Videod

JA SIIN NAD ON! Selgusid kümme "Eesti Laul 2016" finalisti

Andra Nõlvak, 20. veebruar 2016, 23:47

131 KOMMENTAARI

h
häiris see/ 22. veebruar 2016, 16:40
Et peaaegu kõik esinejad ( laupäevases saates ) tegid oma lollakaid nägusid kaamera ees ! Ainult Jüri ja Gerttu jäid väljapeetuks ja soliidseks . Kõik ülejäänud näitasid läbi suu oma organismi sisemust . Laulud aga lähevad iga aastaga nõmedamaks . Ei tea , mille järgi need küll valitakse , sest enamus on , andke andeks , saast ja mõttetu mula ?! See on minu isiklik arvamus ja ei ole vaja mulle mingeid miinuseid siin tippida !
g
Guanita/ 22. veebruar 2016, 15:51
Se pootsman ei ole üldsegi ilus mees,Mulle meeldib vähga se kes eelmistel aastal laulis kaa ja kidarri mängis kaa ja tall on ilust pikat hiukset kaa
d
D:V./ 22. veebruar 2016, 14:52
Mina kuulan Kati Laeva *Kaugel Sinust* iga päev...
w
wdw/ 22. veebruar 2016, 11:02
k
koorik/ 22. veebruar 2016, 11:01
No kodus võib ju neid kõikki iseendale laulda aga üle piiri saata pole küll midagi ega kedagi. Küla simmanil on kohalike lood kordi paremad.
m
Mis aga/ 21. veebruar 2016, 16:38
Peter oja?naljad olid sama nõmedad nagu laulud, eriti oja sobib parmu-jaaniga. Super punt ebastabiilseid ullikesi
h
Haha/ 21. veebruar 2016, 21:30
Oja küll parmupilliga ei sobi :))). Rohkem nagu Grete või Laura!
o
Ohaoha/ 21. veebruar 2016, 23:14
Laurat Ja Greetet on ilus vaadata,aga jaaniussi vingerdamas ja valudes inisemas kurb
p
Parmupilli poolt/ 21. veebruar 2016, 16:24
Aga Peeter Oja reklaamiklipid??? See seapeaga asi oli ikka arulage! Nii arulage, et sõnu ei jätku...
k
kah sõna sekka/ 21. veebruar 2016, 14:56
olen seda meelt, et lõhmuse lood kõik ühesugused, laulgu kes tahes neid, meie laiale kuulajaskonnale aga lähevad peale. Sama pajusaare lauluga.
i
Issand... / 21. veebruar 2016, 21:29
Ma reaalselt uskusin juba, et ma olengi ainuke inimene, kes tunneb, et need kummalised laulud kosmosest ja mingitest suvalistest füüsika terminitest on kõik täpselt samasugused ja kuidagi sisutühjad. Aitäh!

ž
žürii ja rahvahääletus/ 21. veebruar 2016, 14:30
Nalja tegi žürii 5 väljavalikut, aga rahvahääletuse punkidega said paljud need edasi, keda žürii ei hinnanud!
m
mihkel/ 23. veebruar 2016, 00:33
Kuna 20 laulu valis välja ka mingi žürii, siis on selge miks ühtegi normaalset laulu ei ole valikus. Sellist kogust saasta ei mäleta ühestki varasemast aastast. Võiks Eurovisioonil osalemisest loobuda ja allesjäävat raha kuidagi mõistlikumalt kasutada.
ž
žürii ja rahvahääletus/ 21. veebruar 2016, 14:30
Nalja tegi žürii 5 väljavalikut, aga rahvahääletuse punkidega said paljud need edasi, keda žürii ei hinnanud!
v
Vaatasime/ 21. veebruar 2016, 14:06
Ja parim kindlasti MEISTER JAAN,
Tüüp tōmbas sellele eurotrallile lihtsalt vee peale,
Ōige ongi
e
endale tõmbas / 21. veebruar 2016, 14:21
laulmisoskus null. Tegu ju ikkagi lauluvõistlusega. Ei otsIta parimat paralauljat ega ka humoristi ! 20 sekka laskmine näitas seekord zürii "ausa"meelsust.
n
No räägi ikka jutt, mis on jutt!/ 21. veebruar 2016, 21:05
Laulmisoskus on see, mis tal raudselt on!
Aga vaat Jaagup Kreem, küll laulda ei suuda, ainult röökida! Imelik, et inimene, kes isegi viisi ei pea end muusikuks peab! :(
h
Haha/ 21. veebruar 2016, 21:33
Sana. Meisterjaani viis ja esitus meeldis, ma ei saa aru KES tahab kuulda Grete Paiat mingit igavat tavalist lugu laulmas lillas kleidis ja ise kirtsutab iga nina juures nina, no miks küll. Ja Laura, kelle kostüümivalikust parem ei räägi. Meisterjaan oskab küll laulda, tulevad siin mingid lauluoskuse hindajad valja nuud irww
k
21. veebruar 2016, 13:59
kas keegi kontrollida saaks hääletuste tulemusi ? nagu e- hääletusesdki, vali v ära vali...
kahju, et üldse helistasin, minu lemmik, põhja tallinn ei ... hirmus, oleksine võtnud eurolaulu, hakka siin korraldama, nüüd seda hirmu pole.
h
Häbiväärne tsirkus/ 21. veebruar 2016, 13:59
Vaatasin piineldes kogu saate ära ega leidnud üheski esituses midagi mida võiks lauluks nimetada või koguni Eestit esindama saata. Ma ei usu, et keegi oleks midagi sellist nõus raadiost kuulama. Valdavalt inglisekeelne mulin, millel nimeks Eesti laul. Kõik kohalviibijad aga tegid nägu nagu oleks tegu maailma kõige andekamate artistide kõige paremate lugudega.
t
Tom/ 21. veebruar 2016, 13:39
Eile oleks pidanud Põhja-Tallinn koos Jaagupiga edasi saama, kuna see oli ainus norm ja lõbus lugu. Kogu poolfinaalide parim lugu oli aga Rosanna lugu esimeses poolfinaalis ...
k
KROONIKA MOONIKA/ 21. veebruar 2016, 13:25
EI KOTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIII !!!!!!
n
Naine aastates/ 21. veebruar 2016, 12:46
Tule taevas appi eelmisel aastal oli küll kena laul ,aga see mis toimub käib täitsa igasugu alla arvestust. Lauljaid jagub kuid laul peab olema nii et jääb meelde ja paneb jala tatsuma .Olete targad inimesed aga see anne teil puudub. Isegi Getter Jaani laulud on väga head. Teete häbi meile ja teistele. Võtke aru pähe ja tehke head muusikat. Selle aasta lauludega kaugele ei jõua.

j
juustuauk/ 21. veebruar 2016, 12:44
ühinen ka nendega, kellel piinlikkustunne alles ja jaani vaadata ei suutnud. olen alati mõelnud, et tuleb kaasa tunda vanematele, laps selline lihtsake välja kukkunud. no selline arengupeetusega inimese mulje on, et no tahaks rääkida nagu lapsega ja heatahtlikult, sest pole ilus ju puudega inimest mõnitada. ja kui aus olla, siis parmupill on ka üks kole asi, no ei ole meeldiv kuulata. üks leto svet meil juba käis, nüüd saadame siis teise samast klassist, nimi ka pooletoobisele kohane valitud, no palju õnne meile.
mulle meeldis väja põhja-tallinn, aga no jäeti välja, mis seal ikka, ju siis teistele ei meeldinud. Kati Laev näeb kummaline välja laval, midagi tema olemises on imelikku (vabandust, aga selline tunne jäi).
j
Jaani lugu/ 21. veebruar 2016, 13:45
oli andekalt tehtud, rahvapill kaasaegses loos! Aga eks seda mõistavad vaid loojad inimesed.
m
mida sel mõista/ 21. veebruar 2016, 14:11
saatemuusika normaalne, aga palun siis, ausust , et vana Jaani tehtud laul aga viisipidamatut hullikest esinema saata,, niipaljukest võiks isa oma lapsest hoolida, mitte mõelda ainult sellele, kuidas saaks eesti autorite ühingu piruka juurde pojakest sokutada . Kas tasuta suvituspaigad või mille eest või mis kuradi pärast nüüd juba ka päris imelikke saarlasi terve saade puupüsti täis on.
n
no vaatasin siis nyyd seda/ 21. veebruar 2016, 14:13
õudne. seda parmupilli lugu ma lõpuni vaadata ei suutnud. kati laev oli selle kõrval väga normaalne isegi, väljanägemist annab tuunida ja pole häda.
o
On muidugi andekas lugu./ 22. veebruar 2016, 16:37
Aga suurele Eurovisiooni lavale keeleka tegemisest laulda?! Kuidagi piinlik?! Suuremad rahvamassid seda ei mõista.
j
Justnii/ 21. veebruar 2016, 14:01
Kati Laev on nagu maa kultuurimaja solist,
ä
Ära/ 21. veebruar 2016, 15:11
solva ega laima siin maakultuuri-ega linnakultuurimajade soliste. Nende tase oli ikka päris korralk, igatühte ikka ei lastudki lava peale laulma, mitte nagu tänapäeval, et kui mingi piuks suust välja tuleb, siis kohe televisiooni, Vene ajal oli igaaastane atesteerimine-tarifitseerimine range komisjoni ees, nii et iga mats püünele ei pääsenud.
n
No jah/ 21. veebruar 2016, 15:01
eks see JAAN üks kaapekakk ole jah välja kukkunud, mis parata, rohkemaks ei jätkunud lihtsalt materjali.
h
Hahaha/ 21. veebruar 2016, 21:37
Räägib inimene kellele meeldib Põhja Tallinn hhaahah. See et ta teistsugust autotunega muusikat ei tee ei tähenda, et ta lihtsake on, minuarust käis ühes eliitkoolis isegi, pidi ikka loll olema, lõpetas isegi ära, Gustav Adolfi Gümnaasiumis selline nn "lihtsake" käinud, ära aja lolli juttu palun, ainuke lihtsake siin oled sina.
m
Maire/ 21. veebruar 2016, 12:38
https://www.youtube.com/watch?v=cvK93gXbBtU
Lugusid oleks küll olnud võtta. Väga paljud lood JÄETI LIHTSALT EELVOORUST VÄLJA . Näiteks ELISA KOLGI LUGU https://www.youtube.com/watch?v=cvK93gXbBtU .
k
kahjuks/ 21. veebruar 2016, 14:00
Paljud head laulud jäid välja. Proffide tegijate lood ei meeldi meie žüriile, kuna ilmselt on vaja kellegi lehma lellepoega promoda, mis sest ei lool pole ei tegu ei nägu.
p
pistauskas/ 21. veebruar 2016, 15:01
Kui sellised lood välja jäeti ja need mida nägime sisse valiti, siis on kõik selge. Idoodid on eelvooru lugude valijate hulgas. Ei imestagi enam miks selline jura oli meile vaatamiseks antud.
j
Jaana/ 21. veebruar 2016, 11:55
Jeerum, seda Meisterjaani ju kohtavalt piinlik vaadata...
j
Juku/ 21. veebruar 2016, 11:43
Ainuke, kes kõlbaks saata on Laura. See parmupillimees on puhta sooda, milles ta meister on, ei saa aru.
p
petmises/ 21. veebruar 2016, 11:51
tuli lauluvõistlusele ilma vähimagi viisipidamisoskuseta. Ühe noodi peal saab nii laulda, et see kõlaks laulmisena. Usun et läheb CARTOON, Laura ja Paia vötavad teineteise hääled lihtsalt ära.
m
mida/ 21. veebruar 2016, 13:46
see cartoon tegi? Ei meenu ainsatki viisijuppi?
t
To:/ 21. veebruar 2016, 15:13
No arvata võib, et läheb Cartoon, sest eks ta eelkooliealiste tüdrukute lemmik on ja need muidugi helistavad ohjeldamatult. Lasteaia laul ju.
p
petmises/ 21. veebruar 2016, 11:51
tuli lauluvõistlusele ilma vähimagi viisipidamisoskuseta. Ühe noodi peal saab nii laulda, et see kõlaks laulmisena. Usun et läheb CARTOON, Laura ja Paia vötavad teineteise hääled lihtsalt ära.
e
ei/ 21. veebruar 2016, 13:33
meeldinud keegi Laura veel eriti, lihtsalt ülekiidetud --teadagi miks--kui kedagi peab saatma siis Pootsman
M
???/ 21. veebruar 2016, 11:40
Miks see Pootsmann sedasi kaootiliselt tõmbleb ja krimassitab, hullult häirib. Laul ja lauluhääl selline keskmine. Ainuke, kes Eurovisioonile kõlbaks, on Laura. Kostüüm siiski vajaks muutust...
Aga see parmupillimees on ju puhta sooda. Milles ta omaarust meister on, jäi selgusetuks.
k
Külakapellindus/ 21. veebruar 2016, 11:40
Järjekordne ämber Eesti muusikas. Kui ise ei oska, no laenake siis tegijamatelt!
l
Lihtne mees/ 21. veebruar 2016, 11:03
Grete Paia on üle kõige, mis sobib Eurovisioonile. Ülejäänu on pigem Eesti siseseks esituseks ok.
a
ainult ühel tngimusel/ 21. veebruar 2016, 11:53
siis kui ka temast saaks teha hologrammi, tuunides ülemeigitud näokest
a
ainult ühel tngimusel/ 21. veebruar 2016, 11:53
siis kui ka temast saaks teha hologrammi, tuunides ülemeigitud näokest
J
.../ 21. veebruar 2016, 14:02
Jah, kui kostüüm ja lavaline olek oleksid rohkem läbimõeldud...
m
miki/ 21. veebruar 2016, 19:29
101 % nõus lihtsa mehega!
t
Tavaline eestlane, kes ei pea viisi./ 21. veebruar 2016, 10:49
Mina kui tavaline inimene, saadaks eurovisioonile Laura.
Huvitav oli kuulata ka Kati Laeva, Meisterjaani, sinise peaga "Sally"t ja Pootsamani.
Mulle tundus aga, et Sallyl ja Meisterjaanil pole head lauluhäält ja Pootsmani laul oli huvitav ainult alguses. Kati Laev näoilmes või hääles on midagi imelikku.
Üldse ei saa aru, miks on finaalis Pedaja ja Experiment. Eriti see viimane. Üliigav. Tõeline võileivategemise laul.
Oleks tahtnud veel finaalis näha "Lase mul olla". Eurovisioonile ei saadaks viisi pärast, aga sõnad olid ülilahedad. Hea oleks veel kord kuulata.
t
Tavaline eestlane/ 21. veebruar 2016, 10:58
Vabandust! See oli ikka "Eiolemulolla" :)
s
21. veebruar 2016, 14:03
See ''Experiment'' on sel aastal üldse kõige parem laul! Puhas kuld ju.

k
Kas tõesti/ 21. veebruar 2016, 10:48
ei oska keegi Eestis enam ilusat laulu kirjutada ja laulda.
j
Jaani-jura/ 21. veebruar 2016, 10:03
Kas palju kanepit kimuda ja parmutseda on äge???
p
papakese tagumiku peal/ 21. veebruar 2016, 11:56
saab ta mõnda aega kindlasti ka "muusikuna" end esitleda
v
veteran/ 21. veebruar 2016, 09:51
Oleks õlipõnev teada, kus kohas nähti seda Eesti laulu- ei mina, minu suur sõprusringkond, keegi ei näinud. Ehk nimetatakse selleks seda ingliskeelset, halenaljakat peanahast välja pigistatud vigisemist- jube värk.
v
vaadanud siis/ 21. veebruar 2016, 13:49
viinaviskamise vahele kõiki lugusid, oli eesti keelseid küll.
a
aga/ 21. veebruar 2016, 09:28
parmupilli võib kuskil metsatalus olles kuulata mitte kindlasti eurovisioonil.Minu arvates oli parim Jüri.Selline mõnus laul ja hästi esitatud.
a
Aga/ 21. veebruar 2016, 09:35
Miks mitte eurovisioonil? Hea ja huvitav laul. Jüri oli teine lemmik aga millegipärast meeldib väga Meisterjaan, selline värskus, et jess lõpuks keegi teeb midagi teistmoodi!
j
ja ise veel uhke/ 21. veebruar 2016, 09:50
sinna ei minna oma teistmoodi näitama vaid euroopat lauluga vallutama..oleme näinud neid letosvete ja tii sid,jura
s
s..maik/ 21. veebruar 2016, 11:58
et siis tervele maailmale näidata kui korruptiivne eesti laul on `!`?
j
jaa/ 21. veebruar 2016, 13:02
tee s.tasti, aga peaasi, et teistmoodi. irw.
e
Ei Jürile/ 21. veebruar 2016, 12:03
Kuulake kui igavalt lugu algab. Mõttetu klaverklimberdus. Melanhoolne viis ja poisi tige nägu küll kuulama vaatama ei kutsu.
e
Ei Jürile/ 21. veebruar 2016, 12:05
Kuulake kui igavalt lugu algab. Mõttetu klaverklimberdus. Melanhoolne viis ja poisi tige nägu küll kuulama vaatama ei kutsu.
e
Ei Jürile/ 21. veebruar 2016, 12:09
Kuulake kui igavalt lugu algab. Mõttetu klaverklimberdus. Melanhoolne viis ja poisi tige nägu küll kuulama vaatama ei kutsu.
e
Ei Jürile/ 21. veebruar 2016, 12:11
Kuulake kui igavalt lugu algab. Mõttetu klaverklimberdus. Melanhoolne viis ja poisi tige nägu küll kuulama vaatama ei kutsu.
M
:)/ 21. veebruar 2016, 09:26
Mina küsiks, et miks Gertu Pabbo iseenesest ju hea laul selle 90-ndate imeliku taustavideoga täiesti ära rikuti? Miks ta sinna alla paremasse nurka kogu aeg ära kadus? Huumor kuubis :). Kas teda selle ilusa kleidiga täispikkuses üldse kordagi näitati?
j
Jah/ 21. veebruar 2016, 09:36
Laul oleks hea olnud ka kui poleks seda imelikku tümpsu lisatud taha ja taust oleks ka teine võinud olla..
m
ma lisaks/ 21. veebruar 2016, 09:21
üks kõige suuremaid ebaõnnestumisi esimeses JA teises poolfinaalis, olid kahjuks saatejuhid. meesterahvas veel, aga naisterahvas. tundub, et müüdi end combona, aga see oli suur viga. nii palju vigu ei ole ma veel kunagi näinud saadet juhtides.
mis lauludesse puutub. tasub mõelda selle peale, kes ja kuidas seda üritust korraldab ja mis rumalusega valib žürii välja laule, mis on 50% head ja 50% kohutavad eurovisioonile sõitma. ma olen täiesti veendunud (nagu iga aasta raadiost kohe peale edasisaajate hõikamist 3 minutiliste lugude kuulmisest näha),et häid laule jäi välja ka väga palju. kogus valikus on kohutavad käärid. me üritame minna sinna teed, kus 1 lugup eab olema stigi kirjutatud, 1 lõhmuse kirjutatud, võiks olla veel mõni tuntud bänd, keegi tmw esinejatest alternatiivikamat ja siis ballaade. loomulikult paar korraldaja sõpra ja lemmikut ning üks väga kahtlase väärtusega lugu. miks teha sellist pulli, mitte head üritust?! ei mõista, aga vist ei pea ka.
m
21. veebruar 2016, 09:30
Miks arvad, et sinu arvamus on õigeim?
l
Liiga isiklik/ 21. veebruar 2016, 10:51
Parmupilli loo esitajaga poleks pidanud isast rääkima hakata ja tervisi saatma.
Ja muudki totrat oli lühiintrevjuudes. Väga igav oli ka see joonistamine. Parem oleks võinud tutvustada neid, inimestele olid kindlasti palju võõrad "tähed".
i
idioodikütt/ 21. veebruar 2016, 09:08
Milleks niisugust jama tarvis on.Kui on Eesti laul, siis võiks rohkem finaliste olla,aga kui vaja esindada Eestit kui riiki,siis peaks küll rohkem euroopaliku muusikalist maitset arvestama.Üpris mage värk!
e
21. veebruar 2016, 09:22
Esindame eestit ja siis üritama euroopa muusika järgi teha? Mis mõtet oleks eurovisioonil kui kõik laulud oleks nt. inglisekeelsed ballaadid ainult? Päris igav oleks 20-50 ballaadi või ühesugust laulu kuulata. Meelde on jäänud kaasahaarava ja meeldiva viisiga ning omapärased lood, keegi ei mäleta eurovisioonile tagasi vaadates mingit tavalist poplaulu kopeeringut ega ka ballaade kuna neid on nii palju juba olnud, et varsti hakkavad(kui juba ei ole) sõnad ja viis kattuma. Tahate viimaseid kohti saavutada nagu alati siis minugipoolest saadame poolalasti poplaulude kopeerijad kes siis esindavad Eestit, laulud tavalised ameerika muusika järeletehtud versioonid. Kas keegi ei saa aru, et sellised tavalised poplaulud ei saavuta kõrgeid kohti? Getter Jaani lugu rockefeller street naiteks, eelmine aasta sai stigi ja elina lugu kõrge koha sellepärast, et viis oli mõnus ja meeldejääv, oleks magedat igavat poplaulu või ballaadi esitanud siis oleks viimane koht olnud. Tahate mõelda, mis eurovisiooni vaatajad tahavad siis arvestage, et omapärasus ja kaasahaarav meloodia on alati kaks omadust millest vähemalt üks esineb ka eurovisiooni võitjate hulgas ning esikümnes. Võiks vabalt ennustada praegu mis kohad saavad Grete, Laura ja mingid bändikesed.
f
fakt/ 21. veebruar 2016, 09:53
laul PEAB lööma,,nii soomlast,sakslast kui hispaanlast.tiluliluga lööd vaid iseennast
p
parmupill parim lugu/ 21. veebruar 2016, 08:48
tõsiselt lahe.
väga hea
eesti lugu
n
Nõustun/ 21. veebruar 2016, 09:24
Hea laul oli, finaalis kindlasti hääletan selle poolt. Ei saa aru nendest kellele see lugu ei meeldi, omapärane ja lahe, laulja tundub ka sümpaatne. Etiti grete nina kirtsutamine ja laura alasti esinemine ei meeldinud, sorry, pole ameerika muusikute kopijate fänn ega ka inglise keelsete laulude fänn! Tavalised laulud, Meisterjaan for the win!
t
tsirkuseetendusena muidugi, vastik kui esivanemate nui-neljaks soovi tõttu ebaõnnestunud käbikes hakatakse lauljateks tituleerima/ 21. veebruar 2016, 14:19
kus sel laul või laulmine oli ?

p
Popopopo-le/ 21. veebruar 2016, 08:46
Mul sama küsimus. Kes küll kuulab saasta?
p
Popopo/ 21. veebruar 2016, 08:19
Kes kurat selle pootsmani edasi lasi ja veel see parmu onu ka omg...
p
parm on lahe/ 21. veebruar 2016, 08:45
täiega lahe. selline peaks võitma. oleks üks vahva eesti lugu.
ei peagi viisul meeldima. see on meie enda lugu.
n
Näiteks/ 21. veebruar 2016, 09:26
Minu kaks favoriiti olid Meisterjaan ja Jüri Pootsmann, ja hääletasin kah! Ainukesed kuulatavad laulud põhimõtteliselt. Ja finaalis hääletage ka nende poolt, head lauljad!
l
L/ 21. veebruar 2016, 08:06
See aasta Eesti finaali ei pääse!
k
Kindel see/ 21. veebruar 2016, 09:30
Kui grete ja laura läheb siis ei saa või heal juhul viimased kohad nopivad taolised laulud ära. Jüri Pootsmann ja Meisterjaan oleks hea saata aga ülejaanud on lihtsalt tavaline, igav, mage, sorry..
m
Mnjaa/ 21. veebruar 2016, 07:20
Vaid Katil ja Jüril silmad lahti...
m
me võime siin mõelda ja arutada aga võidab ju/ 21. veebruar 2016, 07:59
armupill ja parmupill. laulul on jumet! need teised ja sinised juuksed on ikka rõvedad küll. eriti hull oli la-la-la, see viimane. kuidas võib inimene sellise koleda asja peale tulla? stig oleks pidanud oma laulu ise laulma ja oleks võit.
a
ah mis/ 21. veebruar 2016, 08:16
see parmupill on täpselt sama rõve. kõik üks mõttetu pläust.
e
Ei ole/ 21. veebruar 2016, 09:32
Parmupill on lahe, millal sa oled sellise pilliga esinemas kedagi. Omapärane lahe mees ja laul on ka vahva, mida te vihkate kõik? Saadame jah Grete või Laura ja nopime selle 28-30 koha nagu alati, või tahate finaali saamisest loobuda juba eos? Minugipärast, aga lihtsalt hea viis ja omapärasus, mitte, et Laura ja Grete laulul midagi viga oleks, head laulud aga kahjuks tavalised, viis ei ole meeldejääv isegi, tavalised popmuusika laulud, neid juba küllalt.
j
Jama/ 21. veebruar 2016, 12:09
Vaban...yx kord vajutasin...kolm läks...
j
Jama/ 21. veebruar 2016, 12:11
Vaban...yx kord vajutasin...kolm läks...
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 11:56
Mis viimased kohad...Eesti koguaeg olnud kuues seitsmes. Mäluauk vä ??
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:03
Mis viimased kohad...Eesti koguaeg olnud kuues seitsmes. Mäluauk vä ??
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:05
Mis viimased kohad...Eesti koguaeg olnud kuues seitsmes. Mäluauk vä ??
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:09
Mis viimased kohad...Eesti koguaeg olnud kuues seitsmes. Mäluauk vä ??
i
Imelik/ 21. veebruar 2016, 12:11
Neid tekste kasvab ise juurde...
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:11
Mis viimased kohad...Eesti koguaeg olnud kuues seitsmes. Mäluauk vä ??
h
Haah/ 21. veebruar 2016, 21:45
Eelmine aasta oli kuues seitsmes, muidu ikka taagantpoolt võitjad. Mäluauk vä?
k
Krt kaua Eestirahva raha laristatakse/ 21. veebruar 2016, 06:21
Ei ole mötet minna välismaale viimase koha pärast
v
VÕIT/ 21. veebruar 2016, 07:21
Kas kuhugi peab minema võidu pärast? Sa lähed kuhugi, et võita? Mida?
n
No/ 21. veebruar 2016, 09:34
Mõtettu on mingit saasta ka saata ju..
a
ants/ 21. veebruar 2016, 09:56
see peabki eesmärk olema,turismi harrasta oma raha eest..nagu meite sportlased-esimese saja hulgas ikka..ja uhked kui kiidavad et said mingeid punkte-vöitma on vaja minna
e
Eestirahvaraha/ 21. veebruar 2016, 07:22
Peab võitma minema, näed...mine laula ja võida
s
21. veebruar 2016, 08:56
Siis peaks igal võistlusel vaid üks osaleja olema, siis oled kindlalt esimene ja ei raiska raha.
j
jaska/ 21. veebruar 2016, 06:19
haiged jänesed parimad lood läksid välja
j
jaska/ 21. veebruar 2016, 06:13
Anett Kulbin, «Strong» oli igati parem lugu väga kahju et välja langes . inimestel elevant kõrva peale astunud Gretel ei läinud isegi suuliigutused lauluga kokku kas tuli mingi plaadi pealt??
i
Irwww/ 21. veebruar 2016, 07:22
t
21. veebruar 2016, 08:57
Totu naerab ikka enda jutu peale.
h
ha-ha-haaa/ 21. veebruar 2016, 06:10
Püha müristus, mida see Pootsman teeb? Laulmiseks on seda raske nimetada.

l
Lugeja/ 21. veebruar 2016, 04:04
Paar söna korruptsioonist. 10 finalisti.. Kahes loos on S.Löhmusel käpp sees-st.et kahe laulu vörra vähem on Eestil see aasta vöimalus vöita Eurovisioon. Jaan Tätte jr-Meisterjaan - kolme laulu vörra vähem vöita Eurovisioon. Kati Laev ja Noorkuu- juba nelja loo vörra vähem.. Fotol ka S.Rästa..Kas ka käpp sees mingis loos tänavu?Kui,siis viie laulu vörra vähem Eestil vöimalus vöita Eurovisioon.. Hästi panete..Ehk siis junnist sarvesaia?Mötlete,et sama alatuid vötteid ja petukaupa vöib teha ka muusikas nii,nagu Reformierakond poliitikas..siis vötke teatavaks,et..vaadake,muusika..muusika ei salli pettust ega völtsi..Ta (muusika)ei puhke niimoodi kunagi öide.Samamoodi,nagu teie pettust ja völtsi täis närune "muusika".. :))
s
sa ajad ikka päris segast/ 21. veebruar 2016, 08:47
ausalt ka. nii loll annab olla.
aga samas, vaatasin, mis kell kommi panid.
ega jah, kui inimene ei maga, siis on raske ka midagi normaalset toota.
ä
Ärni/ 21. veebruar 2016, 03:36
Saatke see raadioreklaamijupp Eurovisioonile - "Karlos paigaldab,Karlos parandab"..
n
Noortele/ 21. veebruar 2016, 02:03
Eurovisioon ei ole kohalik folgipidu, kallid noored
j
Jah/ 21. veebruar 2016, 03:07
Oma lahkumineku üle halamine 3 minutilises ballaadis see ka pole :)! Need igavad.
h
H ha/ 21. veebruar 2016, 03:08
Sa mingi ekspert v? Mine kuula siis igavaid armastuseballaade edasi, need on nii huvitavad ju!
a
Ahah/ 21. veebruar 2016, 03:12
Minuarust ei ole ette õeldud milliseid laule sinna saata võib :)! Eelmise aasta võitja mans zelmerlow lugu heroes oli pigem popmuusika kontserdi taoline laul ja VÕITIS ära kah, huvitav miks ükski armastuseballaad viimasel ajal võitnud pole? Sest need on IGAVAD, kõik samasugused, naised pika kleidi, uhke meigiga oma armastatust laulmas, no peale 20 sellist lugu viskab ikka üle küll.
m
mhmhhh/ 21. veebruar 2016, 01:37
Mõttetu!!! Leeloleelotamine käib!!!!
n
Need, mis mulle meeldisid, langesid välja/ 21. veebruar 2016, 01:20
Võiks ikka mõelda, et see pole kohalik lauluvõistlus, vaid Eurovisiooni eelkonkurss!
Näiteks, mis mulje jätab eurooplastele eestlaste lemmik Pootsmann? Või siniste juustega hääletu tüdruk?
i
Ivo/ 21. veebruar 2016, 01:07
Mulle meeldisid need neiud roosas, sest laul peab võimaldama liikumist ja tantsimist.
a
Arvatavasti / 21. veebruar 2016, 00:56
Kamp seljakottidega ulmikuid hääletas jobski -jaani poolt
e
Ei/ 21. veebruar 2016, 01:53
Need hääletasid kes tüdinud poolalasti vaevalt täisealiste neiude poplauludest... Ehtne Eesti mees Meisterjaan on parim, õelge mis tahate aga ta on parim!
t
täiccapuccini/ 21. veebruar 2016, 04:12
nüüd panid küll mööda. jopski-jaani poolt tõmmasid traati karvase rinnaga homopenskarid.
i
21. veebruar 2016, 09:04
Ilmselgelt oled sa magamaminekuga liiga hiljaks jäänud, või siis liiga vara ärganud, mõistus magab alles.
a
Aga/ 21. veebruar 2016, 09:28
a
aga/ 21. veebruar 2016, 13:08
m
milleks/ 21. veebruar 2016, 00:53
on muukeelsed laulud Eestit esindamas ................
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:05
Just. Grrete peaks Eesti keeles laulma. Kuulake " Rääkimata lood" youtubes. Kui hea on kõla meie keelel !!
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:09
Just. Grrete peaks Eesti keeles laulma. Kuulake " Rääkimata lood" youtubes. Kui hea on kõla meie keelel !!
m
Mäks/ 21. veebruar 2016, 12:11
Just. Grrete peaks Eesti keeles laulma. Kuulake " Rääkimata lood" youtubes. Kui hea on kõla meie keelel !!

j
Jehuu/ 21. veebruar 2016, 00:35
MEISTERJAAN! PARMUPILL ON ARMUPILL! Laul mille vaatamine polnud igav nagu gretede ja laurade lõõritused. Finaalis kindlalt meisterjaani poolt!!
E
!!!/ 21. veebruar 2016, 01:52
EESTI mees Eurovisioonile!!!
i
21. veebruar 2016, 11:56
Ikka jube piinlk oli vaadata seda parmupilli meest
g
Grete/ 21. veebruar 2016, 21:39
Grete nina kirtsutamist oli päris piinlik vaadata, iga noodi juures nägu nagu oleks mäda piima nuusutanud..

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee