Tehnika

Kas eestlased tuiskasid Netflixi kasutama?

Taavi Teder, 1. veebruar 2016, 15:08

10 KOMMENTAARI

n
Natural born Pirate./ 23. märts 2016, 16:10
Vaatasin kuu aega Netflix-i kuniks see nagu tasuta oli ja selle ajaga õnnestus nagu kõik mis vaadata väärib ära vaadata. Kui nad ei viitsi seda stabiilselt millegi vaatamist vääriva asjaga uuendada siis ei näe erilist mõtet subscriber olla. Pealekauba...suurem osa asju mis mind huvitaks pole seal kättesaadav. Kui ma saaks kõik mida vaadata tahan ühest kohast kätte nagu Netflix-i point peaks olema siis tõesti maksaks iga kuu selle eest no problem. Aga kuna vaadata pole mitte essugi siis pean edasi ´´piraati´´ panema.
f
fghfgh/ 1. veebruar 2016, 21:15
ajakirjaniku ülesanne on andmed välja uurida, maksku mis maksab. see pole uudis, kui ajakirjanik teatab, et tal andmed puuduvad.
N
..../ 1. veebruar 2016, 20:48
Nagu ikka tõelisele eestlasele kohane: viu-viu-viu ...
s
suht mõttetu/ 1. veebruar 2016, 19:49
Meil ametlikult nähtav filmivalik suht vana ja kesine. Eestikeelsed subtiitrid puuduvad.Ei näe erilist mõtet selle raha väljakäimisel hetkel. Smart tv võimaldab analoogsete ja tunduvalt parema filmivalikuga appide vaatamist.
f
flixi felix/ 1. veebruar 2016, 17:20
Ma ei tea ma küll rahul, kvaliteet ja filmide valik ok.
n
Not flix/ 1. veebruar 2016, 17:11
Andmed on täitsa olemas ja Netflixil on Eestist registreeritud kasutajaid 683.
y
yiyi/ 2. veebruar 2016, 00:51
mul on üle aasta netflix, ei ole muidugi registreenunud, paar korda vaatasin ja kõik, arvutiga oli vabalt kasutatvana kaasas. Uudised ei kannata sealt ka enam vaadata, mõttetu.
e
eestlane/ 1. veebruar 2016, 16:17
q
que pasa/ 1. veebruar 2016, 18:51
hollivuudi solgitoru sinu elu- või magamistuppa, kus sul telekas on.
u
1. veebruar 2016, 16:04
Uudis on see, et uudist ei ole?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee