Eesti uudised

Lux Express kaalub maanteeameti vastu nõude esitamist

EPL, 20. veebruar 2016 13:11

34 KOMMENTAARI

V
Ei peaks midagi kaaluma/ 21. veebruar 2016 20:44
s
syyt/ 21. veebruar 2016 14:58
õige kah! teed pole vaid seal libedad, kus on jõutud teed puhtaks sõita. mujal ootavad teehooldajad kevadet appi
õ
Õige mees/ 21. veebruar 2016 14:35
Lõpuks ometi taipab kannataja tõelise süüdlase kohtusse kaevata, samuti peavad tegema kõik need ohvrid ja kannatajad, samuti tuleb kaevata kohtusse tegevusetuse pärast kõik need kuritahtlikud ametnikud, kaasa arvatud teedeminister, kes ei ole isegi kohale sõitnud nendesse õnnetuspaikadesse, ei ole midagi ette võtnud koheselt olukorra likvideerimiseks, samuti tuleb kahjutasu maksta peaministril, kes sellised ametnikud tööle on maksumaksja raha eest palganud, ega ole nende karistamiseks midagi ette võtnud. Kõik tänavuaastased õnnetustes osalejad peavad nõudma kahjutasu ja vanglakaristust asjameestele, kes võtavad raha, kuid töö jätavad tegemata.
l
lihtne ju vaadata/ 21. veebruar 2016 14:18
kes antud teelõigul peab hooldust tegema. Mõlemad tuleb kohtusse anda, nii see, kes korrldab riigihankeid kui ka see, kes pidi hooldama.
Hea näide on Keila - Haapsalu maantee, küll talvel kinni tuisanud, küll laus jääs. Selle tee puhul hooldaja alati ootab, millal loodus asja ära korraldab või tee puhtaks sõidetakse.
h
ha/ 21. veebruar 2016 13:11
Soomes juhtus aastaid tagasi üks ränk bussiõnnetus ja peale seda hakati KOHE teid üle vaatama ja korda tegema. Niiet alustame parem küsimusest "Palju riik oma rahva eest murtetseb? " õige vastus ching-ching " Rahvas selles riigis on ainult selleks, et maksta ! :D "
n
naaskel/ 21. veebruar 2016 11:01
Mida siin kaaluda veel on? Muidugi tuleb kõik need kohtusse anda kelle süül on teed olnud ja on jätkuvalt hooldamata. Mittu õnnetust peab veel juhtuma, enne kui ennast liigutama hakkatakse?
s
Sull/ 21. veebruar 2016 09:44
Kogu aeg räägitakse,valida vastav sõidukiirus vastavalt tee oludele. Kõik need, kes on enda eksimuse tõttu avarii põhjustanud või koguni teisele inimesele viga tekitanud ,tuleks Maanteeametile hakata maksma summasid, mis paneks inimesed mõtlema.Kui see ka ei mõju ,tuleb talveks 50 ja 70 km. märgid välja panna. Ja kui ka see ei mõju ,tuleb ta liiklusest eemaldada ja auto maha müüa Maanteeameti tuludesse.Selle peale tuleks hakata kiiremini mõtlema,enne veel kui uued jobud kokkusõite sooritavad ja maanteeametit hakkavad laostama.
a
ajutu/ 21. veebruar 2016 10:30
Sa ei mõtle ikka peaga. Kõige lihtsam, et mitte maanteeametit laostada, oleks talvel liiklemine keelata. Maksumaksja maksab makse teehoolduseks, ja seda peab tegema. Maanteed ei ole lõbusõiduks, vaid kauba ja reisijateveoks. Ma kujutan ette, kuidas sa kisaksid, kui pead bussiga näiteks Tallinnast Võrru sõitma 10 tundi.
s
Ssull-ile/ 21. veebruar 2016 21:15
Lihtsam ja odavam oleks maanteamet laiali saata.;)
r
reku/ 21. veebruar 2016 08:18
Aga nii peabki. Kui Tartus sai kojamees kohtus kahjunõude kukkunud jalakäiale, siis miks teehooldajad arvavad, et tööd tegema ei pea. Võiks ka jalakäiale lihtsalt öelda, et käige aeglasemalt ja ärge tormake.
Miks mõnes maakonnas osatakse tööd teha, teises mitte. Jõhvi Tartu maanteel oli südaööks veel libedustõrje tegemata, aga Tartu Räpina maanteel tehti see ära juba pimeduse saabudes.

v
vene ajal/ 21. veebruar 2016 06:39
oli sahk ees puistur järel. nüüd on sahk ees ja puistur tuleb siis kui hunnik rahvast juba kraavis. rõve. tulebki nõuda kahjuhüvitist.
e
Eesti liikleja/ 20. veebruar 2016 20:38
väga õige mõte ,Viimane aeg on nõuda töö tegemist ja vastutuse võtmist. Teedeamet peab teed sõidukõlbulikud hoidma. Praegu on nad ju sisuliselt kuriteo kaasosalised. Kui ka teied eluvaldkonnad käituksid maanteeameti moodi-lund sajab, teed tuisanud,jäide,teed libedad-ei saagi enne 7-8 tundi tööle asutada,sest see on eluohtlik Ootame,ehk tuleb päike välja ja sulatab veidi? Mainime vaid-olgem ikka ettevaatlikud ja vältigem asjata maanteedele minekut1 Kas siis elu riigis peaks talveperioodil seiskuma? Kui keegi viitsik maanteeamet vastu allkirjade kampaaniat tega, oleks paljud poolt! Jõudu ja järjekindlust Lux. ekspressile! Tehke ära!
h
Hm/ 20. veebruar 2016 19:59
Hea plaan.
Sama plaan võiks olla ka näiteks kindlustusfirmadel
m
Mimoos/ 21. veebruar 2016 03:08
Mis sul viga on, et selliselt kirjutad? Raske lugeda ja tegelt selliseid ei loegi.
j
ja veel/ 21. veebruar 2016 10:03
kaovad need eralennukisse
l
20. veebruar 2016 19:41
lollidemaal riigiametites vastutus puudub. seda enam, et tulekul on tööreform, igasugused peavadki töötama ! loomulikult olen ma nende idikate reffide vastu, kõik nad peaks rahva hävitamise eest võllas rippuma, röövimiised, vargused jne, teerullipoliitija peale selle. mis paragrafi ja seaduse järgi nad reffiloffe kavatsevad paika panema hakata ?
m
ma pole ka reffide poolt/ 21. veebruar 2016 06:32
aga usu, et kõik ülejäänud on samasugused.
k
21. veebruar 2016 14:20
kust kala mädanema hakkab, peast, nagu ülal, nii ka all. meilt nõutakse aina enam igasugu makse, saadavaid toetusi, nagu niigi armetud pria omad, kärbitakse... kohtus otsustavad riigilt raha saajad, kuid kui ise ei hakata isehakanuid likvideerima, siis vähemalt taielgu kohtus. saab suhtumistki näidata.
v
Vahur B/ 20. veebruar 2016 17:59
Olen pikamaa autojuht. Kaks riiki Euroopas kus teehooldusega tegeleb vaid Päike ja Kevad on Eesti ja Soome (seal vähemalt koristavad lund kuid soolatamine on olematu)
u
UNUSTASID!/ 20. veebruar 2016 19:29
Unustasid Rootsi ja asja kindla võitja Norra!
m
Maanteede Kuningas (mitte kalvi)/ 20. veebruar 2016 19:57
Vaata mis rehvidega norrakat sõidavad. Meil paraku ei lubata rekkadekle ja bussidele korralile naelrehvegi akka panna, erinevalt Soomest ja Rootsist.
v
Vaatleja,/ 20. veebruar 2016 21:06
Sõidan Soomes igapäevaselt EB-d, ehk siis Ekpressbussi, soomlased minimaliseerivad "soola" puistamist väga paljudel teedel ja seda seepärast, et kaitsta puhast joogivett, mis on nende maapõues. Samas, ei saa küll öelda, et see minimaliseerimine eriti palju liiklustingimusi mõjutaks, kui ikka normaalsed rehvid all ja midagi ka kõrvade vahel, siis saab hakkama küll.
p
Peale korralike revide/ 21. veebruar 2016 09:11
Soomes näitavad teede ääres elektroonilised tablood teeolusid ja ilmastiku tingimusi. Meil on teed kiiruskaameraid täis. Korjatakse ainult raha, kuid liiklusohutusse tagasi panustatakse minimaalselt. Ei väida, et kaameraid ei peaks olema, kuid trahvidest saadud raha peaks tagasi minema teede turvalisemaks muutmiseks.
v
vana naine/ 20. veebruar 2016 17:02
Kütuse ktsiisi tõstetakse regulaarselt ja see raha pidi minema teede korrashoiuks. Tegelikult läheb see eelarve aukude lappimiseks. Olen igati Lux Expressi poolt, olgugi, et ise olen juhiloatu.
e
Endel/ 20. veebruar 2016 15:56
kummaline tõesti see teede asi. Nõukogude ajal said teedevalitsused nii hooludse kui ka kontrolliga hakkama, nüüd aga maanteametisse koondunud endised TV ülemused aga ei suuda poole vähema tööga toime tulla. Ülten nii, et kõigi nende õnnetuste taustal on ääretult julm maanteeameti heietamine liiklussurmade vähendamise "perspektiivplaanidest". Need tegelased tuleks kõik luuaga tee peale rookima saata, et mõtetuste paberile panemise asemel.
e
ENSV/ 20. veebruar 2016 15:03
See ettevõte on ajast ja arust ning kohtusse anda ja nõuda kahjutasud täies ulatuses välja nii firmal kui liikluses kannatanutel !Kas riigiasutus hakkab sellega tegelema mis on tema otsene kohus ja ei aja hülge mõla !!!

a
autojuht/ 20. veebruar 2016 14:54
Andke minna, Lux Express, autojuhid on teiega!
n
Nos/ 20. veebruar 2016 14:47
Loomulikult tuleb asi anda kohtusse! Maanteeameti pealik koos kilekoti Michaliga aga viivitamatult välja vahetada!
s
siis on targem juba hobust saani ja voorimeest kasutada./ 20. veebruar 2016 14:25
Kui ikka buss seal kiirust ei ületanud, siis polegi muud lahendust, on ju neil vaja kindel maa kilomeetrites läbida tööaja piires, muidu politsei tuleb väänab kohe käed seljataha, miks gaasi ei vaiutanud ja nelja juhiga sõitmist ei maksa keegi kinni 200km ulatuses.
e
EI tea..../ 20. veebruar 2016 14:13
Miks maanteeamet ei kontrolli oma lepingupartnereid? Aastaid tagasi kui tehti pistelisi kontrolle nii teedel kui ka dokumentatsioonis siis tuli väga üllatavaid asju päevavalgele. Mõni teehooldus firma oli veel juulikuus lumekoristus töid teinud. Praegu vist sama lugu, et maksumaksja raha eest saab ainult midagi paberile kritseldada ja kõik on OK.
a
Alar1/ 20. veebruar 2016 13:32
aanteeamet arvab, et riik maksab talle raha eksisteerimise eest. Kui aga Lux Express sunnib nüüd kohtu kaudu Maanteeametit veel teid ka hooldama, siis nõuab Maanteeamet veel teehooldamise eest lisaraha. Raskemaks läheb hoopis maksumaksjal, sest kindlasti tõstetakse kuskil hinda või tõstetakse aktsiisi.
a
20. veebruar 2016 18:12
aga ma ei imesta ka selle üle, kui Maanteeameti tegelased iseennast kokkuhoitud teedehoolduse raha arvel välisreisidega premeerinud on.
r
realist/ 21. veebruar 2016 09:19
Kütuse aktsiisi tõstetakse pidevalt. Aktsiis tehtigi teede korrastamise,hooldamise põhjendusega. Aktsiis laekub igapäevaselt, aasta ringselt ostavad juhid kütust, kuid teed lagunevad ja on hooldamatta. Kus see raha on?
K
.../ 21. veebruar 2016 15:06
Kütusekaktsiis löödi teedest ja nende hooldamisest lahti juba aastaid tagasi. Parimal juhul väike kopikas sealt laekub.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee