Ju Merkeli kättemaks Baieri liidumaale. Alles kirjutati, et liidumaalt saadeti bussitäis pagulasi pr. Merkeli valitsushoone juurde. Nüüd siis vastuteene.
Süsteem on ehitatud ainult inimese juhtimisele, kui eksib käib pauk. Ei peaks ju saama enne lubavat tuld anda kui vastu sõiidab teine rong, süsteem peaks blokeerima sellise tegevuse.
Ilmselt Saksamaa elab siiani George Stephensoni ajastul kus puudub automaatblokeering, mis raudteelõigu hõivatuse korral automaatselt lööb foori punase tule. Või oli see süsteem rikkis ja sellepärst "strelo4nikust" signalist korraldas liikluse ise. Huvitav, et Saksamaal ei ole signalisti ja rongijuhi või siis dispetseri vahel raadiosidet, et vanamees pidi 112 valima. Sama hästi võiksju käed suu juures ruuporisse keerata ja röökida täiest kõrist KARAUUUUL!!!
Miks ei saa sellisel juhul anda otse rongijuhtidele pidurdamise nõuet, kui selline eksitus toimunud, miks ainult foorid on rongijuhtimisega seotud. Laevakaptenitele ja lenduritele saab ju edastada otsesignaale. Ka bussijuhtidele ja autojuhtidele peaks seda saama teha. Soomes sõites kohe autoraadio lülitub ümber avariiolukordadele ja teavitab teedel toimuvast otse juhte nende enda autos, minu autos ka selline raadio.
KOMMENTAARID (6)