Eesti uudised

Talvikut võib Tallinna Sadama praamihanke pärast kriminaalasi ähvardada

Delfi/Eesti Ekspress, 20. jaanuar 2016, 13:33

207 KOMMENTAARI

k
Korruptantide riik/ 21. jaanuar 2016, 18:28
Kuidas saab Eesti Vabariigi Riigikogu korruptsiooni vastase võitluse komisjoni esimeest korruptsiooni uurimise ja paljastamise eest kriminaalvastutusele võtta. Mis püha lehm on ärisaladus. Pättide ja varaste tegude varjamiseks pättide eneste kaasabil ja finantseerimisel loodud õiguslik alus.
Uuel valitsusel tuleb palju tööd. Nii pätide paljastamisel kui nende poolt loodud seadusandluse likvideerimisel.
l
leo/ 21. jaanuar 2016, 17:42
Kogu maailm teab, et kui demonstratiivselt räägitakse nn ärisaladusest, on tegu lihtsalt varimajandusega
m
Malle/ 21. jaanuar 2016, 13:33
Asjad siis niikaugel,et võetakse vastutusele need ,kes seaduserikkumise või pahatahtliku raiskamise avastavad,mitte seaduserikkujad.
r
raits/ 21. jaanuar 2016, 11:36
Talvik ei ole ju laevaekspert.Enne kui avalikult kisama hakata oleks vast pidanud enne uurima miks kallim leping sõlmiti,oleks laevad hiinast tellitud saanuks need veel odavamalt!Alati ei saa sõlmida odavamat lepingut ,sest kvaliteet kannatab,näitena võib ju tuua riigi ja omavalitsuste korraldatud teetööde ja bussihanked kus odavaima pakkumisega on kannatanud kvaliteet.Talvik võib olla hea näitleja -lavastaja aga hetkel tekib küsimus kas selline inimene ikka sobib antud komisjoni.Igal juhul edu talle,las uurib veel ,vahest leiab mõne kes riigikulul on omale sokke ja saapaid ostnud.
m
miks?/ 21. jaanuar 2016, 16:42
See ju ammu selge, kuna Poola laevatehas andis altkäemaksu.
k
kk/ 21. jaanuar 2016, 10:45
meie riigis tuleb ju kõik tõerääkijad kinni panna,aga suslikutele ei tehta midagi kas nii
m
maffia võim/ 21. jaanuar 2016, 10:41
Peale muude ähvarduste ka kriminaalasjaga ähvardamine.Vaat kui tugev on maffia võim, kas eeskujud Sitsiilia maffiast? jms
v
Veiks/ 21. jaanuar 2016, 10:26
Avalikustas avaliku riigihanke andmed ja selle eest krim asi, tulge nüüd tagasi reaalsusse unistuste maailmast;)) Kui need andmed ei kannatanud avalikustamist siis mis projektiga tegu - militaar, sisejulgeoleku ?
t
tulge ikka maa peale tagasi/ 21. jaanuar 2016, 09:54
;., hankes tekkinud hinnavahe ei ole ärisaladus! seda ei saagi lepinguga reguleerida. Laeva hind võiks olla, aga vaevalt ja seda pole Talvik ka kommenteerinud.

m
Maxumaxja/ 20. jaanuar 2016, 23:09
Rahvustoit on ikka tõega teine eestlane.Kirute et EEFF is on pätid ja vargad.Nüüd sorib Talvik nende sigadustes ja ta paneks ta selle eest vangi.Mida te tainapead loodate ,et pätikari tuleb ise silm näppus ja lubab ausaks hakata??Pigem jõudu ja edu Talvikule.
t
to: Maxumaxja, 23:09/ 21. jaanuar 2016, 02:23
Sinu rahvustoit on ka teine eestlane nagu kommentaarist näha!
p
Palitu Taavi/ 20. jaanuar 2016, 23:03
Paha poiss Arturile tuleb paigaldada Kiili ja Kaljuranna jalavõrud!
p
Palitu Taavi/ 20. jaanuar 2016, 23:03
Paha poiss Arturile tuleb paigaldada Kiili ja Kaljuranna jalavõrud!
t
Tõnu Anton/ 20. jaanuar 2016, 22:03
Tore oleks, kui kriminaalasi algatataks! Siis tuleks kõik palju täpsemalt välja.
Talvikult peaks aga enne riigikogu saadikupuutumatuse ära võtma. Siis saaks näha ka kõiki neid nägusid, kes seda lokkavat seadusetust ja korruptsiooni riigisektoris on siiani mahitanud ja kinni mätsinud.
Ei maksa unustada ka seda, et kõrgema võimu kandja Eestis on siiski rahvas ja sellel kõrgema võimu kandjal võib ka ükskord mõõt täis saada.
j
Jah/ 20. jaanuar 2016, 21:30
Kraaksub Vaheri kallal,ise samasugune suli.
v
vastik/ 20. jaanuar 2016, 20:31
kõik asjaosalised sadamast trellide taha,,,
METSAVEND / 20. jaanuar 2016, 20:28
Oligi oodata kuna reageeritakse ,sest kui poleks nönda reageeritud oleks vöinud arvata ,et pole midagi valesti selles loos .Kui olukorda analüüsida siis on selge ,et pöhiline pöhjus miks Tallinna Sadama kaks tegelast kahtlustavad koruptsioonis ja altkäemaksus .Pole mötet vabandusi otsida investeeringust kuna juba niigi on alates augustist 2015 selge mis tegelikult toimus ja toimub .Samuti pole mötet hämada mönel ,et rahva näol on tegemist pööbliga kes millestki aru ei saa kui riigi raha vasakule ja paremale pillutakse ,et samas saamamehed kes on hallid kardinalid ja juhivad tagatoast valitsust oma taskuid täidavad .Poolakatega saadi kokkulepele ,et seoses hea lepinguga loovutavad miskit tellijale isikuliselt tagasi ju türklased ei olnud nöus miskit jagama ja olid ehk ausad .Nüüd siis püütakse igati päästa mis annab ringkaitsega sest niigi asi kärssab juba selles möttes ,et ei pea olema geenius ,et seostada asi kahe sadama tegelasega kes on praegu kahtlusalused kuigi vabastati elektroonilise valvega .Aeg on juhinduda sellest ,et parem öudne löpp kui löputa öudus olgu selleks siis kasvöi valisuse tagasi astumine .Pole mötet löpmatuseni hämada rikkast pöhjamaast ja anda löpmatuseni kateta lubadusi .
e
eh, küll/ 20. jaanuar 2016, 19:56
Talvik on nõus ükskõik mis teemal sõna võtma, peaasi, et tema pisikese punase mütsikesega suur pea kogu aeg tele-ekraanil oleks. Ta patrab asjadest, millest ta võib-olla ka veits jagab, aga sama agaralt asjadest, millest ta midagi ei jaga. Kus nüüd alles tuli arvamusliider ja igal alal teadja spetsialist välja, nagu Saagim kohe.
a
atq/ 20. jaanuar 2016, 21:19
Justnimelt, ta on igal pool seletamas, enesekindlust jagub aga enesekriitikat mitte. Ja seepärast mul ongi raske mõista, mis ta Herkeliga ühes erakonnas on . Eks sellele sahmimisele ja soolotsemisele tuleb lisa.

m
miku/ 20. jaanuar 2016, 19:47
Oi kui tore! Tähendab, et kui tuuakse avalikkuse ette meie valitsuse seateod, siis pannakse vangi. Aga kui Savisaarr süüdistatakse mingites olematutes kuritegudes, siis süüdistaja on aus ja õiglane inimene. Talvik on täitsamees. Keegi peab ju reformikate sigadustele ükskord piiri panema. Kas-või vangla hinnaga. Kogu meie valitsus peaks häbist juba tagasi astuma, aga näe, hakkavad hoopis õiglast inimest vangi toppima. Küll on ikka veider see "demokraatlik" ühiskond, kus tõerääkijaid ähvardab vanglakaristus. Mis tähendab ärisaladus, kui mängus on maksumaksja rahad? Miks tavainimene ei tohi oma äriasju 75 aastaks salastada. Kellele kuulub meie riigis on võim? Peaks nagu rahvale kuuluma. Saab näha, kas kustutatakse jälle kommentaar ära.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 20. jaanuar 2016, 19:47
Nii, et riiklik korruptsioon on nüüd siis tunnistatud äriks? Kui midagi sellist peaks juhtuma on eestis oodata kodusõda ja uskuge mind te marutõbised oravad, teie peale läheb esimesena jaht lahti!
k
küsimus/ 20. jaanuar 2016, 19:44
MITU AASTAT vangistust Talvik võib saada....? Nõuka ajal sai SALADUSE avalikkustamise eest 25+5 aastat..... Kas Talvik saab samapalju....?
t
20. jaanuar 2016, 19:41
to:to: mul tuleb....., 17:26
sa oled lihtsalt elu värdjas
e
elame-näeme/ 20. jaanuar 2016, 19:12
Kas saTalvik ei karda, et selle suure võimlemise eest tõmmatakse sul mingil ajal vaip jalge alt?Kõik on võimalik.
m
20. jaanuar 2016, 19:26
mentide ja nende rahamafioosidega konflikt võib surmaotsust tähendada, me oma poistega oleme tänu jumalal siiski elus, kuid ardo aasmäe reffide poliitikat liiga targalt käsitledes mitte... tehku kallis elukindlustus vähemalt.
t
Talvik - VANGLASSE!/ 20. jaanuar 2016, 19:11
Vabaerakonna räuskaja Talvik - VANGLASSE! Vabaerakond hakkab ka astuma KE ja EKRE pättide järel ühtses rivis....
t
to Talvik - VANGLASSE! / 19:11, 20. jaan 2016/ 20. jaanuar 2016, 20:00
kuule naljamees,ma sain kokku 16 sinukribatud kommi aga millegipärast,kõik on raskelt punased,nagu ka su punaoravad.
Kas mõtlema ei pane?
a
Ah,/ 20. jaanuar 2016, 20:22
Tal 10 senti sõnum, las teenib.
2
20:00/ 20. jaanuar 2016, 20:33
Las ta veel jaurab viimseid päevi, tal töötab tingimatu reflex, peab noh.Vangla on eriti lemmikteema, eks ta ise seal resideerugi.
v
20. jaanuar 2016, 20:37
Vabandust, see oli punaoravale mõeldud 19.11 -le.Ei loll loom oska midagi mõelda.laseb kuhu jumal juhatab.
m
mida juttu/ 20. jaanuar 2016, 18:53
lätlased teatsid seda juba ammu nüüd said eestlased ka teada. mille eest siis karistada?see polnud ju mingi riigi saladus see oli eesti rahva eest tõe varjamine.
a
Adolf/ 20. jaanuar 2016, 18:44
See Talvik on ikka tõeline Tropp suue tähega!

t
Tige kala/ 20. jaanuar 2016, 18:32
Kellele kuuölub Tallinna sadam - eesti riigile . Kellele kuulub Eesti riik - Eesti rahvale - nii et rahval on õigus teada laevade hinda , siin pole mingit saladust .
Mis juhtuks kui mingi a/s osanikud saaksid teada et on ostetud 4 kallurautot , hinda aga juhatus ei ütle - suure tõenäosusega pakiksid need juhatuse liikmed kibekiiresti oma asjad
t
to: Tige kala, 18:32/ 20. jaanuar 2016, 18:47
Sina, idioot, ei saa aru, et on olemas SALADUSED!. Mitte kõik asjad pole kõigile inimestele AVALIKUD. Olgu need näiteks kasvõi ärisaladused, julgeoleku saladused, sõjaväe saladused, riigi saladused.... jne. Nende AVALIKKUSTAJAID ootab VANGLA! Sinusugustel sitavarestel ei ole nendesse asjadesse õigust oma tatist nina pista!
t
to 18.47/ 20. jaanuar 2016, 19:10
Sa, i.ioot, tegu ei ole ju riigikaitsega ega julgeolekuga - tegu on kõige tavalisema äriühinguga kes teeb majandustegevust . Saladus võis praamide hind olla kuni konkursi lõpuni - edasi ei ole isegi koristaja põrandakaltsu hind enam mingi saladus
s
20. jaanuar 2016, 19:28
saladus ei ole iialgi riigiasutuses riigi vargused.
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 20. jaanuar 2016, 19:52
oravate toidukanali kõrile on ikka päris kõvasti astutud, kui seline seakisa siin lahti on läinud. Isegi õhtulehte on saadetud riigieelarveliste mukide armee stagnatsioonierakonna seisukohta väljendama. Seisukoht muidugi ilmselge - varasta ja salga!
1
16.47 idioodile teadmiseks/ 20. jaanuar 2016, 20:42
Riigi vargus on mis ajast riigi saladus,mida sa tohman pläkutad siin.
e
endine/ 21. jaanuar 2016, 09:26
sa kuradi vä..djas, seal on ka minu raha mida topitakse ei tea kuhu kellelegi. kui ma su ra..sa kätte saaks.......
k
20. jaanuar 2016, 18:19
Ka suured vargad nimetavad ennast tänapäeval ärimeesteks. Mõni kiidukukk tunneb ja mõtleb siin endast ei tea mida, lihtsalt oskab hästi varastada. Ei ole need ärimehed sajajalgsed ja mitmepealised,kümne käega,et jõuaksid lihttöölisest mitmeid kordi rohkem tööd teha aga palgad on tohutu suured. Mõni vast ütleks, et tee järgi, proovi olla ärimees. Vastaksin,et jah ei ole nii head pead VARASTAMISEKS antud ja pole ka tahtmist olla SUUR SULI. Kellegi arvelt nad ju ometigi rikastuvad.
t
to: 18:19/ 20. jaanuar 2016, 18:50
Vaata Tallinnas Keskerakonnas ringi, siis näed ümberringi vargaid!
l
Loomulikult Talvik vangi, ei mingit jalaehtet. / 20. jaanuar 2016, 17:42
SeeTalvik on Tallinna Sadama asjades kõike nahaalsiem, rövedaim kriminaal, ning riikireetur!
o
oioioioi/ 21. jaanuar 2016, 09:29
b
Brita/ 20. jaanuar 2016, 17:37
kõrval Vanga elu-õpetuste artikkel. 1 soovitus Vanga poolt on : ÄRA KUNAGI VAIDLE LOLLIDEGA. Artur - GO ! anna minna ! kaua see jama siis kestab siin ? kas niikaua. kui enam polegi. mida varastada ?????
t
to: Brita, 17:37/ 20. jaanuar 2016, 18:53
Ässita aga! Äss, Talvik! Võta sadamat! Hammastega! Ässs, Talvik! Ässs!
v
20. jaanuar 2016, 20:48
Võia kohe kogu hingega ja juuri pättidel varga hing seest välja.Selle 18.53-l sõrmed sahtlivahele, millistest miljonitest see raisk toitub.
k
Kellamees/ 20. jaanuar 2016, 17:32
No on ikka EESTI RIIK ! !,5 miljonit võid varastada.....aga avalikustada ei tohi......., KURIREGU !!!
Liviko kartellileppeid võib teha aga see peab enne kohtuotsust ilmtingimata AEGUMA......!!!
PÄTIRIIK !!!
p
Priit/ 20. jaanuar 2016, 17:19
Kui Riigikogu on sellised seadused-karistused teinud, siis tuleb neil ka endil neid täita. Antud juhul peaks Artur Talviku puhul siiski uurimine teha, kas on eksinud või mitte.
e
20. jaanuar 2016, 18:56
Ega ÄRISALADUSED ei kehti ainult Eestis, lollakad matsid ekrest, vabaerakonnast ja Keskerakonnast! Ärisaladused on ikka vist KÕIKIDES riikides ja RAHVUSVAHELISELT ka kehtivad...? Aga seda sitaloopijad loomulikult ei tea..... Sitaviskamine ei ole ärisaladus!
s
sa nimetu / 18:56, 20. jaan 2016/ 20. jaanuar 2016, 19:17
võiksid ikka plaati vahetada,tundub,et oled rottide ja irlitside leival.Sinusuguseid laulikuid,kes vargamäe varastele kiidulaulu laulavad,on ennegi nähtud.
Saa aru,keegi ei võta sind tõsiselt,sa ju hullem veel kui su kamraad Alar1.
j
jas/ 20. jaanuar 2016, 22:37
Mis sa räuskad siin,keda kotib mingi ärisaladus.Mina selle raha andjana riigile tahan teada palju need paadid maksid.Riik soovib ka iga ettevõtja käest kopika pealt teada saada kuhu ta oma raha kulutas.Kuradi ärisaladaus,pange põlema ennast koos selle saladusega.
n
Naine/ 20. jaanuar 2016, 17:17
e
Eesti Rahvas!/ 20. jaanuar 2016, 17:16
Kas Te teate millega tegeleb praegu Eesti valitsus? Pevkur Lätis Rõivas Saksamaal. RELVADIREKTIIVIGA!!!!!! Seda nende sõnul, et suurendada Eesti kaitsevõimet! Kaitset kelle eest? Valitsus valmistub ennast kaitsma korjates rahvalt relvad. Eriti ohtlikud pidid Eesti kaitsevõimele olema kaitseliitlaste käes olevad poolautomaatsed relvad! Vaata milleni me oleme jõudnud. Võib vaid oletada kuhu need sajad miljonid on kanditud. Randpere ju pasundas kunagi, et neil on Tais terve küla valmis ehitatud.

t
TORE/ 20. jaanuar 2016, 17:15
Riigifirmal onriigi ees saladused?
j
juhhei/ 20. jaanuar 2016, 17:14
Naeran ribadeks, aga see on naer läbi pisarate..
m
mul tuleb nutt peale/ 20. jaanuar 2016, 17:26
vähihaigetele lastele kerjatakse jõulutunneliga 5 euro kaupa annetusi kuna pole raha. Lapsinvaliidelt taheti sel aastal 3 kordset ratastooli maksu võtma hakata. Tsahkna haistes, et see oleks olnud IRLi lõpp tõmbas viimasel hetkel pidurit. Ja siin lasevad raisad 17 miljonit lihtsalt tuulde.
o
Oh.../ 20. jaanuar 2016, 17:12
...mida,mida??? Laristame raha ja laseme 10 miljonit varastada ja ei mitte kui midagi ja siin,et kohe süüdi ja kinni.Kus riigis me elame-ei saagi enam aru.Kohutav!!!
t
Talvikule/ 20. jaanuar 2016, 17:06
Ära usu väidet, et kui poleks kallimaid laevu võtnud, siis oleks laevaliiklus seisma jäänud. Leedo oleks 3-4 kuud lisaks opereerinud ja see summa oleks olnud võibolla 2-3 milkut. Täna on kaotus 17,5 milkut. Point on hoopis selles, et kogu hange oli nii keeruliselt ettevalmistatud, et Leedo ei oleks saanud kuidagi võita. Leedo võidu osas käisid varem kaks reffi pätti talt kahte milkut välja pressimas, aga said jalaga, siis saadet Saare Ints peale aga ka see jäi pika ninaga. Kuna aga raha oli pättidele vaja siis tehti diil poolakatega lastes neil hind kõrgemaks pakkuda ja nii said oma osa taas reff, kiil ja kalju jne. Kõige kriminaalsem on veel asja juures, et raha tehti vahelt ka mootoritega. Mootorid tarnib laevade järelevalvet tegev firma 6 milkut kallimalt, kui Läti firma oleks mootorid toonud. Krim asi nr Järelevalvet tegev firma saab otsest kasu ja ostetakse kallimad mootorid. Kilekotid vahetavad taas omanikke. Lõpetuseks kiil ja kalju ei võta midagi omaks nagu kallas kunagi. Kohut käiakse 10 aastat Pilveke mätsib asja kinni ja reff taas puhas raha ei leita ja rahvas töötab palehigis edasi.
t
tra,on ikka kaabakakari,/ 20. jaanuar 2016, 19:23
aga savikas oli neil risti ees,et võimu juurde saada.No ma ei või enam...
a
Ando/ 21. jaanuar 2016, 09:42
Nende kulutatud miljonitega oleks juba silla ühendus skandinaaviaga. Vahemaad saartega on nii väikesed, et praamiühendus on ammu juba ajast ja arust.
a
Ando/ 21. jaanuar 2016, 09:42
Nende kulutatud miljonitega oleks juba silla ühendus skandinaaviaga. Vahemaad saartega on nii väikesed, et praamiühendus on ammu juba ajast ja arust.
a
Ando/ 21. jaanuar 2016, 09:46
Nende kulutatud miljonitega oleks meil ammu juba sild skandinaaviasse. Minu arust on praami ühendus suuremate saarte ja mandri vahel juba ammu mõttetu.
j
Jurist./ 20. jaanuar 2016, 17:03
Talvikule ei ole kuidagi võimalik süüdistust esitada.Inimene ei ole süüdistanud ega toonud välja ühtegi firma nime.Inimene räägib hindadest kus võrdleb teist riiki ilma igasuguse riigisaladuse seost.
t
tegemist/ 20. jaanuar 2016, 22:17
polegi riigi saladusega, vaid rahva raha vargusega!
o
Olen/ 20. jaanuar 2016, 17:02
seda meelt et kui inimene on komisjoni etteotsa pandud ja midagi seadusevastast valja nuhkis siis see on ju super muidu on kogu aeg nurisemist et midagi ei tehta ainult raha peale maiad ja istuvad riigikogus niisama Aga see et avalikustamise eest trellid ootavad see on jama ega me Venemaal ei ela Kes sellise seaduse uldse tegi???
n
Nõuka aeg/ 20. jaanuar 2016, 17:00
Vanasti oli ka nii, et kes on võimsa riigi vastu see istub vangis. Ise kirume Venemaad aga ega meil endil on sama süsteem.
Kurb aga demokraatia on läbi kukkunud!
m
max/ 20. jaanuar 2016, 16:56
Talvik räägib rahvale tõtt ja selle eest järgneb siin maal karistus ja peedistamine,riik peab saama tagasi rahvale

o
oi oi/ 20. jaanuar 2016, 16:53
varsti saab päris nalja ja ref.koos rõivasega vutt vutt ,sellised ei tohiks isegi poliitikas rsk olla
p
Paragrahv/ 20. jaanuar 2016, 16:48
Ütleb, et kuriteost tetamata jätmisel oled sama hästi kui kaasosaline. Talvik teatas kuriteost ja õieti tegi. Eestis on kõrgema võimu kandjaks rahvas, nii et Talvik rahvas on Sinuga. Pane edasi. Tartu vangla ootab reffi pätte. Romeo.
i
irw/ 20. jaanuar 2016, 16:41
Pühad mustad kilekotid vangi ei vii, nende tagamaade avalijustajad lintšitakse aga alati.
s
salastamine/ 20. jaanuar 2016, 16:41
Kui kasvõi 10 aasta tegemised ,saladused ilmsiks tulevad ,mis § ähvardusel salastatud ,saaks teada väga rumala inimmõistuse jõul hävitatud riigi tõelistest kurjategijatest.Need on kõrge haridusega,pagunitega ametnikud ise.
m
Mileina Jõgi,Harjumaalt/ 20. jaanuar 2016, 16:36
Ah,et saladus,kas tõesti??Miks riik varjab rahva eest ja kui varjab,siis järelikult on,mida varjata.Ei tea,kui palju on veel selliseid asju,mida rahvas ei tea ja seda peetakse,,saladuseks,,Valitsus on rahva jaoks juba ammu üks suur saladus ja paistab,et see salatsemine ei lõpe nii pea.Talvik tegi õieti kõik,sest on näha,et selles valitsuses on veel ausaid inimesi.Aga jah,seda arvasin mina veel täna hommikul,et küll Talvik nüüd liistyle tõmmatakse ja tõmmatakse ka.Teda kardetakse,sest mine sa tea,mis see laeva skandaal veel endaga kaasa toob ja ilmselt reformikatel juba püksid püülis!Reform,Rõivas ja paljud teised teavad vägagi hästi,milline korruptsioon on just selles erakonnas ja valitsuses.Kui ei oleks midagi karta,siis see poleks ka ,,saladus,,
n
nojahh......./ 20. jaanuar 2016, 16:51
Peagi kuuleme,et Artur on korruptsioonivastasest komisjonist kõrvaldatud.
i
Insener/ 20. jaanuar 2016, 16:36
Meie vastus saab olla valimistel ainult üks: hääletada Vabaerakonna, mitte varganägude poolt. Muuseas, nagu ütles U.Palo, jättis Tuhajuhan praamihanke õigel ajal välja kuulutamata, mis võib-olla viiski kallimate praamide ostu eelistamisele(aeg serus peale). Kus iganes Eesti riigile kahju tehakse, igal pool Tuhajuhan platsis. Ma võin selgitada............(Tuhajuhan)
t
to insener/ 20. jaanuar 2016, 16:54
Kahjuks teeb ref e-hääletusega omale vajalikud häääled ka järgmistel valimistel ilusasti ära. Kah insenerina võin Sulle exeli tabel saata kus valemisse tehted sisse pandud: vabaerakond -10 000 ja reff + 10 000 häält ja pätid jälle pukis. Kui tahad võin Sulle faili saata. Tehe tehakse esimeses serveris, selles serveris, mis kohe hävitatakse on valem sees ja järgmisesse mis avaldatakse ilmuvad reffile meeletud e-hääled. See oli sellel valimistel näha. 6% LIIDETI omale juurde ja mis Sa arved kelle arvelt? Vaba ja EKRE arvelt.
m
mees/ 20. jaanuar 2016, 18:24
hääletamine tuleb teha hääletaja enda jaoks avalikuks, kus ta saab hiljem kontrollida, kas ta hääl läks vajalikule inimesele või mitte. Üleüldine tabel peaks olema neti üleva online, kus kontrollitav hääl fikseeritakse. Juhul kui kontrollitavad hääled on ületanud mittekontrollitavasid hääli siis on selge, et keegi on hääled vasakule tõmmanud.
u
Usun/ 20. jaanuar 2016, 16:34
et hetkel töötab kogu reffi tagatuba ja 12 KOpa ametnukku ja keskkrimka tippuurijad, et välja selgitada Talviku varases nooruses õunaraksus käimised. Selle asemel, et ausalt asju ajad toimub reffi juhtimisel üks sahkermahker. Ja kilekotid vahetavad omanikke.
m
Maksumaksja/ 20. jaanuar 2016, 16:28
Niiet minu raha tuulde loopimine on " ärisaladus " Sellised seaduse tegijad panen oma käega ükskord seina äärde ....palvetama

j
Jüri Kukk/ 20. jaanuar 2016, 16:28
Pange tähele, süüdi tahetakse mõista paljastaja, mitte aga korruptandid!
s
Saksamaal/ 20. jaanuar 2016, 16:35
olid ka süüdi politseinikud ja naised ise, aga mitte meie lugupeetud ja palavalt armastatud terroristid.
n
Nüüd siis / 20. jaanuar 2016, 16:26
läheb lahti Talviku kottimiseks, ähvardamiseks ja sõimamiseks. Seda teevad kõik: võimuparteid, politsei, kapo, prokuratuur, kuna nad on kõik ringkaitses ja muidugi peavoolumeedia ka.
n
nojahh......./ 20. jaanuar 2016, 16:23
See saab siis olema kättemaks saabaste eest !
k
Küll oleks hädasti vaja/ 20. jaanuar 2016, 16:18
meid nüüd Toompeale. Talvik keskele, ring ümber tema ja tahaks näha, kes teda puutub? Või arvate, et võmmipealikku kõik kuulavad? On ju tavavõmmgi tavainimene, kellele pealik pähe laseb. Aga oravate kaitsepojuketele ütlen: räusake veel viimast! Teie tund läheneb silmnähtavalt!
k
kui ma võidaksin lotoga/ 20. jaanuar 2016, 16:13
siis ei siunaks ma enam eesti lotot taga. Kui Talvikule kenasti makstakse, jääb temagi vakka !
v
Vaine Rakra/ 20. jaanuar 2016, 16:37
Kas Rainerit mäletate? Veb fondi uuris. Kui selgus, et niidid viivad sõpradeni võimuparteis, siis nüüd on mees vagur nagu lambuke.
e
Evald/ 20. jaanuar 2016, 16:10
on vaid arusaamatu, kas nende skandaalide välja toomise taga pole veel mõni pettund prominent. Eesti vajab tõepoolest poliitilist ja sotsiaalset "taaskäivitust", restarti. Sadama lugu on ennekuulmatu, mehed näevad, et hinnavahe on suur ja ei ürita poolakatelt isegi hinda maha tingida. No tegeld vist üritasid, aga eraisikutena. Tahaks kuulda Rõiva arvamust, tema valitsuse aegu lõdvalt juba üle 80 miljoni tont teab kuhu läind, Energia ja sadam. Kas 100 miljonit tuleb lõpuks täis. Ka president, võiks lõpuks suu lahti teha, mis toimub. Mis teaduspõhisest majandusest ja riigist me räägime, kui igasugu EBS bakalaureused istuvad kõrgetel kohtadel. Talendid koju, kes nii ütles, Ilves? Aga samas kraadidega inimesed aga imevad pöialt, poliitoloogina sobiks ta ju hästi näiteks kaitseuurignute keskusse. Soovitan vaadata kes seal "teadust" teevad. Sama ka teistes riigiametites. Eesti on liig väike, et pea hõlma alla peitmise poliitikat ajada.
s
See 80-100 milli/ 20. jaanuar 2016, 16:20
on meile teadaolev kaos. Mis sellest kõrgemal, on riigisaladus. Korruta päris mitmekordseks. Ikka miljardid peaks tulema.
K
........Tahaks kuulda Rõiva arvamust, tema valitsuse aegu lõdvalt juba üle 80 miljoni tont teab kuhu läind, Energia ja sadam........./ 20. jaanuar 2016, 16:29
Kolmapäeva õhtul kohtub Merkeliga ka Eesti peaminister Taavi Rõivas. Samuti esineb Rõivas CSU liikmete ees kõnega.
Ei tea kas Eesti rahvas saab ka rõivase kõnega tutvuda?
p
Paras!/ 20. jaanuar 2016, 16:05
Norigu veel tühiste kõrvaklappide, mida iga mees selles kabinetis saab kasutada, ja saapapaari pärast, mida ka saab üksühele laenutada, pärast. Paras talle! Pokri ja asi mutt!
s
sa paras/ 20. jaanuar 2016, 16:11
Tahad teisele halba tuleb kõik omale tagasi.Panini sinule needuse peale,ole ettevaatlik.
p
Plaan oli/ 20. jaanuar 2016, 16:22
ikka kõrvaklappe kuskil hotellitoas kasutada. Või oled nii pisikese ajuga, et ei mäleta? Vaher oli lennujaamas, teel puhkusereisile kui ostis.
j
juura/ 20. jaanuar 2016, 16:03
jah seda siis kui oleks tegemist õiguspädeva hankega, kuid talvik tegutses kuriteo avastamise ning maksumaksja huvides. Siin tulevad mängu paljud nüansid, sest see number kuriteo lpplahendis oleks ikkagi avaldatud.

E
.../ 20. jaanuar 2016, 16:03
k
20. jaanuar 2016, 16:41
s
Skandaal suureneb/ 20. jaanuar 2016, 16:00
p
pole midagi uut siin päikese all/ 20. jaanuar 2016, 16:00
Ikka sõnumitoojale turja, mitte sõnumile. Kanakarjakambakas. Sama joonis kehtib paraku igas kollektiivis, kus on ülbed ülemused ja pugejad alluvad. Kes julgeb kriitikat teha, sel sulg sappa või halvemal juhul suled seljast.
p
puhas PR/ 20. jaanuar 2016, 15:58
Talvikul on väga hea PR-kampaania
n
20. jaanuar 2016, 15:46
Nüüd siis asus Vaher tasumisaktsioonile.Ennekuulmatu,seaduse tegijat ähvardab see, kes seadust täitma peaks.On ikka tsirkus.Reform on ikka nii paadunud vargapunt, et õigluse eest paneb juba trellidetaha.Kas annab veel kuhugi minna,ega vist.
a
Ando/ 20. jaanuar 2016, 15:41
No see on juba lagi-mees üritab rahva raha vargaid avalikkuse ette tuua ja kohe tahetakse alla suruda.Uskumatu,mis töllid meil ikka eesotsas istuvad.Tubli,Talvik,arvatavasti on normaalsed kodanikud sinu poolt.No ei ole sõnu-uskumatu,mis kõik lõpuks välja hakkab tulema ja loodetavasti veel tuleb.
m
Mikä Ruumis/ 20. jaanuar 2016, 15:32
nii see käib - nende kuritegude päevavalgele toomise eest ähvardatakse kohe mitut moodi. Sellele seltskonnale meeldib salaja oma asju teha, kohe kui avalikkuse tähelepanu alla satutakse hakatakse kukununnut mängima. Kuul pähe sellistele.
j
jah/ 20. jaanuar 2016, 15:29
selle eest, et julgesid varba peale astuda, pannakse vangi.
eriliselt värdjalik riik ikka. vangi, set ütlesid, et rikuti seadust. per.sse

s
suukorv/ 20. jaanuar 2016, 15:25
Nüüd hakatakse Talvikut suruma ja suukorvistama §-ga,nagu ta mere tormi ja jääkülma vett ei karda nii läheb ta lõpuni ausa mehena.Valetajad värisegu .Edu edaspidiseks valede paljastamisel.
s
süsimust iroonia/ 20. jaanuar 2016, 15:22
Reformierakond on kuritegelik organisatsioon, mis ei häbene isegi parlamendiliiget ähvardada.
:lol
m
muidugi,kas alles nüüd avastasid/ 20. jaanuar 2016, 19:37
vaata,palju seal juute on ja kõik trügivad pukki.
h
hea/ 20. jaanuar 2016, 15:20
vaat nii on tahad head riigile saad karistatuks.
v
vastulause/ 20. jaanuar 2016, 15:19
See AUS on täitsa koolita inimene. Mine esimesse klassi.
k
kodanik/ 20. jaanuar 2016, 15:38
huvitav kes jja kui palju Talviku maksis selle ärisaladuse eest? Kui pärast trahve hakatakse nõudma siis peab need Talvikult sisse kasseerima
ä
ätt./ 20. jaanuar 2016, 15:42
Ärisaladus on tehingute maksumus mitte vahe välja toomine.
h
Huvitav/ 20. jaanuar 2016, 15:16
p
Probleem/ 20. jaanuar 2016, 15:15
ongi selles mõõdutundetus salastamises. No ja topeltstandardid muidugi ka.
h
Hoopis huvitavam!/ 20. jaanuar 2016, 15:27
17,5 miljonit--teeme hanke kallimaks!
7.8 miljonit-teile/ülejäänu teile!
Miks ei avalikustata aga laevahanke ,,Poola uurimist,,!
Siin jalavõru jalga 1-2 miljonit selge!
aga 5 miljonit ????
Siim jookseb Brüsseli lifti? 24/7?
Kui see oleks esimene kord--!!!
Kaitseministeeriumm: Venemaa kohe ründabbbbbb!
2-3 miljardit--- 3000 sõdurit... igale 2 sõiduvahendit.... ostame/müüme !
k
küsija?/ 20. jaanuar 2016, 15:14
Kas rahva raha tuuldeloopimine on ärisaladus. IMELIK.
e
eestlane/ 20. jaanuar 2016, 15:10
TUBLI TÖÖ TALVIK. HÄÄLETAN VABAERAKONNA POOLT:
i
20. jaanuar 2016, 19:15
IGA sõimaja, laimaja ja räuskaja on VÄGA TUBLI! Missuguse viinapoe taga sa

v
valija/ 20. jaanuar 2016, 15:08
Kas Talvik peab end mingiks spetsialistiks hangete alal, keskerakonna ideed on nakkavad, paistab et mehel pole midagi teha.
e
ei tohi ju/ 20. jaanuar 2016, 20:24
Kus suitsu,seal ka tuld. Siin riigis on ju selline ringkaitse, et hoia ja keela!
v
Valijale vastuseks 15.08/ 20. jaanuar 2016, 23:10
Talvik teeb tööd, mis on Riigikogus tema otsene kohustus.
t
20. jaanuar 2016, 15:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
15.08/ 20. jaanuar 2016, 15:59
Sul ka peanupp veel potist väljas,et mulised seal paksu sees.Vajud,ikka rohkem ja rohkem, varsti vaikid oma p...a sees.
m
Mongol / 20. jaanuar 2016, 15:05
saadiku puutumatus? kas põhiseadus para76 ei kehti enam või kehtib ta ainult siis kellele? ja mida tähendab saadiku puutumatus? kas mitte seda, et kui saadik uurib korruptsiooni, siis ei saa teda selle eest trellide taha toppida? järjekordne pluss Talvikule :). kehv töö reffid
k
Kuidas eestis/ 20. jaanuar 2016, 15:05
saab rääkida mingist ärist kui omanikul pole öigust teada mida firma tema rahaga teeb ? Kuidas saab rahva eest salata tehinguid mida tehakse nende rahaga. See salastaja tuleks köigepealt anda kohtu alla ,kuna tahab varjata korruptiivseid tehinguid, samuti köik kaasosalised.
r
Rnx/ 20. jaanuar 2016, 15:04
No mis punaorvad ja muud hääbuvad parteirotid on kommentaariumitesse käsutatud või :))) Proks uurib seda asja juba üle poole aasta. Mis nad loodavad, et asjaosalised pensionile lähevad või...Ma ei tea. Odav populaarsus või mitte, kuid eile ei teadnud sellest asjast teist keegi mitte s*ttagi. Seega Talvik tegi väga õieti. Muidu oleks maha vaikitud ja vb. mõni oleks ühe või kaks jalavõru saanud ning elu läheks edasi. Kõik. Nüüd saab aga nalja nabani. Ilmselt peaks nüüd mõned juhtivtöökohad vabanema.
n
Nüüs hakkamegi trellidetaha panema, hullem kui NKVD või KGB/ 20. jaanuar 2016, 15:02
Ja milleks meile siis üldse mingit riigikogu vaja on?Las riigifirmad ja äriühingud toimetavad riigi rahakotiga nii, kuidas heaks arvavad.Mingit riigikontrolli ega muid kontrolle ei hakkagi olema ja salastame kõik 75 aastaks.Oh kui tore meil ikka elada on,ühes väikeses banaanias on veel 100 väikest rakukest, vastutama ei pea enam keegi.Põhivarad kanname lihtsalt maha(Aovere ja Utah), rahad tasku ja tanksaapaid ostma.Seepole enam nali,kui 800000-dest pagulasest saavad eestlased seda kõiki siin valitsema.Jumal anna kannatust Eesti rahvale!
t
tra/ 20. jaanuar 2016, 15:01
mingid klounid lasevad millid tuulde ja kohe kui välja tuleb saad krimi asja kaela,vot see on tõesti eesti
k
Kas Talvikust saab ESIMENE....?/ 20. jaanuar 2016, 14:59
Kas Talvikust saab ESIMENE KOHTULIKULT karistatud Vabaerakondlane....? Kui nakkav on ikka Keskerakonna eeskuju....!
1
14.59pole siin enam pikka pidu/ 20. jaanuar 2016, 15:53
Sina võid unistama jäädagi, üks 4-ja erakonna umbusaldus edukalt läbiviia ja asipaigas, kes kinni minema hakkavad.
s
sa idikas oled juba ära tüüdanud!/ 20. jaanuar 2016, 19:44

n
no näe/ 20. jaanuar 2016, 14:57
need OOravate E- kileKOTID olid ka SALA äri ja prokud tegid ´´riigisalatuseks..OI OI KINNIMINEJAID TULEB HULGI sadama-eesti posti-eesti energia-eleringi-est airi-raudtee SALA ÄRI PALJASTAJADEST
r
Rnx/ 20. jaanuar 2016, 14:57
No minge palun p*rsr! Mind huvitab see, millal Türgi oleks paadid valmis saanud! Äkki kuu hiljem? Mis kuradi ärisaladus see on, kus üks võtab miljoneid, teine mõnisada tuhat ning nüüd 17,5 mil. RAHVA raha lihtsalt tuulde. Talvik käitus absoluutselt õieti! Kui riigikogus selliseid asju kiivalt varjatakse, siis mida kõike veel seal nn. "Ärisaladusteks" ristitakse? Tõsine kusi majas neil, kes neid otsuseid langetasid ja samas ka neil, kes moka maas hoidsid. Sellistes mastaapides hanked peavad olema avalikud ja vähempakkumised.
k
kodanik/ 20. jaanuar 2016, 15:42
erinevatel firmadel on erinevad hinnad tööle, ostavad erinevate hindadega materjale. Arvestades tööde mahukust siis on ka üksikisiku ning firmade maksud erinevates riikides erinevad
m
Muhaha/ 20. jaanuar 2016, 23:38
Pea 20 milli maksude ja toore vahe? Maga kaineks.
ä
Ärisaladus / 20. jaanuar 2016, 14:54
a
Ants/ 20. jaanuar 2016, 14:51
Tubli Artur.
Tänu Sulle saab lihtrahvas ka teada milliste sahkerdamistega seal tegeletakse.
Hoiame Sinu tegemistel silma peal.
M
................/ 20. jaanuar 2016, 15:38
Mis asi see on,et 75 aastat peame ootama? Ma siis surnud ja vaevalt minu lapselapsed seda enam mäletavad.
j
20. jaanuar 2016, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Raivo/ 20. jaanuar 2016, 15:09
Kuule "Jälle"! Sa oled ju päris seevald!
n
nii ongi/ 20. jaanuar 2016, 14:46
nõus, las tegutseb, kuid asja tuleb korrektselt lahendada mitte lahmida.
Talvik võiks lahmida omade, riigikogulaste hulgas ja tunda huvi, milleks kuluvad kuluhüvitised.
n
nojah/ 20. jaanuar 2016, 14:43
Ega siin riigis ei tohi aus olla, siis saad karistada. Tuleb valetada ja varastada, varjata, siis oled tehtud mees.
a
Andrus/ 20. jaanuar 2016, 14:42
Tuhni veel paberites lähed lõpuks ise süüpinki.
See on Eesti värk . Hea on ,et Artur on riigikogus saab tavainimene kah teada ,mis süsteemitamine käib. Supper.Kõigile kahtlustused ja keegi kinni ei lähe,normaalne...Pärast saavad veel kompensatsiooni ja ennistatakse tööle.
Vot nii.

i
ikka E-ooravad/ 20. jaanuar 2016, 14:40
üle miljoni ´´kilekotid ÄRI ------ vajatusel-----RIIGI----saladus
t
täätaja/ 20. jaanuar 2016, 14:40
Kui Talvik saab kirim asja siis peaks kogu EV Valitsu saama sadu krim asju:mitu korda on raudteed ostetud ja müüdud ja lennundusse on miljoneid tuulde saadetud kuidas maid erastatti......Nüüd äkki kui mõni saadik tõesti ka tööd teeb on Toompeal ärevus suur.TUBLI kodanik see ARTUR TALVIK.
e
Eestlane/ 20. jaanuar 2016, 14:38
Talvik on aus mees - ta avaldas meile kuidas meid lüpstakse
e
eestlsele/ 20. jaanuar 2016, 14:47
Lypstakse sinusugust lolli oma jutuga.Majanduses on asju,mida sina pole vöimeline ettegi kujutama,aga siin kisada sinu ajuke muidugi sobib,nagu Talvikulgi
t
Tean/ 20. jaanuar 2016, 16:54
Ma tean, et majanduses tõstetakse raha ühest taskust teise - sageli isegi kolmandasse, aga sinna salaja
e
eestis/ 20. jaanuar 2016, 14:48
sõnumitooja vangi kas nii
n
Naeruväärne/ 20. jaanuar 2016, 14:37
No mis ärisaladus seal ka on!?
Rikkurite-spekulantide ringkaitse, mis muud!
a
Ats/ 20. jaanuar 2016, 14:33
Kulukski üks korralik keretäis hr.Talvikule ära.Elab ju mees põhimõtte järgi,et iga eestlase lemmikroog on teine eestlane.Kui millegi muuga tähelepanu endale tõmmata ei oska,urgitse.Kui leiad võimaluse,lehvita tiibu...Akki näiteks Türgi laevatehas poleks suutnud tähtajaks 4 laeva valmis ehitada,2 anti Poolale teha,kuid tootmine Euroopa Liidus on lihtsalt nii palju kallim???Kellel oli NII kuradi kiire uute laevade ehitamisega,et mõistlikke tähtaegu ei suudetud panna?
Aga Talvik on lihtsalt töll...
t
töötaja/ 20. jaanuar 2016, 14:42
Sul jäid millid vist saamata?????Kahju muidugi .
1
15.02/ 20. jaanuar 2016, 15:18
Sul on ülearu saanud, üleääre maha jooksnud,järel kõmisev s...ta pott.
A
.../ 20. jaanuar 2016, 14:33
Aususest on asi kaugel Tegu on tellimustööga! Kui tegu ärisaladuse avaldamisega, on pläägutajal ees kohus, kui mitte vangla!
ä
Ära vana sitta puutu, hakkab hirmsasti haisema... / 20. jaanuar 2016, 14:30
m
MINA / 20. jaanuar 2016, 14:29
Mille eest Talvikut karistada,kas tõe rääkimise eest. Kinni tuleks panna hoopis Rõivas oma kambaga riigi/rahva/raha raiskamise eest.Tuleks nad ise oma prohmakaid kinni maksma panna,muidu on neil täitsa karistamatuse tunne.
m
minale/ 20. jaanuar 2016, 14:43
Mina ka olen imestanud,kuidas selline Riigikogu liige ja poliitik vöib niisama lahmida .Kui tulla välja igasugu avaldustega,peab olema ka kindel,et asi on öige ja köik klapib,mida kirjutada.On neid vihakylvajaid ja valesid välja toojaid ju möni teinegi.Kindlasti peaks poliitikute kahtlased avaldused olema ausad ja öiged,ega tehtud lihtsalt selleks,et rahvale odavat muljet jätta.Tore uudis Talvikule,ehk siis ka teised poliitikud ikka ennem mötlevad,kui lollusi kirjutavad.Asi pole ju karistamises,vaid viisist,mida ja kuidas köike avaldada ja kas selline on tegelik töde.Pealegi peaks ka Riigikogu liige teadma,et on palju sellist,mida enne ei saa rääkida,kui on otsus tehtud vöi asi kindel,niisama lahmida on labane
a
20. jaanuar 2016, 15:43
Aktiivne loll on kõige hullem.
a
Ando/ 20. jaanuar 2016, 15:48
Talvik tegi õieti,et asja kohe päevavalgele tõi.Hiljem oleks keegi selle 100% kinni mätsinud.

f
finantsist/ 20. jaanuar 2016, 14:26
vähegi majandust tundev inimene teab, et 2+2 ei ole alati 4.
Kas Talvikul on ka väidet kinnitav analüüs või muidu tõesti ähvardab krim asi
s
siis mida?/ 20. jaanuar 2016, 19:47
palju siis "majandust tundva" arvates 2+2 on? -17 vä???!!!
debiilikud,jätke Talvik rahule.
mega kommid tema vastu,sadamal raha kyll trollide jaoks
l
lihtne aritmeetika/ 21. jaanuar 2016, 09:43
sinu külapoes maksab saiapäts 60 senti, 15 km eemal alevis 45 senti.
Rehkendad ja kaalud ja ostad selle saia ikka oma poest, sest aeg ja sõit ka maksab midagi. Vat siin ei olegi 2+2 neli.
v
Vaher/ 20. jaanuar 2016, 14:23
proovib vastutööd teha või.
t
to: Vaher, 14:23/ 20. jaanuar 2016, 14:28
Vaher ei puutu siin asjasse, madalalaubaline kommija!
s
Sa 14:28 a/ 20. jaanuar 2016, 16:18
oled ikka täis idioot,kuidas ei puutu asjasse kui pani vaherile siis vaher paneb tagasi.Kuidas sa pe de aru ei saa Vismarikene.
o
oo/ 20. jaanuar 2016, 14:23
nõus, las tegutseb, kuid asja tuleb korrektselt lahendada mitte lahmida.
Talvik võiks lahmida omade, riigikogulaste hulgas ja tunda huvi, milleks kuluvad kuluhüvitised.
e
elli/ 20. jaanuar 2016, 14:19
Seega on meie riigis tõe rääkimine karistatav.
t
to: elli, 14:19/ 20. jaanuar 2016, 14:27
On olemas ka SEADUSED, mida tuleb täita, jobu!
t
to 14:27, 20. jaan 2016 vabandust jobu/ 20. jaanuar 2016, 14:41
vabandust jobu, selgub, et jobu ongi sellised SEADUSED treinud!
t
to: 14:41/ 20. jaanuar 2016, 14:55
Jobu ei ole seadusi teinud! Ja sinusugune sitaloopija EI TEE ammugi seadusi - sul tuleb seadusi TÄITA!
a
Ando 14.55 vennikesele/ 20. jaanuar 2016, 15:54
Millisest seinapraost sellised kõvad käskijad välja on pugenud?
t
to 14:55, 20. jaan 2016.//Paneks sulle nimeks JOBU1,nagu Alar1/ 20. jaanuar 2016, 22:29
aga segasele on see kui hane selga vesi.
e
ellike/ 20. jaanuar 2016, 14:48
oled ikka rumal,kohe pole sönu
k
kas oravate jalgealune läks tuliseks/ 20. jaanuar 2016, 14:18
et on vaja hirmutamistaktika kasutusele võtta, äkki ujub veel hulga päevavalgust kartvaid tehinguid päevavalgele?
Talvik läks Toompeale TÖÖD TEGEMA mitte TÖÖL KÄIMA!
On näha, et oravatest võimuladvik tõega sõelub püüli! ja talvik tuleb elimineerida enne kui jõuab rollotamiseni.
k
Kummaline jaburdamine!/ 20. jaanuar 2016, 14:16
Täielik möla! Talvikule tahetakse koht kätte näidata! Mis äri saladus see on kui minu(loe rahva) raha eest ostetakse laevu ja mina(loe rahvas) sellest midagi ei tea? Keda siin lolliks tahetakse teha?
t
to: Kummaline...., 14:16/ 20. jaanuar 2016, 14:31
Sa oledki juba loll kui seni ajani ei teadnud, mis on ärisaladus! Ja Talvik on samasugune loll!
h
hunt/ 20. jaanuar 2016, 14:57
VARASTANINE ONGI EESTIS ÄRISALADUS.
t
to: hunt, 14:57/ 20. jaanuar 2016, 19:14
KESIK oled või...? Tallinna Linnavalitsusest....?
k
Kui/ 20. jaanuar 2016, 14:12
tegemist on õigustatud avaliku huviga siis on hr Talvik tunnistaja.
n
nojah/ 20. jaanuar 2016, 14:11

j
Jass/ 20. jaanuar 2016, 14:10
Sõnumitooja lastakse maha - ammune hea "tava". Kaabakaid, eriti lipsuga kaabakaid, kahjuks paljuvõitu ümberringi. Edu!
y
yyyy, Paras talle!/ 20. jaanuar 2016, 14:10
Kas Talvikule hakkavad siis TRELLID paistma....? Kaeva veel teistele auku - ise võid sisse kukkuda!
t
to: 14:10/ 20. jaanuar 2016, 14:32
Vanasõna ütleb, et loll saab kirikus ka peksa...!
o
Oravad!/ 20. jaanuar 2016, 14:09
Mida rohkem te kakus provotseerite, seda valusamalt vastu saate! See on rahva raha, ja rahval on õigus teada. Rahva ees ei tohi olla hämaraid saladusi.
i
ise/ 20. jaanuar 2016, 14:06
maksumaksja raha ja riigiettevõte ! -ja ärisaladus ? Maksumaksjal on seega õigus ärisaladust teada , kuna on osanik . Jätke Talvik rahule .
l
lugeja/ 20. jaanuar 2016, 14:05
Ha-ha-ha-haaaaaa....! "AUS" Talvik - lõksuta oma lõugu...!
s
Sihuke siis see meis õigusriik/ 20. jaanuar 2016, 14:05
Meie riigis kuritegevusele viitavad tehingud ju salastatakse!
m
mida uudis/ 20. jaanuar 2016, 14:03
odava populaarsuse taotlemine Talviku poolt.Sadama asjad ju proksi uurimise all, mis jalgratast Talvik nüüd avastas.
t
to: mida uudis, 14:03/ 20. jaanuar 2016, 14:13
PADA sõimas KATELT - ühed mustad mõlemad! Aga lõuad liiguvad Talvikul nagu tatraveskil....
l
Lugeja/ 20. jaanuar 2016, 14:03
Kas kontrolli eesmärk ei seisnegi vigade avalikustamises? Räägiksime ikka asjast....

p
Pihkva Oblast/ 20. jaanuar 2016, 14:03
riigile võib olulist kahju teiktada
s
süsimust iroonia/ 20. jaanuar 2016, 14:00
Augeiase tallide rookimiseks on ilmselt tõesti stalinlikke meetodeid vaja. Õudne mõeldagi.
o
obune/ 20. jaanuar 2016, 14:14
Tõepoolest kujutab Toompea endast eelnimetatud talle. Õudne mõelda, millist kahju võib tuua Eesti riigile sellise laevamootorite "spetsialisti" tegutsemine nagu seda on Talvik.
t
20. jaanuar 2016, 15:46
Ta on peale selle veel saabaste ja kõrvaklappide spetsialist ka.
v
vanaema/ 20. jaanuar 2016, 13:59
Kõik aföörad on salastatud 75 aastaks. Demokraatlik riik.
j
je/ 20. jaanuar 2016, 13:56
nüüd on vaja teda mustata. see eesti asi ju. kui jääb jalgu anda jalaga ja ajakirjanduse hammaste vahele. Need kes autorollatavad on alati õiges kohas
k
Kohutav pätiriik/ 20. jaanuar 2016, 13:55
Tõe välja toomine on meil karistatav!
o
ongi nii/ 20. jaanuar 2016, 14:04
Aga poliseibossi varguse katse ei ole.
a
auuuususe verstapost ajab saapaid taga/ 20. jaanuar 2016, 13:51
ei maksa segada .... noh,praamihange.... hoh.. määäääääääääääääääää
herr vajab ka raha
t
Tra/ 20. jaanuar 2016, 13:50
Ega tema äri ei teinud ja raha ei varastanud. Sadama vargad ähvardavad. Kui pikaks ajaks oleks saanud paari praami rentida, niikaua, kui Türklased kahekaupa valmis oleks teinud? Näiteks nende paari millieest, mis altkäemaksudeks läksid?
u
uku/ 20. jaanuar 2016, 15:41
Ma oleks selle raha eest igale Eesti elanikule kummipaadi ostnud. Mis krdi praamisid veel vaja on?
r
20. jaanuar 2016, 13:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mann/ 20. jaanuar 2016, 13:54
Loll räägib, mida teab. Tark teab, mida räägib. Vanasõna
e
edu!/ 20. jaanuar 2016, 20:54
sinu loogika vanasõnades,, "kes teisele auku kaevab, sellel on labidas kes"

v
20. jaanuar 2016, 13:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
aus/ 20. jaanuar 2016, 14:19
Talvik võib küll aus olla, kuid kahjuks loll, laevaehituse alal igatahes ja kuipalju kurja võib üks agar loll korraldada, on rahvale teada. Mis puutub aga nõudesse, et politseinik peab käima paljajalu ja sidevahenditeks olgu Belli telefon , siis sellele ei oska isegi nime anda.
a
aga/ 20. jaanuar 2016, 16:49
möni vast juba kaduski, ega palo asjata jalga lasknud
x
xxxx/ 20. jaanuar 2016, 13:42
Kõik kuriteod nimetada riigisaladuseks ja ongi kuritegevusega lõpp.
s
see Talvik/ 20. jaanuar 2016, 14:26
rahuneb nüüd paariks päevaks ehk maha. Talupoja mõistusega ei saa igalpool räusata. Kui ta ettevõtlusest suurt ei jaga, jäägu lobisse. Igal elemendil ettevõtluses on suur väärtus. Kallimaid neist on AEG ja et aega säästa, makstakse tihti paaljurohkem. Seda nimetatakse investeeringuks. Kuid loota et Talvik või pööbel algklassi haridusega seda mõistab on sama, mis ilma aasta ette ennustada.
d
D./ 20. jaanuar 2016, 15:24
Täpselt, talupoja mõistusega ei saa tõesti igal pool räusata. Seega oleks sul aeg maha rahuneda. Sa nimetad 17,4 mil. investeeringuks? Millesse, et me saaksime 2 praami paar kuud varem valmis? Seda enam, et Türgi, kui ka Poola praamid on identsed. Sellist investeeringut teeb firma, mis on finantseeritud maksumaksjate poolt? 17,4 mil, pole problem lihtsalt tuulde visata?Pärast tekib jälle jama, et järsku pole raha sots. toetustele ja hakatakse siis kuskilt kärpima või hindu tõstma. Tahad sa äkki sel teemal sõna võtta?
u
uku/ 20. jaanuar 2016, 15:38
Oled kuulnud vanasõna "kõiki mune ei hoita ühes korvis". Sellepärast ei tellita ka kõiki laevu ühest kohast. Lisaks veel, et türgi tehase võimekus niikuinii poleks meid rahuldanud. Sinu meelest "paar kuud sinna-tänna" ei ole tähtis? Et siis näiteks Hiiumaa ja mandri vahel sel ajal liiklust ei toimu ja see on su meelest ok? Ja paar kuud lisaaega andes poleks Türgist neid laevu niikuinii saanud.
d
D./ 20. jaanuar 2016, 15:52
Ikka! Kahjuks pole see vastus 17,4 mil raiskamisele. "Türgi tehase võmekus poleks nk meid rahuldanud". Mis osas poleks nad sind rahuldanud?
Kas hetkel Hiiumaa ja mandri vahel ei olegi liiklust??
s
sina uku/ 20. jaanuar 2016, 17:20
...mine uuesti kooli ja katsu loogikat õppida....kui pea ikka võtab! Valus on sinu küündimatut seletamist siin lugeda!Oleks võinud lihtsalt kaks puuduvat laeva seniks üürida kuni uued valmivad. Rahaline võit olnuks ikka 17,7 miljonit! See on SUUR raha!
t
to: xxxx, 13:42/ 20. jaanuar 2016, 19:07
MATSID ja SITALOOPIJAD - "TARGAD" SALADUSTE VASTU RÄUSKAJAD! Ha-ha-ha-haaaaaaaaa.......!
t
to: xxxx, 13:42/ 20. jaanuar 2016, 19:07
MATSID ja SITALOOPIJAD - "TARGAD" SALADUSTE VASTU RÄUSKAJAD! Ha-ha-ha-haaaaaaaaa.......!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee