Eesti uudised

RIIGIKOGULASED MÄSSAVAD KANTSELEI VASTU: laske meie lemmikloomadel parlamenti jääda

Teet Teder, Siim Randla, 11. veebruar 2016, 06:00

179 KOMMENTAARI

n
No / 25. aprill 2016, 11:36
mis see siis olgu,see on ju M.Mikko.Millal ta lahkub riigikogust ja avalikest oksepursetest,häbi,häbi,okserida järel lohistada end riigikokku...
v
Valija:/ 16. veebruar 2016, 11:37
Lugupeetud Marianne Mikko ja Eerik-Niiles Kross! Kahjuks teie soovi loomi Riigikokku kaasa võtta ei ole selle koosseisu ajal võimalik. Valijal on ka sõna sekka öelda, et seda seadustada! Küll aga järgmine koosseis saab seda teha, kui saadik kandideerides avalikustab ka oma looma , kelle ta Riigikokku soovib kaasa võtta. Valimisplakatil tuleks end reklaamida koos oma loomaga, et valija saaks näha, kellega tema poolt valitu koos Riigikokku läheb! Kindlasti peab see loom olema ka kooseluseadusega registreeritud, sest vastasel juhul võib saadik iga päev erineva loomaga tööle minna või koguni mitme looma või linnuga! Valija peab teadma, kas ta hääletab loomaga saadiku või loomata saadiku poolt. Riigikogu kantselei peab ju jälle finantseerima loomadele hoiutingimuste loomise eest!
n
Nipitiri/ 16. veebruar 2016, 09:09
Marianne, mis sest koerast, lapsi vaja teha! Sinu panus?
k
KÜLL VARSTI KUULETE/ 3. märts 2016, 04:53
MILLEST ---JA KUIDAS MARIANNE ""NAISTE TERVISEST RÄÄKIMA KUKUB ! ,,,
ET ----OLIGI HAIGE NAINE----JA NII --LAPSI ÜLDSE EI SAANUD! ....
NB;; AGA ÕIGE POLIITIK JA NAINE ---""LÄHEB JA VÕTAB KAKS LAST KASVATADA: NAGU TEGI MINU VENNA PERE...
p
psühhiaater Aadu Kadakas/ 12. veebruar 2016, 21:08
Nii kui marianne oma noka paotab tuleb sealt alati mingi lollus! Pange talle rääkimiskeeld peale - hullemat saadikuameti blameerimist ei oska ette kujutada!
Nõukaaegne keeld? Ise leiutab siin sookvoote ja mida veel? :S Ise on 100% nõukaaegse nomenklatuuri mentaliteediga.... tema teeb, mis tahab ja teised peavad tantsima tema pilli järgi? APPI!!!
t
Tahaks kuulda/ 11. veebruar 2016, 22:35
"See on konflikt meie ja kantselei vahel – riigikogu liikmed versus need, kellel on vaja kodukorda muuta."
Kas see on tõesti kõigi riigikogu liikmete arvamus?
k
Kata./ 11. veebruar 2016, 21:21
Vastaks teile kallid riigikogulased. Ma leiaks küll endale inimesest sõbra kes mu lemmikloomaga sel ajal tegeleks kui ma pikalt tööl oleks. Vaadake tööpakkumisi seal on küllalt neid kes pakkuvad koera jalutaja teenust. Riigikogu jäägu ikka inimestele lemmikloomadele on omad kohad. Tehke siis lemmiklooma hotell. Saab tööturgu aidatud ja ise olete murest vabad.
l
Lemmikloomasõber./ 11. veebruar 2016, 19:14
Minu lemmikust paeluss Mahmud ennustab Vabariigi lõppu.
m
mann/ 11. veebruar 2016, 18:02
minul on tugev kassi- ja koerakarva allergia - seega palun -ärge tulge oma lemmikutega kohvikusse, juuksurisse vm. kinnistesse ruumidesse. tekib nohu, silmad hakkavad vett jooksma, enesetunne läheb halvaks. kui võtad endale lemmkilooma - siis pead ka arvestama sellega, et tuleb tema eest hoolitseda ilma et teda peaks vedama tööle kaasa. Ma ei tule ju oma kilpkonnaga tööle!

t
tule taevas appi! 101 damaatslast on, kirbud - täid - puugid niikuinii......./ 11. veebruar 2016, 18:00
.....kes veel nimistust välja jäi? ah-jaa, papagoid, loomaaed niigi koos, ja ikka pole rahul!
Ma nii vaene, pole kirpusida-täisida-puukisida, dalmaatsiast või papagoist ei või unistadagi, ikka pean rahul olema.
p
palju häid mõtteid/ 11. veebruar 2016, 16:39
kui omal mõistust napib, siis tuleb seda loomalt laenata/ ilma loomata ei anna täieliku riigikogulase mõõtu välja/hääletamisel on hea loomalt nõu küsida
s
selline/ 11. veebruar 2016, 16:37
jama tuleb lõpetada,ja otsekohe.rahvas sipleb vaesuses ja tööpuuduses,teie ajate lemmiklooma jura.hulluks minna,te ei saa tööajal ilma peni või kassita olla.loomadel olgu loomakoht ja inimestel oma koht.siin riigis on kõik segi aetud,pereväärtused,ja loomapidamised.kuhu on veel võimalus minna.kas rikaste riigikogulaste ajus on toimunud taandareng.
t
to selline/ 11. veebruar 2016, 16:51
Pseudiprobleemide tõstatamine näitab, et ju siis pole tõsist tööd, kuhu oma aega ning liigset energiat kulutada. Ju siis üks lullilöömine ja logelemine, nii et peab ise probleeme tõstatama. Kas või absurdseid. Vahest keegi järgmine nõuab näiteks riigikogusse ka oma voodit ning elukaaslast, et kui äkki tuleb töö ajal tahtmine.
n
no..../ 11. veebruar 2016, 19:42
...tõesti-kas saab veel idiootsemax seal kogus minna!Ongi täielik taandareng neil , kes sinna end moogerdanud on! Riik on vaja kaosest välja tuua,aga mida nemad teevad?Mis kuradi probleemidega nad seal tegelevad?Vanad inimesed ja täiesti arulagedad-arutada oma lemmikloomade üle.Kas see on töötegemine? Kas ise aru ei saa, et olete madalamast madalamad olevused , kelledest pole RAHVALE mingitki tolku? Te olete rahva esindajad -mis teiega toimub?
m
Milleks/ 11. veebruar 2016, 16:11
Loomaaeda laiendada? Seal neid on juba 101 tükki.
h
häbenege/ 11. veebruar 2016, 15:24
Häbenege teie, kes nii lapsiku saadiku parlamenti hääletasid! ossinovski peaks võtma vastutuse ja tagasi astuma.
j
Jaan/ 11. veebruar 2016, 15:23
Riigikogu ei ole loomaaed...
a
Anton/ 11. veebruar 2016, 15:52
On ikka küll ja issanda oma seesugune...!
n
No see on/ 11. veebruar 2016, 15:14
tõesti raske mure neil riigikogulastel,.........pensionär näe närveerib kuidas 300 euroga välja tulla.Eks seal riigikogul on ikka raske küll.
e
Eeskuju on nakkav/ 11. veebruar 2016, 14:25
Õpetajad võtavad oma lemmikloomad tööle kaasa, lapsed võtavad lasteaeda ja kooli oma lemmikloomad kaasa, arstid võtavad tööle oma lemmikloomad kaasa, politseinikud võtavad oma lemmiklooomad tööle kaasa. Poes on töötajatel lemmikloomad kaasas jne.

l
lia/ 11. veebruar 2016, 14:22
Valime lemmikloomadparlamenti - töötavad usaldusväärsemalt, truumalt ja odavamalt. Mõistust neil ka ohtramalt kui RK-lastel tundub olevat.
Valitsusse ka loomad, sest praegu on selline situatsioon, et kellegi loomaks sõimamine on selgelt looma solvamine ja vihakõne looma vastu.
k
Kohustuslikuks/ 11. veebruar 2016, 14:06
Päev või paar päris elu elada. Nuh sellist kus käiakse päriselt tööl jm. Sinna hulka kuuluv. Aitab mõistuse tagasi koju
j
jüri/ 11. veebruar 2016, 14:00
LP. riigikogulastel on ajaarvamine sassis , nalja tehakse alles 1,5 kuu pärast. Oodake natukene oma pudulojuste eksponeerimisega !
k
Kerige loomaaeda, vargamäe tühised õngitsejad....koos oma loomakarjaga/ 11. veebruar 2016, 13:54
Mikko võiks oma loomaga looma-aeda kolida. Riigkogu saal EI ole loomaaed,aga arvata võib, et punasotside jaoks on see nende mõistusele liiga raske aru saada.
k
Kalev/ 11. veebruar 2016, 13:52
Tänu meie juhtoinaste mõjukale tegevusetusele on töö ja kinnisvara väärtus maal viidud nullini ja seepärast kingiks neile 18 vasikat. Nad on nii NUNNUD ja vasikaga on hea võidu joosta.
p
Pikkof:/ 11. veebruar 2016, 13:33
"Kuhu, kurat, see Mikko kadus? Pidime just hääletama lemmikloomade lubamisest Riigikokku"! Nestor: "Mari läks just kassi kusetama. Aga näe, tema koer siin laua all! Lase tema vajutab nuppu"!
s
selge näide/ 11. veebruar 2016, 13:32
et midagi hullemat ja haigemat kui eesti riigikogu on raske välja mõelda.
selle asmel et eesti rahva ja eestimaa eest võidelda käib koerte kusetamine ja nunnutamine.
Õige oleks kogu see punt laiali ajada ja mitte ainult.
m
mina/ 11. veebruar 2016, 13:32
On ju ennegi mainitud-kirjutatud,et Riigikogu hakkab muutuma tsirkuseks!! On siin see pedeseaduse jahumine,nüüd lemmikloomadega kino,nüüd..........................................!! Kõige lihtsam,tooge Tallinna loomaaed Toompeale,siis lemmikloomadel ka huvitavam ja siis saab loomaaia puure,sitakaste,söötmisnõusid ja kõike ka kogulaste ,,lemmikute,, heaks kasutada!! Taas tõestus,et riigikogus ka haigeid inimesi!! Oma töötasuga riigikogus peaks ikka jõudma küll palgata ,,hooldaja,, kes korra päevas tuleb ja harib ja söödab lemmiklooma!! Äkki peaks korraldama ka transportteenused lemmikloomade Toopeale sõidutamiseks sest kõigil kogulastel vist sõidukeid ei ole!! ELAGU RIIGIKOGU TSIRKUS!!!

l
lõputult ülbeks läinud saadikud/ 11. veebruar 2016, 13:29
Frau Mikko, otsige omale muu töö, kui Riigikogu amet piirab lemmiku eest hoolitsemist! Töökohti on saadaval, aga pidage meeles, et sigala kohta mitte vastu võtta, sest sinna väljast loomi ei lubata. Loodetavasti on mingi muu valik sobilik, kus päevatööks on oma lemmiklooma sussutamine ja makstakse ka selle eest. Aga vot soovitada praegu ei oska.
a
Alf/ 11. veebruar 2016, 13:27
See on liig, mis liig! Vaja on erakorralisi valimisi, ajukahjustusega inimesed tuleb haiglasse saata!
l
Lugeja/ 11. veebruar 2016, 13:23
Ma jälestan neid sotsiopaatidest ajukääbuseid, kes kontorites teisi oma penidega terroriseerivad. Kontor pole laut. Oma kodus tee, mis tahad, aga jäta teised inimesed rahule!
e
eks/ 11. veebruar 2016, 13:15
Üldiselt on lemmikloom kodus ja inimene tööl ilma lemmikuta, kui ta just zookaupluses ei tötöa.
Aga teisest küljest vaadatuna pidid lemmikloomad olema eriti vajalikud neile, kel on ebastabiilsem närvisüsteem ja vaimne tasakaal kergem kaduma.
Kui meil on mingil põhjusel sellised saadikuid Riigikogus nii palju, siis riigi huvides ja kvaliteetsema seadusloome lootuses tasuks neile riigikogulastele see tugiisik ikka alles jätta.
1
11/ 11. veebruar 2016, 13:04
armas soov ju tegelikult. aga kuidas see toimuks, kui kõik võtavad kaasa oma lemmikud. põhiline mure on vist koertega. kassidel on liivakast, närilised asjatavad puuris.
ok, võtavad kõik kaasa oma koerad. kas see ei lõpe kaosega? nad võivad seal haukuma hakata, purelema minna, nad ei pruugi istuda paigal. mõnel inimesel võib olla allergia.
kuidas Mikko mõtleks seda teostada?
e
Ei lähe, kulla üsteist!/ 11. veebruar 2016, 13:35
Minul vannitoas siga igavlemas. Võtan homme kaasa. Kuulda oli, et kellelgi on lõvi kodus.
m
mitte ainult/ 11. veebruar 2016, 15:50
a
Anton/ 11. veebruar 2016, 15:59
Ära sa ütle, minu mäletamist mööda oli Jukul Stenbocki lossis selline kiisu, kes ühele välisasjadega tegelevale naishingele hambad sisse lõi
j
jumal tule appi!/ 11. veebruar 2016, 13:02
kas seal mängitakse lemmikloomadega või?! see võtab küll sõnatuks.
h
haige värk/ 11. veebruar 2016, 13:23
Ja sellist juttu räägib parlamendiliige? No palgaku siis koera pissitaja või on palk selleks liiga väike? Tule taevas appi , teised inimesed käivad ka tööl! kas Mikko kujutab näiteks ette , et kirug lahkub operatsioonisaalist , sest on aeg minna koera pissitama? Või õpetaja jätab tunni poolelei, sest koolinmaja koridorides jalutav koer soovib süüa ja pissile ? Nii haiget teksti pole ammu lugenud, nagu saadik Mikko suust tuleb!
m
Muri/ 11. veebruar 2016, 16:04
Ei, Jumal ei tule appi! Kui siis ainult kutsu Muri. Aga Muri nägi eile Toompeal seitset kassi Riigikogus (kus on võrdõiguslase Liisa Pakosta silmad, miks Muri peab taluma ülekaalukat kräunumist) ja täna on tal stress. Loomatohter palus koju jääda, seega nupule vajutus jääb ära ...
m
Marks/ 11. veebruar 2016, 12:52
Mul lemmikloomaks siga, pagana Selveri juhataja ei luba siga tööle kassase kaasa vœtta.
Väidab et tööl pidavat tööga tegelema, riigikogusse võib ja selverisse ei tohi. Peaks võrdœiguslikuse voliniku poole pöörduma.
ü
üksildaste probleem?/ 11. veebruar 2016, 12:45
see probleem on vist ainult üksi elavatel riigikogulastel. pereinimestel tulevad pereliikmed ju õhtul koju ja toimetavad loomaga.
aga paljudel inimestel on loomad ja töökoht 8-17. kuidas nemad hakkama saavad ja loomi tööle kaasa ei võta.
m
mina/ 11. veebruar 2016, 12:55
Jutt on ju sellest, kui inimene on väga kaua tööl, mitte 8-17. Iga loom saab 8-17 ise kodus hakkama, kui hommikul on kõik vajalikud "protseduurid" tehtud.
n
11. veebruar 2016, 13:13
no selge. kui istung venib pikale....
ok võtavad kõik oma koerad kaasa. kassid ja närilised saavad kodus hakkama nagunii. koeri ja kasse on riskantne üldse kokku lasta. koerad ei ole kasside suhtes tolerantsed.
jääb mure ainult koertega. aga tehku proovi. võtkugi kõik liikmed kaasa oma koerad. kas koertele on eraldi ruum, või istuvad pingi kõrval? kas haukumine ei häiri, kas nad purelema ei lähe. kas kõik inimesed taluvad koeri, st pole allergiat.

k
kiitus/ 11. veebruar 2016, 12:38
sobivad hästi kokku, hauguvad mõlemad, nii kahe kui naljajalgsed
a
Aimar/ 11. veebruar 2016, 12:30
Lasteaed.
Poliitiku staatus teeb inimesed ikka väga abituks.
e
ehk tuua/ 11. veebruar 2016, 12:40
teile igaühele diivanid lamamiseks ka.
n
no/ 11. veebruar 2016, 12:27
Ega muusikud ega õpetajad või ükskõik millise töö tegijad ei saa koeri kaasa võtta.Kujutage ette kui Estonia kontserdisaalis laseksid loomad ringi
p
11. veebruar 2016, 12:18
Pole midagi uut päikese all Caligula tegi ka oma hobuse senaatoriks ja tõi senatisse.
s
ss/ 11. veebruar 2016, 12:10
Kordan veel kord loomade asemel võiks mõistuse tööle kaasa võtta.
õ
õujess!! jess!!/ 11. veebruar 2016, 12:03
loomulikult lemmikloomad parlamenti!
Mikukese pahasest porinast jääb väheks, vaat kui ikka kutsa säärde kargab on hoopis teine tera ja kui veel keskid oma maskoti ninasarviku tagumise propelleri tööle lasevad panna, no siis oravapoisid pagevad küll läbi akna puu otsa, et mitte kasukat rikkuda
kui siiamaani saab ülekannet TTVst vaadata kohati nagu tsirkust, siis sellisel juhul võib juba lapsed ka vaatama kutsuda, terve pere saab ribadeks naerda , oma raha eest saab vähemalt midagistki
s
seda kri riigikogu / 11. veebruar 2016, 11:57
huvitabki ainult kooselu lemmikloomadega....
o
Oi-oi/ 11. veebruar 2016, 11:57
Mis toimub? Missugused idioodid.Kuidas küll saaks selle pa.a sealt minema pühkida.

u
Umbehää/ 11. veebruar 2016, 11:40
Sinna riigikogusse oleks vaja üht väga suurt pohhuisti EKRE ridadesse.
Madisson julgeb midagi teravat torgata aga vähe veel nende jaoks veel.Nestor juba palun ei ütle Madisonile sõna andes.Peab olema selline pohhuist, et julgeb saalis igasuguseid asju välja öelda ja pärast uhke näoga koridorides ringi käima.
Näiteks mingi järelpärimise sees mis asjaga vähegi seotud torgata-Hallo Mikko kuhu su mõistus kadunud on, et nõuad sellist asja.
Ühte pohhuisti me nägime Juku-Kalle kes tehti ruttu taltsaks.Ja kelle pohhuism seisnes lõpuks ainult selles, et võis õllepudeli igal pool lahti korkida nagu ikka tõeline külamees.
h
Hubert,hüüdnimeks Hubi/ 11. veebruar 2016, 11:35
võtku Mikukene lemikloomaaks Madisekese, potitagu teda.
e
Et aasta jooksul on mõnel valitud rahvasaadikul tekkinud ka omi mõtteid ühiskonna heaolu parandamiseks !/ 11. veebruar 2016, 11:32
Kas mammile koerakatatamisvaheajad ka tulevikus tehakse? Riik võib oodata kui nii tähtis töö teha.
m
Mnjaaa/ 11. veebruar 2016, 11:24
korralik tsirkus on ikka meie Toompeal. Lausa kurb.
k
Kellamees/ 11. veebruar 2016, 11:12
Need Toompea pasatskid, kusega pooleks tehtud....on ju 24/7 tööl ju ! Kui vaja koeri, Narva eeslinna kitsi (üks riigikogulane ju kasvatab kitsi-lehmi !), kasse jne. kuidas saab töö ajast neid kusetamas-situtamas käia !? Kui käite tagatoas ,,vanainimese" asja tegemas, on ju töö aeg, käite oma ihu kergendamas pelleris, on töö aeg..... Kas pole mõtet võtta vastu Toompea Riigikogu koerte, kitsede, lehmade kusetamise-situtamise seadus, et kõik oleks seaduslik.....!?
a
a/ 11. veebruar 2016, 12:05
varsti hakkab see mariaana nõudma veel "paarituspunkti" avamist seal mölakogus sest temal poe aega linnapealt neid joomaseid panomehi lantida( kained teda ei taha). Aga ihu ju tahab harimist.
v
Vana Ahv/ 11. veebruar 2016, 11:11
Asi muutub juba lausa koomiliseks.Algul kassid,koerad, rotid-hiljem hobused,lehmad,lambad, kitsed.Karrauul-miks ma pean seda kõike nägema ja kuulma!!!Ära ka ei sure krt,et seda ullust mitte näha.
s
Sass/ 11. veebruar 2016, 11:07
Milleni me jõudnud oleme, riigikogulase koer peab ka riigikogus olema. Äkki kehtestaks mõlemale lemmiku igatsustasu? Istuge kodus koos oma lemmikuga, tuleb riigile odavam ja kasulikum!!!
v
vana/ 11. veebruar 2016, 10:56
Tundub, et meil on riigikogu asemel vaestemaja, kus ka kõik eraasjad on vaja tööjuures tööajal ilma rahata aga täie palga eest ära ajada. Lisaks on vaja hüvitada tööle tulek ja töölt minek, lapsehoid olgu samas ja tasuta, sõpradele välja tehtud pidulaud tuleb hüvitada jne jne.
Kas mõnigi riighikogulane teab, kuidas ülejäänud rahvas elab?

j
junnid koridori ja jokk/ 11. veebruar 2016, 10:52
Ah, muidugi las olla need koerad ja jänesed, kassid ja rotid seal jooksmas. Niigi palju saadikutest kasu siis, et loomadel lõbus oleks. Seda kooseluseadust saab arutada nende loomade kõrvalt küll. Muud asjalikku pole sealt majast kuulda tehtavat, ainult samasoolised ja samasoolised, muud ma ei kuulegi.
õ
õige/ 11. veebruar 2016, 10:48
Kantselei poolt väga õige otsus. Lemmikloomad jäägu töökohalt eemale, Töökoht on mõeldud töö tegemiseks. Riigikogu liikmed võiksid pigem peeglisse vaadata, mitte tegelda sellise pseudoküsimusega.
m
Mis riik see on?/ 11. veebruar 2016, 10:48
x
XXI saj. uusnormaalsus Riigikogus/ 11. veebruar 2016, 10:48
Palgalõhe eestkõneleja, veendunud feminist, naisseltsimees Mikko on asunud loomadele inimõigusi nõutama, mis iseenesest on täiesti mõistetav, sest ka inimene kuulub loomariiki ja kui naisseltsimees tunneb eneses tahet neljakäpukile laskuda, siis ei saa seda ometi meie demokraatilises ühiskonnas keelata. Meditsiiniliselt võiks sellist võrdsustamist pidada hälbeks aga teatud seadusemuudatustega saaks asja korrigeerida, luues pretsedendi, "riigikogu liige, Pontu Mikko."
x
xxxx/ 11. veebruar 2016, 10:44
Kuule riigikogu L,palka omale koerajalutaja,sinu palk peaks seda võimaldama.
Üha enam hakkan ma arusaama miks venkud tsaariperekonna maha lasid ja seda
meie riigikogu näite põhjal.Ilves mingu nurka ja tundku häbi meie riigikogupättide
pärast.Neid vaadates tunned kuidas süljelärakas suhu koguneb.
x
xxxx/ 11. veebruar 2016, 10:47
Riigikogulase palka tuleks väjhendada kolm korda et sinna kandideeriks ainult
aatelised inimesed.Kui aga töö ei võimalda oma pere eest hoolitseda siis
tuleb tööst loobuda.
v
vajalik seadus,/ 11. veebruar 2016, 10:43
vaatasin, täna kell 10.10 oli juba 15 kogulast oma koeri-kasse potitamas ja võib-olla isegi söötmas. Seepärast see saal pidevalt tühi ongi..
m
Mina/ 11. veebruar 2016, 10:40
See pole normaalne kui lemmikloomad on tööl kaasas. Riigikogulastel on nii suur palk, et kui neil mõned tööpäevad pikemaks venivad, nendeks päevadeks palgaku endale koerapissitaja-söötja. Mujal töökohtadel pole ka võimalik loomi kaasa tööle võtta, miks riigikogulased nii ka tahavad end teistest inimestest ikka kõrgemale seada - uskumatu - tule taevas appi!!!
j
juhuu/ 11. veebruar 2016, 10:39
kahjuks on mõnedel riikogu tegelastel suurhullustus.kas tavaliselt tööandja lubab koduloomad kaasa.EI ja veelkord ei.tegelikult peaks riik vaatama üle kõik nende palgad ja soodustused.ei ole veel kuulnud ühtegi riigikoguliiget,kes oleks vabatahtlikult lahkunud.tõeline puukide hord.miks peaks maksumaksja nende veidrused kinni maksma?

j
juhm/ 11. veebruar 2016, 10:38
Ei taha sarkastiline olla, aga vaata kus on probleemid meie paralleelmaailmas elavatel rahvaesindajatel. Meil siin teises paralleelmaailmas, kus teile maksuraha teenitakse, pannakse järjest tehaseid kinni. Sellise tempoga on riigil reservid ära söödud 2 aastaga. Peale seda on lemmiklooma pidamine Toompeal teie väikseim mure. Eestist saab uus KREEKA.
g
ghj/ 11. veebruar 2016, 11:17
just. teen ettepaneku, et mikko palkab omale penipissitaja sealt keila töötuhordist, kes sinna kohe tekib. Kui on venekeelne koduloom, siis Ida -Virus on ka palju töötuid.
m
mina idast/ 11. veebruar 2016, 12:47
kui maksab proua hästi siis ma võin isegi koera eest haukuda. ega häda ei anna häbeneda kõik oskused mängu, sest ministrid paremat ei luba auuuuuh.
l
Liia./ 11. veebruar 2016, 10:37
Võiks ikka Riigikogu 50. peale vähendada, jääksid vaid need, kes ei taha tööl lemmikloomaga tegeleda.
x
xxx/ 11. veebruar 2016, 10:34
KOERARIIK! Aga kuidas lapsed peavad üksi kodus olema, kui vanemad on pikad päevad tööl. Tööandjad ei luba lapsi tööle kaasa võtta. Miks tele privileegid rohkem lubatud peavad olema. Tihti peabad vanemad ka väiksed haiged (vähese nohuse ninaga) lapsed üksi või heal juhul õe-vennaga koju (puuduvad koolist) kodus olema kuna lasteaed nohuga last lasteaeda ei luba. Aga vanemad ei saa lubada alati haiguslehel olemist, töökohta peab hoidma. Kes on siis tähtsamad - koerad või lapsed??? Koertega iivet ei tõsta!!!! Tgelege Toompela riigiasjadega aga mitte koerte situtamisega, teie palk peaks võimaldama koerale järelvaatajat.
u
UFO/ 11. veebruar 2016, 10:26
x
xxxx/ 11. veebruar 2016, 10:38
Miks kooliõpetaja ei tohi oma dogi klassi kaasa võtta või Lasteaiakasvataja oma
kollit.Miks need sshitased riigikogumolkused nõuavad endale eriõigusi.
Ra-isk,nende palk tuleks viia samale tasemele nagu oli Esimeses Eesti Vabariigis,
st nende palk tuleks võrdsustada kooliõpetaja palgaga.Tehku ka natuke tood
aga ärgu tsilligu baaris.
o
ok/ 11. veebruar 2016, 10:24
M.Mikko, palun vasta, mis sul viga on, et katus niimoodi sõidab? Kõrge palk ja vastutse puudumine paneb reaalsusest irduma?
o
oot-oot/ 11. veebruar 2016, 10:17
Narva noormehel on ju lausa kitsed!
n
Nii ongi/ 11. veebruar 2016, 10:13
No kuidas saab selline lollus võimalik olla? Katused sõidavad täiega! Ei tea, kas Toompeal puhuvad mingid erilised tuuled, mis viivad viimase terve mõistuse raasu peast.
Tegelikult on see ju päris hirmus, et sellised inimesed riiki juhivad. Kurb ka.
k
Kellamees/ 11. veebruar 2016, 10:31
Seal Toompeal on ajukahjustustega, vanasti öeldi.....kusega pooleks tehtud ABO....-di jäänused !!!
v
veel/ 11. veebruar 2016, 11:40
Huvitav, kuidas suudavad sellised inimesed nn. riiki valitseda, kui oma eraelu korraldamisega (koerte pissitamine) hakkama ei saada?

l
las jääda/ 11. veebruar 2016, 10:02
aga sel juhul peavad kõik inimesed saama oma loomad tööle kaasa võtta. Vähemalt avalikus sektoris.
a
Appi/ 11. veebruar 2016, 10:00
Kui palju kummalisi inimesi on Toompeale pääsenud.
Kui äkki kellelgi marketi müüjal tuleb pähe lehm tööle kaasa võtta, et tarbijale otse udarast piima müüa?
Ja kui asja humaansemalt laiendada--siis mis oleks, kui naistearstil oleks töö juures kaasas pojad--et emme silma all õppida, kuni doktor patsientide hargivahet uurib?
k
kodanik/ 11. veebruar 2016, 09:57
Need riigikogulased on päris ogaraks läinud? Auto ostmine elukaaslasele ja selle enda nimele kuludesse kandmine käib nagu niuhti, aga koera elukaaslane/pereliige/naabrimutt kusetatud ei saa?
Vahetage töökohta, kui ei sobi, pikk järjekord asendusliikmeid on ootamas, süljenire mööda lõuga alla voolamas. Andke menna, tropid!
m
Ma/ 11. veebruar 2016, 09:54
ei ütle muud, kui et väga haiged riigikogulased. Müüja on ka poes terve pika päeva tööl, ta võiks ju ka koera kaasa võtta, hea riiulite vahel joosta, ei pea üksi kodus olema. No öelge, kallis eesti rahvas, miks pööravad täiesti ära need inimesed, kelle me ise ju valinud oleme sinna riigikokku??? Ja tegelikult ma tean ka vastust. See on raha ja veelkord raha! Süües kasvab isu ja raha nimel ollakse kõigeks valmis.Ainus erakond keda ma veel valin, on EKRE.
p
Parteide nimekirjade hääletamine ei ole VALIMINE! / 11. veebruar 2016, 10:06
Sest meile ei antagi võimalust Riigikokku normaalseid inimesi valida, saadki valida ainult parteide antud nimekirjast ja need esindavad seal ainult oma parteide huve, rahvast ei esinda riigikogus keegi, see on ka põhjus, mis see riik omadega nii metsa on juhitud ja rahvas riigist põgeneb. Valijate peale lihtsalt sülitatakse, sest nad ei ole mitte keegi!
t
Tegu/ 11. veebruar 2016, 10:56
ikka üksikute tegelastega kes arvavad, et jõudes mäele saad mõistuse koju jätta. Erakonna järgi ilmselt valikuid teha ei ole mõtet.
b
buratino/ 11. veebruar 2016, 09:43
Eks küsimus ole ka selles,kui palju austatud rahvaesindajad Miisu ja Pontu meile,st. rahvale maksma lähevad.
t
tegelikult/ 11. veebruar 2016, 09:56
asja üle mõeldes--võib-olla et koerakesed vajutavad õigemal ajal nupule kui omanik
t
tegelikult/ 11. veebruar 2016, 09:56
asja üle mõeldes--võib-olla et koerakesed vajutavad õigemal ajal nupule kui omanik
j
Jasssper/ 11. veebruar 2016, 09:39
On ikka riigitegelastel mured :)
a
Arvan/ 11. veebruar 2016, 09:36
Lastetu abielupaar soetab lapse asemele koera, keda hakkab "piinama"
inimkasvatuste võtetega, loom kuulub loodusringi tema tahab joosta,
lõhnasid tunda .... jälgi taga ajada... murda ja mängida aga mitte
voodis inimeste vahel magada - see on loomale sundseis
t
tean/ 11. veebruar 2016, 10:18
Pikaajalise lemmikloomapidamise kogemuse pealt ma väidan, et loom tahab nii seda kui teist ja üldse kõike, mida peremees teeb, täpselt jälgitakse igat peremehe liigutust ja nõutakse samu õigusi. Peremehe tassist kohvi nilpsata, taldrikust paremaid palasid valida ja peremehega voodis mõnuleda on on üldse absoluutne lemmiktegevus, eriti peale paar tundi mööda" huviväärsusi" luusimist. See ei tähenda, ikkagi, et loomad võiks töökohal sujuvalt teiste inimeste kaele tõugata, kes on tööle tööd tegema tulnud, mitte su koeraga mängima.
n
Noh,/ 11. veebruar 2016, 10:19
meie välisminister ju magab koer voodis
t
Tõnu/ 11. veebruar 2016, 09:33
No tõe poolest,kuidas peaks väike püüton/madu lemmikloomana jääma koju kui papa tahab riigikogus teda lauaall silitada.
k
krt/ 11. veebruar 2016, 09:50
Kõik inimesed käivad tööl, väga paljudel on lemmik loomad, ei tule mõttessegi et oleks võimalik loom tööle kaasa võtta, kõik omanikud leiavad viisi kuidas loom oleks hoolitsetud nende tööajal, neid viise on palju pole mõtet üles lugeda, hämmastav nende nõudmine, lihtsalt veider milliseid privileege riigikogulased nõuavad

m
MinaEi Saa Aru/ 11. veebruar 2016, 09:31
Kas riiki juhib kantselei või Riigikogu rahvasaadikud??? Kuidas saab mingi kantseleiametnik teha ettekirjutusi rahvasaadikutele? Lasku need ametnikud lahti ja ongi korras. Miks peaks keelama oma koera kaasavõtmist tööle? See targem kui inimene.
m
MILLEST SEAL ARU SAADA?/ 11. veebruar 2016, 11:01
Kantseleil on veel natuke mõistust peas aga tundub et riigikogul mitte mingi sugust
m
Mall/ 11. veebruar 2016, 09:29
KOERARIIK! Aga kuidas lapsed peavad üksi kodus olema, kui vanemad on pikad päevad tööl. Tööandjad ei luba lapsi tööle kaasa võtta. Miks tele privileegid rohkem lubatud peavad olema. Tihti peabad vanemad ka väiksed haiged (vähese nohuse ninaga) lapsed üksi või heal juhul õe-vennaga koju (puuduvad koolist) kodus olema kuna lasteaed nohuga last lasteaeda ei luba. Aga vanemad ei saa lubada alati haiguslehel olemist, töökohta peab hoidma. Kes on siis tähtsamad - koerad või lapsed??? Koertega iivet ei tõsta!!!! Tgelege Toompela riigiasjadega aga mitte koerte situtamisega, teie palk peaks võimaldama koerale järelvaatajat.
t
Taibud/ 11. veebruar 2016, 09:25
Lõpp ei ole enam kaugel.Enne lõpuaegu võetakse,tarkade tarkus ja mõistlike mõistus ära.See juhtus üle pooleteise aasta tagasi.....
S
!!!/ 11. veebruar 2016, 09:11
See pisike nähvits nii sarnaneb emmele,et isegi ühesugused kirjud karvad mõlemal!!! Riigikogus olgu ikka inimesed,aga mitte lemmikloomad,töökohta võib ju muuta,minna loomade varjupaika tööle,siis vast saab ka selgeks see tegelik tänapäeva elu!? Kui on peremehel vaesus majas-siis kannatab ka tema lemmikloom ja paljudel juhtudel just sellepärast nad hüljatakse-valem elujärgu parandamiseks,koera koht on kindlalt kodus!!!
k
Kellamees/ 11. veebruar 2016, 09:25
Võikski sinna varjupaika tööle minna, ehk kogete siis, kuidas miinimumiga elama peab, kui te sedagi saate !?
v
varasem !!!/ 11. veebruar 2016, 10:53
Märgin, et märki !!! kasutavad viimasel ajal peale minu veel üsna paljud. Miks? Ei tea. Kas fantaasia puudus või midagi muud. Et ei oska enda jaoks midagi isikupärast välja mõelda. Igatahes märgin, et antud !!! alla esitatud kommentaariga ei ole minul mingit tegemist. Mina näiteks ei lähe kunagi isiklikuks ja ei hakka inimese ning looma vahele võrdsusmärke panema. Sest mina tean täpselt, et sellise asja eest võib halvimal juhul ka paragrahvi kaela saada.
Mis puutub aga looma töökohta kaasa tassimise privileegi, siis siin olen siin paljude teistega ühte meelt. Minule näiteks sellist võimalust kah ei antud. Ega ka mitte puhkepause kodus käimiseks, et looma toita või pissitamas käia. Siin on igaühel enda valik.
1, Loomast loobuda.
2. Vahetada töökohta
3. Palgata endale koduabiliseks koerajalutaja ning pissitaja. ( Riigikogulasepalk peaks seda nagu võimaldama)
o
orwell/ 11. veebruar 2016, 09:04
Kas riigikogu muutub loomade farmiks? Nii sõnas, pildis kui ka kirjas?
n
Narva/ 11. veebruar 2016, 09:04
Narvas,Uusküla tänava lasteaed Sipsiku ümbrus on koerte kakat täis,lapsed ei saa varsti väravastki sisse,kõik on "mineeritud",kas Tarmo Tammiste ei saa aru,et peab olema määrus koeraomanikele,mis kohustaks neid koerte tagant koristama.
a
ATS/ 11. veebruar 2016, 09:01
need ööistungid on pigem mingi jabura polttikepluse tulemus, mitte jube suur töömaht
ütleks veel nii, kui ei suuda oma tööd ettenähtud tööajaga ära teha, siis ei ole koht sel töökohal
e
Ehh/ 11. veebruar 2016, 08:58
Kommunist mikko, punased on ju sisuliselt kommunistid, soovib meie parlamendist loomaaeda teha, miks mitte ka tüdruksõprade kohta luba laiendada, vallalistel ei peaks ju see etteheidetav olema, rahuldatud rahvasaadik ehk ei peaks vihakõnesid

õ
Õhtuleht/ 11. veebruar 2016, 08:55
t
Tohtritel näiteks/ 11. veebruar 2016, 08:55
on ka koerad.
Kas kirurg jätab opi vahepeal pooleli või koer pissin kabineti seinale?
JNE
s
ss/ 11. veebruar 2016, 08:50
krdi ahvi kari tehku tööd
a
Andres/ 11. veebruar 2016, 09:09
Riigivaraste kogus tehaksegi tööd. Kes varastab kütust. kes lakub mõistusetuks, aunaste tõstab toosti, nestor tunneb meeleheast heameelt. Tööd me kõik teeme rahva nimel, väikse palga eest, juhhei.
a
Andres/ 11. veebruar 2016, 09:09
Riigivaraste kogus tehaksegi tööd. Kes varastab kütust. kes lakub mõistusetuks, aunaste tõstab toosti, nestor tunneb meeleheast heameelt. Tööd me kõik teeme rahva nimel, väikse palga eest, juhhei.
m
miks / 11. veebruar 2016, 08:49
ära kustutate, avaldage, kui mikkol on julgus suust putru välja sülitada, siis on minul ka õigus kommenteerida?
j
jaak/ 11. veebruar 2016, 08:49
Eks see riigikogu olegi üks loomaaed
a
asi läheb/ 11. veebruar 2016, 08:47
aina jaburamaks - nende kuu sissetulek koos hüvitistega on võrdne 1 aasta pensioniga!! Teid on valitud sinna TÖÖD TEGEMA, SAAGE SELLEST JUBA KOED ARU!! HÄBI TEIL OLGU!
u
Urrr/ 11. veebruar 2016, 08:47
No on ka asi - oma lemmikloomade asemel võiksite tööga tegeleda. Kas riigikogu on mingi loomaaed või töötegemise koht. Tundub, te esimene kuna tööd seal kohe mitte ei tehta...
l
loomaarmastaja/ 11. veebruar 2016, 08:43
Lisage neile loomadega riigikogulastele kuus 19 eurot nagu seda on lapsetoetus ja asi ants.

m
mis teil seal riigikogus viga on?/ 11. veebruar 2016, 08:43
mikko tahab koera laule panna, Aunastel on palav---- häbi ei ole, hakake ükskord tööle, kaua te ennast seal sügate?
s
seakari Toopeal/ 11. veebruar 2016, 08:42
mikko ja kross .. aferistid kellele rahvas on null, oma looma peab aga tassima ja situtama igal pool..
y
yll/ 11. veebruar 2016, 08:38
kas toompea on nende erafirma või? kas meil on demokraatlik riik või? kas referendumeid korraldatakse või kas me presidenti valida saame?
j
Jah/ 11. veebruar 2016, 08:36
Ja loodan, et Mikko pole unustanud lubadust , et eestis on vaja seadust mis reguleeriks tunduvalt karmimalt lemikkloomadega seonduvat.
o
Otu/ 11. veebruar 2016, 08:34
No aga kui see Muriunne kuulutab põrsastega emise lemmikloomaks ..... no ei julge mõeldagi mis haisu ja ruigamist hakkaks seadusandja poolt kostma !
e
eks / 11. veebruar 2016, 13:03
Põrsastega minisiga on igal juhul lemmikloom, traksid selga ja kogu pesakonnaga Toompea koridoridesse lustima!
h
Heidrich./ 11. veebruar 2016, 08:33
Ilus näide, esimene ja teine eesti! Proovi kuskil rääkida, et võtan koera tööjuurde. nemad aga lausa nõuavad?
n
No/ 11. veebruar 2016, 08:37
Miks pole proovinud, minul kûll lemmik sageli büroos kaasas.....
a
ab/ 11. veebruar 2016, 08:31
mis rekkamehel või fatrmeril viga, paneb koera või lamba ketiga masinale taha......ja üldse, peale seda artiklit lugedes, mis vahet on enam lambal ja......
s
11. veebruar 2016, 08:30
SELLINE LOLLUS TULEB KOHE LÕPETADA saan veel aru, kui riigikogus on lastetuba koos
kasvatajaga, kus saadiku laps võib mõned päevad vajadusel olla...... aga LOOMALAUT
riigikogus..... TULE TAEVAS APPI !
s
Sa/ 11. veebruar 2016, 08:39
Pead veel palju arenema......
m
mamma/ 11. veebruar 2016, 09:12
sedapalju võiks ju linnainimene siiski teada, et koer ei ela laudas.
koer elab kuudis või inimese juures toas.
ja
taevas ei tule appi. enam on loota abi tarkadest mõtetest ja arukatest tegudest.
t
to mamma/ 11. veebruar 2016, 09:30
kus sa tead, et järgmise riigikogulase lemmik ei ole jänes, kitsetall või hobune( tean, et mitmel riigikogulasel on isiklik suksu ) miks eelistada
mikko kutsika elamist ainult toas või kuudis,
a
ass/ 11. veebruar 2016, 10:54
Kui Savisaar,kas ta oleks koos ninasarvikuga?

s
11. veebruar 2016, 08:30
SELLINE LOLLUS TULEB KOHE LÕPETADA saan veel aru, kui riigikogus on lastetuba koos
kasvatajaga, kus saadiku laps võib mõned päevad vajadusel olla...... aga LOOMALAUT
riigikogus..... TULE TAEVAS APPI !
j
John/ 11. veebruar 2016, 08:28
Need friigikogu liikmed tuleks koos oma lojustega lihtsalt magama panna...
n
näss/ 11. veebruar 2016, 09:37
Loomad paluks siiski puutumata jätta ega nemad süüdi ole.
h
haige/ 11. veebruar 2016, 08:27
see üldine loomaarmastus ületab igasuguse piiri, mitte ainult riigikogus. Enam ei saa kusagile minna ilma koerata, lapsi ei ole inimestel siis peetakse koera lapse eest.Elad ise Kadriorus kaks maja kohvikust eemal, aga vat pead minema koeraga kohvikusse, last ju üksi koju ei jäta.
p
Pead/ 11. veebruar 2016, 08:41
m
Mikko/ 11. veebruar 2016, 08:18
äkki oleks veel kellegile sooja vaja, teil seal polegi ju aega põhitööga tegeleda
m
Mikko vordub lollus/ 11. veebruar 2016, 08:15
Kui Riigikogu liikmel on lemmikloomaks hobune voi lehm. Kas ta võib siis selle riigikokku tuua.
s
Sobib/ 11. veebruar 2016, 08:14
Loomad sisse ja saadikud välja!
k
Kui/ 11. veebruar 2016, 08:06
Friigikogu liikmed ei oska isegi koduloomapidamist orgunnida, tuleb nad töölt vabastada, sest riigiasjade ajamine on veelgi keerukam, kui loomapidamine. Mingu postiljonideks - teevad oma lehe- või reklaamiringid ära ja ylejäänud päev on vaba.
p
Pange aga/ 11. veebruar 2016, 08:03
Lisaks koertele..lubatakse ka ehk anonüümseid armukesi ka riigikokku? Pauside aeg hea suksutada.

k
Külamees./ 11. veebruar 2016, 07:57
Valige mind kähku Riigikokku ! Kõik oma sead-lambad-lehmad-kitsed-sokud-koerad-kassid võtan kaasa,
u
urmas/ 11. veebruar 2016, 07:56
Asi läheb järjest jaburamaks! Riigil probleeme nagu polekski. Koosellumissäädusega raisatakse
Mida kuradit, raisatakse maksumaksja raha koosellumisele, nüüd veel Toompeale loomaaeda vaja. Annan nöu -
muutke Pöhisäädust, kirjutage sinna sisse, et igal töötaval Eesti riigi kodanikul on õigus tööle kaasa
võtta oma lemmikloom vöi -lind.
j
11. veebruar 2016, 08:18
just just, seltsimehed, kuked tuleb riigikogus lubada
j
justnii/ 11. veebruar 2016, 07:51
tööl olles on vaja tööd teha mitte koera nunnutada,selle need seadused sellised lonkavad ongi
l
lible/ 11. veebruar 2016, 07:51
no näete nüüd,millised probleemid neil seal.Pole kusagil lemmikuid kusetada.
Las lasevad sealt ülevalt samuti alllinna poole,nagu te ise teete.
Kus on teistel ikka mured,täitsa p....s kohe...
p
paul/ 11. veebruar 2016, 07:50
Ja kes pissitab kirurgi koera-kassi,või äkki lubaks opisaali kaasa võtta!?Ära hellitatud riigikogulased,neil on ikka tarvis rohkem pappi ja õigusi kui tavakodanikel.Oma palga eest saad ideaalselt koerahoidja palgata ja elad ikka veel müüast,treialist,keevitajast tunduvalt paremini!Kui ei saa koerata elada siis alati võib ju koristajaks minna...
s
Suured probleemid Riigikogus lahendada/ 11. veebruar 2016, 07:45
Kooseluseadus! Lemmikloomad parlamenti! MIDA VEEL???
a
Andres/ 11. veebruar 2016, 08:32
Sotside idiootsustel puuduvad piirid. mikkol on see lõpmatu.
a
Andres/ 11. veebruar 2016, 08:32
Sotside idiootsustel puuduvad piirid. mikkol on see lõpmatu.
K
....!/ 11. veebruar 2016, 08:47
Kooseluseadus,lemmikloomadja nüüd veel mingi uus paar(itus)konna seadus! Mis järgmiseks?
a
AHVEN/ 11. veebruar 2016, 07:45
Võiks ju olla, aga koguaeg peaks ikka suukorv peas olema ja kassid ning linnud ikka puuris. Siis ei näe küll mingit probleemi.
w
W./ 11. veebruar 2016, 07:41
Paluks seadus vastu võtta, et võiksin lemmikloomaga koos olla SELVERI KASSAS.
l
11. veebruar 2016, 08:15
Lahe, ma tulen oma 6 lemmikuga toidupoodi, saavad ka jalutada poes, sest väljas on nende jaoks külm.
a
Aga/ 11. veebruar 2016, 08:43
Äkki oleks viimane aeg ōppima hakata, et ei peaks kassas istuma......
a
Aga-le./ 11. veebruar 2016, 09:38
Õppima hakata? Sotsiaaldemokraadiks, väää ?
a
Agale/ 11. veebruar 2016, 11:35
Kuidas sa poes siis käima hakkad, kui kõik sotsideks õpivad
k
Ka/ 11. veebruar 2016, 14:46
e
Eelistan/ 11. veebruar 2016, 14:48
Kauplusi kus polegi kassapidajat..... Muide

k
Kus/ 11. veebruar 2016, 07:28
on pilt Mariannest ja kobrast?
n
Narva/ 11. veebruar 2016, 07:26
Tarmo Tammiste ei reageeri tavakodaniku kaebusele selle probleemiga,ehk kuulab riigikogulasi,või äkki ta kuulab ainult Edkarit ja kõik teised on talle savi?
n
Narva/ 11. veebruar 2016, 07:23
Riigikogulastest koeraomanikud,palun ütelge Narva linnapeale Tarmo Tammistele,et ta nõuaks koeraomanikelt õues koerte tagant koristamist,lapsed ei saa lumememmegi teha,sest lumi on kõikjal kakane.
m
meister/ 11. veebruar 2016, 07:49
saavadki ilusad silmad ja nööbid teha
m
mida sa lollakas kommid kõikjal,/ 11. veebruar 2016, 07:56
kus sa lund näed,isegi kirjutada sa ei viitsi,ainult kopeerida.
Oled ikka tainapea küll.
p
Peaks olema/ 11. veebruar 2016, 07:05
teemad ja ilma loata ja paberiteta tulnukad tuleks tööle panna ja keelt opetada.Voi riigist välja saata,
a
aga ära siis kandideerin sinna, kui seal nii vastik kord on/ 11. veebruar 2016, 07:03
astu tagasi. ole oma lemmikuga koos ja süda rahul
las tuleb riigikokku see inimene, kes tahab tööd teha, mitte lemmiku aega sisustada.
k
kkk/ 11. veebruar 2016, 08:23
Probleem on ilmselgelt ülemakstuses, no ei motiveeri selline asi inimesi tööd tegema. Keri koju ja nunnuta seal oma loomakesi, aga kõikjal kolavad kasimata ja kammimata elukad teevad kõigi töö keerulisemaks ja koristamise kulud on palju suuremad. Allergikutele hoiatusmärgid ikka on väraval?
s
Sellisel juhul/ 11. veebruar 2016, 06:49
voiksid koik tavainimesed ka lemmikud töö juurde votta. Miks ainult koerad voib ka kasse ja buasid ja amstreid ja rotte. Riigikogus voiks olla yks tuba kus hooldaja käib hooliysemas ja minu vanamees läheb pull Brunoga hommikul saekaadrisse tööle. Ärge naerge see on lemmik ehk hingesugulane, Minu vanamees ka pull mees.
e
Emiise Tutt/ 11. veebruar 2016, 06:46
"Seda jah, kuidas ütelda – seda augu jagu tahetakse saada ja see peab olema ette näidata. Emise tutti tahetakse saada," ütleb Põlva jahiseltsi juhatuse esimees Aare Veetsmann
http://ohtuleht.ee/717208
k
koer parlamenti pisssile/ 11. veebruar 2016, 06:37
las ikka kakab ka, ja postid tuleb vastavad parlamenti panna, ja kui mõni oma hobusega juhtub veel tulema, puhvetisse peab kaeru tooma

j
Ja-jah/ 11. veebruar 2016, 06:30
On ikka mured neil seal,meenutab Caligula aegu,kus hobune tehti senaatoriks....
n
11. veebruar 2016, 08:36
No mõne mehe võiks küll hobune isegi edukamalt asendada.
o
OOTAMATULE KÜSIMUSELE LIHTNE VASTUS/ 11. veebruar 2016, 06:28
[💩
KES HOOLITSEB KOERA EEST?: «Sellises olukorras olen isiklikult olnud, kus oled ööpäev läbi siin (riigikogus) ja ma küsin, et kes siis tegeleb koera eest hoolitsemisega, et ta ei jääks nälga ja ta saaks pissil käidud?» räägib Marianne Mikko.
💩]
???
TEIE SEADUSLIK MEES ELIK ABIKAASA ÄKKI?
Ei tasu nii äput meest võtta, kes koeragi kusetada ei oska!
i
Istute seal Riigikogus/ 11. veebruar 2016, 07:55
ööpäev läbi ja ei oska isegi ylasendeid jaotada ning gfaarikut paika panna, et vahepeal saaks ära käia koera ku.etamas. Kas sotsiaalseid oskusi ja koostöövalmidust napib või?
l
LOOMAD HAMMUSTAVAD/ 11. veebruar 2016, 09:19
Miisu ründas välisministrit
24. detsember 2004 00:01
http://www.postimees.ee/1451543/miisu-rundas-valisministrit
Eile andis valitsus Stenbocki maja riigivanemate saalis lõppevat aastat kokku võtva pressikonverentsi. Selle järel said valitsuse liikmed ja ajakirjanikud omavahel vabamas vormis vestelda. Muuhulgas kasutas nii mõnigi minister ka võimalust silitada peaministri kassi Miisut. Pildil üritab Juhan Partsi kassi silitada välisminister Kristiina Ojuland. (PM)
---
Stenbocki Miisu lõi kihvad Ojulandi kätte
23. detsember 2004 15:25
http://publik.delfi.ee/news/inimesed/stenbocki-miisu-loi-kihvad-ojulandi-katte?id=9372568
---
http://elu24.postimees.ee/1262386/miisu-peaminister-juhan-partsi-lemmikloom-teadis-juba-aastal-2004-...
o
11. veebruar 2016, 10:02
Oma sissetulekute juures võib koerale pissitaja või lausa hoidja palgata, hooldamata välimusega on see loom nagunii juba ammu silma jäänud.
u
uku/ 11. veebruar 2016, 13:43
See kitsekarjus Ida-Virumaalt toob terve karja kaasa.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee