Krimi

Minister Reinsalu lubab roolijoodikute karistusi karmimaks muuta

Õhtuleht.ee, 1. veebruar 2016, 16:24

59 KOMMENTAARI

a
au ja kiitus/ 3. veebruar 2016, 13:05
jääbki mõni avarii olematta,Juhtimisõigus peatada ja päris pikaks ajaks.
t
tom/ 3. veebruar 2016, 11:52
lööge sellised mörtsukad ometi maha-siis teised hakkavad ka mötlema,,kas juua ja saada tapetud,vöi elade ilma alkoholita!
a
aga miks/ 3. veebruar 2016, 14:25
mõnes riigis on teatud promillid lubatud, aga sina tahad need süütud inimesed maha lüüa? Meil käib lihtsalt arutu lahmimine, kui mujal lubatud, ju siis pole ohtu.
i
IRL-i karmistamine/ 3. veebruar 2016, 04:27
pole muud,kui maksude tõstmine....või keegi tõesti arvab veel,et seda tehakse inimeste aitamiseks
j
jeerum küll/ 2. veebruar 2016, 19:15
kõik lubavad kõike aga tehtud ei saa miskit.Tehke enne mölisemist midagi ära ja alles siis pasundage aga noh pole neist tegijaid ega olijaid,nagu turueitede kemplemine.
s
sDnas/ 2. veebruar 2016, 11:27
Leedus, muide, võib üle 2 aastase staaziga juht 0,5 promilliga sõita.
Aga karistuse karmistamine ei oma mõtet, kui vahelejäämise tõenäosus on olematu. Need üksikud suure kellaga kampaaniad ei ole veel liiklusjärelevalve.
t
totu/ 2. veebruar 2016, 07:50
Üks mees jäi vahele 0.48 promilliga-- ei küsitud rohkem midagi -- 3 kuud jalameheks+rahatrahv. Teine mees jäi vahele 1.95 promilliga-- tõmbas kõrvad lonti ja tegi hästi kurba häält kohtus-- 1kuu jalamees + rahatrahv samasuur kui esimesel mehel.
Kuni pole seadusesse sisse kirjutatud, et purjus peaga roolis= 1 aasta lubadeta, pole mõtet seda vahtu üles kloppida.
Teine asi on see, et vahelejäämise hirmu pole, sest patrulle satub maapiirkonda nii vähe ja puhumise reidid võib 90% ette ennustada.
k
Kuid/ 2. veebruar 2016, 07:11
igapäevased joobes juhid tuleks panna 100% aresti, 1. kord 3 kuuks, 2. kord 3+3 kuuks jne. Üsna varsti tuleb mõistus koju. Samuti peaks arestitingimused olema kehvad, puurid nagu loomadel loomaaias. Arest peab olema ka suitsetamiskeeluga, suitsetamine pole inimõigus.
j
ja kust/ 3. veebruar 2016, 14:28
sa nii palju arestimaju võtad ja neid veel vaja maksumaksja turjale? Isegi peksjaid - röövleid ei panda kinni.
v
Vikatimees/ 2. veebruar 2016, 06:54
määrake neid karistusi palju tahate--otsustavaks jõuks jääb ikkagi raha ja tutvus mis mõistab kohut--kel raha see õige ,kes rahatu see istub--nii et minge pikalt p...e oma kohtute ja karistustega.
j
Just/ 2. veebruar 2016, 07:13
Meil puudub võrdse karistamise põhimõte, ikka on üks õigem kui teine. Oled joobes, siis sõltumata su sugulusastmest süüdistaja, kaitsja, peaministri või mis tahes ametnikuga peab karistus olema paugupealt ning ühesuurune.
j
jah/ 2. veebruar 2016, 13:51
mul oli kunagi üks sugulase mees ehk ärimees, kes keksis kogu aeg, et tema kaine peaga ei sõidagi, kui vahele jääb, ei hakka väikeste tegelastega rääkimagi, läheb kohe suurte juurde.

d
don Andrez/ 2. veebruar 2016, 02:46
ma olen jumala nõus, et keegi kes kellegi mis iganes viisil ära tapab (ei huvita, kas kaine või täis peaga) saagu kasvõi 25+5. samas selle karmistamise arvelt jällegi paluks mitte pedistada edaspidi inimesi mingi 0,5 promilli eest, millega pole põhjustatud absoluutselt mitte mingit liiklusõnnetust ega kellelegi viga tehtud või varalist kahju põhjustatud. võib mõnele ministrile küll kole arusaamatuks jääda, kuidas see võimalik on, aga tegelikult suudab lõviosa normaalseid inimesi täiesti adekvaatselt käituda ja turvaliselt liigelda ka kerge joobega. matsu panevad reeglina kas nii ehk naa peast lollid, kellest ei ole kaine peaga ka midagi head oodata või siis padujoobes tüübid, kes on täiesti segi larpinud ja süüdimatult rooli roninud. need võite kõik kinni toppida, aga jätke normaalsed inimesed rahule mingite mõttetute pisirikkumiste eest, mis ei muuda mitte midagi reaalselt ei liikluskultuuris ega turvalisuses!
t
Toomas/ 2. veebruar 2016, 09:38
Ma ei õigusta mingil moel joobes juhtimist, aga igatahes on selge, et normaalse mõistusega tasakaalukas, kerges (kuni 0,49) joobes autojuht on liikluses tunduvalt ohutum kui mingi purukaine, aga ajudeta rullnokk. Häda on selles, et kuidas neil vahet teha enne kui midagi juhtunud on. Õige, et inimestele vigastusi või surma põhjustanud juht peab saama tunduvalt karmima karistuse kui seni ja Segeri ja Laiksoo suguseid raipeid tuleb trellide taga hoida kahekordse aja, mitte enneaegu lahti lasta. Ja pisirikkumiste (kollase tule alt läbisõit, 0,3-0,5 promilli, 4-5 km/h kiiruseületamist jms) puhul piirduda vaid hoiatusega, muidugi juhul kui tegemist pole süstemaatilise rikkumisega. Kui inimene eksib esimest korda ja mingit kahju ega reaalset ohtu ei tekita, siis on ka politseiniku poolt manitsemine normaalsele juhile täiesti piisav hoiatus. Aga paadunud liiklushuligaanidele tulebki anda täe rauaga ja senisest veel kõvemini!
h
Horros/ 2. veebruar 2016, 01:26
Tore aga kuidas elimineerida ühiskonnast / poliitikast Reinsalu suguseid?
s
sass/ 2. veebruar 2016, 07:33
Saata Võrusse katlakütjaks.
t
tolerast/ 1. veebruar 2016, 22:18
Üritagu parem muuta tulevaste moslemitest pagulaste kuritegude sooritajate karistusi. Aga ei, kui väikeste jääknähtudega või ka kiiruse ületamise eest +3 km/h saab varsti 5 aastat vangistust siis tulevane moslemist massimõrvar saab hael juhul tingimised, kui sedagi- Miks terve euroopa ei taha võtta vastu nii karmi karistusi, et ükski pagulane ei julgeks ühtegi kuridegu sooritada? Korralikku põliselanikku kotitakse igasugu võimalike trahvide ja karistustega, sest teda ju võib....
v
võtame mõnuga/ 1. veebruar 2016, 21:48
l
luukere/ 1. veebruar 2016, 21:00
kas keegi teab sellel dolbajobil kapis olevat luukere. ära hakkab juba tüütama tema mõtetu tarkus. Eilses saates"KRIMI" esines ka mingi MTA ametnik kes valetas nii, et silm ka ei pilkunud kui temalt küsiti kas eestis müüdav salakütus on kvaliteetne või mitte. Vastus oli " nn solk ehk täiega solk", kas vanemaal, lätis ,soomes jne riikides on solk kütus????????????????????? . Sellised need meie riigi ametnikud aga on valetavad nii et suu suitseb
a
asd/ 1. veebruar 2016, 20:00
Parim on täna lugeda pravda... vabandan, ikka postimehe uudiseid. Ainult kiitvad hinnangud : kui hea, kui vaba, kui tore ikka on, kui keegi ei vaidle vastu meie arvamustele!!! Isegi 1980. oli rohkem sõnavabaust kui praeguses prav... vabandan, prav..krt postimehes! Nüüd saavad seltsimehed lobjakas, sutropp, raud, alatalu VABALT öelda, mida Eesti rahvas arvab... Sest NEMAD on ju Eesti rahvas???
t
to asd/ 1. veebruar 2016, 23:22
Maksuameti plaanitavatele muudatustele olid kenad näpildiga nimelised tänusõnad ja puha. Mul millegipärast tekkis imelik kahtlus, et äkki tänajatel on mingi probleem maksudaga.
M
A/ 1. veebruar 2016, 19:34
Mis värk teil kõigil nende kombitsatega ikkagi on, et vehite kõikseaeg? Isegi pildile ei saa korralikult jäädud...

a
AUTOD ära võtta!/ 1. veebruar 2016, 19:29
Kõigilt roolijoodikutelt KONFISKEERIDA AUTOD!
a
AUTOD ära võtta!/ 1. veebruar 2016, 19:29
Kõigilt roolijoodikutelt KONFISKEERIDA AUTOD!
j
Jyrgen/ 1. veebruar 2016, 19:25
Ötte suuurte keradega mees.Vöibolla peaks omakohtu ka kohe seadustama.
r
Reinsalu märg unenägu/ 1. veebruar 2016, 19:19
Sa Reinsalu võid mõelda mida tahad, kui peale sinu on õnneks ka veel inimesi, kes asju otsustavad.
Isamaa, my ass.
n
Nojah/ 1. veebruar 2016, 19:16
Tahab ka midagi ära teha, seni on olnud tühjus. Eks tema mehed otsisid süüdistusi ausate inimeste vastu, polnud ju muuks aega.
k
kui karmiks minnakse/ 1. veebruar 2016, 19:04
v
veteran/ 1. veebruar 2016, 18:58
Riik kasvatab kõigepealt need tulevased roolijoodikud just sellisteks nagu nad on, siis kukuvad neid trahvima. Ei meie riigis töllide juhtimisel miskit paremaks muutu, ja kas enam ongi vaja- oleme peagi põhjas.
t
tiblunn/ 1. veebruar 2016, 18:53
Mul on auto metsavahel külglibisemisse läinud kaine peaga. Olen politseiauto ees
sõitnud pikki kilomeetreid purjus peaga. Keegi pole seejuures kannatanud... Mida
ma silmaotsaski ei kannata, on jutt, et 90 lubatu juures on 91 juba lubamatu
tapjakiirus???
Tapetud on mõni oma kolleegi ka 5 km/h vastu seina tagurdades.Mitte kiirus ega
teeolud põhjusta liiklusõnnetusi, vaid autojuhtide apsakad. Mingid politseireidid,
kaasliiklejate signaalitamised ja Reinsalu fantaasiad siin asja ei paranda.

s
selge/ 1. veebruar 2016, 18:52
see alkohol ja rool kokku ei sobi ja seda peabki karmistama aga kuidas on iseasi.Need vahtralehed osaliselt on veel hullemad,kui purjus juht.Asjal mitu tahku,mis oleks õigem-teab vaid jumal taevas
õ
ÕIGE/ 1. veebruar 2016, 18:48
lähenemine asjale. Kuidas muidu veel Eestlasi omavahel tülli ajada.
t
Tänud Õhtulehele!/ 1. veebruar 2016, 18:38
Väga hea on lugeda vabu mõtteavaldusi! Ma ei leia, et siin oleks t...pritsimist nagu viimasel ajal on kombeks kommenteerijaid sildistada.
Tänase Postimehe kommentaare lugedes torkab silma, et kirjutajad on vägagi kammitsetud ja hoolega sõnu valinud, aga nad ei ole oma mõtetes vabad.
s
seal pandi/ 1. veebruar 2016, 18:44
ju ajakirjanikud ise koos peatoimetajaga kommima ja kiitma olukorda, mõni veidrik ka näitas oma tarkust. Ei viitsi enam isegi pealkirju seal lugeda.
w
w/ 1. veebruar 2016, 19:02
Käisin samuti vaatamas. Eriti imponeeris mulle seal üks ka-ka-kaa.
r
Roolijoodik/ 1. veebruar 2016, 18:29
Ega Mikk tegelikult ei olnudki süüdi, ta oli stressis ja kaotas juhitavuse. Jõi hiljem peale avariid autos ennast täis. Tal polnud lihtsalt raha korralikku juristi palgata. ja nüüd hakatakse sellepärast roolijoodikuid tagakiusama. Ma protsesteerin.
r
Realist/ 1. veebruar 2016, 18:23
Tsahkna näitas Pärnus halba eeskuju
v
vahi aga vahi/ 1. veebruar 2016, 18:14
Eesti justiitsminister Reinsalu: inimohvritega autoavarii põhjustamine võrdsustatakse tahtliku tapmisega. Süüdlase ennetähtaegse vabastamise korral küsitakse avariiohvri omastelt, kas nad on sellega nõus...
Selline belletristika on veider! Kui on seadus, siis on karistus kõigile ühene ja võrdne. Hetkest, kui hakkame kellegi arvamusest juhinduma, muutub eesti seadus tühiseks.
k
koptakonti/ 1. veebruar 2016, 18:05
Kas Urmi junn mõtled seda ise välja, või annab ikka keegi targem sulle nõu ka vahest.Sa mine kindlasti hukkunud omakeste juurde ja lälla...jou-jou, kuule see tüüp kes teil lapse kasti sõitis, tahab nüüd enne tähtaega vanglast välja saada, mis te sellest arvate.Nüüd on üks kolmest.Kas sina oled idi--t, sinu nõunik/nõunikud on idi--did või olete te kõik kokku.
k
kes on keelanud/ 1. veebruar 2016, 18:03
suursugustel poliitikutel seda juba taasiseseisvunud Eesti algusest teha? üks poliitiline möla ainult. homme päev võiks lajatada riigikogule hääletamiseks, et näiteks joobes sõidu eest võetakse auto. esimese korraga, automaatselt ja kõigilt. pluss muud sinna juurde kuuluv. milles küsimus? poliitika ongi üks ila venitamine ja näitliku töö tegemine. muidu saab töö otsa ja imelik niisama istuda.

AGA SM, REINSALU ---MIKS---SIIS EI TOIMU MIDAGI;; SUNNI--TÖÖLE RAIBE/ 1. veebruar 2016, 18:02
POLE SEDA JALAMEHE 5+ AASTAST,,AMMU 10. aastast...... KARISTUST ENNE ,,,KUI
ON JUBA MIDAGI HULLU ---TAPJA JOODAK---- KORDA SAATNUD JUST ROOLIS JA JOOB TÄNAGI EDASI ???
1:: MIKS ME EI VÄÄNA ----SUNNITÖÖ TEGEMIST SELGA ,,,
JA TÄNA SUUR VABADUS ---LASEB VANGIST HULLU SEGERI VÄLJA ----KOLME INIMESE TAPJAD JA PÄEVAGI RIIGILE TÖÖD EI TEINUD,,,,
""NII KA KROONILISTE VIINA--NINADEGA ,,,,,,VÄÄNAME TRAHVE ,,KAS
ÜLDSE MIDAGI MAKSAB--- JA KOHE KAHE KUU PÄRAST
OM SEE SAMA TAPJA JOODIK --IKKA ROOLIS::???
I
ä
ÄRA RONI KOMMENTAARIUMI!/ 1. veebruar 2016, 19:31
KES see HULLUMAJA HULL siin iga päev VIGASELT ja SUURTE tähtedega oma idiootlikke "kommentaare" kirjutab....? KAO MINEMA!
n
nonoh/ 1. veebruar 2016, 17:44
mis neist haigetest lollidest karistada. Mõrvarelv tuleb konfiskeerida , ükskõik, kes on auto omanik. Mitte oodata, millal järgmise trahvi saaks teha. Kui auto on midagi väärt, tuleb see riigil kiiresti müüa, kui on vana käru ,siis lammutusele.
Täiesti vastutusvõimetud seadusetegijad.
Nojah, mõrvar lasti vangist lahti. Kas teda oleks pidanud siis eurovanglas nuumama? See ei heastaks mõrva. Selline peletis peaks jalaraudades käima. Aga homme võib ta jälle roolis olla. Mis need lärud ikka maksavad, küll sõpradega klappides saab auto.
s
Siis need joodikud/ 1. veebruar 2016, 18:47
võtavad sinu auto sõitmiseks ja konfiskeeritakse, ükskõik kellele kuulub?
a
autojuht/ 1. veebruar 2016, 17:23
muuda kõigepealt oma mõistuse astet
autojuht :::: ,,ära Õigusta Pätte ,,JOODIK OM TÕBRAS/ 1. veebruar 2016, 18:07
NEED VAHELE JÄÄJAD ----- --- Peaksid ELU --LÕPUNI BUSSIS SÕITMA
ÜHTEGI LOLLI ROOLI TAHA EI SAAGI LUBADA---SEST POLE AEGA KAINE OLLA ----JOODIK PANEB IKKA TÄIEGA EDASI:::
AUTU LAMMUTADA TÜKEKS ! ÕIGE OTSUS ----JA UUS MAHA MÜÜA --------SAAME
SIIS VAESEID AIDATA --- JA LASTELE RAHA KUSKILT JUURDE::
a
azza/ 1. veebruar 2016, 17:15
irooniline ajastus, kui täna just laste ennetähtaegselt lahti roolijoodik, kes kolm inimest mõrvas oma autoga. silmakirjalik reinsalu, või mis?
j
joodikupulst/ 1. veebruar 2016, 17:22
tahtsin just öelda, et üks lollakas lasti just enne tähtaegselt vabaks...
1
123/ 1. veebruar 2016, 17:06
Pange roolijoodikute autodele pokaali märgid peale. Miks algajad juhid peavad sõitma vahtralehtedega aga joodikud liiguvad nagu õiged mehed?
a
asd/ 1. veebruar 2016, 17:17
Oli aeg, kus sellised said autole numbri, mis algas OO...Ja ka soovitud tulemus oli 0!
s
segakollektiivis töötanu/ 1. veebruar 2016, 22:24
Kahte "ood" ei olnud. Numbrimärk (näiteks) EAA 123 asendati O 123-ga.
Rahvasuus nimetati seda roolijoodiku märki "o nagu oinas" (1969-1974)
s
statistika/ 1. veebruar 2016, 22:55
Sega 22:24, üldjoontes on su jutt õige, ainult pisut parandan.
Tolleaegne Eest NSV auto numbrimärk nägi välja 12-34 ЭCT
õ
Õige lähenemine/ 1. veebruar 2016, 17:05
Juhiloata ei tohi sõidukeid juhtida.
Juhilubade saamiseks on vaja õppida ja kõik teavad, et alkoholi tarvitanu ei tohi rooli istuda ja sõidukit loetakse kõrgema ohu allikaks.
Järelikult on ettekavatsetud tegu ja sellesse tuleb karmilt suhtuda. Keegi ei soovi, et ise või teised kannataks roolijoodiku tõttu
1
123/ 1. veebruar 2016, 17:02
Algaja juht peab sõitma vahtralehega. Kas poleks õiglane panna roolijoodiku autole pokaali märgid. Las sõidavad aasta aega selle märgiga ringi ja kõik teaksid, et tegu võib olla joobes juhiga. Kui märki küljes pole ja karistus kehtiv siis trahvi täie rauaga. Kaua see roolijoodikute poputamine käib. Purjus peaga sõitval inimesel puudub igasugune seadus kuulekus ja moraal.
n
No/ 1. veebruar 2016, 16:55

t
tõnu/ 1. veebruar 2016, 16:52
ma kahtlen et need 17 hukkunut olid kõik kõrvalised inimesed. statistikast võiks ka välja lugeda kui palju neist 17 - st olid joodikud ise?
v
Vvv/ 1. veebruar 2016, 16:47
Populism !
Tegeleks parem ennetusega aga ei oska
k
küsi veel/ 1. veebruar 2016, 16:46

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee