Eesti uudised

Köögimööbel lagunes koost

Katrin Lust, 22. veebruar 2016, 06:00

69 KOMMENTAARI

j
Jessika/ 28. jaanuar 2018, 11:01
MDF, HDF, Melamiin - Inimese tervisele on kahjulikud
täispuidust köögimööbel - parem
Soovitan - http://www.ajgrupp.ee/ , http://www.keittiot.eu/
n
No/ 23. veebruar 2016, 23:30
selline lahmaks uks kukubki eest. Pole mingi ime.
j
juss/ 23. veebruar 2016, 21:18
Lisaks veel, nii mööblimasina, arensi ja ka puustelli tehnoloogia ongi paraku mõeldud vaid odavama otsa kräpi tootmiseks. Klants ja sile välispind ei ole veel kvaliteet, kvaliteetseks muutub mööbel alles siis kui selle konstruktsiooni ja ehitusse on panustatud hulk inseneritunde. Viimast aga ükski neist firmadest ei tee, sest nende ettevõtete strateegia pole üles ehitatud kestva toodangu tegemisele vaid hinna optimeerimisele.
j
juss/ 23. veebruar 2016, 21:08
garantii 2 aastat ja see on kliendi arvates kvaliteedimärk:))) naera kõveraks.
siin ongi konks, seesama garantiipakkumine peaks kliendil kohe ohutule põlema süütama ja see et kliendid nii arvavad võimaldabki tootjatel täielikku kräppi toota. kurb paradoks on ka see, et kahjuks 3500€ saabki vaid eest ära kukkuvate ustega köögi. isetegijatele jõudu kuid ma parem ei tahaks neid kööke näha.
t
Triibu / 23. veebruar 2016, 18:38
a
Asjalik/ 23. veebruar 2016, 16:59
Mina arvan, et pliidile kukkus hoopis kapis olev klaasist maitseainepurgike, mis pliidi plaadi ka ära lõhkus. Endal vastav kogemus olemas. Uks ja selle kukkumine mõeldi välja, et ise asja korvama ei peaks, sest tegu ju "kalli" pliidiga :-)
t
Triibu/ 23. veebruar 2016, 16:25
Kas teil on 19 kilogrammine kass, kes võis tahta kõnealusest kapist küpsiseid kätte saada? Kui on, siis soovitan ta ära peita, ta võib kohtus teie vastu tunnistada.

m
manfred/ 23. veebruar 2016, 09:05
Küll riigikohtu mööblieksperdid asja paika panevad. See on läbinisti ekslik ja õigusvastane arvamus, et asjad allapoole kukuvad. Õiguslikult võivad nad ka õhku rippuma jääda või ka ülespoole kukkuda.
u
uuhh/ 23. veebruar 2016, 07:45
m
mrx/ 22. veebruar 2016, 21:52
Tegin ise 4,5 m köögi koos tausta klaasidega 800 euroga.Nii kirutud saepuru plaadist ja uksed ikka ees,kõik liikuvad asjad vaikselt sulguvad.
k
Kalev/ 22. veebruar 2016, 20:40
pole ime kui ostetakse saepuru plaadist või papist mööbel.Seal peavad hinged olema kindlasti kinnitatud euro mööblikruvidega ja kui akudrelliga on üle keeratud siis pikka pidu pole.Eestis on väga palju tootjad kes teevad mööblit täispuidust .3 poole tuhande eest on võimalik saada ka korralik pisike eratellimusel mööbel ,mis on puidust .Või siis karkass vähemalt vineerist.Kui on korralikult õigete lakkidega viimistletud siis peab ka köögis väga kaua vastu.
s
Sulev to Kalev/ 23. veebruar 2016, 13:38
Täiesti nõus. Selle summa eest saab väga korraliku täispuidust mööbli ja tegijaid on küllalt. Saepuruplaat, my ass.
t
täispuit/ 23. veebruar 2016, 18:20
on hea toas,aga köögi puhul peab olema võimalus ka seda mööblit pesta ja puhastada ning sel juhul ei ole täispuit sugugi hea!
p
p/ 26. veebruar 2016, 09:25
l
Lugeja/ 22. veebruar 2016, 19:42
Aga artikli lõppus on öeldud, et jurist tegi ekspertiisi, mille tulemusena tuvastati tootja süü. Tootja ütles, et ekspertiisiga ei nõustu ning teeb veel mõned ekspertiisid. Millest te inimene süüdistate, kes seisab oma õiguste eest? Lugege artikli lõppuni.
S
"Ta valis välja OÜ Mööblimasin toote, mille kodulehel kiitsid firmat oma näo ja jutuga rahandusminister Sven Sester, raadiohääl Alari Kivisaar jt."/ 22. veebruar 2016, 18:55
See peaks olema piisav põhjus, miks seda mööblit mitte osta!
k
kui/ 22. veebruar 2016, 18:35
kõik detailid on kõrge kvaliteediga ,siis on tegemist õnnetusega
t
tavaline/ 23. veebruar 2016, 09:37
p
pensionär/ 22. veebruar 2016, 16:34
21 aastat kõõgimõõbli tootmise kogemust lubab oma arvamust avaldada Kõõgimõõbli korpused tehakse Puitlaastplaadist mis kaetud melamiinkihiga sest täispuidust korpuse detailid kõõgi keskkonnas kõverduks sest puit on elav organism Uksed tehakse vastavalt ostja rahakotile laminaatplaadist nnMDF plaadist või täispuidust Kaasaegsed hinged kinnituvad korpuse külge vähemalt 4 nn eurokruviga mille välja tõmbamine nõuaks tohutut jõudu Ei suuda uskuda et mingi 6 kg kaaluv uks suudaks seda teha Muidugi kui korpuste seinale kinnitamine usaldati mõnele nn ehitusspetsile kes eurokruvide kinnikeeramise unustas oligi kuri karjas Ega kokkuhoid pole koonerdamine Mõõblitootja kapsaaeda kivi viskamisega viivitaksin kuni kõik faktid pole selged Ajalehte põõrdumine iseenesest on kahtlusi süvendav fakt Mäletan et kord tuli pealinna proual lauaplaat vahetada sest kass oli veekannu ümber ajanud Kõigis olukordades on võimalus kahepoolseks leppeks mis aga nõuab teise poole mõistmist ja muidugi ausust Soovitan herr ahukaadil natuke mälu värskendada ja risti ette lüüa

v
värdi/ 22. veebruar 2016, 16:12
saepuruplaadist kvaliteet mööbel 3500€ eest....milline sõnadest ei kuulu lausesse?
t
t/ 22. veebruar 2016, 15:07
Minul on kodus juba 16 aastat poola mööbel.Ostetud veel kroonide ajal,oli ka suht odav ja ilus.Siiani näeb välja nagu uus. Alati ei pane hind asja paika.
b
Boola Mööpel/ 22. veebruar 2016, 15:53
ilu on suhteline. Igale ühele selline kurviline ja kuldsete käepidemetega slaavi tilulilu ei meeldi.
g
Gairit Myhlik Tahmanen/ 22. veebruar 2016, 15:06
Selbednik ilmselt rippus ukse kyljes...
k
kohtusse/ 22. veebruar 2016, 14:51
Ma ei tea kuidas antud advokaadiga aga ise olles 15a selles valdkonnas tegev olnud võin väita, et just advokaadid ja juristid on need, kellega on korduvalt probleeme olnud. Tundub nagu asja eesmärk ongi pool tasuta köök endale kätte võidelda erinevaid seaduseauke ja kitsaskohti peale pressides.
t
Tisler/ 22. veebruar 2016, 13:14
Pilti vaadates on koos kapikarkassi tükkidega just kapi küljest murdunud. Pildil värvitud mdf uksed mis on kaalult rasked. Liiga väikeste kruvidega kinnitatud kapi karkassi külge. Teadupärast tänapäeva hinged sulgemisel tömbavad vedrudega ise tagasi. Veits nii prömmida lasta uksel ja kui hinge körvade kinnitus liiga väikeste kruvidega-annab järgi küll.
t
talumees/ 22. veebruar 2016, 12:59
muidugi, kui kapiuks lõhub pliidiplaadi, on ka kapiuksel sellest märgid.
ei välista ega lükka ümber ukse eemaldumise kapist, kuid pildil olev uks on igast küljest kenas korras.
k
Khm/ 22. veebruar 2016, 12:55
Sellise kukkumise peale on 100% näha, et a) hingede juurest, kas kapil või uksel rebenenud - järgi andnud b) ukse kummiskohas on kindlasti mingi muljumine-kahjustus - praegusel juhul tunduvad kõik nurgad maru sirged ja teravad, aga selliselt keraamilisele pliidile kukkudes (nurgaga, et katki lööb) saaks uks kindlasti õrnalt muljuda + värvikahjustus.
s
sqq/ 22. veebruar 2016, 12:46
täispeaga laamendas ja järgmine hommikul tuleb alukatepeal kööki ja ei saa aru mis juhtus.. tean seda.. olen samas olukorras olnud.

u
uve/ 22. veebruar 2016, 12:38
Hea, et ohver on jurist. Mööblivalmistajale kõige nutusem variant.
q
Qwerty/ 22. veebruar 2016, 12:38
See jurist pingutab siin üle. Kapiuks ei kuku ka kõige kehvema tegija puhul eest. Vead kui on, on teistsugused. Mees ajab pada.
q
Qwerty -le/ 22. veebruar 2016, 12:45
Kukub küll. ka minul kukkus ja nüüd on kardin ukse asemel. Olen lihtsalt sotsiaalsuhetes saamatu naisterahvas.
m
ma ikka kappi/ 22. veebruar 2016, 12:17
pliidi kohale ei planeeriks, kuumad ja niisked aurud mõjutavad kapi materjale, midagi võib kapist pliidi peale kukkuda jne.
m
Manverk/ 22. veebruar 2016, 11:51
Ärge Tartust "Manverk"ist mööblit tellige. Peale selle,et kohe lagunes maksin ette ja pool mööblit ei jõudnud kohale
e
Erki/ 22. veebruar 2016, 11:45
Olen sellest firmast endale kahte korterisse mööbli tellinud ja toimib suurepäraselt. Muidugi raske öelda, kas siin on kliendipoolne pahatahtlikkus mängus või midagi muud, näen ainult ka artikli tasuta osa. Aga ma olen siin ilmas ligi 40 aastat elanud ja ei ole veel näinud, et ükskõik millisel kapil oleks uks eest ära kukkunud. Soovitan ka kliendil enne ikka läbirääkimisi pidada, ekspertiisid teha jne ja viimase võimalusega ajakirjandusse tulla. Ja antud firma hinnatase ei ole sugugi kõrge, arvestades nende kvaliteeti. Kui 2 inimest panevad 1,5 päeva mööblit üles, siis juba see maksab ca 450 EUR+km.
ä
Äratõusnu/ 22. veebruar 2016, 11:42
meie ostsime oma köögimööbli puustellist, maksis 11k ja ei ole siiani midagi juhtunud kuigi kappide uksi saab paugutatud ja mõnikord laps on kiskunud jõuga. Valige, kust ostate ja mida ostate.
e
Ei usu!/ 22. veebruar 2016, 11:42
Vana tahtis uut keraamilist pliidiplaati hoopis. Arvates, et ta on jurist (ei tea, mis kassikoolist saadud paberitega), arvas ta, et on ilmatuma tark ja viis oma äriplaani ellu.
Loodetavasti jääb ise lolliks.
Pmt on sellised trikid igapäevased. Mööbel on seni OK, kui maksmise aeg kätte jõuab, sest kui mööbel kohal, arvavad vastsed omanikud, et kes seda ikka enam koost lahti võtab ja hakkavad vigu välja mõtlema.
Tänu sellele on paljud mööblitootjad keeldunud tegemast tööd ilma ettemaksuta ja ei võta mingeid "pärast maksan" tegijaid jutulegi.
Alguses 50% kui tellib, siis kui valmis järgmised 30% ja kui kohal veel 10%. kui kokku pandud, viimane 10%.
Eesti arenenuim tööstusharu ju on tüngamine. Kõige suuremad tüngajad on aga materiaalselt kindlustatud kodanikud, peast mündipoleeriad.
m
mina tellisin/ 22. veebruar 2016, 13:01
diivanilaua, mis selgus, on tohutu raske, Leedu toode vist. Pakitud oli valesti lauaplaatide pooled oleks pidanud olema vastakuti ja nende vahel kaitsekiht, aga alumine plaat oli pealmise poolega väljapoole, selle tõttu olid jalad paaris kohas ääre ära hõõrunud. Niisugust rasket lauda ka tagasi ei saada, tuli leppida.
r
reku/ 22. veebruar 2016, 11:40
No ei kukku need kapiuksed midagi paugupärast eest, isegi kui need on saepurust tehtud. Eks mingil hetkel võivad kruvid tõesti vajada üle pingutamist. Aga see hakkab siis varakult teada andma. Ju tõesti keegi kiikus selle ukseküljes, või pillas poti pliidile, ja nimelt tõmmati uks eest, et tasuta pliidivahetust saaks. Ega kedagi lolliks küll ei tasu teha. Jääd ise selleks. Aga selleks on ekspertiis.
s
saepuruplaadist uksi/ 22. veebruar 2016, 11:58
pole näinud, kapikarkasse küll!!
t
tisler/ 22. veebruar 2016, 13:05
enamuses melamiin, laminaat ja spoon on ju keskel saepuru plaat.
1
123/ 22. veebruar 2016, 18:17
võta saag ja sae ukse nurk maha siis näed millest tehtud on.

t
Talleke/ 22. veebruar 2016, 11:15
No vat, ei ole vaja selle kapiuksega kääksutada niipalju. Iga minut vaja vaadata kas miskit süüa jälle saab. Tabalukk ette ja oleks keraamiline pliidike kah terve. Nälg lõhkus kapiukse
e
ettevaatust/ 22. veebruar 2016, 11:13
ostke midagi jyskist saepurust tehtut-see laguneb juba kokkupanemisellseal vist plaadid mädanud puu saepurust tehtud
p
pensionär/ 22. veebruar 2016, 11:07
Tellisin ca 5 aastat tagasi köögimööbli firmast Arens. Uksed täispuidust (tamm). Kaks meest firmast paigaldasid mööblit ca 7 tundi. Tervikuna väga kvaliteetne töö. Hetk tagasi üritasin mõnd kruvi pingutada, Ükski neist ei soovinud lisapingutust. Kui uks kukub eest, siis ikka tegu saepuruga.
j
jüri/ 22. veebruar 2016, 13:02
Täiega nõus ! tellitud ca 7 aastat tagasi ARENS-i täispuidust ustega köögimööbel , ning siiani kõik uksed-sahtlid liiguvad täpselt nii nagu peab.
Soovitan soojalt ARENS-i toodangut !
a
aivar/ 22. veebruar 2016, 13:15
uks võis ju olla täispuit aga karkass oli kindlapeale saepurust. Kui ka karrkass teha tamme täispuidust, siis enamus siinsed kommenteerijad ei jõuaks seda osta. antud juhul tuli kruvi ikka saepuruplaadist ehk siis kapi seinast välja. tegelikult on nii, et kui uks niimoodi eest kukub siis on tegemist kas äärmise lohakusega või siis tahtliku teguviisiga.
m
metsakoll/ 22. veebruar 2016, 11:03
ha ha ha jurist, sellise juristi juurde küll ei taha sattuda.
Kui uks loksub siis tuleb üle klontrollida , siin küll süü puhtalt kasutajapoolne.
ä
Ära sõima juristi!/ 22. veebruar 2016, 11:37
Jurist teab, mis räägib. Garanii ajal ei pea kruvisid üle keerama. Andku siis garantii kuni koju vedamiseni, mitte kaks aastat. Ja nii ongi, et teeme aga kõigi tööd tasuta ära: abipolitsenikud, vabatahtlikud päästjad, arstide asemel õed kiirabiautodesse. Andke aga järgi ja saategi pärisorjuse tagasi. Õigemini, juba ongi.
k
kopikas/ 22. veebruar 2016, 10:41
igat asja ei ole mõtet ajakirjanduses ka alada!
m
mina/ 22. veebruar 2016, 10:39
Mängisin rahulikult klaverit ja käekell läks katki.
k
Kellamees/ 22. veebruar 2016, 10:34
Pea 50-aastat on tehtud mööblitööd...... Rääkida et uks kukub ise ära.......andke andeks, lihtsalt pole sõnu ! Siin tahetakse hinda alla lppa voi kompensatsioone saada, ole sa jurist voi ükskõik kes aga jää ausaks.....! Keera ka vahepeal kruvisid, lihtsalt uuel mööbli annavad, oleneb ka hingedest, kruvid
järele ! Tahan öelda, mees, kes sa oled jurist, jää ausaks !!! Lihtsalt prõmmisid ukse ülekäe ja selleks pole palju vaja !
Muide, poeg on ka minu jälgedes, süidab mööda euroopat ringi, kord Inglismaal, siis rootsis-taanis, kord soomes -norras. Äsja tuli Sveitsist. Teab seda firmat, teevad head, väga head tööd, ka nende tööd käis üles panemas välismaal. Nii et nähke vigu endas aga mitte firmas ja kvaliteedis ! Võin ka oma 50 aastase kogemuse juures olla ka eksperdiks !!!
x
xyz/ 22. veebruar 2016, 10:48
kruve peab lõppkasutaja pingutama kas äärmiselt kehva kvaliteediga saepuruplaadist tehtud mööblil. või üle jala kokku pandud mööblil. Pole mina veel näinud, et kvaliteeset mööblit peab üle pingutama. Küll aga olen seinalt maha kukkunud kappe näinud. Lihtsalt paigaldajad on tihti lugu täieslikud ignorandid. kapp suvaliselt kipsplaadile ja leebet. Normaalne firma keelduks kipsplaadile köögikappi kinnitamast. Seda et uks eest ära kukub pole ma veel näinud. aga üks kord ikak esimene kord.
a
asd/ 22. veebruar 2016, 12:46
Ei tea, kas antud loo puhul just see kehtib, aga üldiselt võib ka mõni detail ju vigaseks osutuda. Kas siis hinged või uksematerjal. Nõrk koht sees, mis lihtsalt annab järele kasutuse käigus.
Ei tohiks küll ja kõik peaks olema kvalieetne, aga ikka juhtub mõni kord.
a
A/ 22. veebruar 2016, 10:24
Köögimööbel 3500 euri ??? -võtnud nulii vähemaks ja annetanud ülejäänud 3000 vaestele ,oleks süda rahul ja köök korras !
ü
22. veebruar 2016, 11:42
üks vaene võttis sõna?

t
Tänapäeval/ 22. veebruar 2016, 10:21
ei osatagi köögimööblit teha mis üle 6-7 aasta vastu peaks. Sama on iga mööbliga, kõige hullemad on voodid, need ei pea ühte tormist öödki vastu.
o
onu/ 22. veebruar 2016, 10:21
Tavaliselt on tädi süüdi !!
p
p/ 22. veebruar 2016, 10:19
huvitav on see et kui mööbel oli saepurust siis miks see nii kallis oli, endal täispuidust köögimööbel ei maksnud pooltki seda, järelikult ikka pask toodang.
o
oik/ 22. veebruar 2016, 14:56
millal see oli? 10a tagasi? Täisput köögimööblit 3500 euriga sa küll kuskilt ei saa.
p
p/ 22. veebruar 2016, 17:24
m
mul/ 22. veebruar 2016, 10:08
on hea meel sellest kuulda. plaanime ka köögimööbli ostu ja kui ettevõtte nii keerutab, siis neilt seda kindlasti ei osta. mina iga asutusega vaielda ei viitsi. ei ole selleks aega ega raha
k
Köögi-Kata/ 22. veebruar 2016, 10:29
Sama siin. Vaatasime ka korra seda firmat, aga nüüd olen 100% kindel, et sellega me tegemist ei tee.
s
sass/ 22. veebruar 2016, 10:06
Need uksed lagunevad kõik ära, kui hooga lahti teha või üle lahtise asendi väänata.
i
ikea/ 22. veebruar 2016, 09:53
saepuru, aga uksed ei kuku. kruvikat kah ei ole tarvitanud( oskan, muideks). hinnatase kah madalam...
n
Nüüd tekib.../ 22. veebruar 2016, 09:50
...küsimus, kas köögimööbel on täispuidust või saepurust. Kui saepurust, siis pole kedagi teist peale iseenda süüdistada. Muidugi westil on täiesti õigus - aeg-ajalt peaks uste kinnituskruvid üle vaatama - ikka kipuvad lahti tulema.
m
Muix/ 25. veebruar 2016, 23:04
Kui vaadata seda paremal pool kapiseinas olevat auku, siis tundub küll, et saepuruplaadist karkass.
w
west/ 22. veebruar 2016, 09:39
Huvitav,et aasta otsa on kõik ok ja siis ühel päeval kukub uks alla?? no äkki oli lihtsalt mõni hing kruvidest loksuma hakanud ja keegi seda kinni ka keerata ei viitsinud siis juhtubki nii.Kui auto ostad ega siis ju ka ei tule firma kellelt auto ostsid auto ratta kinnitusmutreid üle pingutama. Mees peaks ikka kruvikeerajat ka oskama kasutada ma arvan.
w
w/ 22. veebruar 2016, 23:06
Mis oskama? Oli ju selgelt kirjas, et mitte mees, vaid jurist.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee