Eesti uudised

Vigala Sass kartis, et elukaaslane Elo võib talu ja hiie maha müüa – seepärast tegi testamendi laste nimele

Kaja Roomets, Teet Teder, 30. jaanuar 2016 06:00

179 KOMMENTAARI

p
Päikest/ 5. veebruar 2016 17:50
ja jõudu Elole tema toimetamistes.
n
no/ 1. veebruar 2016 11:48
see teise inimese pärindis sorimine on ikka väga eba eetiline. ja mida ma selle teadmisega nuud peale hakkan, see puudutab perekonda ja pärandi saajaid ,mitte ei ole loetav ajalehe artikkel, see on kohatu.
s
SEE ON VÄGA ÕUDNE!/ 1. veebruar 2016 22:22
MIKS MEIL ISEGI SURNUID EGA NENDE LÄHEDASI RAHULE EI JÄETA!
See on väga väga jälk. Siiani ei unune , mis tehti ja tehakse tänase päevani Silvi Vraidi ja Jaak Joalaga!! :(
Põlege põrgus, te õnnetud variserid!
s
seepärast/ 2. veebruar 2016 00:58
tulebki kõik ära korraldada elu ajal nii, et pärast surma ükski koer ei hauguks.
Sass jättis pere kaitseta, jättis ühe ukse lahti, nüüd "koerad" õue peal, tahvad tuppagi pääseda ja peret rünnata.
s
SEE ON VÄGA ÕUDNE!-le/ 29. november 2017 09:20
Vraidiga tehti ikka ELU ajal, mitte peale surma.
s
Saatusekaaslasele/ 1. veebruar 2016 10:57
Lugege Sassi mälestusi. Sass oli ema poolt mahajäetud võõrasse kohta. Ja kuidas ja mille alusel sai lastekodu talle nime panna, kui ei teatud tema vanemaid. Sass ei vihanud naisi. Tal oli naissoost sõpru ja tuttavaid sama palju, kui mehi. Ka tema testamenditäitja on naine. Oma vanematest on Sass korduvalt kirjutanud. Näo kuju järgi hinnates on vähe nn tõelisi eestlasi. Eks me olegi kõik segaverelised, mis on meie eelis.
S
10:57-le/ 29. november 2017 09:34
Sass ütles,et ta ema on venekeelne.
h
hääl/ 1. veebruar 2016 09:15
Vaikige, õnnetud! Mida ma tegin või miks pole siin teie järada... Kondised koerad närivad mu luid ja uluvad õnnest!
Katsuge omi asjadega hakkama saada ja tehke omi tegimisi, sest teie tunnid on loetud ja aeg arvestet.
Ärge täitke omi päevi madala ulgumisega vaid liikuge maa kohal suuremates tegemistes, mis inimesele kohased.
o
osaliselt sassi saatusekaaslane/ 31. jaanuar 2016 23:53
sass ei olnud mingi leidlaps, samuti pole tema nimi lastekodu poolt välja mõeldud. tal oli olemas ka vähemalt üks sõjajärgsel ajal sündinud vend. võimalik, et oli rohkemgi õdesid-vendi.
vähemalt ema poolt ta eestlane polnud, tõenäoliselt ka isa poolt mitte.
kui vaadata sassi kõrgeid põsenukke ja veidi pilukil silmi, siis polnud ta tõenäoliselt isegi mitte puhas venelane.
naiste vihkamine võiski olla põhjustatud sellest, et ema temast loobus ja andis ta lastekodusse.
n
nõus/ 29. november 2017 09:22
Eks ta ja Kõlvarti sarnane veits on küll.
i
ilmselt/ 31. jaanuar 2016 20:53
on pärijate elu kibedaks tehtud ja Elo otsib toetust,et lapsed saaksid SIISKI isa päranduse ja kodu säilitada.
i
ilmselt-ilmselt/ 29. november 2017 09:23
Kui jättis LASTELE, siis pole Eloga saadud järeltulijad tema ainukesed lapsed...ja sealt see keiss tulebki!
m
31. jaanuar 2016 15:05
Milleks sellisedi jutte vaja on. Kas ei või jätta inimestele head mälestust Sassist?
s
saarlane/ 31. jaanuar 2016 19:09
Sassist jääbki hea mälestus
m
mulle kyll/ 31. jaanuar 2016 20:23
temast hea malestus ei jaa. kole nagu oo, oma nelja lapse emal tombas naha yle korvade, kuigi kogu moobel on naise rahade eest ostetud ja katuski majale peale pandud. enamus eesti mehi on ikka aaretult alatud.
j
ja sinusugused eided on üldse väärakad,/ 1. veebruar 2016 18:48
küll kaltsupead asja paika panevad.
e
et kui ei ole/ 1. veebruar 2016 20:16
nous tasuta meest orjama, siis olen kohe vaarakas? noh, olgu pealegi. sinusuguse ilge mehe arvamus ei huvita mind nii ehk naa. kaltsupead my a...
e
eit/ 31. jaanuar 2016 12:10
usun , et elot ja sassi sidusid palju tõsisemad väärtushinnangud , kui maine vara ja kõige rahaks tegemine . ja sellised õunaussisugused sassi tuttavad tegelegu oma maise eluga parem . elole soovin palju jaksu laste koolitamisel ja muidu ka . kena inimene paistab olevat .

k
31. jaanuar 2016 11:38
Kui Maalehes tegi Jüri Aarma intervjuud oma artikli jaoks, siis Õhtuleht on kollane leht kuhu ennast puudutatuna asjaosalised jooksevad ise "suud puhtaks rääkima" a la tehke minust/meist ja meie "tõest" artikkel.
Soovitaksin inimestel suhtuda sellistesse artiklitesse suure ettevaatusega ja kontrollida kõiki fakte, sest paljud asjad jäetakse teadlikult rääkimata, sest soov on inimesi manipuleerida ja kallutada oma valitud "tõe" poole.
m
Mina arvan et/ 31. jaanuar 2016 06:21
ehk kartis et nii kaunis naine abiellub uuesti.
m
mõte/ 31. jaanuar 2016 02:41
ma ka ravija ja suhtlesin temaga vähemalt 6 korral see ,et ravijaid ei sallind on vale jutt istusime tundide viisi sassiga ja rääkisime juttu .Elo koht ütles ta ikka ,et tema õpilane.see mida tähendab õpilane peab lugema zuutide hingestatud maailma ehk mõistab paremini.seega pidas oma mantlipärijaks
m
Merje/ 31. jaanuar 2016 10:00
Kui Sa selle raamatu läbi oled lugenud (nagu teistel teha käsid), siis peaksid oskama kirjutada ka sõna "tšuudid". Zuutid, no tõepoolest.
g
ghj/ 31. jaanuar 2016 01:51
Mis vahet seal on, kas pärija on naine või lapsed? Ilmselt elavad nad koos. Vaevalt, et alaealised lapsed oma ema kodust välja hakkavad tõstma
a
31. jaanuar 2016 16:50
alaealised ei jää igavesti alaealisteks. Kena on mõelda, kõik on muutumatu me ümber, aga muutub paraku iga sekund ja enda tegemata jätmised tuleb ise endal väga suure hinnaga kinni maksta...no selline õppetund hingele, et keha on hinge tempel, aga see tempel on täiesti materiaalne ning sööki-jooki-ulualust vajab tema ikka. Kui oma keha eest ei hoolitseda ei viitsi, siis mine vaata kodutute "tundeküllasesse" näkku ja sa näed tühjust-roppust-täielikku kasutust inimkonnale ning ise endale.
N
---/ 1. veebruar 2016 12:01
Nii ema kui lapsed elavad juba mitu aastat Tallinnas mitte selles päranduseks olnud majas, seega on mõttetu jahuda ema kodust välja tõstmisest. Emal on kodu olemas ja keegi ei tõsta teda sealt välja.
p
.../ 1. veebruar 2016 13:29
pidi ju korter müüdud olema ja selle raha eest majale katus oandud
k
kyll oli habematu vanamees/ 31. jaanuar 2016 01:22
oma nelja lapse ema kohtleb nagu teenijatydrukut, kes tema kasuks tasuta orjas. kole ka nagu elukas. elo oli ja on praegugi kena ja tegus naine. heatahtlikkust kasutavad eesti mehed ikka julmalt ara ja siis oled hiljem vanana nelja tuule peal.
m
murueit/ 29. november 2017 09:28
Õpilaseks ta oma Elot pidas ja lõpuks sai "õpilasel" mõõt täis,kolis Tallinna---ÕPILANE JU ELUAEGNE ORI! Ka Kaido Höövelson oli Jaapanis pikalt õpilane, ta võib rääkida,mida see tähendab...Aga Elol olid närvid nagu laevaköied, ma ütleks.
s
30. jaanuar 2016 23:35
selle ja teiste õhtulehe artiklite lugemist vajutage.....peldikus seda suuremat nuppu,et kogu see pa.k korraga alla läheks.
s
seltsimehed tõelised eestlased peavad lausa kisendama,et/ 30. jaanuar 2016 21:48
testament on laste nimel. Palju meeldivam oleks ju topelt maksta riigilõivud.
Aga kas see kisa just palju edu ja õnne teile toob,on iseasi.
Inimlikkuse minetamine on igati loogiline kui arvestada ,kes siia maale järgi jäid.
g
gh/ 30. jaanuar 2016 20:09
ei saa aru, mileks selliseid jamasi avalikkuse ette tuua, nii nagu Joala rahaasjadki..milleks nii tehakse-ajakirjanikud ja muud kuulsust ja tähelepanu vajavad inimesed.

m
Martin / 30. jaanuar 2016 20:07
Sorry everybody for bothering, but I would really appreciate your help on the products on the links in my last posting at 18.48. Just some words on the use of them in Estonia. I need this info for my research. This is not spam. Thanks a lot for your help!
a
anna andeks,Martin/ 1. veebruar 2016 18:52
l
lõpuosa/ 29. november 2017 09:31
" Ma vajan seda teadustöö jaoks. See ei ole rämpspost. Tänan palju teie abiga!"
No aga mine tea,raha ju ei küsita...
s
selle kohtu öeldkse,et usalda lähedasi ja oma peret mitte võõraid/ 30. jaanuar 2016 19:36
a
Artikli tellija/ 30. jaanuar 2016 19:33
On see isik, kellel on majanduslikud huvid. Keda Sassi lapsed ja Elo segavad. Teame, tunneme!
v
Välismaine Testamenditäitja/ 30. jaanuar 2016 19:21
Tõmbas Sassil viimsel hetkel naha yle kõrvade. Elo pole lasknud omavolitseda ja nyyd on vesi ahjus- vaja täis pasandada.
Külainimesed räägivad, et ega sellel hollandlasel hõlpu tule, kui sedasi lastelt kodu võtab.
k
kuts see leidlaps/ 30. jaanuar 2016 19:06
siis teadis nii oma emapoolseid kui ka isapoolseid juuri?
m
mõtlen ka/ 30. jaanuar 2016 19:43
et huvitav, kust tal see suguselts nüüd välja kargas.
S
Nimest Aleksander Rassadkin / 30. jaanuar 2016 19:03
Sass oli sõjaaegne leidlaps, kellele lastekodu pani süüdimatult vene nime Aleksander Rassadkin. Tuletame meelde, et Sass sündis 1941 ja sellel ajal toimus suur venestamine. Sassi tegelikel vanematel ei ole mingit seost nimega Rassadkin. Venestamise perioodil pandi kõigile lastekodu lastele vene nimed. Süvenege ennem Sassi eluloosse, kui oma kommentaare avaldate .
m
Mais 1941 ei olnud veel sõda../ 31. jaanuar 2016 10:47
Pole mõtet uusi valesid välja mõelda.
l
loe kommi!/ 29. november 2017 09:35
h
hm,õiged eestlased ei saa lasta mehel rahu saada teises ilmas ka mitte./ 30. jaanuar 2016 18:58
Kelle peed see torgib,et 4 last olid päranduse saajad ?
Mäletatavasti oli olemas korralik väliseestlane ,kes nõudis Vigala Sassi istutatud puid omale ,Tal oli juba ostjagi olemas.
Eks kaarnakari ole alati kohal. Aga selline mees nagu Vigala Sass ei saanud endale eluajal valetamist kunagi lubada.
Aleksander Rassadkin/ 30. jaanuar 2016 18:40

A
...../ 30. jaanuar 2016 18:36
Aleksander Heintalu (sünninimi Aleksander Rassadkin, tuntud ka kui Vigala Sass; 31. mai 1941 Tartu – 19. august 2015 Saaremaa
s
Sass ei jätnud ju ELOT päranduseta/ 30. jaanuar 2016 18:20
Pärand jäi lastele ja neid ,nagu ma aru saan, on NELI. no kuidas nende Ema siis ilma jäetud on, lapsed ju peavad vanemate eest hoolitsema. Pigem on see INGRId või kesta on,intrigant, sest arvab,et oli SASSILE Kõik,aga...vaat ega ei olnud küll. Kui inimene haigusest viimases otsas,siis võib ta puuhalgu ka kallistada ja hoidke EEMALE, Sass kaitseb sealt ka oma NELJA LAST ja NENDE EMA
v
30. jaanuar 2016 18:31
Võrreldes Maalehele antud Elo intervjuud, kus ta ei öelnud ühtki paha sõna Sassi kohta, ning siia kollasele Õhtulehele antud "lähedaste inimeste" intervjuud, kus sajatatakse Elot, siis need on junagu öö ja päev. Kahjuks väga ebameeldiv oli Õhtulehele antud intervjuud lugeda. Tigedust olid nad täis.
v
vanamees kartis/ 30. jaanuar 2016 18:48
et akki saab naine linna lihtsama elu peale. isegi peale surma kyyned lihasse. jattis kyll naise paranduseta, nyyd peab see oma laste armust elama. vatik mees oli.
A
.../ 1. veebruar 2016 12:04
Asjast mitte midagi ei tea, aga jubedalt sappi pritsiks. Elo ja lapsed elavad juba mitu aastat Tallinnas ja Elo ei pea kellegi armust elama, tal täitsa enda kodu olemas!
a
aga tema raha ja vaeva/ 1. veebruar 2016 15:57
on sellesse talukohta maetud nii, mis hirmus. yhesonaga tegi tasuta vanamehe jaoks tood.
a
aga miks see peaks sinusugust kottima?/ 1. veebruar 2016 18:58
m
ma ei kannata/ 1. veebruar 2016 20:17
ebaoiglust. selleparast kotibki.
m
ma ei kannata/ 1. veebruar 2016 20:17
ebaoiglust. selleparast kotibki.
n
nonoo/ 31. jaanuar 2016 11:04
Vaata ette, kuhu ise jõuad, pole siin teisi sajatada.
o
oli üksik täht/ 1. veebruar 2016 11:40
ja küllap oli oma perele omamoodi truu igavikuni. https://www.youtube.com/watch?v=Pi2aBDAmbow Lapsed saavad eestkostjat ohjata kui vaja
K
Kes on need, kes nimetavad Sassi skisoks ?/ 30. jaanuar 2016 17:33
Kes levitab arvamust, et Sass oli skiso? Kas oleks võimalik selgeks teha, kelle arvutitest või kellelt selline laim tuleb. Ärge levitage alatuid väljamõeldisi. Selline laim on seadussätete alusel karistatav. Inimesed, kes ütlesid artiklis oma arvamuse, on ajalehetoimetusel teada ja nad on teadlikud, et vastutavad oma väljaütlemiste eest. Kommenteerijad, kes levitavad alatuid valesid ja solvanguid, võiksid olla nii julged ja oma isikud avalikustada. Sellised alatud tagaselja solvamised ei ole eetilised .
l
loeme kirjandusest/ 30. jaanuar 2016 18:50
tema enda kirjutatud, et tema ametlik diagnoos oli SKISOFREENIA, aga ta õppis sellega elama.Sina kommija ära ähvarda, ole ise EETILINE.
a
arvata on,et välja ütlevad ,õigust rääkivad loevad ennast tõelisteks nõukogude inimesteks/ 30. jaanuar 2016 19:01
ega arvesta LOODUST.
Loodusele tõstetakse samamoodi jalga nagu tehti eestlaste lippuga Kadrioprus.
Aga kõige eest tuleb kosta,vastust anda.
Pole siin ilmas veel sellist asja,mille eest ei ole vaja tasuda.
m
minu isa oli ka skiso/ 30. jaanuar 2016 16:51
ja elada temaga oli väga raske,kui veel rohtusid ei võtnud.Käis öösel haamriga ringi ja küsis kas pätte on. Ma ei julgenud magada kartsin et koksab meeltesegaduses mulle kui magama jään.
M
16:51, 30. jaan 2016-le/ 29. november 2017 09:41
Mõistan sind. Minu isal käisid ka sedalaadi hood peal, ema ei julgenud temaga lõpuks elada enam, aga mind vanamees emale ei andnud.Jube elu oli, aga vanaduses taltus poole normaalsemaks ,ronis ema juurde tagasi koos minuga....
k
kogu loo moraal on/ 30. jaanuar 2016 15:34
arge tehke lapsi valjaspool abielu ja naised, kindlustage alati enda tagala. vana mees raakis noorele ja ilusale naisele augu pahe, tegi talle neli last ja lopuks jatab naise nelja tuule peale, krants, mis krants. muud ei ytle midagi. oma nelja lapse ema oleks voinud ikka rohkem austada. elo tundub meeldiv ja intelligentne naine. need ussitavad naabrid ja sugulased voivad ennast polema panna.
i
ikka on/ 30. jaanuar 2016 18:47
eestis naine syydi - et naed, nyyd ei austa lapsed. vastik meheniru oled, kes tahab naist alavaaristada. elo on tegija - sellise vanamehe korval neli last inimeseks kasvatada on ikka suur tegu.
k
// 30. jaanuar 2016 20:54
kust võtad, et ei austa
t
to kogu loo moraal/ 30. jaanuar 2016 17:02
Lapsed tehti naisele vägisi ??
Kas naised on laste tegemise ajal su meelest meelemärkusta ja ei tea asjast midagi, on puu otsas, kui pauk käis ?
1
17,02/ 30. jaanuar 2016 18:33
ta ju ei öelnudki, et vägisi. Otse vastupidi, kutsus naisi mõistusele.
Kooselu pole tõesti see õige koht ja aeg, mille pealt peret ehitada ja lapsi sünnitada. Väheke egoismi kuluks ka naistele ära. Muidu hiljem nende lõputa headusest vaid lõputa kurjus sünnib. Paberid peavad korras olema, enne seda, mitte üks sai ega heategu.
e
elo oli/ 30. jaanuar 2016 18:50
noor ja naiivne ja vanamees kasutas seda alatult ara. mees tahtis vanas eas veel paljuneda ja tasuta teenindajat. naine armastas teda, aga lopus jaavad sulle ainult tyhjad pihud kui sa enda eest ei hoolitse.
õ
õige jutt/ 1. veebruar 2016 19:02
i
inimesed/ 30. jaanuar 2016 15:31
katsuge ise skisoga koos elada, siis te ei mõistaks kohut. Kes neid lapsi kasvatas kas see siin kohut mõistab?
e
30. jaanuar 2016 16:32
elamegi, kui rohtusi võtab, on hea ja tore inimene. hullud on miskipärast üliandekad, kunstnikud jms.
0
07:59-le/ 30. jaanuar 2016 14:42
Kustutatud, aga ma nägin, mis seal oli.Vastukaaluks sellele: Saaremaa esipõllumees ütles:" Sass ei olnud ainult tark, vaid tegi ka palju tööd oma elu jooksul."
Moskiitoga päri.
m
mis vahet!/ 30. jaanuar 2016 14:14
ema ja lapsed on üks, ja müüa polegi praegu mõtet, maa ei maksa praegu midagi, kuid edaspidi hind tõuseb märgatavalt, kui lapsed täiskasvanud, siis on paras aeg kõigil koos otsustada.
m
Merje/ 31. jaanuar 2016 09:55
Oi-oi, mis maailmas Sina küll elad - ema ja lapsed üks??? Raha ja pärandus on ennegi, ja ilmselgelt ka tulevikus, ka lähisugulased igavesse vihavaenu ajanud.

i
Inge ?????????/ 30. jaanuar 2016 14:09
Atiklis ennast Ingeks nimetav isik on naisterahvas. Sassil oli sõpru ja häid tuttavaid väga palju . Sassi meessoost sõprade seast ei maksta Inge nimelist isikut otsida. Mis puudutab nime avaldamisse, siis sooviks teda, miks ei avalikusta ennast küsimuse " Inge ? " esitaja.
m
midagi muud:)/ 30. jaanuar 2016 14:23
ei usu sellist headust, mis lubab sõbra nelja lapse ema ahistada.
j
just nimelt/ 30. jaanuar 2016 19:53
Inge on ühe argpüksist ja ahnepätsist Sassi "suure sõbra" varjunimi
s
seitel on silmad/ 3. veebruar 2016 01:37
ja taeval on sllmad. alusetu laim pöördub laimajate peale ja avalikustab nende endi teod ja kavatsused! Ptüi! Ptüi! Ptüi!
v
Vanasõna/ 30. jaanuar 2016 13:57
Pärat kaklust enam rusikatega ei vehita!
P.S. Sama kehtib ka pärandite kohta. Elukaaslane on pärimisseaduste järgi ainult tühi õhk, mitte sugulane ega abikaasa, kellel mingeid õigusi oleks. Tulnuks mees õigel altari ette tirida. Ja mis veel parem - notari manu ning see "õige" testament talt välja meelitada. Kuidas? Kes seda nüüd nii täpselt teab. Meesterahvad on ju nii rumalad ning nõrgad.
s
30. jaanuar 2016 15:19
Selleks meil kooselu seadust ongi vaja mille vastu on nii paljud kodanikud
e
ei/ 30. jaanuar 2016 15:41
Notari juures pärandi vormistamine tuleb odavam.
t
to // 30. jaanuar 2016 15:57
mis sa arvad, et seda kooselu saab vastu (ühe poole) tahtmist sõlmida või?
m
Merje/ 31. jaanuar 2016 09:59
Elukaaslane ega ka abikaasa ei ole mitte kunagi sugulane. Ainult hõimlane. Sugulus eeldab ikka ühist verd.
m
midagi muud :)/ 30. jaanuar 2016 13:31
lapsed või mõni/mõned neist tahtsid/pidid sellest paarist sündima ja kui nendes kokku või eraldi oli piisavalt väge siis polnud Elol pääsu. teada ju, naist seovad lapsed, meest naine ja see pärandamine oli ka vastutulek naisele - pole ju teada mis selle talu ja maaga Sassi teadmist mööda kaasas käib.
l
Lonni/ 30. jaanuar 2016 13:02
Omal ajal , kui Sass selle noore ja ilusa Elo´ga elama hakkas ning sellest uudis oli , mõtlesin ma kohe , et kas vana päss on ikka väärt seda noort ilu ? Ilmselt oli noorikul alaväärsuskompleks , et ta selle kooselu valis ! Elo on minu arvates ( niipalju kui ma teda teles näinud olen ) väga lahke ja intelligentne naine. See võimendabki minu küsimust talle - miks Sass ?
e
eit/ 30. jaanuar 2016 15:52
Elo ütles ju, et ta läks Sassi juurde esialgu õpipoisiks. Ju siis sobisid vastastikku, et Elo sinna jäigi.
e
Elo saatus/ 30. jaanuar 2016 21:17
Sass ei nimetanud Elot kunagi oma naiseks vaid õpilaseks, kuigi neil olid juba ühised lapsed. See oli väga küünilne Sassist, aga Elo vaid naeratas selle peale. Eks nad ise teadsid kõige paremini, mis toimub. Võib olla oli see ka etendus võõraste jaoks? Aga praegune olukord on Elo suhtes ülekohtune küll.
<
30. jaanuar 2016 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
V/ 30. jaanuar 2016 13:10
täpselt nii see ongi,
tubli, M.
v
V-le/ 30. jaanuar 2016 14:45
Huvitav,kes kustutada käskis? Ma jõudsin seda lugeda, see oli Sassi pereelu kaitsev jutt. Aga kust sina võtad, et see oli M ?
A
****/ 30. jaanuar 2016 12:21
Ajakirjanikest tuleb kauge kaarega mööda käia. Igast artiklist võib midagi hullu välja lugeda ja selle ümber jähverdada. Kommentaatoritel ka alati ütlemist.
v
Vigala Sass oli tark mees,olgu tal rahu teispoolsuses./ 30. jaanuar 2016 12:11
Kuid hooned ja maa pärivad ikkagi lapsed,kui täis kasvavad.Ja kuna ema
neid hooldab ja kasvatab,siis on tal loomulikult õigus otsustada,mida müüa,
kui selleks vajadus.Sass oli 100% ravimtaimedele pühendunud,kuid tema raamatud
on segasevõitu.Samuti polnud ta mingi nõid,esoteerikat kasutas lihtsameelsete
mõjutamiseks ja ka ravimiseks,kui vaja.
m
30. jaanuar 2016 16:39
Maalehe artiklis pole Elo poolt juttugi, et midagi müüa kavatsetaks. Vastupidi - Elo soovis et sellest kohast saaks rahva jaoks mingi eriline paik ning et Sassi raamatud saaks kogu rahvas tasuta lugeda. Ühtegi halba sõna ei olnud Sassi kohta.
s
Segaseltnägija Maakas/ 30. jaanuar 2016 11:40
Tavaline värk, kadunu pole veel maha jahtunud, kui pärijate vahel tõmblemine algab... Varandus! Ainuke ravim - TESTAMENT! Alati ei aita ka see...
p
pärijate vahel ei ole tõmblemist/ 30. jaanuar 2016 11:47
tegemist on laste koduga
ü
üks laps peaks veel alaealine olema/ 30. jaanuar 2016 15:04
aga EMA pidavat sinna "laste kodu"(maakodu?), sisse saama ainult vallaametniku loal?
Elo paistab olevat normaalne inimene ja ei pretendeeri millelegi, peale Sassi vaimse pärandi rahvale annetamise.
Mingid "sugulased" ja "naabrimutid" ussitavad siin.
e
30. jaanuar 2016 14:00
Eks selline "tavaline värk" kaasneb vist iga kuulsa inimesega. Polnud ju ka Kaika Laine viimased elupäevad mitte sugugi meelakkumine. Ka Jaak Joala ümber lahvatasid kirgede möllud. Kui Vigala Sassi lugu lugeda, siis Elol keelati lausa sinna Sassi taluõue sisenemine.
p
peale/ 10. veebruar 2016 23:45
Sassi surma tuli tädi Hollandist ja vahetas talu lukud ära ning tegi maja tühjaks. Elo pidi lastega politsei kutsuma. See hollandlane on selle sama Leppasepa sugulane.

k
kopikas/ 30. jaanuar 2016 11:15
kus surijaid , seal pärijaid ja kisa.riitu ja solvumist, mis siin öelda hiljem õde ei tunne õde ega vend venda nii suur ahnus on meil inimestel.......
m
Minevikust/ 30. jaanuar 2016 11:09
Mina Sassi üleloomulikke võimeid ei uskunud. Aastaid tagasi oli temaga kaudsed kokkupuuted, sel ajal vähemalt jäi mulle temast mulje kui jutupaunikust ja aferistist. Vahutada ja veenda ta oskas, vähemalt inimesi. Eks aastatega ta luges ja haris end palju kuid üleloomulikke võimeid, neid tal kindlasti polnud 😊
h
hehe/ 30. jaanuar 2016 11:30
üleloomulikke võimeid polegi kellelgi, lihtsalt osad on väga osavad soolapuhumises ja inimesed tahavad uskuda.
kus soolapuhujaid siis on, kui on vaja Varvara mõrvarit otsida või kadunud lapsi leida? ei kuskil, siis on nad vait kui sukad. aga muidu rääkida, mis kõik juhtus, mida kontrollida ei saa muidugi, seda nad oskavad. aga niikaua kui leidub lolle, kes usuvad, niikaua leidub neid, kes lasevad uskuda. ja selle pealt hästi teenivad.
k
Kat/ 30. jaanuar 2016 12:54
Ehk tead, kus see piir läheb, mis on "üleloomulik" ja mis mitte aga minu arvates on inimesed, kes rohkem teavad ja tunnetavad, väga tagasihoidlikud. Kuulsus ja säramine avalikkuse ees pole nende maailmas absoluutselt oluline. Tee nende juurde on pikk ja aeganõudev ja seda mitte füüsilises mõttes.
i
Ingrid/ 30. jaanuar 2016 14:45
Sass ei ole kunagi öelnud, et tal on üleloomulikud võimed. Ta oli teadusemees, uskus kõike, mida sai kaaluda, mõõta ja tõestada. Seda tead, et tal doktorikraad oli?
a
ausalt/ 30. jaanuar 2016 11:01
Kelle võõra asi see peaks olema arutada avalikult, kellele keegi inimene oma testamendi teeb. Häbi on avalikult arutada teiste isiklikke asju.
testamendid on alati kellegi kahjuks ja kellegi kasuks. Keegi jääb ilma ja tundub ebaõiglane. Siis kui inimene elus, siis on sageli kõik lähedased kadunud kui vaja aidata aga kui inimene lahkub elust siis roomavad igasugused välja,kes kõik aravavad, et just tema on see kõige õigem saaja.
m
Mees55+/ 30. jaanuar 2016 11:57
Pole parata..., selline on leheneegrite töö :-(
e
eks ole/ 30. jaanuar 2016 11:00
ajuvabad süüdistused - Elo müüs oma korteri, ehitas maja suuremaks, vahetas aknad, maja katuse, enamik mööbel Elo ostetud. Mis mõttega ta pidi oma enda asju vedama hakkama? Absurdsed süüdistused kõik. Tema ja laste jaoks on seal kodu ja keegi ei saa seda eitada. vahet pole, kellele testament tehtud on.
h
30. jaanuar 2016 10:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
rupsile/ 30. jaanuar 2016 14:05
Kust see Sass Tartus sündinuna need stepigeenid sai?
m
mida imet siis!/ 29. november 2017 09:47
Stepihundid käisid ka Tartus sigimas!
k
KKK/ 30. jaanuar 2016 10:43
jättis kellele jättis, POLE MEIE ASI
j
Jaanus/ 30. jaanuar 2016 10:35
Tuleb välja , et see Sass ei olnudki eriti ettenägelik mees . Mis juhtub siis , kui lastele jäetud onni katus ühel heal hetkel läbi sajab . Pangast laenu katuse remondiks ei anta ei Elole ega tema lastele . Nii jäävadki Sassi neli last ilma tuulutada .
s
30. jaanuar 2016 10:40
sassil on neli last, õigemini veel vähemalt viis. mismoodi need lapsed siis ükskord seda vana talu ja maid jagama hakkavad?
x
x/ 30. jaanuar 2016 12:34
t
to Jaanus/ 30. jaanuar 2016 13:08
kas olid kuues ja nüüd solvunud,et millestki ilma jäid.
Lõpetage ära,miks see peaks teid huvitama.Saan aru,et kirjatsurad peavad enne valimisi näppe harjutama.Aga ülejäänuid...
p
pank/ 30. jaanuar 2016 14:07
Jaanus,ära heieta,Elo lasi uue katuse panna.
j
jah/ 30. jaanuar 2016 16:44
Väga ebaoiglane mees se Sass sel juhul. Hea ja oiglane inimene niimodi ei tee, kui teine inimene on aastate jooksul oma raha pere uhise kodu ehitamiseks kasutanud- rääkimata veel seal tehtud tööst.
n
Notar./ 30. jaanuar 2016 10:30
Milleks testamenti lastele?Lapsed on otsesed pärijad peale isa surma,kusjuures kordan.Esimesed esimese järgulised pärijad mitte teisejärgulised õde,vend jne.Elukaaslaseda pole midagi tegemist võõra inimesega kui ei olnud notariaalseid lepinguid.Selle testamendi tegemine oli lihtsalt üks raha kulutamine mõtetu ettevõtmine.Tänan.
k
kuule Notar,või kes sa oled.../ 30. jaanuar 2016 13:04
Ma võin oma varanduse ka kirikule pärandada ja ükski rott ei köhi.Testamendi peab ikka tegema,kui milleski kahtled.Ju siis selles see mõte oligi,et kõik peab jääma lastele ja mitte kellegele muule.
See oli Sassi tahe ja kõik.
s
saab pärandada ikka vaid/ 30. jaanuar 2016 13:12
seda, mis sulle kuulub. kui on ühiselt loodud, siis ei ole eetiline üksinda otsustada
j
jah,kui oled omanik/ 30. jaanuar 2016 13:19
n
Notarile/ 30. jaanuar 2016 14:15
Sassil viies laps ka (esimene),see jäi ilmselt välja,nii et...
l
30. jaanuar 2016 17:59
Lapsed on jah esimese järgu pärijad, aga kui ei ole testamenti võivad ka teisejärgulised sugulased ligi karata oma osa saama, kui oled ise notar kuidas seda ei tea.
u
Urmas/ 30. jaanuar 2016 20:13
Kui on olemas esimese ringi pärijad, siis pühkigu teise ringi omad suu ilast puhtaks või las ila tilkugu rinnaesisele kui taskurätikut või salfakat kasutada ei oska. ja seda seaduse järgi!
m
Merje/ 31. jaanuar 2016 10:06
Kui Eesti riigis on sellised kirjaoskamatud notarid, siis on siin midagi ikka väga mäda

p
peegel/ 30. jaanuar 2016 10:25
Milline ilgus.
Elo rääkis intervjuus Sassi vaimsest pärandist. Temale tundub, et Sassi pärand on kogu meie rahva pärand.
Aga vist tabati nii mõndagi valusasti, kui Elo ütles, et pärast Sassi surma ilmus välja inimesi, kellel pole olnud kõige ausamad kavatsused. Need nüüd siin mustavadki.
j
jah/ 1. veebruar 2016 22:48
Ja laovad usinasti miinuseid iga asjaliku kommentaari alla.
a
Arvamus./ 30. jaanuar 2016 10:24
Inimestel oleks aeg õppida selgeks mõiste elukaaslane ja abikaasa vahe. Peale surma solvunu mängimine on rumalus. Kooselu vorm on alati inimese vaba valik, keda ei saa sundida koos elama ilma abiellumata.
Kui rajatud kultuse platsid ja dendropark on kultuuriväärtuslikud, tuleks nad säilitada. Sinna võiks kujundada loodusmeditsiini keskuse.
p
peegel/ 30. jaanuar 2016 10:33
Maalehes ilmunud intervjuus ei lugenud küll välja, et Elo solvunud oleks.
p
peeglile/ 30. jaanuar 2016 14:16
Just.Elo ütles alati: me oleme v a b a d ,ka teineteisest,kui vaja.
e
Elo..../ 30. jaanuar 2016 16:27
....on tugev, vaimselt arenenud inimene ja sellised ei solvu , nad lihtsalt ei lasku nii madalale tasemele....
p
Pisivaras/ 30. jaanuar 2016 10:06
Seda nüüd mitte, pigem ikka kraad kangem. Olgem ausad, Sass sahkerdas Leisi valla "võimudega" kümneid hektareid õigusjärksete omanike maid enda kätte. Lihtsalt selle pärast, et tõmbas omavoliliselt maatükile kõrge aia ümber ja tegi sinna ühe lõkkeplatsi, kuhu kedagi ligi ei lastud.
i
isversusver/ 30. jaanuar 2016 09:54
lähiminevikust on mitmeid näiteid, et kui mees enam-vähem terve, rikas ja kuulus, elab naine/elukaaslane temaga koos, aga kui mehega midagi halba juhtub, siis kindlasti vaja kusagil mujal elada... oli nii Jaagul ja oli nii Sassil...kahju neist!
p
Pärandasin ka oma lastele, mitte kellelegi kolmandale. / 30. jaanuar 2016 10:02
Iga mees elab ise oma elu keeruliseks. Elukaasluse puhul lastele pärandi tegemine on pigem mõistlik käitumine, elukaaslane on nagunii vaba tulema ja minema millal soovib.
k
küsiks, juhul kui oled mees/ 30. jaanuar 2016 10:31
See keegi kolmas oli kurg, kes sulle lapsed tõi?
PS "mees" kirjutamine nõudis mult üleloomulikku tahet.
k
30. jaanuar 2016 11:17
Keegi ei käsi sünnitada abieluväliseid lapsi, selle rumala riski võtavad endale naised ise!
n
naine ei ole mingi sugulane mehele,/ 30. jaanuar 2016 13:17
lapsed aga küll ja kui elukaaslane on testamendist välja jäetud,siis peab selles ka mingi põhjus olema,mida siin arutama küll ei peaks.
t
to 11:17, 30. jaan 2016/ 30. jaanuar 2016 13:25
vaevalt,et mehed sulle punaseid topivad aga sinuga 100% päri.Ettevaatlikud naistega,peaksid just edukamad mehed olema ja mitte oma spermat kõikjale pritsima.
Sellest võivad naised kiirelt suure jama orgunnida.
A
13:25-le/ 30. jaanuar 2016 14:12
Aadu Luukase puhul võitis pigem "unustatud" poeg,( kes ilmus välja peale Aadu surma) mitte mingi naine ei "korraldanud jama".Kas Sass k a jättis esimese lapse ilma?
j
just seepärast tegigi Sass õieti,/ 30. jaanuar 2016 14:30
s
30. jaanuar 2016 16:46
sa ise oled loll, mingi tempel kuskil sul miskit määrab nii väga, teeb õnnelikumaks, hoiab reied koos ? põhilised on head suhted ja hästi hoitud lapsed. paljud teisedki, keda tean, küll naised, on oma varad lastele jätnud ja hoorakad abielumehed ilma jätnud. kõik on sellega nõus ka, lapsed on tulevik.
e
eesti mees/ 30. jaanuar 2016 22:37
ei taha jah naisega jagada midagi muud peale voodi. arge tehke lapsi meie meestega, parast olete nelja lapsega tuule peal kuigi olete eluaeg ryganud ja oma raha ja vaeva kodu sisse matnud nagu elo. mul ka eesti meestega sama kogemus. alatud ja rehepapilikud.
s
sa 10,02/ 30. jaanuar 2016 22:47
Peaksid siiski oma elukaaslast hoiatama, et tal viimane aeg endale ka oma kodu soetada, kuna ühisesse koju tal asja pole. Muidu võib juhtuda, et su laste ema jääb veel vanast peast tänavale, kuna on sinusse investeerinud, mitte endasse.
Tal võib ju olla vabadus tulla-minna, aga tal peab olema ÕIGUS sellest teada.
Vead nõnda alt võib olla ainumat inimest, kes sulle lojaalne on.
Kui sa aga vahetad elukaaslasi ja teil ühiseid lapsi pole, siis on muidugi hoopis teine asi. Kohe nii teine, et siia teemasse üldse ei puutu.
s
Sass..../ 30. jaanuar 2016 16:32
.....ei soovinud , et ta kõige kallimad lähedased tema hääbumist näevad, see oli tema soov , et saax üxi viimased ajad olla ja et ta lähedaste mällu paremate päevade välimusega kinnistux .
9
9 x mõtle.../ 31. jaanuar 2016 14:31
Ennem kui kommenteerid, mõtle. Sa võid vägagi eksida. Mitte keegi ei tea kahe inimese omavahelise kooselu üksikasju, nendevahelisi kokkuleppeid ja elu seadusi. Eriti, mis puudutab Sassi ja Elot.
t
... justnagu lapsed ei võiks/ 30. jaanuar 2016 09:38
talu ja hiit maha müüa... aru ma ei saa!
E
!/ 30. jaanuar 2016 09:48
Ei ole välistatud, muidugi võivad ka nemad selle maha parseldada. Aga kellele siis oleks pidanud päranda? Ega ometigi mitte sinule?
m
Mis hiis!!!????/ 30. jaanuar 2016 10:07
Sisiliselt varastatud mets ja maa
s
Sinult varastatud või?/ 30. jaanuar 2016 13:28
Minuteada sellel ajal,kui Sass sinna vaia maha lõi,mingit maamüüki ei toimunudki.
v
Vene Õigus/ 30. jaanuar 2016 13:41
Vsjo naše.... Varastatud metsatüki nimetamine hiieks on omamoodi võllanali.
s
Sinult varastatud või?/ 30. jaanuar 2016 14:43
n
noh muidugi,/ 30. jaanuar 2016 14:45
viiskudes kalevipojad omas rollis,nagu ikka,
n
need võõrad eestkostjad on kahtlane värk/ 30. jaanuar 2016 09:37
oma ema on ikka laste huvide ees ja loodetavasti Valvab Sass ise hiies hoolsasti, et võõras ei võtaks... HIied olid vanadel eestlastel palvetamiste ja soovide täitumise paigaks.. Esimese suudluse või väljanutetud valu... kiivaltkaitstud saladuste tekkimise paik.
s
Sass on jopp-päritolu ja eestlaste hiitest kauge tegelane.../ 30. jaanuar 2016 10:05
Tema juured ja pühakohad on Peipsi taga...
t
tõelise/ 30. jaanuar 2016 09:31
mehe testament ongi selline,,,ja tegelikult tehakse veel lastelastele
p
pane ennast polema/ 31. jaanuar 2016 20:21
kaabakas! loodame, et keegi sulle lapsi ei synnita, vaaraka rehepapi geenid antakse muidu edasi.
m
30. jaanuar 2016 09:27
Mul siin abikaasa koikust hõikas, et Elo ju ei töötanud mujal nende ühise elu rajamise kõrvalt. See talu ja hiis olid ka ta naise töö ja tööpaik kogu selle kooselu ajal. Seega on Elo ju ühisvara võrdväärne omanik. Vaid õiget advokaati on vaja. Küllap sinna metsa tal sissekirjutus ikka oli?! Hakka või Elo ja laste pärast muretsema!
e
eksole/ 30. jaanuar 2016 10:50
mida sa selliselt mehelt siis ootasid? usud ikka veel, et aus pühamees oli või aatemees. arva uuesti. lollid on need naised ning saavad elult valusaid vitsu, kes abiellumata elukaaslasega kokku hakkavad elama, lapsed teevad, töö ja aja võõrale hoolimatule mehenässile pühendavad. võõrast elamist hoole ja armastusega sätivad. kus sind omaks ei peeta vaid ära kasutatakse. õndsas usus ja altruistlikult. ah, milleks meile need paberid, me nii armastame. ega paber koos ei ela ja blaa-blaa-blaa. nüüd on karistus käes. a kes tegi - ise tegi ning loll saab ka kirikus peksa.
t
Tim/ 30. jaanuar 2016 10:54
k
Kat./ 30. jaanuar 2016 12:44
Ega siis elamist hoole ja armastusega sätita ainult sellepärast, et kunagi kõik oma nimele saada. See on elustiil, rõõmu allikas, elu.... Valusalt saavad vitsa need, kes ainult mammona peale mõtlevad.
n
no aga/ 30. jaanuar 2016 15:59
kui oma kodust ilma jääd, siis ka ju rõõmu vähe.
Ei lähe ju võõrast pesa ehitama, ikka endale ehitad.
Eks mõistagi on solvav, kui kaasa sind päriseks võtta ei soovi, siis peab solvumise rõõmsaks elustiiliks ümber nimetama.
e
30. jaanuar 2016 16:31
Ei saa siin elus ennast kõige vastu kindlustada. Need, kes saavad ilma pulmadeta rahulikult koos elada, saavad ka mure ja ülekohtuga rahulikult hakkama. Paljud elavad armastuseta abielus ja paljud armastavas kooselus. Kui paber väga oluliseks muutub siis on midagi valesti. Mis siin ikka solvuda, igaüks valib ise oma tee. Ka kodust ilma jäädes, ei kao seal oldud tore aeg kuhugi.
e
30. jaanuar 2016 18:48
egas pulmi peagi olema, aga paberid peavad korras olema.
Sama hästi võid ju lapse sünni registreerimata jätta, sest laps on laps ja armastad teda ka sünnitunnistuseta. Kooli lõpetamisel tunnistust ka ei võta, sest ega ju paber sul teadmisi peas kinni hoia...jne.
Lihtsalt elu on igati lihtsam, kui paberid korras. Pärast on järeltulevad põlved ka tänulikud, kui asjaajamised lihtsaks ja loogiliseks tehtud, ei pea tõestama võõrastele, et pole kaamel ning puud kallistades notari armu jumalalt paluma.
Egas paber sul häid mälestusi ära võta. Kui seda kardad, et paberiga su armastus kaob, siis on su suhtes midagi väga valesti.
Loomulikult oled solvunud, miks muidu üritad võõraid veenda, et igasugune korratus on korrast parem, ja et koduta jäämine vaid puhas rõõm? Jääd koduta, ei toida mälestused kuigi kaua ning armastus võib vabalt asenduda siis vihaga ja veelgi suurema solvumisega. Aga noh, vahet pole, sul õigus, kõik me valime teadlikult oma valikuid.
j
jah, kas selleks sätitakse/ 30. jaanuar 2016 19:59
hoole ja armastusega, tassitakse omaenda varagi teisele, et pärast halb inimene sind välja tõstaks. osta aju omale ja ära ole nii mõttetut tigedust täis.
t
torujyri/ 30. jaanuar 2016 12:59
kui nii on lood,siis peaks ka mina sealt midagi saama.Arvatavasti ei ole kohtud meil nii ostetavad,kui Venemaal,seega advokaadist võib ainult niipalju kasu olla,et ta seal elada võib, kui keegi kavatseb ta sealt välja visata.Aga seda vaevalt.

t
Tim/ 30. jaanuar 2016 09:26
nii, kurikaelad hakkasid pabistama ja ründama Elot? Olen olnud pere lähedal ja jutt on enamuses nendest endist ja nüüd pannakse Elo kaela asju, millega ta seotudki pole.
j
jep/ 30. jaanuar 2016 10:27
Kättemaksu maik on artiklil juures, sele eest, et Elo Sassi pärandit võõrastele raha tegemiseks ei andnud. Lihtsalt haige! EI peagi andma, see on pere siseasi, kuidas oma varaga toimitakse. Tuhnige oma kahe kõrva vahelt, seal on kõik, mida teil vaja on!
k
30. jaanuar 2016 09:20
Kena naine Sassi kohta, noorusest ma ei räägiks. Tõsi ta on, sünnita mehele 4 last, mis on otsene armastuse vili ja kinnitus, ja sellises olukorras mees veel kahtleb milleski ja omab hirmusid...
t
to 09. 20/ 30. jaanuar 2016 17:37
Oot - oot, kas siis naine ise ei tahtrnudki lapsi ? Vägisi tehti või ?
1
17,37/ 30. jaanuar 2016 18:36
eks ta ikka tahtis, aga naised peaksid kõigepealt enda peale mõtlema, alles siis lapsi tahtma ja sünnitama.
m
mis vahet ..kui lastele ülalpidamine üle jõu kaäib, saab ka eestkostja s.t ema müüa. / 30. jaanuar 2016 09:12
aga noh, ehk saavad hakkama . Noored ei teagi, mis asi see HIIS on..
z
ziidiuss/ 30. jaanuar 2016 14:23
Sattusin ASK-is Sassi poja Essu peale,seal imestati alalõpmata ta nime üle, tal oli sellest täielik siiber juba.Siis küsiti,kes on sinu arvates kõige targem mees? Ta vastas: minu isa! JU ta oma tarkusi ka lastele jagas...
r
raivo/ 30. jaanuar 2016 08:53
Minu teada on naine tema ideede kaasa mõtleja.aga tegelikult pole vahet,kas lastele või naisele on tehtud pärand.
k
30. jaanuar 2016 08:51
küllap mees nägi ette, mis tulemas on. ennetas nägemust. mis eal muud.
ta oli ikka energeetiliselt tohutult võimas mees.
s
süsimust iroonia/ 30. jaanuar 2016 11:05
Mis seal ennustada. Naised ju sel va tarbimisühiskonnal eriti tugevalt lõa otsas.
b
blond iroonia/ 30. jaanuar 2016 18:57
Päriselt ikka? Ma tean ikka mitut meest, kelle naine-lapsed ainult makarone söövad, sest issi on omale üle jõu käiva autoliisingu võtnud. Ja makarone, muide, süüakse emme palga eest ja muid kulusid makstakse ka sellest.
j
ja kindlasti/ 30. jaanuar 2016 20:00
see tarbimisühiskonnal lõa otsas mitte olev mees sööb ka neid makarone suurima hea meelega.
Must iroonia peitub hoopis selles, et mees tahab kõike tasuta tarbida, aga iga tema liigutus peab kõrgelt tasustatud olema. Ja veelgi mustem on see, et kõik mehed, kes siin teiste meste rahal silma peal hoiavad, ei oma ise mitte midagi.
n
nagu õpiku näide/ 30. jaanuar 2016 08:46
18 + aastat kõlbas naine kooseleamiseks, laste eest hoolitsemiseks, mehe eest hoolitsemiseks aga kui pärismiseks läheb, siis on naine paha, omakasupüüdlik ja mis kõik veel....
Kui naine ei sobi, ärge elage koos aga ei...kes siis tasuta teenindusmasinat ära saadab. Ja kui mees sureb, siis on sugulased kõik käsi pikalt ees, kuigi eluajal neid palju näha pole olnud, siis peale surma on kõik muudkui kogu aeg toetanud, südant valutanud jne.
Oma vanemate pealt nähtud, kogetud, mitte miski pole siin ilmas uus...
k
kõige vanem laps on 18/ 30. jaanuar 2016 15:11
aga, nagu olen lugenud, elasid nad laste kooliminekust lahus. Kust siis see 18 aastat kestnud kooselu?
k
30. jaanuar 2016 08:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
30. jaanuar 2016 08:54
Ei lugenud seda Maalehe artiklit. Mis seal siis kirjas oli et uus artikkel treiti.
n
näiteks see/ 30. jaanuar 2016 10:38
"Pärast Sassi surma ilmus välja inimesi, kellel pole olnud kõige ausamad kavatsused. Lapsed soovivad isa raamatud teha rahvale tasuta kättesaadavaks, see võtab veidi aega, aga loodan, et õnnestub. Tahaks, et kõik oleks võimalikult selge."
j
30. jaanuar 2016 07:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Moskiito/ 30. jaanuar 2016 08:56
No sellest vast koormate viisi raamatuid ei kirjutaks,kui a i n u võimest rääkida.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee