Eesti uudised

Odini sõdalaste liider: "Meiega soovib liituda palju venelasi, kes on suuremad Eesti patrioodid, kui Putiniga hirmutajad!"

Andres Põld, 20. veebruar 2016, 06:00

244 KOMMENTAARI

s
Status/ 19. september 2017, 21:01
Really Nice and very excited to bookmark this for future. Thank you very much !!
http://apunkaindia.com/best-love-whatsapp-status/
http://apunkaindia.com/best-whatsapp-status-in-hindi/
http://apunkaindia.com/best-status-ever/
http://apunkaindia.com/best-attitude-status-for-boys-english-whatsapp/
http://apunkaindia.com/top-10-famous-status-internet-2017-far/
http://apunkaindia.com/top-weird-unique-status-whatsapp-facebook/
http://apunkaindia.com/funny-romantic-status-whatsapp-facebook/
http://apunkaindia.com/romantic-status-use-real-life/
http://apunkaindia.com/funny-whatsapp-status/
http://apunkaindia.com/best-love-whatsapp-status/
a
A/ 22. veebruar 2016, 16:20
Oli Vabadussõjas meie poolel venelasi ,oli ja on neid Kaitseliidus ja saab olema neid ka Odini Sõdurite hulgas - ja kes siin soovib rahvuste pinnal kiilu taguda -seda võib küll putinlaseks pidada !
m
Miiixxx/ 22. veebruar 2016, 15:43
Miks ei minda Aafrikasse koole ehitama ja perekondi aitama? Miks ei minda Lähis-idasse ja ei lõpetata klaanide vahelist tapmist ja kohutavat julmust naiste-laste suhtes? Mida aitab see laulukõõrutamine? Krt, minge kohapeale ja AIDAKE rahvast koha peal! Ei julge minna? Aga meie koju julgete neid kutsuda? Minge ja aita paadipõgenikke kreeka saartel, kes sinna Türgist saabuvad. Võib olla nad ei tea, kui palju on rikkaid araabiariike nende äraräsitud maade naabruses? Mine ja aita, jäta see hala, et kogu maailma mõrtsukrahvad peab laskma Euroopasse. Vaata, mida nad on teinud oma maaga, oma riigiga!
j
ja mida/ 22. veebruar 2016, 16:12
on meie rahvas koos teiste valgetega teinud nende riikides, kui käisid demokraatia viimise sildi all tapmas, nüüd aga pill lahti. Enda silmis palki ei näe, aga teise pindu küll.
m
Miiixxx/ 22. veebruar 2016, 16:52
Jah, mitu inimest on eestlased seal tapnud? Kui palju maju süüdanud? Kui paljudel jalgu-käsi maha raiunud? Arvan, et vastus on suur ümmargune NULL
<
22. veebruar 2016, 08:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Ai-tsih -ai-tsah/ 22. veebruar 2016, 14:00
Metsavenna teesid saab kõik ühte lausesse ilusasti kokku võtta - intellktuaalne "pull shit".
c
Cc/ 22. veebruar 2016, 00:12
Meil siin igasugu parteisid ja vabamüürlasi jne, no miks ei või siis need sõdalased siis kaa olla. Ehk kujuneb rahvaalgatusest poliitiline partei, tasakaaluks tottrustele.
c
Cc-le/ 22. veebruar 2016, 07:32
Kas sinu meelest pole totter hoopis selline pättide kamp,kes lihtsalt fb kaudu kokku klopsitud perevägivallatsejad,lapselt vägisi tänaval ära vötnud telefoni ja politseile muuga tuttavad.Miks nad ei julge hakata seadusega lubatud ryhmadesse vöi parteidesse,kus saavad aidata ja olla kasulikud.Pole meile vaja mingit pättide jama,kes omast arust kaitsevad pagulaste eest,keda siin polegi,nagu narr jutt nende poolt.Milleks selliseid meie tänavatele.
o
22. veebruar 2016, 09:18
Odinlased ei ole mitte keegi muu kui põranda alt väljatulnud kurjategijatest koosnev 5. kolonn, mida loomulikult rahastab ja juhib kreml koos mõjuagendi savisaarega.
r
Reetmine nr8/ 21. veebruar 2016, 22:32
31. juuli 2015
„Praegu hakkab Kurdi armee valmis saama. Kui lääs tolereerib nüüd oma liitlase Türgi sõjalist tegevust oma liitlaste kurdide vastu, siis võib selline reeturlikkus kaasa tuua ettearvamatuid tagajärgi. Kurdi iseseisvuse väljakuulutamine oleks neist üks lihtsamaid.“
arvamus.postimees.ee eerik-niiles-kross-reetmine-nr-8
8.09.2015 23:16
„Türgi kurdimeelne Rahvademokraatlik Partei (HDP) teatas, et nende peakontor sattus pealinnas Ankaras rünnaku alla.
HDP ametnik ütles, et rahvamass purustas hoone aknad, vahendas Reuters.
Ankara politsei ei ole juhtunud kommenteerinud.
Natsionalistlik viha kurdide vastu on kasvanud pärast rünnakuid Türgi julgeolekujõudude vastu, mille on korraldanud kurdi mässuliste rühmitus Kurdistani Töölispartei (PKK).“
uudised.err.ee hdp-kurdipartei-kontor-sattus-ankaras-runnaku-alla
10. oktoober 2015 11:19
http://maailm.postimees.ee/3357709/turgi-pealinna-raputasid-plahvatused-hukkus-ule-90-inimese
23.12.2015 17:03
http://uudised.err.ee/v/valismaa/4a51728a-4b95-4388-a155-3bfe7637d1c8/venemaa-loob-ankara-kiuste-tur...

h
hallo/ 21. veebruar 2016, 17:17
Tähtis on see,et oleme euroopa patriootidega solidaarsed.Odinit ei peagi meil vaja minema,aga solidaarsuse mõttes võiksid nad ikka patrullida.Ka meie võimud pasundavad kogu aeg solidaarsusest,aga kui rahvas on solidaarne,on jälle siakisa lahti.Samas võimud propageerivad kogu aeg sallivust,aga ise on sallimatud?!
h
halloole/ 22. veebruar 2016, 07:35
Mis pagana solidaarust pakuvad pätid,kes politseile väga tuttavad.Kui naaber on varas vöi perevägivaldne vöi see,kes lapselt telefoni vägisi tänaval ära vötab,siis mis sellised teevad tänaval ja keda sellised kaitsevad.Mingu appi sellistesse ryhmadesse vöi erakondadesse,kus seadustest kinni hoitakse ja pole ka vaja karta tänaval liikuda.Meie tänavatel on rahulik ja pole lisapätte sinna vaja.
m
malenki stukats/ 21. veebruar 2016, 14:24
ja kui ma kirjutan otsaette patrioot siis oodini pere täpselt seda minus näeb ?
k
Küsimus odinlastele.../ 21. veebruar 2016, 14:07
Kas need venelastest odinlased hakkavad võitlema VENEMAALT tulnud pagulaste POOLT või VASTU...?
j
Jaan ka ARVAB...../ 21. veebruar 2016, 21:02
Kindlasti hakkavad ka Venemeelsete vastu,, ::: Sest ega SUUR --Venemaa ----Meie Venalsi tagasi ei kutsu kunagi,, " Nii nad jäävadki --eestimaa Vene inimesteks
k
Küsimus odinlastele.../ 21. veebruar 2016, 14:07
Kas need venelastest odinlased hakkavad võitlema VENEMAALT tulnud pagulaste POOLT või VASTU...?
21. veebruar 2016, 12:40
v
Vladimir Vladimirovitš/ 21. veebruar 2016, 12:13
TUHANDED VENE "rohelised mehikesed" soovivad liituda odinlastega, et kaitseda vene pagulasi!
Ros-si-ja! Ros-si-ja!
m
Mnjah.../ 21. veebruar 2016, 11:17
Kui Venelane ei oska Eesti keelt, siis ta ei ole mitte mingi Eesti patrioot.
n
neid/ 21. veebruar 2016, 14:45
Putini agente on ju siin netis kommenteerimas ka küllalt palju, kes oskavad eesti keelt.
21. veebruar 2016, 10:42
https://et.wikipedia.org/wiki/Odin
Odin (vanapõhja Óðinn, muinasgermaani Wodan või Wotan, ka Othinn, Oden või Woden) on germaanlaste raua- ja viikingiaegne jumal.
Nimi Odin on seotud germaani algkeele sõnaga *wod-eno-/*wod-ono- "raevutsev, metsik, hullunud, ekstaasis". Varases germaani mütoloogias oli Wotan surnute hingede juht, surma, poeesia ja ennustamise jumal. Odini tähtsus kasvas Rahvasterändamise ajal, kui ägenesid germaani hõimude vahelised sõjad ning algasid kokkupõrked Rooma riigiga. Sel perioodil tõusis Odin üheks lääne- ja põhjagermaanlaste mõjukamaks jumalaks.
m
22. veebruar 2016, 09:59
Ma ei imesta mitte sugugi, et see Odini liikumine sai alguse just Soomest. 3-4 aastat tagasi keskendusin ja küsisin ühe küsimuse mis puudutas soomlasi. Vastuseks sain "Odin". Tol ajal pani see vastus mind imestama, nüüd enam mitte.
Soomel on Venemaaga kõige suurem piir... ja soomlased on suured Vene armastajad...
Edasi mõelge ise....

j
ja ongi hambad sellega mida nad kokku leppisid./ 21. veebruar 2016, 07:54
Millest me üldse räägime siin on riigid mis peavad tagama pagulas raha ja siis grupp riike kellel ei kõlba sellega sellel turul kaubelda, peaks vist naelu hakkama kokku ostma.
m
mida me vaidleme siin./ 21. veebruar 2016, 07:44
Nende muride kummardajate pärast ei maksa muretseda need teevad ise otsa peale omale, neid ahve on küll nii palju maailmas selleks. Piirid langesid miljoniga, raha mida värdjad teenisid kaob kolme miljoni pealt, viie miljoni pealt on ühisturg basaariga asendatud.
ä
ära siis vaidle/ 21. veebruar 2016, 08:00
Milleks ajada niisama jama.Ka meie inimeste seas on pätte,miks sa neist ei kirjuta?Ära tyytab,selline kunstlik teema yleval pidamine ekstreemsete näidetega.Eestis saaks ka iga päev näiteid ,mida kunstlikult yleval pidada,kasvöi see odini juht,kes lapselt telefoni tänaval vägisi ära vöttis.Pagulaste jama juba yle aasta lahmitud,kuid siin pole veel yhtegi.
t
täitsa savi kuidas neid nimetada, fakt on see et need miljonid tulemata ei jää./ 21. veebruar 2016, 09:09
Kuule nad pole ise ka veel kokku leppinud kuidas neid nimetada päeval merel sõuavad pagulased, ringi jalutavad migrandid, kuskil telgis jagavad näppu jälgi põgenikud.
k
kuule venelane/ 21. veebruar 2016, 09:05
Kirjuta, et krimmi okupeerisid venelased.
t
Toslem/ 21. veebruar 2016, 01:49
Kaitseliitlasele ei kölba enam kaitseliit,venelane hakkab Odiniks ja nende jumal on pagulane. Ilus oled Isamaa.
t
toslemile/ 21. veebruar 2016, 07:41
Tundud töesti toslemina.Miks peaks mingi päti kamp meid kaitsma,kui köik on rahulik ja normaalne .Miks peaks need vargad ja perevägivallatsejad meid kaitsma pagulaste ees,keda ekre helmed meid hirmutanud yle aasta.Siin pidi aasta löpus ju olema tuhandeid ja tuhandeid meid tapmas ja vägistamas naisi?!Milleks nyyd enam jahuda selliste valede ja lolluste ymber,kui siiani pole kedagi veel tulnud.Kui need odinalsed oleksid öiged mehed ja töesti tahaks aidata korda luua,mingu koolitustele ja saaksid tööd abipolitseinikena,kaitseliidus vöi headeks turvameesteks.Siis oleks neis kasu.Kuid sellistena pole meile pätte vaja.
j
just/ 21. veebruar 2016, 16:16
Ja lisaks miks meile armee?25 aastat on ainultpasundatud mingist vene ohust,aga rünnanud meid pole keegi1Saadame sõjaväe laiali,sest see on liigne puuk maksumaksja kukil.Sõjaõhutusega tegeleb vaid väike ohvitseridest pätibande,kelle huviks on osta miljonite eest läänest vanarauda,ning sellega nad rikastuvad,sest lääne firmad kannavad suurema osa rahasttagasi pätibande isiklikele pangaarvetele.Venemaal nimetatakse seda "otkat",mis tähendab tagasimakset ja selle suurus on kuni 96% tellimuse hinnast!See ei toimu ainult eestis ja venemaal,vaid kõige rohkem ameerikas endas,kus liigutatakse sadu miljardeid kindralite isiklikku tasku!
k
Katusepakkujate liit/ 21. veebruar 2016, 17:42
ehk siis igasugu , kapod. politseid, sõjavägi ja kaitseliit kaitsevad ju seda instiutsionaalset moodustist, mida veel kuidagi ''riigiks'' kutsutakse ja neid isehakanud rääkivaid lubadustejagajaid ning lõputut bürokraatiat ...
Kes siis inimesi kaitseb, keda rohkemaks ei vajata, kui ainult valimssedelite statistika jaoks, sest see moodustis ''riik'' on ju ainult äritsemiseks-vahendamiseks ning rahva hävitamiseks-orjastamiseks ilmselt loodud.
Kui nimetatud korda hoidvad üksused seisaksid rahva heaolu eest, siis poleks ju Odinlasi tarvis .. või mis!?
t
Toslem/ 22. veebruar 2016, 08:30
Et ma Toslem olen seda ma olen isegi öelnud aga ma ei hakka nalja peale kolmandal päeal naerma.
k
20. veebruar 2016, 23:31
kunagi pole veel nii palu komme olnud, et pasamees rahvale sülitas, kuid palju lolle reffide tallukaid on siin vastikult räuskamas, et rahvas närigu muru, kuni veel on, tulevad rail baltic, fosforiit ja inimahvid - reffid saavad maailma esirikkureiks. !
k
KÜSIMUSED ODINLASTELE/ 20. veebruar 2016, 22:53
KAS VENELASTE "ROHELISED MEHIKESED" TAHAVAD SIIS ODINIGA LIITUDA...? KAS KAHUREID, RELVI, SOOMUKEID, TANKE, RAKETTE... SAAVAD NAD KA VARSTI NARVA KAUPLUSTEST OSTA....?
p
20. veebruar 2016, 23:08
pole odinlane, kuid andku jumal. surmahirm ja sugutung pidid väga määravad olema, miks asjad just nii lähevad...
k
KÜSIMUSED ODINLASTELE/ 20. veebruar 2016, 22:53
KAS VENELASTE "ROHELISED MEHIKESED" TAHAVAD SIIS ODINIGA LIITUDA...? KAS KAHUREID, RELVI, SOOMUKEID, TANKE, RAKETTE... SAAVAD NAD KA VARSTI NARVA KAUPLUSTEST OSTA....?
e
ettepanek/ 20. veebruar 2016, 21:02
need,kes kahe käega pagulasi kallistaks ja ülilahkuses neile kõike võimaldaks,võiksid ju pagulaslaagritesse minna oma armastust avaldama Isegi lähikonnas Soomes on nende asukondi, ei pea end kaugele vedamagi. Laske eestlastel rahus omal maal elada. Meil on pagulastetagi puuke piisavalt . Tark õpib teiste vigadest,lolli kolisevad ämbrid pidevalt . On ikka vaks vahet,kas pagulane möllab miljonite riigis või 1,3 miljoniga pisiriigis . Nagu näha,on suurriigidki maoli ja ei suuda massiga toime tulla Parim on see,kui need majanduspagulased siis üldes ei saabuks .Pole inimest-pole probleemi. Ei pea siis värisema odinlaste või Ida-Viru gängide ees. Katsugem omal maalgi hakkama saada Vabariigi aastapäeva künnisel pöördub peaminister võõrsil elavate eestlaste poole!? Kas siis kodumaale enam eestlasi jäänud polegi? Austagem ja hooligem eelkõige üksteisest,kaitskem oma kodumaad ja emakeelt, nähkem om aninaotsast kaugemale .Ka väike riik võib püsida,kui temas on tubli rahvas .Küll siis Kalev(ipojad) tule(b)(vad koju,oma rahval õnne tooma,eesti rahvast uueks looma!

k
Kõu/ 20. veebruar 2016, 20:38
Mis eestlastel on pistmist Odiniga?
k
20. veebruar 2016, 21:46
kommenteerija 1. auks- первый-один.
e
eestlased on alati poro tagumikku lakkunud/ 21. veebruar 2016, 07:18
ja nüüd tahetakse kurjategijatega liituda, et vägivald oleks lubatud. Eesti pätid poro pättidega
j
Juta/ 20. veebruar 2016, 19:41
Olge normaalsed! Lõpetage nüüd see Odini värk ära! Ma algul mõtlesin, et nalja teete!!! Külmavärinad tulevad peale!
j
jutale/ 21. veebruar 2016, 12:33
aga kui pagulased tulevad siis on sul kuumavärinad arvatavasti jalge vahel.
t
Toomsalu/ 20. veebruar 2016, 16:31
Tegelikult see on hea idee!! Siis ei ole mingisuguseid Juute, Aserid... homosid ja muid tõmmut kiimakotte kes armsale Eestineiule käpad külge ajaks.
k
kui juba siis juba, ära häbene/ 20. veebruar 2016, 20:41
Kuna annad Baskinile peksa ja kuna lähed rüvetseda hiljuti maetud Siima Škopi hauda?
t
tavaline eestlane/ 20. veebruar 2016, 22:37
Ära vaata enda väärtushinnangute järgi, troll ;P
i
irww/ 20. veebruar 2016, 16:14
Oksmaa tuleks ka sinna värbata oleks täiesti sarnased tunnusjooned!
v
värbata...,oh irww,irww./ 20. veebruar 2016, 16:56
K
...irwita endaüle.../ 20. veebruar 2016, 17:24
Kes sa selline oled ja mida sinusugusteg teha...!? Sa lalised igalpool ja oled vastu sellele,mida soovib enamik rahvast,miks sa oled selle,meie väikese ja ilusa Eesti väljasuretamise poolt,miks!??? Ainuke vastus on see,et sul puudub empaatiavõime,kodumaatunnetus ja sa ei kuulu ei siia ega sinna,sul on kama,mis sellest maalapist saab ja sellest on kahju.
20. veebruar 2016, 15:52
Sander / 09:42, 20. veebr 2016
Kui näitati esmakordselt ODINI asutajat Eestis, tundus asjal jumet olema. Hiljem, vist nende esimesel koosolekul kui küsiti, kas hakkavad Kohtla-Järve narkareid ohjama, selgus, et sellega tegelgu politsei, siis sai mulle selgeks-surnult sünd. Lisaks, rääkis raadios mingi polizeigenosse, et neil ei saa olema relvakandmise ega isikute kontrollimise õigust, siis tekib küsimus, MIS TOLKU NEIST ON?
Koos immigrantidega tõstab pead ka organiseeritud kuritegevus(vt. RADAR 7 by Politsei- ja Piirivalveamet (page 27) - issuu)
Eesti allilma grupeeringute mõõduvõtmised on minevik, allilm on hästi organiseerunud ja täielikult vastavate ametite kontrolli all ja tavalisele inimesele ole allilmast ohtu.
Uute "allilma tegijate" ilmumisel on tasakaal rikutud, sest uued "allilma tegijad" ei satu politsei vaatevälja enne õigusrikkumist ja õigusrikkumised on suunatud tavalise inimese vastu, seega on uute "allilma tegijate" ilmumisel eelkõige ohustatud inimene tänavalt. Kui koolide juurde ilmuvad "välismaalase välimusega" lastega sõprust otsivad "diilerid", kes pakuvad väikestele narkoga "kommi" ja pole vaatlejaid, kes seda tähele paneks, siis nendel lastel, kel keegi kooli vastu ei tule, on
vähe võimalusi ahvatlusest pääseda.
e
els/ 20. veebruar 2016, 15:33
roivas poordus alles valiseestlaste poole.....
mina utlen aga talle vastu, et hakka oma rahvast ennem hoolima, eestimaad ja eesti rahvast austama ja parema elu eest hoolt kandma ennem kui teisi mooda MAAILMA ringi joostes ja rahva rahasid laiali luujes ja lennates ringi kekselda!
Valiseestlastel on silmad ja korvad, me kuuleme ja teame oma lahedaste ja pereliikmete kaest, kui raske ja lootusetu elu eestis on tanu teiesugustele roivastele- kes hoolivad vaid 1%rikkuritest, pankadest ja suurkorporatsioonide heast kaekaigust- sest nemad kandivad poliitrahasid teie vardjate parteidele! seega eesti valitsus on korrupeerunud ja araostetud valiskapitali poolt nagu maffia!
ning see merkeli ja junkeri-seniilsete jewroliidrite tolad tegemised, euroopa havitamine ja valge polisrahavste havitamine- see on genotsiid, mida te teete ja teie eesti valitsus teete oma rahvaste ja riikide kallal, ainult selleks, et teil oleks hea araelamine ja pukkis istumine alatiseks kindlustatud!
siin ei aita enam teie ohutused vene rahva vastu ja viha koned enam.....olete liigagi kaua soitsnud selle vihakonede ja vihkamise ohutamise ratsul venelaste vastu!
me oleme eesti rahvas-valge rass...kristlased, me armastame meie kodumaad ja esiisade juuri ja me ei lase mustadel ja moslemitel tulla siia paid maha raiuma ja meie lapsi, naisi vagistama!
me paneme seljad kokku ja koos hakkame nende jewroliidrite/sionistide plaani vastu- havitada alatiuseks valge rass, kristlased. Nad tegid seda labi revolutsiooni, kus juudid tulid venemaal voimule ja havitasid vene rahvast, intelligentsi, opetajaid, haritlasi, usklikke ja saatsid perede, kulade viisi polisrahvaid asumisele....parast WWII tegid sama.....seda tegid sioniostidest juudid kes tulid voimule parast revolutsiooni...........
see mida tehti oli genotsiit ja see mida jewroliidrid nuud agaralt teevad on ka genotsiid euroopa polirahvaste, valge rassi vastu meie endi kodumaal.....jewroliidrid on euroopast juba teinud sojatandri tassides vallutajad ise sisse! meil polisrahvastel ei jaa muud ule kui seljad kokku panna ja oma kodumaa vastu voidelda sundimmigratsiooni vastu koos koikide valge rassi elanikega, poliselanikega, kristlastega- me koik uhineme uhise vaenlase vastu- EI MUSLEMITELE, EI MUSTADELE....KUSKIL PEAB OLEMA KA MEIL VALGEL RASSIL OLLA JA SEE ON MEIE KODUMAA.
MUSTI JA MOSLEMITEL JA MAAD JA RIIKE KULLAGA- MINGU SINNA JA JATKU MEIE HAVITAMINE JA MEIE RIIGID RAHULE, LOPETAGE GENOTSIIT JA RASSISM VALGE RASSI VASTU!
seda utlevad valiseestlased uhest suust!
me ei taha et eestimaa ja euroopa muutub kaoseks, kus kuritegevus, valgete laste ja naiste peksmised tanavaltel, vagistamised, vargused muutuvad igapaevaseks, me ei taha et meie tanavad lagastatakse ja tualetid ujuvad veest ja logast.....sest muslemid peavad 5 korda paevas palvetama ja enne palvetamist peavad nad oma nagu varbaid ja persssset pesema WC kraanikaussides......see on kohutav!
e
els-ela kaasajas/ 21. veebruar 2016, 07:45
Tundud töesti toslemina.Miks peaks mingi päti kamp meid kaitsma,kui köik on rahulik ja normaalne .Miks peaks need vargad ja perevägivallatsejad meid kaitsma pagulaste ees,keda ekre helmed meid hirmutanud yle aasta.Siin pidi aasta löpus ju olema tuhandeid ja tuhandeid meid tapmas ja vägistamas naisi?!Milleks nyyd enam jahuda selliste valede ja lolluste ymber,kui siiani pole kedagi veel tulnud.Kui need odinalsed oleksid öiged mehed ja töesti tahaks aidata korda luua,mingu koolitustele ja saaksid tööd abipolitseinikena,kaitseliidus vöi headeks turvameesteks.Siis oleks neis kasu.Kuid sellistena pole meile pätte vaja.
n
nn/ 21. veebruar 2016, 07:51
Kuule,kui sina oma raha lugeda ei oska,see ei tähenda,et ka teised ei oska.Maailmas liigutakse ringi ja valitsuse esindajad on seda ka kogu aeg teinud.Vene ajal pole vaid maailm lahti olnud ja liiguti enamjaolt mööda venemaad ja sots riike.Tallinnas kulutatakse enda imetlemiseks ja reklaamiks tuhandeid ja tuhandeid körvale,loe päevalehest.
Ka pole meile odinlasi vaja.Miks pean ma muretsema,kui välja lähen,mida need odinlased teevad.Nende esimees on tänaval väevöimuga lapselt telefoni ära vötnud,yks osa on tuntud perevägivallatsejad ,osa niisama vargad ja pätid.Kas sellised peaksid meile tänaval tooma turvatunde?Olgu mehed ja mingu kursustele,siis on vöimalik korrektselt koos politseiga liikuda ja töesti neist ka abi olla.Kuid seni,kui mingi kamp klopsitakse fb kaudu pole see normaalne,kuidas ka möned ekrelased ja keskid ei pyyaks siin hirmutada pagulastega,keda pole veel yhtegi tulnud ja keda siis tänaval pätid valvavad,tahaks töesti teada?
j
Jään siiski/ 20. veebruar 2016, 14:59
selle juurde, et integreerunud venelasi ei peeta venelasteks ega ei nimetata venelasteks. Venelaseks ja vasjaks ja mis veel, nimetatakse eestlastele vaenulikku indiviidi, tihtipeale vene juurtega. See on see venelane, keda me ei salli ja kellede eelkäijate julmi tegusid Eestis on raske unustada. Eestlased pole mitte kunagi alustanud mitte ühtki sõda, motte kunagi pole eesti rahvas rünnanud teist rahvust, pole veristanud ega tapnud/mõrvanud, saatnud Siberisse inimesi loomavagunites. Hands OFF EESTIMAAST, olgu mis rahvus iganes. Las eestlased elavad oma isade maal, rahus ja omavahel heinakuhjas kakeldes. Mis puutub see teistesse!?
e
eestlased...venelased.../ 20. veebruar 2016, 17:03
ära sa ka soni ja sega venelasi kommunistidega.Viimased hävitasid ju oma rahvast,kasutades ära Läti Punaseid Kütte ja teisi värde,enamus ninameestest olid juudid.
Õpi ajalugu,kullake.
n
nu nu/ 20. veebruar 2016, 20:43
Ah et kohe juudid, irw Mul on kuri kahtlus, et sa sinu siia ilmale tulekus on süüdi juudid.
j
Jään/ 20. veebruar 2016, 20:48
17:03, oled äärmiselt labane ja rumal, küllap ise just see vana kommu, milles teisi süüdistad.
h
Hitler/ 20. veebruar 2016, 14:56
Harrassooo ma truk putin straova oidies solders!
k
kuule Hitler,/ 20. veebruar 2016, 15:38
miks meil kõikjal juudid pildil on,nagu Ukrainas kohe?
t
tarakanile/ 20. veebruar 2016, 16:10
võta rohud sisse, trollimisest on pea saasi läinud

ü
Ühe sõnaga/ 20. veebruar 2016, 14:55
v
Vaatan/ 20. veebruar 2016, 14:50
mis edasi saab. Ikkagi inimeste vabatahtlik algatus. Kuna pagulasi veel ei ole siis ajastus ka õige. Ettenägelikkus pole patt, hüsteeriaks pole põhjust.
n
20. veebruar 2016, 14:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Norman/ 20. veebruar 2016, 15:06
Ennem kui sa nime kaaperdad ja kirjaoskamatult kommenteerima hakkad, õpi grammatika selgeks! Jätad paraku ise väga mulje harimatust alaväärsuskompleksi põdevat putinoidist!
r
Rudi / 20. veebruar 2016, 15:34
Aga ega nende mõistus kaugemale küünigi kui teise nime all oma "vaimukusi" pilduda. Ainult et seekord unustas ta oma nime ette lisada teda iseloomustava kolmetähelise sõna....
k
Keskmine kodanik/ 20. veebruar 2016, 14:28
Lugedes artiklit ja kommentaare peab ütlema, et Putin on saanud, mida praeguseks hetkeks on tahtnud. Tundub, et ka lõunast peale tungivad pagulashordid on vähemalt suurelt osalt Putini toetusel liikuma pandud. Ja palun ärge nüüd kirjutage, kui toredasti Putin vene väärtusi kaitseb, selles riigis on islamisusulisi väga palju, ja arvestades seda, mis rolli kogu Kadõrovi seltskond mängib, siis võib koguni väita, et islamisusullistel on Venemaal jäme ots käes. Muide, enne seda kui Venemaa Tshetsheenia maatasa tegi, ei olnud seal mingit islami äärmuslust, selle eest võib vene rahutoojatele ja väärtustekaitsjatele aiäth öelda. Ainus väärtus, mida Ptini Venemaa kaitseb, on Putini enda varandus.
a
Ajuvahu rohtu sulle kodanik/ 22. veebruar 2016, 01:35
TEADLIKULT JUHITUD INVASIOON
http://on.fb.me/1XGLsC0 ja http://on.fb.me/1Tup0vk
See on PATU MALK - PAGULAS MALK
http://on.fb.me/24liQCP ja http://on.fb.me/1VxV40y
Valmistuge http://on.fb.me/1mRuPpR
k
Kodanikualgatus on hea asi/ 20. veebruar 2016, 14:03
Eestlane on üks kummaline olevus, tema lihtsalt peab kedagi vihkama. Ema mul sarjas pidevalt venelasi, juute, setusid ja mulke, aga enda tutvusringkonnas, ka lähemate sõprade ja sugulaste seas (vend abiellus venelannaga ja nende järeltulijad on täielikult venestunud, kuigi passi järgi eestlased), leidus neid kõiki. Kõik toredad ja head inimesed. Kusjuures kahtlustan, et emas endas oli nii setu (ema kaudu) kui juudi (isa kaudu) verd, mis ilmnes ka tema olemuses. Hea inimene oli lõppkokkuvõteks ikkagi, kuigi raske loomuga. Ise olen isaliini pidi rohkem põhja-eestlase tõuomadustega, kust ilmselt pärinebki see kõige õigem ''virulase veri'', mis on külmem ja rahumeelsem, ehk vähe mõistlikum. Mis muuhulgas tähendab seda, et rahvuse ja nahavärvi põhjal ma kedagi paika panema ei tõtta, küll aga kardan kultuuride kokkupõrget. Näiteks tabasin end kord mõttelt, et mina, kes ma pole kunagi kartnud öises Tartus hulkuda, ei julgeks seda enam, kui meile siia piisav kamp selliseid moslemimehi tuleks, kes arvavad, et valge naine on vabaks kasutamiseks. Tartlasele on üha tavalisem näha erinevast rahvusest üliõpilasi ja kuulda erinevaid keeli, see on täitsa ok. Igati teretulnud on ka inimesed, kes siia tööle tulnud. Paari moslemiperekonda olen ka trehvanud, täitsa viisakad olid. Tartus pole ka kunagi olnud eriti suurt eestlaste-venelaste vastasseisu, nad on meil siin suht hästi kodustatud, ja näiteks mina olen kogeda saanud hoopis seda, kuidas kohalikud venelased kaitsesid mind Ida-Virumaalt saabunud venelaste bande eest, kes linna pealt naisi otsis ja vägistamiseks kaasa viis. Loomulikult on minu armas kodulinn tuntud skinheadide pealinnana, mis tegelikult ehk ongi üks turvalisuse garantii. Meenutagem vaid, kuidas pronksöö sündmuste ajal Tartusse saabunud bussitäied venelasi sama targalt siit lahkuma pidid ja kas polnud neil vastas ka mitte meie omad venelased? Just seetõttu pooldan ma neid Odini sõdalasi, kui nad lihtsalt oma kohalolekuga turvatunnet suurendavad. Ja ongi hea, kui venelased ühinevad, sest kas teate, mina tunnen isiklikult vene rahvusest suuremaid isamaalasi ja puhtamat eesti keelt kõnelevaid inimesi, kui eestlased ise. Vana vene kombe tänaval ilastada ja sihvkakoori maha loopida, samuti ropu lärmamise, on samuti üle võtnud eestlased. Peab vahet tegema venelasel ja sovjetil, meie endi seaski on viimaseid palju. Puhas venelane on sama hääbuv nähtus, kui eestlane.
Jah, praegu on meil rahulik, aga mulle meeldiks edaspidigi öises linnas ringi uidata. Just paar päeva tagasi sain teada, et meilegi siia on üks kari tõmmusid vabamehi siginenud, kelle integreerimisega hetkel tegeletakse. Kuigi meie riigi pagulaspoliitika paistab päris mõistlik olevat, tegi valitsus algusest peale suure vea sellega, et ei rääkinud oma rahvaga otse ja ausalt. Ikka see ülbe suhtumine, et lambakari midagi maailmaasjadest ei jaga ja ei peagi midagi teadma. Ja olgem ausad, politsei on meil tõesti nii ära kärbitud, et neist küll mingit turvatunnet ei tulene.
k
Kuidas siis/ 20. veebruar 2016, 15:11
saab see väike rahvas end kaitsta ründavate suurrahvaste eest? Kas maakaardil oled võrrelnud Eestimaad nende suurriikidega, kes läbi aegade on püüdnud Eestit ja eestlasi hävitada? Muud kaitsevõimalust meil ju pole, kui umbusaldada ja kahtlustada ja ka vihata, meenutades kui palju on meie pisirahvust mahalöödud, vägistatud ja mõrvatud? Elu on meid õpetanud vihkama neid, kes tulevad meid hävitama. Meid ei ole nii palju, et nagu prantslased, kes armastuse nimel lubavad end õhkida, või 84 milj sakslast, kes võivad armastuse nimel eksperimenteerida. Meid on nii krdi vähe, jah me oleme sunnitud vihkama, et hoida alles oma rahvust ja oma kodumaad.
m
mnjah/ 20. veebruar 2016, 13:56
Kahtlane värk selle Odini seltskonnaga, fotodelt vahtisid küll parajad ossid vastu.
m
mnjahhile/ 20. veebruar 2016, 17:30
Sa mine Helsinkisse Idakeskusejuurde ja vaata,mis ossid sulle seal otsa vaatavad.!!!
l
Lembitu/ 20. veebruar 2016, 21:59
Minge vaadake jah mis toimub, ise elan Turus, vahepeal olen töölt varem ära tulnud ja kauppatori kaudu, l6petage ära, pooled on mustad mehed ja hängivad niisama. Tekib kysimus, mille eest ma maksan makse?
l
lembitule/ 21. veebruar 2016, 07:56
Ära aja pada,kui poed 23 kinni pannakse tulen ka mina läbi Turu ja pole kordagi tylitatud.Milleks ajada niisama jama.Ka meie inimeste seas on pätte,miks sa neist ei kirjuta?Ära tyytab,selline kunstlik teema yleval pidamine ekstreemsete näidetega.Eestis saaks ka iga päev näiteid ,mida kunstlikult yleval pidada,kasvöi see odini juht,kes lapselt telefoni tänaval vägisi ära vöttis.
n
njahh/ 20. veebruar 2016, 19:04
need odinid ongi seanäod
n
Norman/ 20. veebruar 2016, 13:19
Loen ja imestan kui palju siia on täna Toompea trolle räuskama kupatatud! Lahmivad puusalt lolluseid, mõnitusi, ähvardusi... Ei tee vahet venelasel ja putinoidil!
r
Rudi/ 20. veebruar 2016, 13:41
Sinu nimes teine sõna määrab täpselt sinu rahvuse....
n
Norman/ 20. veebruar 2016, 14:11
Kinnitan, et mina ei ole "to hui-norman" nime alt kommenteerinud, et valitsevat klikki ja nende jooksupoisse diskrediteerida!
See kommentaar ongi ehe näide ladviku haritusest ja hoiakutest-suhtumisest eestluse püsima jäämise pärast muretsevate inimeste suhtes - kui ei ole homode, illegaalide, riigi mahaparseldamise poolt, siis oled putinoid!
k
Kogu lugu/ 20. veebruar 2016, 13:11
Eks kunagi omad vitsad peksavad! Sest neid hoiab silma peal Kaitseliit, KAPO, USA, Kaukaasialased, Inglismaa jne. Neist tehakse pilete salvestatakse jagatakse infot! Kui peaks kellegil kunagi õnn olema siis hakatakse teda eostama või Firmadel kes neid toetab hakatakse külma tegema. Näiteks Venelastel hoitakse ammu silma peal ega sellest muidugi ei räägita. Seda hoitakse väga salajases! Sellepärast Eesti riik tahab neid kaitsta Oidie sõdalaste liitumise eest. Aga kui inimene on nii rumal siis ei sa midagi teha! Sinna kuuluvad Kanada Austria ja isegi ka Iisrael!
r
Rudi / 20. veebruar 2016, 13:32
Nii et ka sina oled kindel, et kevadel tulevad erakorralised valimised..Sest miks te muidu hüüate oma valimiseelset loosungit :" Venelased tulevad, putin tuleb!". Ja see ongi teie ainuke loosung. Sest teie teine :"Kindlalt edasi", silmaklapid peas, veab meid kindlalt sohu. Aga selle venelaste plaadiga võite petta ainult ennast, teised enam seda ei usu.
t
troll rudi/ 20. veebruar 2016, 14:04
See copy-paste ei sobi siia. Katsu tarakan ikka enne meõlda ka.
r
Rudi / 20. veebruar 2016, 14:17
Teie viisakas ja teistest lugupidav kõnepruuk on lausa vaimustav.
r
Rudi,ära pane tatikaid tähele,/ 20. veebruar 2016, 14:28
kui plangule see tatikas kribaks,oleks võimalus vastu näppe saada,halvemal juhul ka hea keretäie aga siin...
n
naer/ 20. veebruar 2016, 14:30
Kui kuplialune on tühi, siis on keelel ikka putin ja savisaar. Oma väljaütlemistega esindab inimloom ju iseend´ja oma mõttemaailma.
r
Rudi / 20. veebruar 2016, 15:00
Aga siiski, pagana mõnus on näha nende närvilisust, peataolekut, umbropsu lahmimist. Ainuke, mida nad oskavad öelda, ongi ainult putinoid, kesik, kreml...Ja sellega ongi nende mõistus otsas. Aga nad nii püüavad, nii püüavad...Ja pealegi, ennem istun kaevikus venelasega, kellega meil on ühine vaenlane, kui sellise sotsi või refi ajudeta broileriga, keda on õpetatud ainult "õigeid" loosungeid hüüdma.
s
see vist see Rakvere juhan,/ 20. veebruar 2016, 15:08
kes siin oravatele,ilvestele,jänestele kiidulaulu laulab.
Tal tundub täna ikka päris pikk tööpäev ees olevat.
seega hoia jõudu kokku.
t
Toomsalu/ 20. veebruar 2016, 15:11
Täpselt nii Venelane on oma inimene!
s
sa ei ole Toomesalu,vaid Toome või isegi Väljas./ 20. veebruar 2016, 17:06
k
kuule Toomsalu,ei jaga matsu,mida sa õelda tahtsid./ 20. veebruar 2016, 17:09
ära joo niipalju,esmaspäeval jälle koolipäev.

o
oma/ 20. veebruar 2016, 12:56
Aga ajalugu kipub korduma ja ehk sellepärast Toompeal praegu seda liikumist nii väga kardetaksegi. Lugege see läbi ,saate kõik targemaks. https://et.wikipedia.org/wiki/Vaba-Sõltumatu_Kolonn_Nr._1
j
20. veebruar 2016, 12:49
Jeerum küll kuidas siin riigis need valitsuse pätid ja see kildkond kes selle riigi ärastanud on ja vaikselt paljaks varastab igasusguseid rahvapoolseid kodanikualgatusi pelgab.120 meest kes teisel arvamusel kui valitsev ladvik ja kõigil klakööridel koos oma kapode ja riigistruktuuridega juba vesi ahjus.
m
matsu/ 20. veebruar 2016, 13:14
Keegi ei oma sellist rava toetust, et saaks endaga ravast samastada.
Aga loomulikult me kardame sõda. Loomulikult me kardame, kui inimesi hakkatakse taas kodudest ära viima ja hukkama nende veendumuste või lihtsalt vale soengu või nahavärvi pärast. Loomulikult me kardame kui ka siin hakkatakse poest grade ostma ja nendega elumaju tulistama....
m
20. veebruar 2016, 13:54
Musulmanid ja negrod ei tee teile sõda või?Uuri kasvõi meediast mis Rootsis paari aasta eest toimus.
Viljelete siin vaikset majandusgenotsiidi ja rahva hävitamist,nüüd tahate veel murjaneid sisse vedama hakata riigitoidulisteks oma hierarhias kus ise asute.
k
Krimm pole kunagi Ukrainale kuulunudki,/ 20. veebruar 2016, 14:34
samuti suured alad Ukrainas nii idas kui läänes,see oli lihtsalt 2. ilmasõja tulemus.
Samuti pole Poola ja Leedu mingid mereriigid olnud.
h
Haige jutt sull!/ 20. veebruar 2016, 17:55
Sa ka vist ei ole kunagi Eestlane olnud.
r
20. veebruar 2016, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Norman/ 20. veebruar 2016, 13:25
Esiti õpi kirjutama! Ja ära üldista, venelasel ja vatt-putinoidil on suur vahe! Ukrainas Lennujaama kaitsjatest üle 70% olid vene rahvusest, samal ajal jooksid s... püksis sinusarnased kaugustesse või muutusid reeturiteks!
a
Andres/ 20. veebruar 2016, 21:36
Elan Lõuna-Eestis ja parim sõber on venelane, kes räägib puhtalt eesti keelt ja loeb eestikeelseid raamatuid. Kõnes on aktsent, aga mind see ei huvita, räägib ilusti, käänded ja kõik muu on paigas. Meil on erimeelsusi, tema kõõritab ikka Venemaa poole, aga mis siis, saame omavahel hakkama. Vaidleme, aga oleme sellega nii harjunud ja ongi huvitav. Külla minnes mängib tal jälle mingi vene propagandakanal, minu saabudes paneb kähku mõne eesti kanali. Olen talle ütelnud, et oma kodus vaata mida tahad, minu pärast pole vaja kanalit vahetada, sa oled minu sõber. Ja muide, lemmikfilm on tal "1944".
j
jüri/ 20. veebruar 2016, 12:29
Mis on ODIN ?
Vastus : " äksi " täis seltskonna vajadus tähelepanu järele. Kui peakski tekkima vajadus mingi turvatoimete osas , on see "vapper " seltskond kadunud nagu tina tuhka. See on karm reaalsus.
Olen rääkinud.
20. veebruar 2016, 12:06
http://www.sirp.ee/s1-artiklid/c9-sotsiaalia/odini-kodututred-meie-vesta-neitsid/
Tundub, et islami ja kristlik konservatiivsus on sama sarnased kui piibel ja koraan ehk suuresti identsed. Mõlemal on märgisüsteem lootusetult sassis. Moslemid on lootusetult rikkunud Egiptuse jumalanna Isise hea nime, Eestis aga on kristlik-konservatiivsete aadete ristikäigu ette olematute moslemitega rakendatud vana Põhja sõjajumal Odin.
X ja XI sajandil lõid kristlased Odini Skandinaavia maadel risti koos teiste vanade jumalate ja nende järgijatega. Seega peaksid Odini sõdalaste vaenlased olema ennekõike hoopis kristlased.
http://www.iahushua.com/JQ/factsR4.html
Sanhedrin, 67a -- Jesus referred to as the son of Pandira, a soldier.
o
20. veebruar 2016, 12:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
random/ 20. veebruar 2016, 13:37
Sina arvad et seina taga pole midagi ......alati on.

m
Mikoola/ 20. veebruar 2016, 11:52
Loodevasti mäletate kuidas toimus pea 10 aastat tagasi "prorusside" konsolideerumine "Aljosa" teiseldamise aegu. Samuti, kust "välissponsorlus" pärit oli ja kuidas oli üles ehitatud kommunikatsioon ning masside liikumapanemise mehhanism. Ise nägime millise eetilise taipamisvõimega oli selline sotsiaalne grupp, kes TLN peal laamendas. Nüüd kasutatakse ära juba endi samast mastist rahvuskaaslasi, kus venelastega ühisosa leidmiseks sobib suurepäraselt "rätipeade" foobia. Moskoviidi üritavad meid jälle üle mängida. Soovitan kõigile, kes sellele liikumisele amokki jooksevad, uurida riigipööramist 39-40-ndel. Moskoviidid on kavalad kui kuradid, kuid nad kasutavad siiski ikka samu meetodeid, vaatamata neid erinevalt kombineerides. Revolutsiooni tööriistad on alati olnud rahulolematud vähemused (pätid, paadialused jne). Sinna katekooriasse kuuluvad ja konksu" alla neelanud "Kalevipojad" ongi tolle liikumise maaletoojad ja mitte sugugi omast tarkusest. Nõuka ajal käis rahvamalevaga ikka kaasa lõbus nöök: "Poisid rahavamalevast, k-----d üht tütaralast. Uskuge selle uue "rahvamaleva" tase ei küündi sugugi kõrgemale.
s
sa Mikoola oled loll,anna andeks aga nii see on./ 20. veebruar 2016, 15:36
see mäng "Aljosa" ümber oli ju meelega korraldatud,isegi Soome TV rääkis sellest.See oli irlitsikute provokatsioon,milles osalised ka nende provokaatorid.Ja tulemus oli nende jaoks positiivne,vaatamata sellele,et riik maksis suurt valuraha kannatanutele Eurokohtu otsuse alusel.Samas Soome TV-s toonitati,et kui see teisaldamine oleks toimunud veebruarikuu öösel ja remondivajaduse ettekäändel,poleks mingit jama olnudki.
Sama ju toimus Riiaski,kuid sellega sai rahvas endale õiguse presidenti valida.Aga siin,võib aga sinu jutt "revolutsioonist" õigus olla,just sinu Maidani jälgides,Mikoola.Kõik oli ju kohalike juutide ja mitte ainult kohalike poolt kinni makstud.Seda isegi meie meedias ei suudetud ümber lükata.
Niipalju siis revolutsioonist ja rahva ühtsusest.
m
Mikoola/ 21. veebruar 2016, 09:08
Tervist "tabamatu tasuja", Sinu vaimuvaesus on alati andestatav. Loodetavasti arendad ka endas eetilist taipamisvõimet, kui viibid rohkem kõlbelisemas seltskonnas, vastasel juhul jäädki dialoogi alustama sõimates nagu "veovoorimees"
k
20. veebruar 2016, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kutsu siis/ 20. veebruar 2016, 13:26
r
random/ 20. veebruar 2016, 13:41
Ja kui tankid valmis saab siis tuleb.Pole kahtlustki et ta plaanib surematud kuulsust aga ......jääb.
n
noh odini jutumehed/ 20. veebruar 2016, 11:50
j
JAJAH/ 20. veebruar 2016, 13:16
Räägivad jah, et Putinit olla nähtud.
n
Nonii, Putler on alustanud roheliste mehikeste komplekteerimist kasutades/ 20. veebruar 2016, 11:44
n
naine/ 20. veebruar 2016, 12:09
selle eest peame tänama saksa Mutleri lahket kutset ahvilistele
m
20. veebruar 2016, 11:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mikoola/ 20. veebruar 2016, 12:03
Lugupeetav Tsingis-khaani lapse-lapse....laps. Te kasutate suurepäraselt antiteesi aga Teie väite põhjendamisvajadus on pöördvõrdeline selles sisalduva tõega.
s
sa oholl,mine tead kuhu.../ 20. veebruar 2016, 14:51
m
Mongol/ 20. veebruar 2016, 22:15
Kahjuks sõna Mongol ei tähenda, et tegemist on Temüdzini lapselapsega:). Üldiselt on nii - on olemas lause ehitus, kus pole vaja seletusi. Kasutades sõnu antitees, põhjendamisvajadus ja sisalduv tõde - ilma täpse seletuseta on nagu kasutada võõrsõnu nende tähendust teadmata. Kahjuks nii ta on. sisutu lause näitab sisutut mõtet, mis omakorda näitab, et sa vaidled impotendiga, ehk siis vaimse impotendiga.
m
Mikoola/ 21. veebruar 2016, 09:25
Tervist lugupeetav, loomulikult peab iga üks läbi ajama oma loomupäraste võimetega, pean silmas intellekti, mis on Teie "vaimse" sünonüüm. Vaimne, aineülene ja selle reaalsuse tundmine, on aga miskit muud , kus oleme ilmselt üht moodi Teiega "vaimuvaesed". Vaatamatta , et oleme ideoloogilises võitluses vastaspoolel, on isegi ühisosa leitav. Siiski on rõõm Teiega asuda võitlusse mõtlemise kvaliteedi eest.
h
Hitler Putin Stalingraad/ 20. veebruar 2016, 11:39
Nii et siis Putleri kaval plaan nr 133!
a
20. veebruar 2016, 11:48
p
peaks / 20. veebruar 2016, 11:27
veel mõne organisatsiooni looma,(nii Eestlaste kui Venelaste seas on eluaegseid ja.surmamõistetuid,
kes jutujärgi võivad olla kelle iganes patrioodid, kui see neile kasulik on), nimelt Uduveres olla nähtud tulnukaid, kelle valitsus salaja sisse toonud on, nende eest oleks meid ka ju vaja kaitsta. Ma juba teavitasin lugejaid sellest, ühes teises artiklis, aga Õhtuleht ei pidanud vajalikuks seda avaldada, äkki polegi Eesti patrioodid!?
h
hmm/ 20. veebruar 2016, 11:08
Mida vähem on inimesel haridust ja mida rohkem ta alkoholi tarbib seda kergem on teda mõjutada. Seda teadis Hitler ja teavad EKRE ning Putin.
Madalama kihi hulgas on kerge propagandat teha- vähe kriitilist mõtlemist, kitsas silmaring, elanud ainult oma õue all, kesine kirjaoskus ja lugemus. Lisaks paljude kriminaalne taust, viha madala palga ja iseenda saamatuse pärast.
OSSid ei lähe tänavale kedagi kaitsma, keda saakski kaitsta need, kes on seni oma elus tegelenud varastamise ja teiste (valgete inimeste!) peksmisega.
i
irw/ 20. veebruar 2016, 11:42
suuremad joodikud on ikka kõrge palgaga. Kas vaesed jõuavad osta ploki õlut igal õhtul? Ja kitsa silmaringiga on hoopis riigiametnikud, kes muud ei näe kui iga päev oma kabineti 4 seina. Istuvad päeva ära ja raha tuleb kolinal.
Odini sõdalstesse suhtun skeptiliselt. Kas nad saavad vastavat väljaõpet, et reageerida ja tegutseda adekvaatselt? Kas keegi kontrollib nende psühhilist tervist?
Mina ei poolda ühtegi erakonda, sest deviis on neil ikka üks: 3 kärbest ühe hoobiga ehk.....
t
tsekka peeglisse, troll ;)/ 20. veebruar 2016, 13:30
Jajah, riigikogu puhvetis voolab alko ojadena ja milline skandaal oli, kui tehti ettepanek seal alkot mitte müüa :)
k
Keskmine vine/ 21. veebruar 2016, 14:11
.on näidustatud. Ennem lahingut anti sõduritele toop viina, et julgem oleks.

p
putjomkinlusest/ 20. veebruar 2016, 11:08
Need nn suured patrioodid on putjomkini sõdalased. S nemetskimi bukvamitega jopede vooder on sinivalgepunane.
p
Putinoidide FSB ja GRU ei jäta võimalust kasutamata/ 20. veebruar 2016, 11:08
Väga kaval lüke nende poolt ja just õigetes riikides
j
jälgede segamiseks?/ 20. veebruar 2016, 11:39
Huvitav, miks ei ole tekst jopel maksja s.t. vene keeles?
K
!/ 20. veebruar 2016, 11:39
Ka SVR-i ei maksa unustada. Praegu käivad eellahingud Talina linnapea koha ja esimese tooli pärast, et sinna potsataks ikka svoi.
e
Eigo/ 20. veebruar 2016, 11:05
Olen 100 protsenti sellega nõus. Aga mis sa hädaga teed, kui töötulemusi pole, siis peab Venemaaga hirmutama, kuidas muidu hääli saada ja näe imet usutaksegi. Hirmutamine, laim ja vassimine on Reformi valimisplatvorm, aga tegelikult on nad ise kõige suuremad sõjaõhutajad.
m
mäletaja/ 20. veebruar 2016, 11:57
Pole millegagi hirmutada tõesti, sest seda venkude paska teame niigi.
a
ansiplastest politrukkide tegevused,/ 20. veebruar 2016, 14:48
oled juba oma haugimäluga unustanud?
o
20. veebruar 2016, 11:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to oot/ 20. veebruar 2016, 15:11
Liigu lahtiste silmadega Tallinna vahel ringi, küll siis ka üht-teist nägema hakkad. Näiteks mõnda nõudlikult kätt sirutavat ja vahel koguni möödujaid hõlmast haaravat Balti jaama kerjust, õigemini mõnda money-money lunivat noort tõmmut meest. Nii et neid omal käel tulnud moslemi migrante jagub juba ilma nende ametlike kvoodipagulastetagi.
Aga selles on sul muidugi õigus, igasugused isehakanud odinlased on üsna libe pinnas. kahe teraga mõõk. Ja on täiesti loogiline, et nii mõnigi poliitiline jõud (miks mitte ka välismaine jõud) soovib neid edaspidi enda huvides ära kasutada. Halvimal juhul näiteks mingi uue pronksiöö korraldamiseks. Kuigi soovimine ja reaalsus on siiski kaks iseasja.
Pigem ma muidugi näeksin heameelega aktiivset ning tegusat korda hoidvat politseid, kuid meie senine poliitiline suund on olnud pigem õhuke e-riik. Viimase piirini kärbitud ja koondatud politsei. Nii kui kusagil midagi juhtub, siis väljakutse korral annab seda politseipatrulli ikka oodata. Eriti veel kusagil provintsis.
g
Gren/ 20. veebruar 2016, 10:56
Keegi kirjutas hiljuti, et Eesti vajab Odini sõdalasi vähem kui siga sadulat! Minu arust ei tasuks kohe nii negatiivselt suhtuda. Jah, fakt on, et pagulasmasse meil pole (imselt ei tulegi) ja seetõttu noored tugevad mehed passivad jõude aga teha oleks ju palju hetkel enne suuri taplusi. Mõned soovitused, millega mehed tegeleda võiks seni:
-aidata vanureid üle tee
-pühkida tänavaid tolmust ja talve jooksul maha puistatud graniidist
-koristada prügi tänavatelt
-aidata käima lükata autosid hommikuti
-kevad kohe käes ja koerte junnid sulavad välja. need vaja kokku korjata
m
20. veebruar 2016, 12:13
Meil juba on üks koristusorganiatsioon. Iseasi, kuidas nad saavad seda teha sõjakolletega riikides või aafrika slummides ning India prügimägedes.
http://www.cleanuptheworld.org/en/Membership/learn-more---join-the-campaign.html
o
oo/ 20. veebruar 2016, 10:56
Kõikidest kommentaaridest paistab, et odinlaste toetajad on tigedust täis politsei vastu, kaitseliidu vastu - kõigi riiklike struktuuride vastu, mis on tegevad riikliku poliitkaga , riigi sisemise julgeolekuga. Koostööst ei saa nagu juttugi olla.
Ja ometi ei saa riik lubada ja heaks kiita , et tegevusse astub mingi organisatsioon, mille eesmärgid, tegutsemise piirid ja vahendid ei ole praegusekski selgeks räägitud. Riik ei saa toetuda oma sisemise julgeoleku kindlustamist anda mingi koguneva massi kätte., kelle kõnepruuk on lausa kriminaalne.
Mida soovib ja plaanib siis see liikumine? ILmselgelt omavoli, õigusorganitele mitte allumist ja kaost.
Kui odinlased satuvad rahutustesse ja rakendavad omavoli, on meil ikka veel esialgu olemas kohus, politsei, kehtivad õigusalased aktid nagu teistes EL riikides ja riik on kohustatud nende alusel kohut mõistma kuritegude eest. Kas siis see isehakanud organisatsioon lepib, et nende liikmeid karistatakse? Oleneb kui suureks ja kriminaalseks see organisatsioon on kasvanud, aga ilmselgelt lõpeb see "maidaniga".
t
to oo/ 21. veebruar 2016, 14:18
igayks mõtleb oma rikutuse tasemest lähtuvalt-aga enne mõtle ,siis kirjuta
s
staarüürnik lall/ 20. veebruar 2016, 10:51
Ha haa hakkasid Lasnagorski posse kartma!
m
MATS/ 20. veebruar 2016, 10:42
Ma saan aru, et mingid Odini sõdalased ei saa valitsusringkondadele meeldida. Sest et need oleksid mingi ise tegutsev jõud ja seega valitsusele allumatud ning juhitamatud. See ei meeldiks mitte ühegi riigi ühelegi keskvõimule. Aga teisalt, odinlasi sarjates ei tohiks segi ajada, et mis on põhjus ning mis on tagajärg. Odinlased on pigem rahva vastureaktsioon sisse rändavatele pagulaste massidele (kuigi kvoodipagulased pole ametlikult veel üldse saabunudki, eks vaadake, kui palju neid oma käel saabunuid juba ainuüksi pealinnas ringi loivab). Kõrvaldatagu põhjus, siis ei saabu ka vastureaktsioone, nii lihtne see ongi. Aga kuniks need moslemipagulased pidevalt sisse imbuvad, seni ei kao ka inimeste hirm ähvardava vägivalla ees. Sest naabrite kurvad kogemused teevad valvsaks. Tark ei jää häda ja õnnetust ootama vaid püüab seda pigem aegsasti ette näha ning vältida. Tark õpib vigadest, eriti teiste tehtud vigadest. Et neid ise vältida.
m
meite omad ju nii lollid,/ 20. veebruar 2016, 17:18
et isegi oma vigu ei tunnistata,
peaks neile sealt,vargamäelt,pika liu orgunnima.

a
ahzoo/ 20. veebruar 2016, 10:28
Ükski teine migrant pole Eestit nii palju lagastanud kui vasjad. Nüüd on mingi suured patrioodid ja kodumaa eest võitlejad??
k
kalev/ 20. veebruar 2016, 12:23
See seltskond on jah tunduvalt tsiviliseeritum!
/www.youtube.com/watch?v=qZ-QX8LuKHA&list=PLrZ6pR1L4uq7GWVJBy6P6N42bSFPvDz5R
a
arusaam/ 20. veebruar 2016, 10:26
Meie valitsus ja tema meedia võivad nüüd rõõmust hõisata et kui venelased ka pundis , siis pole mingit kahtlust et Putini käsilased, keda Moskva rahastab
a
Aga nii ongi/ 20. veebruar 2016, 11:16
Putin maksab üle Euroopa äärmuslikke liikumisi kinni. Meie Odinlased on tublid kasulikud idioodid Putini jaoks.
o
oma/ 20. veebruar 2016, 10:21
Kui rätipeade kamp hakkaks näiteks Pärnus märatsema ,läheks aega ennem kui kohalikult eestlased ennast koguda jõuaks ja vastu hakkaks. Kui selline asi juhtuks näiteks Narvas ,siis vaevalt neist pigidest keegi sealt omal jalal Aafrika poole tagasi suudaks astuma hakata. Ja seal juhtub see minutitega ,sest venelased hoiavad kokku ,meie eestlased aga püüame vaadata ,et kuidas igaüks ise hakkama saaks. Sellepärast ongi ODINI poisid tublid ,hakkab ka eestlaste seas mingi ühtekuuluvustunne tekkima.
o
ojee/ 20. veebruar 2016, 13:33
kas sina, mariannemikko? :D
t
To ajee/ 20. veebruar 2016, 19:48
Ära nüüd kõiki kodanikke ka endaga võrdle, egas kaaskodanikud süüdi pole et küürakas äpu oled.
r
Rudi/ 20. veebruar 2016, 10:38
Mitte ammu Murmanskis hakkasid umbes 50 kaltsupead ka baaris "omal kombel" kohalikke tibisi kabistama. Vist 13 neist toibutati haiglas uuesti elule, ülejäänud puhkasid plate peal. Ja kui nad terveks said ja kongist välja pääsesid, oli neil väga kiire linnast lahkumisega... Ja pole kuulda olnud, et putin oleks häbenenud murmanskilaste tegevust...
f
Fedja/ 20. veebruar 2016, 11:29
Ühe korra suutsid dessantnikud oma päeval tšurkasid kiusata. Järgmine aasta saadeti nad haiglaravile ja helesinistesse barettidesse urineeriti.
h
häh/ 20. veebruar 2016, 11:31
Murmansk on saamide asuala. naljakas kui puratoino oleks häbenenud.
v
VALITSEJA/ 20. veebruar 2016, 15:01
Kuulge lambad,meie teha on lambad huntidest eemal hoida
ja vastupidi,vastasel juhul on karta,et mõlemad kargavad meile kõrri.
Samal ajal peame ju ka nendevahelisi pingeid tulel hoidma,sest kuidas
me muidu hundinahkse kasuka endale saaksime ja lambaprae lauale.
Head isu teilegi.
S
!!!/ 20. veebruar 2016, 10:19
Seda pole mõnel ehk kerge tunnistada, kuid kui küsimus puudutab turvatunnet tänaval, siis on paljud venelasedki koos eestlastega ühes paadis. Sest vägistjad ei tee ilmselt vahet, milline on vägistatavate rahvus. Väge täis moslemivendade jaoks on nad ühed eurooplased ning uskumatud koerad kõik. Ja kui on oht, et naine, laps või õde mingi järjekordse Kölni-stiilis pikkade käte öö ohvriks võiks langeda, siis on ka vene mehed valmis Odini jopes tänavatel patrullima.
Kui migrantidest kurjategijate tõttu on olnud tõsiseid intsidente nii Soomes, Rootsis ja Saksamaal, siis on loogiline, et neid võib edaspidi meilgi ette tulla. Sest miks me olem nii kindlad, et meie kuidagi erilised oleme, et meil mitte midagi juhtuda ei saa? Näiteks hoolimata mõned omaaegsete tegelaste enesekindlatest kinnitustest tulid ka meile nii narkomaania, HIV, koolitulistamine j.n.e. Seega ei saa eitada ka pagulaste vägivalla võimalikkust. Ja parem on karta kui hiljem kahetseda.
Muidugi näeksin ma parema meelega, et meie turvalisuse tagaks meile politsei aga kui selle isikkoosseis on juba sedavõrd kärbitud ning ära koondatud, et ööpäevaringselt tegutsevaid politseijaoskondi võib juba sõrmedel üles lugeda, kui maal tuleb mitme valla kohta vaid üks tööpäeviti kella 8-st 17-ni töötav konstaabel, kui välja kutsutud politseipatrulli tuleb vahel mitu tundi oodata, siis see tekitab minus politsei operatiivsuse ja võimekuse suhtes mõningaid kahtlusi.
k
kah sõdalased/ 20. veebruar 2016, 10:09
Venelasi tuleb väidetavalt eestisse järjest suuremate massidega. väidavad, et IT mehed, näevad välja nagu dessantväelased.
s
sama/ 21. veebruar 2016, 14:32
lõunapoolt hordidena tulevate arstide, ärimeeste ja poliitikutega- dokumentideta, vale nimede all. KES nad tegelikult on?
u
uudis/ 20. veebruar 2016, 10:01
Hakkabki siis läbi kumama, mis sorti need odini sõdalased siis on, ühesõnaga jälle üks grupp terroriste, kes hakkab riikides rahutusi kujundama ja et venelased on kuidagi suuremad isamaalased, kui eestlased, see on küll uudis, siiani on kuuldud nende seas vaid tõsiusklikku kiidulaulu punaterroristidele, kelle uutele okupeerimistele südamest ja rõõmuga kaasa elatakse, mitte ei toetata rahuarmastavaid euroopa riike.
q
Qwert/ 20. veebruar 2016, 10:26
Juba nõukogude ajal oli Narva venelane suurem Eesti patrioot kui Kohtla-Järve venelane. Põhjus oli küllaltki lihtne. Narva oli ja on ajalooline linn, mille üle olid pea kõik sealsed elanikud uhked, Kohtla-Järve, aga taas nõukogudeaegne tööstuslinn, mis lõi oma suhtumise.
j
jajah/ 20. veebruar 2016, 10:00
Ja moslemi shariaadipatrullide liikmed Suurbritannias on suuremad UK patrioodid, kui inglased ise, kuid....nad on OMA Suurbritannia patrioodid, mis tehtud tende tegude-nägude järgi ümber.
m
Mikä Ruumis/ 20. veebruar 2016, 09:50

v
20. veebruar 2016, 09:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
c
celtic/ 20. veebruar 2016, 09:48
Aitangi ise ja ei vaja selliseid.
s
Sinusugune/ 20. veebruar 2016, 10:21
jookseb kodupoole, saba jalgevahel, kohates tänaval ülekohut-kindel see!!!
c
celtic/ 20. veebruar 2016, 11:32
Kotipoiss, hakka astuma sinna kust tulid.
n
Naivist/ 20. veebruar 2016, 10:10
Turvalisus, kodanike aitamine ja nende soovide järgi käitumine on ju riigi valitsuse kohustus!?
w
wert/ 20. veebruar 2016, 10:52
s
Sander/ 20. veebruar 2016, 09:42
Kui näitati esmakordselt ODINI asutajat Eestis, tundus asjal jumet olema. Hiljem, vist nende esimesel koosolekul kui küsiti, kas hakkavad Kohtla-Järve narkareid ohjama, selgus, et sellega tegelgu politsei, siis sai mulle selgeks-surnult sünd. Lisaks, rääkis raadios mingi polizeigenosse, et neil ei saa olema relvakandmise ega isikute kontrollimise õigust, siis tekib küsimus, MIS TOLKU NEIST ON? See kulli pilt ja must tagi, küll kedagi korrale ei kutsu kui nad füüsiliselt sekkuda ei tohi. Teiseks, pelgalt moodustada punt murjamikarjuseid, tegelemata üldise heakorra tagamisega, pole mingit tolku.
p
Piisab murjamitel teadmine/ 20. veebruar 2016, 09:51
et meil on sellised tublid eest mehed. Motopoistel polnud ka relvi, aga Vaost põgeneti kabuhirmus ekskursioonile. Tore ju!
v
Vaene riik/ 20. veebruar 2016, 10:18
...et taluvuspiiri ületamisel pöördub odinlaste viha valitsuse vastu. Siis selgub kohe, et meie pidevalt koondatud politseil pole enam ressurssi siserahutusega hakkamasaamiseks.
s
Sander/ 20. veebruar 2016, 13:36
"põgeneti kabuhirmus ekskursioonile"- kes sulle sellist muinasjuttu vestis? Murjamid veeti võimudepoolt minema igaks juhuks, et ei saaks tekkida mingit jura, mis Brüsselis oleks halba valgust heitnud. "Ekskurssantidel" endil polnud aimugi, miks sõidutati.
h
hallo/ 21. veebruar 2016, 17:30
õigust ei anna keegi ...õigus võetakse...ei meeldi-pea otsast!
n
Nagu Ukrainas/ 20. veebruar 2016, 09:41
Need omaalgatuslikud rühmitused tõendavad, et rahvas ei usalda enam oma utoopiliste vaadetega valitsust. Venelased pole aga kunagi muulasi sallinud ja kui kunagi hakatakse Eestis hoolitsema rohkem moslemite kui nende eest, võivad nad tõepoolest Putinilt korra loomiseks abi paluda!
v
?/ 20. veebruar 2016, 09:43
venelane pole kunagi muulasi saalinud? Ennast sallib küll väga.
v
Vanale Vasjale/ 20. veebruar 2016, 09:48
palun, jätke Vasja rahule. Eks venelane teab ju ka, et elu eestis on siski parem kui venemaal ja hea sõber on hea sõber sõltumata rahvusest
p
Pehmekas/ 20. veebruar 2016, 10:14
Eesti venelane ei ole pärsi klassikaline muulane vaid selline rahvus on põlisrahva sisse tekkinud ajaloo käigus. Nii on näiteks rootslased Soomes või inglased USAs.
h
häh/ 20. veebruar 2016, 11:34
Pole kuulnud, et rootslased Soomes eto vsjo naše karjuksid.
f
fakt/ 20. veebruar 2016, 11:21
meie valitsusel pole mingeid vaateid,käivad vaid kandu kokku löömas ja jawohl karjumas
s
sid/ 20. veebruar 2016, 09:37
Mis keeles nad odinitega liitumiseks soovi avaldasid?
m
Manny/ 20. veebruar 2016, 10:45
Miks keegi arvab, et nad seda eesti keeles ei teinud?
Igasugu russofoobid võiksid oma hirmu kätte kõngeda. Miks peab eemale tõukama need kes tahavadki eesti ühiskonda sulanduda, seda enda järgi painutamata. Ja neid pole vähe.
s
sid/ 20. veebruar 2016, 18:03
Venelased ja "seda enda järgi painutamata"...
Irv. Oled kas troll või haiglaselt lihtsameelne.
METSAVEND / 20. veebruar 2016, 09:37
Selline olukord on absurd kus praegune refide valitsus kardab oma rahvast ja samas on nöus Eesti ära andma rätipeadele ilma ühegi pauguta pigem .Samasugune lollus on Eestis elavaid vene rahvusest inimesi süüdistada reetmises ja hirmutada Putini ja Venemaaga ,kas nönda mönus on olla rollotaja ja ärmataja ,et kuidagi ei olda nöus loobuma riigivargusest .Nüüdseks on selge ,et praegune valitsus ei hooli oma rahvast vaid ainult enda heaolust ,mis väljendub enda heaolu eest hoolitsemises ja diktaatorlikus valitsemises kus ei tohi enam arvamustki avaldada .Praegune valitsus on asunud ära kasutama vöimuorganeid ,et hävitada neid kes julgevad ise hakanud eliidile vastu hakata .Agaralt laristatakse riigi raha ,sest kuidas möista 24 miljoni euro kulutamist vabariigi aastapäeva puhul ,et prominendid kes rollotavad ja ärmatavad tahavad lihtsalt pidutseda rahva kulul .Peab ikka suur hirm olema kui kardetakse rahvaomaalgatust odini södurite näol ja püütakse igati laimata neid kes sovivad ,et oleks jätku suutlik Eesti aga mitte enam banaani vabariik .
h
huvitav/ 20. veebruar 2016, 09:38
Miks sa Vasja rahva nimelk kisad?
j
jot.A/ 20. veebruar 2016, 13:29
häste ju sobiks IDATSAARILE kui rätlased meie pizikeze ja refstabiilse ühiskonna pisut ebastabiilsemaks laamendaksid . Alles siis ilmub SUUR juht ja rahvaste sõber ja saadab humanitaarabi kõige rauaga ja me veel tänaksime teda 5 erineval moel!!!
h
huvitav/ 20. veebruar 2016, 09:36
kas georgi lindid pannakse ka rinda?
s
selge see/ 20. veebruar 2016, 11:35
m
muideks/ 20. veebruar 2016, 10:56
ka Kuperjanov oli Georgi lindi kavaler. Mis siis nüüd saab?
h
häh/ 20. veebruar 2016, 11:34
Kupejanov ei edvistanud sellega võõral maal.
m
20. veebruar 2016, 09:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mnjah/ 20. veebruar 2016, 09:37
Kas ei olegi naljakas kui immigrant immigrandi vastu läheb?
s
sid/ 20. veebruar 2016, 09:36
Nüüd mõistavad ka peast lihtsad kes on odinite taga.

e
eestlasele/ 20. veebruar 2016, 09:31
Mida tegi see "tavaline" vene inimene 2007,noored lõhkusid ja vanad toetasid.(Lihula toomine siia kõrvale on kohatu)."Georgi lint" on neile meelsuse näitamise vahend---ja seda nad meelsasti ka teevad, Tegelik armastus on Venemaa,ega muidu nii palju vene kodanikke siin pole..Ei õpita riigi keelt,kust minema ei minda,vaatamata tohutule diskrimineerimisele,Üle 60% venelastest pööraks püssitorud sõja korral meie vastu.Kes keelas vene soldatit sõja ajal inimeseks jäämast,aga ei ,tuli tallu püss peremehele rindu,sahver tühjaks,loomadele laudast kirves silmade vahele,ja kui peretütar silmapiirile jäi,siis käis kuhi üle.kes keelas neid inimeseks jäämast Saksamaal jne.jne.Või nüüd lääne kuurortites,või Donbassis jne.jne.Ei saa usaldada seda,kes sulle heameelega noa selga lööb,kui selja pöörad.
a
Ants/ 20. veebruar 2016, 09:35
Eks venelasi ,,koolitatakse"samamoodi nagu meie noori.Pidev ajupesu - kes halb,kes hea.
j
jah/ 20. veebruar 2016, 09:36
Eestlasel on vähemalt mälu alles.
s
seda küll pole märgata,/ 20. veebruar 2016, 15:11
paistab,et on restart tehtud.
n
naine/ 20. veebruar 2016, 09:30
Loodan naisena, et taevaisa annab vene trollidele ja pedofiil Putinile ikka pikka iga.
a
Arne/ 20. veebruar 2016, 09:27
Kui loen neid russofoobiast nõretavaid kommentaare, siis haakab häbi. Kirjaviisi järgi on kirjutajad, kes nooremad 30 aastat ja seetōttu ei tea, mida räägivad. Venevastasust õhutab ka valitus ja üpris rumalal moel president. Selle taustal paistab nende jutt lõimumisest eriti kahepalgeline välja.
a
Ants/ 20. veebruar 2016, 09:38
Mäletan väga hästi kui me jooksime,niisama nalja pärast venkudele järele aiateibad peos.Tahtsime loimuda.
m
20. veebruar 2016, 23:03
minu vabariigi aegsed pojad on teiste eestlasega seda teinud, küll sead pori leiavad.
s
sid/ 20. veebruar 2016, 09:24
Seda hetke on "vabastajad" kaua oodanud, et me unustaksime küüditamised ja pronksiöö ulgumise "rossija rossija, vsjo eto naše".
a
Ants/ 20. veebruar 2016, 09:39
Ja nyyd vaatame Brusseli poole kust tuleb homo propaganda ja moslemid naabriteks.Allah akbar.
s
sid/ 20. veebruar 2016, 09:43
Kui troll enam midagi mõistlikku vastata ei oska siis toob ta peded ja moslemid mängu.
Peded pole eestlasi küüditanud ja moslemeid veel pole siin.
t
tule õue vaatama/ 20. veebruar 2016, 13:37
khm-khm, need Kristiine keskuses hängivad mordad on nähtavasti budistid või siis puukallistajad? :)
a
Antsule/ 20. veebruar 2016, 13:57
Kas sa oma elu ka vahepeal saad elada või pead pidevalt moslemeid ja homosid kartma? Vaene mehike küll.
t
tosid/ 21. veebruar 2016, 14:45
võta roosad prillid eest...tudengid,arstid,insenerid -kes juba tsillivad ja hängivad kaubanduskeskustes-selle asemel et tööpostil olla.
a
A.H./ 20. veebruar 2016, 09:23
Kahe otsaga asi, tibla(putinoid, ryssä) ja venelane on kaks suurt eriasja. Viimaste vastu mul pole midagi.
k
kahjuks/ 20. veebruar 2016, 09:28
a
A.H., to kahjuks/ 20. veebruar 2016, 12:05
Kõik ikka pole, vaata või seda videot, eriti alates 0:49 https://www.youtube.com/watch?v=_-Q5nnSQIzg
s
sid/ 20. veebruar 2016, 09:29
Jah aga kui arvestame, et venemaa füürerit toetab üle 90% venemaalastest ja ilmselt 99% siinsetest siis...
a
A.H. Sid ile/ 20. veebruar 2016, 10:05
No statistika andmete järgi võib teda toetada isegi mitte üle 90%, vaid lausa üle 190%, nii nagu vene ajal kõik toetasid stalinit,hruštsovi, Brežnevit. ;)
m
20. veebruar 2016, 09:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mul ka/ 20. veebruar 2016, 09:24
Migrant ei soovi teisi migrante näha, kui ilus.
o
ootan referendumit/ 20. veebruar 2016, 10:03
Aitame 300 000 õnnetut repatrieeruma tagasi isade ja emade maale. Kõik võidavad. Odini tegelased on sõpru lilledega vaksalis saatmas...
s
Sinusugused/ 20. veebruar 2016, 10:25
ainult mulisevad ja kaagutavad! Referendumit nõuad!? Mida veel?
s
seda, et / 20. veebruar 2016, 11:36
siis astute sinna kust tulite
t
to mnjah/ 20. veebruar 2016, 09:26
Piiteri trolli südamlikkus pani ka minu nutma. Hoidku taevaisa pedofiil Putinit ja teisi tarakane!
odin-üks./ 20. veebruar 2016, 09:20
Eks ka vene meestel on naised keda euroopa musta pasa eest kaitsta. Juhul kui Inglismannid lahkuvad klubist-EU järgneb koheselt prantsusmaa ja ongi liit kabelis. Eestile on parim olla iseseisev ja väljaspool igasugu liite.Isegi kui me poleks natos ei ründaks venemaa meid juba samal põhjusel kui SOOMET. Sedasi näitavad nad et saab ka ilma musklimeesteta ja oma jõududega. Täna on eesti nagu väike laps ameerika kommionu näpu otsas. Jänkidel on kasulik see liit, saavad sõdurid kõhud täis ja oma vanarauda maha sahkerdada.
t
to odin-uks/ 20. veebruar 2016, 09:42
Kahjuks on meie riigiisade propaganda paljudele noortele mojunud ja nad ei saa sellest aru.
e
Eestlane/ 20. veebruar 2016, 09:09
Siin tänitajad ei saa vist üldse millestki aru....miks näidata,kasvõi anonüümselt, oma intelligentsitaset,mis on olematu.Minul on palju venelastest häid sõpru ja tuttavaid....milles tavaline inimene süüdi on - see kõik on praegu ja on olnud vanasti pealike võitlus ja kokkuleplus - tavaline inimene on ainult kahuriliha.Eestlased märatsesid ka,kui Lihula ausammas ära viidi....ah,uurige ajalugu paremini.
t
täpsustaja/ 20. veebruar 2016, 09:17
Küsi oma headelt sõpradelt siis kas Krimm on okupeeritud?
k
Krimm/ 20. veebruar 2016, 15:17
on rohkem Venemaa kui Ukraina, käi seal ära, siis räägid teist juttu.

i
20. veebruar 2016, 09:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
lugeda ei oska?/ 20. veebruar 2016, 09:08
Okupantidest migrandid on neil au sees.
t
to igaljuhul/ 20. veebruar 2016, 09:14
Naisena saad ju Piiterist trollida.
t
Triin/ 20. veebruar 2016, 09:04
Kuidagi kentsakas---venelased pagulaste vastu.Kusjuures need pagulased on vastuvõetud liidu poolt,kuhu kuulume,venelased tulid aga siia tankide sabas,meilt mingit luba küsimata ja tegelikult on nad rahvusvahelise õiguse alusel EBASEADUSLIKUD IMMIGRANDID,nii,et odinlased peaksid ju neid jälgima,mitte nendega ühte mundrisse pugema.Igatahes igasugune austus kadus nende "kaitsjate" vastu,kes hakkavad käituma nüüd nagu timurlased,kes vanainimesi vägisi üle tee tirivad.Sellist "kaitset" me ei vaja.
o
oh/ 20. veebruar 2016, 09:19
S oled ikka haige inimene.
d
doktor/ 20. veebruar 2016, 09:26
haiged on idaslaavlased, et oma maalahmakale ära ei mahu vaid ikka naabrite juurde peavad ronima.
t
Tutkit/ 20. veebruar 2016, 15:33
Kaitseliidus on samuti Vene poisse,see on ka kentsakas või ?
k
kle Triin/ 21. veebruar 2016, 15:05
Mina, minu lapsed ja lapselapsed vajavad kyll kaitset.
Samuti ei kysita praegu meilt,kas tahame mugavusillegaale siia?
Minu teada aafrika ei kuulu eu-sse. Paljudest aafrika maadest tulevad pagulased on rahvusvahelise õiguse alusel samasugused EBASEADUSLIKUD IMMIGRANDID
p
Paljud/ 20. veebruar 2016, 08:57
seniühinenutest ja pooldajatest aga Kapo agendid on? Peaks ju kohe selge olema, et taolistesse omaalgatuslikesse rühmitistesse poetatakse koha ka koputajad sisse, et tegevusest oleks selge pilt ning vajadusel juhid kohe kõrvaldada. On ju siinsete venelaste, juutide ja moslemitegi seas kapokatel oma käsi sees ning kõigest selge pilt.
f
20. veebruar 2016, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rohelise kloon/ 20. veebruar 2016, 09:57
Ida Ukrainas oli enne roheliste mehikeste tulekut kohalikel koos käimine endiste dessantväellaste klubi näol ja nende eestvõtjaks surnuaia töötaja, kes kümne aasta eest diversandi kursused lõpetanud. Ja vene meedia rääkis, et kohalikud mobiliseeruvad rasketel aegadel, see ma on kangelasi sünnitanud....
t
to FOX/ 20. veebruar 2016, 12:46
Eks proovi nende venkudega Ukraina või Putja teemadel rääkida. Vestlus lõppeb suure omavahelise kaklusega naguinii:) aga seda saab juba olema lõbus vaadata.
a
alf/ 20. veebruar 2016, 08:54
Selles ei ole midagi halba ,et liituda soovivad vene rahvusest isikud. Need ei ole putinlased on ilmselge. Eestis elavad rahvad omavad õigust ennast kaitsta valitsuse ja riigikogu poliitika eest pagulaste ja kooseluseaduse ning piirilepingu pooldajate vastu. Neegrid ja moslemitest terroristid ei tule eesti elu kaitsma ,vaid ainult vegeteerima maksumaksja kulul , mida valitsus ja riigikogu ning president lühinägelikult toetavad.
a
ac/dc/ 20. veebruar 2016, 09:35
Kas ameerikas sündinud eestlasel on õigus kaitsta ennast ainult Eestis.?
õ
õige/ 20. veebruar 2016, 09:45
Ameerikas sündinud eestlast kaitseb pollar.
k
Kaarin/ 20. veebruar 2016, 10:49
Just, küll te veel näete, et ajalugu mängib meile vingerpussi ja nendest endistest okupantidest saavad veel meie liitlased. Elu on ikka kummaline ja ettearvamatu...
1
100%/ 21. veebruar 2016, 15:10
nõus. Täpselt samad sõnad kirjutasin ennem valimisi ( jeeuu on vallutatud ilma ühegi tankita)
k
Kaarin/ 20. veebruar 2016, 10:53
Just, küll te veel näete, et endistest okupantidest saavad meie liitlased!
Elu ja ajalugu on ikka kummalisi keerdkäike täis...
j
jajah/ 20. veebruar 2016, 11:38
Räägi seda ukrainlastele.
i
isa/ 20. veebruar 2016, 08:51
milleks seda kõike vaja on, vabatahtlikult lähevad surma palgalised ja ajupestud. tänapäeval lähevad normaalsed noored mehed pagulaseks, aitan omalt poolt.
k
20. veebruar 2016, 08:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Venelastest patrioodid Viru tänaval patrullivad juba paarkümmend aastat/ 20. veebruar 2016, 08:47
Millegi pärast nimetatakse neid varasteks...
l
Laukna/ 20. veebruar 2016, 08:36
Sa Indrek oled ise üks paras pagulane, kes oma võlgade eest Lauknalt kõigepealt Tallinna kolis.
Ning kui ka seal hakkama ei saanud põgenesid Soome.
Mängisid teiste/isa rahadega kõvat lehte.
Peaksid vähem jooma ja aineid tarvitama, ehk on veel lootust inimeseks saada.
i
Indrek on korduvalt ja teenitult Soome politseilt nuia saanud../ 20. veebruar 2016, 08:58
Ega seepärast Eesti riiki laimama ei pea. Ela aga töötuna Soome abirahadel edasi ja ara pahategusid tee...

m
molotsõ!/ 20. veebruar 2016, 08:29
Tubli, et oma tegeliku pale avasite okupantide sabarakud.
r
räägi siis meile/ 20. veebruar 2016, 09:01
s
20. veebruar 2016, 08:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
f
fsp/ 20. veebruar 2016, 09:03
projekt on hoopis sid, kes õhutab lõhet Eestimaa rahvaste vahel. Praegu on ühtsus eriti tähtis.
k
Kuule,sid/ 20. veebruar 2016, 09:04
mine hullarisse,ehk saad veel abi.
d
doktor/ 20. veebruar 2016, 09:34
Midagi pole muutunud. Okupant saadab jälle põliselaniku hullari.
s
20. veebruar 2016, 13:21
sid istuski soveti ajal hullaris nüüd lasti lahti ja ta on hirmus tige et tollel ajal ei lastud tal vabalt hullu panna.
j
20. veebruar 2016, 07:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
20. veebruar 2016, 08:24
<
20. veebruar 2016, 07:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
õ
õnneks/ 20. veebruar 2016, 08:35
Enamus eestlasi ei old sellise lambamäluga ja mäletavad venelaste "abi".
v
venelaste abi / 20. veebruar 2016, 09:02
jõudis igatahes rohkem rahvani,kui lääne autorollarite mahitatud olemus...
nende abivägi on nüüd süüriast tulekul,,kes nende persealuse õigustamiseks morralset tuge on kutsutud pakkuma...
vatikani mured.
j
jõudis jajah/ 20. veebruar 2016, 09:50
Riigitegelased hukati, tavainimesed saadeti Siberi.
m
miks/ 20. veebruar 2016, 10:21
ma kommu olen ja kuidas on võimalik,et endistest kõrgetest kommunistidest on saanud suured partefunktsionäärid ja eripensionärid,kelle võsukesed omakorda on mehitatud kommunistliku kapitalismi ülesehitusse?...ja mis vahe on tavainimesel ja inimesel?
p
proovi/ 20. veebruar 2016, 14:27
ikkagi??..tark inimene peaks lennult,nii lihtsaid asju suutma seletada
s
sulev/ 21. veebruar 2016, 12:11
jajah,uuri ajalugu ja ütle,kes oli kõige suurem siberisse saatja.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee