(STEVE MARCUS)

Tänavu aasta alguses Eestisse laienenud voogedastuskeskkond Netflix ei avalda infot Eesti klientide arvu ega vaatamisharjumuste kohta.

Netflixi pressiesindaja Joris Evers sõnas Õhtulehe pöördumisele, et ettevõttel pole kombeks jagada vaatajate numbreid konkreetsete riikide kohta.

Seega jääb selgusetuks, kas Netflixi saadab Eestis edu või pole eestlased uuendusega kaasa läinud.

Populaarne videostriiming firma Netflix laiendas jaanuari algul oma tegevust üle 130 riigi, seal hulgas Eestis.

Ettevõte katab nüüd praktiliselt kogu maailma va Hiina, Krimmi, Põhja-Korea ja Süüria, kuna nendele riikidele või piirkondadele laienevad USA majandussanktsioonid.

Jaga artiklit

10 kommentaari

N
Natural born Pirate.  /   16:10, 23. märts 2016
Vaatasin kuu aega Netflix-i kuniks see nagu tasuta oli ja selle ajaga õnnestus nagu kõik mis vaadata väärib ära vaadata. Kui nad ei viitsi seda stabiilselt millegi vaatamist vääriva asjaga uuendada siis ei näe erilist mõtet subscriber olla. Pealekauba...suurem osa asju mis mind huvitaks pole seal kättesaadav. Kui ma saaks kõik mida vaadata tahan ühest kohast kätte nagu Netflix-i point peaks olema siis tõesti maksaks iga kuu selle eest no problem. Aga kuna vaadata pole mitte essugi siis pean edasi ´´piraati´´ panema.
F
fghfgh  /   21:15, 1. veebr 2016
ajakirjaniku ülesanne on andmed välja uurida, maksku mis maksab. see pole uudis, kui ajakirjanik teatab, et tal andmed puuduvad.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis