Eesti uudised

Haiglast abi saamata surnud naise lähedased süüdistavad arste

Teele Talve, 11. veebruar 2016, 06:00

74 KOMMENTAARI

t
TEADA/ 13. veebruar 2016, 23:20
TULEB TULEB TULEB SODA ARST ON SURM SURM SURM SURM VOT VOT VOT
t
TEADA/ 12. veebruar 2016, 23:56
TULEB HILJEM SODA ARST SURETE
k
Kuuno/ 11. veebruar 2016, 22:21
Minu soovitus kõikidele patsientidele !!!
Küsige arstilt/õelt iga külastuse kohta "paberit" !!! ,et olete seal olnud ja selliste sümptomitega ja teid saadetakse koju või olete tahtnud ise koju minna !!!
Omast kogemustest soovitan ja tänu sellele olen veel elus viimased 11 aastat !!!
m
Meditsiin on täielikult mäda./ 11. veebruar 2016, 21:09
Ei arstidel ega õdedel pole aega tegelda patsiendiga kuna nad peavad täitma esmajärgus bürokraatlikku paberipahna mida tuleb järjest juurde,pea on pidevalt vahtimas arvutiekraani,samas peavad näitama,et patsient on esikohal,tegelikult on patsient hoopis kolmandal-neljandal kohal.
Mina igatahes vihkan meditsiini,arsti juurde minna ei taha,ma ei taha niimoodi arstidega rääkida kui tal on pea pidevalt arvutis- puudub silmside.Krooniline personali puudus,need kes töötavad on ületundide tööst väsinud,kurnatud. Mida siin meditsiini kohta head on öelda. Nii,et iga inimene leidku abi rahvameditsiinist
k
Kuule naine/ 11. veebruar 2016, 16:10
Mis see sinu parem õlg siia puutub ?? Kui sa pole asjaga kursis ,siis ole vait!
n
Naine/ 11. veebruar 2016, 15:28
Mu valutab ka parem õlg juba ligi pool aastat ja alati õhtuti, äkki peaks igaksjuhuks arstile pöörduma...
k
Kuidagi kohatu/ 11. veebruar 2016, 16:51
on ilkuda surnud naise ja ta pere kallal! Tõenäoliselt peaksidki pöörduma arstile. Normaalne inimene tegeleb enda probleemidega, mitte ei ürita olla irooniline õhutlehe kommentaariumis! Rõhk sõnal üritab.
t
Tekkib küsimus,/ 11. veebruar 2016, 13:38
kas kalk ja kaastundeta inimene tohib olla üldse arst??? Kuidas on v6imalik koju saata ägedates valudes inimene, kes ei suuda valude t6ttu käiagi?! Haige v6ib ju valudes öelda, et tahab koju, ta pole oma seisundis adekvaatne otsustama. Arstid peaksid sellise haige suunama edasisele uurimisele, mitte saatma kaelast ära - koju surema! See lugu on võigas ja kohutav. Südamlik kaastunne hukkunu lähedastele...
k
kalkide inimeste kasvatuse vili/ 11. veebruar 2016, 15:33
sama kalk kui keskmine eestlane
m
mina tahaks ka koju / 11. veebruar 2016, 19:06
kui haige olen, aga haigas abi ei anta, ainult mõnitatakse.
v
11. veebruar 2016, 13:31
Väga kahju on sellest noorest naisest. Kui tema surm oligi paratamatu, siis arstide suhtumine temasse ei oleks tohtinud nii osavõtmatu olla. RIP.

w
WTE/ 11. veebruar 2016, 12:35
Eesti arstidega on kahjuks selline lugu nagu rahvaga, nad vähenevad meeletu kiirusega. Enam pole eriti palju järel õigeid arste, nad on asendatud toote esitlejatega kes ei oska inimestega suhelda. Nende põhimure on oma farmaboonuste kogumine.
a
artide üle varasti ei pea kurtma/ 11. veebruar 2016, 15:34
varsti kõik on rahul, sest ka viimased on jooksnud minema
K
..../ 11. veebruar 2016, 17:27
Kas mittemidagi tegevad ja mõrvararstid on paremad? Olgu siis parem olemata üldse. Hetkel on aga nii kiirabi brigaad ja haigla personal, kes saatsid naise minema mõrvarid ja tapsid mitte ühe,vaid kaks inimest. Kuradi tõpratohtrid, pange ennast põlema raisad.
w
WTE/ 11. veebruar 2016, 12:34
Eesti arstidega on kahjuks selline lugu nagu rahvaga, nad vähenevad meeletu kiirusega. Enam pole eriti palju järel õigeid arste, nad on asendatud toote esitlejatega kes ei oska inimestega suhelda. Nende põhimure on oma farmaboonuste kogumine.
e
ema/ 11. veebruar 2016, 12:29
See on tüüpiline meditsiinitöötajate õigustamine - ta ise tahtis... Selline käitumine on ärmiselt vastik ja vastuvõetamatu. Sest kui ennast õigustatakse, siis ei ole ju lootagi, et meelt parandatakse ja tehakse juhtunust järeldused ja muudetakse midagi ning järgmisel korral käitutakse kuidagi teisiti - näiteks tehakse ultraheli või kompuuteruuring või mis iganes, võimalusi ju on.
Antud juhul oleks valudes naisel olnud ju väga raske nõuda enda jätmist jääda ratastooli koridoris istuma... kui haiglapersonal oli pannud närvivalu diagnoosi. Tegemisy ebakompetensusega, seda tulekski tunnistada ja vaadata üle naisega tegelenud arstide litsents.
Aga see - ta ise tahtis koju, on häbiväärne. Meil peres oli nii kümmekond aastat tagasi juhus, kus 11-aastasele pojale tulid suuremad kaasõpilased kambakesi koolimajas kallale ja laps kukkus nii õnnetult, et käelvarrel oli nihkega murd. Valudes laps saadeti koolist koju, et las ema läheb kiirabisse - kiirabi kooli ei kutsutud, emale ei teatatud, laps lihtsalt saadeti koju.( Kodus laps sõna otseses mõttes kukkus lävel kokku... hea oli, et ise olin kodus.
Lapsele tehti narkoosi all operatsioon.
Jah oleksin võinud kaevata ja oleksin pidanud seda tegema - et kooliõde ja kogu see punt laiali lüüa - aga inimesena sa lihtsalt oled sellel hetkel abitu ja need tõprad ju õigustavad ennast. Meile ka öeldi, et laps ise tahtnud kiirabi... vastutus pandi valudes lapsele, kes tegelikult ei olegi u otsustaja, otsustajad on täiskasvanud, antud juhul siis kool ja muidugi ka vanemad. Aga emale ei vaevutud isegi helistama...:(
m
11. veebruar 2016, 15:37
mis see sinu otsustusvõimetu laps puutub asjasse, ega rase oli alaealine
t
13. veebruar 2016, 05:50
Tugevates valudes inimest ei saadeta koju ka siis kui ta pole rase - jäetakse haiglasse ja uuritakse, mis valu põhjustab ..... nii käib see normaalses haiglas
n
nii oli/ 11. veebruar 2016, 11:44
Arst vaatas tugevates valudes naise üle, pani täpse diagnoosi, andis valuvaigistit ja saatis naise koju.
i
inimlikkus.../ 11. veebruar 2016, 11:39
Kohutavalt kurb on lugeda targutusi..., mis ôigustavad med.personali hoolimatut suhtumist. Keegi ei arvagi, et arst on jumal. Kuid antud juhul oleks pidanud 7. kuud raseda valudes vaevleva naise haiglasse Järelvalvese jätma ja valu pôhjuse välja selgitama, mitte tagasi koju saatma. Vaevalt, et tohututes valudes naine nôudis "relva ähvardusel" kojulaskmist. Nagu lugeda vôis, oli lausa kiirabitöötajaid, kes oskasid lihtsalt ukselävel "diagnoosida" ja käsutasid valus piinlevat rasedat püsti tôusma ja omal jalal liikuma... Uskumatu, missugune suhtumine! Miks nad kanderaami ei kasutanud??? Oli, kuidas oli, fakt on see, et abi vajanud ja palunud naine saadeti oma kohutavate valudega koju tagasi! Selle asemel, et patsiendil lasta lamavas asendis olla (mis tôenäoliselt on kergem asend, kui isumine), pandi ta ratastooliga koridori ootama, kuniks keegi omastest talle vastu saaks tulla... Valu aga polnud ju kadunud! See ônnetu 7ndat kuud rase noor ema piinles ajal, kui personal korrutas, et "see on normaalne"..., "lihtsalt närvivalu"... Vabandust, aga täiesti laest vôetud diagnoos! Vôib-olla oligi selle ônnetu naise "tund saabunud", kuid see ei ôigusta siiski haiglapoolset käitumist, et valudes piinlev 7. kuud rase saadetakse tagasi koju piinlema. Ja paraku.. me teame, kuidas see väga kurb lugu lôppes... Mu sügav kaastunne leinavale perele. Üks lapseke on kaotanud ema...,ja oodatud venna vôi ôe, üks armastav mees on kaotanud oma naise ja oodatud lapse..., ühed vanemad on kaotanud oma tütre ja oodatud lapselapse...See on ettekujuteldamatult valus ja ükski ôigustus ei korva seda kaotusvalu. Veelgi ahastamapanev on selle kôige juures teadmine, et see ônnetu naine ei saanud tunda oma elu viimastel tundidel inimlikku suhtumist..., vaid ta jäeti oma valude ja hirmudga üksi..., kuni tuluke kustus... Meil on veel hiiglama palju ära teha, et ühiskond muutuks inimlikumaks.
Ônnistust ja rahu...
i
Isegi usun lähedaste juttu/ 11. veebruar 2016, 11:39
Mul on lapsega küll olnud juhtum, kus kiirabi viis lapse haiglasse, aga haiglast saadeti koju grippi ravima. Lapse seisund kodus pidevalt halvenes ja pöördusin tagasi haiglasse. Siis läks väga kiireks. Lapse seisund oli väga ohtlik. Tegu polnudki gripiga. Kui oleks siis vereproov võetud, kui kiirabi esmakordselt haiglasse viis, oleks kohe ilmnenud, et pole gripp. Ja muidugi jooksid kohe arstid õigustama, et ise tahtsin lapsega koju minna. See oli aastaid 3-4 tagasi, kuid mõtlen siiani valuga, kui häbematult arstid valetasid. Mäletan väga selgelt, kui arst ütles: lapsel on gripp, me ei näe põhjust haiglasse jätmiseks. Ja kui spetsialist ütleb, et lapsel on gripp ja haiglasse pole vaja jääda, siis ma ei näinud tõesti põhjust ise haiglasse hakata pressima. Ja no muidugi sellest ma ei räägigi, et kui mitmed korrad on minu isa kiirabi ära viinud ja ikka koju tagasi pressitud, kuigi oleks haiglaravi vajanud. Ja siis pärast korduvat kiirabi poolt äraviimist, lõpuks haiglasse jäetud. Ja tegu siin mõlema juhtumi puhul TÜ Kliinikumiga.
v
väga terve, et arsti külastada/ 11. veebruar 2016, 11:16
see ei puutu küll konkreetselt teemasse, aga oi, kui palju manitsevad arstid, et inimesed ei pöörduvat õigel ajal arsti poole ja kui pöörduma hakkad, siis kuuled, kuhuni järjekord ulatub
ä
Ära ainult tonti näe/ 11. veebruar 2016, 11:24
arstide juures. Miks ei jätku arste? Lähevad paremate tööandjate juurde. Kui arvate, et arstidel on suured palgad, lööge lahti Soome arstide palgad (on avalik). Kui aga ikka jääte kindlaks, et Eestis arst teenib liiga palju, õppige arstiks ja teenige ka "liiga palju"
j
11. veebruar 2016, 11:44
Jah, aga lööge lahti ka Soome ehitajate, koristajate - ükskõik, kelle - palgad, kõik on suuremad, kui Eesti palgad. Eesti on Eesti. Soome on Soome. Eesti riik on oma maksumaksja rahaga arstid koolitanud ja järelikult on ka õigus med.abi saada. Alati on olemas võimalus, et kuskil makstakse rohkem. Probleem on selles, et Eesti maksumaksja koolitab arste teistele riikidele!
k
keegi kusagil/ 11. veebruar 2016, 12:34
keegi kusagil on ikka rahakam kui meie. Naabri muru on ka rohelisem. Kuid inimlikkust ei osteta raha eest. See kas on vôi seda pole. Kas arvad tôsimeli, et kôrgem palk muudaks inimesed sôbralikumaks ja annaks suurema empaatiavôime??? Kôik meie arstid ja muu med.personal peaks käima Prantsusmaal praktikal, Tagasi tuleks ehk inimlikuma suhtumisega inimesed.
n
noh/ 11. veebruar 2016, 10:53
Lõpetage juba see arstide pidev süüdistamine. Olen ise näinud kuidas patsient nõuab, et teda koju lastakse, kuigi arstid keelitavad. Mul on kas vedanud või , aga ma pole kohanud ÜHTEGI halba arsti-hoolimatut, samuti ei saa ütelda ühtegi halba sõna kiirabi kohta. Nad on mind mitu korda elule tagasi toonud.
j
JUHAN/ 11. veebruar 2016, 11:13
Mind ennast viidi eile kiirabiga Ida-Viru Keskhaigla EMO-sse. Õnnetusjuhtum. Ja mind vaadati läbi ning tehti uuringud vägagi kiiresti ning kvaliteetselt. Ja anti ka abi. Arstil leidus minu jaoks piisavalt aega. Seega olen täiesti rahul ja avaldan arstidele ja kogu medpersonalile tänu ning kiitust. Nad annavad abi oma võimete kohaselt.
Muuseas, kuna asi polnud eriti tõsine, lasti mind juba õhtul koju. Ja nagu täna hommikul ilmes, olen täiesti elus ning enesetunne on kah parem. Edaspidist ravi jätkab juba perearst.
n
nonoh/ 11. veebruar 2016, 16:23
ei súúdista neid arste pidevalt. Mina olen ka kokku puutunud ainult tublide ja hoolivate tohtritega, aga sellised úksikjuhtumid on óudsed. Ja see inimene, kes paneb diagnoosi ja saadab valudes inimese koju, on ka óudne.

k
klikk/ 11. veebruar 2016, 10:31
Kui valud valuvaigistiga ei taandunud, siis ilmselgelt oleks pidanud sünnitusmaja valvearst saatma patsiendi konsultatsiooniks teise spetsialisti juurde kiirabi transpordiga. Mina olen sarnase tee läbi elanud. Olin rase ja meeletu kõhuvalu ja muidugi arvasin nii mina kui ka kiirabi, et tegemist on rasedust puudutava probleemiga. Kuna pelgu valvearsti sõnul oli rasedusega kõik korras, siis saadeti mind edasi meremeeste haiglasse kirurgile. Ja selgus, et põhjuseks hoopis neerukivid. Igatahes kõik sujus ja no mina oleks küll vihane olnud, kui mind oleks esmalt kirurgile viidud. Loomulik instinkt, et ennem tahad veenduda ka raseduse korrasolekus ju. Minul oli hea kogemus igatahes. Nagu ma aru saan, siis antud loos oligi tegemist väga harukordse juhtumiga, mida äärmiselt harva esineb. Üldistades kõiki meedikuid sõimata on küll puhas õelus. On minul olnud suurepäraseid kogemusi nii Pelgulinna haiglaga kui ka kiirabiga. Samas jälle väga väga halb ja elumuutev kogemus keskhaiglast.
h
Hea küll, analüüsime siis./ 11. veebruar 2016, 10:07
Toompealt tuleb teile iga päev selga makse ja hinnatõususid. Rõivas, poisike, laseb teile ülalt alla iga päev kaarega. Seda, et võtta poisikeselt ära eralennu lõbu, ei saa tehtud. Poliitikud irvitavad juba avalikult teile näkku. Arst õpib selleks, et olla inimestele abiks nii palju kui võimalik. Poliitik ei õpi midagi, et rahvale näkku sülitada. Selle asemel, et minna ja välja juurida tegelik valupunkt, sõimate teie kommentaariumis rivitult ja valimatult kõiki. Kui arvate, et nii saate oma elujärje paremaks, ennustan: jäätegi siia kraaklema. Jäätegi maksukoormuste all ägama. Ei saa rahvas aru, keda tuleb peksta, keda hoida. Iseennast peksate, ullikesed. Valitsus peab pikka naeru ja kühveldab teie vara oma taskusse. Nii jääbki, kuni te aru ei hakka saama, kuhu koer tegelikult maetud on.
s
see komm absoluutselt õige/ 11. veebruar 2016, 10:24
kuid ka viimase kümne aasta programm valitsusel on ka kõik eestlased kiirkorras hävitada ükskõik mis teel.
k
11. veebruar 2016, 10:39
Kõik on õige, aga antud konkreetsel juhul oli tegemist valudes raseda naisega, kes ise ennast kuidagi aidata ei saanud. Ja ta läks abi otsima! Abist keelduti ja ta saadeti koju tagasi. Tagantjärele öelda, et ta oleks nagunii surnud, ON VÄGA KÜÜNILINE. Uskumatult küüniline.
t
to 10:39/ 11. veebruar 2016, 11:19
See artikkel ongi siin selleks, et suurtelt aferistidelt pilgud kõrvale pöörduksid. Arst teeb, mida oskab. Kõigil tuleb ette valesid otsuseid, ka sinul. Kui arvad, et see juhtum ongi kõige tähtsam Eestis, oled petta saanud. See siin on üksikjuhtum, palju neid muul erialal on? Arstidega juhtub, kõigiga võib juhtuda. Aga miks pidevalt "juhtub" valitsusega ainult nii, et kannatab rahvas, nemad õitsevad ja kiidavad, "kui hea Eestis elada on"!
k
11. veebruar 2016, 10:04
Kohutav lugu ja kindlasti polnud õige rasedat valudes naist, kes ei saa normaalselt kõndidagi koju saata. Aga palun ärge üldistage, et kõik arstid ja õed on hoolimatud. Mina olen kohanud paljusid südamega tööd tegevad arste-õdesid ja head abi saanud.
v
11. veebruar 2016, 10:00
Valudes rase naine tuli haiglasse ja nüüd peale surma süüdistatakse teda, et ta ei läinud ise ÕIGE arsti juurde! Uskumatu! Arstide kohus oleks olnud välja selgitada, kuidas ja millises haiglas inimest aidata!
o
11. veebruar 2016, 09:55
ON ka põhjust arste süüdistada!
S
!!!/ 11. veebruar 2016, 09:52
Süüdistavad? Kõik surevad lõpuks ära, keegi ei jää ilmasambaks.Kes varem, kes hiljem. Ka arst ei ole ei selgeltnägija ega ka jumal. Kui on tegu mingi äärmiselt raskelt diagnoositava kaasasündinud sündroomiga, keda siis selles süüdistada? Arste? Pigem ikka papat-mammat, kes talle sellised geenid kaasa pärandasid.
Vahest peaksin minagi nüüd arste süüdistama hakkama, et mu isa jaema surnud on? Sest kui nad oleksid elus, ei oleks nad nad veel isegi mitte 90-sed. Seega kaasajal täiesti normaalne vanuriiga. Aga arstid lasksid neil juba peaaegu paarikümne aasta eest ära surra. Ning teoreetiliselt võinuks elus olla isegi mu vanaisa ning vanaema, Nii t arstid on süüdi või?
s
11. veebruar 2016, 09:59
Sa oled kohutav..... jah, olen nõus, et arstid ei suud ka alati kõike, aga valudes rasedat naist ei oleks tohtinud koju saata.
g
gjki/ 11. veebruar 2016, 19:53
Kuule jobu !!!
Oleks sa ise samas olukorras siis sellist iba suust välja ei ajaks!
a
Aga teie kõik, õppige arstideks!/ 11. veebruar 2016, 09:49
Kui siis ei jaksa, ei ole piisavalt vahendeid, hakkate protestima. Tuletage meelde viimast arstide streiki. Oi kui õelad on inimesed! Ise on kõik madalamad kui muru, Toompeale ennast vedada ei viitsi. Pane aga kommentaariumis tatistama, olete mehed küll. Eestile polegi oma märki vaja. Maailm juba tunneb eestlast kui õelat nurga taga kaklejat.
a
Arst/ 11. veebruar 2016, 10:17
Kui Sa tolg... oled arst ja niimodi mõtled, siis mine pigem tegema midagi sellist, kus ei pea vastutama oma tehtud töö eest ega inimestega suhtlema.Ära riku arsti maine.
t
Toivo/ 11. veebruar 2016, 09:02
Millega sab tõestada,surnud iniese juttu, et ta tahtis ise koju minna. Kui inimene tuleb suure valuga
haiglasse, siis ootab ta ikka abi ja ei kibele koju. asee on jälle üks hämamine.
Pelgulinna Sünnitushaiglas ongi ühed saamatud med.töötajad, kes ei oska ravida. Minu lapselaps sandistati ka samas haiglas.
s
Sa, Toivo ja teised, käige ka kanni!/ 11. veebruar 2016, 09:43
Arst pole Jumal, et teile, totudele, on kohustatud igavesti, igavesest ajast hinge sisse puhuma. Mõni lendaks ei tea kuhu oma fantaasiaga. Loodus nii ei arva. Mida rohkem inimene loodusest eemaldub, seda sagedamini igasuguseid "avastamata" haigusi juurde saab. Õppige ükskord selgeks, mis on evolutsioon, ehk looduse ringkäik. Pole see inimene siin looduses mitte kõige vägevam, et aina nõuab. Üks väetim ja õelam putukas üldse maamunal, kes tegelikult iseennast hävitab. Head teed minna!
s
sa ise/ 11. veebruar 2016, 16:12
k
Kas sa, Toivo,/ 11. veebruar 2016, 11:26
oled nõus sedasama tunnistama ka avalikult, arstide konsiiliumis? Või lahmid niisama tatti välja?
t
tead raisk/ 13. veebruar 2016, 07:56
artsid tuleks üles puua! Siin sinu tunnistus!

t
tavainimene/ 11. veebruar 2016, 08:12
Mis puutuvad antud juhtumisse ressursid, kas 3 korda enam palka saav arst poleks väga tugevate valudega inimest hoolimatult koju saatnud. Tihtipeale on kõige hoolivamad koristajad, kes koridoris kojusaadetut lohutavad.
l
Lugeja/ 11. veebruar 2016, 08:26
Arste polegi enam palju jäänud. Kiirabi on kah puha lage.
t
tavainimesele/ 11. veebruar 2016, 08:38
Ressursid ei määra ainult arsti palka, vaid näiteks ka seda, kui palju on arstil aega ühe patsiendiga tegeleda või mitu patsienti haiglas ühe arsti kohta on.
k
Kapitalistlik bürokraat/ 11. veebruar 2016, 09:09
....annab ikka teada, et kui tal palk suurem ja karjäär kiirem, siis on ka töö parem!
l
laura/ 11. veebruar 2016, 09:32
100% nõus.
Töötades ise välismaal siis lohutavad ja on sinuga just nimelt koristaja-söögitädi.Arstid ei lohuta iial ja med.õed ei hooli samamoodi....peaasi,et saab sinust kiiresti vabanetud.
Ja samas esimesena minnakse palga kärbete ajal just nimelt söögitädi-koristaja palga kallale...HALEDAD olete arstid-õed(tähtsustate ennast lihtsalt üle)...alati kooritakse kõige väiksemate palku :(
a
arsti töö on pingeline/ 11. veebruar 2016, 13:16
Arstidel ei ole aega lohutada. Kahjuks. Võrdled tõesti koristaja palka neurokirurgi omaga?
j
11. veebruar 2016, 19:53
jah, arst ravib eelkõige sõnaga, sa enda arust arst- pole seda kuulnudki. iga korisaja on ka rohkem arst, kui mõni mõrtsukast pervar- sadist, kes omale diplomi ostnud.
t
Tarmo/ 11. veebruar 2016, 08:09
Lugu on muidugi kurb, aga... Minus tekitab küsimusi, kui niisuguseid artikleid avaldatakse olukorras, kus arstide suu paneb lukku seadus ja kiirabi suu paneb lukku pere ise.
Miks paneb pere kiirabi suu lukku? Äkki on midagi varjata ja lugu ikka pole nii ühemõtteline nagu siit artiklist paistab. Ma ei süüdista kedagi, aga selline käitumine tekitab küsimusi
t
Tarmo/ 11. veebruar 2016, 09:01
Miinuste ladujad võiks selgitada, kuidas nende meelest demokraatliku ja sõnavabadust propageeriva riigi mainega niisugune ühepoolne kajastus kokku käib... Praegu on sisuliselt arstidel suu "seaduse teibiga" kinni kleebitud (kiirabi suu "kleepisid" omaksed ise "kinni") ja omaksed võivad rahulikult piirduda ainult omapoolse nägemuse kajastamisega (mis ei pruugi olla ebaõige, aga mis jätab kiirabi ja arstide suu "kinni kleepimise" tõttu nende versioonile kerge kahtlusevarjundi)
t
tarmole/ 11. veebruar 2016, 09:26
Mida olekski arstidel vastata? Vaid seda, et naisel oli maksa-arteri sopistus, mida on üliraske diagnoosida ja ta oleks nagunii surnud. Tugevate valude vastu soovitati ju valuvaigistit. Isegi koridorist aidati välja mitte kõndida suutev naine.
t
Tarmo/ 11. veebruar 2016, 09:34
Seda, mida arstidel oleks või ei oleks vastata teavad antud juhul ainult arstid, omaksed ja võib-olla ka kiirabi, kellel omaksed (mingil põhjusel) rääkida keelasid. Kuna nad seda tegid, siis ma millegipärast ei usu, et asi päris nii must-valge oli
k
krdi palju diagnoose/ 11. veebruar 2016, 15:40
lõhkenud põrn, infarkt, nüüd ka maksa-arteri sopistus
s
selgitage palunile/ 11. veebruar 2016, 08:08
Naise viis sünnitusmajja siiski kiirabi, kuna ta oli rase. Kaebas ta valu nii õlas, kui ka alakõhus. Mitte ükski arst ei tohiks saata väga tugevates valudes inimest koju tagasi, isegi juhul, kui olekski tegu närvivaluga. Kui naistearstil tarkusest puudu, siis peaks kutsuma konsulteerima eriarstid, või saatma kiirabiga teise haiglasse.
e
Excel/ 11. veebruar 2016, 08:27
Aga kui pole vabu kohti?
a
aga..../ 11. veebruar 2016, 09:09
.... kui patsient ise nõuab koju ja kaebuseks vaid õlavalu? Arst tegi tõesti vea - ei võtnud patsiendilt kojumineku soovi kohta allkirja. Antud juhul poleks ka patsienti haiglasse võttes suudetud tema elu päästa . Loomulikult on see kohutav tragöödia.
e
Esiteks/ 11. veebruar 2016, 12:03
Ei soovinud ta koju minna,nii et suu kinni kui ei tea!
s
Sannu/ 11. veebruar 2016, 21:05
s
selgitage palun/ 11. veebruar 2016, 08:02
naine läks sünnitusmajja, kuna parem õlg valutas??????????
k
kuup/ 11. veebruar 2016, 08:14
kas teine variant, et 7. kuud rase naine kõhuvaluga viiakse PERH-i, tunduks sulle loogilisem?
s
selgitage palun to: kuup/ 11. veebruar 2016, 08:50
et vastasid mingi mõttetu küsimusega... tänan ei millegi eest..
r
ruut/ 11. veebruar 2016, 08:58
Peale seda kui naistearst on kindlaks teinud, et lapsega on korras ja sünnitustegevust ei toimu, oleks jah normaalne valudes inimene perhi viia, kus vastava ala spetsialistid tööl on!
r
ruudule/ 11. veebruar 2016, 09:18
naistearst tegi kindlaks, et naisel on närvivalu ja saatis ta koju.
t
to ruudule/ 11. veebruar 2016, 09:37
Kuidas sai naistearst kindel olla, et on närvivalu, kui tegelikult ju ei olnud?
k
kuup/ 11. veebruar 2016, 13:26
et küsisid mingi mõttetu küsimuse... tänan ei millegi eest..
õ
13. veebruar 2016, 06:02
õlga kiirguv valu võib infarkti tunnuseks olla - oleks pidanud infarkti kahtlusega siis lakke vahtima kodus?
t
Tavamees/ 11. veebruar 2016, 07:57
Kõiges arste süüdistada pole õiglane, kui normaalseks tegutsemiseks pole neil ressursse. Kuigi peavoolumeedia reformidest Eest moodi ehk massilistest kärpimistest ei räägi.
t
Tohoh/ 11. veebruar 2016, 08:06
Teie jutt on ikka päris kummaline. Mis see kärpimine asjasse puutub? Kas see õigustab kalki ja ükskõikset käitumist ja vastutuse enese kaelast ära lükkamist?
a
ah ei ole ressursse/ 11. veebruar 2016, 19:19
kui kellelgi üldse ressursse on, siis see on kindlasti kõnealune haigla. pidevalt käib üks kerjamine ainult ja santimine. ikka seda ja toda uut peent diagnostikaseadet neil hädasti tarvis.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee