Eesti uudised

"Kui kuulsin, et vennad tapsid inimese, jahmusin. Hiljem mõtlesin, et ega midagi imestada polegi."

Arvo Uustalu, 6. veebruar 2016, 06:00

95 KOMMENTAARI

h
Häbi-häbi/ 9. veebruar 2016, 13:25
r
raudmees/ 8. veebruar 2016, 17:18
Rakveres üks internatsionaalne seltskond külastasid üht 93 aastast vanainimest et õlleraha küsida poistel oli üsna kirju minevik Vanainimene muidugi ehmus ega mäletanud kus rahakott Mälu värskendamine pisukese taskuväitsa abil ei õnnestunud Kahjuks eidekese tervis osutus nõrgukesed ja lõpp oli fataalne Õnneks sellide jutt kohtus oli teineteisele vasturääkiv otsustas kõrge kohus advokaadi rõõmuks et mingit tapatõõd isegi kogemata ei toimunud Vennikesed saadeti kohtuniku laitva pilgu all mõneks aastaks priileivale kolme toidukorraga Arvan et mõne aasta mõõdudes tuleb nendest vabadusse põõrdunult tublid hingevõtjad kes enam nii amatõõrlikult ei toimi
q
qq/ 11. veebruar 2016, 16:25
Väga tark jutt sul ikka, kirjutama peaksid õppima.
t
tahaks/ 7. veebruar 2016, 19:27
loota, et need elajad saavad ikka karmi karistuse.
sellised vääriksid surmanuhtlust. aga ei, meil poputatakse vange nagu oleksid nad riigi parimad maksumakjad. soe söök mitu korda päevas, soe küljealune, jõusaalid jne.
see on ebaaus. ehk tehakse nende elu vanglas põrguks!
e
ew/ 8. veebruar 2016, 13:53
Võõrandamata inimõigus on kaitse alandava ja julma kohtlemise eest. Karistus pole kättemaks.
Pärast tuleb välja, et uurijad eksisid. On küll ja küll kohtuvigu, kus inimesed istuvad aastaid võõra kuriteo eest. JA siis keegi võtab uurida ja tõendeid kaaluda ning tuleb välja kohtuviga.
Eelmisel aastal vabanes USA-s mees , kes sai võõra kuriteo eest 37 aastat istuda, enne kui õiglus võidutses. TA suri aga poole aasta pärast vähki. Niikaua kui on vigade võimalus ei saa teha letaalseid lahendusi.
a
Administratiivallohvitser/ 9. veebruar 2016, 19:01
Mõnikord juhtub ka nii, et kurjategijad eksivad ja ohvriks satub hoopis vale inimene. Neid viimaseid ei kaitse keegi.
k
Kui veel/ 7. veebruar 2016, 15:07
ühe taksojuhi ära tapavad, siis võetakse küll nuga käest ära.
t
tt/ 7. veebruar 2016, 01:07
eesti karistused ju tühised,huvitav palju nad veel inimesi tappa jõuavad?
t
Tallinnas / 7. veebruar 2016, 11:00
tapeti hiljuti nende eakaaslane, kel sai nendega kontakti olla. Käis Inglismaal ning oli samas linnas, kus nood kaks algul elasid.
t
TEADA/ 6. veebruar 2016, 22:58
PEITU KOOSA KOGRE, KOOSALAANE KONNU ON SOBRAD
r
Ruimo Ürgmaa/ 6. veebruar 2016, 22:13
"Filip-Artur ja Benjamin"
Miks neil sellised imelikud nimed on? Kas nad on poluvernikud?
k
kuna ema on inglise verd/ 7. veebruar 2016, 08:04
on vennakestel ka sellised nimed.
t
Tiiu T/ 7. veebruar 2016, 17:39
Benjamini nimi pärineb Heebrea keelest, Filip (Philip = Philippos) on kreeka ja Arturi nime päritolu polegi vist välja selgitatud. Aga need on Inglismaal tuntud nimed. Niiet mingist Venemaast pole siin juttugi! Kust üldse selline küsimus ?!
s
Sander/ 6. veebruar 2016, 21:39
" nendeks seitse aastat tagasi ema juurde Inglismaale kolinud "-see repliik peaks andma suure osa küsimustele vastused. Tundub, et need kaagid on saanud kasvada looduslikult nagu umbrohi,ema Inglismaal, (isast siinkohal ei kirjutata)poisid pendeldasid kahe riigi vahet?!?! Poisid on muidugi mõrtsukad, kuid kurjategijaiks ei sünnita, vaid saadakse ja seda tänu kasvatamatusele. Need "emme/issi" vaadaku peeglisse, millise sigadusega on nende ihuviljad, nende "kaasabil", hakkama saanud.

m
M/ 6. veebruar 2016, 18:58
Kahju kuulda, et noored mehed sellise teoga hakkama said aga artikli sisu ei kannata kriitikat. 2€ maksta loo eest kus saan lugeda saunanaiste usutlusi teemadel et mida tegid nad 10a tagasi tundub ikka väga lambine. Oleks võinud antud juhtumit ikka uurida ja sellest kirjutada.
a
6. veebruar 2016, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hilja/ 6. veebruar 2016, 19:30
no ei mahu tagasi. ma ei naera, kuid mõistmatu on, mis kõik ümber meie toimub.
k
kahjuks/ 6. veebruar 2016, 18:30
on selliseid palju.Nad on laulva revolutsiooni ajal sigitatud põlvkond,kel on midagi vaimseltpuudu,kellel füüsiliselt.Siis röögiti lauluväljakul kõht samagonnist punnis,sest Gorba oli viina talongide peale pannud.Ka peale hammustada ei olnud midagi,sest rahvas rööviti paljaks,kui rublad vahetati kursiga 1:10.Nüüd see põlvkond käib kerjamas kaubanduskeskuste juures,pooled noormehed ei kõlba sõjaväeteenistusse ja lastekodud on lollakaid täis.Nende jääglased elavad hästi,kelle vanemad tegelesid väljapressimiste metallivargustega ja ärastamisega.
l
laulvast revolutsioonist/ 6. veebruar 2016, 18:35
on ju ikka juba üle 24 aasta. Need on 18 ja 20. 1995 ja 1997 vms...
e
ewr/ 8. veebruar 2016, 13:46
Just, viin polnud ammu talongi peal, sest krooni tuli juuni 1992. Aga ega faktid pole rumalaid kunagi takistanud.
o
oijahh/ 6. veebruar 2016, 18:58
Sinusugusest on tõesti kahju, kes on interneti kommentaarjumis täis ja käivad halamas ning mitte midagi ei suuda teha. Jah meil on Eesti vabariigis teisuguseid ja lastekodulapsi kes on taiplikumad kui sina, ja Ettevõtlikud firmad kes teevad koristustalge jne, Eestlane laulab väga ilusasti joomisest ning tantsu hundid oleme. Mis teha koli ära kui ei meeldi!
t
To : oijahh/ 6. veebruar 2016, 20:41
Ära pane sellest Kahju all oleval isikukst tähele. Tema jaoks on terve Eesti riik halb ja vastik! Mõni inimene ongi kogu aeg tige ja kuri, ning ta ei saa teisiti.... kui peab kohe halvasti ütlema. Nad justkui otsiks ise pidevalt probleeme, õelust!! Neist tuleb eemale minna!! Sest nad ei pea lahingut mitte sinu või minuga, vaid iseendaga. Ja seni, kuni nad ei ole leidnud sisemist stabiilset rahu. ei muutu nende jaoks mitte kui midagi! Ainult kurjemaks võivad muutuda!
j
jah/ 6. veebruar 2016, 20:06
selliseid alaarenenud potensiaalseid mõrtsukatest hetero jorsse on kahjuks terve eesti täis, aga pööbel ruigab ikka mingi kooseluseaduse vastu
r
rt3/ 8. veebruar 2016, 13:44
No kui loll saab olla, oma tutvusringkonna põhjal kogu põlvkonda hinnata?
Statistika ei kinnita seda mitte kuidagi. Lahutatud perede lapsed, kus ema ei suuda oma laste eest hoolitseda, lehvib ringi on igal juhul löögi all.
v
6. veebruar 2016, 17:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
aga/ 6. veebruar 2016, 23:29
kus on siis andestus?Kas me ise tahame muutuda nendesarnaseks?Sellise mõtteviisiga inimesi kutsutakse madalalaubalisteks ja vähe arenenud ksenofoobideks,kel ei ole õiget arusaamist euroopalikest väärtustest.Selgitan.Selliseid eksinuid inimest tuleb kasvatada headusega,sest head lapsed kasvavad vitsata.Vangide jaoks peaks alati looma paremad tingimused,kui töölistest lojustele,sest sellega näitame me hoolivust.Õigem oleks panna nad elama lukshotellidesse koos riikliku ülalpidamisega.Meile tuleb tulevikus väga palju afrika riikidest erineva kultuuridega inimesi võib olla ka inimsööjaid.Ega me sellepärast neid siis vangi ei hakka panema!Õige eurokodanik kingib neile oma kodu,näidates nii alandlikkust,et mitte solvata nende religioosseid tundeid!
m
mnb/ 7. veebruar 2016, 12:55
andestavad need, kelle elu selliste likvideerimisega turvaliseks muutub.
a
Ajakirjandust/ 6. veebruar 2016, 14:56
Ma ei tea, kas ajakirjanik on kursis eraelu puutumatuse seadusega aga see artikkel lausa kubiseb selle rikkumistest. Ei poolda küll kuidagi nende tegusid aga perekonna võiks ikka loost välja jätta. Kaks täiskasvanud meest peaksid üksi ja ise oma tegude eest vastutama. Lisaks ei näe ma peale kuulujuttude (naised saunas räägivad) selles midagi ajakirjanduslikku. Oleks võinud siis võtta mingisuguse teema ja uuride seda mitte niisama kommentaariumit avaldada. Ei vääre 2€ mitte.
Parimat.
h
hh/ 6. veebruar 2016, 15:53
sul on õigus, neist poistest ei oleks tohtinud rääkida. Oleks tulnud parem Evelinist midagi välja nuputada, tema kohta võib iga päev kirjutada, et kommijatel oleks tegevust.
a
Ajakirjandus/ 6. veebruar 2016, 18:54
Ei ma mõtlesin, et oleks võtnud ette teema nagu ajakirjandusele kombeks ning üritanud aru saada miks, kuidas, millal, kellega, millistel motiividel juhtum toimus. Mitte rääkida, et keegi "tädi Maali" arvab, et nad 10 aastat tagasi jooksid ja ronisid puu otsas.
p
pärnakas/ 7. veebruar 2016, 05:57
no mis motiividel?... tahtsid takso varastada - taksojuht ei olnud lahkelt nõus ja löödi maha .... mis põhjustest sa veel plämad?
s
selge, / 6. veebruar 2016, 18:14
hakkame nüüd mõrtsukaid ka varjama. Inglismaal peaks ka mõrvajuhtumeid uurima, pole kindel et need vennakased pole ka seal midagi korda saatnud.
p
pole selge/ 6. veebruar 2016, 19:22
üks asi on varjata mõrtsukaid teine asi on ka hukata avalikult nende perekond kuna nad juhtumisi on sugulased. Võiks väärikust ikka olla, ega kahe täiskasvanud mehe tegude eest keegi teine ei vastuta.
q
qe/ 8. veebruar 2016, 13:49
Nimesid pole ju nimetatud. Me ikkagi ei tea, kes need õnnetud naised olid. Ja see võib olla
õppetunniks mõnele emale, kes mõtleb, kas minna pikka rubla teenima või jääda oma laste teenäitajaks. Või mõnd neiut, kes kahtleb, kas tema peig on ikka see kõikseparem isakandidaat.
Hukatud pole, on lihtsalt kahju lähedastest.
k
kooli töötaja/ 6. veebruar 2016, 14:23
Kuulsin juhuslikult ühes Tallinna koolis pensioniteemalist arutelu,mille kokkuvõtlik mõte oli selline,et kõik üle 50 aastased inimesed tuleks maha tappa!Selline on siis meie noorsugu.
s
6. veebruar 2016, 15:37
see on valitsuse põhi tõde ja isegi täideviijaid jätkub.
õ
Õnn õuel/ 6. veebruar 2016, 16:37
Peaks ka väikse palgaga või töötud nooremad kodanikud elimineerima!?
e
Estonie valitsejate proriteete/ 6. veebruar 2016, 18:46
ikka kaitstakse ja vanad risud tulebki mulla alla ajada, neilt kahmatud kõik isamaaliselt ja ausalt.
Vean kihla,et need tapjad ei olnud ei kesikud ega vasjad, need olid ausad ja tublid eeslased
n
!!!/ 7. veebruar 2016, 12:00
need olid talendid kes koju tulid.
f
fwte/ 8. veebruar 2016, 13:57
Ärge ajage seda täielikku jama, piinlik on lugeda lolli juttu. Eestis on elu parem kui iial enne. Ehk mitte kõigil, aga elu edenemine on fakt.
Kes siis vanurite kallale on läinud, kuna hinges ei püsi? Kui ei püsi hinges, siis pole jõudu. _Unenägude asemel püüa ikka mõni fakt ka leida oma loo jaoks, mitte tegeleda halisejate ooperi libretto kirjutamisega.
Haletsed retsidiviste ja psühhopaate?
m
6. veebruar 2016, 13:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
6. veebruar 2016, 13:48
Kui lastel on vanemate poolt psüühika segi pööratud, siis tihti kaob neil õnnetukestel igasugune reaalsustaju ning vahet teha õigel-valel. Muudest teguritest ma ei räägigi.
s
6. veebruar 2016, 15:39
see ongi praegune aus ja õiglane dimukraatia.
e
Ee/ 6. veebruar 2016, 19:17
Pea hoogu sa siin mustad nende vanemaid! Ma soovitan sul tutvuda Ted Bundy elulooga. Ideaalsed vanemad ei tähenda siin midagi. Asi on ikka tegijas ja teos.
m
8. veebruar 2016, 13:19
Mõrtsukaks ei sünni keegi, peab ikka kusagilt "tõuke" saama, et elu viltu veerema hakkab!
f
fwer/ 8. veebruar 2016, 14:05
Su väide on vaid tühi loosung, muud ei midagi.
Uurijad on konsensusel, et psühhopaatia juured on neuroloogilises hälbes, mis on oma loomult pärilik ja avaldub juba sündides. Arvatakse, et 1% inimkonnast on psühhopaadid.

l
6. veebruar 2016, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
w
what/ 6. veebruar 2016, 13:24
järjekordne vaimuhaige kes ei saa aru kui suur maakera täpselt on ja kui palju inimesi siia tegelikult mahub. sa oled muidugi mingi ohmoon kes pole lätipiirist kaugemal käinud ja arvad et inimesed kukuvad üle lapiku maa ääre juba ülerahvastuse tõttu.
mine arene natuke.
o
oi,oi/ 6. veebruar 2016, 14:06
"what"on vist Läti piirist kaugemal ehk Londonis nõudepesija,sest see "What"käib sul vist iga kahe sõna tagant.Asi ei ole territooriumis,vaid puhta joogivee ja põllumaa vähesuses.
n
6. veebruar 2016, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Ka/ 6. veebruar 2016, 16:11
poleks uskunud, et kodune olukord võib noori nii palju mõjutada. Sattudes kord peresse, kus kaks venda ja väikeõde olid üles kasvamas, enam ei imesta. Helluse, armastuse ja tähelepanuta ning hirmu all poistest saavadki mõrvarid. Tüdrukutest tihtipeale prostituudid. Me lihtsalt ei kujuta seda ette, kui paljuufudy võin toimuda suletud udte taga. See pole vabandus nende teole.
a
ammu/ 6. veebruar 2016, 19:27
sa vist unustasid tutvuda lugudega nadu Ted Bundy. Ehk võid sina ka järgmine mõrvar olla, geenid uhked aga kurat seda teab.
l
6. veebruar 2016, 11:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
w
what/ 6. veebruar 2016, 13:26
aga mida sa nutad? tahad mugavust, hed toitu, mine istu vangis siis kui see testi nii äge ja põnev on. mõtled ka mida sa debiilik räägid või? tahad kinni istuda või? ooo nii hea, parem kui vaestel, mine istu siis, löö poes juveeli lett segi ja võta ketid kaasa, saadki oma paradiisis istuda. aga ma arvan et sa oled kusik ja sellist asja ei julge teha...
ü
ühelgi/ 6. veebruar 2016, 11:26
venelasel ei ole sellist nime,miks neid venelasteks sõimata.
p
6. veebruar 2016, 11:51
perenimi oli eilses lehes ka olemas. puhta eesti nimi oli.
ü
üks eestlane/ 6. veebruar 2016, 14:58
nimed on ennem kuninglikud, kuningas Artur, kuningas Filip- inglise nimedeks käivad
k
Kits/ 6. veebruar 2016, 11:16
Need meie eesti maised tegelased,nii et polnudki tegu moslemi ega pagulasega keda meie rahvas tulihingeliselt vihkab.
õ
õpi kirjutama ja lugema/ 6. veebruar 2016, 12:22
tulihingeline armastaja!
m
Muuseas fotodest/ 6. veebruar 2016, 11:11
Hämmastab Politsei piltide kehv kvaliteet: fookusest väljas ja lillaka põhitooniga
s
6. veebruar 2016, 11:55
sul oleks aeg uus monitor osta
k
6. veebruar 2016, 10:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lahenduseks usuõpetus/ 6. veebruar 2016, 11:08
Kui vanemad ja koolid õpetaksid õigeid väärtusi ja patu olemust, siis kurjategijaid poleks!
t
Teadmatusest/ 6. veebruar 2016, 11:15
Paljud pätid pole kuulnudki, et teist inimest tappa ei tohi!
u
usuõpetus?/ 6. veebruar 2016, 11:56
minu meelest külvab pragu maailmas hirmu ja sõda ja terrorist just nimelt usuliselt väga tugev seltskond.
r
rge/ 8. veebruar 2016, 14:01
Kle, kuidas siis omal ajal nende ketseritega ümber käidi, põletati tuleriidal, sest keegi julges asjadest teisiti mõelda. Poleks kurjategijaid?'
Kes neid ÕIGEID väärtusi siis õpetab? Kristluse, islami jpteiste suurte ideoloogiatega on kaasas käinud ikka ligimese tapmine, röövimine.
Ma saan aru küll mis sa öelda tahad, aga ei maksa olla naiivne.
Alati on olemas sotsiopaadid ja psühhopaadid. Tappa oma huvide pärast, omakasu pärast, selmet oma probleeme teisiti lahendada. No selleks peab olema pööningul asjad kapitaalselt valesti. Siis patuõpetus ei aita, kui pole seda kohta, millega teisele elusolendile kaasa tunda.

v
6. veebruar 2016, 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
6. veebruar 2016, 19:18
Nimi ei riku kedagi. Küll aga teie ,kaks kirjutajat, mõelge enne sügavalt järele kui sellist jama hakkate ajama. Soovitan järele uurida, keda olete otseselt solvanud elik mis nimesid kannavad mõjukate inimeste lapsed, lapselapsed.
k
Kui/ 7. veebruar 2016, 07:54
kannavad meile võõraid nimesid,siis on järelikult ,,mõjukad,,idioodid!
m
mare/ 6. veebruar 2016, 10:39
Väga kurb lugu. Sadism lokkab kogu selle vaesuse taustal. Selge, et tühja kõhu ja leivatüki pärast seda mõrva ei sooritatud!
l
Loodame et neil sigadel / 6. veebruar 2016, 10:09
M
?/ 6. veebruar 2016, 10:03
Mehi pole saadud veel eestisse ega üle kuulatud aga juba on süüdi mõistetud ja karistusedki määratud.
j
jajah/ 6. veebruar 2016, 10:20
Võid nened süütust kambris paar päeva kontrollida.
l
Lihtne/ 6. veebruar 2016, 09:38
Nad peavad nyyd ise taksojuhiks hakkama ja trahve maksma, millest suurepalgalised saavad endale palkasid maksta. Takso neil juba on.
j
6. veebruar 2016, 09:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
6. veebruar 2016, 09:42
Mis vene, päris omad "korralikud" eesti näod.
r
Rohkem nagu / 6. veebruar 2016, 10:02
h
7. veebruar 2016, 06:03
HIIENURM on päris eesti nimi.
t
to jajah/ 6. veebruar 2016, 10:07
Vali sõnu! Tegu siis ikka "eesti mordadega" . Normaalsed inimesed selliseid tegusid ei tee.
m
Mida hetkel teha/ 6. veebruar 2016, 09:22
Ega poisid ei röövinud taksot omaks lõbuks vaid ikka selleks, et see Leedus või mujal sealkandis kellelegi maha müüa. Hetkel peab politsei neid seal Leedus nii kaua tümitama, kuni nad oma kaasosalised (kogu keti) ülesse annavad.

v
6. veebruar 2016, 08:58
Vabakasvatus, kõik on lubatud.
t
TT./ 6. veebruar 2016, 09:09
Vabakasvatus ei tähenda kasvatamatust, ära süvenda vabakasvatuse mõiste vääritimõistmist.
p
6. veebruar 2016, 09:36
Paraku meil tähendab...
t
6. veebruar 2016, 10:18
TT, paraku tähendab, seda näeme juba pidevalt, kuna need esimesed piirideta kasvatatud lapsed on saanud täisealisteks ja tegutsevad täiega.
v
6. veebruar 2016, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nujah/ 6. veebruar 2016, 09:31
kaasajal on vist nii, et kui gei mehe peale satud, siis võib ta kooselulepindut nõudma hakata ja nõuab elatistasu ka veel!
a
ahnii/ 6. veebruar 2016, 11:03
Juhtisid ka siis seda pätid, nii, et vahet ausa inimese jaoks ei ole, milline kõntds seal valitseb.
v
Väga on vahet/ 6. veebruar 2016, 11:56
Aastaid tagasi oli vägistamine, lapsenäppimine, mutikese paljaksröövimine põlastusväärne tegevus, samuti oli väga sant elu narkodiileritel.
Kogu see loomakari oli kontrolli all nii sees kui väljas. Nüüdseks on kõik kui kuningad- mis sest, et alaarenenud indiviidid. Ja tänu sellele on nad julged ja teevad tegusid, milliste eest oleks neid varem tsoonis lihtsalt ära tapetud.
See süsteem on aga riigile kasulik, sest hirmul kodanikku, kes pidevalt oma tervise, elu ja vara pärast kardab- selliseid on ju lihtne hämada ja ajupesta.
Kurjategijate üle puudub tänapäeval igasugune kontroll.
a
ahnii/ 6. veebruar 2016, 12:34
ja vargad ning röövlid olid au sees. Teil, seal tsoonis oli ikka erimõtlemine.
a
Aga nii ongi.../ 6. veebruar 2016, 13:12
Kriminaalid olid kordades sõnapidavamad, ausamad ja üldse selgema peaga kui kaasaegsed poliitikud.
k
6. veebruar 2016, 08:52
küllap taheti ikka ägedaid ja kuulsaid lapsi. nimedki juba sellised, et kohe näha, vanematel pole fantaasiast puudu tulnud.
jubedad inimesed. lihtalt lähevad ja tapavad inimese, kes on neile võõras ja kes pole neile mitte midagi teinud.
ei kujuta iial ette, mis selliste peas toimub.
kaks päeva vabaduses ja kohe uuesti kuritegusid tegema. juba see peaks näitama, et inimene ei muutu ja tuleks eriti range karistus määrata.
mis oleks maailmas teisti, kui vanemad oleks rasestumisvastastest vahenditest kuulnud.
mõnes peres oleks isa ja vanaisa alles.
a
6. veebruar 2016, 08:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
e/ 6. veebruar 2016, 09:22
Õige märkus. Kõik sellised psühhopaadid (valdav enamus neist vabandust) ongi tegelikult eestis vähemalt Odini sõdalaste nimekirjas. Ma lihtsalt tean mitut meest , kes on nüüd nn. Odoni sõdalasdd -pätipoisid eluaeg olnud, varastanud, kakelnud, psühhootilised hood on peal neil käinud , õpiraskused jne. Ega taolised ongi sündinud tapljad. Neil puudub kaastunne, empaatia võime, õigemini nad ei saa ka aru, et see tunne üldse vajalik on
a
abc/ 6. veebruar 2016, 08:45
Aga Tartu koolid teevad nüüd sookvoodid, et sellised tolgused ka ikka gümnaasiumisse saaksid tublide tüdrukute arvelt.
h
Haridusmees/ 6. veebruar 2016, 12:23
Teha siis juba üks Odini gümnaasium
t
.../ 7. veebruar 2016, 14:30
tüdrukute "tublidus" on vaid mahakirjutamises ja mulaajamises. edpidine elu näitab, et oskusi neil pole...
t
taastada surmanuhtlus/ 6. veebruar 2016, 08:37
m
masendav/ 6. veebruar 2016, 08:24
Ligi 2 meetrised pätid, nägudest arusaada, et kupli all pole kõik korras.
n
naisuke/ 6. veebruar 2016, 08:52
No nägudest Sa kohe midagi aru ei saa. Korralikult riides, noored näod...kahju, et rikkusid taksojuhi ja enda elu. Jäädavalt.
n
naisuke/ 6. veebruar 2016, 09:23
Ikka saab näost aru küll. Piisab vaadata seda nn "kurba ja ülbet pilku" , See on psühhopaatide üks tunnusjoon
r
6. veebruar 2016, 09:41
Rikkusid taksojuhi elu?
a
aga/ 6. veebruar 2016, 10:37
No kui Sa ei oleks teadnud, et nad pole korralikud, siis ei oleks arvanud küll.
j
jah/ 6. veebruar 2016, 10:37
Mis nad siis selle eluga tegid? Hävitasid, rikkusid.
a
ab/ 6. veebruar 2016, 09:38
muiste öeldi, pikk latt, loll tatt....

a
A/ 6. veebruar 2016, 06:36

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee