Eesti uudised

MIS TOIMUB EESTI TEEDEL? Samal maanteelõigul kümne päeva jooksul kaks ränka bussiõnnetust

Arvo Uustalu, 9. veebruar 2016, 06:00

44 KOMMENTAARI

j
jüri/ 9. veebruar 2016, 13:15
Tundub , et kõik on nagu üks mees tormanud bussijuhtide kallale. Aga antud olukorras (Rannapungerja ) õnnetuses võis olla süüdlaseks ka rekka juht - toimus nn. "kääri minek ". Sellest johtuvalt , ärge süüdistage kedagi enne asjaolude selgumist.
Teeolude süüdistajatel palun tutvuda LIIKLUSSEADUSE paragrahviga 50.
Ning seaduse mitte tundmine ei vabasta vastutusest.
M
A/ 9. veebruar 2016, 13:29
Miks toimus nn "kääri minek"?
j
jüri/ 9. veebruar 2016, 13:44
A-le vastus
...kuna oli libedale teele mittevastav kiirus.
r
reku/ 9. veebruar 2016, 12:51
Turvavööst on tehtud justkui imerelv, mis bussis on siiski suhteliselt kaheldav.
Aga kõige olulisem tahetakse maha vaikida. Nüüd siiski justkui mokaotsast nõustutakse, et libedusetõrje oleks varem pidanud tegema. Kummaline ongi, et mitte keegi maanteeametis ei vastuta tegaémata töödepärast. Näiteks Tartu Räpina maanteel tehti libedusetõrje kella 19-20 vahel. Kui juht nüüd sõidab, ja tunnetab, et tee on OK ja mõnekümne kilomeetripärast on teehoole tegemata, ongi õnnetus käes. Ei ole ju võimalik juhil iga kümne kilomeetritagant tulla välja kontrollima tee olukorda.
Maanteeametis on juba aastaid vohanud dotaalne korralagedus. Aga see ju riigi ettevõte, kus vastutajad puuduvad. Nii nagu riik, nii ka ametkonnad.
k
K./ 9. veebruar 2016, 10:52
Olen igapäevane autosõitja Tallinn-Tartu mnt.´l ja ma näen kuidas kaugsõidubussid kimavad 100-ga autodest mööda... mõni ime siis, et selle massi ja kiiruse juures kraavis ei lõpetata!
m
Masendav/ 9. veebruar 2016, 10:19
Maanteeamet vastutust ei võta, valdkonna minister pole veel absoluutselt reageerinud. Tahaks ka teada mida president arvab. Inimeste elud ei maksa midagi siin riigis. Kes juhtus täna vaatama hommikul terevisiooni, siis oli telefonivestlus maanteeameti peadirektori asetäitjaga hoolde alal. See jutt oli sõna otseses mõttes jabur. Kui saatejuht küsis, kas neile avariidele järgneb nüüd ka mingi järelduste tegemine ja arutelu. Siis too ametnik vastas , et jah nüüd me teeme põhjaliku analüüsi mis võtab aega umbes kaks kuud. P.s. alustuseks Vaino küsimusele , et selle piirkonna teehooldaja ei ole ennast õigustanud, vastas ta, et asjal on ka positiivne pool, sest järgmisest aastast asjad paranevad. (Seda oli eriti valus kuulata, kuidas saab olla halva teehoolduse tõttu surmadega juhtunud õnnetustel positiivne pool). Nüüd küsis Vaino, et kas see tähendab , et veebruar, märts, mis samuti võivad olla väga muutlike teeoludega kuud, peavad liiklejad kogu vastutuse endale võtma, siis selle asemel , et öelda, et me võtame erilise tähelepanu alla sellised ohtlikud teelõigud ja saadame sinna täiendavalt jõude libeduse tõrjeks, vastas too ametnik, et eks vigadest ikka õpitakse ja parim õpetaja on naaber. Nüüd nemad hakkavad Soome eeskujul järgmisest talvest teelibeduse prognoose tegema. Aga kõike hakatakse alles järgmisest aastast tegema. On ikka vaja, et enne hulk inimesi surma saaks ja vigaseks jääks, siis hakatakse alles mõtlema, mida võiks järgmisel aastal teha. Tänast saadet vaatasin ja mõtlesin, kuhu me oleme jõudnud. See on õudne, õudne, õudne. Valitsus on pea liiva alla peitnud, see on parim viis, mis vabastab tegutsemiset.
b
bemmiga põiki, iga käik piirajas/ 9. veebruar 2016, 10:14
Paljud inimesed jätavad väärtuslikumad ja korralikud autod talveks garaazi seisma kuni kevadeni - Just selle kuradima soola pärast, see sõnnik rikub autot ikka kõvasti.
Äkki peaks kahjutasu hakkama nõudma riigi käest, või lõpetaks selle soolatamise lõpuks ära.
Saab talvisel ajal kiirused madalamaks, inimesed hakkaksid sõitma rahulikumalt, ning autod püsiksid korralikumad.
t
tegelt/ 9. veebruar 2016, 09:57
pole hullemaid kihutajaid teedel, kui kiirliinibussid ja suured rekkad. Milliseid jubedaid möödasõite on tulnud taluda.
s
sinussoid/ 9. veebruar 2016, 10:14
Eesti teedel toimub räme kokkuhoid ja arendatakse teemat" Riigil läheb kenasti"!
m
muul/ 9. veebruar 2016, 10:16
a
aga ühistu saab trahvi, kui teel pole libedustõrje tehtud/ 9. veebruar 2016, 09:55
Suurtel maanteedel aga rebitakse sõitjatel käed otsast, heal juhul saab kohe surma.
Täna Terevisioonis oli ikka häbi kuulata maanteeameti peadirektori asetäitja nämmutamist:
... uurime naaberriikide kogemusi....teeme omad järeldused..... kogume statistikat.... teeme omad järeldused......
see mees tuleb lahti lasta ja kohe.
r
Rõiva kapitalism/ 9. veebruar 2016, 09:19
Riik eksisteerib ametnike jaoks ja kodanikud annetagu, et liivapuistur osta !
Nõuka ajal tõrjuti libedust , aga meie ajal otsitakse nutilahendust, mis ütleks millal on õnnetuseoht ja siis enne seda võiks libedust tõrjuma minna. Selliselt eile maanteeameti spetsialististist oli aru saada.

k
kõige toredam/ 9. veebruar 2016, 09:16
et vastutavad inimesed saavad heal juhul noomida ja halvemal juhul lahkuvad ametist ... muidugi omal soovil ja kompensatsiooniga.... aga sisuliselt nad tapavad inimesi. ühesõnaga: seaduslikud mõrvarid. kusjuures röövmõrvarid, kuna varastavad teehooldusele mõeldud raha. juhhei eesti riik... Eesti valitsus - sa oled ikka täielik pask.
l
Lembit/ 9. veebruar 2016, 09:12
Aeg oleks need soolapuisturid ükskord ära unustada, ning asendada liivapuisturiga.
Sool teeb autodele nii palju kahjulikku, muudab tänavad räpaseks ning kõik hävinev ümbruskandis, isegi tänavapostid kukuvad sellest soolast lihtsalt pikali.
Olen autojuht pikka aega olnud, ning saanud aru, et see soola viskamine on mõttetu tegevus.
Liiva peaks panema, kuna see tagab normaalse haakuvuse, ning ei tee autodele niipalju liiga, .
Tolmust autot on lihtsam pesta ju, kui kevadel vaadata soola poolt tekitatud kahjusid?
Ei saa aru neist, kes koguaeg kaagutavad, et soola pole - Äkki õpiks sõitma lõpuks?
See soola eelistamine näitab autojuhi madalat taset...
s
sool/ 9. veebruar 2016, 13:04
sulatab teed puhtaks, liiv seda ei tee ja jää kiht aina pakseneb, kui tuleb sula, siis on märg jää kordades ohtlikum ja kui see veel paks kiht, siis pikaks ajaks. Märja jää korral ei aita liiv, sest vesi uhub selle minema.
P
-.-/ 9. veebruar 2016, 14:47
Peab koguaeg soolamärg asfalt vastu vaatama?
Kui sõita oskad, autol on korralikud rehvid all - Milles siis küsimus üldse?
Aga see peaaegu igapäevane soola puistamine ajab närvi - Igal õhtul võtan survepesuri välja ja lasen auto veega üle.
Ilma soolata saaks ilusti hakkama enamvähem terve talve, hädaolukorras võibolla aitaks, aga igapäevaselt teid ja autosid rikkuda - Sorry see on idiootsus.
n
nojah/ 9. veebruar 2016, 09:02
v
veteran/ 9. veebruar 2016, 08:53
Maanteeametil on sool otsas aga riigijuhtidel on ots sooles- eks nad ikka neid asju omateada ajavad.....
m
maamiis/ 9. veebruar 2016, 08:44
No juba teada kes teede korrashoiu eest vastutab--------Mõttus!!! tuntud tegelasega tegemist Võrumaa päevilt.
a
ab/ 9. veebruar 2016, 08:30
kui kõva itiriik ei suuda isegi peateid korras hoida, peaks transiitmasinatele omad lootsid peale panema, lootsid peaks võtma maanteeametist! Ei imesta kui eesti riigilt hakatakse kahjutasusid nõudma!
ü
üks küsimus/ 9. veebruar 2016, 08:28
kuna tegemist riigiteedega, siis küsimus kaltsule - kas teedehoolduse rahade eest sai osta uue pommi või läks raha lihtsalt okupatsioonivägedele võlgade katteks?
r
Rõhk/ 9. veebruar 2016, 08:40
On siinkohal eralennukitel.
a
alf/ 9. veebruar 2016, 08:26
Maanteeamet on MKM alluvuses , mis sisuliselt ei toimi. Teede hooldustega pehmelt öeldes ei saada hakkama kuna süsteemi juhivad põmmpead. Midagi ei muutu enne , kui ametnikud hakkavad vastutama oma haldusala eest oma nahaga. Kaua võib?

m
Madis/ 9. veebruar 2016, 07:59
No tuleb veidi aeglasemalt sõita. Proovige madalama kiruse juures plokki pidurdada, Kontrollige tee seisukorda. Arvestage juba varakult seda, et teed on libedad ja riik ja tema ametid on mökud.
m
9. veebruar 2016, 07:45
mis siin ikka toimub,maanteemehed ei saa hakkama,juhtkond tuleb välja vahetada,äkki on jälle raha oma tagumiku alla pannud,tuleb uurida
r
realist/ 9. veebruar 2016, 08:11
Maanteemehed saavad ehk aktsiisidest minimaalselt teede korrashoiuks. Kütuse aktsiisist laekuvat kasutatakse ju mitte ainult teedele. Sellega lapitakse eelarve auke ja nii teedele vajalikus koguses ei jätkugi. Sellest siis ka minimaalne hooldus. Vaatama peaks ikka sinnapoole, kes kaaperdas kütuseaktsiisi raha , mida pidi kasutatama ainult teedele. UUrida tuleb , kas teedele antud raha on hooldamiseks piisav.
a
Au ja kiitus Saaremaa / 9. veebruar 2016, 07:37
teemeistrile ja tublile liivapuisturile. Vähemalt üks maantee oli üleeile õhtul küll ilusti liivatatud, tõsi tugimaanteed olid ikkagi tattlibedad. Aga too brigaad vähemalt suutis kuulata ilmateadet ja teha järeldusi ning vastavalt ka tegutseda. Tol õhtul polnud nii, et siin on libe aga teisal mitte. Üle Eesti olid teed musta jääga kaetud. Vabandada pole maanteeametil midagi, töö on tegemata. Ja ei ole vabanduseks ka see, et Soomes on ka nii ning Rootsis veel hullem. Milleski võiks ju Eesti ometigi parem olla.
k
Kuidas / 9. veebruar 2016, 07:32
näeb välja kivideta kruus?
a
av/ 9. veebruar 2016, 08:23
umbes nii nagu kohviveskist läbi lastud....
a
aiku/ 9. veebruar 2016, 07:12
kõik hoiavad raha kokku nüüd on tulemused käes.teehooldajatele trahvid kaela küll siis asi liikuma hakkab.
k
KURI JUBA/ 9. veebruar 2016, 07:19
MAANTEE AMET ---PEAB MATUSED KORRALDAMA::
KÜLL SIIS LIIGUTAMA PANNAKSE ..???
e
Elanik / 9. veebruar 2016, 07:56
Teehooldaja sai vist hanke letialt. Või tasutakse teehooldus hanke tingimuste täitmise eest inimeludes. Teehoolduses peab ja on kohustuseks ööpäevane valve meeskonna olemasolu, mitte, et sahk sõidab välja alles siis kui maha sadanud on 10 cm lund või puistur alles siis kui on libeduse tõttu käinud pauk ja kaotatud inimelud.
j
Jah.../ 9. veebruar 2016, 08:05
..nii ongi,et hoitakse kokku maanteede hooldamise pealt,aga oma palgad aina suurenevad-inimelude arvelt.
v
vale / 9. veebruar 2016, 07:08
sõidukiirus ja valed sõiduvõtted...
o
ONGI SINU VALE/ 9. veebruar 2016, 07:16
SA ÄRA VALETA--- KUI PEIPSI ÄÄRES --POLE ELANUD ???
e
ebaõige / 9. veebruar 2016, 07:54
pikivahe...
vastas-suunast tulijagatega
e
EE/ 9. veebruar 2016, 07:07
Tartu ei jõua isegi kooli ja polikliiniku juures jalakäijate ülekäigurada korda teha. Tööpäev hakkab linnavalitsuses kell 9.00. Kui keegi liivatama jõuab on juba lõuna käes ja soojema ilma korral jää ära sulanud. Aga lapsed peavad hommikul kell kaheksa kooli minema. Suure tõenäosusega on mitmes traagilises bussiõnnetuses süüdi samuti KOV ja teehooldusfirma tegemata töö.
k
Krd rahvast sureb nigu kärbseid/ 9. veebruar 2016, 07:06
A rehvikaltsakas ,viie esimese Ameerika prsselakkuja hulgas viie esimese Ameerika prsselakkuja hulgas

m
Minister/ 9. veebruar 2016, 07:05
Toimub programmi täitmine 500 liiklussurma AASTAS.
I
Midagi ei toimu/ 9. veebruar 2016, 06:25
OLETE ---IKKA OINAD ::: ETV-- AJAS SUUR MAANTEE --AMETI JUHT MÖGA;;/ 9. veebruar 2016, 07:15
NO ALATI ON----- PEIPSI JÄRVE KANT ---OLNUD ÜLDSE ELU --OHTLIK:::
MIKS POLE MAANTEE---AMET VARUNUD KRUUSA --SEST LIIVA
UHUB TÕESTI-- VESI KÜLL MINEMA --NAGU KA PUHTA -- SOOLA ???
LIBEDUST -- OOTAME VEEL EES ::35 --45 PÄEVA,, ---KUNI VALUSA MÄRTSI KUU PÄIKESENI VÄLJA ::::::ON KRUUSA --AGA EI----
KÕIK ---- MAANTEE AMETI MÖKUD SEGAGE ---KRUUS + SOOL 50-- 50 KOKKU
JA PUISTATE NAGU ÜHE KRUUSA TEE ÄRA :::
ERITI METSAVAHED JA KALLASTE TEE --KOGU PEIPSI ÄÄR..
LAUPÄEV KELL 9: OO OLI KALLASTE --TARTU TEE
NAGU SOOME--KELGU TEE ::: NII LIBE --ET TUULE KÄES
PÜSTI JÄÄDA OLI JUBA TEGU ???
ENNE ..---MIDAGI EI TOIMUNUD ---KUI HELISTASIN
k
kasuta palun/ 9. veebruar 2016, 07:31
Caps Lock-i! Su triibulist üllitist on lihtsalt jama lugeda kui pool lehekülge täppe ja kriipse suurte tähtede vahel vastu vahib. Ilus mõte ei jõua lugejani, ei aita duubelamine kah.
OLETE ---IKKA OINAD ::: ETV-- AJAS SUUR MAANTEE --AMETI JUHT MÖGA;;/ 9. veebruar 2016, 07:15
NO ALATI ON----- PEIPSI JÄRVE KANT ---OLNUD ÜLDSE ELU --OHTLIK:::
MIKS POLE MAANTEE---AMET VARUNUD KRUUSA --SEST LIIVA
UHUB TÕESTI-- VESI KÜLL MINEMA --NAGU KA PUHTA -- SOOLA ???
LIBEDUST -- OOTAME VEEL EES ::35 --45 PÄEVA,, ---KUNI VALUSA MÄRTSI KUU PÄIKESENI VÄLJA ::::::ON KRUUSA --AGA EI----
KÕIK ---- MAANTEE AMETI MÖKUD SEGAGE ---KRUUS + SOOL 50-- 50 KOKKU
JA PUISTATE NAGU ÜHE KRUUSA TEE ÄRA :::
ERITI METSAVAHED JA KALLASTE TEE --KOGU PEIPSI ÄÄR..
LAUPÄEV KELL 9: OO OLI KALLASTE --TARTU TEE
NAGU SOOME--KELGU TEE ::: NII LIBE --ET TUULE KÄES
PÜSTI JÄÄDA OLI JUBA TEGU ???
ENNE ..---MIDAGI EI TOIMUNUD ---KUI HELISTASIN
POLEVAT ENAM LIIVA(KÕIK MÜÜGIKS)) ,;; JA POLE VALMISTATUD / 9. veebruar 2016, 07:18
KA HEAD --JÄMEDAT KRUUSA -- SÕELUTUD JA KIVIDETA ;?????

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee