jah kõvad jutumehed kõik... eks astuge ligi ja proovige ka tagaveolist--- arvestades tänaseid ilmaolusid ja teede seisukorda siis võtab selline supp igasuguse auto loperdama...... bemari aga on PARIM BMW--- BEST MOTOR WORLD
mingi jama on ikka BMW mängus.miks on tegelikult väga hea auto nimi nii täis si...ud.eks neid vanu haininasid saab odavalt kätte ja rullnokal PEAB ikka BEMM olema.
Need "bemarid" tules ää korjata, muud enam ei kuulegi kui, et BMW siin kraavis või BMW seal kraavis, küll vastu puid ja poste, mõned panevad majadest hooga läbi, laibarada järel. No mis sihukestest toodetakse, las toodavad "zaporožkasid" - ukrainlastel ehk veel joonised alles. Vot olli alles auto, kui juhtuski kraavi keerama, sest põlnd viga, kahe mehega tõsteti tee piale tagasi. Tõsijutt, laipu ka ei tekita - kord olla "sapakas" külatänaval kana alla ajanud - kana tõusnd ülesse, raputanud sulgi ja ühmanud: "Kah mul kukk või asi!"
Sõltub mis mootor zaporellol on, kui on see lahjema kubatuuriga muhu mootor, siis selle venkud kratsisid maha II ilmasõjaaegselt BMW mootorilt, mis oli mõeldud sõjaväe maasturi tarvis. Nii, et... he-he-hee
Moskvitsi mootor, on vana BMW omast maha viksitud, kuid nii õnnestunult, et, vastastiku vahetatavad on ainult klappikaaned, silindri läbimõõt ja kolvikäik erinevad. JOKK, keegi ei saa plagiaadis süüdistada. Ja jälle II ilmasõja päevilt vene "šturmovikil" IK-2-l oli sama mootor mis saksa Fockewulf-190 peal, nimelt BMW 139 mootori täpne koopia, mis toodeti venemaal. Ja selle mootori tehnoloogia smugeldas venelastele "neutraalne" Rootsi riik, kes sama "neutraalselt" müüs führerile terast, tankide tootmiseks. ;)