Eesti uudised

Kaja Kallas: Eesti huvides on seista selle eest, et Schengen säiliks

Toimetas Jane Saluorg, 23. veebruar 2016, 14:04

35 KOMMENTAARI

a
armas/ 24. veebruar 2016, 14:33
jumal, anna inimesele peale rahahimu ka mõistust!
a
Arvamus/ 24. veebruar 2016, 10:47
Ei saa aru sellest kramplikust Schengeni kinnihoidmisest!!! Selle asemel, et muretseda üksikutel kordadel kuskil piiril dokumendi ettenäitamisest, on ju nagunii enamus nesit riikidest olnud sunnitud tänaseks sellesama "reziimi" kehtestama iga vähemagi suurema ürituse toimumisel. Igale suuremale võistlusele ja rahvakogunemisele minnes tuleb läbida oluliselt rangem kontroll kui piiril. Tihti pole lubatud isegi seljakotiga enam tsooni siseneda. Võrreldes piirikontrolliga on see hoopis rohkem tavainimese senist rahulikku igapäevaelu mõjutamas!!!
s
SIIM/ 24. veebruar 2016, 10:39
On olemas ideaalid ning on olemas reaalsus. Kui pagulaspoliitikat igasugu seiklejate, hea elu otsijate ning kurjategijate poolt ikkagi kuritarvitatakse, siis tuleb seada piirangud. Kas või ajutisedki. Üks näide ka meil endil praktiseeritava liikuisvabaduse piiramisest. Epideemiate aegu! Sest kuigi mul peaks olema just nagu piiramatu liikumisvabadus, siis tõkestatakse mulle ikkagi sissepääs näiteks haiglatesse, seal viibiva lähedase külastamisele. Ja kõik saavad sellest aru, keegi ei protesteeri. Sest selle vajadus on silmnähtav. Aga miks see võimalik ajutine piirikontroll siis mõned härrad-prouad nii närvi ajab?
k
kaka/ 24. veebruar 2016, 14:25
sooviksin ka väga, et keegi selgitaks, MIKS on nii tähtis see n n Schengen. Et inimkaubandus vabalt toimida saaks? Vaba ja kontrollimatu trafficking? Veel midagi, mida ei aimagi?!
s
see Schengen/ 24. veebruar 2016, 16:46
on eestlastele kasvõi selle pärast tähtis, et kui siia tuuakse sundkorras pagulased, siis saaksid nad koos eestlastega siit põgeneda. Need lollikesed, kes selle vastu, tahavad, et pagulaste hordid jääksid siia.
r
Riho Rüüpas/ 24. veebruar 2016, 10:32
Kaja on niiiii nunnu, et mina kaotaks tema juuresolekul küll kontrolli ja läheks kõikidest piiridest üle :)
m
MADLI/ 24. veebruar 2016, 10:31
Minul pole raske Soome. Lätti või Rootsi sõites piirikontrollis oma ID-kaarti või passi ette näidata. Nagunii käin seal päris harva. See 5 minutiline ajakaotus on väike ebameeldivus, võrreldes ohuga sattuda mingite Egiptuse või marokolaste erootiliste kommete objektiks, kölniliku pikkade käte või pikkade väntade öö ohvriks. Isilik turvalisus on 5-10 minutilisest ajakaotusest märksa olulisem.
m
mäletan/ 24. veebruar 2016, 16:47
kuidas kunagi sai Eesti - Läti piiril passitud 12 tundi, kuni lõpuks üle saime, hakati isegi pistise jaoks raha korjama.
K
???/ 24. veebruar 2016, 10:04
Kas tõesti on piiriületuspunktis passi näitamine nii suur probleem? Mis on passi näitamisel pistmist majandusalase koostööga ja ühisrahaga? Mitte ei saa aru. Või on lugupeetud eurosaadikutel raha vähe, et korra 10 aasta jooksul enesele uued dokumendid teha?
s
Schengeni Needus/ 24. veebruar 2016, 09:10
Õige, just sellise Schengenit eurooplased tahtsidki. Ilma selleta poleks islami invasioon sugugi nii hõlpsalt kogu euroopat (eriti Saksamaad, Rootsit ja Soomet) üle ujutanud. Ka mina olen sageli reisinud veel enne Schengenit ja polnud tegelikult mingit sisulist takistust.
h
hallooo/ 24. veebruar 2016, 00:07
Seda vist ongi vaja eestlastele! Põhja -Aafrika võid tulla kuni Lapi maani välja,ja mitte 1 konn ei köhi!
Ühtedel. Agu peavad olema seadused, teistel mitte!

n
No.../ 23. veebruar 2016, 23:44
...see "Eesti huvides" on sisutu plära, mida reformikommarid ikka lendu lasevad aeg-ajalt. Neil endil pole Eesti tegelike huvide kaitsmisega ammu enam mingit pistmist. Reformikommar on alati keskvõimu poole kaldu ja suudab seal omale karjääri tagada.
m
maamiiz/ 23. veebruar 2016, 20:49
kas siis enne 2004 oli meil siin dzungel ja midagi ei toimund või.ma mäletan et sai reisida kiiremini kui praegu,vaatamata passi ja viisa vajadusele ,polnud kontroll kõva, terorissmi hirmus, ei lennukitel ja mujal mis praegu aina tugevneb ja aega nõuab
r
reede/ 23. veebruar 2016, 20:43
Kulla tüdrik Seleta kuidas Schengeni kaotamine mõjutab kaubavahetust ja turusuhteid Kas see passi näitamine piiril on tõesti nii raske Parem tolgendage vähem Brüsseli ja Eesti vahet Katsuge elada nagu me kõik mitte nagu Rooma äravalitud
k
kulla kommija/ 24. veebruar 2016, 16:50
See lihtsalt maksab palju raha, kui piirid täies ulatuses kinni panna, või arvad, et näiteks pagulased ei oskaks piiripunktist mööda minna? Tule jumal ja anna kommijatele natukegi mõistust.
t
tohoh/ 24. veebruar 2016, 17:31
Kas sa tõesti arvad,et kui piirid kinni paneme,siis on kõik metsad pagulasi täis? Jumal andku sulle ka mõistust.
n
Nojah/ 23. veebruar 2016, 20:08
Mina veel mäletan, kuidas Saksamaa seadis tööjõule Ida-Euroopast ajalised piirangud. Palju meilt sinna ikka oleks läinud? Nüüd pole probleemi lasta sisse miljon ilma mingite oskusteta võõrkeelset inimest. Mul on tõesti hea meel, et siia põhja tungi pole. Loomulikult on vaba piiriületus väga hea asi. Kahjuks pole Eesti selline tegija, kelle sõna Brüsselis maksaks. Hoopis Kreeka, Itaalia, kes loodavad euroliidult aina rohkem raha pumbata piirivalve tõhustamise ettekäändel. Aga ma arvan, et seda raha võib sinna pumpama jäädagi. Kahjuks. Ja loomulikult Türgi. Ka see tahab prisket pappi.
Ja näha on, et inimeste vool ei lõppe, nii et Eesti poolt on vaja geniaalset inimest, kes suudaks olukorda muuta. Mina sellist praegu ei näe.
j
jah/ 23. veebruar 2016, 19:04
See tüdruk ei paista silma erilise tarkusega.
i
Indrek2/ 23. veebruar 2016, 19:50
See-eest on tal pikad näpud, käbi ei kuku kännust kaugele.
k
kuidas ei paista,juudimutt ju/ 23. veebruar 2016, 19:54
need saavad kohe tarkadeks kui jutt rahast.
m
meie/ 23. veebruar 2016, 18:04
elanikel on dokumendid korras ja on uhke piiril Eesti passi näidata! Seega ei ole üldse nõus Kaja Kallase poliitkorrektse avaldusega.
e
Enamus / 24. veebruar 2016, 16:51
inimestel polegi passi, on vaid ID kaart.
p
pläma/ 23. veebruar 2016, 17:29
Jälle oma huvid esitatakse rahva huvide pähe. Sajad ülemakstud erakonnakaaslased vajavad euroopa liitu.
e
eesti mees/ 23. veebruar 2016, 17:16
isajälgedes äkli õnnestub ka kukrut kohendada

a
alf/ 23. veebruar 2016, 17:13
EU liikmetele oli alati eraldi läbikäik , teised olgu sabas, aga migrantidele tuld.
i
irw/ 23. veebruar 2016, 16:28
kallas oletab, ei midagi muud. poleks see kreeka piir olematu siis probleemi poleks.
j
Juku/ 23. veebruar 2016, 16:18
ega siis piirikontroll võta õigust teisel pool piiri tööl käia, ainult, et jälg jääb maksuametile maha.
l
lugeja/ 23. veebruar 2016, 15:48
Rahva, kultuuri ja riigi kaitsmine sissetungijate eest on tähtsam vaba liikumisest.
k
Kas järjekordne broileriluulu ???/ 23. veebruar 2016, 14:58
Kus on viited vastavasisulistele teaduslikele töödele ???
p
Paavo/ 23. veebruar 2016, 14:56
ma olen natuke viisakam - Schengen ei tohiks majanduse avatust kuidagi kitsendada, vaba liikumist küll. Aga kui meil on valida, kas seista passikontrollijärjekorras või riskida rohutirtsude parve (Süuria nuhtlus) Eestisse maandumisega, siis ma valiksin passijärjekorrad !
j
ja siis saavad pikki päid jalgu veel et nendega ei võitle./ 23. veebruar 2016, 15:31
nagu näha murid on ka linnaku püstitanud sinna, kui kuskile tropp tekkib, selliset linnakust nüüd küll vaid lihtsalt juttustajad soovivad läbi liikuda, kuid osad peavad.
a
arvamus/ 23. veebruar 2016, 17:14
EL loodigi vabakaubanduse liiduna. Schengen loodi liidus olevate inimeste vaba liikumise tarbeks. Tänaseks on EL st saanud rahvusriikide hävitaja oma sekkumistega (keelud, käsud. direktiivid, kvoodid jne) Kui nüüd Schengen hakkab majanduse avatust kitsendama, siis on see otsene rünnak rahvusriikidele.
e
ei saa mitte vaiki olla.../ 23. veebruar 2016, 19:56
100% nõus,juutjänkid,rsk.
a
aga/ 23. veebruar 2016, 22:17
mina liigun ainult lennuiga ja passi peab näitama igas lennujaamas,autoga reisimas käivad vähesed kaugemal,ainult illegaalid ei pea passi näitama hiiihiii,ei muuda piiride sulgemine midagi meie elus, norra lubas relvastatud piirivalve taastada,kas eesti peavoolumeedia pole seda avaldanud,isegi sulgeb piiri rootsiga,et ei tuleks neid ????pagulasi??? sealt norrasse,olen poolt nii kaua kui asi laheneb ja süürlased või kes iganes tagasi lähevad oma riiki.
k
kõik/ 24. veebruar 2016, 16:52
ei saa sinu moodi eralennukit maksumaksja kulul rentida.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee