Eesti uudised

DAVE BENTON MUSTA MEHE ELUST EESTIS: mind sõimati neegriks, kes tuli Eesti naistesse

Teet Teder, 21. jaanuar 2016, 06:00

156 KOMMENTAARI

k
Kai/ 23. jaanuar 2016, 02:12
Ära mängi siin mingit kangelast. Ei ole sind keegi sõimanud. Kui inimene on ise korralik ja käitub korralikult ei hakka teda keegi heast peast sõimama. Eesti on väikene maa aga meil elab üle saja erineva rahvuse.tõsi mõnda ainult 1 või 2 inimest.Kui me hakkaks kõiki sõimama ei saaks me muud tehagi. Sõimatakse ikka ainult neid,kes selle on ära teeninud.
p
Peeter/ 22. jaanuar 2016, 22:51
Hispaania keeles tähendab negro nii musta värvi kui räpast.
m
me ei ole Hispaanias,/ 22. jaanuar 2016, 23:15
aga tark oled sa kindlasti.
n
no / 22. jaanuar 2016, 19:14
seal oleks sa liikuv rahakott või õhtusöök murjanitele
e
ei / 22. jaanuar 2016, 11:58
sooviks olla Eestis sündinud mustanahaline, kus oleks siis nagu 'kodumaa' ?
k
kas oled?/ 22. jaanuar 2016, 14:12
t
tuhajuhan/ 22. jaanuar 2016, 11:30
Ma võin miljoni peale kihla vedada, et kui lähen aafrikasse või usasse elama, siis mulle öeldakse samuti paar korda elus kuradi valge!
A
14:47, 22. jaan 2016-le/ 23. jaanuar 2016, 09:51
Aga tead,mine LAV-i ja sa kuuled seda kogu aeg.Vihkavad nii mis kole meid.
k
kusagil oli ära märgitud/ 21. jaanuar 2016, 21:43
et hr laulja elab Eestis juba 18 aastat, niipalju kui mina viimasel ajal televisiooni vahendusel näinud olen, hr räägib ainult inglise keeles, kas hr eesti keelt ei oska?, oleks ju väär nimetada ennast eestlaseks või eestimaalaseks.
Mina elan 3a Bostonis , on mõeldamatu, et ma sealset keelt ei oska.
Olla puudutatud sellest, et on öeldud neeger, neeger lihtsalt on ja tähendabki neeger, kui olete mulatt mitte neeger, siis nõnda ütelgegi.
k
Kritiseerides pealkirja / 21. jaanuar 2016, 20:57
Eesti kirjandusklassika (ka mälestused lähiajaloost) ju toob hulgi näiteid sellest, et naaberküla poisid aeti oma küla tüdrukute juurest minema. Seega ei maksa lisada rassistlikku silti igale poole.
s
21. jaanuar 2016, 23:42
seda tehakse keskerakate saunapeol.neeger on ikka neeger.
p
pagulastele sookvoot/ 21. jaanuar 2016, 20:42
pole midagi et ainult mehed vaat kui vallaliste naiste massid tuleksid oleks ju palju jumekam praegu jälle feministlik sovinism

e
Eestlane./ 21. jaanuar 2016, 20:08
Dave Benton on väga sümpaatne .Hästi laulab ja olemuselt meeldiv. Õnne ja jõudu temale ja tema perele!
j
jutta/ 21. jaanuar 2016, 19:41
Tulnukas-pagulane hakkab eestlastele ette kirjutama, milliseid sõnu need kasutada tohivad. Oli vist jutt, et õpivad eesti keele ära ja muud toredused. Siin näib asi risti vastupidi. Ei kavatse, ei suuda või ei taha endale selgeks teha, mida sõna neeger eesti keeles tähendab ja eestlane peab ära õppima nende keele nüansid.
t
Too/ 21. jaanuar 2016, 18:08
Bentoni poiss on ikka ehtne Mumbo Jumbo Limpompoo jõe kaldailt.
e
erik/ 21. jaanuar 2016, 17:48
neeger - see on ju tõsi
neeger - tõsi ju
eesti naistesse - see on ju valik
pane edasi neeger :-)
I do love You - minu sugulase juubeli järgi otsustades: You are the best
pane edasi David - I love You, nigger :-)
s
spets/ 21. jaanuar 2016, 17:06
neeger pole sugugi sõimusõna, see on hoopis rassitunnus!
m
mina/ 21. jaanuar 2016, 16:09
mina ja sina oleme meie! sina ja teie peate olema tolerantsed, vastutama, süüdi tundma, kurat ...käituge korralikult! mina olen nagu teie, aga mina olen hea!
http://www.telegram.ee/eesti/video-carl-tuulik-raagib-tedx-il-inimlikkusest#.VqDltfmLTIU
d
DD/ 21. jaanuar 2016, 14:19
Phaethon on esimene eesti pagulane.
h
hm/ 21. jaanuar 2016, 13:54
Benton on meile nii oma, kui veel olla saab. Ta on nii meeldiv inimene ja hea laulja, et kurb oleks, kui ta poleks Eestisse sattunud. Oleme uhked, et meil on selline laulja.

ä
21. jaanuar 2016, 13:33
ära tüütab see neegrite pidev vingumine! kas nahavärv annab teile mingi eelise vingumiseks? elage nagu kõik ülejäänud inimesed! http://www.eesti.ca/tv3-mustanahaline-muusik-laks-kadriorus-kallale-rahulikult-tanaval-kondinud-mehe...
k
21. jaanuar 2016, 14:03
Kui ma saan õigesti aru, ÜLEJÄÄNUD inimesed ei vingu üldse, sind kaasa arvatud, ja sinu jutt üldse pole vingumine, lihtsalt sõbralik jutuke.
o
21. jaanuar 2016, 14:48
Oot-oot, kes laulis: neegri koht on Aafrikas? Üsna pop laul juba.
t
to kuidas saab elada/ 21. jaanuar 2016, 16:18
Kui sulle EKRE ja eestimeelsed eestlased ette jäävad, siis palun, piirid on lahti, keegi ei hoia sind siin kinni.
k
kas mäletate,kui lubasite selle Eurovisiooni võidu puhul/ 21. jaanuar 2016, 17:51
nii Padari kui Bentoni riistapidi üles puua ?
n
nii nii/ 24. jaanuar 2016, 23:05
see must ründas rahulikku meest, et te on sisimas rassist:)
Sm avandi korrigeeris oma suvist eestlaste julmuse- ülbuse-rassismisüüdistust aasta esimestel päevadel - uus sõnavõtt kõlas, et tema avalik rünnak käis hoopis nende eestlaste vastu, kes on varjatult, oma mõtetes(!!!) rassistid, varjates seda isamaa-armastuse taha:))) Avandi õnneks füüsiliselt mulle vastu vahtimist loodetavasti tänaval ei löö, küll aga neeger, kui ma juhtun nt. enne teda oma suunda muutma või ajalehte lugema, varjates selle taha oma "sisimat rassismi":)))
r
rainz/ 21. jaanuar 2016, 13:27
no aga ta ju tuli siia ja leidis valge naise???!! Tegigi ju nii nagu pealkirjas on öeldud! Ning ise ta ju laulis et neegri koht on aafrikas-mingu sinna siis!
v
vaenu õhutav artikkel./ 21. jaanuar 2016, 12:46
Kahjuks osutusid Eestisse tulnud neegid, keda meie naised magatama kiirustasid, rasketeks kurjategijateks, eks see on ka suhtumise kujundanud. Turai õpetab Eestlasi elama, aga mitte oma krimnaalseid rassikaaslasi. Neeger, soomlane, venelane - ei ole solvav alaton, "must" on siinmail solvava alatooniga. Kui neegrid tahavad, võib neid muidugi ka mustadeks kutsuda ja see loomaaed on kirju ja kriminaalne (oli aserite, tšetšeenide jt mustade maffia Eestis). Joodik sõimas neegriks? Joodik sõimab valget naist, kes teda ära põlgab, litsiks? No ja siis? Ülbe ja eestlasi halvustav Turai on must rassist, kes rõhub oma nahavärvile ja leiab, et tuleb austada ainult selleeest, et on must. EI! Meil on kombeks, et austus teenitakse töö ja vastastikkuse lugupidamisega välja, mitte et tuled võõrasse koju parasiteerima ja nõudmisi esitama. Ja veelkord - kas mustad ei öelsnud kunagi Bentonile pahasti, et valgete ebaadekvaatsete kõiki sõimavate joodikute sõim suureks puhuda? Mina olen pisikesest peale ennast siia kutsunud poolkirjaoskamatute kirsade käest sõimata saanud ja aina kahetseti, et "vähe teid veel tapeti"! Ja siis imestati, "potsemu nas tak ne ljubjat?". Mis teha kui teatud rahvad on endale maine loonud, mis neid põlgama paneb. Ja nüüd Euroopas toimuv kui sellise suhtumise kinnitus paneb veel rohkem musti põlgama.
k
Kahjuks osutusid Eestisse tulnud neegid, keda meie naised magatama kiirustasid, rasketeks kurjategijateks/ 21. jaanuar 2016, 13:07
Sa räägid Bentonist? Millega ta nüüd on hakama saanud, mida me ei tea, ja miks tema on veel vabaduses?
n
nendele, kes selle isiku jutust pole aru saanud/ 21. jaanuar 2016, 14:07
"DAVE BENTON MUSTA MEHE ELUST EESTIS: mind sõimati neegriks, kes tuli Eesti naistesse....
Kahjuks osutusid Eestisse tulnud neegid, keda meie naised magatama kiirustasid, rasketeks kurjategijateks"
Seega - Dave on tulnud Eestisse ja on osunud raskeks kurjategijaks.
t
tuttav ja igapäevane põrbleem siin Eestis/ 21. jaanuar 2016, 13:09
Turai on must rassist, kes rõhub oma nahavärvile ja leiab, et tuleb austada ainult selleeest, et on must
vs
Sina oled valge rassist, kes rõhub oma nahavärvile ja leiab, et tuleb austada ainult selleeest, et on valge
t
to 13. 09/ 21. jaanuar 2016, 16:24
Kui valged nii halvad ja rassistid, siis MIKS kipuvad siia ????
Kui sa leiad, et valged halvad, siis palun, piirid on lahti ja ära õienda siin.
Me tahame rahus elada oma kodumaal ilma igasuguse multikultita.
m
Ma ei teadnud, et Benton ei tulnud, tema on siin sündinud/ 21. jaanuar 2016, 15:30
"Kahjuks osutusid Eestisse tulnud neegid, keda meie naised magatama kiirustasid, rasketeks kurjategijateks"
j
22. jaanuar 2016, 15:28
Jaa, De LUNA on ju narko kurjategija, istus oma aja ära ja virvendab uute pruutidega Tallinna tänavatel jälle.
E
/ 15:28, 22. jaan 2016/ 23. jaanuar 2016, 09:53
Emelai niisamuti.Koos tegutsesid need neegrid ja nende naisedki...
k
kuule kirjaoskaja,kirsad kirsadeks/ 22. jaanuar 2016, 23:23
aga ...Turai õpetab Eestlasi elama, aga...,mis see siis on,kirjaoskaja.
l
lugeja/ 21. jaanuar 2016, 12:35
kuulaks huviga mis on see põhjus, mis ilusast kariibi õhustikust siia külma eestisse tulema ajab,,,
1
12.35/ 21. jaanuar 2016, 12:50
Osta raamat ja loe, see on pikk lugu.
e
21. jaanuar 2016, 13:10
ei suuda tema lugeda, ajupotentsiaal ei luba
m
mamma/ 21. jaanuar 2016, 15:22
kui mujal neid enam vastu ei võeta,siis avastavad nad ilusa eestimaa ja uskuge,et neile hakkab siin väga meeldima.Ainult ega neid lauljate ja salsatantsijate kohti küll kõigile ei jätku.
s
sdf/ 21. jaanuar 2016, 12:29
Eks need nohkarid sõimavad kes ise ei saa ja on kadedad kui Dave mõne sai. 'Korralikel' abielumeestel ükskõik, neil naine olemas.
t
to sdf/ 21. jaanuar 2016, 16:27
Ma olen naine ja ei ole lesbi, aga ei soovi meile mitte mingit multikultit.
Ei ole sugugi ükskõik.
s
Soome nn pagulane / 21. jaanuar 2016, 12:11
l
Ly/ 21. jaanuar 2016, 12:09
Olen nõus, et peate ennast eestimaalaseks, elate Eestimaal, kuid eestlaseks ei saa Te iial. Ah- jaa, ehk siiski afroeestlaseks. Ärge põdege alaväärsuse tunde all, alati leidub inimesi, kes kasutavad sõna neeger Teie puhul.
i
Ingrid/ 21. jaanuar 2016, 11:55
Te inimesed ikka teate, et Aruba, kust Dave Benton pärit on, asub Kariibi meres ... Aafrikasse on sealt ikka väga pikk maa :)
l
21. jaanuar 2016, 12:10
loomulikult nad ei tea, kust see põhikontingent peaks teadma
a
Aivar/ 21. jaanuar 2016, 12:25
Ja Aruba saarel on sündinud ka suuremale osale tuntud eestlane.
f
Fred Jüssi/ 21. jaanuar 2016, 15:38
Kust seda peab teadma kitsa silamringiga inimesed, et ma olen sündinud Aruba saarel.
a
Aruba oli orjakaubanduse vahepunkt enne Ameerikat/ 21. jaanuar 2016, 14:34
Ikka Aafrikast, kust mujalt on sealne mustanahaline pärit.
Sinu arust oli Aruba aegade algusest neegritega asustatud või, totu?
j
21. jaanuar 2016, 15:32
Ja mis hea pärast valgetel oli kiire nende deporteerimisega Aruba saaarele, kus põliselanikud oli iniaanlased, kui neegri koht on Aafrika?
m
maamees/ 21. jaanuar 2016, 15:51
vist Fred jyssi on ka seal syndinud

n
not one's cup of tea (not one's bowl of rice) -> ei ole minu lemmik, ei maitse, ei meeldi/ 21. jaanuar 2016, 11:45
Pole minu tassike teed? Ja ongi nii!? Kas lp. Teet Teder idioomisest ehk frasiologismidest on midagi kuulnud? Mida teil seal ülikoolis õpetatakse?
Did you see that girl? She was my cup of tea. I think I'm in love.
i
idioom/ 21. jaanuar 2016, 12:40
paistab ,et tema pole ainuke, 50 % ei tea
+
— le/ 21. jaanuar 2016, 13:20
+4 -3
Mitu % teil tuleb välja?
k
Kuldaväärt mees / 21. jaanuar 2016, 11:43
eestlased elasid kogu Nõukogude Liidu ajal põlu all, sest neid nimetati fashistideks. Ilmselt praegugi veel. Ida Virumaal eestlane olla polnud lihtne, aga sellest ei räägi keegi. Nad jäid ellu.
Aga kas keegi solvus selle peale ? Ei . Nüüd tembeldatakse eesti rahvast mingiks viharahvaks ja Eestisse sissesõitnud räägivad mingitest probleemidest . Mis toimub härrased ? See on valituskliki ja meedia vandenõu oma rahva vastu ja ei midagi muud.
e
ELAGE, TÖÖKAS RAHURAHVAS/ 21. jaanuar 2016, 11:42
Huvitav küll, miks püütakse taastada nõukaaega, kus oli lubatud vaid üks filosoofia, üks iidol, ühe partei poliitika kiitmise kohustus...
Ja miks esitletakse tublide-töökate-andekate muulaste suhu pandud probleeme? Ja miks ei meenutata Joel de Lunat, keda teadsime andeka lauljana, esialgu!
MIKS TE KISUTE ÜLES PROBLEEME, MIS EESTI ÜHISKONNAS EI OLE PROBLEEM?
Kuid eestlane ise on pidanud taluma sõimu küll saksa paruni, küll vene sisserändaja suust. Üks väheseid, kes Eesti heaks midagi on ära teinud, on ROOTSI KUNINGAS, kes lasi Tartusse asutada ÜLIKOOLI!
Ja kui nüüd keegi arvab, et see oli vihakõne, siis vaadaku ise peeglisse ja mõelgu, miks eesti rahvas ei taha elada kellegi teise elu, mõelda pealesunnitud mõtteid.
1
11.42 sama meelt/ 21. jaanuar 2016, 12:48
See on tõepoolest nii.Miks valitsus oma peavoolumeediaga kisub lagedale teemad, mis päriselt ei päde.Kuidas oma rahva sõimamisega lood on, sellest libisetakse mängleva kergusega üle,tekitades üksikjuhtumitest tohutu dragöödia. De Luna on vangist väljas ja juba ilutseb leheveergudel, kui suur tegija.Ausõna, ei saa aru, kus riigis me elame,mis meie väärtused üldse peaks olema või on?
i
Ikka leidub!/ 21. jaanuar 2016, 11:25
Tegelikult on Dave tore intelligente,sümpaatne ja andekas inimene,kes Eestile palju andnud ja tõeliselt meie inimene,tundku need häbi kes teda kuidagi halvasti on kutsunud,enamus suhtub kindlasti hästi Dave Bentonisse.
.
21. jaanuar 2016, 12:23
....intelligentne inimene....ja mõnitab rahvast kelle hulgas ta elab selle eest mida ta ise ka ei taha.Eriti räige oli ütlemine,et ta tegi ainult oma tööd....müüdav intelligentsus!!!!!!!!
s
sõimusõna on tegelikult/ 21. jaanuar 2016, 11:13
"eestimaalane", mida keegi Teet Teder ei tea. miks küll seda värdsõna, mille interrinne sünnitas, kasutatakse? kas ka mingi multikulti salailming?
n
21. jaanuar 2016, 11:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Ausraalia aborigeen/ 21. jaanuar 2016, 11:47
vastavalt - eestlate koht oma isamaa piirides püsima mitte valguma laiali üle maailma, mujal maailmas on proebleeme küllaga ka ilma teieta
k
kõik rahvused kõikjal maailmas sõimlevad aeg-ajalt/ 21. jaanuar 2016, 11:09
eestlane ongi pigem see, kes vaid oma naabri kallal järab. KIndlasti pole Benton iial rohkem sõimata saanud kui meie liiderlik eputrillast president. Need mugavuspõgenikud, loodrid, kes loodavad suuri sotsiaaltoetusi ja loodri elu, on täiesti omaette teema ja tööd otsima tulnud inimestega ei tasu neid võrrelda
b
21. jaanuar 2016, 11:27
Benton on mugavuspõgenik!?
j
ja mis teil on arusaamatuks jäänud? Ei vastuta oma sõnade eest või?/ 21. jaanuar 2016, 11:50
DAVE BENTON MUSTA MEHE ELUST EESTIS: mind sõimati neegriks, kes tuli Eesti naistesse ... KIndlasti pole Benton iial rohkem sõimata saanud kui meie liiderlik eputrillast president. Need mugavuspõgenikud, loodrid, kes loodavad suuri sotsiaaltoetusi ja loodri elu ...
t
teil, st. miinustele/ 21. jaanuar 2016, 11:58
?
21. jaanuar 2016, 15:33
s
Soome/ 22. jaanuar 2016, 19:54
ja teised põhjamaad on täis Eesti mugavuspõgenikk"
k
kui/ 22. jaanuar 2016, 19:58
palju eestlastest mugavuspõgenikke on mööda maailma laiali!
s
sõimusõna?/ 21. jaanuar 2016, 11:06
Eesti keeles sõna "neeger" pole iseenesest sõimusõna, pigem on seda sõna "must", mis võib väga hästi tähendada räpast, pesemata, kasimata. No ei paindu mu keel teise inimese kohta ütlema must, kui ta seda pole. Kui siin elate, siis tuleks selle teadmisega harjuda.

i
inimesed on rännanud läbi aegade/ 21. jaanuar 2016, 11:01
aga see jälgi merkelimuti poliitika, kuidas oma asumaadest muiduleivasööjad eurooplaste kukile saata ,on vastik- Loodan ja palun südamest, et Merkeli ja Junkeri tund saabub kiiremas korras läbi sellesamuse "pagulasarmastuse" poliitika.
b
21. jaanuar 2016, 11:27
Benton on muiduleivasööja!?
b
21. jaanuar 2016, 10:46
Benton on inimene,keda ei tohiks oma ambitsioonide promomiseks ära kasutada(tujurikkuja).See oli lausa häbematus tema suhtes.Ei mingeid terroristlikke pagulasi siia aga Bentonite poolt oleks küll.Kahjuks aga teist sellist ilusa hääle ja hooliva pereisa mudelit rohkem pole ega tule.Austust vääriv neeger,keda ei tahaks mitte Aafrikasse lasta minna.Eiole Turaigi kellegile midagi teinud.
i
21. jaanuar 2016, 11:25
Inimene saab keelduda, igas nõrtuses ei pea osalema!
d
D./ 21. jaanuar 2016, 10:42
Ei no, kui elu siin oli nii jube ja teda pidevalt sõimati, miks siis siia jäid? Järelikult ei olnud kõik nii halb, muidu oleks ta tagasi oma soojale maale roninud. Seega pole vaja siin nüüd viriseda. Said võimaluse siin elada ja kasutasid võimaluse nüüd ära. Ela siin edasi ja ära vingu.
d
D.-le/ 21. jaanuar 2016, 11:16
Kuule, põhivingur ja öisest k-pist ilmajäänu, ole oma napi haritusega parem vait ja ära tinise siin oma sapitilkadega,mida oled küll kenasti teeveega lahustanudd...Rohkem D-vitamiini,kodanik, see teeb rõõmu.
v
võimas/ 21. jaanuar 2016, 11:23
sallivusest nõretav sõnavõtt, aplaus.
v
võimas-le/ 23. jaanuar 2016, 09:57
Iroonia? "Ela siin edasi ja ära vingu." ütleb D. Kes vingub peale tema enda?
a
A/ 21. jaanuar 2016, 10:30
Kirjatsurad !-ükskõik ,mis härra ütleb ,pealkiri on teil alati üks ! Erinevalt teist on Bentonil ikka teisi mõtteid ka ,aga teie ei ole võimelised nendest aru saama .
n
Naine/ 21. jaanuar 2016, 10:27
Aga seles pealkirjas pole ju midagi valesti öeldud ta ongi neeger. Tõde on valus kuulata jah :D
S
.../ 21. jaanuar 2016, 11:40
Sellest nagu jutt ongi - solvangutest. Said nüüd omal päeva kirja, hakkas parem?
s
SIIM/ 21. jaanuar 2016, 10:04
Lollide eest pole keegi kaitstud. Ka valge eestlane sõimatakse mõnikord mingite ajukääbikute poolt läbi. Ja kui hästi läheb, võib isegi pasunasse saada. Seega oleks pigem imelik see, kui Bentonit üldse ei tülitataks.
j
järeldus / 21. jaanuar 2016, 11:52
Vastavalt ÕL kommentaaride sisule, eriti palju neid on kogunenud just siin
D
!!!/ 21. jaanuar 2016, 09:58
Dave on Eestis küllalt tuntud ja teleekraanilt nähtud, et teda tänaval ära tunda. Ju siis need sõimajad on mingid sellised joršid kes telekast eesti saateid ei vaata,kultuuriuudiseid ei tunne ning eurovisioonist pole kuulnudki. Ja kui nad Dave ära ei tunne ja teda mingiks suvaliseks pagulaseks peavad, jääb üle neile pigem nende madala IQ tõttu kaas tunda.
k
Kohalik eripära/ 21. jaanuar 2016, 09:57
Benton on tore mees ja ma ei usu, et tema on siin rohkem nügida saanud, kui eestlased omavahel.
Iga eestlane võiks oma rahvuskaaslaste kohta ka väita, et tuli taluda ikka väga ülekohtust sõimu.
Bentoniga on kõik hästi.
k
kehepalgeline/ 21. jaanuar 2016, 11:57
Kui ta poleks sulle tuttav nägu, sõimaksid tema maapõhjani nagu kõiki teisi, kelle nägu sul ei ole tuttav. Pole ju saladus, kuidas rünnati Tammeka jalgpalli võõrlegioonääre, sest nende nägu kaamerate ees ei ilmu.

m
muki/ 21. jaanuar 2016, 09:48
Mina pean Dave-ist lugu. Ta on oma inimene. Ta tahab olla osa meie kultuurist. Austus ja lugupidamine tuleb välja teenida. Seda ei saa nõuda.
Suur enamus araablasi ja moslemid ainult nõuavad. Ma ei soovi neid siia. Ükski SKP ja saksa euroabiraha pole seda jama väärt.
m
mina/ 21. jaanuar 2016, 10:35
austan väga Eestisse tulnute seast hr.Dave Bentoni,pr.Anna Levandit-tulid ja hakkasid eestlaste keelt,kombeid omaks võtma.
1
10:35, 21. jaan 2016 -le/ 21. jaanuar 2016, 11:17
Justin Petronel pole ka viga !!!
k
kahvanägu/ 21. jaanuar 2016, 09:38
solvub see, kellel on probleem oma välimuse või rahvusega. kui mulle kui valgenahalisele öeldaks kahvanägu, koerasilm vms või et sinu koht on euroopas või mõni eestlase kohta väljamõeldud sõimusõna siis jumalaeest, täitsa ükskõikseks jätab või ajab naerma. muidugi on ebamugav, kui võõrad tänaval sind mingite nimetustega kostitavad
k
kribu/ 21. jaanuar 2016, 09:37
tulid kuhu tulid.ega sellest valgemaks saa.
k
Kes on neeger/ 21. jaanuar 2016, 09:35
hakkasin ka selle üle mõtlema pärast seda Ojulandi aasimist. OK kui sinu emakeel on eesti keel (Bentonil pole) aga sa näed välja nagu aafriklane, siis kelle poole asud sa siis kui sisserännanud aafriklased hakkavad siin kodusõda pidama? Eks ikka pigem nende poole, kelle moodi sa välja näed.
k
kahvanägu/ 21. jaanuar 2016, 09:53
ei pruugi nii olla. oled ikka esmajoones nende poolel, kellega jagad kultuuri, kombestikku, ka usku, mis on selle alus. suur osa araabiamaadest sisserännanuid näevad ju näiteks välja nagu paljud lõuna-eurooplased, hoiavad aga ikka omaette kokku.
o
21. jaanuar 2016, 09:54
Oled selles kohe nii kindel, missuguse valiku iga indiviid teeb? Eestis üles kasvanud mustanahaliste puhul eeldada, et nad mingite laamendavate ja vägistavate immigrantide poole hüppavad on ikka väga vale eelarvamus, see sõltub ikka inimese väärtussüsteemist, kelle poole ta hoiab. Rass ei määra väärtussüsteemi.
ü
Üks naine/ 21. jaanuar 2016, 09:34
Härra Benton on igati tore mees. Ilusad laulud, normaalse mõtlemisega ja väga armas isa oma tüdrukutele.
m
muide/ 21. jaanuar 2016, 09:18
Kust tulevad inimestele ajupestud mõtted, et meil valitsus ei sobi ja see ja too poliitik on halb ja et kõik meil on halb... Ajakirjandus ju avaldab igasuguseid lugusid ja kollane ajakirjandus ja see kujundabki inimese ajus teatud muutused, etmiski ei sobi ja kõik on paha...
Kuid Benton on aus mees ja tema on meie ellu siin rohkem panustanud kui mõni eestlane ette kujutadagi oskab ja tema arvamus on kogenud inimese arvamus.
k
khm/ 21. jaanuar 2016, 09:44
Sul kupli all on ikka kõik korras? Ehtne vihakõne ju. Inimestel on erinevad arvamused ja Benton ei ole kuidagi see, kelle ees kõik koogutama peaks. Kõik panustavad omal moel, kui me just parasiitidest ei räägi, kes riiki röövivad. D.B elagu oma elu edasi ja kedagi ei koti. Külapoisid on alati kaugemalt tulnud meeste peale vimma kandnud, et tüdrukule neist keegi ei sobinud, see lihtsalt on nii, sest noori naisi on vähe. See on kogukonna kaitserefleks võõraid tõrjuda ja oma naisi kaitsta, aga kui võõras sellele vaatamata hakkama saab siis ei hakka torkima ka keegi. Eestlastel on väga kinnine ühiskond ja seda ei muuda seadused. Kui ei meeldi siis ei pea sellises kohas elama, nii lihtne ongi!
Benton on nagu iga teine inimene, ei kuidagi kõrgem ega madalam, aga kui hakkab rahvale "tolerantset nalja" tegema siis peaks enne mõtlema, millega riskib, võõrana on temal kaotada veel kordi rohkem. Muidu peab jälle Võrno tõlgiks hakkama kuidas õnnetule liiga tehakse tema tegude eest. Miski ei räägi inimesest rohkem kui tema teod!
Ühiskond ei ole teile tatistamiseks, kõik saate miljoni kordselt tagasi, arvestage seda enne kui üldse noka lahti teete.
e
ei saa aru/ 21. jaanuar 2016, 09:16
Miks valiti pealkirjaks lause, mis tegelikult ei iseloomusta intervjuu mõtet?
b
Brunn/ 21. jaanuar 2016, 09:13
Poleks olnud musta oleks võinus vastu euroukse kusta. Padar kaasa arvatud.

m
mõttetu jutt/ 21. jaanuar 2016, 08:59
kus selle loo uudiskünnis on ja keda see kõik huvitama peaks
m
21. jaanuar 2016, 09:59
Mainekujunduslik artikkel peale aastavahetuse esinemist.
m
mari/ 21. jaanuar 2016, 08:42
Minu arvates on põnev, et maailmas on erinevad rassid ja kultuurid. Mina ei taha, et see kõik seguneb ühtseks, igavaks massiks. Ma ei taha, et on ebaõiglus. Just selle pärast ei tolereeri mina massiimmigratsiooni. Rahvused peavad arenema omal maal ja arendama oma maad, ise hakkama saama. Mitte teiste arvel elama.
m
mati to mari/ 21. jaanuar 2016, 14:15
õige jutt,kui vaadata kuidas elusloodus meie ümber toimib siis õnneks on seal kõik veel paigas,gorillad,simpansid,makaagid jne.aga kui keegi soovib endale osta saksa lambakoera jatalle pakutakse mingit pisikest karvanässi on kisa taevani olgugi ,et karvanässi isa oli saksa lambakoer ja siin on süüdi ei keegi muu kui inimene,vabandan kui kedagi solvasin ma lihtsalt mõtisklen ,et 100a. pärast on kõik eestlased ,kui sellised,mulatid
m
mati to mari/ 21. jaanuar 2016, 14:44
nõustun sinuga,looduses on palju liike välja surnud ja sureb veelgi,kunagi võib juhtuda ,et sureb välja ka eestlane ja asemele tuleb mulatteestlane,kõik oleneb meist endist
N
..l/ 21. jaanuar 2016, 08:38
No,aga mees tuli ju naistesse ja võttis Eesti naise..
m
Mõtlesi ka/ 21. jaanuar 2016, 08:55
et miks ta räägi, et sõimati, kui tegelikkus oligi ju nii. Järelikult öeldi tõde näkku ja see tavaliselt ei meeldi jah mitte kellelegi.
k
Kellamees/ 21. jaanuar 2016, 08:56
Minu teada ei tulnud Dave mitte Eestimaale ,,naistesse", vaid tulevane naine käis hoopis ,,meestes" Inglismaal........!?
k
Kellamehele/ 21. jaanuar 2016, 11:19
NO SA IKKA EI OLE LUGENUD BENTONI RAAMATUT...
j
Jaan/ 21. jaanuar 2016, 08:32
Kahjuks on eestlaste seas väga alatuid inimesi. Need pole ainult joodikud ja pätid, vaid nende seas on ka neid, kes oma rahvusest inimesi laimavad, koostavad valestsenaariume, võimu säilitamise nimel tahavad eest ära koristada Eestimaa parimaid inimesi. Nad on sama hullud kui rassistid.
s
sa jaan/ 21. jaanuar 2016, 09:01
oled homa jah,sellepärast on probleemid,tead homosid ei sallita.Asi väga lihtne ju.
s
seleta sa jaan/ 21. jaanuar 2016, 12:01
Mille poolest sina oled homodest parem?
21. jaanuar 2016, 08:31
Emake maa ütleb, et Freed Jüssi sündinud
Aafrikas, vaid Lõuna-Ameerika lähedal Aruba saarel
i
Ivo/ 21. jaanuar 2016, 08:23
Sõimajad on alaväärtuslikud ja labased. Tavaliselt on nad sellised, kes pole elus midagi saavutanud, tigestunud.
i
ivvo/ 21. jaanuar 2016, 09:40
Kus on siin sõim? Neeger on eesti keeles neeger ja naistesse tuli ta tõepoolest siia, mitte tohutuid teeneid eestlaste ees sooritama ja meile kultuuri tooma, nagu vanasti idapagulased.
n
Nagu Ivo, Jaan, Alar1 jt./ 21. jaanuar 2016, 11:32
Siinkohal peakski rääkima oma riigis sisevõitlust hea ja kurja vahel.On ju siin kommentaariumis paar isendit, kes sõimavad hommikust õhtuni kaaskodanikke jumalteab mille alusel.Vihkamine vihkamise pärast.Minumeelest on need palju õudsamad korralikust neegrist või ükskõik kellest.Benton on inimene nagu muiste, ilus lauluhääl, hea isa lastele,igati tore mees.Oma Sepad ja Avandid on temakõrval nagu mingid ampelmannid odava kuulsuse jahil,mis väljendub oma rahva vihkamises.Milleks seda vihaõhutamist vaja on?Üks hull jahub vahetpidamata ekrest ja kesikutest,mis tal viga on?Kahesõnalised trellidetaha panekud, ja need on siis eestlase?
l
lible / 21. jaanuar 2016, 08:22
andke andeks,no sõna NEEGER ei ole Eestis mingi sõimusõna ja vaevalt,et seda mõne neegri pärast ka muutma hakatakse.
Aga kessee teab,meil on kõik võimalik.

n
nuinuuu/ 21. jaanuar 2016, 08:15
Bentoni meelest on neeger sõimusõna?
k
kasutage siis/ 21. jaanuar 2016, 08:59
s
21. jaanuar 2016, 09:01
Sõna NEEGER võib olla nii sõimusõna kui lihtsalt rassi tunnus-sõna, oleneb kuidas seda sõna lauses-ütluses kasutatakse ja hääldatakse, üleolevalt voi leebelt.....
a
21. jaanuar 2016, 12:45
asi ju pole ainult sõnas, sa nuinuu
e
emake maa/ 21. jaanuar 2016, 08:14
Minuteada on Fred Jüssi sündinud aafrikas. Peaks tagasi saatma :)
f
Fred/ 21. jaanuar 2016, 08:29
Jüssi on sündinud sealsamas, kus Benton pärit: Arubal.
t
THI saadaks küll tagasi/ 21. jaanuar 2016, 08:42
aga ega tal kodumaad polegi,peab teine ikka omade juurde kolima.
u
Urrr/ 21. jaanuar 2016, 08:14
A kuidas ta aru sai kui ta kohalikku keelt siis ei osanud ja ega eriti vist ka nüüd mitte?
a
alf/ 21. jaanuar 2016, 08:09
Veider asi. Meid on juba maast-madalast õpetatud koolis ,et neeger elab Aafrikas. On negroidne rass , mitte mustad inimesed. Valgetele annab sõna must või mistanahalised info ,et need inimesed on pesematta ja mustad. Järelikult neeger jääb neegriks , valgendagu või pesku ennast palju tahes. Neeger ei ole siin sõimusõna ja kui neegrid seda tunnetavad on see nende sügavalt isiklik asi.
v
Venelased ka solvusid,/ 21. jaanuar 2016, 09:35
kui nendele venelane öeldi. Huvitav, kui mulle eestlane öedakse, ma ei tunne, et mind keegi sõimaks.
v
villu vintpüss/ 21. jaanuar 2016, 08:03
...jah läheb valge mees mustada maale ja talle üeldakse ´´valge´´ siis on kõik õige.läheb aga must valgete maale ja talle öeldakse ´´ must´´või ´´neeger´´ siis on kisa taevani! ometi ei ole kummalgil juhul midagi valesti tehtud, sest kuidas saab nimetada rassismiks rassi tunnust või värvitooni mis värvi inimene on?
h
21. jaanuar 2016, 11:41
Hullemat rassismi valgete vastu kui mõnedes Aafrika riikides ei suuda sa isegi ette kujuta. Kuulake veel Black lives matters liikumise äärmuslikku retoorikat siis hakkab päris õudne. Seda kõike kasutatakse praegu maailmas valge rassi hävitamiseks sionistide poolt. Normaalse mõistusega musanahalised muidugi ei ühine selliste fašistidega, aga võimuhulludele ei jõua kohale, et ka nemad ei ole erilised kui juba miljardite inimeste mürgitamiseks ja muul viisil tapmiseks läheb.
p
ppp./ 21. jaanuar 2016, 07:59
pole siia eestisse poluwernikuid waja
s
sa oled lollakas,ppp/ 21. jaanuar 2016, 08:19
ei ole olemas puhastverd inimesi Eestis,eriti peale hiljutist orjapõlve,kus mõisnik kemmergus su esivanemaid trukkis.Ja miks sa siis lasid juutidel vargamäele ronida.
s
seepärast ta ju tunnebki end siniverelisena,/ 21. jaanuar 2016, 08:37
mõni on ikka päris palju metsapoole ära keeranud.
e
EH/ 21. jaanuar 2016, 07:57
iga roju olgu omas kodus,wõidelgu ja kõik oleks ok.mõnedel on mustlas werd,hulkuda mõõda ilma ringi,waadata,kust midagi kergemini saab

m
Muhk/ 21. jaanuar 2016, 07:55
Äge vend ja mulle meeldib. Aga teen vahet DB-l ja sellel märatseval metslaste hulgal...Neid ei anna kuidagi võrrelda. Las mamma Angela tegeleb nendega, kui need talle meeltmööda on.
m
mis siis valesti on/ 21. jaanuar 2016, 07:54
negriidne rass, Nigeeria, Nigeri jõgi jne... see - Neeger on mustade enda poolt otsitud konflikti sõna.. samahästi võiks ju rassismi tolmu üles keerutada, kui keegi kutsuks mind Eurolaseks. mis puutub Bentonisse, siis tema on rohkem eestlane kui siin 300 000 redutavat okupandijärglast. igal juhul jõudu Dave` le.
a
Andres/ 21. jaanuar 2016, 07:47
Mina jälle olengi rõivase, randpede ja teiste silmis valge NEEGER, putini agent, vihakõneleja... Seevastu abdul turay istub linnavalitsuses nagu kult rukkis, kelleta valged neegrid on hukule määratud.Benton, tunnen eestlasena kaasa sinu eestisse küüditamisele.
a
Andres/ 21. jaanuar 2016, 07:47
Mina jälle olengi rõivase, randpede ja teiste silmis valge NEEGER, putini agent, vihakõneleja... Seevastu abdul turay istub linnavalitsuses nagu kult rukkis, kelleta valged neegrid on hukule määratud.Benton, tunnen eestlasena kaasa sinu eestisse küüditamisele.
s
Sinul on/ 21. jaanuar 2016, 07:44
ka perekonnad muudes maades ja mis ajendas sind siia tulema ikka naine eks ole. Palun ytle kuidas teie rahvust nimetada et me teaksime. Toesti pagulased on naise ja lapsed. Roortsis on lubatud nn pagulastel pidada 7 aastast last naisena et on mehe omand kuna on selle eest maksnud. Ja segamini ei peaks ajama inimest kes teeb tööd ja seda kelle interneti lehekyljed kubisevad piltidest kus hoiab näiteks mahaloigatud inimese pead käes.
m
muri/ 21. jaanuar 2016, 07:43
Minnes elama võõrasse kultuuriruumi, peaks endale selgeks tegema ka sealse keele omapära. Miks meie peaksime painduma iga üksiku saabuja keele ja kombestikuga. Neeger tähendab meie keeles negriidse rassi esindajat ja see ei ole mingi sõimusõna. Kui ma oleksin ukrainlane ja ütleksin oma tütrekesele. kelle nimi on Oksana lihtsalt Okse, oleks kõik ümberringi šokis, et miks ma last sõiman. Tegelikult on see sõna ukraina keeles Oksana hellitusnimi.
m
muri/ 21. jaanuar 2016, 07:43
Minnes elama võõrasse kultuuriruumi, peaks endale selgeks tegema ka sealse keele omapära. Miks meie peaksime painduma iga üksiku saabuja keele ja kombestikuga. Neeger tähendab meie keeles negriidse rassi esindajat ja see ei ole mingi sõimusõna. Kui ma oleksin ukrainlane ja ütleksin oma tütrekesele. kelle nimi on Oksana lihtsalt Okse, oleks kõik ümberringi šokis, et miks ma last sõiman. Tegelikult on see sõna ukraina keeles Oksana hellitusnimi.
j
Jüri/ 21. jaanuar 2016, 07:37
Ma arvan,et Dave Benton on eestlane suure algustähega! Hea,et ta siin Eestimaal elab.Minul ei ole eestlaste pärast häbi!

a
Antsu vend/ 21. jaanuar 2016, 07:27
Ja neegri koht on Aafrikas. Või ma tsiteerin sind valesti? Tegelikult, Dave, oled sa hea mees ja hea muusik, sa ei peaks sellele teemale hagu alla viskama. Sa oled ju omaks võetud. Mina sinu asemel sellega ei mängiks.
n
21. jaanuar 2016, 07:25
No ja neegri koht olla Aafrikas. Või ma tsiteerin Sind valesti? Tegelikult, Dave, oled sa hea mees, hea muusik, sa ei peaks sel teemal siin hagu alla viskama.
t
to // 21. jaanuar 2016, 08:43
See,et mees Eurovisioonil laulis ei tee teda veel heaks inimeseks..mida tõeliselt head on see mees korda saatnud??Endale kuulsust taga ajada ei ole ju heategu näiteks hädasolevate inimeste-loomade suhtes..
Meil Eestis valitseb naljakas suhtumine,et rikkad-kuulsad on head inimesed ja vaesed,kes tööd rabavad-halvad..
h
Häbenege/ 21. jaanuar 2016, 08:54
Benton ei aja mingit kuulsust taga, ta on omaks võetud ja lisaks muusikale tegeleb heategevusega
i
Ingrid/ 21. jaanuar 2016, 11:57
Lihtsalt remargi korras, et Aruba, kust Dave Benton pärit on, asub Kariibi meres ... Aafrikasse on sealt ikka väga pikk maa :)
a
Aruba oli orjakaubanduse vahepunkt enne Ameerikat/ 21. jaanuar 2016, 14:31
Ikka Aafrikast on kõik need mustad pärit...Arubal sellist rassi algselt ei eksisteerinud.
"
21. jaanuar 2016, 07:12
"Sõimati neegriks"? Sõna "neeger" ei ole ju Eestis kunagi olnud sõimusõna. Neeger öeldakse lihtsalt tumeda nahaga inimese kohta.
r
Rumalale/ 21. jaanuar 2016, 15:43
Tead, su ema on lita - emane koer. Kas nüüd on ikka arvamus, et kõike võib suust välja ajada, mida saab põhjendada?
m
Mis siin valesti?/ 21. jaanuar 2016, 07:08
No aga tegelikult sa oledki ju neeger.
m
maamees/ 21. jaanuar 2016, 07:26
Tee enne endale sõna neeger tähendus selgeks ja siis tule siia säutsuma.
l
lemme/ 21. jaanuar 2016, 08:13
n`eeger . Lehe+neeger nalj ajakirjanik. Neegri+muusika, neegri+naine, neegri+poiss, neegri+rass. Neeger+laulja, neeger+ori aj, neeger+sportlane
t
tjäh/ 21. jaanuar 2016, 11:17
monte negro - must mägi, rio negro - must jõgi. miks mustanahalised neid roppusi ja "rassisme" taluvad, kui need ladina (hispaania jms) keeltest tulevad? eesti keel on niivõrd alaväärtuslik, et sama ladina tüve kasutada ei tohi?
o
oksele ajab see juudinägu./ 21. jaanuar 2016, 08:33
a
aga/ 21. jaanuar 2016, 10:46
Kus sulle juudid viirastuvad?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee