kulla kaasliiklejad,vaadake neid tattnokkadest mente,nad on omal ajal koolis tüdrukute poolt tagakiusatud kusipüksid,eriti need kaalubusside nn. ekipaazid.raskeveokeid aetakse taga intensiivsemalt kordades kui kurjategijaid.ja teate miks,pätt ütleb mendile täpselt millises koolis ja klassis tema võsuke käib ja millal ta vanaema juurde maale viiakse,ning millises toas ja voodis tema võsuke seal magab.ja lõpuks tuleb ju pätti veel ka meie kõigi raha eest ülal pidada.aga siin on asi lihtne-pead veoki kinni ja midagi leiad kindlasti,mille eest trahvida.ning loomulikult maksad sa selle trahvi ära,kuna muidu ei ole võimalik oma tööd jätkata.as.eest vabariigi seadused on sellised.nüüd on võetud uus suund mentide poolt-veoki tuuleklaasil ei tohi olla midagi liigset,armatuurlaual ei või olla lisalaudasid-vaadake nende mentide endi busse ja nende esiklaasidest väljavaadet.need on igasuguseid lällareid ja kola täis topitud,et ma üldse imestan,kuidas nad sealt üldse midagi välja näevad,oi läks meelest-nad ei peagi sealt eriti välja nägema,kuna skodad ajavad neile ju rekkaid ette.see on koomiline ja üsna masendav mida need nn.võimuesindajad maanteedel korraldavad.mingu parem kujategijaid püüdma ja korda looma aga seda nad kardavad teha eelpool nimetatud põhjustel-aga siin on töömees üksinda ja teda on sel tattninade kambal hea ja turvaline peedistada.
Politseinik ei saagi tõõülessandeid tehes vastutada tavainimese kombel. Politseiniku töö eeldab sunni ja jõu kasutamist. Kui politsei kaht viimast ei kasutaks, siis poleks sellisel institutsioonil mingit mõtet. Ametnik, kes õigusrikkujat kinni pidades mõtleb sellele, et pean pärast kinnipidamist vastutama õigusrikkujale tekitatud vigastuste eest, ei lähegi õigusrikkujat kinni pidama. Inimeste suhtumine on kummaline. Ootame politseilt mingit ebamaist ja operatiivset tegutsemist aga pärast kukume süüdistama. Veel kummalisem on riigi suhtumine. Senikaua, kui midagi juhtunud pole on kõik ok. Kui aga riigi teenistuses oleva ametnikuga on mingi jama, siis riik põõrab esimesena selja. Ja ometi oli politseiniku tegevus suunatud riigis valitseva õiguskorra kaitseks. Ka politseinike puudulik väljaõpe ning kaadri komplekteerimine tont teab millistest näitajatest lähtuvalt on riigi tegemata tõõ. Samuti see, kuidas operatiivsõiduki roolis saab olla mees, kes pole vastavat koolitust läbinud. Või sõidavad kõik, kellel parajasti aega on. Kui nii, siis on tegu ilmselge korralagedusega ja ülemate mahavõetud kuppude kõlin peaks kostma kaugele. Peale Mathias Rusti Moskva lendu kaotas pagunid 600 kõrgemat ohvitseri, kaasaarvatud kaitseminister....
on probleem eelkõige selles, et riik on võtnud hoiaku vabastada politsei igasugusest vastutusest. See tekitabki karistamatuse tunde ja see omakorda vastava käitumise.
Iseenesest ei erine see, mida siin politseinik tegi, mitte millegi poolest sellest, millega kevadel keegi Gregor hakkama sai. Mõlemal oli viimane mõte tõenäoliselt enne pauku täpselt sama - kui nüüd vajutan, siis ehk kuidagi lipsab läbi. Ainuke erinevus on, et ühel trehvas palju rohkem kannatanuid olema.
Juhtus sarnane avarii.../ 23. veebruar 2016, 18:58
....politsei vedas kinnipeetavaid, sain napilt pidama, tagumine auto mitte ja põrutas tagant otsa. Politsei tuli vasakult, tahtis sõita otse vasakule pööravast reast, valgusfooriga reguleeritud ristmik. Pani enne ristmikku sireeni ja vilkurid peale ja kui pauk oli ära käinud, siis vahtis lolli näoga ja sõitis edasi. Täesti müstika :/
Miks on kaamera ees tava inimene kui kurjategija ja nüüd üks nolk ment teeb surmasõitu nii kaasliiklejatele ja vangidele(kahtlustavatele)(Savisaarele näiteks.Pole mingit seletust,ei vabandust kas ei ole tegemist järje kordse mätsimisega.
Vana sohvrina olen märganud, et just need tattnokk- pollarid, kes tegelikult peaksid vahtralehega sõitma, ongi hirmkõvad tegijad. Töömeestel-autojuhtidel pigistatakse mune, trahvitakse pisemagi eksimuse eest, sentimeetri ja sekundiga, grammi ja kiloga mõõdetakse sinu ränkraske töö eest trahv kaela. Kui palju on meie riigis autojuhte ja kui palju politseinikke, avariidesse satub neid viimaseid väga sageli. Kui mina teeks oma tööd nii nagu politsei, oleks ammu olnud avatud paar uut surnuaeda.
Täiesti õige jutt. Ma küsiksin siin lisaks veel, et huvitav, millist või milliseid kategooriaid need superrallitajad juhilubades omavad ja kui palju on neil juhistaazi? Kui neil on ainult B kategooria, millisest juhistaazist me räägime? Opertiivautoga võiks, ja peaks ikka sõitma kutselised ja staaziga juhid, mitte mingid piimahabemed.
Ma usun, et enamustel patrullpolitseinikel ongi ainult B-kat, healjuhul ehk teinud juurde motika omad ka vms. Nt Sisekaitseakadeemias on alarmsõidu koolituse läbimine kõigile kohustuslik. Juhul, kui mõnel kadetil juhiluba puudub, siis tehakse load kooli poolt ära ning pmst kohe otsa alarmsõidu koolitus. Peale seda saab pmst kohe patrulli minna (kui muidugi kõik muud vajalikud ained läbitud). Tegelikult on Eesti tingimused selle koha pealt üsna head võrreldes paljude muude riikidega, kus need koolitused on väga lühikesed ja hea, kui üldse korduskoolitusi tehakse.
Issanda pühamüristus.Pole ime, et nad avariisid siis teevad. Neid tuleb tegelikult veel tavaliselt sõitma õpetama aga mitte laskma vilkuritega kihutada, kes ei oska ju ette näha mingit ohtu. Need juhid ju peaks LS järgi sõitma vahtralehega! Sellekohased küsimused tuleks esitada tegelikult ministritele ja kõrgematele kraedele, huvitav, mida nad vastaksid sellele. Miks ei sõida ükski pol.auto vahtralehega, vilkurid ja sireen huugamas ha ha haa?
Kõik eksivad, aga teatud kohtades ei tohiks eksida. Politsie ja meditsiin on sellised alad, kus eksimused peaksid olema küll välistatud (minimiseeritud).
muideks, selle loo peale tuli mulle meelde, et nägin sikupilli bensiinijaamas olukorda, kus kiirabi sõitis läbi parkla ja bensiinijaama ja tahtis autode vahele minna. aga selleks, et viisakalt oodata, pani vilkuri sisse, trügis vahele ja siis lülitas välja. ehk kuritarvitavad oma ametikohtasid nad kõik tihti!
Tallinna kesklinnas oosel on ka niisugused sireenid, et kuku voodist valja. Kui aknast vaatasin, siis ikka politsei, kes kihutab peaaegu tuhjal tanaval sireenid peal. Oine sireenitamine ja samuti ka paeval on toesti hairiv. Minumeelest ainult kiirabil ja tuletorjel voiks sireeni lubada kasutada.
Meil oli selline arg vend tööl, kes igal võimalusel pillidega sõitis. Põhjus oli väga lihtne- kui ikka pillidega tullakse, on pättidel ilmatuma aeg jalga lasta ja argpükstest pollarid saabuvad täiesti ohutule objektile. See vana ajas teisi tõsiselt tigedaks, sest kui oli vaja vaikselt kohale hiilida, siis see tola pani IKKA lõpuks pillid peale!
Kuna kõik opsõidukid on juba oma 10 aastat GPS jälgimise all, ei saa nendega meetritki mingeid "oma sõite" teha. Ka sellist lolli kommentaari positiivselt hinnanud ei saa just eriti targad olla.
Möödunud aastal oli juhus kus teatri juures üle Pika tänava oli jalakäijatele roheline,mõni auto seal ka seisis juba ja ka mina hakkasin teistega koos üle Pika tn. südalinna poole astuma kui .......................äkki ilmus ülekäigurajale vilkuritega kiirabi! Kuna sireen ei tegutsenud siis oli tõesti ootamatu kiirabiauto ilmumine!! Ega jalakäijad,kui on roheline foorituli, ei vaata alati ringi kui ristmikul juba ka seisvaid sõidukeid! Hea oli,et oli väike ehmatus aga.................? Hiljem helistasin kiirabisse ja andsin märku,et sellisel suurel ristmikul oleks võinud ohutuse mõttes ka sireenid töötada! Vabandati ja lubati sellega arvestama! Ja nüüd politse auto! See peaks olema loomulik,et punase tule alt ristmikule sõites peaks SIREEN KA TÖÖTAMA! Vilkuritest jääb väheseks!!
Kus on mõistus kui "pimeda" nurga tagant sõidetakse ristmikule ette lootes vaid vilkuritele??? Ma südamest kahtlen, kas lihtlabasest alarmsõidu koolitusest selle venna harimiseks piisaks
Kuskil netiavarustes liikus ringi ka mingi pardakaamera video selle kohta. Selle järgi ei paistnud seal kusagil ristmiku pimedat nurka. Kokkupõrkes osalenud sõiduautost paremal seisis, mälu järgi, heledat värvi väike kaubik, mis ilmselt varjas sõidukijuhi vaatevälja paremale. Ehk sõidukijuht ei võinud, ei saanud, ega pidanudki nägema alarmsõidukit. Süü osas küsimust ei tohiks üldse olla.
Vaata, millise kiirusega see politsei auto tuli, pühamüristus, nagu lingukivi lendas üle ristmiku. Ja siin on nad küll kõik nagu uuesti sündinud, mida oleks neist järgi jäänud kui pollarid oleks selle hooga põrutanud sõiduautole küljepealt täiega sisse, ei ole kommenteerimist väärt?
Kõige hullemad tagajärjed ongi külgkokkupõrkel, ja jumal tänatud, et nii ei läinud! Aga nagu ma ehk ennist ebamääraselt viitasin siis süü osas ei saa siin isegi mingit vaidlust tekkida - alarmsõiduki juht süüdi!
ei tea päris täpselt mis toimub siin viimane aasta,aga olen üsna tihti näinud kuidas vilkuva rohelisega lükkab ment vilkurid tööle ning teiselepoole foori jõudes lülitatakse kenasti välja.....ega see pole saladus,et keskmine politseinik on koolis taga kiusatud natukene ebaintelligentsem võimunäitaja,aga,et seda kõike tehakse ka liikluses.....
reegel nr.1.vilkurit ja sireeni kasutades on öigus rikkuda liikluseeskirja kuid PEAD TAGAMA LIIKLUSES OHUTUSE.kord aastas oli täiendöpe ja eksam.aga see oli 15 aastat tagasi ja päästeteenistuse juht oli autriteet.
krimi saadetes näha veetakse kinnipeetuid nagu loomi.Millal hakkab politsei ka politseid karistama ilma turvavöödeta sõidu eest?Mis saab avarii korral kui mõni kinnipeetu sandiks sõidetakse?
Ma pakun, et seal kambris võib neid sõidutada ilma turvavööta, kuid ilmselt sinna seatud ka max kiirus (50km/h või midagi sinnakanti nagu ka ju linnaliinibussidel - ka neil ei ole turvavöid sõitjatel ning ei peagi sellistel kiirustel bussidel).
siseminister tuleks ise kogemuste saamiseks tänavale ajada vahib seal kontoris,sügab mune ja koondab politseinikke,päästeteenistust ja nendele kahju tekitamine tuleb siseministeeriumil kinni maksta
jälle Eesti Politsei kõverkäik,mitte kuidagi ei lähe ükski nädal mööda ,et see organ mingit käkki kokku pole keeranud,meil on ju ka palju igasuguseid metsateid,võsaääri kus nad võiks harjutada ja ohutuse huvides liigelda nad on vajalikud ,aga samas ka liiga ülbed,täissöönud mõned ka lausa mölakad
kuidas sai alarmsõiduki rooli mundrikandja (riigi esindaja), kellel selleks õigust ei olnud ? kas selline teguviis ei ole karistatav ka siis, kui ei õnnestu avariid teha.
Vahet suurt pole. Sellist asutust ei usalda ammu ja neist mentidest peab kui pidalitõbistest eemale hoidma sest kui just ülekäigu rajal surnuks ei sõida siis su auto mõlgivad ikka ära..
Ma ei tea kuidas suures linnas,aga väiksemates kohtades on ikka veel palju neid politseinike kes kunagi olid majandites traktoristid,aga ei saanud sealgi hakama ja valik oli minna ainult politseisse tööle
Et nende türnüfflitega rohkem juhtuks......, voiks ainuisikuliselt kraavi sõita ja seal tireleid teha.....! Kui keegi küsiks......Miks nii vihane !?, võin vastata !
Asja uurimine hakkab venima kui eesli tatt, sama moodi on Tartus noore inimese surmaga lõppenud juhtum. Asi on seisma jäetud ja "kangelane" tööl tagasi, aga pidavat tundma ennast "väga halvasti". Tõenäoliselt peab puruks sõidetud autoomanik ise vaatama kuidas auto lapitud saab. Viga lüüakse julmalt 50 : 50 parimal juhul.
..veetakse vaid piiril kinninabitud pagulasi. Sel sõidusuunal pole ühtegi teist objekti, kuhu sadamast tulnud "kinnipeetavaid" viia, kui et Harku kinnipidamisasutusse.