/ 26. veebruar 2016, 08:31
Igasugune tasuline lugemissysteem eemaldada.Artiklit täies mahus ei näe. Aga kui mönitab riiki,kes talle palka maksab ja eluaset pakub, siis sellisele kohe hundipass plaksti kätte ja kobigu punasele väljakule Moskvasse,kommenteerigu seal. Otsus:päevapealt vallandada.
a
A/ 26. veebruar 2016, 10:49
Vallandada ei tohiks mingil juhul - vallandamine tuleks kõne alla ainult põhjusel ,et tööajal filmis ( aga oli vähemalt tööpostil ) - aga meie enamus riigiametnikke tuiavad tööajal näiteks mööda poode jne. -sis peaksid nad juba ammu vallandatud olema !
l
lapsena õpitu/ 26. veebruar 2016, 08:15
Härrad kõrged ametnikud on elanud siis siiani mullis, ega tea kuidas räägivad näiteks kasvõi eesti lapsed. Räigelt ropendades, minul on küll õudne kuulata. Sama jõhker ropendamine jääbki külge. Ainus mis võib meie lapsi ja noori päästa on raamatute lugemine, kasvõi alul sunniviisiliselt. Ehk hakkab midagi külge. Ühteviisi rõve on kuulata nii vene, kui ka eesti noori, vanematel ei paista aimu olevat, kuis nende illikukused kodunt väljas suhtlevad.
j
just-just/ 26. veebruar 2016, 14:06
need, kes on õrnahingelised, pole justkui kuulnud, et eesti lapsed ropendavad ka. Suvel, kui lapsi rohkem õues, on lausa paha kuulata, kuidas juba väiksed lapsed ropendavad. Vene keeles ropendamine ei riiva nii kõrva (ammu harjunud, aga eesti keeles on küll harjumatu). Olen lastele märkusi teinud, aga vaevalt, et see mõjub. Igatahes kulus oma 50 aastat, kui see nn "ropendamiskultuur" omaks võeti ja seda just viimase EV ajal. Venelastega pole mõtet pahandada, sest nad saavad selle keele kaasa n-ö emapiimaga. Muuseas, vene keeles võib kogu teksti ära rääkida roppude sõnadega, muid sõnu polegi tarvis osata, usun, et paljudele pole see uudiseks. Aga selle pärast vallandada, ei maksa nii tundlik ka olla ja tunda end alaväärsena. Andestamine näitab suuremeelsust.
t
ta ütles,et/ 26. veebruar 2016, 08:13
eestlased om SS-laste lapselapsed:) käitus nagu okupantide järeltulija, tõeline kommunist ja okupant:)
enamus venelasi on harjunud, et kunagi vallutatud maa peaks neid kummardama, aga ta eksib rängalt.võimalus alati tagasi minna ihaldatud ja kaunile venemaale,kodumaale.

a
ass/ 26. veebruar 2016, 08:10
Kes on öelnud,et kultuur on odav. Nüüd tuleks SUURELE vene kultuurile maks peale panna no nii umbes igale matile 50eur. Saakks riigikassat täita ja kultuuri toojate räuskamist oleks vähem.
b
blabla/ 26. veebruar 2016, 08:08
No oli naljakas kyll, kui igayks marssis nii kuidas juhtus ja käed loperasid kylgedel nagu kaltsunukkudel. Nyyd keegi julges kõva häälega sellele tähelepanu tõmmata :-D
e
et/ 26. veebruar 2016, 08:04
Selline setu isvtub päästeameti autos ja möliseb, pärast veel imestab, mis ma tegin! Päevapealt lahti ja vahtigu youtoubes oma üllitist ja naergu kaasa. Või veel parem, sõitku oma armastatud kodumaale, seal näeb ägedamaid paraade.
a
ants/ 26. veebruar 2016, 08:03
bljäädpizdanahui...võib olla on see ebaviisakas,aga pošol tõnahuinarodinuRossiju,Serjoga,tssaar autasustab sind
p
Pontu/ 26. veebruar 2016, 08:02
Pitsu lasi nurka, ta ju alles noor.
e
et/ 26. veebruar 2016, 07:57
Ma ei saa aru, kes veel kaitseb sellist mölakat!?Tegi vähe nalja? Istud päästeameti autos ja mõnitad oma riiki! No minul võttis küll harja punaseks see tekst, mis sealt tuli ja arvan, et ta ei teinud sugugi nalja, vaid mõtles ka nii. Keksis veel oma Moskva paraadiga - no mitte ei saa aru, miks ta siis ei lähe sinna elama, näeb neid paraade, et vähe pole. Ja lõpuks hakkab veel vabandama, et nagu poegi midagi teinud! Krt minema sellised hundid lambanahas ja paras takka saata veel need, kes teda õigustavad.
ä
ätt./ 26. veebruar 2016, 07:54
Kui mina arvan ja ütlen,et meie valitsus on USA ,Brüsseli tallalakkuja kellel puudub oma seisukoht kassiis tuleks mind vangi panna?Kangesti tuletab meelde kuuekümnendate Ameerikat kus ainult punase mõtlemise kahtluse korral ei saanud tööd ja kuulusid pidevalt jälitatavate inimrühma.
j
26. veebruar 2016, 07:47
jah. aga hoia mõni asi enda teada ja kui ei suuda hoida, siis vastuta sõnade eest.

o
oleks ise kaabu varna riputanud paluvalt/ 26. veebruar 2016, 07:45
Kui tüübil seal aega laialt, siis saaks ju erialase takistus riba maha panna 100m vahedega, kutseõpe käigus oleks seda seal nädal nühkinud.
M
.../ 26. veebruar 2016, 07:45
Mõni asi peab ikka püha ka olema. Ka näiteks Allahist ei tohi pilapilte joonistada.
n
nu/ 26. veebruar 2016, 07:38
aga mida rääkis metnev teismoodi kui meie riigiisad-arvamusliidrid?
Kapinatsistasist kirjustas EPL, lisades et kõik eestlased on kapinatsid.
No vene inimene loeb ilmselt eesti lehti.
Ilves ja Nestor häbenevad iga päev, et on eestlased.
Vene inimene saigi aru, et olle eestlane on midagi jäledat.
Sutrop kirjutas, et rukkilill on natsisümbol.
Vene inimene tegi järeldus, et kui juba rahvuslill on natsisümbol, siis ...
Rõivas kiunus, et kolmandik eesti rahvast on neonatsid ja kremli käsilased.
Vene inimene sai aru, et kui eestlased on juba Eesti Vabariigi Peaministri jaoks vaenlased, no järelikult tuleb tuld anda.
Mida üldse kodanik Metnevi kallal inisetakse?
Et ta rääkis vene keeles sama, mida mida Riigijuhid eesti keeles, mida kirjutab EPL eesti keeles?
Ropendas jah, aga eestlaste ja Eesti suhtes väljendus palju viisakamalt, kui meie õukonnameedia ja Riigi-isad.
m
Mnjah/ 26. veebruar 2016, 07:32
Ega selline vene vatnik ei saagi aru, et on käitunud valesti.... Eesti riigi mõnitamine on ju auasi neile.
n
Näh/ 26. veebruar 2016, 07:32
Noh, minu meelest reageeris päästeamet ikka räigelt üle. Tüüp filmis, kommenteeris, kah mul asi. Ma ütleks, et isegi veidi naljakas oli. Mõttetu tõmblemine selle asja ümber. Päästeameti poolt ikka väga-väga hale reaktsioon asjale.
r
26. veebruar 2016, 08:15
Reageeris üle? Kuidas see saab normaalne olla, kui riigiametnik solvab räigelt Eesti riiki ja rahvast riigi sünnipäeval?????
a
austa elu/ 26. veebruar 2016, 15:14
aga kui vanaaasta programmis pilati kodumaalist laulu, mis taasiseseisvumisel rahva ühte liitis, siis nagu sobis või? isegi peaministrile olevat meeldinud.
Näen siin ühte suurt olulist aspekti: Eesti valitsus peaks OMA MAA rahvast rohkem hindama, lugu pidama ja hoidma. Siis ei imbuks ühiskonda neid, kes olulisel hetkel reetureiks osutuvad (a la simmid, dressenid jmt). tubli töötaja ei ole sünonüüm lojaalsusele!
a
Asja mõte/ 26. veebruar 2016, 16:14
Fakt, et paljud ei mõista vene keelt ja selle teksti ümberjutustas on palju koledam kui tekst ise. Üsna Ärapanejale sarnane kommenteerimine ja räiget polnud seal midagi (vene keele bläät pole päris sama nagi lits, pigen oh-sa), nimetab muide ikka sõjaväge omadeks ja päästjaid meieks. Selle oleks pidanud tähelepanuta jätma.
a
asja mõttele/ 26. veebruar 2016, 18:14
Kui ütlen eesti keeles venelasele,et n..un sinu ema,saab ta aru,et ütlesin naljatlevalt:"Oh-sa kui nunnu emmkene sul on". Nii või? My ass.
e
Ei/ 26. veebruar 2016, 18:55
asja mõte on, et tüli on tõusnud tühjast ning nüüd on selle labase kommentaari levi tänu märkamisele tõusnud üle mõistuse.
m
Marek/ 26. veebruar 2016, 07:25
Jah, las venku ropendab. Pidarasside lipp ja SS-laste lapselapsed, no mida ta valesti ütles, eks? Balti kaitsekolledžis teadupoolest õpivadki ainult omasooihalejad ja eestlased on iga viimane kui üks tõendatult SS-laste järeltulijad. Las nüüd integreerunud elupäästja teeb natukene nalja ja postitab selle FB-sse... Mis te siis kohe kurjaks saate ta peale. Onjo!
o
Olen/ 26. veebruar 2016, 15:36
uhke, et kuulun SS-laste järeltulijate hulka. Mu isa kuulipilduja jättis palju vallutajaid Narva jõe jääle. Relv oli söönud linte ikka krooks ja krooks, hüüdnimigi olnud Adolfi kreissaag.
n
nii/ 26. veebruar 2016, 07:24
Kiru,aga no mis sa tast FB siis riputad! Mingi nõistuseraas peaks päästeametis töötades olema.
s
Sellistest mingid kaitsjad. / 26. veebruar 2016, 17:14
See pole see taltsas esimese Eesti aegne mees, kes võõrast võimu teenides 50 aastat rusikas kätt taskus hoidis ja kogu aja asja seestpoolt õõnestas. Vahe on ka selles, et esimene oli kodus ja ootas võõrast riigikorrast lahti saamist, teine aga siin oma riiki ootamas.
Anrei Hvostov kirjutas, et see armee on paslik missioonidel käima ja nii tulebki välja kui missioonil oma jäseme kaotanud sõdu roma endiste relvavendade ilkumist millekski ei pea. Oli ta missioonil, sai ta töö eest palka, on jurist teeb ta tööd ning kodumaa ees missiooni ei kusagil. Miks ei paku ta end Päästeametile tasuta nõu andma....kui nii missiooonikas....
s
26. veebruar 2016, 07:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
26. veebruar 2016, 07:58
Tavainimesena tõesti pole keelatud Ametnik aga peab lähtuma ameti eetikakoodeksist ning seetõttu selline käitumine ametniku poolt pole kohane.
i
inxu/ 26. veebruar 2016, 16:07
sul on õigus olla vulgaarne ja matslik,kuid äraostetav ja korrumpeerunud kindlasti mitte...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee